Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Sparta 1:1

Fotbalisté Slavie poprvé v této sezoně ztratili body na domácím stadionu v Edenu, když v derby se Spartou remizovali 1:1. V závěru utkání dokázal vyrovnat střídající Janda. Slavii tak k jistotě titulu stačí pouhých devět bodů ze sedmi zápasů! Prohlédněte si 64 fotografií z derby!

Slavia - Sparta 1:1 (0:1)
Slavia:
Vaniak - Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid (64. Janda), Trapp (78. Grajciar), Jarolím, Švento - Besta (61. Pekhart), Fořt
Branky: 80. Janda - 35. Hubník
Diváci: 20156

Sváteční pondělní fotbalové derby je za námi. Vyprodaný Eden sledoval dobývání sparťanské branky.

V letošní sezoně si ještě žádné mužstvo z Edenu neodvezlo ligové body. O to větší to měla být motivace pro věčného soupeře z Letné, který navíc stále bojuje o druhé místo. Od prvních minut to ale vypadalo úplně jinak. Slávisté se do protivníka pustili a nenechali ho chvilku odpočinout. Po pěti minutách se poprvé dostal k odraženému míči po rohu Belaid a pohotově z voleje vypálil nad. Hrálo se jen na sparťanské polovině, domácí byli všude dříve, napadali, ale vyloženou šanci jsme neviděli. Až v půlce první části hry Belaid vyslal zprava centr do vápna, kde Fořtovi ve výskoku chyběl opravdu jen kousek. Ve výborné atmosféře se čekalo jen na to, kdy Blažek bude poprvé lovit míč ze své sítě, ale nečekaně to byl na druhé straně Vaniak. V pětatřicáté minutě se jemnou tečí po standardní situaci prosadil Hubník a Sparta z ničeho nic vedla. Odpovědět mohl hned několikrát Fořt, ale zahodil několik příležitostí. Na druhé straně musel jeden z lepších zákroků vytáhnout i Vaniak. Do konce prvního poločasu se tak výsledek již nezměnil.

Ve druhé půli se na obrazu hry nic nezměnilo. Slavia svého soupeře stále více přehrávala, sparťané jen bránili a o nic pro diváka zajímavého se nepokoušeli. Za deset minut mohlo být vyrovnáno, na Blažka se sama řítila hned dvojice slávistů. Belaid sice obstřelil gólmana, ale s ním bohužel i branku. Slávisté dřeli a zvláště Švento předváděl skvělý výkon. Byl to právě on, kdo se v osmašedesáté minutě po akci Fořta efektně ve vzduchu položil do střely, kterou však Blažek dokázal vytáhnout na břevno. Hlavou se po další akci Šventa neprosadil ani střídající Pekhart. Kapitán Brabec z dálky pálil jen těsně vedle. Alespoň vyrovnávací branky jsme se dočkali až osm minut před koncem. Pekhart statečně bojoval ve vápně, míč se dostal ke Šventovi a jeho následná vyražená střela k Jandovi, který rozradostnil Eden. Slavia i v následujících minutých měla na vítězství, ale otočit zápas se již nepodařilo. Mrzí to o to více, že Sparta dnes vůbec nic nepředvedla a byla nejslabším mužstvem, které se na slávistický stadion letos na jaře podívalo. Na druhou stranu titul je zas o něco blíže.

Komentáře (173)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta 1:1

    urs (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 19:21 |  
    0 0

    škoda, ale i tak dobrý :-) Peky by měl více natrénovat hlavičky, bo je musí tlačit co nejvíc dolu :-D pak by dneska dal 2 góly a bylo vymalováno :-) Besta o5 nic moc..

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 19:27 |  
      0 0

      Janda mel hrat od zacatku sakra, Svento na levo super doufam ze ho tam Karel necha, Besta opet tragickej , Belaid dobry ale takovy sance musi davat malem nas to stalo vsechno, ale ke konci sme meli na vitezstvi jen dat driv gola, sparta vytezila z minima maximum.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        urs (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 19:36 |  
        0 0

        Janda na pravim halvu a Švento nalevo :-) Dneska bylo jasně vidět, že je Dušo na tom beku oproti záloze fest utopenej.. :-/ Doufejme tedy, že KJ už nebude blbnout :-) Mladej Jarolím na stranu nemůže.. :-/

  2. Re: Slavia - Sparta 1:1

    rudahvjezda     před 16 lety 13.04.2009 19:38 |  
    0 0

    vaniak 6 - drizdal 6, suchy 6, brabec 6, hubacek 6 - belaid 6 (janda 7), trapp 6, jarolim 5, svento 7 - fort 6, besta 4 (pekhart 6)

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      whitesnake01     před 16 lety 13.04.2009 19:42 |  
      0 0

      vaniak 6 drizdal 4 suchy 7 brabec 7 hubacek 6 - belaid 7 (janda 7)
      trapp 5 jarolim 3, svento 8 - fort 4, besta 3 (pekhrat 6)

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        whitesnake01     před 16 lety 13.04.2009 19:46 |  
        0 0

        a spartanska defenzivni taktika na presdrzku, branili v 8 hracich, hnus hnus a hnus

  3. Re: Slavia - Sparta 1:1

    mart     před 16 lety 13.04.2009 19:56 |  
    0 0

    Zdravim do Prahy.
    Pridam par postrehu z daleka , ....a z televzniho kresla.
    1. paradni pocasi.
    2.paradni navsteva, a perfektni reklama na Slavisticke Fanousky.
    3.travnik vypadal spatne, ..... priznam, ze to asi nebyla az zas takova nevyhoda.
    4.gol sparty beru na sebe. Uz pred zahravanim primaku (asi 10 metru od mista prestupku) mi blesklo hlavou, ze ze stejnyho mista dostal cesky tym gol od Bierhoffa (totalni nekopa) ve finale Eura 96...... nez jsem to domyslel, uz to tam bylo.
    5.nevidim duvod kritizovat ani hrace ani trenera. I kdyz, .... par poznamek. Trapp dost fauluje, v tom ma Tantalos pravdu. Bestovi to tak uplne nevyslo, ... ale utocnici se musej tocit, proste jednou to jde, ... jindy mene. Libil se mi Fort i Pekhart.
    6. hrozne me mrzelo, ze Karel Jarolim v pozapasovem komentari "odmitnul" kometatorovu nahravku na smec. Mohlo to vypadat treba takhle.
    K :"Pane Jarolim, jak by ste hodnotil hrus Sparty?"..
    KJ:"... no, ja, ... no, to je tezky hodnotit, protoze samozrejme neznam, jaky meli ukoly, ze jo. Pokud meli za ukol moc nehrat, branit, a se stestim ukopat remizu, tak bych rek ze paradni. Pokud meli za ukol hrat fotbal, no, ... tak bych rek', a az na par momentu ...pomerne dost trapny :)"
    7. (a posledni:), pokud se trochu zlepsi travnik, (snad to pude), tak bych byl opravdu ale velmi spokojen. mart

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 20:13 |  
      0 0

      Nejlepší okamžik derby byl když Řepa seřval rozhodčího za to že Blažek sundal Hubníka :D

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        slaviator     před 16 lety 13.04.2009 22:18 |  
        0 0

        Řepka chtěl červenou kartu pro toho, kdo fauloval. Blažek mu ale musel d ucha pošeptat, že ať neblbne, že Hubníka sundal on :)

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Jakubisko     před 16 lety 13.04.2009 20:17 |  
      0 0

      Trávník byl v pohodě, dokonce i brankoviště bylo v překvapivě dobrém stavu... neřekl bych, že vypadal špatně.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Wommi     před 16 lety 13.04.2009 20:42 |  
        0 0

        taky jsem koukal jak ten travnik dali dokupy..na to jak byl onehdy hroznej tak byl ted paradni.

        docela dost se mi libil jak hral drizdal,..jak on sam priznal, asi musi jeste maknout na fyzicce.ale jinak dobra hra s balonem, centry..
        ..jinak nervy dokonce a jediny co mi mrzi, ze slavka mela tolik!!..tolik sanci a stacilo to jen na remizu. pokud by prohrala byl bych hodne smutnej, protoze sparta nepredvedla nic!krom toho jendoho centru a jedny dalsi prilezitosti.

        ..klobouk dolu pred sventem, jak ten lital po ty lajne, to jsem koukal.
        M.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1, travnik

        mart     před 16 lety 13.04.2009 21:17 |  
        0 0

        .... me to pripadalo vysoky, ... ale je mozny, ze to v TV zkresluje, ...a samozrejme je taky mozny, ze sem zmlsanej, ... no a v neposledni rade je pomerne dost dobre mozny, ... ze se proste pletu :).mart

        • Re: Slavia - Sparta 1:1, travnik

          taximan     před 16 lety 13.04.2009 21:46 |  
          0 0

          Zdravim Marte... tak jsem si to prosel hlavou a musim rict, ze jestli v lete udrzime Dusana, tak to bude velky zazrak. Tohle jaro je zase ve stare forme, stejne tak Janda. Ferry se sice bal jit do svojich pruniku, ale ve vsem ostatnim se chytl a hral jak jsme zvykli. Celkovy herni projev muzstva na to, ze je jaro vyborny - tedy az na goly. Dneska jsme si vyzrali spoustu smuly... presto sme vlastne nic neztratili a naopak jsme o kolo bliz titulu. Taxi

  4. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Viking     před 16 lety 13.04.2009 20:56 |  
    0 0

    1. Jednoznačně zápas Dušana Šventa.

    2. Spartě to prokaučoval Chovanec nasazením Kadlece, od té doby hráli v deseti.

    3. Takhle špatnou Spartu nepamatuju, i na podzim podali lepší výkon.

    4. Ferry si to odehrál slušně, Janda měl hrát od začátku. Nechápu proč seděl, na jaře podává spolu s Dugem nejlepší výkony.

    Vaniak 7 - Dřížďal 6, Brabec 6, Suchý 5, Hubáček 6, Belaid 5, Trapp 5, Jarolím 6 (za druhou půlku kdy rozhýbal zálohu), Švento 8 - Besta 4, Fořt 5.

    Pekhart 7, Janda 7

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 13.04.2009 21:25 |  
      0 0

      Zdravim. Souhlasim se vsim az na bod 2. Sparta hrala mizerne s Bonym i bez Bonyho, to stridani vubec nemelo na hru vliv.
      Ale skutecne nepamatuju tak slabouckou Spartu, ktera hrala dnes v Edenu. Proto by se dal povazovat bod za ztratu, ale v nasi situaci uplne staci.
      Hra byla v prvni puli takova nemastna, ve druhe naopak vynikajici - aspon z pohledu na stadionu. Fort i Pekhart si myslim prevysuji Bestu. Tijani s Markem Jarolimem podobne vykony, u TJe to kazi ta spalena tutovka. Nicmene jsem spokojeny, fandeni naprosto luxusni, atmosfera vyborna i po inkasovanem golu (pravda, zapojovalo se min lidi, ale i presto jsme spartany jednoznacne prekriceli). Potesilo me, ze se nepiskalo ani ve chvilich, kdy se treba moc nedarilo (konec prvni pule). A zaver byl vynikajici, prestoze jsme ztratili 2 body.
      Musim se priznat, ze uz jsem moc neveril, ze vstrelime gol, kdyz asi v 75. minute ukazovali Trapp i Drizdal na lavicku, ze potrebuji stridat a pritom jsme meli jen jedno zbyvajici stridani.

      Pokud vse pujde hladce, muzeme titul slavit uz za ctyri tydny proti Budejovicim. Dost mozna jeste o tyden drive v Brne.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Viking     před 16 lety 13.04.2009 21:45 |  
        0 0

        Asi máš Quelhare pravdu, Bony byl taky plonkovej. Ale Chovanec měl nasadit někoho zkušenějšího, kdo by podržel balon (Kulička?). TJ i Marek hráli stejně, ale Marek se rozehrál právě po odchodu Tijanyho, hra celkem dostala řád a spolu s příchodem Jandy jsme dokázali hrozit z obou stran.

        Každopádně se mi dneska už líbily standartky, kopalo se to o mnoho lépe než v posledních zápasech. Ta obranná se strašně těžko řeší, Hubník to takhle v dalších deseti letech netrefí, byl v tom i kus smůly. Dneska se mi vůbec nelíbil Besta, Pekhart s Jandou ofenzivu zvedli o 100%.

        Z Franty mám radost neskutečnou. Jako kdyby takovou pauzu ani neměl, na konci měl sice křeče ale rychlostně úplná nádhera. Když jsme využívali Franty, Jandy, Dušana, tak Sparta jednoznačně nestíhala. Pokud se hrálo pěšmo, tak jsme skončili u centru do vápna a stopery má Sparta bohužel velice kvalitní.

        Čeho si však cením je fakt, že se snažíme pořád hrát kombinační fotbal, žádná nakopávaná. Věřím, že tohle je jediná cesta k úspěchu na mezinárodním poli. Sparta se stylem a lá prešovský beton zlepšovat nebude. Tímhle se fotbal hrát nenaučí.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          mart     před 16 lety 14.04.2009 00:15 |  
          0 0

          :), Vikingu, nezatracuj Bestii, ... bude dobrej. Verim mu. (Pripominam, ze se obcas pletu:).
          Co se tyce Jandy a Pekharta, souhlas..., ale hned jedna otazka. Neni to krasne, ze kdyz se nekomu neprilis dari, nebo kdyz nemuze hrat, prijde z lavicky Posila, a ne Poslaba?
          Dnes bych nikoho nevyzdvihoval (snad az na Dugyho :D), ale ani nehanel. Osobne mam velkou radost z Ferryho Drizdala. Moc mu preju, aby mu to takhle (nebo jeste lepe) slo porad.zdravi mart

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            Viking     před 16 lety 14.04.2009 07:10 |  
            0 0

            Já Bestii nezatracuju. Ale včera špatně hrál, s tím snad souhlasíš:-) Hodně mu ublížila ta žlutice v páté minutě, potom už si dával pozor a nemohl hrát ten svůj typický styl.

