Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Brno - Slavia 1:0

Slávistická mizérie nekončí ani v květnu. V dalším ligovém utkání si Slavia nedokázala poradit ani se slabým Brnem a do Prahy se vrací bez bodu. Z posledních pěti utkání dokázali slávisté vybojovat pouze dva body.

Obvykle se zde píše pouze report ze zápasu, tentokrát jsem však nucen se zaměřit i na jiné události, než co bylo k vidění na hřišti. Toho totiž moc nebylo a hlavně z toho bolely oči. Slávisté nastoupili v Brně, kde jsme naposledy prohráli 1:2. Soupeř však neprožívá dobré období, jenže slávisté také ne. První poločas byl k vidění podprůměrný fotbal a hlavně slávistická neochota ohrozit soupeře. Za první poločas se to podařilo pouze Belaidovi, jinak to byla z naší strany totální bída. Brno však taky nehrálo super fotbal, ale pečlivě bránilo a směrem dopředu byli odvážnější. Navíc po zaváhání Brabce se prosadil Tomáš Došek.

Ve druhém poločase se slávisté zlepšili, ale útočná nemohoucnost pokračovala řadou zahozených šancí. V sektoru hostů vládla bezmoc, i proto se moc nefandilo. Někteří hráči navíc byli k smíchu za akce, co předváděli. Prostě si vůbec nevěří a pak dělají hrozné blbosti. Velkou příležitost zahodil Pekhart, z malého vápna trefil břevno, neuspěl ani Milan Černý, Fořt ani další. Brno se zmohlo jen na odkopy a trpělivě odvracelo naše útoky. Navíc využili každou příležitost ke zdržování, což mnohdy bylo dost k smíchu a ubohé. Přesto si body zajistili, naopak slávisté vyšli naprázdno a mohou se začít bát o titul.

Znechucení však přišlo už před zápasem. Po příjezdu Fanklubu šli fanoušci postupně k našemu sektoru, ale nejdříve je čekala securitka. A někteří jedinci měli v hlavě totálně vygumováno. Dokonce došlo k fyzickému napadení, což vyústilo v trestní oznámení. Musím dodat, že dotyčného osobně znám, je bezproblémový a během cesty nevypil žádný alkohol. Budu teď citovat z trestního oznámení: "Přistoupil jsem k jednomu pořadateli a zeptal jsem se ho, zda již mohu jít na stadion. On mi odvětil "tak snad počkáš!" Já jsem se ho zeptal, jestli si tykáme, načež mě on bez varování napadl. Nic při tomto napadení neříkal. K napadení došlo tak, že mě udeřil sevřenou pěstí do oblasti vrchní části hlavy. Údery se opakovaly a byly minimálně dva, nejsem si jist, zda byly dva nebo tři. Já jsem ustoupil s rukou před obličejem, abych se chránil. Poté jsem ještě dostal dva údery rukou do oblasti břicha." Když postižený se svým svědkem sepsali výpověď a byli dopraveni zpět ke stadionu, tak je securitka již na stadion nevpustila s odůvodněním, že jsou problémoví fanoušci!

Potíže však pokračovaly. Securitka byla rozhodnuta, že řadu fanoušků nevpustí. Následně bylo oznámeno, že kdo nadýchá více jak 0,5 promile, nebude vpuštěn na stadion. Někteří tedy logicky nemohli jít dál. Ale ještě předtím si někteří jedinci ze securitky dovolili slovně napadat naše fanoušky, kdy třeba říkali: "Mrdky z Prahy", apod. Tohle by si neměli rozhodně dovolit. Pak některé fandy navíc nevpustili do sektoru jen kvůli tomu, že se jim prostě nelíbilo, jak vypadají. Týkalo se to i některých lidí z autobusu. Přestože jsme vše chtěli řešit se šéfy Brna, nepochodili jsme. Došlo i k dalším nepříjemnostem. Fanklub Slavie tyto události rozhodně neponechá bez odezvy!

Brno - Slavia 1:0 (1:0)
Slavia: M. Vaniak - F. Dřížďal, M. Suchý, E. Brabec, D. Hubáček - M. Černý, A. Cissé (58. M. Jarolím), T. Belaid, D. Švento - A. Besta (46. M. Ivana), P. Fořt (68. T. Pekhart)
Branka: 27. T.Došek

Komentáře (140)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia 1:0

    Sisanek     před 16 lety 03.05.2009 19:01 |  
    0 0

    Pet zapasu - dva body: Takhle napsany to vypada opravdu hrozive. Doufam, ze se to zlomi proti Budejkam.

  2. Re: Brno - Slavia 1:0

    slimak     před 16 lety 03.05.2009 19:03 |  
    0 0

    my chceme slavii !

  3. Re: Brno - Slavia 1:0

    japhy     před 16 lety 03.05.2009 19:05 |  
    0 0

    Děsný. Na to koukat stojí strašně moc nervů. I přes tu bídu si ale tutovky vypracujem, ty bohužel Pavlík Fořtů neomylně zahazuje. Momentálně je asi jedno, kdo nastoupí, vypadá to pořád stejně. Na marody se čekat nedá, takže musíme jen trpět a tiše doufat. Snad možná ten Voliš, i když o moc lepší, než co máme ve středu asi nebude, ale určo je předčí v bojovnosti. Sbohem, jdu pít na žal-takhle jsem si čekání na titul opravdu nepředstavoval.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 19:08 |  
      0 0

      ...ty bohužel vážený pan spasitel, věhlasný mnohonásobný mládežnický reprezentant pan Tomáš Pekhart, neomylně zahazuje...

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Sisanek     před 16 lety 03.05.2009 19:09 |  
        0 0

        Je celkem jedno, kdo je zahazuje. Jiste je, ze nedat z 10 sanci gol je proste.. Ani pro to nemam slovo.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 19:11 |  
          0 0

          hlavně sem nechápal ty prihravky ve vapne , to ma jit vsechno na branu a ne tam neco vymejslet kdyz tam ma brno sedm hráčů

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 03.05.2009 19:12 |  
          0 0

          Spaluje je Pekhart, Fort, Cerny, Belaid, Jarolim... Uplne vsichni.
          A misto strileni si to pet minut pred koncem nahravaji na malem vapna :o(

  4. Re: Brno - Slavia 1:0

    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 19:07 |  
    0 0

    tak tohle je uz hodne zle, veril sem nam aspon na remizu, ted musime doma Budejky prejet za kazdou cenu, jestli zejtra Sparta zabojuje tak se ty nasi uz snad opravdu poserou, meli by sme sehnat nejakyho trenera psychiky protoze tohle uz neni mozny. Jinak synovej nehral a stejne v zakladu a moc velkej efekt to nemelo , co dneska spalili utocnici bylo trestuhodny, sem velkej zastance hracu ale myslim si ze uz by byl nejvissí čas sahnout na nejaky bonusy protoze takle to posrat , to se nevidí každej den.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      slaviator     před 16 lety 03.05.2009 21:04 |  
      0 0

      Jaké bonusy, když teď žádný ani nemaj v podstatě? 5 zápasů = 2 body...

  5. Re: Brno - Slavia 1:0

    lubka     před 16 lety 03.05.2009 19:16 |  
    0 0

    Nevím ale za předvedené výkony z posledních několika zápasů si ten titul snad ani nezasloužej a docela už začínám věřit tomu že ho ani nezískají.

  6. Re: Brno - Slavia 1:0

    opicemag     před 16 lety 03.05.2009 19:16 |  
    0 0

    Hrůza. A pak že je Jarolím přísný trenér. Já bych je hnal. Nechápu, proč hráči začínají hrát, až když to vypadá špatně. Pak běhají a snaží se vepředu něco vytvořit. Ale do té doby ne. Napařil bych jim pokuty, protože je evidentním, že za to z velké části může jejich přístup. Soupeř se neporazí sám, ale mám pocit, že s touhle myšlenkou nastupují do každého utkání. Začínají hrát, až jim teče do bot, což je často již pozdě.

    Druhá věc je, že hráči jsou špatní (ale to nijak neomlouvá jejich nechuť hrát či běhat, naopak). Nedají přesnou přihrávku, centr, neumějí hrát bez faulů, vystřelit, míč se jim většinou plety pod nohy... To v české lize ale neplatí jen o Slavii, ale o všech klubech. Hrají tu jen ti, co nejsou schopni se prosadit nikde venku. A má-li na to někdo jen trochu malý potenciál, hned odchází. Vždyť i tak často opěvovaný Švento je sice rychlý, ale tady to tak končí. Centr nedá, kličku neudělá, nevystřelí. Kdyby nebyl rychlý, nijak by nevybočoval z průměru/podprůměru. A to je pořád jeden z těch lepších ne-li nejlepších, co tu jsou...

    Viděl jsem včera Barcelonu s Realem a vypadalo to jako zcela jiný sport než to, co se hraje zde.

  7. Re: Brno - Slavia 1:0

    Kuka125     před 16 lety 03.05.2009 19:35 |  
    0 0

    CINKLÝ JARO

  8. Re: Brno - Slavia 1:0

    wector     před 16 lety 03.05.2009 19:38 |  
    0 0

    Uvědomují si hráči, jak se to v létě má s rozlosováním Ligy mistrů a jakou šanci letos představuje titul? 100x se řekne, že se nesmí vypustit úvod a po 101. se opět vypustí.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      opicemag     před 16 lety 03.05.2009 20:12 |  
      0 0

      Obávám se, že s takovými výkony si o LM mohou nechat zdát, i kdyby byli první nevím s jakým bodovým náskokem.

