Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

Přichází dlouho očekávaný okamžik, startuje jarní část Gambrinus ligy! Konec spekulacím fanoušků, v pondělí od 17:15 buď v Edenu, nebo na ČT2 vstoupí Slavia v dohrávce 16. kola do jarní části ligy. V tolik kritizovaný čas se Slavia bude muset obejít bez šesti hráčů v čele s kapitánem Brabcem.

Uvidíme tak novou stoperskou dvojici, kterou tvoří talentovaní Suchý a Hošek. "Nebál bych se je nasadit ani v zápase evropských pohárů," nechal se nedávno slyšet Karel Jarolím. Právě Jan Hošek patřil k nejpříjemnějším překvapením zimní přípravy, během které šest hráčů odešlo, přišlo sedm nových a z hostování se vrátil mladík Jablonský.

V akci uvidíme i nový útok, trenér Jarolím vsadí na osvědčené duo ze zimní přípravy Fořt - Besta. O pozici dvojky se s mladým Divišem popere Romanovs, pravděpodobně na lavičce začne Pekhart. Naopak v základní sestavě by se mohl objevit James Dens, jak nedávno naznačil slávistický stratég Jarolím. Představit by se měl i Petr Trapp, který do Slavie přišel z tábora pondělního rivala, FK Viktorie Plzeň.

Té po šestnácti kolech patří průběžná sedmá příčka. Západočechy vede Pavel Vrba, který nabádá mužstvo k útočné hře. V Edenu bychom tak mohli vidět zajímavý duel. Viktoria v zimě spíše posílila, přišli Daněk, Ševinský a mladý Polák. Odešli hráči, kteří se až na Trappa dlouhodobě neprosadili.

"Skutečná výkonnost se ukáže až v zápasech, ve kterých o něco půjde, ale víme, jakým způsobem se bude Plzeň u nás prezentovat. Doufám, že se na ni dobře připravíme a budeme schopni eliminovat silnou stránku Plzně a naopak využít její slabiny," řekl před pondělním duelem Karel Jarolím.

Tomu budou chybět zranění Dřížďal, Kaufman, Šmicer a Litteri, nemocný Volešák a vykartovaný Brabec. Otazník visí nad startem Černého.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - James Dens, Suchý, Hošek, Hubáček - Belaid, Trapp, Jarolím, Janda - Besta, Fořt.

V deníku Sport si zítra budete moci vzít kupon se slevou 50% na utkání s Plzní. Tak snad dorazí co nejvíce fanoušků!

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    slaviator     před 16 lety 22.02.2009 13:58 |  
    0 0

    Vaniak - Dens, Suchý, Hošek, Hubáček - Belaid, M.Jarolím, Jarolím, Švento - Besta, Fořt.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      tolsimir     před 16 lety 22.02.2009 14:00 |  
      0 0

      misto jarolima si asi myslel Trappa a tak to asi skutecne bude :-)

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 14:17 |  
        0 0

        Anebo nemyslel..

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        slaviator     před 16 lety 22.02.2009 15:49 |  
        0 0

        Jo, pravda.. :-))) Váhal jsem mezi Cissé a Trappem a zda bude nebo nebude Janda nebo Ivana na pravé záloze, nakonec z toho vyšel tenhle patvar... Ale kdo ví, třeba by si KJ i troufnul si ještě zahrát.. :))))

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      coolair     před 16 lety 22.02.2009 14:02 |  
      0 0

      Hm, že by si zahrál i trenér? Nebo že je Marek Jarolím za dva? :-)
      Sestava je tentokát celkem jasná: Vaniak - Dens, Hošek, Suchý, Hubáček - Belaid, Tramp, Jarolím, Švento - Fořt, Bestia

  2. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 14:15 |  
    0 0

    Tak vám nevím, jak moc je ten Dens reálný, třeba KJ jenom mlží:) Jandu určitě nečekám v základu, podle mě je tam jasnej Dušan. Tipuju takto: Vaniak, Grajciar, Hošek, Suchý, Hubáček, Belaid, Trapp, Jarolím, Švento, Besta, Fořt.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      Mikina     před 16 lety 23.02.2009 09:25 |  
      0 0

      vidim to taky takhle verim ze sila edenu pomuze

  3. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    Khadgar     před 16 lety 22.02.2009 14:22 |  
    0 0

    Plzeň - Rada vykartovaný, Ševinský nejistý, Horváth po chřipce, v bráně Ticháček, na stoperu nesehraný Polák. Čili problémy s novými hráči a nesehraností nejsou jenom u nás, ač v médiích nic jiného není.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 14:24 |  
      0 0

      A na DZ mozna Limbersky, ktery tam hral jen asi dva zapasy v priprave.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 14:30 |  
        0 0

        A fandům se tam líbil podobně jako nám Laty..

