Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V pondělí s Boleslaví

Gambrinus liga pokračuje pětadvacátým kolem, Slavia hostí v Edenu Mladou Boleslav. Hraje se netradičně od 19:00, utkání vysílá ČT2. 

Slavia je titulu opět o krok blíž. I přes slabou formu posledních týdnů má Slavia na druhý tým tabulky náskok sedmi bodů a zápas k dobru. Pokud Mladá Boleslav odjede z Edenu bez bodu, můžeme začít pomalu chladit šampaňské. 

Ve středu si navíc Slavia poradila se Zlínem a postoupila do semifinále Poháru ČMFS, ve kterém ji čeká Slovácko.

V pondělí bychom mohli vidět atraktivní útočný fotbal. "Přijede k nám mužstvo, které po podzimní části bylo řazeno jako jeden z kandidátů na titul. Vstup do jarní sezóny se jim úplně nepovedl, teď jsou na tom přece jen o něco lépe. Věřím tomu, že nepřijedou jenom bránit a že se budou snažit také hrát dopředu a to by nám mohlo vyhovovat," doufá Karel Jarolím.

Trenéra Jarolíma trápí početná marodka. Mimo stále jsou Šmicer, Kaufman, Dens, Litteri, Volešák, Jaroslav Černý, Grajciar a Dřížďal. K dispozici stále nebude ani Janda.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Hubáček, Brabec, Suchý, Šiklič - Jarolím, Belaid, Trapp, Švento - Fořt, Pekhart.

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pondělí s Boleslaví

    auxx     před 16 lety 26.04.2009 14:40 |  
    0 0

    Slavia sobě! Můj tip na počet diváků - pod 10 000. Důvody - nepohledná hra, hodně zraněných a Z3, což je nepochopitelné. Ale budu rád, když se zmýlím.

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 26.04.2009 19:18 |  
      0 0

      Musí se jim nějak revanžovat ten zápas se Zlínem,kterej byl pro permanentkáře zadarmo.

      • Re: V pondělí s Boleslaví

        Viking     před 16 lety 26.04.2009 20:23 |  
        0 0

        Pro permanentkáře je každej zápas poháru CMFS doma v ceně nebo ne?

        • Re: V pondělí s Boleslaví

          martin08     před 16 lety 26.04.2009 21:16 |  
          0 0

          na oficialnich strankach slavie se strhla zajimava diskuze na tohle tema i s panem webmastrem.. Podle me by se hodilo aby jo, ale pisti sezonu BUDE VYDITELNE OZNACENO ZE NE!
          Na Strahove permice platila i na pohar nebo ne, nevite nekdo?

          • Re: V pondělí s Boleslaví

            quelhar (admin)     před 16 lety 26.04.2009 22:08 |  
            0 0

            Tady se musim weba zastat - Nikdo pred sezonou nesliboval, ze permice bude platit i na pohar.

            Na Strahove snad permice takto platila (i kdyz opravdu nepamatuju, kdy jsme naposledy hrali doma poharovy zapas a posledni sezonu na Strahove uz to myslim taky neplatilo), nicmene do Edenu se celkem jasne napsalo do smluvnich podminek, ze permice plati jen na zapasy souteze, ktera je na permici napsana. A kdyz tam je jen Gambrinus liga, tak permice proste plati jen na ligu.

            • Re: V pondělí s Boleslaví

              martin08     před 16 lety 26.04.2009 23:37 |  
              0 0

              tady ani o to nejde, ale podle me by se pohar moch davat permicim zadarmo a to celej, tusim ze to dost tymu ma. Ted byl Zlin zadaco, bejt to Banik jde se za 200,- bejt to Sparta za 300.. v podstate proti tomu nemuzu rict ani ň, chapu ale nelibi se mi to resp. to ze se klub o fanousky moc nestara.. Ted mame Slovacko, jsem zvedavej na pocet lidi. Podle me dost ovlivni to zdali se bude platit nebo ne.. kolik mohlo bejt platicich ted na Zlin - radove desitky???

