Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slavia - Zlín 3:0

Fotbalisté Slavie v odvetném utkání čtvrtfinále Poháru ČMFS proti Zlínu v poklidném tempu porazili Zlín 3:0. O branky se postarali Pekhart, Černý a Besta. O soupeři v semifinále se rozhodne na pátečním losování v sídle ČMFS.

Slávisté nastoupili v obměněné sestavě, do základní sestavy se dostal Šiklič, poprvé s sezoně také Milan Černý. Po zranění se vrátili Besta s Trappem. Před slabou diváckou návštěvou jsme ale začali velice dobře. Ve 4. minutě vrátil odražený míč do vápna Černý, nabíhající Pekhart šel s brankářem Kořínkem do souboje, který vyhrál a dostal míč do sítě. Slávisté se uklidnili do dalších minut, ale souvislý tlak jsme si nevytvořili. Ve 20. minutě mohlo být vyrovnáno, když se z dálky do míče opřel Rýdel a Vaniak v brance s námahou vyškrábl na roh. Slávisté však byli dosti efektivní, ve druhé větší šanci se prosadil Milan Černý, když se z voleje parádně trefil po přesném centru z levé strany od Šventa. Domácí hráči se i přes dvoubrankové vedení tlačili do útoku, ale přesnou přihrávkou se do šancí nedostali. Z ojedinělé příležitosti v poslední minutě Zlín trefil břevno.

Do druhého poločasu již nenastoupil František Dřížďal, který se v závěru první půle zranil, a nahradil ho Peter Grajciar. Mnoho pohledného jsme ve druhém poločase také neviděli. Až v 64. minutě jsme se dostali do přečíslení, ale v poslední chvíli nepřihrál ideálně Černý. O dvě minuty později se z 30 metrů do míče opřel Dostálek a opět protáhl pozorného Vaniaka. Slávisté do této chvíle dali dvě branky, ale dvakrát také inkasovali v počtu zraněných hráčů - v 75. minutě musel střídat i druhý pravý obránce, tentokrát Grajciar. Devět minut před koncem slávisté předvedli parádní akci - na jeden dotek si přihrávali Černý, Trapp a Jarolím - míč se nakonec od Jarolíma dostal až k Bestovi, který ve vápně střílel do protipohybu brankáře. Závěr utkání patřil fanouškům Slavie, kteří postupně skandovali různá jména - Vlček, Dostálek, Bican a další.

Slavia - Zlín 3:0 (2:0)
Slavia: Vaniak - Dřížďal (46. Grajciar, 75. Hubáček), Suchý, Brabec, Šiklič - M. Černý, Belaid (70. Jarolím), Trapp, Švento - Pekhart, Besta
Branky: 4. Pekhart, 25. Černý, 81. Besta
Diváci: 3457

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Zlín 2:0

    japhy     před 16 lety 23.04.2009 19:53 |  
    0 0

    Ještě někdo tu nevěří na proklatý post pravého obránce? To už vážně není možný - navrhuji prostě tento post vynechat :) A to se mi Ferry dost líbil. Jistej, rychlej, důraznej. Ach jo. V tom složení, jak jsme to dohrávali to je celkem v pohodě, Hub i Šiklič jsou spolehlivý, jen od nich asi nelze čekat moc útočení.

    • Re: Slavia - Zlín 2:0

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 20:09 |  
      0 0

      Takže jsme přišli o další dva hráče. Fakt skvělý

  2. Re: Slavia - Zlín 2:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 20:14 |  
    0 0

    V první půli šla u Milana Černého vidět přemotivovanost, ale jediný co z toho vzniklo byla žlutá, jinak zahrál velmi dobře,nebál se rozehrávat,tak to má bejt, kam se hrabali TB a MJ. Tijanymu to celkov edneska moc nešlo, koukam že i na ty standartky už rezignoval. Šiklič velmi spolehlivej a tvrdej. Pekhart bojoval jaksepatří.. Pekhart,Šiklič i Milan Černy proti MLB do základu.

