Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Na Slavii čeká Bohemians Praha

Před kamerami ČT4 Sport nastoupí Slavia k druhému jarnímu soutěžnímu utkání. V rámci 18. kola Gambrinus ligy změří síly s Bohemians Praha. Hraje se v neděli od 20:00 na hřišti Viktorie Žižkov.

A právě hřiště Viktorie Žižkov je nejdiskutovanějším předzápasovým tématem. Hrací plocha se kvalitnímu terénu zdaleka nepřiblíží, v kuloárech se mluví o přeložení utkání na Strahov, přání slávistické obce všas bohužel pravděpodobně vyslyšeno nebude. Slavii tak čeká první, a pravděpodobně i poslední jarní utkání na těžkém terénu. V dalších kolech má totiž "příznivý" los, alespoň co se týče venkovních utkání. Další měření sil na nevyhřívaném hřišti proběhne až v čtyřiadvacátém kole v Kladně, v polovině jara by už neměly být s hrací plochou problémy.

"Budeme chtít potvrdit tři body z prvního jarního kola a vyhrát. S těžkým terénem se budeme muset vypořádat bojovností a důrazem," říká před utkáním Karel Jarolím, kterému budou chybět zranění Šmicer, Dřížďal, Litteri, Kaufman a nemocný Volešák.

S ligovým nováčkem změřila Slavia síly již ve čtvrtém kole, utkání skončilo jednoznačnou výhrou Slavie 5:0. Branku si tenkrát připsal i Marek Jarolím, který v minulém kole rozvlnil třikrát síť v brance Plzně. A právě Marek Jarolím se zdá být jistotou v jinak neodhadnutelné záloze Slavie.

Vstupenky na utkání budou prodávány až dvě hodiny před výkopem.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Grajciar, Hošek, Brabec, Hubáček - Jarolím, Janda, Suchý, Černý - Besta, Fořt.

První tresty si vyslechli i fotbaloví výtržníci. Chtěl bych tedy apelovat na nás, fanoušky Slavie, abychom se nepokojů, kterých je na našich zápasech naštěstí velmi málo, vyvarovali. Výsledkem může být například nevpuštění fanoušků hosujícího týmu na stadion domácích. Riskujeme tím zdraví, právní sankci a především dobrou pověst Slavie a slávistických fanoušků.

Komentáře (102)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    rudahvjezda     před 16 lety 27.02.2009 22:23 |  
    0 0

    ad záloha - je už v pořádku trapp? pokud ano, byl bych radši za sestavu: vaniak, grajciar, suchý, brabec, hubáček - janda, jarolím, trapp, černý - besta, ford

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 22:34 |  
      0 0

      Bohužel neni, výron v kotníku

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        DrFe1     před 16 lety 28.02.2009 02:37 |  
        0 0

        Tak pročs to Kutníku zamlčels ? !

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          urs (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 09:24 |  
          0 0

          tyjo, připadáš mi jako Lotyš :D

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            DrFe1     před 16 lety 28.02.2009 10:51 |  
            0 0

            :-)

  2. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    slaviator     před 16 lety 27.02.2009 22:41 |  
    0 0

    Nemyslím, že bude potřeba DZ. Vsadil bych na dvě "věže" vepředu a na pohyblivé lehké a rychlé kraje zálohy.

    Vaniak - Grajciar, Suchý, Brabec, Hubáček - Ivana, Jarolím, Černý, Švento - Besta, Fořt.

    Fořt s Bestou (plus oba stopeři) by se šikli při standartkách, taky by mohli sklepévat nakopávaný míče pro hráče z druhý vlny - hlavně asi MJ a JČ, přičemž DŠ a Milan by zase hrozili po stranách. Jsou lehcí, nebudou se bořit tak moc, jako třebas Marek Jarolím nebo oba hroťáci.

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        DrFe1     před 16 lety 28.02.2009 02:34 |  
        0 0

        Tak pročs to Kutníku zamlčels ? !

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          urs (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 11:00 |  
          0 0

          dyk to říkám, Lotyš a basta :-D

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 11:07 |  
            0 0

            Ursi, tak jsi mě inspiroval, našel jsem si Holomráz na bandzonu. . docela zajímavej soubor..:-)) Asi je budu sledovat dál. A co vy hrajete? O Dejvické nádražce už jsem slyšel, kámoš tam dvakrát hrál a docela si to chválil, tak počítám, že to bude nějaké brutální doupě:-)))

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              urs (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 13:48 |  
              0 0

              ahoj, no mi hrajem takovej crossover s prvky hc, ema a screama :-D tak se v tom vyznej :-)
              sme reglí na bandzone.cz jako kapela "mara jade" :-)
              ups, no možná malá reklama na SN nezaškodí :-))
              jo.., já se snažim o vokál, ale moc mi to bohužel stále nejde..
              holomrazové sou fajn :-)

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 15:03 |  
                0 0

                Hm.. zřejmě slušnej odíl :D Jste z Rakáče a hrajete až v Praze? To už je počátek nehynoucí slávy:-) Hudebně to neni marný, kámoši taky furt zakládaj nový kapely (resp. vždycky vyměněj jednoho vožralu za druhýho a přejmenujou se:). Teď se dali na metal, sehnali i zpěvačku, vizuálně všechno dobrý, ale nerozumim ani slovo za celej koncert a po chvíli mi přišlo, že je to tak lepší. :-))) A já jsem jako u kapel docela vysazenej na texty, takže když mě to neosloví, tak u toho dlouho nevydržim. A to bejvá to nejdelší, než to za něco stojí:-) Ale držim palce. Jak říkám, Holomráz si zapamatuju, aneb k čemu všemu je dobrý hrát fotbal na bahně na Žižkově:-)))

                • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                  urs (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 15:24 |  
                  0 0

                  neboj, mě neni taky rozumět, mym skromnym cílej je, aby to neznělo moc blbě :-D já naštestí jsem porád v tý naší první kapele ;-) tak díky za kompliment, kluci budou rádi .-)

                  • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 16:08 |  
                    0 0

                    JJ, hlavně nezpychnout! :-))

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        slaviator     před 16 lety 28.02.2009 11:24 |  
        0 0

        Já ne. Dřív to šlo. Ještě loni. Někdy v březnu dubnu přišel do Mostu coby amatér Šisler. Co se od té doby změnilo?

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 11:59 |  
          0 0

          Tohle pravidlo:-) Ale nebyl náhodou Šisler amatér pořád? Vždyť on snad furt hostuje z nějakýho toho pralesního týmu, ne? Takhle to měl už v Xaverově. Ale souhlasím s tím pravidlem. Aspoň v něčem nebude na svazu holubník.

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            bongor     před 16 lety 28.02.2009 19:33 |  
            0 0

            Co blbnete,copak nevíte,že ve sraltě jrajou jenom samí amatéři?

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            slaviator     před 16 lety 01.03.2009 13:56 |  
            0 0

            Tak podle Petráska tohle pravidlo reamaterizace funguje už tři roky co je on na svazu, možná i dýl prý. Hmm, a co teda fakt ten Šisler, kterej do Mostu přišel jako amatér a mohl najednou hrát první ligu? Jedno s jakým statusem, zda amatéra či profesionála.

  3. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 23:27 |  
    0 0

    Cissé a Belaid nejsou typy do bahna a urputného boje, tak bych je nechal na lávce i pod dojmem z prvního zápasu. Postal bych Vaniaka, Grajciara, Suchého, Brabce, Hubáčka, Šenkyho, Jandu, MJ, Šventa, Bestu a Forda. A na střídání Ivanu, Pekharta a třeba i Šikliče, aby to potvrdil nějakou bombou z dáli.

  4. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    coolair     před 16 lety 28.02.2009 01:02 |  
    0 0

    TKutnik: a co takhle napsat, kterej den se to hraje? Samozřejmě - všichni to víme. Ale když už píšeš, kde a v kolik hodin se hraje, vypadá to dost zvláštně, když u toho není uvedený den.

  5. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 13:50 |  
    0 0

    Tak se nám to blíží, třeba se nakonec i ten trén v rámci možností ještě trochu vylepší. Musí nastoupit takový hráči, co nebudou líný bojovat a dřít až do konce. Snad je Besta nakopne, je to typ toho rváče, co nechce prohát. Ten Janda určitě taky a Švento, Šenkeřík, no uvidíme. Co je se Šikličem? Chlapi, fanděte tam co nejvíc i za pana (zz), stejně tam budu s Vámi taky. To je to slávistické "vždycky jsme s Váma"
    Sokrates55

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 14:04 |  
      0 0

      Ještě jsem chtěl doplnit, že včera večer hrál Michal Švec celý zápas za Herveen proti PSV a pokud tedy pan Rada nominoval jakéhosi sparťana Huška do reprezentace, tak Michal, pokud jste se dívali včera na Sport1, odehrál vynikající zápas celých 90 minut a v naší lize není lepšího defenzivního obránce. Blahopřeji Michalovi k vynikajícímu výkonu.
      Sokrates55

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        taximan     před 16 lety 28.02.2009 14:59 |  
        0 0

        On ma holt asi Svicko spatnyho agenta, takze necekam, ze by se pod lampasakem do nominace dostal. Popravde, ani si nemyslim ze by to bylo takovy terno, tahat ho do toho spolku... v reprezentaci je dnes hraci prinosem pouze kvalitni souper. Nic vic. Taxi

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 14:08 |  
      0 0

      Uvidime, dneska zatim neprsi, ale k veceru nejaky dest nejspis prijde. Kazdopadne behem zitrka by prset nemelo, tak treba se ten travnik alespon trochu vysusi. Uvidime, uvidime. Ja sam se neumim rozhodnout, jestli by byl prinosnejsi na takovem terenu Svento nebo Cerny nebo oba dva za sebou nalevo.

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 15:16 |  
        0 0

        Vysuší? Leda polejt benzínem a zapálit.. Je to otázka, každopádně bych volil mezi nima a postavil jen jednoho, ale KJ možná dá Jardu do středu místo Trappa. Tam já bych dal spíš Jandu a na kraj Šenkyho. Zdravím Sokrata, Šiklič je snad v pořádku, je se KJ nevešel do sestavy. Taky si myslím, že by to mohl dokonat jako střídající hráč nějakou petardou z dálky.. Každopádně nejlepší recept jak se vyhnout problémům a zranění je dát jim dva rychlý kousky jako Plzni.

