Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Víkend plný fotbalu

Slávističtí fanoušci se nebudou rozhodně o víkendu nudit - na dvou turnajích uvidí v akci slávistické béčko i áčko.

V sobotu i v neděli se má A tým zúčastnit dvou akcí - Fortuna Víkendu šampionů v O2 aréně a Tipsport ligy v Edenu. Vzhledem k tomu, že se časy zápasů kryjí, bude muset áčku vypomoct béčko. Nyní je jasné, že první utkání Tipsport ligy proti Bohemians 1905 odehraje kompletní áčko, které se pak zřejmě přesune do O2 arény. Kolik hráčů béčka nastoupí do zápasů není známo, podle kouče juniorky Miroslava Janů se bude řešit situace podle vývoje a bude se improvizovat. V zápasech Fortuna víkendu šampionů mohou nastoupit čtyři hráči do pole a gólman, je tedy možné, že někteří hráči áčka zůstanou i na odpolední zápas s Příbramí v Edenu.

V neděli pak čekají slávisty zápasy o umístění na Víkendu šampionů a zároveň utkání s Plzní v rámci Tipsport ligy. I v tomto případě bude áčko doplněno hráči béčka. Na soupisce pro Víkend šampionů může být 22 hráčů, ze slávistů jsou mimo Ladislav Volešák, Gianluca Litteri a zřejmě i Jakub Diviš, který je nachlazený.

Na loňském Víkendu šampionů Slavia skončila poslední, v Tipsport lize pak na třetím místě ve skupině.

Sobota:

10:30 Slavia - Bohemians 1905 Eden
13:30 Příbram - Slavia Eden
15:40 SK Slavia Praha - FK Austria Wien O2 aréna
17:00 SK Slavia Praha - FC Slovan Liberec O2 aréna
18:20 Bohemians 1905 - SK Slavia Praha O2 aréna

Neděle:

O2 aréna:
10:30 A4 - B4, zápas o sedmé místo
11:10 A1 - B2, 1. semifinále
11:50 B1 - A2, 2. semifinále
12:40 A3 - B3, zápas o páté místo
13:20 zápas o třetí místo
13:30 Slavia - Plzeň Eden
14:30 finále

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Víkend plný fotbalu

    quelhar (admin)     před 16 lety 09.01.2009 18:24 |  
    0 0

    Slava, novy clanek, v tech 280 reakcich dole uz se nedalo moc vyznat, tak to rozjedeme tady nanovo :o))
    Zacal bych treba tim, jak nas budou mit organizatori Tipsport ligy radi, kdyz jim zase na dva zapasy posleme "kombinovanou sestavu". Loni odehralo jeden zapas becko a mohli se z toho zvencnout :o)
    A byla by skoda, kdyby si nezachytal Divis, tri golmani by se nam ted na vikend rozhodne hodili.

    • Re: Víkend plný fotbalu

      PetCC     před 16 lety 09.01.2009 19:12 |  
      0 0

      Tak bude chytat Brabec, má to u natrénováno :-)

      • Re: Víkend plný fotbalu

        slaviator     před 16 lety 09.01.2009 21:03 |  
        0 0

        Nebo Vorel bude chytat v O2 a Vaniak v Edenu? Nevím, těžko říct:)

        • Re: Víkend plný fotbalu

          Eluin (přítel SN)     před 16 lety 09.01.2009 22:21 |  
          0 0

          Nebo můžeme hrát power play :-)

          • Re: Víkend plný fotbalu

            slaviator     před 16 lety 09.01.2009 22:24 |  
            0 0

            Nebo by mohl dostat šanci i na nějakej ten zápas v O2 Areně někdo z mlaďochů...

  2. Re: Víkend plný fotbalu

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 09.01.2009 22:12 |  
    0 0

    Pro pana zz

    Tomáš Necid pro idnes.cz:
    Nebojíte se konkurence v týmu?
    Ta byla i ve Slavii, ze začátku jsem se s tím nepopral a šel jsem na hostování do Jablonce. Teď jsem se s tím popral, moje výkony se líbily, snad to tak půjde dál.