    • Re: Slavia - Zlín 2:0

      huhu     před 16 lety 23.04.2009 20:27 |  
      0 0

      on by si Tijany i něco kopnul, ale Brabčák mu to dycky zakáže..

      • Re: Slavia - Zlín 2:0

        EdCable     před 16 lety 23.04.2009 21:21 |  
        0 0

        jj, Tijany je buh, ktery by kopal super rohy a centrovane primaky, kdyby mu to zly a urcite zasedly kapitan porad nezakazoval...boha jeho. No dneska lepsi standardky nez TB s MJ predvedli Grajciar i Siklic

      • Re: Slavia - Zlín 2:0

        martin08     před 16 lety 23.04.2009 21:47 |  
        0 0

        nahodou dneska TJ dobrovolne nechal zahravat Siklice standartku.. nebo "dobrovolne" (: jinak vykon TJ nic moc.. kdyz uz je o nem rec..

  3. Re: Slavia - Zlín 2:0

    jiri     před 16 lety 23.04.2009 20:21 |  
    0 0

    3-0 )) oprav si to))

  4. Re: Slavia - Zlín 2:0

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 20:32 |  
    0 0

    Milan Černý vstřelil branku. Na diskuzi SN začíná hromadná onanie

    • Re: Slavia - Zlín 2:0

      EdCable     před 16 lety 23.04.2009 21:19 |  
      0 0

      Nejsem z tech, kteri by onanovali nad kazdym lehce nadprumernym odchovancem, ale celkovy vykon Milana Cerneho povazuju za velice dobry a myslim, ze si rekl o dalsi sanci v tezsich zapasech.

      • Re: Slavia - Zlín 2:0

        martin08     před 16 lety 23.04.2009 21:25 |  
        0 0

        Beha jak Rosa, tak snad "nedopadne" jako on(:

        • Re: Slavia - Zlín 2:0

          tantalos     před 16 lety 23.04.2009 21:31 |  
          0 0

          No, když tady máme onanovat nad odchovanci, chtěl bych poznamenat, že kupujeme 31letého Vomáčku. Evidentně se budeme snažit ho dostat do formy a výhodně ho prodat, aby Slavia měla za co žít, ař všichni nadějní odchovanci budou prodaní, nejspíš už letos v létě.

          • Re: Slavia - Zlín 2:0

            tantalos     před 16 lety 23.04.2009 21:34 |  
            0 0

            Mimochodem, je nevhodné říkat, že kupuje hráče ve frcu.

            • Re: Slavia - Zlín 2:0

              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 21:41 |  
              0 0

              Mimochodem já Milanovi taky přeju, jen to je na SN občas přehnaný. Vomáčkovi je podle idnesu 29, navíc přichází zadarmo. Brabec přišel taky tak, a pověst měl podobnou. Já teda soudim až později

              • Re: Slavia - Zlín 2:0

                martin08     před 16 lety 23.04.2009 21:45 |  
                0 0

                Podle webu Ziliny 27.06.1978. Jeho typickou vlastnosti je spolehlivost, ma rad svickovou a jahodovej dzus a Co ho nezabije to ho posili.

              • Re: Slavia - Zlín 2:0

                EdCable     před 16 lety 23.04.2009 21:48 |  
                0 0

                V cervnu mu bude opravdu 31, na oficialkach je v textu chyba, pod textem datum narozeni. Ja ho nebudu shazovat dopredu, pokladam to spise za indicii, ze dojde k prodeji Mary Sucheho

                • Re: Slavia - Zlín 2:0

                  Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 21:54 |  
                  0 0

                  ja to pokladam za indicii ze Hosek na to nemá

                  • Re: Slavia - Zlín 2:0

                    EdCable     před 16 lety 23.04.2009 21:55 |  
                    0 0

                    Hoska bych radsi poslal nekam do ligy na hostovani bez opce, predpoklady ma, ale je to tezky

                  • Re: Slavia - Zlín 2:0

                    urs (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 22:03 |  
                    0 0

                    moje indície je spíš taková, že to chce etě někoho k Hoškovi, protože ten na to evidentně má :-)

          • Re: Slavia - Zlín 2:0

            urs (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 22:01 |  
            0 0

            neni mu "jen" devětadvacet? ;)

        • Re: Slavia - Zlín 2:0

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 01:10 |  
          0 0

          Tak pokud sis všimnul, tak ten si to Rosovo "dopadne" užil již plnými doušky - 3 roky bez fotbalu do teď.

