Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

Po utkání měl trenér trenér Slavie Karel Jarolím dobrou náladu, na tiskové konferenci si i zavtipkoval. Do budoucna určitě počítá se střelcem vyrovnávací branky Milanem Černým. "Ale uznání si zaslouží všichni hráči," dodává kouč.

Nejprve Karel Jarolím zhodnotil utkání. "S průběhem zápasu jsem narozdíl od Pavla Hapala spokojen nebyl, už v prvním poločase jsme propadli ve středu pole, z toho pramenily brejky soupeře. Boleslav nás potrestala, i když jsme vzápětí vyrovnali na 1:1, znovu jsme pustili soupeře do vedení. Hra záložní řady ani obrany nebyla ideální. Do druhého poločasu jsme přeskupili řady, hráli jsme na tři obránce, vsadili jsme na to, že stav otočíme. Do hry šel Milan Černý, hra se oproti první půli zlepšila. Když jsme neuhlídali Mladou Bolelav a ta šla do vedení 3:1, nebylo mi na střídačce příjemně. Navíc jsme nedali penaltu, to psychiku hráčů rovněž nezlepšilo. Nakonec jsme však dokázali remizovat, skóre jsme mohli i otočit, což se i přes naše šance nepodařilo. Nakonec jsme spokojeni za bod, všichni hráči si zaslouží uznání."

Na body jste nevyhráli, je to vítězství alespoň pro morálku?
Určitě, musíme se však pro příště vyvarovat nedůsledností. Jak jsem řekl, hráči zaslouží uznání, z výkonu budeme vycházet.

Bylo podle vás utkání vrcholem jara?
Sportovní vrchol to asi byl. Já jsem na jaře už nějaké vrcholy zažil, ale nebyly sportovní. (smích)

Nenapadaly vás po neproměněné penaltě paralely s loňskou sezonou?
Příjemné to nebylo, snažil jsem se hráče přesvědčovat, aby hráli dál. Mísily se obavy i očekávání, nakonec se podařilo srovnat. Zbraně jsme i přes tento nezdar neskládali.

Je pravda, že Tijany Belaid nebyl v trojici, která byla určena na případnou penaltu?
To si nechám do kabiny.

V určitých fázích utkání vás Martin Vaniak podržel, nebyly však dvě branky laciné?
První určitě, to byla jednoznačně jeho chyba.

Třetí gól Milana Černého byl krásný. Měl střílet z prostoru za vápnem? Měl pokyny střílet a pokusit se vstřelit branku?
Na hřiště šel s tím, že vstřelí branky dvě, nakonec dal jen jednu (smích). Rychlostně je na tom lépe než Hrdlička, v jehož prostoru se pohyboval, o zakončení se měl pokoušet. Hru oživil.

Počítáte s ním do dalšího průběhu sezony?
Určitě ano.

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

    huhu     před 16 lety 28.04.2009 11:44 |  
    0 0

    kdo si vsadí, že si Belaid zahraje v příštím utkání v základu?:)

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      RazorRamon     před 16 lety 28.04.2009 12:04 |  
      0 0

      prej uz je prerazenej do Becka... nekdy tomu Fantomasovi neorzumim...

      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

        huhu     před 16 lety 28.04.2009 12:27 |  
        0 0

        tak není moc pozitivní zpráva, až takový jsem to teda nečekal.
        ach,kdyby tak všem měřil stejným metrem!!

        Co se týče té penalty - jediný Pekhart v ten moment projevil jakýsi pseudozájem si jí kopnout. To by mě zajímalo, kdo jí měl dál kopat. A když si TJ věřil, tak proč ne?

        pokus o porovnání dvou "prohřešků" včerejších parťáků ze zálohy:
        Co je závažnějšího? 1)Penalta - jako jeden moment v utkání, který je buď vše anebo nic anebo 2) Totální absence jakéhokoliv nasazení, fotbalovosti a nezájmu o hru?

        Pokud by měl jít někdo do béčka, tak snad jedině synovec...

        (to vše z pohledu fanouška, který nevidí do kabiny a nemůže tudíž posoudit, zdali třeba Belaid neposlal KJ při vzájemné roztržce vykonat si jeden z jeho dalších nefotbalových vrcholů jara)

        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 12:31 |  
          0 0

          a odkud to vis? pokud je to pravda, tak me prijde o dost nezodpovednejsi preradit Belaida do becka nez jit na penaltu, pokud nejsem urcenej. hracu nemame nazbyt, co jinyho clovek by k tomu mohl rict nez to, ze KJ opet nemeri vsem stejhnym metrem..

            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

              Viking     před 16 lety 28.04.2009 12:47 |  
              0 0

              Jarolím, Brabec, Fořt na penaltu - no comment.

              Stejně mi to připadá, jako hon na čarodejnice. Včera byla na TJ opravdu vidět snaha a bojoval jako nikdy. Spíš mi to přijde jako dělání si alibi proto, aby TJ v Brně nehrál. Vrátí se do základu Janda, možná Ivana a najednou a měřeno formou - Marek by určitě nehrál.

              Brabec taky radši no comment. Na hřišti se snaží všemu šéfovat, do všeho kecat ale výkony tomu neodpovídají. Při každé příležitosti na někoho řve ale chybu by měl hledat především u sebe (pravidělně dostává seřváno právě TJ a okolo Marka se musí chodit po špičkách). I pan kapitán by si měl uvědomit, že je nahraditelný a prohlédnout si lavičku.

            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

              Wommi     před 16 lety 28.04.2009 13:45 |  
              0 0

              kazdopadne tento clanek na sportu je psan stylem jakokdyby to byla 4 cenova!!!!!

              ..k obsahu,..myslim ze by si to meli vyresit mezi sebou a spis s temi, kteri tedy maji dirigovat podobny situace, proc byt nastvanaje na TB kdyz pokud se to nekomu nelibilo, nebo mel jiny instrukce, mohl on sam rozhodnout!
              M.

      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

        LordEdmund     před 16 lety 28.04.2009 13:28 |  
        0 0

        Jakýpak prej? Já to z toho článku nevyčetl. Jestli nebyl určenej, tak sice chyboval, ale když máme nedostatek hráčů, tak snad KJ, přimhouří oći a jeho "tytyty" bude mít jen výchovný charkter a Belaida to ještě nakopne.

      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

        EdCable     před 16 lety 28.04.2009 18:31 |  
        0 0

        A kde se to laskave muzu dozvedet? Takovyhle reci umim taky...

  2. Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

    Gino     před 16 lety 28.04.2009 12:32 |  
    0 0

    Tak tres pro Belaida mne velice mrzi, at uz to bude jenom lavice, nebo becko... to je kluk s kterym by mel KJ pracovat tak, aby vyuzil jeho potencial a ne aby ho neustale nekdo srazel! Kdyz jsem vcera videl v TV, jak na nej Brabec rve, tak jsem zacal byt uz vulgarni a kdybych mohl, dam brabcovi tecku.

  3. Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

    Moss     před 16 lety 28.04.2009 12:45 |  
    0 0

    Tak to je pecka s tim Belaidem.
    Marek Jarolim a Brabec ven. Slavie se riti do pekla.

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      Viking     před 16 lety 28.04.2009 12:49 |  
      0 0

      J

      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

        YsoEz     před 16 lety 28.04.2009 14:08 |  
        0 0

        kde to je psany ze Belaid jde do B ? zas nejaka kachna

        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

          tantalos     před 16 lety 28.04.2009 15:25 |  
          0 0

          Vůbec bych se nedivil. KJ chce udělat svého synovce nepostradatelným a nejlepším záložníkem Slavie. Ale jelikož je marek neschopný, líný a pomalý, může toho dosáhnout jen tím, že všechny lepší hráče na jeho postu ze slavie vyžene., například Dočkala.

          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

            Kabi     před 16 lety 28.04.2009 15:38 |  
            0 0

            Ano, opět si všichni kopněte. TJ popravdě opět zahrál mizerně, nepředvedl vůbec nic, k tomu zahodil penaltu, na kterou neměl jít, ovšem to je vám jedno, není to Marek(ten včera taky mizerně). Neustále říkáte, jak tady všichni chválí MJ a kritizují Belaida, ale mám opačný pocit, viz komentáře výše...

