Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Plzeň 3:2

Fotbalisté v dohrávce 17. ligového kola porazili na domácím hřišti Plzeň 3:2 díky hattricku Jarolíma. Slávisté dvě branky dostali v závěru a zbytečně utkání nechali zdramatizovat. Zápas se odehrál před nejvyšší diváckou návštěvou tohoto kola. Prohlédněte si 7 fotek fanoušků.

Zimní přestávka skončila, a tak jsme zas konečně mohli vyrazit do Edenu na ligové utkání. Prvním soupeřem byla Plzeň, tým plný bývalých a nepříliš populárních sparťanů. Horváth a spol. domů jistě nejeli v dobré náladě.

Trenér Jarolím již tradičně překvapil, základní sestava byla znatelně jiná, než většina z nás odhadovala. Na poslední chvíli nebyl k dispozici adept na Krajčíkovo místo Grajciar, na pravé straně obrany tak běhal po delší době opět Suchý. Hubáček s kapitánskou páskou dirigoval obranu ze středu a Švento si zas vyzkoušel jeho tradiční místo na levé straně.

První poločas patřil jasně domácím, kteří hráli aktivně a svým fotbalem fanoušky bavili. Hlavní hvězdou se stal Jarolím, který dnes nepotvrdil svou dosavadní pověst nególového hráče. Nejdříve ve třinácté minutě nekompromisně pronikl přes dva bránící hráče a z hranice vápna tvrdě vypálil levačkou pod břevno. Po šesti minutách se slavilo v Edenu podruhé a opět se vyvolávalo jméno slávistického záložníka. Tentokrát zaúřadovala jeho pravá noha ze sedmnácti metrů, když se k ní dostal odražený míč, který okamžitě skončil v síti. Hosté byli neškodní a vyloženě si říkali o další příděl. Janda s Bestou vybojovali míč a řítili se k brance, ale nový útočník sešívaných byl k soupeři milosrdný a sám před prázdnou brankou promáchl. O deset minut později si role prohodili, ale Janda hlavičkoval jen těsně vedle.

Do druhé půle již nenaskočila nová posila právě z Plzně Trapp, na hřišti se objevil místo něj Cissé. Bohužel jeho výkon byl zklamáním, snad se příště ukáže v lepším světle. Možná i z toho důvodu začal být soupeř nepříjemnější. Hned z počátku měl velkou šanci Petržela, ale nadvakrát se neprosadil. Dvoubrankový náskok nebyl najednou příliš uklidňující, ale tříbrankový již takový být měl. V šestašedesáté minutě vyslal Černý do vápna Jandu, kterého sestřelil plzeňský gólman a pískala se penalta. Tu s přehledem proměnil Jarolím a završil svůj první hattrick. Když jeho jméno potřetí znělo Edenem, nikdo asi nepomyslel na to, jaký nás čeká nervy drásající závěr. V poslední desetiminutovce dokázali hráči Plzně snížit na rozdíl pouhé jedné branky. Nejdříve ve čtyřiaosmdesáté minutě vypálil Horváth a Vaniak pouze vyrazil k nohám nabíhajícího hráče. Asistenci si připsal Cissé, který podivně odvrátil míč přímo do vápna k nohám Horvátha. V nastaveném čase se pak výstavně do šibenice trefil Limberský. Slávisté se museli bát o výsledek a dohrávali ve velkém zmatku. Někdo si možná vzpomněl na začátek sezóny, když právě v Plzni Slavia v posledních minutách přišla o plný bodový zisk. Zákrok Vaniaka a závěrečný hvizd rozhodčího byl vysvobozením.

Slavia - Plzeň 3:2 (2:0)
Slavia:
Vaniak - Suchý, Hošek, Hubáček, Švento - Janda (70. Belaid), Jarolím, Trapp (46. Cissé), Černý - Fořt (86. Pekhart), Besta
Branky: 13., 19. a 66. (pen.) Jarolím - 84. Mlika, 90. Limberský
Diváci: 9517

Komentáře (170)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Squater     před 16 lety 23.02.2009 19:13 |  
    0 0

    Synovec to tam nabombil...

    Hodnocení: Vaniak 7 - Suchý 6, Hošek 6, Hubáček 8 (ačkoliv ho nemám rád :-), Švento 6 - Trapp 7 (Cisse 3) - Janda 8, Jarolím 9 (ačkoliv ho nemám rád :-), Černý 8 - Besta 8, Fořt 8

    Co vy na to?

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      taximan     před 16 lety 23.02.2009 19:21 |  
      0 0

      Trapp pro me 9... to ze si plzen v prvnim polocase neskrtla byla hlavne jeho zasluha. Jinak naprosty souhlas. Taxi

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      qazwerty     před 16 lety 23.02.2009 19:21 |  
      0 0

      No, dejme tomu...jen toho tragéda Cisseho bych ohodnotil přinejlepším dvojkou...

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      EdCable     před 16 lety 23.02.2009 19:22 |  
      0 0

      V zasade souhlasim, osobne bych mozna o pulbodik vyzvedl Pavla Forta. Jinak teda takhle malem ztratit pohodove rozehranej zapas... snad to bude pro kluky memento pro priste...

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      qazwerty     před 16 lety 23.02.2009 19:30 |  
      0 0

      Problém byl na postech krajních obránců...prostě Švento ani Suchý tam nemůžou hrát...a když nebyl ve středu pole Trapp, ale Cissé, tak jsem trnul hrůzou, co se přihodí...to bych na ten post dal radši nějakého dorostence (např. Hanouska...).

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Glazzy     před 16 lety 23.02.2009 20:56 |  
        0 0

        Jo vice-mene souhlasim az na toho Cisseho, ten byl fakt trapnej. Nekteri hraci byly nevyrazny, Dusan treba proto ze nebyl na svym poste ale kdyz to srovnam se zacatkem minulyho jara tak super...hodne toho asi taky dela Eden, ten nam podle me k titulu jeste hodne pomuze

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      lucky-pilda     před 16 lety 23.02.2009 19:35 |  
      0 0

      No to byl zase porod. A aby toho nebylo malo, tak se mi prenos neustale zasekaval takovym zpusobem, ze sem premyslel o rozdupani notebooku; kazdopadne diky aspon za takovou moznost sledovat Slavii ze zahranici, byvalo to podstatne horsi ...
      K zapasu, ja bych Cisseho az tolik nezatracoval a nepripadalo mi, ze by hral az tak priserne (teda podle tech casti, kdy mi zrovna prenos bezel). Zato kdo se mi moc libil byl utok a zaloha. Dokonce i Janda me dost mile prekvapil, protoze pred zapasem sem si rikal, ze nestaci ani na lavicku, natoz do zakladu. Jen tak dal. Hubovi ta kapitanska paska svedcila, Suchac zahral standard, Hosek a Svento celkem nevyrazni, Vaniak jistota.
      Jen cekam, kdo ze zdejsich diskuteru zase prijde s tim, ze MJ byl opet nejhorsim hracem na hristi a ze by mel jit do becka :-D

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        qazwerty     před 16 lety 23.02.2009 19:38 |  
        0 0

        Tak určitě jste si všichni všimli jakou strašidelnou hrubku vyrobil Cissé před prvním golem...a podobných věcí tam měl hafo...

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          skman     před 16 lety 23.02.2009 19:42 |  
          0 0

          souhlasim uprimne cekal jsem od cisseho vic fotbalovosti snad priste, ale hlavne doufam ze trapp se da brzy dohromady protoze se mi prvni polocas libil

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            Wommi     před 16 lety 23.02.2009 20:05 |  
            0 0

            teda prvni polocas na jednicku s hvezdickou a druhej?!?!.....nechapu ze si to takhle malem nechali vzit....hrat jeste pet minut, to to plzen vyrovnala, ty kluvi byli uplne v prdeli nevedeli co hrat a chudak vaniak celej druhej polocas vybihal a rval kjde moh:)

            ..bohuzel nevim jestli se cisse posral a nebo je pase...ale hral opravdu tuzku a musim rict ze bych ho tam radsi uz nedaval!!!
            skoda ze druhej polocas ty kluci misto peknyho fotbalu a jezdeni nahoru dolu (potom co rikali ze se tesi na jaro, na zapasY), tak se na to proste vyprdli a uspokojili se.

            jinak je super, ze je vyhra,.historie se nepta jak...!
            diky
            M.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          lucky-pilda     před 16 lety 23.02.2009 20:32 |  
          0 0

          No a prave tesne pred tim prvnim golem se mi to seklo ;-)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      bene     před 16 lety 23.02.2009 22:43 |  
      0 0

      fotky : www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Jakubisko     před 16 lety 23.02.2009 19:50 |  
    0 0

    Protekční mazánek se zas předvedl, KJ ven!! ;)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Krax     před 16 lety 23.02.2009 20:11 |  
      0 0

      ja teda nevim, podle me nema marek ve slavii co delat, je tam jen kvuli moralne zkazenemu, neschopnemu a uplatnemu trenerovi, ktery ho beztak stavi jen aby profitoval rodinny klan.

      :)

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Glazzy     před 16 lety 23.02.2009 20:34 |  
        0 0

        Je pravda ze nemel Mj hrat na jare kdyz nemel formu, ale nema cenu ho za to ted odsuzovat. Nereste tady porad jednoho hrace, budete tady porad nadavat K. Jarolimovi ktery vyvedl Slavii ze srabu, udelal titul a ted ma poprvy od roku 44 naslapnuto k obhajobe. Ty lidi na ktery vy nadavate uhravaj nejlepsi vysledky za X let. Kdy vy konecne budete spokojeny? az vyhrajeme Ligu mistru? Chovate se tady ke K. Jarolimovi jako spartani ke Strakovi.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Jakubisko     před 16 lety 23.02.2009 20:35 |  
          0 0

          Cože? Oni se sparťani chovali ke Strakovi špatně?

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Glazzy     před 16 lety 23.02.2009 20:39 |  
          0 0

          Nevim jestli si zapomnel jak nepochopitelne vyhodili Straku a misto toho angazovali Hrebika...mam takovej pocit ze ty lidi tady by nejradsi udelali to samy s KJem

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            Jakubisko     před 16 lety 23.02.2009 20:45 |  
            0 0

            Aha, tak rozlišuj chování fanoušků a vedení :) fanoušci straku adorují dodnes

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          EdCable     před 16 lety 23.02.2009 21:21 |  
          0 0

          Kolik smajliku ti tam musi napsat, abys pochopil, ze to je z jejich strany vtip?

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      stromovous (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 20:19 |  
      0 0

      nejhorší je, že "markojarolímovci" teď budou mít plnou hubu keců mimo mísu... ano, Marek Jarolím dnes byl famozní, ale to neznamena ze by to omlouvalo jeho hrozne vykony loni na jaře a vetsinou prumerne na podzim a jeho opetovne nasazovani i v dobe kdy nemel formu-coz, jak vidno, neni aktualni tema. já, jsem rád, ze konecne ukazuje, ze umi hrat (ikdyz ho vlastne nemusim) a navazal konecne (uz s par zableskama na podzim) na sve plzenske vykony ;)

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Glazzy     před 16 lety 23.02.2009 20:36 |  
        0 0

        CO řekli na Nově? ja ty zpravy videl ale nak sem to asi preslech...