  5. Los

    Kactus     před 16 lety 23.04.2009 21:47 |  
    0 0

    Nevite kdy bude los dalsiho kola? Nebo jinak - kdy nam nalosujou teplice :))

    • Re: Los

      EdCable     před 16 lety 23.04.2009 21:48 |  
      0 0

      Zitra kolem 11

  6. Re: Slavia - Zlín 3:0

    Wommi     před 16 lety 23.04.2009 21:55 |  
    0 0

    zdravim..
    cerny se mi libil, snazil se a mel dobry napady,..myslim ze by moh bejt prinosem.

    libila se mi i hra utocniku, at je besta jakejkoliv, snazi se,..presuje a myslim ze je to i docela uciny,..dnes pridal konecne i gola, snad uz mu to tam bude padat vic.

    ..docela mi pobavilo, ze dnesni primaky kopany sikliceny byly nahony lepsi nez jakejkolv primak nebo roh TB nebo MJ:)

    ..docela mi nesedel vykon brabce,..opravdu si nejsem jistej jestli to jeho dirigovani kdo a jak bude kopat trestnaky neni spis naskodu! a dal poslednich cca 10 minut prvni pule byl porod..klasika o ktry se tu bavime stale dokola,..prihravana mezi beky, kterou pak jeden nebi druhej opravdu dokurvi!!!(pardon) nakopem nazdarbuh!to mne vzdycky muze dozrat!!!podle myho to jsou presne ty situace, kdy misto stalyho tlaku a pripadnyho zvyseni naskoku, pak prichazi chyby a casto i trest!

    mrzi mi dalsi zraneni drizdala a grjaciara..snad se daji rychle dokupy.

    posledni vec...to ze se eden jmenuje synottip arena..jsem dlouho rozdejchaval a doted nerozdejchal,..bohuzel jeste vetsi prekvapeni mi cekalo kdyz jsem prisel pred hlavni vchod a videl ten hruznej napis bez ladu a skladu a pak tu silenou svetelnou tabuli..nevim, ze si s tim aspon nedaj praci, nekdo to designove neupravi!!!..takhle mi to opravdu trochu prijde jako cirkus..bohuzel!

    DIky kotli...bylo prijemny slyset vyvolavani nekolika jmen spojenych se slavii!

    zdravim a preju peknej vecer.
    M.

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      Jakubisko     před 16 lety 23.04.2009 22:05 |  
      0 0

      Leška ven! :D

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      jack09     před 16 lety 23.04.2009 22:05 |  
      0 0

      jeste sem se dobre zasmal kdyz kotel skandoval "lezka ven" a "my chceme strahov" :DD btw kolik myslite ze by na takovejhle zapas prislo lidi na strahov? tak 1000?

      • Re: Slavia - Zlín 3:0

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 10:44 |  
        0 0

        Asi tak nějak :-)

  7. Re: Slavia - Zlín 3:0

    whitesnake01     před 16 lety 23.04.2009 22:29 |  
    0 0

    Belaid hral v prvni puly vyborne, nekolik prihravek do behu, snazil se tvorti hru, napadal(urcite lepsi nez Marek, ten ale mel krasnou golovou prhravku, jinak vubec nic), v druhe se mu prestali nabizet hraci, navic zlin ocividne vice zahustoval stred a prostor vznikal po krajich, tak to je potom tezke.... Kazdopadne bez standratkove mafie Barec, Cerny, Jarolim to bylo daleko lepsi :)
    Mlady Cerny dost kazil, ale snaha obrovska, technika slusna, jen tak dal....