    Tak možná to nebude jen averze ze strany Jarolíma...

    • Re: Víkend plný fotbalu

      slaviator     před 16 lety 09.01.2009 22:21 |  
      0 0

      Nebojíte se konkurence v týmu?
      "Snad bude konečně zdravá. Věřím, že se mi povede trenéra Zicapřesvědčit tím, jak budu makat na trénincích, a to i v případě, že se mi nedejbože nepovede šampionát dvacetiletých. Přece jen jsem podle mnohých odborníků zářil na posledních dvou turnajích, což se nyní nemusí podařit. A taky bych nemusel dostat šanci v klubu jen proto, že jinak by to bylo divný. Můžu vám teď říct, že to v té Slavii bylo hodně divný..." - čekal bys snad někdy podobnou odpověď? Těžko. I kdyby to byla pravda, tak to neřekne. I kdyby to byla pravda (!). Neříkám totiž, že je...

      • Necid

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 10.01.2009 00:19 |  
        0 0

        Pavel Kuka v dnešním Magazínu Sportu:
        "...Jednak mu minulou sezónu ohromně pomohlo hostování v Jablonci. A ve Slavii má i kvalitní spoluhráče. Možná měl trochu i štěstí v tom, že se mu dařilo střílet góly v dobře hrajícím mančaftu....Jen potřebuje ještě větší sílu. Myslím, že to sám cítil v mezinárodních zápasech třeba s Hamburkem...Jen mám trochu strach z angažmá v Moskvě...."
        Mohl by někdo laskavě vysvětlit Kukovi, že je debil, nám ostatním to už bylo vysvětleno. :-)

        Mimochodem, to samé psal Necid v mnoha rozhovorech, že mu ten Jablonec pomohl a že na Slávii loni ještě neměl, ale to už nám mnozí vysvětlili, že takhle musí ti mladí kluci povinně lhát....to pak jinak fakt nejde...zatloukat, zatloukat, zatloukat....

        A k minulé diskuzi: no jestli si někdo opravdu vážně (za střízliva) myslí, že ho Rosen s Doležalem opravdu prodávali do Jablonce a jak je ta pohádka dál, jo už vím, Tomáš se chrabře vzepřel a řekl "pánové, i když ta Slávia patří vám, tak já se prodat nedám, žádné opce na mně nehrajte, zůstávám u vás ať chcete nebo ne", tak jestli si toto opravdu myslíte, tak s prominutím děláte z Rosena a Doležala opravdu spolek imbecilů....v tom mají mirros a mirecek111 svatou pravdu :-)

        • Re: Necid

          Plim     před 16 lety 10.01.2009 05:20 |  
          0 0

          Take tleskam,uz mnohokrat jsem to sem chtel take dat,ale znate to prislovi o hrachu a zdi

          • Re: Necid

            mart     před 16 lety 10.01.2009 08:21 |  
            0 0

            :D, zvedam se z kresla pasivity, a souhlasim :), ..... jen takhle po ranu nevim proc? Ach, uz jsem si vzpomnel. Hrach, ja mam vlastne rad hrach, .... a na zed je ho skoda.mart

        • Re: Necid

          Eluin (přítel SN)     před 16 lety 10.01.2009 08:47 |  
          0 0

          Ano, to je zajímavý názor, se kterým v podstatě souhlasím. Nicméně..., není to škoda? Vždyť hádat se o podmínkách smluv a hostování, které nikdo z nás neviděl je přeci tak krásné, ne? :-).