    • Trávník

      Mikiii     před 16 lety 28.02.2009 16:00 |  
      0 0

      Zdravím, tak jsem jel kolem Žižkova a neodolal zkontrolovat v jakém stavu je trávním. A když nebude do zítra pršet tak plocha bude celkem OK. Když jsem tam byl tak po trávníku jezdil malinký traktůrek a hřiště válcoval, sledoval jsem kola a nijak se nebořil. Hřiště bylo mokré, ale relativně pevné. Tak uvidíme jak to bude zítra vipadat. Příjemný den

      • Re: Trávník

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 16:09 |  
        0 0

        Díky za zprávy pane Mikiii,
        je fakt, že pokud by nezačalo pršet a trochu by zítra přes dne fouklo, bylo by to pro ten terén jenom dobře. Ten Šiklič mě napadnul taky jako řešení pro ten terén, ale Hubáček asi nastoupí. Kéž by ty body nai kluci vybojovali, budou potřeba. "Rudej" si to doma z Budějovicema nepustí a ta Ostrava si to už taky nenechá utéct. Bylo by dobré si ten odstup udržet. Plzeň koukám doma s Libercem taky zatím nic moc, tak uvidíme. Sokrates55

        • Re: Trávník

          quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 16:51 |  
          0 0

          Plzen hrala podobne jako u nas, prvni polocas prospala a druhy uz bylo pozde. Ale celkove ten zapas za moc nestal.

        • Re: Trávník

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 16:53 |  
          0 0

          Tady neni prostor na nějaké rychlostní čarování od Šikliče, Hub je jistej, ale na střídání bych to viděl, ať už jako vyztužení do zálohy, nebo naopak posílení k ofenzivě. A hlavně ty jeho dobré střely by na tomhle terénu mohly uspět. Uvídíme, c Budějky. Ono už to není jako s Franzem, Poborský taky nemá s Letnou nejlepší vztahy, já věřím, že si Tobiáš půjde pro další bod a Sparta nepředvedla první zápas kdovíco, věřím, že by je mohli potrápit. Klavík trefí výhru po rohu v 86. minutě:-)

          • Re: Trávník

            bongor     před 16 lety 28.02.2009 19:37 |  
            0 0

            Vždyť říkali na primě,že se sraltě nepodařilo bavázat na první,velmi povedený výkon.

        • Re: Trávník

          DrFe1     před 16 lety 28.02.2009 16:54 |  
          0 0

          Nevím jak na Žižkově, ale v severní části Prahy právě prší i když jen drobně .... Stále si myslím, že na ně měli víc zatlačit, aby se hrálo na Strahově.

          • Re: Trávník

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 17:22 |  
            0 0

            I na východě poprchává.. To teda bude nádhera:-(

          • Re: Trávník

            quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 17:55 |  
            0 0

            Jak chces vic tlacit? Tohle je plne v kompetenci domaciho tymu a kdyz jim to nezakaze Zizkov, od ktereho si to pronajimaji, tak se muzeme treba stavet na hlavu a nic to nepomuze. Svaz to posvetil a to tam byl za svaz slavista Lubas. At chceme nebo ne, travnik nejspis bude ve zpusobilem stavu (horsi nez pred tydnem na Kladne to snad byt ani nemuze), hrat se bude a musime se s tim vyrovnat. Takove drobne mrholeni tomu moc neuskodi, to by tak muselo byt celou noc... A zitra by podle predpovedi prset vubec nemelo a pokud i vysvitne slunicko, tak to jen pomuze. Myslim, ze to nakonec vubec nebude tak tragicke jako v lonske sezone zapas se Zizkovem.

            • Re: Trávník

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 18:02 |  
              0 0

              Souhlas, bohužel Kladno je opravdu precedens, horší už to být nemůže, věřím, že ani v Příbrami to horší neni, ale Žižkov asi bude způsobilej i kdyby padaly trakaře.

          • Re: Trávník

            Mikiii     před 16 lety 28.02.2009 17:58 |  
            0 0

            To je škoda, jel jsem kolem Žižkova tak ve tři a bylo to v poho. Teď jsem vykouk ven a prší asi všude. Jestli takhle bude i v noci tak se máme zítra na co těšit. Já se hlavně děsím té fronty, koukal jsem i na pokladny a maj tam dvě budky po dvou oknech takže v nejlepším případě 4 prodejci tak to bude fronta až na Bulhar.

            • Re: Trávník

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 18:21 |  
              0 0

              To je jedno,
              vybojovat to musíme a nikdo nám to prostě bez boje nedá. Spíš aby nebylo nějaké další zranění. To už nemůžeme potřebovat. Já věřím, že už se Vláďa Šmicer dá do kupy a další taky. Škoda toho Trappa, ale zase PánBůh zaplať, že to nebylo horší. Belaid doufám dostal pořádnou sodu do "tý svý palice" a bude bojovat. Ale ten nápad s tím DZ s Márou a Hoška nechat hrát s Brabce, to je taky možnost, ale to jsou ty "naše" všelijaký úvahy. On nás zase KJ něčím překvapí. Můžu Vám říct, že když jsem proti Plzni viděl Šventa na beku, málem jsem šel do "mrákot". No a ejhle, nikdo není doma prorokem. Tak zatím a zítra se"nedejte a na množství nehleďte". Sokrates55

              • Re: Trávník

                bongor     před 16 lety 28.02.2009 18:25 |  
                0 0

                1.
                Sparťané jsou ve druhé půli horším týmem, vepředu se nedokáží prosadit a vzadu dělají chyby. Hosté nebezpečně zaútočili, tečovaná střela skončila vedle. Následný roh hosté nevyužili.
                V prvním poločase je diváci vypískali.
                Bez komentáře z i dnes

                • Re: Trávník

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 18:27 |  
                  0 0

                  Radši to nesleduju Bongore, stejně to bude ke konci "nějaké divadlo" a "rudej" vyhraje. Budiž mu přáno. Sokrates55

                  • Re: Trávník

                    quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 18:56 |  
                    0 0

                    No vida, Banik doma jen plichta, Sparta totez, navic Sparta po mizernem vykonu, kdy si nebyla schopna sama vytvorit tutovku (jedina opravdu tutova sance byla pote, co Holendu vyslal do brejku obrance Budejovic). No a vykon Budejovic byl presne takovy, jaky vsichni dobre zname - zdrzovacka, nulova snaha utocit. Takovy tym musime doma porazit o tri goly.

