Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

Semifinále Poháru ČMFS klepe na dveře, Slavii vyzve Slovácko! Hraje se ve středu od 18:00 v Edenu.

Slavii čeká další velmi důležité utkání. Po dlouhé sérii nepřesvědčivých výsledků, ze kterých vybočila pouze výhra v předchozím kole poháru nad Zlínem, si svěřenci kouče Jarolíma mohou napravit reputaci alespoň v domácím poháru.

Vyzyvatel Slavie, druholigové FC Slovácko, ve čtvrtfinále dokázalo zdolat Baník Ostrava, dále si poradilo s Kladnem a Brnem. V současnosti jsou na deváté příčce druholigové tabulky.

K dispozici bude Petr Trapp, který v Brně stál za žluté karty. "Je možné, že už budou fit i další hráči. Je samozřejmé, že si budeme v domácím prostředí chtít vytvořit rozhodující náskok do odvety. V Brně jsme se střelecky neprosadili, věřím, že tentokrát si povedeme v koncovce mnohem lépe," říká trenér Karel Jarolím.

Nastoupit však stále nemohou Šmicer, Kafuman, Dens, Litteri a Jaroslav Černý. Zdravotní problémy mají i Hošek, Šilkič, Romanovs a Janda, jejich start je nejistý. Naopak nastoupit by mohli Grajciar s Volešákem.

Sestavu pro první utkání semifinále Poháru ČMFS si neodvažuji odhadovat.

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    Gordon (host)     před 16 lety 05.05.2009 16:59 |  
    0 0

    Snad budou chybet primadony jako Jarolim, Janda a dva hvezdni utocnici z Brna....

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 17:10 |  
      0 0

      Janda???

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      Mike     před 16 lety 05.05.2009 17:16 |  
      0 0

      To jsi se určitě schválně spletl. Proč Janda? Mě nikdy nezklamal, dle mého názoru pouze on, Suchý, Švento a když chce, tak Belaid, mají ze současného kádru herně na evropské poháry.

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        PetCC     před 16 lety 05.05.2009 18:51 |  
        0 0

        Přesně tak, Janda hraje přímočaře, což nám teď velice chybí.

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          Gordon (host)     před 16 lety 05.05.2009 22:45 |  
          0 0

          Ale, nemuzu si pomoci- kdyz nekdo chodi na diskoteky a chlasta jak duha...

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            slaviator     před 16 lety 06.05.2009 12:48 |  
            0 0

            Pokud se nepletu, nebyl jsi Ty jedním z těch, kterým to nevadilo u Blažka?

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              Gordon (host)     před 16 lety 06.05.2009 14:29 |  
              0 0

              Jelikoz jsem prispivam sporadicky a k hracum se povetsinou ani nevyjadruji, nejsem si toho vedom...

              • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

                slaviator     před 16 lety 06.05.2009 16:43 |  
                0 0

                OK, v tom případě se omlouvám... Je možný, že to byl Gino nebo někdo jiný s podobným nickem

  2. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    tolsimir     před 16 lety 05.05.2009 17:13 |  
    0 0

    Podle me se ukazuje jak chybi Jarda Cerny. On sice kvuli nemu Svento putoval sestavou, ale Cerny se nebal neco vymyslet a vkladal do nasi hry prekvapeni. Podobne jako pak Janda. S temihle dvema jsme hrali jeste celkem pohledne a vyhravali. Pak se zranili a je to hruza. Ale ciste jen muj nazor, zadny odbornik nejsem.

  3. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    tolsimir     před 16 lety 05.05.2009 17:13 |  
    0 0

    Podle me se ukazuje jak chybi Jarda Cerny. On sice kvuli nemu Svento putoval sestavou, ale Cerny se nebal neco vymyslet a vkladal do nasi hry prekvapeni. Podobne jako pak Janda. S temihle dvema jsme hrali jeste celkem pohledne a vyhravali. Pak se zranili a je to hruza. Ale ciste jen muj nazor, zadny odbornik nejsem.

