Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 3:3

Fotbalisté Slavie udrželi domácí neporazitelnost v Synottip Areně v Edenu, když v zápase proti Mladé Boleslavi remizovali 3:3, přestože ještě jedenáct minut před koncem prohrávali 1:3. Navíc neproměnili pokutový kop. K jistotě zisku titulu nám nyní schází sedm bodů. Prohlédněte si 9 fotografií.

K večernímu utkání do Edenu přijel soupeř z nedaleké Mladé Boleslavi, který má stále v lize o co hrát. V případě výhry by se posunul na druhou příčku, naopak Slavia mohla v čele odskočit až na desetibodový rozdíl. Slávistický duben je opravdu zvláštní, takže vše bylo nakonec úplně jinak.

Trenér Jarolím si před utkáním přál soupeře, který nepřijede jen bránit. Toto přání se mu splnilo velice rychle, již po deseti minutých mohl jeho tým prohrávat o tři branky. Jen s velkým štěstím se podařilo inkasovat pouze jedenkrát, to když v páté minutě záhadně proklouzl míč Vaniakovi u tyčky při přihrávce mladíka Chramosty. V další šanci již zasahovat nemusel a se střelou Silvestreho si poradil. Slávistická obrana v tu dobu pravděpodobně ještě spala, fanoušci jen nevěřícně sledovali, jak se bojuje o titul. Domácí hráči prohrávali většinu soubojů, přejít jeden na jednoho bylo nemožné, přihrát si po zemi taktéž. Častým řešením tak byl pouze nákop dopředu. V sedmnácté minutě mohlo být veseleji, když se míč dostal za záda hostující gólmana po rohovém kopu, ale Silvestre stačil vykopnout. O pár minut později již Fořt dokázal po další standardní situaci síť rozvlnit, ale pomezní rozhodčí byl proti. Vyrovnání jsme se přeci jenom dočkali v minutě pětadvacáté, Fořt vracel hlavou míč do vápna, který nekompromisně do vlastní sítě uklidil bývalý slávista Hrdlička. I on si tak přeci jenom po letech v novém Edenu vyslechl skandování svého jména. Na obrazu hry se přesto nic moc nezměnilo, Boleslav zlobila rychlým přechodem do útoku a větším důrazem. Výsledkem byla další branka soupeře po parádní akci Silvestreho s Papadopulosem. Jeden ze světlejších okamžiků svého výkonu předvedl Jarolím, když málem překvapil gólmana centrem ze standardní situace, který mířil do branky. Byl z toho jen roh, a tak se šlo do šaten za nepříznivého stavu.

Do druhé půle již nenaskočil Dřížďal, pravou stranu si vzal na starost Milan Černý. I přesto byli nadále hosté lepším mužstvem a po hodině hry přidali další branku. Z dalšího rychlého protiútoku se prosadil nadvakrát Papadopulos, červenobílí marně reklamovali ofsajd. V tu chvíli nic nenasvědčovalo tomu, že i nadále bude Eden nedobytnou pevností. Možná právě to dokázalo nastartovat slávisty k zařazení větší rychlosti, samo to opravdu nepřijde. Trvalo to jen pět minut a Fořt vybojoval penaltu. Míč si postavil Belaid a nedal, vzpomínky na loňské jaro začaly ožívat. Po další akci boleslavských útočníků mohlo být ještě hůře, ale jejich nájezd dokázal perfektně ubránit Hubáček. Vzápětí vyzkoušel Ivana pozornost gólmana střelou po standardní situaci Ivana, vzápětí si něco podobného vyzkoušel překvapivě i Hubáček. Snížení jsme se přeci jenom dočkali, Černý zatáhl míč do vápna a Belaid se z gólu nakonec mohl radovat. Závěr se hrál ve vysokém tempu, Silvestre mohl přidat další gól, ale nejdříve byl na místě Vaniak a pak při Slavii opět stálo štěstí, když ležící boleslavský záložník jen těsně napodruhé minul tyč. Další okamžiky patřily Černému, nejdříve po Belaidově vysunutí přehodil s gólmanem i branku, ale čtyři minuty před koncem již mohl slavit. Obešel tři protihráče a parádní dělovkou poslal míč do šibenice. Příjemně zaplněný Eden hnal domácí stále dopředu. Bylo otázkou času, kdy se podaří utkání obrátit. Střela Trappa byla však zablokována a Švento tvrdě vypálil těsně vedle. A když se už skoro sám na gólmana řítil Ivana, tak rozhodčí zapískal konec. Doufejme, že květen bude bodově hojnější měsíc, to se dozvíme příště v Brně.

Slavia - Mladá Boleslav 3:3 (1:2)
Slavia: Vaniak - Dřížďal (46. M. Černý), Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid, Trapp, Jarolím (56. Ivana), Švento - Fořt, Pekhart (77. Besta)
Branky: 25. vlastní Hrdlička, 79. Belaid, 87. M. Černý - 5. Chramosta, 36. Sylvestre, 62. Papadopulos
Diváci: 11427

Komentáře (117)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    huhu     před 16 lety 27.04.2009 21:30 |  
    0 0

    Pro mě dneska největší borec Hubáček...jasná jednička těsně následovaná Černým.
    těším se, až se tu zase strhne pomlouvačka synovce, protože si to zaslouší :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      slaviator     před 16 lety 27.04.2009 21:33 |  
      0 0

      Já bych je prohodil teda. Černý, ač jak sám říkal v pozápasovém rozhovoru taky něco zkazil, tak prostě po těch letech co marodil, návrat ve velkém stylu... A ten gól, hodně pěknej. Takhle bychom měli střílet častěji, většina střel se neujme, ale vždycky to někdo může tečovat i třeba na roh... Ale pravda je, že ve druhým poločase to byly htové střelnice

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      YsoEz     před 16 lety 27.04.2009 21:36 |  
      0 0

      lol Hubacek tomu se tam smala cela tribuna, 1. gol sel pres nej, Mendy si z nej celej prvni polocas delal trhaci kalendar, jediny co umi je stinovat hrace, nechapu proc nehral Siklic, kterej je asi tak 2x lepsi

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        slaviator     před 16 lety 27.04.2009 21:39 |  
        0 0

        Hubáček dneska kvalitní centry, nebezpečný, smrděly gólem. Po jednom z nich branka padla, po jiným (z přímáku) neuznaná kvůli hraničnímu ofsajdu...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          YsoEz     před 16 lety 27.04.2009 21:43 |  
          0 0

          to jo ale k cemu to je, kdyz pres nej zapas co zapas chodi nebezpecny centry a goly, proc nehral Siklic kerej odehral kvalitne zapas se Zlinem i na Kladne

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            tolsimir     před 16 lety 27.04.2009 21:43 |  
            0 0

            Siklic je zraneny

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

              YsoEz     před 16 lety 27.04.2009 21:46 |  
              0 0

              zase jo :S? tak to mi nejak uniklo... to je jedina deviza Huba, ze neni nikdy zranenej

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

              huhu     před 16 lety 27.04.2009 21:52 |  
              0 0

              nevim teda, která tribuna se hubáčkovi smála, ale tam, kde jsem stál já, jsme se všichni s úžasem pozorovali, jak si plní obranné povinnosti (to ovšem dělal i zastara) a přitom účinně podporuje ofenzívu, což dříve nebývalo zvykem.
              samostatná kapitola je jeho tradiční bojovnost, která by se dala ilustrovat už jen na takové maličkosti, jako bylo jeho zabojování o míč mířící do autu,kde si málem vyvrátil nohu a který navíc měl být náš. Možná blbina, řeknete si, jenže v první půli se v podobné situaci ocitl synovec a míč si nepochopitelně nechal lajdácky zajet za lajnu.

              jj,existuje hodně Hub-pesimistů...:)

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                YsoEz     před 16 lety 27.04.2009 22:05 |  
                0 0

                presne a protoze je hodne Hub-pesimistu je taky hodne Hub-optimistu, a ty asi nevedeli ze vetsina nebezpecnych akci sla pres levou stranu

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                bongor     před 16 lety 27.04.2009 22:33 |  
                0 0

                já jsem hub-optimista a toho kluka obdivuju,protože když ti spousta lidí nadává a uráží tě a ty přes to dokážeš odvést kvalitní výkon ?Klobouk dolů pane Hube!

