Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Zlín 1:0

Slavia drží neporazitelnost v Edenu, dnes si připsala tři body za výhru proti poslednímu Zlínu. Vítězství zajistil svým gólem, stejně jako proti Jablonci, Tomáš Pekhart. Prohlédněte si 14 fotografií.

Slávisté se střetli s posledním celkem ligové tabulky Zlínem. Trenér Jarolím přichystal několik změn, do základní sestavy se poprvé dostal Pekhart, místo Hubáčka nastoupil na pravém bekovi Grajciar a Hošek si poprvé sedl na lavičku náhradníků a vedle Brabce ho nahradil Suchý. Do Edenu přišla opět parádní divácká návštěva, ale kulisa tentokrát nebyla tak ideální.

Od prvních minut jsme si vytvořili územní převahu, ale herní projev nebyl ideální. Důsledná obrana Zlína nám dělala veliké problémy a dlouho jsme se nemohli prosadit. Když už jsme si do nějaké šance dostávali, tak jsme příležitost zahodili. Poprvé se ke střele dostal Belaid, mířil mimo. Později měl na noze gól Trapp, ale přestřelil z deseti metrů. Tři minuty před koncem se dokonce prosadili hosté, ale střela Žúrka skončila těsně vedle tyče. Z hlediště se navíc ozval pískot, což není dobrý, zbytečně se tím vytváří na hráče tlak. Sami věděli, že se jim nedaří, proto musíme být aspoň v hlediště trpěliví.

Do druhého poločasu jsme přeci jen vstoupili aktivněji. V útoku již chyběl Fořt, kterého nahradil Besta. Radost fanouškům udělal v 53. minutě Pekhart, který se přesně trefil po přesné přihrávce Černého. Od té doby jsme měli výsledek ve svých rukách. Tlačili jsme se dopředu, přesto další šance zůstaly nevyužity. Jednou zahrozil i Zlín, ale nebezpečí jsme v poslední chvíli zažehnali. Přesto jsme museli být do poslední minuty v napětí, aby poslední Zlín nakonec nevyrovnal.

Slavia - Zlín 1:0 (0:0)
Branka:
53. Pekhart
Sestava Slavie:
Vaniak - Grajciar, Brabec, Suchý, Švento - Trapp, Jarolím, Belaid (69. Janda), Černý - Fořt (46. Besta), Pekhart
Lavička:
Hubáček, Šiklič, Hošek, Ivana, Romanovs
Diváci: 12603

Komentáře (81)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje se Zlínem

    Squater     před 16 lety 22.03.2009 17:50 |  
    0 0

    Dneska jedno velké fotbalové utrpení... Zaplaťpánbůh za 3 body...

    • Re: Slavia hraje se Zlínem

      bene     před 16 lety 22.03.2009 22:21 |  
      0 0

      fotky na www.bene2.unas.cz opravdu to bylo utrpení.

  2. Re: Slavia - Zlín 1:0

    slaviator     před 16 lety 22.03.2009 18:00 |  
    0 0

    Opět Pekhart... :-) Pořád je podle některých z Vás chyba, že k nám v zimě přišel? To, co se mu stalo s tím vyražením vlastní střely, to se může stát každému... Teď během posledních dvou zápasů nám dvěma góly zařídil čtyři body (rozdíl mezi výhrou a remízou).

    Jinak na stadionu byl Jaap Stam. Včera koukal na zápas Liberce. Zítra bude v Teplicích na Spartě. Koho si mohl tak do notýsku poznamenat? :-)

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      skman     před 16 lety 22.03.2009 18:24 |  
      0 0

      vetsina kok*ta nez jsi ty neznam, dal sice gola ale jinak to byla bida, sice nejen od nej ale od celyho tymu, ale byla to bida, samozrejme podle Tebe jednoznacna hvezda utkani ktera da kazdou sanci, a ze jich bylo co jich dnes opet nedal!... ale urcite myslim ze do notysku si mohl jedine poznamenat Pekharta pac kdyby hral pekhart sam tam by to ukopal

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        slaviator     před 16 lety 22.03.2009 18:33 |  
        0 0

        Ne za hvězdu. Ale dá góla i když se mu nedaří. Nedělá to útočníka útočníkem? Že i když mu to nejde, celej zápas šlape vodu a hraje hovno, že pak dá promění šanci... dá góla? Nisterlooy má taky kupu zápasů kdy je neviditelnej a pak rozhodne utkání! K čemu je, když útočník běhá, všechno mu vychází... Ale nedá góla? Když ho dá někdo jinej, dá se to překousnout. Ale když ne? Útočník je na hřišti hlavně od toho aby dal góla. Jestli ho dá, tak za měsíc se nikdo nebude ptát zda spálil další tři šance nebo ne. Dal góla a to je podstatný. Fořt hrál třeba opticky líp, ale za celé jaro dal jednu branku. Besta nula. Pekhart z těchle tří hraje možná "nejhůř", ale dal víc branek než oba dva dohromady. A na to, kolik minut odehrál na jaře, tak to není špatné.

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          skman     před 16 lety 22.03.2009 19:03 |  
          0 0

          utocnik je od toho aby daval goly neni to svatek kdyz ho da, mel by to byt svatek kdyz ho neda... jen at mu to tam pada nic proti nemu nemam az na to ze se me zda dost arogantni podle nekterych vyroku... myslim ze ma navic, utocnik je od toho aby ne z 3 tutovek dal jeden gol kterej mel naservirovanej primo na zlatym pod nose od jardy cernyho!!! besta byl v podobne situace ale trestuhodne jiz po nekolity nedal to je chyba doufam ze zabere...

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            slaviator     před 16 lety 22.03.2009 21:32 |  
            0 0

            Arogantni... tezko rict. O Kaufmanovi se to treba taky rikalo a ze posila I klubovy novinare do pi..., rozhovor nedal rok a pul (mysleno k prosinci 07) a tak jsem byl mile prekvapenej, kdyz s roxhovorem souhlasil a jeste jsme sli nad puvodne domluvenej casovej ramec... jak pekhart, tak kaufman a jini jsou jen proste uzavrenejsi - a to mozna pak vypada jako by byli aroganti...
            Top utocnici maj dlouhodobe prumer 1 branky na 2 zapasy. Byla by zajimava statistika kolik strel potrebuji na jednu branku. Ale mit 3 sance, jednu promenit tak to nevadi - kdyz se vyhraje. Sam rikas, Besta nedal ani jednu...

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        harry     před 16 lety 22.03.2009 22:51 |  
        0 0

        Tak myslim že každý asi viděl rozdíl mezi Pekhartem,jež má sice schopnost zazdít i nezazditelné a trápícím se Pavlem "pivo vodka becherovka" Fořtem,neřkuli "rvavým a srdnatým" Bestou..
        Doufejme že se dočkáme útoku Pekhart-Šenkeřík(Ivana)...

