Evropská liga

Slavia - Hamburk 0:2

Fotbalisté Slavie ztratili šanci na postup do jarních bojů Poháru UEFA. Ve třetím zápase skupiny F nedokázali vstřelit branku ani Hamburku a prohráli 0:2. Zápas nepřinesl skoro žádné šance, takže moc pohledné utkání jsme neviděli. V závěru byl nesmyslně vyloučen brankář Vaniak a do branky šel kapitán Brabec.

Slavii dnes čekalo těžké utkání o další přežití v Poháru UEFA. K poslednímu letošnímu utkání v Edenu přijel silný Hamburk s kapitánem Jarolímem. Slávisté nutně potřebovali vyhrát, očekával se tlak domácího mužstva a aktivní hra.

Trenér Jarolím na hřiště poslal očekávanou sestavu, jen v útoku se vedle Necida postavil rychlík Švento. Ofenzivní představení se bohužel nekonalo, začátek utkání byl plný kontroverzních rozhodnutí hlavního sudího a tvrdé hry. Ani jedno mužstvo se do brankových příležitostí nedostávalo, blíže vápnu byl však soupeř. Sešívaní nakopávali míče, které však nikoho nenacházely, obranná hra a rychlost soupeře byla nad jejich síly. Z ničeho nic navíc po půlhodině přišla studená sprcha v podobě vedoucího gólu Oliče. Domácí reklamovali ofsajd, ale vše bylo v pořádku. Své protesty navíc odnesl trenér Jarolím vykázáním na tribunu. O devět minut později mohlo být vyrovnáno, když se k odraženému míči dostal Hubáček a parádně vyzkoušel gólmana. Málokdo asi tušil, že to byla první, ale také poslední střela červenobílého týmu v celém utkání. Ani z několika standardních situací nic nebylo.

Do druhé půle již nevyběhl Hubáček, skončil tak experiment se Šventem v útoku, naopak do obrany se zasunul Černý. Novým hráčem byl Šmicer a jeho přítomnost na hřišti byla znát. Slavia byla v úvodu druhé půle aktivnější a snažila se, ale jakákoliv šance nepřicházela. Po několika minutách i aktivita vyprchala. Častější držení míče na kopačkách bylo k ničemu, Hamburk hrál to co potřeboval a v závěru přidal i druhou branku. David Jarolím si chytře došel pro penaltu, faulující Vaniak opustil hřiště po červené kartě a nový gólman Brabec penaltu nechytil. Do Amsterdamu se pojede pouze na výlet, šance na postup je pryč. Již teď můžeme říci, že letošní účinkování v pohárové Evropě skončilo katastrofálně.

Slavia - Hamburk 0:2 (0:1)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček (46. Šmicer) - Belaid (68. Ivana), Jarolím, Tavares, Černý - Necid (72. Toleski), Švento
Branky: 30. Olič, 90. Petrič pen.
ČK: 90. Vaniak
Diváci: 17368

Komentáře (103)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia hraje proti Hamburku

    slaviator     před 16 lety 04.12.2008 20:43 |  
    0 0

    Záloha je plná brousičů, takže upouštím od odvážných tvrzení, že vyhrajem 3:1. Počítal jsem se Šventem a Jandou, popřípadě Ivanou, na krajích zálohy. A Šmicerem v základu, přinesl by nám štěstí, ale hlavně klid do rozehrávky... Takhle to bude kříž, tipuju. Uvidíme.

    • Re: Slavia hraje proti Hamburku

      slaviator     před 16 lety 04.12.2008 20:50 |  
      0 0

      V sektoru hostí hoří několik světlic, celý Eden za to fanoušky Hamburku "ocenil" nesouhlasným pískotem. - supa no... :(

    • Re: Slavia hraje proti Hamburku

      brekekeSKS     před 16 lety 04.12.2008 23:06 |  
      0 0

      Luku, ty idiote, s tvym slavnym Jandou v zakladu bychom nejenze nevyhrali, ale sotva bychom prelezli pulku.
      Stale me udivuje kolik nesmyslnejch prispevku a hoven si schopny po diskusich vyplodit...

      • Re: Slavia hraje proti Hamburku

        slaviator     před 16 lety 05.12.2008 13:10 |  
        0 0

        Hlavně, že na Jandu byly loni před zraněním nabídky okolo 100 milionů, že...

  2. Re: Slavia hraje proti Hamburku

    Sisanek     před 16 lety 04.12.2008 21:27 |  
    0 0

    Trosku me zarazi mistr rozhodci - Tijani loket, Brabec taky jeden dostal a rozhodci nic. Pak Matej trefi mic metr od hracovy nohy a samozrejme to projede a dostane zlutou.

  3. Re: Slavia hraje proti Hamburku

    mamut     před 16 lety 04.12.2008 21:35 |  
    0 0

    Bohužel někteří hráči ve Slavii nemají co dělat.....Jsme naprosto trapní.K čemu hrát poháry,když na ně nemáme?

    • Re: Slavia hraje proti Hamburku

      Sisanek     před 16 lety 04.12.2008 22:44 |  
      0 0

      Uz je konec sezony a unava je patrna, nebral bych to tak tragicky. Vem si to takhle - kdyby mel Hamburk sestavovat tym jen z domacich hracu, tak bychom si z nich delali srandu. proste tenhle sport je o penezich..

  4. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    LordEdmund     před 16 lety 04.12.2008 22:55 |  
    0 0

    Tak jsem byl smutnej, že jsem nemohl jít a teď to beru jako obrovské plus :-( tolik bezradnosti v našich krásných dresech bylo snad k vidění jen na Fiore a to jsem doufal, źe to bylo naposledy. Nemá cenu jmenovat jednotlivce který hráli howno, tak snad jen to, že uplný howno nehrál Suchý a Šmicer. Ostatní by se měli stydět, včetně Karla jarolíma, že je nedokázal lépe připravit, protože to přece neni normální vystřelit jednou za zápas na domácím hřišti.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      mart     před 16 lety 04.12.2008 23:22 |  
      0 0

      Dobry vecer.
      Take jsem smutny, ale rozhodne ne tak moc jako po Fiore, nebo po Ziline. Nejsem sice odbornik, ale mam par postrehu/nazoru.
      Karel Jarolim, u me velmi dobre. Pan Jol nasadil vlevo dva obrance, a Krajcik mel evidentne pokyn, drzet se zpatky. Ja to vidim jako plus.(usetril sily do druhe pule, kdy se dopredu poustel i proti dvema) Dokonce i ten trik se Sventem mu skoro vysel. Erich Brabec. Vyborne, snad jen tu penaltu mohl chytit :). Marek Suchy - vyborne +. Tak nejak by se mel hrat fotbal. Tavares. Vyborne, casto ho kritizuju, ze neprihraje dopredu, tentokrat nemam co mu vytknout. (snad ten druhy gol,... ale tam uz to bylo stejne jedno, .. vypustil to). Prihravky dopredu ++. Ne jen do stran a dozadu jako povetsinou v lize. Po te co prisel Smica, se Misa jeste zlepsil. Krajcik = Krajcik, opravdu jeden z nejlepsich hracu nasi ligy. Ostatni take nebyli spatni. Je skoda, ze jsme nedali gola. Opravdu by me zajimalo, jak by Hamburk v te sestave reagoval.
      Jeste mala poznamka k rozhodcim. O.K. vzhledem k jazykove bariere hosi z Asie nepochopili, kdo je domaci, ale co jsme chteli? Kdyby piskal Anglican, bylo by to spis horsi nez lepsi.(vzpominate pan Howard Webb?) Na druhou stranu, byli mnohem lepsi nez kazasi s Vaslui. (uznavam, ne prilis tezky ukol). Kdyz uz jsem u tech rozhodcich, tam mame trochu rezervy, i na to je treba muzstvo trochu pripravit. Opravdu dobre tymy, kdyz dostanou takovy gol jako my v prvni puli neprestanou na deset minut hrat. Tam bych videl chybu.
      Jestlize jsem zminil "ostatni", tak mezi ostatni nelze zaradit Martina Vaniaka a Smicu. Tito hraci nejsou "ostani", naopak, to jsou veliky profesionalove.
      Prohralo se, neda se nic delat. Hamburk k porazeni (mozna) byl. Na druhou stranu, kdyby sme takhle hrali v lize porad, tak mame jeste nejaky ten bodik navrch.zdravi mart

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Sesivany     před 16 lety 04.12.2008 23:55 |  
        0 0

        Že přestali na 10 minut hrát? Oni přestali hrát do konce utkání! Tam nebyl ani náznak tlaku, to byla až do 90. minuty křeč! Jak si můžeme v domácím prostředí vytvořit jednu pologolovou šanci, navíc proti soupeři, který nebyl nic moc. Villa byla o třídu lepší.
        Podle toho tvého hodnocení hráčů jsme nakonec hráli výborně a já se asi díval na jiný zápas. Já jsem nakonec viděl zápas naprosto nemohoucí Slavie, která by měla balóny před šestnáctou odevzdávat dobrovolně soupeři, nic by to nezměnilo a prospělo by to plynulosti hry. Hamburg byl dneska k poražení a stačilo mu ten zápas odchodit, tak tragické to z naší strany bylo.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          lucky-pilda     před 16 lety 05.12.2008 13:55 |  
          0 0

          Ja si vubec nemyslim, ze bychom hrali cely zapas spatne. Dokonce celou prvni puli jsme byli o tridu lepsi, chybelo "jen" zakonceni. Druha pule byla ze zacatku celkem OK, ale pak ke konci nam neslo, na co jsme sahli, prihravky nemely oci a mic byl jako kdyby ho nekdo dalkovym ovladanim navigoval pryc. Skoda.