  9. Re: Brno - Slavia 1:0

    Viking     před 16 lety 03.05.2009 19:39 |  
    0 0

    Olomouc, Sparta, Kladno, Boleslav, Brno - POKAŽDÉ odchozený první poločas, POKAŽDÉ se trochu začlo hrát až když jsme prohrávali. Tohle není náhoda. Jsme spolek namistrovaných blbců, který si myslí, že se porazí každý sám. Tohle už je i o trenérovi.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      PetCC     před 16 lety 03.05.2009 19:54 |  
      0 0

      Blbost, mezi poločasy nebyl od nás žádný větší rozdíl, jen v tom druhém už Brno nedokázalo vůbec nic.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      opicemag     před 16 lety 03.05.2009 20:10 |  
      0 0

      Souhlasím. Také nechápu, proč hrači začínají hrát až od okamžiku, kdy to již vypadá špatně. I když nevím, co by s tím měl trenér dělat (tedy pokud nechodí v kabině a neříká, ať jsou v klidu, že již jsou mistry). Možná by jim měl dát nějaké, byť i podmíněné pokuty. Nebo jich pár přeřadit do B týmu (Fořt, Besta...). I když se obávám, že vzhledem k počtu zraněných by to nebylo zrovna nejmoudřejší. I když pravda je ta, že ať tam postaví kohokoli, o moc hůře než ti dva hrát nemůže.

  10. Re: Brno - Slavia 1:0

    Moss     před 16 lety 03.05.2009 20:17 |  
    0 0

    Já bych k tomu přistoupil s pokorou. Každý den není posvícení, prostě je někdy den blbec. Kluci mají nárok občas nevyhrát. Kdo z vás je v práci vždy stoprocentní. Navíc, až budou brát to co Henry, tak budou makat jinak. Musíme být pokorní a pochopit, že to nejsou stroje a občas jim i přes obrovskou snahu nevyjde. Důležité je, že kapitán týmu to drží a má autoritu. O titul se nebojím, problém není ve hře, ta byla ve všech posledních zápasech super, problém je, že nedáváme góly. Ale to se protrhne a zase bude lépe. Hlavně to chce být pokorný a nebláznit. Nechtějte po klucích moc, vystačte se super zážitky, které nám nabízejí. Třeba super výkon s Fiorentinou, Žilinou či Hamburkem na evropské scéně a super zápasy v lize. A nechtěl bych opomenout ani supr zážitek z dvojzápasu s Vasluí nebo na utkání s Oxfordem.

  11. Re: Brno - Slavia 1:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 20:27 |  
    0 0

    Brno bylo tragické, ale nejhorší na tom je, že my jsme byli ještě tragičtější!!!Nechci aby hněkteří hráči hráli za Slavii, protože si to očividně nezaslouží nebo na to nemají, pouze snaha nestačí. viz. Besta, Fořt, Cissé, MJ, kterej překop z místa bránu snad o 20 metrů. Je mi líto všech fanoušků, kteří jeli do Brno, tenhelů výkon si za podporu nezasloužili vidět.

  12. Re: Brno - Slavia 1:0

    tantalos     před 16 lety 03.05.2009 20:33 |  
    0 0

    Ukazuje se, že pustit šenkyho byla nesmírná hovadina. Šenky totiž umí zachovat klidnou hlavu, vychutná si protihráče a dá gól.
    Peky i Fords strašně moc chtějí, a to jim kazí výkon. kdyby tam byl Šmíca, bylo by všechno jinak.
    To, co předváděl bestie, bylo hrozivé.
    Kdybych měl hodnotit hráče O - 10 s tím, že 5 znamená průměr, tak:
    Vaniak 5 , Ferry 4. Brabec 4 Suchý 5 Hubáček m.černý 6 Belaid 5 Cissé 4 Švento 6 Besta 2 Ford 3 Pekhart 4.
    Vcelku se potvrzuje, že Slavia je vydrancovaná. Brno bylo dnes totiž spíš třetiligové než druholigové, děsný výkon, zdálo se, že jen Došek a Bureč chtěli vyhrát

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      tantalos     před 16 lety 03.05.2009 20:37 |  
      0 0

      Připomínámi, jak tady lidi psali: tavares odejde, nic se neděje, máme tady Cissého... Odejde necka, nic se neděje, máme bestu..., odejde krajčík, nic se neděje, máme Dense...

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Moss     před 16 lety 03.05.2009 21:01 |  
        0 0

        Ty toho naděláš. Prostě se nepovedl jeden zápas. Jsme první, tak co nadáváš. Po příchodu Marka se hra o 100% zlepšila. Erich Brabec hrál skvěle a zabránil spoustě gólů, inkasovaná branka padá zcela na vrub Dočkala, Váchy, Necida a Švece, kteří měli brance zabránit. Qulehare a další, už jste si sundali vaše růžové brýle?

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      slaviator     před 16 lety 03.05.2009 21:09 |  
      0 0

      Ano, Šenkeřík by jistě nastřílel už tucet gólů, ne-li víc... A vedli bychom ligu o dvacet bodů... :-) Vždyť Šenky spaloval stejně, jako Fořťák... A ještě o něco víc spaluje Milan, kterej je ale platnej (stejně jako Šenky) i jako krajní záložník... Potřebujem holt někoho, kdo se rzstřílí. Jak je vidět, tak nám chybí dost Necid. Víc, než jsme čekali... :(

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        brekekeSKS     před 16 lety 03.05.2009 21:52 |  
        0 0

        Ty budes nejplatnejsi, az konecne chcipnes

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          slaviator     před 16 lety 03.05.2009 22:34 |  
          0 0

          Já mám tuhý kořínek:-)

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            brekekeSKS     před 16 lety 03.05.2009 22:51 |  
            0 0

            No hlavne ses peknej curak :)

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              tantalos     před 16 lety 03.05.2009 23:58 |  
              0 0

              není nad teplé lidské slovo

  13. Re: Brno - Slavia 1:0

    Gino     před 16 lety 03.05.2009 20:45 |  
    0 0

    Zacinam bejt trosku alergickej na Brabce. Nas supervelkej frajer opet udelal trestuhodnou chybu po ktere padl gol. Jiz nekolik tydnu rozhodne nepatri mezi opory.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      slimak     před 16 lety 03.05.2009 21:53 |  
      0 0

      brabec je ted jednim z duvodu soucasnyho upadku.jeho vykony jdou hodne dolu a goly na jeho vrub pribyvají.bohuzel od kapitana bych cekal jinou hru...

  14. Re: Brno - Slavia 1:0

    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 20:48 |  
    0 0

    Už si začínám shánět rolničky, protože až ztratíme titul (a jako že tomu začínám věřit) budem všichni za kašpárky :/

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      taximan     před 16 lety 03.05.2009 21:05 |  
      0 0

      Nevim proc by fanousci meli byt za kasparky. V tom (ja verim ze nemoznem) pripade by ostatni meli spis vyjadrit litost, protoze fandit slavii na jare je vzdycky o zdravi. Za kasparky by mohli bejt jedine hraci a trener - a z meho pohledu uz nekteri jsou . Taxi

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        lassiter     před 16 lety 03.05.2009 21:58 |  
        0 0

        sorry, ale to je typická ukázka - v případě úspěchu mluvíme zásadně v první osobě (získali jsme titul), v případě neúspěchu zásadně ve třetí (zase to ty volové prosrali...). takhle snad ne.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          taximan     před 16 lety 03.05.2009 22:43 |  
          0 0

          Jestli to tak delas ty, to je tvoje vec - ale nemluv za jiny. Taxi

  15. Re: Brno - Slavia 1:0

    urs (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 22:19 |  
    0 0

    špatně se mi to hodnotí a dnešní výkon většiny jednotlivců raději oželím nicméně.., pokud neporazíme doma jasně CB.., jdeme do kytek.. :( tak alou všici do EDENu, 3 vlaštovky přeci jaro nedělaj ;)

  16. Re: Brno - Slavia 1:0

    tolsimir     před 16 lety 03.05.2009 22:37 |  
    0 0

    Ted jsem se vratil z Brna - nejhorsi okamzik dne byl kdyz se nam hraci po zapase umyslne vyhnuli na benzince a otocili se k nejvernejsim zady. Hnus, hnus, hnus :-(

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Jakubisko     před 16 lety 03.05.2009 22:47 |  
      0 0

      Ani se jim nedivím, někteří fanoušci mi přišli dost nepříčetní...

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        (host)     před 16 lety 04.05.2009 01:29 |  
        0 0

        Autobus nešéfujou hráči

  17. Re: Brno - Slavia 1:0

    FannyBoy     před 16 lety 03.05.2009 22:48 |  
    0 0

    Za chvíli se na Slavii začne na vlastní hráče pískat tak jako tomu je na Spartě... Jakmile nepřijde pár zápasů výhra, hned se fanoušci mohou zbláznit a musí začít hučet a bučet na svoje hráče.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Jakubisko     před 16 lety 03.05.2009 23:07 |  
      0 0

      Njn...a takoví pak nejvíc vykřikujou, když sparťani házej po svých hráčích dělobuchy a vajíčka a kdovíco...