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        urs (přítel SN)     před 16 lety 22.03.2009 23:13 |  
        0 0

        dovolim si nesouhlasit, vytknul bych pekymu max tu hlavicku (necka by ji urcite promenil), ale jinak hral nadstandartne a pri svoji vysce je rekl bych nepomerne rychli.. zkratka dneska hral Pekhart hodne dobre a zaslouzil by si jine hodnoceni, nezli tvoje .-)
        ale kazdy mame pravo na nazor, jen tu nepis nejaky vulgarity, vzdyt bez slaviatora by tu nebyla legrace ;) nemam zajem cist prispevky typu: vetsiho kok*ta neznam etc. kapisto? :)

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      bongor     před 16 lety 22.03.2009 19:48 |  
      0 0

      No tak v Liberci si Jaap určitě zapsal Dočkala a Keriče,dnes maximálně Sucháče a zítra mu nebude stačit sešit,bude tam mít Hulendu,Huška,Kušníra,Kladrubskýho,Kuliče a další hvězdy trávníků.
      Dneska se asi ptal,v kterých dresech hraje lídr a v kterých sestupující.
      Holt zase to naše červenobílé jaro.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        skman     před 16 lety 22.03.2009 19:57 |  
        0 0

        jj navic po dnesnich prunicich zurka si bude myslet ze je to dobrej player :D holt zurek do ajaxu treba :D

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      jane (admin)     před 16 lety 22.03.2009 21:48 |  
      0 0

      No ono je otazka, jak to s tim Jaapem doopravdy je. Rekneme, ze komentatorovi zapasu nekdo rekl, ze v hledisti je i Jaap, ovsem komentator netusil, ze tuto prezdivku ma jeden hrac Slavie a spojil si to jmeno spatne :)

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        slaviator     před 16 lety 22.03.2009 22:27 |  
        0 0

        A to samý včera s Libercem? :)

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 22.03.2009 22:59 |  
          0 0

          Jaap tam fakt byl , o to vetsi skoda ze sme se trochu neukazali.

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 22.03.2009 23:24 |  
            0 0

            Aspon nam pred predkoly LM nikoho neodvede nekam do Holandska :o)

  3. Re: Slavia - Zlín 1:0

    japhy     před 16 lety 22.03.2009 18:01 |  
    0 0

    Co to bylo, sakra, za trávník??? Hra byla příšerná, hráči snad nechtěj sprintovat - to je samá nahrávka, zpracování do klidu, pořádně se rozhlídnout, nahrávka. Prostě strašně pomalý.

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      edenian     před 16 lety 22.03.2009 20:20 |  
      0 0

      Ten trávník mě taky vylekal. Hriště vypadá příšerně. Jako kdyby tam odklízeli sníh nějakym buldozerem, sem zvědavej jestli ho oživěj nebo vyměněj.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 22.03.2009 21:05 |  
        0 0

        Taky by me zajimalo, co se s tim travnikem stalo. Na zapase s Banikem pred 14 dny to rozhodne nebylo tak hrozne... Tech par (nejspis 6) domacich zapasu (4x liga, snad 2x pohar) uz na tom nejspis nejak odehrajeme a v lete by to chtelo vymenit.

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          DrFe1     před 16 lety 22.03.2009 21:16 |  
          0 0

          Taky tomu nerozumím. Vypadá to jako by se tam konala v mezidobí nějáká utajená technoparty ...

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            Wommi     před 16 lety 22.03.2009 22:03 |  
            0 0

            ten travnik by mohl byt zpusoben bud vyhrivanim a nebo treba i provedenim jarni kultivace, kdy dochazi k provzdusneni a travnik pak vypada dost desne na cca 14 dni,...nevim ale jestli tak desne:)

  4. Re: Slavia - Zlín 1:0

    YsoEz     před 16 lety 22.03.2009 18:35 |  
    0 0

    Opravdu hra hodna mistra, Zlin byl pomalu lepsi a nebezpecnejsi, vyvrcholenim tehle frasky bylo poslednich 10 min kdy se hralo defakto na branu slavie. Vylozene odchozenej zapas, lituju ze mam permanentku, protoze na takovouhle nudu tam chodit...

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      slaviator     před 16 lety 22.03.2009 18:39 |  
      0 0

      Není důležité vyhrávat i zápasy, kde se herně nedaří? Dřív nám to nešlo a i díky tomu jsme nemohli v podstatě vyhrát titul. Ještě dvě tři kola a může se stát, že titul budeme mít již 100% v kapse a začít hrát vyloženě na krásu

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 22.03.2009 18:43 |  
        0 0

        je fakt že sme s formy ale body děláme , obávám se však derby protože tohle stačit nebude.

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          slaviator     před 16 lety 22.03.2009 18:47 |  
          0 0

          Proč? Tak to stačit třeba nebude a třeba ukopem remízu... Pořád ale Sparta na nás bude mít docela velkou ztrátu a možnost nás dohodnit či předehnat se jí rychle zmenšuje. Zítra hraje v Teplicích, kde moc často nevyhrává. Vidím to tak, že Aidin vsítí jednoho banána a pokud si nedaj Teplice vlastňáka a budou hrát zodpovědně směrem dozadu, že můžou klidně vyhrát. Na jaře moc bodů neztratily zatím, doma jsou stoprocentní. Maximálně bude remíza. A mít 9 kol před koncem na Spartu náskok v podstatě 13 bodů by byl hodně velkej luxus...

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        YsoEz     před 16 lety 22.03.2009 18:52 |  
        0 0

        to mas sice pravdu, ale nehraje se nahodou fotbal pro divaky? promin ale s poslednim tymem ktery venku udelal 2 body a vstrelil 3 goly se takhle trapit do posledni minuty, zaloha nulova nepodrzi mic nic nevymysli, nejakej prunik 1 na 1 klicku sem taky nevidel, Brabec klasika rozehravka na dve veci. Jarolim postavi Forta s Pekhartem typologicky stejny hroty nelogicky k sobe do utoku - jo aha oba dali gola v Jablonci, lol... Zlin si zaslouzil bodovat, uz ponekolikaty stalo pri Slavii stesti na jare - slavii sem mel vzdy rad pro jeji nadhernou kombinacni hru kterou se prezentovala v minulosti, ale tohle jaro po tom co prisel vyprodej to je zatim parodie, ovsem na kapr ligu to staci v tom s tebou musim souhlasit, na Evropu bohuzel ne. amen

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          PetCC     před 16 lety 22.03.2009 19:23 |  
          0 0

          Pro diváky se sice hraje, ale dneska mi přišlo, že diváci kompletně spali, atmosféra žádná. To bylo největší zklamání dneška. Možná, že byli lidi unaveni z hokeje, doufám, že tak mrtvo už zase dlouho nebude.
          A dneska je pravdou, že na Strahově bychom tenhle zápas nejspíš nevyhráli.

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            YsoEz     před 16 lety 22.03.2009 19:27 |  
            0 0

            a ty se divis ze se nefandi, kdyz hraci odchodi 80min z 90, 1. pule se nemusela ani hrat, ani jeden tym netrefil za 1. 45 min branu

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              PetCC     před 16 lety 22.03.2009 20:02 |  
              0 0

              To se divím, že se nefandí, protože se nefandilo od začátku, lépe řečenu už před začátkem bylo naprosto vlažné přivítání a ohlašování sestavy! V tu chvíli mi bylo jasný, že diváci jsou nějací "divní". A nezlepšilo se to celý zápas.
              Navíc, to jestli se fandí nesouvisí s tím, jaký se hraje fotbal. Základ pro dobrou hru je dobré fandění a nikdy naopak!