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              mart     před 16 lety 14.04.2009 08:16 |  
              0 0

              :), dobre, dobre, ...hlavne, ze nezatracujes:). Ze vcera nebyl zvlast vybornej, ...s tim samozrejme souhlasim nejen ja, ale asi i on sam. Priste bude lepsi :)

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              PetCC     před 16 lety 14.04.2009 10:04 |  
              0 0

              Já s tím nesouhlasím, Besta nehrál vůbec špatně, zato Fořt byl zase ve hře naprosto na nic. V první půli byl Besta často u míče, udržel ho a slušně rozehrál (třeba šance Šventa), často i zabránil protiútoku Sparty. Fořt nepřihrál snad až na jednu vyjímku nikomu. Jediný, co jsme u Fořta viděli je, že byl ve vápně a hlavičkoval, jenže ani jednou pořádně, aby nějak ohrozil branku.
              Jasnej rozdíl od Fořta byl vidět, když nastoupil Pekhart. Ten, ač taky hlavně útočník, tak rozehrával kvalitně do křídel akce a z jedné z nich pak i padnul gól. Nejdřív se Pekhart zapojil do bránění na vlastní půlce, vybojovaný míč vrátil obraně, ten se k němu u půlícího kruhu vrátil a on okamžitě rozehrál do běhu na křídlo Grajciarovi. Po jeho centru se jedinkrát do této akce zapojil Fořt, když (naštěstí) prohrál hlavičkový souboj. Pak se do akce zapojují už jen Švento a znovu Pekhart, který dosprintoval do vápna přes půl hřiště. A co dělal v tu dobu Fořt? Hezky stál tak, aby mezi ním a míčem byl vždycky alespoň jeden obránce, nejlépe však dva. Naštěstí však máme schopnějšího Jandu, který gól dal.
              Zkrátka, podle mě, Fořt - sotva průměr, Besta - lepší průměr, Pekhart - jasná kvalita, jen ty hlavičky by si měl líp načasovat, zatím na ně vyskakuje moc brzo.

  5. Pozitivum

    tantalos     před 16 lety 13.04.2009 21:27 |  
    0 0

    Abych nepsal negativisticky, i když mám k tomu při neschopnosti naší ofenzivy sklon, chtěl bych se dneska radovat. A to z návratu Ferryho Dřížďala. Hodně jsem ho sledoval hlavně v druhé půli a potěšilo mě, že je to opět tahoun, že má stále potřebnou rychlost i fyzičku a že mu hra dopředu krásně šla. Ferry zvaný dříve Forrest je konečně posila, jak si ji představuji.

    • Re: Pozitivum

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 22:24 |  
      0 0

      no musim rict ze bych uvital uzdraveni Volesaka nevim proc ale myslim ze by nam ted dost pomohl, Ferry super ale utok jalovej az na Pekharta kterej se opravdu povedl , Bestovi to porad nejde.

    • Re: Pozitivum

      PetCC     před 16 lety 14.04.2009 10:07 |  
      0 0

      Já jsem s Dřížďalem nebyl vůbec optimista a nečekal jsem, že by se mohl ještě vrátit natrvalo do sestavy. Jenže včera jsem byl jím naprosto překvapen, v obraně byl důrazný, přesný, ale i šikovný a konstruktivně se zapojoval do útoku. Mám z něj moc velkou radost.

  6. Re: Slavia - Sparta 1:1

    jack09     před 16 lety 13.04.2009 21:48 |  
    0 0

    tak sem po derby byl na par pivkach a kdyz sem jel domu a vystoupil na I P Pavlova tak me tam 3spartani v cernym zacali rvat salu z krku, pak me chytli pod krkem...no nakonec sem salu uhajil ale to my vysvetlete,tak at se ty ultras zmlatej nekde na poli,to je my jedno,ale proc do toho tahaj normalni fanousky?uplne to pokazilo dojem z derby...jo a pak ty magori sli jeste se za mnou do metra a hodili tam svetlici,tak co na to rict?fakt magori,asi deprimovany z toho ze sme vyrovnali

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      urs (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 22:29 |  
      0 0

      Werich na podobné chování měl nádhernou větu, která zní:
      "Nejhorší věc, která může člověka potkat.., je srážka s blbcem."
      No :-) a to se přihodilo dneska právě tobě ;)

  7. Re: Slavia - Sparta 1:1

    lordblueman     před 16 lety 13.04.2009 21:59 |  
    0 0

    Konečně odmakanej zápas na 100procent a bylo to vidět.Rozdíl mezi oběma mužstvy(až na proměnévání šancí) dnes markantní.
    Jinak Dříždal mě až překvapil jak vstoupil do ligy.Švento dnes jasně ukázal kde má hrát.A celkově od všech vysokej standart:)

  8. Re: Slavia - Sparta 1:1

    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 22:17 |  
    0 0

    Hra vcelku dobrá, koncovka stále bída prostě dnes se mělo vyhrát.
    p.s. Kdo to tam na fotce dostal do nosu? :)

  9. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Squater     před 16 lety 13.04.2009 22:41 |  
    0 0

    Chtěl bych smeknout před pány Rosenem a Doležalem, Jarolímem, celým realizačním týmem i celým kádrem...

    Za posledních pět let ujela Slavia Spartě o parník a dnešní zápas toho byl důkazem. Čert vem neproměněné šance!

    Sparta sehrála v Edenu komparz.

    Díky všem!

    Krásná hra Slavie na vyprodaném krásném stadionu...
    Co více si přát...

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Viking     před 16 lety 13.04.2009 22:51 |  
      0 0

      Přesně tak!

      Ještě bych dodal - neusnout na vavřínech ale makat pořád dál.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Rhodri     před 16 lety 14.04.2009 11:54 |  
      0 0

      Jo jo, presne tak!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 14.04.2009 14:04 |  
      0 0

      Taky souhlasim, palec nahoru.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      bongor     před 16 lety 15.04.2009 12:02 |  
      0 0

      Kompars?Kdyby takhle hrál kompars ve filmu,tak je věchny vyhoděj už po první scéně.

  10. Re: Slavia - Sparta 1:1

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 22:44 |  
    0 0

    Asi nenapisu nic noveho. Takhle jednoznacny derby na jednu branu nepamatuju. Sparta hrala cistej beton, jen destrukci, vubec nedokazala udrzet mic vepredu, prohravala souboje. O to vic mrzi, ze jsme to nedotahli do vitezneho konce. Ale tak nebudme nenazrani, na druhou stranu se zas titul priblizil a podali jsme dobry vykon, na kterej se dalo koukat. Skoda prvni pule, moc nevysla sestava, Pekhart a Janda ukazali, ze meli hrat od zacatku, Jandovi moc preju gol a Pekhart tam mel dat ty hlavy, to se musi davat! Belaid si MJ proste nejak nerozumi, asi mel hrat jen jeden z nich. Navic nikdo nehral napravo. Tentokrat podal podle me lepsi vykon TJ, i kdyz porad neni uplne ve svy kuzi, coz bylo videt i u ty golovky. MJ opet misty neviditelny a hodne kazil, ovsem neslo i nevsimnout, ze i on spartany prehraval v soubojich. Jak uz jste tu psali, Ford a Pekhart predcili Bestu. Trapp nebyl spatny, ale skutecne nekdy naivne fauluje, tu golovou standardku vyrobil zakovsky, nacez stejne tak jsme pristoupili k jejimu braneni. Standardky nam opet sebraly body, z tolika standardek neco musi byt, to je proste a jednoduse cira hruza. MJ at uz se k tomu probuh nestavi, at to zkusi kdokoli jiny, klidne Vaniak:-)). Obrana v zasade bez prace, Hub dobry, mam radost s Ferryho, dopredu se jeste moc nehnal, ale jak odebira souperum mice az potupnym zpusobem, to je parada. Jednoznacne nejlepsi chlap na hristi Dusan, skvelej vykon, motor vetsiny nasich utoku, velka skoda ze mu Blazek vytah ty nuzky, podilel se na golu, kdyby vsichni odevzdali na hristi tolik, co on, museli jsme vyhrat. Hra an kridlech je dulezita, zleva Dusan, zprava Janda s Ferrym, tak by to mohlo fungovat.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 13.04.2009 22:52 |  
      0 0

      Verim, ze sis vsiml, ze standardky dnes kopal o tridu lepe Marek nez Tijani, ktery v prvni puli kopal nekolik rohu a nic z nich nebylo. Oproti tomu po rozich Marka bylo pred branou Sparty rusno.
      Ano, Tijani dal dva luxusni goly ze standardek (loni Jablonci a v letosni sezone Bohemce). Ale to je tak nejak vse a rohy zahrava stejne, ne-li jeste hur nez Marek Jarolim.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 23:15 |  
        0 0

        Myslim ze Tj kopal snad dvakrat, z toho jednou to byla klasicka hruza - protiutok. Rusno bylo jen jednou, to asi kopal Marek, ale jinak nic. Jasne, Tj kdyz se k tomu obcas dostane, tak to nekope lip. Marka jsem jmenoval, protoze se k tomu porad hrne, prestoze to hraje bidne. Je to porad to same, bud bochanek nebo na prvniho hrace soupere. Fakt skoda, ze to neumime, naopak jsme tim nebezpecny sami sobe, i ta jedina poradna akce sparty byla po nasi standardce.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 13.04.2009 23:19 |  
      0 0

      Za tu gólovou standardku se do Trappa navážíš dost nefér, Dušan se zapomněl ve středu vápna a neměl sebemenší snahu pokrýt svou stranu při útoku soupeře, Hub to jistil vzadu a na pravé lajně Sparty byla najednou dálnice. Trapp to zaregistroval ze středu zálohy na poslední chvíli a makal k lajně, nic víc než na faul se nezmohl (ten byl na žlutou), ale sparťan se ještě ohnal a Trapp dostal ránu někam do obličeje, byl trochu otřesený.

      Jinak celkově výtěčný výkon, po kterém se mi nechce nikoho vyzdvihovat a nikoho hanit. Myslím, že naší předností je klid v kabině a dobré vztahy v týmu. Nikdo nevyčnívá jako nějaká hvězda, ale vše do sebe zapadá a to se tým ještě stále jen sehrává a vše si k sobě sedá. Jen tak dál.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Kabi     před 16 lety 14.04.2009 00:17 |  
      0 0

      Pohled ze sparťanského sektoru(jinam jsem již lístek nesehnal):
      Sparta mě překvapila, jak v ničem nestíhala, čekal jsem od nich lepší výkon. Slavia byla velice aktivní, neustále v pohybu, hlavně Švento, hvězda zápasu, ukázal, že je na křídle k neudržení. Záloha zahrála velmi slušně, nejvíce se mi líbil MJ(ze středních záložníků), který ukázal pár zákroků v obraně a dopředu byl také velmi aktivní, hlavně ve druhé půli. TJ se snažil, ale byl často neviditelný, Trapp si odehrál své dozadu, k tomu se dral do útoku, myslím, že má na to časem nahradit Tavarese. Obrana opět pracovala dobře, jsem hlavně rád, že se vrátil Ferry a hraje, jakoby ani neměl herní pauzu. Ach ten útok, útočníci se snaží, ale koncovka zatím nic moc. Škoda, že Janda nenastoupil od začátku, je radost koukat se na jeho přímočarou hru. Bod je super, věřím, že pohár si už nenecháme vzít :)

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 14.04.2009 00:24 |  
      0 0

      A jeste bych dodal, ze to neni tak davno, co se hralo derby taky na jednu branu, bohuzel na tu nasi: pred dvema lety na Letne, kdyz jsme byli zrovna v krizi. A tenkrat jsme neuhrali ani ten bod. To byl jeden z nejzoufalejsich vykonu, ktere jsme pod Jarolimem za ty ctyry roky uhrali. Nastesti takova bida na nas uz hodne dlouho neprisla.

      Sparta - Slavia 1:0 (0:0)
      Sestava: M.Vorel - Hubáček, Suchý, Aračič, Urbánek (72. Kalivoda) - Krajčík, Janda, Hrdlička, Švento - Vlček (65. Necid), Reiter (78. Gaúcho)
      Gól: 63. Horváth

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 00:32 |  
        0 0

        Jo, jo. Hlavně ten Reiter v útoku byl strašidelný.... A Hrdlův asi nejhorší zápas za Slávii....

