Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Bohemians - Slavia 0:0

Slávisté se v pražském derby proti Bohemians nedokázali přes velký tlak gólově prosadit a připsali si pouze jeden bod.

Slavia: Vaniak - Hubáček, Hošek, Brabec, Švento - Janda (71. Pekhart), Suchý, M. Jarolím, Černý (81. Belaid) - Fořt, Besta (71. Ivana)

V dalším ligovém kole se slávisté tentokrát v nedělním televizním utkání vypravili na Žižkov, kde své zápasy hraje střížkovská Bohemka. Jak je to na tamním stadionu již zvykem, čekal se boj na náročném terénu. Podzimní pětigólové představení bylo velmi málo pravděpodobné.

Trenér Jarolím nás i ve druhém jarním utkání překvapil. Tentokrát nasazením Hubáčka  na pravý kraj obrany, kde minule pro změnu běhal Suchý. Ten v dnešním utkání zaujal místo defenzivního záložníka.

Slávisté se z počátku rozjížděli pomaleji, ale s přibývajícími minutami stále více drželi míč na svých kopačkách a dostávali domácí mužstvo pod tlak. Výraznou převahu měli slávisté samozřejmě i v hledišti. Jen ta gólová radost chyběla. I přes těžký terén se sešívaní dostávali do zakončení, ale vždy kousek k úspěchu scházel. Domácí gólman se rozhodně nenudil. Největším spalovačem se stal Fořt, který hlavičkoval do břevna.

Sedm minut po začátku druhé půle mohlo být rozhodnuto. Po standardní situaci hlavičkoval Suchý, míč letící již do branky těsně před čárou dorazil Besta. Bohužel stál v ofsajdu a gól nebyl uznán. V následující minutách bylo rušno u střídaček domácích, kde ošetřovaný Kincl dostal červenou kartu za pravděpodobně slovní napadení rozhodčího. Bohemians tedy dohrávali v deseti. Slávistický kouč okamžitě stáhl hru na tři obránce a i do té doby aktivní Švento se posunul do zálohy. To však ke třem bodům nepomohlo. Nejblíže gólu byl střídající Pekhart a v závěru Hošek, ale ani jedna z jejich hlaviček v brance neskončila. Slavia si po dobrém výkonu připisuje v čele tabulky jeden bod.

Komentáře (161)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Kactus     před 16 lety 01.03.2009 22:04 |  
    0 0

    toho Forta nam byl cert dluzen, 100 sanci na jeden gol, stejny drevo jako kdyz nas opoustel...
    Jinak strasna smula na tom hnusnem oranisti.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 01.03.2009 23:01 |  
      0 0

      Ukazuje se, že jsem měl bohužel pravdu, když jsem během přípravy říkal, že je jedno zda dá pět gólů v pěti poločasech v přípravě, ale hlavní bude, aby skóroval i v lize. Dnes měl na noze tři stoprocentní šance, dvakrát je vyřešil naprosto špatně.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        brekekeSKS     před 16 lety 01.03.2009 23:46 |  
        0 0

        Bez si honit ego nekam jinam, ty idiote. Jsou odehrany dve kola a navic fordak dneska zahral slusne.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:07 |  
          0 0

          To moje ego bylo nazávisle na tvym :D

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            brekekeSKS     před 16 lety 02.03.2009 00:10 |  
            0 0

            Ego jako ego.. Aspon je videt, ze tu ta parodie vytaci uz kazdyho druhyho. Libilo by se mi (a to moc), kdyby slaviator zmenil server a opet se zameril na diskuse s hovnarema sve kategorie na idnes!

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 02.03.2009 08:11 |  
          0 0

          Mno jo. Ale nevím, kdo tu psal, že Fořt během jara nastřílí sedm až deset branek? Bude rád za tři.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:05 |  
        0 0

        Podle onlinu a ČT4 si umí každej honit ego...Já to řikal, já to řikal...Bla bla bla...Jako promiň, víš sám že proti tobě nic nemám, ale tohle mě docela vytáčí...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Atatyrk     před 16 lety 02.03.2009 02:01 |  
          0 0

          A já zase řikal, že, že že.....že to takle dopadne. A hotovo, voe. );-)

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Atatyrk     před 16 lety 02.03.2009 02:06 |  
          0 0

          Besta ven, Ford ven! Měl tam být Jablonský, ten by zaplácal ušima a byl by v bráně.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        urs (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 13:11 |  
        0 0

        Já teda souhloasim s kolegou dole.., Ford mě včera rozhodně nezklamal, a pokud jde o produktivitu.., tak má tuším 2 nahrávky na gól MJovi.., to se taky počítá a KJ to určitě ví.. Je blbost hanět útok, kluci měli jen smůlu.., to je to celé :-)

  2. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 22:06 |  
    0 0

    Tak ode dneška už nesnášim i druhou Bohemku. To zdržování, to jsem chtěl fakt zvracet z toho. A to co ještě v komentáři předvedl Urban, to je snad do nebe volající, prej byli rovnocenym soupeřem:)) Apropos, nevěděl jsem, že když je trené vykázán na tribunu, že může stát hned vedle domací střídačky:/

    Ale abych to jen nezamlouval, útočníci dneska fakt bída. Švento super, Marek Suchý perfektní i střídající Ivana prokázal, že má v budoucnu na základ

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      lucky-pilda     před 16 lety 01.03.2009 22:40 |  
      0 0

      Pan Urban se zrejme dival na jine utkani, a nebo mel na mysli, ze na to, jaky je obrovsky rozdil mezi obema muzstvy, tak Strizkov hral relativne rovnocenne ;-)
      K tomu golu co sme dali - myslel jsem, ze se offside nepocita kdyz hrac v offsideovem postaveni dorazi mic do site aniz by nejak zasadne ovlivnil jeho smer (mic by sel do brany pravdepodobne i bez jeho dotyku). Skoda, ze se tam Besta pripletl, protoze pak by asi tezko vyrovnali. Nicmene mu to nelze moc zazlivat, proste hodne chtel dat gol ...
      Z toho vylouceni nemam dobrej pocit hned z nekolika duvodu. Na jednu stranu bych rekl, ze za takto "nesportovni chovani" se dava zluta, a ne cervena, coz favorizuje spekulace, jestli nase vedeni hraje stale jeste cistou hru, nebo zacina praktikovat to co doted ostatni (nejen) prazske kluby, coz by me vice nez mrzelo. Je ale vsak nutno rict, ze rozhodci piskali spatne i proti nam, takze doufam, ze jen nemeli dobry den ... Na druhou stranu je mozne, ze kdyby Kincl vyloucen nebyl, tak bychom ten gol nakonec dali, protoze Strizkov by pravdepodobne tolik nebetonoval a bylo by vic prostoru pro strelce.
      S uplne negativnim hodnocenim utocniku nemohu souhlasit. Ja videl jak makali naplno (coz u nas opravdu nebyvalo zvykem) a zakladali slusne akce, jen se jim to nepovedlo dotlacit za brankovou caru. Pak Fort sympaticky vzal vinu na sebe (a zbytek utoku), zadne vymluvy ani vykrucovani. Je videt, ze fotbalove dost vyzral a myslim, narozdil od jednoho z prispevovatelu, ze je pro Slavii hodne platny hrac.
      Dneska se mi moc nezamlouvali Jarda Cerny, kteremu zapas prilis nevysel a Ivana, ktery sice nehral spatne, ale misto toho filmovani by mel hrat. Naopak Janda dle meho nazoru jiz v druhem zapase dokazal, ze snad konecne zase zacina chytat svou nekdejsi formu a to "kopyto" z podzimu je jiz nenavratne passé.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 22:46 |  
        0 0

        Já tu kritiku myslel ve smyslu, že nikdo z nich nedal góla, již v druhém zápase za sebou. Ale snažili se hodně, to je jasný.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        euryqp     před 16 lety 01.03.2009 22:49 |  
        0 0

        Co se týče toho vyloučení - tam mohlo být něco i předtím, co jsme neviděli a třeba to rozhodčí Kinclovi jen sečetl.
        Jinak proč by za nadávky nemohla být červená, nevidím důvod, proč by si rozhodčí měl nechat sprostě nadávat. Často se neuděluje ani žlutá. Kéž by do budoucna měli v tomhle rozhodčí více odvahy.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          lucky-pilda     před 16 lety 01.03.2009 23:07 |  
          0 0

          No prave, ze se za nadavky nekdy neudeluje nic, vetsinou zluta, ale cervenou jsem videl poprvy (kdyby se to takto delalo porad, tak Repka hraje pokazdy jen par minut). Nicmene myslim, ze to rozhodci jeste bude muset vysvetlit, tak snad to bude jasnejsi ... Ale kazdopadne jsem pro, aby se hraci kteri se neumi chovat trestali treba i timto zpusobem porad.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 01.03.2009 23:12 |  
            0 0

            Už takhle pár červenejch padlo, je jich pár za sezonu. Akorát Řepku nikdo neslyší :-) Ale když řekne Kincl směrem k rozhodčím, že jsou to čuráci... Je správné, že šel ven. A to tam asi přilétlo ještě i něco jiného

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 01.03.2009 23:03 |  
        0 0

        To "pravděpodobně" je důležité - máš jistotu, že by tam skutečně šel? Netrefil by třeba tyč? Nebo se nezastavil někde na bahně?
        O tom pravidle, které zmiňuješ, jsem zatím nikdy neslyšel. Ale i kdyby existovalo, tak jak říkáš, byl by to pravděpodobně gól. Ale jistí si tím být nemůžeme. Každopádně byla od Besty hloupost, že to dorážel. Měl to nechat, měl si pohlídat že stál v ofsajdu.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          lucky-pilda     před 16 lety 01.03.2009 23:16 |  
          0 0

          Ja rikam "pravdepodobne", protoze jsem se dival na netu ne zrovna s rozlisenim HD, a navic CT asi setrila s kamerama, protoze zrovna moc ruznych zaberu nenabidla. Nereknu ti, kde jsem o tom pravidle slysel, ale bylo to relativne nedavno. Je taky mozny, ze se jednalo jen o navrh. Kazdopadne vim, ze jsem si pri tom vybavil Pitakuv gol v Turecku, kde to vystrelil z pulky, nejak se to dotklo Kuky a rozhodci to pro "offside" neuznal.
          Od Besty to hloupost sice byla, ale jak jsem rikal, az tolik bych mu to nezazlival ...