              • Re: V pondělí s Boleslaví

                quelhar (admin)     před 16 lety 27.04.2009 00:00 |  
                0 0

                Jasne, na druhou stranu, kdybychom dostali Spartu a permicari to nemeli zadara, tak se da ocekavat slusna navsteva = slusny zisk navic. Klub si tak dava prostor na to, at muze v pripade atraktivniho zapasu vydelat. Kdyz souper neni atraktivni, tak vzdy muze vyhlasit, ze permicari jdou zadara.
                Kdyby to bylo na mne, tak dam semifinale se Slovackem taky permicarum zdarma. Souper je zrovna tak malo atraktivni, streda odpoledne neni zrovna oblibeny cas, vydelek by byl mizerny, kdyby se platilo - proste na tom klub moc nevydela, kdyz neda vstup zadarmo.

            • Re: V pondělí s Boleslaví

              Fallen (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 00:34 |  
              0 0

              Nj, ale na Strahově byl v roce 2002 taky vstup na Pohár UEFA celou sezonu zdarma.

  2. Re: V pondělí s Boleslaví

    euryqp     před 16 lety 26.04.2009 16:20 |  
    0 0

    V sestave neni moc na vyber, ale presto bych asi uvital misto Belaida v zakladu Milana Cerneho. Proti Zlinu nezklamal, tak proc mu nedat sanci. Naopak Tijani me opakovane nepresvedcil.

  3. Re: V pondělí s Boleslaví

    harry     před 16 lety 26.04.2009 21:25 |  
    0 0

    OT:Gecov je v Liberci na hostování s opcí nebo bez???Předpokládám že s opcí,ale třeba mi to někdo vyvrátí...

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      lassiter     před 16 lety 26.04.2009 21:39 |  
      0 0

      předpokládáš špatně, je tam na přestup

      • Re: V pondělí s Boleslaví

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 26.04.2009 22:03 |  
        0 0

        a ja bych dodal bohužel! sám jsem překvapenej, jak vyrostl, hraje s velkym přehledem, nekazí přihrávky, a to je hraje dopředu, na rozdíl od mnohých našich hráčů.. a ten pas na keriče, to byla lahůdka, bohužel jinak je liberec z formy, bylo to dost bezzubý...

        • Re: V pondělí s Boleslaví

          jarmik     před 16 lety 26.04.2009 22:09 |  
          0 0

          Hlavně Blažek hrál s přehledem, ale vždycky přihrál a byl konec...

          • Re: V pondělí s Boleslaví

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 26.04.2009 22:53 |  
            0 0

            Blazek je uplne marnej..

            • Re: V pondělí s Boleslaví

              jarmik     před 16 lety 27.04.2009 07:06 |  
              0 0

              Já jsem sledoval jen posledních 20 minut a to Blažek předvedl víc individuálních akcí, než všichni ostatní dohromady.

        • Re: V pondělí s Boleslaví

          lassiter     před 16 lety 26.04.2009 22:29 |  
          0 0

          jj martyni, tvůj příspěvek by mohl být hezkým základem pro další plodnou diskusi :-) z formy není jen liberec ale celá liga, v čele s baníkem. docela by mě zajímalo, jak to dopadne v létě s váchou, peněz zdá se nemaj v ostravě právě na rozdávání.

          zítra se těšim na útočný, otevřený fotbal z obou stran. doufám, že už bude uplně v pořádku trávník. dneska jsem byl po dlouhý době na bohemce a to je jinej pažit. přihrávka po zemi dojde ke spoluhráči fakt po zemi a to je pak na všechno holt trochu víc času.

          • Re: V pondělí s Boleslaví

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 26.04.2009 22:48 |  
            0 0

            jo, z formy je cely český fotbal.. tak snad se to zitra nepotvrdi, mohl by to byt hezky zapas, doufam, ze budem hrat svizne a s chuti a dame nejaky goly. Sestava by mohla byt treba jak pise jarmik nize, jsem zvedav, jak KJ vyresi rebus zalohy, zda lze ejak vedle sebe poskladat TJ a MJ, nicmene tipnul bych si, ze to nebude jak pise kutnik, MJ hral na kraji zalohy naposledy loni na jare.

            jinak kdyby nekdo mel chut k plodne diskusi, opravdu musim priznat, ze jsem Gecovovi az tolik neveril, je to pro me prijemny prekvapeni, jak se zlepsil.

