Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Ostrava 1:0

Fotbalisté Slavie dokázali na svém domácím hřišti porazit i desátý celek. Tentokrát si prohru odvezla Ostrava. Slávisté vyhráli 1:0 brankou Marka Jarolíma. Prohlédněte si 17 fotografií.

Slavia - Ostrava 1:0 (1:0)
Slavia:
Vaniak - Hubáček, Hošek, Brabec, Švento - Janda (59. Belaid), Suchý, Jarolím, Černý (86. Ivana) - Besta, Fořt (68. Pekhart)
Branky: 25. Jarolím
Diváci:12565

O žádném ligovém utkání se ještě letos nemluvilo tolik, jako o dalším utkání Slavie. Do Edenu přijel nepříjemný soupeř z Ostravy, kterému se však na jaře příliš nedaří a ještě nevstřelil ani branku. To se mu nemělo podařit ani v červenobílé nedobytné pevnosti.

Fanoušky tentokrát žádné překvapení v základní sestavě nečekalo, na hřiště vyběhla totožná sestava ze Žižkova. V prvních minutách byli aktivnější domácí a dokonce i Suchý si dovolil vystřelit. Velmi brzy ale bylo horko před Vaniakem. Nedávný hráč červenobílých Střihavka si v sedmé minutě připsal první střelu na branku. O minutu později naopak připravil stoprocentní šanci pro Lukeše, jehož přízemní střelu dokázal Vaniak vytlačit na tyčku a odražený míč i lapil do svých rukavic. Bylo vidět, že dnes to nebude utkání o kvalitních obranách. Ve čtyřiadvacáté minutě se marně natahoval Fořt na Bestovu přihrávku do vápna, k otevření skóre chyběl krůček. Když to nezvládli útočníci, tak se o to postaral v další minutě jarní střelec Jarolím. Janda zprava nacentroval do vápna a slávistický záložník se netradičně prosadil hlavou a mohl si vychutnat skandovaní svého jména celým stadionem. Domácí se nikam nehnali, naopak ostravští se až moc snadno dostávali do nebezpečných situací. Vaniak byl však vždy na místě.

Ze začátku druhé půle se mohl stát nebezpečným hlavičkářem i Černý, ale centr od Šventa poslal jen těsně vedle tyče. Všichni si přáli uklidňující branku, jelikož hosté rozhodně nehráli špatný fotbal. Několik nepříjemných závarů na obou stranách zůstalo bez gólového zápisu. Úplně nejblíže z červenobílých byl brance střídající Pekhart, ale pověst obávaného střelce nepotvrdil. Po centru Černého měl před sebou prázdnou branku, ale prapodivně dokázal nohou dostat míč vysoko do vzduchu, upadnout a svým tělem zabránit gólu. Naštěstí ani deset minut před koncem se na druhé straně nikdo neradoval, to když se odražený míč dostal k Mičolovi, který ale sám před Vaniakem přestřelil. Do posledních minut se bojovalo o ligové body, které nakonec všechny zůstaly v Edenu.

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    urs (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 19:32 |  
    0 0

    mno..., tak i díky Vaňousovi to dobře dopadlo, radoval se šťastnější tým... :-) fans hostů byly v klidu, naše choreo nechápu.., nedám na něj už ani penny :-p slávce zdar

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      huhu     před 16 lety 09.03.2009 20:48 |  
      0 0

      souhlasím s celým tvým příspěvkem a připojuji se...Člověk vlastně vůbec neví, čeho se při choreu účastní, ale tentokrát jsem tušil něco takového. Na druhou stranu to beru jako pravděpodobný strop, jelikož by se Doležalovi na něco ještě kontroverznějšího příště přispívat asi nechtělo a Strašák jim tam "nosí vodu", takže ten také nemá zájem si nikoho z vedení zprotivit.

      Zdá se mi, že jsem v Brankách zaslechl, že Černý byl nejlepším hráčem utkání. Byla to slyšina, nebo to opravdu řekli??

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        EdCable     před 16 lety 09.03.2009 20:53 |  
        0 0

        jj, rekli

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 21:03 |  
          0 0

          co bylo v choreu tak hroznyho ???

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            DrFe1     před 16 lety 09.03.2009 22:21 |  
            0 0

            Ubohej byl ten nápis ACAB, což jak asi víte znamená že " Všichni policajti jsou bastardi". S tím já se tedy rozhodně neztotožňuju. Takovýhle bezdůvodný válčení s policií považuji za ubohost hodnou dementů z Ostravy nebo z Letné, na Slávii to rozhodně vidět nechci, natož na to přispívat.

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            DrFe1     před 16 lety 09.03.2009 22:21 |  
            0 0

            Ubohej byl ten nápis ACAB, což jak asi víte znamená že " Všichni policajti jsou bastardi". S tím já se tedy rozhodně neztotožňuju. Takovýhle bezdůvodný válčení s policií považuji za ubohost hodnou dementů z Ostravy nebo z Letné, na Slávii to rozhodně vidět nechci, natož na to přispívat.

            • Re: Slavia - Ostrava 1:0

              Sisanek     před 16 lety 09.03.2009 22:27 |  
              0 0

              Ja naprosto souhlasim. Tohle nema na Slavii co delat. A je mi lito, ze vzdy, kdyz si zacnu myslet, ze Slavie ma fanousky na urovni, tak prijde neco takovehohle..

