Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Latka do Řecka

Martin Latka dnes podepsal čtyřletou smlouvu v řeckém Panioniosu Atény.

Přestupní částka nebyla zveřejněna. Ve Slavii nastoupil k 125 zápasů a vstřelil 11 gólů. V poslední době však již neměl místo v základní sestavě.

"Martin Latka byl ve Slavii téměř sedm let a odvedl velký kus práce, za kterou bych mu rád poděkoval, v jeho novém angažmá mu přejeme hodně úspěchů," uvedl generální ředitel Slavie Petr Doležal.

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Latka do Řecka

    slimak     před 16 lety 23.01.2009 18:19 |  
    0 0

    Nezbýva než poděkovat martinovi za jeho dobrou praci ve slavii a poprat hodne stesti, at se v recku chytne a treba jeste pujde vyse - porad to je mlady hrac

  2. Re: Latka do Řecka

    bongor     před 16 lety 23.01.2009 18:58 |  
    0 0

    Martinovi přeju hodně úspěchů v Řecku a aby nezapomněl na Slavii.
    Nám přeju,abychom brzy sehnali rovnocennou náhradu.Bude to problém.Myslím,že Kaufi hrál někdy taky ve středu obrany,

  3. Re: Latka do Řecka

    quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 19:00 |  
    0 0

    Myslim, ze to je dobre reseni pro Martina. Ve Slavii se delsi dobu nedokazal prosadit do zakladu a mel pred sebou vyhled dalsiho pul roku na lavici. Slusi se mu podekovat za odvedene sluzby. V tezkych dobach byl oporou zakladni sestavy, po zkvalitneni a rozsireni kadru a po tezkem zraneni se uz do formy nedostal. Verim, ze se do Slavie jednou vrati.

    Trosku me ale zneklidnuje jina vec - ve stredu tym odleta do Dubaje a porad jeste nemame potvrzene a zverejnene soupere. Snad je to tak, ze dva zapasy mame uz jiste a na potvrzeni tretiho se ceka a proto nejsou zverejneny jeste zadne. Ale je nejvyssi cas.

    • Re: Latka do Řecka

      zz     před 16 lety 23.01.2009 19:17 |  
      0 0

      V nejhorším případě si dáme přáteláček proti Haškovi, a to třikrát za sebou.

      • Re: Latka do Řecka

        slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:20 |  
        0 0

        Netrénuje tam ještě nějakej Čech?

        • Re: Latka do Řecka

          zz     před 16 lety 23.01.2009 19:29 |  
          0 0

          Klusáček dělá asistenta Haškovi.
          A možná Máčala trénuje nějakou arabskou reprezentaci.

          • Re: Latka do Řecka

            slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:41 |  
            0 0

            Jo, myslel jsem hlavního trenéra ale... Beránek tam byl, ale mám pocit, že ještě někdo coby hlavní. Nebo ne?

            • Re: Latka do Řecka

              zz     před 16 lety 23.01.2009 19:49 |  
              0 0

              Soukup v Egyptě.

              • Re: Latka do Řecka

                slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:51 |  
                0 0

                klubovej nikde v cizině není? Krom toho Haška...?

                • Re: Latka do Řecka

                  zz     před 16 lety 23.01.2009 19:53 |  
                  0 0

                  Asi ne.

                  • Re: Latka do Řecka

                    slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:55 |  
                    0 0

                    Je to škoda... Jsem zvědav, jak dopadne Petržela co se týče těch jeho údajných nabídek na trénování z Ruska. Nevím proč, ale zdá se mi, že až tak trochu kecá (nebo si to novinář ty jeho formulace poupravil k obrazu svému až příliš)

                    • Re: Latka do Řecka

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:03 |  
                      0 0

                      Co Jarabinský v Číně? Nezůstal tam nakonec?

                      • Re: Latka do Řecka

                        zz     před 16 lety 23.01.2009 21:09 |  
                        0 0

                        Už skončil.

                        • Re: Latka do Řecka

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:15 |  
                          0 0

                          Aha, tak to už potom leda Bruckner:-)))

                          • Re: Latka do Řecka

                            slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:30 |  
                            0 0

                            Ten není klubovej :) Ještě je Fitzel na Maltě, coby reprezentační...

                            • Re: Latka do Řecka

                              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 08:32 |  
                              0 0

                              Třeba brzo bude. . resp. nebude reprezentační:)

                • Re: Latka do Řecka

                  matej-kt     před 16 lety 23.01.2009 21:03 |  
                  0 0

                  Myslim, že Bílek je v Ružomberoku, ne ? :))

                • Re: Latka do Řecka

                  slimak     před 16 lety 23.01.2009 21:30 |  
                  0 0

                  jeste jindra v kluzi a mozna jestli nekdo v polsku, ale asi ne v prvni lize..pak obcas nekde trenoval Kubik, ale bez uspechů a repre malty vede Fitzel

                  • Re: Latka do Řecka

                    slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:31 |  
                    0 0

                    jo, na fitzela jsem si taky vzpomněl... s bílkem máš pravdu vlastně... slovensko už je taky cizina. :-))) a ten jindra, taky pravda... ale víme, že to bude uhrin, že.. :)

  4. Re: Latka do Řecka

    Markus     před 16 lety 23.01.2009 19:01 |  
    0 0

    Dle informací které jsou veřejně k dispozici to byl pro Slavii dobrý obchod. Martinovi přeji aby se mu v Řecku líbilo a dokázal tam své fotbalové kvality.