  8. Re: Slavia - Zlín 3:0

    Moss     před 16 lety 23.04.2009 22:31 |  
    0 0

    Jarolím bere 5 milionů korun. Černý bere 0,5 milionu korun. Zajímavý nepoměr. Jarolím je jistě více než 10x lepší. Měl by brát víc.

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      EdCable     před 16 lety 23.04.2009 22:35 |  
      0 0

      Koukam, ze tebe ta cifra fascinuje

      • Re: Slavia - Zlín 3:0

        Ravik     před 16 lety 23.04.2009 22:43 |  
        0 0

        no jestli je pravdivá tak mě tedy taky

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      Jakubisko     před 16 lety 23.04.2009 23:27 |  
      0 0

      OMG a kolik bys chtěl platit hráči, který se nestihl prosadit, protože ho zranění zastavilo na 2 roky a poslední rok se rozehrával v béčku? Je to velký příslib do budoucna, ale taky velká neznámá a tady by mu už někdo chtěl platit miliony... asi musím chtě-nechtě souhlasit s TKutnikem, že se tu rozjíždí hromadná masturbace...

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      vizzir     před 16 lety 24.04.2009 07:09 |  
      0 0

      Jarolim bere 5 mil Kc rocne, Cerny 0,5 mil Kc mesicne

  9. Re: Slavia - Zlín 3:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 23.04.2009 22:44 |  
    0 0

    Tak jsem konecne dojel domu.
    Myslim, ze spokojeni muzeme byt s vysledkem - ja jsem teda 3:0 neocekaval, myslel jsem, ze to bude daleko vetsi porod. Postoupili jsme dal, ostudu jsme neudelali a nakonec si mozna hraci zvedli sebevedomi tim, ze nejake branky vstrelili. Kdyz to jde v poharu, tak co by to neslo v lize.
    S vykonem to je uz o poznani horsi. Nejlepsi hraci na hristi byli Svento (klasicky), po slabsim zacatku taky Cerny (prijemne prekvapeni) a Siklic.
    Naopak naprosto hrozny vykon podali Besta a Belaid. Prvni z nich se cely zapas projevoval jako koncovy hrac - takrka vsechny akce u nej skoncily. To bych dokazal odpustit, kdyby koncily v situaci, kdy se dere do vapna a snazi se zakoncit. Jenze jeho typicka situace v dnesnim zapase byla takova, ze se par slavistu pohybuje smerem k brance soupere, Besta dostava prihravku, kterou prebira zady k brane, dela s micem par kroku smerem k nasi brance a bud nahrava zpet na stopery nebo o mic prichazi. Timhle zpusobem hry neskutecne zpomaluje hru, protoze se to nedeje jen pri postupnem utoku, ale take pri rychlem presunu hry. Proste misto toho, aby postupoval na branku soupere, tak postupuje na nasi branku. Mozna ma takove ukoly od trenera (hrat zady k brane soupere a zapojovat se do kombinace), ale ja bych si od hrace jeho typu predstavoval uplne jinou hru - zkouset nabehy do volnych prostoru a hrat celem k souperove brane, jako se to snazil delat Standa Vlcek a darilo se mu to nepomerne lepe.
    Co se tyce Tijaniho, chce se mi napsat, ze doufam, ze tento vykon otevrel oci vsem, kteri jej prosazuji do zakladu na ukor Marka Jarolima a vidi v nem o tridu lepsiho hrace. TJ v dnesnim zapase poslal smerem dopredu asi 5 prihravek. Dalsich 30 poslal smerem dozadu na stopery nebo Trappa. Prinos pro hru nemel vubec zadny, prekvapiva prihravka dopredu, nebo alespon snaha o ni, naprosto chybela. Standardky mizerne. Ano, Jarolim zkazi vice prihravek. Ale to jsou vetsinou prihravky smerem vpred, kterymi se snazi zrychlit hru. Prihravky, ktere kdyz projdou, muzou vytvorit sanci. Proto mu davam jednoznacne prednost - protoze u nej vidim snahu neco vytvorit. Tu u Tijaniho postradam - a to nejen v dnesnim zapase, ale prakticky cele jaro.