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            coolair     před 16 lety 01.03.2009 23:47 |  
            0 0

            V Turecku to bylo jinak. Piták dal z půlky gól, ale protože se Hrdlička pohyboval v ofsajdovým postavení (i když desítky metrů od brankáře, nijak neovlivnil hru), rozhodčí gól neuznal. Bylo to pěkný svinstvo. Ale zároveň to bohužel bylo podle pravidel možný, na žádnej ,,mrtvej ofsajd" se ještě nehrálo...

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:17 |  
            0 0

            Já bych tylhe offsidy zrušil. . na malym vápně přece offside nehraje roli, to mi připomíná Adautův "negól". .

            Co se týče vyloučení, byl jsem na druhý straně, tak jsem neslyšel a dost dlouh on echápal, co s děje, ale nemyslim, že by to bylo na objednávku. Sudí pískal docela divně, nic zásadního, ale kolikrát pískal Fordovi útočnej faul, když ho držel nějakej obránce a podobně, některý naše čistý balony označil jako faul nebo nám sebral balon. . v tom se hlavně vyznamenal ten pomezní. I Střížkovu něco upískl a většinou čím hůř rozhodčí píská ,tim víc se hlídá, takže se nedivim, že ho vyloučil. Si měl Kincl uvědomit, že už neni v Rakousku, kde mu nerozuměj, ale na Žižkově, kde je navíc sudí metr od něj:-)

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          brekekeSKS     před 16 lety 01.03.2009 23:51 |  
          0 0

          Jasny, ja bych si taky nejdriv zavolal na informace, aby mi rekli jestli nejsem v ofsajdu a pak to teprve doklep...
          Byl bych ti vdecen, Lukasi, kdybys svo hovna nechal nekde hluboko v sobe a nedelal si ze SN zachodovou misu, bohuzel zde nefunguje splachovani a je tu diky tobe uz poradnej smard.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 02.03.2009 08:11 |  
            0 0

            Byl u zadní tyče, měl to celé na talíři, musel vidět že na jeho urovni je jen brankář, ale žádnej obránce soupeře a že je tedy už v ofsajdu...

  3. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    jack09     před 16 lety 01.03.2009 22:15 |  
    0 0

    nevadi,proste dneska to byla smula...podobnej zapas jako na podzim v pribrami. Chtel bych jeste podekovat nasim fandum,skvele fandili a nedelali bordel...takhle se mi to libi :)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 22:21 |  
      0 0

      Myslim, ze dneska to bylo jeste lepsi nez v Pribrami. Rozhodne jsme meli vic sanci. A fanousci byli opravdu super, meli jsme domaci prostredi a pritom nebyly vubec zadne problemy.

  4. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 22:20 |  
    0 0

    Ja nevim, sice jsme ztratili dva body, ale ja jsem docela v klidu. Hrali jsme dobre, sanci jsme si vytvorili mraky a tentokrat to tam nepadlo. Oproti lonskemu jaru, kdy jsme si ani sance nevytvareli, to je vyrazny posun.
    Az na poslednich deset minut jsem byl docela spokojeny. Ale ten zaver jsme nezvladli. V dobe, kdy ma letat do vapna jeden centr za druhym jsme byli schopni misto centru nahrat 20 metru zpet na stopera. Ofenzivni hraci se tam malo tlacili do vapna.
    Vykon vetsiny hracu byl podle me v ramci moznosti dobry. Naskok na soupere udrzujeme porad, za dve jarni kola nas nestahl vubec nikdo, Bolka ztrati minimalne bod (pokud zitra nevyhraje tak jeste vice), Banik tri body, Sparta udrzuje desetibodovy odstup. Ted nam tohle bohate staci, kola do konce ubyvaji a souperi nas nestahuji.

  5. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    malan (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 22:23 |  
    0 0

    šancí na dva zápasy,terén nám v tomto případě nevadil,spíš zbrklost.Nechápu nahrávky obránců ve středu hřiště po celý zápas?To je nějaká nová taktika?Může mi to někdo vysvětlit?A kdyby si Besta nechtěl dát za každou cenu gól a raději by přemýšlel,ten gól jsme dali.

  6. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    taximan     před 16 lety 01.03.2009 22:23 |  
    0 0

    Moc jsem toho nevidel, protoze se mi hrozne trhal net - ale prislo mi, ze to dnes bylo o stesti, kteryho mel strizkov opravdu hodne. Mozna chybel matej, jeho pruniky na prave strane a presne centry. Samozrejme Svento ho tak trochu napodobil... ale mit silu v obou stranach... ach jo. Dikybohu ze vsichni v obou jarnich kolech ztratili a tak jsem vlastne o dve kola titulu bliz. Taxi

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 22:27 |  
      0 0

      Když vidim tu Regginu, tak se Matej třeba po sezoně zase vrátí:))

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        taximan     před 16 lety 01.03.2009 22:46 |  
        0 0

        To je otazka jakou ma smlouvu - jestli je tam klauzule o sestupu a jaky ma plat. Zpatky bych ho videl velmi rad. Taxi

  7. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Jakob     před 16 lety 01.03.2009 22:55 |  
    0 0

    Tak nervy to byly strašný,ale musím říct že herně jsme to zvládli možná líp než jsem čekal.Bestovi se moc nedařilo,ale Ford mě teda rozhodně nezklamal,akorát ty goly scházeli.Nemáme proč nervoznět,příští týden dáme ostravu a bude to v pohodě.

  8. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    slaviator     před 16 lety 01.03.2009 23:09 |  
    0 0

    Oba útočníci se snažili, bohužel Fořt si vystřílel střelný prach v přípravě a dneska pálil ostrejma vedle. Měl asi tři hodně slibné šance, dvě vyřešil naprosto špatně. Ale to se stane, měl snahu, hrál. Ale to, že nedal góla, je důležitý. Co je lepší - celý zápas coby útočník makat a spalovat šance, i když nedá gól nikdo jinej - nebo coby útočník se flákat jen kolem vápna, pak mít jednu šanci a proměnit ji? Toť otázka. Oproti tomu Besta sice góla dal, ale jakej? Proč si nepohlídal, že je v ofsajdu? Musel mít celou situaci jako na dlani, musel vědět že je v ofsajdu. A přesto doráží do prázdné brány míč, kterej by tam tak jako tak na 90% skončil... Ach jo. Není to jen jeho vina, že jsme dneska nevyhráli, ale tuhle konkrétní situaci vyřešil špatně. Ale jo, stává se, chtěl dát góla. Stejně jako se něco podobného povedlo před časem také myslím na Žižkově Adautovi, který takhle sebral góla celé Slavii a Kukovi.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 23:19 |  
      0 0

      Ta Adautova chyba tenkrat byla daleko vetsi, protoze mel vic casu na to, aby si uvedomil, ze je v ofsajdu. Ja bych dnes nevycital nic ani Bestovi ani Fortovi. Fort se prosazoval ve vapne tak, jako dlouho nikdo ve Slavii. Tim se stavaji i standardky nebezpecnejsi a celkove byl pro nasi hru dost platny.
      Ja myslim, ze je dost viditelny rozdil mezi Fortem pred odchodem do Francie a Fortem dnesnim. Jsem si jisty, ze branky zacne strilet.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 01.03.2009 23:28 |  
        0 0

        Klidně ať je střílí Hubáček nebo Vaniak, hlavní je, aby se vyhrávalo :)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:19 |  
        0 0

        Hovořit o našich standartkách jako o nebezpečných je docela odvaha:-))

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Fallen (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 03:23 |  
          0 0

          Nj, pokud bereš nízké rohy Jardy Černého na prvního obránce, tak jo. Ale ty vysoké na zadní tyč od Marka Jarolíma, to je jiný kafe. Škoda, že ten obránce nepustil tu Hoškovu hlavičku, to by byl excelentní gól.

  9. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    lassiter     před 16 lety 01.03.2009 23:10 |  
    0 0

    No co k tomu říct... až na to zakončení není v podstatě komu co vytknout. Moc se mi líbil Janda, když jeho poslední dva výkony srovnám s výkonem proti Slovanu...rychlost, tah na bránu, důraz, skvělý. Stejně tak zahrál napravo dobře Hub, jeho centry levačkou zprava byly v prvním poločase hodně nebezpečný.

    Škoda že tam Fordovi nespad aspoň jeden gol, chytil by se a pomohlo by mu to. Líbí se mi mnohem víc, než před dvěma rokama, až na pár zbytečných útočných faulů.

    Příští kolo bude hodně důležitý, všichni konkurenti mají před sebou těžký zápasy, zejména Baník :-), a budou ztrácet.

  10. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 23:58 |  
    0 0

    Takže budu známkovat jako ve škole, u těch střídajících (zejména u Belaida) to asi nemá vypovídací hodnotu:

    Vaniak 1-2 - Hubáček 3, Hošek 2, Brabec 2, Švento 1 - Janda 1-2 (71. Pekhart 3), Suchý 2, M. Jarolím 4, Černý 2 (81. Belaid 1-2) - Fořt 2-3, Besta 2 (71. Ivana 1-2)

    Dál by mě zajímalo, jak jste viděli tu situaci před tím (ne)gólem. Já to na stadiónu viděl jako chumel, kde ten míč padal v brankovišti (zdálo se, že se snáší do branky) a někdo (ukázalo se, že Besta) to tam dorazil. Převládající názor je asi takový, že to byl spíše ofsajd, že Bestova teč byla zbytečná, a že bez ní by to byl gól. Ale pokud to tak bylo, tak se na Bestu nezlobím, to prostě těžko mohl řešit v tom fofru - spíše by k tomu měla citlivěji přihlížet pravidla, že se takový gól ponechá v platnosti.

    Pak bych ještě řekl, že celkový dojem z utkání mám stejný, jakým je prostoupen článek.

    Co se týče soupeře, směrem dopředu téměř nic nepředvedl a šel si prakticky celý zápas pro bezbrankovou remízu. Směrem dozadu měl třikrát velké štěstí, ale také předvedl obrovskou bojovnost, díky níž si nakonec dokráčí pro bezproblémovou záchranu. Nedivím se tolik, že dokázali v deseti porazit Spartu, i když ten gólostroj nechápu. Beláň hvězda zápasu - asi ano, jestli se naučí více míče chytat a méně vyrážet, měl by i na víc, než je střížkovská Bohemka.

