Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia B - Čáslav 3:0

Béčko si v přípravném zápase připsalo skalp druholigové Čáslavi.

Slavia B - Zenit Čáslav 3:0 (3:0)

Branky: 25. Kovařík, 31. Javorek, 38. Šimeček

Sestava Slavie: Diviš (46. Berkovec) - Held, Studík (49. Javorek), Kobler, Starý - Černý, Šimeček (75. Tafat), Javorek (46. Koreš), Kovařík - Petr Hošek (46. Zelinka), Tafat (65. Petr Hošek)

"Jsem spokojen s výsledkem i s naší hrou, hlavně v prvním poločase. Hráli jsme s těžkým soupeřem ze špičky druhé ligy. Velmi dobré utkání odehrál opět Honza Kovařík, který si už v minulém zápase s Kladnem připsal tři gólové asistence. Bohužel ve druhé půli jsme vinou zranění museli trošku se sestavou improvizovat. Ale pokud budeme stejným způsobem přistupovat ke hře i v mistrovských zápasech, tak budu určitě spokojen," řekl po utkání trenér Miroslav Janů.  Ve druhém poločase museli střídat kvůli zranění Studík a Šimeček.

Komentáře (100)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    mirecek1111     před 16 lety 25.02.2009 16:51 |  
    0 0

    čau voki :,)

  2. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    slaviator     před 16 lety 25.02.2009 18:00 |  
    0 0

    Studík.. :(

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 18:02 |  
      0 0

      Tak to mi hodně řeklo...

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        slaviator     před 16 lety 25.02.2009 18:32 |  
        0 0

        = "To je vážně smolař, ten Studík, zase zraněnej... :(" - lepší?

  3. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    kytt (host)     před 16 lety 25.02.2009 18:57 |  
    0 0

    Já tomu Karlovi nerozumim. Buď má s Dívou nějakej vyšší záměr (drobná příležitost v lize) nebo s nim prostě vyjebává. Chytání v béčku je mu nanic. Pokuď s ním nepočítá tak ho měl poslat na hostování, pár týmů by si ho jistě rádo vzalo. Doufám tedy, že důvodem proč si ho ponechal je, že dostane šanci v lize a případně dochytá jaro, pokud si titul zajistíme dříve.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      EdCable     před 16 lety 25.02.2009 19:08 |  
      0 0

      A ze by si ho nechal proste jako kvalitni dvojku?

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        anda     před 16 lety 25.02.2009 19:19 |  
        0 0

        Je to mlady hrac, mel by vic chytat ve vyssi soutezi. Pokud s nim bude K. Jarolim pocitat do budoucna, mel by mu dat ted sanci nebo ho poslat na hostovani, aby ziskal vic zkusenosti.

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 25.02.2009 19:27 |  
          0 0

          A ktery tym z prvni nebo druhe ligy ma takovou nouzi o golmany, aby tam byl Divis jednicka?

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 25.02.2009 19:25 |  
      0 0

      Ze bychom proste chteli titul = meli tri kvalitni brankare schopne chytat ligu? Je prvoligovy tym, kde by byl Divis jiste jednicka? Neni. Druholigovy? Tezko. Nez aby delal dvojku nebo trojku nekde v druhe lize, to ji muze delat radsi ve Slavii.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        kytt (host)     před 16 lety 25.02.2009 19:35 |  
        0 0

        Ale samozrejme, ze jsou - Střížkov nebo Příbram tam by měl velkou šanci, no a v druhé lize, to je týmů jak naseto... Fulnek, Sokolov, Most..etc

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 25.02.2009 19:46 |  
          0 0

          Zrovna treneri Strizkova i Pribrami si v predligovych diskuzich sve golmany maximalne pochvalovali. Rozhodne si nemyslim, ze to je jen tak, ze by Dolezal zavolal Kabickovi do Mostu, ze mu posle Divise pod podminkou, ze odchyta na jare alespon 10 zapasu. Fulnek je na druhem konci republiky a nemaji tam penize, tam by si asi Divise nemohli dovolit a on by tam asi taky nechtel.
          Co jsem tim chtel rict - jednak: sehnat prvo- nebo druholigove hostovani pro mladeho golmana neni jen tak a jednak: pokud bychom ho tedy na hostovani poslali, museli bychom privest nahradu adekvatni kvality, protoze trener potrebuje mit tri kvalitni golmany.
          Nemyslim si, ze je nejake vyjebavani s Divisem to, ze dela nahradniho golmana v tymu, ktery ma ambice na titul.

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            slaviator     před 16 lety 25.02.2009 21:37 |  
            0 0

            To rozhodně ne, kor když Kabíček je spokojenej s Palečkem...