  5. Re: Latka do Řecka

    zz     před 16 lety 23.01.2009 19:28 |  
    0 0

    Jak už jsem tu včera psal, Martinovi je třeba poděkovat za odvedené služby i za jeho slušné vystupování.
    Potřebuje pravidelně hrát, udělal správný krok.
    Chtělo by to už v zimě přivést kvalitního stopera, a ne až v létě při předpokládaném odchodu Suchého. To už by mohlo být pozdě vzhledem ke kvalifikaci o LM.
    Proti Plzni bude stát Brabec a dvojice Hubáček-Suchý je trochu riziko.
    S Hoškem se počítá později.
    Pokusil bych se přetáhnout Spartě Hohendera, kterému končí smlouva.
    Trojan se nedohodl s žádným klubem a Pauli mu dalo ultimátum. Buď prodlouží smlouvu nebo přestoupí.
    Pokusil bych se ho oslovit, byť šance bude asi malá.
    Končí mu smlouva, takže odstupné by nemuselo být tak vysoké.
    Mohl by hrát to samé, co Krajčík na levé straně.
    Hodně by nám pomohl při standardkách, má dobrou finální přihrávku i střelu.
    Zároveň by mohl být náhradou za možný odchod Šventa v létě.

    • Re: Latka do Řecka

      slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:43 |  
      0 0

      Hohendera by oslovit šlo, maximálně nás odmítne. To samé Trojan. Ale na druhou stranu: kdo by pak seděl na lavičce? Švento, Černý či Trojan? Dva z nich hrát ještě mohou, ale tři..? Jedině že by Černý šel na beka, Trojan do zálohy a Dušan do útoku... uff

      • Re: Latka do Řecka

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 19:45 |  
        0 0

        A to same je u stoperu... Ted koupime kvalitniho stopera, ktery rekneme v lete nahradi Sucheho. A co s nim? Bude pul roku sedet na lavici a zahraje si na jare dva zapasy, jednou misto vykartovaneho Brabce a jednou misto vykartovaneho Sucheho? Nebo posadime Sucheho s tim, ze stejne odejde a musi se sehravat Brabec s novym stoperem? To pak zase za Sucheho moc nedostaneme, kdyz pul roku hrat nebude. Tak mi z toho vychazi jedine reseni - podepsat stopera kvalit napr. Trousila a nechat ho pul roku hostovat nekde jinde.

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:52 |  
          0 0

          Nebo podepsat Hohendera když mu končí smlouva, ale s tím, že k nám přijde až v létě. Nyní by u nás nepřebýval a ještě by byl zadarmo. AKorát bychom něco dali jemu kdyžtak jako podpisovej bonus případně... Taky by to tak šlo, ne?

        • Re: Latka do Řecka

          zz     před 16 lety 23.01.2009 19:52 |  
          0 0

          A když přijde delší pauza díky zranění, jak to chceš řešit?
          Titul nemáme ještě v kapse.
          Trousil, Brabec by moc nefungovalo, ani jeden z nich není rychlík, zvláště Trousil.
          Hrajeme ještě pohár, to je možných 5 zápasů.

          • Re: Latka do Řecka

            quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 20:00 |  
            0 0

            Kdyz prijde zraneni, muze tam zaskocit Hubacek stejne jako loni na podzim. To zvladl dobre, vcetne derby na Letne.

            • Re: Latka do Řecka

              slaviator     před 16 lety 23.01.2009 20:02 |  
              0 0

              A beka pak bude hrát Fořt, ne? :)

              • Re: Latka do Řecka

                quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 20:09 |  
                0 0

                Ne, Siklic nebo Drizdal, pripadne Svento a pokud zustane, tak Jablonsky. Doufam, ze s Hubackem uz se na beka nepocita a misto toho bude tretim stoperem.

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:53 |  
          0 0

          Na druou stranu, kvalitní stoper by se hodil. Co když se Suchý nebo Brabec nedejbože zraní? Tak myslíš, že Hubáček ty tři zápasy na stoperu s přehledem odehraje? Je to riziko už... A taky vzpomeňme na ty výkyvy formy jak u Brabce, tak u Suchého. Kdyby byl na lavici další kvalitní stoper, teoreticky by se měli více snažit makat než když nemaj žádnou konkurenci v podstatě.

          • Re: Latka do Řecka

            bongor     před 16 lety 23.01.2009 21:17 |  
            0 0

            Mít jen dva kvalitní stopery je obrovské riziko.Laty byl vždycky připraven zaskočit a je to navíc univerzál.Bude nám chybět víc než si myslíme.Musíme ještě někoho sehnat.Myslím,že o tom Martinovi se uvažuje už delší dobu a že se i tipovaly možné náhrady,zvláště když i Sucháč už byl několikrat nakročenej ven.Tak nás určitě vedení překvapí.
            Toho rakušáka vyfouknout sraltě by byl majsrštyk,to samé Košťál,toho taky už oxidují alespoň tři roky.To bysme je pořádně vytočili!

      • Re: Latka do Řecka

        zz     před 16 lety 23.01.2009 19:48 |  
        0 0

        Příchod Filipa není asi reálný, ale on je univerzál. Mohl by hrát levého beka nebo pravého záložníka jako obounohý hráč, umí i ve středu zálohy.
        Variant je několik.
        Pokud by hrál levého beka, tak jeden z dvojice Černý, Švento by holt nehrál.
        S příchodem dobrých hlavičkářů Kaufmana, Besty, Fořta by to chtělo hráče, který umí kopnout roh.
        Švento jako brejkový hráč by byl platný na hřištích soupeřů, Černý spíše proti betonujícím týmům v Edenu.

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:56 |  
          0 0

          Tak kupme Dočkala. On ty rohy umí, zná i prostředí... :)

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:56 |  
          0 0

          Tak kupme Dočkala. On ty rohy umí, zná i prostředí... :)

          • Re: Latka do Řecka

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 20:02 |  
            0 0

            A co říkáte na Rolka z Mladé Boleslavi? Sokrates55

            A dodatek, který jsem psal v předešlé disputaci:

            Přeji Martinovi hodně zdaru v Řecku a děkuji mu za to, že byl vždycky slávista a srdcař. Bojoval vždycky poctivě, i když s mu třeba herně nedařilo, nevypustil žádný boj. Jeho branka proti Spartě (ve druhém poločase dával na 2:1) na podzim 2006 při památném výsledku 4:1, to zážitek k nezaplacení. Tak Martine zdar.