              • Re: Slavia - Ostrava 1:0

                Troubi     před 16 lety 09.03.2009 23:03 |  
                0 0

                bububu

                • Re: Slavia - Ostrava 1:0

                  Gordon (host)     před 16 lety 10.03.2009 01:37 |  
                  0 0

                  brekeke.......

                  ja z Vas zase bliju. Zkuste teda prijit s encim vy, pripravit sehnat lidi a zrealizovat, docela dost lidi bude rado, kdyz si skoci na pivko pred fotbalem a nebude muset byt na stadionu o nekolik hodin driv. Nejaky keci o slusnejch fanouscich a jak kdo koho zklamava to mi prijde taky uz blby, jak kdybychom byli nejaky nadlidi co si museji neco dokazovat. Choreo ACAB bylo kvalitni a i pochopitelne(vyjezdy a demence policie- vzpomenme jak se tu kazdy rozciloval po minulem strahovskem derby... najedou to kdekomu zase vadi...) , stejne jako druhy napis, na ktery zatleskali i fanousci baniku, jasne ukazuje kde je hon na carodejnice. Misto korupce ci zdravotnictvi tu delame z hovna auticko.
                  Takze vy co znate ty slogany a hledate porad ty "neco vic" fanousky, jdete do prdele.... dekuju bububu za prispevek

                  • Re: Slavia - Ostrava 1:0

                    taximan     před 16 lety 10.03.2009 08:21 |  
                    0 0

                    Ze bylo choreo kvalitni ti nikdo nebere. To ze se policajti k nam zachovali casto silene a deje se hon na carodejnice - s tim taky mohu souhlasit. Ale ACAB je urazka vsech policajtu a ackoli jako vetsina lidi je nemam moc v lasce - je jich dost, co delaji dobrou praci. A ja uz se dostal do situace kdy byly potreba. To bych te pak chtel videt ty hrdino, jak by si mu to rekl do oci... a zadnou nadsazku nebo podobny kydy sem netahej. To ze vam zatleskala ta ostravska zver (ktera si cestou na vlak rozmlatila vlastni autobusy a ve vlaku pry byly velmi agresivni) jenom ukazuje, kam ste tim klesly. Taxi

                    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

                      EdCable     před 16 lety 10.03.2009 08:43 |  
                      0 0

                      Pry, mozna atd. Vsechno jenom informace od novinaru, kteri navahaji kvuli senzacim (= prodejum) otevrene lhat.

            • Re: Slavia - Ostrava 1:0

              Troubi     před 16 lety 09.03.2009 23:03 |  
              0 0

              bububu

            • Re: Slavia - Ostrava 1:0

              Eluin (přítel SN)     před 16 lety 10.03.2009 09:47 |  
              0 0

              Souhlasím, je to primitivnost. I když to zároveň byla asi jediná záležitost, na které fanoušci obou táboru došli konsenzu - viz skandování "a.c.a.b.". :-)

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        denydzlSKS     před 16 lety 09.03.2009 21:57 |  
        0 0

        čoro v první půli na vystřídání, v druhý půli nadprůměr, pro mně dvě hvězdy utkání: Sucháč a Hub za 1*!!!!

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          martin08     před 16 lety 09.03.2009 22:24 |  
          0 0

          a mezi Suchace a Huba bych dal i Hosana! Fort spatny, nevim proc nezkusi Senkyho, ten to vetsinou vzdycky rozhejbal, ale treba ani nebyl na stridani - to mi uniklo.

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            EdCable     před 16 lety 09.03.2009 22:42 |  
            0 0

            Tak to teda nevim, Hosan byl v prvni puli spatnej, ve druhe uz jsem ho nemel na ocich, tak nevim

            • Re: Slavia - Ostrava 1:0

              denydzlSKS     před 16 lety 09.03.2009 22:50 |  
              0 0

              hošan je takovej jak se dá čekat, střed obrany s ním skřípe, ale ne nějak extrémně, já jsem pro, ať ho tam nechá....vždyť i ten švícko nebo sucháč nebyli v začátcích bezchybní (a nejen on) a v jaké hvězdu se vyhrál...jen tak dál, chyby dělá, ale chybama se zároveň učí...do roka z něj bude kvalitní ligovej stoper do dvou let....:-) hodně štěstí honzo

              • Re: Slavia - Ostrava 1:0

                EdCable     před 16 lety 10.03.2009 08:49 |  
                0 0

                Urcite souhlasim, jenom z neho nedelejme hvezdu a nezavirejme oci pred jeho chybami - je to zatim "jenom" hodne talentovanej obrance.