  5. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    quelhar (admin)     před 16 lety 04.12.2008 23:09 |  
    0 0

    Dneska to bylo velmi smutne. Vylozene spatny zapas, ktery se nepovedl Slavii, Hamburku ani rozhodcim. Slavia predvedla totalni bezradnost, Hamburk totalni beton (gol ve 30. minute byla jejich prvni a na 50 minut posledni sance) a sudi totalni bramboracku.
    Jeste ze uz je konec podzimu. Z jednotlivcu nelze vypichnout nikoho, vsichni podali zoufaly vykon, ze ktereho mozna vycnival malinko Suchy (pozitivnim smerem) a Cerny (negativnim smerem). Vzhledem k tomu, ze hrali spatne uplne vsichni, tak ani neni treba kritizovat KJ za sestavu, dva jini hraci na hristi by nic nevytrhli. Meli jsme tam to nejkreativnejsi, co mame, a presto jsme si proti dobre obrane Hamburku sanci nevytvorili.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Ravik     před 16 lety 04.12.2008 23:18 |  
      0 0

      Souhlas. Jen dvě poznámky. Suchý výrazně vyčníval nad ostatními slávisty a rozhodčí zkazil celý zápas. Který se jen díky němu nesl v neskutečně negativní atmosféře. Na trávníku i v hledišti. Nechápu že takový rozhodčí píská na mezinárodní úrovni. Zdatně mu sekundoval asistent u východní tribuny, tolik nepřesností na obě strany co tam nasekal se jen tak nevidí.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        mart     před 16 lety 04.12.2008 23:30 |  
        0 0

        Mozna dostanu vynadano, ale me osobne se vic nez rozhodci nelibila reakce fanousku. Asi je to zemepisnou polohou. Jsme v Cechach bliz k Turecku a Recku nez k Nemecku a Anglii???. Asi ano. Pro me je vetsim zklamanim "vykon" divaku, nez rozhodcich. Myslim, ze v tomto smeru se mame jeste hodne co ucit. Nahazet na hriste ten "bordel" ? Opravdu skvela vizitka.mart

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Ravik     před 16 lety 04.12.2008 23:41 |  
          0 0

          kolik tam bylo předmětů? 30? 40? takže házet do jednoho pytle všechny fanoušky je asi nonsens. Skopčáci zas měli pyro a zamožili s ním celý stadion. Spíš mi vadilo, že kvůli rozhdočím tam dnes byla taková divná atmosfera. Na východě se téměř nefandilo, ale nadávalo na rozhodčí...

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            Jakubisko     před 16 lety 04.12.2008 23:44 |  
            0 0

            Jojo...možná těch "předmětů" bylo trochu moc, ale tentokrát chápu, že se na to temperamentnější jedinci nemohli koukat...a v kotli se nadávalo taky...aby taky ne...

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          EdCable     před 16 lety 05.12.2008 10:31 |  
          0 0

          Prosimte, ty si myslis, ze v Anglii nic z tribunu nelita?

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            mart     před 16 lety 05.12.2008 13:36 |  
            0 0

            ... no, pravda, obcas lita. Ale velmi zridka.(a urcite ne v takovem mnozstvi) Navic od lidi, se kterymi se myslim nechceme srovnavat. Nebo ano?mart

            • Re: Slavia - Hamburk 0:2

              EdCable     před 16 lety 05.12.2008 14:01 |  
              0 0

              Mno, parkrat za sezonu tam rozhodci nebo brankar necim do hlavy dostanou, ze. Takze bych to zase nehrotil do situace cesi barbari vs. anglani slusnaci. Tyhle veci se dit nemaji, ale v zadne zemi se tomu nedari 100% zabranit a tak mi neprijde fer nasazovat zrovna nam psi hlavu..

              • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                mart     před 16 lety 05.12.2008 15:07 |  
                0 0

                Nedorozumneni!!!! Vzadnem pripade bych netvrdil, ze anglican je slusnak! Barbar je anglican, ale je vychovavan, a hlidan, proto si moc nedovoli. Kdyz si dovoli, ... ma utrum:). Skutecne, prumerny cech alespon (vetsinou) umi cist a psat. Jedine co jsem chtel rict, ze jsou v anglii trosku dal. Vetsi zkusenost. Vedi jak na tech par "zlobivych" a neposlusnych fandu. Proste zakaz na dva roky (v nejlepsim pripade), pokud to nestaci, .. na furt. Basta.mart

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:43 |  
            0 0

            Hlavně v Anglii se docela často někdo proběhne po trávníku. U nás jsem to zažil jen jednou :)

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        peza     před 16 lety 04.12.2008 23:38 |  
        0 0

        Nepresni byli vsichni tri. Asistent u zapadni tribuny vzdy zvedl praporek a potom se rozmyslel i nekolik sekund, na jakou stranu vlastne chce ukazat. A po velmi dlouhem rozhodovani to bylo opravdu mnohokrat obracene... Strasny vykon. Bohuzel, i Slavia podala strasny vykon, takze si nemame na co stezovat.

  6. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    hajda     před 16 lety 04.12.2008 23:09 |  
    0 0

    Ještě že je konec sezóny. Vystřelit jen jednou na branku, a to ještě po náhodně odraženém míči, to je prostě bída. Největší rozdíl byl v záloze. Přes Davida s tím druhým jsme nepřešli. Tavares zatažený mezi stopery a zbyl tam střídavě jen bídný Jarolím či trapný Belaid. To je taktika, které nerozumím. K čemu je Tavy mezi stopéry?

  7. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Jakubisko     před 16 lety 04.12.2008 23:29 |  
    0 0

    Doteď jsem myslel, že nic horšího než Gruzie a Makedonie na fotbalové mapě "Evropy" není...ale dnešek mě přesvědčil o mém omylu. Chceme Turecko v EU! Na oficiálkách dávám všem hráčům demonstrativně desítku, protože dnes byli všichni pouze dobří herci PANA REŽISÉRA Selcuka Deleriho. Jestli jsem po Aston Ville mohl s úsměvem říct, že vyhrál fotbal, tak dnes prohrál fotbal na plné čáře a vítězství s bravurou sebral pan sudí a odešel se šesti body, tři body od každého... Začínám si vážit všech českých rozhodčích, vč. pana Jecha a Královce. Takhle mě vážně vytočil naposled pan Jára. Ten jediný se k dnešnímu výkonu našich tureckých přátel dokázal přiblížit...

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      mart     před 16 lety 04.12.2008 23:34 |  
      0 0

      No, takze nam to prohral rozhodci! Hambu mu! .... opravdu? Nebo je to jen vymluva? mart

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Jakubisko     před 16 lety 04.12.2008 23:35 |  
        0 0

        Nejde o výsledek. Tady jsme neprohráli my, ale fotbal.

  8. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    steev (přítel SN)     před 16 lety 04.12.2008 23:46 |  
    0 0

    ani si nepamatuju kdy jsem videl neco horsiho nez to co predvedli dnes rozhodci.to neni vymluva na dnesni vysledek ale vec ktera me znechutila celej dnesni fotbal.absolutne chapu jarolima ze se rozcilil,naopak to jeste zvladnul.ja bych tam nejradsi ty tri zflakal.jinak fandeni super-ty vlajky vypadaj skvele.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Jakubisko     před 16 lety 04.12.2008 23:51 |  
      0 0

      Přesně tak...tohle není pláč nad výsledkem...ale jestli mi někdo bude předhazovat, že sem ubrečenej slávista...tak ať...bylo to snad poprvé, kdy mi po zápase bylo do breku...minimálně poprvé v této sezoně. Po Aston Ville i Fiore jsem byl hrdý že jsem slávista. Po Fiore venku jsem byl naštvaný na výkon, po Vaslui rozmrzelý, ale dnes jsem byl doslova znechucený, jak dokáže one-man/three-man show zku*vit tak nádhernou hru, jako fotbal......áchjo.....

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Krysar     před 16 lety 04.12.2008 23:54 |  
        0 0

        Jo tohle bylo opravdu k neuvěření. Nikdy jsem si nemyslel, že to řeknu, ale zlatý Královec!

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Jakubisko     před 16 lety 04.12.2008 23:58 |  
          0 0

          Ano...já to říkal už po Žilině...a teď se mi to stokrát potvrdilo...na své mladé rozhodčí můžem být v evropském měřítku docela hrdí...

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Sesivany     před 16 lety 05.12.2008 00:05 |  
        0 0

        Mám naprosto stejné pocity. Hra byla z naší strany katastrofální, ale zápas zničil rozhodčí. Oba pomezní jedna chyba za druhou. Na 30 metrů jasně vidím, že hráč Hamburgu trefil míč letící do zámezí, rozhodčí stojí doslova na tím, ale je to odkop. Do Turecka se také asi ještě nedoneslo, jak se vůbec pískají ofsajdy. Jinak si nedokážu vysvětlit, proč pískali vytrvale ofsajd i v případě, kdy útočník v ofsajdu nehrál nebo se k němu míč vůbec nedostal. Vytáhl se taky u toho, jak nám dal tu super výhodu, když na hranici šestnáctky srazili Šmicera. Otáčení zákroků, pískání věcí, kdy ani jedna ze stran nechápala vo co vůbec go, přehlížení zákroků, kdy Belaid dostal takovou ráno loktem, až mu teče krev znosu, byl jen kolorit utkání. To, že se ve fotbale nehraje rukama v Turecku taky asi neví, jinak by nemohl přehlédnout hned několik ruk na obou stranách.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Jakubisko     před 16 lety 05.12.2008 00:32 |  
          0 0

          Zapomněl si ještě na moment, kdy dostal Necid od gólmana pěstí do ksichtu...

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            Krysar     před 16 lety 05.12.2008 00:41 |  
            0 0

            To byl myslim Šmíca, ale on už tou dobou byl stejně pro jistotu odmávanej ofsajd :-)

  9. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Krysar     před 16 lety 05.12.2008 00:12 |  
    0 0

    Bohužel dneska to celkově nestálo za nic. Už sestava s jediným klasickým útočníkem (doma, navíc když potřebujem vyhrát - nechápu) dávala tušit, jak to bude vypadat. Samotným průběhem to byl asi nejhorší zápas v Edenu zatim. Rozhodčí nenechali hned od začátku nikoho na pochybách, kdo je jejich favoritem, naši hráči zase ukázali, že ty evropské výsledky bohužel už nejsou náhodou. Je to smutné, ale je to tak: Slavie je jednooký mezi slepými celé české kopané. Když jedinou střelu za zápas pošle Hub, to už mluví samo za sebe :-). A co mě velmi zklamalo, byl dnešní support. V kotli bylo plno lidí, co tam šli jen kvůli nízkému vstupnému a ani nekdákli za celou dobu. Přeci jen i když to není bůhvíjaké předsavení, přišlo mi, že si hráči podporu za snahu zaslouží, a ze zápasu by hned byl lepší dojem. To potřebujem, aby Slavie soupeře drtila jako Žižkov? Je to škoda. Trošku mi to jinak připomnělo loňský domácí závěr se Sevillou, prostě dokonalý celkový zmar. Bohužel, na naši pomyslnou šňůrku nevýher v pohárech jsme navlékli 14. korálek. Snad vyloupíme Amstr :-). Přese všechno: Vždycky jsme s váma!