          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

            LordEdmund     před 16 lety 28.04.2009 15:56 |  
            0 0

            ááá zase Doćkal, to už tu dlouho nebylo :-)))Jinak bohuźel s hodnocením Marka Jarolíma souhlasim. Vyšlo mu pár zápasů, ale od té doby jako když utne.to prostě neni hráč pro Slavii.ale pro Plzeň, Příbram,nebo možná ještě tak Ostravu.
            Jeho odchodem se včera hra zálohy obrovsky zvedla, Belaid dostal prostor, černý s Ivanou to rezejbali. Ovšem tvoji paranoidní představu o čiśtění postu pro Marka nesdílím i když se to tak může zdát.Karel je teď na Belaida nas...zcela právem. co mi na tom vadí, je to, že se nechal do toho vtáhnout redaktorem a nevyřešil to v klidu kabiny.tohle je ostatně to jediné, co Karlovi dlouhodobě vyćítám a považuji to za určitý stupeň křupanství.Ale kdo jsme bez chyby , že? :-)

            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 16:19 |  
              0 0

              no tak jasny, kdo jsme bez chyby.. problem je v tom, ze u KJ s jeho povestnou prisnosti bych ocekaval, ze na MJ bude stejne prisny jako na ostatni, resp. treba i prisnejsi. Bohuzel to spis vypada, ze je tomu naopak, coz nepusobi dobre.

            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

              mart     před 16 lety 28.04.2009 16:24 |  
              0 0

              Souhlasim, Marek hral vcera hodne spatne. A znovu souhlasim, po jeho odchodu se hra zvedla. Ted .... jen takova teoreticka uvaha: Nezvedla by se nahodou hra i kdyby to bylo opacne, a KJ stahnul misto MJ Belaida? Ja si myslim, ze ano. Pritom ovsem v zadnem pripade netvrdim, ze Jarolim nebyl horsi nez Belaid. Prave naopak. Byl, ... no a proto byl preci stridan. Jednoduche. :)mart

              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                quelhar (admin)     před 16 lety 28.04.2009 16:40 |  
                0 0

                Zlepseni hry slo na vrub z nejvetsi casti tomu, ze hraci Boleslavi fyzicky naprosto odpadli a zacali kupit chybu na chybu.

                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                  Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 18:53 |  
                  0 0

                  Čekal jsem kdy si toho někdo všimne. Zas tak to Jarolímovo dbaní na kondici k ničemu nebude, ligu v tomhle necháváme daleko za sebou. Jak psal dneska Hřebík, český hráči nejsou zvyklí makat

                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                    tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:29 |  
                    0 0

                    Anebo to bylo tím, že naši první půli odchodili, aby se zbytečně nezapotili?

            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

              tantalos     před 16 lety 28.04.2009 19:25 |  
              0 0

              Je Karel nas... na Belaida právem, jak tvrdíš? Určitě ne. Kopat penaltu měli Brabec a Fořt. Kdyby nebyli zbabělí, šli by na to. Kdyby byl Brabec opravdový šéf, určitě by Belaida seřval a od balonu odehnal jako vždycky, s tím potíže nemá. Jenže se podělal odpovědností.
              TJ si troufl, protože nemá v kalhotech. Protože je osobnost, ne připodělaný ..., který se bojí, co se stane. Proto by zasloužil Brabec přeřadit do béčka a TJ mimořádnou finanční odměnu za statečnost..
              ....
              Jo, Dočkal, Necid a Gecov, tím se můj vztah k momentálnímu vedení Slavie zásasdně změnil.

              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 19:27 |  
                0 0

                K.Jarolím jasně řekl že vinu nesou všichni, jak Belaid tak ti co na ní byly určený, tvé výkřiky sou jen ukázkou hlouposti.

                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                  tantalos     před 16 lety 28.04.2009 19:35 |  
                  0 0

                  Ale pokud si to někdo odnese, buď si jistý, že to Brabec nebude... Mimochodem, všimli jste si, že na lavičce neseděl ani jeden náhradní obránce? A přitom tam bylo místa dost a dost. Samozřejmě tam mohli vzít dva, tři kluky z béčka, aby se nadýchali ovzduší v Edenu, ale neudělali to, aby si snad kluci z béčka nemysleli, že mají ve Slavii šanci....
                  Nemají. neměl ji ani Dočky.

                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 19:44 |  
                    0 0

                    Já myslel že Dočkal za nás pár zápasů odehrál ale když říkáš že neměl šanci tak asi ne. Taky jsem rád že si takový znalec a víš přesně kdo si to odnese, také bych to rád věděl ale na rodzíl od tebe do kabiny nevidím. To stím obráncem, no hlavně aby tam neseděl Vomáčka proti kterýmu si tak zbrojil co, opravdu bylo včera vidět že žádný nový obránce nepotřebujem.

                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                    tolsimir     před 16 lety 28.04.2009 19:47 |  
                    0 0

                    Proc se tedy davala prilezitost celou zimni pripravu a pak v lize Hoskovi? Treba na to ostatni nemaji

                    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                      Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 19:58 |  
                      0 0

                      Ne, to je proces ničení fotbalové Slavie. Resp. ne ničení, ale předělávání na rodinou firmu Jarolím, na které budou rýžovat navázaní agenti a spřátelení zločinci.
                      Je to jasné, přátelé. Řítíme se do propasti! Ta propast se jmenuje titul. Néééé, jáá nechci!!!

                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                        tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:12 |  
                        0 0

                        Se včerejším výkonem bychom to v LM od Arsenalu nedostali 7:0, ale 17:0, možná ještě víc. Kdyby MB trochu využíivali šance, dali by nám jich bez potíží sedm, a to jim dobře zahrálo jen několik hráčů.
                        Jestli budeme hrát jako včera, tak už nikdy titul nebude. Ano, v jarní tabulce jsme sice čtvrtí, ale Kladno nás porazilo zcelo zaslouženě. Protože tenhle kádr je tak vydrancovaný, že nemáme ani sedm hráčů na lavičku...

                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                          Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 20:14 |  
                          0 0

                          Si tak říkám kdy ty si mohl být naposledy spokojený s kádrem apod. To musíš být sakra velký pamětník. Aneb jsem fanoušek, ale vždycky je všechno špatně.

                    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                      tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:00 |  
                      0 0

                      Nemají na to. To dokáže říct každý blb, který je nezná. Ty si myslíš, nže Studík nemá na to, aby odseděl utkání na lavičceš? nebo držitel stříbrné merdaile z MS v kanadě Held?
                      Kdyby se nezranili Jandys a J. Černý, myslíš, že by se včera dostal Milan Černý alespoň na lavičku? Nedělej si iluze. Určitě by tady někdo tvrdil, že v nikdo z béčka není takový superborec, jako jsou trenérovi oblíbenci Grajciar, Cissé a Abraham a samozřejmě naše hvězda hvězd, náš drahý, milovaný, celý světem obdivcovaný Marek Jarolím.

                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                        Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 20:13 |  
                        0 0

                        A co takhle hostování Honky, proti tomu nic? Já bych se totiž rád zasmál.

                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                          tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:27 |  
                          0 0

                          Honka je náš odchovanec? Odehrál jako slavista něco za mládežnickou reprezentaci? Nebo je snad dobrej?

                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                            Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 20:59 |  
                            0 0

                            Tak to si nebyl ty, kdo tady kritizoval jeho odchod. Každopádně díky. Je to sranda

              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 19:43 |  
                0 0

                sorry, ale Tijany osobnost není. Talentovanej kluk jo, ale osobnost ne.
                Jak tak koukám, tak o Dočkalovi tu budeme číst ještě za 10 let.

                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                  tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:19 |  
                  0 0

                  Nejen o Dočkalovi, ale i o Necidovi, Gecovovi a Váchovi.

                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                  harry     před 16 lety 28.04.2009 21:26 |  
                  0 0

                  Tak některé zdejší hysterické výlevy o Vukovičích,Dejmcích apod. jsou opravdu trochu přitažené za vlasy-ale Dočkal,Gebre aj. to je opravdu neskutečná bota našeho vedení....

                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                    EdCable     před 16 lety 28.04.2009 23:24 |  
                    0 0

                    Tak treba Gebre u nas hral vzdycky jenom tuzku

            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

              harry     před 16 lety 28.04.2009 19:39 |  
              0 0

              Každopádně ve Sportu měl MJ opět 6.To je věc kterou opravdu nepochopím

              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 19:50 |  
                0 0

                za to může určitě Karel Jarolím, uplatil všechny novináře aby ubližovali bejvalejm odchovancům a Jarolímovo příbuznejm dávali dobrý známky, jo a jak je ted ta prasečí chřipka , podle mě za to taky může Jarolím protože vyhnal Dočkala, stejně tak za pád vlády , to podělal Jarolím protože nedal šanci Gecovovi, jen se bojím co udělá přístě.