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            malan (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 23:45 |  
            0 0

            Střížkov nemá dobré gólmany a měli tam mezi sebou docela rozpory,tam by Diviš mohl dělat jedničku s prstem v nose.Navíc ve Střížkově by si myslím docela zachytal:)

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 19:40 |  
        0 0

        vem si to z pohledu Diviše. Leta chytá v béčku, je trojkou, v posledním roce se mu podaří dostat se na pozici dvojky, odchytá půl přípravy, daří se mu, dostává v zásadě stejně branek jako Vaniak. Pak přijde jakýsi neznámý kluk, kterýho mohl KJ vidět na videu z jeho předchozího angažmá, jak sedí na lavičce, odchytá jeden zápas a najednou je z Diviše trojka a chodí zas s béčkem. Nic moc. Kdyby přišel nějakej evidentně kvalitní golman typu Kuciak, nemohl by říct ani popel, ale takhle.. je mi ho líto a rozumné vysvětlení mě nenapadá.

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 19:45 |  
          0 0

          To už přece rozebíralo vedení i trenér. Diviš a Romanovs jsou dvojka i trojka na střídačku, střídavě budou u áčka a v béčku. V béčku chytají, v áčku jen leští lavici. Dokud je tu Vaniak v té formě, co je, tak bude mít v áčku přednost. Udělat z Martina dvojku, to asi dost dobře nejde, navíc by to bylo proti týmu, ne v jeho prospěch. Kuba Diviš má vše ve svých rukách, Vaniak má před sebou maximálně toto jaro a možná jednu sezonu, víc ne a z Kuby mezi tím může vyrůst brankář pro mistra ligy....

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 25.02.2009 19:50 |  
          0 0

          Jak pise Huzgi nade mnou - jasne se reklo, ze Divis s Romanovsem se budou stridat na pozici dvojky a trojky. Bylo by pro Divise lepsi sedet na lavici a jen trenovat nebo je pro nej lepsi si jit zachytat polocas proti druholigovemu tymu v priprave? Vzdyt uz jsme to tu resili. Divis neni jednicka, vi o tom, na druhou stranu duveru trenera ma, protoze si ho v tymu nechal, chytal v priprave a na hostovani odesel Vorel. Jasne, vetsi vyjadreni duvery by bylo, kdyby ho trener udelal jednickou, ale to prece nemuze nikdo myslet vazne.

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 19:57 |  
            0 0

            uvdime..zatim divis hraje za becko a Romanovs sedi na lavicce acka.

            • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 25.02.2009 20:05 |  
              0 0

              Ano, zatim Divis hraje a Romanovs sedi.

            • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 13:58 |  
              0 0

              Souhlas. To byste byli spokojenější, kdyby chytal Romanovs a Diviš furt seděl? Já už jsem to psal před časem, gólman ve Spartě nebo ve Slavii je prostě nevděčná věc, tam musí frajer předvádět výkony hned, neni možný čekat 5 zápasů, kdy chybuje, až se dotoho dostane a dávat mu šanci 2 sezony. To by potom byly ambice a výsledky v pytli. Je to špatný, ale tak to je.. To by musel bejt supertalent Petra Čecha, aby se dostal hned k áčku, spíš se musí brankář vychytat jinde. Přesto má Diviš velkou šanci bejt první odchovanec v brance Slavie po Ráďovi Černým, je to dobrej gólman, pomohla mu repre i ty hostovačky v minulosti, ale zápas na Ajaxu jasně ukázal, že na pozici jedničky ještě nemůže myslet. Věřím, že letos odchytá, co půjde, je tam pohár a s trochou štěstí se dostane na hřiště i v závěru ligy, jestli bude mít titul jistej před 30 kolem. Je tady Přibyl a Vaniak, lepší podmínky těžko najde.

              • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 14:06 |  
                0 0

                Ahoj, tomu moc nerozumim. Hrat za becko mohl tak ci tak, konecne i na podzim za nej hral. Jeho pozice se zmenila tak, ze na zapasech acka je na tribune a neochytal ani minutu poslednich dvou pripravnych zapasu. V cem mu to muze pmoci, to je mi zahada, mozna z tribuny ma lepsi prehled. Uvidime, kdo bude dvojkou na strizkove.

                • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 14:26 |  
                  0 0

                  Čau. Na lávce s Plzní seděl. Příprava už byla sestava na ligu, bylo jasný, že bude chytat Vaniak. KJ už to asi nechtěl střídat, aby si ta slepená obrana aspoň trochu navykla. Ale vždyť o to jde, že se pro Diviše nic nemění. Odešel Vorel přišel Romanovs, Diviš je pořád dvojka a když sedí u áčka, tak si sáhne na balon aspoň v béčku, aby se udržel. Zápas i když za rezervu je pořád víc než trénink. A hlavně béčko ještě nezačalo sezonu, některé zápasy se pa budou krýt atp. Romanovs přišel jako trojka místo Vorla, to bylo vcelku jasně řečeno.

  4. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 20:01 |  
    0 0

    Můžete mi někdo rozumně vysvětlit jak se může psát, že Sparta může Kadlece prodat do Liverpoolu či Chelsea Václava Kadlece az 200 mil. korun? To snad neni možný ne?Dyť on takovou cenu nemá ani náhodou.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 21:22 |  
      0 0

      psát se může co chce, dle mého neodejde ani za sto mega , kdyby to byl takovej talent tak uz hraje za spartu acko protoze kvalitni hrace tam fakt nemaj

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      slaviator     před 16 lety 25.02.2009 21:38 |  
      0 0

      Asi tak, jako se psalo, že za Suchého chce dát Real Madrid 200 mil... a že se o něj přetahuje s Chelsea.. :)

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        bongor     před 16 lety 26.02.2009 06:48 |  
        0 0

        A to nevíte,že za Huška chce dát Real Madrid 500 mega a za Hada
        800 mega.