  11. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Strasak_1892     před 16 lety 13.04.2009 23:01 |  
    0 0

    Článek a fotky z derby!

    www.slaviaultras.goo.cz

  12. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Gordon (host)     před 16 lety 13.04.2009 23:04 |  
    0 0

    Holenda, holenda... :D

  13. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Viking     před 16 lety 13.04.2009 23:33 |  
    0 0

    Ještě dva postřehy - po dnešním derby máme průměr diváků na zápas cca 12,5 tisíce. Taky připomínám, že velice dobře pískal dneska rozhodčí Adam.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 13.04.2009 23:42 |  
      0 0

      Na letosni ligu mame prumer divaku 11 634 lidi. Ten lonsky zapas s Jabloncem bych do toho asi nepocital, tech 11 a pul tisice je vic vypovidajici cislo. Nicmene pokud bude hezky i po zbytek jara, tak bychom za tuhle sezonu mohli dosahnout na tech 12 a pul. Kdyz prijde na Liberec (predavani poharu) plny dum, na Bolku treba 16 a na Budejky 11 tisic.
      A rozhodci byl dobry, s tim souhlasim. Napadala me pred zapasem ruzna jmena, ale Adam teda ne a pritom se toho zhostil vyborne.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Viking     před 16 lety 14.04.2009 07:11 |  
        0 0

        Já jsem před začátkem kola čekal Jílka, toho Adama jsem zase tolik neznal.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 11:39 |  
          0 0

          ja jen doufam ze liberci bude fandit celej stadion aby byly druhy :D

  14. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 07:06 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji,
    možná bych měl začít povzdechem: "Škoda, že jsme navyhráli". Ale řekl jsem si ne. Byl jsem hlavně ve druhé půli potěšen velmi dobrým výkonem Slávie a pokud vezmu, jakou roli v tom hráli "letenštírudí", tak větší stafáž jsem tam letos neviděl. To i ten Zlín byl lepší. Dostali jsme gol a byla to pouze a jen naše hloupost. Střídání pomohlo a máme kde brát. Moc velkou radost jsem měl s Františka Dřížďala, to je velká pomoc. Hub mohl jít na svou a tím se i Dušan vrátil na své místo a byl to jeho zápas, on tomu dával ty správný jiskřičky boje a pocitu pro všechny jeho spoluhráče, že je tam ujezdí. Když jsem viděl Hubníka i Zofčáka, jak tahaj kačera a Dušan okolo nich jezdí ještě pomalu v 90. minutě, krásný pohled. Ostatní bojovali taky, někomu to šlo líp a někomu méně. Trapp se do toho dostane, vždyť ten Holenda si vůbec nevzal míč. Ano někdy to bylo s faulem (možná i naivním), ale krom té jedné situace, ze které kopali sparťané ten přímák a byl z toho gol, to byly fauly už v prostředku. A Holenda si umí pokrýt míč, to Bony byl úplně v pr...... Tak si myslím, že Trapp se to naučí. Atmosféra na derby nádherná (jen ti "sparťanštítrapáci" si tu světlici hodit musej), skandování i choreo moc pěkné. Besta asi moc chtěl, ale nějak se zatavil. Ford byl lepší a hlavně když přišel Pekhart (teda to je buldozer), škoda té první hlavičky po centru Hubníka, ta by by byla. MJ a TJ, já se toho bál víc. TJ se snažil a MJ taky, bojovali a chtěli hrát a hlavně tentokrát bojovali o míč. Rozhodně hráli líp, než v Olomouci. Janda je ovšem oba předčil, Vaniak opět skvělý zákrok a ve druhé půli jistota. A jeden fotbalový postřeh na "šmejd roku", což jen dosvědčuje, kde "rudízletné" momentálně jsou i mentálně. Po té pumelici Ericha to Blažek tečnul a rozhodčí ukázal na odkop od brány, všichni jsme tu teč viděli, Erich šel a ukazoval na Blažka ať to přizná, no výsledek mě nepřekvapil. Pro mě jsou takové okamžiky zebříčkem hodnocení člověka, takže mě Blažek moc zklamal. Kluci se sami přesvědčili, že v dost vysokém tempu jsou schopni odehrát celý zápas a ve druhé půli ty sparťanský nazdárky přilepili před vlastní bránu. Musel jsem se smát Kladrubskýmu, který tam pobíhal od ničeho k ničemu a nepokryl nic. To má být ten navržená reprezentant. To Mára Suchý je vedle něho už dnes pojem. A jinak se mi ta tráva zdála už o sto procent lepší než proti Zlínu - to je pro Marta. Tak přeju pěkný den a užijte si to. Sokrates55

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      LordEdmund     před 16 lety 14.04.2009 09:08 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate, souhlas se všim. U toho Blažka nejsem taky překvapen, otázka je, jak by se zachovali v takové chvíli naši borci. Vaňous by teč asi pŕiznal, u ostatních si jistej vůbec nejsem a kdo hrál fotbal, tak ví, že to neni tak uplně jednoduchá situace a přiznání je jen pro opravdové osobnosti. Od nás to byl druhou půlku krásnej výkon.Šventík byl jasná jednička, ale já předevšim oceňuji Frantu Dříźďala. S nim ta obrana obrovsky vyrostla, byl jistej, nechyboval. Ke konci uź ho braly křeče a KJ ho nemohl střídat, protoźe už pŕed Frantou si o střídání řekl Trapíno. Chudák Franta jel asi posledních deset minut na krev, ale vydržel a dokonce si odpustil polehávání.Je to prostě BOREC. Toho vrhače dýmovnic prý chytili a usvědčili, díky kamerovému systému, což považuji za velice příznivý signál.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        urs (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 09:47 |  
        0 0

        já se tak nějak modlil, aby hrál už konečně Franta a Dugo na levém halvu a ono jo :-) trochu mě ale mrzelo nenasazení Jandise od začátku napravo, protože když sem tam viděl MJ, tak sem to strejdovi v duchu vyčítal.. výsledkem byla hra bez pravé zálohy a to až do doby, než přišel autor vyrovnávací branky ;) mějte se a práci zdar

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 11:08 |  
          0 0

          to si taky myslim, nedarilo se nam roztahnout hru i na prave zaloze, Janda patri do zakladu.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      taximan     před 16 lety 14.04.2009 10:05 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate... k tomu Trappovi. Jeho naivita podle me nespociva v tom, ze by tak casto fauloval, ale spis v tom, ze nechava protihrace to zahrat na faul. Kdyz jsem videl jak kolohnat holenda porad padal jak cukrova panenka pri jakemkoli kontaktu s Trappem nebo Suchym, tak jsem se obcas musel smat. Pak tam mel samozrejme Trapp spoustu taktickych faulu, ktere mu vubec nevycitam. Celkove mam pocit, ze staci o kousek vylepsit souboje (spise opticky) a budou mu piskat ctvrtinu zakroku. Taxi

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      mart     před 16 lety 14.04.2009 10:13 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate (55).
      "Vladci Prahy" byli opravdu trapni :).
      Jen k tomu travniku, i kdyz se podivas na snimek se slecnou Spotakovou, nemuzu si pomoct, to vypada jako venkovske "drnoviste", a ne jako travnik nejlepsiho tymu v Cechach. Jo, zeleny to sice je, ... ale moc rovny to zrovna nevypada :)

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Stroninhu     před 16 lety 14.04.2009 11:01 |  
        0 0

        Dobrý den Marte,
        byl jsem jako vžy v Edenu a musím uznat, že trávník byl o 150% v lepším stavu, než proti Zlínu. Ono taky při výkopu slečny Špotákové po něm přeběhlo povícero lidí, takže možná proto, ale jinak se mi trávník moc líbil. Líbila se mi i hra, zvláště v druhé půli. Jen je potřeba se takhle nahecovat, na všechny zápasy. Doufám, že Kladno přejedeme stejným způsobem, jako doma napodzim. Díky všem za skvělý zážitek. Jak fanouškům, tak hráčům...

        Stroninhu

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 11:44 |  
      0 0

      souhlas , důležitý je taky vidět že hráči sou , věřim že až se uzdraví Volešák Kaufman a třeba ještě Literri bude to taky jiný , ale utok je naše slabina to je jasný, Ford v lete odejde zustane Pekny snad se vrati Senky , no a pri trose stesti pride i ten vysnenej Standa , nehlede na to ze je ve hre jeste i ten Litteri , takze ono se to srovna, jen by me zajimalo co je s Ivanou.

  15. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Viking     před 16 lety 14.04.2009 07:25 |  
    0 0

    A dneska všichni držet Šmícovi palce, jde pod kudlu!

  16. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Gino     před 16 lety 14.04.2009 08:26 |  
    0 0

    Z pohledu poradatele: velice mile mne prekvapilo, ze nedoslo k zadnym vytrznostem, kterych jsme se vsichni obavali. Pohled na x stovek spartanu jen tak sedicich/stojicich - nikde zadnej plot, no... dopadlo to nad ocekavani. Dokonce v mem sektoru (vysla na me ted 226 225) bylo spartanu tak 15, mozna i 20% a vsechno naprosto bez problemu. Je videt, ze to jde.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      lemurek80     před 16 lety 14.04.2009 17:01 |  
      0 0

      tak to ses zbláznil ne?Náhodou sem taky seděl v úplně mrtvém 226 (protože jinam lístek nebyl) a seděl pod náma jeden rudej tatík se synem,který jen při gólu zakřičeli jinak byl klid a asi o 20 sedaček směrem k rudýmu kotlíku seděl jeden blázen co asi 3x za zápas zařval Sparta...po umravnění od okolí dal pokoj.

      Víc Sparťanů sem neviděl.Vůbec jsem hrdej na slávisty,že nejsou takový bačkory a fakt bylo mimo sektor minimum sparťanů (těch schopnejch se po golu Sparty postavit) za to děkuji a smekám
      SKS forever

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Gino     před 16 lety 15.04.2009 09:51 |  
        0 0

        lemurku... kdyz rikam 15%, tak to myslim vazne :o) Ver mi, ze jsem jich v pruchodu potkal dost, mluvil jsem s nimi a pocitam i jejich doprovody. Samotneho me to prekvapilo. Nicmene nevidim duvod proc nekoho umravnovat, pokud fandi slusne - naopak jsem byl velice rad, ze se fandilo, jak se fandilo... jenom to "jude slavie" si mohli kluci odpustit... nase reakce "smrt sparte" byla taky docela zbytecna, asi se nechame snadno vyprovokovat :o)

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          bongor     před 16 lety 15.04.2009 12:12 |  
          0 0

          Jude Slavie,to když se ozve ,tak se vždycky směju.Je to úplně stejný,jako by Šimon Peres řval jude Arafat.Kdo ví jaké měli sralťani
          problémy za okupace,je mu jasné o co jde.

  17. Jak se osvědčují "posily"

    tantalos     před 16 lety 14.04.2009 08:29 |  
    0 0

    O nákupech nových hráčů by měl ve Slavii rozhodovat někdo, kdo fotbalu rozumí. Bilance akvizic Slavie od ledna 2008, tedy okamžiku zvratu, kdy došlo k tzv. vraždění neviňátek, tedy vyhnání Dočkala, Necida, Váchy a Gecova ze Slavie, pořídilo vedení téměř dvacítku nových hráčů.
    Jak se jejich nákupy osvědčují, dokazují výsledky poměrně slušného průzkumu veřejného mínění na iDnes.
    Dnes v 8.00 tam 1874 respondentů hodnotilo výkony slavistů v derby.
    1.55 Dušan Švento
    1.88 Petr Janda
    1.89 Martin Vaniak
    2.16 Tomáš Pekhart
    2.21 Marek Suchý
    2.13 Erich Brabec
    2.36 David Hubáček
    2.54 František Dřížďal
    2.68 Pavel Fořt
    x 2.69 Marek Jarolím
    2.78 Tijani Belaid
    x 2.79 Petr Trapp
    x 3.59 Aleš Besta
    Z téměř dvou desítek akvizic určených primárně do ačka tedy do včerejšího derby odehráli dostatečný počet minut jen tři hráči, kteří byli koupeni ve třech přestupních termínech od ledna 2008.
    Jsou označeni křížkem
    Poměrně reprezentativní průzkum tedy ukazuje, že nákupní politika Slavie nesvědčí o tom, že by triuvirát Rosen, Doležal a Jarolím, který má rozhodující slovo při nákupech, fotbalu rozuměl.-
    Pozn . Pekhart a Fořt jsou staří slavisté a nelze je označit za nové akvizice, protože Slavii ani nepatří

    • Re: Jak se osvědčují

      LordEdmund     před 16 lety 14.04.2009 08:57 |  
      0 0

      vyhnání Dočkala, Necida, Váchy a Gecova ze Slavie,by se dalo nazvat spíše prodejem. A v tom zlém období ten ošklivý triumvirát zařídil dva tituly, ty statistiku z Idnesu :-)) Předpokládám, že víš, jak jsme na tom byli s tituly do té doby.

      • Re: Jak se osvědčují

        tantalos     před 16 lety 14.04.2009 09:33 |  
        0 0

        O přesnosti statistiky z iDnesu lze možná pochybovat. Tvrdí-li však někdo, že ty tři nové akvizice patřily mezi nejlepší hráče na hřišti a osvědčily se, musíme především pochybovat o jeho zdravém rozumu.
        Já tvrdím, že od ledna 2008 dochází k drancování kádru Slavie a nahrazování mimořádných a talentovaných hráčů typu Necida, Švece, Vlčka a dalších hráči nedosahujícími slavistických standardů. tedy že o akvizicích by měl rozhodovat někdo, kdo tomu rozumí a není liný se jet podívat, jak kdo hraje dřív, než ho koupí.

        • Re: Jak se osvědčují

          lassiter     před 16 lety 14.04.2009 09:43 |  
          0 0

          Nikdo tu netvrdí, že ty tři nové akvizice patřily mezi nejlepší na hřišti, takže nám neříkej, co musíme dělat. O akvizicích bude vždycky rozhodovat ten, kdo tu firmu vlastní a kdo nese zodpovědnost. Vlček se ti v létě vrátí.

    • Re: Jak se osvědčují

      lassiter     před 16 lety 14.04.2009 09:01 |  
      0 0

      No, každý má nějaký názor. Necid nebyl vyhnán, odešel za slušný peníze, Dočkal odešel za menší, ale taky celkem slušný peníze. Vácha je náš hráč. Dávat za důkaz hodnocení čtenářů iDnes z jednoho zápasu je směšné.