                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                  tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:21 |  
                  0 0

                  Ne, nemůže za to jen KJ, ale i Rosen a Doležal

                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 08:42 |  
                    0 0

                    správně na ty sem úplně zapoměl , jeslti si pamatujete 11 září tak hádejte kdo ty muslimi navedl, ano naše vedení, a ekonomickou krizy taky zavinily oni, chtěli tim zamaskovat odchod hvězd Gecova a Dočkala ale hrdí bijci na to dál upozornují a nenechají se ničím zastavit, chtějí nás nakrmit trapnými titulami a ligou mistrů , ale bez Dockala a Gecova to není ta pravá Slavia , je to jen taškařice a parodie , nemá smysl jim fandit , proto vzhůru do Liberce, tam je čistý a rozumný pan Karl v čele s nejlepším týmem v lize kterej sice moc často nevyhráva ale ta hra to je simfonie. Gecov patička , narážečka z Dočkalem Dejmek dává gol, a takle je to každej zápas. Prozřel sem, nenechám se koupit titulem , budu fandit našim pravým hráčům a ne nějakým žoldákům. Díky tantalosi , otevřel si mi oči.

                    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                      tantalos     před 16 lety 29.04.2009 09:22 |  
                      0 0

                      Konečně jsi projevil dost velkou dávku inteligence, ještě chvíli a budou tě pouštět samotného i na Václavák. To s tou "krýzýý" a "muslimi"bylo mimořádně inteligentní.
                      Kdybys byl trochu slavista, vážil by sis slavistů, kteří to někam dotáhli. Neříkal byl Plánička, ale pan vicemistr světa František Plánička, neříkal bys Lála, ale pan vicemistr světa Jan (nebo Honza) Lála, pan mistr Evropy František Veselý, neříkal bys Gecov, ale pan vicemistr světa Marcel (možná Máca) Gecov , protože to byli hráči, ktetří šířili slávu Slavie ve světě. Narozdíl od všech těch Jarolímů, Vaniaků, Brabců a pod, kteří nikdy nic pořádného ve světě nevykopali.

                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                        Stroninhu     před 16 lety 29.04.2009 10:01 |  
                        0 0

                        Omlouvám se všem ale Tantalosi, jsi debil...

                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                          tantalos     před 16 lety 29.04.2009 10:43 |  
                          0 0

                          To bezesporu jsem, moje IQ je skutečně zanedbatelné.
                          Ale ty si myslíš, že vaniak, jarolímové nebo brabec získali jako slavisté stříbrnou medaili na MS pořádaném FiFA jako Marcel Gecov? Kolik takových slávistů bylo? Snad ještě Poborský, Páťa Berger, Šmíca, ale to bylo jen mistrovství Evropy.

                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                            KING25     před 16 lety 29.04.2009 11:20 |  
                            0 0

                            Tantalosi ty jsi neskuteční pacient! Bohužel je tvoje léčba nereálná, tak bych tě radši odstřelil. Třeba pak konečne najdeš ve své duši klid!

                            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                              tantalos     před 16 lety 29.04.2009 11:32 |  
                              0 0

                              Moudře pravíš, Kingu.
                              kdybych neměl mozek o velikosti améby, pravděpodobně bych spáchal sebevraždu tím, že bych se nechal sežrat prvokem.

                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                            Stroninhu     před 16 lety 29.04.2009 12:03 |  
                            0 0

                            Osobně si myslím, že nemá smysl to tu rozebírat, protože ty máš svůj názor a nenecháš si ho vymluvit, ale budiž.

                            1) Myslím si, že memůžeš určovat kvalitu hráčů podle toho čeho dosáhli v reprezentaci. Ano všechny modly, které jsi jmenoval jsou a byly bezesporu skvělé. Ať už pan Plánička, pan Lála, pan Bican. Ale to jakého dosáhneš úspěchu na MS nebo ME není zásluha klubu ale týmu. Je také otázka kolik našich hráčů v minulosti nedostalo možnost reprezentovat, protože byli ve Slávii hm? V době, kdy byli v reprezentaci různí nekopové ze jiných českých klubů :-).

                            2) Nemůžeš hodnotit současné hráče, když ještě neukončili karieru. Co ty víš, co bude za 5 let? Třeba někdo z nich bude mistr světa, nebo mistr evropy. Budeš pak měnit své názory? Je to jako kdyby 4 roky před ME nějaký praTantalos řekl, že pan Vedelý hraje hrozně a nikdy z něj nic nebude. Chápeš, že meleš kraviny?

                            Tým, který budoval a buduje Karel Jarolím vyhrál titul (možná i 2) postoupil do ligy mistrů a v dosavadních úspěších dohnal náskok Sparty na mezinární úrovni. Ano je to i tím že Sparta nehraje nic, ale to tak prostě je.
                            Jsem, byl jsem a budu vždy Slávista, zažil jsem si posmívání všech okolo mě a proto jsem teď šťastnej, že když někde řeknu, že fandím slávii, tak všichni ostatní můžou akorát držet h*** protože nikdo lepší tady teď není.

                            Viděl jsem zápas Liberec - Olomouc a nějak extrémně nadšený jsem z Gecova tedy nebyl. Dost kazil a nic dopředu nevymyslel. Co se týče Dočkala, tak v podstatě to samé. Vácha v Baníku jakbysmet. Hoškovi a Černému jsme příložitost dali tak čím si to vysvětluješ? Tihle šanci dostali protože? Dávají KJ prachy, aby je stavěl? Hlavně mi neříkej, že je to tím, že nemáme hráče, protože Hošek rozhodně přišel do A, když jsme takovou mardoku něměli.

                            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                              tantalos     před 16 lety 29.04.2009 12:37 |  
                              0 0

                              To už byl lepší pokus než ten předchozí, ale ani tentokrát to není dokonalé.
                              1. Je veliký úspěch Slavie, že dokázala vychovat pány Jana Lálu, Františka Veselého a Marcela Gecova, kteří jako slávisté v reprezentaci pomáhali proslavit jméno Slavie ve světě. Mimochodem pan Bican, byť byl velký fotbalista, nikdy medaili na MS nezískal, a tak nemá v tomto ohledu takové zásluhy jako pan vicemistr světa Marcel Gecov.
                              2. Proč bych nemohl ocenit, že pan vicemistr světa Marcel Gecov přivezl do Slavie a do její Síně slávy, -- kdyby nějaká byla a možná jednou, až bude Slavie lépe vedena, opravdu bude -- stříbrnou medaili z MS. Tu už mu nikdo nevezme (tedy jestli jednou nebudou změněny výsledky MS třeba pro doping). A jak jsem říkal, moc takových exponátů, jako replika medaile pana vicemistra světa pana Marcela Gecova, by XSlavia v té Síni slávy neměla.
                              Tým, který budoval k. jarolím, byl skvělý. Jsem přesvědčen, že s pány necidem, tavaresem, švecem a dalšími, kteří byli nesmyslně brzy prodáni, když mohla být jejich cena podstatně zvýšena a oni prodáni výnosněji, bychom mohli nehrát ve světě pocdřadnou roli.
                              Ale prosím uvědom si, že s výkonem, který předvedla slavie proti MB, bychopm dostali na Arsenalu 17:0, protože sedmičku nám mohla dátr nijak sqelá MB.
                              Ano bývaly doby horší. Ano, bývaly doby jak tady občas někdo připomíná, kdy za Slavii hrál Kratochvíl a Chleboun. Popravdě řečeno, když vidím, co tady za rok odvedl Grajciar, říkám si,.. že ten kráťa byl lepší. A ten Chleboun toho neodvedl méně než Litteri.
                              Ještě víc mě mrzí, když čtu, jak někteří rádobyslavisti ještě v zimě psali: prodejte Jandu, nic neumí, a potom se celí š´tastní onanovali radostí, že do Slavie přišel jakýsi indián z brazilských pralesů.
                              Ano, takoví jsou naši slavisti, prý nejvyspělejší a nejinteligentnější fandovská obec v Česku.
                              Proto si myslím, že bychom měli mít síň slávy, a pan Gecov do ní patří. A doufejme, že jednou třeba i pan jarolím, jestli jako trenér nároďáku něčeho dosáhne. Ale zatím pardon, kam se KJ. hrabe na pana vicemistra světa marcela gecova.

                              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                Khadgar     před 16 lety 29.04.2009 12:44 |  
                                0 0

                                Brečím smíchy, akorát mě trochu rmoutí že jsi zapoměl na pana vicemistra Helda. Celkem to kazí dojem...