          • Re: Necid

            Pedro08     před 16 lety 10.01.2009 09:52 |  
            0 0

            Mohu s tím souhlasit, ale neštimuje mi jedna věc. Když jakoby budu souhlasit s tím, že na to Necid neměl, proč jsme vzali na hostování Střihavku a Blažka, kteří byli, jsou a budou horší než je Necid. Na tom něco nehraje a když chcete být rozumní, tak byste měli do svých úvah zahrnout i toto.
            A propos, jsem mírně znepokojen neposílením kádru. Tedy neposílením. Kádr je radikálně oslaben a zatím nepřišla ani jedna, byť 50%, náhrada za odešlé dva reprezentanty CR a SR. To není dobré.

        • Re: Necid

          zz     před 16 lety 10.01.2009 09:50 |  
          0 0

          Zdravím,
          Necid na Slávii v zimě měl. Kdo to chce vidět, tak to vidí.
          Když čerpáš jen z toho, co se řekne do médií, tak jsi hodně naivní.
          Nejdříve se zeptej lidí z okolí Necida a z Jablonce, jak to bylo s tou opcí.
          Necid v Jablonci pravidelně nehrál, takže mluvit, že díky Komňackému začal střílet góly v lize, je naprostý nesmysl. To by je musel střílet i Lafata po návratu z Rakouska a další útočníci.
          Ono stačilo dát jen Necidovi v zimě šanci podobně jako Dočkalovi a Váchovi.
          Zico mu tu šanci dá, určitě ho nepošle na hostování do Jablonce.
          Papadopulos taky do médií hezky mluví o svém působení v Leverkusenu.
          Off record Ti řekne ale jinou verzi.

          • Re: Necid

            Boo_SKS     před 16 lety 10.01.2009 09:58 |  
            0 0

            ono je ale nutno podotknouti ze loni v zime meli na slavii stejne jako tomas minimalne 4 jini utocnicii

            • Re: Necid

              Pedro08     před 16 lety 10.01.2009 10:02 |  
              0 0

              Aproč tito útočníci nestříleli branky tak, jako Necid. Takže asi na ni stejně jako on neměl. Podívejte se přátelé, kdyby vedli Barcu lidé jako Slavii, tak Messi a Krkič hrají v Santanderu, protože na to přece ještě nemají, protože přece musí hrát ostřílení mazáci. Hmm, ale Barcu vedou jiní lidé a proto je Messi s Krkičem již dva roky táhnou za úspěchy a krásným fotbalem. A Krkič přitom byl s Necidem v all stars Euro U17. A Barca není Slavia. Ve Slavii by bohužel zřejmě před Messim a Krkičem, pokud by byli odchovanci, dostali přednost jiní borci, a z výkonů zmíněné dvojky by se těšili Pelta, Kárl nebo Petera.

              • Re: Necid

                zz     před 16 lety 10.01.2009 10:14 |  
                0 0

                Ahoj Pedro
                Necid na Slávii neměl, a proto přišli Marek Jarolím, Černý, Střihavka, Abrahám, kteří na ni měli.
                To je skutečně logický argument.
                A on ten střídající Necid v Jablonci dal více gólů než hvězdní útočníci ve Slávii jako Toleski, Střihavka, Ivana.

                • Re: Necid

                  Boo_SKS     před 16 lety 10.01.2009 10:24 |  
                  0 0

                  prisli hraci, kteri behem podzimu /s vyjimkou abrahama a strihavky/ pravidelne hrali a byli v lize zavedeni jako nadprumerni ligovi fotbaliste s urcitym renome, zatimco necka ve slavii nehral, a tak s lehkou davkou ironie muzeme rict ze KJ nevedel, co od nej muze cekat...spravnost tehdejsiho rozhodnuti demonstrovalo neuplatneni opce na strihavku a klicove postaveni necky v podzimni casti ligy

                  • Re: Necid

                    Pedro08     před 16 lety 10.01.2009 10:30 |  
                    0 0

                    Boo, odpovím takto. Správnost podpisu mnichovské dohody potvrdilo vítezství spojenců v roce 1945. Když demagogie, tak demagogie. Kdyby dal Necid těch 5 gólů na jaře ve Slavii a ne v Jablonci, tak jsme mohli slavit titul v 27. kole a ne se klepat a spoléhat na chyby Sparty.

