Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

Začátkem tohoto týdne jsme se domluvili se šéfem sportovní sekce České televize panem Černým na rozhovoru. Na první várku otázek odpověděl vzápětí, na následující dva doplňující dotazy během celého čtvrtka nikoliv, přestože si je ráno přečetl. Pro úplnost však uvádíme i obě nezodpovězené otázky.

Česká televize bude vysílat první čtyři jarní kola všechny zápasy Slavie, včetně dvou domácích utkání. Opravdu to není msta za to, že Slavia odmítla "velkorysou" nabídku České televize za vysílací práva domácích zápasů v letošním ročníku Poháru UEFA?
Argument o mstě je směšný. ČT vysílala tato utkání Slavie Praha z Poháru UEFA: v Žilině, v Amsterodamu, doma s Hamburkem. Pouze první utkání ne. A to nikoliv kvůli odmítnutí "velkorysé" nabídce ČT. ČT žádnou nabídku Slavii nikdy nepředložila!

Je skutečně pravda, že redakce ČT díky MS v lyžování nemůže na začátku fotbalového jara zprostředkovat jiné zápasy než ty z Prahy či severních Čech?
Ano.

Včetně těchto dvou jarních zápasů odvysílá ČT čtrnáct z dvaceti dosavadních zápasů sešívaných, v domácím prostředí je to šest utkání z deseti. Není to příliš vysoký podíl?
Ne. Slavia hraje nejlepší fotbal, má nádherný stadion, věrné a slušné diváky. Tedy všechno, co je pro kvalitní TV přenos potřeba.

Nevadí ostatním klubům, že není v televizi dán podobně rozsáhlý prostor i jim?
Ne.

Slavia přichází tímto jednáním České televize jednak o řadu diváků, tak samozřejmě i o peníze z prodaných lístků. Jste si toho při vybírání zápasů vědomí?
Jestli bude přicházet se uvidí. Pokud ano, přínos z reklam to určitě vynahradí.

Jakým způsobem může Slavia získat více peněz z reklamy díky televizního přenosu, když z jednoho ligového zápasu má zisk ze vstupného v řádu milionů? A z této částky poté díky pondělním zápasům tratí určitou část, pohybující se v řádu statisíců za jeden zápas. Přitom za to, že je vysílaná v televizi častěji než například Kladno či Zlín nedostane ani dvojnásobek toho, co tyto kluby.
(ponecháno bez odpovědi)

Ve čtvrt na šest, kdy ČT vysílá pondělní zápasy, se spoustu lidem nehodí přijet na stadion. Kalkuluje ČT i s tímto faktem? Že díky tomu ubude na stadionu možná i pár tisíc diváků, kteří by jinak přišli, ale naopak přibudou navíc nějací televizní diváci?
S tím, že přibudou televizní diváci pochopitelně kalkulujeme. O ty nám jde především!

Lidé, kteří například podnikají a mají svůj vlastní obchod, ho nemohou zavřít ve dvě hodiny odpoledne, aby si našli cestu do padesát kilometrů vzdálené Prahy. A Slavia, ale i Sparta tím přicházejí o zisk. Hodlá tyto ztráty Česká televize v budoucnu nějak kompenzovat?
Ne.

Uvažovala někdy ČT o tom, že by například posunula vysílací časy v neděli na druhou odpolední a v pondělí na osmou večerní? Či pondělní přenos úplně přesunula na pátek odpoledne?
Ano.

Proč se tedy nevysílá jindy, když jste o tom uvažovali?
(ponecháno bez odpovědi)

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:11 |  
    0 0

    No, je hezký, že jsi se zastal pána s tim obchodem, ale u toho dotazu se Ota asi upřímně pobavil. Jako on v podstatě nic novýho neřekne, no.. Jde mu o diváka televizního a na to si argumnty najde. Jak říkám, s tímhle musí Slavia tlačit jinde a hledat jiné spojence. Kluby, svaz, STES..

    Jenom na otázku: Nevadí ostatním klubům, že není v televizi dán podobně rozsáhlý prostor i jim? Bych čekal odpoveď: NE vim. A je mi to jedno..:-))

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      zz     před 16 lety 29.01.2009 20:20 |  
      0 0

      Lukáši,
      Otík Tě spláchl. Odpovídal jen na to, co se mu hodilo a jak potřeboval. Je vidět, že se v politice hodně naučil a jen nespal.
      Měl jsi ho přitlačit ke zdi a trvat na odpovědích.
      Takto je z toho spíše reklama na ČT, jak ji jde o diváky.

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:32 |  
        0 0

        Já to nechtěl vyjádřit tak pregnantně:-) Ale to je asi riziko rozhovoru přes mail. Má to svý limity a moc se přitlačit nedá. A některej dotaz ho vyloženě potěšil..

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          tantalos     před 16 lety 29.01.2009 20:41 |  
          0 0

          Nebral bych ten rozhovor jako souboj, kdo vyhrál a kdo prohrál. Tím se nic nezmění. Spíš by se měli Strašák a spol. zamyslet, jakou akci proti Blekotovi podniknout: nedaly by se vyvěsit transparenty proti Blekotovi do míst, které kamera musí nutně zabírat, a obvinit na nich ČT, že záměrně poškozuje finančně Slavi, a a ptát se, jestli za to někdo v ČFT nedostává úplatky?