                                "nesmyslně brzy prodáni, když mohla být jejich cena podstatně zvýšena" - prosímtě, za kolik bys mi prodal tvojí křišťálovou kouli? Docela by se mi hodila. A neříkej že jí nemáš, nedokážu si představit jak bys tohle jinak věděl.

                                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                  tantalos     před 16 lety 29.04.2009 12:57 |  
                                  0 0

                                  Piš, prosím, uctivěji: pan vicemistr světa Michal Held. On dostal medaili. A co si získal ty? HO..., ale nebude přece vulgární. Hlavně se neubreč nad svými medailemi....

                                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                    EdCable     před 16 lety 29.04.2009 13:06 |  
                                    0 0

                                    Ty jsi onanista, kdyz tady nabadas nekoho ke slusnosti a neumis rict panu Densovi jinak nez indian odnekud z brazilskych pralesu, tak uz drz laskave tlamu.

                                    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                      tantalos     před 16 lety 29.04.2009 13:11 |  
                                      0 0

                                      Jistě na něho změním názor, jestli pro Slavii něco dokáže. A mimochodem, proč myslíš, že není indián? Viděl jsi jeho fotku?

                                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                        EdCable     před 16 lety 29.04.2009 13:46 |  
                                        0 0

                                        Proc myslis, ze je z pralesu, byl jsi u nej na navsteve?

                                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                    Khadgar     před 16 lety 29.04.2009 13:22 |  
                                    0 0

                                    Já mám svoje medaile rád, nevím proč bych nad nimi brečel. Ale můžeš mi to vysvětlit, když si tak chytrý a světa znalý.

                                    Když už jsme u uctivosti, můžeš prosím každého prvoligového hráče oslovovat pan prvoligový fotbalista? Myslím si že si to zaslouží, dokázali totiž víc než ty. Tak je prosím neurážej, jinak bych mohl být taky vulgární.

                                    Ad Dens, vzhledem k tomu kde se narodil jsou jeho předci nejspíš z Evropy. A protože jsi tak vzdělaný, tak určitě víš že Indiáni mají původ na americkém kontinentu. Pravděpodobně tedy Jamese urážíš.

                                    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                      tantalos     před 16 lety 29.04.2009 13:36 |  
                                      0 0

                                      Ne, byl bych rád, kdyby si slavisté vážili těch, kdo něčeho dosáhli. A neposmívali se panu Heldovi, že má medaili, jakou v česku neměl ani pan Bican.
                                      Napsat,k že je někdo indián není urážka, stejně tak, jako není urážka napsat, že je někdo Čech, Evropan nebo Žid. A pokud se nemýlím, přišel k nám ze státu Paraná, a tam je hodně a hodně pralesů. A pozor, ani jeho fotka nesvědčí o evriopském původu. A to teprve kdybys ho viděl na vlastní oči...

                                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                        EdCable     před 16 lety 29.04.2009 13:56 |  
                                        0 0

                                        Prisel ze São José dos Pinhais, mesta s 270 000 obyvateli pobliz vychodniho pobrezi ve vysce okolo 900 m.n.m a rocni prumernou teplotou 16°C. Jestli tomu rikas pralesy, tak se vrat do jeskyni, odkud nejspis budes pochazet ty.

                                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 01.05.2009 14:35 |  
                                          0 0

                                          To je prakticky součást Curitiby, což je město dvakrát větší, než Praha

                                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 14:06 |  
                                        0 0

                                        hm.., dovolil bych si teda taky tvrdit, ze neni nic smesneho na tom, abychom meli v ucte hrace, kteri neco dokazali, pomohli proslavit klub. Je mi lito, jak snadno se odsuzuji hraci jako Janda nebo Gecov... po par nevydarenych zapasech kdekdo pise, ze jsou prumerni a k nicemu, pritom maj za sebou uspech na MS, nekolik let pusobeni ve slavii, maj (meli) potencial byt znackou slavie a sirit jeji jmeno po svete. Pak prijde kdejaky neznamy hrac, ktereho nikdo nevidel hrat a kdekdo zas je hned nadsen, o co ze bude nepochybne lepsi nez ti nasi hraci. Prosim nic proti Densovi nebo Litterimu, ale nejdriv bych chtel videt, co jsou zac a co mohou a jsou ochotni pro slavii udelat, pak muzu hodnotit, srovnavat, vazit si jich. Jiste uspech na MS nebo ME neni jedine kriterium, to je jasny. Bican takovy uspech nema, presto pro slavii a jeji jmeno udelal strasne moc. Vaniak nebo Vlcek nemaji mezinarodni uspechy, ale klubu velkou merou pomohli dostat se na nohy ve zlych casech, oba budou svym zpusobem taky slavistickymi legendami. Pokud Tanatlovi vadi, ze se s nekterymi hraci zachazi jako se zbozim, bez ohledu na vztah klubu, systemem - hraci odchazeji a prichazeji, jsme profesionalove, vztah ke klubu neni dulezity - pak chapu a souhlasim, jsem v tomhle smeru hodne konzervativni. V nekterych pripadech se to stava a vadi mi to, ono se taky ukazuje, ze za ty odchazejici hrace se vztahem ke klubu neni tak snadny sehnat odpovidajici nahradu. Vzdyt kolik prestupu se vydarilo tak jako treba Tavares? Malo, nahradit nektere hrace je zatracene tezky, kdekdo si napr. myslel, jak snadno Besta nahradi Senkerika, chyba lavky.. Pokud jde o predcasny prodeje, tam jsem jinyho nazoru, nektery nabidky si klub jako slavie, zvlast se svymi dluhy z minulosti, nemuze dovolit odmitnout. Dovedu si predstavit, ze to je pripad Necky a Tavares, jakkoli rad bych je videl v nasem dresu.

                                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                          Stroninhu     před 16 lety 29.04.2009 14:31 |  
                                          0 0

                                          Já s tebou souhlasím, ale pokud vezmeme v potaz, že Dočkal, Gecov i Vácha svou šanci dostali ať už u nás, nebo v jiných klubech a? Výsledek? Dens i Litteri šanci dostali, Dens byl také v národním týmu Brazílie a Litteri nejlepší střelec juniorky Interu Milan. Pak tedy nechápu, nad čím se stěžuje. Že naši odchovanci, kteří zatím nehrají tak dobře se nechávají hostovat, popřípadě na vlastní žádost odcházejí pryč, protože na A ve Slávii zatím oprávněně nemají a místo nich se shání naděje, které jsou ochotny jsi na svoji šanci v A počkat? Co je na tom špatně? Stejně, jako na svoji šanci čekali Belaid a Tavarez a Marek Suchý a Michal Švec a Matěj Krajčík, který byl také v B dlouhou dobu. Vážím si všech, kteří pro Slávii hráli a chtěli hrát, samozřejmě legendy, které nechaly velké stopy v historii fotbalu celkově jsou více skloňované. Co třeba pan Luboš Kubík, nebo pan Jan Suchopárek to jsou přece taky velká jména Slávie ne?

                                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 16:29 |  
                                            0 0

                                            Na Kubikovi a Suchoparkovi se nepochybne shodnem. Nechci donekonecna omilat stejna jmena, ale nekteri podle me nedostali odpovidajici sanci, nez odesli.

                                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                          quelhar (admin)     před 16 lety 29.04.2009 14:50 |  
                                          0 0

                                          A neni ti lito, jak snadno se urazeji a odsuzuji jini hraci Slavie? Proc se nezastanes hracu Romanovse a Dense kdyz jsou nazyvani "pidimuzi z Rusy" a "indiany z pralesa"? To ti nevadi? Za Slavii nic neodehrali a tak se jim tu muzeme posmivat a urazet je? To je v poradku?

                                          Jak bys asi reagoval, kdyby tu nekdo prisel s prispevkem, ze

                                          ten Arab z pouste, za ktereho dalo vedeni nehorazne prachy, zase odchodil dalsi zapas, penaltu kopl hur nez kterakoli osmileta zakynka a pred druhym golem se nechal snadno obrat o mic?

                                          To by byl ohen na strese, jak se chudakovi Tijanimu strasne krivdi a jak si vubec muze dotycny neco takoveho dovolit napsat, co?

                                          Kdyz hlasate uctu k hracum - tak prosim obecne ke vsem, co ve Slavii hraji. Ne jen k vybranym oblibencum, ale ke vsem. Jenze to ne, to se nehodi. To bychom nemohli porad urazet neoblibene hrace a nemohli bychom to tolerovat a zastavat se tech, kteri umeni urazit hrace Slavie dotahli do vetsi dokonalosti, nez vetsina spartanu. A tak misto nejake slusne diskuze se tu debatuje o tom, jestli je indian z pralesa urazka nebo ne.