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        slaviator     před 16 lety 23.02.2009 21:14 |  
        0 0

        Dneska y plzeňské výkon y předčil, protože předtím v Plzni dal za nějakejch cca 70 zápasů asi 7 branek... :-) Ale škoda, že on a potažmo i osttaní nehráli i ve druhém poločase tak, jako v prvním. Proč ale? Protože Plzeň přidala? To by nemělo hrát, při vší úctě k Plzni, větší roli. Protože výborného a hlavně důrazného Trappa nahradil nevýrazný Cissé? To spíše.. :(

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          stromovous (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:25 |  
          0 0

          tak já výkony nehodnotim podle počtu golu ;) no a Plzeň hru vyrovnala, jelikož se na to hráči-mistři-světa vyflákli :D

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            slaviator     před 16 lety 23.02.2009 21:31 |  
            0 0

            A podle čeho se dá (objektivně) ohodnotit, jakej měl přínos pro hru Plzně a pro hru Slavie? :))

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              stromovous (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 23:41 |  
              0 0

              podle přihrávek, podle důrazu, podle přehledu, podle celkového herního projevu, podle počtu připravených golu, podle odebranych balonu, podle poctu neztracenych balonu, podle přímočarosti, podle bojovnosti... Jinak, este bych rád řekl, ze jsem nesrovnával přínos pro plzen a pro slavii, ale výkony... jelikož pro slavii ma mnohem mensi prinos nez pro plzen, kde byl jasne nejlepsi, zatimco ve slavii by na jeho miste mohli hrat i jini (Belaid, Černý + zraneny Šmicer, nemocný Volešák)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 20:24 |  
      0 0

      Dobrý večer,
      už jsem se taky trochu uklidnil, přeci jen jsme si to sami zkomplikovali.
      Prví půle velmi dobrá, nátlaková hra, atak už od stoperů (Besta velice platný), Ti kdo jste ho kritizovali v kotli, nechápu. Janda velice mile překvapil, Trapp vygumoval Horvátha i Limberského a Černý hrál velmi agilně a Fořt také. Jarolíma jste viděli všichni, bohužel jeho hra ve druhé půli utrpěla odchodem Trappa, když Cissé byl bohužel velmi slabý. Po odchodu Jandy se asi Tijany ještě viděl někde v teple nebo co. Jako hráč základu měl vzít balon a pomáhat Jarolímovi, místo toho si zase léčil asi svou uraženou ješitnost nebo co, prostě hrál jako lempl a poprávu byl na něj Jarolím nasra...... Hošek udělal sice pár chybiček, ale jinak ho hodnotím dobře, bojoval a horem se přes něj nikdo nedostal. Besta škoda v první půli tý minely, bylo by to tři nulo po půlce a bylo vymalováno. Na ten konec si musíme dát pozor, takhle to nemůžeme vypustit. Dle mého názoru tam měl přijít bojovník typu Šenkyho. Jinak se musím smát tomu sparťanskému kvičení o penaltě, která byla naprosto jasná, za toto šel Vaniak při Hamburku ven a sparťanská Nova opět nezklamala. To je až k smíchu. Ale tři body máme a to je důležité. Jen se bojím o toho Trappa, doufám, že to nebude nic vážného. Tak zatím, asi jsem srabík, ale hráče známkovat nebudu, já to známkování moc neumím. Sokrates55

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 20:38 |  
        0 0

        Dobrý večer všem. Sokrate, pod vaše hodnocení se podepisuji. Po prvním střídání to byl skok dolů a po druhém už sešup. TJ je buď z formy, nebo neumí týmu obětovat svou ješitnost. Jeho výkon byl snad ještě větší tragédií než to, co předváděl Cissé. Místo toho, aby unavené hráče nahradil příval energie, jsme z ničehonic hráli jako po dvou vyloučeních. Ještě, že po druhém gólu už Plzeň neměla žádný čas.... Ale sestava z 1. půle ukázala, že to půjde...

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        lucky-pilda     před 16 lety 23.02.2009 20:39 |  
        0 0

        Tak to jsem moc rad, ze jsem zpravy na N*ve nemoh videt ani kdybych chtel. Oni tam rozebirali penaltu?! Vzdyt jasnejsi ani byt nemohla! Oni si asi mysleli, ze rozhodci ukazoval zase odkop od brany (protoze preci se od nedele podle "novych pravidel" takto ukazuje) ...

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          slaviator     před 16 lety 23.02.2009 21:17 |  
          0 0

          Jasná penalta je, pokud ji rozhodčí odpíská:-) A Královec tvrdí, že ji nepísk, čemuž by mohlo nasvědčovat i to, jakým suveréním způsobem začal z toho vápna vycouvávat hned, jako při odkopu... Takže to by bylo víceméně podle mě v pořádku. Průšvih je, když odůvodňuje proč ji NEPÍSK a přitom říká důvody, kvůli kterejm ji písknout MUSEL.. .:-))) Se nedivím, že dneska nezvedal telefony a nedával pak rozhovory už, když si uvědomil, jak to prokec.. :-))))))

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        bongor     před 16 lety 23.02.2009 21:04 |  
        0 0

        ahoj červenobílí pánové.Já jsem byl na cestách a vrátil jsem se minutu před penaltou.Tak ta byla jasná právě tak jako ta včerejší v Holomóci.
        Potom jsem si říkal,dostanou bůra.Hlavně jsem to přál té sralťanské ekipě,co se krčí v Plzni a čeká na zavolání velkého rudého náčelníka.Bohužel najednou jako když si mužstva vyměnila dresy.
        Teda Tijany hrál fakt špatně a hlavně jako když se ho to vůbec netýká.
        Nedokáže překousnout,když není hlavní hvězdou večera to je jasné.Jinak fotbal určitě hrát nezapomněl a nemůžeme ho odepisovat.Potřebujeme nejmíň osmnáct bojeschopných.Trappa jsem vůbec neviděl,už byl v šatně,snad to nebude další Kaufi.Sestava obrany,to je typický Karel.Prostě čím víc lidí tvrdí,že Sucháč nemůže hrát krajního a taktéž Švento ne tak se náš Karlík o to víc zatvrdí a postaví je tam.To je povahou,ale jeho klady desetkrát převyšují zápory a tak musíme jak říkal nebožtík můj šéf"mlčet hubou".

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Kabi     před 16 lety 23.02.2009 21:21 |  
          0 0

          Tak obrana se tvořila na poslední chvíli, Grajciar onemocněl před zápasem, KJ neměl moc na výběr. Věřím, že s Brabcem obrana půjde rapidně nahoru. Jinak se mi dnes líbili Trapp, Jarolím a Besta. Ovšem Černý dnes neměl den, sice se snažil, ale ty přihrávky...

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          mart     před 16 lety 23.02.2009 22:12 |  
          0 0

          Nahoda, ale zrovna jsem se zamyslel (o.k., stane se :D), ...co asi rekne fanda, ktery vzhledem k (s prominutim) idiotske hodine vykopu, stihne jen druhou puli.......
          Ja sem si to v praci "vosefoval" dlouho dopredu..... to znamena, ze tam zejtra budu trcet tak do osmi :(....mart

  3. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    mirecek1111     před 16 lety 23.02.2009 20:19 |  
    0 0

    Pro Bulldoka a Vokiho. Jsem rád, že nakonec fakt aspon určitý fotbalový přehled mám. Vlastně jsem si to nikdy ani nemyslel.. a vida.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      zz     před 16 lety 23.02.2009 20:47 |  
      0 0

      Ahoj Miro,
      ten Cisse musel být pro Tebe noční můrou. po dnešku můžeš klidně spát. Já Cisseho viděl v několika zápasech za B tým a věděl jsem, že má velké slabiny ve hře a na A tým to není. Přesto ho nebudu po třech minutách na Ajaxu odsuzovat jako Ty.
      V zimní přípravě byly vidět pokroky v jeho hře, ale příprava a mistrák to je jiné kafe.
      Přesto Cisseho nezatracuji.
      Ale je vidět, jak Ti jeho špatný výkon udělal radost.
      Podobně tu většina diskutujících zatracovala Jandu a posílala ho na hostování.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        mirecek1111     před 16 lety 23.02.2009 20:57 |  
        0 0

        Já ho odsoudil? Já po blbých třech minutách na Ajaxu odhadl, že z toho bude průser, jestli bude hrát u nás v základu. A v oněch prvních 45 minutách v základu zavinil 1a půl gólu. Co chceš proboha ještě víc. A když jsme u toho, myslím, že ty jsi kdysi spíš odsoudil Jarolíma ne? že ne? no možná si ho prostě jen tvrdě kritizoval. Tak nech moji kritiku Cissého. Nechtěj mi po dnešku tvrdit, že na základ u nás má prosímtě. A nejde jen o ty momenty kdy zavinil ty branky. Jde celkově o ten poločas. Vždyt to bylo proti Trappovi jako černá a bílá.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Jakubisko     před 16 lety 23.02.2009 21:07 |  
          0 0

          Taky že to byla černá a bílá :)))

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            Wommi     před 16 lety 23.02.2009 21:14 |  
            0 0

            pravda je tedy jak mi byl sympa a jak docela odehral par dobrejch priprav tak tedy dneska krom jednoho zakroku to bylo tedy opravdu strasidelny...nejsem profik,..ale on se ani netrefil nekolikrat za sebou do balonu,..myslim ze to bylo strasne nebezpecny!!!
            ..co mi ale jak jsem psal pobavilo jak vzdycky tam lital vaniak a nadaval!
            to mi vysvetlete, ze proste si to takhle dovolej..jakoby naprosty sebeuspokojeni a malem to dopadlo remizou.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              zz     před 16 lety 23.02.2009 21:30 |  
              0 0

              Zdravím Tě Martine,
              bylo by laciné tvrdit, že šlo jen o sebeuspokojení.
              Plzeň se v druhé půli zvedla, první půle byla tragická z její strany. Nejhorší poločas pod Vrbou.
              Naše záloha po odchodu běhavých hráčů Trappa a Jandy odešla, nestačila zvláště od 70 minuty zastavovat útoky Plzně. Záloha nepodržela míč, který se rychle vracel zpět a v defenzivě byly velké díry, hráči Plzně měli hodně prostoru. Stačí se podívat na hru Petržely před odchodem Jandy a po jeho odchodu. Podobně střed zálohy, Horvát s Limberským měli hodně prostoru, nebyli pod tlakem.
              Není to poprvé, stačí si vzpomenout na Příbram, Jablonec a Brno.
              Cisse zahrál tragicky, ale házet vinu jen na něho, mi přijde neobjektivní.
              Jednoduše řečeno, nedokázali jsme v druhé půli, hlavně v druhé části, vytvořit tlak na míč a hráči Plzně toho využili.
              Můžeme být rádi, že rozhodčí neponechal výhodu při gólu Koláře a Petržela často zbytečně komplikovaně řešil finální fázi.
              Měl jsem obavy, aby rozhodčí nenastavil více času než 4 minuty. Nikdo by se nemohl divit.

              • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                Wommi     před 16 lety 23.02.2009 21:40 |  
                0 0

                zdravim zz,

                nerekl bych ze to byla chyba jen cisseho i kdyz ty minely byly obrovsky a v nepravou chvili, ale celej tym mi sokoval,...nebyl tam duraz,...z niceho nic si prihravali dozadu,..mezi sebou misto toho aby balon dali pred branu plzne,..porad je to tam bezpecnejsi nez se uchylovat ke zpatecnicke hre a nebo si podivne kopat nazdarbuh, voz predvadel belaid..po inkasovanem golu si myslim ze to pak bylo spise o nervozite..proste se zacali bat a stahovat se pred sestnactku a neslo jim to.
                ...je pravdou ze je dobre ze byl pred jejich golem odpiskan faul,..ale zase,..neni psano ze by pak ten treti dali,...stejne tak jako souhlasim ze se melo nastavovat min. cca 6,7 min.
                dobre ze je to doma..3 body se pocitaj.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          zz     před 16 lety 23.02.2009 21:12 |  
          0 0

          Pokud čteš můj komentář, tak píši, že na základ nemá. Tvrdil jsem to i na podzim.
          Ale přijde mi zbytečné zatracovat Cisseho po třech minutách na Ajaxu. Potřebuji hráče vidět v několika těžkých zápasech, tři minuty nestačí.
          Na hře Jarolíma mi vadí některé herní činnosti a nic na tom nezmění jeho tři góly.
          Proč Plzeň v druhé půli vyrovnala hru a pak nás přehrála?
          Myslíš si, že to bylo jen odchodem Trappa?
          Na prvním gólu nese největší díl viny Cisse, ale i Marek Jarolím nechal volného hráče.
          Hodit veškerou druhou půli na Cisseho mi přijde neobjektivní.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:28 |  
            0 0

            Dobrý večer pane (zz),
            nemyslím, že celá vina je na Cissém. Tijany byl ještě horší. Pokud jste viděl chybu při prvním golu i M.Jarolíma, tak musím oponovat, protože on se odpoutal od Horvátha ve chvilce, kdy předpokládál, že to Cissé odkopne. Pak samozřejmě zaspal i Hubáček, protože měl být u vyraženého míče Vaniakem dřív, než ten jejich forward. Ale pořád si myslím, že nenasadit Šenkeříka byla trochu od KJ chyba, Tijany byl omyl. KJ měl předpokládat ke konci plzeňskou agresivitu a na tu by byl Šenkeřík daleko platnější. Pokud budete mluvit o tom, že Vám na MJ vadí některé herní činnosti, tak v kontextu tohoto měřítka budou mít všichni hráči nějaké špatné herní vlastnosti a nic na tom nezmění, že nedali ani gola. To myslím v dobrém a netvařte se tak přísně, vždyť jste jinak dobrý muž :-)) Plzeň vyrovnala hru posledních 10 minut a druhý gol Limberského byl sice krásný.... ale také už to takhle nikdy přesně netrefí a pindat po zápase, že to mohli ještě vyhrát a že nás ve druhé půli jasně přehrávali svědčí jen o jeho (Limberského) hlouposti. To trenér Vrba je jinačí chlap, ten přiznal, že Slávie vyhrála zaslouženě a posledních 15 minut na tom nic nezmění a že si bude muset s některými hráči včetně Liberského zhusta popovídat. A je dobře, že se chyby objevily, aspoň nezpychneme. Sokrates55

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              mart     před 16 lety 23.02.2009 21:33 |  
              0 0

              Dekuji Sokrate, tam je spoustu veci, ktere jsem videl uplne stejne. Hlavne ta chyba KJ s tim stridanim.....
              Uz se chystam na Nedeli, hned jak budu v Praze, zavolam.mart

              • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:59 |  
                0 0

                Ahoj Marte,
                já jsem Ti psal. Já jsem v tu neděli 1. března mimo Prahu. Moc mě to mrzí, ale Ty určitě přijedeš ještě vícekrát, tak se sejdeme příště. Musíš fandit i za mě. Ale zavolej určitě. Moc rád Tě uslyším. Navíc mám manželku znovu v nemocnici. Sokrates55

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              Wommi     před 16 lety 23.02.2009 21:35 |  
              0 0

              ..tak je pochopitelny ze Limbersky marchoval,..potreboval odcinit to, ze kvuli nemu, jakozto neschopnemu dz:), jarolim dvakrat dal!

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            mart     před 16 lety 23.02.2009 21:30 |  
            0 0

            Ano, s tim Cisse se pridavam. Sice mi trosku behal mraz po zadech, ...ale to mi casto behal i u Tavarese (!!). Urcite bych mu dal jeste sanci. Mozna zapominame, ze stejne tak jako Hosek, hral i Cisse vlastne poprve poradne za acko. Navic v zapase, kdy se dopredu nevi, co se bude dit. Proti Hoskovi (ktery taky chyboval) ma Cisse jednu (podle me hodne podstatnou) nevyhodu. Tou je, ze umi trochu hur cesky. Na klicove pozici, na ktere nastupuje, je to velke minus (nakonec u Tavarese tomu nebylo moc jinak). Zatim jsem necetl vsechny prispevky, ale vsim sem si, ze se Sokrates (pochopitelne 55) modli, ze Trappa, aby to jeho zraneni nebylo vazne. Tak k tomu se pripojim hned ve stredu....(k tomu modleni pochopitelne :).mart

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:31 |  
            0 0

            Srandovní,jak si najdete aspoň jednu chybu v zápase, jen abyste se o MJ mohli otřít. No nic.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              mart     před 16 lety 23.02.2009 21:37 |  
              0 0

              :D, taky by se dalo rict, ze ty goly dal MJ spatne. Vzhledem k terenu by prece bylo logicke kopat to pozemi :D
              Touhle myslenkou jsem se zaobiral uz o polocase, kdy jsem se zacal bat, aby to jeste nahodou nedopadlo spatne. Nejak sem nechapal, ze by Plzen mohla hrat tak silene spatne celej zapas.mart

  4. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    LordEdmund     před 16 lety 23.02.2009 20:34 |  
    0 0

    Tak co říkáte na Forda? Já jsem z jeho hry nadšenej :-)) On, ale i Bestič jezdili, hráli důrazně a Fordík k tomu přidal ještě pár nápadů a fotbalovost, jakou si u něho nepamatuji.Prostě klobouk dolů:-)) Jinak Jarolím pěkný góly. Hra slušná, konec zbytečné drama, ale jsme Slavisti, ne, jsme zvyklí a něco musíme vydržet :-))

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 20:39 |  
      0 0

      Souhlas Lorde, mně se oba v útoku moc líbili a hodně sympaticky je doplňoval Janda a Černý. Paráda....

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Glazzy     před 16 lety 24.02.2009 14:20 |  
      0 0

      Jo jo útok byl super, akorát se mi zdálo že si oba chodili hodne zpatky pro mice a pak nebyl nikdo ve vapne ale ten styl fungoval, třeba to byla taktika ne tenhle zápas...

  5. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    slaviator     před 16 lety 23.02.2009 21:10 |  
    0 0

    Teda tohle byl od Marka vyloženě NEPOVEDENEJ zápas, pokazil dvě přihrávky, se nesmí stávat!

    Ne, teď vážně... K ideálu to mělo pořád daleko, na druhou stranu taky kdyby hrál ideálně tak nehraje ve Slavii ale v Realu, že... Ale zahrál hodně dobrej zápas. Možná nejlepší co je ve Slavii, možná ne. Ale bylo to hodně povedený, hlavně první poločas.

    Škoda toho závěru akorát, kdy to pak bylo o nervy... A Plzeň tak nějak snadno dala dva goly

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Veta (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:16 |  
      0 0

      Lukáši, byl jsi na staďáku?

  6. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:20 |  
    0 0

    Zdravím, tak jsme ten závěr přežili:-)). jsem si trochu oddechl, nejen kvuli tomu konci, ale hlavne jsem mel obavy, jakej fotbal bude slavie hrat. Sestava byla dost divoka, KJ stale prekvapuje.. Prvni pule ukazala, ze to muze, ze mame hrace, ktery odchazejici kluky dokazou nahradit. Hlavne v utoku, Fort - Besta, parada. Takhle si predstavuju utocniky, sel z nich strach, velky nasazeni, silni v soubojich, snazili se porad neco vymyslet, nebyli lini pomoc v obrane. Marek J, tak to byl jeho zapas, predvedl velkou kvalitu v zakonceni, takze smekam. Osobne jsem mel velkou radost z Jandy a Trappa. Spolecne s utocniky hrali ten fotbal, kterej ja osobne mam proste rad, rychlej, duraznej, nenechali souperi ani kousek prostoru, Janda navic predvedl myslim i kvalitu dopredu, moc me potesil. Velka skoda Trappa, snad bude brzy ok, Cisse.. no v rozehravce ukazoval dobry momenty, ale DZ musi bejt duslednej a zodpovednej, Cisse mi spis prijde takovej splasenej.. po odchodu Trappa a Jandy zaloha ve druhy puli prestala behat, Besta presoval v podstate sam, mel jsem obavy z trojice Cerny, Belaid, Jarolim, no a kdyz se k nim prida jeste Cisse, podle meho nejhorsi mozna varianta zalohy. Uz od zacatku druhe pule se mi moc nelibilo, ze malo hracu chodilo do utoku, nekteri si v zaloze zas trochu ulevovali, uz to nebylo zdaleka tak zive. Obrana - Hubacek s Hoskem to vicemene zvladli, Suchy - no krajcik z nej nebude, dozadu dobry, ale ja myslim ze ho bude treba na stoperu, s nim je obrana vzdy jistejsi (mozna vlastne ho bude treba i na DZ). Dusan - nevim, nemuzu mu nic vytknout, v zasade v obrane nemel praci, dopredu casto nemel s kym hrat, kdyz cerny se pohyboval vzdycky buhvi kde. Belaid - nehazel bych to na nej, cela zaloha propadala, ale asi mel nastoupit Senky.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 21:59 |  
      0 0

      Zdar vsem. S 90% prispevku souhlasim, videl jsem to uplne stejne. Na rozdil od tebe me ale Belaid dost namichl svym vykonem. Tak, jak me uchvatil Janda, ktery se za tyden zlepsil o 100%, tak Belaid byl jeho uplny protipol - zadna snaha, maly pohyb. Jako by na hristi ani nebyl. Tohle stridani nas definitivne dostalo pod tlak. Tijani by si zaslouzil poradne vycinit, at se mu rozsviti. Vykony v prvni puli dokazali, ze Slavia se klidne obejde i bez nej v zakladu, takze by si to mel v hlave rychle srovnat.
      No a Hosek se mi dnes moc nelibil, bylo videt, ze na nej dolehl tlak, snazil se nic nekazit, ale pri rozehravce daval vzdy mic nejblizsimu obranci a to tak, ze jej vetsinou dostal pod tlak. To uz je daleko lepsi varianta "Brabcova" nakopu (Fort s Bestou dnes opet naznacili, ze takove nakopy nejsou ztracene mice).
      Jinak ja jsem s vykonem docela spokojeny, trosku jsem se bal, aby to nebylo horsi, ale poslednich 10 minut nemuze zkazit dojem z predchozich osmdesati. Doufejme, ze Trapp bude v poradku, ten kluk ma naslapnuto, at se stane lidrem na hristi.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        zz     před 16 lety 23.02.2009 22:04 |  
        0 0

        Zdravím quelhare,
        je rozdíl hrát přátelák a mistrák.
        Na Hoška dolehl tlak a zodpovědnost.
        Myslím, že příště se Brabec vrátí k Suchému.
        Hošek chyboval, ale určitě má perspektivu.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 22:08 |  
          0 0

          Jiste, s tim souhlasim. Hosek ma na to, aby jednou nahradil Sucheho v zakladu a muze byt oporou. Prave takovy zapas jako dnes, je pro premieru vyborny. Dlouhou dobu drzela obrana nulu a klidne vedeni o dve a potom o tri branky. Brabec ma sve misto samozrejme jiste (i kdyz pokud se neuzdravi Grajciar, tak se muzeme dockat obrany Suchy, Brabec, Hosek, Hubacek :o))

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            zz     před 16 lety 23.02.2009 22:39 |  
            0 0