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:51 |  
            0 0

            Já bych neřekl, že je to záměr.. oni opravdu dělají nejlepší pro ČT. . Slavia táhne, hraje nejlíp, má skvělý stadion, atmosféru.. sledovanost..na reklamách Ota vytříská víc než kdyby dával Jablonec- Zlín.. Mistrovství se mu taky hodí do krámu a zbytek lidí může odbýt tím, že na netu je všechno.. Nicméně ty transparenty podporuju. Nám se to nelíbí, tak máme právo se k komu slušně a vtipně! vyjádřit. Nejlíp to asi bude vidět za brankou hostí:-)

            • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

              Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:03 |  
              0 0

              Já jsem taky pro se k tomu o zápase vyjádřit. Vynechal bych způsoby způsoby jako "Otakar Černý je čůrááák, nanánánnána" ;-) i když by si to zasloužil. Ale transparenty by byli dobrou volbou. A upřednostnil bych spíše trefné nežli vtipné, amozřejmě se to nemusí vylučovat.

              • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:05 |  
                0 0

                Určitě, já chtěl hlavně říct, aby to nebylo vulgární, v tom se shodujem.

                • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                  Troubi     před 16 lety 30.01.2009 12:10 |  
                  0 0

                  Nemusim snad pripominat co se delo v predminule sezone po zapase v nemz se predvedlo choreo kde mezi zuby prisery postupne zajizdely napisy jako CMFS,Saiver, Kostal a pod, a tam se trhaly...

  2. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    kytt (host)     před 16 lety 29.01.2009 20:16 |  
    0 0

    Gratuluju slaviatore k výborné novinářské práci ! Tak kvalitní rozhovor jsem dlouho nečetl...

  3. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    bene     před 16 lety 29.01.2009 20:25 |  
    0 0

    Otík je arogantní dobytek. Slavii škodí kde může a to dělá moc rád.

  4. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    PetCC     před 16 lety 29.01.2009 20:32 |  
    0 0

    Jedna otázka by měla být - "Je možné posunout pondělní zápasy alespoň o půl hodiny na 17:45?". Ona by i ta půlhodina dost lidem určitě pomohla, když už žádná radikální změna určitě nenastane.

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:34 |  
      0 0

      To spíš neuvažoval jste o možnosti vysílat v pondělí v 17. 17 místo 17 15? Líp by se to pamatovalo a všel byste divákovi vstříc. . :-))) Prostě si bude dělat co chce..

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      bongor     před 16 lety 29.01.2009 20:40 |  
      0 0

      Lukáši,příště si připrav otázku:"Kdy se chystáte odstoupit z vedení sportovního zpravodajství soudruhu Černý?"Je to tlustý škůdce,taková mandelinka bramborová ve stadiu larvy.howgh

    • Re: Suchý prodloužil

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:47 |  
      0 0

      Jo a Lukáš Vácha nenastoupil za Baník proti Dinamu Bukurešť. Vím, že tam byl problém se ztracenou bagáží, takže někteří hráči nemohli pořádně trénovat včera ale týkalo se to i Hableho a ten dneska hrál. Nepíšu to proto aby se toho někdo hned chytil jeslti na to Lukáš má nebo ne, spíš by mě zajímalo jestli někdo nevíte proč nehrál, zranění nebo tak?

      • Re: Suchý prodloužil

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:49 |  
        0 0

        Tak už jsem to zjistil - "Po viróze se teprve dává dohromady František Rajtoral, puchýř na noze limituje výkonnost Lukáše Váchy." - Karel Večeřa

        • Re: Suchý prodloužil

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:54 |  
          0 0

          To je takové zranění. . no:-) Uličný v Brně komentoval stejnej problém Kaliče v létě zhruba slovy. . Blbec jeden, chtěl jsem mu dát pokutu. Ve svym věku už by si měl umět obout kopačky..:-)))

        • Re: Suchý prodloužil

          zz     před 16 lety 29.01.2009 20:55 |  
          0 0

          Luki má problém s puchýřem už od zápasu proti HFK.
          Jinak Večeřa chce vyzkoušet Vašouna na beku a Marka před ním, Hable na DZ a Rajtoral by se přesunul na levou stranu zálohy.
          Je tu i varianta Vácha na pravé straně obrany, před ním Rajtoral a Marek na levé straně obrany.
          Jinak jako perlička, dnešní zápas Ostravy prý vysílala rumunská televize.
          Jaký rozdíl proti nám, kde ČT není schopna koupit ani práva na domácí zápasy Uefy.

          • Re: Suchý prodloužil

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:03 |  
            0 0

            V Rumunsku je to běžné, mluvil o tom i Uhrin, že jsou to blázni a fotbal jako sport tam nemá konkurenci. Loni ho v Temešváru taky vysílali. Ota nevyjede ani z Prahy a chtěli byste přenos z Dubaje..? :-)

          • Re: Suchý prodloužil

            bongor     před 16 lety 29.01.2009 21:07 |  
            0 0

            Vidíte hoši,sralta už má i vlastní televizi.To jsou mi věci..

