Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Kladno - Slavia 2:1

Obrovské překvapení se zrodilo na Kladně, kde slávisté propadli proti celku z druhého konce tabulky. Byla to již druhá venkovní prohra v řadě.

Slavia: M. Vaniak - F. Dřížďal , J. Hošek (45. R. Šiklič ), E. Brabec , D. Hubáček - P. Grajciar (29. T. Pekhart ), M. Jarolím , M. Suchý , T. Belaid , D. Švento (81. T. Jablonský ) - P. Fořt

Slavii mělo dnes čekat teoreticky lehké utkání. Vždyť vyrazila do Kladna, které bojuje jen o záchranu. Opak však byl pravdou.

Trenér Jarolím měl tentokrát mnohem větší problémy se sestavením základní jedenáctky, k marodům se přidali Janda, Trapp a Besta. Pohled na soupisku zraněných je opravdu nepěkný - Dens, Kaufman, Trapp, Janda, J.Černý, Šmicer, Volešák, Ivana, Litteri a Besta. Je vidět, že žádný kádr není dost široký.

Od prvních minut bylo jasné, s jakou taktikou Kladno k utkání přistoupilo. Poctivě bránilo a čekalo na příležitost k protiútoku. Ligu vedoucí Slavia vůbec nic nevymyslela, a tak diváka musel pobavit až gól na druhé straně. Při standardní situaci ve dvaadvacáté minutě se hlavou prosadil veterán Drsek a bylo zle. Ještě hůře bylo o dvě minuty později, když při dalším protiútoku neudržel Vaniak střelu z dálky a aktivní Klinka poslal domácí již do dvoubrankového vedení.  Ti hráli v tu chvíli s velkým přehledem a ukázali slávistům trochu fotbalovosti. Na lavičce sešívaných se začal převlékat Pekhart. Ještě než se dostal na hřiště, tak byla situace přeci jenom veselejší. To si kladenští dali vlastní branku, na které má hlavní podíl gólman, který pustil za záda z výšky padající míč. Tato branka dostala Slavii opět do hry, ale vyrovnání bylo daleko. Velkou šanci zahodil Fořt po akci Šventa, Jarolím přímo z rohu trefil břevno. Na marodku do konce poločasu přibyl i Hošek.

Začátek druhé půle patřil Slavii. Nejblíže vyrovnání byl sedm minut po začátku Šiklič, který z velké dálky levačkou vyslal dělovku do spojnice. Ve vápně měl o chvíli později šanci i Švento, ale vyběhnuvšího brankáře propálit nedokázal. Po chvíli tvrdě vypálil také Belaid, ale i proti jeho střele dobře zasáhl domácí gólman. Tím po hodině hry skončil slávistický nápor. Naopak na druhé straně byl blízko ke skórování nejdříve Klinka, poté i nezadržitelný Drsek. Do konce utkání se stav již nezměnil, viděli jsme jen zdlouhavou rozehrávku sešívaných, zbytečné centry do vápna a několik protiútoků domácích. A když se v závěru neprosadil ani Pekhart, tak bylo o výsledku rozhodnuto.

Komentáře (141)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kladno - Slavia 2:1

    tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:15 |  
    0 0

    Bez zalohy se hrat neda. Tragicky Marek Jarolim. K cemu je spilmachr co neda za cely zapas jedinou prihravku dopredu

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:16 |  
      0 0

      Zahrát jako Marek Tijany, tak na hřišti nevydrží 30 minut.

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:17 |  
        0 0

        Souhlasim

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:20 |  
          0 0

          Tohle protěžování Marka a Jardy Černýho mě dokáže vytočit. Oba dva do základu při formě patří ale nesmí tam mít místo předplacené. I v tomhle bych hledal častou náladovost TJ. Jinak tohle byl doufám poslední zápas, kdy hrál Ford v základu. To bylo snad ještě horší než Marek.

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:22 |  
            0 0

            Fort se alespon snazil, Marek jen vyklusaval. Presto ani jeden do zakladu nepatri. A jinak to s tim protezovanim je presne, ale Cerny alespon bojuje a kdyby misto nej nemusel menit misto v sestave Svento, tak by do sestavy podle me patril urcite

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:26 |  
              0 0

              To je právě chyba. Dělá se sestava podle jmen. Buď může hrát Černý nebo Švento, ne oba. Buď TJ nebo Marek, ne oba. Každopádně by Markovi 2-3 zápasy na lavičce neuškodily, na jaře se mu povedly stěží dva zápasy. To je na Slavii málo. Fořtovi snad ani jeden.

              Já chci Šenkyho!!!

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          bongor     před 16 lety 20.04.2009 19:25 |  
          0 0

          tragický byli všichni.Můžete mi mudrci říct,kdo měl hrát místo MJ?
          Budeme mít vážné problémy s udržením prvního místa.Ještě že za námi je další soubor tragédů sralta a za ní celý zástup dalších nekopů.Úroveń celé ligy je opravdu mizerná a když si neumíme poradit
          ani s podprůměrnými sraltou a Kladnem tak si musíme přiznat,že jsme se jen zařadili do zástupu.Ti tři hráči,co nás opustili v zimě,ti chybí moc a nedají se nahradit.Nezávidím KJ a vůbec všem trenérům u nás jejich úkol.Je nesplnitelný.Dokud budou všichni jen trochu nadějní hráči odcházet do různých ostatních zemí,nemá to smysluplné řešení.

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:27 |  
            0 0

            misto MJ by mohl mit misto spilmachra Tijani, ktery sice je na tom s bojovnosti podobne, ale umi alespon prihravat a nehraje alibisticky. Takhle se spoleha co Marek vymysli a on nic nevymysli, proto ta hra pak vypada tak jak vypada. Na podzim se to prehlizelo diky forme Krajcika, Necida. Ale ti jsou uz pryc a my najednou nevime co hrat

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              lucky-pilda     před 16 lety 20.04.2009 19:38 |  
              0 0

              On TJ umi davat prihravky? To bys mu mel jit rict, protoze on to asi nevi a mozna ze strachu vetsinou neprihrava vubec nebo to da dozadu. Malokdy to da opravdu dobre. Dneska jsem z nej rost, kdyz mu po lajne bezel volnej hrac, ale on to radsi tahnul stredem a alibisticky to nahral na nejblizsiho hrace, a to nejednou ...

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:42 |  
                0 0

                ono se tezko hraje kdyz vi ze pokud bude kazit, tak si treba do konce jara nezahraje. Joo kdyz na podzim mel duveru, to byla parada. Treba proti Olomouci

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  lucky-pilda     před 16 lety 20.04.2009 19:49 |  
                  0 0

                  Nezlob se na me, ale kdyz nesnese tlak na svoje vykony, tak mel jit radsi pracovat do knihovny, a ne hrat fotbal. Predpokladam, ze urcite chce jit do vetsiho klubu, a tam nebudou cekat, jestli se mu nahodou jeden z peti zapasu nepovede, aby se treba nebal o misto v zakladu ...

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:32 |  
            0 0

            Třeba místo Grajciara mohl jít Marek a trochu by se to uprostřed pročistilo. Ale at hraje jakkoliv, nikdy nestřídá. Trochu divné ne? Grajciar hrál nahovno taky, Fořt taky, ale nikdy se nešáhne na Marka.

            S tím ostatním souhlasím. Úroveň české ligy je naprosto tragická. Je to prostě o penězích a když přidáš typickou připosranost českých fotbalových funkcionářů ve vztahu ke snaze k zúžení ligy (klidně si dokážu představit ligu o deseti mančaftech), nevychází mi žádný náznak zlepšení.

            Je ostuda prohrát tímto způsobem s takovými nekopy. Jednooký králem.

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              cindy     před 16 lety 20.04.2009 19:59 |  
              0 0

              Hoši,vy jste se dnes dívali na ligový fotbal???Kde ho dávali?
              Já se díval na zápas Kladno vs Slavia a připadalo mi to jako průměrné divizní utkání???
              Neznáte někdo detailní požadavky pro statut ligového fotbalisty?
              Myslím si,že řada hráčů na obou stranách by měla problém s tím se do tohoto statutu vejít!!!
              Nějak nechápu jak může hráčům v lize překážet při hře míč a přejít hráče jeden proti jednomu je pro některé neřešitelný problém...
              Také nepochopím,že hráč který nedokáže zpracovat vysoký míč a ten mu nafackuje,že se tomu do kamery směje jako by se nic nestalo.Na jeho místě bych se propadl před těmi diváky hanbou a zahrabal bych se pod trávník.
              Kam spěješ český fotbale,kam???

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                Moss     před 16 lety 20.04.2009 20:12 |  
                0 0

                Marek Jarolím má plat 5 milionů korun. Posuďte samo, zda si ho zaslouží.

  2. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Ravik     před 16 lety 20.04.2009 19:21 |  
    0 0

    Jsem zaujatý (přiznávám, že jsem), nebo dal Marek Jarolím přesně tak každou pátou přihrávku? Tohle je náš špílmachr? Jeho vedení míče, kdy si to po pár krocích předkopne tak že jde do šprajcu je k smíchu. A ty střelecké pozice, do který se dostává, jen umocňujou fakt, že jeho technika je tragedie. Netrefit tolikrát neatakován z vápna branku je na pováženou... s Plzní to byla jen náhoda.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:23 |  
      0 0

      Spis kolik dal za cely zapas presnych prihravek dopredu? Dve?

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:32 |  
      0 0

      Ja zaujatej nejsem a musim uznat ze Jarolim nezahral, ale on nezahral ze zalohy nikdo - ani Belaid.. i kdyz takovyho hrace kterej to uhraje sam nemame takze hazet vinu na jednoho nejde. Ale pro ty co sledujou soupereni MJ - TJ, dnes bod pro TJ.. Vubec se mi nelibilo ze jsme hrali na 1 utocnika. Obzvalste kdyz hrajeme styl nakopavanej micu. Dalsi muj pocit je, ze vzdy kdyz hraje Mara Suchej v zaloze tak nam to zaloha moc neslape. Ty nase centry a prihravky oblouckem, ktery letej pul hodiny, davaj cas souperi se postavit. No hruza. Nic, hodme to za hlavu, poucme se a hrr na Zlin!