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 14:38 |  
          0 0

          Tak hlavne at nedopadneme jako Bayern - prevaha, neuznany regulerni gol, dva inkasovane a posleze prohra 1:2. Podobne Barcelona doma jasny favorit a prohra 1:2

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 14:40 |  
          0 0

          Na druhou stranu občas vystřelil...

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 15:21 |  
            0 0

            Myslíš Laty? To ano, ale on vystřelil i jako stoper. . třeba to památné derby 4:1 :) Ale DZ prostě neni jeho post, je tam slabší, takhle jsem to myslel vzhledem k Limberskému, resp. jak to hodnotili Plzeňáci.

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 18:05 |  
              0 0

              Jo, já vim jak jsi to myslel. Tim mě právě vždycky nasral Tavares že nevystřelil. Až teda na ty dvě hlavy proti Spartě a ??, a tu patičku, jak dával gola. Ale jinak si fakt nepamatuju kdy vystřelil

              • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 19:04 |  
                0 0

                TJ střílel stejně často jako Hubajz:-) Věřim, že Trapp v tomhle směru bude aktivnější, což se mi ostatně jevilo už v poslední přípravě.

              • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                Jakubisko     před 16 lety 23.02.2009 07:35 |  
                0 0

                Na podzim ve Zlíně napálil pořádnou pumelici spoza vápna, co skončila tak metřík vedle...ta přímo volala po gólu :) Ale byla to vzácnost, to je pravda :)) Jinak ta druhá hlava byla proti Mostu a patička proti Bohemce

  4. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    Viking     před 16 lety 22.02.2009 15:15 |  
    0 0

    Tak dneska Zlín smolně přišel o tři body, byl fotbalovější, bojovnější, Žižkov hodně zklamal.

    Mimochodem, co se teď děje v Brně, je hnus první kategorie. Když to vidím, tak jednoznačně doporučuji je prostě na stadion nepouštět a sektor nechat prázdný. Je nějaká povinnost pustit hostující fanoušky na stadion??? Fakt hovada.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      slimak     před 16 lety 22.02.2009 15:38 |  
      0 0

      je fakt, že snad v itálii to takhle řešili..mohl by ale byt problem pred stadionem a s tim, ze by se mohli infiltrovat mezi normalni fans a to by byl problem jeste vetsi..v Brně to absolutně nezvládla pořadatelská služba, očekával bych zavřený stadion brna i ostravy na 1 zápas. hlavně se musí ale něco dít-větší represe, ukončení zápasu..jsem zvedav, jak to bude vypadat u nás za 14 dní :)

  5. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 15:39 |  
    0 0

    Na fotbal půjdu bohužel sám. Přítelkyně tomuto bohulibému sportu neholduje (což ji za zlé určitě nemám) a pro některé mé přátele je nepřekonatelným problémem zima a pro jiné prý neatraktivní soupeř :-). Inu, já osobně se těším na výkon Trappa, zda jej soupeř a bývalí spoluhráči nějak namotivují k nečekanému výkonu. Stoperská dvojice Suchý - Hošek by mohla být dobrá, ale sám bych je nepředceňoval. Přeci jen, zkušenosti tam (hlavně u Hoška) nejsou (a víme, že i Sucháč někdy dokáže udělat pěkný kiks), na druhou stranu, kde jinde by ty zkušenosti měli získat, že?
    To, co se děje v Brně je pěkný hnus (fuj!).

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      bongor     před 16 lety 22.02.2009 17:00 |  
      0 0

      tak koukám,že rumuni nic neponechávají náhodě.Čistě náhodou v Olomouci píská Královec.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        jnnxx     před 16 lety 22.02.2009 17:23 |  
        0 0

        ....no a snaží se taky uhrát kontumačně, jistota je jistota...

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          Khadgar     před 16 lety 22.02.2009 17:28 |  
          0 0

          ...olomoučtí pořadatelé zápas totálně nezvládli, házeli světlice mezi mírumilovné fanoušky hostujícího týmu... :-))

          ale k jeho cti, zatim to docela zvládá, pár zákroků na sralťany tam pouštěl.

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            slimak     před 16 lety 22.02.2009 17:54 |  
            0 0

            zapas to je zajimavy a můze skoncit jakkoliv. sparta pokracuje ve stylu podzimnim, jen s vetsim pohybem..trochu se bojim olomoucke obrany, ktera nepusobi prilis jiste..dobre hraje melinho a toleski..