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                  mart     před 16 lety 27.04.2009 22:36 |  
                  0 0

                  :), ja jsem taku Hubo-lover! Zodpovedny. Bojovny. Spolehlivy. Jediny gol, ktery zavinil byla Sevilla, .. a tam uz to stejne bylo jedno (jenze kdyby to bejval trefil, tak byl slavnej).

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                    tantalos     před 16 lety 27.04.2009 23:08 |  
                    0 0

                    Hub byl dneska ve formě a spolu se Suchým zabránili porážce. Byl mnohem spolehlivější než brabec, který je totálně z formy, ale asi nemáme momentálně nikoho, kdo by ho nahradil. Mimochodem se zdá, že vaniak a brabec by si potřebovali na několik kol odpočinout na lávce, ale jaksi nejsou lidi, aby jim to umožnili.
                    Narozdíl od marta ale hubo-lover nejsem, rád bych místo něho viděl někoho dynamičtějšího s lepší přihrávkou, ale pro účely GL Hub stačí. Bohužel. nedejpánbůh, aby Hub hrál proti lepšímu evropskému mužstvu, to se pak ukážou nedostatky.
                    .

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                Sesivany     před 16 lety 27.04.2009 22:45 |  
                0 0

                Já jsem taky Hub-optimista, mimo jiné proto, že pochází z oblasti jako já, ale dnech bych ho rozhodně za nejlepšího hráče nepovažoval. Naopak v prvním poločase patřil k nejhorším a to je vzhledem k výkonu ostatních co říct. Jak už tu někdo psal, Mendy si z něho dělal trhací kalendář. To, že se druhý poločas dobře zapojoval do ofensivy už je jenom nulování té hromady mínusů, které udělal před tím.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        brekekeSKS     před 16 lety 27.04.2009 23:04 |  
        0 0

        Hubacek dnes opet vynikajici. Libi se mi, jak si na nem v tehle sezone jeho vecni kritici neustale vylamuji zuby :)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          YsoEz     před 16 lety 27.04.2009 23:56 |  
          0 0

          lol dyt hraje jen diky tomu ze vsichni ostatni kdo by tam mohli hrat sou vecne zraneny

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 00:08 |  
            0 0

            Svuj lol si strč někam za klobouk, Hubáček hrál dneska výborně

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            Jakubisko     před 16 lety 28.04.2009 07:11 |  
            0 0

            A kdo například? Šiklič, kterej celý jaro seděl na lavičce, zdravej? Dřížďal, kterej hraje vpravo? lolku

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      LordEdmund     před 16 lety 28.04.2009 08:47 |  
      0 0

      Obdivuji tvůj smysl pro humor. Hubáček byl první půlku jasně nejhorším hráčem Slavie. Druhou půlku se dost zlepšíl, ale asi to bylo tím, že Bolka ubrala a už ho tak neproháněl Mendy a spol.
      Mě se líbil nejvíce Černý.

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    slaviator     před 16 lety 27.04.2009 21:30 |  
    0 0

    Tak to byl zápas... První cca půlhodinu Hubáček skvělej, takhle kdyby centroval častěji..! A ne 20 m nad branku :-) TJ-Jarolím zhruba nastejno, TJ konečně na jaře gol, škoda neproměněné penalty... A Míňa Černý? Super návrat, výstavní trefa.

    Ale chtěl bych se zeptat: v prvním poločase při tom Hubáčkově přímáku a Fořtově střele, jak padnul "gol", možná se jednalo o milimetrový ofsajd, možná tam bylo pět centimetrů... Ale nemaj rozhdčí pokyn tohle pouštět ve prospěch útočícího celku?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      bongor     před 16 lety 27.04.2009 22:35 |  
      0 0

      To hochu nebyl ofsajd ani náhodou.Zkrátka nejsme ti praví.

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    mart     před 16 lety 27.04.2009 21:30 |  
    0 0

    No, .... tak sem si na idnesu precetl, ze to byl paradni fotbal. :(, takze tomu nerozumim, ... jak uz vetsinou vite. Jiste byly tam momenty, ktery by se daly sestrihat k paradni reklame na fotbal, ale taky tam bylo ... no kdoz jste videli, tak vite, a kdoz ne, tak stejne nebudete verit :(.
    Nakonec pozitivni, porad neporazeni(jako doma se mysli :), a porad o osom, ...a navic uz jen 5 kol.mart

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    tolsimir     před 16 lety 27.04.2009 21:32 |  
    0 0

    Dnes nejhorsi vykon opet Marek Jarolim, opravdu jsem nevedel jestli brecet a nebo se smat, kdyz si stojici mic sam kopl do autu. Vaniak take mohl urcite prvnim dvoum golum zabranit

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      slaviator     před 16 lety 27.04.2009 21:35 |  
      0 0

      Moh, nemoh... Ale rozhodně mu to ani Suchý, ani Brabec neulehčili... :(

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        YsoEz     před 16 lety 27.04.2009 21:40 |  
        0 0

        prvni dva goly byly Vaniaka, si prece musi pohlidat na predni tyci, 2. gol kopanec jako prase, hrac zapasu jednoznacne Cerny - asistence na 2. gol a nadherna strela. 2 zapasy = 2 asistence + 2 goly

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 22:08 |  
        0 0

        Spíš nerozumim tomu jak tam Brabec strašně vyjel na Belaida at si plni obrany povinosti poradne, pritom z Brabcovo strany už to dlouho neni optimální.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          mart     před 16 lety 27.04.2009 22:25 |  
          0 0

          Nezlobte se Macrocruzi, Vy by ste za to Belaida pochvalil? A to i kdyby ste sam hral tuzku?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 22:28 |  
            0 0

            Ja nevim, tak ho prostě nestihl, to se stane, ja si mylsim,že Tïjany se dneska snažil.. Zvláštní že takhle Brabec nikdy neseřval MJ

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

              mart     před 16 lety 27.04.2009 22:34 |  
              0 0

              Snazil, dokonce po te nestastne penalte hodne snazil, ale na servani to proste bylo :). Snad mu ten gol pomuze, a bude zase takovej jako byl na podzim. Duvod pro neserve Braba MJ nevim, tak bych to nechtel komentovat.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                tantalos     před 16 lety 28.04.2009 00:36 |  
                0 0

                Jak si to představujete? Přece není Brabec tak blbej, aby řval na naši největší hvězdu, nejdražšího a nejlépe placeného hráče mužstva. To by s ním pěkně vyběhli. Ostatně dokud byl Šmicer placený líp než naše hvězda, neměl to s vedením snadný.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                  Jakubisko     před 16 lety 28.04.2009 07:14 |  
                  0 0

                  nebuď tak vtipnej, nebo si usměju břicho..

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                  mart     před 16 lety 28.04.2009 08:09 |  
                  0 0

                  Nechci se dopustit omylu, ale nejak mi prijde, ze toho Marka Jarolima nemate moc rad Tantale? No, mozna se taky pletu, ale proste to tak nekdy vypada :).mart

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          bongor     před 16 lety 27.04.2009 22:37 |  
          0 0

          To se mi fakt vůbec nelíbí,že Brabec veřejně buzeruje belaida.na to se brabčáku vykašli,to nebereme!

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 11:02 |  
            0 0

            Ja jsem to třeba vůbec takhle nemyslel, takže nechápu tu ironii.

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Mike     před 16 lety 27.04.2009 21:39 |  
    0 0

    Před utkáním po předchozích výsledkách bych bral bod, čekal jsem 1-1, po utkání a průběhu spokojenost, že jsme to nezabalili. Ale výkon 60 minut strašidelný. Tímto jsme definitivně setřásli Boleslav, teď to už uplácáme.

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Jakubisko     před 16 lety 27.04.2009 21:41 |  
    0 0

    No...při výjimečných zápasech se dělají výjimečné věci, tak ohodnotím naši sestavu...:)

    Vaniak - už při rozcvičce sem viděl, že to není ono...a to teda nebylo...chlape seber se, takhle by to dál nešlo...po kladnu další školácké chyby...