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        huhu     před 16 lety 20.04.2009 19:42 |  
        0 0

        sdílím názor na dlouhodobě tragického Jarolíma.
        Víte, je mi daleko sympatičtější mužstvo Kladna a jejich bojovnost, než naše nafoukaně působící panenky(synovec).
        Srovnejte si například chlapské vystupování Drska na hřišti i mimo něj, který si na nic nehraje a pak nám tam vklídku foukne hlavici a kromě toho má další 3 střely a třeba neustále ukřivděného Fořta, který v kterémkoliv momentu vypadá, jako by se měl za sekundu rozplakat.

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:44 |  
          0 0

          cely jaro si rikam proc si toho Drska Sparta neporidila(: dost srandy, dneska strcil vsechny nase stopery do kapsy..

  3. Re: Kladno - Slavia 2:1

    lucky-pilda     před 16 lety 20.04.2009 19:29 |  
    0 0

    Videl jsem jen druhy polocas, na nemz jsem nasel alespon jedno drobne pozitivum - ze se vetsina hracu snazila o neco vic nez normalni venkovni utkani, kde se nevyhrava, dokonce i vcetne TJ (teda na nej to byla velka snaha, do Standy ma jeste hooodne daleko). Uplne propadli MJ, Vaniak a Brabec, Siklic by se moh naucit vic ciste.
    Jinak nastava to, o cem tu hovorim jiz par tydnu, a to fakt, ze se za chvili zacneme bat o titul. Muze se klidne stat, ze ve zbylych sesti kolech dva zapasy prohrajeme (a aby toho nebylo malo, tak tam bude i jedna domaci remiza), a v poslednim kole nejenze si nebudeme moci dovolit to Liberci nechat, ale pripadna ztrata nas muze pripravit o prvni misto. Verim tomu, ze "proletari" vyhrajou vsechno, a my jsme preci Slavia, ktera dokaze ztratit i neztratitelne (nedavni pametnici vedi) ...

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:30 |  
      0 0

      Sparta urcite vsechno nevyhraje

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:34 |  
        0 0

        vzhledem k losu aby jsme se zacinali bat...?!

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 19:35 |  
          0 0

          Sparta byla ted jasne horsi nez Plzen, hrala jeste hure nez my a najednou bysme my meli vsechno prohrat a ona vsechno vyhrat? Zapomneli jste na derby?

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            lucky-pilda     před 16 lety 20.04.2009 19:45 |  
            0 0

            To ale vubec neni smerodatne, jestli hrajou lip nebo hur. Vzpominas nanekolik sezon pred titulem? Slavia hravala z ligy nejlepsi fotbal, rudy byli porad kritizovani za spatnou hru, a kolik titulu vyhrali oni a kolik my? Ver mi, ze oni sou schopny vyhrat 6 zapasu v rade (pripadne tolik, aby udelali z posledniho kola drama), treba i zpusobem vyher 1:0 nahodnym golem nebo golem z penalty ... Nerikam, ze vsechno prohrajeme, ale predesle zkusenosti me moc klidnym nenechavaji ...

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:49 |  
              0 0

              vzhledem k losu a "stesti" Sparty je dost mozny ze vsechno vyhrajou i pres tu jejich bidu, ale porad to mame ve svejch rukach, a je povinnost tech 10 bodu uhrat!

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              ivos8     před 16 lety 20.04.2009 20:25 |  
              0 0

              Stesti Sparty??myslim ze zrovna slavisti by se o zadnem stesti nemeli ani zminovat protoze ho doposud meli vic nez dost...ale o tom to neni,myslim ze Sparta urcite vsechny zapasy nevyhraje,ale stejne tak ani Slavie a nevim jak nekteri z vas po derby mohly byt tak namysleni ze uz si rikali ze titul se uz bude slavit v domacim zapase s Budejovicema,naopak Slavie ma jeste sakra tezkej los a jestli bude hrat stejne jako cele jaro tak bude rada jestli vubec bude bodovat s Budejovice a Brnem

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                ivos8     před 16 lety 20.04.2009 20:27 |  
                0 0

                Podle me to s Boleslavi bude rozhodujici zapas,jestli vyhrajete uz s ito vzit nenechate,ale jestli ztratite alespon 2 body,bude to jeste moc a moc zajimavy

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:46 |  
            0 0

            ja to takhle nemyslim.. ja si prave vzpomel na derby, kde byl rozdil 2trid a tohle, holt fotbal. nic se nedeje - jedeme dal! Ono je lehci porazit Boleslav nez Kladno podle me..

  4. Re: Kladno - Slavia 2:1

    huhu     před 16 lety 20.04.2009 19:30 |  
    0 0

    vážení,
    a vám se ten fotbal jako líbil?:) Jestli to takhle půjde dál a i přesto vyhrajeme ligu, tak z toho snad ani nebudem moct mít radost. Za poslední 4 kola máme průměr čtvrt gólu na zápas(samozřejmě vynechávám ten dnešní vlastňák), což je o to víc smutné, že to koresponduje naší hře.
    Btw.chtělo by to opravdu nějakým způsobem zapracovat na ligových trávnících. V současné moderní době se mi nechce věřit, že neexistuje nějaký způsob, kterým by se to dalo ošetřit. Celá liga se tím výrazně znehodnocuje:(

  5. Re: Kladno - Slavia 2:1

    japhy     před 16 lety 20.04.2009 19:30 |  
    0 0

    Bylo to bez sance uz od zacatku. Proste, jakmile nastoupime 4-5-1, je to v haji. To je hola statistika, jakmile takhle nastoupime, hra nestoji za nic. Nevim, proc to tak je, ale je to tak vzdycky. Tenhle system k smrti nenavidim, takze po oznameni zakl. jedenactky jsem tise zaplakal a sel trpet.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      wector     před 16 lety 20.04.2009 19:42 |  
      0 0

      To nebylo systémem, ale nasazením a pomalostí. Já to měl na stadion 5 minut chůze, vstupný blbejch 60 Kč a stejně můžu litovat těch třech hodin, který sem tím ztratil. Trochu se dá akceptovat výkon Pekharta a Šikliče, jinak katastrofa. Brabec propadl na celý čáře, bránění špatný a opět měl jeden ze svých odkopávacích zápasů. Fořta sem druhej poločas zaregistroval dvakrát a nebylo to tím, že hrál na druhý straně než sem seděl. Záloha nebyla žádná.

      Ale co je nejhorší - nezdržovalo jen Kladno, my snad ještě víc. Doprdele my potřebujeme dát gól a házej si to mezi sebou stopeři, pak na Vaniaka...

      Pozitivum snad jen že na stadionu bylo víc slávistů než kladeňáků. Příští 3 zápasy se musí bezpodmínečně vyhrát a budeme zase v klidu, ale stylem jako dnes to nepůjde.

  6. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:38 |  
    0 0

    Další věcí je, proč jsme začali hrát s pěti bekama v základu.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:42 |  
      0 0

      Aby jsme pak mohli stridat Grajciara za Pekharta...

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:46 |  
        0 0

        Geniální tah trenéra:-) On nám vykuk nasadí proti nejnebezpečnější útočný vozbě ligy pět beků a jednoho neschopného útočníka, zjistí že to nejde a tak tam šoupne druhýho forvarda. Klobouk dolů:-)

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          martin08     před 16 lety 20.04.2009 19:51 |  
          0 0

          me prekvapil pak tim stidanim, cekal jsem Hosan dolu, Suchac na stopera..

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:53 |  
            0 0

            Taky nevíme, jak na tom byl kdo zdravotně... (Pegy třeba..)

  7. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Wommi     před 16 lety 20.04.2009 19:45 |  
    0 0

    Fotbal jsem diky praci nevidel,...bohuzel nebo bohusik, nevim,...
    musim rict ze co mi sere je to, ze kdyby snad ta slavia prohrala aspon se silnym souperem ale tydle remizy a prohry s tymama jako je kladno (bez urazky)..to je peklo a i kdyz je na jednu tsranu 8 bodu dost,..jeden nikdy nevi a rozhodne slavka nema uplne nejlehci los..a jak je tu casto rikano,..ze sparta vse nevyhraje,..na to se opravdu spolehat nechci..
    Mrzi mi a to tak ze az sere:) proc ta slavka, kdyz si to v klidu muze uhrat dopredu, proc se takhle stresujou a nechavaj to na posledni chvili!!!

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      lucky-pilda     před 16 lety 20.04.2009 19:53 |  
      0 0

      Protoze je to znamka punku! :-D

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Wommi     před 16 lety 20.04.2009 19:57 |  
        0 0

        ..tak chapu proc mi to sere,..ja pankac nikdy nebyl:)

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          Wommi     před 16 lety 20.04.2009 20:03 |  
          0 0

          ..mimochodem o to usmevneji pusobi prohlaseni pred zapasem o tom jak by si radi zopakovali podzimni brankové hody:))

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 20.04.2009 20:40 |  
            0 0

            Jooo to naši hráči rádi, velkohubá prohlášení, zjistil jsme že vždycky když maj hubu plnou sebevědomí, většinou ten zápas podělaj

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      bongor     před 16 lety 20.04.2009 20:30 |  
      0 0

      V naší lize silný soupeř není,jenom špatní a o něco lepší.Bohužel je to tak a dlouho ještě bude.My jsme teď jednoocí mezi slepými,ale na samé výhry to není,viděli jste sami jak mizerné Kladno a podřadná sralta nám vzali čtyři body.To by si silné mužstvo nikdy nenechylo líbit.

  8. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Viking     před 16 lety 20.04.2009 19:49 |  
    0 0

    Vůbec nám nemusí zajímat, jestli Sparta teď třeba všechno vyhraje. Vzhledem ke kvalitě ostatních mančaftů je titul snad samozřejmostí, o tom nehodlám diskutovat. Horší je, že nevidím konkurenceschopný tým na LM, ono vlastně ani na první kolo UEFY...

