Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Příbram - Slavia 0:0

Slávisté si v posledním letošním ligovém zápase nedokázali poradit s dobře bránící domácí Příbramí, odvážejí si pouze bod. Tomáš Necid se s českou ligou rozloučil neproměněnou penaltou.

sestava: M. Vaniak - M. Krajčík , M. Suchý , E. Brabec , D. Hubáček - P. Janda (46. T. Necid ), M. Tavares , L. Volešák (73. M. Jarolím ), J. Černý - V. Šmicer , Z. Šenkeřík (61. M. Ivana )

lavička: J. Diviš , M. Latka , D. Švento , G. Toleski

Slavia ke svému letošnímu poslednímu ligovému utkání vydala do Příbrami. Nikdo již nemohl ohrozit její vedoucí postavení v tabulce, ale trenér Jarolím a jeho tým si samozřejmě jeli pro tři body.

Na hřiště vyběhla kompletně změněná záložní řada, útok byl taktéž k nepoznání. Nejlepší střelec ligy a další hráči základní sestavy zůstali pouze na lavičce, Belaid k utkání ani neodcestoval. I přes řadu změn k zápasu vyběhla silná sestava.

Do zápasu lépe vkročili domácí, brzy zahrávali dva rohové rohy, ale to bylo vše. Pak převzala otěže zápasu Slavia a nepustila je až do úplného konce. Do první šance se po akci Šmicera dostal Janda, ale z těžké pozice ve vápně střílel vedle tyče. Příbram bránila v deseti, bylo těžké dostat se do šance, slávisty tak čekalo další utkání ve stylu čekání na první branku. Ta ale stále nepřicházela. Svou šanci neproměnil Šenkeřík a i Volešák ze standardní situace trefil jen břevno. První poločas příliš fotbalové krásy nepřinesl.

Do druhé půle trenér Jarolím poslal Necida a začalo další dobývání. V dvaapadesáté minutě  mohlo být hotovo. Bývalý slávistický gólman Slavík fauloval ve vápně Šenkeříka a kopala se penalta. Exekuce se ujal Necid a tentokrát nám radost nepřinesl, Slavík jeho pokus vyrazil a dobývání branky pokračovalo. Domácí byli v druhé půli o něco málo aktivnější, ale nic to nezměnilo na tom, že sešívaní drželi míč častěji na svých kopačkách. V nudném utkání šance nepřicházely, až v sedmdesáté minutě Necid ve vápně přihrál naběhnuvšímu Šmicerovi, ten však z dobré pozice přestřelil. Další vzrušení tak přinesl až hlavní rozhodčí, který nastavil pouze jednu minutu a následně slávističtí fanoušci, kteří naházeli před gólmana Slavíka světlice.

Komentáře (162)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Příbram - Slavia 0:0

    malenfant     před 16 lety 30.11.2008 21:57 |  
    0 0

    Překvapení.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Sisanek     před 16 lety 30.11.2008 22:02 |  
      0 0

      Tyhle zapasy jsou o jednom gole, zvlaste kdyz souper uporne brani a betonuje a rika tomu specialni taktika na Slavii.

      Nicmene s tou penaltou, Senky sel na zem velmi velmi velmi ochotne a kdyz budeme objektivni, tak to penalta vubec nebyla, takze spravedlnosti bylo ucineno za dost.

      Vycitat si kluci muzou jen sami sobe, protoze sanci bylo dost - napriklad Vlada Smicer by si mel vzit priklad z vachouska, ktery to uklidil po zemi k tyci, zatimco Smicer rana panubohu do oken.

      Ale na konec - bod z venku je preci jen plusovy bod a bude se jeste hodit!!

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        malenfant     před 16 lety 30.11.2008 22:06 |  
        0 0

        Já jsem hlavně rád, že vyhrála Šárka. Tedy Záhrobská.

  2. remíza

    slaviator     před 16 lety 30.11.2008 22:00 |  
    0 0

    Asi by se mohlo říct, že remíza je ztráta. Nemyslím si to. Odpočinuli si někteří hráči, hlavně se nikdo nezranil, navíc je to i bod do plusové tabulky. Pořád máme na druhého náskok šest bodů. Teď hlavně ale musíme zužitkovat to, že jsme šetřili částečně sestavu a musíme porazit HSV! Kvůli tomu jsme přece ty hráče šetřili, kvůli tomu jsme obětovali dva body!

    • Re: remíza

      malenfant     před 16 lety 30.11.2008 22:02 |  
      0 0

      Jenom jestli v tom nebyl nějaký další geniální tah :-))

      • Re: remíza

        slaviator     před 16 lety 30.11.2008 22:09 |  
        0 0

        určo :)) ted nás HSV podcení :)))

      • Re: remíza

        slaviator     před 16 lety 30.11.2008 22:09 |  
        0 0

        určo :)) ted nás HSV podcení :)))

    • Re: remíza

      bongor     před 16 lety 30.11.2008 22:06 |  
      0 0

      Ale řekni,ta sralta je stkvělá,první stránky novin patří rudé bídě,jsou všude budou snad i v Nei reportu,Zahrádkáři a Novém prostoru.Když někdo umí,tak umí.Už vidím další nominaci do repre:Slepička,Kulič,Kladrubský,Kolozub,Matušovič,Kušnír,Kúdela a určitě i zimní posily.To je krása ,no řekni?