    Situace v tabulce je i nadále vynikající, zítra budu fandit Brnu. Škoda, že se dneska nezadařilo na 3 body, ale nic zásadního nemohu našim klukům vytknout.

    Pak tu mám dotaz k útočníkům: Je to tak, že Fořt je tu na půl roku, Pekhart na rok a Besta na přestup? (Abych v tom měl jasno.)

    Na tribuně jsem zaslechl, že Volešák válčí s Crohnovou chorobou, a že to nemá dobrou prognózu, tak jdu číst článek na wikipedii

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Crohnova_choroba

    Při těch slabých standardkách (zejména rozích) pánů Černého a Jarolíma to obzvlášť mrzí :-((

    Přeji dobrou noc a těším se na reakce.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      tolsimir     před 16 lety 02.03.2009 00:08 |  
      0 0

      Z tech slabych standartek jsme meli dve velmi dobre prilezitosti a dali jeden gol - to podle me neni spatne

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:24 |  
        0 0

        Ale kdyby se naučili základní věc, a to kopat rohy dál, než na prvního obránce, tak to musí bejt logicky daleko lepší

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:31 |  
          0 0

          Kdyby se naučili základní věc, kopat rohy.. :-))) Nevim, co s nima KJ dělal celej tjden, kdyby mě poslechl, já mu řikal, ať trénuje jenom strandartky, že o ničem jinym to nebude. .

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 13:50 |  
            0 0

            Nebyl jsi takovej ten kibic, jak tam furt kritizoval ty rohy a vykládal mi o tý Volešákově Crohnově chorobě? Ty rohy byly otřesný, ale kroucený tresťnáky do vápna měl Jarda docela dobrý.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 00:23 |  
      0 0

      S těmi známkami celkem souhlasím, co se týče offsidu, netroufámsi posuzovat, skoro jsme to neviděl, já myslel, že to byla dorážka. Ale vzhledem k tomu, že odpískali offside i Fordovi, ketrej tam stál jako sloup a nevim už, jak by víc dával najevo nezájem o hru (při jednom pasu, kterej nechával Bestovi), tak je možný asi všechno.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        rudahvjezda     před 16 lety 02.03.2009 08:11 |  
        0 0

        mně ty známky přijdou přehnaně vysoký, a nechápu 1-2 u belaida. za co??? vůbec nechápu, proč ho KJ na to oraniště poslal, bylo jasný, že to mu fakt sedět nebude. a nechápu ani stažení besty a jandy :-(
        vaniak 6 - hubáček 6, brabec 6, hošek 5, švento 7 - janda 6, jarolím 5, suchý 7, černý 5 - fořt 5, besta 6

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          EdCable     před 16 lety 02.03.2009 09:46 |  
          0 0

          U Jandy to bylo jasny, mlel z posledniho, zacal nestihat balony

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      marek018     před 16 lety 02.03.2009 09:29 |  
      0 0

      nechápu proč Hubáček 3.Ta zaujatost slávistů proti němu je fakt ubohá a včera hrál skvěle,to sorry.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 13:53 |  
        0 0

        Skvěle? Podle mě to dost brzdil, což by u krajního obránce být nemělo, u Brabce se to ještě vydýchá. Ale máš pravdu, že jsem na Hubáčka od toho vlastence na Arsenalu a odporné minely se Sevillou trochu přísnější - jako v té židovské anekdotě o ukradených vidličkách :-))

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 21:44 |  
      0 0

      Tou Volešákovou nedobrou prognózou samozřejmě nemyslím smrt, ale nenávrat na hřiště. To jen pro uklidnění.

  11. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Viking     před 16 lety 02.03.2009 07:20 |  
    0 0

    Domácí trenér Luboš Urban úvod svého hodnocení na tiskové konferenci nevěnoval přímo zápasu, ale výtce našemu trenérovi. „Dnes nehrála Slavia se Střížkovem, ale s Bohemians Praha, až někdo rozhodne, že jsme Střížkov, tak nás tak nazývejte. Mě uráží, když někdo ze známých hráčů mluví o nás jako o Střížkovu, já také nemluvím o Slavii jako o Vršovicích," řekl domácí kouč.

    Dobře Karle:-)

    Jinak kromě spalovaní šancí a posledních deseti minut toho vytknout moc nejde. Standartky se trochu zlepšily, nebyla to taková tragédie jako posledně. Ten konec byl zvládnutej špatně, místo nakopávání dlouhých balonů do vápna se zbytečně kombinovalo na půlce.

    Každopádně kluci bojovali, dřeli, nikdo nic neodfláknul. Všechno se vyhrát nemůže, po herním projevu z prvních jarních kol se o titul vůbec nebojím.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 09:15 |  
      0 0

      Dobré ráno Vám všem,
      tentokrát jsem sledoval fotbal z televizní obrazovky a děkuji všem, kteří fandili a povzbuzovali naše hráče přímo na Žižkově. Jsem moc rád, že fandění bylo velmi dobré, slušné a hráči měli komu poděkovat!!!!! Alespoň je vidět, s kým že jsou to vlastně ty problémy???? Hra samotná byla postavena na terénu. Střížkov to ukopal a uzdržoval a tak to berme jako fakt a jeden plusový bod z venku. Nikomu není možné vyčíst, že by nechtěl. Vaniak a obrana dobrá. Jsem rád, že znovu dostal možnost hrát Honza Hošek a je to velmi dobrá alternativa pro další zápasy. Mára Suchý na DZ je také řešení, pokud nebude Trapp v pořádku. Jen si myslím, že nás Střížkov moc v obraně neprověřil. Hošek v druhé půli velmi dobře hlavičkoval a už jsem to viděl v brance, ale nepovedlo se. Záloha byla taková...., Janda velmi dobrý a Švento lepší než Jarda Černý, tentokrát byl asi MJ nejméně vidět. Kdyby toho neměl Černý už dost, asi bych spíše střídal MJ za Belaida. Škoda Jandy, asi taky nemohl. Ale zase byl vidět rozdíl, Ivana okamžitě agilní a snaha o útok a centry, Belaid sice lepší (byla vidět snaha) než proti Plzni, ale proti Ivanovi daleko slabší. Fořt sice bojoval a dřel, ale tentokrát tam měl i několik slabých míst, jenomže od televize se to kritizuje snadno, na tom bahně to jde samozřejmě všechno mnohem hůř. Nastřelil tyčku, míče sklepával, jenomže ten terén...... Besta opět bojovný, tu dorážku bych mu nevyčítal, v tom mumraji.... a ani nelze vystopovat, zda to šlo či nešlo do brány. Šance na gol byly, střel bylo asi 15 na branku, prostě to nešlo. Kincl je praštěnej, byl prostě přemotivovaný. Teď to jako správný sparťan ještě svádí na slávisty, že mu prý nadávali. Z televizního záběru je jasně vidět, co všechno řekl Kincl postrannímu rozhodčímu a co mu řekl i trenér Urban. Pak Urban něco mele o frašce. Zdržování jeho hráčů, to že neměli podavače míčů a že on sám, ač vyloučený, prostál celou dobu dál u střídačky. A je dobře, že KJ mluvil o Střížkovu, ať se chytne pan Kapr za ploutve. Však on Karel moc dobře věděl, proč to tak říká. Plzeň byla předehra, Střížkov mezihra a teď přijde první ostrá symfonie s Ostravou a snad to odehrajeme fortessimo a furiosso. Doufám, že nás přijde co nejvíc, nenechte se odradit a otrávit tím, že naše vedení muselo udělat tato (a dle mého soudu správná) opatření, aby se nám stadion nezměnil v kůlničku na dříví. Pamatujete jak vypadal Strahov minulém po jarním derby !!!!!! Bylo to řečeno včas dopředu. Vážím si všech fandů, co přijíždějí na zápasy i 100 a více kilometrů, možná by stálo za úvahu spojit koupi lístků na tyto rizikové zápasy s koupí lístku na předchozí domácí duel. V tomto případě se možná mohlo nakupovat lístky na Ostravu už na zápase s Plzní. Ale to je jen takový nápad. Tak se mějte všichni dobře a ještě jednou děkuji všem, co to za nás tentokrát na Žižkově vzali. Sokrates55

      "Conqueri fortuna adversam, non lamentari decet"
      Můžeme si postěžovat na osud, ale nesmíme nad ním plakat"
      Markus Aurelius

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        taximan     před 16 lety 02.03.2009 09:49 |  
        0 0

        Doufám, že na tento předprodej lístku na předchozím domácím utkání Slavia přistoupí - je to dobrý nápad. Taxi

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 10:00 |  
        0 0

        Zdravím Vás, tady mi ty body ani tak nechybí, sice je to vždykcy ztráta, ale zatím si to můžeme dovolit a v takových zápasech se to trochu čeká, jinak to byl pěknej diváckej zážitek. Kincl to oživil, lidi se pobavili:-)

        Co se týče Baníku, tak je to škoda, že se tohle musí dít, ale Slavia se veze v tom, co navařil Langer s Mokrým, chápu to. Taky mě napadlo, že to by to bylo dobré pro lidi zdaleka mít možnost už s Plzní, ale ono se to zavádělo až po prvním kole a v reakci na to, takže to neblo dost dobře možné. Věřím, že kdyby se měly takovéhle akce opakovat. . asi na derby, tak už to zase bude lépe zvládnuté. Včera nebyl na stadionu jedinej problém, vždyť jsme tam taky byli samý slávisti:), a tak jsem za to rád.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 02.03.2009 10:52 |  
        0 0

        K těm podavačům míčů... To není žádná povinnost domácího týmu je sehnat? To je fakt jen na dobrovolnosti, zda je chce nebo nechce sehnat a postavit je k té lajně?