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      LordEdmund     před 16 lety 20.04.2009 20:05 |  
      0 0

      Mno, snad máš pravdu s tou ligou. V týmu nemáme nikoho, kdo by to urval srdcem a strhnul ostatní. To děla Vlček, nebo později Krajčík. Teď jsou v týmu leklé ryby, jako Jarolím, Hubáček a bohuźel i Suchý.Nejhorsí na všem je, že to nebyla smolná prohra, ale Kladno si to vybojovalo a zasloužilo.Drsek je velice kvalitní fotbalista a to jak jsme ho nechali pokaźdé zakončit po rohu bylo na pár facek.Na to nemusím být trenér, abych věděl, jak může Kladno hrozit ze standardek a že největší nebezpečí, je právě Drsoň. Do LM je dost času, ale s takovým výkonem a týmem se tam dostat nemůžeme.

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        LordEdmund     před 16 lety 20.04.2009 20:06 |  
        0 0

        Ještě tohle. Proti Zlínu bych dal šanci Milanovi Černému. Horší než Jarolím nebude a šanci si zaslouží. No a když se pŕedvede, tak proti Bolce taky.

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          Viking     před 16 lety 20.04.2009 20:10 |  
          0 0

          Koho už by měl ve čtvrtek postavit, když ne Míňu. Doufám, že se sestava obmění řádně a na Boleslav bude mužstvo zase v pořádku a bude se moci vybrat optimální sestava.

          Nejhorší samozřejmě je fakt, že nás Kladno předčilo bojovností. Jak jsme se smáli Spartě, že v derby hrála o dvě třídy horší fotbal, tak my jsme dneska o dvě třídy hůř bojovali. Nasazení je základ fotbalu, potom se dá i leccos odpustit.

  9. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Moss     před 16 lety 20.04.2009 20:09 |  
    0 0

    Marek Jarolím a Brabec do repre. to sou ubožáci. Quelhare, Huzgi, oufám, že se vám již otevřely oči. Jsou to nejhorší hráči Slavie. Marek Jarolím ať táhne zpět na Letnou, kde si ho vychovali výklusům a celoživotní protekci zajištěnou jeho fotrem a nyní strejou. Protekční parchant. Kluci z Kladna zaslouženě vyhráli. Drsek je o dvě třídy lepší než Brabec, Klinka je také lepší než mnozí z našeho základu. Poprvé v životě jsem fandil proti Slavii a jsem za to rá. Mám rád Kladno, klobáska byla fajn a Kladeňáci ukázali, že fotbal se dá hrát i bez milionů na výplatní pásce a famózního špílmachra, který má neotřesitelné místo v sestavě.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      bongor     před 16 lety 20.04.2009 20:26 |  
      0 0

      Kladno hrálo úplný ho..mělo štěstí,že proti nim stála Slavie v dnešní formě.Tvoje hloupé řečičky si dej do rámečku a pověs si to doma nad postel.Ráno si vždycky přečti,co jsi dokázal vyplodit za hovadiny a dej si pár facek.A neříkej,že fandíš Slavii,takhle se nechová slávista ani po deseti pivech.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      EdCable     před 16 lety 20.04.2009 20:46 |  
      0 0

      A tebe vychovali kde k urazeni jinych lidi?

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Jakubisko     před 16 lety 20.04.2009 21:23 |  
      0 0

      Doufám že jsi z toho fandění proti Slavii měl ušlechtilý pocit a dlouhou, pevnou erekci.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Kabi     před 16 lety 20.04.2009 21:58 |  
      0 0

      Jakže, poprvé v životě jsi fandil Slavii?

  10. Re: Kladno - Slavia 2:1

    tantalos     před 16 lety 20.04.2009 20:16 |  
    0 0

    Abych nenadával, ale hledal nějaké pozitivum, tak tedy:
    V lize desetkrát radši uvidím Kladno než Šiškov.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 20.04.2009 20:18 |  
      0 0

      Souhlas...Při zápase jsme si na tebe vzpomněl..a říkla jsme si pochybuju že by to Milan Černý odchodil tak jako dneska MJ.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      bongor     před 16 lety 20.04.2009 20:32 |  
      0 0

      No to máš pravdu,to rudý béčko/nebo snad céčko,/taky upřimně miluju.Kladno mi nevadí nehledě na našeho kamaráda Otíka.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      LordEdmund     před 16 lety 20.04.2009 21:59 |  
      0 0

      Takhle pozitivního jsem tě tu ještě neviděl :-)))Jinak souhlas, raději Kladno, než žižkov, jen abychom tomu Žižkovu taky nenechali všechny body:-((

  11. Re: Kladno - Slavia 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 20.04.2009 20:27 |  
    0 0

    Jestli hodláme pokračovat v těchto nevýkonech, titul si ani nezasloužíme, hráči jsou uspokojení?nebo co?MJ to totalne odchodil, když ztratil míč, nebojoval dál, prostě se zastavil, no co to je? Fořt by se měl vrátit do Toulouseuž a v základu by měl hrát Pekhart kterej je lepší, myslim že to vidí každej. Dneska to byla fakt bída.

  12. Re: Kladno - Slavia 2:1

    whitesnake01     před 16 lety 20.04.2009 20:42 |  
    0 0

    des, hruza, hnus, alibismus, zoufalost... jarolim katastrofa, navrhuji ho vymenit do liberca za dockala, protoze tomu neseha ani po kotniky....grajcar hral horzne, brabec tragedie, hosek taky slabota, hibacek dopredu nulovy, fort neni utocnik pro slavii, kdyz tam neni suchy tak brabec prihrava na chudaka hoska aby rozhehral, ten mu to vrati atd. Karle neco s tim udelej, nebo ten titul snad jeste ztratime :(

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 20.04.2009 20:44 |  
      0 0

      Myslim že s požadavkem MJ za BD by se nám Karl vysmál...Nebo by mohl pribalit jeste Keriče ne?:D:D

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        whitesnake01     před 16 lety 20.04.2009 22:22 |  
        0 0

        jj, ten se nam vysmeje az uplatni opci na gebreho, ktery ted hraje paradne

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      tantalos     před 16 lety 21.04.2009 08:54 |  
      0 0

      Obávám se, že v situaci, kdy se na dočkala jezdí dívat až tři skauti z ciziny a kdy se jeho cena odhaduje na 100 M je Dočky pro Slavii nedostupný.

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 11:27 |  
        0 0

        Stejny to bude příští rok s Gebrem, ale hlavně že jsme na něm neprodělali:D Jak říká pan Doležal je to fifty fifty.

  13. Re: Kladno - Slavia 2:1

    EdCable     před 16 lety 20.04.2009 20:49 |  
    0 0

    Prestante brecet, jste ustraseni, ze mame pouze osmibodovy naskok, tupe nadavate, zkratka se dneska chovate se jak stare frustrovane panny.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Kactus     před 16 lety 20.04.2009 21:07 |  
      0 0

      ... stare frustrovane panny :) to je dobre :)
      jinak, ja bych z jednoho zapasu nedelal zadnou tragedii, neni vsem dnum posviceni.

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        huhu     před 16 lety 20.04.2009 21:12 |  
        0 0

        ale ze 4 nevyhraných ligových dnů po sobě už snad mají fanoušci právo si zanaříkat, ne?

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          EdCable     před 16 lety 21.04.2009 10:26 |  
          0 0

          Tri ligovych a jednoho poharoveho, pro upresneni

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        urs (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 17:15 |  
        0 0

        ? :-) u nás se říká "neni všem dnum konec" a s tijm posvícenim je to takle: Každej den neni posvícení :-D
        asi jinej kraj a mrav :-)
        Když tu teda většina názorů kritizuje MJ, rád bych aby mě příští zápas na hřišti přesvědčoval někdo jiný :-)
        upřímně v to doufám..
        baj baj

  14. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Jakubisko     před 16 lety 20.04.2009 21:04 |  
    0 0

    Hubáček tragický, Jarolím nepochopitelně fotbalově hloupý, Vaniak nejistý, Fořt VEN!!!, nad všemi vyčníval Dřížďal a částečně i Suchý a Šiklič. Nechápu proč jsme nevyužívali hru do stran, když jen tam odtud jsme dokázali být nebezpeční! Místo toho neustálé trapné nákopy nazdařbůh, střídané naprosto nepochopitelnými zadrbáními míče v přehuštěném středu, když se Ferry neustále nabízel do volného prostoru... zejména MJ byl přeborník v naprostém ignorování jeho náběhů...

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      harry     před 16 lety 20.04.2009 21:33 |  
      0 0

      Nicméně pro zápas s Boleslaví očekávám tradičně na lavičce Belaida....

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Jakubisko     před 16 lety 20.04.2009 21:44 |  
        0 0

        Jak jinak...ale zejména jestli bude zase v základu Fořt, možná začnu přemýšlet o KJ duševním zdraví :) a možná začnu mít strach o to své...

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      horhe     před 16 lety 20.04.2009 22:13 |  
      0 0

      Promin, ale dneska mi Fery přišel jak nas nejhorsi hrac... sice se misty nabizel, ale to je tak vsechno... jinak takovej vláčnej nijakej... kde že sou ty jeho brutalní jízdy po lajne... ono když je schovanej za hráčem tak mu tam jde těžko nahrát... Jinak naprosto tragickej vykon, až na Dušana, Ericha a druhou půli Huba... o ty prvni nema cenu psat, protože byl tragikomickej... Jinak začínám bejt lergickej na Forda a to jeho vecny diveni se a posunky...

  15. Re: Kladno - Slavia 2:1

    PetCC     před 16 lety 20.04.2009 21:07 |  
    0 0

    A teď něco aby zábava nevázla a mohla propuknout diskuze - S Bestou by jsme ten zápas vyhráli, Ten totiž není línej a vžycky bojuje. A bojovnost nám dneska absolutně scházela.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 21:09 |  
      0 0

      I s Bestou jsme prohrali v Olomouci

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Ravik     před 16 lety 20.04.2009 23:32 |  
        0 0

        spíš než Besta chyběl útočník, který je to schopný oběhat, odmakat, podrží balon, napadá.. jednoho takovýho znám a umí i celkem fotbal, akorat poté co nedostal na jaře čuchnout ani na vteřinu odešel do Norska. Vůbec je sranda, pozorovat, že ze sedmi útočníků, který byli v přípravě, nám zůstali na dnešní zápas použitelný dva (typové stejný a víceméně se trápící).