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        Troubi     před 16 lety 09.03.2009 23:02 |  
        0 0

        bububu

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Troubi     před 16 lety 09.03.2009 23:02 |  
      0 0

      bububu

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      bene     před 16 lety 09.03.2009 23:06 |  
      0 0

      fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    lucky-pilda     před 16 lety 09.03.2009 20:54 |  
    0 0

    Ten Jarolim je ale kopyto, dokonce si dovolil dat dalsiho gola, a to hlavou! Ze se nestydi, je tam jen z protekce, hned bych ho dal do becka :-D
    Ted ale vazne, mame porad deset bodu naskok pred proletarema a vykon taky docela usel (respektive myslim, protoze sem to zase kvuli tragickemu pripojeni musel sledovat na "obrazovce" 2x3cm). Pro priste bych tam ale vymenil jednoho z utocniku (sice hrajou dobre, ale treba jina kombinace bude davat i goly) a hodil tam Senkyho, ktery je dle meho nazoru nespravedlive opomijen.
    Jinak mi je docela lito, ze sme nevedli tak o 4 goly pri ty Pekhartove "strele", kdy dokazal sam pred brankarem nejen (neco jako) vypalit, ale jeste tu samou strelu vyrazit, ramenem, z brankovy cary. Kdyby jo, tak by me to hooodne pobavilo :-D
    Jeste bych ale dodal, ze jsme porad Slavia, takze 10 bodu naskoku pro nas neznamena absolutne nic, jak ostatne vsichni az moc dobre vime ...

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Glazzy     před 16 lety 09.03.2009 21:18 |  
      0 0

      Souhlasím s výměnou útočníka, Šenkeřík je sice super hráč ale mě přijde že špatně hraje Fořt, Besta je dost důležitý, takže bych vyměnil spíš Forda. Místo něj by ale měl jít spíš Pekhart, dneska hrál podle mě hodně dobře i když tu šanci sem nepochopil jak moh nedat...

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      bongor     před 16 lety 09.03.2009 21:19 |  
      0 0

      Já bych taky v tom útoku občas střídal.Zatím ti dva kluci nepředvedli
      kromě obrovský bojovnosti Besty ,nic extra.Góly musí dávat nejslabší
      hráč-Marek.Myslím,že Šenky i Milan by měli dostat šanci.Pekhart je typický příklad,jak se z nadějnýho fotbalisty může předčasným odchodem stát nemehlo.Jenže ten kluk to má v sobě a myslím,že se tak za měsíc zmátoří.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      bongor     před 16 lety 09.03.2009 21:20 |  
      0 0

      Já bych taky v tom útoku občas střídal.Zatím ti dva kluci nepředvedli
      kromě obrovský bojovnosti Besty ,nic extra.Góly musí dávat nejslabší
      hráč-Marek.Myslím,že Šenky i Milan by měli dostat šanci.Pekhart je typický příklad,jak se z nadějnýho fotbalisty může předčasným odchodem stát nemehlo.Jenže ten kluk to má v sobě a myslím,že se tak za měsíc zmátoří.

  3. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    Wommi     před 16 lety 09.03.2009 21:54 |  
    0 0

    Zdravim, choreo vzhledove moc pekny, obsahove sracka,..nic to nezmeni, nepomuze, ve finale, policajti nikde na stadionu, tudiz duvod zadnej...a jak bylo psano, nemyslim ze by dolezal chtel prispivat na takovej typ chorea..tak snad jen pro priste, pokud se chce prijit o prispevek klubu:)

    ..co mi docela prekvapilo, jak se vzdycky driv nadavalo (a sam jsem nadaval) na pristup na stadion - dnes jsem prisel z haku v 17.05, bal jsem se ze budu muset cekat a kde nic tu nic - prede mnou jeden clovek - zajimavy a rozhodne podnetny, protoze jaktoze najednou je mozny ze jsou vsichni na stadionu, je tam skoro nejvyssi navsteva v rocniku a nejsou problemy se vstupem?...:)..s ohledem na toto bych klidne volil podobny pristup i dale akorat s tim, ze by se mohlo prodavat pres net porad i klidne na jmeno.

    co se hry tyka, asi bych mozna udelal zmenu v utoku, bohuzel vnitrene jsem musel dat zapravdu trosililinku slaviatorovi:)) s tim fordem..bohuzel, zkusil bych nekoho jinyho, tech promarnenejch prilezitosti je uz hodne. a pak bych jen chtel poprosit cernyho.."kluku, nehraj si s tim balonem TOLIK"!!!
    Martin

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      slaviator     před 16 lety 09.03.2009 22:13 |  
      0 0

      Proč? Vždyť to Fořtovi v přípravě šlo, dával góly, začne je dávat i v lize přece...

      Když jsem psal před měsícem, že hlavně aby Fořtovi to vydrželo i do ligy, ale že se bojím že si vystřílí prach v přípravě, tak...

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        brekekeSKS     před 16 lety 09.03.2009 22:20 |  
        0 0

        Jdi uz do prdele, budes ty svy hovna psat pod kazdej clanek ty retarde?

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          slaviator     před 16 lety 09.03.2009 22:40 |  
          0 0

          Tejden jsem teď nepsal, to ti nestačí?

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            Troubi     před 16 lety 09.03.2009 23:02 |  
            0 0

            bejt tebou, tak mlcim s nakym Fortem. Starej se o to, co predvedl tvuj vymodlenej a nejlepsi utocnik sveta, kterej by u tebe nechybel v zadnym vyberu top hracu sveta...Pekhart se jmenuje...

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            brekekeSKS     před 16 lety 09.03.2009 23:06 |  
            0 0

            Pis jeste mene, pokud mozno vubec.