  5. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:51 |  
    0 0

    Děkuji pane Lukáši,
    já jsem panu O.Černému napsal také a také jsem mu navrhl a to souvisí v kontextu s jeho tvrzením, když tolik mu jde o televizní diváky, aby byly vysílány zápasy v normální hrací době. Tedy např. v neděli od 17.00. Fotbalový televiz. divák, který nemůže sledovat žádný ligový fotbal přímo (jeho tým nehraje v GL) to uvítá. Pokud bude chtít jít na svůj např. tým okresního přeboru, stejně půjde. A nám, kteří na ten fotbal v neděli na stadion půjdou, to bude jedno a všichni kdo chtějí, Slávii uvidí. Sparťani se na nás zas až moc koukat nebudou a těch je přeci nejvíc, ne? Takhle v pondělí od 17:15 to je špatně pro všechny. To si pan O.Č. sám odporuje, aspoň dle mého názoru. A na tu otázku s podílem na odměnách pro jednotlivé kluby, to mi také neodpověděl. Tam jsme zřejmě ťali do živého. A ještě jedna informace, celou záležitost ohledně permanetek a té problemtiky ohledně ochrany spotřebitele má už pan Rosen na stole a na rozdíl od jiných se tím docela vážně zabývá. On je totiž přeci jen obchodník a ta souvislost a kontext práva mu až tak neunikly. To je dobře. Vím, že teď už jsou karty na jaro rozdány a asi toho moc nenaděláme(myslím, co se týče vysílacích časů a počtu vysílaných zápasů, pan O.Č. nás tam napěchuje ještě nejméně 5 až 6x), díky tomu že s. Jaroslav Vacek asi také půjde do kytek se konečně dostaneme k tomu základnímu a tím bude přehodnocení smlouvy ČMFS a STES, tam je zakopán pes. Možná i v důsledku potíží s financemi, bude problém vůbec v příštím roce takový projekt udržet na stejné úrovni. Jsem zvědav a nechám se překvapit. Pokud se něco vyvrbí, také dám vědět. Jinak jsem moc rád, že Mára Suchý prodloužil. Bylo dobře, že bylo jasně dáno na stůl, za kolik může jít Mára ven a tolik nikdo dát nemohl. A Skácel chce pryč ze Southamptonu. uvidíme. Tak zatím .... Sokrates55

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:59 |  
      0 0

      Dobrý den Sokrate, jsem rád, že jste se v této věci angažoval, a že se to dostalo až tak daleko. Já bych chtěl jenom dodat, že karty na jaro jsou sice rozdány ale je třeba nadále "tlačit" na patřičná místo a udělat kolem toho rozruch. Zvláště v těch televizních zápasech je možnost se vyjádřit. Ale přes to doufám, že si to vezme na starost někdo v z vedení. To by bylo úplně nejlepší.

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      bongor     před 16 lety 29.01.2009 21:03 |  
      0 0

      Ahoj Sokrate,ten Ruda by bodnul,opravdu.Ale asi bude moc drahý na provoz.Mára se ukázal jako člověk,který už hezky dospěl.Je to od něj
      nejen férové,ale i srdeční.Je to přece jen Slávista s velkým S.Ty různé právní záležitosti o kterých píšeš by měli naši šéfové pořádně prozkoumat,aby hochštapleři nemohli naše ambice rozkládat i z jiné strany,než sportovní.A věřím tomu,že to udělají.Tohle je od Oty jasná schválnost a pokrytecky přitom chválí naši hru.No děkujeme pane Černý,to jsme nevěděli,že hrajeme hezký fotbal.A vy nás za to chcete teď spravedlivě potrestat.Dobrá idea.

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:13 |  
      0 0

      Zdravím Vás, jsme rád, že jste se do toho pustil, to je přesně to, proč mi to přišlo smysluplné, uvést problém a prodiskutovat, co z toho plyne.
      Mára mě taky potěšil, je dobře, že skončil s Vandasem.
      Ruda je teď pro nás nereálný. Navíc stejně by Slavií teď jenom prošel a ještě šel ven. Ale na hřišti to byla paráda, je to můj oblíbenec, no:-) Taky hodně tím, jak se vyjadřoval a teď mě moc potěšil ve Sportu, jak dobře mluvil o Slavii a že se vrátí leda k nám.

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:36 |  
        0 0

        Já vím, že ten náš Ruda je v tuto chvíli asi passé. To neva.
        Docela mě to polechtalo chvilku u srdíčka. Zrovna nedávno jsem se probíral starou poštou i fotkami a našel jsem tam dopis od Luboše Kubíka někdy z r. 1985, moc pěkně mi odepsal a tak začínají přátelství. Říkl jsem si, jak by nám teď takový hráč na jaro bodnul, co? No a s tím O.Č. Pan Lukáš šel s kůží na trh a to se cení!!!! O.Č je populistický hráč jako Košťál. On si bude odpovídat na to ,co chce a ne na otázky mu položené. Jeho narcismus a přezíravost je známa, nic jiného se ani čekat nedalo. Ale přeci jen se trochu odkopal a o tom to je. Od svého přítele, který sedí v Radě pro vysílání a reklamu vím, jak se dokáže chovat a jak dokáže být úlisný a slizký. "A nasral ňa, že když vstůpil, tak sa neudržél a zase vystůpil a vstůpil jinam". To jen místo citátu. Sokrates55

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Khadgar     před 16 lety 29.01.2009 21:50 |  
      0 0

      Pan Rosen si mimojiné jako obchodník uvědomuje o kolik miliónů teď Slavia v kombinaci Eden + ligový TV přenos přichází. A to nejenom přímo vstupenkami na daný zápas, ale nepřímo permanentkami, protože lidi si její koupi můžou sakra rozmyslet, když třetina domácích zápasů se hraje v pondělí...

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:56 |  
        0 0

        Dobrý večer Khadgare,
        pokud se vrátíš zpět do toho článku tuším " Slávia 4x v televizi", tam jsem celou věc takto popisoval a navíc jsme doplnil, že na podzim byl hrací termín na ligu v neděli v 17:00 dodržen pouze 3x z devíti zápasů.
        I na odrazení potencionálních permanetkářů na příští sezonu jsem ve svém dopise jsem upozornil. Sokrates55

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          Khadgar     před 16 lety 29.01.2009 22:11 |  
          0 0

          Já teď nestíhám udržet všechno v hlavě, takže jsem na to nejspíš zapoměl (pokud jsem to vůbec četl, ale to už si taky nepamatuju...). Jak už je psáno, je to pro Slavii těžký, jelikož kluby který na TV znatelně tratí jsou tak 3 - pražská S a Baník. Takže ten tlak ke změně prostě nebude tak velký...přitom by to bylo tak jednoduchý, posunout pondělní zápasy na pátek a nedělní buď nechat nebo dát dřív. Ale to by jsme zřejmě chtěli moc...
          Koukám na to - pondělí už jsou 4 jistý, pátý asi přibude. 3 neděle večer a tak jedna taky ještě bude. Tzn. 9 zápasů z 14 v TV (nepočítám závěrečná sobotní kola). V TV celkově budeme tak 19x...odhadem.
          Jsem rád Sokrate že ses do toho (na internetu se prostě tyká a navíc jsme Slávisti) nějakým způsobem aktivně vložil. Teď jenom věřím že když se Rosen do něčeho opře, tak budou výsledky...