    Myslim, ze Milan Cerny by mel pri soucasne marodce zustat v kadru A tymu a pokud se neuzdravi do pondelka Janda, klidne bych ho postavil do zakladu proti Boleslavi. Lepsi volba na pravy kraj zalohy me nenapada. Milan rozhodne neni zadny spasitel a superstar, ale ma potencial a jeho gol byl paradni. Taky se mi libil Grajciar, dokonce vice nez Franta Drizdal. Ale pri zraneni obou (a nevypadalo to, ze by mohli byt v pondeli k dispozici) je jedina volba na pravou obranu Hubacek a nalevo Siklic.
    Celkove, z toho co jsem dnes videl, bych proti Boleslavi postavil sestavu Vaniak - Hubacek, Suchy, Brabec, Siklic - Cerny, Trapp, Jarolim, Svento - Pekhart, Fort.

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 23:07 |  
      0 0

      tak pozitivní je ze se nam celkem zlepsili standartky díky Siklicovi a ze Besta konecne taky zaskoroval , jinak ten jeho styl je mozna styl alias Rooney kdy si zbiha pro mice az na nasi pulku a snazi se bejt takovej " tvorivej utocnik" ale moc mu to pravda nejde, myslim ze jednoznacnej je Peky v zakladu o tom uz snad nebude Karel pochybovat, jinak Sventik napravo a Janda(M.Cerny) na pravo je supr, az pride Standa to bude teprve fofr, celkem se mi dnes taky zamlouval Trapp, neni to spatnej hrac , stejne tak Grajcar, celkove se zacinaj ty nase prestupy celkem prosazovat coz je jen dobre.

      • Re: Slavia - Zlín 3:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.04.2009 23:15 |  
        0 0

        Jo, Trapp byl taky celkem dobry, zapojil se do te pekne akce pred tretim golem. Ales Besta mi dnes strasne lezl na nervy tim, jak brzdil rychlejsi prechody do utoku. Ale dokazu si predstavit, ze muze mit v jistych fazich hry svuj prinos. Fort je uplne jiny hrac, ale pokud bych mel srovnat, kdo z tech dvou se mi libi vic, tak bych asi preferoval jeho.

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      PetCC     před 16 lety 23.04.2009 23:31 |  
      0 0

      Hezký hodnocení Besty, až na to, že bez jeho agresivního napadání rozehrávky soupeře by jsme vůbec nedali ten druhý gól.

      • Re: Slavia - Zlín 3:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.04.2009 23:36 |  
        0 0

        Besta napadal, stejne jako vsichni ofenzivni hraci... Nicmene zrovna u druheho golu se k nemu odrazil mic uplne nahodou, to nebylo vybojovane nejakym jeho pressingem, jak je videt ze sestrihu z oficialnich stranek.

        • Re: Slavia - Zlín 3:0

          PetCC     před 16 lety 24.04.2009 15:58 |  
          0 0

          Tak s tím druhým gólem jsem to zaměnil za jinou situaci v podobném času, kdy Besta důrazem obral záložníka Zlína o míč a rozehrál taky podobně do strany. A takhle nikdo jinej než Besta protihráče netravuje a to myslím spíš jako chybu ostatních.

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 02:14 |  
      0 0

      No tak ja bych spis rekl, ze jak MJ, tak Tijany ukazuji, ze post tvoriveho stredniho zaloznika je nasim slabym mistem, ani jeden nema formu. TJ nezahral tragicky, ale ani dobre. Stejne tak prumerne hraje MJ prakticky cele jaro, nelzeme si do kapsy, ze je lepsi. Jinak M.Cerny zahral solidne a prijemne me prekvapil, komentar Kutnika jsem absolutne nepochopil - jednak se tady nic takoveho neodehrava a jednak hral Cerny dobre. Pozitivum je vyhra, negativum zraneni...