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        Wommi     před 16 lety 09.03.2009 22:22 |  
        0 0

        ..no kdyt povidam, vzpomnel jsem si na Tebe na stadaku, bohuzel...

        ..jinak ted sem koukal na tu akci pekharta v sestrihu, a to je tedy narez...kdyby se toho balonu uz podruhy nedotkl, je to gol,..ale on to odhlavickoval uplne bajecne z brany:))

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          slaviator     před 16 lety 09.03.2009 22:45 |  
          0 0

          Radši sis měl vzpomenout "ty vole, ten Pája dal hattrick, co to ten slaviator kecal že mu to nebude střílet v lize?" :-) Bohužel. Jak jsem říkal, bude rád, když dá na jaře alespoň tři branky. Za celý jaro. Ale když to budou tři branky do sítě Sparty, proč by ne... :)

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        DrFe1     před 16 lety 09.03.2009 22:27 |  
        0 0

        Přát nějákýmu hráči Slávie, aby se mu nedařilo, to mi od tebe zrovna pěkný nepřipadá ... :-( Vypadá to, jakože si doslova užíváš, že se Fořtovi nedaří

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          slaviator     před 16 lety 09.03.2009 22:43 |  
          0 0

          To jsi špatně pochopil. Já mu nepřeju nic zlýho. Jen jsem varoval před měsícem před přílišným optimismem, že mu to "nyní" střílí a jak se zlepšil střelecky... Důležitý je, jak mu to střílí v lize. A v lize mu to zatím nestřílí. Nestřílí to ani Bestovi. Máme na placu dva útočníky, co sice makaj, ale nedaj gól. Zatím je nahradil Jarolím. Nahradí je i proti Jablonci? Jenže kdo zase místo nich případně? Šenkeřík je taky strašně "produktivní". Pekhart je stále velká neznámá, respektive zatím se dostal do asi dvou tří šancí, ale spálil je. Ale věřím mu z těch čtyř našich útočníků asi nejvíc, že jako první z nich dá góla.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      mitsu     před 16 lety 09.03.2009 22:17 |  
      0 0

      klidne at si s nima kluci hrajou,jinak by nebylo na co koukat:-)

  4. ten Fort

    Kactus     před 16 lety 09.03.2009 22:04 |  
    0 0

    Dnes to bylo opacne nez z plzni, prvni polocas na nic a druhy daleko lepsi. Jinak ten Fort, to je uzasne kopyto :) stejny jako kdyz odchazel, doufam ze se vrati rychle zpatky, na nej bych opci neuplatnoval.
    a toho Cerneho nevim proc vyhlasili hracem zapasu, nekdo se dival na jiny zapas
    k tomu choreu - to se klukum moc nepovedlo, stejne tak pokrik ze maji nechat fanousky. Stejny fanousky co jen tak rozmlati vlak ? daleko lepsi pokrik byl tahnete domu !

    • Re: ten Fort

      EdCable     před 16 lety 09.03.2009 22:52 |  
      0 0

      Jenomze v jednom mel Strasak pravdu - sami jsme zazili na jinych stadionech nesmyslne zasahy, mnozi z nas videli, co jsou schopni novinari vytvorit z komara, kvuli cemu je te testosteronem nadopovanej policajt prastit. Tak proc bychom nemeli podporit lidi z Ostravy, kdyz je proti nim prakticky bezduvodny zasah? Kdyz novinari pisi o demolici vlaku a nadrazi, pricemz v realu je to pravda tak z 10%? Z kazdeho fanouska se dneska dela zlocinec, mnozi z vas proti tomu tady cely minuly tyden brojili - a najednou byste chteli, aby vsichni "tahli domu".

      • Re: ten Fort

        Botelho     před 16 lety 09.03.2009 23:03 |  
        0 0

        Souhlasim s tebou...většině z nás(vás) vaděj ty policejní opatření při výjezdech, ale pak nesouhlasite s dnešním choreem. Všechno má dvě strany...

        • Re: ten Fort

          Ravik     před 16 lety 10.03.2009 00:12 |  
          0 0

          Naprostý souhlas!! Problém s fanoušky nevyřeší represe, ale změna legislativy...