    Dřížďal - neviditelný

    Suchý - lepší průměr, měl pár hezkých momentů

    Brabec - nelíbí se mi, připadá mi nejistý a nějak ledabylý. ty jeho nákopy už mě začínaj pěkně srát...

    Hubáček - možná lepší než obvykle, ale pár "hubovin" opět vyvedl..:) překvapil mě hezkým přímákem

    Belaid - no...do té penalty se mi celkem líbil, přišel mi lepší než v minulých zápasech...ale stejně když to šel kopat, tak sem něco ve vzduchu cítil...a bum...na druhou stranu potom lítal jak šílenec a možná mu to nakonec prospělo. :)

    Jarolím - neviditelný...ale totálně. v tomto rychlém zápase se naplno projevil jeho rychlostní deficit...jsem rád že KJ sáhl do rodiny a stáhl ho...

    Trapp - průměr, místy těžkopádný, pár zbytečných faulů, kdy šel míč odebrat čistě...ale možná jsem od Tavarese zvyklý na moc. :)

    Švento - hmm...co dodat...snad jen, že se s touhle extratřídou můžeme pomalu loučit...

    Pekhart - snažil se, měl hezké chvilky, z útočníků nejlepší.

    Fořt - ehm, no, bylo to nepatrně lepší než na kladně, ale pořád žádnej zázrak...aspoň vyhrál pár soubojů.. a rozhodčí mu konečně odpískal penaltu, tak doufám že nebude padat o to víc. :)

    Černý - super...akorát by si mohl odpustit ty likvidační zákroky...nesedí mi to moc k hráči, který sám vynechal dva roky kvůli zranění...ale jinak naprostá bomba.

    Ivana - byla trochu znát nerozehranost, ale hru rozhýbal a moc se mi líbil

    Besta - neviditelný...běhal zase jak motorová myš, ale poněkud naprázdno...:)


    Sám se divím kolik hráčů nakonec chválím, protože to teda místy bylo utrpení...jak se říká, koncert je vždy nejlepší po závěrečném potlesku :))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      Mike     před 16 lety 27.04.2009 21:52 |  
      0 0

      Ještě ke žlutým kartám- Trapp 4.žlutá, jsem zvědavý, kdo bude hrát DZ v Brně. Napadají mě jen 2 možnosti a obě jsou špatné- DZ Suchý, Hubáček na stopera, levý obránce při zranění Šikliče Švento, zálohu nějak poskládat. DZ Cissé a ostatní nechat na svých místech. Ale Karel si poradí. Jenom je neuvěřitelný zraněný počet defenzivních hráčů- Kaufman, Dens, Grajciar, Hošek, Šiklič.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Jakubisko     před 16 lety 27.04.2009 22:00 |  
        0 0

        nešlo by to nějak bez DZ?:))

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        slaviator     před 16 lety 27.04.2009 22:03 |  
        0 0

        Záloha Černý, Belaid, Jarolím, Švento :-)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          mart     před 16 lety 27.04.2009 22:26 |  
          0 0

          Ne, prosim ne! Jen ne TB a MJ dohromady (to by mohlo jit proti Zlinu), to at raci hraje na 3 utocniky.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 22:29 |  
            0 0

            Přesně, dneska jsme euž po několikátý přesvědčili že MJ a TB vedle sebe prostě nefunguje!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      mart     před 16 lety 27.04.2009 21:59 |  
      0 0

      ...zajimave hodnoceni. Jako neodbornikovi se mi nepodarilo zahlednout Sventovu tridu. Spis naopak, mi pripadal, ze mu chybela rychlost(!). K Hubackovi, tam mam uplne jiny nazor. Mimo jine byl pri zlomovem momentu, kdy vytlacit Chramostu pri predposledni sanci 2 na jednoho, naopak mohl byt smolarem zapasu, ... to kdyby se Sylvestre na dvakrat trefil. Snad jeste Cerny. Jak jsem predeslal neodborny postreh, ... ale kdyz ono se to takhle trvde proste hraje. Jestli takhle hodla hrat porad, tak bych vubec nebyl proti (navic byl v Drizdalove pozici, kdy hral tu svou stranu prakticky sam. No a kdyz jsem se zminil o Ferrym, tak ne snad ze by byl nejak zvlast dobrej, ale mel na sebe dva hrace (Hrdlicka a Polacek), a navic zaloha hrala v prvni puli defenzivne dost tuzku. Rozhodne se nechci prit, ale v polocase me od sebezranovani zachranila svym timingem manzelka, mela perfektne pripravenou veceri :).mart

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Jakubisko     před 16 lety 27.04.2009 22:03 |  
        0 0

        Jedna věc je hrát tvrdě a jiná věc je zajet zezadu tak, že to křupnutí slyším pomalu až do kotle...nevím, předvedl to proti zlínu a teď znovu...ale stane se :) u hubáčka se přiznám, že sem na něj do obrany v druhém poločase moc neviděl...:) a pokud to byl on, kdo znemožnil tu šanci, tak to potom všechna čest :)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 22:11 |  
          0 0

          Je mladej apřemotivovanej holt no, dlouho nehrál, teď se chce ukázat. Od toho je tam KJ aby ho usměrnil..

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            urs (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 10:05 |  
            0 0

            no.., podle toho co jsem viděl na straně soupeře od toho Janíčka nebo jaxe jmenuje po faulu na Šventa.. měl by s usměrňovánim začít
            i Hapal.., to bylo na red card.. :-) škoda že tohle ten mamut stojící opodál vůbec neregistroval.. :-( to můžem hrát rovnou se sedlákama
            a ne s technikama, kvůli kterejm se taky na ty zápasy chodí... :-/
            S přemotivovaností Milana souhlasim, nebyl jsem jinej.., je to o hlavě :-)
            tak lovu zdar, ahoj

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          mart     před 16 lety 27.04.2009 22:24 |  
          0 0

          :), byla to vlastne dost podobna situace, jako ta ze ktere padl 3ti gol hostu. Jenze tam byl posledni Brabec, a Chramostovi se prez nej podarilo prihrat. Proti Hubovi to nedokazal.
          Jeste me, mimo souvislost napadla myslenka presunu hracu z Plzne do Prahy a z Prahy do Plzne (nebo v Sylvestrove pripade do Boleslavi). Holt je neco jineho valet za Plzen a neco jineho za Slavii (nebo Spartu). Jarolim (mimochodem dneska mimoradne slaby) a do znacne miry i Trapp jsou toho zarnym prikladem. Nakonec on ten Sylvestre ve Sparte povetsinou taky nezaril, a dnes byl urcite prinejmensi jednim z kandidatu na muze zapasu.
          Kombinace dvou nebranicich zalozniku (MJ a TB) se ukazala proti muzstvu sily Boleslavi jako smrtici (bohuzel pro nas:)
          Nakonec snad prece jen trochu smirlive. (i kdyz si pod pojmem vynikajici zapas predstavuji neco trochu odlisneho) Boleslav by si za prvnich asi 60 minut dva body zaslouzila. No a nasi snad za tech poslednich tricet minut taky. Takze vlastne obe muzstva aspon jeden bod ztratila :)( opet jedna z mych kacirskych myslenek, totiz nepridelovat muzstvu, ktere neda gol ani bod....a podobne:).mart

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            bongor     před 16 lety 27.04.2009 22:45 |  
            0 0

            sralťani totiž mají skvělou vlastnost,že vyhazují z kádru nejlepší hráče,třeba viz.Kolář,Sylvestre,no i ten pitomec Horvath a dokonce
            frajírek Limberský.To je výborná vlastnost.Oni mají komplex "VELKOKLUB".Do této kategorie bychom za žádnou cenu neměli spadnout.