      A jeden dotaz, dokážeš se taky někdy radovat z toho, že Slavia je tam, kde je, má krásnej stadion a hraje (zpravidla) hezkej fotbal? Baví tě vůbec chodit do hlediště, anebo se tam trápíš a přemejšlíš dokola, jak by to bylo skvělý s Gecovem, Váchou a Dočkalem v sestavě? Nemáš lehkej život.

      • Re: Jak se osvědčují

        Viking     před 16 lety 14.04.2009 09:20 |  
        0 0

        Na to se dá Tantale odpovědět jenom: "Mistři, dvakrát po sobě!!!".

        BTW, Gecov lepší průměr ligy, Vácha zatím v Baníku tragickej, Necka odešel za slušnej balík. Jedinej Bořek za něco stojí. To mi přijde za poslední tři roky vcelku slušná bilance.

        Víš co? Vyser se na to, jezdi vlakem do Liberce a na Slavii se vykašli.

        • Re: Jak se osvědčují

          tantalos     před 16 lety 14.04.2009 09:41 |  
          0 0

          O tom, zda je gecov průměrný nebo ne, můžeme diskutovat, ale o tom můj příspěvek nepojednává. Považuji ho za hráče o třídu výš než trappa, ale to je vedlejší.
          Konstatuji jen, že naše akvizice od ledna 2008 jsou velice podprůměrné, a že by měl o akvizicích rozhodovat někdo, kdo tomu rozumí.

          • Re: Jak se osvědčují

            Squater     před 16 lety 14.04.2009 11:19 |  
            0 0

            A už toho mám dost...

            Jak už někdo napsal výše, co kdyby si doprdele už držel s touhle omletou pohádkou hubu a jezdil na fotbal do Liberce...

            Co jsi kdy pro Slavii udělal, vubec nic! A tipuju že letos ti to na fotbal "ještě nevyšlo".

            Navrhuju uspořádat sbírku - ne na stadion, ani na pomník Pepiho Bicana - ale tomu debilovi Tantalovi na Kartu Z na ČD na trasu Praha - Liberec, aby se tam mohl koukat na reprezentanty Dočkala, Gecova a Dejmky...

            • Re: Jak se osvědčují

              Filipos     před 16 lety 14.04.2009 15:21 |  
              0 0

              Souhlasím tantalos je neuvěřitelnej DEMAGOG.

              U Dočkala má možná pravdu, ale ostatní (Gecov, Dejmkové, Vácha, Teo...) se musejí nejdříve "vykopat" než budou mít na kvalitu a tlak ve Slavii. Ve Slavii by seděli na lavici a z jejich talentu by nebylo nic. A to nemluvě o tom jakou by dostal Dočkal sodu zde na fóru, jak je neuvěřitelně pomalej...

    • Re: Jak se osvědčují

      mart     před 16 lety 14.04.2009 09:49 |  
      0 0

      Jejda, Tantale, ... dobre rano:), a ja uz se skoro bal, ze nebudete brecet:D. No, nastesti jste nezklamal.
      Je dobre, ze to alespon nekdo vidi objektivne, ze.
      V ostatnim s Vami (opet) naprosto souhlasim.
      Zejmena s casti "O nákupech nových hráčů by měl ve Slavii rozhodovat někdo, kdo fotbalu rozumí", .... trosku si sice protirecite uvedenim statistiky hlasovani "neodborniku", ... ale nakonec, nikdo nejsme dokonaly, ze?
      Jenom me vzdycky potesi, ze vyber slov ve vsech Vasich prispevcich zarucuje ne 85% procent pritomnost "vrazdeni", "nevinatek", "Gecov", "Necid", "Dolezal", "Rosen", ... dale na 99% "Dockal" a "Vacha", no a hlavne je to na 100% sranda :D.mart

      • Re: Jak se osvědčují

        tantalos     před 16 lety 14.04.2009 10:06 |  
        0 0

        Hezký den, Marte,
        Přiznávám se bez mučení k neobjektivnosti. Člověk objektivní by včera nemohl fandit jen jedinému mužstvu, musel by objektivně fandit Řepkovi, Blažkovi apod, a tolik objektivnosti v sobě opravdu nenajdu.
        Fakt je to, že o některých pozitivních aspektech činnosti slavistického vedení mlčím. Například již dlouho jsem nenapsal jméno Puček. Ale tak to bývá, jsme jen fotbaloví fanatici, lidé nedokonalí. A já jsem rád, že se dobře bavíte.
        A tak jako Sokrates skončím citátem:
        Může být i trochu smutno, jen když je veselo.

    • Re: Jak se osvědčují

      jirrkka     před 16 lety 14.04.2009 10:30 |  
      0 0

      Tantale,
      jen pro zajímavost. Všechny hráče, kteří včera nastoupili přivedl do mužstva Jarolím, Rosen a Doležal. Sice třeba Švento přišel před ,,vražděním neviňátek, ale: ŠVento, Janda, Vaniak, Pekhart, Suchý, Brabec, Hubáček, Dřížďal, Belaid aj.....všechny do Slávie přivedl Jarolím.....

      • Re: Jak se osvědčují

        tantalos     před 16 lety 14.04.2009 12:05 |  
        0 0

        A fakt Jarolím přivedl Sucháče hezky za ručičku, kluka prťavýho?
        Zapomínáš na pana Říčku a jeho fantastický cit.

        • Re: Jak se osvědčují

          miross     před 16 lety 14.04.2009 12:37 |  
          0 0

          Tantale ty jseš fakt hlupák! Tvoje příspěvky jsou fakt jeden nesmysl za druhým! Nazvat prodej hráče vyhozením, je fakt už k zamyšlení!Naštěstí jak je vidět s tebou nikdo nesouhlasí!

          • Re: Jak se osvědčují

            tantalos     před 16 lety 14.04.2009 12:50 |  
            0 0

            Nechci, aby se mnou někdo souhlasil. kdybych o to stál, nedráždil bych starými průšvihy. Mněš úplně stačí, když se občas někdo zamyslí.

        • Re: Jak se osvědčují

          jirrkka     před 16 lety 14.04.2009 12:51 |  
          0 0

          Ano, vím, že Suchého do slávie přivedl pan Říčka. Ale do A mužstva Suchého zařadil Tebou proklínaný Jarolím. Bylo to v utkání v Příbrami společně s Milanem Černým. Tuším, že jsme tam vyhráli 1:0. Ano, práce pana Říčky, kterou pro Slávii odvedl byla famozní, ale podobně se dá hovořit i o práci tria Jarolím, Doležal, Rosen. Výsledky hovoří za vše ať se to někomu líbí nebo ne.

    • Re: Jak se osvědčují

      Kabi     před 16 lety 14.04.2009 10:43 |  
      0 0

      Známkování Gambrinus liga 2008/2009 http://fotbal.idnes.cz:
      1.8 Vladimír Šmicer
      2 Matej Krajčík
      Mickael Tavares x´
      2.09 Tomáš Necid
      2.2 Marek Suchý
      2.22 Tijani Belaid x´
      2.23 Dušan Švento
      Marek Jarolím x
      2.4 Martin Vaniak x´
      2.42 Erich Brabec x´
      2.44 Jaroslav Černý x
      2.64 Aleš Besta x
      2.68 Petr Trapp x
      Grajciar a Cisse mají více než 3.5
      x´- hráči,které přivedli naši neexperti o něco dříve

      2.45 Bořek Dočkal
      3 Vácha
      3.2 Marcel Gecov
      3.5 Radek Dejmek

      Ať koukám, jak koukám, tak jsou naši noví hráči podle této statistiky až o třídu lepší. Jediný Dočkal by se mohl snad prosadit...

      PS: Všem našim odchovancům fandím a věřím, že to dotáhnou jednou daleko

      • Re: Jak se osvědčují

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 11:54 |  
        0 0

        přesně , jak někdo psal , všechny hráče přivedli Jarolím a že se někdo nepovede je absolutně normální i v těch nejlepších klubech světa a ty maj nějaký skauty , výše zminovaní "vyhnaní" hráči byly všichni prodáni , takže o nějakém vyhnanství nemůže být řeč, trochu mě mrzí ta kritika Trappa, myslím že si nezaslouží být kritizován po pěti zápasech, Grajciar včera taky ukázal že potenciál má , tebou opěvovaného Dříždala udělal taky ten nelida Jarolím, navíc myslim že i tohle přestupový okénko se nám v celku povedlo , všichni co přišli mají něco do sebe , i ten Besta kterej sice zatím goly nedává ale fakt je ten že to aspon odjezdí a to se cení. Nechápu že po takovýmhle výkonu co včera kluci předvedli dokážes všechny tady jen znechutit, já myslel že tohle rozveselí i tebe ale to sem se mílil, tobě se asi líbilo spíš to jak Liberec přejel o parník Baníček.

    • Re: Jak se osvědčují

      Rhodri     před 16 lety 14.04.2009 11:51 |  
      0 0

      Skoda, ze se vcera nevyhralo. Nejen proto, ze by to byvalo bylo zcela zaslouzene, ale take proto, ze jsme mohli byt usetreni teto obvykle Tantalovy demagogie. Nezbyva nez doufat, ze vsechny zapasy do konce ligy vyhrajeme, abychom si od nej odpocinuli pred letni prestavkou, kdy to na nej zase prijde v plne sile... A malem bych zapomnel na to, ze jsme se jej chtel zeptat, kdo ze to delal prestupy do Slavie pred onim tragickym lednem 2008?

      zdravi Rhodri

      PS Srarta byla vazne uplne naha, ale to hlavne diky velmi dobremu vykonu nasich kluku, kteri je k nicemu nepustili a jasne je prehravali. Nejak se mi zda, ze vsude mozne v novinach se pise, jak slavia dominovala derby diky spartanske neschopnosti, pricemz se zamenuje pricina a dusledek, tedy srarta hrala tragicky kvuli vyborne hre Slavie.

      • Re: Jak se osvědčují

        lassiter     před 16 lety 14.04.2009 12:19 |  
        0 0

        Slepice nebo vejce? Nám vždycky říkali, že hrát můžeš jen to, co ti soupeř dovolí, takže jestli je to pravda, tak to bude tak jak řikáš :-) Mně se včera moc líbilo, že jsme konečně začali využívat křídelních prostorů. Přeci jen se mi víc líbí systém s krajníma záložníkama, než "motání" se čtyř záložníků uprostřed :-) Po odchodu Mateje se mi zdála pravá strana pod východní tribunou směrem k severu taková prázdná, nikdo se tam moc neobjevoval, až včera díky Ferymu a zejména po příchodu Jandy a Grajciara tam bylo najednou plno a krásně se na to koukalo. Tady já vidim hru Slávie srovnatelnou s evropskými týmy, rychlí krajní záložníci, centr do vápna, Necid gól :-)

      • Re: Jak se osvědčují

        tantalos     před 16 lety 14.04.2009 12:19 |  
        0 0

        Zase se mýlíš Rhodri,
        nepřilévám olej do ohně v situaci, kdy všichni nadávají. Argumentuji v době, kdy jsou všichni spokojeni, že ta remíza prakticky znamená titul.
        Víš, Rhodri, myslím, že by z tebe měl radost soudruh Stalin. Lidé jako ty, kteří odmítají diskusi, šmahem odsuzují všechny argumenty, které jim nejdou pod nos, jako demagogii, podrážděně reagují na každou známku disentu, dráždí je neochota jásat, když si to dav žádá, jsou v zásadě rudí jako Gottwald a ostatní komouši. A takoví lidé v Ćesku vždy fandili Spartě. Slavia bývala mužstvem myslících fandů, ne stádem ovcí.
        Nechci od tebe, abys se mnou souhlasil, bude mi stačit, když donutíš svou šedou mozkovou kůru k činnosti. Pak jsem nepsal ty své řádky zbytečně.

        • Re: Jak se osvědčují

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 12:25 |  
          0 0

          nebo by se dalo taky říct že ty jsi jako současný komunista, at se v parlamentu dělá cokoliv , vždycky remcaj a vzpomínaj na to jaký to bylo před tim :D ale ted vážně , tak sem se díval na Italskou ligu a koukam ze reggina je suverene posledni , by se mohl se Standou vratit i Matej Krajcik, a rovnou by se knim mohl pridat i L.Jarolim kterej byl vcera na derby v hledisti :) to by bylo fajn leto.

        • Re: Jak se osvědčují

          mart     před 16 lety 14.04.2009 12:57 |  
          0 0

          Ono je to tezke Tantale......
          Mate pravdu..., kdyz ostatni nadavaji...Vas tu neni moc videt, ale kdyz Vas tu videt je, no tak potes panbuh. Ja samozrejme taky nejsem objektivni, ale ono to nemusi nutne byt jen o "objektivnim", ale hlavne o "rozumnem" zhodnoceni situace/situaci. Jakysi "Common sense", i kdyz ten je bohuzel jaksi trochu "uncommon".
          U Vas mi ( a domnivam se, ze nejsem sam) tento "smysl" chybi uplne.
          S oblibou pouzivate extremni konstrukce, jste stastny, kdyz muzete byt "odlisny", a .... bohuzel, kdyz muzete svymi slovy pokopat ostni (ne vsechny, ale ostani), a hlavne porad (a do zblbnuti) OPAKUJETE to stejne, to stejne, ...a zase to stejne.
          Vite, ono sem chodi spoustu lidi, kteri nejsou uplni blbci (....ted samozrejme nemluvim za sebe :D), a mozna nekteri vedi na Jarolima horsi veci nez vite Vy...... Jenze v kontextu to je (a ja doufam, ze i bude) manazer, ktery nam prinesl titul/tituly, poradnej fotbal(ne vzdycky :D), a tak trochu (aspon nekterym z nam vratil hrdost na sesivane barvy.
          Pripada mi ( a mozna se pletu :), ze na jedne strane nadavate na zapskle dedky z drevenky, ... a na druhe strane rostete zdatne do jejich kabatu.zdravi mart
          PS. "Kuru mozkovou" jsem predtim zapomnel ... rekl bych 45%? :D

          • Re: Jak se osvědčují

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 13:24 |  
            0 0

            Jasna je jedna vec.. zatimco drive slavie nastupovala do derby s napul stazenymi kalhotami, dnes je z ni sebevedomy tym, ktery vi, ze muze prehrat kazdeho soupere v lize. Situace se obratila, rudi meli tak malo sebevedomi, ze temer neprekracovali pulku hriste. Vazme si toho, neni to az takova samozrejmost, napriklad jeste loni touhle dobou jsme do derby nastoupili uplne jinak, bojacne, bez stavy. Jarolim ma na tom nepochybne velkou zasluhu, samozrejme nemalou roli sehraly i dalsi veci - vyborna prace s mladezi, ktera nam dala Suchyho, Jandu, Svece, navrat Smici, solidni porce stesti v zapasech s Ajaxem a na konci minuleho rocniku ligy, dostavba stadionu, kterej poskytl vyborny zazemi.