            Nebo Hubáček, Brabec, Suchý, Švento.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      zz     před 16 lety 23.02.2009 22:01 |  
      0 0

      Zdravím Martyni,
      hráče jako Bestu jsme potřebovali jako sůl, presuje, jezdí po zadku, chodí si pro míče.
      Dobře mu v tom pomáhal Janda, jejich spolupráce v druhé půli vedla ke gólu, často si oba mění pozice.
      Překvapil mě Fořt, i on dobře napadal, ne tolik jako Besta, ale nebyl líný.
      Obrana byla improvizace z nouze, myslím, že příští zápas se to vrátí k normálu Brabec Suchý.
      Pořád bych rád viděl v sestavě dalšího pracovitého hráče Šenkeříka, třeba na pravé záloze a před ním Janda.
      Slávia nehraje tak kombinační fotbal jako na podzim, ale po odchodu Krajčíka a Tavarese je to logické.
      Zato je ve hře více pracovitosti, napadání, opravdu se mi Besta s Jandou i Fořtem líbili.
      Nelíbily se mi naše standardky, nechápu, proč je Jarda Černý pořád kope.
      Není z toho žádná výhoda.
      Plzeň v první půli bojácný výkon, dobře jsme vytvářeli tlak na míč, soupeř nám nechal hodně prostoru. Bylo vidět, že Limberský hraje na postu DZ poprvé v mistráku a Trappa nenahradil. To samé Polák na stoperu. Defenziva Plzně byla hodně průchozí. Hráči Plzně nepodrželi míč a byli pod tlakem.
      V druhé půli jsme už nevytvářeli takový tlak na míč, nechali hráčům Plzně dost prostoru a po odchodu Jandy toho soupeř využil. Nedokázali jsme podržet míč. Plzeň nás v posledních 15 minutách přehrála. Jandu měl nahradit typologicky podobný hráč Šenkeřík. Bylo jasné, že Belaid bude uražený, že nehrál.
      Ale v druhé půli už záloha nehrála dobře, nevypracovali jsme si žádnou šanci kromě penalty.
      Byl znát odchod Trappa i Jandy, ale házet vinu jen na Cisseho je neobjektivní.
      Posledních 15 minut hrála špatně celá záloha.
      Není to poprvé, stačí si vzpomenout na zápasy s Příbramí, Jabloncem, Brnem.
      Hráči Plzně měli hodně prostoru a Petržela na kraji a Horváth s Limberským toho dokázali využít.
      V malém počtu lidí jsme chodili v druhé půli do útoku, naopak Plzeň chodila ve větším počtu a obrana byla pod tlakem.
      Stačí se podívat na statistiky druhé půle.
      Oba naše góly byly po chybách-viz první gól a chyba Cisseho, volný Horváth, druhý gól-zbytečná standardka, problémy při jejím bránění a opět zcela volný Limberský, který to trefil nádherně. Dvakrát zcela volní hráči Plzně.
      Plzeň lépe kopala standardky.
      Defenzivní hra se musí zlepšit, musíme vytvářet tlak na míč i v druhé půli, záloha musí podržet míč a není možné nechat hráčům soupeře tolik prostoru a času.
      A chce to zlepšit útočné standardky, je to stále stejná písnička.
      V druhé půli jsme téměř nevystřelili, to je velká škoda.
      Chce to více střílet, hráče na to máme.
      První půle výrazně lepší druhé.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 22:06 |  
        0 0

        Promin, ale pokud napises "Bylo jasné, že Belaid bude uražený, že nehrál." - tak to znamena jedine - Belaida bud ze Slavie honem rychle vykopnout a nebo mu durazne domluvit. Neni to poprve ani podruhe, co predvedl to, co dnes. Pokud neni schopny obetovat svou jesitnost pro tym, tak je zbytecny, pres sve prednosti. Neni to zadna hvezda, aby mel hvezdne manyry a urazel se. Svym pristupem k zapasu ho predci jak Jarolim, tak Cerny.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 22:26 |  
          0 0

          ale nejen Belaid nehral dobre, hral dejme tomu totez, co v druhy puli Cerny.. mimochodem ty standardky byly fakt desny, rozdil od tech Horvathovejch byl obrovskej

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          pavlikvik     před 16 lety 23.02.2009 22:32 |  
          0 0

          podle mě to nebylo jenom Belaidem, že by se nesnažil. Jak tam přišel, tak už celej zadek, a to obranou počínaje, nehrál, ale odkopával. Rozehrávka Huba - buď na Hoška nebo do p....., Hošek na Vaniaka, Vaniak odkop vzduchem. Suchý na beku dopředu inertní. MJ a Černý, oba jazyk na vestě, se již vyhýbají míči. Cissé vyklusává, neví kde má být a na co šáhne nohou jde k soupeři (i co nohou mine). Besta nesmyslně utopenej vpravo - konec napadání soupeřovi rozehrávky. V takovém guláši se nedá hrát.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            zz     před 16 lety 23.02.2009 22:38 |  
            0 0

            Ahoj Pavliku,
            přesně jsi to popsal.
            Nebyl to jen problém Belaida a Cisseho.
            V druhé půli hrálo hůře více hráčů.
            Bylo by neobjektivní hodit vše na Cisseho s Belaidem, i když nehráli dobře.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 22:18 |  
        0 0

        Četl jsem tvůj příspěvek pro jistotu 2x, ale jméno Marek Jarolím jsem v něm opravdu nenašel. Zdálo se mi to, že dal dnes 3 góly nebo ne?

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          zz     před 16 lety 23.02.2009 22:35 |  
          0 0

          Ahoj Marco,
          MJ dal tři góly, výrazně přispěl k naší výhře.
          Jeho produktivita byla téměř 100%.
          Do čeho kopl, z toho byl gól.
          Až na ty standardky :)
          V první půli výrazně lepší než v druhé.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 22:23 |  
        0 0

        Zdar zz, je to tak, moc se mi libilo to nasazeni z prvni pule, plzensti z toho byli uplne nestastni, vubec se nechytili. Besta me mile prekvapil, dobre je, ze si i s micem docela rozumi, totez Ford, nekolikrat me zaskocil skvelym zpracovanim mice, hodne nebezpecna utocna dvojka. Meli bychom stavet na tom, v cem jsme byli nebezpecni v prvni puli. Ze nase zaloha ve starym slozeni je malo behava a ze spatne presuje, ze ma spoustu hluchych mist v zapase, ze nema kraje hriste, to si myslim uz dlouho, nechci delat chytryho, ale nemuzou hrat vsichni tzv. "technicti" hraci dohromady, navic jisteni Cissem, ktery byl zjevne nervozni. Hosek taky, ale chybu v zasade neudelal, taky ale cekam, ze priste bude hrat Suchac s Brabcem. Jsem zvedav, jak KJ vyresi krajni beky, trochu problem.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Nax     před 16 lety 24.02.2009 08:28 |  
        0 0

        Ahoj (zz),
        byl jsem zapasem prijemne prekvapeny, nemyslim, ze bychom nehrali kombinacni fotbal, to co jsme predvadeli, bylo aspon z meho pohledu to nejlepsi v lize, rychly prechod mame porad, jen se to netaha po Krajcikove strane. Prihravky na jeden dotyk i na tomto terenu. Proste se mi to libilo.

  7. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 21:38 |  
    0 0

    Hlavně pryč s Jarolímem. Neumí střílet z dálky

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Viking     před 16 lety 23.02.2009 21:39 |  
      0 0

      Jj, vůbec není gólový.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        slaviator     před 16 lety 23.02.2009 21:49 |  
        0 0

        Dává goly jen z penalty. Proč ji nekopal Vláďa Šmicer? Proč ho trenér sprostě ignoruje a poslal ho na tribunu? Naší personu...? Je Šmicer ve SLavii persona non grata?

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          brekekeSKS     před 16 lety 24.02.2009 10:23 |  
          0 0

          Drz uz hubu..

  8. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Khadgar     před 16 lety 23.02.2009 21:50 |  
    0 0

    První poločas, to jak jezdili, jak chodili do osobních soubojů, to bylo ončo. Obrany jsem se bál, to bylo šílený, ale nakonec to šlo. Suchý výkon a la Hubáček na beku. A Hub na stoperu spolehlivě, udirigoval to obstojně.
    Druhý poločas, to bylo zlý...ojojoj. Ale zase chyby jsou tím hodně na očích, takže se budou řešit hodně důrazně.
    Zatim to tedy vypadá že obrana a útok fungujou, se zálohou to bude horší. Uvidíme jak bude vypadat její složení dál. Nějak nemám jak hodnotit jednotlivce, první poločas vyhrán jako tým a druhý naopak jako tým prohrán.

  9. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    pavlikvik     před 16 lety 23.02.2009 21:53 |  
    0 0

    Tak mi to závěr druhé půle pěkně zkazil.
    Překvapil mě způsob našeho přechodu do útoku - nákop na útočníky, ale fungovalo to. Musím pochválit Forda i Bestu, dost toho ustáli a rozehráli, vynikající byl dobírání odražených balónů a napadání soupeře Janda. Navíc se nebojí o nohy, narozdíl třeba od Šventa. I zbytek zálohy se v první půli opravdu snažil napadat a doplňovat útočníky. Překvapil mne MJ, že to tam dvakrát krásně uklidil. Druhá půle po vystřídání Jandy však už byla oproti první černá jak noc. Cissé se mi fakt nelíbil, neběhal, měl úděsné minely, nevěděl kde má stát. MJ se fyzicky vytratil, Černý také. Besta byl po střídání Jandy stažen pro mě nepochopitelě doprava do zálohy a nakopávané balóny na jedu věž vepředu bez doplňování, to už prosral Brückner v nároďáku. Belaid zapadl. Prakticky se hrálo bez zálohy, vzduchem do nikam a Plzeň získala půdu pod nohama. Samostatnou kapitolou byly standardní situace. To je strašný, jak to všichni kopou blbě - na prvního modrýho nebo do p......
    Nechápu, proč střídal Janda, který jezdil po zadku (pokud už nebyl fyzicky na dně) a proč nestřídal někoho ze dvojice Černý nebo MJ, kteří už běhali na půl plynu. Ten závěr byl opravdu hrozivej.

    Doufám, že příště už budeme hrát s bekama na krajích a vyhneme se takovému výpadku v záloze.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 22:05 |  
      0 0

      ano, zni to rouhacsky, ale nejen Cisse s Belaidem, kteri jsou tu dnes za hromosvody, ale i Cerny a MJ prestali ve druhe puli behat, proste cela zaloha prestala fungovat..

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        slimak     před 16 lety 23.02.2009 22:49 |  
        0 0

        přesně tak martini.. uvedomte si vy vsichni kritici, ze cisse hral prvni zapas v lize a podle me opravdu nepropadl! sesypala se trochu hra celeho tymu a obranu spolu takhle nikdy nehrala..a je fakt, ze cernemu po zraneni v druhe puli asi trochu dochazeli sily a bylo to na hre znat.ovsem v prnim polocase hral vyborne...

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      bongor     před 16 lety 24.02.2009 11:56 |  
      0 0

      Jandyse tam taky pěkně nakopli,možná že střídal kvůli tomu.

  10. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Viking     před 16 lety 23.02.2009 21:54 |  
    0 0

    Jinak teď jsem si asi pětkrát pustil druhý gól Plzně a zdá se mi, že Vaňous na něm trošičku viny nese... Ten balón letěl celkem dlouho a někdy na penaltě udělal už Martin rezignující úkrok do středu branky.