                • Re: Necid

                  mirecek1111     před 16 lety 10.01.2009 11:13 |  
                  0 0

                  Tak opravdu se nikdo nový zatím neobjevil. Škoda.
                  Ale pan trenér tam prý vůbec není, tak kdo ví, kde lítá.
                  Jinak se ti opravdu nemůžu než znova nedivit.
                  To si opravdu myslíš, že nákup Toleskeho, Černého, Jarolíma,+ zkouška Střihavky, Blažka a Pudila byl krok vedle?
                  To si fakt myslíš, že bychom ted měli +7 bodů nad zbytem ligy, kdyby si na podzim neodehrál svoje například Marek Jarolím nebo Černý?
                  Kdyby u nás nebyl Černým, tak by hrál zřejmě Jablonský, a já i přes jeho talent silně pochybuji, že by dokázal zvládnou tak bravurně derby jako Jarda a vůbec, že by nám pomohl tak jako Černý. To, že je Jarda do evropského fotbalu nepoužitelný je jedna věc, ale na ligu je nadpůrměrný. Snad jen proto, protože lepší "dostupný"levák tady ani neběhá.
                  Uplně to samé platí o Jarolímovi. Všichni tady řadu měsíců vyčítali panu trerérovi, že nedává příležitost Volešákovi, no a on mu ji nakonec byť jsme tomu všichni už ani nevěřili skutečně dal. A snad nikdo se mu pak "neomluvil", když každý musel vidět, že on ten Láďa, no že to zas není takové v co jsme doufali.
                  Kdyby nepřišel Marek tak jsme v lize v řadě zápasů měli větší starosti, než jsme měli. Protože prostě u nás nikdo lepší "dostupný" neběhá.
                  Protože si už dlouhou dobu mé přéspěvky čteš, tak určitě víš, že jsme stejně jako ty Markovi hru kritizoval a stejně jako ty vím, že to na evropský fotbal není a měli bychom se znova raději podívám do ciziny. Ale celou dobu jsem se ho zastával z principu, protože mi přišlo doslova odporné, jak ho tady všichni hned z kraje odepsali, jen proto, že je to prostě "synovec". Prostě je to "synovec" a basta. Úplně stejně dopadl chudát Litteri, kterého zase větši lidí odepsala jen kvůli tomu, že je to "ten z DVD". Neměl šanci ani pořádně ukázat co v něm je, a už jeho hostování v našem týmu bylo špatné, protože musel odejít Vukovič. ....a že mu to v tom Jablonci střílí. Ano, rýpnul jsem si.
                  Ještě jednou věc k Markovi, kromě toho, že už ho neobhajuju jen z principu, musím přiznat, že v lize dokázal odehrát na podzim řadu výborných utkání a i on stejně jako Černý má na tom tolik důležitém bodovém odstupu podíl. A můj názor je, že kdyby jsme je tehdy neudělali, tak by ted u nás musel běhat v základu například Jablonský nebo Volešák a silně pochybuju, že by tuctové zápasy s Olmikem, Brnem nebo derby dopadlo tak jak dopadlo.
                  A poslední věc, pořád ses zastával Váchy a Dočkala. A kritizoval hráče jeho právě Jarolím a Černý. Především na základě zápasů odehraných v poháru UEFA. Skuteně si myslíš, že kdyby to místo nich odehrál právě Vácha nebo Dočkal, že bychom dopadli v Evropě jinak? Já myslím, že jen těžko a k tomu bychom asi neměli ani tolik důležitý náskot v lize..
                  Jasně, do háje s Jarolímem a Černém. Proč nepřišel Rajnoch s Pudilem. Cítím to úplně stejně. Ti dva co jsou u nás nemají na evropu. Jenomže stejně jako já víš, že koupit Rajnocha a Pudila bylo z nejrůznějších důvodů nad naše možnosti...
                  Takže lepší krok než Marek a Jarda udělat nešel. Samozřejmě jsem názoru, že oni dva by měli býti jen dočasné řešení, dokud se nám nepodaří přivést kvalita ze zahraničí. Jenomže je to dočasné dobré řešení. Sice hoříme v Evropě ale v lize to asi tak hrozné není, když tam vlastně každého válcujeme. Né snad ani výsledkama ale prostě kvalitou.
                  A bojím se že v základní sestavě s Jablonským by ta váláka v lize zuřila daleko více.
                  Pokud se ti však stále nákup například Marka nelíbí, tak se vyprdni na celá můj článek a stačí kdybys mi odpověděl na jednoduchou otázku.
                  Koho bys tedy na místo Marka Jarolíma do týmu například v létě přivedl. S tím, že by ale musel odehrát tolik co Marek. Žadný Vácha a "uč se od ostatní" ale hráč co musí vzít zodpovědnost okamžitě. Tak koho? samozřejmě také hráč finančně dostupný. Budu netrpělivě čekat na to jméno.
                  Pokud ho nedokážeš najít, tak promin, ale je to jedna z dalších jen a jen kritik absurndích a neopodstatněných. A Marek si jí stejně jako náš pan trenér nezaslouží.

