Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

E. Brabec prodloužil smlouvu

Slávistický kapitán Erich Brabec prodloužil smlouvu ve Slavii do června 2012. Ta současná končila našemu obránci v červnu letošního roku.

"Jsme velice rádi, že Erich spojil svoji fotbalovou budoucnost se Slavií, přejeme mu, aby jako kapitán dovedl tým k obhajobě titulu a úspěchům v pohárové Evropě," řekl k prodloužení kontraktu generální ředitel Slavie Petr Doležal.

"Prodloužení smlouvy o tři a půl roku je pro mě důležitým krokem, beru ho jako ocenění práce, kterou jsem v klubu odvedl. Pro mě byly zatím ve Slavii největším úspěchem Liga mistrů a zisk titulu, nejvíce bych ale vyzdvihl pohodu v týmu, která nás dovedla k mistrovskému titulu. Věřím, že na jaře budeme pokračovat v tom, co jsme dokázali v loňském roce," uvedl Erich Brabec pro oficiální web Slavie.

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

    mirecek1111     před 16 lety 15.01.2009 20:50 |  
    0 0

    Jen dobře, ale měl by se co nejdřív vyřešit i Šenkeřík a hlavně Tavares a snad i Dřížďal.
    A hlavně už někoho přivést. Snad se to podaří a nebude to jen nějaké dočasné řešení. Kdyby přišel Fořt a ještě jen na hostování, tak by to bylo obroské zklamání nad schopnostmi našeho vedení. Zvlášť když na to mělo opravdu půl roku.
    Zdá se mi, že chybí i manažer, tedy člověk který by měl hráčské doplnění jako náplň své práce.
    A jestli si bez něj Slavia obejde, narozdíl od ostatních klubů, tak nechápu, proč tady byl před léty pan Puček.

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      zz     před 16 lety 15.01.2009 21:16 |  
      0 0

      Ahoj Mirku,
      máme anglický model. Hráče si vybírá trenér KJ. Ještě nedávno jsi tento model vychvaloval a teď si stěžuješ.
      Příchod Fořta je velmi pravděpodobný.
      Půl roku na náhradu za Necida vedení nemělo, o měsíc méně.
      U Šenkeříka jsi nejsem úplně jistý, zda zůstane, zvláště když pravidelně nehraje.
      Tavares by si rád vyzkoušel lepší ligu.

      • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

        mirecek1111     před 16 lety 15.01.2009 22:13 |  
        0 0

        Překvapuju mě, že už ses dal na kritiku i ty. Snad když si tak pamatujueš některé mé konkterní příspěvky, taky v paměti vyštracháš, že jsem už kdysi mluvil o tom, že nám manažer chybí.
        Je jednoznače zprávné, že si pan Jarolím vybírá posily. Nechápu proč si na mě vůbec tak reagoval, když sám víš jak moc jsem opravdu toho zastáncem.
        Jenomže druhá věc je, kdo se potom "stará" aby si ten slavistický dres skutečně oblékli.
        Pan trenér je týden mimo kvůli pohřbu (což je samozřejmě přirozené), pan Doležal domlouvá na horách smlouvu Brabce, pan Rosen má jistě plno dalších věcí na řešení .. do toho se zřejně na poslední chvíli zase domlouvají soupeři v Dubaji. A já se potom ptám, kdo vlastně poslední týdny lítá po evropě a shání ty posily?
        Myslím, že máme rezervy v "šíři" našeho vedení. Kdyby tam bylo více lidí, tak se o řadu věcí mohli podělit a všechno mělo rychlejší spád.
        Ani nemluvím o tom průseru v létě se soustředěním.
        Když už si mě musel zkritizovat, že podle tebe měním názory co týden, tak bys mohl reagovat na mé jediné zamyšlení v minulém příspěvku. A nevybírat si co se ti hodí :-)
        Když teda toho manažera nepotřebujeme, a pan Doležal s Rosenem a Jarolíme zvládnou všechno sami, tak proč tady byl Puček? A že neodeš proto, že Doležal zjistil, že to vlastně zvládne sám, ale proto jeho korupční aféru víme všichni..
        No a na slaviatora nereaguju :-) Jende kritizuje a další se přidá a ani nepřemýšlí, hlavně, že si udělá taky zářez :-) to už je tady taková klasika :-)
        Upozorňuju, že ale nijak nezmatkuju ..pořád je dost času, jen se snažím najít důvod, proč má Sparta za sebou už tolik potřebných změn a my pořád čekáme. A že potřebujeme kvalitní náhradu za Necida a máme právo pochybovat jak to Franta po tak dlouhém zranění zvládne na beku, snad víme všichni.
        Navíc jsou tu předvánoční slova pana Rosena, o tom, že se bude snažit Slavia posílit na všech postech.

        • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

          zz     před 16 lety 15.01.2009 22:25 |  
          0 0

          Mirku,
          máme sportovního ředitele klubu, který spoustu věcí zařizuje.
          KJ dá jména na posily, a pak záleží na tom, zda dojde k dohodě s klubem i samotným hráčem a kdy. To už je věc jiných lidí, ne KJ.
          Sparta taky nemá funkci manažera a různé ředitele tam dělají televizní komentátoři.
          Prostě funkce manažera, jakou zastával Puček, je zbytečná.
          Chce to jen trpělivost a čekat.
          Nemá smysl zbytečně panikařit.
          Důležitá je kvalita posily a její přínos pro hru Slávie.

          • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

            mirecek1111     před 16 lety 15.01.2009 22:35 |  
            0 0

            :-) tak já ti to skopčím "Upozorňuju, že ale nijak nezmatkuju ..pořád je dost času"
            Potom byl ale krok s panem Pučkem krokem vedle..

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              zz     před 16 lety 15.01.2009 22:41 |  
              0 0

              I v Liberci zrušili funkci manažera jakou zastával u nás Puček a Jinocha odvolali. Podobně v Brně Běláka. V Ostravě je sportovním ředitelem Lička. Stejně je tomu i v bundeslize. Osa je trenér, sportovní ředitel, představenstvo klubu.
              Funkce manažera po vzoru Pučka je přežitek.

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      slaviator     před 16 lety 15.01.2009 21:20 |  
      0 0

      Před týdnem bylo vše dobrý a teď je to špatně vedeno, když tu není podle Tvého názoru příslušnej manažer?

      • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

        marek018     před 16 lety 15.01.2009 21:45 |  
        0 0

        spíš kdyby přivedli Pekharta.Ford skoro rok porádně nehrál,takže to bude taky dost možná ještě míň produktivní,než přichod Střihavky.Sice je to slávista,ale když odcházel,tak nebyl hvězda ligy a SKS se od té doby dost změnila.Prostě,aby byl Fořt posila.Jinak je dnes 15.1.,tedy polovina přestupního období,už by se to mohlo rozhýbat.Zase čekám ne konec přestupního termínu,aby hráč nebyl v kondici a nebyl sehraný s týmem?

        • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 21:59 |  
          0 0

          Jen tak na okraj...Pekhart taky půlrok pořádně nehrál. Když trochu opadl Vácha, tak jsou místní diskutéři najednou udělaní do Pekharta... A Fořt dal za poslední půlrok ve Slavii 7 golů. Takže v něm něco bude

          • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

            slaviator     před 16 lety 15.01.2009 22:01 |  
            0 0

            Pekhart dal v té době, co dal za nás Fořt 7 golů během půlroku, xxx branek v juniorce Spurs. Je to už dlouhá doba, to že někdo dal před dvěma nebo třema lety sedm branek neznamená, že by mu to šlo i nyní...

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 22:04 |  
              0 0

              Ale to, že dal někdo X nebo Y branek v juniorce neznamená, že je dá u nás...To je ten samej argument. Já jen podotýkám, že Fořt se dokázal prosadit, ač si to tady mnoho lidí nechce přiznat

              • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                slaviator     před 16 lety 15.01.2009 22:20 |  
                0 0

                Jenže Pekhart se od té doby nějak posunul, což dokazuje v jednadvacítce i... Zatímco Fořt ne. Ty nechceš Pekharta, já nechci Fořta.

                • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                  TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 22:27 |  
                  0 0

                  Já nenapsal, že Pekharta nechci

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              tolsimir     před 16 lety 15.01.2009 22:05 |  
              0 0

              Nechtel bych snizovat Fortovi kvality a jeho sedm golu, ale je treba rici, ze to je vlastne hattrick proti Plzni, dva goly proti tehdy hodne naivni Olomouci (prvni zapas pod Petrzelou), gol z penalty a gol v Teplicich, kde jsme polocas vyhrali 3:0 ...

              • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 22:09 |  
                0 0

                Kdyby nedal hattrick Plzni, tak se tam nevyhrálo.. Že dal dva nebo tři goly v jednom zápase, to nějak snižuje jejich kvalitu, nebo jak je toto myšleno?

                • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                  tolsimir     před 16 lety 15.01.2009 22:11 |  
                  0 0

                  no jde mi o to, ze z toho zazracneho podzimu se mu vlastne povedly poradne dva zapasy, kde mu souper navic nechaval skutecne hodne prostoru

          • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

            zz     před 16 lety 15.01.2009 22:13 |  
            0 0

            Zdravím Vás Tomáši,
            ten půlrok už je dva roky zpátky. Mezitím Fořt odehrál pár zápasů ve francouzské lize, pak odešel hostovat do Bruselu, kde dal za půlroku jeden gól, pak se zranil a v létě se vrátil zpět do Tolouse, kde nehrál, a to ani za rezervu.
            Pekhart měl jinou konkurenci v Tottenhamu, pokud Berbatova a Keana nepokládáte za průměrné útočníky. Hrál pravidelně za rezervu.
            V Southamptonu hrál zpočátku pravidelně, odehrál 9 zápasů, ale pak kvůli finančním problémům klubu přestal hrát.
            Pekhart hrál pravidelně za reprezentaci.
            A pokud jste viděl poslední zápas U21 v Anglii, tak Pekhart patřil spolu s Morávkem k nejlepším hráčům našeho týmu a pouze oni dva se dokázali vyrovnat hráčům z premiere league.
            V reprezentaci neměl špatnou bilanci.
            A že Pekhart není špatný hráč, dokládá zájem zahraničních klubů o jeho služby.
            O Fořta je zájem pouze z Ostravy a Slávie.
            Při vší úctě k Fořtovi, jeho technika práce s míčem i rychlost práce s míčem jsou sotva průměrné v české lize.
            A Pekhart s velkou pravděpodobností stejně nepřijde, půjde do jiné ligy, takže nemusíte mít obavy.

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 22:27 |  
              0 0

              Tady se pořád vytahuje, že Fořt nehrál. Tak jsem jen poukázal, že za poslední půlrok toho moc nenahrál ani Pekhart. To je prostě fakt. Fořt měl taky konkurenci, třeba Elmander, Mansare...

              U21 v Anglii jsem viděl, ale spíš mi utkvěla v paměti ta penalta

              Fořt sice není rychlostně a technicky vybaven, ale to třeba není ani Koller. Prostě každý má přednosti a slabiny. Já bych viděl rád oba, ale Fořt je tak nějak můj oblíbenec

              • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                zz     před 16 lety 15.01.2009 22:37 |  
                0 0

                Tomáši,
                Fořt s velkou pravděpodobností přijde, takže se dočkáte.
                Koller měl hlavně výjimečné parametry a v tom byl pro tým hodně prospěšný. Postupem času se zlepšil i v technice práce s míčem a hlavně dával góly v belgické, německé lize i v reprezentaci.
                Navíc Koller byl hodně platný i v defenzivě a nebyl líný na krok. Hodně pracoval pro tým podobně jako Necid.

                • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                  Troubi     před 16 lety 15.01.2009 23:49 |  
                  0 0

                  Pekharta nikdo nikdy nevidel hrat(nadnesene,nepocitam tri zapasy za dorost a dva z juniorky Tottenhamu,ktery ZZ a Slaviator spolu videli u Tantalose doma), ale protoze se pred peti lety reklo,ze je hvezda,tak proste hvezda je a jeho prichod by nas sam o sobe dovedl k titulu. Ba co vic, Pekhart odesel za 30 mega kdyz mu bylo 17,coz je predurceni pro to byt nekym ve svete fotbalu. Ve prospech Pekharta se tu omyla jeden jediny zapas z pozdejsi doby a to U21 v Anglii. Fort byl nepochybne pulrok predtim nez odesel oporou.

                  Samotneho me zajima jak na tom asi Pekhart je,ale presne jak napsal TKutnik,nekteri se zhledli v prichodu Pekharta jako v budoucnosti Slavie a nevidi nic kolem. Co by navic rekl pan ZZ na tak nekoncepcni krok jako by bylo napriklad pouze hostovani Pekharta?

                  jinak vicemene souhlasim se vsim co tu napsal TKutnik

                  • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                    zz     před 16 lety 16.01.2009 09:04 |  
                    0 0

                    Já jsem Pekharta viděl v několika zápasech za U21 v kvalifikaci i na MS do 20 let. Takže to není tabula rasa. Viděl jsem ho v zápasech před odchodem do Tottenhamu i v zápasech, kdy už byl hráčem Tottenhamu, naposledy za U21 v Anglii.
                    Vím, v čem se výrazně zlepšil a vím, že je rychlostně i technicky lepším hráčem než Fořt, o kterého je zájem pouze z Čech. Pekhart nemá nouzi o nabídky. Proč asi?
                    Hostování bez opce bych nebral, to je nekoncepční krok, s tím souhlasím. Nikdo netvrdí, že by nám Pekhart zajistil titul, ale podobně tu většina jako Ty kritizovala Necida, že na Slávii nemá a podzim všechny vyvedl z velkého omylu. A to Necid v lize odehrál pár zápasů a v Jablonci pravidelně nehrál.
                    Na českou ligu bude mít Pekhart hravě, o to se nebojím.
                    Fořt za dva roky odehrál pár zápasů, poslední rok nehrál vůbec, nevěřím, že by byl velkým přínosem.
                    To, že někdy dal 7 gólů, z toho většinu ve dvou zápasech, je minulost.

                    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                      Troubi     před 16 lety 16.01.2009 10:15 |  
                      0 0

                      tak pozor,v zivote jsem nekritizoval Necida a netvrdil,ze na Slavii nema. Ja jsem jen plne akceptoval rozhodnuti Jarolima poslat ho srovnat se do Jablonce. To,ze mu narostl nosanek a stal se z nej machyrek,kterej na to prdel bylo zaprve poznat na prvni pohled,zadruhe mi to bylo potvrzeno od lidi z jeho okoli. Divim se,ze tobe by se to nedoneslo. A ja tedy pouze tvrdil, ze se nedivim Jarolimovi, ze ma nakyho Necida,kterej tou dobou mel dva goly v acku a pohar strelce za sedmnactky, plny zuby...

                      Ohledne Forta,netvrdim,ze je nakej zazrak a ze je to utocnik mejch predstav,ale prijde mi proste sprosty z nej delat nulu oproti Pekhartovi,kterej nesehral jedinej dulezitej zapas ve svy kariere.