                    • Re: Trávník

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 19:18 |  
                      0 0

                      No, byl tam jeden závar po akci Kušíra, to jsem čuměl, že to neskončilo v Bráně a pak ještě jednou Kučera vybíhal proti Holednovi.. Budějovice hrály obranu, nic psvětobornýho, ale zas to nebyla ta Franzova hrůza, občas se i osmělili dopředu, což zase bylo dáno i velmi bídnou Spartou.

                  • Re: Trávník

                    bongor     před 16 lety 28.02.2009 19:38 |  
                    0 0

                    Vždyť já mu přeju Sokrate.Vždycky jen to nejhorší.

  6. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    lassiter     před 16 lety 28.02.2009 18:56 |  
    0 0

    Tak dnešní výsledky nám opět hrají do karet. Sparta byla NAPROSTO tragická, těžko hledat hezčí melodii, než ohlušující pískot na sparťanské letné :-) Jinak úroveň zápasu naprosto děsivá, jeden hráč měl míč, druhý mu klusem nabíhal a zbylých osm stálo a čumělo.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 19:00 |  
      0 0

      Doufám, že KJ naše hráče dobře nabudí, vymete z hráčům z hlavy jakoukoliv namachrovanost a budem hrát naplno, bojovat a nepodceňovat. Máme šanci si upevnit náskok, budou i horší zápasy. Sokrates55

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 19:09 |  
        0 0

        Ano, pripadna vyhra znamena naskok 12 bodu na Spartu s Banikem stejny pocet kol pred koncem ligy. Kazdopadne to zase vypada tak, ze je nas nejvetsi souper opet Boleslav, na jejiz zapas s Brnem jsem velmi zvedavy. Kadzopadne ody na hru Sparty (fyzicky narocny pressing, behavost) se vubec nezakladaji na pravde. Tempo hry bylo zoufale pomale a rozdil oproti podzimu nebyl nijak valny.

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 19:14 |  
        0 0

        No, tak s Klavíkem mi to nevyšlo, ale nezlobím se:-) Koukal jsem na druhou půli, příšerný peší fotbal, pískot z tribun a Lípa je ještě chválil, jak to oproti 1. poločasu rozhejbali... :-))) Sparta za zabrala až na posledních 20 minut, ale Kučera několikrát podržel. Jinak zasloužená remíza včetně skóre. a v té 86 minutě mohli dát Budějice fakt gól, Hudson tam krásně vykličkoval a předložil na vápno, jen to někdo dorazit:(

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        bongor     před 16 lety 28.02.2009 19:48 |  
        0 0

        Mám trošku obavy,že neumíme využít příležitost udělat si rozhodující náskok.Už jsme to několikrát předvedli.Taky ale Sokrate doufám,že je Karlík namotivuje.

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 20:01 |  
          0 0

          Tak treba pred tydnem jsme to vyuzili pomerne dobre, ne? Jiste nebudeme vyhravat vsechno az do konce ligy, ale ztraty souperu nam prave davaji moznost obcas neco ztratit a presto drzet slusny naskok.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 19:20 |  
      0 0

      Jo, to jsi mi připomněl. Prej 11 a půl tisíce lidu, ale "hukot" jak na Strahově.. Já tipoval tak 4000, než to ohlásili:-)

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 19:25 |  
        0 0

        Tak 4 asi ne, ale vic nez 9 tam jiste nebylo. To, co tam hlasatel oznamil, je totalni vysmech vsem statistikam... Tak hlavne, ze si hosi zvysili prumer. Bylo to potreba, po takovem vykonu jim tam priste opravdu prijdou ty 4 tisice a z toho vykouzli hlasatel maximalne 7.

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          Viking     před 16 lety 28.02.2009 19:36 |  
          0 0

          Zajímavý je, že ve druhé půlce bylo šest střídání a Jihočech Jech nastavil jenom dvě minuty:-)

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 19:39 |  
            0 0

            To jsem taky cumel. Je to stejne jako v Edenu s Plzni, tam se taky nastavovalo mene, nez by divak cekal. Nekde jsem slysel nebo cetl, ze se snad zrusila ona "pulminuta za jedno stridani", coz by leccos vysvetlovalo.

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              miross     před 16 lety 01.03.2009 09:59 |  
              0 0

              přátelé to že letos se už nenastavuje minuta nevíte? Že to nevěděl vypatlanej Horváth se nedivím, ale že to neví zdejší parta odborníků? Tak to je s podivem!

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                miross     před 16 lety 01.03.2009 10:01 |  
                0 0

                pardon je ráno:-)) myslel jsem půlminuta!

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        bongor     před 16 lety 28.02.2009 19:32 |  
        0 0

        Oni tam teď hlásí kolik lidí chtělo přijít,to je nový marketingový tah.