                  • Re: Necid

                    zz     před 16 lety 10.01.2009 11:29 |  
                    0 0

                    Ahoj Mirku,
                    Místo Jarolíma bych nechal hrát na jaře Belaida a přivedl Sylvestreho. Černého bych nekupoval a nechal hrát na levé straně Dočkala. Ušetřili bychom hodně peněz, které jsme mohli investovat třeba do nákupu rychlostního hráče typu Keriče.
                    Dočkal dokáže hrát na obou stranách zálohy, neboť je to obounohý hráč.
                    Nikdy jsem nepsal, že má hrát Jablonský na levé straně zálohy v základu. Jen jsem psal, že Jablonský není horší než Hubáček, a na tom trvám.

                    • Re: Necid

                      mirecek1111     před 16 lety 10.01.2009 11:45 |  
                      0 0

                      Asi by se mi Sylvestre libil také, jenomže to co v něm je ukázal až na podzim. A u nás se posilovalo před rokem. Když odcházel minulou zimu do Plzně, tak o něm netoužil snad žádný slavista.
                      Navíc pořizovací cena Jarolíma a Černého nebyla závratná.
                      A Dočkala, co ti mám říct, už i Jarolím přiznal, že to byla chyba.
                      A u Keriče si mi sám vždycky psával, že je finančně nereálný..bohužel, také by se mi líbil více.
                      Navíc nikde není psáno, jak by to Dočkal s Aston Villou skutečně zvládl. Liberec není Slavia

                      • Re: Necid

                        zz     před 16 lety 10.01.2009 12:24 |  
                        0 0

                        Mirku,
                        Kerič byl tak drahý, že ho nabízeli i Bohemce a mohl si dovolit skrblík Kárl. Teď je cena Keriče vysoká, ale když přicházel do Čech, tak to nebyl drahý hráč.
                        Sylvestr hrál dobře i ve Spartě, jen mu Bílek nedal žádnou šanci. Ale technicky i rychlostně v lize vyniká. Není pravda, že ukázal své kvality až na podzim.
                        Navíc za něj chtěla Sparta méně než Plzeň za Jarolíma.
                        Liberec není Slávia, Jablonec není Slávia a Necid dával góly tam i ve Slávii.
                        Pořizovací cena Sylvestreho i Keriče byla nižší než pořizovací cena Jarolíma a Černého.

                  • Re: Necid

                    Khadgar     před 16 lety 10.01.2009 11:35 |  
                    0 0

                    Prosimtě, žádná posila není pro Slavii dost dobrá, jestli to ještě nevíš. Až na pár vlastních odchovanců, kteří mají techniku, hru 1 na 1 a vůbec všechno. S nimi bysme měli po podzimu minimálně 43 bodů a ne nějakých trapných 37 jako teď s naprosto průměrnými hráči. Jediní kvalitní ve Slavii jsou Vaniak, Tavares, Suchý a Necid s Krajčíkem, kteří odešli. Zbytek je naprostý průměr...občas si říkám jaký je to zázrak že hrajeme o čelo...