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      Mike     před 16 lety 05.05.2009 17:17 |  
      0 0

      Pod to se podepisuji- jednoznačně nejvíce chybí J.Černý a Janda.

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 17:33 |  
      0 0

      Tedy ja bych to nikdy nerekl, ze by mohl chybet Jarda Cerny, ovsem pravda je, ze od jeho zraneni se tak nejak krize datuje.. ackoli v Olomouci hral a se Zlinem taky a to uz vykony nebyly dobry. Na druhou stranu mel pred zranenim par golovych prihravek. Podle me toho chybi ale vic veci...hlavne rychlejsi prechod do utoku a spolehlivejsi obrana..ale odbornik taky nejsem..

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        Mike     před 16 lety 05.05.2009 17:41 |  
        0 0

        Já sice odborník také nejsem, ale jednoznačným a téměř jediným důvodem je nevyužívání vytvořených šancí, protože bohužel na jaře máme na hrotu až na Pekharta hrozná kopyta. Pokud vynechám utkání s Boleslaví a 6 gólů v zápase, tak od Zlína v 21.kole až do 26.kola v Brně jsme obdrželi v 5 zápasech 5 branek, což není tak strašné, ale vstřelili jsme pouhé 3, když do toho počítám i vlastňák kladenského brankáře. Takže i přes chyby v defenzívě- hlavně Brabec- nás sráží neproměňování šancí- viz poslední zápas v Brně.

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 17:45 |  
          0 0

          hlavně na konci v brně se ukázalo jak Jarda chybí , ten jedinej by totiž asi dokázal vystřelit a nepřihrával by si to porad ve vápně , ale taky to chce protrhnout tu smůlu , utocnici sou na dně.

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 17:52 |  
          0 0

          ...až na Pekharta? To je vtip, že?

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            PetCC     před 16 lety 05.05.2009 18:55 |  
            0 0

            Není. Pekhart svojí kvalitu prokazuje, bohužel mu chybí zkušenosti. Vždyť teď hraje svoje první zápasy v nějaké lize, to Necid toho před loňským návratem měl přeci jenom něco za sebou.

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            slaviator     před 16 lety 05.05.2009 19:57 |  
            0 0

            Ne. Ale stejně tak byl vtip, když jste čekali, že když Fořtovi vyšla příprava, že bude střílet i na jaře... :(

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 20:32 |  
              0 0

              To tu budem číst rok, co Dalajlámo?:D

              • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

                slaviator     před 16 lety 05.05.2009 21:31 |  
                0 0

                Rok je pomíjivý čas pro lidskou duši, která je věčná... :-)

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 17:53 |  
          0 0

          nepromenovani sanci taky.. Besta - Fort nefunguje. A spatny standartky. A promrhany prvni polocasy.

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            tolsimir     před 16 lety 05.05.2009 17:57 |  
            0 0

            Tak promrhane prvni polocasy, to je pod KJ uz takova klasika. Tedy hlavne na jare. Pokud vynechame to lonske tragicke, tak predloni to bylo doma treba Brno, Plzen, Zlin ...

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              PetCC     před 16 lety 05.05.2009 18:56 |  
              0 0

              Špatné první poločasy byly snad už když hrál za Slavii Došek :-)

              • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

                mart     před 16 lety 06.05.2009 12:25 |  
                0 0

                :D, spravne, spatne prvni polocasy byly uz za Tomase Doska. Dluzno ovsem podotknouti, ze ty pak velmi casto byly nasledovany i spatnymi druhymi polocasy :).mart

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            quelhar (admin)     před 16 lety 05.05.2009 20:55 |  
            0 0

            Spatne standardky jsou mantra, ktera podle me uz nekolik zapasu neplati, zvlast kdyz je kope Marek Jarolim (rohy) a Hubacek (prime kopy z hloubi pole). A to nemluvim jen o zapase s Boleslavi, oboji se da vypozorovat i v ostatnich zapasech.