  16. Re: Kladno - Slavia 2:1

    taximan     před 16 lety 20.04.2009 21:09 |  
    0 0

    Zdravim vsechny a dopredu se tesim na komentare od mojich oblibencu. Jak jsem videl zapas ja? Na zacatek byla zvolena naprosto ocekavana taktika. Mam pocit, ze vsichni od zapasu se strizkovem nas maji precteny a vi, ze presing na vlastni polovine na nas velmi dobre funguje. Hra na jedineho utocnika nevytvarela tlak na hranici ofsajdu, obranci mohli dobre vystupovat a zahustovat stred hriste, kde se nasi zaloznici vubec nemohli prosadit. Vetsina hracu k tomu pristoupila vyklusovym tempem a pote, co jsem nedali v prvnich deseti minutach gol, tak to zabalili. Dva goly a najednou jsme mohli hrat na dva utocniky a hned se zaloznikum lepe dychalo. Jenze to proste nestacilo - ukazuje se, ze jsme ztratili rychlostni typy, ale hlavne hrace moralnich hodnot - srdcare a tahouny. K nekterym hracum: nejhorsi MJ - na Slavii ma, ale protekce ho nenuti na sobe pracovat a stagnuje na nedostatecne urovni. Dale pak Hubacek, Brabec... nema cenu komentovat. Suchy - na pozici defenzivniho stitu utopen, stejne hraje obrance a v zaloze je jen na papiru. Kdo naopak ukazal opravdovou bojovnost, i kdyz obcas bez efektu byly Svento, Pekhart a Siklic - troufam si tvrdyt ze byt tam jeste Janda, tak by to tyhle ctyri strhli nejmin do remizi. On i TJ se snazil, ale spatne prihraval a drbal a tim si kazil to svoje vraceni. Celkove se da rici ze KJ umi sestavit muzstvo na velky fotbal, kdyz ale ma hrat maly bojovny fotbal, kdy mu souper neda cuchnout, tedy neotevre dostatecne hru, tak naprosto selhava. A to prakticky od zacatku jeho angazma (vyjma doby, kdy jsme na tom byly sami spatne a ke kazdemu utkani jsme sli s pokorou). Proc neda na takove utkani nejake mlade pusky, ktere by se o to poprali a odbehali celych devadesat minut? Pokazde si rikam, ze se ten KJ snad konecne pouci, ale ne.... a nejspis se nepouci ani po dnesku. Tohle me na nem mrzi, protoze jinak je to nejlepsi trener u nas. Taxi

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Wommi     před 16 lety 20.04.2009 21:22 |  
      0 0

      je smutne, ze ti hraci proste v sobe nemaj zazity, ze se musi makat, at vyhravas, at jsi skoromistr, at cokoliv,..kdyz uz ne pro sebe tak alespon pro ty fanousky...osobne by mi bylo stydno, kdybych to odchodil, kdybych nemakal,...ted sedim v haku, sem nasranej, ze musim, ale je to treba a stydel bych se, kdyby se rikalo, joo..on to odflak!

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        lassiter     před 16 lety 20.04.2009 21:28 |  
        0 0

        Máte pravdu oba. Je na tom cosi zvrhlýho, dneska všichni nadávají, stejně jako jsme nadávali po zlínu, kdy to bylo poprvý totálně odchozený, pak stačil jeden poločas se spartou a všechno zapomenuto, stejně jako bude zapomenut dnešní výkon v pondělí po boleslavi. Aspoň doufam.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Ravik     před 16 lety 20.04.2009 23:34 |  
      0 0

      a mně se tam Mára Suchý na DZ celkem líbil... proti Trappovi hraje čistěji a přitom velmi tvrdě... výborně čte hru, odebírá míče. Střelu holt nemá... ale zbytečně si nedělá zle a hraje jednodušše.

  17. Re: Kladno - Slavia 2:1

    tolsimir     před 16 lety 20.04.2009 21:09 |  
    0 0

    Vaniak 4, Hubacek 4-, Brabec 4, Hosek 4, Drizdal 2, Jarolim 5, Belaid 3-, Svento 2, Suchy 3, Grajciar 4, Siklic 3, Pekhart 2, Fort 4-

  18. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Squater     před 16 lety 20.04.2009 21:22 |  
    0 0

    Je to jednoduchý...

    Hráči si vsadili na svoji prohru... Mají dost bodů, nahráno, prémie za titul de facto v kapse... Nebuďte hlupáčci, na Kladno pěknej kurz, proč si nepřivydělat :D :D :D

    A já jim to přeju, zápas jsem neviděl, takže mě to ani moc netrápí... Ve čtvrtek se pujdu mrknout na pěknej fotbal se Zlínem, postup a všichni tady zase budete spokojení...

  19. Re: Kladno - Slavia 2:1

    harry     před 16 lety 20.04.2009 21:30 |  
    0 0

    Duben je pro nás každoročně černým měsícem,ale tohle už je opravdu trochu moc....

  20. Re: Kladno - Slavia 2:1

    lordblueman     před 16 lety 20.04.2009 21:55 |  
    0 0

    Tak se nám vyloženě nepovedl první zápas v sezoně.Ano Slavie by měla porážet Kladno a věřím tomu že 8 z 10 zápasů by zvítězila.

    Dnes na jednu stranu ostuda ,ale chtělo by se taky podívat na příčiny.

    1,Kolik že to máme zraněnějch hráču?10 nebo ještě víc?Plus hned z kraje zraněněj další.To by zamávalo z jakýmkoli mužstvem na světě.
    2,Objetivně je třeba přiznat ,že nějakou velkou formu prostě ted nemáme.Opět klasicky v dubnu.Ale bývalo to ještě horší.
    3,Slávie nedokáže odbojovat zápas jako třeba kladno.A to z jednoho důvodu.Prostě to v 90procentech zápasů v lize nepotřebuje tak to neumí.
    4,Pak další klasika.Když kvalita hřiště je o něco horší tak prostě hrajem o hodně hůř.Samozřejmě hřiště pro oba stejný.Dnes např gol co si dalo kladno.Sice chyba golmana ale i obránce který rozhodně chtěl kopat jinam.

    Prostě stačí porazit boleslav a je to v klidu.Pořád jsem 2 body v plusu v náskoku oproti podzimu:)
    Pěkný den

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Khadgar     před 16 lety 20.04.2009 23:54 |  
      0 0

      Vzhledem k tomu, že zranění se táhnou dlouhodobě, tak se marodka a s ní související problémy neberou tolik v potaz. Přitom - Kaufman, Trapp, Šmicer, Volešák, Černý, Ivana, nově Janda a Besta - to jsou hráči, kteří se pohybují mezi základní sestavou a nejčastějšími střídajícími. A je jich 8(!). Plus k tomu Litteri a teď už i Hošek. Který ligový klub by se s tím vypořádal....Spartě se vykartoval jeden hráč a Chovanec mlel, že bude muset sahat do béčka.
      Proti Zlínu se dost možná objeví v týmu ještě někdo další z našeho béčka.

  21. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 07:44 |  
    0 0

    Dobré úterní ráno Vám všem,
    píšu až teď, protože ráno bývá moudřejší večera. Už proto, že bych včera po tom pimprlovém divadlu řekl něco, co by mě mohlo mrzet a protože ani já nejsem dokonalý a mám spoustu chyb, začínám radši u sebe. Já jsem si totiž bláhově myslel, že včera "Černého" Kladno rychlou kombinační hrou, útokem ze stran a dvěma hroty (Kladno nemá žádného vysokého stopera) dostaneme pod tlak a s chutí a hladem po golech si zahrajeme fotbal. Místo toho jsem musel polknout dost hořkou a ostudnou pilulku poznání, že hráči hrající za Slávii (s velké části) mají "taky" tu takovou pro nás čechy typickou vlastnost sebeuspokojení a "jájismus". Týká se to všech hráčů a bohužel i našich trenérů. O pokoře se nemůže mluvit, ta v nás prostě musí být. Doufám, že si všichni a to teď myslím i na p.Rosena, Doležala a další budou tento zápas při každém dalším tréninku, při každé další akci včetně dalších zápasů spojených se Slávií, hlavně však při každé další snaze o velkohubost, tvrdě připomínat. Abych nebyl jen kritikem, právě Švento, Šiklič a překvapivě Tijany včera alespoň tu snahu bojovat měli. Ale to byli Ti tři, co nejsou češi. Od některých hráčů to byl pokus si zahrát asi na Švejka nebo co. Říkali jsme o "přesdržku" a tak nám ji dali "otíkovci". Dobře nám tak. To o té pokoře je mířeno i na našeho trenéra. Ano zastávám se ho, když se na něho kydá špína a pomluvy, to ano. Ale nezastanu se ho, když vidím, že pošle Šenkeříka na hostování, šanci mu nedá, a přitom má typologicky stejného Ivanu zraněného a to už přes měsíc. Tomu prostě nerozumím. Nebo rozhodí obranu tím, že Suchého pošle do zálohy (přitom proti Spartě právě na stoperu podal Mára velmi dobrý zápas a vlastně Brabec taky) na stopera strčí nerozehraného Hoška a Cissého nechá stát. Tak proč, krucinál, připravujeme Cissého už rok na defenzivní štít?? Přitom dle mých informací Čmovs a nebo Javorek a nebo Kovařík hrajou velmi dobré zápasy a na postu defenzivního by si to mohli taky zkusit. Proti Kladnu by to přeci šlo. Ten zápas prostě nelze zapomenout a ani odpustit. Kdyby tam byla alespoň ta bojovnost a chuť se poprat. Při derby ta touha vyrovnat byla přímo fascinující a nevadila mi ani ta konečná remiza. Ale tohle pondělní utkání nemělo od nás v prvním poločase parametry ani okresního přeboru. Ve čtvrtek hrajeme pohár, je dobře, že přijde další zápas dřív a snad se naši hráči proberou. Nemohou se vymlouvat na nic. Mají podmínky, o kterých se klukům ještě před třemi léty ani nesnilo a někteří to přeci zažili na vlastní kůži. "Ze skromnosti a píle se zrodí Ti největší géniové" tak říkával Archimedes. To pohárové utkání se Zlínem je cestou k nápravě a doufám, že si to uvědomí i kapitán Brabec. Když vidím, kolik zápasů odmakají např. anglické Premier League daleko větší hvězdy a jezdí po zadku celý zápas. Kdy např. Frank Lampard, ještě v 90 minutě stačí ubránit svého hráče ve vlastním vápně, aby byl za 10 vteřin úplně na druhém konci hřiště a presoval stopera, aby nemohl rozehrát, tak "tady tudy" vede cesta. Dostat jim do makovic, že jakékoliv lemplovství a lajdáctví bývá potrestáno. Nepřemýšlejme stylem, že teď nás chlapi naštvali a tak na ně nepůjdem. To by nebylo správný. Když po výhře tak i po prohře, protože to bychom si sra..li do vlastního, když to skandujeme každý zápas a i v Kladně bylo poděkováno, byť ze slušnosti. Vždyť ono to i na těch našich hráčích bylo vidět, že se (doufám upřímně) za ten výkon styděli. Žádná cesta za úspěchem není bez trní a bolesti, a včera mě to moc bolelo, ale kvůli tomu přeci zavrhovat Slávii a fandit soupeři nebudu. Těch hodně smutných zápasů jsem se Slávii prožil dost a že byli některé odfláknuté ještě víc, to si nebudu nalhávat že ne. Právě proto, že Slávii fandím tak strašně dlouho, že "mrtvý moře bylo ještě nemocný", tak teď, když jsme krůček od obhájení titulu, nepůjdu proti vlastním. To možná dělají zbabělci. A to mi přeci všichni jak si tu píšeme a povídáme a občas se tu "zmasakrujeme na krev" nejsme. Jsme přeci opravdoví slávisté!!!! Už jen proto těm našim klukům pomůžeme a pořádně se za obhájení titulu poperem, i když to teď moc nejde. Sokrates55