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          DrFe1     před 16 lety 26.02.2009 13:00 |  
          0 0

          Hušek je reprezentant, takže není vůbec divu. Ale za Hada tolik nedají, toho prodají prý jen za 400 milionů... :-)

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            slaviator     před 16 lety 26.02.2009 13:06 |  
            0 0

            Had taky bude muset bejt povolanej do reprezentace, byť jen slovenské no.. :(

  5. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    Wommi     před 16 lety 26.02.2009 14:08 |  
    0 0

    zajimava informace:

    vzdy se breci, jak jsou ty zasahy policistu drahe a jak to jde do milionu!!!! a hle stoji to 80tisic..celkem rozdil!


    Policejní zásah na fotbale proti baníkovcům stál 80 tisíc korun
    velikost textu:


    Policejní zásah na stadionu 1. FC Brno proti rozvášněným fanouškům ostravského Baníku stál 80 tisíc korun. Policie se ještě nerozhodla, zda náklady naúčtuje brněnskému fotbalovému klubu.
    Řádění fotbalových chuligánů na stadionu na Srbské v Brně před zápasem 1. FC Brno a Baník Ostravafoto: Monika Tomášková, MF DNES

    Řádění fotbalových chuligánů na stadionu na Srbské v Brně před zápasem 1. FC Brno a Baník Ostrava
    Polský fotbalový chuligán zadržený při řádění příznivců Baníku Ostrava v BrněPropuštěný fotbalový chuligán zadržený při řádění příznivců Baníku Ostrava v BrněŘádění fanoušků na stadionu před zápasem 1 FC Brno a Baník Ostrava Řádění fotbalových chuligánů na stadionu na Srbské v Brně před zápasem 1. FC Brno a Baník OstravaŘádění fotbalových chuligánů na stadionu na Srbské v Brně před zápasem 1. FC Brno a Baník Ostrava. Prohlédni fotky
    . Přehraj video

    Podle ředitele Jihomoravské policie Jaroslava Vaňka jsou v oznámené sumě započítané náklady na zásah, policisty spotřebovaný materiál i škody, které fanoušci policii způsobili.

    Řádění fanoušků na stadionu před zápasem 1 FC Brno a Baník Ostrava

    "Účet máme udělaný. Zatím jsme ho neposlali. Řešíme také, zda pořadatelé udělali maximum. Do čtrnácti dní by mělo být jasno," doplnil Vaněk.

    Pokutu pořadatelé platit nebudou, podle policie totiž nepochybili. Ministr vnitra Ivan Langer přitom již dříve prohlásil, že organizátoři situaci podcenili a náklady by proto měli zaplatit oni.

    Policisté se i se strážníky na stadion do Srbské ulice vypravili na výzvu organizátorů. Několik fanoušků totiž vběhlo na hřiště a odmítalo se vrátit do sektoru diváků.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Viking     před 16 lety 26.02.2009 15:04 |  
      0 0

      To je cena si jako u soukromejch goril, tipoval bych..

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:08 |  
        0 0

        Za ně prej dalo Brno přes 400 tisíc, alespoň dle toho, jak to rozepisovali včera ve Sportu kolik stojí jaká.

        Je to na šest hodin (tři před, dvě hodiny fotbal, hodina po), nějakej počet jich je... a "normální" mají proti "bijcům" alespoň dle materiálů co Sport získal od třech ligovejch klubů a zprůměroval je asi třetinové náklady, navíc jich bylo taky jen pár. Takže ta částka 480 tisíc či kolik jim ten výsledek vyšel je možná i celkem reálnej. Proti tomu je 80 tisíc za policii "nic".

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:05 |  
      0 0

      Takže de facto kdyby Starka platil policajtům sto tisíc, tak ještě prodělá... Hmm... Zajímavé.

      Ale nezapomínej, že Brno možná (možná!) dostane pokutu, protože dle Íčka neudělali vše tak, jak měli... Snad jen Íčko vyhrožuje, protože pokutu jim podle mě může dát jedině a pouze Disciplinární komise ČMFS, ale kdyby to udělala policie, jedná se o vměšování státu do fotbalu a mohlo by hrozit vyloučení českých klubů z pohárové Evropy a české reprezentace z kvaldy o MS, nebo ne?

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        EdCable     před 16 lety 26.02.2009 15:11 |  
        0 0

        Kde jsi cetl o nejake pokute? Pokud vim, tak se uvazuje o vyuctovani zasahu policie a to tezko nekdo muze vnimat jako zasahovani statu do fotbalu

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:18 |  
          0 0

          Myslím, že včera jsem to čet na iDnesu nebo ve Sportu, možná na Aktualně... Langer vyhrožuje Brnu, že jim dá pokutu za nezvládnutí pořadatelské služby, což by podle mě vměšování státu do fotbalu bylo. To, že jim vyúčtuje zásah, to beru. Ale pokuty ze strany Íčka ne.