            • Re: V pondělí s Boleslaví

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 26.04.2009 23:32 |  
              0 0

              Mně se Gecov moc líbil už v Kanadě. I když tam jeho lepší post okupoval Mára Suchý. Jako defenzivnější středopolař mi přišel vždy (i na Kladně) nadějný. Jen přes Švece, Tavarese, Suchého a další cesta do sestavy nevedla a proto jsem jeho přestup do Liberce přivítal. Tady se mnohdy zapomíná na hráče samé. Oni by mohli u nás čekat třeba tři roky, ale tím by fotbalově jen upadli. A na čisté hostování dnes žádný, aspoň trochu zajímavější mančaft, nikoho nebere. Jsem stoprocentně přesvědčený, že hráči, kteří od nás šli na čistý přestup nebo hostování s opcí, rostli daleko rychleji a výrazněji. Kolik talentů se utopilo tím, že kluci chodili na hostování bez opcí a to každý půlrok jinam, z jednoho do druhého. Jasně, když je pravděpodobné, že za půl roku hráč do sestavy pronikne (jako třeba u Necky), tak ať jde na půl rok a bez opce. Když ale je téměř jisté, že hráče z jednoho hostování poženeme na jiné, tak je lepší dát do klauzule opci nebo mu umožnit přímo přestup a třeba s předkupním právem nebo i bez něj. Jsem si jist, že když bude třeba po 3, 4 letech mít Slávie o svého odchovance zájem, bude i on mít přednostní zájem o Slávii.

              • Re: V pondělí s Boleslaví

                slimak     před 16 lety 26.04.2009 23:45 |  
                0 0

                souhlasim s tebou, z pohledu samotného hráče bývá mnohdy opravdu lepší, když rovnou přestoupí. Napadají mě příklady Jeslínek, Holenda, a u nás kdyby Jablonský někde hrál, určitě by byl výš..Je taky pravda, že kluby už prostě nechtěj vychovávat hráče pro někoho jiného. Je nutné se na věc ale dívat z pohledu klubu a tam je otázka, že zájmy klubu a jeho hráče se můžou občas rozcházet

              • Re: V pondělí s Boleslaví

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 10:26 |  
                0 0

                tak to nevim, kolik takentu takhle vyhaslo. prodavat odchovance za 5 - 10 a zpatky ho kupovat treba za 50, to mi neprijde jako dobry obchod, i kdyby nam ho nakrasne ten klub vychoval. vubec si nemyslim, ze se dockal nebo gecov muzou vratit, pri tehle vykonech budou prodejni jen do zahranici. Fakt nechapu, jak muzes brat opci nebo prodej jako zhodnoceni hrace pro slavii. Pravdepodobnost, ze by se vratil, je jen pro pripad, kdyz se mu nebude darit. Kdyz se mu bude darit bude z nej alespon lehce nadprumerny hrac, nemame zadnou sanci ho koupit, vem si jaka je kupni sila slavie a vubec ceskych klubu. Predkupni pravo je za trzni cenu, to je to samy. Jedine kdyby tam byla nejaka zpetna opce za predem stanovenou cenu pro nas

                • Re: V pondělí s Boleslaví

                  quelhar (admin)     před 16 lety 27.04.2009 11:13 |  
                  0 0

                  Za 50 do Slavie v nejblizsich peti letech rozhodne nikdo neprijde. A 50 muze byt za par mesicu dobrych vykonu cena Dockala, ale jiste ne Gecova, ktery podal dobry vykon v par jarnich zapasech. Jen vzpomen, za kolik odchazel Svec, ktery mel zkusenosti z evropskych poharu, LM a repre do 21 let. Gecov podal dobre vykony jen proti lepsimu prumeru ligy - to asi nepresvedci zahranicni kupce, aby za nej davali desitky milionu.
                  Gecov muze mit ted cenu okolo 10 - 15M, coz je castka, kterou by Slavia zaplatila, kdyby mela zajem. Nehlede na to, ze nevime, jestli na nej nemame nejake predkupni pravo podobne jako na Dejmky nebo Dockala.