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Moss     před 16 lety 27.04.2009 21:51 |  
    0 0

    Jarolíme a Brabče táhněte do Béčka nebo do Sparty. Jste nejhorší hráči, kteří koupou míče jen a jen do autu. Znovu se potvrdilo, že odchovanci jsou k ničemu a měli bysme kupovat hráče jako Marek Jarolím. Doležale, dejte inzerát, že toho lempla darujete za odvoz. Protože se nikomu nbude chtít jet tak daleko tak ho vezme Bohemka a bude pokoj.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      Moss     před 16 lety 27.04.2009 21:53 |  
      0 0

      Myšleno miláčka publika Marečka, nejstabilnějšího hráče základní sestavy, který má 100 m za 15 vteřin.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      Mike     před 16 lety 27.04.2009 21:59 |  
      0 0

      Proč taková odsouzení- Brabec hraje špatně celý jaro, Jarolím tak ad 20.kola. Jenže při současném množství zranění hlavně defenzivních hráčů za Brabce alternativa není, Jarolím se prostě několik zápasů posadí na lavičku, protože současná výkonnost na nic jiného není. Ale ne tak zhurta. Vedeme 5 kol před koncem před dalšími týmy o 8, 10 a 11 bodů. Po podzimu to bylo o 6,7 a 10 bodů. Tudíž při současné bídě náskok dokonce narostl. Pokud se hráčům nedaří, tak je povinností nás fanoušká je prostě hlasivkami k výsledkům dohnat jako dnes a ne odsuzovat. Na Strahově bychom to za stavu 1-3 už nedotáhli. Krize sedne na ledakoho, Barcelona vedla ligu o 12 bodů, hraje nejkrásnější fotbal v Evropě a vede již jen o 4 body před Realem a příší kolo zavítá do Madridu. Myslíš, že někdo na netu nadává, aby poslali Puyola, Gudjonsen a třeba Henryho do Espanyolu?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Moss     před 16 lety 27.04.2009 22:15 |  
        0 0

        Ne, protože oni hrají velmi dobře, hrají pěkný fotbal a přihrávají si. A to vše v rychlosti. Jarolím a Brabec vše kazí a navíc jsou pomalí a Brabec navíc seřve vždy Belaida či Jandu, ale s Černým Jarolímem si domlouvá zahrávání standardek do autu a plácne si s nimi vždy, když něco zkurvěj. Dnes bylo vidět, že lépe než Jarolím umí standardky zahrávat David, Milan i Tijany. Je smutné, že to KJ stále trpí.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          Mike     před 16 lety 27.04.2009 22:25 |  
          0 0

          Se současnými špatnými výkony Jarolíma máš pravdu- je pomaý, nedůrazný ,neumí kopnout standartku a jedinou jeho občasnou předností byla na naše poměry slušná střela, ale ani k té se už nedostane. Souhlasím, že by měl jít na lavičku. Ale nikdy se nesnížím k tomu, abych hráči Slavie nadával nebo se mu na stadionu smál. Brabec hraje taky špatně, ale prostě za něj není nyní alternativa. Belaid začal hrát dobře až po odchodu Jarolíma, to je taky fakt. Na hřišti si prostě překážejí, ale Belaid má lepší formu, protože Jarolím nemá žádnou. Že nedal penaltu se stává, pak to napravil. Prostě na evropský fotbal mají pouze Suchý, Janda, Švento a když mu to okolí neznechutí tak i Belaid. Proto znám možnosti hráčů a nikdy bych jim nenadával. Pamatuji na krásné zápasy na Strahově i v Evropě se zálohou Piták, Dostálek, Gedeon a Skácel a v útoku T.Došek a Vachoušek. Jenže v lize se vždycky smála korupčnická Sparta. Proto si vychutnávej naší současnou nadvládu i ve skromných českých podmínkách a pokud pořádně kádr neposílíme, budeme v Evropě pro smích.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Artur (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 22:19 |  
        0 0

        No myslim ze rozdil je v tom ze oni i kdyz prohraji ci remizuji odvedou nejaky standart, a divak nema chut rozmackat kelimek od piva...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      bongor     před 16 lety 27.04.2009 22:52 |  
      0 0

      Moss opět nezklamal!Tvoje urážky našich hráčů jsou ubohé .Chtěl bych tebe vidět při výkonu tvojeho povolání,to musí být jízda.Dneska
      bylo v Edenu málo diváků.Říkal jsem si,zaplať bůh,brzy odpadnou ti co se jenom vezou na vlně úspěchů a to je dobře.Až bude mistrem Dolní horní tak potáhnou tam.A napadly mě i jména,například beran,moss.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 22:05 |  
    0 0

    Už asi 2 hodiny čekam na záchranku. Dneska jsme naproso nervově vyčerpanej, proč nám to dělaj? Ale hráči bojovali, jak to ma bejt. Mina Černý na jedničku, příště do základu, hráčum děkuju že to srovnali.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      Moss     před 16 lety 27.04.2009 22:16 |  
      0 0

      Není důleité děkovat všem, když srdce na hřišti nechal pouze Marek Jarolím a Brabec. Ostatní se jen vezli na jejich skvělém výkonu.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        EdCable     před 16 lety 27.04.2009 22:30 |  
        0 0

        Prestan se uz mindrakovat proboha tim, ze tvoji neoblibenci nastoupili v zakladni sestave, zacina to byt smesne. Jeste bych poprosil tu pisnicku o Markove platu, do tretice vseho dobreho, ne?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          slaviator     před 16 lety 27.04.2009 22:35 |  
          0 0

          Marek J. má 10× větší plat než Míňa Černý, ale na hřišti to poznat vůbec absolutně nebylo... :-P

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            mart     před 16 lety 27.04.2009 22:39 |  
            0 0

            Nechci tvrdit, ze mam desatkrat vetsi plat nez Vy Lukasi, ale nekdy taky hraju tuzku:). Jinak diky za osvetleni :D mart

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            Jakubisko     před 16 lety 27.04.2009 22:39 |  
            0 0

            Děkujeme.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

              urs (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 10:14 |  
              0 0

              já Vám oběma blahožalam :-) to jsou zase perly :-) každopádně nadávat na svého hráče (se přiznam, že někdy prostě nepochopim co ten kterej ligista profesionál provede za blbinu..) nepatří k fandovství a tvrdě bych to trestal (minimálně vyloučenim ze strany) ;)
              a na závěr bych prosil pány vedoucí o více Milanů černejch :-)

  9. Míňa válel

    tantalos     před 16 lety 27.04.2009 22:36 |  
    0 0

    Jsem rád, že se dařilo M.černému. Moc mu to přeju. Zdá se, že si konečně vybojoval možnost být nabídnut Liberci na hostování s opcí.

    • Re: Míňa válel

      Jakubisko     před 16 lety 27.04.2009 22:40 |  
      0 0

      :D

    • Re: Míňa válel

      mart     před 16 lety 27.04.2009 22:42 |  
      0 0

      Aaa, ...tak nejak jsem cekal, ze se zminite o M.Cernem. Jsem rad ze hral dobre, a jsem rad, ze je to Vas kun. Ten gol opravdu nebyl spatnej :) (a ne jen ten gol).mart

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Sesivany     před 16 lety 27.04.2009 22:58 |  
    0 0

    Dnes když jsem jel na zápas, tak jsem si ideální sestavu představoval takto: Vaniak-Šiklič,Brabec,Suchý,Dřížďal-Švento,Trapp,Belaid,Černý-Pekhart,Besta. Škoda, že na tu záložní řadu musel Karel přijít až o poločase. Jarolím byl naprosto tragický a Belaid na pravé straně nulový. Jiní jezdili po zadku, když nebyli tak rychlí jako Švento, tak se snažili balon letící do autu chytit aspoň skluzem, jenom maestro Jarolím dobíhal docela lehce doběhnutelný balon tak, že nakonec skončil v autu, z toho jsem rostl. Těžko hledat nejlepšího hráče, většina totiž hrála první poločas tužku a druhý to zachraňovala a naopak. Mně se asi nejvíc líbil Trapp, herně to nebylo nic moc, ale dřel od začátku do konce, dost toho vybojoval.
    Jinak myslím, že Černý a Ivana dnes ukázali, že by tu naši stereotypní hru dokázali oživit. Doufám, že příště zase nenastoupíme s útočným duem Pekhart-Fořt, což je naprosto impotentní kombinace.