              • Re: Slavia - Zlín 1:0

                YsoEz     před 16 lety 22.03.2009 20:09 |  
                0 0

                takze ty rikas kdy by se fandilo od zacatku tak Slavie Zlin prejela... zajimavy je ze na Strahove kam chodilo min lidi a byla horsi atmosfera se hral lepsi fotbal... jo to sou ty paradoxy

                • Re: Slavia - Zlín 1:0

                  edenian     před 16 lety 22.03.2009 20:17 |  
                  0 0

                  Lepší fotbal na Strahově, no to nevim. Ale Necid,Krajčík a Tavares prostě chybí, no je to všechno trochu jinak, to je pravda, ale takový hráče prostě jen tak nenahradíš.

                • Re: Slavia - Zlín 1:0

                  PetCC     před 16 lety 22.03.2009 23:30 |  
                  0 0

                  Já na Strahově na východní si vždycky dokázal atmosféru udělat. A to že se ke mně připojilo jen pár lidí? Moc jich tam zkrátka nebylo.
                  Ovšem dneska bylo okolo mě na východě lidí několik tisíc, ale opravdu fandících nebylo o moc víc než na Strahově.
                  A netvrdím, že dokonalý fandění dokáže vždycky zlepšit hru, ale nefandění a pískání jí většinou ještě zhorší. Ale hlavně mě to zhorší náladu, protože nesnáším předem poražený pesimisty!

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 22.03.2009 20:22 |  
            0 0

            Rekl bych, ze to bylo pocasim. Ten hnusny vitr zpusobil, ze se plno lidi radsi choulilo do sebe (nebo k sobe navzajem), nez aby aktivne tleskali a rvali...
            Na druhou stranu, kdyz uz se nefandi, aspon by se nemuselo od 30. minuty piskat. Hraci vedi, ze hraji blbe, neni potreba jim to jeste zduraznovat, tim se asi nenamotivuji, aby hrali lip.

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              lassiter     před 16 lety 22.03.2009 20:51 |  
              0 0

              Může se stát, že se fotbalově nedaří. Každej soudnej člověk to pochopí a nepíská za předpokladu, že vidí, že hráči hrajou naplno. Vždyť na co se jako šetřit? Zajímalo by mě, kolik času kdo z našich hráčů dnes strávil ve sprintu...

              Co mě naprosto DRTÍ je tempo hry. Kopeme přímák ze strany a Brabec se Suchým se loudavým krokem sunou do vápna, tenhle "výlet" jim trval třicet čtyři vteřin (měřil sem to). Když všichni dorazí do vápna, Černý začne rozmýšlet, jak to kopnout. Dalších dvacet vteřin pryč. Rozhodčí pískne, čekáme deset vteřin, pak se kopne (a už jiná kapitola je, že každá druhá standardka letí na prvního beka).

              Než my rozehrajeme jednu blbou standardku ze strany nebo i z půlky, minuta, minuta a půl je pryč. Takových standardek bylo deset, k tomu rohy, auty. Jenom díky naší pomalosti a lenosti je míč za zápas ze hry minimálně patnáct minut. Ale když náhodou soupeř zdržuje, tak to je hned řevu...

              Řekněte mi upřímně, chápete někdo porady tří až čtyř (někdy i pěti) hráčů před standardkou? Ještě to pochopim u vápna, ale u přímáku ze strany z padesáti metrů??? Miinuta sem, minuta tam. Viděli jste někdy v blízké minulosti slávistu rozehrát rychle aut? Kdepak, svěšená hlava, odchod od míče a čekání na přišourání se krajního beka, kterej si může vybírat ze dvou tří obsazených spoluhráčů. Viděli jste někdy rychle rozehranej míč po faulu? Kdepak, pěkně počkáme, poradíme se jak na to...

              Všechno je pomalé, zdlouhavé, trvá to minuty, hodiny, roky. Stačí to jakž takž na Zlín, až přijedem na podzim v pohárech ven, budem jen čumět.

              • Re: Slavia - Zlín 1:0

                smely (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 12:49 |  
                0 0

                zdravim a souhlasim, taky jsem nepochopil ty neustaly debatni krouzky, zrejme to mel byt odkaz na to, ze slavia puvodne vznikla jako literarne - cyklisticky spolek...
                jinak vcera ty body bych se nebal nazvat zlatymi. i presto, ze z meho pohledu vcera prevazila vyhru nektera negativa z nasi strany. 1) otresny travnik, nechapu co se stalo s tim nadhernym pazitem, pripadalo mi to jako spalene od hnojiva nebo vyhrivani, v kazdym pripade by s tim meli neco do derby udelat nebo bude ostuda pred celou republikou, nehlede na to, ze se na tom asi neda moc extra vymyslet. 2) david hubacek na lavici. nechapu, je to nas nejspolehlivejsi obrance, ano do utoku nic moc, ale je to dric. doufal jsem, ze tam pujde alespon o puli a grajcar se posune do zalohy misto naprosto tragickyho TJ. 3) hra nasi zalohy. TJ a MJ byli opravdu velmi slabi, Trapp zustal dost za ocekavanim, oproti zapasu s Plzni byl polovicni ne-li tretinovej. 4) Fort a Besta. ten prvni navazuje na svoje vykony ze strahova, proste spatny, spatny, spatny. Besta pokud se nepletu tak za tu dobu co je u nas vystrelil (pokud nepocitam dorazku se strizkovem) vsehovsudy maximalne dvakrat na branku, coz je u utocnika bilance velmi tristni. a co se tyka jeho tolik vyzdvihovane bojovnosti tak vcera byl velmi slaby i v tehle cinnosti. Takze po shrnuti vsech pro a proti by moje sestava na Olomouc vypadala asi takhle : Vaniak - Hubacek, Brabec, Hosek, Svento - Grajcar Suchy, MJ, Cerny - Pekhart, Senkerik (anebo besta, ale s nozem na krku).

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            harry     před 16 lety 22.03.2009 22:55 |  
            0 0

            lidi unaveni z hokeje?co vím,tak krytí fotbalových a hokejových slávistů není ani zdaleka stoprocentní(těch hokejových je a bude vždy méně-kupříkladu mně jsou hoši z O2 areny úplně putna..).Fotbal jakožto sport č.1 by měl být vždy svátkem.Mně přišla návštěva a atmosféra OK...(teda až na ojedinělý házení konfet na hřiště v průběhu zápasu)

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          slaviator     před 16 lety 22.03.2009 21:38 |  
          0 0

          Po 25., 26. Kole by mohlo prijit hrani na krasu. Ted musime bodovat a pokud mozno jeste lepe vyhravat I v podobnych zapasech jako dneska. At mame co nejdriv jistotu a neklepem se nakonec zase do pulky kvetna strachy o titul...

  5. Re: Slavia - Zlín 1:0

    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 22.03.2009 19:42 |  
    0 0

    Pozitivní je že si hráči uvědomujou že hrajou bídně a sami to řeknou, to je oproti spartě rozdíl , ty po takovym zápase říkali že soupeře přejeli jak parní válec, prostě se to dnes nepovedlo ale body sou body, hra se ještě zlepší , musíme se pořádně sehrát.