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 15:23 |  
            0 0

            Langer je taky popuslita a idiot. Něco fláknul do novin, Bůh ví, jak to bude. Podle mě když ti např. prolomí zamčenou branku, tak s tim prostě nic neuděláš. . To bys to leda musel předvídat a kropit tim vodním dělem každýho, kdo se k ní přiblíží a neuposlechne výzvu k odchodu.

            • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

              slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:28 |  
              0 0

              Řešení je jednoduché. Nikoho nepouštět na stadiony, hrát úplně bez diváků, a nemusíš platit ani ochranku... :) Asi toho chtěj docílit?

              • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

                bongor     před 16 lety 26.02.2009 17:49 |  
                0 0

                Něco na tom bude slaviatore,kapr to bude zkoušet už tento týden.nejdřív začne tím,že na stadion nepustí slávisty.A když to bude mít úspěch,tak tam příští zápas už nepustí nikoho.A pose*te se.

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:20 |  
          0 0

          Něco jsem našel, není to přímo to co jsem čet včera, ale vlastně to akorát potvrzuje...

          "Poslanec Jeroným Tejc (ČSSD) zkritizoval Langrův argument, že stadiony jsou soukromé objekty, které mají mít vlastní ochranu, a v případě selhání je připraven rozdávat pokuty. "Kdyby někdo vykradl banku, která je také soukromá, určitě by jí ministr vnitra nedal pokutu za to, že se ochranka banky neubránila," argumentoval Tejc."

          viz http://www.mediafax.cz/politika/2825479-Langer-ohrozuje-slusne-fanousky-i-cesky-fotbal-tvrdi-CSSD

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            Viking     před 16 lety 26.02.2009 15:47 |  
            0 0

            Tejc nemluví pravdu. Policista stojí 24 hodin denně před bankou? Taky přijede až když se něco stane..

            • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

              slaviator     před 16 lety 26.02.2009 17:00 |  
              0 0

              Já hlavně nepochopil jednu věc. Když bude 300 policistů stát celou dobu vedle stadionu, tak po klubu nikdy nic nikdo požadovat nebude. Když budou jen v té postranní uličce někde. Ale jakej je rozdíl pak, když musí zasáhnout na stadionu?

              Prostě a jednoduše: mimo stadion, v té boční uličce, je nikdo neplatí? Nikdo jim neplatí těch cca 200 korun/hodinu?

              De facto pro stát a potažmo všechny daňové poplatníky tak bude nakonec lepší, když se vždycky něco semele a budou muset být povoláni. Protože pak jim na platy přispěje klub.

              Čím víc si myslím, že to mělo zůstat v té formě, v jaké to bylo dříve. Tohleto... to je kočkopes. Vedle stadionu bez nároku na prachy, ale jakmile je jich třeba a musí se přesunout o dvacet metrů vedle a zakročit, tak dvěstě šedesát korun za každou započtenou hodinu. Když jsou dva zákroky, jede trvá pět a druhej deset minut, tak maj vyděláno každej vlastně čtyři kila plus sto dvacet korun jde na amortizaci výzbroje apod... A přitom "makali" dohromady jen patnáct minut. Ale zaplacení budou za dvě.

              • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

                bongor     před 16 lety 26.02.2009 17:53 |  
                0 0

                To se při tom argumentovalo tím,že poliši jsou potřeba jinde,než aby byli blokováni na stadionu.Tak to asi mysleli,že to jinde bude vedle stadionu.Děkujeme za vysvětlení.

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:23 |  
          0 0

          ha, a mám i to vyhrožování pokuty... byť pro ČTK a byť v mírnější formě.. Například úryvek: "V případě opakovaného selhání pořadatelské služby může podle něho přijít na řadu i nejtvrdší sankce - zápas před prázdnými tribunami. "Kluby, které nepřijmou dostatečná opatření vůči chuligánům, musí počítat s tím, že se bude hrát fotbal bez diváků, včetně, bohužel, těch slušných, kteří se chtějí bavit," uvedl ministr."

          http://www.sportovninoviny.cz/zpravy/langer-brnensky-klub-bude-za-fanousky-asi-platit/362092

          Už víš, jaké vměšování státu do fotbalu jsem myslel? Tohle zavírání stadionů, pokutování... Za nezvládnutí pořadatelské služby. To může dělat jen DK ČMFS, nikoliv policie či soudy.

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            EdCable     před 16 lety 26.02.2009 15:25 |  
            0 0

            jj, to uz by bylo, souhlas

            • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

              slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:28 |  
              0 0

              Mno a přesně tohle jsem myslel, i když on to někam řek ještě o něco tvrději... Tak doufám, že zůstane jen u těch slov.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 15:20 |  
      0 0

      Tak to je hodně zajímavé, pokud vezmu v potaz, že v Brně měli 300 pořadatlů a ten kluk v Olmiku tvrdil, že měli za pořadatelství 300 (tak to berme obecně), tak 300x300=90 000.. To se na to mohli vybodnout rovnou a volaj cajty preventivně. Kdyby byli na sataďáku rovnou, nebyl by takovej bordel a náklady na zásah by se ještě snížily.. To je samozřejmě jenom "teorie", ale bude fakt zajímavé sledovat, jak se p. Langerovi tenhle experiment bude vyvíjet.