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              slimak     před 16 lety 22.02.2009 18:53 |  
              0 0

              bohuzel moje obavy z olomoucke obrany se potvrdily..

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            bongor     před 16 lety 22.02.2009 18:40 |  
            0 0

            Házeli světlice pořadatelé zlí?Mezi hodné rumunské fandy?Tak to je jistá kontumace a poprávu!A zavřít stadion na tři zápasy.A pro úplnou jistotu zavřít i Eden,protože slávisti je určitě navedli.To by bylo abychom si v té naší kaprlize neudělali pořádek.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 18:12 |  
      0 0

      A nejen v Brně.. nějak jsem se naivně domníval, že když u toho nebude policie, mohla by se částečně situace uklidnit, jak známo samotná přítomnost policie některé fanoušky provokuje, někdy dokonce sama policie dělá víc škody než užitku. Místo toho ti debilové mezi námi toho využívají k tomu, aby ukázali, jaký jsou machři. Zdá se že pomůže jen represe, nevim jak jinak.. a to pyro povolený bejt nemůže, kdo zajistí že to nebude jen okrasný pyro a že se nedostane do rukou kreténů? Není jiná možnost než aby bylo zakázaný a aby se porušení zákazu důsledně trestalo.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        slaviator     před 16 lety 22.02.2009 21:42 |  
        0 0

        Bývalej kolega co byl v Brně coby baníkovec v kotli hostí mi po zápase napsal.. "taky jsem byl na polise vzdycky strasne nasrany, ale tohle byl jasny dukaz, ze to bez nic hproste nejde.. alespon pokud mame takove zakony, jake mame.. poradatelu se vubec nikdo neboji, ta hovada na ne hazela vsemozne veci, jeden je zacal strikat hasicskym pristrojem, ale hned jak prisli policajti, byl klid, vsichni zdrahali zpatky do sektoru". Ono by "stačilo", kdyby si těch pár jedinců co dělaj bordel zpacifikovali prostě a jednoduše mezi sebou. Bohužel tak snadná to ale zase asi nebude no

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          PetCC     před 16 lety 22.02.2009 22:04 |  
          0 0

          Ty slušnější Baníkovci za nima měli zavřít tu bránu, aby se nemohli mezi ně schovat :-)

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            slaviator     před 16 lety 22.02.2009 22:07 |  
            0 0

            To jo :-)
            Hele, jak to vůbec teď je, když někdo dostane nyní zákaz vstupu na stadion? Musí se hlásit pak na služebně, když "jeho" tým hraje? Protože jestli ne, tak nechápu k čemu ty zákazy víceméně jsou, když se u vchodu nekontroluje... :-)

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 00:31 |  
              0 0

              jj přesně tak to je, msí se v době zápasu, hlásit na služebně

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      tolsimir     před 16 lety 22.02.2009 19:01 |  
      0 0

      Co dodat, Sparta jedna nahodna akce a vlastni gol a pak uz jen uradovani Kralovce.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 19:03 |  
        0 0

        Nj, docela haluz ze strany rudochu, tutovka vicemene zadna, nahodny gol, odvolana penalta... Byl to remizovy zapas a holt Sparta nemela takove nemehlo, jako je Skerle... Porad vedeme o sedm bodu a mame zapas k dobru, nic tragickeho se nedeje. A hra Sparty rozhodne neslibovala, ze by meli rudosi ligu valcovat.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        Wommi     před 16 lety 22.02.2009 19:04 |  
        0 0

        ..no kazdopadne hrat v tomhle fotbal je ostuda,..kdyt to vubec nesvedci o tom kdo hraje aspon trochu kvalitneji,..ale kdo to nejak ukope a ma vic stesti

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 19:04 |  
        0 0

        jo, to se zas dockame paradicek.. Kralovec si to zkusene pohlidal.. i ta finta s puvodne narizenou penaltou vysla dokonale.. jinak olomouc bohuzel ale taky nic nepredvedla a proti spartansky obrane se nedokazala nijak prosadit...

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          slimak     před 16 lety 22.02.2009 19:07 |  
          0 0

          byla to fakt komedie, ale jestli penalta byt mela nebo ne, to si nedokazu posoudit..jinak skerle byl fakt hroznej..