  6. Re: Slavia - Zlín 1:0

    DrFe1     před 16 lety 22.03.2009 21:09 |  
    0 0

    Jako hlavní příčinu dnešního trápení bych viděl mimořádně línou a nedůraznou hru záložní řady. MJ, TJ a Černý dneska zápas převážně odchodili, Trappovi se po zranění zatím tolik nedaří. Ty tři lenochody by měl Jarolím na trénincích honit s bičem, aby se trochu hnuli.

    Doufejeme, že se přes repre přestávku dáme trochu dohromady a příště už bude forma lepší. Jinak ale zaplaťpámbů za tři body, důležité je, že dokážeme i v takovýchto zápasech plně bodovat, to nám v minulosti většinou nevycházelo.

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 22.03.2009 21:37 |  
      0 0

      Vicemene souhlasim. Zaloze chybelo vic pohybu, moc nechapu, proc byl jen na lavici Janda, ktery hral zatim na jare velmi dobre a ktery by rozhodne byl pohyblivejsi. Ale myslim, ze Jardovi Cernemu trosku krivdis, ten mi dnes prisel ze zalohy nejlepsi - a nejen tou nahravkou na gol.

      Kazdopadne jsme na jare v peti zapasech ztratili jen dva body, to je vyborna bilance. Neni to sice zadna krasa, ale krasne nehraje vsechny zapasy ani Barcelona, ManU taky prohral ted dva zapasy v rade. Navic pres slabsi mezihru jsme meli minimalne dve dalsi stoprocentni sance a nekolik velmi nadejnych sanci. Zlin mel dve akce za zapas a nekolik nebezpecne vypadajicich standardek.

      K jistote titulu tak staci 17 bodu z 9 zapasu, po zitrku uz to muze byt jeste o dva nebo tri body mene.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        Gino     před 16 lety 23.03.2009 08:53 |  
        0 0

        Quelhare - ty si myslis, ze bude na titul potreba 67 bodu? V poslednich dvou sezonach na nej stacilo 58 respektive 59 bodu. Ano, ctu, ze pises "k jistote" ale zminuji i ta dalsi fakta :o)

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 23.03.2009 10:08 |  
          0 0

          Jasne, Sparta samozrejme vse nevyhraje. Spis to pisu z toho duvodu, ze k uplne jistote (a ta je dnes rano 67 bodu + neprohrat derby o 4 a vice branek) staci naprosto realny zisk bodu. Loni touhle dobou bych napsal, ze k jistote titulu musime vyhrat temer vsechno. Sparta aspon tri z tech desiti zapasu nevyhraje, takze ve skutecnosti k titulu bude stacit nejakych 11 bodu.
          Co vidim jako nejvetsi pozitivum, je to, ze souperum nedavame ani cuchnout, porad bodujeme, porad vyhravame, a vyroky spartanu o tom, jak se upinaji ke stihaci jizde, vyznivaji cim dal vic jako nerealne sneni.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        urs (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 13:38 |  
        0 0

        jarda cernej zacina byt nepostradatelny.., az na ty jeho rohy na predni tyc, ktery sou uplne naprd, tak je to dobrej hrac a urcite to vcera jako asi jedinej ze zalozky dokazoval..

  7. Re: Slavia - Zlín 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 00:01 |  
    0 0

    Je třeba brát realitu české ligy a také to, o co se hraje. U nás není tým, který by ostatní válcoval celou sezónu. Mně to taky na stadionu nepřišlo jako něco bůhvíco, ale potom u sestřihů žádný jiný tým v žádném jiném zápase neměl tolik slibných šancí jako my. Taky jsem žasnul nad tím, že chybí Janda, a myslím si, že Belaid svojí formou a asi i přístupem hluboce zaostává za podzimem, přesto chápu KJ, že chce TJ rozehrát, dát mu čuchnout, nastartovat ho. Myslím, že hráči podvědomě se proti Zlínu nechtějí vydat ze všeho, proti Spartě bude výkon a úsilí určitě jiné. Tolik let jsme skuhrali, že Sparta vyhrává spoustu zápasů o gól, i když soupeře nepřehraje. My soupeře přehráváme ( i když nijak výrazně) a šance si vypracujeme. Ani Ostrava, ani Jablonec, ani Zlín nepřehráli nás, my je ano, i když jen o gól. V rozhodující chvíli se našel střelec, který měl vyšší kvalitu než hráči soupeře a o tom ten fotbal je...

  8. Re: Slavia - Zlín 1:0

    Moss     před 16 lety 23.03.2009 06:28 |  
    0 0

    Krátce: rozehrávka Brabce je úděsná 50% míčů do autu a zbytek přihrávky na 2 metry Suchému na nichž nejde nic skazit.
    Standardky jsou úděsné, Černý ani Jarolím to kopat neumí, ale co s tím, když Brabec vždy přiběhně, odežene Belaida a řekne Černýmu ať to opět kopne do zdi, nebo na prvního háče soupeře.
    Hrálo se bez zálohy. Chtělo by to Hubáčka místo Grajciara a Ivanu vedle Pekharta a Jadnu místo Jarolíma a Brabcovi zakázat rozhodovat standardkách. Brabec s Grajciarem byli s velkým odstupem nejhorší hráči.

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 07:58 |  
      0 0

      Dobré ráno Vám všem přeji,
      včera jsem asi po dlouhé době odcházel ze z Edenu s ne moc dobrými pocity. Nezdálo se mi a to hlavně v prvním počase, že by se někomu nějak extra chtělo. Taky jsem koukal na ten moment, kdy šel Žůrek z jeho pravý strany na Vaniaka a Brabec byl už pomalý, ještě že ho křižoval Mára. Grajciar udělal dost chyb, asi se chtěl ukázat a moc mu to nešlo. Totálně jsem se mýlil, když jsem si myslel, že nastoupí Hub. Asi i KJ dovodil, že hrajeme s posledním a tak chtěl Grajciara zkusit. Nevím, proč jsme nevyužili Dušana po straně, byl tam několikrát volný a míč dostal, až když byl do "plnejch". Belaid - to radši nebudu komentovat. Černý jen o maličko líp, ale taky žádná sláva a MJ kolísavě. Trapp hlídal Dostálka a asi se taky hledá. No práce bude jak na kostele. Ford se taky včera myšlenkově potuloval "kdesi" a Pekhart měl taky chvilkama !svoje dny", ale je fakt, že se snažil a v druhém poločase po nástupu Jandy to ožilo a už se tomu dalo i rozumět. Tak asi zápas docela blbec s tím, že body zůstali doma a tedy "Díky Bohu". Nic víc se k tomu už nedá říci. Pokud jsou hráči jenom trochu srovnaní sami se sebou, musí se stydět a určitě z toho zápasu sami dobrý pocit. Jinak na závěr, pokud se všichni hráči i Ti co nehráli přijdou rozloučit a poděkovat, že jsme jim fandili celý zápas a "mister Belaid" se urazí a odejde do kabin, je načase mu ukázat, jak se hraje za "béčko". Ano na podzim dal 8 branek, ale to bylo. Na jaře hreje úplný "houno". A to jsem ještě mírný. A podotýkám, je to můj názor. Tak teď se trošku doufám v repre přestávce porovnáme a v Olomouci to bude zase o pracovitosti, chuti zabojovat až do konce zápasu, prostě si zahrát dobrý fotbal a ne se na hřišti poflakovat.
      "Perfer et obudra, multo gravitoria tulisti."
      Vydrž na svém, stůj, už mnohé a horší si snesl. Decius

      Tak pěkný den
      Sokrates55

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        jack09     před 16 lety 23.03.2009 08:24 |  
        0 0

        Belaid nebyl na dekovacce? :-o to sem si ani nevsiml,jestli je to pravda tak si to u me dost po*ral, ja myslel ze uz ho to preslo loni kdyz byl v becku a po tom co se mu stalo pri autonehode...takze asi panicek bude furt namyslenej...