            Presto, kriticke uvahy jsou namiste vzdycky, proc ne. Jestli Tantalos tvrdi, ze hraci, kteri odesli, nebyli adekvatne nahrazeni, je to urcite namet na debatu, viz napr. Dockal - MJ, Gecov - Trapp, Senky - Besta..

          • Re: Jak se osvědčují

            tantalos     před 16 lety 14.04.2009 13:25 |  
            0 0

            Máte pravdu, Marte,
            Opravdu někdy do zblbnutí opakuji věci,které již byly řečeny.
            Neopakuji tady ale všechny věci, které bych opakovat mohl. Nepíši tady do zblbnutí o tom, jak dva trenéři pochodovali pěšky do České Lípy. nejde mi o to někoho diskreditovat.
            Psal jste před časem něco v tom smyslu, že aby se člověk ve fotbale prosadil, nesmí být anděl - i když jste to možná formuloval ostřeji. A měl jste svatou pravdu.
            Všimněte si, že jsem také prakticky odstranil kritiku trenéra. teď kritizuji rovnou celé vedení, je to spravedlivější.
            Ano, používám extrémní konstrukce. Ale mně přijde jako mnohem extremističtější, když tady pár ... doplňte si pořádně expresivní výraz ... píše, že Slavia za všechno vděčí jen jarolímovi, že bez jarolíma by nebyly tituly, že jarolím přivedl do Slavie všechny, že neexistovali žádní Veselí, Pláničkové a Koškové, že před příchodem Jarolíma nikdo neuměl hrát fotbal, že Jarolímův exkrement voní...
            Mé téma je stále stejné. To téma je následující:
            Slavia nesmí myslet jen na dnešek, musí se starat o budoucnost.
            opakuji:
            Slavia nesmí myslet jen na dnešek, musí se starat o budoucnost.
            Proto se nemá zbavovat těch Gecovů a spol...
            Proto má kupovat hráče perspektivní a ne Abrahamy a spol, (tady začínám používat výraz hráče secondhandové a partiové), proto má myslet na to, kdo nám proboha zbyde, ať prodáme Šventa a Suchého.
            A tahle myšlenka má ke common sense - říkejme tomu selský rozum -- docela blízko. A je stále palčivější

            • Re: Jak se osvědčují

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 14:02 |  
              0 0

              za Suchyho nam roste Hosek , za Sventa nam roste Jablonsky , talentu mame jiste vice, Janda ukazal ze prechod z talentu na hrace pro zaklad zvladl, Pekhart toho jeste taky hodne predvede( snad ho koupime), stejne tak Belaid kdyz se bude snazit a bude makat, moznosti je dost a dost, v lete se vrati Standa srdce tymu a tobude teprve tempo, ja vidim nasi budoucnost dobre.

              • Re: Jak se osvědčují

                tantalos     před 16 lety 14.04.2009 14:14 |  
                0 0

                Máš možná částečně pravdu, ale podstatné je něco jiného:
                za poslední tři přestupní termíny Slavia nekoupila takového hráče, který by se včera v derby osvědčil.

            • Re: Jak se osvědčují

              mart     před 16 lety 14.04.2009 14:14 |  
              0 0

              :), tak o tom Koskovi, ale i o Planickovi, to je opet "extremni konstrukce", protoze ty jste ani Vy ani ja nikdy hrat nevidel :), a stejne tak extremni je i tvrzeni, ze zdejsi (XXXX, bez doplneni jakehokoliv vyrazu) blahoslavi Karla Jarolima! A to se netyke jen "modrych", kteri uz pochopitelne vedi, ale i tech, kteri , ...ehm "nevedi" :)
              Karel Jarolim dostava v hodnoceni od fanousku "bonus", ktery mu patri. Stejne tak patri i Dolezalovi a Rosenovi. Dali nam titul. Dostanou "bonus". Ale nikdo nerika, ze bez Jarolima by Slavia nebyla, alespon to nerika Sokrates 55, quelhar, Huzgi, miross ale ani Rhodri ( a dost ostatnich, kterym se omlouvam, ze sem je neuvedl). Proste komu cest, ...tomu cest, ...a pritom "vodcad az pocad". Slavia byla pred Jarolimem a bude i po nem. Karel Jarolim bude ale urcite patrit k tem trenerum na ktere si radi vzpomeneme.
              No a dostali jsme se k Budoucnosti.
              Naprosto souhlasim.
              opakuji:
              Naprosto souhlasim.
              A doplnim, ze nejlepsi cestou k budoucnosti nejsou SNY, nejlepsi cestou k budoucnosti je trvda prace, tvrde vysledky.
              Cili malinka parafraze.
              Slavie nesmi pri mysleni na budoucnost zapominat na dnesek.
              opakuji :)
              Slavie nesmi pri mysleni na budoucnost zapominat na dnesek.
              Soucasne (Vami tak kritizovane) "vedeni" Slavie ma proste na vec uplne jiny nahled nez Vy. Zretelne jim nevadi prodej Gecovu a Dejmku (ale ani Dockalu a Vachu, protoze, kdyz z nich budou hvezdy, tak je mozny je koupit zpatky, no a kdyz ne, tak holt smula, ..... to se taky muze stat.), a zretelne museli prodat Necida (vysvetleni v "The Origin of Species" by Charles Darwin 1859). Proste a jednoduse "vedeni" nechce hrat s Vasema "mladikama". Vy s tim nic neudelate, a ja to beru.
              No a na odpoved na otazku: " Co bude az prodaji Sventa a Suchyho" nemusite cekat az tomu tak bude. Dam Vam ji hned : "Penize", a za ty se koupi nekdo jinej (opetovny odkaz na "The Origin of Species" by Charles Darwin).
              Na uplny zaver jedna mala vytka. Pouzivat privlastky "partiovy" a "secondhandovy" v souvislosti s hraci Slavie ( a zejmena opakovane pouzivani techto slov) se me osobne jevi pomerne dost trapne.zdravi mart

              • Re: Jak se osvědčují

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 14:26 |  
                0 0

                Otazka je, co je lepsi cesta, jestli udrzet mlade hrace pod smlouvou a na hostovackach do doby, nez budou "pouzitelni" pro acko nebo "pouzitelne" hrace kupovat.

                • Re: Jak se osvědčují

                  skman     před 16 lety 14.04.2009 14:32 |  
                  0 0

                  taky zalezi o jake pouzitelnosti mluvis, protoze kdyby byli tak pouzitelni ze by si jich vsiml nekdo v zahranici tak plachne tam ve vetsine pripadu, protoze penize jsou lakadlo

                  • Re: Jak se osvědčují

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 14:44 |  
                    0 0

                    Nemyslim pripady typu Necka, v nasich podminkach nejde udrzet hrace, kdyz je za nej takova nabidka. Myslim pouzitelnost hracu jako Dockal nebo Gecov. Je jasny, ze to chce nekdy cas, treba Gecov podle poslednich dvou zapasu se rozehrava k velmi dobrym vykonum. V dobe jeho odchodu jsme na na jeho misto meli Svece a Tavarese, pres ne nemel sanci a ani jeho tehdejsi vykoonnost na to asi nebyla. Tedka by se mozna hodil, Trapp ma podle meho zatim srovnatelnou uroven, jineho pouzitelneho DZ nemame. Z toho je videt, ze koupit si kvalitniho hrace je hodne tezky, nedostupny byl nejen Rajnoch, ktery se neprosazuje v Bundeslize, ale ani Marek, ktery hraje tuzku v Ostrave. Sehnani hrace typu tavares je otazka stesti, viz Cisse.

                • Re: Jak se osvědčují

                  Rhodri     před 16 lety 14.04.2009 14:49 |  
                  0 0

                  Martyni, nezlob se na me, ale tohle je nesmyslne sugestivni otazka. Takhle ta volba nestoji. Nektere mlade hrace drzime pod smlouvou a posilame je na hostovani, nektere ne. Ve vetsine pripadu se dari provest spravne volby, v nekterych ne. Zrovna tak musime pouzitelne hrace kupovat, ve vetsine pripadu se to dari, v nekterych ne.

                  • Re: Jak se osvědčují

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 15:02 |  
                    0 0

                    No tak jasne, ja to nemyslel takhle absolutne.. ta otazka je konkretni - se kterymi hraci pocitat a udrzet si je a ktere kupovat.. jasne ze nelze na vsechny posty vychovat hrace.. stejne tak si sotva koupime 20 kvalitnich fotbalistu.

                    • Re: Jak se osvědčují

                      Rhodri     před 16 lety 14.04.2009 15:19 |  
                      0 0

                      OK. To je zajimava otazka, koho v lete nechat a koho pustit, kdo se muze posunout z becka a dorostu a kdo ne. Zda se mi, ze je nekolik hracu, kteri by se mohli dale zapracovavat do acka - Jablonsky, Hosek, Cerny, Kindel, Kovarik, Vyhnal. Ale konkurence je velka (coz je dobre), zvlaste kdyz se zohledni, kolik hracu je zranenych, stejne jako to, ze urcite nekdo v lete prijde.

                      • Re: Jak se osvědčují

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 15:44 |  
                        0 0

                        Urcite, uvidime, kdo z nich dostane sanci.

              • Re: Jak se osvědčují

                Rhodri     před 16 lety 14.04.2009 14:55 |  
                0 0

                Marte, pekny pokus. Sice se obavam, ze marny, ale pekny. Co nadelat s temi, kterym chybi zakladni ochota priznat druhym uspech a respektovat vysledky jejich prace? Je to takove pleteni si elementarni slusnosti s hyzdevlezectvim. Nemas tam nejakou cetbu, kterou bys jim mohl doporucit?
                zdravi Rhodri

                • Re: Jak se osvědčují

                  mart     před 16 lety 14.04.2009 19:35 |  
                  0 0

                  :D, trochu pokory a trochu respektu ( u nekoho i trochu nadhledu)..... to se neda nastudovat, to je skola zivota, ...a samozrejme - na tuto skolu jsou pomerne dost tezky "prijimacky" :)

              • Re: Jak se osvědčují

                quelhar (admin)     před 16 lety 14.04.2009 15:10 |  
                0 0

                Souhlasim, marte. Samozrejme, ze Slavia byla pred Jarolimem a bude i po nem. Co uz tak samozrejme neni je to, zda byla Slavia pred Jarolimem tak uspesna jako ted a hlavne - zda bude tak uspesna i po nem. Muzeme se bavit take o tom, co je pro Slavii meritkem uspechu. Jeste pred dvema lety to bezpochyby byl ligovy titul. Ted uz se nekteri slaviste dostali do stavu, kdy pro ne liga neni meritko a hledaji vyssi cile. Klast si vysoke cile je v poradku, ale clovek by mel pri tom zustat pokorny. To, ze mame po 23 kolech 51 bodu v tabulce, to neni samozrejmost. Neni to tak davno, co nasim standardem bylo cca o 8 bodu mene. Ted mame v poslednich trech sezonach 47, 49 a 51. A rozhodne neni samozrejmost, ze se to bude pristi sezonu opakovat. K tomu povede opet jen tvrda prace na trenincich a v zapasech, stejne tak jako pri jednani o nahradach za hrace, kteri se stanou neudrzitelnymi (at uz z financniho nebo z moralniho hlediska, to muzou byt Suchy, Janda a/nebo Svento). Ale jak uz bylo receno vyse nekym jinym, za Sucheho si vychovavame Hoska, za Sventa si vychovavame Jablonskeho. Na miste Jandy muze hrat ze soucasneho kadru Grajciar, muzeme hrat osvedcenou variantu s Belaidem a Jarolimem. Koneckoncu neni ani vyloucene, ze treba koupime zpatky Dockala a nebo koupime jineho praveho zaloznika.
                Kdyz se podivam na financni vysledky Slavie za poslednich par prestupovych obdobi, tak to taky nevypada, ze se ritime do zahuby: (upozornuju, ze castky jsou jen hrube odhady a slouzi pro orientaci, nepocitam hostovani, pouze prestupy)
                letosni zima: Necid +120, Tavares +40, Latka +15, Kaufman -7, Besta -5, Trapp -12, Dens -2. Ostatni castky jsou zanedbatelne, nebo jde o hostovani s opci, ktera se jeste neuplatnila. Dohromady tedy +149M.
                predchozi leto: Dockal +15, Kalivoda +5, Sourek +3, Ivana -7, Belaid -15, Siklic -7, Grajciar -5. Celkem -11M.
                predchozi zima: Vlcek +30, Svec +40, Gecov +5, Gaucho +2, Toleski -7, Jarolim -10, Cerny -10, Abraham -10. Celkem +40M.
                predchozi leto: Kozacik +5, Dejmkove +3, Dosoudil +3, Sourek -3, Gebre -7, Volesak -7. Celkem -6M.
                Za posledni ctyri prestupni obdobi mi to dava odhadem +172M. I kdybych se sekl treba o 40M smerem nahoru, tak to je porad pres 130M v plusu. Presto se v lize stale zlepsujeme, o nasich hracich se mluvi jako o potencialnich reprezentantech (a to vcetne proklinanych hracu jako Jarolim a Cerny). Mame siroky kadr, ve kterem u drtive vetsiny hracu je potencial, ze na nich vydelame (uz treba proto, ze jsme za ne nikomu neplatili). Takze i z ekonomickeho hlediska je toto obdobi vice nez uspesne, kdyz pridame jeste prijmy z LM, tak veleuspesne.