                    • Re: Necid

                      Pedro08     před 16 lety 10.01.2009 12:09 |  
                      0 0

                      Podle mě byl Jarolím v lize ve s Bohemkou a Teplicema velmi dobrý, jinak šedivý průměr. Podobně je to s Černým, zahrál 3 mače. Suchý, Necid zahráli všechny mače dobře. Na evropské scéně byl Jarolím vysloveně trapným kašpárkem. Ale dobrá, na ligu stačí. Nicméně do Slavi dle mého patří hráči jako Jan Polák 2.,Kerič, Dočkal, Zlámal, Rajnoch, Vacek, Kúdela, Václav Kadlec, Petržala, Borek, Lecjaks, Vachoušek, Kaufman, Vácha, Rajtoral, Marek, Střeštík, Rabušic aj. Nářky na jejich vysokou cenou jdou mimo, když vezmeme v potaz, že pokud bychom měli kvalitní scouting, tak jsme mohly mnohé z těchto hráčů získat jako jejich současné kluby získat za pár šupů a ne za 10 milionů, jako Černého. Viz Marek za 3 miliony, Rajtoral za 8 milionů, Kerič za 8 milionů, Vacek za 5 milionů, Rajnoch byl k mání za cenu srovnatelnou s cenou dua Černý+Jarolím, Vachoušek zdarma, Dočkal zdarma, Zlámal za 5 milionů, Petržala 8 milionů. Chce to být v pravou chvíli na pravém místě. A to bohužel Slavia není, když není schopna přivést ani jednoho hráče po odchodu dvou klíčových hráčů základní sestavy.
                      A hoden hrát za Slavii je každý koho si trenér vybere, jenom bych přecijen nekupoval odchovance Sparty jako jsou Dosoudil, Jarolím, Volešák, Střihavka... Hráče s cejchem Sparty bych v kádru být trenérem nechtěl.

                      • Re: Necid

                        slimak     před 16 lety 10.01.2009 15:00 |  
                        0 0

                        ježiš, do slavie patri, to jsou plany reci, z nekteryma hracema souhlasim,ale kdo je zaplati?! kde chces vzit milony eur na rajnocha, kerice, marka?? promin, ale tohle je placani do vetru! navic mi prijde, ze tady jen papouskujeme jmena, ktery se objevujou v mediich.ve vetsine to jsou nestabilni hraci, kteri by se tdy proste neprosadili (viz, rabusic, strestik, lecjaks,borek,petrzela,kudela,)! a kteri nejsou lepsi nez ti,co tady ted hrajou

                      • Re: Necid

                        Khadgar     před 16 lety 10.01.2009 20:39 |  
                        0 0

                        Víš, to že ti tebou zmiňovaní hráči přišli do klubu levně a vylítli nahoru je především o náhodě a štěstí. Stejně jako jsme to měli my s Tavaresem, Belaidem.
                        Koukám že dneska už pro lidi neni skoro nic dobrý...

                    • Re: Necid

                      zz     před 16 lety 10.01.2009 12:26 |  
                      0 0

                      Zapomněl jsi na Šmicera, Belaida a Šenkeříka, svůj standard drží Brabec.
                      A v juniorce je Milan Černý.

                      • Re: Necid

                        Khadgar     před 16 lety 10.01.2009 20:51 |  
                        0 0

                        Černý je snad někde na testech

                        • Re: Necid

                          zz     před 16 lety 10.01.2009 20:55 |  
                          0 0

                          Díky Khadgare,
                          dneska nehrál za juniorku, hned mi to došlo.