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          Viking     před 16 lety 28.02.2009 19:37 |  
          0 0

          Na Spartě je to tradice, jako na Střížkově.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      bongor     před 16 lety 28.02.2009 19:44 |  
      0 0

      Snad bys nechtěl od takových veličin,aby ještě lítali po trávníku.To dělají jen podřadná mužstva lassitere.Přece se za pitomých pár mega neuhoněj.Křetinský bude muset zvednout gáže.

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        lassiter     před 16 lety 28.02.2009 20:05 |  
        0 0

        Tak lítali...já nevim, mě to přišlo chvílema až komický. To snad člověk kdyby pár tejdnů potrénoval, tak tam musí zahrát to samý. Jestli někdo z těch hráčů (kromě Kučery) dostane ve Sportu lepší známku než trojku, tak nevim. Kvalita ligy je šílená a pokud je člověk v tom zápase emočně nezaujatej, tak se na to NEDÁ dívat.

        Už se těším na zítřejší koncert :-)

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 20:15 |  
          0 0

          Uplne bych se vsadil, ze Repka dostane sestku a nestane se muzem zapasu jen diky tomu, ze jim bude golman Kucera se sedmickou. Jinak souhlasim, ale ocekavam, ze redaktor Sportu rozda spartanum ctyrky a petky, sestku Repkovi (musime neustale zivit mytus o nejlepsim stoperovi ligy) a trojku mozna tragickemu Holendovi. No a Budejovice na tom budou podobne.

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 10:54 |  
            0 0

            Musim se pochvalit - Repka opravdu dostal ve Sportu sestku a zbytek ctyrky a petky. Jen Pamic a Holenda dostali trojky.

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 20:18 |  
          0 0

          Omlouvám se za malé upozornění,
          od 1.1.2009 je střídání součásti 90 min.zápasu, takže za střídání hráčů už se nenastavuje. Je to pokyn UEFA. Nastavuje se pouze za zranění, nebo přerušení např. kvůli světlicím, dýmovnicím....... Tak asi tak nějak....... prosím, neberte to jako nějaké poučování Díky Sokrates55

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            Viking     před 16 lety 28.02.2009 20:51 |  
            0 0

            Zajímavá hloupost od UEFY. Už takhle se čistého hraje 25 minut maximálně..

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              slaviator     před 16 lety 01.03.2009 14:04 |  
              0 0

              Bylo by zajímavé, kdyby se změnily pravidla a hrálo se na čistý čas. Dvakrát dvacet (?) minut čistého času. Proč by to nešlo ve fotbale, když na čistý čas se hraje i v hokeji, kde je daleko vyšší tempo... Nebo v basketbale, kde jsou také auty?

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          bongor     před 16 lety 28.02.2009 20:51 |  
          0 0

          Spíš to budou bahenní lázně.Ale bahno je zdravý,kdybysme si nechali dělat bahenní zábaly třeba v Piešťanech,tak by to byla drahá léčba.
          Tady na Žižkově nám jí poskytnou zdarma.Hlavně abysme vyhráli a přežili to bez několika dalších zranění.

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 21:00 |  
            0 0

            Zrovna jsem chtěl dodat to samé, bongore, když jsi napsal, že bahno je zdravý.. jo, doufam, že to kluci přežijou bez zranění. A bylo by pěkné, kdybychom ukázali, že se nezaleknem, a pod vedením Besty na ně vyběhli pěkně důrazně, jak v první půlce s plzní. I na takovych zapasech se ma ukazat síla týmu, který chce titul.

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 21:05 |  
              0 0

              A budeme to mít "zadarmo". (To bahno) Sokrates55

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 21:06 |  
                0 0

                jen aby bylo skutecne lecive a ne naopak..

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                bongor     před 16 lety 28.02.2009 21:23 |  
                0 0

                Tys to Sokrate napsal tak,že mi to evokuje Mountfield.

                • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 21:45 |  
                  0 0

                  Bongore správně. Sokrates55

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 21:06 |  
              0 0

              jinak klicova bude zase hra zalohy, hlavne jem zvedav, jak KJ vymysli defenzivniho zaloznika. Obavam se, ze to nebude nic pro Cisseho, ktery predvedl par piruet i na trave, co teprv na bahne.. mozna se bude muset pbetovat mara suchy a posunout se do zalohy, jak pise kutnik.

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 21:28 |  
                0 0

                Karel uz se sestavou dokazal vykouzlit ledacos, ale Suchy na DZ, tomu se mi nejak nechce verit, ani nevim poradne proc. Necham se prekvapit, zitra to vzhledem ke ztratam souperu opet muzeme hrat celkem bez stresu a stejne tak ja to budu sledovat ve vetsim klidu, nez kdybychom meli za zady rozjetou Spartu s Banikem.

                • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 22:07 |  
                  0 0

                  nebylo by to poprve, co by ho tam karel dal. Jaky jsou jiny varianty, Belaid, Janda? ja bych tipoval Maru.

                  • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                    quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 22:21 |  
                    0 0

                    Cisse nebo Belaid, ale ani jedna nevypada nijak lakave. A na stoperu to muze taky trener ruzne pokombinovat. Bud tam nechat hrat Brabce s Hoskem nebo Brabce s Hubackem a nalevo by hrali Cerny se Sventem. Fakt jsem zvedavy, jak to KJ vymysli. Janda na DZ je podle me nerealny, KJ ho tam nikdy ani nezkusil, posledni dobou hraje na krajich zalohy.
                    Taky bude zalezet na tom, jestli uz bude Grajciar v poradku, kdyby nebyl, tak by nejspis hral Suchy praveho beka.