      Ten soud s baníkovci je pro mě docela příjemné překvapení, pokud budou takovéto flastry padat dál, tak by se s tím mohlo pohnout. akorát nevím, jak se to dá zvládnout v rámci pořadatelů, protože zadržet a předvést někoho snad můžou jen cajti, ne? Pořadatel by ho snad mohl zdržet do příjezdu policie, ale běžte si ho vytáhnout z kotle.. prý PČR ještě zkoumá videozáznam k případným dalším obviněním, ale to mi přijde trochu divné. K čemu ti bude záběr demlátora, když nezjistíš jeho totožnost. To by na něj leda museli příště číhat znovu. A pořád není jasné, jestli může soud sdělit jména těch odsouzených Baníku, aby si je poznačil.. Sice nevím, proč by nemohl, ale znáte tu právničinu:)

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        slaviator     před 16 lety 26.02.2009 15:21 |  
        0 0

        Neměli tři sta na hodinu? Protože jestli se pronajímaj na šest hodin... Tak to by měli pade za hoďku a to se jim asi nevyplatí :)

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 15:49 |  
          0 0

          Mluvil o 300, a co já pamatuju, tak to takhle nějak chodilo, když to jsou jako kluci na brigádu, tak přijdou půl hoďky pred mačem a chvíli po konci už jdou dom. . Takže tak ty tři hoďky po kile.. ale nevim, každopádně když jsou to profi agentury, tak je to potom o dost dražší než těch zníněných 80 000. To by potom Jarda nevydělal na divácích ani floka, když přičte náklady na provoz, elektriku atd., nedejbože nějakou škodu..o jabkách ani nemluvě:-)

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            slaviator     před 16 lety 26.02.2009 17:01 |  
            0 0

            Jo, to odpovídá s těma udaji ze sportu, pro tyhlety "brigádníky", zhruba stovka na hodinu. ALe půl hodiny před zápasem, to nevím, třeba v Mostě musí být dvě hodky před. To vím tutově. Ale jakmile skončí zápas, jsou v čudu :)

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        bongor     před 16 lety 26.02.2009 17:58 |  
        0 0

        Bulldocku,tam je to podle toho,kolik je tomu odsouzenýmu roků.Když mu je šestnáct a víc,tak může být jeho jméno zveřejněno.Když míň,tak ne.A to může být zrovna problém,protože často v tom figurujou mlaďoši.Jestli jsem to řek blbě,tak mě někdo opravte.

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 18:14 |  
          0 0

          Jo, na tom možá něco bude. Ale třeba to půjde. Tady šlo o to, že Baník o to teď zažádal a čeká na rozhodnutí soudu, snad to půjde.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        slaviator     před 16 lety 26.02.2009 22:01 |  
        0 0

        Nezlob se na mě, ale 250 hodin veřejně prospěšných prací zase takovej flastr není. Pokud ten člověk nepracuje (což v tom regionu není až tak vyjímečné, že...), tak to během měsíce může nadělat (denně cca osm hodin v průměru), pokud pracuje, tak holt třeba za tři měsíce (denně v průměru dvě a půl hoďky). Flastrem by bylo, kdyby měl jít na měsíc sedět. Nebo kdyby měl zaplatit třeba půl milionu (pokutu). A co, že "jen" prolomil branku a nikoho nezabil a neokrad?

        Ale souhlas, že proti tomu, co se dělo dřív, je to trochu posun. Trochu. Na jak dlouho?

  6. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 16:32 |  
    0 0

    Zdravim,
    tak jsem si dneska na chvilku odskočil ze školy a trošku jsem omrk hřiště na Žižkově. Byl jsem tam v 10:30, docela dost vody, ale na pohled vypadalo celkem pevně. To samozřejmě vydrží tak 10 minut utkání.. Jinak o trochu lepší než jsem čekal, tak strašný by to snad být v neděli nemělo

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 16:40 |  
      0 0

      V neděli má být teplo a slunečno, ale nevím, jestli je to lepší nebo horší. . Skoro si myslím, že by bylo nejlepší počasí na nule, aby to bylo umrzlé, pevné ale suché bez ledu.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 16:42 |  
        0 0

        Přesně. Lepší když to je tvrdý a namrzlý, než voda a bláto pokud bude nad nulou

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 26.02.2009 17:20 |  
          0 0

          Problem je, ze zmrzly a pri tom bez ledu (tedy aby to neklouzalo) to proste udelat nejde, kdyz na tom hristi stal dva mesice snih. Bud bude mrznout, bude led, bude to klouzat a tudiz se na tom nebude dat hrat fotbal a nebo nebude mrznout, bude tam blato, kaluze a tudiz se na tom taky nebude dat hrat fotbal.

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            Viking     před 16 lety 26.02.2009 17:39 |  
            0 0

            Nejlepší je, když je obleva, nedělají se už moc kaluže a potom je teplota lehce pod nulou. Takové zatuhnuté blátíčko, na tom se panečku skluzuje. Lůďa Stracený by mohl vyprávět.. Ale i na tuhle svini se voda v neděli dovařila!