  5. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 22:41 |  
    0 0

    Zdravím, tak dnes jsme sice začali trochu rozpačitě a střed obrany byl trochu rozhodzen, ale pak jsme se rozehrali a druhou puli uz jsme zahrali velmi dobre, banik jsme umravnili soustavnym tlakem a jestli ostravaci citili po prvni puli sanci na body, ve druhy uz na ne nemeli narok. Eden proste fotbalove funguje a myslim, ze by tentokrat na jare mohla fungovat i hra slavie. S prichodem Jandy a s presunem Sventa na levyho beka hrajeme po obou stranach a to je podle me spravna cesta, jak nahradit hrace, kteri odesli. Z Jandy mam radost, myslim, ze je definitivne zpet, mam rad tu jeho primocarou hru, navic uz temer nekazi, dnes pekna prihravka na gol, super. Nebyl jsem si jist tim jeho stridanim, Belaid bohuzel je zatim stinem toho Belaida z prvni pulky podzimu, dnes se vic vracel, urcite je to dobrej hrac, ale nema to nejak stavu, navic to klickovani pred vapnem.. Jarolim zas gol, koncovka vyborna, jinak se mi obcas trochu ztracel, cekal bych preci jen vic aktivity. Jarda Cerny zvlast ve druhy puli tentokrat velmi dobry vykon, prekvapil me i nasazenim, leva strana s Dusanem na beku - musim uznat - dnes fungovala. Jen nevim esli ta (ne)pritomnost Dusana trochu nerozhazuje stopery, dnes byli trochu nejisti. Kazdopadne asi by toho pravyho beka nemohl hrat vylozene utocnej typ, bylo dobre, ze tam byl Hub. Hub vubec ma podle me takovy lepsi obdobi, nemam co bych mu vytknul, spolehlivy. Utocnici - byli tam, bohuzel zas bez golu, skoda, neco tomu chybi, i kdyz to neni uplne zly. Ford nebo Pekhart, tezko rict. Pekhart zas nedal velkou sanci, pak ale ukazal, ze fotbal umi. Mozna by Senky zaslouzil zas sanci. Besta - tezko mu neco vycitat, pracuje hodne pro tym, v 90. min brani vlastni vapno, to dovedu ocenit. Nejlepsi na konec? Vaniak!!!

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 22:44 |  
      0 0

      jeste jsem zapomnel na Suchyho, podle me dneska jeden z klicovych hracu, i dobre rozehraval, kdyz se vrati Trapp, pujde asi zas na stopera, coz je spravne, ale dnes i DZ velmi dobry.

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 23:00 |  
        0 0

        Taky je otázka, jak to Jarolím poskládá, když bude Trapp a všichni obránci zdraví. Můj tip je Suchý, Brabec, Hošek, Hubáček - Trapp, atd...Švento z kola ven tipuju

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 23:04 |  
          0 0

          tak to bychom zcela prisli o utocici beky, to by byla skoda.takova obrana by byla co se tyce hry dopredu k nicemu. takov muj tip je Suchy na stoperu a Trapp na DZ, jinak beze zmeny.

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 23:21 |  
            0 0

            Takhle bych to osobně postavil taky. Ale známe Jarolíma...

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      PetCC     před 16 lety 09.03.2009 22:54 |  
      0 0

      Janda sám naznačoval, že už bude muset střídat.

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 23:50 |  
        0 0

        Souhlasím s martynim, dobře napsané. Tým hraje jako tým, každý má svou roli a tu zvládá. A když ne, tak je trenéři hned správně umravní. Narozdíl od jiných se mi hra útočníků líbí. Nesmíte zapomínat, že u nás hrajeme útok v daleko větším počtu než ostatní. U Ostravy si nemůžete nevšimnout Střihavky vepředu, protože tam většinu zápasů je jen on a další postupně dobíhají, jen zřídkakdy je na hrotu někdo z útočných záložníků. U nás je ve vápně (soupeřově) vždy hned několik hráčů kromě útočníků, útočníci nemají tak ani primární úkol sami za každou cenu dát gól, jako spíš vyrvořit prostor pro další snipery. Jak Fořt tak Besta zvládají podržet míč, vytvořit volný prostor, nedarují spoupeřovým obráncům vůbec nic, jsou správně řízní a soupeřova obrana musí celý zápas dávat velký pozor, je tam cítit docešla silný respekt. Je správné, že Pekharto dostává tzv. čuchnout, žije s týmem a určitě půjde nahoru. Když celý tým vidí, jak se vepředu útočníci rvou o každý balón, tak hned každý přidá v úsilí na svém úseku. Co se týká Belaida, tak dopředu je to pořád kvalita, jen to nikomu nepůjčuje, tak někdy zpomalí hru, že změní směr kupředu na směr dostrany. Co bych mu však ještě víc vytknul, že mu chybí takový ten podvědomý reflex, co si může dovolit před vlastním vápnem, často chce ne příliš nebezpečnou situaci řešit až moc fotbalově a najednou je soupeř zadarmo na koni. Nerozpozná, že jinak se může chovat před bránou soupeře a jinak na své půli. Snad ho KJ zase umravní a vrátí mu jeho dávný lesk... K šanci Ostravy na začátku bych podotknul, že kvality týmu ukazuje i to, jakého má brankáře a v jaké situaci je brankář podrží. Míč sice propadl a Ostravský Lukeš byl v čisté gólovce, Vaniak však maximálně prodal své přednosti a zkušenosti. To není náhoda, takto nás Martin podržel mnohokrát a na svém místě v týmu má velkou zásluhu, jak se celkově v lize v posledních letech daří.

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 09.03.2009 23:59 |  
          0 0

          Je to tak, oba utocnici se o goly zaslouzili. Dnes treba i tim, ze v tom vapne byli. Samozrejme je to pro ne neprijemny, gol by potrebovali, ale pro tym pracujou a dokud goly padaji, prusvih to neni. Vaniak - neni to nahoda a ani neni nahoda, ze to chytil - on vedel, kam Lukes bude strilet. takze smekam...