                • Re: V pondělí s Boleslaví

                  tantalos     před 16 lety 27.04.2009 12:12 |  
                  0 0

                  naopak, martyni,
                  prodávat hráče jako gecov za 4 M a kupovat pak Trappa za víc než trojnásobnek, je hodně výhodný kšeft, jenže ne pro Slavii, ale pro někoho jiného. Pro toho, kdo má dobré vazby na agenta, který je zároveń advokát a před třemi dny mluvil za zatčené ruské mafiány.

                  • Re: V pondělí s Boleslaví

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 13:51 |  
                    0 0

                    no, tak jakasi ztrata pro klub tam je.. nekteri rikaji, ze to neslo udelat jinak, protoze kdyby nebyl Gecov prodan, tak by se tolik nezlepsil. No, zaprve si myslim, ze malokdo z nas muze nejak odpovedne posoudit, jak je realny umistovat hrace na hostovani bez opce, aby vyzkouseli ligu jinde. At o tom pise ten, kdo do vztahu mezi kluby vidi. Je jasny, ze Gecov by si jistou dobu v acku pres Svece a Tavarese nezahral.. nicmene, jednak jsme kupovali na tento post nejdriv Abrahama a pak Cisseho, takze sotva uspeje tvrzeni, ze by hrac tohoto typu byl u nas zcela zbytecny. Jednak Gecov v Liberci stejne dlouho nehral, takze teorie, ze se nekde rozehral a proto ted hraje dobre, taky moc nesedi. Nicmene jde taky o to, jak kdo kteremu hraci veri. Ja jsem se priznal, ze jsem takove vykony od Gecova necekal..

                    • Re: V pondělí s Boleslaví

                      tantalos     před 16 lety 27.04.2009 14:30 |  
                      0 0

                      Za to, že jsi od Marcela takový výkon nečekal, se nemusíš stydět. KJ je profesionál a evidentně neměl o jeho předpokladech ani tušení.

            • Re: V pondělí s Boleslaví

              slimak     před 16 lety 26.04.2009 23:37 |  
              0 0

              myslim, ze je celkem luxus mit vedle sebe ve stredu zalohy 2 hrace dost z formy a Tj je podle me z formy méně :)
              Gecov mi taky dělá určitě radost, připomíná mi hůř bránícího a lépe utočícího Švece..podle me byla chyba, ze liberec dnes uplne vyklidil stred pole, mel tam 4 marny utocniky a spatnyho dorta, dozadu pak Janů na pravym beku, divná taktika..

              • Re: V pondělí s Boleslaví

                quelhar (admin)     před 16 lety 27.04.2009 00:08 |  
                0 0

                Souhlasim, ze je luxus mit ve stredu zalohy dva hrace z formy. Ale v soucasnosti je podle me vyrazne vic z formy TJ, takze bych dal do zakladu Marka :o)
                A co se tyce Gecova - taky me prekvapil, docela mu to jde. Pokud bude takove vykony podavat stabilne, vypracuje se na jednoho z nejlepsich def. zalozniku v lize - a treba se pak taky vrati do Slavie. Myslim, ze i v Liberci jsou z jeho vykonu prijemne prekvapeni - vzdyt v zime na te pozici zkouseli ruzne varianty (Hochmeistera, Gebreho, ...)

                • Re: V pondělí s Boleslaví

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 10:12 |  
                  0 0

                  tak ja spis myslim, ze KJ postavi oba, ale jinak s vami souhlasim, bylo by lepsi, aby hral jen jeden. jednak jim to nejde spolu a jednak jsou oba z formy. Nevim tedy, kdy naposledy MJ ukazal, ze je na tom vyrazne lip, ale tedy doufam, ze kdyz nastoupi, tak to ukaze dnes.