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 18:17 |  
            0 0

            Ale sníh už je pryč a z tejden novej nepřipadl. . Když bude holomráz, tak to bude v klidu. Boužel Zákopčaník tuhle možnost stejně vyřazuje:-) Na Nově teď ukazovali záběry ze Zlína, to je teda taky něco!

            • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

              urs (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 08:24 |  
              0 0

              jj, zrowna s Holomrazem naše kapela vystoupí v Dejvický nádražce :-D
              to jen tak na pobavení mé, a asi zase jen mé :-)

              • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 15:51 |  
                0 0

                Jo, tam jsem ještě nebyl, ale kámoš už tam dvakrát hrál. V jakym stylu do toho mlátíte? :) (Vy i Holomráz)

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 18:50 |  
            0 0

            Já teda pochybuju že v Praze stál na hřišti dva měsíce sníh. Na Baníku třeba, ale v Praze těžko. A když, tak pár centimetrů. Všichni víme že to hřiště bude špatný, ale vyloženě led, nebo ledový plochy jsem tam neviděl

  7. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    Viking     před 16 lety 26.02.2009 16:45 |  
    0 0

    Ve Sportu píšou, že do Liberce jde Kisel, má amatérskou smlouvu. Může mi někdo vysvětlit, proč se "hraje" na nějaké přestupové období, když se to dá obejít tímto způsobem?

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      slaviator     před 16 lety 26.02.2009 17:06 |  
      0 0

      Obejít se dá všechno, hlavně v Česku :-) Ale tak hlavně, on nemůže pak mít profi smlouvu, ale amatérskou... A v létě odejde zadarmo do ciziny. To je asi ten hlavní rozdíl (?)

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        Viking     před 16 lety 26.02.2009 17:14 |  
        0 0

        Ale přestupové období je od toho, aby nedocházelo k narušení regulérnosti soutěže a ne finančním ztrátám klubů..:-)

        BTW, na Žižkově začíná předprodej až dvě hodiny před zápasem, to jsem zvědavej na ty fronty. Asi se budou stát už přímo v tramvaji..

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          slaviator     před 16 lety 26.02.2009 17:44 |  
          0 0

          Mno, těžko říct. Zase vem si, že asi těžko přijdou nějaký zvučný posily... Protože ten hráč musí mít amatérskou smlouvu, aby mohl coby amatér přijít. Čistě teoreticky by se dal rozvázat z profi na amatérskou smlouvu každej hráč, prakticky se to jen kvůli tomu aby mohl dva tejdny po skončení přestupového období pro profesionální hráče přestoupit, nestane.

          Ale to je trochu právě to, co se až tak moc nezmiňuje. Ono přestupové období vlastně jako takové skončilo pouze pro hráče s profi smlouvama, tedy se to týká hlavně klubů první a druhé fotbalové ligy (plus těch klubů, kteří mají nějakého hráče pod profi smlouvou v ČFL, respektive MSFL). Ale třeba v divizi a i té ČFL mohou hráči čile přestupovat i nyní. A stejně tak ale z ČFL a divize do první, resp ligy. To by se přece taky dalo označit jako regulérnost období, ne?:-)

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      bongor     před 16 lety 26.02.2009 18:00 |  
      0 0

      To je tedy šaškárna nejvyššího kalibru.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 18:21 |  
        0 0

        Měla by za to bejt aspoň nějaká pokuta. Něco jinýho je když přijde někdo z divize třeba jako Hartig. Ale aby hráč rozvázal smlouvu a pak přešel jinam jako amatér, to by mělo bejt oštrřený. Ale na svazu je tkovej bordel, že se nezmůžou na víc než nesouhlasné stanovisko..

        • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

          slaviator     před 16 lety 26.02.2009 18:25 |  
          0 0

          Proč? Mě by se taky líbilo, kdyby smlouvu rozvázal Jeslínek, že už ho to jako sere a čeho je moc, toho je příliš... A šel k nám:-) Kor, když Kaufi je zraněnej. Však Jesle už si beka zkusil aj ve Spartě v přípravě :))

          • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

            Vhoo (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 00:19 |  
            0 0

            ten by tu byl ted platnej :))

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      malan (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 00:28 |  
      0 0

      takto jsme to udělali kdysi i my s Kolouškem.....

  8. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    zz     před 16 lety 26.02.2009 19:40 |  
    0 0

    Omlouvám se, že můj komentář není k věci.
    Vzhledem k tomu, že mi vážně onemocněla moje maminka, nebudu v nejbližších týdnech a měsících přispívat na SN.
    Chci poděkovat všem za slušnou disputaci a omluvit se těm, koho se mé komentáře dotkly.
    Slávii přeji titul a všem slávistům hodně zdraví.
    Teď je pro mě fotbal naprosto nepodstatnou věcí.
    V mém slávistickém srdci je smutek a nedokázal bych se tu s vámi radovat nad úspěchy našeho milovaného klubu.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      slaviator     před 16 lety 26.02.2009 19:47 |  
      0 0

      Hlavně ať se uzdraví!