  18. Re: Brno - Slavia 1:0

    Viking     před 16 lety 03.05.2009 23:23 |  
    0 0

    "O titul strach nemám. Musíme si ale každý srovnat situaci v hlavě a vědět o co se hraje," prohlásil slávistický kapitán Erich Brabec, který se podepsal na jediné brance utkání. "Míč letěl za mě a Došek si na něj dobře naběhl. Jednou ránou soupeře na branku jsme prohráli."

    Jasně Erichu, kafíčko, pohodička, žádnej strach. Mistr světa.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      tantalos     před 16 lety 04.05.2009 00:08 |  
      0 0

      V situaci, jako je ta nynější, se má mužstvo opírat o zkušené hráče. Bohužel Vaniak toho moc neukočíruje, Hub není žádnej lídr, a tak je brabec jediný zkušený, kdo může vnést slavistického snažení nějaký. Byl by nesmysl chtít tohle od tuniského mladíka, natož pak od Cissého, který s velkým fotbalem teprve začíná a dosud byl spíš amatér.
      MJ je totálně z formy, Ferry se zlepšuje, ale bojuje sám se sebou. MČ je rád, že vůbec hraje, Fořt a peky se snaží, ale jsou přemotivovaní. A Dušan, jediný spolehlivý dříč, taky není žádný lídr.
      Prostě nemáme osobnost, která by táhla mužstvo. dokázali by to latka i krajčík. Škoda že Slavia si nenechala alespoň jednoho z nich.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Rhodri     před 16 lety 04.05.2009 01:19 |  
        0 0

        Skoro se tomu divim, ale musim s tebou Tantale souhlasit v tom, ze muzstvu chybi osobnost. Zminujes Latku a Krajcika jako hrace, kteri ji mohli byt. V tom, myslim si, naopak pravdu nemas. Krajcik byl na odchodu a podle toho, co vime, jej udrzet neslo. Latku jsem mel velmi rad, je to bojovnik, ale prece jen aby mohl byt osobnost na hristi, musi to byt podlozeno vykony. Ty u nej v poslednim roce chybely. Bohuzel. Vztah mezi osobnosti a vykony je patrny i u Brabce. Ten se sice chova jako sef, ale pokud jiz nekolik tydnu ci spise mesicu kope tuzku, vypada takove sefovstvi trapne a zaroven je asi i trochu kontraproduktivni. Osobne si myslim, ze problem osobnosti muzstva vyvstal hlavne se zranenim Vladi Smicera. To je hrac, ktery je jednak bojovnik, hecir a osobnost a zaroven to je vsechno podlozeno velkou fotbalovou kvalitou. Asi nikdo nepocital, ze bude cele jaro mimo hru. To, ze bude v nekterych zapasech chybet, se diky jeho historii zraneni dalo predpokladat, ovsem nikoli zraneni, ktere jej vyradilo nadobro.

        Tezke situace "delaji" reputaci. Doufejme tedy, ze z teto vzejde i reputace nekoho noveho jako osobnosti.

        Slavie do toho!

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          tantalos     před 16 lety 04.05.2009 09:50 |  
          0 0

          Asi kdybys viděl Krajčíka, jak dokázal mužstvo táhnout, změnil bys názor. A pokud jde o latku, aby mohl podávat výkony, musel by být na hřišti dost často, aby se měl kdy rozehrát a dostat se do laufu. když ho stavěl trenér dvakrát za měsíc na čtvrt hodiuny, to nic ksvělého hrát nemohl. Tedy Latkova výkonnost či nevýkonnost byla také výsledkem důvěry, či nedůvěry, kterou dostával. Že udržet Krajčíka nešlo? V situaci, kdy účetní rok 2007-2008 skončil přebytkem 237 M Kč?

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 04.05.2009 10:37 |  
            0 0

            Krajcik muzstvo na podzim jednoznacne tahl, i kdyz se zbytku prilis nedarilo, to je jedna strana veci. Druha strana je, ze loni na jare se svezl s celym tymem a tahounem vubec nebyl. Takze tvrdit s jistotou, ze by nam ted Krajcik pomohl, to bych si teda vubec netroufl.
            A co se tyce Latky, tak loni na jare toho odehral dost, na podzim hral prvni tri zapasy v zakladu, hral v zakladu ve Fiorentine. Pak si trener uvedomil, ze se Suchym na pravem beku to asi nepujde, tak musel jeden stoper sedet. A co si budeme nalhavat, Latka tou dobou nijak zvlast nepresvedcoval, ze on by mel v zakladu zustat.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Rhodri     před 16 lety 04.05.2009 11:28 |  
            0 0

            Nikde jsem nepsal, ze Krajcik nemohl byt onou osobnosti, ktera nam chybi. Videl jsem ho hrat dost a taky ho mam jako hrace rad, protoze je to brousek. Ovsem osobnosti mozna mohl byt, mozna ne, jak poznamenava Quelhar. Jen jsem napsal, ze z toho, co vime, Mateje udrzet neslo, protoze chtel pryc. U jednani jsem nebyl, kazdopadne na dohodu museji byt dve strany. Kdybych si mel zaspekulovat, Matej asi ze sveho rozhodnuti ted uplne stastny neni, kdyz sedi na lavicce posledniho tymu italske ligy, ale kdo vi. Stejne tak mi neprijde spravne svalovat Latkovy ne moc dobre vykony na trenera. Opet, jak poznamenava Quelhar, na jare i na podzim toho nahral dost a proste nestalo to za moc. Bohuzel.

            Vznesl jsi zajimave tema, tak proc jej hned stacet na chyby vedeni a KJ? Vice nez jejich napadani by me zajimaly nazory na to, kdo se v teto tezke situaci muze ukazat jako osobnost. Nektere hrace jsi vyjmenoval a tve hodnoceni se mi zdalo spravne, jinymi hraci jsi se nezabyval. Me by zajimalo, jestli se jako osobnost muze ukazat Marek Suchy nebo Petr Janda, pripadne Milan Cerny, atd.

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              tantalos     před 16 lety 04.05.2009 11:45 |  
              0 0

              Jaká může být role Suchého? Mimořádná, ale ne teď. Snad jednou.
              Především si myslím, že chce ven a hodně. Zadruhé skupina hráčů zvaná BSB je už dlouho v čemsi podobném nemilosti. (Teď např. Diviš musel odejít i z lavičky, třebaže nebyl sebemenší důvod, proč by nemohl pravidelně chytat za B a sedět na lavičce v A)
              Sám Marek několikrát ve svých výrocích naznačil, že tým Slavie je rozdělený na mladé a ostatní (nechci tím tvrdit, že jde jen o dvě skupinky). Kdybych to srovnával s vojnou, tam za mých mladých let bývali mazáci a ptactvo, které muselo lítat. Evidentně jsou BSB stále ještě oním ptactvem, a to bez ohledu na to, že Marek Suchý podává nejsolidnější výkony v celé Slavii, že patří počtem odehraných ligových utkání mezi velmi zkušené, že má medaili z MS a že bez Marka a jeho špinavé práce byl brabec vedle latky nulový.
              Mužstvu velmi škodí, že se místo mladých srdcařů nakupují staří zkušení žoldáci, jejichž osobní ambice jsou už jen urvat honem, co se dá.
              Bohužel teď máme v mužstvu hodně žoldáků a málo srdcařů. Vládnou žoldáci a ptactvo nemá co kecat..

              • Re: Brno - Slavia 1:0

                slimak     před 16 lety 04.05.2009 12:13 |  
                0 0

                ja fakt nevim, jak to vypada v kabině..ale k tomu divišovi: uznej, že bylo potřeba koupit novýho golmana - romanovse..hrát s dvojici brankaru proste nejde, tím spíše při četnosti zranění. mohlo by se totiž stát, že ligu by musel chytat berkovec

                • Re: Brno - Slavia 1:0

                  tantalos     před 16 lety 04.05.2009 12:33 |  
                  0 0

                  Ale taky se mohl koupit dobrý brankář, třeba Drobisz. Ale o tom tady nepíšu, píšu jen o tom, že poměr staří x mladí je zvrácený a že už ani v tom ACM to starcům nejde. A Romanovs je typický žoldnéř a jehio úloha v kabině nemůže být pozitivní, ani kdyby byl sám archanděl michael.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        slaviator     před 16 lety 04.05.2009 20:07 |  
        0 0

        šmicer... jako "nehrající kapitán" :-)

  19. Re: Brno - Slavia 1:0

    Ravik     před 16 lety 04.05.2009 00:07 |  
    0 0

    Tak jsem se teď vrátil z Brna kde jsem se stavil na zápas při cestě ze Slovenska.. bohužel jsem stihl jen druhý poločas... a přišlo mi to z naší strany celkem dobré... Brno na hřišti prakticky neexistovalo a do šancí jsme se i při hraní do plných dostavali celkem lehce... hlavně Milanové a Dušan se z křídel celkem prosazovali a kvalitních míčů ve vápně bylo celkem dost.. všechno je to o tom, že být na hřišti podzimní Necka tak jsme vyhráli 4:1 a byl by klid. Pět zápasů v řade bez výhry a jen dva body je masakr.. ale herně to byl propadák jen na Kladně. Na to jak jsme vybrakovaný a zraněníma zdecimovaný to herně myslim ještě jde. 7 bodů v těch 4 zbývajících kolech snad urveme... hrajeme 3x v Praze... tak se ukažme jací jsme fanoušci. Vyprodejme 2x Eden a jednou Žizkov a kluky tam dotlačme. Já jim fakt vyčítám jen to Kladno, jinak se na ten náš fotbal dalo dívat snad pokaždý.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Jakubisko     před 16 lety 04.05.2009 07:20 |  
      0 0

      no fuuuuj!