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 23:18 |  
    0 0

    Po tom druhem polocase jsem odchazel docela nadsenej, skoro bych zapomnel, jak tragicti jsme byli v prvni puli. Jsem rad, ze jsme ukazali, jak se ma o titul bojovat a taky ze jsme konecne zahrali rychlejsi fotbal. Bolka nas zaskocila jako na podzim, rychlosti, technikou, durazem, proste byli lepsi uplne ve vsem. Stred zalohy naprosto propadal a nestacil Silvestremu a spol, napravo byl Ferry sam na dva hrace, protoze TJ - ac se snazil a vracel, tak proste nebyl casto tam, kde mel byt, tj. na prave strane. Trapp neustale propadal, Brabec se Suchacem hrali chaoticky, MJ jakoby nebyl. Jedini, kdo ukazali aspon trochu kvality, byli Dusan, oba utocnici a TJ mel par slibnych momentu. Nastesti i KJ videl, ze Marek je na hristi do poctu, nasazeni Ivany a Cernyho nas zachranilo. MJ nemuzu snad ani vytykat nedostatek snahy, ale on proste nicim nevynika, nevytvori zadnou sanci, prihrava nepresne, neumi jeden na jednoho. Naproti tomu Ivana a Cerny byli jako ziva voda, zvysili tempo, nebali se hrat jeden na jednoho. Presto, ze to Milanovi parkrat nevyslo a v obrane obcas pusobil lehce splasene, stejne to dal zkousel a nakonec zaridil oba goly. Skvele! Takhle by se mel chovat tahoun tymu, nekdo kdo chce byt tvurcem hry ve slavii, vzit zodpovednost na sebe a neco na hristi vymyslet! Zvlastni uznani zaslouzi Hub, hlavne ve druhe puli predved obrovskou bojovnost, nekolikrat skvele zachranil vzadu a presne rozehraval. Vysmivani si rozhodne nezaslouzi, byl jeden z tech, kteri moc chteli s tim vysledkem neco udelat. Trapp se tez zlepsil, hral slusne dopredu, dozadu to ale neni ono. V utoku jasne nejlepsi Pekhart, nevim proc stridal, Ford s Bestou se snazili, ale Pekhart ukazal kvalitu. TJ - dnes slusny vykon, snazil se, byl u nekolika nebezpecnych akci, ale pravou zalohu hrat proste nemuze. Doufam ze nas zaver zapasu nakopne a ze priste dostanou prilezitost hraci, kteri se o to zaslouzili, protoze tim pesim fotbalem z prvni pule bychom k tomu titulu snad ani nedoklopytali.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      lassiter     před 16 lety 27.04.2009 23:32 |  
      0 0

      No, já souhlasím. Neodpustím si ale poznámku k Trappovi. Jsem z něj hodně, hodně zklamanej. Přijde mi pomalý, zejména ty první tři rychlý kroky, který rozhodujou, nemá. Rozehrávka velmi průměrná. Stejně tak mi přijde, že má špatný výběr místa. Nejdřív sem si myslel, že je to smůla, že se ty míče odrážej zpravidla k jeho protihráči, ale trvá to celý jaro a náhoda to podle mě není. Z těhle důvodů je ve čtyřech z pěti soubojů pozdě, pak buď propadne anebo fauluje.

      Jinak za poslední půlhodinu nelze nepochválit, bylo by krásný hrát s takovýmhle nasazením od začátku zápasu. Bohužel zřejmě utopie :-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 23:45 |  
        0 0

        No je to tak, Trapp casto propadava, neni tam kde ma byt nebo je tam pozde, prijde mi lehce splasenej. Nedari se mu hasit ty zacinajici pozary ve stredu hriste, tak jak to ma spravny DZ delat. Na druhou stranu dobra bojovnost a umi se zapojit do kombinace. Napada me i lehce kacirska myslenka, ze to ve stredu hriste ma vedle MJ tezky, ale bylo by asi nespravedlive vsechno hazet na Marka.

        Jinak k Vaniakovi - ano, udelal chybu u prvniho golu, ale byla to haluz, reagoval na pohyb Papadopulose, kterej netrefil mic, nebylo to az tak jednoduchy.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 11:10 |  
          0 0

          Přece jen bych mu ještě dal čas, přišel na poslední chvíli, ještě podle mě není tak sehranej se všema. Navíc podle mě ho dost limitovalo to zranění, po kterým si myslim, že pořád neni na 100procent připravenej.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      bongor     před 16 lety 28.04.2009 05:47 |  
      0 0

      I když nikdy nekecám odborníkům do řemesla,přes to vidím,že je potřeba mít v na place převahu rychlých hráčů.Potom se tam ti pomalejší jako MJ nebo Brabec dají použít.Divím se proto ,proč ten Ivana nehraje v základu,je to jeden z mála,kdo rychlostně vyhovuje

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Khadgar     před 16 lety 27.04.2009 23:36 |  
    0 0

    Zápas sezony, jeden z gólů sezony, můj infarkt sezony, docela zářez sezony....Nějak moc toho dneska bylo. Jen tak dál.

    Malá hra na kdyby - jak by zápas vypadal kdyby rozhodčí před 2. a 3. gólem Boleslavi písknul ty fauly ve středu hřiště? Pískal hrozně, strašlivě. Boleslav nemusela dohrát první poločas v 11.

    Ukazuje se že nám svědčí když máme na krajích záložníky, co na těch krajích opravdu jsou. Dušan sice trochu ztratil rychlost, ale pořád to celkem jde. M. Černý dobrý, hezky chytil šanci za pačesy, snad dá příklad i ostatním. Hub dneska dobrý centry, snad jim to bude s Dušanem klapat ještě víc. Trapp dneska ukázal víc potenciálu, pokud je opravdu tak pracovitý tak to vidím dobře. Jinak fakt doufám že se nebude usilovat o koupi Fořta, co oproti němu oběhá Pekhart dozadu, to je sakra rozdíl. Vlček-Pekhart, to by byla dobrá útočná dvojice. To že jsme to dotáhli na remízu nás může hodně nakopnout do dalších zápasů, je to potřeba. Brno je sice marný, ale my tam moc neumíme. Hráčům Baníku snad přijdou nějaký prachy, takže by mohli na Spartě zabojovat. Obzvlášť když jí bude chybět ten největší reprezentant :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      lassiter     před 16 lety 27.04.2009 23:41 |  
      0 0

      rozhodčí snad nepískal hrozně a strašlivě, sem tam asi nepřesně, ale nic hroznýho to nebylo. na belaida před druhým golem faul nebyl, podle mě tedy, před třetím si nic nevyabuju.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 23:48 |  
        0 0

        ted jsem se koukal na sestrih ze slavia.cz, ten faul na belaida se teda dal piskat, zato pred tretim golem to asi bylo cisty. Ofsajd u golu nevim, koukal se nekdo v tv? Zarez bych nerekl, spis rozhodci nestihal tempo zapasu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          Khadgar     před 16 lety 27.04.2009 23:59 |  
          0 0

          Prostě to jsou fauly, který se normálně pískaj. Před třetím gólem kdyby tam Trappovi nevzal napřed nohu, tak ten míč nezasáhne. Ale to je jedno. Zářez berte obrazně a s nadsázkou, myslel jsem to tak že horší výkon rozhodčího na naší stranu letos ještě nebyl. Ofsajd údajně v pořádku, co mi bylo řečeno. Ale znáte to, tohle se prostě tolik neřeší.
          Ještě mě zaráží že i po takhle skvělém zápase se objeví nadávky atd. Spíš je to ale problém několika jedinců.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            tantalos     před 16 lety 28.04.2009 00:21 |  
            0 0

            Byl to opravdu skvělý západ. Hlavně od MJ a Brabce.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

              Khadgar     před 16 lety 28.04.2009 00:33 |  
              0 0

              Čekal jsem, že zareaguješ. Co k tomu říct...Jenom že Slavia odehrála skvělé zápasy, ve kterých vyhořeli i tvoji favoriti, ale nikdo tu na ně neplival. Srovnej si to jak chceš.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                tantalos     před 16 lety 28.04.2009 03:19 |  
                0 0