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          tantalos     před 16 lety 23.03.2009 09:28 |  
          0 0

          Belaidovi je dvacet a není Čech. Jako cizinec může těžko pochopit, co se to kolem něho děje. Například skutečnost, že všechny trestňáky kopou Černý a Jarolím, když to neumějí, je možná jenom v Česku.
          Pokud trenér k tomu nechce pustit Belaida, měl by koupit nějakého hráče s dobrou kopací technikou - včera trestňáky dobře kopal Kalivoda, případně v Liberci hraje nějaký Dočkal - na toho by se měl jet KJ podívat.
          Belaid má evidentně potíže, ale nelíbí semi, jak někteří rádobyslavisti proti němu vedou soustavnou kampań. TJ má talent od pánaboha, narozdíl od naprosté většiny naší základní sestavy.
          Nevím ještě, co si mám myslet o Trappovi, ale čím dál víc se obávám, že na základ nemá. Ve hře dopředu je slabší než záložníci našeho béčka, na druhé straně ukázal, že se umí dostat do šance (a naprosto pitomě ji zahodit.)
          Naprosto nepochopitelný mi připadá nákup Grajciara, viděl jsem ho šestkrát a zatím nepředvedl nic, čím by dokázal, že má na českou ligu.
          Fascinuje mě, jak se rozstřílel synovec, to je ten, co zdědil formu po Necidovi. Jenže obávám se, že lepší střelelec než MJ bude necidova sestra. Alespoň tak hloupě nežvaní

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 09:14 |  
        0 0

        Dobré ráno Sokrate,
        já bych vinu neházel jednoznačně na Belaida. Je to mladý kluk, hrál už za Inter Milán, má svoje ambice. A ví moc dobře stejně jako my všichni, že to v noze má. Nemusí mít hned nosánek nahoru ale asi ho pěkně štve, že nehraje a každý máme jinou povahu, někdo se kousne a na hřišti se pak může přetrhnout když se tam dostane a někdo jako TJ je prostě otrávenej, že nedostává důvěru a podotýkám, že takových hráčů je spousta - záleží na tom jak s nimi pracuje trenér. A jak opět všichni víme náš Karel asi nebude zrovna psycholog par excellance. Podobný případ bych viděl v Ronaldovi z Manchasteru - a tam bych právě taky viděl ten rozdíl - Ferguson taky není žádný psycholog ale za těch 20 let v Manchestru se naučil jak pracovat s různými hráči. KJ má v týmu podobného "kluka" vlastně vůbec poprvé a podle mě s ním neumí pracovat. Navíc když se vrátíme ke včerejšku - všiml jste si jak Belaida vyhánějí od každé standartky? Dvojice Jarolím, Černý už mě svými trestňáky "na prvního" přivádí k zlosti a teď už Belaida vyhání od balonu i Grajciar. Jak někdo psal naše standartky jsou opravdu otřesné, zdlouhavé, skoro až k pláči. A proto TJ chápu, standartky je jeden z důvodu kvůli kterým miluje fotbal a chápu, že s jeho technikou nedokáže pochopit proč nedostane šanci on, vždyť všichni víme že to umí. Já bych na ten jeho podzim úplně nezapomínal - protože to dokazuje, že to v sobě má ale je potřeba to z něj dostat. Ovšem otázkou je co KJ zamýšlí, protože si přivedl dva kouhoty na jeden post - MJ a TB. Nevím kdo z nich má delší smlouvu a koho hodlá jako prvního prodat pokud vůbec. Já bych dával šanci Belaidovi, který má stoprocentně na mnohem vyšší úroveň a byli by za něj velké peníze a MJ bych nechával střídat, jako čech a synovec Karla by tuhle roli snášel lépe. Belaid mohl po téhle sezóně odejít jako hvězda a dokonce jako král ligových střelců za velké peníze. No nechme to na Karlovi, přeju mu hodně štěstí. To že nepřišel na děkovačku mě teda hodně mrzí a má u mně pěknej vroubek.

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          slimak     před 16 lety 23.03.2009 09:25 |  
          0 0

          navíc se zdá kmotře, že Tijany má po odchodu tavarese přeci jenom víc defenzivních úkolů. Hraje většinou až za Jarolímem skoro na úrovni Trappa..Trapp nezvládá kombinaci jako Tavares a tak místo jednoho tavarese je tam trapp(kvuli boreni) a belaid(kvuli kombinaci)..tijany to v sobe opravdu má a dal bych mu důvěru a větší volnost ve středu hřiště..
          je to jen můj pohled..

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          harry     před 16 lety 23.03.2009 10:01 |  
          0 0

          Je fakt,že Belaid na podzim a na jaře je zatím dost velkej kontrast.Ale jak tady mluvíte,je pravda,že on "to v noze má" pořád ho vidím co se týče potenciálu,techniky apod. z našich záložníků nejvýše.Rozehrávání standartek to už je evergreen,toho si musí všimnout snad každý,a je to náš dlouhodobý problém..
          Co se týče děkovačky,přiznám se že sem to vůbec nezaregistroval,protože jsem pelášil pro lístky na derby,které jsem po dvouhodinovém čekání ve větru a mrzau sehnal už jen do sektoru 228.Kdo byl ten ví....

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            Gino     před 16 lety 23.03.2009 11:43 |  
            0 0

            Harry, jak to slo? Nerikej mi, ze se to vsechno vyprodalo? Spis asi maji blbnuta nejaka mista i pro pozdeji prodej, ne?.... doufam teda :o)

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              harry     před 16 lety 23.03.2009 11:52 |  
              0 0

              Čekal jsem tam až do osmé hodiny-a zbyl na mě jen sektor 228 za 550....