  20. Re: Brno - Slavia 1:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 09:37 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Věřil jsem tomu, že po výpadku s Olomoucí, Kladnem a částečně M.Boleslaví si každý z hráčů sám za sebe šáhne do svědomí a udělají si sami v sobě pořádek. Po tom utrpení a tápání z prvního poločasu a jakéž takéž snaze se zlepšit ve druhé půli si prostě nezasloužíme body. Asi metoda bič občas ovoce nepřináší a jak je vidět, hráči se dostali do docela slušné deky. Vůbec si nepomohou na hřišti, nezabojuje jeden za druhýho a bojí se cokoliv zkazit a z toho pramení i to, že nevystřelíme pořádně, všechno chceme dovézt až do kuchyně a přehršel složitých kombinací okolo vápna a ve vápně, je nanic. Prostě hra bez koncepce a myšlenky. Když to srovnám se zápasem proti Plzni či Baníku, nějak jsme se vytratili. Mrzí mě to a je to prostě ostuda celého mužstva nejen trenéra, ale i hráčů. Včera to byli oni, kdo takhle hráli. A to jsem uvažoval, zda s tímhle můžeme vůbec jít do poháru. Tam s takovýmhle výkonem nemáme co dělat!!!! Jedině snad, že by se uspořádal pohár mužstev "Vyšegradské čtyřky", neboli bývalé RVHP. A to nám "rusáci " ujeli už dost. Na Budějovice samozřejmě půjdu už od začátku. Budu fandit a budu věřit. Ale taky mám v sobě pocit jakési "nasranosti", že to zase przníme a někteří hráči se nám pohybují po hřišti s myšlenkama na něco úplně jinýho a trošku nám na ten fotbal ser....ou.
    K tomu co popisuje Richi za problémy s brněnskou Securitkou, tomu se ani moc nedivím. Brňáci mají tzv. "pražský cajzlovský problém" a to bylo od nepaměti. Prostě jsme pro ne Ti "čížci" a oni jsou Ti "borci" a mám s tím sám bohaté zkušenosti ještě z dob studií. Tak je vždycky nechávám být, vždyť oni si říkají také "děcka" a ono to s jejich chováním tak nějak vypadá. Doufám, že další zápasy už horší snad nebudou a ten závěr vylepšíme. Protože jinak zbývá už jediný slušný oddíl Chvojkovice - Brod, ale tam trenér a hráči chodí ráno do práce a na hřiště se dostanou tak po pátý odpoledne, ale mají to zadarmo....... Sokrates55

    "Stultis non seccurritur" Claudius
    Hloupým se nepomáhá

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Stroninhu     před 16 lety 04.05.2009 10:04 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,
      co dodat :-). Snad jen, že to sparťani dneska projedou (ale to myslím, nepřichází v úvahu, myslím že to nepřipustí a Ostrava je hluboko v .. dole) a hlavně, že se chytneme. Podle mě včera prostě hráči nezahráli. Nechápu Fořta, co chce dělat, když si na velkém vápně sám a nikým neatakován nedokáže ani zpracovat balón. Tijany chtěl tak prvních 15 minut, pak jakoby neexistoval. Marek J. Včera za stavu 1:0 vyklusává pro míč, jakoby šel pro jahody. Erich v dnešním rozhovoru mluví jakoby on za nic nemohl a všichni ostatní se museli vzpamatovat. Nevím co k tomu dodat, je to kapitán, ale podle mě se tak už delší dobu nechová. Doufám, že od příštího roku bude kápo Staňour...

      Největším osučasným problémem je 9 zraněných, možná proto, si myslí spousta hráčů, že mají základ jistý (MJ a TJ nejvíce). Co se týče Cissého, já nevím, podle mě na to nemá. Co jsem zatím viděl, tak on neumí ani fotbalově myslet, přihrávky dává pomalu a do strany a když přihraje dopředu tak většinou špatně. Včera nezahrál moc ani Milan, protože místo aby zakončoval snažil se "něco vymyslet". Vyloženě největší sklamaní byl pro mne celý náš útok. Besta, Pekhart, Ivana a hlavně kopyto Fořt děsný. Tak doufám, že to že jsme prohráli už i s Brnem nás nakope a hlavně trenér nakope hráče(a nezraní je :-D) a taky se dá dohromady alespoň Jarda.

      Ps: Na něděli se těším...

      Stroninhu

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 10:37 |  
        0 0

        Zdravím Stroninhu,
        asi máš pravdu, snad už bude Janda, bude také Trapp. Snad i Volešák by mohl aspoň z části...... Nevím koho postaví na pohár se Slováckem, ale fakt je, že hrajeme příšerně...... Víš ono nás to nakopává nějak už moc dlouho, KJ by měl začít taky sám u sebe a hráči samozřejmě taky. S tím Cissém se do toho KJ prostě netrefil a tak by měl taky sám tuhle anabázi toho fotbalisty tady ukončit a přiznat omyl. Když už i já, jako amatér a neodborník vidím, že tomu klukovi fotbal moc neříká ...... co dodat. Snad jen aby bylo v neděli lepší počasí než dnes..... Tak zdravím .... Sokrates55

  21. Re: Brno - Slavia 1:0

    Viking     před 16 lety 04.05.2009 09:56 |  
    0 0

    Svině brněnský zakomplexovaný... Já jsem měl tu "čest" sledovat online přenos na fotbalzive.cz, co tam některý bezmozci řvali na tribuně.. Že ten mikrofon radši nevypnou.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Stroninhu     před 16 lety 04.05.2009 10:06 |  
      0 0

      Jo to bylo hrozný, slouhlasím. Celej zápas tam hulákala banda ožralejch brňáků, polovinu jim nebylo rozumět a co bylo, to by ze sebe nevypustil snad ani Řepka. Hrozný, bylo mi z toho fakt zle...

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 11:31 |  
      0 0

      Já taky sledoval na fotbalzive...Po dvou minutách jsem vypnul zvuk a pustil si k tomu Guns and Roses...

  22. Re: Brno - Slavia 1:0

    huhu     před 16 lety 04.05.2009 10:24 |  
    0 0

    k tomu trestnímu oznámení: doporučuju jít k lékaři, říct mu, že mě bolí hlava a sem tam zvracím a otřes mozku už nikdo nevyvrátí - to se u soudu moc hodí...

    k brnu a naší formě: brno je v pásmu, kdy mu už jde o úplný h...o - nehrají o uefu ani o sestup a tak se dá celkem předpokládat, že to byl fair zápas, který se min. z jejich strany odehrál jen na hřišti. A proto se jedná pravděpodobně o věrný obrázek naší formy - velmi smutné.

  23. Re: Brno - Slavia 1:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 10:26 |  
    0 0

    Vcera jsem bohuzel nebo spis bohudik mohl videt jen prvnich 25 min, kdyz jsem odchazel, rikal jsem si, ze to neni dobre, zacali jsme vlazne, nebo tedy.. bud vlazne nebo opatrne, proste nechodili jsme dopredu v dostatecnem poctu, vetsinou to tahl Dusan nebo Mina a nikdo ze zalozniku je nepodporoval.. no hned me napadlo, ze Tijany by mel svoji sanci jinak vzit do svych rukou, byl stejne neviditelny jako byva MJ. Bestu jsem videl asi trikrat u balonu, dvakrat zkazil jednoduchou narazecku s Dusanem a pak s Cernym a pak po pekny prihravce Cernyho nalozil se sanci zhruba tak, jak bych s ni nalozil ja, kdybych byl na jeho miste..tedy komicky netrefil balon. Presto nechapu, co jsme pak delali, ze jsme se nechali porazit od tak tragickyho soupere, mozna mi to nekdo vysvetlite, kdo jste to videli. KJ to rekl spravne, je to krize, samozrejme jednou za cas sedne na kazdej tym. Priznejme si, ze po zimnich prestupech navic ten nas neni az tak vyjimecny, jako byl ńa podzim. Prijde mi, ze tentokrat to neni nejakou nervozitou, ale spis prehnanym klidem, vzdycky zacnem zapas tak nejak v pohode, on se ten titul vykope sam. Doufam, ze tohle se zmeni a KJ se o to postara. Tezko rict, kdo by mel hrat, v utoku bych ale uz neveril duu Besta - Fort. Nevim jak hral Ivana s Pekhartem, ale jsou to kluci, ktery to s balonem umeji rekl bych trochu lip, byt Pekhart je schopen spalit taky ledacos. Blby je, ze selhava stred obrany, nevim co tam Brabec se Suchym delali u toho golu. Bohuzel Brabec je z formy, jak shora pisete, chybi poradna osobnost, chybi Smica.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 10:43 |  
      0 0

      Zdravím Martyni,
      buď rád, žes to neviděl. Snad jsme ve druhém poločase víc bojovali (ale tak jalově), u brněnských hráčů snad jediný střídající Polách neležel na trávníku, jinak se tam svíjeli všichni jak žížali a to co předvedl při odkopech jejich golman, proti tomu je divadlo "Husa na provázku" amatéřina. Radši ani nic dodávat nebudu, protože zažívám "Tantalova muka", čímž myslím na jeho slova varovná. Sokrates55

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 11:10 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate, ta muka si tedy dovedu predstavit, i tak jsem mel vcera pekne zkazenou naladu, a to jsem se vysledek jen dozvedel. No, jako tradicne si muzeme rikat, jeste ze mame v tydnu pohar, rozehrajeme se.. ale ne, to jaksi nefunguje, tezko rict, co by mohlo tymu pomoci, asi hlavne maximalni nasazeni po cely zapas. Proste sport je nevyzpytatelny a v tom je taky jeho krasa, i kdyz tu krasu polehavajicich brnanu a naseho marneho snazeni jsem tedy videt nemusel..