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              lassiter     před 16 lety 05.05.2009 21:37 |  
              0 0

              tak poslední zápasy jsou standardky kopaný určitě mnohem líp, na druhou stranu je to jen polovina úspěchu. jejich kvalita se dá posuzovat asi jen podle toho, kolik jsme z nich schopný dát gólů...no a tam je to bohužel furt stejný

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              slaviator     před 16 lety 05.05.2009 21:40 |  
              0 0

              Možná nejsou zahrávané již tak tragicky, ale kolik jsme z nich dali branek..? K čemu nám je, když ty standartky teď "smrdí" konečně gólem, když to tam útočníci neprorvou? Přitom od Fořta s Bestou jsme si slibovali, že ten míč donesou - hlavně Besta - do brány klidně v zubech... Místo toho prohrávaj hlavičkové souboje ve vápně při standartkách, kdy je buď obránce přehlavičkuje, nebo do toho souboje vůbec nejdou či jen za cenu faulu... A když už nefauluju a vyhrajou ten souboj, buď míří mimo nebo daj lehkej padáček.

              Bylo by to ale s Goce či Šenkym jiné? Asi ne. Ačkoliv mám oba dva rád, asi by to s nima bylo víceméně stejné... Bohužel... Tak ale co s tím? Buď ty standartky kopat ještě líp :-) nebo do toho musí ti útočníci jít fakt tvrdě, ale čistě, bez faulu... Správně si načasovat výskok... A za sučasné situace klidně vážně dát šanci Pekhartovi s Ivanou.

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 10:30 |  
              0 0

              Ano jsou, ale az z nich budem davat goly, muze se na tom neco zmenit. Uznavam, ze proti Bolce byli kopnuty lip. MJ dokonce dal dva dobry rohy. Hub je kopal solidne.. takze pokrok? Tezko. Pokrok bude, az z nich zacnem davat goly, kdyz nam to nejde ze hry. V kazdym zapase tlacime soupere, min. 2. polocas, mame spousty standardek a nic.. ze se to nekomu uz parkrat i povedlo kopnout, s tim si muzem.. vis co..

              • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

                quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 10:54 |  
                0 0

                V tom pripade by se hodilo spise napsat maly duraz ve vapne pri standardkach, ale ne spatne kopnute, protoze vetsina standardek je kopnuta dobre, miri tam, kam maji mirit. Ze se tam pak utocnici a stoperi nedokazi prosadit, za to uz opravdu nemuze ten, kdo to kopne.

                • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 11:22 |  
                  0 0

                  No, "vetsina".. to mi zni dost odvazne.. tak uvidime dnes a v nedeli.

  4. ad Jarda Černý

    slaviator     před 16 lety 05.05.2009 21:33 |  
    0 0

    jak to je? podle iDnesu dnes trénoval a spolu s Milanem a Volišem je dkonce v odhadvané sestavě... :-D Takže asi ta sestava, co tam je, těžko bude.. :-(