                                          Posledni tri dny to tu rozhodne nejsou slavisticke noviny, ale prachsprosta zumpa nejhorsiho kalibru. Tolik urazek a posmesku na adresu nasich hracu se nedoctes ani na spartanskych strankach. A s tou ja osobne nic spolecneho mit nechci. Proto jsem tu taky o zapasu napsal jedinou vetu.

                                          Zatim jsem se tu snazil diskutovat slusne. Ale nekdy proste nelze na zakernost reagovat slusnosti. A proto vzkazuju vsem, kteri tady z toho zumpu delaji a nebo kteri ji toleruji - a je mi docela lito, ze ses do te skupiny zaradil i ty - pokud se nechcete chovat slusne - TAHNETE DO PRDELE! Pokud chcete i nadale urazet hrace Slavie a hrat si na falesnou uctu, pokud chcete kadrovat hrace a ukazovat - ten si zaslouzi uctu, ten si zaslouzi urazku - TAHNETE DO PRDELE! Porad jeste doufam, ze na tohle vetsina ctenaru neni zvedavych.

                                          Opravdu je mi smutno z toho, kam to tahle diskuze dopracovala. Chvili to vypadalo, ze se tu bude diskutovat slusne, v ramci moznosti bez emoci a s chladnou hlavou. A pritom se to tu ve sprostote uz skoro vyrovna oficialnim strankam. Nebavi me tvarit se, jako by to bylo v poradku. Nebavi me tvarit se, jako bych to nevidel. A rozhodne me nebavi to cist.

                                          Neni divu, ze se posledni dobou stahuji do pozadi lide, kteri povetsinou diskutovali slusne, jako napriklad Sokrates55. V takove zumpe plne sracek se malokdo z nich muze citit dobre.

                                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                            tantalos     před 16 lety 29.04.2009 15:44 |  
                                            0 0

                                            Mimochodem?
                                            Oni tady dens a Romanovs hrají? Nebo jen berou peníze?
                                            nejsou tady jen levná záplata na to, aby Slavia nemusela platit Vorla a aby se zacpala ústa, že byl quasiprodán Vácha?
                                            Víš, já si spíš myslím, že podstatně větší svinstvo než urazit podivnou akvizici udělá moudře se tvářící človíček, který oblbuje obecenstvo zákeřnou lží:
                                            Cituji:
                                            Jestli prisla konkretni nabidka pro Svece (mozna ma navic ve smlouve uvedenou castku, za kterou ho Slavia uvolnit musi) a Svec souhlasi, tak asi nema smysl mu v odchodu branit. ....
                                            No a kdyz uz odejde, tak je Rajnoch hrac, ktery je plnohodnotnou nahradou. Konec citýátu
                                            Kdo se to snažil obelhávat čtenáře SN?

                                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 16:48 |  
                                            0 0

                                            Tedy quelhare, to je docela soda.. no nevim, co se tu stalo tak hrozneho za posledni tri dny, co by tu drive nebylo.. spis mi prijde, ze se tu tradicne omila porad stejna pisnicka, vetsina si vede porad tu svou a kazdy po svem.. popravde receno se mi nechce procitat zpetne diskuse, takz kdyztak napis, co vsechno bylo pres caru.. pokud myslis tantala, tak opet.. napsal neco co drive nepsal? nebo moss, napsal neco, co drive ne?

                                            JInak k ty ucte, ano kazdy hrac slavie si zaslouzi elementarni uctu a nesouhlasim s oznacenimi pidimuz z rusi nebo indian z pralesa, to je nedustojny. Ale lhal bych, kdybych rekl, ze vsechny hrace mam stejne oblibene.. to proste nejde, jak jsem psal, jsem konzervativni, hrac, kteryho znam, kterej ve slavii pusobi delsi dobu a treba ji poskytuje dobre sluzby, nebo do nej na zaklade jeho znalosti vkladam nejake nadeje, tak se u me tesi vetsi oblibe nez nekdo zcela neznamy, nepopsany list. Tot vse. Stejne i ty nektere hrace mas radej nez jine nebo alespon nekterym veris vic nez jinym, to je prece normalni.

                                            Jestli jsem po boleslavskem zapase kritizovala Marka, tak na zaklade jeho vykonu, jsem presvedcen, ze byl slaby, a to nejen v pondeli, ale i v nekolika predchozich zapasech za sebou. Zatim si stojim a mam potrebu na to upozornovat, kdyz i pres takovy opakovane slaby vykony hraje porad v zakladu. Navic mi prislo na to konto nespravedlive, jak KJ verejne sjel Belaida. Kritizovalo ho vic lidi, je celkem normalni, ze se rozvijeji diskuse typu Jarolim vs. Belaid, konecne i ty sam si treba Belaida mnohokrat kritizoval za jeho pristup ke hre...

                                            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                              quelhar (admin)     před 16 lety 30.04.2009 02:05 |  
                                              0 0

                                              Ano, je to asi docela soda. Ale i ted, s odstupem nekolika hodin, si porad stojim za kazdym slovem, ktere jsem napsal.

                                              A k tomu, co pises - asi tu neni nic vyjimecneho, co uz tu driv nebylo. To je ale velmi smutne, protoze se tu tyhle toaletni vylevy opakuji a jak se zda, tak je berou vsichni za samozrejmost. Uz ti ani nepripada divne, ze se opakovane doctes o hracich Slavie, ze jsou lemplove. To by leckdo cekal na strankach Sparty, ne tady. A predevsim proti tomu byl namiren muj prispevek. I tantalos ma obcas zablesky, kdy se s nim da diskutovat. Ale v drtive vetsine pripadu u nej vitezi forma nad obsahem a nemuzes se divit, ze ho lidi urazeji a posilaji do prdele, kdyz on urazi hrace jejich oblibeneho klubu. A jestli si mysli, ze kdyz neurazi vulgarne, tak je tim na vyssi urovni diskuze, tak se plete. Na jednu stranu pise cosi o tom, ze nejsme na akademicke pude a ze ostre vyrazy sem patri. Ale on sam urazi hrace daleko hur, nez jen obycejnymi prizemnimi vulgaritami. On je zesmesnuje, vysmiva se jim a plive jedovate sliny. A to je pro me daleko horsi, nez nejaka ta prdel nebo debil. Muzes si vsimnout, ze on opravdu neurazi sve oponenty. Ne, on si vybere nekoho, kdo se v diskuzi branit nemuze. Urazi hrace a trenera, nemuzes se pak divit, ze na to lidi takto reaguji. Pro mnohe z nas je Slavia srdecni zalezitost a takove veci se nas velmi dotykaji. Nemuzeme mu odpovedet stejnym metrem - ze jeho oblibeny Kladrubsky je zrovna takovy lempl, protoze on ma jako oblibence hrace nasi milovane Slavie, nikoli Sparty - a my je nemuzeme urazet, protoze hraji za nas klub. Jak se pak branit takovym recem? Ignorovat? Jiste, bylo by to nejlepsi, ale jak vidis, tak to nepomaha. Urazky a posmesky se jeste vice rozrostou, stanou se normou a treba tobe uz neprijdou nijak nenormalni. Ale ja tvrdim - NIKDY by se nemelo stat normou urazeni vlastnich hracu. Proti tomu bojuji prakticky celou dobu, co tu neco pisu. Ale uz me to nebavi. Je to boj s vetrnymi mlyny a nas, kterym se toto chovani nelibi, je malo. A slusnost je vzdy slyset mene nez neslusnost. Kdybych napsal nejaky slusny prispevek, tak se ztrati a zustane takrka nepovsimnut. Takhle jsem treba zaujal pozornost, mozna jsem nekoho donutil k zamysleni, zda je opravdu vse v poradku.