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                Viking     před 16 lety 28.02.2009 21:29 |  
                0 0

                Taky očekávám sestavu jako autor článku. Jinak já bahenní lázně nečekám. Minulý víkend nebylo na žižkovské poměry hřiště zase tak hrozné a určitě bude zítra lepší. I v Ostravě a Zlíně to úplná tragédie nebyla.

  7. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    quelhar (admin)     před 16 lety 28.02.2009 21:45 |  
    0 0

    Trosku k jinemu tematu - Standa Vlcek uz asi treti zapas v rade sedi v Anderlechtu jen na lavici nahradniku. Dost dobre to muze znamenat, ze uz tam s nim moc nepocitaji a ze se nam v lete opravdu vrati. To se pak mozna v boji o LM (snad :o)) dockame oprasene spoluprace na hrotu Vlcek - Fort :o)
    Lukas Vacha dnes v Ostrave jen sedel na lavici, tak nevim, jestli ten vykon v Brne odnesl a nebo to je proto, ze proti nam nemuze hrat a tak zkousel Vecera sestavu bez nej. Ale pri Vachove odchodu se nepsalo, ze je tam klauzule o tom, ze proti nam nemuze hrat. Kazdopadne s takovymi vykony to moc nevypada, ze by se Banik dostal do poharu, tedy by nemusel mit penize na opci a tedy by se Vacha mohl do Slavie vratit. Samozrejme je jeste hodne predcasne o necem takovem ted hovorit, to si uvedomuju. Uvidime, jak bude hrat Banik u nas a jestli se Vacha do sestavy vrati.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.02.2009 22:06 |  
      0 0

      no, asi to odnesl.. popravde receno u tech dvou golu bohuzel asistoval.. ale dnes - alespon ze sestrihu - obrana baniku nevypadala lip... svancara si z nich delal legraci a mel jsem pocit, ze ani marek nebyl zrovna na svem miste.. Naopak Dockal zase dal gol, a to paradni po akci s gebrem

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        bongor     před 16 lety 28.02.2009 22:40 |  
        0 0

        Hezký rozhovor s Hubníkem v i.dnes:Nechtěli jsme míče nakopávat,ale když oni nás napadali.Ještě měl říct:"Já to řeknu mamince§".
        Ale fakt je,že napadat se nemá.Kdo ty budějičáky asi naved?

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        miross     před 16 lety 01.03.2009 10:08 |  
        0 0

        Jak je to možný, že asistoval Vácha u dvou gólů? když odcházel, tak jste tady psali, že KJ blbec, že ho pustil, že je to hráč který má cenu min. jako Tavarez? Ne, že bych to váchovi přál, ale já jsem vám tvrdil, že to je jenom průměrný hráč a že se v baníku neprosadí. Není konec sezony, ale myslím, že jsem se nesplet.

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 10:40 |  
          0 0

          Průměrný hráč by asi neprolejzal všechny reprezentace.. Ale já bych to taky viděl Střízlivě, Těžko můžeme čekat, že Vácha Baník potáhne do pohárů. Myslim, že neni zdaleka jistý, že ho koupěj, to jsem psal už v létě, ale teď je brzo na soudy.

          Jinak o tom nastavování jsem nevěděl, to se přiznám a dost tím nesoulhasím, já bych naopak nastavoval víc. Když někdo prozdržuje 15 minut v každym poločase, tak bych na závěr přidal klidně 6 minut. Horváthovi se celkem nedivim, že se zlobil na krátký nastavení, já to taky čekal delší. BTW pochopili jste někdo, co dělal Kučera s tim dresem včera?

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            tolsimir     před 16 lety 01.03.2009 10:47 |  
            0 0

            Asi se bal, ze ma rozbitou hlavu a nechtel mit zakrvaceny dres nebo nevim. Bylo to dost komicke

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 10:51 |  
              0 0

              Jj, to byl dobry bavic :o))

              • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 11:46 |  
                0 0

                No, jsem nejdřív myslel, že bude střídat, ale pak jsem dospěl k názoru, že je to jenom zdržovačka a to jsem si definitivně potvrdil, když se snad 3 minuty za asisence 2 kustodů nemohl trefit do rukávu:-) Ale na tiskovce se ho na to nikdo nezeptal..

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            urs (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 12:55 |  
            0 0

            Ohledně Lukáše Váchy bych nebyl nijak skeptickej.., pokud bude fit a nebude mít problémy s minulým zraněním (koleno..), tak se stále jedná o velmi perspektivního hráče schopného vývoje.. A podle mýho by mu to na tom pravém beku po odchodu Mateje slušelo a rychle by se stal základnim kamenem právě na tomto postu. Když pominu že může hrát i na jiných místech sestavy, pak je jeho návrat, alespoň v mých očích, velmi dobrou zprávou..

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 11:19 |  
          0 0

          Ale mirossi, to se stava i lepsim hracum. Pockejme si na konec sezony, snad Vacha jeste dostane prilezotost.