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            Ravik     před 16 lety 10.03.2009 00:22 |  
            0 0

            Souhlasím s Martynim.. věcný a objektivní. Až se uzdraví Trapp tak snad půjde sedět Hošek a Sucháč se vrátí na stopera. Jinak trochu nechápu, že se MJ tak často pohybuje takřka na hrotu, místo aby rozehrával... hlavně v první půli se nikomu nechtělo rozehru na sebe vzít. Fořt snad v základu už nebude a co si budeme povídat i na Bestovi je vidět, že půl roku pořádně nehrál, ale je to jezdič. A opomíjení Šenkeříka? To jako proto, že se mu nechtělo na hostování do Olmiku?

            • Re: Slavia - Ostrava 1:0

              taximan     před 16 lety 10.03.2009 08:29 |  
              0 0

              Nemuze to byt tim, ze jeste neprodlouzil smlouvu, ktera mu konci v lete?

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      bongor     před 16 lety 10.03.2009 08:40 |  
      0 0

      martyni to napsal dobře.Mně se nejvíc líbili Janda a Sucháč.O Martinovi ani nepíšu,to je samo sebou.Je to excelentní brankář.Černýho jsem v první půli navrhoval na střídání,ve druhý moc dobrý.Asi má dobrou fyzičku.Hošek se teprve zacvičuje,Hub velmi dobrý,Brabec standard,i když vloni se mi zdál lepší.Švento není obránce,myslím,že se mu ta role trochu zajídá,ale to je jenom můj dojem.Marek celkem dobrý,ale pokud by měl hrát špílmachra,tak to chce víc nápadů.Útočníci:Fořt nic moc,Besta lepší,ale taky bych tam dal Šenkyho.Ale to víte,jak by řekla naše babička,Karlík je "pozitura".Někdy až moc sveřepej.Ivana hračička,ale jde to.Belaid to v sobě těžko ovládá,myslím,že se cíti trochu ukřivděný.Pekharta nehodnotím,radši.

  6. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 10.03.2009 00:05 |  
    0 0

    Ještě bych doplnil, že pravdu měli ti, kteří tvrdili, že jestli budeme mít na jaře vůbec nějakého soupeře, tak Spartu. Deset bodů zatím vypadá jako luxusní náskok, letenští však ukazují vzestupnou tendenci a body sbírat budou i dále. Přesto věřím, že si to pohlídáme.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 10.03.2009 08:42 |  
      0 0

      myslim ze derby to celkem rozhodne, kdyz ho vyhrajem tak uz spartani asi ani nebudou doufat ze nas prepadne nase jarní horečka

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        miross     před 16 lety 10.03.2009 08:52 |  
        0 0

        Sparta do derby ještě určitě body ztratí! Doma Brno nebude lehký soupeř, v Teplicích nevyhrají a pak mají doma Liberec! Tak nic lehkého!Nenechte se zastrašit výhrou se Žižkovem, který ze štěstím porazili. je to pořád předposlední mužstvo ligy a vítězství,které bránili zoufale do poslední minuty, nenasvědčuje stoupající formu. Zápas jsem viděl a nějak ze Sparty strach nemám!

  7. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    traki     před 16 lety 10.03.2009 01:03 |  
    0 0

    Rozhodně jsou na dnešním utkání nejcenější tři body.Škoda absence Trappa,Suchého místo je přeci jen na stoperu,i když dnes hrál velmi dobře.Bohužel v Jablonci bude chybět i Suchý
    a to může být problém,protože dobře bránících záložníků moc nemáme a Švento na beku to je taky záskok z nouze.V útoku
    souhlasím,že by to také možná stálo za úvahu vyměnit Fořta,protože tam v současné době máme jenom dva bojující
    hráče a nic více.Besta ano,venku Šenkeřík nebo Ivana ,doma
    možná Pekhart.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Luke7     před 16 lety 10.03.2009 01:29 |  
      0 0

      No konečně chápu, na co tolik útočníků. Teď se ještě zraní na tréninku hošek a vidím to že to Karel v jablonci postaví na klasické 2-3-5 Vaniak - Hubáček, Brabec - Jarolím, Belaid, Černý - Šenkeřík, Pekhart, Fořt, Besta, Ivana

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      bongor     před 16 lety 10.03.2009 08:27 |  
      0 0

      No mně se zdá,že Peki je zatím nejslabší.Věřím,že potřebuje důvěru a praxi,ale stavěl bych ho jen za rozhodnutého stavu.zatím myslím,že je Šenky a Ivana lepší.Co je se Sucháčem?

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        traki     před 16 lety 10.03.2009 08:38 |  
        0 0

        Suchý čtvrtá žlutá karta.

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          bongor     před 16 lety 10.03.2009 08:47 |  
          0 0

          Hm ,to je teda hodně blbý,on ten Jablonec jde hodně nahoru a je to sralťanská bašta.Jinak si myslím,že jsme měli štěstí,že Večeřa nepostavil k Vaškovi taky Evu.To by bylo obtížný dobývání branky.