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 01:35 |  
      0 0

      Ohledně Tavarese mám docela strach. Jako francouz má k Slavii jako "ideologii" pravděpodobně dost vlažný vztah, takže abyse obávám toho, že pude zadarmo někam jinam a ani se nad tim nepozastaví... Škoda, že se takhle pro deník Sport projevil i Dušan

      • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

        LordEdmund     před 16 lety 16.01.2009 08:18 |  
        0 0

        Já ten rozhovor s Dušanem četl a nic závadného jsem tam nevypozoroval, krom šikovně zvoleného nadpisu. Je přirozené, že takový hráč má vyšší ambice, než "jen" Slavii. Je poŕád mladej, je to slovenskej reprezentant , navíc mu odešel největší kamarád do Itálie. Dušan ale i Tavares mají platné smlouvy, takže neodejdou určitě zadarmo. špatné by ale bylo, kdyby měli odejít těsně pŕed začátkem soutěže,třeba i za sluśný peníz. Slavia by pak nutné potřebovala další dva hotový hráče a to by byl takhle narychlo problém.

        • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

          quelhar (admin)     před 16 lety 16.01.2009 10:02 |  
          0 0

          Minimalne se na tom rozhovoru se Sventem ukazalo, jak pracuji agenti - "Uz jsi v jednom kklubu moc dlouho, mel bys jit jinam", aneb nemam z tebe takhle zadne prachy a to neni dobre. Vykasli se na Slavii a bez nekam - uplne jedno kam - hlavne at mam dobrou provizi z prestupu. Jak se tam budes mit, to uz mi je fuk, ale doufam, ze ne moc dobre, at rychle prestoupis jinam a ja mam vic penez.
          To uz je lepsi ten Tavares, ten se aspon vyjadruje tak, ze se mu v Praze libi a nema duvod zatim nekam odchazet.

  2. Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

    mirecek1111     před 16 lety 15.01.2009 22:34 |  
    0 0

    Kromě Pučka mám ještě jedno zamyšlení.
    Celkem mě překvapují odsuzující názory ve fotbalové veřejnosti, že nabídky, za hráče jako je Káka na 3 miliardy korun jsou doslova ostudné.
    Já chápu, že je to v souvislosti s hrůzami, co se dějí někde v Africe a vůbec všude tam, kde tolik chybí peníze opravdu donebe volající.
    Ale když se na to podíváme čistě z fotbalového hlediska, tak je to jednoznačne zprávné.
    Indové zaplatí AC Milán za Kaká přes tři miliardy. Kromě toho, že se Milán dlouhodobě zabezpeční si mimo jiné koupí například Hamšíka. Pro Neapol to bude historický přestup a tak si hned také z utržených peněz poohlednou někde v Brazilíi, koupí si nějakou kometu v Serii B, a tymy od kterých bude Neapol nakupovat si za ty peníze pak postaví mimo jiné moderní treninkové centrum, na které by za normálních okolností neměli prostředky a budou vychovávat další skvělé mladé fotbalisty.
    Takže, to že nějací blázni z Indie nebo Abramovič si z fotbalistů dělají své hračky pro potěšení je jedna věc, ale ty peníze co za ně vyhodí pak mají dopad na celý fotbal a to je potom jen a jen dobře.
    Takže já říkám, proč ne. At si toho Kaká klidně koupí, a at se na zpáteční cestě klidně ještě zastaví v Juventusu pro Buffona. Pro fotbal je to jen dobře.
    Je to uplně stejné jako když si jiní milionáři pořizují luxusní věci jen proto, že jsou drahé a luxusní. Proč ne, vždyt se tím sice můžou chlubit a povyšovat nad druhé ale minimálně z to lamburgini za x milionů zaplatí obrovskou daň a to je dobře pro mě, pro tebe i pro kohokoli jiného. Přispějou nám všem.
    Takže proč ne. Ať si každý vyhatuze peníze jak chce. Když to nebude dělat mimo zákon, tak z toho pak žijeme všichni.

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.01.2009 22:50 |  
      0 0

      Je to nehoráznost. Na druhé straně je to jen o nabídce a poptávce. My s tim nic nenaděláme. Dneska jsou ve sportu peníze důležitý, bohužel.