            • Re: Latka do Řecka

              slaviator     před 16 lety 23.01.2009 20:04 |  
              0 0

              Zdravím,
              Rolka bych nebral. Připadá mi takovej neohrabanej... A na to, jakou má výšku, se mi zdá že i prohrává docela dost hlavičkovejch soubojů... Nebyl by vhodným adeptem. Měli bychom spíše využít šance a využít toho a pokusit se nahradit Latku někým lepším, než Laty je. Rolko lepší Latky rozhodně ale není.

              • Re: Latka do Řecka

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 20:12 |  
                0 0

                Srovnal ste mě jak vítr pastoušku. Viděl jsem toho kluka asi před třemi lety hrát poprvé a to byl tehdy bojovník dle mého gusta. Ale máte pravdu, že trochu uvadl. Možná , že by ho náš KJ opět rozproudil. Ale to je jen tak dáno k disputaci, jako možný návrh. Asi tak Sokrates55

                • Re: Latka do Řecka

                  quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 20:20 |  
                  0 0

                  Pred tremi lety - to bylo jak nas vyradil jeste v dresu Hradce z poharu CMFS? :o)

                • Re: Latka do Řecka

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 20:30 |  
                  0 0

                  Mně Rolko nepřišel špatný, ani v Uefě se úplně neztratil, ale my hledáme stopera k Brabčákovi, ne místo něj. To je na tom opravdu líp odcházející Laty a spolu jim to tolik neklapalo. K Brabčákovi potřebujem někoho pohyblivějšího, s dobrou orientací. Ale to by klidně mohl být ten Hošek.

                • Re: Latka do Řecka

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 20:34 |  
                  0 0

                  Ale jinak si myslím, že Hubáček je velmi kvalitná náhrada na stoperu, toho bych nezatracoval. On je oprvdu držák a myslím, že je docela nedoceňený hráč, zato s příkladným charakterem.

                • Re: Latka do Řecka

                  slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:32 |  
                  0 0

                  Před třema lety se mi taky herně líbil, ještě ten první půlrok po přestupu do Bolky ušel... Teď snad letos ani už nehrál pravidelně v základu...

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 19:58 |  
          0 0

          Jinak jsem zvědav, co s tím Kobylíkem. Na Kypru prej půl roku nehrál, protože se změnilo vedení. Už chápu, proč na něj tu opci nevyužili. Ale divil bych se, kdyby se znovu vrátil do Olomouce. Třikrát jednoho hráče kupuje snad jen Sparta co se týče Rezka. Navíc Kobylík ze Sigmy posledně neodešel v nejlepším, byť se pod to výraznou měrou podepsal trenér Uličný... Ale nevím no. Řek bych, že do Olomouce nepůjde.

          • Re: Latka do Řecka

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:06 |  
            0 0

            A kdo v poslední době odešel od Kubíčka v dobrym?

            • Re: Latka do Řecka

              slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:32 |  
              0 0

              Hubník?

            • Re: Latka do Řecka

              slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:33 |  
              0 0

              resp Hubník byl sice tlačenej, že jako by měl jít... ale... dopad z nich snad nejlíp z těch všech :-D

              • Re: Latka do Řecka

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 23:33 |  
                0 0

                Hubník? Maximálně Michal. . a to jenom proto, že ještě neodešel:-D

      • Re: Latka do Řecka

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 20:28 |  
        0 0

        z tehle trojice bych tedy opravdu nemel dilema, koho posadit na lavicku:-))

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:33 |  
          0 0

          to by mě zajímalo koho:-)))

    • Re: Latka do Řecka

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 20:23 |  
      0 0

      Souhlasím, Martinovi patří poděkování a přeju mu to.
      Trojan na beka? To ti teda nevím. A hlavně je t onejspíš stejně mimo realitu. Sám jsi říkal, že má nabídky z bundesligy. Spíš bych viděl reálně toho Kobylíka, ale taky to nějak usnulo.
      Souhlasím, že by bylo vhodné přivést stopera ještě teď s výhledem na léto. Hohendera proč ne. Sparťaní se ládujou nudlema v Hongkongu, tak bysme jim mohli vypálit rybník:-) Alternativou by byl ten Polák, ale zase pokud je nějaká dohoda na Marka v létě, tak bych po něm sáhl a u pro případ nouze teď použil Hoška, Hubáčka nebo Kaufmana pokud už to někdy hrál. Studík má taky ligové zkušenosti.

      Ale pokud by byl mimo i Tavares, tak to by pak byl problém. Na jeho místo je Mára Suchý, ale ten je stabilně třeba na stoperu, Cissé je s rizikem, stejně tak další junioři, byť třeba Koblera chválili i když nakoukl do áčka.. pak už je jen možnost vyřešit zálohu jinak a dát defenzivní úkoly někomu z OZ.. tak na to mi sedí jedině Volešák nebo Janda. Ten by, myslím, mohl zaškolit na kvalitní DZ, co si o tom myslíš?

      • Re: Latka do Řecka

        zz     před 16 lety 23.01.2009 20:42 |  
        0 0

        Zdravím,
        správně uvažuješ. Když by chyběl Tavares, tak Suchý může na DZ a Hohender na stopera.
        Hledat stopera až v létě považuji za riskantní krok.
        Trojan už ho hrál párkrát v Bochumi.
        Zvládl by to s přehledem jako Krajčík, který hrál v záloze.
        Měli bychom více variant a hlavně hráče, který umí kopat standardky. Levá strana by byla silná.
        Rolka nebrat, to by byl návrat tři roky zpět jako Aračič, Vorel. Rolko a míč si spolu opravdu nerozumí.
        Tím bychom se před veřejností zesměšnili a Bolce darovali nějaké odstupné za nadbytečného hráče.