    Zápas rozehranej suprově, první půle výborná. Klíčová byla absence Trappa ve druhé půlce, uvidíme jestli Djibrila nepotká stejný osud jako Gebreho po loňském Brně.

    Hodnocení nových hráčů:
    Hošek - hodně nervózní, celkem hraje bez faulů, po Slovanu jsem toho od něj čekal víc, posledně byl mnohem jistější. Na základ to zatím asi není, potřeboval by se půlrok vyhrát na Střížkově nebo Kladně.

    Trapp - paráda, není tolik vidět ale je ohromně pracovitý, neuhne v souboji.

    Besta, Fořt - jsem nadšen, jenom ta branka tomu chyběla. Konečně máme v útoku pořádný forvardy, co jsou dostatečně důrazní a dokážou přinutit obranu soupeře k chybám.

    Peky - potom, co se do zápasu dostali Cissé a Belaid tak jsme šli výkonem hrozně dolů, útočníci byli odříznutí a Tomáš působil hodně bezradně (i když hrál jenom deset minut). Stejně ale vypadal i proti Slovanu..

    znovunarozený Janda - hrál dobře, dostal důvěru na postu kde mu to sedí a umožňuje mu využít jeho přednosti. Z něho mám dneska největší radost a jeho výkon půjde určitě ještě nahoru!

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Viking     před 16 lety 23.02.2009 22:04 |  
      0 0

      A doplňuju naprosto tragické standartky, s tím se vážně nedá nic dělat? To 90% z nich musíme opravdu kopat na prvního protihráče?

      Obranné to samé, Horváth to kopal solidně a několikrát to tam na malém vápně smrdělo šeredně. Před zápasem se Střížkovem na minihřišti na bahně docela nic moc vyhlídka.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        mart     před 16 lety 23.02.2009 22:22 |  
        0 0

        njn, kdys se nasel "kopac" standardek (Grajciar), tak ma nemocny voko...., to je zivot :)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 22:20 |  
      0 0

      Djibrill Cissé hraje za Sunderland ne?

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Miklos     před 16 lety 24.02.2009 01:09 |  
        0 0

        no a prave ze mu to tam moc nestrili, tak jestli ho neposlou na hostovani s opci:D treba do Liberce

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      bongor     před 16 lety 23.02.2009 23:06 |  
      0 0

      K Jandysovi podotýkám,že jsem netrpělivcům s pomalým růstem jeho formy na tomto místě napsal:"Podle mě je Janda ještě větší talent než Necka".Teď to dokonce vypadá,že jsem se moc nezmýlil.

  11. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Wommi     před 16 lety 23.02.2009 22:03 |  
    0 0

    ..chci se zeptat,..dostala se ke mne informace, ze snad pokud by stadion na zizkove nebyl dobrej, mohlo by se utkani s bohemkou odehrat na strahove...
    nevite nekdo neco o tom?..zaklada se to na pravde?
    diky
    M

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Viking     před 16 lety 23.02.2009 22:06 |  
      0 0

      No psal jsem to tady já, někde jsem zaslechl, že v případě blbého hřiště na Žižkově existuje gentlemanská dohoda o tom, že by snad Střížkov mohl hrát na Strahově. Ale moc tomu nevěřím (nahrává tomu snad jenom fakt, že Žižkov momentálně potřebuje hrát fotbal a ne wrestling a to dost dobře na bahně nejde).

  12. KJ je blázen ...

    DrFe1     před 16 lety 23.02.2009 22:08 |  
    0 0

    .. překvapuje mě, že se nad tím nikdo nepozastavuje. Hošek hraje svůj první zápas v životě navíc na veledůležitém místě stopera a KJ mu tam dá jako kolegu Hubáčka tj. člověka se kterým nikdy nehrál :-o (jinak Hub tradičně spolehlivý výkon) Mára Suchý místo aby hrál stopera s Hoškem, tak hraje pravýho beka, což si KJ už vyzkoušel v Liberci že to nefunguje ! Taky se plzeňáci zprava dostávali do šancí, protože se Mára zapomínal na svém obvyklém stoperském místě. A Švento na druhym beku, to už mi připadá jako blbej vtip. Taky tam bylo několik situací, kdy se nechytal, několik situací kdy se zapomněl - což ovšem není jeho vina. Jestli onemocněl Grajciar, tak tam měl dát Jamese a ne tak ďábelsky rozsekat sestavu. Je velké štěstí, že jsme dali góly na začátku, jinak to mohlo dopadnout všelijak. Jinak taky doufám, že Trappovi není nic vážného, se Cissém to nepůjde. Přistupuje k tomu stejně bohorovně jako Tavares, ale bohužel ani zdaleka nedosahuje jeho kvalit. MJ jde nahoru (už na podzim se zlepšoval), tak doufejme že mu to vydrží. Na konci byla chyba, že šel na hřiště zoufalec Pekhart (marně se snažím zjistit, co je na něm tak skvělého, že po něm všichni tak bažili) a že tam nešel někdo schopný podržet míč vepředu (Šenky, Ivana).

    A hlavně doufejme, že se KJ z chyb poučí, na začátku minulé sezony se z těch kravínií co zkoušel poučil, doufejme že to tak bude i teď. Je to asi nějáká jeho nemoc začátku sezony.

    • Re: KJ je blázen ...

      Viking     před 16 lety 23.02.2009 22:14 |  
      0 0

      On tam Mára chyběl především proto, že to často musel hasit na stopera. No KJ hodil Hoška do pěkně studené vody..

      • Re: KJ je blázen ...

        DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 01:04 |  
        0 0

        Já něco v tom smyslu to píšu. Kromě toho ti hráči samozřejmě mají svoje návyky, takže se občas zapomenou na svém obvyklém místě (Mára na stoperu) a pak je najednou napravo volno.

    • Re: KJ je blázen ...

      skman     před 16 lety 23.02.2009 22:30 |  
      0 0

      grajciar se zranil tesne pred zapasem... a dens jeste neni plne schopnej se domluvit s hraci kdezto marek uz tento post hral a jedina alternativa na stopera pak byl hub a koho na levo? byla to z nouze ctnost, avsak v prvni puli to fungovalo

      • Re: KJ je blázen ...

        DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 01:09 |  
        0 0

        Já jsem teda trnul od začátku. Hošek byl viditelně nervózní (kdo by nebyl ...), Šventa si tam párkrát udělali (není divu, když tam není zvyklej hrát ...), Mára na pozici krajního obránce taky není zvyklej a typově se na to vůbec nehodí ....

        Podle mě měl dát někoho (třeba netypickýho) na pravýho beka a ne překopat celou obranu.

        • Re: KJ je blázen ...

          zz     před 16 lety 24.02.2009 07:59 |  
          0 0

          Ano, souhlasím.
          Navrhoval jsem Jandu na pravém beku a před ním Šenkeříka.
          Mohlo by to fungovat.
          Švento si musí na post levého beka zvyknout, hlavně zlepšit defenzivní hru.
          Tam má velké rezervy.
          Dobrým bekem se hráč nestane jedním zápasem.
          To je běh na dlouhou trať.

          • Re: KJ je blázen ...

            DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 09:35 |  
            0 0

            No právě, pokud by tam měl trvaleji hrát, tak by to chtělo aby tam odehrál celou přípravu. Tahle svoje defenzivní úkoly ještě úplně nezvládal a k ofenzivní hře, což je jeho vlastní přednost se skoro vůbec nedostal. KJ by z něj možná chtěl mít nového Krajčíka, ale je to běh na dlouhou traT a je otázka jestli by to vůbec Švento zvládnul (přeci jen je typově jiný a na obránce mi moc nesedí).

  13. :-)

    Mac     před 16 lety 23.02.2009 22:45 |  
    0 0

    Dneska to nejdřív byla Tantalova muka ;-) (hattrick Jarolíma) a pak mučení nás všech (závěr). Ale hlavní jsou tři body a luxusní náskok na ostatní - nepamatuju si, kdy jsme naposledy měli 9 bodový náskok v čele, snad na jaře 1996, nevíte někdo?

    Ovšem Cissé byl dost špatný a na žižkovský neterén bych ho nedával, pokud bude Trapp mimo, co zkusit stopery Brabec-Hošek a na štít Suchého?

    • Re: :-)

      mart     před 16 lety 23.02.2009 22:55 |  
      0 0

      :D, dobrej comment,....akorat, kdyz bude "stita" hrat Mara, ...tak to abych na pravym beku hral ja, nebo dokonce sam KJ....i kdyz je mozne, ze se Grajciarovi uzdravi "voko". Pak by to asi byla moznost... (kort kdyz Belaid asi dostane "prilezitost" v Becku).mart

      • Re: :-)

        DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 01:11 |  
        0 0

        Když může hrát beka Švento, takl to napravo taky může zkusit kdokoliv .......

      • Re: :-)

        tantalos     před 16 lety 24.02.2009 01:43 |  
        0 0

        No, byla to muka v druhé půli, když Plzeň dost soustavně získávala převahu a začala být mnohem fotbalovější. Ale i v první půli jsme dlouhé minuty zbytečně zvedali balon, hráli na osobní souboje.
        Potěšil mě Janda, velice oceňuji, že šance, které na podzim Marek Jarolím zakončoval střelou nad bránu, tentokrát končily těsně pod břevnem. Teď si ale na něj budou dávat pozor a nedá se předpokládat, že ostatní DZ k němu budou tak laskaví jako Limberský..
        Zajímavé je, jak někteří ... nemůžou odpustit Belaidovi, že dal dvakrát víc gólů než Jarolím, posílají do do béčka a shazují ho. Co jim ten kluk udělal? Že dělá konkurenci Jarolímovi?
        Když někdo přijde na dvacet minut na hřiště v situaci, kdy slavistická záloha už neudrží balon, kdy jsme pod tlakem, kdy Čoro a Jarolím už skoro nejsou vidět , když Cisse ukazuje, že k Tavaresovi má přece jen daleko, Kdy Šventovi obrana zase nějak zvlášť nejde, tak vyčítat Belaidovi, že nezachrání situaci, je poněkud unfair.
        Je zajímavé, že nikdo neřekne ani slovo proti Černému, když třikrát za sebou kopne roh hůř než nějaký žáček, ale když se Tijanymu nepodaří dva tři zákroky, tak jedovaté sliny létají ve velkém.

        • Re: :-)

          quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 06:29 |  
          0 0

          Problem je v tom, ze vsichni ostatni zmineni jevi snahu pro tym na hristi neco udelat. Belaid tam pochodoval jako na vylete. Opravdu nevidis, ze Belaid nehraje tak, jako na zacatku podzimu, kdy dal tech 7 branek? Tehdy byl nebezpecny smerem dopredu a dokazal se i vracet a obcas pomoci tymu, kdyz utocil souper. Tijani nemel na hristi zachranit situaci. Ale mel se alespon pokusit vyrovnat se odchozimu Jandovi. A to se mu hrube nepovedlo.