    "Aequum est, ut quis participavit lucrum, participet et damnum"
    Je spravedlivé, aby se ten, kdo se podílí na zisku, podílel i na škodě. Domitius Ulpianus

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      tantalos     před 16 lety 21.04.2009 08:52 |  
      0 0

      Dobře napsáno.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      mart     před 16 lety 21.04.2009 10:27 |  
      0 0

      ...tak zase (jako obvykle:) budu souhlasit s Tantalem. Dobre napsano :)
      Nebudu se poustet do odbornych rozboru proc hral KJ tohodle tamdle a tamtoho ne (to je nakonec spis jeho vec nez moje, a navic doufam, ze tomu rozumi trochu vic nez ja), ale zminim se (zase uz!) o tom travniku na Kladne. No, a aby to nevypadalo jako vymluva, zeptam se : " Panove, myslite si, ze by na takhle "kudrnatem" hristi zahral Senkerik tu paradu co byla na Youtube? .....", a uplne nakonec. Podobne jako Sokrates (55) jsem pse Slavii prozil mnoho zapasu., kde bolest oci byla jeste nejmensim zlem. Tentokrat ( a ne nepodobne tomu zapasu v Olomouci) to sice nebylo nejlepsi, ale taky to urcite nebylo nejhorsi. Nezbyva, nez se "otrepat", a znova do toho, a jeste lip, a jeste vetsi silou. Slavie do toho!mart

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 10:40 |  
      0 0

      Zdravím Sokrate, souhlasím, moc hezky jste to napsal. Jen se trochu obávám, že ty zápasy s takovým výkonem se trochu množí. Taky mě zaráží, že místo abychom hráli s chutí, když nás velký náskok nedostává pod tlak, tak místo toho hrajeme ospale, jakoby z povinnosti, aby se ta liga už tak nějak do klepala. Proti Zlínu a Jablonci to ještě vyšlo, ale v Olomouci a včera už se nám tenhle přístup vymstil. Navíc, nenalhávejme si, trochu nám chybí podzimní kvalita. Besta s Fordem se nechytli, Ivana je zranen, vyhodit Senkyho byla skutecne chyba - priznavam, ze v te dobe jsem si to ale az tak nemyslel, spis jsem mel za to, ze kvalita stavajicich utocniku je se Senkym srovnatelna, no bohuzel ukazalo se, ze neni.. Ze zálohy hraje stabilně dobře jen Švento a Janda, TJ se mírně zlepšuje, ale buhvijaka forma to není, navíc vůbec nefunguje spolupráce s MJ. Všimli jste si, že ti dva spolu zahráli nějakou kombinaci, narážečku? Na hřišti si překážejí, asi by měl hrát jeden nebo druhej. Navrhuju pro zmenu vsadit na TJ, a to v zajmu spravedlnosti, protoze neni mozne, aby byl v tymu hrac, ktery pres slabe vykony ma porad jisty misto v sestave. TJ ho nema, protoze mu to nejde, to je ok. Ale MJ po prvnim zapase vyhasl, zatimco jsem jeho vykony dosud videl jako nevyrazny, vcera na sebe upozornoval, ale hlavne pokazenymi akcemi. Nesmyslne tahal mic az ho ztracel. Spilmachr, kterej po nekolik zapasu nevytvori prakticky zadnou sanci, musi jit dolu. Pak tu mame hrace cekajici na sanci, napr. Grajciar, Siklic.. bohuzel neni to zadne velke oziveni, bud jim chybi sebevedomi a herni praxe, nebo kvalita - to nejsem schopen posoudit. Tak uvidime, co s tim KJ udela, chtelo by to nejaky impuls, vyzkouset M. Cerneho, snad se nekteri dalsi uzdravi, potrebovali bychom skoncovat s tim vyckavacim a uspavacim fotbalem a zase hrat s chuti dopredu, prekvapit soupere..

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Khadgar     před 16 lety 21.04.2009 11:06 |  
        0 0

        Jestli je někdo ze zálohy okopaný, popř. unavený a bude potřebovat odpočinek (Švento?), tak to má M. Černý skoro jistý. Není totiž kde brát. Na druhou stranu, někdo se může ještě uzdravit.
        Ve středu zálohy bych si dokázal ještě představit J. Černého. Od doby co přišel se zlepšil v kondici a stabilitě, přijde mi že z trojice TB, MJ, JČ je nejvíc schopnej udržet míč v souboji. Výpadky se mu ale nevyhýbají, ostatně to je problém celý trojice (a obecně skoro všech kreativních záložníků). Bohužel podle mě ještě naše záloha trpí Sucháčem. Dozadu to uhraje obstojně, ale dopředu je to mizérie, rozehrávka mu dlouho trvá. Na Trappa bylo hodně kritiky, ale přihrávku má mnohem lepší.
        Do konce šest kol, podle Sportu náskok "UŽ JEN" 8 bodů, kdy jsme naposled byli v takový situaci. Ponaučení ze zápasu si snad kluci vemou a zvednou se. K házení ručníku do ringu teď není rozhodně důvod

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          lassiter     před 16 lety 21.04.2009 11:33 |  
          0 0

          No to v žádném případě není :-) Naopak si myslim, že snížení náskoku nám pomůže. Způsob, jakým jsme hráli v zápasech se Zlínem, v Olomouci, na Kladně i v Jablonci, tj. s malým nasazením, POMALU, hlavně se nikam nehnat, neudělat krok navíc, vždyť ono to nějak dopadne, byl myslim ovlivněnej výší náskoku a pocitem, že i když se prohraje, tak se toho tolik nestane. Tak proč bysme se honili, že jo. Je smutný, že to tak je, že hráči, kteří svojí práci odvádějí jednou za týden devadesát minut, jsou schopni k ní přistoupit tímhle způsobem. Menší náskok a poměrně "zajímavý" los, který máme do konce soutěže, by moh přispět k trochu zvýšenýmu tlaku na naše borce a jsem přesvědčenej, že v pondělí to bude mnohem lepší.

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            Khadgar     před 16 lety 21.04.2009 11:41 |  
            0 0

            Ale když koukneš do diskusí, tak lidi už to odpískali nebo odvolávají trenéra :-) Ostatně teď čtu že na to reaguje i Strašák. To je taková ta blbá vlastnost spousty sks "fanoušků". Ve čtvrtek beru kámoše a doufám že kluci zamakají.

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 11:51 |  
              0 0

              No nevím, zas tak podrobne jsem to nepročítal, ale kdo odvolává trenéra? Ale je fakt, že se nám nedaří, nedáváme goly, není to náhoda, jak správně říká i Martin V. na idnesu. Přesně říká, že hrajeme jen po šestnácku, chybí moment překvapení, je to takový pomalý bago na soupeřově polovině.

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              lassiter     před 16 lety 21.04.2009 12:25 |  
              0 0

              No jestli to někdo v tuhle chvíli "odpískal", tak je to magor.

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              lassiter     před 16 lety 21.04.2009 12:32 |  
              0 0

              No jinak dobrá zpráva (teda aspon pro mě), s boleslaví se hraje až od sedmi...

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      bongor     před 16 lety 21.04.2009 14:10 |  
      0 0

      Díky Sokrate,že jsi si počkal až na to úterý.Je v tom oprávněná kritika a taky láska ke Slavii,moc hezký.Přesně jsi vystihnul ten poměr,kterým když něco máme moc rádi tak neopomíjíme to v pravou chvíli zpeskovat,ale vždycky z toho musí být vidět ten náš kladný vztah.Dětem taky občas ztřískáme zadek a přesto nikoho nemáme raději.Bongor

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Rhodri     před 16 lety 21.04.2009 18:52 |  
      0 0

      Sokrate, vzdy dobre si precist prispevek, ktery da veci do perspektivy, a to ten tvuj cini velmi pekne.
      zdravi Rhodri

  22. Re: Kladno - Slavia 2:1

    slaviator     před 16 lety 21.04.2009 07:58 |  
    0 0

    Mno, prostě zápas blbec. Stane se. Vezměme si z něj ponaučení do dalších utkání a snad to bude lepší.
    Např: 1) Šiklič je schopen hrát ligu, ne že ne. Škoda, že ta jeho pumelice nešla o deset centimetrů níž.. :(
    2) Marek Jarolím umí kopnout roh dál než na prvního obránce, málem z jednoho dal gol, škoda že to skončilo na břevně, i když brankář by to stejně jistil. Ale i takhle se dá někdy zahrávat roh. Ne vždy to kpne přím na bránu že by to tam padlo, ale když to takhle vystřelí, někdo to vždycky může tečovat - když to samzřejmě nepoletí 5 m vysoko...
    3) Fořt v základu už ne, rozhodně ne, když hrajem na jednoho útočníka. Přesně jak jsem si myslel, vyšla mu příprava, přišlo sebeuspokjení, že takhle to půjde i v lize. Ne. V přípravě hrajou všichni tak na půl plynu, zkouší se různé věci, v lize proti nám každej druhej zatáhne deset hráčů před vápno.
    4) Víc hrajme po stranách, jak na jedné straně Šiklič-Švento, tak na druhé Dřížďal-Grajciar, když bude fit, tak Janda.
    5) Proti Zlínu bych postavil většinu hráčů co hrála včera. Vždyť se snad někteří ani nezpotili, tak jakápak únava... Hráči PL makaj 90 minut nahoru dolů, u nás se k tomu zdaleka blíží jen jeden dva hráči, ostatní většinu zápasu prochodili... Odpočinout bych nechal jen Vaniaka (aby si s áčkem zachytal Diviš), Brabce (kolik chyb na jaře už udělal? Ani on jako kapitán není nedotknutelný!), Jarolíma (sorry, ale on TJ hrál taky maglajs, ale o fous byl přece jen lepší a hlavně bojoval.)
    6) Takže sestava na Zlín (počítám, že nebude Hošek a ještě Janda s Bestou): Diviš - Dřížďal,
    Sestava: Diviš - Dřížďal, Suchý, Hubáček, Šiklič - Cissé - Grajciar, M.Černý, Belaid, Švento - Pekhart.