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        slimak     před 16 lety 04.05.2009 11:18 |  
        0 0

        no jo, ale jak z toho ven? sestava byla až na utok takova jakou jsem si pral a on zadnej rozdil oproti minulejm zapasum videt nebyl..možná až se vrátí janda, bude to lepší, ale nevim nevim

        jednoznacne necekany zklamani je hra obrany vcetne brankare v tech poslednich zapasech..to je to, co nas srazi, vzdyt 5x za sebou prohravame a to se neda vzdycky otocit nebo aspon zremizovat..ty goly padaj po nesmyslnejch hrubkach a individuelnich chybach..a ten kdo by se mel vzpamatovat je predevsim brabec, kterej se šef obrany a kapitan tymu

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 11:31 |  
          0 0

          to je pravda, tak zkusena obrana nesmi opakovane chybovat, zvlast, kdyz to vepredu nejde.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 12:27 |  
            0 0

            Já to cítím tak nějak podobně,
            náš kapitán by měl začít nejdřív řvát sám na sebe, pořádně se probrat a pak i Vaniak a další taky. To je o těch jejich "paličkách - makovičkách". Jinak nevíte jak je to s tím Gecovem? Po Gebrem už druhý slávista v Liberci zraněný. Ten kotník se mu tam při tom zákroku Papadulose (faul jako prase) tak nějak podivně zkroutil. Koukám, jinak trenéři začínají padat jeden za druhým....??? Baníkovci se poprali se Sparťanama, asi dneska bude na Letné možná husto. To stejně zvláštní, na Spartě se brňáci úplně pokakali a teď najednou bojujou....
            A tentokrát si neodpustím velkou výtku. Cenu a zasazení zápasu s Českými Budějovice do Z3 s tím, že nejnižší vstupné je za 300,- Kč....????? Za poslední odvedené zápasy, kdy Slávie už třikrát venku prohrála a Budějovice nejsou týmem z popředí tabulky, to není dobrý krok ani našeho vedení. Jasný tah a tlak na to, aby si co nejvíce lidí koupilo permici. Jenomže, pak se hraje 7 domácích zápasů v pondělí od 17.15 hod., a permanetka je mnoha permanetkářům prd platná a za Budějovice nasadit pálku za 300,-.......Nějak tomu nerozumím a vedení by se tentokrát mělo stydět!!!!!! Trošku si o ten bojkot samo vedení říká.
            Sokrates55

            "Balbus balbum amat, guoniam verba sua capessit"
            Koktavý koktavého miluje, protože mu rozumí. Vergillius

  24. Re: Brno - Slavia 1:0

    Viking     před 16 lety 04.05.2009 12:02 |  
    0 0

    Předem říkám že mám permici ale:

    NA ČESKÝ BUDĚJOVICE ZÁPAS V KATEGORII Z3???? TO SI DĚLÁTE PRDEL NE???? ČÍM VÍC PORÁŽEK TÍM DRAŽŠÍ VSTUPNÉ????

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      huhu     před 16 lety 04.05.2009 12:40 |  
      0 0

      v pohodě...vědí, co dělají... Prý mají hráči v nejbližších hodinách zveřejnit, že jako omluvu za své výkony v jarní části ligy tentokrát fanouškům zaplatí vstupné oni. Vedení se to dozvědělo a tak to ještě rychle napálilo s vidinou jistého zisku:)

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Viking     před 16 lety 04.05.2009 12:52 |  
        0 0

        :-) Holt si spočítali, že těch 11 000 v kategorii Z3 je víc, než třeba 15 000 v Z1. Prostě nás holí jako ten nejsprostší Žid.

        Myslím si, že po sezoně bude rapidní úbytek permanentkářů. Na LM to není ani náhodou, víc jako polovina domácích zápasů se hraje v pondělí v 17.15 a sleva na poháry je směšná. Prostě se to nevyplatí.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          EdCable     před 16 lety 04.05.2009 14:37 |  
          0 0

          Prave naopak, permanentka se pro fanouska vyplati a cim drazsi jsou jednotlive zapasy, tim vice :-) Diky tomuto zdrazeni neusetrim za sezonu 1000,- Kc, ale 1200,- Kc :-) Jinak mi ta cena na CB prijde dost uhozena, to je hovadina prvniho radu, mozna kdybychom mohli rozhodnout v tomto zapase o titulu, tak bych to chapal. Ale takhle???

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 15:58 |  
            0 0

            Třeba to nakonec bude zápas, ve kterém se rozhodne o titulu :)

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Khadgar     před 16 lety 04.05.2009 16:44 |  
              0 0

              Myslíš jako že to Doležal dneska na Letný pocentroval? :-D

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 14:52 |  
        0 0

        Předpokládám, že to je joke

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 13:27 |  
      0 0

      obyčejhně cenovou politiku nekritizuju, ale tohle je podle me velka chyba. Slavie tedka moc potrebuje, aby ji pomohlo kouzlo edenu a aby ji plny stadion dohnal ke 3 bodum.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      lassiter     před 16 lety 04.05.2009 13:44 |  
      0 0

      když vedení dlouho nespouštělo předprodej na budějky, tak sem si říkal, že čekaj jak dopadne kolo a v případě možnosti získání titulu v neděli, to daj za Z3. má úvaha zjevně nebyla úplně správná. moc to nechápu. ne, vůbec to nechápu.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        martin08     před 16 lety 04.05.2009 16:35 |  
        0 0

        Aby ten SLAVNEJ predpodej na oslavu v 30.kole nebyl na pohreb.. Vedeni jdete do PRDELE s temahle cenama.

  25. Re: Brno - Slavia 1:0

    tolsimir     před 16 lety 04.05.2009 14:28 |  
    0 0

    Jinak jeste k zapasu - pamatujete si na lonske jaro? To jsme venku ani nevystrelili na branu, ba jsme se ani nedostali za pulku. Tady byl sice tragicky prvni polocas, ale v tom druhem jsme meli velky tlak, coz je podle me pokrok oproti lonsku. Tak alespon nejaka utecha

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Stroninhu     před 16 lety 04.05.2009 14:52 |  
      0 0

      A příští jaro už budeme remizovat :-D

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        huhu     před 16 lety 04.05.2009 15:18 |  
        0 0

        :))

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Huntelaar     před 16 lety 04.05.2009 16:45 |  
          0 0

          ...přespříští jaro budou dobrý remízy,a "přespřespříští" jaro uz budem venku i vyhravat:-D

  26. Re: Brno - Slavia 1:0

    Viking     před 16 lety 04.05.2009 16:46 |  
    0 0

    Už jsem asi tu cenovou politiku pochopil. Na prešovskej beton v podání Budějovic za tři kila proto, protože stále hrajeme o titul. A jestli remcáš, že je to moc, tak nejsi ten správňáckej slávista! Před Libercem už bude třeba hotovo tak dáme vlezný za 500. Ty jako ten pravej slávista nechceš být u oslav titulu? Tvoje chyba!

    Dovětek - první kolo příští sezony, domácí zápas se Střížkovem. Vstupné 700. Pojďte všichni uvítat českého šampiona!!!:-)

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Viking     před 16 lety 04.05.2009 16:48 |  
      0 0

      Samozřejmě zápas s Libercem bude v kategorii Z4 a se Střížkovem v Z5. A předkolo LM za 2000.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        EdCable     před 16 lety 04.05.2009 18:02 |  
        0 0

        Neni to uz schizofrenie, odpovidat sam sobe? ;-)

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Viking     před 16 lety 04.05.2009 18:30 |  
          0 0

          Kdyby jsi trpěl jako správnej slávista, tak by jsi byl schizofrenní taky:-) Jiný nick nemám..

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Jakubisko     před 16 lety 04.05.2009 18:08 |  
        0 0

        Tak co, jakej tu máš alternick, Vikingu?

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      PetCC     před 16 lety 04.05.2009 20:09 |  
      0 0

      Tak vy jste s tou cenou nikdo nepochopil? V první řadě je třeba zkolaudovat stadión a to nejde, pokud tam budou lidi fandit! A proto je třeba, aby na dalším zápase bylo ticho, nepřekročili se hlukové normy a stadión mohl být konečně zkolaudován!