  5. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 08:16 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Porušil jsem svou zásadu (doufám, že nebudu potrestán osudem) a píšu na SN i v den našeho zápasu. Píšu proto, že pokud jsem se vyjádřil v posledních dnech kriticky jak ke hře našeho mužstva a také k cenám vstupného na poslední zápas z Českými Budějovicemi, že bych se snad stal nějakým sabotérem a skuhral na Slávii. Nedomnívám se ani, že i když kritizuji výkony fotbalistů (ruku na srdce, první poločas proti Brnu, M.B., Kladnu i Zlínu a Olomouci byl opravdu velmi jalový), že bych je někdy nazval bandou lajdáků. Pokud jsem se do kritiky pustil, tak především proto, že mi vadí jakási nesourodost mužstva a malá ochota zabojovat jeden za druhého a prostě vypustit tam duši. To jediné jsem viděl pouze u Dušana Šventa. Ten jediný opravdu na konci má dost a to poctivě. Je až k pláči pozorovat, jak si Dušan doběhne pomalu k Hubáčkovi pro míč, uteče s ním po lajně až do vápna soupeře, předběhne všechny naše hráče co byli před ním a pak čeká, jestli ho někdo doběhne, aby mu mohl přihrát. Když vezmu v úvahu, že ještě před pár zápasy při získání míče naši hráči doslova prchali k vápnu soupeře všichni a tak přečíslili jejich obranu.......... tak, teď to postrádám. Jak už jsem řekl v jiném článku, na fotbal a Slávii půjdu samozřejmě zase. Bojkotovat nic nebudu, to je pouze kontraproduktivní krok. Taky si moc ze srdce přeji, aby se Slávie z té mizérie už dostala, zvláště po včerejších výplodech deníku Sport, MFdnes a dalších. Ale také se domnívám, že říci pár kritických slov a projevit slušně svůj názor je namístě. Uvidíme dnes, jak pomohla návštěva našich "bafuňářů" v kabině a co si mezi sebou vypovídali Brabec, Belaid, MJ a další. Sami víte, že Slávie je kus života jak mého tak asi každého z Vás, není a nikdy nám nebude lhostejná a prohry nás budou vždycky bolet víc, než si dovedeme připustit. Proto je nutné bojovat do poslední minuty zápasu a ne jen posledních 20 minut. Je to o tom svědomí a charakteru všech našich hráčů i trenérů, zda to jsou schopni v pokoře přijmout a opravdu udělat naprosté maximum pro výhru našich "bíločervených" barev. Sokrates55

    "Kdo chodí stále stejnou cestou, najde dolar jen jednou"
    Arthur Schopenhauer

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 08:43 |  
      0 0

      Věřím, že se vše v dobré obrátí a titul i pohár získáme, byť ta předvedená hra zrovna moc srdce nezahřeje.
      Mimochodem, včera jsem dostal knihu Červenobílá bojová síla a musím říci, že je to krásné nostalgické počteníčko.. :)

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        LordEdmund     před 16 lety 06.05.2009 09:04 |  
        0 0

        Hlavně ten titul, pohár je v naší situaci druhořadý i když bych se mu hlavně po finále "S" vůbec nebránil. Myslím, že důležitosti poháru bude odpovídat i dnešní návśtěva, kterou odhaduji na 4 tis :-( . Já to asi nebudu dnes stíhat:-(Každopádně na Budějky musí přijít co nejvíce fandů a nedělat to, co vyčítáme hráčům, tedy nefandit aź posledních 20 minut, ale celej zápas a tím myslím i ostatní tribuny, protože kotel je více méně kvalitní pořád. Já chodim na východní tribunu a tam to s Bolkou začalo pořádně vřít až ke konci. Dneska bych moc přál Voldovi povedenej zápas v základní sestavě:-) jinak je mi uplně jedno kdo nastoupí, hlavně to odehrát bez zranění a vyhrát.

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          lassiter     před 16 lety 06.05.2009 09:25 |  
          0 0

          souhlas, jen s tou dnešní návštěvou jsi trochu optimista...tipuju dva tisíce

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            mart     před 16 lety 06.05.2009 12:28 |  
            0 0

            asi jo, navic je to v televizi. Takze snad jedine, kdyby se hodne vylepsilo pocasi....mart

  6. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    slaviator     před 16 lety 06.05.2009 09:16 |  
    0 0

    Diviš - Grajciar, Suchý, Brabec, Hubáček - Černý, Trapp, Volešák, Švento - Ivana, Pekhart... ?

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      Stroninhu     před 16 lety 06.05.2009 09:34 |  
      0 0

      Ivanu s Pekhartem jsem navrhoval už v Brně, po přestávce opavdu přišli, ale tedy nevím nevím. Ivana se nažil prvních 5 minut co byl na hřišti, pak byl neviditelný a Pekhart, vůbec netuším co by ho mohlo probrat, hraje jak prvňáček a né hráč ostřílený premier league...