  23. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Strasak_1892     před 16 lety 21.04.2009 10:47 |  
    0 0

    Článek z Kladna na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.goo.cz

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      EdCable     před 16 lety 21.04.2009 10:53 |  
      0 0

      Thumbs up

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      Stroninhu     před 16 lety 21.04.2009 11:53 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím. Na Boleslav bychom měli hráčům připomenout, že stojíme při nich. Při výhře i při prohře...Ať do toho dají vše a my také...

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        huhu     před 16 lety 21.04.2009 15:41 |  
        0 0

        nesouhlas, každý má právo kritizovat co chce. obzvlášť, když je to svým způsobem součást národní kultury.

  24. Re: Kladno - Slavia 2:1

    Jiri1     před 16 lety 21.04.2009 11:53 |  
    0 0

    Zdravim, to je najednou kriku, nekteri jako Bongor objevuji Ameriku ,nam kteri se snazi bez ruzovych bryli videt nase vykony je jiz davno jasne, ze o titul to jeste muze byt mela. To nebyl jen zapas na Kladne, odchozene duely v Olomouci ve Zline a spatna koncovka navic i ze Spartou, duvody jiste marodka, ktera se netenci . nesmyslne vykopnuti Senkerika a take hracu z b tymu Honky a Gulajeva, kteri v ramci usporne politiky pana Dolezela byli odejitii, samozrejme v ramci setreni i male premie za titul a v neposledni rade mala odvaha trenera sjet tzv, klicove hrace Brabce, Cerneho a Jarolima. Kdyz se zeptate v dnesnim Edenu na prisnost trenera funguje , ale jen proti cizincum a mladsim hracum. Herni projev je bez napadu pohyb nahrazuje masivne chuze a nakopavane mice do vapna soupere volaji po nahodnem zakonceni. A to nemluvim o naprosto kritickem zdravotnim stavu nasich hracu, kteri nam budou chybet do konce ligy a nejde bohuzel o par hracu....... Co s tim, zrejme vratit do acka Milana Cerneho, dat sanci i mladikum ze zalohy becka a pokusit se reamaterizovat nektereho tzv. volneho hrace. Cisse skutecne nic neresi, jueho vykony jsou poznamenany jazykovou barierou a skutecne to neni pro mistrovsky celek dlouhodobe reseni, co je vlastne s Brazilcem Jamesem, odpoved Vas asi prekvapi, stale beha nejlepe okolo Edenu a posiluje, dle trenera neni stale pripraven , dle agenta uz neni pripraven, nebot trener z nej chce mit spise nez fotbalistu novou Spotakovou. A tak by se dalo vesele pokracovat, nevesele alespon pro mne je , ze nas ceka serie tezkych zapasu s celky , kterym jde o dost a nikdo nam narozdil od lonska nepusti ani chlup. Snad uz to konecne nakopne nase vedeni k tomu , aby becko neslouzilo jen jako odkladiste hracu, kteri se znelibi velkemu Karlovi a dorosty se nebudou prodavat jeste pred koncem soutezniho rocniku, byznys je jedna vec , ale sportovií vysledky musi byt na prvnim miste , o tom moc presvedcen u nas mocnejsem.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      slaviator     před 16 lety 21.04.2009 12:29 |  
      0 0

      Koho reamatizovat? To radši bych dal šanci klukům z B týmu, třeba Kovaříkovi.

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Jiri1     před 16 lety 21.04.2009 13:03 |  
        0 0

        Zdravim te Luky, nejsem si jist zrovna Kovarikem, ten mne v becku nezaujal a jsem skoro na vsech jejich zapasech , osobne vim treba , ze jeden z Ceskych zalozniku hrajicich v Turecku by k mani byl.

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          Khadgar     před 16 lety 21.04.2009 13:20 |  
          0 0

          Nechci rejpat, ale kterej? Ono jich tam totiž zas tolik není...

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 13:47 |  
            0 0

            v turecku uz snad hraje jen Baros, ne..:-)). Snad Jiri nemyslis toho spartanskyho Zelenku (nevim kde je mu konec, mozna skutecne v turecku jeste je).. protoze druhyho Jardu Cernyho asi nepotrebujem.. spis bychom potrebovali hrace, ktery to nakopne trochu smerem kupredu, anebo Vladu Smicra..

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              slaviator     před 16 lety 21.04.2009 14:21 |  
              0 0

              Když jsi zmínil Baroše... Tak s ním v týmu hraje jeden jistej záložník, kterej by se nám sakra šiknul.. :-))) Ale to abychom prodali půlku týmu, abychm měli na jeho plat.. :( :-))

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              lassiter     před 16 lety 21.04.2009 14:32 |  
              0 0

              zelenka hraje nehraje v belgii ve westerlo, po případném získání tohoto hráče k nám bych nabídl permanentku za odnos :-)

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 14:40 |  
                0 0

                jo, jeste se zpetne Jardovi omlouvam, protoze to byla nepekna urazka

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          slaviator     před 16 lety 21.04.2009 14:19 |  
          0 0

          Kdo by byl k mání? A vůbec, šlo by to? Může být u nás reamatizován někdo, kdo měl letos profi smlouvu v jiné lize? Nebo pokud by to nyní šlo, nepřihodilo bz se tam narychlo nějaké pravidlo, že by to nešlo? :-) A stejně teď někdy to přestupové období pro amatéry také končí, ne?

          Jinak vážně tohle není si myslím řešení. Lepší bude dát šanci mladejm z béčka. I kdyby nepřesvědčili a vyhořeli, byl by to lepší, než sem tahat nějaké "amatéry".

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            lassiter     před 16 lety 21.04.2009 14:34 |  
            0 0

            Z turecka kromě jednoho bombarďáka tuším všichni naši už utekli. Dělat podobný kroky v týhle situaci by bylo myslim to nejhorší, stačí když začnem jezdit po zadku a ono se to k tomu titulu dokope.

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 14:37 |  
              0 0

              Presne tak. To jsou nesmysly, o novych hracich at se uvazuje v letni prestavce. Jinak jsem asi uplne mimo, vubec netusim, o kom je tedy rec..

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                Khadgar     před 16 lety 21.04.2009 14:47 |  
                0 0

                Poslední obstojnej záložník už z Turecka nedávno zmizel. Takže opravdu nevím.

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                harry     před 16 lety 21.04.2009 18:20 |  
                0 0

                V Turecku hraje řadu let stabilně(a z Čechů snad nejdéle) Abrahám(s čárkou podotýkám.-)-ex-Brno) za Denizlispor...

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  Khadgar     před 16 lety 21.04.2009 18:44 |  
                  0 0

                  už ne-e

                  • Re: Kladno - Slavia 2:1

                    harry     před 16 lety 21.04.2009 18:52 |  
                    0 0

                    pravda,šel ted v zimě do Řecka...hm,tak to bylo takový stabilní jméno,takže ted už také nevím o kom,že je to řeč..

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            huhu     před 16 lety 21.04.2009 14:54 |  
            0 0

            podle nedávného případu Kisel obcházet svazové normy tímto způsobem nelze..

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 22.04.2009 00:57 |  
              0 0

              Ja myslim ze ted je konecne moznost pro nejaky ty nase mlady kluky, tantalos bude mit radost a my nakonec taky jeslti urvou nejakej ten bod , moc bodu k tomu titulu nepotrebujem takze staci neztracet nervy a ukopat to v edenu , tam to kluci nevypustej, myslim ze z tech hracu co mame se da porad jeste slozit solidni jedenacka takze zakladni pravidlo cislo jedna :) nepropadejte panice.

  25. Re: Kladno - Slavia 2:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 21.04.2009 17:44 |  
    0 0

    Zdar vsem.
    Vcerejsi fotbal jsem nevidel (jen sestrih branek ve zpravach) a jak tak koukam, tak je to asi jenom dobre, byl jsem usetren spousty nervu.
    Jsem rad, ze Strasak to vidi podobne, jako to vidim ja - tedy ze neni duvod vykrikovat nesmysly o odvolavani toho a nechozeni na fotbal. Krizova obdobi jsou ve fotbale bezna, kazdy tym si jim projde alespon jednou za sezonu. Na nas prislo az po 20 povedenych kolech, za to muzeme byt jen radi.
    Prestoze mame pomerne tezky los do zaverecnych kol, tak uz jen ze statistickeho hlediska je pravdepodobne, ze aspon dva z tech sesti zapasu vyhrajeme. Mozna nam budou i vic vyhovovat zapasy jako treba v Brne nebo v Teplicich, nez na Kladne.

    Co me znepokojuje vic je to, kolik hracu je zranenych a hlavne - jak si vubec muzeme dovolit mit pri ligovem zapase na lavici jen 4 nahradniky do pole? To tam nemuzeme vzit dva kluky z becka, ktere by trener pripadne mohl na par minutek vyuzit? Zvlast kdyz becko hralo o den driv a ne ve stejny den jako acko... Tohle rozhodnuti opravdu nechapu a zajimalo by me, jake jsou k tomu duvody.