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          tolsimir     před 16 lety 22.02.2009 19:08 |  
          0 0

          Hlavne me vubec nepresvedcil Toleski, ze by mel byt nejak platny pro Slavii. Mel to tezke, to samozrejme ano, ale akorat ztracel mice a simuloval - tedy jen navazani na pripravne zapasy ve Slavii

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            slimak     před 16 lety 22.02.2009 19:09 |  
            0 0

            problem olomouce bylo mimo jine i to, ze vubec nehrali po křídlech. nikdo tam nenabihal a tedy nemohl ani nebezpecne centrovat..goce to mel tezke a z olomouckych utocniku byl urcite nejlepsi

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 19:18 |  
            0 0

            jojo, goce bohuzel hodne ztracel balony a padal, takhle to nejak vypada, kdyz se mu nedari.. mozna sparta trochu zlepsila defenzivu, olomouc byla skutecne bezradna ve hre dopredu.. coz tedy sparta v ofenzive taky..

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 19:22 |  
            0 0

            Olomouc měla více míč v držení. . či lépe řečeno častěji poskakoval poblíž nohou jejich hráčů, ale jinak to byl fotbal k ničemu. A to je prosím jeden z nejlepších trávníků v lize! Na verdikt o rozhodčím si počkám na dohráno, ale každopádně závěr vůbec nezvládl. A jinak jsem dnes viděl "taky" typického Toleskiho, bohužel tu nežádanou část. . samej pád a gestikulace, ale produktivita nula, beru že je tam chvíli atd., ale jenom to podotýkám v souvislosti s těma plačkama, co tu psaly, že pouštíme nejlepšího hráče. . Nicméně ten závar před koncem byl až "slávistickej". I z takovejch věcí nemusí bejt gól:(

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              tolsimir     před 16 lety 22.02.2009 19:25 |  
              0 0

              No ja si vzpominam jak na jare z tohohle zaveru dal Tavares patickou gol proti Bohemce, to byla parada :-) . Skoda, ze za Sigmu zadny Tavares dnes nehral no

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          Wommi     před 16 lety 22.02.2009 19:14 |  
          0 0

          kralovec nekralovec,..olomouc nic nepredvedla,..nemohla vyhrat...ja bych za tim nejakou divnou hru rozhodciho nevidel,...az na tu moznou penaltu myslim docela piskal,..celkem i docela proti sparte..

          ..pokud by olomouc dala 2 goly,..vyhraloa by a nejakej vykon sparty nebo rozhodciho by ji byl..vime kde.

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            Wommi     před 16 lety 22.02.2009 19:40 |  
            0 0

            ..jo a jeste poznamka k vachovi,...myslim ze dnes nepredvedl nic, co by stalo za rec..ale doufam, ze se treba aspon rozehraje (/aspon doufam, pokud by se mel vratit domu

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 19:55 |  
              0 0

              zapas jsem nevidel, ale podle sestrihu byl u obou golu nejak namotanej..

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            jnnxx     před 16 lety 22.02.2009 20:16 |  
            0 0

            ...mají prostě kliku, i když hrajou kulové, tak nějakou záhadou/štěstím zvítězí. No což, nehráli zase tak abychom měli mít nějaké vysoké obavy, máme to ve svých rukou....

  6. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 21:08 |  
    0 0

    Uz to pomalu vypada, ze pokud zitra vyhrajeme, tak povedeme tabulku alespon o 8 bodu (stejne jako pred poslednim zimnim kolem)

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 21:13 |  
      0 0

      fajn, jeste jsme ale nevyhrali. zacatek je dulezitej. sparta nehrali nic, ale muzou se chytit.. no ale hlavne abychom se chytili my..:-))

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 21:54 |  
      0 0

      Tak vyhra znamena dokonce vedeni o devet bodu... Nicmene Bolka dneska dost dobry vykon, rekl bych, ze o dost lepsi nez Sparta.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        zz     před 16 lety 22.02.2009 22:02 |  
        0 0

        To myslíš vážně, že Bolka podala dobrý výkon?
        Viděl jsi její standardky? Ty byly ještě horší než naše. A to je co říci.
        Nechápu, že se k tomu Poláček pořád hrnul a nepustil k nim třeba Nečase.
        A centry ze stran byly taky hodně špatné.
        V první půli se mi hodně líbil Hloušek, loni jsem tu o něm psal.
        Vypadá to, že si můžeme dovolit ztráty, protože naši největší pronásledovatelé budou taky ztrácet. Máme náskok z podzimu a to je velká výhoda.
        Vše nám hraje do karet.
        Ostrava to bude mít těžké proti Žižkovu na špatném terénu a Brno by mohlo obrat Bolku o nějaký bod.