                                              Je taky zvlastni, ze se veskere spory nakonec zvrhnou na diskuzi o Jarolimovi. Malokdy je to o nekom jinem a poukazovat na chyby nekoho jineho se tu jaksi nenosi. Kritizoval tu nekdo treba Drizdala? To si nikdo nedovoli. Vsichni maji respekt k tomu, jak hral pred zranenim a k tomu, ze se dokazal uzdravit a vratit se do sestavy. Ja ho mam taky. Vim, ze to nebylo nic lehkeho. Presto se nenajde jediny clovek, ktery by napsal, ze jeho vykon v prvnim polocase byl prinejmensim slaby. Zrovna tak malokdo upozorni na chybujiciho Marka Sucheho napriklad pri tutovce Chramosty. Daleko vice se zkritizuje Hubacek, ktery dozadu udelal asi stejne chyb, ale dopredu jeho centry predchazely: neuznanemu golu Forta, golu Hrdlicky, golu Belaida a dalsim sancim. A tak dale. Skoro by se dalo s nadsazkou rict, ze za Slavii hraje jedenact hracu, ale za vse spatne muzou tri vybrani hraci.
                                              Ja naprosto nepopiram, ze Jarolim hral spatne a ze byl stridany opravnene. Ale posud sam, zda je opravdu nutne a spravne ho demonizovat tak, jako to nekteri delaji.

                                              Ano, sam jsem tu Tijaniho mnohokrat kritizoval. Protoze mam za to, ze fotbal je tymova hra a TJ mi neprijde svym vystupovanim jako tymovy hrac. Ale fandim mu na hristi stejne jako vsem ostatnim sesivanym hracum. A zrovna tak mu budu fandit, pokud v Brne nastoupi v zakladu.

                                              Ale jak pisu vyse, tady vlastne ani nejde o jednotlivce. At uz se tu pisou urazky na adresu libovolneho hrace Slavie, tak mi to proste vadi. A verim, ze nejsem sam, minimalne Huzgi vypada, ze to citi stejne. Kdyby tu tantalos od pocatku urazel Belaida stejne jako to dela s Jarolimem, opovrhoval bych jim uplne stejne a napsal bych uplne stejny prispevek. Protoze tady nejde o fotbal. Tady jde uz o neco uplne jineho. Mozna jsem divny, ze mi prijde prirozene nevysmivat se hracum Slavie...

                                              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                                martyni (přítel SN)     před 16 lety 30.04.2009 10:15 |  
                                                0 0

                                                No ja to chapu, vim ze te urazeni vlastnich hracu stve. Ja to taky nectu rad, pravda je, ze vice se zastanu treba Hubacka nebo Belaida. Ale trvam na tom, ze temer kazdemu, vcetne treba Huzgiho, kterej to trochu popira, nekdy u letne nejake tvrdsi slovo na hrace po nejakem vykonu.. myslim, ze to se da pochopit, ale vadi mi, kdyz sam dela to, co u jinych kritizuje. Pokud jde o Jarolima, me to je kolikrat trapny se o nem zminovat, jenze pak je mi stejne trapny, ze pristi zapas je zase v zakladu a odehraje ho cely..(jasne, tentokrat ho Karel stridal, uvidime, jak v brne).. jako ty citis spravedlnost v tom, ze potrebuje zastani, ja tvrdim, ze nejvetsi zastani ma na rozdil od jinych hracu u trenera a to me vadi.

                                              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                                tantalos     před 16 lety 30.04.2009 10:34 |  
                                                0 0

                                                Dobře napsáno. Ano, neměli bychom urážet hráče Slavie. plný souhlas.
                                                Neměli bychom se ani urážet navzájem. Plný souhlas.
                                                Jenže jestli si přečteš Muže v offsidu, tak zjistíš, že k fotbalu nějaké to ostřejší slovo vždycky patřilo.
                                                Myslím, že se nikdo nepozastavoval nad tím, když kotel skandoval třeba poborský je homosexuál,,,,, nebo že Řepka či Horváth jsou hovada. Konečně "soudce je vůl" již je obrat víceméně spisovný.
                                                Ano, neměli bychom urážet hráče, kteří něco dokázali. například Michal Held, kterému se tady již před několik dny jakési hloupé individuum posmívalo. Jenže Held je pan vicemistr světa. přinesl do fiktivní Síně slávy repliku své nefiktivní medaile.
                                                Ano, není správné psát o pidimuži odněkud z Rusi. bylo by správnější starý žoldnéř zřejmě ruského (romanov) původu, který toho moc neodchytal ani na rusi, ani v Bukurešti, brankář dobrý na čáře, ale handikepovaný svou nevysokou postavou tak, že nemá šanci vyhrát souboj o vysoký míč s pekhartem.
                                                Bylo nesprávné psát od indiánovi z pralesu, když by bylo správnější napsat "mladík s indiánskými rysy ze státu paraná, který ve slavii jenom běhá kolem dokola a s jehož manažerem jsou stále potíže a i když ten kluk má celkem slušnou dynamiku, tak fyzicky má bohužel ještě horší než náš dobrý Švambi, kterému vždycky tolik věřil pan Říčka.
                                                Samozřejmě nikdy nebudu urážet belaida, protože je to fogtbalista s darem od Pánaboha, ale na kterého tady dost nácků nadává stejně jako nadávali na tavarese. Ano, rasismus tu je, nebudeme ho popírat, mezi slavisty existuje velmi silně.
                                                Ale jsem přesvědčemn, že nakonec i Horviho jsme tady měli vščichni celkem rádi, dokud byl u nás, i když o něm lerkdo hovořil jako o cikánovi.
                                                Mimochodem jsem přesvědčen, že znaščná část těch nenávistných projevů vůči belaidovi je dána jeho původem. A může být i doplněna tím, že jako chlapec tusniského původu má jiný vztah k autoritám než průměrný čech.
                                                Tady jsem přesvědčřen, že soustavné štvaní některých pisatelů, například huzgiho, je projevem rasismu ay nenávisti.
                                                Bohužel máš pravdu, úroveň SN poklesla.
                                                Poklesla od té doby, co tu prakticky nepíšou Jiří1, jane, Richi, voki, pomalu se stahuje i mart. Ano, mění se to v žumpu.
                                                abych skončil typicky, mohu si jen povzdychnou O tempora, o mores.... (nebo tak nějak, zrovna se nechci trápit latinou.

                                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 17:05 |  
                                            0 0

                                            jinak pokud myslis tu dnesni debatu a tohle vlakno, tak jasne.. nic moc pekneho to neni, ale asi jsem vuci tomu otupely.. mne v zasade vadi, ze tantalos napise neco o protezovanem a linem synovci, nacez se strhne reakce typu, ze tantalos je kreten a uz jede Dockal, Gecov, tantalos ze jsou dobri, ostatni ze nic nedokazali... no nic moc, samozrejme.. Ovsem cela vyhrocena diskuse pak zastira problem, ktery ma urcity racionalni jadro. Stred zalohy je problem slavie a Marek nepodava vykony odpovidajici duvere trenera, navic se v posledni dobe nedari vyhravat, bolka nas v prvni puli prejela, to je varovani. Ne, nemyslim, ze Marek je liny! Dokonce si myslim, ze se snazi vic nez kdy jindy. Ale dobre vykony jsou z toho vyjimece.

                              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                Jakubisko     před 16 lety 29.04.2009 12:56 |  
                                0 0

                                No ještě aby to tantalos všechno nevěděl, když je synem nejvyššího Boha...takovej zdroj informací nemá leckdo...:P

                                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                  LordEdmund     před 16 lety 29.04.2009 13:46 |  
                                  0 0

                                  Jakého Boha myslíš Gecova, Dočkala, nebo dokence snad samotného Helda? :-))) Ale dnes mě Tantalos pobavil , svět potřebuje i klauny.

                                  • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                    tantalos     před 16 lety 29.04.2009 14:00 |  
                                    0 0

                                    Správnější výraz je šašek.

                                    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                      LordEdmund     před 16 lety 29.04.2009 14:02 |  
                                      0 0

                                      Dle libosti, tak šašek.

                                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                        tantalos     před 16 lety 29.04.2009 14:18 |  
                                        0 0

                                        Povinností šašků totiž bývalo donutit své šéfy, aby se zamysleli. Pokud se někdo zamyslel nad tím, proč se u nás zbavujeme vicemistrů světa, potom jsem dosáhl svého cíle.