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      bongor     před 16 lety 26.02.2009 20:02 |  
      0 0

      zetzete vyřiď mamince,že tvoji přátelé slácisti ji přejí brzké uzdravení.
      bongor

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 20:16 |  
      0 0

      Je to škoda, budeš tu chybět, ale rozumím tomu. Hlavně Vám přeju, ať to dobře dopadne!

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      tolsimir     před 16 lety 26.02.2009 20:27 |  
      0 0

      Vim jak se citis, me zhruba presne pred rokem umrel tatinek na rakovinu. Tak verim, ze u vas v rodine to dopadne lepe! Hodne stesti

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 20:36 |  
      0 0

      Mohl bych psát to samé co Tolsimir. Jsou chvíle, kdy vše ostatní jde stranou. Nashledanou v lepších časech pane zz....

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        tantalos     před 16 lety 26.02.2009 20:43 |  
        0 0

        Budeš tady chybět, málokdo je tak fundovaný jako ty. Držím palce tvé matce i tobě.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Jakubisko     před 16 lety 26.02.2009 20:51 |  
      0 0

      tak přeju hodně síly v následujících nelehkých dnech...ale na slavii nezanevři, je dobré se taky na chvíli odreagovat a nabít, abysi poté mohl svou nabytou energii předat třeba mamince!

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Kabi     před 16 lety 26.02.2009 20:58 |  
      0 0

      Přeji vaší mamince uzdravení. Věřím, že za vámi budou stát pisatelé i čtenáři SN.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 21:11 |  
      0 0

      zz, taky preju, at to maminka zvladne.
      mam o sve rodice v tomhle smeru taky strach. samozrejme ze nam tu budes chybet, ale tohle je jen sport, tady jde o h... takze v tech dulezitejsich zapasech preju tve mamince hodne stesti a sil. a zas nekdy tady na sn, az bude lip.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 26.02.2009 21:20 |  
      0 0

      ...viz ostatni nade mnou...

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      DrFe1     před 16 lety 26.02.2009 22:42 |  
      0 0

      Připojuji se k ostatním a taky Vám přeji, ať se Vaše maminka uzdraví. Držím palce.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        Wommi     před 16 lety 26.02.2009 22:52 |  
        0 0

        Zdravim zz,...pevné nervy, hodně štěstí a víru v srdci!
        Martin

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        brooklyn     před 16 lety 26.02.2009 23:00 |  
        0 0

        ZZ dobry den pane.Kdysi jste mi sehnal slavisticky dres, ktery mi potom nasi poslali do New Yorku.Parkrat jsme spolu mluvili po telefonu, asi si mne uz nepamatujete. Jeste jednou vam moc dekuji za tu sluzbu. Vasi mamince uprimne preji brzke uzdraveni ci alespon
        zlepseni jejiho stavu. Mne osobne zde na SN budou vase komentare moc chybet.Abych byl uprimny v zaplave vsech komentaru jsem si uz jenom vybiral a v podstate cetl jenom zpravy-komentare od vas,Sokrata 55 ci pana Jiriho. Timto se nechci dotknout ostatnich uzivatelu. Slavisticke noviny pro mne bez vasich komentaru uz nebudou tim cim byvali. Kazdopadne rozumim vasi situaci a doufam,verim ze jednou zase zacnete prispivat. S pozdravem Pavel Lacman.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      jnnxx     před 16 lety 26.02.2009 23:12 |  
      0 0

      Hodne štěstí Vám a hlavně Vaší mamince.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 26.02.2009 23:49 |  
      0 0

      To je velká škoda, Vaše postřehy zde budou více než chybět. Každopádně přeji co nejrychlejší uzdravení Vaší mamince.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      malan (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 00:25 |  
      0 0

      Doufám,že vše dobře dopadne a Vaše(Tvoje) maminka se uzdraví.Držím palce.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 06:44 |  
        0 0

        Dobré ráno, vážený pane (zz).
        Vždycky jsem ctil a pozorně četl veškeré Vaše příspěvky, cítil jsem z nich vysokou míru odbornosti, dobrých fotbalových postřehů a také velkou míru serioznosti. Nechyběla mi v nich ta správná slávistická síla, která nám ostatním dávala vědět, jak moc máte Slávii rád. Život je příliš složitý na to, aby všechno šlo posadit do tabulky, vyhrát zápas a mít o tři body víc. Buďte své mamince velkou oporou a moc Vám držím palce, abyste tenhle zápas s maminkou vyhráli. Pokud byste potřeboval cokoliv (třeba se jen vypovídat, nebo nějak jinak pomoci), klidně mi napište i soukromou zprávu. Vím o čem mluvím a rád bych Vám pomohl.
        Sokrates55

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Nax     před 16 lety 27.02.2009 08:01 |  
      0 0

      Drz se a neztracej viru, ta dokaze nekdy i zazraky.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      Tomigo     před 16 lety 27.02.2009 11:08 |  
      0 0

      Hodně štěstí, spolu to určitě zvládnete!