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        bongor     před 16 lety 02.03.2009 21:44 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate i ostatní.Většinou souhlasím s Tvým názorem,zejména na Kincla.To je zajímavý,jak se to sralťanství projevuje na pokročilé demenci některých hráčů.Kincl mezi ně jednoznačně patří.Urban sice za letnou nehrál,ale ten asi spadnul ze stromu přímo na hlavu,když může s vážnou tváří tvrdit,že nám byli rovnocenným soupeřem.Jedině snad v zabahnění.Evidentně byli zejména Urban a Kincl motivováni víc než jen bodovým ziskem....Pro vás hoši co si myslíte,že za nadávku rozhodčímu ve stylu ču*áku má být jen žlutá karta .No comment. Nejlepšími hráči byli Švento a Janda,hodně se jim blížili Hub aSucháč a taky Ivana.To byl totiž terén přímo pro něj.Jestli se ovšem tomuto ostudnému oraništi dá říkat terén.Záběry zblízka ukazovaly,že to mělo blízko ke kráterům na měsíci.Nelíbil se mi Ford,Besta taky nic moc,Hošek mi přišel trochu vyjukaný,nebylo vskutku z čeho.Rohy byly klasicky špatné jak nízké na první od Černýho,tak vysoké od Marka.
        Dneska má úspěch jedině prudký polovysoký kop s ryhlým klesáním míče.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 14:04 |  
      0 0

      1) Taky patřím mezi odpůrce bratříčkování Slavia - Bohemka (vršovická), tu vnímám spíše negativně jako regionálního konkurenta v boji o mladé talenty. (V loňském záchranářském trojboji Kladno - Bohemka - Most jsem přál záchranu Kladnu.) Co se týče Bohemky (střížkovské), je mi celkem lhostejná, nic proti nim nemám, ale to jejich lpění na tom názvu taky úplně nechápu.
      2) Střížkov není Bohemka? Já myslím, že žijeme v právním státě a soud jim ten název prostě nezabavil, tak se tak asi jmenovat můžou. Já jsem včera říkal, že hrajeme se Střížkovem, případně s Bohemkou Střížkov. (Loni jsme hráli s Bohemkou, případně s Bohemkou Vršovice, Klokany, Panenkovou Bohemkou.) Ty nadávky na Kapra, k tomu bych řekl to, že nevím o kolik je současný ředitel Klokanů (a dlouholetý ředitel Viktorky Žižkov v dobách horníkovských) Steinbroch sympatičtější. Mě přijde, že smrdí přinejmenším stejně.
      3) Přesto se dá říci, že tahle Bohemka bez fanoušků je podobně absurdní jako falešný vrchní, ale prostě se to tak seběhlo, tak je nechme být. Hrát za takovýhle klub, to nikomu nezávidím.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 14:57 |  
        0 0

        No, je to absurdni jako kdyby si Krusovice koupily nazev Pilsner Urquell. Dobry pivo by se z nich tim nestalo. Koupit se da ledaccos, ale sam Kapr by mel zvazit, jakej smysl ma hrat pod nazvem Bohemians na Zizkove bez fanousku.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          taximan     před 16 lety 02.03.2009 15:48 |  
          0 0

          To je zrovna blbej priklad. Pilsner Urquell je dobry pivo, asi jako sparta hraje nejlepsi fotbal v zemi. Taxi

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 16:03 |  
            0 0

            aha...:-)) no tak ja mam plzen rad..ke sparte bych ji teda neprirovnaval! :-))

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              taximan     před 16 lety 02.03.2009 16:45 |  
              0 0

              to pivo uz neni co byvalo a je velmi precenovane (vetsina republiky ho vnima jako nejakou kvalitu, i kdyz to davno neni), v tomto ohledu mi prirovnani k sparte sedi :-)

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              bongor     před 16 lety 02.03.2009 21:56 |  
              0 0

              Hádanka:Kde myslíte,že visí tento nápis:"Nenarodil se na světě nikdo,kdo by tu nemohl dostat na prdel".No přihořívá!

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          bongor     před 16 lety 02.03.2009 21:52 |  
          0 0

          To jsou zrovna ty věci,co mě na fotbale se*ou.Nepravý názvy jako v případě Střížkova,to že některé mužstvo hraje úplně bez fandů je taky
          pěkná onanie.To byla svého času Dukla Praha,jenže to byly se sraltou dvě oblíbená mužstva rudých.Nemám rád umělé zbohatlíky jako Chelsea,Manchester City a konečně opět ta naše rumunská nádhera.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 02.03.2009 15:02 |  
        0 0

        Pokud se nepletu, tak a) Steinbroch je už asi rok v Ružomberoku, ne v Bohemce b) Střížkov si název pronajal od TJ Bohemians Praha snad na dva roky, ale ten pronájem už vypršel... Takže by se měli vrátit správně ke svému původnímu názvu - nebo změnit jméno alespoň na Bohemians Střížkov, když tak moc chtějí být Bohemians...

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Viking     před 16 lety 02.03.2009 16:59 |  
          0 0

          Pravá Bohemka není ani jedna, ta skončila v konkursu s mnoha a mnoha miliony dluhů... To že si někdo pronajme název (Dropa Střížkov) nebo převezme hráče (1905) aniž by se k těm dluhům postavil čelem, je věc druhá.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 21:41 |  
            0 0

            Nevím, jak to bylo s tím převzetím hráčů. Já myslím, že Vejsada to dovedl do konkurzu a rozprodal, ale potom Družstvo fanoušků založilo Bohemians 1905 a začalo shánět porůznu hráče. S tím, že se jim povedlo dostat zpět i nějaké z těch rozprodaných hráčů. Nebo je to ještě jinak?
            Co se týče Dropy Střížkov, pamatuju, jak jsme tam jednou vyhráli 2:0 v poháru, hrál za ně (asi třetiligisty) tehdy Knoflíček nebo někdo takovej :-))
            Asi se to má tak, že obě Bohemky jsou svým způsobem falešné. Jenže pak je falešná i Viktorka Žižkov, kterou sloučili s Avií Čakovice, a pak to Čekan obnovoval :-))
            Výbornej bordýlek mají taky na Dukle, kde chtějí do klubovny všechny poháry, které si z Julisky odvezl Ďuričko (ano, ten ostrostřelec) do Příbrami :-)) Ale zatímco, Kapr se z názvu může podělat, Příbramáci to plíživým přejmenováváním nechali z názvu zmizet nadobro. To jsou parrradoxy :-))

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 21:33 |  
          0 0

          Tu variantu, o tom pronájmu jenom na dva roky, který si Kapr svévolně prodloužil, jsem už někde četl, tak to by už na vyhraný soud být mělo, ale spíše ze strany zkrachovalce Vejsady, nežli od Družstva fanoušků. Díky za informace o Steinbrochovi :-))

  12. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    KING25     před 16 lety 02.03.2009 09:00 |  
    0 0

    Hold takové zápasy jsou, že to tam nepadne a nepadne. Prostě v tomhle ligovém kole si většina týmů řekla, že bude bavit diváky bez golů. Pokud dneska v Boleslavi nepadne taky žádný gol, tak bych přemýšlel, jestli to není nějaký český rekord a možná i nějaký větší. :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      PetCC     před 16 lety 02.03.2009 11:10 |  
      0 0

      Mám ten dojem, že loni nebo předloni bylo ve francouzský lize kolo, kde taky bylo skoro všechno 0:0.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        KING25     před 16 lety 02.03.2009 13:18 |  
        0 0

        No na tu francouzkou ligu bych to tipoval.

  13. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Viking     před 16 lety 02.03.2009 09:12 |  
    0 0

    Psal jsem to už jinde ale zajímá mě váš názor na toto, fakt mě to děsně sere. Budějovice nebo včera Střížkov už jdou do zápasu s tím, že budou stát v deseti lidech na vápně, absolutní nezájem o hru. Od začátku zdržují, v páté minutě si brankář deset minut rovná balon a čistou dobu se hraje dvacet minut za poločas.. Tahle připodělanost mi leze krkem. Plzeň chtěla u nás hrát od začátku, dostala tři kusy ale potom dva dala a neměla daleko k remíze. Bez týmů jako jsou Střížkov, Zlín, ČB, Kladno nebo Příbram by se liga klidně obešla. Ať sníží počet týmů první ligy na 12, hraje se to čtyřkolově a kvalitnějších zápasů bude mnohem víc. Párkrát se zahraje ve středu nebo se přejde na formát jaro - podzim. Na tohle se vážně nedá dívat. Úroveň ligy jde ukrutně dolů. Mladí stejně šanci v těhle klubech nedostávají, podívejte se třeba na základní sestavu ČB.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      marek018     před 16 lety 02.03.2009 09:31 |  
      0 0

      jj,je to bída. taky si tohle dycky při zápasech ve Zlíně nebo na Žižkové říkám..Snížení počtu týmů je řešení,ale nikdo do toho nepůjde,tam jsou moc silně "tlaky" proti.Ačkoliv by se hrálo víc tšžkých zápasů a i třeba v Evropě bysme byli více konkurenceschopní..

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 10:07 |  
      0 0

      Já souhlasím, myslím, že je to docela reálný.. tyhle týmy stejně pravděpodobně budou mít finanční problémy, takže to možná vyjde jako logický krok, ale bylo by to hodně narychlo, už proto tomu moc nevěřím, že se to povede letos. Spíš se obávám, že kvůli těm investicím do kamerového systému atd. těm klubům svaz udělí výjimku a odloží ty vyhřívané trávníky:( Jinak tyhle týmy byly v lize vždycky bohužel.. zas tak nové to není, akorát tě to vždycky znova naštve, když je potkáš v zimní době venku:( Ale on stejnej beton přijely hrát vždycky i "pohárové" Teplice, to už mě štve víc..