  27. Re: Brno - Slavia 1:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 17:51 |  
    0 0

    Když se tak dívám na zápas rudých, musím bohužel říct, že dneska vypadaj líp než baník - tedy, rád bych se mýlil.. použiju zde oblíbenou martovu větu, pletu se celkem často:-)). Je to taky o přechodu do útoku, všimněte si, sparta je mnohe přímočarejší, baník to drbe pořád do strany a hraje do plnejch, zatímco sparta se snaží rychle dopředu a baník jejich útoky zachytává s velkou námahou. Ne že bych chtěl chraňbůh dávat spartu za příklad, ale myslim, že bychom měli se snažit hrát rychleji dopředu, náš problém je v rozvážný kombinaci, držíme balon, ale je to k ničemu, protože hrajem furt do plnejch. Když se někdo - Dušan, Milan Č. nebo Janda rozběhne dopředu, ostatní na to často nereagujou a vyklusávaj za nimi.. jenže rychlej útok se musí provést v dostatečnym počtu lidí..

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      lassiter     před 16 lety 04.05.2009 18:05 |  
      0 0

      no, napadlo mě uplně to samý. když to srovnam se sobotním zápasem (a nejen s ním), celý je to takový rychlejší, přímočařejší, míč je ve hře mnohem víc, než na co jsme zvyklí u nás. mohli bysme minimálně začít tím, že bysme sem tam hodili ten aut rychle a nečekali až dorazí hub nebo fery, rozehráli rychle přímák na půlce a nečekali, až se celá obrana soupeře vrátí a všechny obsadí, atd. barcelona hraje taky kombinační fotbal, ale že by člověk u ní viděl víc než dvě přihrávky mezi obránci...

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 18:25 |  
        0 0

        ja si myslim, ze treba takovej dusan strasne trpi tim, ze spoluhraci neakceptujou jeho tempo hry.. misto aby mu pomahali, snazili se s nim postupovat dopredu a nabizet se mu, tak hraji stylem bez dusane, my tu pockame.. pro MJ, ale i pro Tijanyho je tohle typicky.. a utocnici jako Besta nebo Fort mu nejsou schopni ani narazit a zakombinovat s nim.. jedinej schopnej hrac do kombinace s Dusanem je Ivana.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 18:27 |  
          0 0

          Typickej je komentar MJ na idnes, kdyz se ho ptali, jak je to s unavou, ze Svento vypada unavene a tahaji ho trisla, tak MJ opacil, ze on unavu neciti.. no jiste, z ceho taky.. a takovejch hracu je bohuzel vic.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      slimak     před 16 lety 04.05.2009 18:12 |  
      0 0

      hraje predevsim mnohem jednoduseji nez my, tah na branku nam uplne chybi..jestli sparta dnes nevyhraje, bude to zazrak.. pritom bych rekl, ze brno nebylo o nic lepsi nez ted banik..

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      tolsimir     před 16 lety 04.05.2009 18:40 |  
      0 0

      Ja ve druhem puli vidim to same co jsme my hrali ve druhem polocase s Brnem, spis my jsme si jeste tvorili aspon sance

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        mart     před 16 lety 05.05.2009 09:34 |  
        0 0

        o.k, ale v prvni puli byli opravdu docela dobri. Brno jsem nevidel, ale shodou nahod, a vlivem spatneho pocasi a navstevy tchyne, se mi podarilo vidit prakticky celou spartu s banikem. Vyhrali zaslouzene. Rek bych, ze se na to docala dalo koukat.mart

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 10:49 |  
          0 0

          no je to smutne, jeste pred par dny jsme je totalne prejeli, nemelo byt pochyb o tom, kdo si zaslouzi titul, a ted kvuli hloupym zapasum na kladne a v brne jsme pod tlakem a oni muzou chytit euforii.. davat sanci souperum se nevyplaci, ani kdyz je vedeni velke.. to plati v jakymkoli sportu.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Viking     před 16 lety 05.05.2009 10:55 |  
            0 0

            Právě tohle nás ukolébalo. Místo toho, abychom byli nasraní že s tragickou Spartou máme jenom bod, tak jsme se plácali po ramenou, jak jsme tu Spartu nepustili za druhý poločas přes půlku a skandovali Mistři, mistři. S Boleslaví to samé.

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 11:27 |  
              0 0

              No jo.. a ve skutecnosti to byl jeden z dukazu nasi jarni neschopnosti davat goly.. na prevahu se nehraje..

  28. Mimo téma-"komentátor" Čapek

    Eskaes     před 16 lety 04.05.2009 18:15 |  
    0 0

    Když tak poslouchám Čapka v zápase buzen s Baníkem říkám si jak je možné, že si platíme tohohle PR manažera Sparty v rámci veřejnoprávní televize? Je mi z něj nanic, ubožáka.

  29. Re: Brno - Slavia 1:0

    huhu     před 16 lety 04.05.2009 19:08 |  
    0 0

    5 bodů - už se nám to krátí...

    Ale proti Budějkám to požene dvacetitisícový kotel nadšených fanoušků, kteří další ztrátu nepřipustí!!!!! to bude paráda!

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Moss     před 16 lety 04.05.2009 19:25 |  
      0 0

      Já myslim, že fanoušků bude ještě víc. Myslím, že jsme zjevně nepochopili, že Slavie vstupuje do nové éry, že za chvíli napíše Rosen dopis.
      Nová éra spočívá v tom, že vše je upside down. Brabec uzemňuje Necida, MJ si libuje jak není unaven a ten chudák Švento unavenej je... Prpstě nová éra, kdy Slavii šéfuje Kramarič s Chovancem a Puček.
      Poslední doba před vstupem do pekla.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        Jakubisko     před 16 lety 04.05.2009 19:30 |  
        0 0

        že nám vůbec stojí za to žít, co?

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Moss     před 16 lety 04.05.2009 19:34 |  
          0 0

          Určitě stojí. Člověk může mít radost i z čerstvého vzduchu nebo návštěvy zoo nebo pěkného výletu do průhonického parku, když už mu ji nědělá Slavia Praha, a.s. vlastněná Stanislavem Grossem.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Jakubisko     před 16 lety 04.05.2009 19:45 |  
            0 0

            to je směšné achacha tuze směšné achacha ...

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 04.05.2009 20:54 |  
              0 0

              promintě mi že se směju achachacha :))

  30. Re: Brno - Slavia 1:0

    Moss     před 16 lety 04.05.2009 19:19 |  
    0 0

    Slavie hraje hovno. Slavie má nějdražší vstupné. Slavie hraje všechny zápasy v podnělí, můj známej kvůli tomu vůbec na jaře nemohl na svojí permici na fotbal, jenom na Zlín. Doležale di už do prdele. Chováte se k fanouškům jako prasata. Hlavně si dál kupujte hráče jako MJ ať za dva roky sestoupíme k Viktorce.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Jakubisko     před 16 lety 04.05.2009 19:21 |  
      0 0

      támhle za tím kulatým barákem, proč se ptáš?

  31. Re: Brno - Slavia 1:0

    Viking     před 16 lety 05.05.2009 08:49 |  
    0 0

    Tak nám to pan Zlámal vysvětlil. Kdo nemá permici, není správnej slávista, hrajeme na nejmodernějším stadionu v ČR a kdo s tím nesouhlasí, ať drží hubu.

  32. Re: Brno - Slavia 1:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 10:23 |  
    0 0

    I kdyz me rozhodnuti vedeni ohledne ceny vstupenek nemile prekvapilo, kdyz zrovna v tyhle chvili je potreba plny dum, tak bych presto rekl, ze ted neni cas na ruzny hadky podobnyho typu, to si nechme po sezone.. mnohem zavaznejsi je to, ze nas naskok se snizil a kdyby se nam to nepovedlo, byla by to velka ostuda pro cely klub. Nejhorsi by bylo, kdybychom se vsichni rozhadali a rozlozili zevnitr. Co nam bude platny, kdyz budem rikat, ze silu edenu oslabilo vedeni vysokymi cenami vstupenek, az prijde na budejky 5 tis. a slavie nevyhraje.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      Viking     před 16 lety 05.05.2009 10:44 |  
      0 0

      Martyni dovolím si nesouhlasit. To máme držet tlamy? Za to vojebávání? Samozřejmě že na fotbal půjdu ale tohle musí být slyšet. Protože jestli se udělá titul, tak bude zase na dva měsíce ticho po pěšině a zase nám budou zacpávat hubu kecama o nejmodernějším stadionu a dvou titulech v řadě. Spoustě lidí kolem mě tyhle věci vadí, a to hodně dlouho, ale ctili jsme jakousi dobu hájení. Že nás klub dojí kde může, je fakt. Já si na Slavii škváru najdu vždycky, ale u všech to tak bohužel zatím není. Marketingově je Slavia pořád trapná, tragická, amatérská. Tohle nikomu nevadí? Všechno se balí do pozlátka Edenu, pardon Synottip arény, sportovních úspěchů (které jsou vzhledem k úrovni ligy trochu pofidérní) ale podstata věci je, že Slavia si musí budovat vztah s fanoušky dlouhodobě.