        • Re: Latka do Řecka

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:14 |  
          0 0

          Já bych Rolka taky nebral.. min. ne k Brabcovi. To je lepší Latka. Trojan je velmi kvalitní hráč, dokonce tak kvalitní a drahý, že za ty peníze to můsí být posila jednoznačně do základu.. pro mě by to hlavně byla dobrá alternativa po skončení Šmicera. Ale fakt to napovažuju za moc reálné.. leda by se hádal s vedením tak dlouho, že by mu zbyl z dův termínu jen přestup sem. (Máme myslím delší okno než ve většině soutěží).
          A co soudíš o tom Jandovi?

          • Re: Latka do Řecka

            zz     před 16 lety 23.01.2009 21:23 |  
            0 0

            Janda by na DZ mohl hrát.
            Byl by to jiný způsob hry než u hračičky Tavarese, ale byl by platný.

            • Re: Latka do Řecka

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:39 |  
              0 0

              Taky si myslím. . trochu do Michala Švece. A jinak vcelku nadějný je prý i Kobler Proč by nemohl v nouzi překvapit jako svého času Dočkal v Teplicích?

              • Re: Latka do Řecka

                zz     před 16 lety 23.01.2009 21:42 |  
                0 0

                Já myslím, že by tam Kj stejně dal Cisseho.

                • Re: Latka do Řecka

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:54 |  
                  0 0

                  Pokud na to bude zralý, proč ne. Já ho neokastoval do tří minut jako mirecek:-) Jsem zvědavý, jak se mu povede.

                  • Re: Latka do Řecka

                    Miklos     před 16 lety 23.01.2009 21:58 |  
                    0 0

                    Cisse na to v tuto chvili nema.

                  • Re: Latka do Řecka

                    quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 22:25 |  
                    0 0

                    Nepochybuji o tom, ze Cisse bude hrat i zitra proti Teplicim aspon polocas. Ja se na zapas nedostanu a tak doufam, ze nekdo z mistnich tam pujde a poda report, jak se mu jednotlivi hraci jevili :o)

  6. Re: Latka do Řecka

    Miklos     před 16 lety 23.01.2009 20:15 |  
    0 0

    Zdravim,
    Martinovi patri obrovske dik za oddane sluzby Slavii. Byl to pravy srdcar kterych uz dnes tolik neni. JEho odchod je pro vsechny si nejlepsim resenim. Je jasne, ze spatne nesl vysedavani na lavicce. No a prestupova castka prez 20 krat 10 na 6tou by byla zase super pro Slavii. Mohli bysme pretlacit Spartu v tahanici o Hohendera. Teda pokud mu nedaj zas plat x milionu. Ale tim by sli sami proti sobe. Trojan je podle me nerealnej. Porad plati za velikej talent. A myslim, ze se o nej budou tahat tymy z 1 bundesligy. To uz spis ten Kobylik , ale tam je zas ten pulrok bez herni prakse. Uz je tech hracu po pauze nak moc. Je dobre ze se v priprave nalevo dobre jevi Siklic, ale otazka je za jak dlouho bude zas zranenej. Vpravo se o to porvou Kaufman a Ferry. Je treba take pomatovat na kisnu. Pokud odejde Vorel coz je velmi pravdepodobne tak by se mel privest kvalitni golman. Pro divise je v teto situaci nejlepsi hostovani v prvoligovem celku, tam ale nemam prehled zda je nekde nouze o brankare. Kazdopadne se letosni zimni prestupy vyvyjeji o poznani lepe nes tomu bylo pred rokem.

    • Re: Latka do Řecka

      zz     před 16 lety 23.01.2009 20:47 |  
      0 0

      Problém je v tom, že bundesliga začíná za týden, kádry jsou už uzavřené a Trojan nemá konkrétní nabídku, byť se psalo o zájmu Dortmundu, Herthy, Bochumi.
      A má dvě možnosti, buď prodlouží v Pauli, což je špatná varianta nebo přestoupí. Jinak si na jaře nekopne.
      Takže až tak nereálné to není.
      Z přestupu Latky mají procenta Budějovice a agent, nezapomínej na to.
      20 míčů to nebude.
      Pokud jde o brankáře, bral bych Kuciaka nebo brněnského Bureše.

      • Re: Latka do Řecka

        mirecek1111     před 16 lety 23.01.2009 21:00 |  
        0 0

        Prodej Latky byla chyba. Zbytečně jsme si způsobili velký problém co nás čeká po odchodu Suchého.
        A jestli je Trojan reálný či nereálný není otázka délky přestupového období ale otázka jestli o něj pan trenér stojí a já tedy nikdy jeho jméno padnout neslyšel. Uplně stejně pochybuju, že je smysluplná diskuze jestli přijde či ne ten mladý rakušan. Hodně bych se divil.
        A nevím jak chceš nakupovat nějakého Kuciaka když ty sám prodáváš Latku za deset miliónů...

        • Re: Latka do Řecka

          zz     před 16 lety 23.01.2009 21:07 |  
          0 0

          Ahoj Mirku,
          já Latku neprodávám, ale trh.
          Vím, že jsi zklamaný z jeho odchodu i z odhadované přestupové částky, ale taková je realita.
          Trenér s tím souhlasil, tak má snad vhodnou alternativu. Použil bych Tvoji větu, pan trenér ví, co dělá.
          Jeden stoper přijde. O tom nepochybuji.
          Trojana a Kuciaka jsem uvedl jen jako možnosti, je věcí KJ, koho nakonec přivede nebo nepřivede.

          • Re: Latka do Řecka

            Khadgar     před 16 lety 23.01.2009 21:13 |  
            0 0

            A ten stoper, to má být kdo? Já pořád doufám že Hoška nezkouší Jarolím jen tak, aby se neřeklo.

            • Re: Latka do Řecka

              Miklos     před 16 lety 23.01.2009 21:19 |  
              0 0

              KJ bohuzel dorostence zkousi vetsinou jen tak aby se nereklo.