                  • Re: V pondělí s Boleslaví

                    lassiter     před 16 lety 27.04.2009 10:49 |  
                    0 0

                    no bohužel spousta marodů nedovoluje žádný velký kouzla v sestavě, takže si taky myslím, že budou hrát oba dva. což jen opět zvýší tlak na šventa a levou stranu, neboť pravá směrem dopředu v podstatě nebude existovat (jakkoli bych se rád mýlil), protože to MJ i TJ táhne do středu a hub je dopředu řekněme nesmělý... se zlínem se mi v tomhle líbil šiklič, jeho doplňování šventa mi přišlo, že je míněno vážně a programově :-)

                  • Re: V pondělí s Boleslaví

                    quelhar (admin)     před 16 lety 27.04.2009 11:03 |  
                    0 0

                    Ja zas nevim, kdy TJ ukazal, ze by na tom byl lepe nez MJ. Cele jaro je od nej jedno velke nic. Na jare nemel podil na jedine vstrelene brance (dali jsme jich 12), coz jako ofenzivni zaloznik je dost zoufala bilance. Oproti MJ dal 4 branky a ma nahravku na treti gol Zlinu. Takze treba proti Zlinu - Belaid za 70 minut nic, Jarolim za 20 minut nahravka na gol.
                    Ale hlavne je to styl hry, proc preferuji Marka. Rohy uz kope lepe nez Tijani a procento nahravek, ktere smeruje dopredu, je vyrazne vyssi nez u TJ. Od ofenzivniho hrace ocekavam, ze bude svymi prihravkami hledat utocniky nebo krajni zalozniky. Ne defenzivniho zaloznika nebo stopery, jak to nazorne predvedl Tijani v zapase se Zlinem.

                    • Re: V pondělí s Boleslaví

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 11:41 |  
                      0 0

                      Ja ale nerekl, ze je na tom TJ lepe, to by bylo pri jeho letosnich vykonech mimo misu. Ale tvrdim, ze MJ na tom taky neni dobre, rozhodne na tom neni vyrazne lepe nez TJ.

                      • Re: V pondělí s Boleslaví

                        quelhar (admin)     před 16 lety 27.04.2009 12:09 |  
                        0 0

                        Jasne. Marek neni v oslnive forme, to vidi kazdy. Pokud se vsak na nej pouzije stejne meritko jako na Tijaniho, tak je na tom proste lepe. Tijani dostal docela dost sanci, hral oba poharove zapasy, v lize hral ted taky v zakladu. Presto v zadnem zapase nijak nevynikal (mozna ve Zline, kde podle onlinu mel nekolik tutovek, ktere nepromenil). Titul mame na dosah, ale je potreba jeste par bodiku uhrat, takze myslim, ze neni dobry napad stavet sestavu na miru jednomu hraci - tj. postavit Tijaniho do stredu zalohy a kolem nej skladat hrace tak, at mu to nejlepe vyhovuje a doufat, ze se chytne.
                        Jiny pripad je treba Milan Cerny - nastoupil v poharu, chytil sanci za pacesy, hral dobre, byl aktivni, takze mi prijde logicke ho postavit i do ligoveho zapasu, zvlast v situaci, kdy na post praveho zaloznika nemame prilis na vyber. Totez jsem u Tijaniho nezpozoroval (tedy aktivitu a dobry vykon v zapase se Zlinem).

  4. sestava

    jarmik     před 16 lety 26.04.2009 22:10 |  
    0 0

    Vaniak - Hubáček, Suchý, Brabec, Šiklič - M.Černý, Jarolím, Trapp, Belaid, Švento - Pekhart

    • Re: sestava

      slimak     před 16 lety 26.04.2009 23:31 |  
      0 0

      vanika-hub,suchý,brabec,šiklič - M.černý,Trapp,Belaid,Švento-ivana,pekhart

      je treba zrychlit hru a pokud je ivana schopnej odehrat zapas, tak bych ho tam poslal..
      zaroveň musíme zapracovat na obranejch standartkach, doufam, ze se nase obrana potka s lepsi formou nez posledni zapasy

      • Re: sestava

        jarmik     před 16 lety 27.04.2009 07:00 |  
        0 0

        Ivana? Tak to každopádně :) Já pořád čekám, až se vrátí, ale pochybuju, že ho tam KJ postaví hned po zranění a bude riskovat nerozehranost. Ale já bych to risknul :)

      • Re: sestava

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 10:13 |  
        0 0

        a to taky neni spatnej napad, Ivana by mohl neco predvest.