                Hlasy o tom, jak je tym neustale oslabovan, jsou slyset uz temer rok a pul. Presto zatim k onomu vykonnostnimu propadu stale nedoslo. Ale kdyz se budou opakovat dostatecne dlouhou dobu, jiste nastane doba, kdy na ne dojde, to je nepopiratelne.

                • Re: Jak se osvědčují

                  tantalos     před 16 lety 14.04.2009 15:50 |  
                  0 0

                  Skvělá diskuse.
                  Přesto:
                  Nikdo z hráčů získaných ve třech posledních přestupních termínech nebyl včera v derby oporou.

                  • Re: Jak se osvědčují

                    quelhar (admin)     před 16 lety 14.04.2009 16:50 |  
                    0 0

                    Nejlepsi hraci byli Svento s Jandou, to je nepopiratelne a nikdo to nezpochybnuje. Ale svuj podil na nasem tlaku mela bezpochyby i zalozni rada, ve ktere si sve odvedli jak Jarolim, tak Belaid, tak i Trapp, posleze take Grajciar - byl to prave on, kdo poslal presny centr na Pekharta pred vstrelenim nasi branky. Myslim, ze prave v zaloze byl mezi nami a Spartou nejvetsi rozdil, my jsme naprosto jednoduse ziskavali vetsinu odrazenych micu.
                    A krom toho, v minulych zapasech byli oporami i tito "novi hraci" - pulku podzimu Belaid, konec podzimu a zacatek jara Jarolim, lonske zacatek jara zase Cerny, ktery hral dobre i ted na zacatku jara.
                    A hlavne - hraci jako Cerny, Trapp, Belaid nebo Jarolim nejsou ve Slavii na rok nebo rok a pul. To jsou hraci, kteri u nas zustanou treba tri roky a muzou se dale zlepsovat - cim dele budou v tymu, tim lepe, jak dokumentuje treba Marek Jarolim.

                    • Re: Jak se osvědčují

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 17:19 |  
                      0 0

                      Fakt je ten, ze nase zaloha spartu prehravala, ackoli jsem se prave vykonu nasi zalohy bal. A to i ve stredu pole, kde dvojice Kladrubsky - Kucka byla u vseho pozde. To neni jen o jednom hraci, byt Svento s Jandou byli nejlepsi. Druhy fakt je, ze nam do prichodu Jandy chybela hra po prave strane zalohy a ze MJ s Belaidem hodne kazili.

                • Re: Jak se osvědčují

                  Ravik     před 16 lety 14.04.2009 15:53 |  
                  0 0

                  Hezký souhrn (jako vždy). Nicméně si myslím, že je důležité vzít v potaz i další hodnotící hledisko a tím je kvalita hry a výsledky v evropských pohárech. A tady si myslím, že to letos mělo sestupnou tendenci a i díky letošnímu jaru (výhry pouze o gól, prohra, remízy) nejsem do příští sezóny příliš velký optimista. Já jen aby pro nás naše vybrakovaná liga nebyla falešným zrcadlem... přiznejme si je to opravdu bída, hezkých zápasů bylo jako šafránu, o kvalitní přípravě na evr. poháry nelze vůbec mluvit (nemyslím že tomu tak vždy bylo). Souhlasím s Tantalosem v tom, že Vlček, Švec, Krajčík, Necid a Tavares, nebyli adekvátně nahrazeni. Jak píše Quelhar peníze na kvalitnější posily asi byly, ale nevidím do toho. Taky bych raději v našem dresu viděl Rajnocha, Svěrkoše, Marka atd... Ale zřejmě ten, kdo o tom rozhoduje si myslel že lepší investicí budou Gebre, Šourek, Trapp, MJ, Černý, Besta, Ivana, Abraham atd... myslím že za 65M hodně málo muziky.

                • Re: Jak se osvědčují

                  mart     před 16 lety 14.04.2009 16:07 |  
                  0 0

                  ...a ja opet MUSIM souhlasit s Tantalem.
                  "Sqely prispevek".
                  ...i s Ravikem. "Jako vzdy".
                  snad jen, ze u me je to bez vyhrad :)mart

                  • Re: Jak se osvědčují

                    Ravik     před 16 lety 14.04.2009 16:13 |  
                    0 0

                    to "jako vždy" bylo na to shrnutí Quelhara ;-)

                • Re: Jak se osvědčují

                  lassiter     před 16 lety 14.04.2009 16:50 |  
                  0 0

                  No a pokud k těmhle číslům připočteme realitu poloviny roku 2007, pak je jasný, že např. prodej Švece a Necida nejde považovat za "vraždění neviňátek" a promyšlenou strategii "drancování" Slavie, ale za snahu udělat ze Slavie finančně stabilizovaný klub.

                  Čistý zisk z přestupů 170m
                  Splacení půjčky ENICu -140m
                  Splacení dalších dluhů hráčům a jiným subjektům -20m
                  Roční ztráta z běžného provozu klubu (2007/2008) cca -50m (jak vyplývá z účetní závěrky předchozího roku)
                  Roční ztráta z běžného provozu klubu (2008/2009) -40m
                  Příjmy z LM 100m
                  Příjem z UEFA 20m
                  Celkem +40 (pokud se quelhar sekl třeba o 40m, tak jsme teď v podstatě na svým) a ještě můžeme spekulovat, jestli Slavia opravdu vlastnila práva na všechny hráče, co prodala...

                  • Re: Jak se osvědčují

                    tantalos     před 16 lety 15.04.2009 08:03 |  
                    0 0

                    Za součást "vraždění neviňátek" nepovažuji Necidův odchod do CSKA, i když byl podle mého názoru předčasný, ale jednání klubu poté, co Necka (resp. Nehoda) odmítl Kladno a měl "za trest" jít k Peltovi s opcí.
                    Rovněž Švecův odchod - i když nejde o "vraždění" - byl předčasný, představoval neadekvátní přípravu na příchod Rajnocha,

  18. fotky

    lassiter     před 16 lety 14.04.2009 12:32 |  
    0 0

    moc pěkný fotky, mně se nejvíc líbí č. 6 a 43 :-)

    • Re: fotky

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 12:36 |  
      0 0

      na 58 vypadá Ford jako když Rocky Balboa porazil Apola :D

  19. Mikina

    bedva (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 13:39 |  
    0 0

    Asi je marný se schánět po ztracený mikině Lonsdale co? Ale kdyby se našel čestnej člověk, tak ať se sem ozve, nálezný je jasný;)

    • Re: Mikina

      urs (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 23:07 |  
      0 0

      ahoj.., to je ta firma, co poslední dobou proklamuje svoji neúčast na xenofobnich praktikách jejích odběratelů? :-)
      tak tu jsem bohužel neviděl..

      • Re: Mikina

        bedva (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 09:46 |  
        0 0

        jo, to je přesně ta firma:) tak třeba v anglii ji nosí hodně lidí a samozřejmě nejenom bílí, jelikož je to poměrně levná značka (alespoň v anglii). Ale je fakt, že v Česku je (byla) oblíbena v jinejch vrstvách:) i když to už si myslim taky přestává platit

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Viking     před 16 lety 14.04.2009 16:46 |  
      0 0

      Bolševik se zlomeným rypákem. Koupil si lístek do blbýho sektoru.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        FannyBoy     před 16 lety 14.04.2009 17:10 |  
        0 0

        tak to je drsný...

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          lassiter     před 16 lety 14.04.2009 17:19 |  
          0 0

          No vedle do sektoru přišel taky jeden sparťan v dresu a musim říct, že nenávist některých slávistů ke spartě je velmi, velmi hluboká...

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            FannyBoy     před 16 lety 14.04.2009 18:13 |  
            0 0

            Jako na severu?

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 20:56 |  
            0 0

            No na sever přišel dokonce otec s klukem cca 10let kluk sralta sala. Ten otec by zasloužil:/

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 19:39 |  
        0 0

        Přátelé, ale jak pitomej ten člověk musí bejt, když si koupí takovej lístek a navíc neodejde jinam?

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          Gino     před 16 lety 15.04.2009 09:58 |  
          0 0

          Delas si srandu? Koupil si listek, my mu ho prodali, mozna jsme mu ho dokonce i koupili sami (jak tu nekteri deklarovali) a on by mel chodit jinam? Proc? Zaplatil stejne jako ostatni a prisel na fotbal. Tecka. Pokud si to vyslouzil hrubym chovanim, tak OK (i kdyz na to je tam ochranka, poradatele), ale jinak je nesmysl se chovat jako idiot jenom proto, ze ma spartan placene misto vedle me.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 01:09 |  
            0 0

            Děláš si srandu? Dyť si koupil lístek do kotle...

  20. Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

    mart     před 16 lety 14.04.2009 23:08 |  
    0 0

    ....puvodne sem si myslel, ze trochu prehani, ale ted uz vim, ze mel pravdu. Neda se nic delat. Zaprve je starsi (i kdyz ne o moc Lado:), a zadruhe tomu holt vic rozumi. Rozhodne dvakrat(nebo vickrat) tolik nez pan Taborsky :(.
    No a ted proc to sem pletu. Kdo se (spolu se mnou) koukal na Chelski v. L'pool, ... tak uz vi.
    Teda to byla pecka.
    Opakuji:
    To byla pecka!
    Ja si nejsem jeste porad jistej kolik to vlastne skoncilo, ..a vubec ....nezdalo se mi to jenom?
    Panove, kdo ste to nevidel a mate moznost to shlidnout v nejakem zaznamu, tak doporucuji nejen podivat ale primo nahrat!
    Skoro tak dobry jako Slavia v. Zizkov na podzim (nevim krteryho roku) V Edenu pod Berankem. Opravdu.mart

    • Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

      Khadgar     před 16 lety 14.04.2009 23:49 |  
      0 0

      Ono se od derby vždycky čeká úžasnej fotbal či co, ale často tomu tak nebývá. Pamatuju derby, ze kterých by člověk blil (a to ne protože jsme prohráli, ale protože to prostě byl (pod)průměrnej zápas). Na druhou stranu tu ale byly fantastický derby (namátkou 4:4strahov, 4:1strahov, 1:4 toaletná). Prostě nelze od každýho derby čekat zázraky. Liverpool s Chelsea taky nesehraje každej zápas jako ten dnešní, naprosto fenomenální. Akorát škoda že Liverpool nepostoupil...A ještě k tomu včerejšímu derby a Vízkovu průměrnému hodnocení, ono těžko čekat oslňující zápas když hraje jenom jeden tým. Asi tak.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 00:51 |  
        0 0

        Takhle bude z Čecha brzo dvojka

      • Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

        mart     před 16 lety 15.04.2009 08:31 |  
        0 0

        Ale jo, ... ted uz to vidim podobne. Jenze kdyz jsem to psal, tak jsem byl jeste uuuuuplne opily tim silenym tempem (krome prvnich 18ti minut). Ted uz jsem (relativne:) strizliv, ... takze souhlasim.
        Stejne to byla ale pecka, co? mart:)
        (jo v postup L'poolu jsem pochopitelne take doufal, a do prestavky dost hodne)

        • Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 10:04 |  
          0 0

          Marte, na toho Vizka jsem si taky vzpomnel. No byla to naloz, taky jsem byl uplne nadsenej az na to, ze to Liverpool nakonec nedal.. kdyz si clovek pak pusti kousek derby, je to jak zpomalenej film, ale tak to proste je, nase liga a vubec celej nas fotbal je uplne jinde, to nejde srovnavat..

          • Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

            mart     před 16 lety 15.04.2009 12:29 |  
            0 0

            :), jenze voni takhle taky nehrajou porad. Tohle byl opravdu vyjimecny zapas. Presto je treba souhlasit, ze proti vetsine zapasu premier league by asi derby propadlo :(

            • Re: Slavia - Sparta 1:1, podle Vizka prumerny zapas....

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 13:28 |  
              0 0

              no, jenomze u naseho derby se da rict, totez, voni takhle nehrajou porad..:-)). mluvim tedy o vykonu slavie, protoze pri vsi ucte - vykon rudych nema smysl hodnotit, at si ho zhodnoti sami:-)) - tedy vykon slavie byl - v kontextu ceske ligy - vyjimecny, byt to - ve srovnani s evropskou kvalitou - bylo porad jeste relativne pomale a nepresne.

  21. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 14.04.2009 23:26 |  
    0 0

    Zdravím pánové. Nenechme se manipulovat. Po herně vydařeném derby a přiblížení titulu pojďme slavit, užívejme si převahy nad rudými, vychutnávejme sebevědomý výkon v našem krásném stánku. Nějaký zřejmě nemocný jedinec se vás snaží vtlačit do pozice, že je třeba obhajovat poslední dva roky a obhajovat současnost, revidovat a oslabovat úspěchy. Tak dlouho jsme byli přinejlepším druzí, slavme, že jsme třeba jen dočasně první.