                Bylo zajímavé, jak na tvé favority plivl Hapal. Chramosta povídal, že jim Hapal nakázal nabíhat za obranu, protože je "pomalejší". a má pravdu. rychlostně stačí jen Dřížďal a Suchý, zatímco Trapp, Hubáček a především MJ a Brabec jsou "pomalejší".
                Chválit M. Jarolíma i výkon Slavie může jen zaslepený, nekritický fanoušek. Ještě za stavu 3:1 měla Bolka jasné gólové šance, které - podobně jako tři šance Bolky v prvních deseti minutách - byly dané tím , že střed zálohy totálně vyhořel. Na vyložené šance vyhrála MB minimálně 7:5. Hrála pěkný fotbal, Poláček, sylvestre, papadopoulos byli moc dobří.
                Slavia se zlepšila teprve po odchodu MJ, který se ukázal jako zátěž. Když odešel, ožila.
                Marek Jarolím se pohybuje po hřišti jako šafář, nebrání, neběhá dozadu, nevypomáhá obraně. Nezahraje ale ani nic dopředu.
                Je pozoruhodné, že své tři góly dal mužstvu, které je evidentně zainteresováno na jeho dalším prodeji, ale pak už totálně selhával. Je měkký, pomalý, a navíc se chová jako největší hvězda - jenomže podává výkony jako největší lazar.
                Bylo vidět, jak po jeho odchodu ožil TJ. makal, běhal proti brankáři, když ten zdržoval hru, i když věděl, že se k balonu nedostane. TJ kazil, ale dřel, zatímco MJ by si špinavou prací nešpinil drahé kopačky od tatínka.
                Ostatně po odchodu MJ belaid gól dal a vlastně asistoval i Míňovi při vyrovnání.
                MJ je prý prodejný za 1,5 M E. S klidem bych dal pěknou sumu v eurech, jen aby konečně ze Slavie odešel třeba zpátky do Sparty. Jenomže ačkoli Chovaněc není žádný genius, takový idiot, aby si MJ vzal zadarmo, ale dokonce ani kdyby mu za to zaplatili,, evidentně není.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                  bongor     před 16 lety 28.04.2009 05:31 |  
                  0 0

                  Máš tam chybu Tantale,chtěl jsi určitě napsat "drahé kopačky od strýčka".O výkonu MJ máš ale tentokrát celkem pravdu,tu Ti však znehodnocuje Tvoje neskrývaná nenávist k rodu Jarolímů.

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                    Moss     před 16 lety 28.04.2009 07:58 |  
                    0 0

                    Chtěl napsat od tatínka, protože ten je díky malé domů výhradním dodavatelem vybevení Slavie. Myslím, že se jedná o nenávist pouze ke sparťanské větvi. Myslím, ze LJ, DJ a KJ má tantalos i já rád narozdíl od lempla Marka a jeho fotra.

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                  Gino     před 16 lety 28.04.2009 08:05 |  
                  0 0

                  Boleslav nemohla vyhrat 7:5 na sance a uz vubec ne na ty vylozene, jelikoz pomer strel (celkem - na branku i mimo) byl s koncem zapasu 16:6 pro slavii!! Info z tabulky na CT.

                  • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                    tantalos     před 16 lety 28.04.2009 10:24 |  
                    0 0

                    Podívej se na záznam. MB mohla vést 3:0 už v 10. minutě.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        bongor     před 16 lety 28.04.2009 05:41 |  
        0 0

        Doba kapříků a Milánků se asi nevrátí v celé své naivitě až drzosti,kdy
        prostě když některý rozhodčí neodváděl svá povinná procenta ve prospěch jednoho nejmenovaného velkoklubu,tak byl odejit a diskreditován/viz pan Puček/.Ale ono stačí na jedné straně odmávat několik neexistujících ofsajdů,na druhé stejné situace pouštět,nepískat některé fauly,na druhé straně je pískat jak na dráze,vznikají nám krásné trestňáky,ale je to mnohem nenápadnější,i když stejně škodlivé.Je vidět,že dnešní lovci kaprů jsou mnohem poučenější.Včera to bylo ale pane rozhodčí místy dost okaté,třeba když stojíte 5 metrů od červeného zákroku/na Dušana/,tak nemůžete dělat,že jste nic neviděl.To si příště vylepšete,aby byl výkon věrohodnější.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          Jakubisko     před 16 lety 28.04.2009 07:21 |  
          0 0

          Nekopali sme snad penaltu? Neměli sme v 2. poločase cca 3 standartky z bezprostřední blízkosti vápna? Nedostala Boleslav dvakrát tolik žlutých karet? Pak se máme divit, že jsme podle všech "ubrečení"...a btw řekl bych že za zákrok Černého by leckdo i tu červenou vytáhl...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 11:16 |  
            0 0

            Penalta byla jasná, standartky bez diskuze. A nějaký jejich žlutý, by se taky dali dát rovnou za červenou

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    japhy     před 16 lety 28.04.2009 01:00 |  
    0 0

    Co k tomu napsat? První poločas strašidelný, záloha neexistovala, naše míče ztrácela, soupeři je neodebírala. Opět jsme se uchýlili k nákopům z hloubky naší poloviny a to u nás nikdy nedělalo dobrotu. Ale na druhou stranu - když si uvědomím, kolik máme zraněných, připočtu k tomu dost kluků, kterým to moc nešlo, a stejně jsme Bolku v druhý půli mačkali jak citron...To si zase zaslouží obdiv. A tak doufám, že v dalším zápase si jeden z dvojice MJ, TJ sedne na lávku a z ní půjde do základu Milan Černý. Po dlouhý době pravý záložník, který ve mně vyvolává vzpomínky na Pitáka. Maká, centruje, dobrej jeden na jednoho, výborná střela plus poměrně tvrdá hra. Jedinej pravák, který se o aktivitu dokáže podělit se Šventem, který tak má čas si sem tam dáchnout.
    Prostě chodící záloha funguvala pouze s extrémně aktivním Krajčíkem, případně se Šventem na beku. Když zase bude MJ hrát zprava, dostaneme se tam, kde jsme byli loni na jaře, dokud se do základu nepropracoval Krajčík Howgh

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    cindy     před 16 lety 28.04.2009 01:04 |  
    0 0

    Tak už je pozdní hodina,emoce z dnešního večera v Edenu vyprchaly a tak po opětovném shlédnutí dnešního utkání na videu pár postřehů,které se někomu líbit budou,někomu nebudou...

    Pod dojmem z Edenu jsem se u videa soustředil jen a pouze na výkon trojice rozhodčích.

    Musím konstatovat,že tito pánové svým rozhodováním hrubě ovlivnili průběh zápasu...

    Tedy :
    čas 7,51 - první hrubá chyba r.Příhody,který neodpískal jasný ofsajd Papadopulose,naštěstí bez následků...

    čas 23,01 - Fořt střílí gól Slavie,tento není uznán pro domnělý ofsajd.
    Po rozfázování na videu - výsledek?V době nákopu volného kopu nestál za obranou MB žádný hráč Slavie v ofajdové pozici.Do pozice za obranu se Fořt dostal až při letu míče směrem k brance MB...
    Pan asistent tady viděl něco úplně jiného...

    čas 37,03 - Janíček ostrým skluzem fauluje Šventa...zákrok zůstává bez žluté karty,ačkoli rozhodčí stál 5 metrů od místa přestupku...

    čas 45 + 1 - Janíček dostává žlutou kartu za držení Šventa kolem pasu....
    ZDE JIŽ MĚL HRÁČ VANÍČEK OPUSTIT HŘIŠTĚ PO DRUHÉ ŽLUTÉ KARTĚ !!!
    čas 54,17 - po centru do vel.čtverce faul Hrdličky (strčení rukama zezadu)na Pekharta...jasná penalta... ozhodčí nereagoval vůbec nijak!!!
    čas 57,33 - nastřelená ale jasná ruka Hrdličky v pokutovém území ... rozhodčí od přestupku pět kroků...opět bez reakce!!!