      Myslíš si, že po letošní sezoně dojde k nárůstu nebo úbytku permanentek? Víš kolik lidí si ji koupilo s očekáváním, že alespoň 2/3 zápasů se budou hrát v úředně ohlášených 17.00 v neděli? A kolik se jich hrálo ve skutečnosti? O kolik zápasů přišli? Proč vedení potom podepisuje televizní smlouvu? Proč není možné během zápasu si koupit jako normální člověk suvenýry aniž by čekal půl hodiny před obchodem? Proč se s věrnými fanoušky se pracuje jako s dojnou krávou?

      Prostě si nesmíme nechat srát na hlavy, máme Slavii rádi ale jsou tady hranice, kdy už to je defakto vydírání na našem vztahu ke klubu. Na ofíkowebu to někdo napsal přesně - cituji - "Slavie se teď bohužel chová jako nenažraná milenka, která říká, jestli mi nebudeš kupovat ty drahý šperky tak mě nemiluješ a nejsi správnej chlap".

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        slimak     před 16 lety 05.05.2009 10:54 |  
        0 0

        zdravím. tady se musím martiniho zastat, prestoze souhlasím téměř se všim co jsi napsal..
        jde o to, se nenechat ted rozlozit zevnitr..je pravdepodobne, ze titul ztratime ale musime delat vse proto, aby se to nestalo..já jsem bohuzel pesimista..
        at je bojkot na zapas se slovackem, ano. v poradku..ale v lize jde furt o hodne a my si nemuzem dovolit ted v tuto chvili se vsichni rozhadat.

        Aspon fanousci, kdyz ne hraci, musi ukazat, ze za klubem stoji (ne za vedenim), ale za SLAVII, za tou historii, sesivanym dresem a cervenou hvezdou..hraci,vedeni,treneri odchazeji, ale ti spravni fanousci zustavaji

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Viking     před 16 lety 05.05.2009 10:57 |  
          0 0

          Slimáku ale jaké je to rozvracení zevnitř? Že tady napíšu svůj názor na věc se kterým jak píšeš BTW souhlasíš? Já žádný bojkot nepřipravuju, na Slovácku i ČB půjdu...

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            slimak     před 16 lety 05.05.2009 11:01 |  
            0 0

            tim rozvracenim zevnitr myslim, kdyz se fanoussci postavi otevrene proti svemu klubu..na to ted proste neni cas

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        taximan     před 16 lety 05.05.2009 10:59 |  
        0 0

        Thumbs up. Se vsim souhlas - amaterismus i pofiderni uroven ligy. Uz titul z minuleho roku mel horkou prichut a jestli se udela letos, tak to nebude jine :-( Taxi

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 11:01 |  
        0 0

        Ja to castecne chapu, nektery stiznosti jsou rozhodne opravneny, nesouhlasim s recmi, kdo je a neni spravnej slavista a co by mel nebo nemel pro klub delat, takovy kadrovani je mi cizi. My jsme ti klienti slavie, o ktery by se mel klub prat a pro ktery by mel neco delat, my bychom meli byt temi milenkami, o ktery klub usiluje, ne naopak.

        Jenomze tedka jsou v sazce jeste zavaznejsi veci, budoucnost klubu, jeho povest, mozna i nejaky kolektivni sebevedomi, ktery by zas mohlo klesnout dost hluboko, predkolo ligy mistru.. to je to, co jsem chtel rict.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Viking     před 16 lety 05.05.2009 11:08 |  
          0 0

          Souhlasím s tebou. Ale myslím si, že se určitě dá vymyslet forma protestu, která cíleně bude směřovat na tyhle židoviny a fotbalistů se nedotkne.

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          taximan     před 16 lety 05.05.2009 11:14 |  
          0 0

          Jake veci jsou v sazce lide vi... proc v takovou chvili chce vedeni na fanouscich vydelavat misto aby investovalo spis do plneho domu a podporilo svoji budoucnost? Krok vedeni je naprosto opacny, jak veli zdravy rozum. Me stve ze vedeni povazuje fanousky za naladovy navstevniky, kteri nechteji za nic platit. Ale oni si myslim v celkovem pohledu uvedomuji jaky jsou prijatelny ceny a bouri se jen v opravdu prestrelenych pripadech. Ta masa lidi ma dobrou autoregulacni schopnost. Jen vedeni se regulovat nenecha :-( Taxi

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      LordEdmund     před 16 lety 05.05.2009 11:07 |  
      0 0

      Souhlasim. Všechno má svůj čas a teď je čas na to táhnout za jeden provaz a překousnout ty dva poslední zápasy. Cenová politika se hned tak nezmění, takźe na protesty je dost času příští sezonu. Teď je v talonu příliś hodně na to, abychom oslabili Slavii, stačí že se se k ní macešsky chová marketing a že jsou hráći s formou uplně na dně. To poslední co Slavii v soućasnosti zbývá , jsou skvělí fanouści. Nepokažme to, protože na "debatu " o cenách máme nekonečně mnoho ćasu, na obajobu titulu, žádné příśtě nebude. Když neporazíme Budějky, je titul v pr de li..

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 11:16 |  
        0 0

        Tak tak..nakonec vlastne tohle je svym zpusobem zapas sezony.. (tim samozrejme nechci rict, ze by to oduvodnovalo Z3:-)).

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Viking     před 16 lety 05.05.2009 11:34 |  
          0 0

          Jinak tady nejde ani tak o vyloženě cenovou politiku, ale o transparentnost. Prostě taková rozhodnutí (zařazení zápasů do kategorií, pohárové zápasy) se většinou uveřejňují na poslední chvíli s cílem vytřískat z momentální situace, co to dá. Např. Barcelona má zápasy myslím také ve třech skupinách a do těchto jsou zařazeny před sezonou.

          Kdyby to mělo být proporcionálně, takže třeba:

          Z1 - Sparta, Boleslav, Baník, Liberec, Brno
          Z2 - Olomouc, Teplice, Plzeň, Jablonec, Žižkov
          Z3 - Střížkov, Zlín, Kladno, ČB, Příbram.

          Potom třeba pro permanentkáře benefit, že pokud v poháru ČMFS nedostaneme soupeře z kategorie Z1, budu vstup v rámci permice, jinak za 50% vstupného. Jednoduché, transparentní, nikdo by neřekl ani popel.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            Gino     před 16 lety 05.05.2009 14:46 |  
            0 0

            Pokud by to bylo jak pises, rvalo by tu libi jeste vice... letos budou 4 zapasy v kategorii Z3 a jeden v Z2 - zbytek je levna Z1. Kdyby to bylo tak, jak pises ty, vyslo by to pro fanousky mnohem draz, nez ted - tak co tu vlastne resime??!

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          Viking     před 16 lety 05.05.2009 11:35 |  
          0 0

          Když porazíme ČB, tak titul uděláme. Tomu věřím.

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 11:43 |  
            0 0

            ja taky, i kdyz jestli sparta vyhraje ve zline, ani tak to nebude jednoduchy, budem se muset kousnout na zizkove a v teplicich, kde se nam tradicne moc nedari..

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Ravik     před 16 lety 05.05.2009 12:25 |  
              0 0

              chtělo to z těch tří zápasů venku přivést klidně tři body za plichty a byl klid. Myslím, že jsme propadli jak z koncovky tak z taktiky. Mohli jsme v klidu vyčkávat, hrát na brejky a počkat si na šance. Teď stačí vyhrát 2x doma a přivézt jednu plichtu z venku. Jestli Sparta jednou remizuje tak stačí jedna výhra a dvě plichty. Ale je neuvěřitelný jak jsme schopný se dostat sami pod tlak. Na neděli se těším, bude to mít náboj. Teď mi přišlo že si z toho zkaženýho dubna nikdo nic moc nedělá...

              • Re: Brno - Slavia 1:0

                lassiter     před 16 lety 05.05.2009 12:41 |  
                0 0

                tak všechno zlý je pro něco dobrý, radost z nedělní výhry za současný situace určitě bude větší než kdybysme vedli o patnáct bodů. ještě, aby k té radosti byl důvod... já o titulu nadále nepochybuju, spartě letos nevěřím nic, nevěřím, že vyhraje ve zlíně. na viktorce se nám dvakrát nedaří, na druhou stranu chodím na ní v podstatě na každý zápas a takhle tragickou viktorku by byl hřích neporazit a jsem přesvědčenej že titul oslavíme právě tam. snad.