    Příspěvky toho pána na T v poslední době zcela ignoruji, vůbec je nečtu a nic mi nechybí. Někteří jste podlehli zdání, že i on miluje Slávii. Pokud ano, tak asi podobně, jako miluje svoji ženu manžel, který ji zneužívá, mlátí, psychicky deptá. I on vám bude do očí tvrdit, že ji miluje a bude si to i myslet. Jednou jsem v poslední době pohlédl do hlubin jeho myšlenek a dozvěděl jsem se, že když budu dál oslavovat úspěchy Slávie, že jsem pomalu jako Gottwald a pluji na vlně komunistických ideí. Phá :-)

    Jarní část soutěže bude ještě dlouhá, tým se nám ještě sehraje a počasí povýší zápasy na krásnou zábavu. Spekulace o budoucnosti bych nechal na další přestupové období. Máme spoustu zajímavých hráčů na marodce, další se postupně rozehrávají, v béčku čekají talenti, další se vrátí z hostování a dobří holubi z cizin. Jen kdyby KJ odešel k repre, tak by mohl nastat průsvih, ale podle vlastních slov chce ještě Slávii hodně dát.

    A proto: "Ať žije Slávie, ať žije Slávie... :-)

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 02:33 |  
      0 0

      souhlasím , palec nahoru

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 10:12 |  
      0 0

      za mě palec dolu. a nikoli proto, ze bych si myslel, že si nemáme užívat současnou slavii nebo že poslední roky nebyly úspěšné.. nezlob se Huzgi, ale tohle jsou silná slova, která se mi tady nečtou pěkně.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      DrFe1     před 16 lety 15.04.2009 12:13 |  
      0 0

      Souhlas (palec nahoru)

  22. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 07:28 |  
    0 0

    Dobré ráno přeji,
    pročetl jsem si pozorně všechny příspěvky a protože mám ještě chvilku času tak se pokusím připojit svůj názor.
    Nebral bych zápas se Spartou jako měřítko v absolutní rovině. Prostě jsme Spartu hlavně ve druhém poločase smetli (i když jsme dali pouze na 1:1) hlavně v herních činnostech ve všech řadách. Měli jsme problémy s jinými a to větší. Pokud se týká hráčů, nebudu nic přepočítávat, to ani nejde. Kolísavost formy mají všichni hráči a to i Ti hráči z Liberce. Opakovaná demagogie je nebezpečná nejen tomu, kdo ji zasívá. A příkladů je v historii mnoho. Kdo rád haní, není nadán k přátelství (Démokritos z Abdér). Pokud budu brát poslední tři roky Slávie, tak tento klub se vyhrabal z neuvěřitelných sra..ček. Já se domnívám, že dokonce letošní rok nebude ve všech číslech nebude ani jedná rudá. Pokud se povede krok vedení směrem do vlastnických struktur ke stadionu, tak je to další významný krok (a že se na to střádají další penízky už také vím). Hráči se budou točit pořád a to jak přistupující tak i odchovanci, to je zákonité. Že se něco povede a nebo nepovede už tu zmínilo mnoho diskutujících. Nezlobte se, prostěž od všech malicherných i jiných důvodů, já si tuto sezonu kazit nenechám. Je totiž velmi dobrá, a ukažte mi v historii od r. 1955, kdy jsme vedli 7 kol před koncem ligu o 11 bodů. Tak asi tak nějak. Sokrates55

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      eomer (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 08:58 |  
      0 0

      Dobrý den též přeji,
      Souhlas se vším. Jedna věc mě ale zaujala- info o stadionu. Bylo by výborné mít ho aspoň z části pod kontrolou, ale netuším o jaký by případně šlo podíl. Také by mě moc zajímalo jaký bude skutečný krok MČ . Jaká je akvizice v projektu v Košicích. Jak to bude s dostavbou garáží ? Kde tedy brát penízky atp. :-))

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        tantalos     před 16 lety 15.04.2009 09:02 |  
        0 0

        Pokud by bylo jasné, že peníze z fotbalové akciovky půjdou na stadion, asi bych nemluvil o drancování kádru. Doufejme, že tomu tak skutečně bude.

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          lassiter     před 16 lety 15.04.2009 09:13 |  
          0 0

          No to by tam nejdřív nějaké peníze musely zbývat...

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 13:38 |  
            0 0

            Dobrý den přeji,
            nerad upozorňuji, ale nemluvil jsem o tom, že by "tam" musely nějaké peníze zbývat. Mluvil jsem o tom, že se penízky střádají. A snad už jste to pochopil. Už jen to, že jsme za poslední tři roky umořili asi 95% pohledávek, včetně Strahova, podíl Enicu, nedoplatků hráčům a ještě resty z let vlády páně Leškovy, už to je počin k té cestě, kterou se snad opravdu vedení vydá a to je i maj.účat na stadionu v Edenu, a pokud sleduji proklamace p.Rosena i p.Doležala, tak se zatím svých plánů a prohlášení drží. Děkuji. Sokrates55

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              taximan     před 16 lety 15.04.2009 13:49 |  
              0 0

              Tak ja doufam, že máte pravdu a věci se v tomto směru posunou k lepšímu. Slavia i stadion by byly pro všechny partnery lepším zbožím, kdyby neexistovala ona schizofrenie SKS x Eside. Ono asi není nejlepší, když máme synottip arenu a zároveň na dresech a všude okolo hřiště fortunu. Taxi

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 14:02 |  
              0 0

              Zdravím Sokrate, to by bylo samozřejmě skvělé. Nesmíme ovšem zapomínat, že s vlastnictvím stadionu jsou spojeny i nemalé závazky, takže ano po převzetí E-Side to nebude jednoduché. Nicméně pokud to ti lidé pro slavii dělají, všechna čest..

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              lassiter     před 16 lety 15.04.2009 14:48 |  
              0 0

              Ale já vás chápu dobře. Nebyla to reakce na vás ale na tantalose a jen jsem chtěl upozornit, že Slavia i přes dvě úspěšné sezony těžko může mít na to, aby si mohla dovolit investici do stadionu, a to z důvodů, o kterých píšete, tj. velkých dluhů z minulosti. Ona si totiž řada lidí myslí, že po LM a prodejích Necida a spol. se Slavia koupe v penězích (viz např. hysterické reakce okolo cen lístků na UEFU a vysílacích práv) a už zapomíná na to, že ještě před necelými dvěma lety byla krok před bankrotem... Pokud by se vedení rozhodlo angažovat se i v otázce stadionu, což by bylo pro Slavii jen dobře, pak by se ty peníze musely "nastřádat" jinak/jinde, což, jak se domnívám, i vy naznačujete...

              • Re: Slavia - Sparta 1:1

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 18:40 |  
                0 0

                Děkuji Vám a omlouvám se.
                To víte, už nejsem nejmladší a ta vlákna se mi někdy popletou. Ano je to přesně tak, jak jste mě doplnil. Mě jen vadí, že ještě dnes se někteří "rádobyslávisti z Ésajdu" zaprodávají jinam. Ale jak říkával můj děd a to pořekadlo jste určitě slyšeli i od svých vlastních dědů "Na každou svini se voda uvaří". Jinak máte pravdu, je až zarážející,co všechno museli Rosen, Doležal a Vik a ještě další "tišší společníci" už zacálovat po těch slavných slávistech od roku 1994. Naši generálové se doufám toho neleknou, majetková účast na stadionu v průběhu několika let je další ze strategických nutností fotbalového klubu Slávie, tak jako to je i např. u Arsenalu a dalších. Nejen pro možnost ovlivnit užívání stadionu, ale participovat i na možných akcích, které přinesou do pokladny nějaké peníze a vrátí se tak vynaložené náklady. Budiž dobře, že máme dost slušného sponzora na nynější dobu a on nám pomůže nabrat dech (to je to šetření penízlů), abychom potom do toho mohli jít. Pokud se nám povede si připravit např. Hoška, Grajciara, Šikliče, Kaufmana, Literriho, třeba i Váchu, M.Černého (hrál za béčko velmi dobře a mám z něj radost), tak se můžeme bavit jestli udržíme Sucháče, Šventyho a třeba i M.J. nebo T.J. Ano, je to pouze úvaha a také musíme počítat s tím, že nějaké korunky budeme potřebovat na koupi hráčů. Rajtoral není mrtvá záležitost a K.J. má asi nějaké své tipy. Ale to je jen k tomu, abysme nezažívali "Tantalova muka". I na něho se nakonec bohové rozzlobili, když jim nabídl tu "pochoutku". Tak se mějte dnes pěkně. Já jsem včera sledoval ten koncert fotbalu, jen jsem se trochu za čechýna červenal. Bohužel jediný český zástupce a taková ostuda. Nějak začínáme sklízet to "kyselé košťálové ovoce". Ten člověk si sice myslí, že když odešel, tak že se na něj zapomene. Mýlí se moc, ta "sparťanská fotbalová atrapa" a soudruh Chovanec taky. Takové zrůdy by měli dostat pořádnou čočku od všech fotbalistů od žáčků okresních přeborů až po ligu. Napáchali tito mocipáni moc škody a dlouho se z toho budeme napravovat. Když vidím navíc, že Mokrý chce Vinše, no tak se vracíme o 40 let zpátky. Ale to snad už těmhle "šaškum" neprojde. A na závěr - dle hodnocení Policie ČR bylo derby zvládnuto naprosto perfektně, sparťanské trdlo už má trestní oznámení na krku a jen to dokazuje pravdu o tom, že policie na stadion nepatří a Brno by mělo cálovat. My jsme si tu pořadatelskou službu taky museli zaplatit a málo to tedy nebylo. Jenomže když tady se pořád jednou nejmenovanou stranou slibuje, že nám tu bude všechno zadarmo "lítat až do huby" a to je pak těžké. Ale to už je jiná parketa. Tak jak říká můj vnouček "všem páček" a pěkný dnešní zážitek z fotbalu přeje Sokrates55

  23. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Jiri1     před 16 lety 15.04.2009 09:58 |  
    0 0

    Zdravim, ano plichta je spise uspechem Sparty, neschopnost strelit gol tak slabemu souperi jakym Sparta v derby byla zarazejici. Souhlasim vyjimecne s Vami Sokrate , ze sracky , ktere jste nikdy nechtel priznat jsou pryc a to diky hlavne Tomasi Rosenovi a spol. kteri ze Slavie udelali moderni a lidmi medialne zajimavy klub. presto ani mne nenechava iklidnym odchod Gebreho zhruba za 8 mega, ktery se bude v lete konat, stejne jako uklidy odchovancu Gecova a Dejmka, kteri odesli za vychovne v radech 1 milionu. Snad jen Borek bych zaplacen, hrac jeho typu vsak nyni Slavii zalostne chybi a to nezmeni ani 10 remiz za sebou Slavii by mel i v lete posilit Standa Vlcek, ktery by se v klubu mel venovat i praci vyhledavace talentu a tak si nemyslim, ze by pripadny odchod Sventa, kteremu jeho manazer neco shani venku musel byt nutne smrtici pro nasi ofenzivu. Nechci se vracet prilis k derby, mne potesil hlavne nas prvni dorost, ktery pod vedenim trenera Periny predvadi velmi pekny fotbal a hlavne vyhrava, je videt , ze v tymu i po odchodu nekolika opor mame dobre fotbalisty a velmi dulezitym faktorem je vhodny vyber trenera a tim tento cklovek je.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      DrFe1     před 16 lety 15.04.2009 12:09 |  
      0 0

      Pokud budeme hrát na čele tabulky a bude teď (skoro) každej rok titul (v což pevně doufám), tak můžou posílat Dejmky a Dočkaly do Liberce třeba zadarmo. Zkuste si pane Jiří víc užívat toho pozitivního a hlavně toho co je skutečně pro klub důležité

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      bongor     před 16 lety 15.04.2009 13:51 |  
      0 0

      Á Jirka .No že odejde Dušan je celkem jasné a že ho bude škoda,je taky jasné.Bohužel nejsme velkoklub typu sralty a tak musíme penízky shánět kde se dá.Snad naši vnuci budou šťastnější a uvidí naši Slavii
      nejmíň v semifinále LM,kam svojí historií a doslova hrdinným odoláním bolševikům patří.Občas se prodá někdo komu se tak zcela nevěří a on najednou udělá neuvěřitelný pokrok,jako Dočkal.Ale kdybychom si optavdu nechali všechny naděje,které prošly Slavií,měli bychom kádr nejmíň stočlenný a to asi nejde.Někdo si myslí,že realizační tým má být natolik odborně fundovaný,že skutečně musí vždy poznat,kdo se povede.Ovšem bohužel,křišťálová koule nepatří k vybavení KJ,ta by byla moc drahá a Rumburak fandí spíš zlu než Slavii.A tak nám občas někdo zmizí bez patřičného efektu.Škoda,ale červenobílá karavana přes to jede dál.Nezastaví ji nikdo.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      tantalos     před 16 lety 15.04.2009 16:09 |  
      0 0

      Gebre je sice na hostování s opcí, ale kdyby se ho naše vedení snažilo udržet, nabídne mu lepší smlouvu než Liberec. Po tom, co předvedl Gebre proti Spartě, by byla hloupost ho ztratit. Uvidíme, život dělá hlouposti a nejen on.