          • Re: :-)

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 07:49 |  
            0 0

            Pokud někdo maká na hřišti 70 minut, musí být nutně asi přeci jen unavenější, než ten, který přijde na posledních 20 minut. Kdo hrál fotbal, určitě ví, že mu vždycky ten čerstvý hráč pomůže, že toho víc olítá. Netvrdím, že Cerný byl super. Ale hrál dobře a jedovaté sliny na Belaida neházím, že hrál jako lepl je pravda. To není pomlouvání, jestli ho to nebaví a je uražen, že nehraje od první minuty.......... ? Fotbal je týmová hra, ne hra individualistů. A Janda? Ano, měl jsem k němu kritiku, zrovna tak jako k MJ na jaře. Včera byli tito dva hráči a to hlavně v prvním poločase velmi dobří.
            Jenomže, nebudu tady vyvolávat žádné hádky. A hledat hůl už vůbec ne. Sokrates55

            • Re: :-)

              tantalos     před 16 lety 24.02.2009 08:51 |  
              0 0

              Znovu jsem si pustil posledních patnáct minut utkání a uviděl jsem dva okamžiky, za které bych mohl Belaidovi něco vytknout. Jeho roh, který šel ovšem na slavistického hráče, a jeho slabý odkop, který předcházel uznanému gólu Limberského. Snad by se mu dalo vytknout i to, že si neobsazoval svého hráče, takže vypadal laxně. Jenže v té době už nikdo neobsazoval nikoho.
              Na plzeňském gólu prvním a na druhém (tom neuznaném) se podepsaly kiksy Cissého, TJ na nich namočen nebyl. Je otázka, zda mohl lépe odkopnout míč při gólu v 91. minutě. To se snášel centr na naše vápno, letěl na Černého,který, alespoň se zdálo, že si na něj vyskočí a odhlavičkuje ho, ale míč trochu zaplaval, Černý promáchl, netrefil se do balonu, který propadl k nohám Belaidovi a některému z Plzeňáků. V tom souboji TJ vyhrál, odkopl balon, ale neměl dost prostoru a času, aby se napřáhl, proto byl odkop relativně slabý. TJ vyrazil proti míči, pokusil se střelu zblokovat , ale Limberský to trefil skvěle.
              Mylný efekt, že TJ se na hřišti jenom prochází, vznikl dvakrát nebo třikrátm když se zdálo, že měl vyrazit proti plzenskému hráči, jenomže byl od nich dost daleko, takže by si musel pomoct faulem, ale tím by jenom posiloval tlak plzeňské ofenzívy, nebo by tím vyklidil prostor, který hlídal.
              Zdá se mi opravdu velice unfair něco Belaidovi vyčítat. Pokud si vzpomínám - MJ naposled zasáhl do hry zhruba v 80. minutě, těsně před střídáním rozhodčích,kdy odevzdal balon ve středu pole plzeňským a byl z toho protiútok, který prováhal myslím Petržela.
              Stejně tak v posledních deseti minutách prakticky do hry nezasáhl Černý.
              Pokud tedy budeme hledat viníky, zeptejme se, zda trenér neměl raději střádat MJ a JČ.

          • Re: :-)

            mart     před 16 lety 24.02.2009 08:24 |  
            0 0

            no, je treba rici, ze chybu na Belaidove vykonu nese samozrejme i KJ. Proc ho tam posilal? Jak uz Sokrates (55) rikal, mel na lavce treba Senkerika (pokud uz byl teda Janda tak dokopanej, ze musel dolu s placu).
            Dalsim faktorem je i zpusob hry Plzne. Jsou hodne fyzicky (krome nastesti prvni pule vcera porad), vedej, ze je treba behat za Horvatha, a navic je tam par hracu, kteri Slavii moc nemusej.
            Je to hodne dulezita vyhra, hodne dulezite body.
            Kdyz uz jsem u Jandy, ktery urcite neni mym oblibencem, tak velke absolutorium, opravdu velice dobry vykon
            Jeste jsem se chtel zeptat, jestli pri tom prvnim golu Cisse skutecne ten mic podbehl/netrefil, nebo jestli ho (nahodou) pritom Kolar nestrcil (me to tak pripadlo, ale mozna se pletu, ... ja se vubec dost pletu). No a v te souvislosti bych pripomenul jeste par zakroku plzenskych hracu, ...zejmena Jiracka ale taky Rezka, ktery se velmi zdatne cinil. (O Limberkym je skoda mluvit). Jak rikam, moooc dobry body.mart

            • Re: :-)

              bongor     před 16 lety 24.02.2009 17:29 |  
              0 0

              Řekni to na rovinu,Plzeň hrála dost sprostě/třeba v první půli nakopnutí Trappa.Tam určitě nešlo jen o nějakou nenávist ke Slavii
              ale byly tam ve hře i premie odněkud z Prahy.Strašně je překvapilo,že
              se naši kluci nenechali a tak po zápase začali naříkat jako brécy.Hlavně
              měli vítr z Forda a Besty.Ve druhé půli už tak překvpení nebyli a bylo to vidět.Mně ten zápas připadal jako repre proti Turkům na ME,naštěstí
              s lepším koncem

    • Re: :-)

      quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 22:56 |  
      0 0

      Ano, devitibodovy naskok v cele ligy jsme naposled meli opravdu na jare 1996 (po 20. kole (pak klesl na sest bodu) a pak mezi 25. a 30. kolem jsme drzeli konstantni naskok deviti bodu pred Olomouci). Mimochodem, tenkrat jsme po 17 kolech meli 37 bodu, tedy o tri mene nez nyni. Do konce ligy jsme vsak ztratili od te doby jen sest bodu a ziskali 70 bodu.

    • Re: fans video

      pupekd     před 16 lety 24.02.2009 22:16 |  
      0 0

      Díky za video moc pěkný.

  14. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Miklos     před 16 lety 24.02.2009 01:17 |  
    0 0

    pro me jiny muz zapasu:

    V dnesnim zapase pro me vycnival Trapp! Znacnou mirou se podilel na vymazani Plzne ze stredu hriste v prvnim polocase. Spolu s Jandou, a Bestou eliminovali rozehravku Plzne.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      zz     před 16 lety 24.02.2009 07:53 |  
      0 0

      Naprostý souhlas.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        qazwerty     před 16 lety 24.02.2009 08:24 |  
        0 0

        Ještě si neodpustím poznámku k Cissému, kterého tady omlouváte...Jeden takový názorný příklad za všechny...Neviděl jsem mnoho hráčů na této (vrcholové) úrovni, aby míč směřující jim na hruď se snažili odehrát nohou a to v několika situacích ve kterých si ho v klidu mohl zpracovat a posléze rozehrát...když už, tak bych pochopil kdyby ho odehrál hlavou...

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          zz     před 16 lety 24.02.2009 14:39 |  
          0 0

          Znovu opakuji,
          že jsem už na podzim psal, že Cisse zatím na základ nemá, hraje splašeně, neví, co má přesně hrát. V zimě byly vidět pokroky v jeho hře.
          Přesto mi přijde neseriózní ho shazovat po třech minutách na Ajaxu a napsat, že jeho nákup byl úlet.
          Stejně tak mi přijde neobjektivní hodit špatný výkon v druhé půli na Cisseho.
          Špatně hrálo více hráčů.
          Cisse je cizinec, je tam jazykový problém, na vrcholové úrovni toho moc neodehrál. Rok hrál pátou francouzskou ligu, na podzim třetí ligu u nás.
          Prostě mu dejme čas, a až odehraje více těžkých zápasů, pak nad ním lámejme hůl.
          Cisse přišel jako volný hráč zadarmo, nepočítalo se s ním hned do základu, tak je třeba se na jeho příchod dívat.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 14:46 |  
            0 0

            Souhlasim. Hraci jako Cisse nebo Dens, kteri prijdou za minimalni odstupne nebo zadarmo - to uz z principu nejsou ulety, protoze na nich klub neprodelava. I pres vcerejsi vykon Cisseho si porad myslim, ze by mohl byt platnym clenem kadru.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            qazwerty     před 16 lety 24.02.2009 20:44 |  
            0 0

            Já jen komentuji jeho herní návyky, které jsou hodně špatné a je otázka, jestli se je v tomto věku odnaučí...
            A proto je lepší do týmu zabudovávat hráče z B týmu či A dorostu, kteří aspoň můžou získávat zkušenosti...a na Hoškovi sice byla vidět nervozita, ale přece jen tam byla kvalita oproti již zmiňovanému Cissému...
            A proč brát hráče jen proto, že je zadarmo...??? A taky se mu pak musí dávat určitý plat...takže určité peníze bude stát...

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      mart     před 16 lety 24.02.2009 08:29 |  
      0 0

      Take mi pripadal velmi dobry, ale kdyz se mluvi o vykonech Cissse a Belaida, nemeli by se opomenout Polak a Limbersky. Suma sumarum byla Plzen v prvni puli o moc horsi nez Slavia ve druhe. (druhou puli myslim od zacatku ne jen po vystridani Jandy).

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 11:20 |  
        0 0

        Mimochodem marte, videl jsem vecer sestrih z PL, musim uznat, ze penaltu proti ManU si vlastne dovedu predstavit zhruba se stejnou pravdepodobnosti jako penaltu proti jednomu nejmenovanemu zdejsimu tymu.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          mart     před 16 lety 24.02.2009 11:30 |  
          0 0

          :), po zapasove interview - Mike Phelan(ass manager ManU):".... jo a k te situaci s tou udajnou penaltou. To videl rozhodci naprosto presne. Zadna nebyla." .... a ja jsem si pak uz jen doplnitl.... vzdyt mu prece neutrhl hlavu, dokonce mu ani nevykloubil rameno, ... tak co porad chcete???
          S tim nejmenovanym tymem, ... tezka otazka,.. ze by Praha 7 ???

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 11:40 |  
            0 0

            ... :-)) ...ted nevim, Praha 7, to je tam co nebude knihovna, kde vyhorela Kockovi cast palace, kde je stromovka a par dobrych hospod.. jinak je tam jeste neco zajimaveho? si nevzpominam.. :-))

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              Glazzy     před 16 lety 24.02.2009 15:50 |  
              0 0

              Já si dokonce vzpomínám že sme kopali penaltu v derby!!!!! ale Blažek byl 2 metry před čárou ještě než se Ford napřáh a penalta se neopakovala...

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            bongor     před 16 lety 24.02.2009 12:05 |  
            0 0

            To určitě ne!Ty myslíš tým z toaletné viď.tak to musím dementovat.Jednou jsem viděl proti nim odpískat penaltu!Už je to sice dávno a dávno,ale písknul ji.Já vím,že tomu nikdo nevěříte,bylo to za stavu 4:0.Rumunské vlajky vlály,bolševik zpíval a ani se nikdo nevztekal a nikdo nic neházel po rozhodčím.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              mart     před 16 lety 24.02.2009 13:21 |  
              0 0

              Predem se omlouvam redakci za odkaz("penalta v Olomouci").
              http://olomoucky.denik.cz/multimedia/galerie/996625.html?section=1 ,1
              Netroufnu si to posoudit, ale moc se mi libi, jak se dva spartansti obranci drzi za hlavy. ....nejspise se obavali rohu? :)
              A Hubnik se velmi rychle naucil, ze v Sparte se mu proste nemuze nic stat. No nic, hlavnem, ze my sme vyhrali :)

              • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 14:35 |  
                0 0

                Nemohli se obávat rohu, když rozhodčí přece naprosto jasně ukazoval odkop od brány a nikdo o tom vůbec nepochyboval ..... :-/

                • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                  mart     před 16 lety 24.02.2009 16:01 |  
                  0 0

                  Pravda, zas sem to poplet. No, .... ale proc se teda drzeli za hlavy?
                  Mozna nejaka nahla nevolnos? Dehydratace z unavy, ... a v dusledku toho.... mozna bolest hlavy?? Ano, to by bylo mozne vysvetleni. No snad uz je jim lepe :)

  15. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Viking     před 16 lety 24.02.2009 08:36 |  
    0 0

    Jinak nevím jestli Peky nastoupil kvůli tomu aby se ukázal jako posila ale čekal bych tam v té době Šenkyho..