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            tantalos     před 16 lety 01.03.2009 11:58 |  
            0 0

            Od mirosse je jeho výpad proti Váchovi velmi demagogický.
            Je to jako tvrdit, že Švento je neschopný fotbalista, protože zavinil druhý gól, který jsme dostali od Plzně. Zaprvé ho nezavinil, ale jen nedokázal napravit chyby jíných, a zadruhé není obránce. Podobně Vácha prostě neudělal v Ostravě zázrak a zadruhé není typologicky obránce, ale spíš hráč typu, kterému se dřív říkalo "pravé křídlo".
            Podobně tady hodně lidí říkalo, že Dočkal nemá na ligu, ale ejhle. Natož pak Gecov, na kterého tady značná část "expertů" házela špínu, a vida, on skutečně zastupuje Bílka, jak tvrdil zz před půl rokem, a zastupuje ho úspěšně.
            Chtít od Váchy, aby byl ve svých dvaceti letech hotový obránce, může jen diletant. Žádný obránce není v tomhle věku hotový, včetně Suchého. Obránce musí být narozdíl od útočníka zkušený.
            Především je ale Vácha mimořádně nadaný technik s výbornou přihrávkou. Jeho slabinou jsou síla a postava, které nestačí na občas velmi drsné souboje ve vápně. Ostatně ze stejného důvodů nebylo moudré kupovat pidibrankáře Romanovse (186 cm možná měří, ale se stoličkou pod nohama), ani Dense jako obránce.
            Utkání proti Žižkovu ukázalo, že slabina Ostravy není ve Váchovi, že bude někde jinde
            Co umí Vácha, se teprve ukáže. Ale už teď je na svůj věk výjimečný středový hráč. Před zraněním vypadal mnohem lépe než teď Morávek. Doufám, že se dá do pořádku i po zranění.

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              urs (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 18:23 |  
              0 0

              vejška přeci neni problémem, když más správný odhad.., menší postava na beku je podle mě spíš vyhodou, rychlost a mrštnost ti s přibývající výškou tak nějak uniká.. ;) takovej Roberto Carlos.., to byl nějakej "obr" :-D a docela mu to tam na kraji obranu šlo, nebo se mýlím? :-)
              jinak přeji pěknej a hlavně vyhranej večer..

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          mirecek1111     před 16 lety 01.03.2009 11:53 |  
          0 0

          No to psal Voki, protože má rád naše dorostence. Ale Vácha je skutečně velký talent, a pořád plátí, že byla chyba se jej zbavovat s tou opcí.
          Jenomže problém je v tom, že i ti největší talenti jaksi nemůžou hrát prim okamžitě. Podívej se na Necida. O něm se vědělo bůh ví kolik let dozadu, že je to obrovský talent a pak to několik let pořád na tu ligu ještě nebylo a ten zlom přišel až po hostování v Jablonci a turnaji U19, kdy došlo k tomu strmému růstu. Nebo vzpomeňme na nedávný turnaj v Kanadě U20, po něm vystřelila z ničeho nic půlka týmu. Třeba takový Fenin, pořád to u něj stálo tak nějak za hovno, potom se mu povedl jeden turnaj a najedou začal ty goly střílet jak na běžícícm pásu i v Teplicích. Džeko taky odehrál první rok v Ústí, protože na Teplice ještě neměl a sotva po dvou letech už mu začíná být malé i Německo.
          Ono Vácha je velký talent. Jak tady už někdo psal, prolezl všemi repre, ale je to stejný talent jako všichni ostatní a potřebuje ještě čas. Jesli si v Ostravě mysleli, že si ho koupí a on se okamžitě v 19ti či kolik mu je stane tahounem tak se spletli. Musí s ním ještě pracovat a bojím se aby neskončil jako Nečas. Troufám si říct, že kdyby tehdy zůstal ve Slavii, tak je ted úplně někde jinde. MB s ním kdysi podepsala smlouvu s tím, že získala supertalent ze Slavie, okamžitě mu dala šanci a čekala velké věci, on se však neprosadil a tak ho "zařízli" tím že už se na hřiště nepodíval.
          Vácha je velký talent, ale potřebuje ještě čas, aby se stal přidanou hodnotou i ve velkém týmu jako je Ostrava nebo Slavia. Je chybou, že jsme se ho zbavovali. Měli jsme jej ještě tak rok dva pouštět po hostováních bez opce, kde by získával zkušenosti a pak by se určitě prosadil i ve Slavii. Navíc v létě je další turnaj U20, kde se po očekávaném úspěchu může jeho vývoj stejně jako kdysi u ostatních hodně urychlit. To už se ale nikdy nestane ku prospěchu Slavie.
          Navíc kdyby si tehdy nepřetrhla ty vazy, tak měl ted na něj práva stejně už Liberec.

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 12:24 |  
          0 0

          na druhou stranu Gebreho asi v liberci koupej a dovolim si tvrdit ze ten by se nam zrovna docela hodil

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            taximan     před 16 lety 01.03.2009 12:42 |  
            0 0

            Mi to prijde skoro jako jistota. Ona cena asi nebude nejmensi, ale vzhledem k jeho veku a vidine zahranicniho prodeje je to pro Karla dobra investice. Na foru slovanu jsou ted vseobecne velmi dobre hodnoceni vsichni nasi tri byvali hraci - Dockal, Gecov i Gebre. Kdyby nebyl slovan muj druhy neojoblibenejsi tym, tak bych byl na vedeni hodne nastvany. Taxi