    čas 59,11 - třetí gol M.Boleslavi opět po rozfázování na videu,hráč č.19 posílá míč na hráče č.21 který dává gól...pokud byl ofajdovou situací posouzen moment ve 23 minutě po kterém skoroval Fořt (stejným asistentem na lajně),tak tato situace byla o 150% více ofsajdovou než ta předchozí...
    čas 65,09 - úmyslný a hrubý faul Rolka před penaltou měl být jasně oceněn ČERVENOU KARTOU a odchodem ze hřiště...dostal pouze žlutou...
    čas 90 + 2 - rozhodčí Příhoda se v detailu vysmívá protestujícím hráčům Slavie (Brabec a Hubáček) při předčasném (byť jen o pár desítek vteřin)ukončení utkání,když se Slavie Ivanou dostala do brejku na branku MB...
    Nezbývá mi,než konstatovat,že úroveň rozhodčích v GL je více než podivná!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      bongor     před 16 lety 28.04.2009 05:25 |  
      0 0

      S Tvým hodnocením nelze než souhlasit.Ale ještě se můžeme dočkat i podivnějších přístupů ,tohle byl odvar i když silný.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      Gino     před 16 lety 28.04.2009 08:04 |  
      0 0

      nastaveny byly 2 minuty, rozhodci utkani ukoncil presne na cas, ktery byl nastaven. Je to sice skoda a pri tak dobre rozjete akci se to vetsinou nedela, ale namitat taky nemuzem.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      mart     před 16 lety 28.04.2009 08:24 |  
      0 0

      souhlasim s 7,51, tam to ofsajd byl. Stejne tak souhlasim s 37,03 - i kdyz tam bych hodnotil zakrok Janicka hodne tmave zlutou az oranzovou barvou (nedostal nic, protoze chytre predstital bolest zubu?).
      Ostatni byly spis sporne momenty, ktere se zapiskad daly, ale bylo to tak 50:50. V pripade 3tiho golu Boleslavi pak vyslovene nesouhlasim, Chramosta byl pred Papa, to proste nemoh' byt ofsajd, .... snad ani na Sparte.
      Co me zaujalo vic byl celkovy pocet karet (7) a take pomer karet 3:4. Faul Brabce na Chramostu jsem nevidel, ale dovedu si predstavit, ze se s nim Erich nemazlil, ostatni nase karty o.k. Boleslav jen 4???? ...a neni to malo Antone Pavlovici???? mart

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Jakubisko     před 16 lety 28.04.2009 09:24 |  
        0 0

        Boleslav dostala 5 karet...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        bongor     před 16 lety 28.04.2009 09:24 |  
        0 0

        To je v dodatku pravidel:Hráč který při utkání pocítí náhlé bolesti zubů
        je pro příští 2 fauly omluven.U horních zubů jsou to 3 fauly.
        Je to něco na způsob,když někoho zabijete v náhlém pominutí smyslů
        tak se sazba snižuje.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        PetCC     před 16 lety 28.04.2009 10:29 |  
        0 0

        Taky nesouhlasím, že by při 3. gólu byl Papa. v ofsajdu, ale on možná byl v ofsajdu už předtím Chramosta. Bohužel ani v TV to nebylo vůbec vidět.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        capi (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 11:27 |  
        0 0

        Při třetím golu byl v jasném offsidu Papadopulos už při přihrávce na Chramostu za půlící čárou a protože pokračoval v pohybu dopředu, tak jednoznačně využil svého postavení. Ten gol neměl platit ani náhodou!

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          Squater     před 16 lety 28.04.2009 11:57 |  
          0 0

          Mýlíš se chlapče...

          Pravidlo u využití ofsajdové postavení platí pouze v případě, že se jedná o střelu na branku a hráč stojící v ofsidu doráží vyražený míč.

          V případě že se nejedná o střelu na branku, ale přihrávku jako v tomto případě tak žádné "těžil ze svého postavení" neexistuje!!!

          Viz gól R. van Nistelrooye v zápase Česko - Nizozemsko na Euru.

          Tzn. je naprosto irelevantní jestli při přihrávce na Chramostu byl Papadopulos v offsidu nebo ne... Podstatné jsou dvě věci: 1.jestli byl Chramosta v offsidu při přihrávce za obranu??? Řekl bych že ano, 2.Jestli byl Papadopulos v offsidu když mu Chramosta přihrával??? Hraniční, ale potom nechápu proč jednou byl v takovéto situaci offside odmáván (Fořtův neuznaný gol) a podruhé ne...

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 02:19 |  
    0 0

    Po zápase jsem ještě dlouho zůstal na stadionu. Byl jsem na svůj klub opravdu hrdý. Na všechny hráče. Jsem šťastný, jak se Milan Černý rozehrál a rozehrává.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 07:22 |  
      0 0

      Dobré ráno přeji Vám všem,
      ani vlastně nevím jak začít. Asi tak jako začal náš včerejší zápas. Bohužel jsme asi byli ještě někde na zmrzlině, protože i jindy připravený M.Vaniak vůbec?! nebyl naší oporou. Takhle nechytá "šourák" po zemi ani brankář žáčků. Ale pokud kriticky, tak kromě Šventa, snahy Pekharta a Fořta jsme nepředvedli vůbec nic. MJ byl zralý na střídání už po 20 minutách, TJ zase "křídla motýlí", Trappovi nikdo nepomohl a on sám taky nic moc (oceňuji, že šel na plac i s tím kotníkem co má), Ferrymu se nějak taky nechtělo, Brabec a Suchý by si měli říct, jak hrají stopeři (Suchý byl lepší). Ve druhé půlce hru rozhýbal výborný Mína Černý, prospěl odchod MJ, aspoň TJ si po neproměněné penaltě snad začal uvědomovat, že asi musí začít hrát a ejhle, ono to šlo. Ivana jednoznačně rozhýbal a pomohl Šventovi. Nakonec se chlapi sebrali a dotáhli tu remizu, mohlo být i líp, ale i hůř. Prostě mám pocit, že bychom měli "sklopit rypáky" a začít poctivě makat. O rozhodčím nebudu mluvit, večer jsem se podíval na tři věci, které jsem si chtěl potvrdit, že tak byly, či nebyly. V první půli faul Janíčka na Šventa, jednoznačně červená, rozhodčí to prostě viděl..... Ruka Hrdličky, objektivně to prostě pentle nebyla...... Při kopané penaltě byl golman M.B ještě před zahráním evidentně ji 1,5 metru před lajnou ...... A to ve Sportu dostal známku 7 ????
      Jinak jsem ale po zápase nakonec smeknul před naším mančaftem, oproti minulému roku jsem poznal, že se s tím klucí umí "poprat" a nevzdali, kdyby byli srabi, tak to vzdali. Komu jsme "pomohli" to nevím, ale věřím, že příští zápas už nikomu pomáhat (myšleno naše lajdáctví) nebudeme a uvidíme, jestli to kluci myslí už vážně a budou opravdu makat celý!!!! zápas.
      Protože jsem ve fotbale nic nedokázal a hrál jsem ho na úrovni "okresního přeboru", nemám právo kohokoliv pranýřovat. Mám Slávii až příliš rád na to, abych tady házel všelijakými názvy a zaručenými zprávami o mizérii klubu, a jak to či ono nejde.
      Že to kluci nezabalili, za to jim děkuji a doufám, že se z toho hráči i trenér dostatečně!!!!!! poučí. Sokrates55

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        LordEdmund     před 16 lety 28.04.2009 09:02 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate. Podle mého názoru byl zlomový moment vystřídání Jarolíma. Tomu se jako již tradićně v posledních zápasech nedaří, hru brzdí, kazí přihrávky a jeho hra postrádá výbušnost . Když odeśel , tak se Belaid dostal mnohem více do hry a byli jsme konečně opravdu nebezpeční.Hře prospělo také zařazení Černého a jeho vitalita.Před tím klukem je potřeba smeknout. Jsem rád, že se nepotvrdili zaručené informace jednoho zdejšího prognostika :-), že se k vrcholovému fotbalu již nikdy nevrátí.On nejen, že se vrací, ale má na to být obrovskou oporou. ..klep, klep..
        Jinak zapůsobilo kouzlo Edenu, na Strahově bychom výsledek nesrovnali. Posledních dvacet minut, to byl fotbal ,jak v Anglii se vším všudy.Ke konci zápasu byli všichni fanoušci naprosto úžasní a kotel byl opět skvělej celou dobu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          bongor     před 16 lety 28.04.2009 09:31 |  
          0 0