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Jakubisko     před 16 lety 05.12.2008 00:16 |  
      0 0

      K Seville bych to nepřirovnával, to byl třeba pro mě možná nejkrásnější zápas Ligy mistrů...po třetím gólu, kdy gaučáci a "takyslávisti" začali houfně odcházet, se totiž spustil jeden z nejlepších supportů, které na Strahově pamatuju...byla to taková nádherná, nostalgická rozlučka s Ligou mistrů...a věřím, že podobně hezký bude i výjezd na Ajax. Bez nervů, v klídku poděkovat klukům za skvělý podzim.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Krysar     před 16 lety 05.12.2008 00:23 |  
        0 0

        Máš asi pravdu, spíš se mi vybavila ta podobná prohra, i když tehdy nás přejeli jednoznačněji. Haburg totiž taky dneska nepředvedl bůhvíco. Přesto mu to v pohodě stačilo :-/

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Jakubisko     před 16 lety 05.12.2008 00:28 |  
          0 0

          Njn...takže asi jako Fiorentina venku...z minima maximum... a už jdu spát, jestli se mi teda povede usnout...:)

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            Krysar     před 16 lety 05.12.2008 00:39 |  
            0 0

            Je to ale trpký zjištění, když nás v poho daj, i když hrajou mizerně :-). Hráli jsme sice se silnými soupeři, ale přece jenom, výsledkově se nám povedl za poslední dvě sezony vlastně jen dvojzápas s ajaxem, kde jsme měli neskutečnou kliku, a pak doma s bukureští. od tý doby nic. hezky se vzpomíná na popravy paoku apod., i když to se nedá moc srovnávat. přesto mam nepříjemný pocit, že ta loňská LM byl sice krásný, přesto jen výkřik do tmy. no ale teď už nás aspoň vyřazujou důstojnější soupeři než tbilisi nebo ženeva. tak aspoň v tomto ohledu posun :-). takže teď už si jen užít krás a atrakcí amstru a zkusit to holt zase příště.

            • Re: Slavia - Hamburk 0:2

              marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 00:56 |  
              0 0

              Me dneska nejvic nastvalo, kdyz stojim vkotli a zacina zapas a prijde manzelsky par a ze prej tady ty sedacky jsou jejich podle vstupenky. to me vomejvali. Pak ani nedrzeli cervenej papir samozrejme na choreo

              • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                Krysar     před 16 lety 05.12.2008 11:39 |  
                0 0

                Jo i toho jsem byl svědkem. Dědek, co stá vedle mě, se nezapojil ani do jednoho chorálu ani nepomohl s choreem. Nicméně na řvaní na rozhodčího měl energie dost.. to jsem byl ještě ve 106, protože na svoje místo jsem se nedostal, bohužel zklamáním bylo, že i když jsem na druhou půli šel ke 108 jako vždy, nebylo to tam o moc lepší :-( Smutné je taky kradení vlajek.. jak vidět lidí, co mají pocit, že odnést si něco zdarma bez toho, aby to bylo jejich, je i na Slavii dost a dost. Jinak co se týče házení věcí na hřiště.. musím říci, že v ten moment jsem to celkem chápal. Ale já osobně jsem se na sudího rozlítil nejvíce asi v desáté minutě a protože on v nastoleném trendu pokračoval celou dobu, už jsem se jen smál, protože bych se asi jinak urozčiloval :-)

                • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                  marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 12:46 |  
                  0 0

                  Ja jsem asi od 70.minuty kazdymu rozhodnuti toho rozhodciho jen mavnul rukou, pac jsem uz nemel silu se rozcilovat,bylo to zbytecny.. To ze se nahazelo naplochu par zmuchlanejch papiru snad neni nci tak hroznyho. A jak ten postrani stal blizko toho kotle uplne provokativne aby ho dyztak neco trefilo a mohl se ukoncit zapas..

                  • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                    Jakubisko     před 16 lety 05.12.2008 14:35 |  
                    0 0

                    Nooo pár zmuchlanejch papírů možná, ale ty desítky zapalovačů...:)

                    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 15:20 |  
                      0 0

                      Sranda byla jak si je furt postrani rozhodci strkal do kapsy:D Asi se v Turecku moc neprodavaj.

  10. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Aloha     před 16 lety 05.12.2008 00:12 |  
    0 0

    No dneska tragedie. Jedinej kdo snese prisnejsi meritko je Suchy a Tavares. Nechapu jak mohl dohrat Cerny ten byl naprosto tragicky a nechapu ze porad kope standartky se nedivim ze ho od toho Smica vyhodil. Dalsi traged byl M.Jarolim ten kdyby na hristi nebyl tak to ani skoro nepostrehnu. JInak souhlasim s nazorem ze diky rozhodcim byla nejaka divna atmosfera:-/

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Ravik     před 16 lety 05.12.2008 00:17 |  
      0 0

      no tak vyjímečně byl dnes Marek Jarolím, a to ho hodně nemusím, celkem dobrý. Jen to několikrát nedotáhl do finálovky. Slušný draz dnes předvedl, jedině co bych mu vytknul byla pasivita v první půli.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Miklos     před 16 lety 05.12.2008 00:50 |  
        0 0

        MJ se posledni zapasy hodne zveda, asi si to srovnal v hlave co se tyce nizkeho sebevedomi. Ukazuje, ze nekdy to jde i bez rychlosti (zejmena v lize). Chtel bych take podotknout ze rychlostne na tom nebude az tak odlisne od TB. Prave TB se mi po slibnem uvodu sezony prestal libit. Nasazeni ve hre je nizke. Dokaze nektere pasaze doslova odchodit. Uznavam, ze jeho kopaci technika je proste jinde nez vetsiny spoluhracu, ale bez nasazeni a prace pro ty je to az na ten obcasny gol nebo nahravku bezcene. Tot me male srovnani MJ s TB.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Ravik     před 16 lety 05.12.2008 08:58 |  
          0 0

          u Belaida bude asi problém to, že už rok a půl neměl pořádnou přípravu... snad dostane v zimě do těla a na jaře bude zase naším tahounem.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      mart     před 16 lety 05.12.2008 11:41 |  
      0 0

      Hm, prijde mi jednoduche kritizovat tohodle a tamtoho. Myslim si, ze hraci odehrali to, na co maji. Nekteri zahrali i na urovni sveho maxima (Suchy), jiny velmi vysoky prumer (Brabec, Tavares), no a nekteri snad nebyli uplne v pohode (u me snad Belaid). Nehodnotim Hamburk, ale Martin Jol postavil sestavu s de facto 6ti obranci, a ani nominalni stredopolari nemeli buhvi jake utocne ukoly. Kedyz to porovname s Pribrami(podobna strategie), ktere jsme taky nebyli schopni dat gol....., co nam vyjde? Slavia lepsi vcera nez v Pribrami + vcerejsi "Pribram" lepsi nez ta nedelni = Vysledek - min sanci pro Slavii(a zase zadny gol). Bonusovy faktor Olic , ...gol pro Pri...vlastne Hamburk:).
      Naopak velky souhlas se zajmenem "divna". Hraci i divaci proste nejsou zvykli, ze (zejmena zahranicni) sudi jsou obcas trochu zvlastni. I tady je jeste treba se ucit.mart

  11. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Miklos     před 16 lety 05.12.2008 00:44 |  
    0 0

    Zdravim vsehny zmrzle slavisty,
    co k tomu rict? Radsi nic. Je tezke ted psat bez emoci. Proto se ke hre nebudu nebudu vyjadrovat. Spis obecne veci. Chtel bych se pridat k tem kteri volaji po prichodu rychlych hracu. Takovi chodici jako Cerny, nebo hubacek nemuzou hrat za evropskou Slavii. I z hracu Jarolim, TB muze hrat tak nanejvys 1. Jsou na tom podobne rychlostne prumerne podobne. Jo kdyz to nekdo kompenzuje technikou a bojovnosti jako Smica tak to je jina. Dalsi vec ktera je naprosto hrozna je pristup k zapasum jako takovym. Tym je v utoku, padne aut a hrac si jde pomalu pro mic. Pak ho jeste da nekomu jinemu, to vse cca 7 vterin. Stejna situace, mic vezme Smicer a okamzite hazi zalznikovi dobehu a nabiha si. Hrat se musi v tempu cely zapas. Pokud KJ nedokaze tohle hracum vstepit tak by mozna nemel trenovat takovy tym.
    Ted by se dnesek mel jeste na chvili hodit za hlavu. Je potreba odehrat posledni zapas podzimu v Amsterdamu dustojne. Dat sanci par mladym hracum. A praez zimu realizovat nahradu Necky, posilu leve strany a pokud se chysta Vanous skoncit tak rozchytat Divise a vyhlednout mu konkurenta. Doufam, ze zima nebude zajimava jen kvuli "zemetreseni" ve Sparte, a ze nas vedeni potesi nakym prijemnym prekvapenim.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Miklos     před 16 lety 05.12.2008 00:54 |  
      0 0

      Jeste jsem zapomnel dodat, ze uz me s.re neschopnost naseho tymu menit styl hry. To je ukaz celeho pusobeni KJ ve slavii a byla to velka pricina ztraty tytulu pred 2ma roky. Doufam, ze na jare se to nebude opakovat. Uz ke konci podzimu na nas byli vsechny tymy skvele pripraveny. Tato sezona je velce dulezita vzhledem k platiniho kvalifikaci LM.