  16. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    KING25     před 16 lety 24.02.2009 10:00 |  
    0 0

    Včera super zápas a myslím, že Tantalos už konečně bude chodit kanálama a jarolíma i on už nechá na pokoji. Jinak Besta vypadá, že se nám dost vyplatí. Jen tu obranu by to chtělo dát zdravotně do kupy a tenhle luxusní náskok si už do konce ligy na 99 procent nemůžeme nechat sebrat.

  17. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 10:05 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak je na tom zdravotně Trapp ?

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Viking     před 16 lety 24.02.2009 10:29 |  
      0 0

      Doufejme že dobře, nenapadá mě, kdo by na Žižkově štíta dokázal odehrát, tam to o fotbalu moc nebude.

      BTW, nevíte, jak je to s lístkama na Střížkov? Funguje na Viktorce nejaký předprodej i pro Bohemku?

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      bongor     před 16 lety 24.02.2009 11:54 |  
      0 0

      V záznamu ze včerejšího zápasu bylo,že kluci říkají,že je to něco na delší dobu.To mě upřimně se*e.Ten kluk hrál první půli výborně.Schválně jsem sledoval na záznamu,co se mu mohle stát.Asi ve 20.minutě ho někdo vysokou nohou pořádně nabral ,ale tohle to asi nebude.Potom asi tak 5 minut před půlí ho někdo vzal po noze.
      Byla by to velká smůla,kdyby několik zápasů nemoh hrát.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 12:09 |  
        0 0

        Tak to nás asi bude víc, který to se.e. Teď proti Střížkovu, by se nám obzvlášť hodil. Horší je že Cissé je nepoužitelnej a nikoho jinýho nemáme. Možná se dočkáme Máry Suchýho na DZ ......

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        mart     před 16 lety 24.02.2009 12:34 |  
        0 0

        ten "kan-kan" to byl Rezek. Pak to udelal jeste Suchymu, ... a pan Jilek zapiskal faul. Na Rezka :).
        Nemuzu si poradne vybavit ten druhej faul na Trappa.
        Nejvic me ale strasil ten Jiracek. Sileny zakrok (nastesti minul byl v 86ty minute na Suchyho) videl jsem to jen jednou (zaznam nemam), ale vypadalo to na celni takl proti Sucheho prave noze (na ktere v te dobe stal)....to sem se dost orosil. Nastesti ho minul. tfuj...

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          tantalos     před 16 lety 24.02.2009 13:44 |  
          0 0

          Ve Sportu se píše, že je to snad výron v kotníku.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 14:32 |  
            0 0

            Díky. Na jak dlouho to vypadá nepíšou ?

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              Wommi     před 16 lety 24.02.2009 16:01 |  
              0 0

              ..na strankach behomky se pise..ze listky budou k dispozici 2 hodiny pred vykopem

  18. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 11:32 |  
    0 0

    Tak plzeňáci už si stěžujou a pak kdo je ubrečenej, jsou to zaminrakovaní hráči,kteří nemají rádi Slavii. Napřed si včera limberský stěžoval, že naší penaltě předcházel faul na Limberského,kdy ho prý Besta stáhnul. A dnes zase Horváth brečí ohledně toho, že nám pomáhají rozhodčí a že naši fanoušci jsou čecháčci. On asi čekal, že po všech těch jeho pomluvách na adresu Slávie ho budem vítat v otevřenym náručí.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      bongor     před 16 lety 24.02.2009 11:50 |  
      0 0

      Toho ubožáka si nevšímej,on se cítí být světovým esem a pořád mu to nikde nevychází.Kromě toho je to sralťan a to mluví za všechno.Celá Plzeň je jima nacpaná,je to odpadkový koš rumunů.Teď jsem viděl záznam,nemají proč brečet.Chtělo to ještě přitlačit na pilu,dát jim bůra
      a ne je nechat zmátořit.Jestli je něco čecháčkovský,tak je to právě naše holubičí povaha.Když někoho meleme,tak je nám ho líto a necháme ho vyklouznout z kravaty a on na nás za to zezadu skočí.
      Poučení pro příště:Každýmu dejte co unese,nikoho nešetřete!

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 12:57 |  
      0 0

      Je zajimave, ze si Limbersky vsiml Bestova faulu pred penaltou, ale nevsiml si nekoncicich faulu plzenaku na Bestu a Forta - oba byli konstantne drzeni nejblizsim obrancem a zvlast v pripade Besty to bylo kolikrat videt i pres pulku hriste.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 13:13 |  
        0 0

        To teda! Já jsme si kolikrát říkal, že se divim, že Besta při jeho povaze(dokonce o tom i několikrát mluvil v rozhovorech, jak se s obráncema hašteří) to vydržel dá se říct s chladnou hlavou.

  19. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 13:48 |  
    0 0

    I přes tu zimu mi bylo v závěru utkání docela horko :-)
    Přidám svůj subjektivní pohled na výkony některých našich hráčů. Velmi se mi líbil Hošek, Suchý a své si odvedl i Hubáček (páska mu slušela, vše nej k narozeninám!). Z hráčů vpředu samozřejmě Synovec, hodně se snažil i Janda (oproti přípravě zlepšení). V útoku mě ale poměrně zklamal Besta, byť ta jeho gólová nahrávka nebyla zlá.
    Ale snad bude lépe. Kluci se více sehrají a už nevypustí závěr zápasu. Mementem by mělo být utkání s Budějovicemi.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      bongor     před 16 lety 24.02.2009 17:19 |  
      0 0

      Mě teda Besta vůbec nezklamal,jeho pohyb a napadání ,to bylo perfektní.Forda nám asi musel někdo vyměnit,toho nepoznávám.
      Pohyb,dokonce obejití protihráče nálada do hry.Moc dobrý.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 18:49 |  
        0 0

        jojo, to nebyl ten ford, jak jsme ho znali, kterej sice chce, ale kdyz dostane mic, tak o nej zakopava a nevi co delat. naopak, vyborne zpracovani, kryti mice, dobre prihravky, sebevedomi.. no dobry! a Besta taky! skoda ze ve druhe puli jim chybela podpora zalohy.

  20. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    lassiter     před 16 lety 24.02.2009 13:50 |  
    0 0

    Zajímavý zápas, krásné góly od Jarolíma, každopádně mojí jedničkou byl včera Fořt. Pamatuju si z minulosti trochu jinýho Forda, ten současný mě zaujal nasazením a výborným krytím míče a věřím, že přijdou i góly.

    Výpadek na konci zdánlivě rozhodnutého stavu je už tradicí (ještěže jsme vedli o tři góly, ne nadarmo Csaplár říká, že nejhorší je, když vedete dva nula...), která je podle mě jednoznačně spojená s charakterem hráčů. Ať už je to Černý (to je prototyp), Belaid, Cisse, částečně i Jarolím (býval to i Tavares), všechno jsou to hráči, kteří si rádi pohoví a krokem navíc hodně šetří, zvlášť když je vše zdánlivě rozhodnuto. Bylo to vidět vepředu na (ne)doplňování útočníků, díky čemuž jsme nedokázali udržet míč, i vzadu na rychlosti vracení se (zde "vynikal" zejména Cissé). A když se k tomu přičte obrana bez osobnosti, která by ji byla pod tlakem schopna organizovat (se vší úctou k Hubovi, ten to není, od Hoška ani Dušana se to čekat nedá, Marek se o to snažil, ale zprava to jde těžko), tak každý, kdo někdy hrál fotbal, ví, že dostat se pod tlak a do lehkého chaosu je za těhle podmínek velmi jednoduchý.

    Aby se to nestávalo, je myslim nutný mít v útoku (tam zdá se není problém) a zejména v záloze minimálně jednoho člověka, který není línej na krok (např. Janda nebo Šenky - záloha Belaid, Černý, Jarolím, Cissé je v tomto směru vražda) a osobnost, která tomu dokáže dát nějaký řád i pod tlakem (Brabec a velmi věřím, že se jí stane v záloze Trapp).

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 14:30 |  
      0 0

      s tim naprosto souhlasim.. rekl bych ze v ty zaloze by neskodili dva lidi, ktery nejsou liny na krok:-))

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 14:40 |  
        0 0

        Takze Janda, Jarolim, Trapp a Cerny podporovany Sventem z pozice beka :o)

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          zz     před 16 lety 24.02.2009 14:41 |  
          0 0

          Nebo Janda na beku a před ním Šenkeřík.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 15:51 |  
          0 0

          tak kdyz proti cernemu nema sanci se prosadit ani dusan, kdyz jarda zustava cely zapas na hristi i po zraneni, kdy cely druhy polocas uz vubec nebeha a ma tak dva kontakty s balonem (byt v prvni puli nehral zle a ta stahovacka byla lahudkova), tak to skutecne muzem brat jako maximum mozneho...:-))

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            denydzlSKS     před 16 lety 24.02.2009 18:23 |  
            0 0

            já tomu fotbalu asi stejně nerozumim, neustále čtu jak je jarda černý brzda slavie a mně se vždycky hrozně líbí a přijde mi jako pomalu nejkvalitnější fotbalista ve slavii. pak se mi v nějakým zápase naopak nelíbí vůbec a byl bych nejradši kdyby ho KJ vyndal a pak zas čtu od lidí jak se jim docela líbil:-) mně prostě proti plzni přišel jarda špatnej....:-)

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 19:29 |  
              0 0

              ja tomu taky nerozumim.. jarda je zvlastni hrac.. mne nejak nesedi..ale jini zas rikaji, ze je dobrej, treba hraci ho zvolili na idnes do nejaky top 11.. nevim, mne se libi jinej fotbal...

              • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 20:05 |  
                0 0

                Nejspis proto, ze u nej nevis, co udela. Je schopny se vymotat z beznadejne situace, zbavit se dvou branicich hracu. I vcera to ukazal.

                • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                  urs (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 23:53 |  
                  0 0

                  jj, je nepředvídatelnej :-) ale to mu slouží jen a jen ke cti! ;) včera hrál super, až na odchozenej závěr.., opravdu musíme makat celejch 90 minut, jinak v Entropě neobstojíme.., možná toto je ten "diametrální" rozdíl.., ale mohu se mýlit, že? ;)

  21. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    DrFe1     před 16 lety 24.02.2009 14:34 |  
    0 0

    No jestli bude Trapp mimo hru, tak je nejvyšší čas, aby KJ šel odprosit Abraháma ... :-o

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Viking     před 16 lety 24.02.2009 15:15 |  
      0 0

      U Trappa bych to na dlouho neviděl, pozápasovou děkovačku absolvoval, trochu sice kulhal, ale nevypadalo to tak hrozně. KJ ho na Bohemce bude šetřit na Bahník.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 15:23 |  
        0 0

        Proti terénu na Žižkove bych dal protest už teď... Nasadíme nějaké silové hráče z béčka? Nebo tam máme taky jen technické hračičky?