          Kotel nikdy nezklame,kluci dík.A nemyslete si,že se tam třeba takovej Strašák nějak fláká,je to pracovní směna se vším všudy.Jenom se těším Strašáku,kdy nacvičíme "Červenobílý".Psal jsem to už před dvěma roky a nějak se to nehýbe.Bude to HIT!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        bongor     před 16 lety 28.04.2009 09:40 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,já taky obdivuju,jak jsme se dali posledních 20 minut do pucu.Ale přes nepřízeň pana rozhodčího ,takhle nemůže hrát dvojnásobný mistr Česka,od Arsenalu bychom včera dostali desítku!
        Je to nějaké celé rozklížené.Obrana pomalá a nekordinovaná,brankář si vybírá dovolenou,Záloha pomalá,bez nápadu a kombinace.Útočníci
        dva stejní,ale ani jeden nic moc.Jedině Švento/ale včera taky nebyl ve své obvyklé fazoně/ a Milan Černý s Ivanou t.j."náhradníci" něco předvedli.Hub se jako obvykle hrozně snažil,Belaid se zlepšil právě v těch posledních 20 minutách.Mám takový dojem,že náš Karlík začal trochu myslet na to repre/a kdo by nemyslel/ a málo ty naše hochy "jebe".Jediný co funguje na sto procent je náš kotel,to jenom klobouk dolů.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Wommi     před 16 lety 28.04.2009 09:53 |  
        0 0

        Zdravim Sokrate,
        pekne napsano, souhlasim a taky doufam, ze v dalsim zapase uz prijde vyhra, aby mel clovek vic klidu na dusi, protoze takhle si rikam, ze cert nikdy nespi a titul stale jistotou neni:)
        nevim jak byla myslena tvoje poznamka ohledne pomoci 3. strane,..ale muj nazor je, ze prohra s kladnem a remiza s bolkou proste byla dana:)
        M.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 12:19 |  
          0 0

          A přitom by stačilo takle zahrát prvních 20 minut a pak zápasy v klídku dohrávat, nevim proč to kluci nechaj dycky dojít tak daleko.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Gordon (host)     před 16 lety 28.04.2009 17:13 |  
        0 0

        Mno vcelku fajn zhodnoceno, jen Fortik byl moc spatnej- a na nej jsem koukal cely prvni polocas za branou hostu, Pekhart sice par hezkych hlavicek mel, ale jinak se taky kopal za usiskama... :).

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.04.2009 22:17 |  
      0 0

      Souhlasim.

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    edenboy8     před 16 lety 28.04.2009 08:48 |  
    0 0

    Nevíte někdo, co je se Šikličem a nakolik je to vážné?. Po poháru zraněný určitě nebyl. Že by něco při tréninku?

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

    Viking     před 16 lety 28.04.2009 09:36 |  
    0 0

    Jestli má KJ koule, tak v Brně pošle Míňu do základu společně s Belaidem a Marka posadí na lavici. Po Markově odchodu bylo najednou na hřišti spousta prostoru a TJ i Míňa raketově zvedli svůj výkon, jakoby najednou věděli, co mají hrát.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      urs (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 10:16 |  
      0 0

      bohužel souhlasím, KJ na to nastolený tempo MBéček v první půlce zkrátka neměl..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Viking     před 16 lety 28.04.2009 10:33 |  
        0 0

        Loni nás v posledních zápasech táhl Tijany. Myslím, že letos jeho čas zase přichází.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          Viking     před 16 lety 28.04.2009 10:35 |  
          0 0

          A ještě jedna věc. Chápu, že TJ nebyl na penaltu určenej a druhý gól MB padl po jeho chybě. Každopádně si nešlo nevšimnout, že celej zápas i přes dílčí chyby dřel a snažil se něco vymyslet. Ani po neproměněné penaltě to nezabalil a makal až do konce. Karel si tu jeho pozápasovou kritiku mohl tak trochu odpustit..

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 10:41 |  
            0 0

            to je fakt, TJ tentokrat bojoval velmi dobre, no je to trochu takovej otloukanek..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 10:35 |  
      0 0

      Jasny, Belaid doprostred, Ivana a Cerny na plac, taky doufam, ze to KJ tak udela. Videl jsem kousek prvni pule rano, z MJ a Trappa si udelali Sylvestre a Opiela trhací kalendar, takhle stred zalohy hrat nesmi. Doufam ze se trapp z toho pouci, protoze tohle byl proste trochu pruser. Mozna ma taky problemy s tim kotnikem, otazka je, jestli teda muze hrat naplno, jinak to nema smysl. Hodnoceni ve sportu Trapp 7, MJ 6 nechapu, to si agenti kupuji nebo jak tohle funguje? Naproti tomu Drizdal ma 4, sice nestihal hasit prusvihy, ktery zpusobili jini, ale jinak jako jeden z mala predved aspon nejakou kvalitu v prvni puli

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Viking     před 16 lety 28.04.2009 10:37 |  
        0 0

        Je také zajímavé, že proti Spartě Marek nebo proti MB Tijany zvedli svůj výkon o 100% právě po odchodu toho druhého..

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 10:40 |  
          0 0

          oni spolu vubec nekombinujou, nevim esli se nemaj radi nebo co. kdyz hraje jeden, druhej stoji. navic TJ na kraji neumi hrat, takze to celkove proste nefunguje.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

        Wommi     před 16 lety 28.04.2009 11:47 |  
        0 0

        ..ono hodnoceni Huba v MF Dnes - 3.5 myslim ze taky rozhodne neodpovida realnemu stavu, minimalne za ty jeho velmi, velmi pekny at uz obranny nebo utocny kousky v druhy puli!!!
        M.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 12:09 |  
          0 0

          Hub udelal pro tym vcera obrovskou praci, pokud to nekdo nevidel, nevim co si o tom myslet..

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

            LordEdmund     před 16 lety 28.04.2009 13:08 |  
            0 0

            tak práci udělal,o tom žádná, neni to rozhodně žádnej flákač, ale fotbalové je to podle mého na slavii málo.Hlavně hovoříme-li o Slavii jako o klubu,který by mohl hrát LM. Včera to byl jeden z jeho letošních lepších výkonů, přesto pŕes něj první půli procházel soupeř,jak po másle.samozřejmě , nejen přes něj, ale hlavné pŕes něj. Ve druhé půli se mi jeho hra docela líbila, ale ono to možná bylo tím, źe Bolka ubrala a měl na vše 5x více času. Jinak z běhu neumí David vůbec nacentrovat.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

              Wommi     před 16 lety 28.04.2009 13:34 |  
              0 0

              ..vzdyt ve druhe puli naopak hrala slavka ve trech v zadu, takze nebezpeci hrozilo o to vic,..sice nemozna neumi nacentrovat z behu, ale jinak dobry centry, rekl bych vyvolavajici moznost slusneho ohrozeni soupere, stinovani a obrana na megajednicku (diky nemu nepadl gol v druhe puli z toho kontru - uplne toho protihrace vytlacil a zaroven pak hral obetave a to ja strasne cenim (pro mne je to vic nez treba TB, kterej nekdy zahraje snove, ale pak se okolo nej prozene protihrac a on se skoli jak kdyby jej prejel tank - to ja nemam rad.
              M.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 3:3

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.04.2009 13:45 |  
                0 0

                Hub neni zadna hvezda a ma sve limity, me se ale moc libilo, ze za krizovyho stavu sebral vsechny sily a predvedl neco navic, proste ukazal ze v pripade krize je na nej spoleh, z obrany byl nejlepsi. Totez se mi libilo u Cernyho nebo Pekharta, ve druhy puli se hodne snazil i Ivana, Svento a Trapp (pres tragicky vykon v prvni puli), nakonec i ten Belaid.