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 22:55 |  
        0 0

        na druhou stranu se uzdravy Kaufman a ted mame jeste Drizdala + se vrati Vacha tak si rikam co zase s Gebrem , je to tezky no , taky by me zajimalo co bude s Krajcikem protoze jeho Regina uz asi na 95% sestoupi a navic tam ani nehraje , ten si taky hodne pomohl.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      matej-kt     před 16 lety 16.04.2009 10:43 |  
      0 0

      A už je to tady:
      iDnes: 9:35
      Fotbalový útočník Stanislav Vlček po jarní sezoně končí v Anderlechtu a nabídku má mimo jiné i ze Slavie, z níž loni v lednu do Belgie odešel.
      Tak snad to klapne ;)

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 11:03 |  
        0 0

        No, bylo by opravdu zajimave pred LM privest hrace, kteri maji slavistickou minulost a neco odkopane v zahranici. Navic pro takove hrace muzeme byt zajimavi tim, ze nabidneme pripadnou ucast v LM a Slavia na tom zase muze vydelat tak, ze ji tito hraci do te LM pomuzou.
        Dalsi hrac, ktery tohle vsechno splnuje, je Ruda Skacel, kteremu po sezone konci smlouva v Southamptonu. Jeho prichod je asi utopii, ale presto - neni to pekna predstava?

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 11:10 |  
          0 0

          to by byla nahrada za dusana jako hrom. ale zalezi asi hlavne na tom, jake by mel nabidky ze zahranici..

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 11:24 |  
            0 0

            To je samozrejme. Ale obecne si myslim, ze treba i pro zahranicni hrace (Italy, Francouze, ...), kteri hraji v tymech, ktere nebojuji o pohary, muzeme byt zajimavi prave tim, ze se u nas muzou zviditelnit ucasti v poharech. Takovy pripad je treba Litteri.
            Chce to samozrejme kontakty, ale mozna by se nasli hraci, kterym by nevadilo jit na vychod, brat treba trosku mensi penize, ale zato hrat pohary, byt tady za hvezdu a za dva roky prestoupit zase na zapad jako hrac, ktery ma zkusenosti z evropskych poharu. Ostatne o takovem hraci mluvil Karel Jarolim v zime.
            Proste si myslim, ze se Slavia muze stat zajimavou destinaci pro nektere kvalitni cizince.

            • Re: Slavia - Sparta 1:1

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 11:34 |  
              0 0

              No tak jasne, viz Tavares, Belaid, proste hraci, ktery si potrebujou udelat jmeno a nezalezi jim tolik na penezich, alespon docasne..:-)). Vestinou to ale podle me budou hraci, ktery se ve svych tymech neprosadili, nemyslim, ze pretahneme z nemecka nebo z francie hrace, kterej pravidelne nastupuje v nepoharovem tymu.. Takze to je tezky, jde o to hledat perly, ktere dosud nikdo neobjevil. S hraci typu Ruda Skacel je to tezky, protoze uz nejaky jmeno ma, ale uvidime, nelze vyloucit, ze poradnou nabidku nedostane.

              • Re: Slavia - Sparta 1:1

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 11:54 |  
                0 0

                U Rudy Skácela bych to viděl jako logický krok. Meziangažmá ve Slávii by mohlo jeho kariéru znovu nastartovat. V druhé anglické lize je utopený, odtud se těžko odrazí k lepším zítřkům. Jeden rok ve Slávii a případný pohár, by mu určitě pomohl aspoň k Rakousku, spíše k nějakému zajímavému Německu, kdyby se mu opravdu dařilo nebyla by nereálná ani repre. Otázka je, zda by i po odchodu Dušana měl jisté místo v základu. Je tu Jarda Černý a své si bude chtít odkopat Jabolonský. Pro toho by byl příchod Skácela jednoznačným povelem ke změně angažmá. V jeho věku vysedávat na lávce nemůže.

                • Re: Slavia - Sparta 1:1

                  quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 12:18 |  
                  0 0

                  Je pravda, ze levonohych hracu mame momentalne dost...

                  • Re: Slavia - Sparta 1:1

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 13:45 |  
                    0 0

                    Ale Ruda je kvalita.. tedy alespon podle meho meritka.. chapu, ze podle jinych by se proti Jardovi Cernymu tezko prosazoval...:-))

                    • Re: Slavia - Sparta 1:1

                      quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 13:57 |  
                      0 0

                      Jasne, Ruda je kvalita, to je nepopiratelne. Jenze kdyz neodejde Svento, tak co s jednim z nich? Oba by asi nehrali, Jablonsky by odesel do Liberce a byl by zase ohen na strese.

                      • Re: Slavia - Sparta 1:1

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 14:49 |  
                        0 0

                        no jo..:-)) asi takhle, kdyby hrali na levy strane za sebou dusan s rudou, proti tomu bych nemohl rict ani slovo.

  24. Re: Slavia - Sparta 1:1

    Strasak_1892     před 16 lety 15.04.2009 14:21 |  
    0 0

    Dva nové chorály na stránkách Ultras!

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 15.04.2009 14:43 |  
      0 0

      Chci se zeptat proc se nedomluvite s poradateli at pomahaji hlidat ty vlajky. Treba ze pul hodky po zapase pokud uvidi nekoho kdo leze ze sektoru/stadionu ven s tyči(vlajkou) tak ho upozorni a odeberou. Vzdyt tam ti zlutaci beztak nic nedelaj a u vychodu jsou.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 12:17 |  
      0 0

      Dokud to nebude na oficialkach, tak se radovat jeste nebudu, nicmene vzhledem k postoji Standy i Slavie je to vice nez pravdepodobne.
      Cela historie se Standou je skvela. Do Slavie prisel z Dynama Moskva za nejaky neprilis velky obnos, protoze tam s nim nepocitali. Odvedl dobre sluzby, dostal nas do LM, zahral si ji a za 30M odesel pryc. Behem roku a pul v zahranici Slavia i bez nej vyhraje dva tituly a Standa se zadarmo vraci. Tedy Slavia na nem vydela a i bez nej obhaji titul. Navic se k nam Standa vraci rad, ma tu dobre vztahy s vedenim i trenerem. Ziskavame tak kvalitniho rychleho utocnika s mezinarodnimi a reprezentacnimi zkusenostmi, ktery je milovan fanousky a je uz novodobym symbolem Slavie. A ziskavame ho zadarmo!

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 12:34 |  
        0 0

        No a uz je to tam. Parada!!!

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 13:43 |  
          0 0

          Nemam, co bych dodal, skvela zprava!

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        taximan     před 16 lety 16.04.2009 13:55 |  
        0 0

        Na diskuzich se resi, jestli uz neni stary... ale ja se vubec nebojim. Co ztratil na rychlosti, prida na klidu a zkusenosti. Ale Standa je hlavne srdcar, ktery svojim prikladem tahne muzstvo a nenecha ho hrat nejaky neslany-nemastny zapasy bez nasazeni. Vidite - jeste nezacalo prestupni obdobi a mame uz vystarano s nejpis nejvetsi posilou ligy pro podzim (aspon jak ja to vnimam) :D Taxi

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 14:02 |  
          0 0

          Ja to vnimam uplne stejne. Uz se tesim, az prvni domaci zapas v Edenu vybehne v zakladni sestave na travnik, (temer) vyprodany Eden mu vestoje zatleska a kotel zvedne choreo oslavujici jeho navrat. Je mozne, ze to zaroven bude nase vykroceni smerem k zakladni skupine LM, protoze prvni zapasy nas cekaji na prelomu cervence a srpna. Liga bude startovat nejspis podobne.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 14:39 |  
            0 0

            Zdravím Vás chlapi,
            už jsem neměl včera čas a tak se dostávám k písnutí až teď. Standa nejen že není starý a rychlost neztratil, ale on najde znovu motivaci a to je něco, co pomůže nejen jemu, ale i Slávii. Když může dokonce soudruh Chovanec navrhovat Řepkouna do repre....? Tak proč by měl být Standa pro nás starý, že..
            Jinak mi neunikla nejapná a opět demagogická poznámka pana Jiřího1 na mou osobu, že jsem nikdy neviděl ty sra..čky, ze kterých jsme se vyhrabali. Už jsem Vás několikrát pane Jiří1 prosil, abyste cokoliv co napíšete, nespojoval s mým nickem. Tentokrát byla Vaše poznámka už opravdu hloupá. Jinak samozřejmě přeji všem pěkný den a tentokrát by se měli naši kluci na Kladně už zase trochu vyřádit a dát nějaký ten gol. Nějak se nám ta střelecká mašina zasekla. Sokrates55

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 14:47 |  
            0 0

            Nikde neni psano, ze to standovi pujde jako drive, roky se zastavit nedaji, byt si myslim, ze jeste ma na to, aby slavii hodne pomohl. I kdyby se mu uz tolik nedarilo, proste do slavie patri, je to jedna z nejvetsich osobnosti slavie poslednich let. Navic podivejme na vykony nasich utocniku, ani standa ve slabsi forme by mezi nimi nezapadl.

  25. Re: Slavia - Sparta 1:1

    tantalos     před 16 lety 16.04.2009 15:39 |  
    0 0

    Neviděl jsem Vlčka hrát půldruhého roku, ale věřím, že o moc horší než před odchodem nebude.
    Každý z hráčů, které Slavia kupuje, by měl splňovat řadu kriterií, ne však nutně všechny.
    1. Rychlost - každý z hráčů pro Slavii by měl být velmi rychlý, výrazně rychlejší než je průměr české ligy a srovnatelně rychlý s ligou německou. Výjimku tvoří brankář a může ji tvořit jeden až dva hráči do pole.
    Z kádru Slavie mě uspokojují Dřížďal, Suchý, Janda, Švento a zdá se, nejsem si jistý, i Pekhart. Standa Vlček bude mezi ně patřit.
    2. Nadprůměrná technika práce s míčem - skvělý Šmicer, uspokojují mě Suchý, Brabec, Janda, Belaid, Jarolím, Černý, Švento, Grajciar. Vlček bude mezi ně patřit.
    3. Dostatečný fyzický fond - síla a/nebo mimořádná vytrvalost. Uspokojují mě Dřížďal, Suchý, Brabec, Hubáček, Janda, Švento, Pekhart, Trapp, Cissé - Vlček bude mezi ně patřit i nadále. Aspoň doufám.
    4. Tvůrčí schopnosti, schopnost přihrát - skvělý Šmicer, splńují Brabec, Belaid, Jarolím, Černý, Fořt, částečně Dříž´dal a Grajciar. A Vlček bude patři mezi ty lepší.
    5. Morálně volníí vlastnosti, především nasazení, bojovnost a spolehlivost - Hubáček, Besta, Trapp, brabec, Suchý, Dříždal a Vlček.
    6. Perspektivnost. Tu Vlček velkou nemá. Není růže bez trní. Ale jestli mu vydrží zdraví, stejně bude největší posila od ledna 2008.

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      macceba     před 16 lety 16.04.2009 15:50 |  
      0 0

      Milý T, už nějakou dobu pozoruji tvé neustále opakování že nepřišli žádné posily od 2008........... ač částečně souhlasím, máš tam jednu velikou nepřesnost....... a to že Tijany Belaid by měl být brát jako posila až od léta 2008, protože hostovačka bez opce je nic a nic a tenhle transfer, pokud se nepletu nás stál loni v léte cca 15mega a byla to největší pálka toho léta. Tak jen pro přesnost. Martin

    • Re: Slavia - Sparta 1:1

      quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 17:57 |  
      0 0

      Standova perspektiva neni v tom, ze ho prodame za desitky milionu ven. To uz jsme koneckoncu jednou udelali. Ale perspektiva tri sezon ve Slavii bez obav, ze nam kazde prestupni obdobi muze uteci + pripadne pokracovani na nejake pozici mimo hriste, to ja osobne povazuju za velmi dobrou perspektivu.

      Jinak s tvym prispevkem veskrze souhlasim - s tim, ze osobne bych do jednotlivych kategorii obcas nejake jmeno pridal a s tim, ze se to nutne nemusi vztahovat na hrace, kteri prichazeji zadarmo "na zkousku".

      • Re: Slavia - Sparta 1:1

        tantalos     před 16 lety 16.04.2009 18:31 |  
        0 0

        Samozřejmě, pokud přijde hráč jako cisse nebo Dens téměř zdarma na zkoušku, měl by dostat šanci. Neměl by být ale automaticky zařazen do áčka, ale do béčka. V áčku bych místo nich dal šanci našim hráčům přicházejícím z dorostu. Do áčka podle mě patří určitě spíš Kovařík a M. Černý než Cissé a Dens

        • Re: Slavia - Sparta 1:1

          quelhar (admin)     před 16 lety 16.04.2009 18:51 |  
          0 0

          Tak je otazka, co si clovek predstavi pod "zarazen do acka". Tihle zahranicni hraci podle me potrebuji byt v kontaktu s A tymem a tedy s nim denne trenovat. A zapasy hrat o vikendu za becko, pokud se nedostanou na lavicku acka. To je koneckoncu i pripad Cisseho na podzim i ted na jare. Dens je ted zraneny, takze tam neni o cem mluvit.
          A co se tyce konkretne Kovarika - tam jsme v lete trvali na tom, at Budejovice neziskaji do smlouvy o hostovani opci. Takze tomu rozumim tak, ze o nem vedeni vi a pustit ho nechce, nebo aspon nechtelo v lete. Ted ztratil rok, kdy mel dostavat sanci v nekterem z horsich tymu ligy a misto toho je porad v becku. Uvidime, co s nim bude v lete. No a Milan Cerny dostal sanci ve Zline, tomu taky rozumim tak, ze o nem KJ vi. Snad bude na lavicce i v odvete a kdyz to pujde dobre, tak se dostane na hriste i v Edenu.

          • Re: Slavia - Sparta 1:1

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 16.04.2009 22:44 |  
            0 0

            No jen doufam že standa bude po konci kariery delat skauta, nezapomínat že to byl on kdo nám sehnal Brabce :)