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Viking     před 16 lety 02.03.2009 10:18 |  
        0 0

        A třeba pohárové Teplice nebo Jablonec potom nesmyslně nadávají, že na ně nikdo nechodí. Pokud má klub odpovídající zázemí a hraje atraktivní fotbal, tak na ně lidi chodit budou. Jednoznačně bych trval na dodržení podmínky vyhřívaných trávníků, jinak ať liga začíná v dubnu a končí v říjnu.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 10:33 |  
          0 0

          Souhlasím, ty trávníky, to by měl bejt základ. Jinak Jablonec teď hraje celkem slušně, ale obecně to byl taky spíš betonující tým dříve, to je fakt.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            Ravik     před 16 lety 02.03.2009 11:22 |  
            0 0

            tak zrovna Střížkov včera moc nezdržoval (myslím tím jeho hráče, ne to že nebyl několikrát připraven nahradní balon)... vždyť například lékař byl na hřišti jen jednou... myslím, že to bylo ze strany Střížkova naopak velmi korektní... trochu objektivity do toho hodnocení.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:53 |  
              0 0

              To teda nesouhlasím, ne že by se váleli po zemi, ale střídání si "užili" a každej výkop nebo rozehrávka jim trvala tak dlouho, že si i Bosák "všiml". Ale já beru, že se to dělá.. od toho je rozhodčí, aby jim dal kartu, každej hráč s ní musí počítat.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        bongor     před 16 lety 02.03.2009 22:01 |  
        0 0

        Já bych viděl ligu v osmi týmech:Slavia,Ostrava,Brno,Bolka,Plzeň,Liberec,Olomouc a Teplice.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 21:28 |  
      0 0

      Já navrhuji dva scénáře, jak by se liga dala prakticky upravit, oba by zvýšily počet kvalitnějších zápasů pro Slávii, a tak i zajistily lepší přípravu na evropské poháry:

      Varianta 12 (optimální, asi neprůchodná, 32 kol)
      - 12 týmů
      - Každý s každým 2x (22 kol)
      - Pak rozdělení do 6členných skupin - o poháry a o udržení
      - V rámci každé skupiny opět každý s každým 2x (10 kol)
      - Body ze základní části se do nadstavby samozřejmě přenášejí

      Varianta 16 (průchodnější, kompromisní, 29-30 kol)
      - 16 týmů
      - Každý s každým jednou, možná jedno náhodně vylosované bonusové kolo na doplnění domácích zápasů na 8 (15-16 kol)
      - Pak rozdělení do 8členných skupin - o poháry a o udržení
      - V rámci každé skupiny každý s každým 2x (14 kol)
      - Body ze základní části se do nadstavby samozřejmě přenášejí

      Obě varianty by nám zajistily zápasy navíc s týmy jako Boleslav, Ostrava, Sparta, Liberec, Brno, které můžou být jakž takž přípravou na evropské poháry. Navíc by druhá varianta nikoho nevyřazovala ze hry předem žádný ze slabších týmů, takže by byla průchodnější. Jde hlavně o to, dotlačit záchranáře, aby si ty body dřeli mezi sebou a ne nějakou betonáží proti nám.

      Na drobnou obhajobu Střížkova - mám dojem, že to byla jejich druhá remíza v sezóně, takže obviňovat je z permanentní hry na 0:0 nelze, jsou v lize horší případy (zejména Zlín).

      Celkově se obávám, že naše liga je už tak přebraná, že se tu družstvo schopné prorážet pravidelně v pohárech sestavit prakticky nedá. Díky dobrému čichu Jarolíma a jeho skautů dokážeme držet krok alespoň ob-sezónu, tak ještě vkládám nějaké naděje do Platiniho reformy Ligy mistrů a zejména do lepšího skautingu na Balkáně. V českých soutěžích se hráči, kteří podávají stabilní výkony a byli by pro nás jednoznačnou posilou dají spočítat na prstech jedné ruky. (Rajnoch (hostování v Německu), Morávek (2. liga), Kerič (Chorvat), Marek (taky už bude obtížně koupitelnej), a to je asi všechno - ostatní možné přestupy jsou menší nebo větší loterie.)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        taximan     před 16 lety 03.03.2009 12:25 |  
        0 0

        Tak spekulovat o tom, ze by byla nejaka varianta se skupinou lepsich tymu, ktere by si to pak rozdali mezi sebou jeste jednou a tim by se zvysila kvalita je pekna - dokonce je to vyborny a podle me zivotaschopny napad, ale preste je to jenom teorie. K necemu takovem by se nas svaz nikdy neodhodlal, nikdy v evrope se pokud vim nic podobneho nedela a my urcite nebudeme ty prvni progresivni. Jinak ja bych mel uplne jiny (jeste mene pruchodny) model - 16 tymu, kazdy s kazdym - 30 kol (leto, podzim - system streda nedele), pak dve skupiny po osmi a opet kazdy s kazdym (jaro). Je to razantni narust o 14 zapasu, presto si myslim, ze by to slo vydrzet (kdyz to jde v anglii). Zmensil by se pocet pripravnych zapasu, muzstva by byla rozehrana na pohory a kvalifikaci o ligu mistru. Na podzim by byla nucena fluktuace vice hracu ve vsech tymech, byl by mensi tlak, protoze jde o takovou obdobu zakladni casti v hokeji (i kdyz se body samozrejme prenaseji) - tedy vice sanci pro mlade talenty a timpadem pro rozvoj celeho ceskeho fotbalu. Jaro by pak bylo to prave soupereni o mistra se vsim, co k tomu patri a protoze je jeste dost bodu - kazdy by mel jeste porad sanci bojovat o titul. Tohle by se me osobne hodne libilo. Taxi

  14. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Luke7     před 16 lety 02.03.2009 09:27 |  
    0 0

    Zdravím všechny,
    obvykle zde není důvod něco psát, ale jedna věc, která mě včera hodně potěšila, tu vůbec nezazněla.
    Včera mě velmi potěšil Dušan, snad poprvé od zranění zahrál tak, jak jsme byli zvyklí. Neustále chodil do soubojů, nabíhal si za obranu a podstupoval ty jeho sprinterské souboje, kde není třeba kličky. V zápase s Plzní takový souboj nepodstoupil snad jediný a já už ho pomalu odepisoval. Teď si myslím, že má opět na to, bojovat o základní sestavu.
    Jinak sem se zápasem spokojený, o moc lepší už to být snad ani nemohlo, až na ten gol, Hoškovi nebo Fordovi to tam padnout mělo...
    Co se týče Besty, myslím si, že útočník zabiják tohle prostě dorazit musí, protože to je jeho přirozenost a takové věci se občas stávají.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      marek018     před 16 lety 02.03.2009 09:33 |  
      0 0

      Švento a bojovat o základ?Nech si ty vtipy:-D občas nehraje nic moc extra,ale základ má v sks už nějakej pátek jistej..Jinak včera byl Dušan nejlepším hráčem Slavie,fakt se mi velmi líbil..

  15. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 10:31 |  
    0 0

    Jen dva postřehy ze včerejška. Prohlídka před zápasem byla na muj vkus až moc důkladná. Během dvou minut mi na koule sáhli tři chlapi, a to nepřehánim. Někdo se musel dokonce zouvat.

    Chyběl Strašák. Během zápasu se fandilo normálně jako vždycky, ale ta děkovačka byla tentokrát docela komická.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 10:35 |  
      0 0

      Měl to vzít Brabčák a předzpívávat:-) Jinak kontroly normální, ale já šel na tribunu akorát jsem musel pokaždý znova tahat lístek, když jsem šel od stánku. .

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Ravik     před 16 lety 02.03.2009 11:20 |  
        0 0

        tak já sice v kotli nebyl, ale i tak bych čekal prohlídku důkladnější... Nikdo mi nezkontroloval vstupenku a ani batoh :-D

        Kotli asi nevyhovovala ta horizontální podoba... :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      bongor     před 16 lety 02.03.2009 22:10 |  
      0 0

      Co je se Strašákem,není zraněnej?Nějak se nám ta marodka rozrůstá.

  16. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 10:55 |  
    0 0

    Sohlasim s vetsinou z vas, i me se vykon vcelku libil, chybel proste gol a trochu pevnejsi nervy v poslednich patnacti minutach. Tam uz byla hra dost nepresna, od zalozniku neprichazeli balony, Ford uz taky trochu zmatkoval a Pekhart sice vybehl s elanem, ale po velke zahozene sanci se vytratil. Jinak jsme proti zoufalemu Strizkovu, ktery do ligy nepatri, hrali pomerne solidne, vytvareli jsme si dost sanci, i na tom prisernym terenu jsme jim v podstate nepujcovali mic, skoda ze to Fordovi nespadlo, ja bych utocniky podrzel, byli opet ve vapne citit, holt se to nepovedlo, jde o to, abychom pristi zapas zas vyhrali a zustali v klidu. Jinak zahrali vsichni docela dobre, vyzdvihnul bych Jandyse, kterej mi dela radost, Dusan hral vyborne v prvni puli, ve druhe uz mu koncovka nevychazela, a taky bych upozornil na Huba, kterej na nezvyklym postu pomohl, navic se parkrat velmi slusne zapojil do ofenzivy. Bohuzel tragicky byly standartky. Z tolika rohu a trestnaku proste musime dat gol, dvojici Jarolim - Cerny se povedla jen ta jedna golova, jinak hrozna bida, vysoky bochanky, ze kterych gol vstrelit nelze (viz ten na Hoska) nebo na predni tyc prvnimu hraci, hruza. Je treba se zamyslet, zda by to nemel kopat nekdo jinej, protoze tyhlety zapasy s tymy stojicimi v 10 na vapne proste rozhodujou standartky.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Viking     před 16 lety 02.03.2009 11:05 |  
      0 0

      Útočný standartky jsou taky o lidech, kteří na ten centr ve vápně stojí. Vem si třeba Hoška včera, dvakrát se dostal do dobré šance.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        lassiter     před 16 lety 02.03.2009 11:16 |  
        0 0

        To je sice pravda, na druhou stranu tak z cca 80% našich centrů dát gól prostě nejde ani náhodou. Každý třetí nebo čtvrtý roh jde na prvího beka soupeře, na to už jsme si tak nějak zvykli... Na co si ale těžko zvykám je, když pravák kope rohy zprava vysokým obloukem (zpravidla MJ). Ten míč letí strašlivě dlouho (myslim, že několik jich letí ještě teď) a díky falši přiletí kamsi za penaltu a tam odsud jde dát goly moc těžko.

        Na druhou stranu přímáky ze strany byly včera několikrát kopnutý velmi dobře, např. ten gólovej.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:21 |  
          0 0

          coz bylo videt u ty Hoskovy "sance". Udelal to nejlip jak mohl, prehodil golmana, ale z toho gol proste nemuze padnout, v brane byli tri hraci, pro ktery nebyl problem mic odhlavickovat.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:20 |  
        0 0

        Je to vždycky o součinnosti, ale když Jarda třikrát po sobě nakopne balon akorát na krk prvního bránícího u tyče, tak s tim nenadělá nikdo nic. Zrovna Hošek to udělal moc dobře, škoda, že to ten parchant stihnul vyrazit. Ford sice nedal gól, ale aspň se do koncovky dostal, Besta měl snad jednu střelu, zase minule proti Plzni hráli oba dost dobře, s Ostravou to bude tomuhle podobné, tak bych je nechal, ale určitě bych tam poslal Šenkyho na nějaký čas.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.03.2009 11:08 |  
      0 0

      Otazka je, jestli je na hristi hrac, ktery je schopny to kopnout lepe. Mozna tak Hubacek, nikdo dalsi me nenapada. A opravdu bych nechtel dopadnout jako Sparta v sobotu, ktera mela na hristi Bergera kvuli standardkam (presne tak to oduvodnil Chovanec), ale ten se na hristi jinak plouzil, protoze ho tahal sval.