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        zz     před 16 lety 29.01.2009 21:59 |  
        0 0

        A co s tím může Rosen dělat, když jsou Slávia a Sparta přehlasovány na Ligovém shromáždění, pokud jde o vysílací časy?
        Jedinou variantou by mohlo být, dohodnout se s nějakou soukromou televizí jako svého času Mach.
        Nebo aspoň pohrozit, že Slávia nebude spolupracovat se STESEM, pokud nedojde ke změně.

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 22:11 |  
          0 0

          A proč to u Sparty jde a u Slávie ne? A druhá část otázky? Na tu jsem odpovídal už při naší disputaci minule. Ze STESU máme za sezonu ca 7,4 mil Kč. Za 6 zápasů, které jsme nehráli v normálním termínu ale buď v neděli večer nebo dokonce v pondělí od 17:15 jsme zatím řádově přišli o, pokud budu brát odhad chybějících 3.500 fandů na 1 zápas, odhadem řádově o 4,5 mil. Můj odhad berte opravdu jen jako můj odhad, nemusíte s jeho realitou souhlasit. Sokrates55

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            slaviator     před 16 lety 29.01.2009 22:16 |  
            0 0

            Snad se jen sluší poznamenat, že 4,5 milionů ZA ZÁPAS... :( Odhadem teda. Tzn dostanem sice o 4 miliony více od STESu než Kladno třeba, ale díky těmhle vysílacím časům jsme přišli o dalších možná 6-20 milionů (těžko říct jakou část z toho tvoří permanetkáři, kteří prostě nemohli přijít, a jakou část lidé co nemají permice, ale šli by).

            • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 22:32 |  
              0 0

              Pane Lukáši,
              pokud budu brát průměr ceny 1 lupenu 200,- Kč, tak je to myšleno za těch 6 zápasů - ty 4,5 mil. Sokrates55

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            zz     před 16 lety 29.01.2009 22:39 |  
            0 0

            Zdravím Vás Sokrate55,
            kdo by se díval na ten hrozný fotbal, který hrála na podzim Sparta?
            Já Vám rozumím, něco se s tím musí dělat, Slávia přichází o velké peníze.
            Hlavní problém je v tom, že soukromé televize nemají zájem o ligový fotbal, takže ČT je jediná televize, která musí vysílat ligu.
            To Černému nahrává a diktuje si jemu vyhovující podmínky.
            Problém je dále ve smlouvě mezi STESEM a ČT.
            Problém je v tom, že Černý nemá rád Slávii.
            Vzhledem k tomu, že částka, kterou dostává Slávia od STESU, je menší než částka, o kterou Slávia přichází tím, že se hraje v pondělí, by bylo výhodnější pro Slávii nepodílet se na spolupráci se STESEM a uzavřít smlouvou s privátní televizí o prodeji práv na ligu.
            Pokud se taková televize najde.
            Je to velký problém, který Slávii ekonomicky poškozuje. Něco se s tím musí dělat.
            Bez Slávie by šel celý projekt STESU ke dnu. To si musí Ota Černý uvědomit.
            Interpretaci zákona o ochraně spotřebitele nechme na soudu, pokud se na něj někdo obrátí.
            Nemá smysl, abychom se kvůli tomu přeli.
            A hráč typu Luboše Kubíka by se hodil jako sůl.

            • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 08:18 |  
              0 0

              To je v pohodě pane (zz),
              jsem moc rád, že např. my dva už jsme našli cestu k vzájemnému pochopení, i když spolu nemusíme ve všem souhlasit. Je to o tom naslouchání a zhodnocení sebe sama při hledání objektivní pravdy. Já se domnívám, že se nikdo na soud neobrátí a tak to zůstane v této rovině obecné disputace. Spíš jsem rád, že pan Rosen se tím problémem zabývat bude. To je podstatné. Nejde mi o žádná velkohubá prohlášení, spíš o způsob řešení v budoucnu s ohledem na nás, kteří si kupujeme permanentky a pak je v podstatě můžeme hodit do koše, protože je všechno jinak. Moc Vás zdravím a přeji hezký den. Sokrates55

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      slaviator     před 16 lety 29.01.2009 22:07 |  
      0 0

      Mě tak trochu napadlo... Co prostě začít posílat Otovi žádosti o ušlý zisk? Prostě máš krám, chceš na Slavii/Spartu/Baník, musíš ho zavřít, přijdeš tím o nějakou částku - vyčíslíš to, šup s tím k Otovi. On nemá povinnost to zaplatit, to vůbec ne. A taky to neudělá, ani kdyby musel. Ale znepříjemnilo by mu to život a kdo ví, kdo by to dýl vydržel. Ota s výkopem pondělí 17:15, či lidi kteří tím přicházejí o zisk či kteří musejí vydávat nějakou částku nad rámec toho, co by museli kdyby to bylo o víkendu či později v pondělí o příjatelnější čas...