      • Re: Slavia - Zlín 3:0

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 11:18 |  
        0 0

        no je fakt ze na tvorivim zaloznikovi nas bota tlačí, ale ono neni moc kde brat, leda Horvatha s Plzně :D

        • Re: Slavia - Zlín 3:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 11:23 |  
          0 0

          no jo..toho uz snad radej ne:-)). ale ty dva vcerejsi goly byly moc pekny, takhle bych si predstavoval, ze budeme hrat s nasim naskokem v kapse.. konecne nejaka narazecka, kombinace -Trapp, Cerny a MJ to udelali paradne, predtim centr do vapna, kde si nabihaji 4 hraci, to by rad videl castejc

          • Re: Slavia - Zlín 3:0

            Ravik     před 16 lety 24.04.2009 15:22 |  
            0 0

            z tribuny to vypadalo ze si MJ klasicky ten míč špatne zpracoval a ten nahodne prošel na Bestu :D

            • Re: Slavia - Zlín 3:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 17:02 |  
              0 0

              :-)). to me taky hned napadlo a malem jsem to sem napsal...:-)) jenze tim bych se leda tak ztrapnil, sestrih ukazuje, ze zpracovani bylo tentokrat zcela v poradku..

              • Re: Slavia - Zlín 3:0

                Ravik     před 16 lety 24.04.2009 19:11 |  
                0 0

                jj byl to dojem z tribuny... ale ke kauze MJxTB bych jen řekl, že musí hrát jen jeden z nich... i když proti slabším soupeřům bych si dovedl představit TB i na defenzivnim zaloznikovi...

  10. Re: Slavia - Zlín 3:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.04.2009 23:23 |  
    0 0

    Já jsem podobný (a ještě vyšší) vítězství čekal. Podle očekávání Zlín nebyl tak houževnatým a bojovným týmem jako Kladno, spíš přijel do Prahy jen na výlet. Hodně mne potěšil Milan Černý. Nejprve už tím, že se v kádru áčka objevil. Ze začátku to vypadalo, že to ještě nebude ono, potom se ale stal v mých očích jasně nejlepším hráčem na place. Belaid opravdu ukázal své limity, o míč si buď neříkal a nebo ho zase vracel obraně. Brabec ho jednou seřval za špatné bránění a on mu to hned vracel, asi si to chlapci ještě vyříkají. Každopádně se v druhé půli do středu začal stahovat Milan Černý a postupně TJ roli přebíral. Po příchodu MJ se ukázal obrovský rozdíl v přechodové fázi. MJ určitě není žádný zázrak, přesto je pro Slávii velkým přínosem a nevím, koho bychom si za námi dostupné peníze mohli místo něj přivést. Útočníkům to zatím moc nejde, příliš radosti pro nás diváky svými výkony nepřináší. Aspoň bojují, snad se Pekhartovi začne dařit. Dával bych přednost dvojici Fořt, Pekhart.

    Hodně se tu napsalo o slávistickém jaru. Mně to přijde docela logické. Konec března a duben bývají pravidelně měsíce, kdy se střetáváme s týmy, kterým jde o všechno. Fotbalovosti moc nepobrali, zato bojovnosti mají na rozdávání. Klasickým příkladem bylo minule Kladno. Narazili jsme na něj právě v situaci, kdy oni prostě nemohli prohrát a podle toho hráli. Jestliže na podzim mnohé týmy některé zápasy nejedou naplno a poslední dvě tři kola ligy taky, tak přelom března a dubna je kritický pro celou řadu týmů ze špičky i z chvostu. Najednou se na rozlosování musíme koukat úplně jiným pohledem. Ani ne tak, co ty týmy doopravdy umějí, ale o co hrají. Tak uvidíme, jak to dál budeme zvládat, Bolka má stále dost o co hrát.