      Kazdopadne - misto toho, aby na nas souperi na jare podnikli stihaci jizdu, tak je to naopak. Bolce jsme na jare utekli minimalne o bod (a pokud dnes nevyhraje tak o vic), Baniku o tri body, Sparta je za nami nastejno. Bolka navic ztratila vyhodu, kterou na nas mela, a to o jeden domaci zapas vice. Ve zbylych 12 kolech uz hraje Bolka doma jen sestkrat, stejne jako my a Sparta. Banik dokonce jen petkrat.

      Jeste se hodi upozornit, ze Marek Suchy vcera dostal treti zlutou a je v ohrozeni. Dusan Svento s Alesem Bestou dostali prvni kartu v sezone.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:20 |  
        0 0

        Jsou to jen dva zapasy, zatim je predcasny mluvit o nejakym uniku nebo stihaci jizde, ale je fajn, ze souperi se nerozjeli hned od zacatku k buhvijakym vykonum.

        Co se standartek tyce, taky me napada Hub, jinak - obavam se, ze to muze zkusit prakticky kdokoli, protoze horsi uz to byt nemuze. 90% standartek nepredstauje zadny nebezpeci a konci tim, ze se nasi hlavickari ani nedostanou do souboje a jdou zpatky se svesenymi hlavami.

        Jinak se Suchym na DZ Karel asi udelal tu nejrozumejsi vec, mara je lepsi na stoperu, ale nikoho spolehliveho pri absenci trappa nemame.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 02.03.2009 11:27 |  
          0 0

          Myslim, ze nemas pravdu s temi standardkami. Minimalne 60% micu prileti do hlavickoveho souboje. Az bude na fotbalzive zaznam, tak to muzu zase projit a napsat statistiku, jak jednotlive nase rohy skoncily.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:31 |  
            0 0

            ok, diky, na to bych nemel trpelivost. muj dojem ze standartek je ale takovy.. srovnej to s horvathem, jaky vykroutil krivky - vetsinou prudky krouceny balony do nebezpecnych mist, to proste MJ a JC neumi. je to skoda, jsem presvedcen, ze vcera nam to mohlo prinest 3 body.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:35 |  
            0 0

            To je zajímavé na fotbalzive.. Nevim, jestli je to tim, že teď maj techniku v Liberci, tak na to kašlou, ale s Plzní je první poločas ve WMP, druhej funguje přes RP, a teď s Bohemkou je jen první půlka v obou.. chtěl jsem se podívat právě na ten gól a na toho Kincla a prd.. nevim, jestli to ještě nahoděj. Loni s Bohemkou to bylo totéž.. takže tu Tavaresovu patičku už neuvidíš.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:47 |  
                0 0

                Dík.. já to viděl jen live a pak ze záznamu na Slavii, ale mimochodem, kdyby to včera Besta udělal v první půli taky tak, byl slavnej.. místo toho se tam otáčel a zadrbal to, přitom to úplně volalo to zkusit.. třeba já bych neváhal, taky moje levačka je patičkou výrazně přesnější než z nápřahu:-)))

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:30 |  
          0 0

          JJ, pořád si myslím, že když budem vyhrávat doma, tak jsme v klidu. Uvidíme, kdo se dá do pořádku s Ostravou, věřím, že by mohli naskočit Trapp i Grajciar.

          U standartek to došlo tak daleko, že jsme ke konci byli rádi, když to nebude roh, ale jen aut:-)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 11:26 |  
        0 0

        Ta žlutá Márovi se mi hlavně vůbec nezdála oprávněná. To říkáš správně, on bohužel na place asi nikdo lepší neni:( Hub mě taky napadl, určitě by minimálně dokopl dál, než Jarda, snad bude příště fit ten Grajciar, ten je kopal slušně, třeba by mohl naskočit i Šiklič.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 12:00 |  
          0 0

          Já mám dokonce takové šimrání, že rozhodčí ve druhé půli dost kompenzoval to vyloučení Kincla, několik padnutí soupeře nám na naší polovině pískal okolo tý 60 minuty jen to fičelo a ta žlutá Márovi byla skutečně vymyšlená. V tom souboji s Kincel tam byli naši dva, možná, že ho jeden fauloval. Ale rozhodčí byl blízko, tak nevím. To bychom mohli plkat, zda v první půli tam bylo či nebylo stažení Forda ve vápně po centru Dušana. A souhlasím, že jsem na Dušana a jeho velice dobrý výkon nepochválil víc, v první půli jsem si říkal "hale, akoby Matěj zl'ava sa nám tu vynoril, ako ten Juro". Fakt to tomu Matějovi (myslím ty průniky) byly podobný , žejo, viďte. Sokrates55

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            EdCable     před 16 lety 02.03.2009 12:08 |  
            0 0

            Ja si hlavne myslim, ze to bylo podobny Dusanovi pred zranenim, coz je moc dobre:-) Je taky ale potreba pripomenout fakt, ze hral leveho zaloznika a ne obrance

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 12:52 |  
              0 0

              Jo, takhle spíš souhlasím.. on se uměl po lajně rozběhnout vždycky, teď má víc místa, ale na druhou stranu ještě nikdo ho moc neprozkoušel z bránění, to uvidíme třeba s tím Baníkem.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              Wommi     před 16 lety 02.03.2009 12:52 |  
              0 0

              Svento hral i tentokrat na beku...zadni rada byla...hubacek - hosek - brabec - svento.
              M

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                lassiter     před 16 lety 02.03.2009 12:57 |  
                0 0

                No jenom první poločas, po vyloučení se vysunul dopředu. Pravda ale je, že jeho průniky byly nebezpečnější v poločase prvním.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  Wommi     před 16 lety 02.03.2009 13:00 |  
                  0 0

                  jj....presne tak..
                  co ale musim rict, je vykon huba..ja osobne ho mam rad predesilam...musim rict ze se mi libi ze on je proste "zadni" univerzal..a at je jakejkoliv, myslim ze nas presvedcuje stale a stale, ze je to proste jistota..ma svy..ale kdo nema..v zadnich radach je to ale jistota!
                  M.

                  • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 13:32 |  
                    0 0

                    Souhlasim, já bych ho i poslal na rohy, minimálně má noze větší sílu než Jarda, tak by mohl dokopnout až do vápna.. Ale je fakt, že se skoro nepotkal se soupeřem, tak mohl i dopředu. Včera měl i nějakou menší klaku na tribuně proti hlavní:-))

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                EdCable     před 16 lety 02.03.2009 13:07 |  
                0 0

                Obrana hrala ve trech, velice dobre to bylo videt na pohybu Brabce a Hoska pri nasem utoceni. Samozrejmosti je vraceni se krajnich zalozniku, ale to z nich obrance nedela.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 02.03.2009 12:06 |  
          0 0

          A co na standartku Dušan? Když může hrát na beka, proč by nemohl i jít kopnout roh? :)

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            miross     před 16 lety 02.03.2009 13:02 |  
            0 0

            jenom pro upřesnění. Seděl jsem 10 metrů od střídaček, a jestli Urban " čuráky zasraný" z huby Kincla neslyšel, tak je hluchej! Čuráci tam lítali několikrát. nezlobte se, ale za to červená je! Nikdo si takhle nenechá nadávat. doslova když došel k lavičce, otočil se zařval " Ten čurák zasranej tohle nepískne". Čtvrtý rozhodčí stál vedle asi 3 metry. nevím , ale jasný jako facka.Červená a odchod!

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 13:14 |  
              0 0

              Vždyť ono je to vidět Mirossii z toho televizního záběru a slyšet vlastně taky. A Urbana jakbysmet, navíc tuším v dnešním sportu to i ten čtvrtý rozhodčí Bílek takto vysvětluje. A ten chudák Kincl to svádí na slávistické hráče na střídačce. Že ho prý uráželi. To až k nevíře. Sokrates55

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 13:38 |  
                0 0

                Jo, já mu i věřim, že na něj někdo z tribuny nebo i z lavičky pokřikoval, Kincl měl trochu smůlu, že to odnesl, nedělejme si iluze, že by si takhle neulevili hráči běžně, ale holt na Žižkově je to všude dva metry daleko, má se hlídat, neni Řepka, aby sudího zastrašil žílou.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  miross     před 16 lety 02.03.2009 13:43 |  
                  0 0

                  Tam bylo slyšet všechno, pokyny KJ a Urban pokračoval i za střídačkou.
                  nedá se nic dělat, ale takhle zkušenej hráč musí vědět, že za tohle ho červená nemine.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  lassiter     před 16 lety 02.03.2009 14:12 |  
                  0 0

                  Přesně tak, myslim si, že všude jinde by to ten čtvrtý rozhodčí s klidem přešel tak, jak to přechází každé kolo na každém stadionu. Na Žižkově se ale bál jednak toho, že to slyší všichni lidi na tribuně, a pak hlavně, že to bude slyšet v televizi...

                  • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                    miross     před 16 lety 02.03.2009 15:39 |  
                    0 0

                    Kolem seděli lidi ze svazu atd. samá VIPka a ti to slyšeli všichni. Kincl je magor, tohle mu prostě nemohlo projít.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                bongor     před 16 lety 02.03.2009 22:15 |  
                0 0

                Prosímtě Sokrate řekni:"Lze takový hovado vůbec něčím urazit?"