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      zz     před 16 lety 15.01.2009 22:52 |  
      0 0

      Tady je spíše strach některých klubů, že astronomická částka za přestup Kaka vyžene nahoru částky za přestupy top hráčů. Proto se Wenger ozval. Jinak na tom není nic špatného. Podobně jako když dostaneme peníze za Necida, tak se částečně rozpustí za nákupy jiných hráčů. Je to takový řetězec, z kterého profitují jiné kluby. Není to jen o CSKA a Slávii jako příjemci přestupové částky.
      Je věc majitelů City, co s penězi udělají.
      U bohatých lidí jde o to, že sice zaplatí vysoké daně, ale problém je, jak stát nakládá s těmito daněmi.
      Proto je mi cizí levicová ideologie o vysokém zdanění bohatých lidí a progresivní zdanění.
      Rovná daň je správné řešení, jen musí být dobře nastavena.

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 01:32 |  
      0 0

      Jen bych doplnil, že korupčník Šinawatra byl Thajec, nikoli Ind, a že od nové sezony vlastní City šejkové z emirátů

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      slimak     před 16 lety 16.01.2009 01:35 |  
      0 0

      sice je pravda, ze kazdy si s penezi muze delat co chce, ale!
      je tady obava, ze to zase vyzene ceny za hrace a roztoci spiralu a hlavne to, ze vetsina majitelu dela fotbal jako byznys, ridi ho jako kteroukoliv firmu - tedy uvazuje výnosy a náklady a podle toho hodnoti sve investice, zatimco v tomto pripade se jedna evidentne o hracku v rukou majetnych sejku, ktere nezajima jestli se jim jejich investice vrati a jen sypou penize. neupiram jim jejich pravo, ale na druhou stranu chapu ,,zodpovedne" majitele, ze jim tato deformace trhu vadi..

      jejich uvazovani totiz neni v ekonomickych mantinelech, v kterych vsichni musi uvazovat. ale rikam, je to jejich pravo

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      LordEdmund     před 16 lety 16.01.2009 08:37 |  
      0 0

      Je to věc názoru, ale mě osobně se to nelíbí. To, źe je to jejich právo samozŕejmě nepopírám, je to prostě trh.Všichni asi víme, že i když je to jeden z nejlepśích fotbalistů, tak takovou cenu nemá a jedná se jen o rozmar šejků, aby se pŕedvedli, źe jich se nějaká ekonomická krize nedotýká. Přístup KAká oceňuji a pŕál bych mu ,aby vydržel, protože ta nabídka musí bejt asi opravdu nechutně zajímavá:-).Jestli odolá, tak bude hoden obdivu a budu ho pokládat nejen za dobrého fotbalistu ,ale i za moudrého ćlověka.Jeho snem bylo být kapitánem AC a snad nevymění sen za peníze.

  3. Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

    Viking     před 16 lety 16.01.2009 10:37 |  
    0 0

    ad Fořt - posila to zřejmě nebude, jenom v tom, že průměrných ligových útočníků budeme mít o jednoho víc.

    ad Pekhart - určitě lepší volba ale nejsme favoriti skrz hráčova agenta.

    ad Puček - tyto dohady jsou směšné, ten měl ve Slavii jiné věci na starosti než sportovní manažerování..

    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

      Viking     před 16 lety 16.01.2009 10:54 |  
      0 0

      "První zimní posilou fotbalistů Slavie se stal útočník Pavel Fořt. Pětadvacetiletý hráč přichází do týmu českého mistra na půlroční hostování z francouzského Toulouse." - tak se stalo, co jsem si nepřál. Nemáme pro jaro gólového útočníka.

      • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

        quelhar (admin)     před 16 lety 16.01.2009 11:02 |  
        0 0

        To, ze prijde Fort, jeste nemusi znamenat, ze neprijde i nekdo jiny...

      • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

        tantalos     před 16 lety 16.01.2009 11:03 |  
        0 0

        A ještě horší je, že na něho nemáme ani opci, ale jen jakési přednostní právo při vyjednávání....
        Ale Forda mám rád, snad se tam něco naučil a vyzrál. Hlavně aby mu sloužilo zdraví. Spolu s Toleskim naši jediní góloví hráči.

        • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:05 |  
          0 0

          Ale máme - „Kluby se dohodly na tom, že po skončení hostování bude Slavia mít přednostní právo na jednání o dalším působení,“ uvedl ředitel komunikace Ondřej Zlámal.

          • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:10 |  
            0 0

            tak přeci Ford...
            Kutniku, to není opce, opce je když jsou předem daný podmínky. Podle této věty to není ani předkupní právo, kde máš právo koupit ho za cenu, kterou by nabidl nekdo jiny. Pokud je to jak rikam Zlamal, tak je to jen nicnerikajici veta o tom, ze s nami nekdo bude jednat.

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              quelhar (admin)     před 16 lety 16.01.2009 11:13 |  
              0 0

              No, uprimne receno, co se tyka Forda, tak si nemyslim, ze by ten pulrok zazaril tak, aby se o nej praly jeste nejake dalsi kluby. Spis cekam, ze kdyz ho budeme chtit, tak si to dokazeme vyjednat i bez opce. Na Tijaniho taky opce nebyla a presto jsme vyjednali prestup.

              • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:20 |  
                0 0

                Ja to nekritizuju, jen rikam, ze to opce neni. Taky si yslim, ze v priapde Pavla je to jedno, mozna ho podcenuju ale taky si nemyslim, ze zazari tak, ze bychom si v lete rvali vlasy, ze opci nemame. Promin Forde:-))

          • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

            Viking     před 16 lety 16.01.2009 11:12 |  
            0 0

            Já mám Forda taky rád, nejenom proto, že alespoň jednou za měsíc si pustím jeho duet s Vaškem Petrákem..

            Před odchodem ale extra kanonýr nebyl, teď dva roky nehrál, snad Kejdžej ví, co dělá. Mně to spíš připadá, jako by jsme nemohli nikoho sehnat a Ford byl lehce k mání. A jestli bych si mohl tipovat, zda přijde ještě jeden útočník - myslím že ne. Máme Šenkeříka, Forda, Ivanu, Šmicera, Jandu a Toleskiho. KJ navíc rád hraje na jednoho útočníka. Kdybychom měli rozjednaného extra šutéra, tak Ford nepřijde.

            Teď jenom nevím, kdo ty góly na jaře bude dávat.

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:16 |  
              0 0

              extra kanonyri ale asi nebudou pro nas dostupni, ze.. takze kdyz to neslo s Pekhartem, holt nam nezbylo nez doplnit kadr o Forda, kterej pochopitelne nebude nahradou za Necku, ale doplni kadr o typ vysokyho utocnika, muze nam pomoci. Urcite to ale neni nejaky technik nebo dobre pohybove nadany hrac, spis hrac do vapna pro nektery zapasy nebo pro nektery faze zapasu.. jestli se teda neco navic nenaucil, coz vzhledem k jeho zranenim.. no nevim.

              • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                quelhar (admin)     před 16 lety 16.01.2009 11:20 |  
                0 0

                Kdyz uz nic jineho, tak ma narozdil od lonskych Blazka a Strihavky aspon vztah ke klubu, zna trenera, takze asi vi, do ceho jde. Kdyz se nezrani, tak bych cekal, ze bude hrat lepe, nez dotycni dva ve Slavii.

                • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:24 |  
                  0 0

                  presne tak, cekam ze za slavii trochu zabojuje a treba da nejakej ten gol.

                  • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                    quelhar (admin)     před 16 lety 16.01.2009 11:31 |  
                    0 0

                    A jeste me tak napada, ze pulrocni hostovani uplne staci, v lete se nam prece vrati Standa :o)

                    • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.01.2009 11:36 |  
                      0 0

                      to je pravda.. nikdo jinej nam tu Lm stejne nevystrili:-))

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              AKI     před 16 lety 16.01.2009 11:26 |  
              0 0