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      tantalos     před 16 lety 24.04.2009 01:49 |  
      0 0

      Ano, Jarolím na lavičce ukázal, že tam patří.

      • Re: Slavia - Zlín 3:0

        Moss     před 16 lety 24.04.2009 10:56 |  
        0 0

        Marek Jarolím, Trapp, Jaroslav Černý pryč. Ondrej Chovanec si labužnicky pomlaskává nad touto trojičkou, na které od Slavie trhnul nemožné prachy. Všichni tři jsou na nic, všichni tři jsou horší než hráči, kteří kvůli nim byli vyštváni nebo nehrají. Vypomeňme Dočkala, Gecova, defenzivního záložníka umí i Gebre, Váchu, Belaid, M. Černý. Gratuluji panu chovancovi. Marek Jarolím je nejhorší noční můra milovníků moderního fotbalu. Mourinho by ho vyhodil okamžitě na dlažbu, stejně tak Hřebík a další moderní trenéři, stejně tak Karel Jarolím, pokud by Marek nebyl jeho synovec.
        Dnes jsme mohli válcovat s naší sestavou Evropu, pokud bychom nechali tyto kluky sehrát, mohli jsme vyhrát LM jako Ajax nebo Porto, s vlastními mladíky, a pak je prodat a začít od znovu. Lepší než koukat na Jarolíma. Sestava mých snů, která by byla úspěšná v Evropě i doma:
        Vaniak - Vácha, Suchý, Latka, Jablonský - Dočkal, Janda, Švec, Švento - Necid, Pekhart. Na lávce by nám zbyli Nečas, Eliáš, Valenta, Gecov, Dejmek, M. Černý, mohli jsme si místo MJ, JČ, Trappa nechat Pudila, Blažka a my místo toho kádr brakujeme a posledním prodejným zbožím jsou Janda, Suchý a Švento, zbytek je bazarové zboží od Chovance.

        • Re: Slavia - Zlín 3:0

          lassiter     před 16 lety 24.04.2009 11:56 |  
          0 0

          No, většinou se dá poznat, jestli to autor příspěvku myslí ironicky nebo ne, v tomhle případě si ale fakt nejsem jistej... Spíš myslim, že ne, ale zas nevim, jestli někdo může myslet vážně, že bude "válcovat" Evropu s kádrem s věkovým průměrem asi devatenáct let

  11. Re: Slavia - Zlín 3:0

    rekodlak     před 16 lety 24.04.2009 08:56 |  
    0 0

    Dobré jitro,

    vedu si přehled platnosti smluv všech hráčů ale Milan Černý mi nějak unikl. Protože podle mých záznamů podepsal profesionální smlouvu 06/01/2006, na tři roky bez opce, a ta mu tak skončila 31/12/2008, a nikde jsem nenalezl žádnou zmínku o prodloužení. Nevíte někdo jak to s ním je? Díky..

  12. Re: Slavia - Zlín 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 24.04.2009 10:38 |  
    0 0

    Zápas jsem sledoval z východní tribuny. Fotbal samotný mě nenadchl a stejně tak bych ohodnotil i diváckou návštěvu - byť co člověk může čekat....čtvrtek, pohár,...
    Z výkonů hráčů bych osobně vyzdvihl Vaniaka (i když jsem čekal v bráně Kubu Diviše, ale KJ to asi nechtěl nechávat náhodě..), Dušana Šventa i Milana Černého.
    S tím pravým obráncem to je fakt hrozné. Tolik zraněných hráčů snad nikdo nemá :-).
    P. S. Nevíte jak to vypadá s Densem?

  13. Re: Slavia - Zlín 3:0

    lassiter     před 16 lety 24.04.2009 11:58 |  
    0 0

    no tak nám nalosovali Slovácko... škoda, těšil jsem se na dvě derby

    • Re: Slavia - Zlín 3:0

      Wommi     před 16 lety 24.04.2009 12:16 |  
      0 0

      ..to bude až ve finále..a slavka dá spartu v jednom!:)