  12. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 00:50 |  
    0 0

    Musim rict, ze takhle spatne uz jsme dlouho nevidel piskat nikoho ani v Serii B. Od zacatku zapasu obracel verdikty, prehlizel fauly Hamburku atpod. Jenze pak jsem si uvedomil, ze co bychom chteli od rozhodciho Turka, ktery piska zapas tymu z nemecka, kde zije turku obrovske mnozstvi. Ale to nic nemeni na o ze jsme zdaleka nepredvedli optimalni vykon. Nejlepsi byl Mara Suchy, to bude obrance evropskeho formatu. Co me mrzelo bylo ze jsme temer nestrileli, porad jsme kombinovali pred vapnem a ne a ne vystrelit. MJ dnesk ukazal ze opravdu neni hrac na evropske urovni. A Hubacek mi opet potvrdil, ze ve Slavii je omylem. za polocas 4centry a vsechny 4 podelal. Od zaverecne penalty jsem byl asi 4-5metru, jelikoz jsme byl uplne dole a teda simulace to byla neskutecna. Baros by se mohl ucit.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Jakubisko     před 16 lety 05.12.2008 07:27 |  
      0 0

      Fakt? Mně teda penalta přišla jasná...jako jedna z mála věcí :) Ale na červenou to nebylo...

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      LordEdmund     před 16 lety 05.12.2008 09:06 |  
      0 0

      Koukni na to ze záznamu, penalta byla naprosto jasná a i červená karta se za tohle většinou dává. Naopak jsem se divil, když v Příbrami Slavík červenou kartu nedostal. Ano rozhodčí byl špatnej, ale vůbec bych výsledek a náš výkon s výkonem rozhodčího nespojoval. Byla to jen a jen naše ostuda a ty nejzlomovější okamžiky řešil rozhodčí správně. Byla tam "jen" spousta drobností,většinou v náš neprospěch,ale jestli to hráče rozhodí tak ,že pak předváděj takové howno, tak nemaj v profesionálnim sportu co dělat.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        mart     před 16 lety 05.12.2008 09:38 |  
        0 0

        souhlasim, ze tam asi byla "spousta" drobnosti v nas neprospech, ale naprostou pravdu mate Lorde, ze se s tim musime naucit vyrovnavat.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        quelhar (admin)     před 16 lety 05.12.2008 09:52 |  
        0 0

        No, ty drobnosti by daly jen za prvnich 10 minut zapasu tri standardky kolem vapna.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        EdCable     před 16 lety 05.12.2008 10:52 |  
        0 0

        Penalta byla jasna, ale cervena se za tohle nedava, hrac sel s micem uplne mimo branu.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          slaviator     před 16 lety 05.12.2008 13:19 |  
          0 0

          Hlavně je to dvojí trestání... A za rozhodnutého stavu to bylo už, to měl dát žlutou. Ale na druhou stranu proti Ajaxu bude moc chytat aspon Diviš a bude chytat velkej zápas... To je zase plus.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 12:49 |  
        0 0

        JJ tak mate pravdu, ta penalta byla, uvedomil sjem si to uz na stadionu,ale proste emoce se mnou cloumali dlouho do noci, tudiz se omlouvam, penalta byla ale je za potrebi uznat ze tam s sebou nemusel tak prastit. Ale nic to nemeni na tom ze rozhodci tohodle formatu by mel zusat jen v ty svy turecky lize a neplest se do poharu, porad nadavame na cesky rozhodci, ale kdyz obcas vidim co delaj ty zahranicni, je to mnohem horsi.

  13. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    tantalos     před 16 lety 05.12.2008 07:56 |  
    0 0

    No, rozhodčí byl beze sporu gauner a poškozoval Slavii. Němci hráli hodně tvrdě, hlavně ze začátku, a on je v tom toleroval.
    Jenže Slavia má jen čtyři hráče schopné hrát tvrdě: Krajčíka, Necida brabce a Suchého. Ostatní podali zbabělý výkon, báli se o nohy, byli měkkoučcí čajíčci. Němci byli mnohem tvrdší, nebáli se faulovat a uměli to.
    Opět se ukázalo, že Hubáček nemá se Slavii co dělat. Způsob, jakým kopal centry, by nestačil ani na divizi, prostě v útočné fázi je naprosto na nic, je to hráč soupeře a každá přihrávka na něj - a on bývá volný, jako kdyby protihráči ho uvolňovali s vědomím, že on to stejně zahodí. Včera se výrazně podílel na prvním inkasovaném gólu, kdyby nečuměl a hrál, musel by toho Jugoše pokrýt.
    Na Němce vůbec nestačili ani dva lenochodi - Černý a Jarolím - a ti, kdo je pořád vychvalují do nebes, by si měli pustit znovu záznam - poběží ve 12.OO na ČT4 a spočítat si, co ti dva dokázali.
    A protože mlaďoši Belaid a Necid už jsou po sezone na konci sil a z formy,, protože Švento byl jediný opravdu rychlý hráč v naší ofenzívě, utkání skončilo tak, jak skončilo - naprosto zaslouženým vítězstvím Hamburku

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      LordEdmund     před 16 lety 05.12.2008 09:15 |  
      0 0

      Vedení a KJ by se měli poučit KONEČNĚ, že když má hráč něco dokázat v pohárové Evropě,musí být předevšim rychlej. Jinak mu je technika a přehled ve hře a přesná střela k ničemu, když se nepotká s balonem,protoźe je u něho až druhej.Jenže nás hodně ukolébalo to, že vládneme v lize.I kdybychom ji vyhráli, tak v předkole LM nemáme ani proti týmům,jako Cluž,Famagusta..atd žádnou šanci. Fotbal je předevšim o RYCHLOSTI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takže už žádné hráče chodce, i kdyby v naší lize vyčnívali!!!!!!

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        EdCable     před 16 lety 05.12.2008 13:51 |  
        0 0

        Jenomze i ty tymy jako Cluz a Famagusta, kteryma tady opovrhujes jako necim slabsim, maji x-nasobny rozpocty co my. Mam pocit, jako byste zili v nejakem snu, vsichni si myslite, ze vysledky minulych let byly standardem ze ktereho ustupujeme, ale je to presne naopak.
        Ukazte mi tym, ktery v poslednich letech s takovym rozpoctem dosahl v Evrope takovych vysledku jako my (nebo i Sparta)? Delali jsme temer zazraky a ty nam pomalu dochazi, dostavame se tam, kam patrime, stejne jako nase repre. Mozna vas to boli, ale je to zratka pravda, dokud v Cechach nepujdou penize ve fotbale nasobne nahoru, tezko se budeme moci vratit ke stabilnimu prezimovani v poharech. Oproti minulosti se cely prestupovy trh jeste vice propojil a mnohonasobne narostla konkurence, predevsim z vychodu, a tomu se neda realne vzdorovat bez posilneni vlastni konkurenceschopnosti. Fotbal je byznys, na srdicko temer nikdo nehraje, a tak pomuzou jedine penize.
        BTW: tomu procesu propojovani se rika globalizace, panove. Budicek.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          zz     před 16 lety 05.12.2008 13:59 |  
          0 0

          Cluz má velký budget, Famagusta a Borisov nebo Aalborg nemají žádné velké rozpočty. Ani náhodou. To samé Žilina, která doma přehrála Hamburg a vytvořila si 4 velké šance. Vítězství Hamburgu bylo šťastné, proti nám zasloužené. My jsme si žádnou šanci nevytvořili. Podívej se do statistik obou zápasů. A kdyby trenér Radolský hrál více ofenzivněji i proti nám, tak Žilina postoupila. Není to jen o penězích.

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            EdCable     před 16 lety 05.12.2008 15:02 |  
            0 0

            Tys asi necetl cely muj prispevek. Jak dlouho se drzi ty tymy v horni polovine Evropy? S Famagustou se omlouvam, ma rozpocet "pouze" na nasi urovni, Aalborg vyssi, Borisov nizsi

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:49 |  
          0 0

          Nesouhlas. Můžeš mít rozpočet klidně pět miliard korun ročně, můžeš na platy dávat klidně 80% z toho, můžeš kupovat hráče za stamiliony... Ale neúspěješ a kor ne v Evropě, pokud budou všichni ti hráči pomaloučcí. A koukni na Hoffenheim: v přepočtu mají rozpočet miliardu na sezonu, což na Německo je docela slabota. Ale nakoupili levně rychlostní hráče, a jak jim to šlape. To samé Cluž, také nemá rozhodně rozpočet jako Chelsea, AS, ... A přesto hraje v Evropě daleko líp než my loni. Nebo Famagusta, taky nemá tak rozdílnej rozpočet oproti nám - jen má rychlostní typy hráčů. A o tom to dneska je... Můžeš udělat dobrej tým i za levno - uspěješ - a za hráče, kterýho jsi koupil "jen" za dva miliony euro, pak lítaj nabídky desetinásobně vyšší -> pokryješ rozpočet, můžeš koupit v pohodě adekvátní náhradu... Ale musíš mít trochu štěstí, nebát se, být trpělivý a mít cit pro výber hráčů, aby dejme tomu 80% posil padlo do systému a nebyly to zbytečně vyhozený prachy

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            EdCable     před 16 lety 05.12.2008 15:08 |  
            0 0

            Ta pouha miliarda ale dava moznosti, ktere se sto miliony jsou mnohem omezenejsi. Dneska Famagusta a Borisov, to je pekne, ale ja bych rad slysel priklad dlouhodobe uspesneho tymu s takovymhle rozpoctem, ne o "hvezde" 1,2,3 let...

            • Re: Slavia - Hamburk 0:2

              slaviator     před 16 lety 05.12.2008 16:58 |  
              0 0

              Jenže nezapomínej, že oni nakupujou zase za německé "standarty", provoz stadionu je v "německých standertech", platy taky... A kor teď v době ekonomické krize (či jen recese?) uvidíš, že pravděpodobně tyhlety týmy Famagusta, Borisov apod, když nezjančí, tak budou mít nějakej úspěcjh... Uvidíme. Každopádně dá se s velkoklubama měřit i relativně zalevno.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 12:51 |  
      0 0

      Souhlasím s hodnocení hráčů, Hubáček byl opravdu otřesnej každej jeho centr z leva byl pretazenej a nikdo ho nestihl, byly celkem 4 myslim. MJ se za 1.polocas potkal s micem snad 1x nebo 2x. Behem druheho polocasu mel jit ze hriste MJ ne Belaid.

