Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

České Budějovice B - Slavia B 1:2

Slávistická juniorka veze tři body z jihu Čech za výhru na hřišti Českých Budějovic. Skvělou zprávou je, že v zápase odehrál 83 minut Ladislav Volešák, který nejen nastoupil po pětiměsíční pauze, ale navíc hned po pěti minutách hry vstřelil úvodní branku.

České Budějovice B - Slavia B 1:2 (0:2)
Branky: 49. Kučera - 5.Volešák, 12. Petr Hošek
Sestava Slavie: Berkovec - Šimeček, Studík, Kobler, Held - Balcar (58. Z. Zahálka), Javorek, Volešák (83. Zelinka), Š. Zahálka (46. Vaněk) - Tafat, P. Hošek

Oproti minulému zápasu chyběla trenérovi Miroslavovi Janů trojice Čmovš, Starý a Kovařík, kteří se připravují s áčkem na zítřejší zápas proti Brnu. Stejně jako proti Varnsdorfu chytal Berkovec. Jedinou posilou z áčka tak byl Volešák, který nastoupil do zápasu po pětiměsíční pauze vynucené Crohnovou nemocí.

Slávisté vstoupili do utkání výborně, už v 5. minutě se z gólu radoval Volešák, za dalších sedm minut přidal druhou branku Petr Hošek. Volešák mohl v první půli ještě zvýšit, ale jeho hlavičku gólman Pešula zneškodnil. Skóre se měnilo v 52. minutě po hlavičce Kučery.

"První poločas byl z naší strany výborný, po přestávce jsme trochu ubrali na agresivitě, soupeř toho dokázal využít a snížit, ale i my jsme pak měli šance definitivně rozhodnout. Jsem samozřejmě velice rád, že jsme zvítězili, i když jsme nebyli kompletní, šanci dostávají dorostenci, zatím si s tím dokáží poradit se střídavými úspěchy, časem to bude ještě lepší," zhodnotil utkání Miroslav Janů. Pochvalně se vyjádřil i o výkonu Ladislava Volešáka. "Odvedl velice dobrý výkon, mohl přidat ještě jednu branku. Původně jsme byli domluvení na poločas, ale vydržel téměř celý zápas."

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

    quelhar (admin)     před 16 lety 02.05.2009 14:14 |  
    0 0

    Sice je to prevazne diky obrovske marodce acka, ale ve vetsi mire konecne dochazi k tomu, po cem se tu volalo - hraci z becka se pripravuji s ackem a na jejich mista se posouvaji hraci z A dorostu.
    Co mi osobne prijde zajimave - ze KJ radeji sahne po Cmovsovi nez po Studikovi, ktery je o pet let starsi. S budoucnosti Jirky Studika ve Slavii to nevypada asi dvakrat ruzove.

    • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

      slimak     před 16 lety 02.05.2009 14:23 |  
      0 0

      tak treba prave proto, ze je o 5 let mladsi..ale jinak mas pravdu ze se se studikem nepocita, taky je dost casto zranenej.ten kluk ma fakt smulu..
      na druhou stranu necekam, ze by si hraci z becka zitra zahrali..je to ale urcite dobre, ze ti kluci maj moznost trenovat s a tymem

      • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 02.05.2009 14:29 |  
        0 0

        Jasne, to ani necekam, ze by zitra hrali, ale budou aspon na lavicce. Preci jen je dost nevhodne, aby na lavici v souteznim zapase byli jen 4 hraci do pole. A kdo vi, jak to bude zitra vypadat se zdravim hracu, treba se na hriste na poslednich par minut dostane napr. Kovarik.

    • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

      tantalos     před 16 lety 02.05.2009 14:28 |  
      0 0

      Pravděpodobně mu Kj ještě neodpustil onen strašidelný zápas na Strahově s Libercem. V béčku ani na hostování nebyl špatný, ale zdá se, že dělá dost chyb z nervozity a přílišné motivace.
      S Jirkou Studíkem je to jako s mnoha jinými talenty: z deseti stejně kvalitních kluků se jen jeden nebo dva dostanou natrvalo do ligy a je dobré, když alespoň jeden se pak vykope na hráče, který má i na mezinárodní fotbal.
      Přitom snaha, talent ani poctivost nemusejí stačit, je potřeba být v ve správný čas na správném místě, mít štěstí, kako měl te´d M. Černý, že J.Černý a Janda měli smůlu a zranili se, jinak taky mohl Míňa skončit v létě na přestup někde do podřadného týmu, kde by mu třeba ještě někdo zlomil nohu a mohl by být konec.
      Sám si nejsem s budoucností Studíka ve Slavii jistý, ale pokud přestoupí do týmu s dobrým trenérem a rozumným majitelem, třeba se vykope tak, že by Slavia litovala, že ho pustila.
      Čmovš je snad poslední opravdová investice Slavie do budoucnosti, ale i pro něho bude těžké se prosadit.

      • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

        (host)     před 16 lety 02.05.2009 15:15 |  
        0 0

        Ja s tebou souhlasim, zapasy Studika za acko nebyly dobre, ale mel dostat vic sanci, jako je dostali jini hraci. Porad mu taky verim, ze ma na to kopat ligu. jane

      • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

        slimak     před 16 lety 02.05.2009 15:28 |  
        0 0

        taky s tebou vyjimecne souhlasim tantalosi :) studika jsem driv povazoval za hodne velkou nadeji do budoucna a je velika skoda, ze se predpoklady doted nenaplnily..vaznou prekazkou jsou jeho casta a dlouha zraneni. například se mi jeho hra velmi libila pred rokem v mostě, bohužel se zase zranil a vratil se do hry vlastne az ted v zime..taky je pravda, ze tech talentu co nenaplnujou svoje predpoklady je opravdu hodne..z teto generace me napada treba Pilik (usti), jungr (1905), valenta (jablonec), jeslínek....
        jasne ze ty kluci jsou furt hodne mlady a prosadit se urcite muzou, jen jsem u nich ocekaval strmejsi karieru

        • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 17:33 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem,
          předně bych popřál L.Volešákovi, aby mu to "všechno vydrželo"!!!!
          Je to už třetí hráč, který se vrací po velmi dlouhé nemoci či zranění a myslím si, že naše péče o hráče je na velmi dobré úrovni a sami "taliáni čubrní", jak jsme si vypiplali Litteriho (doufám, že se nám odvděčí). S tím Jirkou Studíkem - souhlas s Tantalem, je to smutný (kluk je dříč a poctivec, ale jsou tam ranění a taky na něj sedne nějaká deka či co, když má zahrát). Já musím říci, že i Čmovs to má před sebou, no uvidíme. Hlavní věc je teď, že to L.Volešákovi zase začíná hrát a snad nám ještě pomůže (snad nabral dost síly a taky se srovnal se svou hlavou). Rozhodně trnu z toho, že snad v Brně zase bude hrát Jarolím a Belaid vedle sebe. Všichni vidíme, že jim to spolu ve středu hřiště teď nesedí a pokud mám být spravedlivý, tak by měl začínat MJ určitě pouze na lávce. To ať se radši Cissé pověsí na Polácha a nepustí ho nikam k míči a my už to se zálohou M.Černý, Belaid, Cissé, Švento, nějak odehrajeme. Fr.Dřížďal a Hubáček by měli více podpořit kraje zálohy a v útoku nevím...... Pekharta s Fořtem asi ne. Je pravda, že posledních asi 15 minut proti Boleslavi Fořt začal hrát to, co má. Tedy sklepávat míče pro záložníky a Mínovi Černých to stálo za to, sbírat tyto míče. Vlastně i poslední akce, kdy to Fořt sklepl Belaidovi, jeho ránu někdo zblokoval a Dušan Švento to natřel bombou těsně vedle tyče, tak to mělo šlapat....... Brno vůbec nebude snadný, Polách vyhrožuje, jak se chtějí porvat. Doufám a pevně věřím, že tentokrát nezačneme tak strašně jako proti Kladnu či Bolce. Tak zatím a přeji i pěknou první májovou neděli. Sokrates55

          • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

            quelhar (admin)     před 16 lety 02.05.2009 17:45 |  
            0 0

            Ja bych naopak Forta s Pekhartem videl v utoku docela rad. Jejich spoluprace se mi v zapase s Bolkou libila - napriklad jakekoli autove vhazovani u vapna soupere hodne smrdelo, protoze jeden z vysokych utocniku vyhraval prvni hlavicku pro druheho. Takto jsme to zahrali nekolikrat a vzdy to vypadalo nebezpecne. Druha varianta by pak mohla byt s jednim z nich a Ivanou.
            S Markem Jarolimem souhlasim - mel by zacit na lavici. A pokud je zdravy Jablonsky, tak bych mozna radsi videl Huba napravo a Jablonskeho nalevo, nez variantu s Drizdalem a Hubackem.

            • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 18:25 |  
              0 0

              Já vím, každý to nějak vidíme Quelhare,
              zase já si myslím, že Jablonský nehrál dlouho ligu, Franta aspoň už dva a čtvrt zápasu. Proti Spartě se mi docela zamlouval, ale proti Kladnu a s Bolkou to nebylo nic moc. Ivana se mi zdál být docela natěšený, Best zase bude přemotivovaný, no uvidíme co nám KJ namíchá. Už by mu ten "šejkr" měl zase začít fungovat. Hlavně kluci by si měli srovnat v "palicích", že takhle začínat zápasy nemůžou. Sokrates55

              • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                Khadgar     před 16 lety 02.05.2009 18:48 |  
                0 0

                Ono bude taky zajímavý jak to namíchá Brno, vzhledem k tomu jak to tam teď vedou.

                • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                  quelhar (admin)     před 16 lety 02.05.2009 18:55 |  
                  0 0

                  To rozhodne, podle toho, co rikal pro Sport Beranek, tak Marecek se Suralem hrali v patek cely zapas za dorost a hodla poslat docela dost hracu hrat zitra za becko, at se zachrani v MSFL.

                • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 18:55 |  
                  0 0

                  Zdravím Tě Khadgare,
                  máš pravdu. Oni chtějí straně moc nás porazit. Beránek, Došek, Kalivoda jsou bývalí slávisté. Kalivoda chce dokát KJ, že se ho zbavil... brzo. Střeštík a Polách, tam asi je snad nějaká nenávist či co... Tak sám nevím, prostě chlapi už musí začít zase jezdit a makat. Já vím, chybí spousta hráčů, MJ je bez formy, Trapp chybí a Gecov je v Liberci. To samé je možné říci o Šenkeříkovi, ten by se hodil a jak. Tohle prostě KJ posířil. Jenže teď je to tak, jak to je, musí to uhrát s tím co má. Sokrates55

                  • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                    Khadgar     před 16 lety 02.05.2009 19:03 |  
                    0 0

                    Já to myslel tak, jak píše quelhar. Je docela otazník koho Beránek postaví, bude to zajímavý. Porazit nás většinou chce každý, občas je to víc, jako v tomhle případě. Na Kalivodu bude hrát Hub a Kalič moc rychlý není, takže s tím si hlavu netřeba lámat :-)
                    Situace s hráči a zraněními se prostě takhle vyvrbila, co naplat. Kluci musí sami vědět že je potřeba zabrat. Byl bych strašně nerad kdyby se tu objevovalo zase něco jako "že jsme ten titul museli na poslední chvíli kupovat". Před pár dny tu to opět bylo...

          • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 19:32 |  
            0 0

            Zdravím Sokrate, já bych se taky obával toho, že v záloze budou hrát spolu Belaid s Markem. Konečně na krajích zálohy jsou podle mě jasnou první volbou Černý a Švento a pro oba už asi místo není. Sice jsem tu pred časem navrhoval Belaida na DZ, ale po tom, jak vyhořel střed zálohy s bolkou, by to byl asi velkej risk. Sam KJ tvrdil, ze ve středu zálohy se tohle nesmí opakovat, jsem zvedav, co vymysli. Rekl bych, ze by mohl zkusit Ivanu jako podhrot a Belaida trochu stahnout dozadu, DZ by mohl hrat Cisse nebo Suchy, popr. nejake prekvapeni z becka. Pekhart nebo Ford vepredu, ja bych volil Pekharta, KJ asi vsadi na Forda, rekl bych. Na krajich obrany Drizdal a Hub nebo Jablonsky podle toho, kde bude hrat Suchy. Jinak mam velkou radost z Ladi Volesaka, snad zdravi bude drzet.

            • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 19:59 |  
              0 0

              Taky přeji pěkný večer,
              Quelhar s Khadgarem mně zase dostali, ale možná to tak opravdu je. Jen jestli to nejsou ty tahy jak nasr...at hráče, aby do toho šli natvrdo. No fakt se nechám překvapit, ale moc bych si přál už zase nějakou dobrou hru a touhu po vítězství. S tím Suchým na DZ mám takový ty "osypky", Marek už má toho stopera až moc pod kůží. Ale uvidím. Mně se Pekhart taky zamlouvá, rve se, nebojí se a to asi v Brně bude potřeba. Ale jak to opravdu bude, to netuším........ Zlín vede nad Střížkovem, no to bude ještě asi sranda. Budějce máme v neděli, to by mohl být plný dům. Jinak se musím smát těm tanečkům s kolaudací stadionu. No jo, nevyhověli jsme břicháčům z "10", tak jsme holt moc hluční při skandování. Asi nám dají žakety, dostaneme fraky a motýlky a půjdem na stadion, kde tichým skandováním, za neustálého měření hygieničky doktorky Koudelkové, budeme upozorňováni , že jsme momentálně hluční. Páni kluci, to už snad ani není možné. Sokrates55

              • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 20:46 |  
                0 0

                No Sokrate ja doufam, ze nedopadnem jako Rock Cafe.. obavam se, ze s tou kolaudaci to bude smutna praxe nasich uredniku.. citi korist. A jak to zitra bude, to je samozrejme ve hvezdach, ale konecne na tom ani tolik nezalezi, hlavne aby kluci zahrali dobre a urvali body.

              • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                lassiter     před 16 lety 02.05.2009 21:10 |  
                0 0

                Zlín vyhrál a to je dobře, minimálně z toho důvodu, že sparťanům se tam za týden nebude hrát tak dobře... příbram se do toho slušně zamotala

                • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                  quelhar (admin)     před 16 lety 02.05.2009 21:17 |  
                  0 0

                  Mas pravdu. Navic Zlin rozhodne nehral spatne, rekl bych, ze srovnatelne jako Sparta v poslednich zapasech.

              • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                Eluin (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 09:14 |  
                0 0

                Ano, vystoupení zlínských fotbalistů je pozitivem naší ligy. Nezabalili svoji trudnou situaci (jako například žižkovští) a bojují a - světe div se - ono se na to dá i trochu koukat :-).
                Proti Brnu bych si dovolil tipnout naši nejtěsnější výhru. Belaida vedle MJ se rovněž docela obávám, ale třeba nás KJ - jako už tolikrát - překvapí :-).

            • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

              lassiter     před 16 lety 02.05.2009 20:57 |  
              0 0

              No já si myslím, že KJ připraví v sestavě nějaký překvapení, zvlášť když sám něco naznačuje. Jak jsem četl rozhovor s Beránkem, jeho sestava bude asi hodně zajímavá, půlka týmu jde hrát za dorost a béčko... Co se útoku týče, jsem rozhodně pro Pekharta a k němu bych přidal asi Ivanu, i když jak říkáš ty, bude tam zřejmě Fořt :-) Cítím v kostech naše vítězství, a sice jedna nula, v pondělí bod Ostravy na Spartě a příští neděli velkou slávu. Čeká na to zjevně i naše vedení, vzhledem k tomu, že ještě nespustilo předprodej na ČB, pravděpodobně, aby bylo možné nastavit kategorii vstupného odpovídajcím způsobem :-)

              Koukám právě na Barcelonu a přemýšlím, co nám chybí k tomu, abysme hráli takovejdle fotbal. A nemůžu na nic přijít, přijde mi to v jejich podání strašlivě jednoduchý... neskutečnej fotbal.

              • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                Fallen (přítel SN)     před 16 lety 02.05.2009 21:43 |  
                0 0

                Real dostal dobrou čočku

                • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                  quelhar (admin)     před 16 lety 02.05.2009 21:59 |  
                  0 0

                  To teda... Clovek u toho ma pocit, ze kdyby Barca chtela, tak jim da klidne deset a poslednich par minut je jen ze soucitu setrila.

                  Btw - v tydnu jsem ti psal pres zdejsi system soukromou zpravu, mozna sis nevsiml... :o)

              • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

                Fallen (přítel SN)     před 16 lety 03.05.2009 02:11 |  
                0 0

                Hehe, Beránek prej: Nechte se překvapit. Čekám, že A tým nastoupí komplet s Bystrcí a proti nám bude hrát bengo :-D

  2. Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

    Squater     před 16 lety 03.05.2009 17:39 |  
    0 0

    Tak zatím se na to teda nedá koukat...

    Fotbal v chůzi...

    Cissé naprosto tragickej, nejhorší hráč D dorostu by tam byl platnější... :-)

    Fořt opět klasickej spalovač a Besta měl akorát plnou hubu keců...

    • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

      lassiter     před 16 lety 03.05.2009 17:47 |  
      0 0

      mno, já chápu, že každej má nějakej styl pohybu, ale Cissé tam zatim čtyřicet minut chodí jak kdyby šel na tenis do průhonic, tohle jako myslí vážně???

      celý mi to přijde směšný a trapný

      • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 03.05.2009 17:49 |  
        0 0

        Chodi tam vsichni az na Sventa. A tvari se, jako by jim to bylo uplne fuk, ze prohravaji...

      • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

        slimak     před 16 lety 03.05.2009 17:51 |  
        0 0

        kazdej hraje uplne bez zajmu..naprosto to nechapu..fakt hnus..pritom brno je uplne trapny, my jeste vic

      • Re: České Budějovice B - Slavia B 1:2

        tantalos     před 16 lety 03.05.2009 17:59 |  
        0 0

        Cissé se tak pohybuje, ale přesto získá poměrně dost balonů. Horší je, že jich také dost ztrácí. Zdá se, žeč skutečně makají jen Došek, Rabušic a Švento