      Stroninhu

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        lassiter     před 16 lety 06.05.2009 09:49 |  
        0 0

        Ostřílený premier league :-) Je takovej trochu splašenej, často mu chybí odhad na míč, což se asi dá připsat věku. Na druhou stranu v porovnání s Fořtem a Bestou myslím rozhodně nevychází hůř. Ale ono je to jedno, být Jarolímem, tak než dlouho přemýšlet, koho z nich do útoku postavit, tak bych ulomil dvěma sirkám hlavičky a nechal bych je jim vytáhnout, vyjde to nastejno...

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        LordEdmund     před 16 lety 06.05.2009 10:01 |  
        0 0

        Pekhart neni ostřílený PL, maximálně trénováním s hráči PL :-)). Jinak je to mladej kluk on nemůźe sám táhnout Slavii, na hráče velikosti Necida prostě nebudeme mít štěstí každej rok :-(. A i pŕi té Pekhartově nemohoucnosti, je bohužel pořád našim nejplatnějśím útoćníkem. Ford i Besta jsou pro mne osobně zklamáním a to jsem patřil k těm co je hájili. Po prvním zápase s Plzní, jsem véŕil, že budou kvalitními posilami, bohuźel i pŕes snahu, neprokazují dostatečnou kvalitu, na to,aby mohli Slavii výrazně pomoci.Ani v "B" neni žádnej pouźitelnej útočník.Teda pouźitelnej ve smyslu být přínosem. Asi bych z toho co máme zvolil útok Ivana, Pekhart jako ten, co by nás měl dokodrcat k titulu. No a po sezoně bude Vlček, Literi, vrátí se asi Šenky a Goce+ zůstanou soućasní.Takže k bude vždy koho k Vlčákovi postavit.

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        slaviator     před 16 lety 06.05.2009 12:50 |  
        0 0

        On jako hráč střílený Premier League nehraje proto, že v ní nenastoupil ani na minutu, žeee.. :-)))

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          Stroninhu     před 16 lety 06.05.2009 13:21 |  
          0 0

          Pekhart hrál 2. PL za Southampton pokud vím a dával tam i góly. Beru to jako něco na úrovni naší soutěže, horší to určitě nebud a i akademie Totanhamu se dá určitě srovnat s některými zápasy v GL. Tak to bylo myšleno.

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            Stroninhu     před 16 lety 06.05.2009 13:25 |  
            0 0

            Ještě jsem chtěl dodat, že je to pro mne v současnosti nejlepší útočík Slavie, abyste si nemysleli, že ho nemám rád. Mám byl jsem moc rád, že přišel, stejně tak i Besta (mojí reakci na příchod nekopy Fořta bych Vám nepřál vidět, pro ilustraci dost mých vlasů zůstalo v ruce a to nemám problém s vypadáváním vlasů) ale nejde mu to. A já si myslím, že hlavním problémem je opravdu útok. Ano dostali jsme sice hodně gólů, ale kdybychom proměnili polovinu šancí, co jsme měli tak už slavíme titul.

            • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

              slaviator     před 16 lety 06.05.2009 16:46 |  
              0 0

              Pod tu poslední větu se můžu podepsat... Ale... Říkals, že je Premier League střílenej, a to není. A ve druhé lize odehrál jen pár zápasů, než ho trenér posadil kvůli jistým finančním problémům... Takže taky není ostřílenej..:-) Ostřílenej je někdo, kdo odehraje desítky zápasů (aspon jednu dvě sezony), ne sotva deset utkání. A proto od něj nemůžeme chtít, aby nás táhnul v době, kdy se nedaří...