  8. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    Gino     před 16 lety 10.03.2009 08:41 |  
    0 0

    Na zapase jsem byl jako poradatel u sektoru hostu, takze z fotbalu jsem toho az tak moc nemel, ale co me zaujalo byl fakt, ze se nasli jedinci (z rad "nasich"), kteri chodili k banikovcum a snazili se je provokovat. Az jsem si rikal, jestli to vubec mame zapotrebi. Banikovci se chovali docela v klidu az na roli toaletaku, ktera pristala dva metry ode me a tu melu uvnitr jejich sektoru pote, co si kolegove dosli pro toho noumu, co zapalil slavistickou salu. Myslim, ze bezpecnostni opatreni prokazala svou efektivitu.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Jiri1     před 16 lety 10.03.2009 10:11 |  
      0 0

      Zdravim, z fotbalu jsem videl asi 70 minut, naprosto souhlasim s tim , ze vyhral stastnejsi. Na Hoska jsem upozornoval uz po priprave, je to takovy politicky ukol od vedeni pro Jarolima mit v zakladu alespon jednoho mladeho hrace,/odchovance/ vyber dle meho soudu neni nejlepsi. Trochu mne zarazi strelecka impotence utocniku , to ze byli ve vapne neznamena , ze splnili sve ukoly, nedali od zacatku sezony jediny gol a to se posily delali hlavne pro to , ze bez Necida byl nas utok na podzim doslova impotentni. Belaid je po odchodu Tavarese polovicni, velkou roli v rom hraje mysleni hrace i to ze s nim byli opravdu velci kamaradi. I Belaid by rad v lete odesel , otazkou bude , jestli o nej bude zajem. Celkove nase hra postrada obvyklou lehkost, nekombinujeme a sance se rodi hlavne po centrech ci individualnich akcich, tady bych to videl na zmenu stylu hry , kterou vlastne KJ prichodem novych ,silovych hracu chtel. Jenze dulezite jsou vysledky a ty zatim celkem jsou, dvakrat skoda Strizkova , dvanactibodovy odstup by byl jiz takrka nedostizitelny. K bezpecnosti na stadaku tady vysel clanek , takze budu ted spise reagovat na nektere fandy, z Ostravy dorazilo jen opravdu tvrde prebrane jadro fandu a to jeste policajti cestou v Trebove vysadili asi 150 fandu, kteri delali binec. podle odhadu v sektoru hostu bylo okolo 500 fandu coz potvrzujee i rozdil mezi prodanymi a skutecne odbavenymi vstupenkami, opatreni na stadaku i mimo nej byla naprosto ojedinela, za sve vzala i ze souhlasem nejvyssich policejnich mist i neucast policie na stadionu, zcasti ji suplovala mestska policie a zcasti poliiciste v civilu, presto doslo k sarvatce, kde rozhodne nase agentura nemela navrch a jejichz prubeh jste na stadionu videli. Provokace jsou a budou , kdyz jedeme ven , provokuji nas nejen fandove soupere , casto treba i poradatele a o nekterych hlavne mestskych poldech , radeji ani nemluve.

      • Re: Slavia - Ostrava 1:0

        Gino     před 16 lety 10.03.2009 10:18 |  
        0 0

        Jiri, ja nevim odkud jsi na tu sarvatkukoukal, ale ja ji mel zblizka presto, ze jsem jako "pouhy" poradatel nemel mandat zasahovat (security tam bylo dost), a nezdalo se mi, ze by nase ochranka nejak dostala na frak. Naopak ocenuji jeji zakrok, ktery byl naprosto bleskovy a nevyvolal (krome strkanice) v sektoru hostu zadny vetsi rambajs.

        • Re: Slavia - Ostrava 1:0

          Jiri1     před 16 lety 10.03.2009 10:42 |  
          0 0

          Byl jsem dost blizko, prace kluku z ochranky byla dobra , ale rozhodne bych netvrdil, ze vse bylo tak jednoznacne , proste je potreba poresit i vybaveni kluku, co to delaji a mozna i jejich statut, ktery je zatim hodne nejasne definovan .

          • Re: Slavia - Ostrava 1:0

            Gordon (host)     před 16 lety 10.03.2009 17:05 |  
            0 0

            ted se poustits na tenkej led. Zase nemuzes kazdemu trotlovi dat teleskop a statut verejneho cinitele. Potom nejaky dokopavani mimo zabery kamer a mimo fanousky je uplne normalni.Vzpomenme jak na derby securitka zmlatila fanouska co nic neudelal- v obliceji vybarvenej jak omalovanky, neco s krkem na par tejdnu- byl za to nekdo potrestan? nikdo. Naslo se, kdo hodil ten delbuch? nenaslo... a
            Uz takhle si na nekterych stadionech dela securitka co chce, viz zapas zizkov-sparta, kde na fanouska co si nesl pivo a parek nabehl poradatel znivceho nic mu dal takovou ze klukovi zapadl jazyk, sekuritak hned sundal vesticku a utekl ze stadionu. kriminalka nic nezmohla... A kdyby se meli skladat psychotesty atd. nikdo te securitce nezbyde (co si budeme povidat). Vem te si, jak jsou na tom policajti, ty maj kolik let vycviku, techniku, psychotesty a stejne obcas udelaj neco podobneho. Navic se podrzej... s temi zbranemi(coz uz takhle nosej) a statutem bych byl opravdu opatrnej

  9. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.03.2009 10:50 |  
    0 0

    Z jiného soudku. Už potřetí byl jako dvojka Romanovs. Údajně bylo jasně řečeno, že se budou střídat s Divišem, takže to asi neplatí. Pozice Diviše je tedy skutečně horší, zřejmě se s ním moc nepočítá.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Jiri1     před 16 lety 10.03.2009 10:57 |  
      0 0

      K tomu bych ti jen napsal, ze melo probehnout nejake jednani a ze Divis by mel chytat za becko aby neztratil zapasovou praxi, mluvilo se i o tom, ze by ho v lete mohli prodat Mozna v tom hraji roli i premie, nominace do 18cleneho kadru pro zapas jsou premie za zapas a tim i vyssi plat o nekolik tisic. Jinak jsem videl |Vorla na Bohemce, ozil a myslim, ze by pro Duklu mohl byt platnou posilou, jeho navrat uz neocekavam.