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        slimak     před 16 lety 23.03.2009 09:20 |  
        0 0

        zdravím sokrate!
        včerejší výkon byl opravdu snad nejhorší v edenu. chybela bojovnost a především vázla kombinace a rychlost. záloha vážně nemá formu-belaida bych se za včerejší výkon zastal. nemyslim si že by hrál zle, měl tam nekolik velice dobrých centrů do běhu.rozhodně zahrál lépe než Marek Jarolím a Trapp. Ten mě už několikátý zápas vůbec nepřesvědčil. Zbytečně fauluje, nevymyslí přihrávku, neni vidět, nerozumí si se zálohou.snad se to zlepší..
        Moc jsem nepochopil sestavu, kde opravdu chybeli rychlí hráči. Grajciar mel aspon náznaky úniku po straně a černý nahrál na gol, jinak taky nic..
        proti olomouci musíme být o 100% lepsi, vcera predvedla slusný, bojovný a kompaktní výkon. postavil bych do základu urcite jandu a v utoku dvojici pekhart,ivana(senkerik)

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          Wommi     před 16 lety 23.03.2009 10:10 |  
          0 0

          ..zdravim.
          ja jsem nepochopil, ze vcera minimalne v prvni puli se nehralo vubec po krajich, coz byla vzdycky domena slavky..a myslim ze svento i grajciar na to maji (alespon treba v priprave i grajciar se podobne snazil hrat)
          a pak co mi vzdy dohani k silenstvi je to, ze misto postupneho utoku s vyuzitim kombinace ser nakonec pristoupi k tomu, ze to napali brabec dopredu v podstate nazdarbuh!minimalne je to skoda, protoze ta kombinace, to bylo ve slavii neco.
          pak bych se tu jeste pridal na stranu tech, co nedavaji na standardky. tedy musim rict ze normalne je to vetsinou nic moc - ale vcera, to tedy byl nasup:)nic, nic, nic...jeste je to zbytecne dlouhy a predstava, ze tam okolo toho spekulujou 4, aby to pak ani spolu skoro nerozehrali a jeste treba zalozili utok...:)( - mozna by stalo za to zkusit nekoho jineho - but TB a nebo proste jineho!..myslim ze hur by to nekopal!

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            slimak     před 16 lety 23.03.2009 10:30 |  
            0 0

            ty nakopy podle me vychazeji z toho, ze chybi pohyb hracu.brabec to nema komu dat.malokdo se nabizi a malokdo pohybem uvolnuje prostor. i toto byly ukoly krajcika a tavarese, kteri od obrancu mice prebiraly

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              Wommi     před 16 lety 23.03.2009 11:05 |  
              0 0

              ..ale jo to bych pochopil,..ale schvalne jsem to pozoroval..a x-krat tam byl pripravenej svento a ten balon proste nedostal..a co si budem povidat, on to bud potrebuje tak ze dostane balon a hodi si to dopredu a pelasi za nim a nebo narazeckama a vyslanim dopredu a pak bezi..a toto jsem tam proste nevidel.a kdyz uz byly nejaky kombinace, tak se v nich vetsinou cerny strasne zasekaval.

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 10:20 |  
          0 0

          Grajcar se jeste muze ukazat, prece nebyl v tom slovenskym narodaku jen tak pro nic za nic , rychlost ma velkou jen se potrebuje sehrat, Trapp zatim nic moc , rekl bych ze lepsi by byl Volesak a hlavne by nekdo konecne kopal poradny rohy , skoda ze je zranenej , stejne tak jako Senkerik kterej by nam ted taky bodnul . Ale verim ze vsichni hraci se jeste poradne neukazali a ze na to maj , ty standartky sou ale fakt tragicky , sice sou nacviceny nejaky signali ale ty rohy to uz je mi dycky jasny ze ztoho nic nebude , TB to ma ted tezky , podle me je to taky tim pocasim , letos je ta kosa opravdu dlouha , loni myslim hral taky takle brzo jeste nic moc a pak kdyz svitilo slunicko to bylo o sto procent lepsi , na ty standartky bych nechal Belaida s Volesakem , ty jediny podle me byly schopny to kopat ze to aspon vypadalo nebezpecne.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.03.2009 10:30 |  
        0 0

        Zdravim Sokrate.
        Tentokrat bych na Belaida nebyl tak prisny. Zapadl do prumerne hry cele zalohy a vubec celeho tymu. Chvili byl vzadu, chvili vepredu, chvili napravo, nikde nic svetoborneho neudelal, ale ostatni zrovna tak. Je videt, ze trenerovi zalezi na tom, aby se rozehral - jinak by ho jiste necpal do sestavy misto Jandy. Je samozrejme otazka, jak se mu hrac za duveru odvdecuje, ale nemuze prijit forma hned. Jeho zacatek podzimu byl extremne produktivni, to samozrejme zopakovat jen tak nepujde, ale pro tym muze byt platny i jinak nez jen strilenim branek.
        A rekl bych, ze na tom zapase se taky podepsalo to, ze Zlin hral daleko aktivneji, nez se predpokladalo. Sestava byla zvolena tak, aby se kombinovalo proti betonujicimu souperi a ten pritom hrozil i smerem dopredu - a to nejen Zurkem, ale i ostatnimi hraci, kteri jej doplnovali.
        Verim, ze trener ted hrace pekne serve a v Olomouci uvidime uz lepsi vykon, zadny profesorsky fotbal, ale rychlost a agresivitu. Taky by za 14 dni mohlo byt lepsi pocasi, nez zima a vlezly vitr a jiste lepsi teren.

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 23.03.2009 10:10 |  
      0 0

      No nevim, ale byl to prave Brabec, ktery pasem z pulky hriste poslal mic pred vstrelenou brankou na Cerneho. Jo, nekolik nakopu vcera poslal do autu. Ale asi stejny pocet miril presne na utocnika, ktery se pak dostaval do sance.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 10:42 |  
        0 0

        Hm, možná jsem vůči Belaidovi přísný, ale nejsem "rádobyslávista" a kampaně proti nikomu žádné nevedu. Ty tu vedou jiní odborníci. Jen jsem čekal, že když bude Tijany hrát od začátku, tak to čapne za pačesy (a doufal jsem, že opravdu bude příkladem a mákne). Pokud vím, tak včera rohy zahrané MJ i JČ byly zahrány vcelku slušně, tři zahrané přímáky ( jeden zahrán JČ tešně nad šibenicí v prvém poločase, druhý odhlavičkoval Kroča a třetí v druhé půlce zahrán signálem a ten ťukes byl docela dobrý). No nic, včera to nešlo dobře nikomu a s tímhle výkonem proti "rudým" neuspějeme. Jediné, co mi napadá je takové to "normálněsportovní" podcení soupeře, protože je přeci poslední a úplně se pose.e, že přijel na Slávii. A ejhle, ono to bylo jinak, najednou to nešlo a před koncem byly bobky. A to jsem nešel na stadion s pocitem, že je "picnem" pět nula. Sokrates55

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          Ravik     před 16 lety 23.03.2009 11:45 |  
          0 0

          Belaid je opravdu na jaře trochu mimo... a spekulace jestli to je změnou stylu hry Slavie, špatným postem nebo čímkoliv jinym nechám na jiných.. ale musím říct, že jsem si od něj celkem hodně sliboval, protože snad poprvé co je ve Slavii absolvoval kompletní fyzickou a herní přípravu. Čekal jsem, že bude řádit...

          trochu jsem nepochopil ovšem naší včerejší taktiku. Ve velkém větru nakopávat na útočníky? Brabec ty pasy většinou přesný má, ale včera to opravdu od něj nebylo ono...