    Nastesti prichazi rychle dalsi zapas. Povazoval bych za vetsi ostudu vypadnout v poharu doma se Zlinem nez prohru na Kladne, ktere bojuje o zachranu. Zlinu o nic nejde, my si musime napravit reputaci. Souhlasim s tim, ze by si opet klidne mohl odpocinout Marek Jarolim - uz jen proto, at neni vnimany jako nedotknutelny hrac. Ve Zline taky sedel, podle onlajnu jsme si tam dokazali vytvorit dost sanci, tak doma snad nejakou promenime. Jsem zvedavy, jestli se nekdo za ty tri dny da dokupy. Asi se s tim moc pocitat neda. Kazdopadne ve ctvrtek i za tyden v pondeli budu v Edenu a povzbudim ten nas lazaret, at se chyti.

    • Re: Kladno - Slavia 2:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 18:47 |  
      0 0

      Mne tedy asi malicko vic znepokojuje forma, nez zraneni, ale asi proto, ze si furt rikam, ze to snad neni mozny, aby pri tak sirokym kadru nebylo s kym hrat.. no vlastne od toho nejsme daleko.. jinak v zasade s tebou souhlasim, ze prijde krize, to je logicky, hraci potrebujou podporu, aby z toho nebyl vetsi problem. Nelze ale prehlidnout, ze ta krize uz par zapasu trva. Jinak treba trenerovi tezko neco vycitat, snad jen ze s temi utocniky se to proste nepovedlo. Ale i oni trpi slabou hrou zalozni rady, nemaji to uplne jednoduchy, vetsinu balonu dostavaji do tezkych souboju. Co se Marka tyce, nemyslim to tak, ze by si mel jako zaloznik c. 1 odpocinout na dulezitejsi zapasy v lize:-)), ale proste melo by se to zkusit bez nej, aby i on citil tlak, neni mozny, abychom u tvorivyho stredniho zaloznika cekali vzdy nekolik zapasu, az se mu zas nejakej povede. Je mi ale jasny, ze Belaid zatim nedava nejakou jasnou odpoved, ze by mel hrat on a ne Marek.

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        slimak     před 16 lety 21.04.2009 19:02 |  
        0 0

        Ano, zraněných máme opravdu hrozně moc, ale přece i ti, co nastoupili včera si musí s Kladnem hravě poradit.
        Taky si mysli, že MJ by si měl teď proti Bolce odpočinout, může to znit divně, když máme nedostatek hráčů, ale takhle prostě střední záložník hrát nemůže! Jednoznačně je třeba ted proti zlinu dat od zacatku sanci Milanovi černýmu a třeba Jablonskymu. Necekam od nich spásu, ale aspon poctivou práci a bojovnost.
        Bohužel nemůžu sdílet quelharuv opitmismus, 8 bodů opravdu neni tak moc jak se zda a ted se ukaze proti Boleslavi jake mame vyhlidky a beru jenom vyhru. doufám, že se nás tam sejde aspon 15 tisic, kdyz zapas prelozili na 7. hodinu

      • Re: Kladno - Slavia 2:1

        Wommi     před 16 lety 21.04.2009 19:10 |  
        0 0

        ...souhlasim s vami, v jednom mam ale pripominku, a to je podpora tymu - klub budu podporovat vzdy - jedine ale co mi vadi je pristup hracu k fotbalu.
        Uz to tu bylo x-krat omylano, ale pokud budou jezdit ze nebudou moci po dvou odejit ze stadionu, pak je jakakoliv prohra i vlastne vitezstvim - ALE!! pokud je to prohra, jakoze vyklus, pohoda, dneska jsme nevyhrali, nevadi, snad to vyjde jindy..tak tam mam vyhrady a tam mi to proste vadi!!!naskok je to luxusni ale dokud to nebude jistota, nikde neni napsano, ze to bude fuc mavnutim proutku!(myslim ze slavia by o tom mohla psat romany:)
        M.

        • Re: Kladno - Slavia 2:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 19:16 |  
          0 0

          ano mohla, ale to je zakon sportu. nikdy nemuzes rict, ze mas vyhrano, dokud neni konec. Zvlast kdyz porad chybi 10 bodu. Nebyli bychom prvni ani posledni, ve sportu se stavaj ruzny veci nejen slavii, reci ze neco mame v kapse muzou psat jen blby novinari.

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            Wommi     před 16 lety 21.04.2009 19:46 |  
            0 0

            ..no ale ze hry slavie, kdyz samozrejme pominu to ze to treba nemusi tak excelentne slapat necitim tu bojovnost..jeste tak v edenu,..ale presto styl hry..milion prihravek mezi stopery a pak pas na utocniky,..to je proste des a bylo to i minule jaro a slavka se k tomu zase vraci,..pokud neni koller:) tak to je zrudna cesta k fotbalu.
            Vzdyt i oni musi vedet ze kdyz ted maknou muzou mit (nebo spis mohli) klid po 25. kole bylo by vymalovano.
            Bohuzel ceska kotlina je stale a velmi dobre protkana i vsim jinym nez cistym fotbalem a bohuzel se obavam ze se to nevyhne nikomu!coz je dalsi moznost proc to nekope:)

          • Re: Kladno - Slavia 2:1

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 19:57 |  
            0 0

            Dobrý večer všem,
            tak konečně jsem se dostal k mašině a pročetl jsem všechny Vaše příspěvky od rána a moc Vám za ně děkuji.
            Narozdíl od zatracování našich hráčů a všech možných nápadů nejít či jít na fotbal na oficiálním webu, se tady shodneme a to jsem moc rád, že na Slávii půjdem a našim klukům pomůžeme. Nebudu tady říkat vůbec žádné prognozy zda věřím, či jiná klišé. Já prostě budu fandit Slávii, protože jsem jí vždycky fandil. A to určitě ne z nějaké povinnosti nebo pozérství. Jediné, co mi opravdu vadí, jsou zranění našich hráčů. Teď uvidím sám, jak to KJ myslí i z našimi mladými v rezervě. Může mi to teď dokázat. A pravdu má M.Vaniak, když říká, že by teď právě všichni kdo, můžou hrát, měli ukázat proč v Slávii jsou a zda si to vůbec zaslouží. A novináři, to radši nebudu i s ohledem na pana Lukáše (slaviatora), radši komentovat.
            Znovu si připomenu zhruba před rokem hrané utkání na Strahově s Viktorií Žižkov a ten průser 0:3. A to hrál i Šenkeřík, Brabec nedal pentli, pamatujete si to. Šel jsem ze Strahova a já ani nevím, jak jsem se dostal domů, tak jsem byl tehdy nasr...ej. Tehdy jsem to odpískal a snad bych našel v archivu i ten článek co jsem sem tehdy napsal. A nakonec jsme byli mistři a já se u totemu, který mám ve slávistických barvách omlouval všem, na které jem nadával. Kdybyste viděli ty šílený škleby návštěv, co k nám přijdou a vidí indiánský totem se slávistickou hvězdou a červenobílé barvě. Aspoň vidíte, co jsme za blázny. Zaplať PánBůh zato. Sokrates55

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              tolsimir     před 16 lety 21.04.2009 20:11 |  
              0 0

              To ja jsem to co popisujete po Zizkovu prozival spise po Teplicich. Po Zizkovu to jiz byl neuveritelny smutek, slzy v ocich, beznadej. Ale ten totem, to musi byt krasne, treba byste ho nekdy mohl i vyfotit a ukazat :-) V kazdem pripade ve ctvrtek vsichni do Edenu a snad si uzijeme pohodove vitezstvi, ktere nas zase spravne naladi

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              LordEdmund     před 16 lety 21.04.2009 20:41 |  
              0 0

              Ahoj Sokrate, ráno moudřejší večera a večer moudřejší, než ráno :-) . Konečně se tedy bez emocí mohu podělit o to, jak jsem to viděl svojí optikou. Já bych ani neviděl to, že by hráči zápas odflakli.Je to prostě mužstvo,které je poskládáné určitým způsobem a je založené spíše na technice a kreativitě, než na bojovnosti a důrazu.Musíme si přiznat, že když nebyla na jaře forma a dělali jsme body tzv. bojovností, tak jsme měli taky dost štěsí.Mít ho včera , tak jsme třeba vyhráli.Ono se lehce řekne, bojovat, žrát trávu, ale na to musí být hráči a takových máme pomálo a co je smutné, že nemáme nikoho, kdo by vzal na sebe zodpovědnost a strhnul výkonem ostatní. Tuto roli v minulosti zvládal Ulich,Piták, Skácel,pakVlčák, později Krajčík.Dnes nikoho takového nemáme.Já to čekal třeba od Besty, ale zatim má ten kluk co dělat sám se sebou.Bohužel to včera nevyšlo ani obvyklým oporám.
              Já neřešim jestli jít na fotbal, nebo ne, jasně, že půjdu, ale když mám být uprímný, tak se ani dvakrát netěśim. Osm bodů je pořád dobrej náskok, ale my nejspíš půjdeme na Boleslav v situaci, kdy bude náskok,pět bodů a z toho mě trochu mrazí. Návštěva by mohla být kolem 15tis a doufám, že kluky doženeme k výhře. Osobně nejsem nadšen z poháru. v naší situaci je to bezvýznamná soutěž, nebezpečí zranění, možnost únavy. Asi bych postavil "B" tým+ několik méně vytížených kluků z "A".