                                        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 15:45 |  
                                          0 0

                                          zymyselli se tu snad už všichni, spoustu lidí ti i v něčem dává za pravdu, já zrovna nedávno psal že Gecovovi i Dočkalovi přeju hodně štěstí a fandim jim takže o nějakém hanění nemůže být řeč, ale jedna věc je upozornovat na problém a druhá chovat se jako otravná tcvhýně která at udeláš cokoliv je to ŠPATNĚ at se stane cokoliv může za to (VEDENI A K.JAROLIM ) a at se hraje jakkoliv na ARSENAL by to nestačilo, já mám rád i protichůdné názory a rád se o nich bavím ale tohle už působí jako účelná demagogie a ne jako smysluplná debata, opravdu mě mrzí že úroven debaty klesla až na úplné dno a je to i MOJE chyba , prostě ale porad nedokážu nosit černé brejle a souhlasit snášet urážky hráčů po každém pěkném zápasu , nemůžu pořád sledovat jak se zde haní náš novodobý NEJUSPESNEJSI trener i kdyz vim ze neni bez chyb a muzem se tu o nich bavit, už se těším na konec sezonu až se tu zas bude psát , Jarolím udělal titul tak at mu postavej pomnik a tahne ze slavie jako loni, je smutné že se neumíme radovat, holt někdo je masochista a čím hůř tím lépe. Ještě jednou se omlouvám za své předchozí příspěvky.

                                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                            tantalos     před 16 lety 29.04.2009 16:20 |  
                                            0 0

                                            Omluvu beru,
                                            samozřejmě velmi často přeháním a chovám se nepřístojně. Máš pravdu, jsem tím protivný. A slibuji, že pokud KJ odejde ze Slavie k nároďáku, a jak se zdá, šance tady jsou, stáhnu se z těchto stránek.
                                            Ostatně proti panu Rosenovi a Doležalovi nic nemám, naopak si jich vážím, proti panu jarolímovi jen to, že protežuje svého synovce, i když ten tím trpí sám nejvíc, a že se kvůli němu Slavia předčasně zbavila mých oblíbenců, které jistě nemusím znovu jmenovat.
                                            Samozřejmě používám někdy demagogii. většinou nejdu tak daleko, abych obviňoval z demagogie každého svého odpůrce v diskusi a vulgárně lidem nenadávám, jak činí mi oponenti. Když už nadávám, volím radši jedovatost, ironii, eleganci obratu..
                                            Ale všimni si jedné věci, píšu tak, abych působil bouřku. Provokuji diskusi. A co nejostřejší, protože takové ty žvásty ...ano, samozřejmě máte pravdu, paná radová, moudře jste to řekla..., nejsou nic pro dospělé.
                                            kdybych psal úplné hovadiny, nikdo na mě nezareaguje. Ale jelikož se trefuji na citlivé body a hodně často nakonec tu pravdu mívám, tak lidi dráždím. Například quelhara.
                                            S jeho názorem, že se diskuse zvrhla a je pod úroveń, musím souhlasit. Ale nejsme tady na akademické radě a občas nějaké to slůvko padne. Nejen v hospodě, ale i v každé běžné kanceláři se používá daleko ostřejší mluva.,
                                            Ostatně jak konstatoval už Hašek, češi mívali vždy odpor k byzantismu. Možná Quelhar není Čech, nevím, neznám ho.
                                            Ano, výraz pidimuž odněkud z Rusi není nijak krásný. On totiž není pidimuž, ale mimořádně malý brankař čili pidibrankář. A navíc to jméno. Když si odmyslím poslední s, tak přemýšlím, co je to vlastně za národnost.
                                            Určitě, jestli dotčení pánové odvedou Slavii platné služby a nebudou to jen levní žoldnéři, kteří sem přišli, aby bylo možné vyhodit zasloužilé Čechy, kteří by radši zůstali ve slavii, a jistě na to mají, rád se omluvím.
                                            Možná to nebyl bonmot, za nějž jsem to omylem považoval, ale malmot. Inu, stává se.

                                            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 17:44 |  
                                              0 0

                                              Přátelé, plně stojím za quelharem. Poslední dobou jsou dny, kdy na SN ani nejdu a přispívat se mi ani nechce. Jestli Martyni píše, že každý máme hráče, které bereme a které ne (volně parafrázuji), tak tomu nerozumím. Jdu na fotbal, chci se bavit a chci, aby Slávie byla úspěšná. Tečka. Jestli bude úspěšná v tomto složení nebo v jiném je mi fuk. Když se někomu nedaří a trenér ho střídá, tak se těším, že náhradník uspěje, že se střídání povede. Co to proboha je někomu fandit více a někomu méně. V minulosti jsem tu některé hráče vyzdvihoval, ale většinou šlo o obranu proti nespravedlivé buzeraci. Sleduji naše odchovance jinde, ale úspěch přeju Slávii, to je můj klub. I kdyby Slávie koupila Řepku, jako že ho snad nekoupí :-), tak jí a tím pádem jemu nepřestanu fandit. Martyniho fandění někomu víc a někomu méně je pro mne nepochopitelné. Psal jsem, že příspěvky pana T. nečtu. Dnes jsem do jednoho nakoukl. Prý až KJ ze Slávie odejde, tak se stáhne z tohoto webu. Jako že bude cítit svůj úspěch? Až ze Slávie KJ odejde, tak se bude muset stát zázrak, aby se našla dostupná trenérská náhrada. Až odejde KJ a jeho náročnost, možná, že přestanou zlaté časy Slávie. A pan T. hrdě odejde. Asi bude cítit svou misi za ukončenou. Konečně bude třeba zase Sparta vepředu. Před jeho malostí, srabáctvím, urážkami z anonymity, skrytým i otevřeným rasismem je mi na zvracení...

                                              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                                tantalos     před 16 lety 29.04.2009 17:58 |  
                                                0 0

                                                Fandím Slavii, protože byla v minulosti týmem morálky. Bylo to mužstvo, které nepotřebovalo pomoc ani mocipánů komunistických, ani těch Košťálů a podobných. Abych ji mohl fandit, chci, aby se chovala morálně. Proto mi vadí svinstva, která tady Quelhar s Huzgim obhajovali a obhajují. Jestli se má i Slavia stát stejným velkoobchodníkem, kde nejde o nic než o špinavé kšefty, kde o všem rozhoduje zájem agenta, který obhajuje ruskou mafii, tak je mi líto. Věřil jsem nesprávným. A doufám, žwe letos si titul nebudeme muset dokupovat narychlo

                                              • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                                martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 18:02 |  
                                                0 0

                                                Huzgi, mam pocit, ze si to spatne parafrazujes. Co to je za blbost, ze bych nekomu fandil vice a nekomu mene? To si myslis, ze kdyz je na place MJ, tak mam radost z kazde jeho nepovedene prihravky? Nebo ze nebudu fandit slavii, kdyby nastoupil Dens? To snad ne. Krom toho, sahni si do svedomi, nerikej, ze mas rad kazdeho hrace stejne, ze o nekom nepises v lepsim svetle, nez o jinem. Nechci ti neco vkladat do ust, ale nerikal jsi tu napr. o belaidovi neco v tom smyslu, ze je nezodpovedny a je liny na braneni? Ja ti to nevycitam, povazuju to za normalni. Samozrejme quelhar ma pravdu, ze by to nemelo presahnout nejakou miru slusnosti a nemelo by to vzbuzovat nenavist vuci vlastnim hracum. Nekdy tu miru prekrocime, coz je chyba.

                                                • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                                                  Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 18:11 |  
                                                  0 0

                                                  V Belaidovi vidím velký potenciál a vždy když je v základu se těším, že to bude jeden z jeho lepších zápasů a myslím, že když půjde správně, má před sebou velkou budoucnost. Přeju mu ji. Že to někdy není ono je jiná věc. V pondělí jsem před penaltou tušil zradu, ale ani chvilku jsem mu za to ani v duchu nenadával, to se stane. Pro mne to odčinil. Že to byl druhý zápas po sobě, kdy na sebe s Brabcem dost řvali ohledně plnění obranných povinností je věc jiná. Brabec, ať má jakoukoli formu, je kapitán. To bude muset kabina vyřešit. Hájil jsem tu i MJ, když všichni zavile papouškovali "synovec, synovec...", ale nemám nejmenší problém říct, že to někdy zdaleka není ono, stejně jako nemám nejmenší problém napsat, že mi Dočkal přijde hodně nadějný a navíc je to kluk, který to má v hlavě dobře srovnaný a nemám problém fandit Gecovovi a dalším....

                          • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                            Filipos     před 16 lety 29.04.2009 17:08 |  
                            0 0

                            Na tomto místě bych rád poznamenal, že Tomáš Hrdlička získal zlatou medaili na MS U21 a jeho výkon jsme viděli sami. Musím říct, že mi ho bylo docela líto. Holt ne z každého talentu vyroste velký hráč. A zajímavé, že jestě před 4 měsíci si na Gecova nikdo nevzpoměl :-)))

                            • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                              Jakubisko     před 16 lety 30.04.2009 08:10 |  
                              0 0

                              opravím tě: PAN Tomáš Hrdlička a PAN Gecov.