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 22:24 |  
        0 0

        Pane Lukáši,
        to shodí ze stolu s ohledem na povinnosti veřjnoprávního media a úlohu sdělovacího prostředku. Ten kdo vytvořil STES a dohodu s ČMFS, taen by měl platit. Ota koupil produkt, který STES nabídl. STES podepsal smlouvu s ČMFS a ČMFS tlačí na kluby tuto smlouvu plnit(potažmo hlavně asi na Slávii včetně možného uložení sankce za neplnění). Proto taky Košťál vyjel ven z ČMFS, on se totiž rýsuje s naším fotbalem docela velkej malér. Proto do toho zatím ani Hašan, ani Kubík nechtějí jít. A ten naivka Vinš na to skočí, to přeci někdo potřebuje. Proto Kubíček začal řvát a i když ho nemám moc rád za tu komdii, co s námi předvedl v Olomouci asi před 3 lety za pomoci sudího Královce, zas tak vedle není. No, ale to není teď meritem naší disputace. Sokrates55

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          slaviator     před 16 lety 30.01.2009 22:30 |  
          0 0

          Jakej malér? Kvuli STESu? Mě je vlastně víceméně jedno, kdo je za tyhle časy zodpovědnej. Zda ČT či STES či někdo jinej. Důležité je taky to, že ČT je veřejnopráví televize a měla by poskytovat "rovnoměrný" prostor všem. Tudíž by bylo asi úplně nejlepší, kdyby kluby á la Kladno, Příbram, Jablonec, Střížkov začaly pořádně křičet a chtěli, aby byly více v televizi, protože na to mají jakýsi nárok. A pak bychom nemuseli řešit, že z 15 domácích utkání za sezonu hraje Slavie 11 v jinej čas.

  6. Přátelák

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 20:53 |  
    0 0

    Jo a ten Bunyodkor porazil Metalist Charkov 1:0. Góla dával kdo jiný než Rivaldo. Tak už se na to zítra těším, škoda že nemáme vlastní stream TV nebo tak něco. Ale to přijde časem, akorát musí dávat víc pěněz za vstupenky i na přáteláky, jasný?! ;-)

    • Re: Přátelák

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:04 |  
      0 0

      A taky maj dobrýho sponzora - "UzGazOil" :-D

      • Re: Přátelák

        mirecek1111     před 16 lety 29.01.2009 21:14 |  
        0 0

        To sis jako odpověděl jo :-)

  7. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    RobCZ (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:34 |  
    0 0

    Taky jsem napsal

    Dobrý den

    Chci se optat, proč neposunete pondělní zápasy alespoň na páteční večer, pochybuji že tento termín by klubům vadil. Připadá mi že nepracujete ani v Praze.
    Fotbalový svaz chce aby byla návštěvnost, ale člověk který chodí do práce nemůže v pondělí v 17:15 být na stadionu !!!!
    Jsem fanouškem Slávie, vlastnim permanentní vstupenku a už vim že první 2 kola mi propadnou peníze, protože nebudu moct navštívit svůj oblíbený klub.
    Řekněte mi jak se mám zachovat. Proplatíte mi to? V jakym to žijeme světě, myslel jsem že to vysíláte pro lidi a né pro fotbalisty.
    děkuji za reakci a doufám že se na příští sezónu na to zaměříte.

    PS: Když se koukám na první kolo a zápasy:
    Olomouc - Sparta (přímý souboj o 4. místo) Teplice - Liberec Brno - Ostrava Mladá Boleslav - Jablonec

    Tak naprosto nechápu, že byla vybrána opět Slavia.

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Dobrý den,
    Ano - ti, kteří nejsou z Prahy se začátky nespokojeni.Na venkově totiž končí pracovní doba většinou ve 14.00.
    Slávii vysíláme v prvních kolech dvakrát, protože je blízko Liberce, kde máme deponovánu veškerou techniku na MS v lyžování.
    Otakar Černý
    Šéfredaktor RS ČT

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Roberte,

    Slavia proti těmto časům jako jediná se Spartou vystupuje, ale byla
    přehlasována. Je to dohoda STES a ČMFS. Co se týká prvního kola, je to
    bohužel kvůli mistrovství světa v Liberci, ČT nemůže na Moravu přesunout
    techniku.

    Zachovejte nám věrnost,

    Ondřej Zlámal

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      RobCZ (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:37 |  
      0 0

      pak opravil Ota tu první větu: Ano - ti co nejsou z Prahy NEJSOU se začátky nespokojeni.

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:40 |  
      0 0

      "Na venkově totiž končí pracovní doba většinou ve 14.00." To je snad sranda ne.. to by stálo za tu mu naspat konkrétní lidi na venkově v kolik končej idiotovi..

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        RobCZ (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 21:44 |  
        0 0

        No asi tak končí on, ale to nás nezajímá :)

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 22:00 |  
          0 0

          A to je právě to, co je k naštvání.
          Slávie a Sparta jsou jediní, co údajně protestují proti termínů a vysílacím časům a výsledkem je, že se vysílá takhle blbě jen Slávie a O.Č. se teď tetelí blahem, jak vyhověl soudruhům z Letné. Pan Lukáš náhodou odvedl skvělou práci. Sokrates55

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.01.2009 23:18 |  
            0 0

            Ještě Baník, ale to je vše. Vlastně teď v zimě si stěžovala i Plzeň.. že jim lidi zůstali doma proti Spartě.
            Docela by mě zajímalo, z čeho OČ čerpá. Podle mě je naprosto nereálné, aby se končilo ve dvě hodiny kdekoliv. OČ snad myslí leda venkovského faráře, který má v neděli ve dvě odsloužíno.

            • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

              Viking     před 16 lety 30.01.2009 12:47 |  
              0 0

              I kdyby v ty dvě hodiny končili, tak proč je problém dát ten přenos třeba od 18:30? Že by to kolidovalo s koktajícím Mejtským a Bartůškem? Nebo ve 20:00 v pátek jako v Německu?

              • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 15:04 |  
                0 0

                Jsou dvě věci proč ten čas nemůže být podle ČT (i Oty) jindy. Přenos musí skončit před 19:40, aby si Ota nešel proti Brankám bodům vteřinám a aby se nesral do primetimu ostatním kanálům ČT. Je to logické. Ale tuhle logiku tak trošku vyvrací nedělní přenos od 20:00, i když tady asi CŤ spoléhá, že ještě všichni lidi nemají ČT4. Ovšem mohli by to s klidem prohodit. V pátek od 20:00 na ČT4 a v neděli od 17:00 na ČT2. To by byla paráda. Ale spíš si budeme muset počkat až si práva koupí Novasport, který snad dojde, že více diváku v hledišti=lepší atmosféra a lepší fotbal a to se rovná=více lidí, který ten fotbal budou v TV chtít vidět. Zvlášť kdyby bylo na stadionech vyprodáno..

                • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                  quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 15:36 |  
                  0 0

                  V patek vecer CT vysila bundesligu - tedy zadna sance na presun prenosu z kapr ligy na tento termin.

                  • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 16:27 |  
                    0 0

                    A kdy ještě běží pravidelně bundesliga, v sobotu? Respektive kdy ještě by se dala na ČT pouštět. Nemaj taky dohrávky v pondělí?

                    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                      quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 16:30 |  
                      0 0

                      Maji dva zapasy v nedeli od 17:00, je otazka, jestli Ota ma koupene primo konkretne patecni zapasy a nebo jeden zapas kazde kolo...

                      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 16:44 |  
                        0 0

                        Tak tady by se asi jednalo až od další sezóny, tď s tim tlustoprasetem už nic nehne..

  8. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    mudrc     před 16 lety 29.01.2009 21:59 |  
    0 0

    Tady Ota prokazatelně lže. Je to zhruba rok, co si v pořadu, který se jmenoval tuším "Před fotbalovou ligou" ( či nějak obdobně ) stěžoval pan Kabíček z Mostu, za celý pozdim nebyli v domácím prostředí ani jednou v televizi a že srdečně zve Českou televizi, aby k nim zavítala. A tady čtu, že ostatním klubům to nevadí. Vadí Oto, minimálně Mostu vadí!

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      slaviator     před 16 lety 29.01.2009 22:10 |  
      0 0

      Most není v první lize letos. Ostatním klubům to ale určitě taky vadí, každej chce prezentovat své sponzory v TV - ale čeho je moc, toho je příliš

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        mudrc     před 16 lety 30.01.2009 11:25 |  
        0 0

        jasně, není v lize, ale píšu přeci jasně o minulé sezoně...

  9. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    Better_red_than_dead     před 16 lety 29.01.2009 23:53 |  
    0 0

    ...ze ho este neprejelo auto...

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      mart     před 16 lety 30.01.2009 08:29 |  
      0 0

      jo, .....slusnej napad :)

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        Fallen (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 11:35 |  
        0 0

        Škoda o něj ničit auto

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          slaviator     před 16 lety 30.01.2009 22:32 |  
          0 0

          Když budeš mít havarijní, tak to pak vytáhneš na pojišťovně... :)

  10. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 13:24 |  
    0 0

    Divim se, ze tu jeste nikdo nezminil clanek ze Sportu, ve kterem se pise, ze je velmi pravdepodobne angazovani Pekharta na pulrocni hostovani... A pak ze mame hodne utocniku :o)

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 13:45 |  
      0 0

      A taky tady nikdo nechválí vedení za prodloužení smlouvy s Markem Suchým :-)

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 14:03 |  
        0 0

        Chvalit je totiz takove nepopularni, skoro by pak vypadalo, jako ze jsme s praci vedeni spokojeni :o)

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          Viking     před 16 lety 30.01.2009 14:06 |  
          0 0

          Kritizovat se musi za kazde situace. Nikdy prece neni tak dobre, aby se nejaka piha, vetsinou poradne velke bradavice, na krase nenasla.

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 14:17 |  
            0 0

            Ano. Jenom tady to obcas vypada, jako ze je situace sama bradavice a obcas (jakoby omylem) nejake pekne mistecko (kde uz ale nejaka ta bradavice rasi).

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          tantalos     před 16 lety 30.01.2009 14:16 |  
          0 0

          Podaří-li se ještě Marka udržet alespoň další rok, bude to oběma stranám k dobru. Pokud by se podařilo získat Pekyho na hostování s opcí, bylo by to suupper.
          Brzy budeme chytřejší, Paska zřejmě Pekyho zklamal.
          Každopádně bylo by zajímavé hrát na dva hroty Forda s Pekym, do zálohy tři ofenzivní šikovné nahravače, nejraději Šmícu, Belaida a Šventa, za ně Mickyho, a obranu bych pak stavěl Janda, Suchý Brabec a Besta s tím, že jandys a besta by zvládli černou práci za celé mužstvo.
          Čistě defenzívních hráčů by bylo málo, ale takový tým by skoro ani nepotřeboval doma bránit. Jenom proti nejlepším soupeřům Kaufman do obrany buď místo besty nebo místo jandyse.

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            slimak     před 16 lety 30.01.2009 14:25 |  
            0 0

            hmm, janda a besta do obrany, to je dobrej for..chudak suchy s brabcem a vaniakem :) a kdo se bude vracet ze zalohy, to by me taky zajimalo, jedine dusan..

            • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

              tantalos     před 16 lety 30.01.2009 14:36 |  
              0 0

              Janda i Besta jsou dříči s perfektními plícemi. Mimochodem Krajčíka jsme taky kupovali jako útočníka. Přes Bestu by nikdo moc nechodil, protože ho považují za bestii, a Janda odebírá balony velmi dobře, protihráče uhoní, Chyběly by samozřejmě Hubáčkovy centry, ale ty bych oželel, byť s trochou nostalgie.

              • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                slimak     před 16 lety 30.01.2009 14:47 |  
                0 0

                janda by myslim krajniho beka asi hrat mohl, je rychly, ma slusnou techniku i obrannou cinnost - slabsi bude ale hra hlavou..
                besta podle me hrat tuto pozici nemuze - jeho prednosti jsou jinde - v napadani, otravovani - neni to zadnej velkej technik, spis rozbijec.na obrance by musel mit lepsi rozehravku a byt obratnejsi a opatrny v pokutovem uzemi..ne to by asi opravdu neslo, to ze je bestie nemuze byt jedinym predpokladem pro krajniho beka

                • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                  tantalos     před 16 lety 30.01.2009 15:05 |  
                  0 0

                  On Hub taky není žádný velký technik, je sice zkušenější a dobrý pozičně, ale je pomalejší, měkčí a dopředu horší. Besta je navíc levák, takže by nehrál přes nohu, musel by se ale kontrolovat ve vápně. Je ideální k ježdění po lajně
                  Navíc i když se to nezdá, Ford s Pekym by taky odvedli dost defenzívní práce, především při obraně standardek..
                  Problém Slavie dnes není ani tak ve hře s útočícími soupeři, náš problém je s rozbíjením betonu. Obvykle proti nás outsideři útočí se třemi, max. čtyřmi hráči, což by Brabec, Suchý a Tavares docela zvládli. ,

                  • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 15:09 |  
                    0 0

                    Besta na obránci, to mě podrž. Nebylo by lepší hrát proti těm slabším týmům se třemi obránci+tavares? Nevim jak jsi přišel na to že je ideální k ježdění po lajně. Mě Besta přijde spíš jako sprinter, kterej má dobrou fyzičku ale k tomu aby jsi jezdil nahoru a dolu potřebuješ vytrvalost a to není to samé jako kondička. Vytrvalost je spíš otázkou psychické stránky sportovce. A nevím proč z útočníka, kterýho jsem koupili aby do brány ten balon dones v zubech, dělat obránce. Ty prostě musíš za každou cenu Černýho vyštípat ze sestavy jinak si tuhle s prominutím blbost s Bestou nedokážu vysvětlit.

                  • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                    slimak     před 16 lety 30.01.2009 15:13 |  
                    0 0

                    nene, nerikam ze to je nemozny, ale bestu si tam proste neumim predstavit..myslim, ze aspon ty 3 obranci jsou potreba vzdy - mara, erich a jeden z krajnich. vem si, ze krajcik mohl takhle utocit i kvuli tomu, ze hub byl pripravenej vzadu a obrana byla zajistena..pokud se hnali dopredu oba krajni beci, nemuselo by to dopadnout..
                    co se tyce utoku, tech moznosti tam bude spousta a asi se bude utocna dvojice casto menit - napr. proti slabsim ford,peky(besta) a proti silnejsim asi bude ve predu jeden z dvojice ivana, senky.to uz ale dost predbiham..
                    btw. pokud peky opravdu prijde, koho tipujes na odchod z utoku? ja bych rekl asi Goceho - meli bychom prilis typologicky podobnych utocniku a podle vseho se potrebuje nekde poradne rozehrat..

                    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                      tantalos     před 16 lety 30.01.2009 15:41 |  
                      0 0

                      Asi Goceho, ale těžko říct, protože pokud by Ford a Peky byli jen na hostování bez reálné šance je koupit, možná by se myslelo spíš na vlastní zájmy než na budoucnost těch kluků a nehráli by. Goce je samozřejmě o třídu niž než Ford i Peky

                      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                        TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 16:46 |  
                        0 0

                        Goce je o třídu níž než Fořt??? Proboha

                        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                          slaviator     před 16 lety 30.01.2009 22:35 |  
                          0 0

                          fuj, to snad je překlep, Goce je o třídu vejš nez Fořtík... A ještě to na jaře, snad, dokáže - když dostane prostor

  11. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 13:49 |  
    0 0

    Může mi někdo vysvětlit, jakou funkci má Ota Černý v komisi rozhodčích. Umí von nůbec pravidla? Nechápu v čem může být jeho přínos.

  12. Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

    jnnxx     před 16 lety 30.01.2009 14:26 |  
    0 0

    ...tak dneska útok Ford / Besta, a zatím podle onlinu nás melou....

    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

      Wommi     před 16 lety 30.01.2009 14:31 |  
      0 0

      sup a kdo by to rek..1:0...a zase fort..prima

      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

        quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 14:34 |  
        0 0

        Jj, hrac, ktery podle mnohych ma akorat tak na becko Slavie bude dost mozna hlavni utocnou silou :o) Zatim hraje druhy polocas a dal druhy gol :o) Jasne, vim, ze to je jen priprava, ale porad lepsi, kdyz goly dava, nez kdyby je nedaval vubec :o)

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          Wommi     před 16 lety 30.01.2009 14:37 |  
          0 0

          ..vsak on to taky rikal po minulym zapase..ze je to dobry pro jeho psychiku..hlavne si neudelat blok..a pak myslim ze by mohl byt prinosem

        • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

          Wommi     před 16 lety 30.01.2009 14:38 |  
          0 0

          ..a uz je to zase jinak:)

          • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

            Wommi     před 16 lety 30.01.2009 14:48 |  
            0 0

            ..co mi akorat trochu desi je to,..ze tam neni ani slovo o nejakemj utoku slavie..porad je to vlastne jen obrana proti jejich utokum,..nevim jestli je to realna situace a nebo to tam proste nepisi a spise pisi o ucinnych obranarskych akciich slavie

            • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

              jnnxx     před 16 lety 30.01.2009 14:50 |  
              0 0

              ...no podle mne píšou jen to co stojí za zaznamenání a mám z toho pocit, že nás tlačí....

              • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 15:26 |  
                0 0

                nevim jak vam, ale me slavia.cz vubec nejde. jakej byl posledni stav, kdyz to fungovalo. esli nas tlaci, tak fajn, aspon hrajeme s kvalitnim souperem. Ford ole!:-))

                • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                  Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 15:28 |  
                  0 0

                  63. minuta Výborně zasáhl Brabec, který zastavil protiútok uzbeckého týmu.
                  61. minuta Janda důrazně obral Rivalda o míč. Brazilský záložník vytrvale diriguje své spoluhráče.
                  60. minuta Rohový kop jsme nevyužili.
                  59. minuta Belaid střílel v pokutovém území z voleje, míč se dostal k Jandovi, obrana ho ale o míč odebrala. Budeme zahrávat rohový kop.
                  59. minuta Chvastanov tvrdě fauloval Jandu.
                  58. minuta Belaidovi se nepovedl přímý kop.
                  55. minuta Hosté střídají, Manzuka nahradil na hrací ploše Luizaa.
                  53. minuta Victor střílel z dálky, Diviš míč nadvakrát zkrotil.
                  52. minuta Grajciar svedl u pravé postranní čáry souboj s Rivaldem a sebral mu míč.
                  48. minuta Belaid zahrával nepřímý kop z rohu vápna, jeho centr obrana odvrátila na rohový kop.
                  48. minuta Salomov vyslal z levé strany prudký centr, Soliev sice na míč nedoskočil, dostal se k němu ale Karpenko, který trefil boční síť.
                  47. minuta Sestava Bunyodkoru: Zuchurov - Chvastunov, Karimov, Pžaranov, Luizao - Salomov, Kapadze, Victor, Rivaldo, Karpenko - Soliev.
                  46. minuta Sestava Slavie: Diviš - Grajciar, Brabec, Hubáček, Šiklič - Jarolím, Belaid, Šmicer, Janda - Toleski, Šenkeřík.
                  46. minuta Začal druhý poločas.

                  Prosím ;-)

                  • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 15:30 |  
                    0 0

                    diky! ted uz jsem nasel aspon stav - 1:1

                    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                      denydzlSKS     před 16 lety 30.01.2009 15:34 |  
                      0 0

                      74. 1:2 Kapadze

                      • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                        jnnxx     před 16 lety 30.01.2009 15:43 |  
                        0 0

                        ...nevadí, je to jen příprava, alespoň to odhalí slabiny a stejně to otočí...

                    • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                      Wommi     před 16 lety 30.01.2009 15:36 |  
                      0 0

                      74. minuta Salomov se prokličkoval na levém křídle přes Šikliče, přihrál Kapadzemu, s jehož střelou z pěti metrů nemohl Diviš nic dělat.
                      74. minuta Prohráváme 1:2, branku dal Kapadze.
                      71. minuta Šmicer se od našeho vápna prokličkoval až na polovinu hostů, přihrál Jandovi, ten si ale míč dal na dlouhou nohu a přišel o něj.
                      70. minuta Hosté opět střídají, Karpenka nahradil Gafurov.
                      67. minuta Janda vyslal na brankáře pěknou střelu z osmnácti metrů, gólman ale neměl větší problémy.
                      66. minuta V posledních minutách máme převahu, nedaří se nám ji ale zužitkovat ve větší šanci.
                      65. minuta Šventovu prudkou ránu z hranice vápna zablokovla obrana.
                      65. minuta Další střídaní v řadách Bunyodkoru, místo Solieva si zahraje Bargajev.
                      64. minuta Hosté střídají gólmana, Zuchurova nahradil Kazin.

                  • Re: Ota Černý: Jde nám hlavně o televizní diváky!

                    quelhar (admin)     před 16 lety 30.01.2009 15:34 |  
                    0 0

                    A ted pred chvili strilel nebezpecne Svento, ackoli vubec neni na hristi :o))

    • Re: Tavares

      mart     před 16 lety 30.01.2009 16:45 |  
      0 0

      zajimave :(, taky sem koukal.
      No snad za nej bude aspon poradnej balik :)

    • Re: Tavares

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 16:50 |  
      0 0

      tak nic - „Pouštíme důležitého hráče, ale nechtěli jsme mu stát ve štěstí,“ potvrdil Sportu transfer Tomáš Rosen, předseda představenstva Slavie.

      • Re: Tavares

        mart     před 16 lety 30.01.2009 16:52 |  
        0 0

        tak snad aspon poradnej balik eur :)

        • Re: Tavares

          zz     před 16 lety 30.01.2009 17:05 |  
          0 0

          Zdravím Marte,
          radši silnou libru :)

    • Re: Tavares

      mart     před 16 lety 30.01.2009 16:52 |  
      0 0

      tak sem koukal, na tu zalohu z druhy pule.... to by me vazne zajimalo, kdo z nich branil. Jarolim, Belaid, Smica...asi tezko, snad opravdu Janda....jeste navic Grajciar na beku, ... to asi bylo hodne defensivni. No uvidime :)

    • Re: Tavares

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 30.01.2009 16:55 |  
      0 0

      imichodem DZ bude hrát Sucháč, proto ten Hošek a jeden stoper pravděpodobně přijde + Hubáček. Je taky třeba ocenit KJ, že už v létě přivedl typologicky stejného Cissého. Jsem zvědav jestli přijde ten Pekhart. Vypadá to, že na jaře bude opět sranda. Ještě že Sparta nepustila toho Řepku.. ;-D