                  • Re: Necid

                    miross     před 16 lety 10.01.2009 22:15 |  
                    0 0

                    Souhlasím uplně ve všem,ale ne proto, že jsem taky Mirek:-)

          • Re: Necid

            jane (admin)     před 16 lety 10.01.2009 10:19 |  
            0 0

            No ona je zajimava treba i offrecord verze Kukova pusobeni v Pribrami, to se clovek nestaci divit :)

            • Re: Necid

              slimak     před 16 lety 10.01.2009 15:02 |  
              0 0

              hmm, vsichni tady mluvite o offrecord verzich..fajn, ale pokud nereknete, jak ty verze zneji, nema slysl o tom mluvit, a bude to brano ve stylu...jedna baba povidala..

              • Re: Necid

                (host)     před 16 lety 10.01.2009 19:55 |  
                0 0

                No konkretne slo o to, ze za oficialnim duvodem odchodu Kuky z Pribrami kvuli tomu, ze nestihal dojizdet bylo, ze to dost flakal a Starka ho vyrazil :)

                • Re: Necid

                  Khadgar     před 16 lety 10.01.2009 20:50 |  
                  0 0

                  A na Žižkově se nesvezl s Csaplárem, ale především měl trochu problémy v účetnictví...

  3. Re: Víkend plný fotbalu

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 11.01.2009 01:35 |  
    0 0

    On Kuka nemusí mít pravdu, tu nemusí mít třeba nikdo. Jen pan zz neustále píše já jsem říkal, já jsem viděl, já já já, to píšu zz, přesto, že spolu mile konverzujeme a snad i dál si budeme rozumět. Podobně mluví doktor v Ivanovovi od Čechova. Ale pravda je asi jinde, než vám nakukal Necka. Vy můžete říkat třeba i to, že Tomáš měl hrát v základu třeba už v jedenácti. Ale každý, kdo ho viděl loni na podzim, viděl jednoznačně velký talent, který je třeba obrousit. Jen škoda, že přišlo to Rusko. To je podle mne krok vedle a rád bych se mýlil, i když mne jde vždy více o Slávii a tu už to tak netrápí......

    • Re: Víkend plný fotbalu

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 11.01.2009 10:42 |  
      0 0

      Zdravim Huzgi, ver si cemu chces. dukazni hodnota oficialnich vyjadreni je pochybna, pokud bys chtel nekoho presedcit, musel bys sehnat jine dukazy. Schwarzenberg nerekne, ze Sarkozy ho podrazil, kdyz odjel vyjednavat do izraele na vlastni pest. I ve fotbale se lze vyjadrovat diplomaticky, ne kazdy ventiluje svoje spory na verejnosti a po odchodu s klubu vsechny pomluvi.

    • Re: Víkend plný fotbalu

      zz     před 16 lety 11.01.2009 11:18 |  
      0 0

      Ahoj Huzgi,
      určitě budeme spolu mile konverzovat. Máš jen jiné názory, na tom není nic špatného.
      Pokud jde o Necida, jenom bych doplnil, že KJ hodnotil jeho výkony v Jablonci i na ME do 19 tak, že v Liberci postavil do útoku kanonýra Šventa, což si sám nazval, že jde o jeden z dalších překvapivých tahů KJ. Bohužel jediným, koho tím skutečně zaskočil, byl samotný Švento. KJ měl takovou důvěru v Necida, že místo něho postavil Šventa.
      Pokud jde o výroky v médiích, jen bych Ti připomněl slova Krajčíka, že jeho setrvání ve Slávii je 50:50, ale že by rád ve Slávii pokračoval, že to není jeho poslední zápas ve Slávii. Přitom už byl dávno dohodnutý s Regginou.
      K Necidovi ještě jedna poznámka. Proč si myslíš, že u nás nebude Necid na jaře hostovat? Myslíš si, že problém byl v CSKA? Nebyl to náhodou samotný hráč, který trval na tom, že chce na jaře hrát v Moskvě. Proč si myslíš, že prezident CSKA vydal v prosinci prohlášení, že Necid zahájí přípravu v Moskvě? Kdo ho k tomu dokopal?