                      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

                        Jakubisko     před 16 lety 29.04.2009 11:01 |  
                        0 0

                        Nazvat tě debilem by bylo urážkou všech debilů...

  4. Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

    Ravik     před 16 lety 28.04.2009 20:15 |  
    0 0

    Kauza Belaid x M. Jarolím... asi nejsem odborník jako většina diskutujících, můj pohled je čistě jen z pozice fanouška co aktivně sleduje fotbal z hlediště a v hraní to dotáhl nejvýše do okresního přeboru a 2. hanspaulský ligiy :-)

    Ale řekněte mi povolanějš znalci, co je tak skvělého na Marku Jarolímovi aby mohl být špílmachrem Slavie? Viděl jsem ho prakticky ve všech zápasech za kterých za Slavii nastoupil a snad krom 2 - 3 zápasů na jaře 09 byl doslova tragickej. Bojovnost, rychlost, krytí míče, přehled ve hře, nic z toho co by mělo zdobit středního halva Marek nezvládá. Já jeho typické zápasy ve Slavii vidim tak, že se schovává, nechodí si k obráncům pro míč, když vede balon tak si ho většinou předkopne tak že jde s protihráčem do šprajcu, dlouhou přesnou kolmici jsem od něj snad neviděl, o přenesení hry ani nemluvim, mnoho střel z dobrých pozic tak 15 m vedle... fyzicky je slabý, jak se řiká nemá tělo, podprůměrný hlavičkář... přiznávám, jsem zaujatý, ale opravdu je nutné mít v sestavě hráče, který ma z deseti zásahů do hry tak 8 špatně... o jeho standartkách a výkonech v evr. pohárech snad netřeba mluvit.

    A proto je známkování jeho výkonů ve Sportu pro mě 8. div světa. Jestli dostal včera 6 tak Švento nebo Sylvestre museli dostat aspon dvacítku...

    A ještě k Belaidovi takový postřeh... opravdu nevim, kde se bere názor, že nebojuje a neumí bránit... ve srovnání s MJ a Černým je zlatý a osobní souboj prohraje taky málokdy. Když zkazí tak to většinou vrácením napraví. Mně přijde tvrdý dost.

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      tolsimir     před 16 lety 28.04.2009 20:34 |  
      0 0

      Souhlasim, jen spilmachr nemusi byt zase tak rychly. Podivej se na Xaviho, to neni zadny rychlik a jaky je to spilmachr. Jenze ten narozdil od MJ umi nahrat i smerem dopredu

      • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

        tantalos     před 16 lety 28.04.2009 20:43 |  
        0 0

        Srovnávat Xaviho s MJ je jako srovnávat nové BMW s dětskou koloběžkou.

        • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

          slaviator     před 16 lety 28.04.2009 21:17 |  
          0 0

          I koloběžka ale někdy předjede to BMW... Když je zaparkované vedle Mercedesu v garáži.. :-)

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      Eskaes     před 16 lety 28.04.2009 20:47 |  
      0 0

      Vidím to skoro stejně také optikou normálního fanouška. Co je na MJ tak skvělého, že neustále dostává šanci a trenérovi se "odvděčuje" takovými výkony?

      Když připustíme, že fotbal je i divadlo, pak je Marek Jarolím hodně špatný herec a svým bezkrevným výrazem si logicky moc příznivců nezíská.

      Jaký rozdíl byl oproti němu přístup Milana Černého, který si svou pohádku zasloužil a navzdory okolnostem poctivě vybojoval. Moc lidí nezmiňuje jeho parádní dělovku, kterou gólman MB ještě stačil vyrazit.

      Tijanyho bych naopak včera pochválil, protože se nebál vzít na sebe zodpovědnost v těžké chvíli.

      A tohle je pro mě víc, než alibismus Brabce a neschopnost našich útočníků Fořta s Bestou. Trenér by měl přece podporovat zdravé sebevědomí hráčů. Když už, reakce by neměla být "příště se opovaž jít ty" ale "příště se opovaž neprotrhnout šibenici." :-)

      Suma sumárum Tijany zaslouží šanci, MJ by se o ni měl znovu ucházet, ale osobně mu nevěřím a nemám ho rád.

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 23:55 |  
      0 0

      2. hanspaulska.. to neni spatny:-)). ja v zasade souhlasim, byt jsem taky trochu zaujaty, protoze mam proste rad jinej styl hry nez jakej predvadi Marek a taky me trochu vytaci, jak velkou duveru ma ve vztahu k jeho vykonum. Rekl bych, ze od minuleho roku se zlepsil, ale tech opravdu povedenych vykonu bylo hodne malo na to, ze nastupuje ke kazdemu zapasu v zakladu na postru spilmachra..

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      Sesivany     před 16 lety 29.04.2009 13:52 |  
      0 0

      Souhlasím až na poslední odstavec. Belaid je schopný poztrácet v polovině hřiště tolik balonů, až člověk nestačí valit bulvy. Proti Bolce jich bylo v prvním poločase několik a po jednom padl gól.

  5. Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

    Viking     před 16 lety 29.04.2009 08:31 |  
    0 0

    Ulovil jste včera někdo nějaký zajímavý dresík?

    • Re: Karel Jarolím: ''S Milanem Černým počítám.''

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 11:39 |  
      0 0

      Já mám Petra Jandu, modrý, ligový

  6. Další tunel na Slavii?

    tantalos     před 16 lety 29.04.2009 18:18 |  
    0 0

    O českého fotbalového obránce etiopského původu Theodora Gebre Selassieho se zajímají nizozemské kluby. Agentuře Mediafax tuto informaci v úterý sdělil hráčův manažer Jiří Stejskal.
    O dvaadvacetiletého krajního obránce, jenž je hráčem pražské Slavie a momentálně hostuje ve Slovanu Liberec, projevily zájem týmy nizozemské ligy Feyenoord Rotterdam a NEC Nijmegen už před několika měsíci. "Zástupci nizozemských klubů ho sledují a přijeli se na něj podívat při utkání Slovanu Liberec s Baníkem Ostrava. Bohužel se Gebre Selassie v tom zápase po necelé hodině zranil, takže se tahle záležitost musí dokončit později. Zatím je to pořád ve stadiu nabídky, nic není uzavřeno," řekl agentuře Mediafax Jiří Stejskal.

    • Re: Další tunel na Slavii?

      Jakubisko     před 16 lety 29.04.2009 19:35 |  
      0 0

      Jistě se o něj zajímali i po zápase s Fiorentinou například...

  7. Otepka?

    slaviator     před 16 lety 29.04.2009 21:30 |  
    0 0

    Tak Otepka má namířeno v létě z Baníku, my jsme prý jedním ze dvou českých klubů, kteří o něho mají zájem, zajímají se něho i v zahraničí. By mě zajímalo teda, zda by byla záloha pak ve složení Jarolím, Otepka, Trapp, Černý či jak...? (Dušan počítám, že v případě slušné nabídky přestoupí... a Janda taky?)

    • Re: Otepka?

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 29.04.2009 23:07 |  
      0 0

      Já bych čekal, že Otepka vykopne Jarolíma. Oby by měli být tvořiví střední záložníci ne?

    • Re: Otepka?

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 30.04.2009 11:09 |  
      0 0

      ..a Kincla, toho bychom nechteli? Otepku snad proboha už ne.. přemýšlíš jak složit ještě více pěší zálohu?

      • Re: Otepka?

        LordEdmund     před 16 lety 30.04.2009 12:41 |  
        0 0

        Taky bych nebyl uplně nadšenej z Otepky .Je to stejnej hlemejžď, jako MJ . A mít hráće jen kvůli standardkám? Myslím, že bude stačit se ty standardky naučit kopat s tim co máme. Případně se poućit v "B".Tam zahrávají rohy velice zajímavě do malého vápna a třeba minulý zápas z toho byl gól.

        • Re: Otepka?

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 30.04.2009 14:03 |  
          0 0

          Musim říct, že mě standartky v minulém zápase velice překvapily. Byl tam jen jeden zkaženej roh na první tyč. Nevim co se najednou změnilo? Na standartky ale opravdu Otepku nepotřebujeme, Kovařík je kope skvěle, jen mu dát šanci. Mimochodem, Hub má z těch 30 metrů taky vynikající šlehu.

          • Re: Otepka?

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 30.04.2009 14:33 |  
            0 0

            tak tvořivej záložník nemusí bejt nutně rychlej a je fakt že Otepka je jeden z nejlepších v naší lize, já bych to jako úplně blbej nápad neviděl.