  7. Lihový

    slaviator     před 16 lety 06.05.2009 12:55 |  
    0 0

    Četl jste někdo, co napsal v dnešním Sportu Milan "Lihový"? Jako ano, útočníci nejsou super, ale srovnávat Pekharta s Fořtem a Holendou je teda... :( A vychválit jen mladýho Kadlece, když mu tam jednou něco spadlo... Je to nefér, říct o Pekhartovi že je nekopa a budižkničemu - jinak by si jej v 16 nevyhlídli v Tottenhamu, jinak by nepatřil mezi nejlepší střelce v mládežnických reprezentacích... Podle mě potřebuje jen dostat prostor a důvěru - a samo sebou také nějakej ten pěknej centřík... Rozhodně bych ale netrvdil jako "Lihový", že je na úrovni Fořta a nedejbože Holendy. To než Holenda je i Fořt útočník s vytříbenu brazilskou technikou a zabijáckými "nisterlooyskými" instikty...

    • Re: Lihový

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 13:56 |  
      0 0

      No, on Pavel Fořt ještě v Plzni platil taky za obrovský talent a příslib. Bohužel ho dost poznamenala operace přetrženého vazu v koleni. Na příkladu Tomáše Pekharta je vidět, jak předčasný odchod do ciziny nemusí být nutně přínosem. Stále je v něm cítit velký talent, ale nijak neční proti stejně starým nebo i mladším útočníkům v lize. Nevím, zda se hlavně do další sezony sázka na Pekharta nemůže ukázat jako kontraproduktivní. Jeho hvězdné chvíle přicházejí pomaleji než se čekalo a Slávie potřebuje aspoň jednoho hodně gólového útočníka jako sůl. A gólovým útočníkem není jednoznačně Vlček (taky má hluchá období), ani Šenkeřík, ani Toleski (ten se dál trápí i v Olomouci přes to, že se Hanákům jinak jako celku daří) a ani Ivana. Ale kde brát, to těžko říct.

      • Re: Lihový

        quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 14:18 |  
        0 0

        Vice mene souhlasim. Golovi utocnici jsou proste v ceskych podminkach vysoce nedostatkove zbozi - proto se taky v klubech toci daleko nejvic. Nejen ve Slavii, ale i ve Sparte a v dalsich klubech uspesny utocnik vydrzi pul sezonu, maximalne jednu, vyjimecne rok a pul a pak odchazi pryc. A tak se casto spoleha na vice ci mene nahodny nakup ze zahranici, na hrace, ktery ma aspon trochu dobre reference.
        Co se tyce Pekharta, tak myslim, ze se v Anglii neco naucil. Celkovy projev na hristi je pro me osobne pozitivni, nicmene v nejdulezitejsich chvilich casto selze a sanci nepromeni. Nicmene ho vidim v soucasnosti jako nejuzitecnejsiho utocnika, ktereho mame. Kdyz nabere sebevedomi, muze strilet goly jako na bezicim pasu.

        • Re: Lihový

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 14:28 |  
          0 0

          Mne taky prijde velmi fotbalovy. Ze zahazuje sance.. kdo je nezahazuje? Podle me ukazuje slusnou kvalitu, vetsi nez Besta s Fortem. Je taky treba rici, ze nema tolik minut na hristi jako Fort, mozna ani tolik jako Besta. Samozrejme malokdy v nasich podminkach najdeme strelce, ktery je schopen dat 20 golu za sezonu. Naslapnuto mel Necka. Kdyz da utocnik ve slavii za sezonu polovinu, tak to bude fajn. A toho muzou bejt schopni nekteri z tech, ktery Huzgi jmenoval..Vlcek, Senky nebo Pekhart. Jasne ze Henry neprijde..

          • Re: Lihový

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 14:45 |  
            0 0

            Souhlasím. Aby se objevil druhý tak produktivní útočník jako Necid, to by musela být ohromná náhoda. Ty góly se musí rozložit a nejen na útok, ale i na zálohu. I takový Fořt, Besta a další podobní svou pracovitostí a důslednou prací mohou udělat zajímavý prostor pro zálohu.