  5. Re: V pondělí s Boleslaví

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 08:04 |  
    0 0

    Drazí diskutující,
    nedávno jsem v autobusu zahlédl samolepku s nápisem "berte drogy" a pod ním pilulku s logem slavie. Zajímavé. Co si o tom myslíte?
    Jinak od zápasu s Boleslaví rovněž očekávám dobrou hru, i když sestavu bych si netroufl tipovat.

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      bongor     před 16 lety 27.04.2009 09:03 |  
      0 0

      A to znáte?Hraje Slavia se sraltou.Kluci říkaj:sralta,na tu stačí Švento.
      tak nastoupí dušan a ostatní seděj v hospodě.Přijde SMS:V 10 minutě vedeme 1:0.Dobrý!pak dlouho nic,najednou SMS :V 85 .minutě 1:1
      a hned nato v 86 .minutě 1:2.Tak se všichni seberou a běžej na hřiště.
      "Co blbneš Duško,to si neumíš poradit s takovejma nekopama sám?"
      Jo,ale když on mě v 85.minutě vyloučil.....

      • Re: V pondělí s Boleslaví

        taximan     před 16 lety 27.04.2009 10:42 |  
        0 0

        Cetl jsem uz drive v jine variaci na MU a Ronalda... tak to asi nebude tak puvodni :-( Taxi

        • Re: V pondělí s Boleslaví

          lassiter     před 16 lety 27.04.2009 10:53 |  
          0 0

          já slyšel verzi s MU a Rooneym a pak jednu s nejmenovaným borcem z jedné okresní severočeské soutěže :-)

      • Re: V pondělí s Boleslaví

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 15:35 |  
        0 0

        Rosšířilo se to s českou repre a Rooneym. Toho ale vyloučili už po jeho prvním gólu :-D

  6. Re: V pondělí s Boleslaví

    taximan     před 16 lety 27.04.2009 10:52 |  
    0 0

    Konečně mi vyšel čas a zašel jsem včera na Slovan. Těžko ten zápas hodnotit, kdo viděl přenos nebo sestřih, tak si asi obrázek udělal. Každopádně Gecov opravdu hodně vyrostl a v současnosti asi převyšuje Trappa - tím nechci nadávat na vedení, kdyby ho neprodalo, tak by se nejspíš s třetinovou kvalitou nejspíš plácal v béčku, nebo po hostovačkách kde by nedostával šanci. Vede se tu pořád diskuze co s odchovanci a popravdě mě napadá jediná věc - klauzule o možnosti zpětného odkupu například v následujích třech letech. Části za prodej i zpětný odkup by museli být nastaveny tak, aby to bylo výhodné jak pro druhý klub, tak i pro Slávii. Ale to pouze teoretizuju a v praxi by to asi závést nešlo.

    Jinak bych se rád pozastavil nad jednou věcí ze zápasu - hra na čtyři útočníky (né doslova). Za situace, kdy jsou někteří klíčoví hráči buď zranění nebo vykartovaní - si Škorpil dovolí hrát se čtyřmi hráči, kteří normálně nastupují v útoku. Za tento tah mu tleskám i když se to možná v závěru vymstilo. Tady by si měl KJ vzít příklad. Matematika je neúprosná - vždy je lepší jednou vyhrát a jednou prohrát, než dvakrát remizovat. Jednou vyhrát a dvakrát prohrát je vlastně nastejno s třemi remízami. To jasně ukazuje, že v českém fotbalu by se mělo přestat hrát připosraně. Diváci by to určitě ocenili jako první. Taxi

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      lassiter     před 16 lety 27.04.2009 11:05 |  
      0 0

      No tak třeba s Dočkalem se Slavia s Libercem na něčem podobném dohodla, aspon si tak nějak matně vybavuju rozhovor s KJ nebo Doležalem, ve kterém mluvili o předkupním právu. Problém bude spíš s tou výhodností, vzhledem k poměrně nemalý částce, za kterou Dočkal odcházel, by byla cena za přestup zpět zřejmě nemálo vyšší. A navíc by musel hráč s přestupem souhlasit...