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 21:03 |  
                0 0

                Dobrý večer,
                řekněte mi sami. Není to krásný, si tady úplně normálně pokecat, vyposlechnout se a sesumírovat si, co kdo z Vás máte a jak to vidíte a pak se porovnat sám se sebou, jestli nemá někdo třeba daleko spravedlivější a objektivnější pohled na celou věc.
                Totem vyfotit nemůžu, jedno z indiánských přísloví kmene Navahů říká, že pokud je přenesen totem jen jako na odiv, ztrácí svoje kouzlo. Ne že bych si na něm zakládal nějak až extra děal okolo něho nějaké tanečky, to ne. Věřím ale, že to určitě pochopíte. A není to paličatost a umíněnost starce, i když pověrčivost možná ano. Sokrates55

              • Re: Kladno - Slavia 2:1

                mart     před 16 lety 21.04.2009 22:02 |  
                0 0

                Lorde, porad jsem cekal, kdo se odvazi prvni rict, ze proste zapas neodflakli. Za to dekuji. Ja si to totiz taky myslim.
                Z jineho soudku, ...... vlastne si nejsem uplni jist, jestli je to opravdu "z jineho soudku", nebo spis z jine planety.
                L'pool v. Arsenal!!!
                Panove, koukate se nekdo?
                Jak se ta hra co hrajou jmenuje?
                Je to jeste fotbal?
                Nebo uz je to symfonie?
                Ja nevim, opravdu se jen ptam :)
                Kdyz uz jsem u tech "cizincu" (chtel jsem napsat anglanu, ale nejak mi to prislo nepripadne :). Vidite na cem hraji? Je to jeste "trava"? A na cem to hraji nasi hosi?
                (za tu travu se omlouvam, ale proste mi pripada, ze by bylo lepsi hrat na "skvare", nez na tech "kudrdlinkach" na Kladne, ...a travnik v Edenu nebyl o moc lepsi. Skutecne mi to prijde jako kdyz mam "putovat" na Lisnici, nebo v Auguste(negolfiste prominou).zdravi mart

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  kilgore_trout     před 16 lety 21.04.2009 22:30 |  
                  0 0

                  Zrovna jsem chtel napsat, že ten druhej Aršavinův gol, byl opravdu famozni a on si dokompletuje hattrick :D

                  • Re: Kladno - Slavia 2:1

                    mart     před 16 lety 21.04.2009 23:08 |  
                    0 0

                    njn, leva, prava, leva a zase leva, .... neni spatnej. Ctyri goly na Anfieldu asi hezky dlouho nikdo nedal (jestli vubec). Dneska jsem pochopitelne fandil l'poolu, i kdyz Arsenal mam rad (kvuli hre kterou produkuje). Bohuzel se smeje zase ten treti :(. Neda se nic delat, ale fotbal to nebyl spatnej :).mart

                  • Re: Kladno - Slavia 2:1

                    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 21.04.2009 23:14 |  
                    0 0

                    famozní byl celej zápas , Arshavin 4 goly a hra jako v divadle až do konce, nevím co vypíchnout každý okamžik byl skvostný, to sou ty zápasi kdy držíte "čůrání" abyste o něco nepřišel :D

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  LordEdmund     před 16 lety 21.04.2009 23:07 |  
                  0 0

                  No, to je uplně jinej sport, ale prostě nádhera, bylo vidět, źe i rozhodčímu je líto tu nádhernou podívanou ukončit.Moc se sice nebránilo, ale to mi jako divákovi může být jedno. Jo takovej Aršavin by nebyl marnej ve slavii :-)) s jakou lehkostí umisťuje přesně střely, to je tedy něco a to samé platí o Toresovi. Na nich je vidět, že má ještě Necka co dohánět.

                  • Re: Kladno - Slavia 2:1

                    tolsimir     před 16 lety 21.04.2009 23:12 |  
                    0 0

                    Zapas to byl krasny, ale vrchol prijde v kvetnu :-) Real - Barca. El Clasico. To bude teprve neco.

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  quelhar (admin)     před 16 lety 21.04.2009 23:11 |  
                  0 0

                  Nj, kdyz Walcott s Arsavinem v 90. minute bezi rychleji nez nejrychlejsi slavisti Svento s Jandou, kdyz jsou uplne cerstvi - to pak neni divu, ze to vypada jako jina hra. Navic technicka vyspelost tech hracu je az neuveritelna - rozhodne v porovnani s nasi ligou. Paradni zapas, ale jak pises - raduje se nakonec nekdo uplne jiny :o(

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  lassiter     před 16 lety 21.04.2009 23:22 |  
                  0 0

                  hmmm, fakt si patoval v augustě? :-)

                  • Re: Kladno - Slavia 2:1

                    mart     před 16 lety 21.04.2009 23:29 |  
                    0 0

                    :), mnohokrat :D, ... de facto kazdou druhou noc :)

                    • Re: Kladno - Slavia 2:1

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.04.2009 06:45 |  
                      0 0

                      Zdravím tě Marte,
                      Ty jsi prostě nenapravitelnej :-)) a dobrej... už se to snad vydalo k lepšímu a pochopitelně ses trefil i s tím odhadem diagnozy. Doufám, že brzy přijedeš a dáme zase kávu :-)). A pochopitelně půjdem na fotbal. Trošku jste mě z Lordem nahlodali, ale já tam prostě některý na Kladně odfláknout ten zápas viděl.... No a ta tráva.... Byla dost vysoko střižená, dost drnů a hlavně to bylo suchý. U nás ta tráva v Edenu už js epřeci jen lepší, ten to nově střihli ještě níž a hlavně se to kropí. Tak už to snad bude OK.
                      Tak zatím. Sokrates55

                    • Re: Kladno - Slavia 2:1

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.04.2009 10:10 |  
                      0 0

                      marte! uz jsem uvazoval, jestli mam zacit zavidet!:-))) bohuzel jsem ten vcerejsi koncert nevidel. A to Kladno, jestli bylo nebo nebylo odflaknuto.. to je tezky.. prislo mi ze trochu jo.. ale mozna bylo jen podceneno..nebo to klukum skutecne tak nejde.. treba grajciar urcite bojoval. zkratka nehrali jsme co bylo treba... a kladensti byli casto u balonu driv, v nasazeni nas predcili..

                • Re: Kladno - Slavia 2:1

                  Kactus     před 16 lety 22.04.2009 10:07 |  
                  0 0

                  marte, ten travnik souvisi take z pocasim jake vladne na ostrovech. maji vicemene teplo, zadnou zimu, porad slusne prsi. To se u nas proste neda, protoze mit mesic -20 jak bylo toho roku, to zanecha jiste stopy :)
                  kazdopadne treba travnik v kladne z dalky vypadal normalne, pri lepsi pohledu to bylo takove to zizkovske oraniste, i kdyz to nas neomlouva, vyhrat sme meli.

                  • Re: Kladno - Slavia 2:1

                    mart     před 16 lety 22.04.2009 11:40 |  
                    0 0

                    :), trosku si dovolim nesouhlasit. (s tim travnikem)
                    1. V sobotu jsem hral v Hodkovickach - velmi slusny.
                    2. Travnik v Alianz arena, ... taky neni spatny :) ( a podnebi je dost podobne jako v Praze).
                    3. Kladno - umyslne nestrihany, a umyslne nekropeny. ( to ze to je spatne zalozeny - nebo nevhodna setba ponecham stranou, proste proto, ze nemam na televizi tak velke rozliseni :D)
                    4. Ono se obcas i na ostrovech stane, ze to hriste vypada spis jako oraniste (pred nedavne se s tim potykali na Stamford Bridge..., myslim, ze to bylo vloni v zime, a byl v tom byl taky L'pool, nebo Arsenal [jinak bych se asi nekoukal:)], ale zajimave je , ze u nas se to stava......., no kdyz prijede Slavie. ( a to nemluvim jen o Zizkove, nebo vloni o Zlinu).
                    5. Bohuzel nas, slavisticky stadion ( teda travnik na nem) mi nepripada, ze by dostaval patricnou peci. S tim by mel Karel opravdu neco udelat. mart

                    • Re: Kladno - Slavia 2:1

                      Kactus     před 16 lety 22.04.2009 22:14 |  
                      0 0

                      jo, mas pravdu, hned jak sem dopsal ten komentar sem si precetl v dnesnim sportu ze i ve slavnem wembley maji hrozny travnik :)
                      zase je fakt, ze mnohe muzstva ten travnik schvalne nechaji znicit, aby znevyhodnili technicke muzstva.

            • Re: Kladno - Slavia 2:1

              EdCable     před 16 lety 23.04.2009 15:10 |  
              0 0

              Ten clanek jsem si nasel a je tam nadherne sledovat ty reakce:-)
              tantalos: "1. Hráči dali najevo, že Jarolím musí padnout. Jak jsem dnes sledoval výkon, nepochybuji, že pokud nedojde k trenérské změně, nezískáme už do konce jara ani bod.. Hráči nejsou kobyly, aby si s nimi mohl obchodovat každý cikánský koňský handlíř. který nehraje s nimi fair a navíc se pomátl."
              Sokrates55: "děkuji za Váš příspěvek (reakce na Taxi - pozn.). Já budu hovořit pouze za sebe. Uznávám, že jsem se bohužel mýlil v tom, že jsem věřil, že ligu letos vyhrajeme. Mea culpa. Po dnešním výkonu mužstva jsem uznal už při pomalé chůzi domů, že jsem věřil až příliš. Bylo by mou velkou chybou, kdybych názory mých oponentů bagatelizoval, což jsem ostatně nikdy neudělal. Máte pravdu, v tuto chvíli nás čas rozsoudil a já si to musím teď sám v sobě všechno urovnat."
              quelhar: "Vcera byli opet tragicti vsichni bez rozdilu. Nepomohl ani privolavany Krajcik, ani privolavany Volesak, ani Smicer, ani Svento, vubec nikdo. Senkerik svymi spalenymi tutovkami tym poslal jeste vic ke dnu. A kdyz svitne posledni jiskricka nadeje, tak kapitan Brabec nepromeni penaltu."
              vosaa: "Lituju že jsem tam vůbec šel. To bylo naposled co sem byl na strahově, s jabloncem se mnou nepočítejte. Takový peníze za takovou tragédii. V70.minutě jsem utek a měl jsem chut hodit vám tam ještě šálu.Jděte do prdele v čele s našim kapitánem Erichem. O Tavaresovi se ani nebudu vyjadřovat, zajimalo byme jestly se tu jeste najde nekdo kdo se ho bude zastávat."
              slaviator: "Chodci... :( Co víc dodat... Na jednu stranu KJ se snažil, dal sestavu o něco útočnějšíí než normálně, konečně jen s jedním DZ... Možná bota byl Vorel, kterého minule sepsul a nyní byl opět v základu, ale palec ua tohle nahoru - podržel ho a to je dobře. Horší ovšem bylo nasazení některejch hráčů... Ono zda by nebylo lepší nakonec hrát s B týmem.. :("