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Khadgar     před 16 lety 24.02.2009 17:49 |  
          0 0

          Postavíme celou obranu z béčka :-) A vyhrajeme s ní ligu

  22. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    Jiri1     před 16 lety 24.02.2009 19:04 |  
    0 0

    Zdravim, kdyz jsem se vcera vratil do Liberce, rekl jsem si , ze si necham den odstup, prectu nase odborniky a pak si udelam celkovy usudek.Ano Cisse trvale protezovany KJ , kopajici ve sve domovine nejvice pralesni prebor skutecme neuspel, dost mne prekvapuje , ze nikdo neukazal na zasadni problem , tj. komunikace se spoluhraci a s trenerem, Amaru dodnes zna jen nekolik malo ceskych slov a to nemuze stacit, chybi mu fotbalova inteligence Tavarese , dost si myslim byl mimo Vaniask, ktery nas tentokrat nepodrzel, ale je pravdsou , ze za obdrzene goly nemuze, ze uz by chystal navrat domu na Hanou achtel si jjeste privydelat.........., nejvetsi problem jsem ke konci druheho polocase videl v obrovskem chaosu v nasi obrame jemuz vevodil Hosek, ktery jen zmatene odkopaval mice a nebyl sam, Cisse i Hubacek i nedokazali v defenzive v druhem polocase temer nic a nebyt rozhodciho brali bychom jen bod. Navsteva byla odrazem terminu utkani, snad jen strucne zadne expertizy ci tlak na Ceskou skutecne nASI TELEVIZI NEBUDE NIC PLATNY A VYCISLENE SKODY SI MUZEME STRCIT JEDINE , NO VITE KAM, TO JE TAKOVE SHRNUTI POSTOJE PRACOVNIKU CT,brilantne zajistujici prenos z 5 prenosovych vozu narychlo sehnanych po cele republice, protoze vykvet televizni techniky mame momentalne u nas v Liberci. Zaverem bych snad jen dodal na Vasi ironickou poznamku, ze je docela mozne , ze by ta beckova obrana zahrala lepe nez ti borci z Acka. Novinarum , hlavne tem , kteri fandi nasi milovane zdar a Vam K. jeste vice.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 19:15 |  
      0 0

      Zdar Jiri, no clovece, mel bych par poznamek:-))
      - Cisse je cim trvale protezovany? Za acko vubec nehral, jakmile prisel trapp, prakticky bez jakekoli pripravy nastoupil on (coz se ukazalo jako spravne!), tedy Cisse je spise i pro KJ zalozni variantou..
      - Vaniak ze nepodrzel? Cim, kdyz sam pises, ze za goly nemuze? nerozumim
      - Odkopy nasich obrancu na konci zapasu? To bylo v danou chvíli to nejlepsi, co po inkasovanem golu mohly delat, jelikoz vepredu jsme vubec neudrzeli mic, nezbylo jim nez hrat jednoduse a ukopat to - udelali dobre, nepustili po druhem golu plzen uz k nicemu a neriskovali, ze hned prvni hrac v zaloze po rozehravce ztrati balon a bude z toho protiutok. Jinak si nemyslim, ze dvojice Hosek - Hubacek by nejak propadla, za goly v zasade nemuzou a podali solidni, byt misty nervozni vykon, problem byl jinde.
      - CT? no tak tentokrat se to nepovedlo, nakonec navsteva 9,5 tis. byla vzhledem ke kose a casu velmi dobra, nevim, zda by nakonec v jinem case prislo vic lidi.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 20:02 |  
        0 0

        Opravdu hazet neco na Vaniaka, ktery cely druhy polocas rval po vsech nasich hracich a jednou pri prerusene hre sel asi 30 metru od brany a dusledne tam neco vykladal dvema zaloznikum (uz nevim komu), to je opravdu ulet.
        Vaniak si byl dobre vedom, ze cela obranna hra ve druhe puli nebyla dobra a delal, co mohl, aby se to zlepsilo. Povzbuzoval, nadaval, burcoval.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          slaviator     před 16 lety 24.02.2009 20:39 |  
          0 0

          JJ, hodit to na Vaniaka by bylo strašně laciný. Možná moh při tom druhým golu zareagovat líp, skočit po střele - ale stejně by to bylo k ničemu, protože šla přímo do šibenice.. :( Limberský to v životě už takhle nekopne.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Wommi     před 16 lety 24.02.2009 22:19 |  
          0 0

          naprostej souhlas..myslim ze vaniak je posledni kterej mohl neco vic udelat,...sam jsem byl moc prekvapenej jak jenom rval a byl nasranej,..jeste jsem ho takhle nevidel..myslim ze kdyby moh, nekoho propleskne a nebo pujde do pole misto nich..dokonce i po konci zapasu servaval jednoho hrace po druhym!!:)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Khadgar     před 16 lety 24.02.2009 19:40 |  
      0 0

      Jojo, béčková polorozpadlá obrana by stopro zahrála líp. Zvlášť když její nejlepší (nebo teď už nejprotěžovanější?) člen říkal, jak je to v áčku v zápasech těžký a že si dost zvyká. Tak tam ty kluky dejme rovnou čtyři!

      Jinak Stando, jak šlo hlídání parkoviště v Liberci? Doufám že dobrý! A jedno doporučení, když už ti to s tím počítačem tak jde, nauč se prosimtě aspoň trochu psát.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      tantalos     před 16 lety 24.02.2009 21:03 |  
      0 0

      S Amadouem si přestávám být jistý. Líbí se mi jak jeho technika, tak jeho fyzické předpoklady, dokáže být tvrdý a občas vykouzlí nádherný fotbalový moment.
      Velmi sporná bude jeho schopnost přizpůsobit se vysoce organizovaným systémům, reagovat na pokyny, hrát kolektivně. Ve fotbalu, jak se hrál před čtvrt stoletím, by u nás mohl být hvězda, ale obávám se, že se Jiří1 blíží pravdě. Ono se totiž nemůže dařit sehnat ve Francii zadarmo hvězdu na každý pokus.
      Amadou mě vyděsil svým pitomým faulem před druhým (neuznaným) gólem Plzně. Sice nás tím možná zachránil před remízou, ale takovou hloupost by neměl udělat ani dorostenec. A věřím, že Studík by měl být v kádru áčka mnohem spíš.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        Khadgar     před 16 lety 24.02.2009 21:07 |  
        0 0

        To by ale nesměl Jirka víc marodit než hrát...

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 24.02.2009 23:40 |  
      0 0

      Dobrý den, Jiří, zaujala mne vaše úvaha, že Cisse neumí dostatečně česky. Totéž si pravidelně říkám u vašich příspěvků. Mohu se optat, je pro vás čeština rodným jazykem nebo jste spíš Ukrajinec nebo Vietnamec. Díky za odpověď.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        DrFe1     před 16 lety 25.02.2009 00:13 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        tantalos     před 16 lety 25.02.2009 00:15 |  
        0 0

        Když jsme u té češtiny, před nebo patří čárka, jde o souvětí vylučovací.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          bongor     před 16 lety 25.02.2009 11:02 |  
          0 0

          Souvětí vylučovací je,když se sedí na WC.Tam to jde samo tantale.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            tantalos     před 16 lety 25.02.2009 13:49 |  
            0 0

            Jak je vidět, tobě to jde samo i v diskusi.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              Jiri1     před 16 lety 25.02.2009 17:42 |  
              0 0

              Zdravim, abych pravdu rekl, experti mne opet neprekvapili a zdejsi korektori funguji opravdu uzasne, takze mily Milosi parkoviste, koleje, sportovni areal je i bez me pusobnosti zcela OK, diky za peci, obranu becka povazuji skutecne za kvalitni a v lize bych se ji nebal postavit Huzgi pokud se pamatuji jste slusny clovek a delate neco v mediich , tak zustante slusnym, nakonec to opravdu nemusite cist, jinak od Vaniaka uz jsem videl skutecne lepsi vykony a jestli rval, tak to neznamena , ze jeho vykon nemel byt kvalitnejsi. hlavne kdyz sam rika , jak mu jde o titul, Hosek potrebuje jeste zrat a to hodne coz se ukaze v dalsich tezsich utkanich, Cisse kope za opravdu maly peniz, ale vsem i Vam Martyni bych jen pripomenul jeho vykony z becka , kde opravdu hlavne v defenzive nepatril k tahounum a opravdu je treba vse videt maximalne kriticky, jinak nam zase panove H a B budou predpovidat titul a bude h......., zaverem snad k te Ceske televizi, tady NA vAS V NEJBLIZSI DOBE CEKAJI DALSI MILE PREKVAPENI , JENZ SE BRZO DOVITE.

              • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                Khadgar     před 16 lety 25.02.2009 23:46 |  
                0 0

                Stando, to si mě asi s někým pleteš. Miloš opravdu nejsem. Myslim že na oficiálkách se moje jméno i prokeclo.
                Jinak největší expert tu jsi ty a taky si nepřekvapil.

  23. Re: Slavia - Plzeň 3:2

    slaviator     před 16 lety 24.02.2009 20:42 |  
    0 0

    Ideální sestava 17. kola fotbalové ligy podle médií: Belaň - Kroča, Trousil, Řepka, Pavlík - Lička, Berger, M. Jarolím, Dostálek - Mahmutovič, Fořt. / Jarolíma jsem tam čekal.. :-)) Ale Fořt je přece jen překvapení pro mě. Hrál dobře, to ano, byl jeden z nejlepších slávistů... Ale o to je to horší, že to stačilo, aby se dostal do All stars... Většinou tam bejvaj spíše ti, co dávaj góly :) i když pravda že to je asi to jediný, co Pavlovi scházelo... Měl dvě asistence?

    • Re: Slavia - Plzeň 3:2

      quelhar (admin)     před 16 lety 24.02.2009 21:34 |  
      0 0

      Taky to chce videt souvislosti - Forta tam dala jen tri media z jedenacti. Dokazu si predstavit, ze v tomhle kole dostavali hlasy hlavne zaloznici, Sport taky postavil sestavu 4-5-1.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:2

        slaviator     před 16 lety 24.02.2009 22:10 |  
        0 0

        Tak tři hlasy z jedenácti stačí do ideální sestavy kola... :( S těma útočníkama je to vážně v lize nahnutý... ŠKoda, že Goce nedal ten hattrick... :-)

        • Re: Slavia - Plzeň 3:2

          Viking     před 16 lety 25.02.2009 10:53 |  
          0 0

          Mně tam chybí reprezentant Hušek:-) Zatím má super bilanci, průměr 4 minuty na zápas (liga plus repre).

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            bongor     před 16 lety 25.02.2009 11:00 |  
            0 0

            Hned píšu do sportu a na ministerstvo pro mládež.Mně taky vadí,že reprezentant Hušek není uveden v sestavě kola a důrazně se proti tomu ohrazuji!Takhle se nakládá s našimi největšími talenty.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:2

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 25.02.2009 11:41 |  
              0 0

              A to si vezmi Bongore,
              že dneska ve Sportu vlastně Sparta všem novinářům vychází daleko pozitivněji a důrazněji. Už vlastně přes týden, co vydání, to masáž o Spartě a Chovancovi. A teď ještě ten Pavlík Horváthů.....? Já bych už docela navrhl přejmenování tohoto deníku na "Spartadeniksport". A Hušek se tam dostane, "oni" to už nějak zařídí....... Sokrates55

              • Re: Slavia - Plzeň 3:2

                bongor     před 16 lety 25.02.2009 15:14 |  
                0 0

                Všimni si Sokrate,že já tomu bolševickýmu plátku už nějakou dobu říkám SPART.To je taky dobrý název.O sraltě však už se to tam hemží ne týden,ale měsíc.Je vidět,že nedáváš pozor.Já zase Ti děkuji za informace,protože už jsem to nevydržel a přestal jsem to kupovat.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:2

            slaviator     před 16 lety 25.02.2009 15:43 |  
            0 0

            Proto se nemohou tyhle All stars brát vážně, když tam není takovej plejer jako Hušek. :)