  9. Re: Slavia - Zlín 1:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 10:35 |  
    0 0

    Zdravim, vcera jsem byl jeste na horach, takze jsem zapas nevidel. Koukam tedy, ze jsem o nic neprisel.. no, co se sestavy tyce, proste si stale myslim to same. Kj by mel alespon vyvazovat pocet techickych hracu, kteri tak trochu setri krokem (vime kteri), hraci bojovnymi a behavymi. O titul je treba bojovat. Uz v predchozich zapasech jsme meli problemy, kdyz sli ze hriste Janda a Besta. Zrovna tyhle hrace bychom na hristi potrebovali, zvlast kdyz se herne az tak nedari. Stejne tak treba Senkerika, kterej je ale zrejme jeste zranenej, esli se nepletu. Taky bych vse nesvaloval na TJ, on je v tehle zaloze proste jen tretim do party. A sam citi, ze KJ na nej moc nesazi, moc mu asi neveri, no a TJ je v utlumu. Ovsem ani jini hraci ze zalohy zrovna neperli, MJ dal sice krasny goly, ale uz proti Ostrave nebyl moc videt a v Jablonci byl tragicky. Jarda Cerny se podle vseho zveda, ale v zapasech strida pekne okamziky s jeho typickym pesim fotbalem. Pokud chce mit trener mermomoci MJ i JC v sestave, Belaid se do te sestavy proste nehodi, to neni az tak jeho chyba. Co vlastne Grajciar, ohlasy na jeho hru jsou spis rozpacity, kopal alespon nejaky standardky a jak?

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 10:40 |  
      0 0

      jinak samozrejme pozitivni na tom je, ze i kdyz po slibnem rozjezdu to herne trochu skripe, tak body zatim delame. v dalsich zapsech uz by se to ale mohlo vymstit, prpadne zavahani v olomouci nas preci jen muze pred derby dostat pod tlak. a i kdyby ne, derby bude otazkou cti, poprve v edenu, s naskokem na cele tabulky, chtelo by to se predvest ve forme!

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 23.03.2009 10:51 |  
      0 0

      Grajciar podle me taky zapadl do prumeru. Mel tam jeden pekny unik, po kterem jen tesne minul branu Marek Jarolim, ale do obrany obcas dost chyboval. A standardky zahravali Marek s Jardou.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 11:26 |  
        0 0

        Domnívám se, že Grajciara tam KJ dal proto, aby proti slabšímu soupeři měl možnost se rozehrát a bez bázně a hany se "kousnout o flek". Jenže se z toho stala spíše křeč, ten centr byl ale dobrej. Přitom ten kluk je docela rychlej, rozhodně rychlejší zpátky než Matěj, ale ty fauly.... Musí se umět naučit naběhnout dopředu a jít s míčem a dát ten centr (prostě tak, jak to dělal Matěj). A abych nebyl vůči Belaidovi nespravedlivý, včera hrál totální haluz Ford. Jinak se mi líbilo choreo, věděl jsem do čeho jdu a můj kotouček je na fotce třetí zleva. Jinak bylo docela plno a atmosféra skvělá. Jen se zastavím nad jednou věcí, Strašák všechny prosí megafonem (může se uřvat), aby se kotoučky hodily najednou a všechny, aby pak nedocházelo k dalšímu vhazování během hry. Bohužel, prostě to musí někdo udělat jinak. Když jsem se dotyčného mladého muže zeptal, proč to tam hází během hry (nebyl k tomu důvod a to už byla ta hromada konfet uklizená) jediným argumentem bylo, že jsem se dozvěděl, že jsem starej "čůr..k". Logika byla zahnána do kouta a tiše mlčela. A strašáka lituju, někdy je to zvládnout opravdu těžký. Sokrates55

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          Gino     před 16 lety 23.03.2009 11:41 |  
          0 0

          Naprosty souhlas. Byl jsem jeden z tech, co je tam bezeli posbirat hned na zacatku a muzu potvrdit, ze toho bylo hafo. Jeste, ze nam sli na pomoc i nekteri lide z kotle. Chvilku jsem mel stanoviste pod domacim kotlem a fakt mi bylo lito, ze se najdou taci, kteri to pak hazeli na plochu i behem hry (cert vem tu hromadu po vstreleni golu, to se alespon da pochopit - i kdyz to povolene nebylo) a nebo taci, kteri klidne schovani v sektoru huli jako fabriky, ze videt jsou jen stoupajici oblacky. Rikal jsem si "vazne tohle chlapi pro slavii (a ostatni spolufanousky) nejste ochotni udelat, ze vydrzite cely zapas nekourit?". Smula, no... holt lidi jsou lidi...

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          Wommi     před 16 lety 23.03.2009 11:44 |  
          0 0

          Sokrate, nemuzes se divit..nekdy mam pocit, ze se od tech mladej, spravnackejch slavistu, kteri az ted udelali poradnej kotel..musime vsichni dozvedet, ze jsme preci jen stary cur..ci:) (mne je 33 a presto uz jsem taky starej).
          ..jediny co mi v tomto pripada zvlastni, ze ale na druhou stranu se pak kazdej ohani tim ze je slavista - intelektual - a neni to ta ruda luza:))
          ..bohuzel je to o lidech ne o klubech!
          M.

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            Ravik     před 16 lety 23.03.2009 11:49 |  
            0 0

            Grajciar hodně nestíhal v obraně, ale fotbalový a rychlý je. Hlavně v prvním poločase tam měl mnoho náběhů alá Matej... centry celkem kvalitní. Ovšem v druhé půli s k nim vůbec nedostal, bud mu to KJ zakázal a nebo spoluhráči nebyli schopní vytvořit ideální herní situaci... určitě bych ho po jednom zápase neodepisoval.

            Mám dvě otázky: Proč nehrál od začátku Janda? A co je sakra s tím trávníkem?

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              Wommi     před 16 lety 23.03.2009 12:53 |  
              0 0

              neodpoved na tvuj dotaz ohledne travniku:

              http://fotbal.idnes.cz/slaviste-se-k-tesne-vyhre-v-edenu-protrapili-na-pisku-a-hrbolech-pwn-/fotbal.asp?c=A090323_123616_fotbal_mn


              jak jsem tu jiz psal,..dela to dojem, jak kdyby to jeste travnikari provzdusnovali a pak ten travnik vypada desive. Kazdopadne se ale obavam, ze travnikari nic moc...sice je travnik dost namahanej a to nejen fotbalem, ale s tim by se asi meli vyrovnat..otazkou je jak tomu napomaha i treba vyhrivani, ktery muze byt kolikrat ke skode veci,...snad je to otazkou casu jako u ostatnich veci u stadionu,..ale obavam se, ze bude muset byt po konci ligy nejaka rekonstrukce a doplneni tech opravdu extremne znicenych casti.

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            bongor     před 16 lety 24.03.2009 07:18 |  
            0 0

            Tak Wommi s těma 33 bych se nechlubil.Chystej se do penze,nebo se vrať do hrobu,ale odborníkům se nepleť do jejich práce.Už nemáš ten mladistvý rozmach,tak si to přiznej.