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          slaviator     před 16 lety 22.02.2009 22:05 |  
          0 0

          On to myslel ironicky.. :)

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 22:08 |  
          0 0

          Ale jo, standardky mizerne, centry Macha zrovna tak. Ale prakticky celou druhou puli mela Bolka konstantni tlak a v porovnani s odpolednim vykonem Sparty jsem to videl jako o tridu jinde (ale samozrejme sehral svou roli i spatny teren v Olomouci). Hlousek se mi taky libil, jako jediny hrac Jablonce se nebal mic potahnout, pripadne udelat klicku. Naopak Haurdic nic moc.
          Mas pravdu, ze nam hraje vse do karet. Kluci by zitra nemeli citit tlak a hrat v pohode. Doufejme, ze teren bude v Edenu dobry.
          Co rikas na vykon Sparty?

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            slaviator     před 16 lety 22.02.2009 22:26 |  
            0 0

            Haurdič nebyl sice moc vidět, ale nahrál Lafatovi na vítěznej gól.. :-) To se taky počítá, ne? :)

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              Miklos     před 16 lety 22.02.2009 23:08 |  
              0 0

              Hloucka se mi taky hodne libil. Hlavne svou rychlosti, ale jen prvni polocas. Ve druhem totalne odesel fyzicky a prestal i branit. Neco jako Cizek. Je mladej tak se trochu divim ze nema kondici na vic nez polocas, ale mozna nema natrenovano. Jinak za Jablonec hral dobre i ten Loucka jak ho chtela Ostrava. Z MB me zaujal Kudela. Ta Sparta ale umi prodavat. Ostrava taky ztratila v Brne a tak nam to hraje do karet. Vacha predvedl v Brne vykon jen o trosicku lepsi nez tenkrat Gebre. Ale je to v nem musi se tosicku otrkat v lize. Snad ho Vecra podrzi. Premyslel jsem o tom, ze Ostrava nebude asi mit penize na uplatneni obce jak u Vachy tak u Hableho. Hable hral dobre. Nakonec by se nam mohl Vacha vratit rozehranej z Ostravy a vsichni by Dolezala uctivali jak to dobre vymyslel:) Sparta dnes po silackych vysledcich ze Spanelska pomalu navazuje na podzimni vykony. Kdyz ji ale budou tlacit rozhodci jako jeji verny fanousek Kralovec tak se o ni nebojim a ty pohary ukopou. Jinak reprezentant Husek dnes stridal v zaveru a vsehovsudy uhral zlutou kartu. Snad ho nemine pozvanka na dalsi sraz po takovych vykonech. Nebo ji dostane Kusnir?:) Tesim se na zitra. Mohl by to byt zapas kola proti velmi dobremu souperi. Kdyz jsem shledl ty dnesni nerozehrane vykony, premyslim jak to bude zitra.Trochu me z toho mrazi.

              • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 23:14 |  
                0 0

                Jen poznámka..Gebre měl v sestřihu asi 3 slušný centry..

                • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                  Miklos     před 16 lety 22.02.2009 23:17 |  
                  0 0

                  jo jo Gebre je v Liberci pomalu oporou! Uz je skoro Libereckej. Na 100% ho koupi.

                  • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 23:21 |  
                    0 0

                    S tim se asi počítá. Myslim, že by KJ spíš zamotalo hlavu, kdyby na něj neměli a on se v létě vrátil..

                    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                      Miklos     před 16 lety 22.02.2009 23:26 |  
                      0 0

                      Stejne se na nem asi vydelalo. Nepomatuju za kolik prisel z Jihlavy, ale verim ze Dolezal to mel vymysleny. Zejtra vybehne James a vsem vytre zraky. Jinak Lira za Brno zahral taky dobre. Mozna to bude jaro brazilcu.

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 23:09 |  
          0 0

          Hloušek mě zaujal, z druhé strany snad leda Kalina, ale popravdě jsme viděl 1. půli a kus 2., Jablonec docela překvapil, ale on i u nás předvedl dobrý výkon. . kdyby nás zkraje nepodržel Vaniak, mohlo to být podobné. Na zítřek jsem zvědavý, podle dojmů ze Slovanu jsem docela optimista, ale Plzeň to přes zimu taky zkvalitnila, takže to asi bude náročné. Věřím, že Eden zafunguje a že to zvládnem. Teď mají naši soupeři hodně utkáni mezi sebou, tak by bylo dobré nějak jim odskočit. Si ce píšeš, že Ostrava to bude mít těžké, ale já jí docela věřím, Žižkov byl poměrně zoufalej. Na druhou stranu na čem se dneska hrálo, tak mi upřímně vstávaj vlasy na hlavě ohledně zápasu s Bohemians. to, co jsem viděl z "Otova" Kladna nemá nic společnýho s kopanou. .