      • Re: V pondělí s Boleslaví

        tantalos     před 16 lety 27.04.2009 11:48 |  
        0 0

        Poté, co se byl na dočky podívat Jaap Stam, se mluvilo o tom, že Bořkova cena stoupla na 100 M, ale přijde mi to přehnané.

      • Re: V pondělí s Boleslaví

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 11:59 |  
        0 0

        jo pro přístě by se to měla domluvit cena zpětného odkupu, v zahraničí se to tak dělá , třeba když prodáme Váchu za 10mega tak rovnou domluvit že ho můžem v následujících 3letech koupit zpět bez keců za 20mega. Na to by přistoupili oba kluby zvlášt kdyby se prodej konal do nějakého slabšího týmu.

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.04.2009 11:51 |  
      0 0

      Jo, ta odvaha zaslouzi oceneni. I kdyz to moc nevyslo, v zasade tlak po prochodu Smetany spis ochabl.

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.04.2009 12:00 |  
      0 0

      Mas pravdu, matematika je neuprosna. Stejne jako to, ze Liberec ma vice remiz nez Slavia :o) A to, ze hrali 4 utocnici - to byla spise znouzectnost, protoze Skorpil nemel na lavici zadne kvalitni zalozniky, tak to musel zkusit takhle. Chtel vyhrat, protoze remiza pro nej nic neresi, Liberec chce uhrat druhe misto a proto musi vyhravat.
      4 utocnici na hristi - to se ve Slavii na jare nestane, protoze my zase nemame prilis utocniku a zalozniky mame pomerne kvalitni, takze si nemusime pomahat nasazovanim utocniku na posty, na kterych hrat neumi.

    • Re: V pondělí s Boleslaví

      slimak     před 16 lety 27.04.2009 12:31 |  
      0 0

      s tim libercem nemůžu souhlasit.od škorpila to byl hazard, který v té situaci nebyl třeba.Liberec nemusel bezpodminecne vyhrat a treba zrovna tenhle zbytecne ztracenej bod mu bude chybet na spartu..
      už jsem to psal výše, liberec uplně vyklidil stred hriste, navic mit na hrotu hromotluky smetanu a nezmara neni idealni.
      bylo videl, ze i kdyz je na hristi x utocniku, nemusi to vest ke golum a liberec sanci, kterych si kvuli tomu vytvoril moc nemel (kdyz nepocitame standartky).
      s tou matematikou mas pravdu, ale taky se musis podivat, jak hraje liberec venku - prachbídně

  7. Re: V pondělí s Boleslaví

    Viking     před 16 lety 27.04.2009 17:18 |  
    0 0

    K neochotě brát od nás kluky na hostování bez opce - nebylo by marné, abychom hráče pustili klidně na dva nebo tři roky. Ostatní kluby chápu. My jsme ochotní půjčit hráče na rok (po půl roce většinou s právem si hráče stáhnout) nebo šest měsíců s tím, že zapracování nadějného fotbalisty do základní sestavy právě takovou dobu trvá. Pokud je tam opce, taky bych je chtěl. Ale jinak to postrádá logiku pro ten druhý klub logiku.

    Myslím si, že třeba takový Liberec by Gecova s Dočkalem bral, v 19 letech na dva tři roky bez opce. Na tu doby mají dva kvalitní hráče a herně se jim vyplatí. Pochybuju, že v dnešní době životnost hráče v jednom týmu převyšuje právě zmíněnou periodu..