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              Wommi     před 16 lety 24.03.2009 10:03 |  
              0 0

              ..Bongore,..protoze uz jsem si to priznal, tak sedim ve 117 sektoru:)..tleskám, rvu pri golu a uzivam si pohled na kotel,...v kotli jsem byl na zizkove a uz jsem se citil nedobre:)
              ..ale pamatuju si kdyz jsem jako mladas byl v kotli na sparte a tenkrat se to tam docela zvrhlo..pomlatilo se tam co slo..mne zachranil jeden zkusenej:) fanousek, kterej asi vedel co prijde, tak kdyz videl jak jsem horlivej, povidal,...hele bez radsi stranou, to neni pro deti,..jsem sel a doted jsem rad, ze jsem to udelal!
              M.

        • Re: Slavia - Zlín 1:0

          lucky-pilda     před 16 lety 23.03.2009 12:54 |  
          0 0

          Tak to vidite, jaky muze byt duvod pro chovani prislusici "fanouskum" jineho klubu ... Staci byt slusnejsiho vychovani a mit nad 15 (= starej cur*k), a hned jste duvodem pomateni mysli ...
          Jinak s tim Belaidem s vami musim souhlasit. Kdyby hral spatne, ale cely zapas odmakal naplno, dalo by se to prekousnout. Je sice hezke, ze ma nesporne obrovsky talent, ale jak jiz nekdo rekl "fotbal je 95% o pili a 5% o talentu". Podle me byl Belaid v kazdem zapase kde nastoupil jednoznacne nasim nejhorsim hracem a opravdu by mu prospelo se trosku jit vzpamatovat do becka. Pokud s nim KJ nic v tomto smyslu neudela, predpokladam, ze dopadne jako Adauto - ze zacatku vyborny, pak se zranil, chvili mu trvalo nez se dostal alespon priblizne na svou nekdejsi uroven a pak usnul na vavrinech, byl liny udelat o pul kroku navic, nesnazil se. U nej byla chyba, ze ho trener neposlal vcas do becka a naopak ho daval neustale do zakladu. Fotbalista, ktery mel na to hrat v jedne z velkych evropskych lig hraje ted za Zilinu ...

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            tantalos     před 16 lety 23.03.2009 16:30 |  
            0 0

            S Belaidem to bude jako s jinými mladými hráči. Odejde za pár halířů do Liberce a Karl ho výhodně prodá ven.
            Ve Slavii je nepřítel, protože soupeří se synovcem o místo, a tudíž musí být zlikvidován, podobně jako třeba Kalivoda nebo Dočkal. Copak to jde, když přijde na Slavii nějaký skaut z bohaté ciziny, aby uvažoval o koupi Jarolíma ml. a viděl, že na palce běhá někdo o třídu lepší?

          • Re: Slavia - Zlín 1:0

            tantalos     před 16 lety 23.03.2009 16:30 |  
            0 0

            S Belaidem to bude jako s jinými mladými hráči. Odejde za pár halířů do Liberce a Karl ho výhodně prodá ven.
            Ve Slavii je nepřítel, protože soupeří se synovcem o místo, a tudíž musí být zlikvidován, podobně jako třeba Kalivoda nebo Dočkal. Copak to jde, když přijde na Slavii nějaký skaut z bohaté ciziny, aby uvažoval o koupi Jarolíma ml. a viděl, že na palce běhá někdo o třídu lepší?

            • Re: Slavia - Zlín 1:0

              lassiter     před 16 lety 23.03.2009 17:29 |  
              0 0

              Ve Slavii je nepřítel :-) Jestli je o třídu lepší, tak ať to ukáže. Kalivoda? Průměrný ligový hráč. Dočkal neodešel za pár halířů, navíc za něj Slavia bude mít procenta z toho výhodného Karlova prodeje.

              • Re: Slavia - Zlín 1:0

                Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 23.03.2009 19:41 |  
                0 0

                jo , o Kalivodu se ted prej pere Man.Unt ale asi je preplati Man.city a Dockal pude minimalne za miliardu do arsenalu protoze si ho znamej Wenger hledac talentu vyhlid a chce ho prej za kazdou cenu , Belaida prej chce AC Milan ale my to nevime a prodame ho do liberce aby ho mohl Karl prodat , nechapu jak muze nastupovat porad protekcni M.Jarolim , dal usmoleny ctyry goly a udelal nam chabejch sest bodu , to je na zaklad podle miho malo , rozhodne by mel nastupovat odchovanec Hosek misto zoufalyho brabce , a musime drzet palce na rukou i na nohou aby nam banik vratil supertalenta Váchu kterej se tam rozehral ke skvelejm vykonum , taky me sere ze za nas v utoku nastupuje Pekhart , sice je to odchovanec ale jednou sme ho prodali tak uz by nemel znova nastupovat , do brany jednoznacne Divis protoze Vaniak nas na jare jeste ani jednou nepodrzel a dela velky hrubky , v utoku sou taky mezery , rozhodne by se melo sahnout do dorostu aby sme zas zacali davat goly , mame blbejch padesat bodu a vedem o 12 bodu ,obavam se ze titul uz udelame a neschopnyho Jarolima se zase letos nezbavime , no tak snad uz pristi rok , nebo kdyz nepostoupime do LM pres real madrid. nezbejva nez volat Jarolim ven , a Vedeni ven protoze nekompetentni prace je jasne vsem na ocich , ani lidi se na to uz nemuzou divat proto jich chodi jen blbejch 12 tisic a ne plnej dum jako na odchovance.

                • Re: Slavia - Zlín 1:0

                  pumapeta     před 16 lety 23.03.2009 19:55 |  
                  0 0

                  Přesně tantale- mě to taky štve - máme tým plnejch protekčních hráčů který by seděli na lavičce i na Kladně a neschopnýho trenéra :D

  10. Re: Slavia - Zlín 1:0

    jack09     před 16 lety 23.03.2009 23:11 |  
    0 0

    tak sem ted koukal na sestrih bundesligy a hral bayern proti poslednimu karlsruhe a uplne sem si vzpomel na nas se zlinem,bayern taky vyhral 1:0,rozhodne soupere nevalcoval(spis naopak) jo a divaci taky piskali :)) a jeste jedna zajimavost:ted mame po 21.kole 50b a loni jsme meli jeste po 27.kole 53b, to je teda docela rozdil...

    • Re: Slavia - Zlín 1:0

      bongor     před 16 lety 24.03.2009 07:20 |  
      0 0

      Nevím,já jsem se díval na Monchengladbach s Bochumí a bylo to
      pěkný.Nesrovnatelně lepší než zápas se Zlínem.O anglické lize nemluvím.

      • Re: Slavia - Zlín 1:0

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 24.03.2009 09:27 |  
        0 0

        A Monchengladbach s Bochumí je první s posledním? Tady šlo přeci o to že zápasy prvního s posledním nebívají vždy tak jednoznačné jak si fanoušci toho prvního klubu myslí. Dokonce se na podobné zápasy dá dobře sázet. Příklad v Bayernem byl dobrý v tom, že Bayern v pohárech a v minulých kolech naděloval celkem slušné příděli a ejhle s posledním hrál 1:0 nic moc zápas. A zároveň ňákej 16. s 18. si zahrajou pěknej fotbal protože jsou zhruba na stejný úrovni a oba hrajou o záchranu, když jeden druhý porazí je to téměř o 6 bodů, tak asi proto.