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            Miklos     před 16 lety 22.02.2009 23:20 |  
            0 0

            Na Bohemku se bude hodit Bestie. Takovihle hraci jsou do bahna nejlepsi. Obrance se pomalu boji zpracovat si balon kdyz nekdo lita okolo. Besta by se do toho mice klidne i zakous a dobehl s nim do brany. Platila by takova branka?:)

            • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 23:25 |  
              0 0

              Na Bohemku by se spíš hodil ten Strahov.. Fakt nevim, každopádně jestli se bude hrát na žižkově, tak čekám humus fotbal a skoro bych nasadil Forda s Pekhartem..

              • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                quelhar (admin)     před 16 lety 22.02.2009 23:30 |  
                0 0

                Proc dve veze, ktere se tam budou borit po kolena? Naopak radsi Senkerika s Bestou, kteri budou mit vetsi sanci udelat aspon jednu klicku za zapas a rozhodnout, podobne jako Toleski ve Zline.

                • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.02.2009 23:36 |  
                  0 0

                  Protože bych čekal hrůzomač, ve kterym je vlastně veškerá taktika nebo um na houby a rozhodne nějaká blbá standartka nebo nákop.. Ale tak ještě nepředbíhejme.

                • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:28 |  
                  0 0

                  presne tak.. mimochodem vcera jsem psal, ze goce nebyl dobry, ze sestrihu je ale videt, ze mel dve pekny akce, jedna mela koncit penaltou.. no to zas neni tak spatne

                  • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:35 |  
                    0 0

                    Já bych byl opatrnej. Podle mě to fakt spíš zkoušel na penaltu, ale uvidíme..

                    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:48 |  
                      0 0

                      podivej se na fotbalizive.. blazek ho sestrelil, vubec nemel cas o necem premyslet

                      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:53 |  
                        0 0

                        goce blazka mozna ani nevidel, stihal prekopnutej mic, pri opakovani je to cim dal horsi..

                        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                          quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 11:10 |  
                          0 0

                          Jj, z opakovacky to vypada jako jasna pentle.

                          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                            quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 11:12 |  
                            0 0

                            A to radeji jeste nikdo ani nezminuje onen spartansky gol, kdy Berger nahraval Bonymu podle me do ofsajdu, ten se viditelne zapojil do hry, takze se klidne mohl mavat a piskat ofsajd.

                  • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                    slaviator     před 16 lety 23.02.2009 18:11 |  
                    0 0

                    to nebyl goce, ale rossi, ne?

              • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                Miklos     před 16 lety 22.02.2009 23:31 |  
                0 0

                No mozna mam na Pekyho spatny nazor, ale myslim ze z bahenich zapasu by byl spis rozladenej a vypustil to. Ale rad bych se mylil. Ale ten Fort by to urcite urval to jo. Bohemka dneska rupla s Kladnem, takze budou o to vic makat:(

                • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

                  DKNL     před 16 lety 23.02.2009 06:58 |  
                  0 0

                  Poradte,zaregistroval jsem se do tipovačky,ale nevím,jak se dostat na ty zápasy,abych je mohl natipovat.Dík.

  7. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:09 |  
    0 0

    Jinak jak jste videli tu penaltu? Kralovec ji videl takto: "Toleski šel pokutovým územím, Blažek na něj vyrazil, byl by u míče dřív, ale Toleski si ho v posledním okamžiku před střetem předkopl a potom přes Blažka přepadl". To je podle me presny popis penaltovyho zakroku brankare, utocnik si staci mic jeste posunout, takze je u nej brankar pozdeji a utocnika sestreli. Tak to presne bylo. A novinari vsude pisou jen o tom, jestli kralovec ukazal dlani nahoru nebo dolu a ne jestli penalta byla! Uroven zdejsi zurnalistiky je k placi.

    A jeste k tomu Brnu. Nechapu ze policie zahnala fanousky, ktery vnikli na plochu zpatky do sektoru. To je prece uplne k nicemu, mela je vyvest a potrestat.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      edua     před 16 lety 23.02.2009 10:28 |  
      0 0

      Tak jak jsem to viděl já, tak bych penaltu taky nepískl. Ale faktem je, že jsem to viděl jen jednou. Ale to rozhodčí taky.
      Myslím, že naši novináři se snaží jen z komára udělat velblouda a klasicky hledají senzaci tam, kde není.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      lassiter     před 16 lety 23.02.2009 10:31 |  
      0 0

      Tak zákrok moc dobře vidět nebyl, těžko říct. Jinak nemyslim, že by pískal penaltu, ale to už je jedno, protože hodina H se blíží :-) Jsem zvědavej na návštěvu, myslím, že 8K by bylo pěkných, ale nevim nevim. Sám jsem zvědavej, jak tu v půl pátý prokličkuju mezi šéfy s šálou na krku...