        • Re: Latka do Řecka

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:20 |  
          0 0

          Chyba to nebyla. Je to fér a navíc Brabec vedle Latky můžou hrát v lize, ale o LM nevím nevím. Je to buď a nebo, k sobě nepasujou. Je to správné. BTW Ty jsi věděl, že trenér loví Forda, Bestu a Kaufmanna? Já ne:-))) Rozhodně netřeba před Silvestrem, kdy proběhly první kontakty. Každopádně kdyby Trojan přišel, byla by to velká kvalita.

      • Re: Latka do Řecka

        Miklos     před 16 lety 23.01.2009 21:12 |  
        0 0

        Je pravda ze ony zminovane kluby z bundesligy se mohou spolehat na to ze by ho, pod tihou financni krize, dostali v lete vpodstate zadarmo. Vtom pripade by pri sparvne nabydce byla moznost ho zlakat. Ale tady vidim ten problem. Jemu by se musel nabidnout plat alespon na urovni St Pauli a to by byl plat opravdu nadstandartni. No a to by mohlo rozvracet vztahy v kabine. Precejen je vyhodnejsi mit klub hracu se srovnatelnymi platy. Pak si nemaj co zavidet, coz je tak proklate lidske. Ale to uz je takove teoretizovani. Trojana bych v sesivanem samozrejme videl moc rad, ale nak mi to nesedi ani na KJ. Tech 20 jsem uvedl spis jako to maximum co si umim predstavit. U Kuciaka je problem ze se o nej zajimaj i movitejsi kluby a rumuni za nej chtej nake 2 mega. ME by se libil Svanger ze Sparty nebo ten mladej z Ostravy ted si nevzpomenu. Z letosnich prestupu je ale citit, ze vedeni se nehodlapoustet do zadnych zbesilych castek a tomu bude asi odpovidat i kvalita prichozich hracu. Jo a pokud odejde Suchy i Tavarez tak jsme bez DM. Cisse je dobrej spis na prodej. Fyzicky je na tom skvele, ale jeho prehled ve hre a nahravky jsou na urovni dorostu, mozna ani to ne. Proto by si vedeni melo dvakrat rozmislet koho chce prodat v lete a komu nabidnout novou smlouvu. S tema smlouvama je to ve Slavii vubec spatny. Podluzovani posledni pulrok neni vubec dobra taktika. Doplatili jsme na to s Krajcikem a mnoha talentovanymi mladiky.

        • Re: Latka do Řecka

          slaviator     před 16 lety 23.01.2009 22:39 |  
          0 0

          Švenger...? Ty jo, máme Diviše. Myslím, že oba dva jsou srovnatelní, Kuba Diviš možná i o chlup lepší, jen prostě v jednadvacítce byl jedničkou Švenger. Nechci radši vědět proč, zda kvůli agentovi... Mno, nechme toho. Švengera prostě ne, může z něj být jednou moc dobrej brankář, ale taky nemusí. Zatím to je jen talent. A my máme podobného brankáře, který si akorát ještě musí zkusit chytat v první lize. Švenger by byl drahej a moc zbytečnej špás. O jeho životasprávě nemluvě. Blažek je proti němu hotovej andílek, co Švenger vyváděl - minimálně před pár měsíci ještě, když byl na hostovačce v Mostě. Hráče jeho ražení bych v týmu fakt rozhodně nechtěl...

          • Re: Latka do Řecka

            quelhar (admin)     před 16 lety 23.01.2009 22:51 |  
            0 0

            Tak si rikam, kdyz je nekdy v souvislosti s KJem vychvalovan Ruzicka u hokejistu, tak ze by to mohl KJ udelat podobne jako Ruzicka. Ten se s nicim neparal a jednickou udelal 18leteho Furcha. Vaniaka by KJ samozrejme neposlal do Ruska, ale az se rozhodne skoncit karieru, tak by post jednicky plynule presel na Divise. (Scenar typu: jaro 2009 Divis na hostovani v prvni nebo druhe lize, podzim 2009 jednicka Vaniak, dvojka Divis, jaro 2010 - Vaniak oznamuje na leto konec kariery a jaro uz dela dvojku Divisovi, kdy se ukaze, jestli na to Divis ma (kdyby ne, tak by chytal Vaniak))

            • Re: Latka do Řecka

              slaviator     před 16 lety 23.01.2009 23:03 |  
              0 0

              Ano, pod tohle bych se podepsal. A mít případně v záloze nějakého zkušenějšího brankáře ve věku kolem 28-33 let, co by do Slavie šel s tím, že jedničkou bude Diviš, on bude dvojkou a Vaniak bude třebas trenér brankářů... A kdyby to Divišovi vyloženě nešlo, mohl by naskočit buď on nebo i Vaniak, pokud by měl furt chuť a platnou registračku.

              • Re: Latka do Řecka

                tolsimir     před 16 lety 23.01.2009 23:27 |  
                0 0

                Proc delat Vaniaka trenerem brankaru, kdyz to skvele plni pan Pribyl? Vaniak at se vrati do Olomouce

                • Re: Latka do Řecka

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 23:55 |  
                  0 0

                  Vaniak sám se chce vrátit do Olomouce, postavil tam barák. S Růžou souhlasim, on má na to cit a oko pro hráče. A taky z nich vytáhne maximum. Ale na druhou stranu on může prohrát 5, 10 zápasů v řadě a relativně to pro něj nic neznamená.. samozřejmě nepočítám naštvanost fandů, nižší návštěvy atd., ale když se prostě kluk hned nečapne, tak mu může dát šanci na další zápasy, sezona není odpískaná anebo ho poslat do Brodu. No, já jsme rád za Diviše a za to, že dostal šanci na Ajaxu, i když to nebyl moc jistý výkon, dá se od toho odrazit. Stylem se mi Diviš líbí, myslím, že má rozhodně budoucnost.