              • Re: Brno - Slavia 1:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 12:43 |  
                0 0

                Přeji Vám všem pěkný den,
                když si tak pročítám všechny ty články v novinách .... děs běs.
                Po vyjádření O.Zlámala k cenám vstupenek na poslední zápasy, jsem si potvrdil můj odhad. Je to tlak na to, aby bylo víc těch, co si koupí permanetky. Tomu bych i rozuměl, ale ty pondělky jsou prostě prů..ser. Na Budějky přesto půjdeme celá rodina. Je to jako droga, fotbalisti mně za ten výkon v Brně přímo naštvali a vidíte to, já na ně půjdu zase a budu tam trpět a modlit se za to, abychom už konečně vybojovali body. To je snad takový malý slávistický "perpeetum mobille". Každý rok stejný nervy. Manželka mi vždycky akorát řekne, že nic není na mně víc poznat, než když Slávie prohraje. Takový výraz utrpení snad neměl ani ten pán na kříži. No nejsem já k smíchu...... Sokrates55

                • Re: Brno - Slavia 1:0

                  bongor     před 16 lety 05.05.2009 12:57 |  
                  0 0

                  Ahoj Sokrate,nejsi.Já jsem taky naštvanej a hodně.Ale stejně mi nesmí uniknout ani řádka,co se o nás napíše.A co když je to jen taková hra?Něco jako pták před kočkou,když předvádí,že má zraněná křídla.Necháme těm rudým velmistrům čuchnout a potom frnk,jen se jim vysmějeme.Ještě že si vybrali takového mluvčího.Je mu s bídou sedmnáct,ale už rozumí všemu a za ním se kření to vrchní pako.
                  Už kvůli tomu,aby jim pořádně sklaplo musíme být při tom a musíme pomáhat Slavii!My jsme Slavie-oni nejsou nic.I když hrajeme pod psa,pořád je to o třídu lepší,než ta jejich rumunská hrůza.

                  • Re: Brno - Slavia 1:0

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 15:31 |  
                    0 0

                    Ahoj Bongore, no v tomhle tedy bych byl s dovolením zdrženlivější, bez úcty k soupeři, byť je jakýkoli, to nejde. Rozhodně si nemyslím, že bude snadné jim frnknout jako ptáci a vysmát se jim. Naopak, pokud by hráči tomuhle pocitu propadli, byl by to krok do pekel..

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 05.05.2009 15:20 |  
      0 0

      Slava, rozumne slovo :o) Naprosto souhlasim, s dodatkem, ze ti, kteri volaji po nejakem bojkotu jeste v probihajici sezone, to se Slavii asi dvakrat dobre nemysli. Ted je prave potreba stat vsichni za temi, co jsou zrovna na hristi, povzbudit je, kdyz se jim nebude darit a dat najevo sounalezitost.

      Valku s vedenim si nechte na jindy. Vsechno k ni speje a nakonec nepochybne prijde, ale ted se hraji posledni tri domaci zapasy a jde o prilis mnoho.

      • Re: Brno - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 15:49 |  
        0 0

        jsem si to vybral a ted uz budu zas psat samy hovadiny o MJ apod...:-))

        • Re: Brno - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 05.05.2009 15:56 |  
          0 0

          Tak misto breceni, jak je titul v haji, coz tu nekteri predvadeji, se muzeme opravdu radsi bavit o Markovi :o)

          Takze, dat ho do zakladu na Slovacko, nebo ne? A koho do utoku? Jak posetrit Dusana? A co na to Jan Tleskac? :o)

          Ja bych to proti Slovacku videl asi takto: Vaniak - Grajciar, Suchy, Brabec, Hubacek - Cerny, Jarolim, Trapp, Svento - Ivana, Pekhart

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            slimak     před 16 lety 05.05.2009 16:04 |  
            0 0

            Divis-Grajciar,Suchý,Hubáček,ŠIklič(Jablonský)-Černý,Jarolim,Trapp,Kovarik-Ivana,Pekhart

          • Re: Brno - Slavia 1:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 16:59 |  
            0 0

            Ivana, Pekhart - urcite! Jen se trochu bojim, aby se Ivana nezranil, dulezitejsi bude na budejky..on totiz vetsinou dlouho zdravej nevydrzi. Zkusit Grajciara, proc ne. Dusana bych posetril, vypadal fakt strhane. Mohl by zkusit treba toho Kovarika. Jarolim nebo Belaid? Nevim. Hlavne ne oba..:-)

            • Re: Brno - Slavia 1:0

              Kactus     před 16 lety 05.05.2009 22:48 |  
              0 0

              Utok Ivana Pekhart, do zalohy bych zkusil Volesaka, alespon na stridani. Mohl by pomoct i v lize, nazhavenej je dost po tom doslova "po..." onemocneni.
              A Forta bych poslal spatky k zabozroutum :)

  33. TV přensy

    slaviator     před 16 lety 05.05.2009 13:41 |  
    0 0

    tak příští sezonu pátek 17:30 a pondělí 17:30... se pomát Černý už definitivně? To bude kolo rozfrcané do čtyř dnů...?

    • Re: TV přensy

      Viking     před 16 lety 05.05.2009 14:00 |  
      0 0

      To je napsané kde? Nabízí se jednoduché řešení. Takovou smlouvu podepsat s tím, kdo nás nechá hrát v neděli. Když si porovnám almužnu od STES s potenciálním příjmem od diváků (větší počet prodaných permic plus vyšší návštěvy na nedělních zápasech), mám jasno.

      • Re: TV přensy

        Ravik     před 16 lety 05.05.2009 14:14 |  
        0 0

        to zní tak hloupě že to je snad pravda...

      • Re: TV přensy

        slaviator     před 16 lety 05.05.2009 20:00 |  
        0 0

        zatím to mám jen z jednoho ligového klubu info... jestli je to pravda... tak absolutně nechápu... pátek a pondělí.... se černý fakt zbláznil?

  34. Re: Brno - Slavia 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 05.05.2009 17:10 |  
    0 0

    K debatě o vstupném lze říci jen tolik, že každý fanoušek má jen takové mužstvo, kolik je ochoten dát za vstupenku na zápas.

    V debatě o tom, že celý tým je banda lajdáků, kteří to nám snad dělají schválně a zápasy odchodí, bych oponoval. Už dlouhé roky jsem neviděl jeden tým sevřít takovým způsobem jiný tým (k naší smůle dva dny na to podobný tlak vyvinula Sparta na neuvěřitelně slabou Ostravu). Bohužel nemáme v týmu dostatek gólových hráčů a tak veškerý ten tlak nevyústil v žádný gól. Rozdělím-li hráče Slávie na střelce, občasné střelce a sváteční střelce, tak mám většinu v tom posledním balíku a v prvním nikoho. Slavia nemá jinou možnost, než urvat to kolektivně. Na podzim se na českou ligu nadprůměrná kvalita získala součtem díčích kvalit celé záložní řady. Na jaře se záloha střelecky tolik nezapojuje a Necida nikdo z útočníků nenahradil. Ale střelecky disponovaný fotbalista v české lize není zatím nikde. Možná trochu neprodejný Kerič a v budoucnu možná Kadlec ze Sparty. Nejlepší střelci jednotlivých týmů jsou od jara tady nehrající Necid, Slepička, Svěrkoš.

    • Re: Brno - Slavia 1:0

      tolsimir     před 16 lety 05.05.2009 17:18 |  
      0 0

      Souhlas

  35. Re: Brno - Slavia 1:0

    taximan     před 16 lety 05.05.2009 18:57 |  
    0 0

    Posledni dobou se skuhra na nemohoucnost utocniku. Huzgi i par dalsich lidi pred nim (jejichz nazoru si vazim), tu poznamenali neco v tom smyslu, ze u nas se moc utocniku nerodi a kdyz, tak hned odejdou a nejsme schopni si je udrzet. Ze proste strelci nejsou. V soucastnosti s tim souhlasim, ale osobne si nemyslim, ze by to byl neresitelny problem. Dokonce si myslim, ze by to byl pomerne lehko resitelny problem.

    Kdyz vezmu fotbal jako hru mezi brankami, tak na vysledek ma vliv hra uprostred hriste skrze dve stycne plochy - brankare a zakoncujici hrace. Tyto okrajove elementy jsou z hlediska vysledku kriticke. Kdyz brankar poust ze vseho gol, muzstvo jen tezko neprohraje. Kdyz zakoncujici hraci (nejcasteji utocnici) nedavaji vylozene sance - muzstvo jen tezko vyhrava. To ze maji brankari vlastni trenery, trenink a pripravu - tomu se dnes nikdo nedivi. Proc nemaji neco podobneho utocnici? Vzdyt oni se dostanou do par klicovych situaci v zapase a musi byt na ne byt specificky pripraveni po fyzicke, psychicke a takticke strance. Jako jsou trenery brankaru byvali brankari, tak by trenery utocniku meli byt nekdejsi nejlepsi strelci. Po kazdem zapase s klukama rozebrat na videu jak meli utocne sance resit, pred kazdym zapasem zase ukazat kam si maji nabihat. Verim ze s takovym individualnim pristupem by utocnici strileli tak trikrat vice golu. Samozrejme je to dlouhodoba zalezitost a bylo by vhodne se utocnikum venovat uz v nizsim veku.

    Osobne se domnivam ze s postupem casu se fotbal po vsech strankach prefesionalizuje - a predevsim v oblasti zazemi okolo tymu. Nejvetsi kluby sveta jsou doslova tovarny, kdy na tech jedenact fotbalistu pripadaji stovky zamestnancu klubu. Jestli se chce Slavia zaradit do evropy, tak podobny vyvoj v mensim meritku bude muset reflektovat.

    Osobne si myslim, ze se muzeme v nasledujicich letech dockat rozrustani realizacnich tymu treba ve forme analytiku nahore na tribunach, kteri by byli radiem spojeni se stridackou a pomahali s koucovanim a taktickymi pokyny muzstvu, podobne jako v americkem fotbale.