  14. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Jiri1     před 16 lety 05.12.2008 09:39 |  
    0 0

    Zdravim , zakladni poznatek je jasny hraci, kteri v lize exeluji nemusi stacit na mezinarodni scene a tyka se to bohuzel vetsiny hracu, problem Slavie je samozrejme ve zcela alibistickem rozehravani a komplikovanemu prechodu do utoku, priklad bezi 83 minuta, prohravame o jednu branku a misto rychleho utoku na dva, tri doteky , hrajeme devetkrat mezi stejnymi hraci a nakonec stejne leti na branku obligatni centr, strelba zadna, pohyb hodne mizivy, osobne bych KJ nic tentokrat nevycital, podle mne pokracovala podivna serie , kdy jsme opet nedali branku a pokud v zime neprjdou skutecne posily muze byt na jare skutecne zle. rozhodci, to je tema jako hrom, nominovat na zapas Turka, mtery zil ci dokonce piskal v Nemecku, to je az k neuvereni, ovsem kam se to hrabe na jedinou taktiku sudich, nepustit nase hrace do tempa, eliminovat nas tlak , zastavit nas utok za kazdou cenu, to skutecne nemohla byt nahoda, ale spise se proste nekdo postaral, ono uz pred utkanim se v zakulisi sklonovali jiste neurcite obavy, ktere se potvrdily, opet se musim skonit pred nasimi fandy, kteri jasne dokazali co nas zdobi proti ostatnim ceskym tymum, vernost nasim barvam a ucta k hracum, ktere si ovsem hraci vazi. Co dal, jednoznacne , chceme li hrat dustojnou roli v poharove Evrope musi prijit kvalita a ne kvantita. musime zmenit zpusob hry i agresivitu i zakoncovani , ktere musi byt hlavne dynamicke a ucinne. Dle vseho nas neceka pohodova zima, je pred nami odne prace, zamyslet se musi i vedeni klubu , o tom co vlastne chceme dosahnout i s kym a to plati i o trenerovi , nelze se utisovat , ze vedeme ligu, nebo , ze mame nezkuseny tym, nebo zeJarolim je skvely trener a tim konci kritika k jeho praci, bez toho muzeme byt v Cechach nejlepsi, ale jinde to stacit nebude.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Wommi     před 16 lety 05.12.2008 10:34 |  
      0 0

      Zdravim jiri,..souhlasim s komentarem...dneska je takovy docela strizlivy :)

      ..tak jsem nejak o tom premyslel a nakonec si rikam ze co vlastne muzeme chtit, zijeme tam kde zijeme, penez je tu tolik kolik jich je...atd..a z toho bych nakonec vychazel pri posuzovani slavie a evropy,..uprimne receno se trochu obavam, ze minula liga mistru se jen tak opakovat nebude..resp mozna i bude (pokud se zadari) ale uspechy v ni ne..protoze proste slavia neni arsenal,...ale ani lion, nebo nejakej ruskej tym..nema staly a velky prisun penez, liga neni atraktivni, apod.....a to myslim vse vede k tomu ze muze sem tam zazarit,...mit stesti a uspet..myslim ze v nasem pripade aspon dostat se do LM, stejne tak jak se to darilo sparte (a casto ne tim ze by vitezila venku, ale proste byla prvni v lize)....nyni v evrope zari "nejaci" famagusta nebo borisov,..znali jste je?....a za par let..budeme je jeste znat?...pokud v nich budou financni prostredky ano,.jinak se obavam ze to bude stejne jak v pripade slavky...

      ..mrzi mi to, ale obavam se ze pokud do slavky nikdo nenaleje sve penize (treba kellner:)...tak se asi bude tesit vic z uspechu danych stestim a nahodnou soucinnosti x-faktoru!

      preji slavce stesti na jare asnad se povede titul a pak postup do LM,...minimalne pro dalsi ligove rocniky a snad i pro treba pomale ale pak trvale uspechy na evropske scene.
      M.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Jiri1     před 16 lety 05.12.2008 10:45 |  
        0 0

        Zdravim te Martine, vis tohle je tezke, v dobach tezke krize, kdy se hracum dluzili miliony a Slavia mela daleko uzsi kadr jsme temer pravidelne hrali jarni kola poharu UEFFA a souperi byli sakra tezci i proto se s tim dnes tezko muzeme smirit. A v hlavni roli je jeste jedna dulezita vec, je to zpusob jakym jsme to posrali, ustrasena , alibisticka hra,,

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Wommi     před 16 lety 05.12.2008 10:55 |  
          0 0

          ..Samozrejme se hure slevuje z ocekavani nez naopak - mam pocit ze aniz bychom si to uvedomovali, po LM jsme slavii videli v prvni lize evropy..a po celkem jednoduchem a jeste lepsim nez minuly rok podzimu v lize....casto kazdy z nas ocekaval mozna i nemozne.

          Mas pravdu v tom, ze hra kterou posledni roky hraji slavisti v poharu je divna..jakoby priposrana!:(..nejsem odbornik, nedokazu to rozklicovat,...ale samozrejme se vic oceni boj, nez to co se nekdy predvadelo,..
          ..nebo je jeste pote dalsi vysvetleni a to je to...ze hraci slavii pak nemaji nejmensi kvalitu, pokud nedokazi zahrat nakonec ani proti vaslui, ziline,..a to by svedcilo o naproste nekvalite nasi ligy!

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          jnnxx     před 16 lety 05.12.2008 12:05 |  
          0 0

          ...taky mne napadla podobná myšlenka. V dobách kdy jsme byly,,věčně druzí" jsme v pohárech přežili zimu, kolegům co ctí jiné barvy jsem spílal, že děláme body do koeficientu a oni ho pak akorát v LM ku..í, a teď kdy jsme ,,věčně první" tak nic a padáme dolů...
          No nic, nezbývá než doufat v lepší časy, ale to mi za ta léta již umíme, ne?

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 12:59 |  
            0 0

            Dobrý den Vám všem přeji.
            Ještě jsem pořád smutný z toho našeho výkonu. A souhlasím i s panem Jiřím i s Tantalosem. Rozhodčího jsem přestal řešit asi v 10 min., to už mi bylo v celku jasné, že turek nepustí chlup. Ale zápas nám neprohrál. Ten jsme si mi sami prostě nevybojovali. Kromě pár kluků (Suchý, Brabec, Necid), Ti se nebáli, ostatní uhýbali, nedobíhali a nenabízeli se, nervali se o balon, nestříleli. KJ s tím Dušanem na forwardu mě nasr..... No nic, musím si to sám v sobě přežvýkat. Ale taková "ta bojovnost", ta se nám poslední dobou vytratila. On se nikdo sám neporazí. A musím si sám sobě přiznat, že jsme letos v poháru udělali daleko větší ostudu než v LM minulý rok. Jen teď sám nevím, co ze mě mluví víc. Jestli je to zklamání, a nebo víra v lepší časy. Správná poznámka "snad to už umím". Sokrates55

            • Re: Slavia - Hamburk 0:2

              quelhar (admin)     před 16 lety 05.12.2008 14:24 |  
              0 0

              Ja si nemyslim, ze bychom udelali nejakou ostudu, kdyz se na nase zapasy podivame celkove. Vylozene hrozne zapasy byly jen dva - ve Fiorentine a ten vcerejsi. Nedobry vykon ve Vaslui kompenzoval postup. Chybou je, ze ani kdyz jsme v lize hrali nejlepsi zapasy, tak jsme formu neprenesli do poharu.
              Takze z meho pohledu letosni poharova sezona neni ostuda, neni katastrofa, je jen obycejny neuspech. Muzeme byt radi aspon za to, ze jsme vydelali pomerne velmi slusne penize.

              • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 14:52 |  
                0 0

                Tak dobře,
                já uberu s tou ostudou Guelhare, ale obyčejný neúspěch to také není. O ekonomiku mi nešlo, šlo mi o sport. To já také vím, že jsme vydělali poměrně slušné peníze. Pokud vezmu i ligové návštěvy, tak máme dobrý počin do další fáze jarní ligy. Ale teď to ještě s tím Hamburkem pořád doznívá, tak asi proto ta skepse. To bude dobrý, já se z toho dostanu. Sokrates55

              • Re: Slavia - Hamburk 0:2

                Wommi     před 16 lety 05.12.2008 14:59 |  
                0 0

                ..otazkou je,..jak se tento neuspech promitne do koeficientu naseho...????

  15. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Khadgar     před 16 lety 05.12.2008 13:06 |  
    0 0

    ojojoj, Černý má smlouvu do 31.12.2010...to je blbé, to je blbé...

  16. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    Wommi     před 16 lety 05.12.2008 13:56 |  
    0 0

    ..zajimave a myslim vystizne postrehy Nehody na idnes:

    http://fotbal.idnes.cz/internacional-nehoda-nedavna-forma-slavistum-odesla-selhali-i-psychicky-14i-/fot_pohary.asp?c=A081205_123526_fot_pohary_mn

    ..chci se zeptat..muze mi nekdo vysvetlit, proc svento je porad hnanej do utoku, pokud jeho misto je opravdu spis na lajne..?! jeste s ohledem na to ze krajcik je precteny a muzstva se na nej pripravi,..a uprimne receno, pokud ho udela pribram, hamburg tuplem!

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      antizz     před 16 lety 05.12.2008 14:18 |  
      0 0

      Z více jak sedmdesáti týmu, které hrají ve skupinách LM a UEFA jsme jako jediní nevstřelili branku. Alespoň v něčem máme primát. Se starym Jarolímem to je pořád dokola a jak vidno v béčku se také připravují ostrostřelci.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      slaviator     před 16 lety 05.12.2008 14:52 |  
      0 0

      Měpřekvapilo, že HSV Krajčíka taky zdvojil... Ale je pravda, jemu bod stačil. A nakonec má tři. Bohužel.