            • Re: Latka do Řecka

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 23:53 |  
              0 0

              V tomhle je v hokeji jednodussi, ze je v sezone hodne zapasu a cas na zkouseni. Na druhou stranu zase v play off golmani rozhodujou. Ruza udelal hodne odvaznej krok, Svoboda je sice sympatak, ale ja tomu fandim, videl ze vyrazne drazsi golman nepodava jednoznacne lepsi vykony, navic Furch je zrejme velkej talent, jsem zvedav jak ustoji play off. A Divis? Tipnul bych si, ze to Kj vyresi tradicne, nekdo prijde, Divis odejde. Jestli je to dobre, nedokazu posoudit.

              • Re: Latka do Řecka

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 23:59 |  
                0 0

                On hlavně momentálně chytá Neruda. Taky dobrej debutant..kam se hrabe Ferry :-)

                • Re: Latka do Řecka

                  miross     před 16 lety 24.01.2009 10:36 |  
                  0 0

                  Ty hokej moc nesleduješ co? Potom co Neruda vyhořel s Boleslaví, chytá poslední dva zápasy Furch!

                  • Re: Latka do Řecka

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 13:02 |  
                    0 0

                    Mea culpa, přiznám, že teď ve zkouškovém spíš jenom filtruju výsledky a občas vlezu na fotbalové weby. Je to pro mě jednička, hokej obecně před play-off trochu zanedbávám.. Nicméně na faktu, že Neruda je zajímavej debutant, to nic nemění:)

                    • Re: Latka do Řecka

                      miross     před 16 lety 24.01.2009 13:52 |  
                      0 0

                      Ty máš na všechno výmluvnou odpověď! Tak, že si měl zase pravdu! Sice si napsal blbost, ale dobře.Studuješ určitě práva co?

    • Re: Latka do Řecka

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 23.01.2009 21:53 |  
      0 0

      ehm, já jsem proti pyru, jinak souhlasim. Proti pyrotechnice jsem proto, že přes to neni vidět a nevím jak vám, ale špatně se mi dýchá v kouři... předloni jsem musel opustit sektor při choreografii v posledním pozdimním zápase s Boleslaví. Asi jsem nějakej přecitlivělej, ale fakt jsem měl pocit, že nemůžu dejchat. Pod tou plachtou se ten sirnej kouř přitom tak hezky tetelil.:-)

  7. Re: Latka do Řecka

    tantalos     před 16 lety 24.01.2009 09:41 |  
    0 0

    Ještě k Bestovi. Článek na IDnesu naznačuje, že Besta nemá svou přezdávku nadarmo. Zřejmě si s ním užijeme srandy Doporučuji ctěnému obecenstvu k pozornosti.
    Z IDnesu:
    Besta:
    K prvnímu konfliktu došlo poté, co přišel trenér Uličný s tím, že do branky má jít místo Bureše Lejsal. Myslím, že tohle se nelíbilo prakticky celému mužstvu, všichni věděli, že to je další "bělákovina". Ale když jsem se proti tomu postavil, tak ostatní mlčeli.
    MF Proč myslíte, že návrat Martina Lejsala do branky nařídil Radek Bělák?
    Besta: Tohle nemám úplně podložené, ale myslím si, že řídil trenérovi sestavu on. Zdůrazňuji, že to nebylo ani zdaleka poprvé. Třeba loni nás to stálo účast v Poháru UEFA. Domnívám se, že v úvodu sezony nestavěl trenér sestavu svobodně, ale podle zadání někoho jiného. Připomínám, že v této fázi jsme poztráceli hodně bodů....Protože si myslím, že o tom, kdo hraje, by měla rozhodovat výkonnost hráčů. Ale v Brně to bylo jinak.

    Radek Bělák se nařčení brání: "Aleš ...žije ve svém světě a v mnoha ohledech nevnímá realitu."
    Aleš Besta tvrdí, že spor s ním jste na podzim vyhrotil právě vy. Jak jste záležitost s jeho vyřazením z kádru viděl?
    Bělák : Co se týká Aleše Besty, tak jeho názor vychází z toho, že má sebestředné vidění světa a vidí jen sebe. Aleš je hráč, který si myslí, že má vždycky pravdu jen on, a v tu chvíli byl zabejčenej.
    Co já vím, tak měl Aleš dva manažery, ale odešel od nich, protože si myslel, že se o něj málo starají..........On žil ve svém světě a věřil, že půjde do zahraničí, ale nepřišla na něj jediná písemná nabídka.
    Právě mladí hráči mohou zajistit ekonomiku klubu. Proto máme kostru a do ní naskakují mladíci, protože právě oni jsou schopni klub živit. Starší hráče už si dnes nikdo do zahraničí nekoupí a Česko je exportní zemí. Pokud hráče neprodáte do zahraničí do jejich 22 let, tak už ho neprodáte

    • Re: Latka do Řecka

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 09:59 |  
      0 0

      Četl jsem to, ono vcelku mi sedí výroky obou pánů do toho, co jsem o něm dříve četl. Abrc byl ostatně stejnej případ. Je sice fajn, že hráč cítí jakousi svoji pravdu a šlape za ní, ale myslím, že na té sebestřednosti náhledu taky něco bude. Nícméně já jim u toho rokování o smlouvě nesvítil, takže pravda bude jako obvykle někde uprostřed. A pořád platí, že jak rychle přišel může zase odejít, viz Abrc. Je to prostě na něm. Mně pro začátek stačí, když bude hrát a to fotbal a ne divadlo a nohama a ne rukama.

      • Re: Latka do Řecka

        tantalos     před 16 lety 24.01.2009 10:26 |  
        0 0

        Rád Bestu u nás vidím, opravdu je to hráč typu, jaký potřebujeme. Je fakt, že každý může rychle odejít. Třeba trenéři ze Sparty. Ale Křetínský teď musí platit všem, co sice už netrénují, ale běží jim ještě smlouva. A proč asi nechtějí odejít ze Sparty hráči, kterých se chce Chovanec zbavit? Ostatně kolik nás ještě bude stát Abrc? Půjde do Ostravy, nebo ho bude Rosen platit ještě tři roky?