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.02.2009 10:38 |  
        0 0

        Souhlasim. Ted uz je to jedno, Sparta ma tri body, ale nemusi nas to znepokojovat. Nasi dva nejblizsi souperi prohrali a Sparta mezi ne nepatri. Kdy jindy by uz hraci meli byt v klidu. Misto nervozity z toho, ze se Boleslav priblizila na tri body rozdilu je tu klid, rozdil je stale sest bodu a kazdy bodovy zisk ho navysi. Verim, ze ukazeme, na co mame a ze nenechame nikoho na pochybach, ze pro titul dojdeme. Jak ukazal zapas Boleslavi, priprava nic neznamena (Bolka celou pripravu jen vyhravala a v ostrem zapase padla). Presto verim, ze opet dame alespon dva goly a v Edenu dva nedostaneme, takze vyhrajeme.
        Taky jsem zvedavy na navstevu. Zima nakonec neni tak velka jako pred tydnem, vitr by snad taky nemusel moc foukat a pred destem nas chrani strecha. Cas vykopu je debilni, ale zase je v dnesnim Sportu 50% sleva na vstupenku. Myslim si, ze by pres 8k byt melo, mozna i pres 9. Kazdopadne by to mela byt opet navsteva kola.

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:38 |  
      0 0

      Ještě to asi rozeberou v dnešním studiu, ale myslim, že spíš šel pro penaltu, Blažek tam byl hodně rychle, podle mě to bylo přes míč.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        edua     před 16 lety 23.02.2009 10:43 |  
        0 0

        Tak dnešní čas je vážně pěkně .... nevhodný. Místo abych uvítával začátek jarní části na tribuně, budu uvítávat přednášejícího v posluchárně:-) Ale noťas a internet to jistí:-)
        Doufám ve výhru, ale bude mi stačit "jen" 1:0, ale více v takovém případě ocením výkon, protože spíše výkon "vyděsí" naše další soupeře než výsledek po mdlém výkonu.

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          malan (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 14:44 |  
          0 0

          nesmíš tolik šprtat:)Výpisky z přednášky si přece od někoho seženeš.

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            edua     před 16 lety 23.02.2009 16:45 |  
            0 0

            To je po x letech první přednáška, kterou navštívím. Je to předmět, který se mi hodí ke psaní diplomky a svědomí by mi nedovolilo se ulít:-)

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:47 |  
        0 0

        tak to mel byt roh, sam kralovec rekl, ze golman mic nezasahl. poku je to tak, nevim kdy jindy by se mela piskat penalta.. no nic, jak pise quelhar, hlavne bychom meli ukazat dnes silu v edenu, vzadu hrat na nulu a kvalitni hrou si vytvorit nejaky sance a vyhrat. zatim nejsme pod buhvijakym tlakem, tak snad nebudou kluci nervozni

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 10:53 |  
      0 0

      Zdravím,
      v ČT říkaji, že faulovaný byl Rossi ale to není podstatné. Já si myslím, že penalta se pískat měla a u Královce se jasně projevila náklonost ke Spartě. Ale nepostřehl jsem, že by nějak měnil verdikt jak media nadhazují, celou dobu byl klidný a zřejmě opravdu ukazoval na odkop od brány i když dost nešťastně. Byl to podobný případ jako Suaréz s Kubou Divišem teď v Amsterdamu s tím rozdílem, že Kuba zůstal stát a Blažek mu skočil pod nohy. Je to otázkou jak rozhodčí obecně posuzují tyhle zákroky ve vápně kdy si útočník jasně ukopne balon do autu a čeká až ho golman sestřelí. Jinak už v tom vysvětlení vidíme nejasnosti jako "Blažek tam byl dřív ale Toleski si ho předkopl" - tak jak tam mohl být Blažek dřív?
      Ale nebral bych to nijak fatálně, u Královce je jasný, že hraje pro Spartu, snad mu Macela dá stop, ostatní rozhodčí jim snad nadržovat nebudou. Dnes si můžeme vytvořit velice důležitý náskok, záleží jen na nás a věřím, že hlavním hráčem na hřišti nebude rozhodčí.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.02.2009 11:59 |  
        0 0

        mozna je to nejen pro spartu, ale proti kubickovi..

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          lassiter     před 16 lety 23.02.2009 12:25 |  
          0 0

          No, koho bysme do toho ještě zatáhli?