  17. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    fiki     před 16 lety 05.12.2008 14:29 |  
    0 0

    Podíval bych se na naše podzimní účinkování v poháru UEFA z té lepší stránky.

    1) Pokladna Slavie je určitě spokojená. Příjmy ( vstupenky + televizní práva ) odhaduji tak na 60 mil. Kč. Neodhadnu náklady – ale i tak bude zisk parádní, hrát doma s týmem z Anglie a Německa je z finančního pohledu ideální.
    2) Hráči získali další zkušenosti a nyní dobře vědí s jakým nasazením, přístupem, hrou atd. je možné ( anebo není možné ) v Evropě uspět.
    3) Je dobré že jsme po podzimní euforii z náskoku v Gambrinus lize spadli zpátky na zem. A podle toho bude snad vypadal posílení týmu a zimní příprava.

    Hlavním cílem je vyhrát na jaře ligu. Pro sezonu LM 2009/2010 má vítěz naší ligy naposledy obrovskou výhodu nasazení v novém systému Ligy mistrů proti relativně lehčím soupeřům – to je na dlouhou dobu poslední velká šance na postup do skupiny a přísun peněz které by Slavii definitivně oddlužily. A protože Česká republika spadla z 15. místa klubového koeficientu dolů, tak počínaje sezónou LM 2010/2011 to bude mít vítěz GL hodně těžké se do skupiny LM probojovat. A vzhledem k současným výsledkům českých týmů v pohárech je návrat na lepší pozice v nedohlednu.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      quelhar (admin)     před 16 lety 05.12.2008 14:55 |  
      0 0

      Uz jsem to psal minimalne jednou a napisu to znovu, at nedochazi k omylum. Od pristi sezony kazdy mistr ma velkou sanci se dostat do LM. Fakt, ze CR spadla v poradi narodu pod 15. misto se projevi tak, ze vicemistr nebude hrat predkolo LM, ale pouze UEFU a ztrati se jedno misto v poharech. Ale mistr i nadale bude hrat "predkolo mistru" - tedy bude hrat s mistry zemi od 13. mista nize a nepotka tak tymy z Anglie, Spanelska, Italie a podobne. Takze neni pravda, ze letosni mistr je na dlouhou dobu posledni, kdo ma realnou sanci se do LM dostat. Naopak, od pristi sezony ma kazdy dalsi mistr pomerne velkou sanci se dostat do LM.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        slaviator     před 16 lety 05.12.2008 15:01 |  
        0 0

        .... dokud nespadnem na úroveň Albánie.. :)

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        Jakubisko     před 16 lety 05.12.2008 15:07 |  
        0 0

        No, rozdíl bude v tom, že od příští sezony bude mistr hrát o jedno předkolo navíc...

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      fiki     před 16 lety 05.12.2008 15:17 |  
      0 0

      Přehlední info jak bude příští rok vypadat LM i UEFA včetně aktuálního obsazení je na http://coen.wz.cz

  18. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 16:06 |  
    0 0

    zdravím, no byl to blbej zápas, co k tomu říct. V pohárech jsme se teda moc nepředvedli, ale i porážky a neúspěchy musíme přijmout. Je třeba se z nich poučit. Jedna věc je, že naše liga je slabá, hraje se v jiném tempu, většina týmů neumí presovat a naši hráči jsou zvyklý na hodně času a prostoru. Nemyslím, že bychom byli o tolik slabší než Hamburk, Villa aspol., krom Fiorentiny nas nikdo vyrazne neprehral, zapasy to byly vyrovnane, ale nedokazali jsme si vytvorit dostatek sanci a vstrelit branku. Budu se opakovat, ale vidim proste pricinu v tom, ze KJ sazi na spatne typy hracu. Je tezke zdolavat obranu typu hamburku zdlouhavym postupnym utokem, nejsme Barcelona, abychom dokazali celit presingu, oblehat souperovu branu a vytancovat z toho sance. To zvladneme v lize, ale tam je na vse cas. Nase hra je prilis pomala. Chybi primocarejsi akce dopredu, rychly prechod do utoku. Jen tak muzeme soupere prekvapit. Bohuzel hraci jako Cerny, Jarolim, ale i Belaid, hraji prilis zdlouhave nenabihaji si do prostoru, casto nestaci rychlostne na soupere, kolikrat vcera Cerny prohral souboj po nekolika malo metrech, to bylo az ponizujici. Jarda je sikovnej fotbalista, ale v evrope je treba hrat jinak, jinym zpusobem hry, rychle, durazne. Nekolikrat se nam nevyplatila sestava s Jarolimem, Cernym a Belaidem v zaloze a se Sventem v utoku, to nefungovalo moc ani v lize, natoz v poharu. Souper byl nachystan na krajcika, nalevo nechaval hodne prostoru, ale do nej nabihal jen malo kreativni Hubacek, kterej navic nemel podporu levyho zaloznika, kdyz Cerny se toulal buhvikde. Psal jsem i pred zapasem, ze by stalo za to zkusit zalohu pozmenit, no nikde neni psano, ze bychom podali lepsi vykon, ale takhle se jen opakovalo to, s cim jsme meli problem nekolikrat predtim, zdlouhava hra, malo sanci. Konkurenceschopnost ukazali Suchy, Svento, Smicer. Krajcik vic branil, Necka nedostal balon, Jarolim, Cerny a Belaid nic nevytvorili.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      Wommi     před 16 lety 05.12.2008 16:40 |  
      0 0

      zdravim,..jak jsem uz psal vyse..na idnes presne toto o zaloze psal nehoda

      ..jinak nechapu, proc se slavka, ktera je povestna kombinacnim fotbalem snazi nakonec o nakopavany mice?!

      ..a pak..to bych asi nejvic vytkl KJ,..ze se zase vratil k pouziti toho sventa na utok,..kdyz preci jeho um je uplne jinde!

      ..skoda..nekdy citim takovou bezmoc v takovejch situacich, hrozne bych si chtel pokecat z nekym z nich, proc to opravdu neslo,..proc nekdo nezvedne prapor..nezarve,..neurve to,....nehral jsem nikdy vrcholove kolektivni sport, takze nevim,..ale prijde mi to, ze to preci musi,..musi jit!

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 05.12.2008 16:49 |  
        0 0

        no hlavne chybel pohyb, proto nezbylo nez nakopavat, hraci si neverili, ze pod tlakem mic udrzi pri kombinaci. neudrzeli ho proto, ze si nenabihali do prostoru, nehrali primocare dopredu.. ale vono se to lehce rika a hur provadi, vrcholove jsem taky nic nehral, ale asi kazdej pri fotbalku zazil, ze se nekdy nedari, i kdyz clovek chce, nevi presne co by mel udelat nebo to neumi dost dobre..

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        slaviator     před 16 lety 05.12.2008 16:56 |  
        0 0

        jooooo, to nejsi sám, kdo to nechápe

  19. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    FannyBoy     před 16 lety 05.12.2008 16:42 |  
    0 0

    Na jednu stranu dobrý, že přišlo tolik lidí, na druhou stranu, 50% lidí co byli v kotli tam nikdy nebyli, neotevřou hubu, vyhazujou fanoušky z míst protože tam maj lístky, stěžujou si že neviděj, pískaj na pyro... Hrozný... na severu fandilo 30% lidí...