        • Re: Latka do Řecka

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 10:35 |  
          0 0

          Přeji hezký den,
          mám prosbu. Nedostanu se dneska na zápas s Teplicemi, pokud tam někdo půjdete, asi za spoustu ostatních jsm chtlěl poprosit o info z tohoto zápasu. Děkuji moc. Jinak Tantale, protože Abrhám porušil podmínky smlouvy svým hrubým přestupkem, tak jak mám informace, to s tím placením není až tak strašné. Díky jeho porušení smlouvy to nebudou ani ty tři roky. A jinak Vás stále pozorně a přeji hodně zdraví. Sokrates55

          • Re: Latka do Řecka

            miross     před 16 lety 24.01.2009 10:52 |  
            0 0

            Stopeři mohou být náš problém! Psal jsem to před měsícem! Na pozici dvou útočníků máme 5 variant. Na 4 záložníky máme 9 variant, ale na 2 stopery máme 2 varianty. U útoku a zálohy je v podstatě jedno kdo nastoupí. Každý má něco do sebe a záleží na momentální situaci. Pravda je, že trojice, brankář a stopeři musí být bez podmínečně sehraná! Jakýkoli zásah je trochu problém, navíc když zastoupí hráč, který není zvyklí na tomto postu hrát a nebo nemá zkušenosti v lize.
            Jmenovitě.
            Varianta Trojan- nemá cenu diskutovat. hráč který hraje v německu a má tam nabídky nepujde zpět do čech. Trojan tam už je spíš jako doma!
            Cissé- na stopera by pustil jenom kaskaddér. Nezodpovědný a nedůsledný.
            Kaufman - opravdu nevím jestli je schopen hrát stopera. nemám informace ani znalosti.
            Hubáček - sice za tu dobu co je u nás, tak na postu párkrát hrál, ale má výpadky, které na místě stopera, znamenají gól
            Hošek- sice mladý nezkušený, ale má v sobě něco, co naznačuje, že by to mohlo být ono.Proto ho KJ zkouší

            • Re: Latka do Řecka

              zz     před 16 lety 24.01.2009 11:05 |  
              0 0

              Zdravím,
              u Trojana je problém, že nabídku má pouze z Pauli, kde nechce prodloužit.
              Z bundesligy žádnou konkrétní nabídku nedostal, byť se psalo v německých médiích o zájmu několika klubů.
              A bundesliga za týden začíná, kádry jsou už uzavřené.
              Dávám příchodu Trojana malou šanci, v Německu žije už dlouho, těžko by se mu chtělo zpět, ale oslovit se může. Nic se tím nezkazí.
              Kaufman na stoperu odehrál jen pár zápasů, této variantě nevěřím.
              Hubáček není žádný rychlík, na stoperu je jen záskok.
              Cisse nepřipadá vůbec v úvahu.
              Takže patrně Hošek, ale spíše si myslím, že KJ někoho ještě přivede.

              • Re: Latka do Řecka

                tantalos     před 16 lety 24.01.2009 11:46 |  
                0 0

                Dnešní Sport:
                Podle Rosena Slavia za Latku náhradu hledat nebude, má dostatečně připravené vlastní hráče, na DZ Cissého, na stopera Dřížďala. případně Kauifamana a dobře se jeví Hošek, říká Rosen..

                • Re: Latka do Řecka

                  miross     před 16 lety 24.01.2009 12:08 |  
                  0 0

                  Říkal jsem, že Hošek je nejvážnější kandidát.

          • Re: Latka do Řecka

            tolsimir     před 16 lety 24.01.2009 11:06 |  
            0 0

            Zdravim,
            ja na zapas jdu, takze podam report

    • Re: Latka do Řecka

      quelhar (admin)     před 16 lety 24.01.2009 10:46 |  
      0 0

      Velmi zajimavy dvojrozhovor. Jako vzdy budou mit asi maslo na hlave oba. Nejvic me zaujala tato Belakova odpoved:

      Poslední věcí, ze které vás obvinil, bylo, že rozhodujete o sestavě týmu vy a nikoliv trenér.
      To je znovu to přetváření výkladu. Vždycky je pohled zevnitř a zvenku. Já vám řeknu, jaký je rozdíl mezi trenérem a ředitelem. Trenér před sebou vidí jen neděli se zápasem, zatímco ředitel musí vidět nejenom ten týden, ale měsíc, rok, pět roků. Já si myslím, že od doby, kdy mohu zodpovídat za řízení klubu, tedy od 7. 10. 2003, se ukázalo, že jdeme koncepční cestou. Tehdy se komplet obměnil kádr, začali jsme produkovat mladé hráče a ti dostávali příležitost. Protože právě mladí hráči mohou zajistit ekonomiku klubu. Proto máme kostru a do ní naskakují mladíci, protože právě oni jsou schopni klub živit. Starší hráče už si dnes nikdo do zahraničí nekoupí a Česko je exportní zemí. Pokud hráče neprodáte do zahraničí do jejich 22 let, tak už ho neprodáte. Ale ty mladé hráče to nejdřív musí naučit ti zkušení. Jestli podle toho Aleš usuzuje, že řídím sestavu, tak to není pravda. Můžete se třeba zeptat pana Beránka.

      Jinymi slovy se vlastne priznava, ze trenerum do sestavy keca, at nasazuji mlade hrace, at je muze klub prodat.

      • Re: Latka do Řecka

        zz     před 16 lety 24.01.2009 10:56 |  
        0 0

        Zdravím,
        Bělák je podrazák. Mladé hráče staví, protože z toho Bělák má procenta, proto nutí hráče, se kterými manažery mají spolupracovat.
        Besta trefil na hřebíček a musel se pakovat.
        Trenér v Brně má omezené možnosti.
        O Burešovi si myslela celá kabina, že má chytat, jenže to řekl nahlas jen Besta.
        A zajímavá je informace o nové smlouvě pro Bestu. Bělák všude roztruboval, že mu byla nabídnuta nejlepší smlouva, přitom mu konkrétní smlouvu s konkrétní částkou nikdy nepředložil.
        Dalším případem je falšování podpisu na smlouvě mladého hráče Suse, který odešel do Twente.