          Ještěže už za chvíli začne jinej match a bude se mluvit o něčem jinym, třeba o golech Forda. Protože na e-fotbal píšou, že "Hlavně Fořt by mohl být velkou zbraní domácích. Proti Plzni se mu minule dařilo, v roce 2006 před svým odchodem do Toulouse jí vstřelil tři branky." To mi přijde argument jak sviňa, takže se těšim na hattrick :-) Spíš jsem ale zvědavej, jak si povede naše obrana. Marek poprvé jako šéf, Hošek vůbec poprvé, vpravo Grajciar... Slovan ji moc nevyzkoušel, mistrák bude něco jinýho, zvlášť pro Hoška to bude těžký. Snad to zvládnem.

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        mart     před 16 lety 23.02.2009 13:29 |  
        0 0

        Dobry den panove :). Tu Olomouc jsem nevidel, a tudiz ani tu "penaltu".
        Doporucil bych vsem kdo mohou se vecer po zapase podivat na sestrih z Anglie. Naprosta parada! Svetovi rozhodci (?!?!)
        ManU-Blackburn....muj oblibeny rozhodci pan Webb.... penalta proti ManU se nepiska, ani kdyby mu utrhnul hlavu!( v tomto pripade Pedersenovi :D) Ronaldo se nevylucuje! Nikdy!
        Jeste lepsi rozhodci "daroval bod" Stoke City na ukor Portsmouth. Penalta za rameno?!?! .... tak mozna za to mohla rozhodciho spatna znalost anatomie...nebo pravidel fotbalu :). I druhy gol Stoke vypadal dost "podezrele"...
        Skutecne mi pripada, ze tzv. "ROZHODCI" kurvi sport (nejen fotbal) jak to jen jde.
        Je to jen dalsi priklad po minulem tydnu. Kdy se rugbisti Anglie pokusili hrat proti Walesu, .... ale opet hlavne proti panu rozhodcimu Kaplanovi. Prekvapive neuspeli. "Vosefoval" to ten parchant paradne. Velebnosti, to je vazne k bliti todleto....
        zdravi mart.

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          slimak     před 16 lety 23.02.2009 15:06 |  
          0 0

          tady je odkaz, ale je to porad ten samej zaber a podle neho podle me naprosto jasna penalta http://fotbalzive.ct24.cz/article.asp?id=8901
          co ukazoval nebo neukazoval je uz fuk..
          a je pravda co rikal quelhar pri golu sparty byl wilfried v okamziku prihravky v ofsajdu, takze se mel ofsajd taky mavat

          p.s.
          asi zacinam verit jirimu..

        • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

          DM1981     před 16 lety 23.02.2009 15:54 |  
          0 0

          Tak zrovna Webb vyloučil Ronalda v manchesterském derby cca měsíc nazpátek a celkem přísně. Ale jinak Man Utd.-Blackburn jsem neviděl, tak nemůžu hodnotit

          • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

            mart     před 16 lety 23.02.2009 16:23 |  
            0 0

            Pravda, vzpominam si. Lec mate-li nova sport, dnes vecer bude sestrih, doporucuji. Stejne pekna reklama na fotbal je i Nolanuv zakrok na Anichebe (Newcastle v Everton). Opravdu mooooc pekne. Navic se pan Nolan jeste domnival, ze mu bylo ukrivdeno! Takove zakroky...., to uz je lepsi sledovat sachy, nebo gorodky.mart

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      slaviator     před 16 lety 23.02.2009 18:12 |  
      0 0

      Podle toho, jak to Královec oduvodnuje, je to jednoznačná penalta, nemohu si pomoct.:-)
      Btw nebyl to Rossi? Mě se to teda trhalo, ale mám pocit,že Goce stál na vápně a tohle byl Rossi?

  8. Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

    slaviator     před 16 lety 23.02.2009 18:15 |  
    0 0

    Už víte, proč jsem psal Jarolíma dvakrát do sestavy.. ?: )))

    • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

      mart     před 16 lety 23.02.2009 20:18 |  
      0 0

      UFffffff, Lukasi, priste napiste raci ctyri Jarolimy :).
      Nervy, nervy, nervy, ...nevim jestli to napsal prede mnou uz Lenin, ... ale je mi to jedno. Hlavne ze sou ty 3 (a pul) body.mart

      • Re: Slavia vstoupí do jara doma s Plzní

        slaviator     před 16 lety 23.02.2009 21:08 |  
        0 0

        Čtyři bohužel nemáme.. :( Leda že by hráli kromě Marka a Karla i Lukáš s Davidem.. :-))))