  20. Re: Slavia - Hamburk 0:2

    zz     před 16 lety 05.12.2008 20:48 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    jsem zklamaný jak z výsledku, tak zvláště z našeho herního projevu. Přemýšlel jsem po zápase, proč jsme dali v 7 zápasech jen 1 gól a získali jen 4 body. Proč Slávia zaostává za Žilinou? Žilina jasně přehrála Hamburg, měla více vyložených šancí, jen je neproměnila. Vítězství Hamburgu bylo šťastné, proti Slávii zasloužené. Stačí se podívat do statistik obou zápasů. Naše bilance v počtu střel 1:9 nepotřebuje dalšího komentáře. Stejně tak počet faulů v poměru 17:9 mluví jasnou řečí. Žilina vyhrála nad Villou, byla lepší proti nám, jen díky opatrnosti trenéra Radolského nás neporazila. Vyrovnaný zápas sehrála na Ajaxu. Jak to, že je Žilina rok po vzájemném zápase herně před námi? Vysvětlení je jednoduché. Žilina má kvalitní zálohu slouženou z rychlostních typů, kteří jsou na tom dobře i fotbalově jako Jež, Štrba, Pečialka, Vladavič. Trenér Vrba vybudoval kostru týmu na dobrých základech a nebál se dát šanci i rychlému Rilkemu, kterého v Čechách odepsali. Rozpočet Žiliny je nižší než rozpočet Slávie. Dále trenér Vrba naučil tým hrát agresivní, nátlakový fotbal s kombinační hrou po stranách. Proto mě nepřekvapuje, že Žilina v Uefě obstála a vyřadila i Liberec a ekonomicky silný klub Sofii.
    Loni jsme postoupil přes Ajax a ve skupině LM získali 4 body. Nastříleli jsme v 10 zápasech 8 gólů. Letos jsme nastříleli v 7 zápasech jen 1 gól. Kde je tak velký rozdíl proti loňsku, když jsme posílili v zimě tým? Rozdíl je v kvalitě hráčů. Odešli rychlí hráči jako Vlček, Švec, kteří se dokázali vyrovnat s hrou v pohárech, kde mají hráči mnohem méně času a prostoru než v lize. k tomu byl loni ve formě rychlý Janda a Kalivoda odehrál kvalitně zápasy proti Žilině i Ajaxu. Kalivoda je sice průměrný hráč, často zraněný, ale jedno se mu upřít nelze. Umí kopat standardky i vystřelit na bránu ze střední vzdálenosti. Dokáže se vyrovnat důrazné a agresivní hře a jeho rychlost práce s míčem je na vyšší úrovni než u posil, které přišli v zimě. Není to nic zázračného, ale dokázal obstát. Má lepší zakončení. Tedy nově příchozí hráči v zimě neobstojí na mezinárodní scéně v rychlosti práce s míčem. Vše je rychlejší, a to jim dělá velké problémy.
    Přemýšlel jsem o tom, proč jsme uspěli v převážné části ligy a až od zápasu v Bolce to nejde. Vysvětlení je jednoduché. Porazili jsme sice Ostravu, Spartu, Zlín, Jablonec, Střížkov, ale podívejte se, kolik prostoru a času měli naši hráči v Ostravě nebo na Spartě. Třeba gól Necida v Ostravě, nikdo ho nehlídá, Krajčík má nekonečně času na centr. Ostrava byla v té době nesehraná po příchodu nových hráčů, trenér se bál posadit některé hráče, stavěl je na netypické posty a tým nešlapal. Pak se to změnilo. Dneska bychom Ostravu neporazili. o tom jsem přesvědčený. To samé na Spartě, soupeř nám dopřál hodně času a prostoru. jedinou výjimkou v tomto úspěšném období byl domácí zápas s Příbramí, kdy soupeř hrál těsnou obranu, přistupoval k nám, pressoval, a to nám dělalo problémy. Zápas v Bolce, proti Žižkovu, první poločas proti Teplicím, první poločas v Příbrami i zápasy proti Žilině i Hamburgu ukázaly jedno podstatné. Jakmile k nám soupeř těsně přistupoval a napadal nás, nedal nám prostor, tak jsme měli velké problémy. Většina lidí to omlouval ztrátou formy v závěru podzimu. Je to nesmysl. Hodně hráčů základní sestavy má problém v rychlosti práce s míčem, a to se projevilo na naši hře, pokud soupeř vytáhl pressing a těsně k nám přistupoval. O ztrátě formy můžeme mluvit u Belaida, který neměl pořádnou letní přípravu a odehrál toho hodně i za reprezentaci. Tedy pouze u jednoho, dvou hráčů. U Krajčíka nešlo o ztrátu formy, ale o tom, že soupeři si ho pohlídali osobní obranou. Podobně Necid měl dva chlapy na sobě a nedostal od zálohy pořádný míč. to se pak těžko prosazuje.
    Kdybych to měl shrnout, tak základem výrazného zhoršení našich výsledků a hry v pohárech, je přestupová politika KJ. Trenér vsadit na pomalé typy hráčů, a to hned několik. To se muselo projevit na hře. Je logické, že ne každý přestup se podaří, ale vzhledem k tomu, že hráči jako Černý, Abrahám a Mj hráli českou ligu, tak nebylo těžké analyzovat jejich slabiny. Tolik pomalostních typů se musí projevit ve hře. Přitom jsme dostali za Vlčka, Švece a Gecova kolem 80 mega. A na trhu byli zajímaví hráči jako Rajnoch s výstupní klauzulí ve smlouvě, Kerič, Sylvestre... Tedy je lepší koupit dva kvalitní hráče, kteří přinesou kvalitu do týmu než pět průměrných. My jsme dali za posily přes 30 mega, ale v pohárech to není vůbec vidět. Třeba Plzeň levně nakoupila Horvátha, Petrželu a Koláře za 10 mega. Prostě základem úspěchu musí být rozumná přestupová politika. Není to jen o velkých rozpočtech. I za málo peněz se dá pořídit hodně slušné muziky. Pamatuji si na anonymní názory lidí ze sportovního úseku na těchto stránkách, kteří nesouhlasili s příchody zimních posil. Chybama se člověk učí, a tak je třeba část peněz za Necida, které půjdou na posily, dobře investovat. Je jasné, že v přestupové politice hrají velkou roli i jiné faktory než kvalita hráčů a jejich typologická vhodnost. Stačí se podívat na přestupovou politiku Sparty. To si nemusíme nalhávat. Nebál bych se v zimě udělat řez v kádru od průměru ke kvalitě. Rozloučil bych se s Hubáčkem, Volešákem a Jardou Černým. Hub odvedl v těžkých dobách dobrou práci, za to mu patří velké poděkování. Ale Slávia potřebuje uspět v předkole LM, k tomu jsou nutné změny v hráčském kádru. Bez nich to nepůjde. levá strana je slabá, trpí tím hra Šventa. Prostě je nutné posílit na levém beku, nahradit Necida, zvýšit konkurenci na krajích zálohy a pokud by odešel Suchý, tak i na stoperu. Kritériem musí být, aby hráč obstál nejen v lize, ale i v pohárech. Rychlost práce s míčem musí být na prvním místě vedle fotbalovosti. Vzhledem k ukončení kariéry Šmicera v létě bych jako bonus přivítal někoho do středu zálohy. Belaid zatím v pohárech výrazně zaostává a MJ nepřesvědčil. Časopis Kicker ho označil za naprosto nevýrazného jako tvůrce hry. V první půli se nepotkal s míčem, v druhé to nebylo o moc lepší. Proto nesouhlasím s redaktorem Sportu, že MJ vynikal rychlostí a finální přihrávkou.
    Bez posil to nepůjde. Je třeba počítat s tím, že konkurence se posílí a náskok 6-10 bodů nemusí být nedostižitelný. Sparta začíná lovit v zahraničí, má investovat do posil kolem 80 mega. Stejně tak v předkole LM, byť s novým modelem, to nebude jednoduché. Týmy jako Aalborg, Famagusta, Žilina, Borisov, balkánské týmy, skandinávské týmy, to nebude až tak jednoduché. Posílení týmu je nutnost. Jinak budeme mít problémy. Navíc nás čeká těžký los, začínáme doma s nevyzpytatelnou Plzní, která se pod Vrbou herně i výsledkově zvedla. I ona se posílí. A pak nás čeká zápas na těžkém terénu proti Střížkovu. Nesmíme to podcenit.
    Pokud jde o samotný zápas s Hamburgem, soupeři stačil průměrný výkon k tomu, aby uspěl. Trenér Jol zvolil defenzivní sestavu, měl nás dobře přečteného, znal naše silné stránky i slabiny. Krajčík byl dokonale pokrytý. Nikdo mu ze středu zálohy nepomohl vytvořit tlak na hráče soupeře. Měli sjme velké problémy s vysunutým pressingem, chyběl nám pohyb bez míče, většina hráčů rychlostně zaostávala, ztráceli jsme míče, hráli alibisticky, odevzdávali jsme snadno míče, nedokázali jsme se vyrovnat s tlakem soupeře na míč. Hráči často volili nahrávku zpět stoperům. Když měli míč stopeři, nikdo si ze středu zálohy nechodil pro míč s výjimkou Tavarese a tak Brabec volil často nákopy na Necida, což bylo proti stoperům soupeře špatné řešení. Vše bylo z naší strany pomalé, přechod byl těžkopádný, nedokázali jsme dobře kombinovat, nepomáhali jsme Krajčíkovi. Jedna střela na bránu, to je žalostné. Soupeře tento náročný způsob hry s vysunutým pressingem nestál moc sil, protože jsme ho prakticky neohrozili, navíc díky častým ztrátám míčů jsme mut o usnadnili. Standardky opět tragédie. Až to musel vzít Šmicer. Soupeř nás v této činnosti předčil. Podobně v malé, počtu hráčů jsme se zapojovali do ofenzivy. Na centry čekalo málo hráčů. To nemělo šanci na úspěch. Finální fáze žalostná, téměř se nám nepovedl centr nebo pořádná přihrávka. Další rozdíl byl v napadání. Soupeř pressoval celý zápas ve 4 lidech. U nás jen Necid, občas mu někdo pomohl. Další problém byl při ztrátě míče. Třeba Černý ztratil míč a pak poklusem se vracel. takto se nedá na evropské scéně uspět. Hráči musí být zvyklí absolvovat několik sprintů za zápas. Nelze hrát v poklusu.
    Nemůžeme se vymlouvat na peníze, málo těžkých soupeřů v lize. Prostě trénovat můžeme stejně jako soupeř. Jde o návyky hráčů. Hrát v tempu, absolvovat několik sprintů, když ztratím míč, musím se rychle vrátit, pressovat ve větším počtu. Vhazování míče, zahrávání standardek nám trvá dlouho. Jsou to nešvary. Stejně tak zahrávání standardek, včetně signálů. Více hráčů se musí zapojovat do ofenzivy, musí se zlepšit kvalita zakončení. Podobně středoví hráči si musí chodit pro míče, nemůžou hrát alibisticky na stopery, kteří si pak vyměňují dlouho míč a vše se zpomalí. Prostě nelze jen plakat, musíme makat v tréninku a přizpůsobit tomu náročnost tréninku. Holt se bude třeba trávit více času na tréninkové jednotce.
    Jsem rád, že trenér A dorostu Jiří Saňák začíná vyžadovat po hráčích tento náročný způsob hry, včetně přístupu k fotbalu a tréninku. To samé musíme vyžadovat od ostatních týmů-od D dorostu až po juniorku a A tým.
    Čeká nás ještě jeden zápas na Ajaxu. Nečekám žádné velké experimenty. Myslím si, že dostane šanci Diviš a budeme hrát bez Necida v základu, kterému nezbývá než poděkovat za skvělý podzim a velký klubismus. Experiment s hráči C dorostu je nereálný. Doba Šveců, Necidů, Pekhartů a spol, kteří mohli nastoupit v 16 letech, je pryč. taková je realita. Většina hráčů A dorostu-ročník 90 nemá na to hrát za juniorku. Musíme být trpěliví a čekat na nové Necidy, Švece, Pekharty, Dočkaly, Nečase, Valenty, Černé, Váchy a spol.
    Doufám, že si vedení nechá zpracovat analýzu neúspěchu a přijme potřebná opatření. Nemá smysl naříkat nad experimenty v sestavě s Šventem v útoku, aby zbylo místo pro Černého. S tím nic nenaděláme. Daleko důležitější je výběr hráčů pro Slávii, a to nejen pro A tým, ale i pro mládežnické týmy. Rychlost práce s míčem musí být jedním z hlavních faktorů vedle talentu a fotbalovost hráče. Stejně tak herní varianta bez krajních záložníků nemá šanci na úspěch v Evropě. Doufám, že naše zápasy v Uefě byly cenným materiálem i pro trenéry mládežnických týmů, které využijí v práci s mládeží Slávie.
    Věřím, že v zimě dojde ke změnám v kádru směrem ke kvalitě a Slávia obhájí titul a postoupí do LM. Nezbývá než věřit. Přeji hezký večer a jdu si vychutnat hru Hoffenheimu.