        • Re: Latka do Řecka

          miross     před 16 lety 24.01.2009 11:32 |  
          0 0

          Vůbec na mne při čtení článku nemá vliv, že je Besta u nás. Nejsem šílený fanatik! Jednoznačně, ale pro mne mezi řádky, je zcela jasné co tam Bělák dělá! Sám se vlastně napráskal! Je to hezký tam dávat mladý kluky aby jsi je prodal, ale pak nemůžeš chtít po trenérovi výsledky. Má tým vést jako farmu a je to!Chápu hráče, který je hodnocen penězi za výsledek, že ho zajímá aby hráli opravdu ti nejlepší.

          • Re: Latka do Řecka

            tantalos     před 16 lety 24.01.2009 11:48 |  
            0 0

            To jsem zvědav, jak bude Besta Jarolímovi radit, koho má stavět do branky. Mimochodem Lejsal je o třídu lepší než Bureš

        • Re: Latka do Řecka

          mirecek1111     před 16 lety 24.01.2009 11:52 |  
          0 0

          Čau
          Jaký je vůbec ten Hošek. Má "to" v sobě, aby mohl dostat v budoucnu šanci. Nebo i sním to bude spíš na přestup do některého provinčího ligového klubu jako u řady jiných mladých hráčů.
          A co ten mladý kluk z Plzně, Čmovš, myslím, že hraje v základu U18, má v sobě talent, na kterém se dá pracovat?
          Bohužel zápasy béčka a dorostu nemůžu sledovat podrobně, tak nevím.

          • Re: Latka do Řecka

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 15:37 |  
            0 0

            Ale pak to poznáš do 3 minut, ne? :-)
            Já myslím, že stopera úplně nutně nepotřebujeme, zvlášť pokud se KJ pozdávají kluci z juniorky (Hošek, Starý, Studík) a hlavně já bych Hubáčka neodepisoval. Zrovnatak jestli už to někdy kopal i Kaufman. Ferry na stoperu, to teda fakt nevím. Jestli je varianta s Markem aspoň v konkrétnějších obrysech, tak bych hráče na půl roku nedělal. Anebo leda hostování jako onehdá s J. Vorlem. Nicméně spíš bych řekl, že někoho přivedou. Do tisku se říká jedno a realita ůže být věc druhá. A vždycky tam může zaskočit..Švento. :)

            • Re: Latka do Řecka

              mirecek1111     před 16 lety 24.01.2009 17:47 |  
              0 0

              Ty seš trouba.

              • Re: Latka do Řecka

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 22:46 |  
                0 0

                Děkuju pěkně, pane topinkovač. :)

  8. Re: Latka do Řecka

    quelhar (admin)     před 16 lety 24.01.2009 12:56 |  
    0 0

    Tak dneska to budou vzpominky na "stare dobre casy" z pred peti let... Testujeme 22leteho Brazilce ze treti brazilske ligy. Mame tohle jeste zapotrebi?
    Jestli se ukaze, ze bude posilou, tak se dodatecne omluvim, ale vazne to na me pusobi jako doby ruznych Jeffersonu, kteri u nas byli par dni, maximalne pul roku a pak odesli neznamo kam.

    • Re: Latka do Řecka

      mirecek1111     před 16 lety 24.01.2009 12:59 |  
      0 0

      tak si aspoň naživo očihli sníh..

    • Re: Latka do Řecka

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 13:51 |  
      0 0

      hm... taky mi to prijde trochu zbytecny.. ale treba se mejlime.. jinak koukam, ze vlada smicer uz bude davat goly jen oblouckem:-)))

      • Re: Latka do Řecka

        quelhar (admin)     před 16 lety 24.01.2009 14:00 |  
        0 0

        Obycejnych golu uz dal plno a urcite si rekl, ze gol roku mu jeste ve sbirce trofeji chybi. Takze to vidim tak, ze finale poharu CMFS rozhodne oblouckem ze 30 metru do sibenice :o))

        • Re: Latka do Řecka

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 15:39 |  
          0 0

          Nebo mu anketa gól měsíce taky ještě chybí ve vítězné sbírce..:-))))

      • Re: Latka do Řecka

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 15:42 |  
        0 0

        Jinak v Brazílii prej loví sám p. Držmíšek, měl někdo přijít už v létě. Dokonce se vedly řeči o nějakém dlouhodobějším skautingu, tak uvidíme.

  9. Slavia - Teplice

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 15:01 |  
    0 0

    Zranil se Hošek :-(

    • Re: Slavia - Teplice

      quelhar (admin)     před 16 lety 24.01.2009 15:04 |  
      0 0

      Pockame na report nekoho pritomneho, jestli to vypadalo vazne. Ale hlaska z onlinu, ze Teplice poslednich 10 minut pekne prasily, me moc nepotesila. Vypada to, ze souperi berou zapas s nama prestizne i v priprave, viz vacnatci.

      • Re: Slavia - Teplice

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 24.01.2009 15:41 |  
        0 0

        Tak Teplice byly vždycky vyhlášeny poměrně prasáckou hrou..Klein, Lukáš, Sabou..aj. Na druhou stranu jim nečiní potíže padnout jako hruška pod náporem prstu protihráče.

      • Re: Slavia - Teplice

        Khadgar     před 16 lety 24.01.2009 15:48 |  
        0 0

        Jo, prasili to, dementi. Nebylo to nějak vyhrocený, ale Lukáše bych asi zabil, už jenom za ty kecy. A Brazilec tak zlej neni

  10. Re: Latka do Řecka

    Bulvi     před 16 lety 24.01.2009 15:08 |  
    0 0

    kolik sme za něj dostali?

    • Re: Latka do Řecka

      Khadgar     před 16 lety 24.01.2009 15:46 |  
      0 0

      Ve sportu píšou že 17