              Vikingu,vim že na fotbaly jste chodili i za Forda a jestli v tý sezóně někdo jezdil,tak to byl právě on - útočník co se mu možná nedaří podle představ,ale jinak jezdil po prdeli!!! V sobě určitě něco má a já osobně jsem rád,že se vrací do Slávie. I vy byste mu měli dát šanci se ukázat a ne ho hned odeposivat..... BTW. Necku jste(teď nemyslim osobně tebe) taky odepisovali a kde je teď???? AKI

              • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                Viking     před 16 lety 16.01.2009 11:31 |  
                0 0

                Jestli dá za jaro Ford deset gólů, tak z toho budu mít dvakrát takovou radost než v případě ostatních útočníků, o tom nepochybuj:-) Jenom se mi zdá jeho angažování celkem riskantní když víme, o co jsme v zimě přišli. Na jaře se to bude v lize mlátit o LM a my musíme uspět.

                • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

                  AKI     před 16 lety 16.01.2009 13:55 |  
                  0 0

                  Právě že jaro bude bolet a Forďák to ustojí jako předtim!! Já ho měl hodně rád a doufám,že mě nezklame :-) A že je slávista taky asi nemá cenu komentovat. A další jeho plus je,že jako první tenkrát popravdě řekl jak to v Boleslavi bylo... Fořt,Fořt, Pavel Fořt

        • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

          zz     před 16 lety 16.01.2009 12:29 |  
          0 0

          Zdravím,
          zapomněl jsi na Belaida.

          • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

            Viking     před 16 lety 16.01.2009 12:43 |  
            0 0

            To máš sice pravdu ale samotný Belaid nás na jaře nespasí. Na podzim jsme v lize dominovali mimo jiné tím, že jsme byli nebezpeční od více hráčů. Belaid střelou zpoza vápna, Necid ve vápně a Krajčík připravoval šance prakticky celé útočné fázi. Prostě se soupeř nemohl zaměřit na někoho konkrétního a góly jsme dávali celkem pravidelně. Teď už zůstává jenom Belaid a když ho soupeř pokryje a znejpříjemní mu hru(navíc je dost náladový), tak má zpoloviny vyhráno. Bude sice hezké, že v poli dokážeme přehrát kohokoliv, ale to vše končí u vápna. Proto si stojím za tím, že je třeba koupit jednoznačnou kvalitu a nešetřit, LM nám ty peníze vrátí.

            Jinak jsem tak trochu doufal, že dojde i ke změně v realizačním kádru, popř. jeho doplnění. Ta naše statistika standartních situacích je hrozivá a někdy si říkám, od čeho tam ty asistenty máme.

            • Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

              zz     před 16 lety 16.01.2009 12:59 |  
              0 0

              Já s Tebou souhlasím, taky bych přivítal jiného hráče než je Fořt. Ale o tom rozhoduje KJ.
              Belaida jsem jen doplnil.
              Prostě nahradit gólovou kvalitu dua Krajčík, Necid bude těžké.
              Standardky jsou hlavně o hráči, který je zahrává. Tam je problém.
              Proto Ostrava, Plzeň jsou v nich tak úspěšné.

  4. Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

    mig52     před 16 lety 16.01.2009 11:08 |  
    0 0

    mireček1111: Jsi přesvědčen, že Sparta posiluje? Uvědom si, koho vyhnala a ještě vyžene - od Sylvestreho přes Horvátha, Koláře, Kudelu, Voříška, půjde i Došek a Matušovič. Jsi přesvědčen, že ti noví je nahradí. Nikde není psáno, že nový hráč je automaticky posilou. Myslím, že Spartě chybí penízky, proto se zbavuje! Dle mě neměla horší kádr než my, jenže ty jejich vztahy je ničí. Jen ať tam Pepík Chovanců vydrží co nejdéle, toť záruka našich úspěchů!

  5. Re: E. Brabec prodloužil smlouvu

    mig52     před 16 lety 16.01.2009 11:18 |  
    0 0

    Fořt - Lesk a bída kurtizán. Ten se nasedí na lavečce. Jak rád bych se mýlil a omluvil se po sezoně jak jemu, jaho oblíbencům i tomu, kdo není schopen dotáhnout knalitnější "v잡.