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      slaviator     před 16 lety 05.12.2008 22:39 |  
      0 0

      V LM jsme získali bodů 5 (výhra nad Bukureští, doma remíza s B týmem Arsenalu a venku v Bukurešti), ale jinak máš pravdu. Akorát mě zaráží, že Sparta chce do posil investovat 80 mil? To proinvestuje skutečně vše, co dostane za Kadlece plus něco navíc, co udá za transfery některých hráčů v zimě..?

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        zz     před 16 lety 05.12.2008 22:50 |  
        0 0

        Sparta má dostat půjčku od vlastníka. Prostě ve Spartě pochopili, že cesta, kdy přicházeli průměrní hráči s vysokými platy, je k ničemu. Vsadí na cizince a zkusí některé české hráče. K tomu se vrátí Žofčák, Jeslínek, možná na hostování Šimůnek. Zájem je o Blažka, Frejlacha, Mišuna. Jsem zvědavý na toho Argentince, který by měl nahradit Horvátha ve středu zálohy. A Sparta se dívá do akademií, rezerv, na Balkán, do Jižní Ameriky. O Matušoviče má zájem Ostrava jako náhradu za Svěrkoše. Odejde pravděpodobně Had, Grigar, Kisel, Kučera, Došek, Holenda, na hostování Kúdela a Krob. Z B týmu dostanou šanci oba Kadlecové a Doležal se Susem. Z dorostu Putz a Folprecht.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          slaviator     před 16 lety 05.12.2008 23:09 |  
          0 0

          Tak Blažek je asi víceméně jistej už, ve Frejlacha nevěřím. Nezlanařil ho tam Lavička, natož že by ho tam zlanařil Chovanec? Mišuna prý chceme i my...

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            zz     před 16 lety 05.12.2008 23:15 |  
            0 0

            Asi bych Mišuna bral. Mohl by to být podobný případ jako Michal Kadlec, když přestoupil do Slovácka. S levým bekem musíme něco už dělat. Je tam perspektiva růstu i zhodnocení hráče. Teď jsem se dozvěděl, že Ostrava má dostat za přestup Svěrkoše 50 mega. A z toho mají dostat Svěrkoš s jeho agentem 38%. Tak si vem, kolik peněz z celkové částky skončí na různých kontech a klub získá nakonec mnohem menší částku. Takže u Necida to bude podobné.

            • Re: Slavia - Hamburk 0:2

              slaviator     před 16 lety 05.12.2008 23:17 |  
              0 0

              Navíc je to příjem, takže se to ještě daní, ne? Takže jestli Ostrava z těch 50 mil uvidí nakonec 20, bude asi ráda si myslím :)

    • Re: Slavia - Hamburk 0:2

      tantalos     před 16 lety 06.12.2008 01:15 |  
      0 0

      Pokud píšu, že jsem pro hráče z C - dorostu, nemíním tím, že mají skutečně hrát. Ale naprosto jednoznačně věřím, že pro Slavii může být nadějný fotbalista z dorostu podstatně důležitější než Hubáček, Černý a M. Jarolím.
      Protože v dorostu se určitě najde jeden dva kluci, kteří mají šanci jednou hrát špičkový fotbal. Je-li tam někdo dobrý, dal bych mu čichnout ke špičkovému fotbalu. Myšlenka, že tam není vůbec nikdo, se mi nezdá uvěřitelná. Utkání v Amsterdamu pro ně může být lekce, kterou jednou využijí.
      Naopak MJ, Hub ani J. Černý nemají už žádnou šanci, že zvládnou fotbal na vyšší úrovni než je naše kaprliga, která už pomalu ale jistě zaostává za giganty typu Kypru.
      U Hubáčka a J. Černého se dá očekávat jen odchod na fotbalovou penzi.l
      Marku Jarolímovi je už téměř 25 let, tedy už nemůžeme spoléhat na to, že se ještě něco naučí. Letos selhal při všech utkáních s těžšími soupeři. Čekat, že se teprve naučí běhat, když se to nenaučil dosud, je jako čekat na zázrak.
      Historie z letošních přestupních termínů ukazuje, že Slavia potřebuje do svého vedení někoho, kdo skautingu alespon trochu rozumí.
      Pokud byl letos za nákupy opravdu odpovědný pouze Karel Jarolím, dal bych mu k úhradě přinejmenší padesát milionů korun, o které zbytečně Slavii připravil svou neodpovědností a nesvědomitostí při výběru hráčů.
      K novinám
      ------------
      Hodnocením nějakého Strnada ze Sportu bych se vůbec nezdržoval. Když je kluk příliš blbý a neschopný na to, aby se dal k popelářům, tak jde k dnešnímu bulváru. Tamní rádobynovináři se za malý bakšiš s klidem podepíší pod sebevětší hovadinu, aby uživili rodinu, což z jejich platů není nic snadného.
      Ostatně když ve Sportu fotbal vede takový idiot jako Madla, který považuje nákup Dřížďala za známku úpadku Slavie, co jiného se dá očekávat.

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        slaviator     před 16 lety 06.12.2008 09:28 |  
        0 0

        A ty jsi loni věděl, že Dřížďal bude super posila? Vždyť se neprosadil ani na testech v Plzni, maximum byl rok nebo rok a půl ve druhé lize, předtím hrával třetí ligu za Karlovy Vary... Takže nikdo asi nečekal, že se prosadí tak, jak se prosadí...

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          tantalos     před 16 lety 06.12.2008 10:02 |  
          0 0

          Můžeš si být jistý, že jsem prakticky téhož reagoval na článek na SN a o Mádlovi jsem psal jako o idiotovi. Píše u něm jako o Madle, protože na internetu měla SN Slova komentář .. a Mádla dalelko od sebe, takže byl psaný jako Mádla. Od té doby je to pro mě Madla, ačkoli se později Ferrymu omluvil.

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            tantalos     před 16 lety 06.12.2008 11:23 |  
            0 0

            oprava: téhož dne, kdy článek vyšel na druhé straně Sportu a na internetových stránkách deníksport. cz

      • Re: Slavia - Hamburk 0:2

        zz     před 16 lety 06.12.2008 11:26 |  
        0 0

        Zdravím Tantalosi,
        jsou v dorostu šikovní hráči jako Čepelák, Hůrka, Kolařík, Mikula, Vyhnal, ale na hru mezi muži zatím nemají. To by jim ublížilo. Je možné uvažovat o tom, že by jeli s týmem na zápas, ale nebyli by v nominaci. Mělo by to motivační prvek pro ně, pro jejich sebevědomí. Ale na zápas to opravdu není. Já budu rád, když trenér Janů dá v zimě šanci Vyhnalovi s Přeučilem a během jara případně dalším hráčům z A dorostu. Musíme být trpěliví.
        Pokud jde o přestupovou politiku, za ni je odpovědný pouze KJ. On má velkou odpovědnost, a s tím souvisí i velká pravomoc. Prostě se rozhodl pro pomalostní typy hráčů a nevyšlo mu to. Nepodařilo se nahradit Vlčka, Švece, Pudila, při standardtkách Kalivodu, Jandu před zraněním. Navíc v přestupové politice hrají vliv různé faktory, jak můžeme vidět na přestupech Sparty v minulosti.
        Pokud jde o redaktora Strnada, to nemá smysl komentovat. Ten člověk buď fotbalu nerozumí nebo píše na něčí podnět.
        To samé kritika Mádla na Dřížďala. On ho neviděl hrát a stačilo mu, že se neprosadil v určitém čase za určitých podmínek v Plzni. Úroveň Sportu šla hodně dolů.

        • Re: Slavia - Hamburk 0:2

          Ravik     před 16 lety 06.12.2008 12:05 |  
          0 0

          Celkem zdrcující analýza... v mnohém určitě pravdivá, ale co s tím? Vyhodit Černého, MJ? To už i s Abrcem by byla nějaká ztráta kolem 35 milionů... třeba proti AV byl Černý hodně platný. I na Tottenhamu sehrál pěkný zápas. Pravda je, že to je lenoch, bránit a vracet se mu nechce a opravdu vyklusává... MJ má svoje limity, v těžkách zápasech opravdu neobstál a myslím, že když je na hřišti tak trpí i hra TB. Ono hrát na 2 - 3 tvůrce hry je asi opravdu luxus, který si můžeme dovolit doma proti spodku ligy... já bych to viděl na jaře na francouzský střed (TB pořádně potrénuje, rok a půl neměl přípravu), Dušan klasicky zleva a konečně vyřešit pravého záložníka. Možná Milan Černý. S touto variantou by mohl hrát Šmíca podhrot + jeden klasický forward (Goce nebo Šenky). Ze stran by útok doplňovali rychlostně vybavení krajní záložníci.

          Jinak zz včerejší šlágr bundesligy byla opavdu lahůdka.

          • Re: Slavia - Hamburk 0:2

            zz     před 16 lety 06.12.2008 12:12 |  
            0 0

            Zdravím,
            byl to vynikající zápas v rychlosti, ve velké tempu s kvalitními individuálními výkony. Prostě lahůdka. Jenom jedna poznámka, bylo vidět, když třeba hráč Hoffenheimu získal míč, jak ho hned doplnilo několik spoluhráčů, měl komu nahrát, hráči se nabízeli. Hodně hráčů se zapojovalo do ofenzivy. Další rozdíl v rychlosti práce s míčem a v rychlosti zahrávání standardek. Hra po stranách, kvalitní finální přihrávka. Těžko můžeme konkurovat v individuální technice hráčů, ale v určitých návycích ano. Tomu je třeba přizpůsobit tréninkový proces. Včera to byla prostě paráda. Trenér Ragnick naučil hrát Hoffenheim ofenzivní fotbal. Žádná ustrašená hra.