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        Jiri1     před 16 lety 27.02.2009 15:27 |  
        0 0

        Zdravim, preju Vam hlavne hodne sily a ostatni rekli uz ti dalsi ci sem pisou, nevim jak Vam pomoci, ale kdyz cokoliv napiste, moc Vam ve Vasem boji fandim.

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      mart     před 16 lety 28.02.2009 12:15 |  
      0 0

      Vazeny ZZ.
      Pripojuji se k ostatnim s pranim - hodne sily, fyzicke i dusevni.
      Omlouvam se za zpozdeni, nemel jsem pristup na net.mart

  9. Re: Slavia B - Čáslav 3:0

    Viking     před 16 lety 27.02.2009 11:40 |  
    0 0

    Na HP se píše, že neděle asi bez Trappa. Grajciar, Janda, Jarolím, Černý???

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      lassiter     před 16 lety 27.02.2009 13:07 |  
      0 0

      No, původně jsem myslel, že by místo Trappa moh hrát Abrahám, ale prý ho testujou kdesi v Koreji :-) Jinak, já bych byl pro Janda, Jarolím, Černý, Švento.

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 13:26 |  
        0 0

        A neni to v Mongolsku? Tam se prej úžasně rybaří.. :-))

      • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

        slaviator     před 16 lety 27.02.2009 13:27 |  
        0 0

        V Koreji je ještě přestupové období? :-)

    • Re: Slavia B - Čáslav 3:0

      slimak     před 16 lety 27.02.2009 13:24 |  
      0 0

      tech moznosti na DZ je nekolik:1.cisse,2.suchý,3.belaid,4.janda
      ja bych to videl takto : vanika-grajciar,brabec,suchy,hub-janda,jarolim,cisse(belaid),švento-besta,fořt
      ale rekl bych ze to bude úúúplně jinak :)

    • Re: 4 měsíce...?

      Jiri1     před 16 lety 27.02.2009 15:39 |  
      0 0

      Zdravim, kdyz uz jsem se prihlasil, neco podobneho se pry chysta na nedeli, nekteri konkurencni fuligani i jejich druzba z Viktorky maji podle otevrenycvh zdroju snad napadnout nase fandy, ci se pokusit narusit prubeh utkani, proto ta Kaprova reakce v tydnu, ktery vse chtel resit uzavrenim hlediste pro vsechny fandy a pustit tam jen svou kapelu a nekolik malo deti fandicich jeho klubu. Chysta se masivni nasazeni nejen ochranky z Viktorky , ale i ochranky sefa Strizkovske bezpecnosti p. Vlasaka, ktery na utkani povolal asi 100 sportovcu, podle nekterych scenaru by mohlo dojit k problemum uz pred utkanim pri prichodu nasich fandu na wstadion, proto budte opatrni, verim , ze ani policie situaci nepodceni. Samotne utkani bude spise bojem , podle prognozy pocasi to vypada na blativy podmaceny teren na kterem nas klub prilis hrat nechtel, ale utkani se proste na vyhrivany ravnik na Strahove pres pomoc pana Lubase zatim dostat nepovedlo, proto bych preferoval spise typy bojovne i mene technicke, ktere nemaji problem s mensim prostorem, ,mena jako Cisse, Belaid bych prilis nepreferoval, mozna by trener mohl prekvapit s nasazenim nekoho z becka, ale to je spise scifi. Souper podle poslednich zprav spise bude hrat se zajistenou obranou na hrane unosnosti , myslim tim hlavne tvrdost, kterou pry Urban hracum zduraznoval cely tyden. O mistu utkani rozhodly i zakulisni tlaky, dalsi 3 body uz by
      ase konkurence zrejme nezvladla a tak proste vyvinula tlak na to aby se hralo na naprosto nevyhovujicim hristi na Zizkove

      • Re: 4 měsíce...?

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.02.2009 15:50 |  
        0 0

        To je jasné, Lubas dělal co mohl, ale on měl hlavně prosadit, aby se celý ta soutěž začala později, nebo aby se hrálo na vyhřívaných trávnících. Aspoň nám ale nebude moct říct nikdo ani popel, že jsme byli zvýhodněni. O nějakých akcích chuligánů se mluví každé derby. Věřím, že polijacti budou v pohotovosti. Ty poměrně tvrdé (ale zasloužené) flastry z Brna, by mohly být dobrým začátkem a varováním.

        • Re: 4 měsíce...?

          slaviator     před 16 lety 27.02.2009 21:21 |  
          0 0

          Jedinej skutečně tvrdej flastr jsou ty čtyři měsíce natvrdo. Ale teď si vem, co když to jeho odůvodnění je skutečně pravdivý? Moc tomu nevěřím sice, ale stát se to může. Že skutečně jsi pouze v blbej čas na blbým místě. Ale vzhledem k tomu, co má za sebou (viz ty různé přitěžující okolnosti/, nevím nevím...

      • Re: 4 měsíce...?

        bongor     před 16 lety 01.03.2009 07:12 |  
        0 0

        Jo Jirko,tohle vypadá hodně realisticky.Nakonec to dopadne,že se bude hrát úplně bez diváků.Nebo se to nechá dojít až ke kriminálním koncům něco jako Brusel.To by bylo špatný,moc špatný.Násilí je v naší společnosti stále víc.