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            mart     před 16 lety 02.03.2009 15:43 |  
            0 0

            Lukasi vim, ze si se Sventem delate srandu, ale ani on, ani Hubacek rohy kopat nemuzou.
            Hubacek je hlavni branici hrac pri nasich standardkach, zejmena pri nasich rozich. Hlida to tam vzadu naprosto profesionalne. Krome Sevilly na Strahove, kdy se pokusil dat gol (:D), a krome krasneho golu ktery jsme dostali po nasem rohu na Emirates, to dela vyborne. Dusan je zase starsne rychlej, a pri pripadnem protiutoku soupere (po rohu) vlastne ani nevadi, ze tak moc neumi branit, ale ze tam proste je. Naopak Jarolim a Cerny na takovou praci nejsou.
            Vsechno ostatni uz tady rek Sokrates 55, ale i quelhar a hlavne Viking, se kterymi musim jako obvykle souhlasit.
            Ted kdyz uz jedu domu, tak sem se tady v Praze konecne dostal poradne k netu:), typicke. Dost mi to chybelo :). Tak zas zabrzo.mart

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 02.03.2009 17:53 |  
              0 0

              Proč? Horší než že to půjde na prvního bránícího to nebude... Ale co mě vážně překvapuje je to, že se vůbec nepokoušíme teda o nějakej signál nakrátko. Víme, že 80% rohů nám letí na přední tyč kde to obránce bez větších problémů odhlavičkuje, během utkání je to tak pětkrát šestkrát, ale Jarda to tak zahrává i posedmé... Místo aby to zahrál nakrátko s někým, třeba MJ.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        bongor     před 16 lety 02.03.2009 22:08 |  
        0 0

        Bohužel se ukazuje,že Necka se rodí jednou za pár let.A že nám ten kluk chybí moc.jedenáct gólů je jedenáct gólů.Jinak na kopání je nejlepší Voliš/brzy se uzdrav chlape!/ a Tijani taky nekope nejhůř.

  17. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Viking     před 16 lety 02.03.2009 16:16 |  
    0 0

    Opakuji svůj příspěvek z minulého týdne, nejlépe kope standartky ve Slavii Kovařík a Volešák:-) Z dosažitelných hráčů vidím jako možné exekutory Šmícu s Grajciarem, ty toho ale asi moc na jaře neodehrají. Je to čekání na Godota.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 02.03.2009 17:57 |  
      0 0

      "Už je příliš pozdě", kdybychom měli citovat z Čekání na Godota :) Musíme si počkat do léta, zda-li nepřijde třeba někdo z Francie. Kdo ví, zda se tam KJ nepodívá, Tavares vyšel, Belaid vyšel, Cissé zatím sice vypadá že to nebude ono, ale i mít úspěšnost 66,7% je skvělé. A buď se to přehoupne vejš na 75% nebo sletí na 50%, to už takovej rozdíl nebude... :-) Ale hlavně liga je vážně vybrakovaná: koho vzít, kdo umí zahrávat standartky? Horváth je pako, Otepka byl podle některejch fanoušků starej už před třema lety když ho KJ tehdy chtěl...

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 21:47 |  
        0 0

        Balkán!!! Podívejte se na Chorvaty v německé lize - jsou makaví, spolehliví a levní. I my jsme pro ně Západ. Kromě osvědčené Francie bych se tedy porozhlédl také na Balkáně.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 21:45 |  
      0 0

      Belaid taky není špatnej standardkář, u Volešáka nezbývá než doufat, že ten Crohn je nějakej nepravdivej drb nebo se to nějak vyléčí.

  18. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 17:06 |  
    0 0

    jen se divim že tu nikdo nenadává na tu debilní dorážku Besty kterou kdyby neudělal tak je to jadsnej gol, jak dorazil mic co uz jasne letel do síte a přitom stál v ofsidu, myslel sem že ho tady budou za to kamenovat.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      EdCable     před 16 lety 02.03.2009 17:18 |  
      0 0

      No to vis, nejmenuje se Jarolim :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      slimak     před 16 lety 02.03.2009 17:19 |  
      0 0

      no, ono neni tak jasne, ze by ten balon dosel do brany...navic besta je utocnik a kdyz vidi balon, tak jde po nem :)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Khadgar     před 16 lety 02.03.2009 17:31 |  
      0 0

      Kdo hrál někdy fotbal, tak ví jak je těžký zachovat se jinak než Besta. Takže asi tak.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Wommi     před 16 lety 02.03.2009 17:38 |  
        0 0

        ..stal jsem v ose hlavickujiciho a besty a troufam si tvrdit, ze by ten balon nesel uplne do brany!!! a jak jiz tu bylo i receno, chtel bych videt hrace v zapalu boje, kterej by se zasek, zamyslel, uvedomil by si sve postaveni a pak by bud hral nebo nehral!!!!!
        M.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          PetCC     před 16 lety 02.03.2009 19:40 |  
          0 0

          Z mého pohledu na stadiónu ten míč asi do branky nešel, ale na tom oraništi se mohl odrazit od drnu kamkoliv.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 17:58 |  
      0 0

      ja se nedivim, bylo to tak rychle, ze nemel cas zareagovat, balon mu propadl primo k noham.. a buhvi, jestli by sel do brany..

  19. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    lassiter     před 16 lety 02.03.2009 17:22 |  
    0 0

    No tak v Boleslavi to začíná taky hezky, druhá minuta a Brno vede, my nakonec náskok po tomhle kole ještě zvýšíme :-)

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Khadgar     před 16 lety 02.03.2009 17:34 |  
      0 0

      No co tam teď zazdil Pecka...taková Fořtovka :-)
      Ona Boleslav má dobrou ofenzivní část, ale obrana jim celkem hoří. Až budou hrát venku a soupeř vyvine tlak na jejich stopery, tak budou v kýblu.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Wommi     před 16 lety 02.03.2009 17:39 |  
        0 0

        ..dalsi fortovka:)
        tentokrat na druhe strane pospech

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          slimak     před 16 lety 02.03.2009 17:52 |  
          0 0

          a dalsi od papadopulose..ty obrany jsou vazne hrozne deravy

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            lassiter     před 16 lety 02.03.2009 17:54 |  
            0 0

            ale Kalič se nezapře, taky kope standardky na prvního obránce, jen z toho Brno dává góly :-)

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              slimak     před 16 lety 02.03.2009 18:06 |  
              0 0

              tak tak, jinak ale odvadi celkem slusnou praci ve stredu pole, tento post mu vzdycky vyhovoval vic nez prava zaloha..naopak heinz na co sahne, to zkazi..

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 18:21 |  
                0 0

                Protože na kraj je pomalej, jinak kope to až na puntík.. to je někdy sakra rozdíl :-) Ale hlavně Bolka je slabá ve vzduchu bez Rolka.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 18:03 |  
        0 0

        jj, bolka ma tu obranu hrozne deravou... jinak se snazi hrat behave, durazne, ale obrana je srazi.

  20. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 02.03.2009 21:59 |  
    0 0

    Takze deset bodu naskoku 12 kol pred koncem. Ani nemusime hrat zadny zazracny fotbal a nase situace se tyden po tydnu nejen ze nehorsi, ale dokonce zlepsuje.
    Kdyz v nasledujicich deviti kolech uhrajeme alespon stejne bodu jako vsichni nasi pronasledovatele, tak oslavime po zapase s Ceskymi Budejovicemi titul (tri kola pred koncem).
    Samozrejme nic neni jisteho, ale situace uz je vice nez komfortni. Muzeme hrat v absolutnim klidu, muzeme si dovolit i nekolik ztrat. Souperi rozhodne nevypadaji, ze by meli vyhrat vsechny sve zbyvajici zapasy. Porad myslim, ze nakonec nam bude nejblize Mlada Boleslav a po zacatku jarni sezony bych se vubec nedivil, kdyby skoncilo Brno na poharovych prickach. Uz ztraci jen pet bodu na pozici zarucujici predkolo LM.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      bongor     před 16 lety 02.03.2009 22:21 |  
      0 0

      Co se Brna týká,hned se pozná,kdo ho trénuje:Slávista.Navíc já Beránka mám hodně v oblibě.Od doby kdy u nás trénoval jsme nikdy tak skutečně kvalitně nehráli.To bylo pokoukáníčko!A tak brňákům přeju druhé místo.

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 22:26 |  
        0 0

        Já jim taky přeju, škoda, že už u nás hráli na podzim, ale zase aspoň odevzdali body:-) Příští rok to bude určitě atraktivní duel. Beránek je výbornej trenér, ale může ho potkat na jaře to samý, co na podzim - marodka, to bude asi největší problém pro něj.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          bongor     před 16 lety 03.03.2009 06:31 |  
          0 0

          Ona ta marodka existuje všude ve světě,zdá se mi ,že je pořád víc zraněnejch hráčů.Buď jsou fotbalisti přetěžovaní,nebo dnešní kluci
          toho moc nevydržej.Jenže:U nás je to vzhledem ke kvalitě kádru větší problém,i když Slavia je vyjímkou a přeci jenom jsme na tom líp.Musím to hned zaťukat.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.03.2009 08:32 |  
            0 0

            To jo, ale právě v Brně marodka stála za tou ztrátou na podzim, asi nejvíc bych řekl.

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 22:24 |  
      0 0

      Já bych jí teď tolik nevěřil po těch přídělech, co dostává. S tou obranou bude mít Hapal co dělat, ale sílu mít bude, myslím, že to bude hlavně mezi ní, Ostravou a Spartou, oni se pomalu, ale jistě rozjedou. Možná e tam vmáčkne Liberec, ten se v zimě skoro neprjevil ,ale má silný a už sehraný mužstvo. Naopak bych řekl, že Plzeň a Olomouc s Teplicema už zůstane u druhejch houslí, ale bude se to mlít, po každym kole to bude jinak a bude to zajímavý:-)

      • Re: Bohemians - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 22:38 |  
        0 0

        Obrana dela chyby, ale Hapal mel pravdu v tom, ze to byly spis indovidualni hrubky pri standardkach, nesikovne odehrani mice.

        • Re: Bohemians - Slavia 0:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 02.03.2009 22:41 |  
          0 0

          TJ, ale už ve druhym zápase. Ale oni se zvednou, to určitě.