            • Re: Lihový

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 14:58 |  
              0 0

              No ja tomu taky veril, ale zatim Fortovi s bestou chybi kvalita. Pracovitost je dobra vec, ale kdyz se od nich mice odrazeji, nedari se jim jednoduche prihravky, narazecky, tak je to proste tezky. zatim se herne nechytili.

            • Re: Lihový

              quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 15:07 |  
              0 0

              No, to je taky zajimave tema - strelba a vubec golova produkce zalozniku.
              Myslim, ze tady je zajimavy potencial ve vsech stredovych hracich, ktere mame - Jarolimovi, Belaidovi i Volesakovi. Vsichni umi vystrelit z okoli vapna. Naopak u krajnich hracu to je hodne pofiderni. Svento je skvely, ale branky nestrili. Jeho prinos je v tom, ze je pro ostatni pripravuje. Oproti tomu jeho "konkurent" na pozici leveho zaloznika Jarda Cerny uz jich za Slavii par dal. Proto jsem podporoval snahu zaradit Dusana na leveho beka a Jardu pred nej. Centrovat do vapna a tahat mic po strane totiz muze delat i levy bek, zrovna tak jak to delal Krajcik na podzim napravo. Je zajimave, ze od zapasu v Olomouci, kdy hral Jarda Cerny naposledy, jsme prestali bodovat. Prestoze jsou vykony Dusana na pozici zaloznika hodnoceny vyborne, k bodum to nevede. Az se J. Cerny uzdravi a bude schopny odehrat cely zapas, byl bych pro jeho zarazeni na leveho zaloznika a Dusana na beka. Ze to muze fungovat ukazala treba Fortova branka v Jablonci po idealni spolupraci na leve strane.
              Naopak na prave strane jsme si zda se polepsili. Milan Cerny dal za tri zapasy dve branky, to je dobra bilance. Naopak Janda moc golu nedava.
              Myslim, ze v zaloze je zrovna tak potencial ke strileni branek, stejne jako v utoku. Ze vseho nejvic je potreba nabrat sebevedomi a pracovat cely zapas, hlavne pak venku. A asi by taky nebylo na skodu zacit od zabezpecene obrany.

              • Re: Lihový

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 15:22 |  
                0 0

                A to je quelhare další otázka do statistik. Pokud tým nemá jednoznačného střelce v útoku, měla by to doplnit záloha, ale u dost týmů jsou produktivní i obránci. Aspoň třeba každý jednou až dvakrát za sezonu. Zvláště po přímákách a rozích. U nás dával góly třeba kdysi Luboš Kozel, později Latka. Teď: Hub snad ani jeden, přitom střelu má skvělou, Marek Suchý asi taky nic, Brabec jen va Vaslui, Dřížďal jednou?

                • Re: Lihový

                  quelhar (admin)     před 16 lety 06.05.2009 15:39 |  
                  0 0

                  Je pravda, ze obranci goly nedavaji takrka vubec. Brabec krom Vaslui jeste pentli loni v Teplicich, Suchy zase jediny gol pred dvema lety na podzim na Strahove proti Plzni, Hub nic, Drizdal jeden gol. Ale Hubacek zacal strilet posledni dobou vic, tak snad to prijde, opravdu bych mu to pral.

              • Re: Lihový

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 15:37 |  
                0 0

                Uz jsem o tom psal, o Jardovi jsem taky premyslel, nakolik chybi, pravda je, ze mel na jare par dulezitych asistenci.. na druhou stranu k jeho hre mam jak vis vyhrady, konecne treba zrovna v olomouci s nim v sestave jsme taky prohrali a on tedy nepodal zrovna presvedcivy vykon. Stylem hry mi vubec nesedi a nemyslim, ze slavie by mela zrovna timhle zpusobem hrat. Snad by alespon mohlo pomoci, ze by se s levou stranou Dusan - Jarda by se zvysil pocet kreativnich utocnych hracu a ze by Jarda tim, ze se stahuje do stredu, pomohl ve stredu zalohy nekterym lehce pasivnejsim hracum..:-))

      • Re: Lihový

        slaviator     před 16 lety 06.05.2009 16:48 |  
        0 0

        Proto si myslím, že právě kvůli tmu by měli Pekhart ve Slavii či Kadlec ve Spartě dostávat příležitosti. Mají talent, potřebují se "vyhrát". A když se nebude dařit, musí je trenéři podržet. Když nebudou hrát, těžko z nich vyrostou velcí útočníci.