  10. Re: Slavia - Ostrava 1:0

    rwp     před 16 lety 10.03.2009 16:36 |  
    0 0

    Zdravím, vím, že je to uplně zbytečné sem psát a většině místních chcánků nikdy nic nedojde. Nechápu absolutně hysteriii kolem chorea, co se vám na tom nelíbilo? Byla tam jen pravda. Většina z vás nemá ani tušení o co vůbec jde. A nechápu, že můžete schválit ty bezpečnostní opatření, který byly maximálně k hovnu a nasraly lidi. Absolutně neminimalizovaly žádné riziko výtržnictví, to, že se vědělo, že na fotbale je Láďa s velkým mužstvím je sice hezký,ale pokud ho nikdo nenatočí jak svým klackem rozbijí stadák, tak můžou být lístky na jméno pořád a nevede to k ničemu. Nealkoholický pivo? další sračka, protože když se chce někdo vožrat, tak před fotbalem a ne na něm. Nevím proč takopvá hysterie kolem Edenu pořád, přitom výtržnosti a různý píčoviny šli dělat daleko líp na strahově a na jinejch stadionech a děly se? nedělly. Prostě to shrnu vandráci už na fotbal nechoďte. Jasně ted se tady na mě vrhnete jak vosy na med, ale vy zkurvený mrdáci MY JSME TI CO PODPOROVALI SLAVII KDYŽ HRÁLA NA STRAHOVĚ a na výjezdech,zatím co vy jste si doma drapali prdel a najednou vylezete z kanálů a budete mlít hovna. Radši držte hubu a krok. P.S. někdo říkal, že se kvůli choreu cítil podvedenej. Hochu podvedenej budeš a žti starou sfouknoum tou svojí hadicí :D

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      huhu     před 16 lety 10.03.2009 17:10 |  
      0 0

      tebe by měl někdo navrhnout na Pulitzera:)

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 10.03.2009 17:39 |  
      0 0

      dost lidi skutecne nechodi na fotbal koukat se na tebe, ale na ten fotbal, takze bohuzel, tva reakce asi malokoho dojme. asi holt kvuli tem opatrenim vsichni fanousci nasrani nebyli, tak to prekousni. a rozdelovani na pravy fanousky a vandraky hodne ubohy

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 11.03.2009 12:05 |  
      0 0

      Chlapče, možná, že to pro tebe bude novina, ale nejsi středobod světa.

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 11.03.2009 17:52 |  
      0 0

      1. Jak vidis spouste lidem neni prijemne byt soucasti nejakeho protipolicejni opozice, jde o to že policie je spoustou lidi chapana porad jako moc co dohlizi na pořádek a stanovuje mantinely. Myslis si ze se policiste schvalne kazdou nedely jen tak ze srandy oblecou, a vydaji se pomlatit par slusnych fanousku? Asi jsi paranoidni.

      2.V Edenu funguje velice moderni kamerovy system .Tudiz Ladu s velkym muzstvim neni slozite rozpoznat.

      3. Kdo se opil pred zapasem , hrozilo mu ze nebude vpusten coz se taky stalo, a to mozna nevis protoze si nekde na poli čekal na sve soukmenovce.

      4. Jak tu nekdo poznamenal na fotbal se nechodi kvuli tobe ale kvuli fotbalu...

    • Re: Slavia - Ostrava 1:0

      samciz (přítel SN)     před 16 lety 12.03.2009 01:36 |  
      0 0

      Zdravím, normálně bych na takový primitivní příspěvek vůbec nereagoval, ale kvůli tomu Strahovu musím.

      Také jsem chodil na Strahov. A výtržnosti se děly. Podobně jako jsem se za naše "fanoušky" styděl kvůli choreu v pondělí, jsem se styděl, když se v našem sektoru trhaly sedačky, nebo používala pyrotechnika přes veškerá upozornění.

      Fotbalový stadion by měl být místem, kde bude bezpečno a lidé se nebudou bát tam jít třeba se svojí rodinou, jako například do divadla, kina nebo hokeje (kde to tedy také není vždy ideální, ale je to lepší). Proto není v zájmu klubů a ani slušných fanoušků, aby byli na stadion pouštěni individua, kteří se chystají být agresivní, byť třeba fandí klubu. K tomu jsou potřeba ta opatření.

      Každý rozumný člověk ví, že lístky na jméno, dobrý kamerový systém, kontrola alkoholu a dobrá vstupní kontrola je pro kluby jen prevence, která bude fungovat.