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 12:50 |  
            0 0

            Dovolím si tvrdit, že by se nám hodil na jaře při současný marodce, v létě už to problém nebude. Spíš si řikám, že jestli na něj Liberec v létě nebude mít, což je klidně možná, když bude ta opce na nějakých 15 mega a víc, tak KJ nebude vědět, co s nim:-) U Váchy taky nesouhlasím s opcí, ael na druhou stranu pořád je náš hráč a není jisté, že v létě odejde a když, tak na tom škodní nebudem, podle mě by s tím přišla i nějaká hráčská výměna třeba. Já jsem taky pro, aby se hoši vykopali po hosovačkách, protože současná Slavie už je výš než před pěti lety, kdy byl ten přechod jednodušší. . a taky jsme měli mimořádné ročníky a hráče, zase je třeba vidět, že ti hráči po čase chtějí jít i do průměrného týmu, kde budou na 3 roky smlouvu, pak oni i trenér budou brát to angažmá jinak a bude pro ně větší šance dostat se na plac.

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 12:56 |  
              0 0

              to je fakt , ted by nam ho mel liberec pucit a pak at si ho koupej :D

  8. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 14:51 |  
    0 0

    Mě se hlavně líbí, jak hraje pravidelně V Heerenvenu Michal Švec. Dokonce to vypadá, že má neotřesitelnou pozici. Fandím mu a hodně mě štve, že ho Rada přehlíží, kort když má v záloze problémy jak kráva.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 15:03 |  
      0 0

      V záloze? Všude..

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 15:03 |  
        0 0

        Ale on ty problémy nemá, on si je dělá sám..

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      bongor     před 16 lety 01.03.2009 15:11 |  
      0 0

      No Rada o něm ví,ale má tam o hodně větší eso a tím je soudruh Hušek.Přes toho se i tak dobrý fotbalista jako Švícko do repre dostane těžko.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      slaviator     před 16 lety 01.03.2009 15:26 |  
      0 0

      On se Hušek umí podepsat. To pro reprezentaci stačí.

    • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 15:56 |  
      0 0

      Nj, pozice defenzivniho zaloznika je nejsilnejsi pozici v narodaku. Po odchodu Galaska tam mame k dispozici tyto hrace: Polak, Kovac, Jarolim David (ackoli si vsichni cesti treneri kdovi proc mysli, ze to je kreativni ofenzivni zaloznik) a Sparta jich je taky plna (Husek, Kladrubsky), takze se na dalsi kvalitni hrace jako jsou Svec nebo Holek proste nedostane.

      • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

        slaviator     před 16 lety 01.03.2009 17:51 |  
        0 0

        A kdyby bylo nejhůř, tak by se mohl někdo vytáhnout i z B týmu Sparty. Není třeba kvalitních ligových hráčů, kteří možná jsou již starší, ale mají dlouhodobě stabilně vysokou výkonnost jako je třeba Otepka či hráči, kteří jsou mladší, mají dlouhodobě vysokou výkonnost, ale oblékají blbej dres. Vystačí se s těma, co mají ty správné dresy. "Návrat do minulosti 4". Buď máš jako hráč správný kádrový posudek a můžeš počítat s nominací do repre, nebo ne. Být Marek Jarolím dneska ve Spartě a hrát tam tak, jak hraje ve Slavii, tak je na 100% v reprezentaci. Jenže tam není, je ve Slavii, tak má smůlu. To samé Mára Suchý. Nebudu se divit, jestli do reprezentace bude do půl roku povolán Holenda. A to ještě ta hrstka lidí, kteří fandí českému národnímu týmu pro pocit že tomu tak má být, když jsou Češi, bude ještě vděčně vzpomínat na Slepičku. Škoda. Kdyby byl Šenkeřík ve Spartě, tak by si třeba taky v repre nějakou tu minutku kopnul...

        • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 18:36 |  
          0 0

          Ale sakra vysvětlete mi jak je to možný? Ja vim, že je to prasárna,ale kdo má takovej vliv na toho Radu? Křetínský to určitě nebude. Tak korupce?Nebo já fakt nevim. Košťál?Lidská blbost?Všechno dohromady?

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 18:39 |  
            0 0

            Mozna si Rada opravdu mysli, ze ve Sparte hraji nejlepsi cesti hraci.

            • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

              Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 01.03.2009 19:21 |  
              0 0

              no nevim kdo ma takovej vliv ale na narodak stejne uz skoro kazdej kasle , ja kdyz je repre pauza tak sem akorat nasranej ze nedavaj ligy protoze repre vysledky me fakt nezajimaj , i kdyz se postoupi tak se na MS nic nezahraje takze to nema ani cenu

          • Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

            slaviator     před 16 lety 01.03.2009 22:59 |  
            0 0

            A co třeba hráčtí agenti spřátelení s vedením Sparty?

  9. Re: Na Slavii čeká Bohemians Praha

    quelhar (admin)     před 16 lety 01.03.2009 20:54 |  
    0 0

    Tak v polocase jsem zatim prijemne prekvapeny. Tlacime, vytvarime si dostatek sanci, i tutovky, jen chybi ten gol. Vyborne zatim Svento, Janda, prekvapive Hubacek nacentroval asi na dve vylozene sance. Cerny taky dobry, Marek Jarolim je trosku neviditelny, utocnici aktivni. Mi se to zatim libi, jestli tak budeme pokracovat, tak bychom rozhodne meli vyhrat. Teren je v ramci moznosti slusny, nejsou tam louze a da se na tom i klickovat a obcas kombinovat...