  8. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    Jiri1     před 16 lety 06.05.2009 13:02 |  
    0 0

    Zdravim, po vybuchu v nekolika zapasech bych asi dal hlavne sanci navratilcum, kteri byli zraneni ci v trestu, bohuzel se ukazuje , ze zatimco fandove jsou jednotnou silou , hraci maji tendenci sve vykony hazet na trenera a ten zase vraci uder , ci je v pozadi jiny problem ,. treba nizke premie za titul nebo vstahy s trenerem, reozhodne si myslim, ze zasah vedeni ci chcete li interne domluva pri ktere byly zmeneny i cilove premie , dale urcite varovani jehoz dusledkem by mohl byt i odchod nekterych hracu. Ale budis dnesek a ja jen doufam, ze to zas nebude traparna , ktere jsme v posledni dobe svedky v kazdem zapasee. Optimisticke prognozy pane Sokrata mne uz prilis nechytaji , radeji bych videl vysledky . Chte nechte se musim vratit jeste k Brnu, kde parta boxeru szmistniho klubu , tedy pardon domacich poradatelu udelala z nekterych fandu problem, presto ze jim spise byli oni, slibovali jste razne kroky , podporu fanklubu, naprasvne opatreni treba i v praci stewardu a zatim je tady ticho po pesine.

    • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

      Jakubisko     před 16 lety 06.05.2009 16:14 |  
      0 0

      Hráči mají nízké prémie za titul, tak ho na truc schválně nevyhrajou? :)

      • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

        slaviator     před 16 lety 06.05.2009 16:54 |  
        0 0

        Jinej soudek: hráči Baníku nedostávají prémie. Prohrajou i s posledním Zlínem. Proč? Že by si někteří rádi vsadili? Proč jinak bychom tedy radši, jak někdo tvrdí, posílali Baníku peníze, aby se na Spartě snažil a nevypustil to..? Hráči Brna - proč dstali pokutu za t, že "vypouští" zápasy a proč polovinu z tý pokuty musí zaplatit pětice hráčů, zatímco tu druhu polovinu pokuty zbytek týmu..? Když jsme měli desetibodový náskok - dal bys ruku do ohně za všechny hráče, že si nevsadili proti? Opravdu bys dal ruku do ohně za všechny z nich...? Já ne, byť jim teda věřím, že to neudělali... Ale malinkej červíček hlodá...

        • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 06.05.2009 17:03 |  
          0 0

          no z těma kurzama by baníkovci museli sázet spíš na sebe protože většinou maj už větší kurz než soupeř :)))

          • Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

            slaviator     před 16 lety 06.05.2009 17:45 |  
            0 0

            Zas ale není jistota, že když vsadíš na sebe, že vyhraješ.. :-)

  9. Skácel.... Skáááácellll....

    slaviator     před 16 lety 06.05.2009 17:00 |  
    0 0

    Záložník Rudolf Skácel si může ihned hledat nové angažmá. Vedení anglického Southamptonu dnes oznámilo, že s devětadvacetiletým fotbalistou dál nepočítá a i když má smlouvu až do konce června, nebude trvat na jejím dodržení. Klub, který sestupuje do třetí ligy, to uvedl na svých webových stránkách. (tyden.cz)

  10. Re: Ve středu Pohár ČMFS se Slováckem

    Squater     před 16 lety 06.05.2009 19:48 |  
    0 0

    Nechci být hnidopich, ale ať je sestava jakákoliv, počád je to větší a větší bída...