          • Re: Bohemians - Slavia 0:0

            Jiri1     před 16 lety 03.03.2009 11:11 |  
            0 0

            Zdravim, zacnu asi dost netradicne, ale to co predvadeli panove ze sekuriti ALI , to bylo skutecne hodne na hrane zakona, to ze nas prohlizeli treba 5x jim nevycitam, to ze pri sebemensim odporu doslo treba i na rany, budis, ale nevpusteni zcela bezuhonych lidi, jejichz jedinym provinenim byla Slavisticka sala mne utvrdilo v tom, ze proste i zakon lze vykladat mnoha zpusoby, fotbal mne nenadchl, jasne se ukazuje , ze ztrata Toleskeho a odchod Necida /ten hlavne/ je proste ranou a trener dle meho soudu mel zareagovat stridanim daleko drive a to hlavne , kdyz hra monotone plynula ve scenari nakop , odkop.Bohuzel se jen potvrzuje, ze zatizeni KJ na urcita jmena je proste vetsi, nez jsem cekal. Hodnotit pana Urbana a cele to Strizkovske sou nema valny smysl, naprosto je jasne , ze ostatni kluby Strizkov v lize nechteji a i podle funkcionare zachranujici se Pribrami to bude mit Strizkov teke i u jinych sudi a zapasy budou mnohem tendecne piskany nez ten nas, reakce pana Urbana chapu, Kapr a spol. nechodi pro vymeny treneru daleko, staci dve ci tri prohry v rade a trener se pakuje. Vyhrat tento zapas , byla by cesta k titulu zrejme hodneeblizka, takto nam nezbyva nez doma proti Baniku bodovat za kazdou cenu. Doufejme jen , ze by se z nasi rozsahle marodky mohli jeden az dva hraci uzdravit/ pry je to jiste/ a tak se i terenerovi nabidnou jine moznosti a nemel by zapominat treba ba Senkyho a treba i Ivanu.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              EdCable     před 16 lety 03.03.2009 12:53 |  
              0 0

              Na stadion te nemusi vpustit a to klidne bez existence duvodu, je to zcela v duchu "prava pana domu", zadny divny vyklad zakona, ale naopak zcela presny. Stridani dle me nicemu nepomohla, prijit drive, tak pochybuju ze se na tom neco meni, hlavnim problemem bylo promenovani sanci a neduraz pri odrazenych micich na hranici sestnactky, ten se ovsem stridanim nezlepsil a nevidim hrace na lavicce, ktery by tomu pomohl. Uzdravit by se snad meli Grajciar (zanet spojivek po dvou tydnech?) a Trapp (vyron v kotniku po dvou tydnech?)

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Jiri1     před 16 lety 04.03.2009 09:57 |  
                0 0

                Zdravim, Vase vyjadreni mne trochu nadzvedlo ze zidle, pouzivate sice presne zduvodneni zakona , ktery skutecne poprve definuje toto pravo, ale pozor zakonny duvod i podle vykladu policejnich spicek ci specialistu musi existovat, paklize ho oddil neprokaze muzete se domahat napravy a kdybych to hodne prehnal , mate jistotu, ze se oddil o nic podobneho jiz v budoucnu nepokusi. Navic mam obavu , ze je to i v rozporu s listinou prav a svobod, mohu Vam jeste rict , ze bezduvodne nevpusteni divaku na stadion by mohlo naplnovat i disciplinarni prohresek CMFS.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  EdCable     před 16 lety 04.03.2009 10:12 |  
                  0 0

                  Vychazite z predpokladu, ze mate pravo se dostat na stadion. Duvod? Staci mit v navstevnim radu napsano, ze si poradatel vyminuje pravo nevpustit cloveka na stadion bez udani duvodu (pokud je podezrely atd., konkretni poradatel si vzdycky muze najit duvod). Uplne jinou veci by byla otazka vraceni vstupneho atd., ale nikdo nemuze nutit poradatele, aby vas na stadion vpustil.

                  • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                    Jiri1     před 16 lety 05.03.2009 12:06 |  
                    0 0

                    Zdravim vas, tato diskuze neni jiz aktualni, ale problem mne zajima protoze pri svem pusobeni na parkovisti..........casto narazim na problem koho vpustit a koho ne, vyklad zakona , tak jak jej podava ministr Langer a jeho ministerstvo zpochybnuje treba i fotbalove khnuti /Karoly/ a pod. Navic pokud to nevite navstevni rad tohoto klubu o nicem takovem nemluvi a i pri konzultacich primo na Zizkove oznacil pritomny policista chovani poradatelu za sporne a ne zcela odpovidajici zakonu, jinymi slovy pokladnik sdelil treba 4 vyhostenym fanouskum,,Schovejte ty fangle a muzete klidne na hlavni,, a vydal jim nahradni vstupenky, moc dobre vedel , ze klub neni v pravu, bohuzel nekterym dalsim uz to nevyslo.

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              lassiter     před 16 lety 03.03.2009 13:02 |  
              0 0

              Tak fotbal na tomhle terénu těžko může někoho nadchnout, na druhou stranu výkon rozhodně špatný nebyl, o čemž svědčí minimálně pět dobrých šancí. Stejně tak si nemyslim, že hra monotoně plynula ve scénáři nákop odkop, nehledě na to, že na tomhle terénu je to poměrně účinný a nejefektivnější způsob přechodu do útoku. Bodovat za KAŽDOU CENU s Baníkem nemusíme, protože máme náskok 10, slovy deset, bodů.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Viking     před 16 lety 03.03.2009 13:18 |  
                0 0

                Už jsem se začínal pomalu bát, že by se po nedělním zápase na KJ kritika nesnesla...

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 03.03.2009 14:48 |  
                  0 0

                  Ale má to Jiří čím dál těžší najít nějakej problém:-)

            • Re: Bohemians - Slavia 0:0

              bongor     před 16 lety 03.03.2009 16:49 |  
              0 0

              Ahoj Jirko,Tobě se ňák porouchaly v tom Liberci oči ne?nebo jsi chytil Karl virus?Ten fotbal nebyl opravdu hezký,ale ne naší vinou.Byla to zejména blbost/a vyčůranost/ svazu a pořadatelů,že na tomhle tankodromu dovolili hrát.Kde jsi viděl nákopy,nS Nebyl jsi náhodou na sraltě?S Neckou máš ale pravdu,teď dal 4 goly za zápas.Naopak Goce toho moc nepředvedl.Kdyby tady byl v něděli,tak by byl zabahněnej jako divočák,při jeho válecím stylu.KJ není zatíženej,ale zodpovědnej na rozdíl od nás,kteří jenom kecáme a za nic neneseme kůži na trh.
              Šenky a Ivana by v tom bahníčku určitě mohli pomoci,opět........ nic než pravda.Nakonec Milan to ukázal.Ford je na bahno trošku těžší,vůbec mu to nesedí a tak podlr mě máš pravdu tak 1 ku 1.Dobrý výsledek.Je s Tebou aspoň sranda.

              • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                Jiri1     před 16 lety 04.03.2009 10:05 |  
                0 0

                Zdraim te, na odpovednost KJ mam trochu jiny nazor, to co treba predvedl nasazenim Cisseho proti Plzni , nakonec i Fotda na tomto terenu nebyla odpovednost, ale hazard. A varianty byly, sam si tady naznacil nejmene dve, svazu bych nic nevycital, tlak na Strizkov byl ohromny, ale podle vyjadreni Kapra dobre vedeli, ze na Strahove nemaji sanci a navic se jim nechtelo platit dalsi penize. A ty jako fanda neses kuzi na trh, treba tim ze podporujes i financne svuj klub. V jedne veci jsi asi mel pravdu, fanousci Sparty vyli velmi zklamani hriou sveho tymu a piskali i ti , kteri i pri krizi tymu na podzim zatali zuby a drzeli hubu.

                • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                  Khadgar     před 16 lety 04.03.2009 13:17 |  
                  0 0

                  Po bitvě je každý generál. A kritizovat trenéra za každý situace už není IN.

                  • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                    Viking     před 16 lety 04.03.2009 15:21 |  
                    0 0

                    Proč bylo mě absolutně přesvědčil, že je v základu právem.

                  • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                    Jiri1     před 16 lety 05.03.2009 11:59 |  
                    0 0

                    Zdravim te, myslim, ze jsem te na zapase videl a proto je na tobe , jak hodnotis trenera, co je a neni in uz prosim te nech na mne, po stani na parkovisti v Liberci.............,,potrebuji prece zmenu a opravnena kritika trenera neni otazkou , zda je to modni trend ci nikoliv. Kj je proste jen a jen cloveka dela chyby jako ty ci ja , dela pri prestupech hracu, dela je v osobnim zivote viz jeho vstahy se syny , takze z nej prosim nedelej nedotknutelneho.

                    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

                      Khadgar     před 16 lety 05.03.2009 13:02 |  
                      0 0

                      Mno, jestli si mě viděl v neděli na zápase, tak to seš kouzelník nebo potřebuješ brýle. Hádej co, já tam totiž nebyl. Ale dneska máš příležitost vidět mě na hokeji. Na to pozor, to se ti jen tak nepoštěstí.
                      Z trenéra nedotknutelného nedělám, jenom mu nevyčítám něco, co je velmi sporné. A to jak jsi psal o Toleskim, to už bylo vyloženě vaření z vody. Holt když není o čem psát...

  21. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    bongor     před 16 lety 03.03.2009 20:11 |  
    0 0

    Slepička kvalitou přerostl českou ligu, tvrdí Paska
    Podle chorvatského tisku Slepičku rozhodnutí velmi zaskočilo a ihned si žádal osobní pohovor s trenérem a vedením klubu.
    "Proč je Miro na lavičce," ptal se vedení podle listu Sportske Novosti také manažer českého fotbalisty Pavel Paska.
    Komici Paska a Slepička v akci aneb umění prodat šunt za velký peníze.

  22. Re: Bohemians - Slavia 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.03.2009 18:43 |  
    0 0

    Žebříček fotbalových klubů: 1. Manchester United 302 bodů, 2. Liverpool 267, 3. Boca Juniors (Arg.)...98. Sparta 116, 133. Slavia, 202. Liberec 80,5, 312. Ostrava 65

    Můžete mi někdo vysvětlit jak dělaj ty volové ten žebříček klubů? Sparta nejlepší českej klub?Kde vzala ty body?Na čem?

    • Re: Bohemians - Slavia 0:0

      bongor     před 16 lety 04.03.2009 23:56 |  
      0 0

      mají dlouhý prsty.Body nemají už léta vůbec žádný,ale aby nějak prodali ty jejich nekopy,tak se alespoň musej nějak zviditelnit.Typický příklad je ten kokodák,viz výše.Do balonu to kopnout neumí,ale už svým uměním přerost časkou ligu.No a ty Chorvati je ještě neznají,tak naletěli,jako už mnoho klubů před nimi.Teď budou bědovat a rvát si vlasy.Asi si taky přečetli ten žebříček klubů,co Tě tak marco vytočil,místo aby se pořádně koukli co kupujou.