    • Re: remíza

      mirecek1111     před 16 lety 30.11.2008 22:06 |  
      0 0

      To snad není možné? to si děláš sradnu slaviatore? Ztratili jsme úplně zbytečně dva body. Už vidím jak to budeme potom někdy v dubnu horko těžko honit. To si dneska hráči opravdu odpočinuli. Místo aby se hrálo v plné sestavě a dal co nejdřív gol a hráči mohli zbytek zápasu odehrát jako ve Zlíně, tedy v poklidu, tak se v nesehrané sestavě rovnou odepíše poločas a pak stejně musí všichni "šetření" hráči na plac, aby jeli až do konce na krev, a nakonec to stejně nikam nevedlo...
      Hřebík měl pravdu, jaké šetření hráčů? Podivejte jak se hraje v Anglii. Pořád chceme hrát v Evropě důstojnou roli, ale navyky máme jako já nevím. Klíčoví hráči si neopočinuli, ztratili jsme důležité body. Všechno špatně... A už vidím ten odchozený poločas s Hamburkem.

      • Re: remíza

        Sisanek     před 16 lety 30.11.2008 22:11 |  
        0 0

        ted je pozde neco vymyslet, jako co kdyby.. Je to za nama, rozhodnout meli na hristi a sanci na to opravdu bylo dost a dost.

        • Re: remíza

          Sisanek     před 16 lety 30.11.2008 22:13 |  
          0 0

          Haha, no prisli s genialni taktikou na Slavii, ne? To by nevymyslel ani Franta Straka. Tak si Krajcik nezahral, ale sanci porad bylo dost, aspon je videt, ze pouze na nem to nestoji, zase maji vic prostoru jini.

      • Re: remíza

        slaviator     před 16 lety 30.11.2008 22:12 |  
        0 0

        Prostě dostali na celej zápas hráči širší sestavy - Janda, Černý, Volešák, Šenkeřík... Po zranění se vrátili Tavares se Šmicerem... Hele, jsou to dost dobří hráči, aby Příbram porazili. Takže ono to je "šetření" - postavili jsme jinou, kvalitní, jedenáctku. Holt jsme měli smůlu a holt Necka nedal penaltu. Nevadí. Dal ji minule, dá ji třeba na jaře. TŘEBA, i když tomu sám moc nevěřím /že tu zůstane na hostovačce/. Ale nevyčítejme mu to, nedali ji jiní, daleko lepší hráči. Viz penaltové prokletí Angličanů...

    • Re: remíza

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 30.11.2008 22:11 |  
      0 0

      Já se spíš bojím, ž eostatní týmy, již prokoukli naší taktiku, všechno přes Krajčíka a jak jsme viděli dnes, stačí nasadit osobku a je to. To, že Necka nedal penaltu se může stát komukoliv, takže verzi, že už se vidí v Rusku bych rázně popřel. Ovšem doufám, že v zimě dostane šanci se do á-týmu probojovat Held, protože by na levo udělal určitě víc práce než Hubáček.
      Apropos malo kdy se vidí, že tým, který hraje doma brání v 11 lidech, to snad nedělá ani Zlín. S touhle hrou ať Morales do Sparty klidně jde.

      • Re: remíza

        slaviator     před 16 lety 30.11.2008 22:13 |  
        0 0

        Souhlasím se vším, není co dodat.

        • Re: remíza

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 30.11.2008 22:35 |  
          0 0

          My dva si často rozumíme jsem si všiml:))

          • Re: remíza

            slaviator     před 16 lety 01.12.2008 16:49 |  
            0 0

            Asi Tě nechám adoptovat jako brášku :)))))

  3. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Wommi     před 16 lety 30.11.2008 22:03 |  
    0 0

    ..jsem zvedav jak odehrajou ted ty pohary?...

    co se tyka fanousku nakonci, poslal bych je s prominutim doprdele!...je to hnus??!..

    porad se vsude keca o intelektualech ze slavie..a kazdej se vymezuje proti delnickejm spartanum..a???!..sranda je ze todle si v edenu nikdo nedovoli!...a kdyz uz??intelektualove?!...
    hlava mi nebere proc to nekdo dela kdyz slavie tlaci, potrebuje dat gola nakonci, bude se malo nastavovat (a to ten rozhodci mohl ukoncit rovnou!) a nekdo udela toto?!!!!!!mozek kluciíí..mozek pouzivejte!
    Martin

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Sisanek     před 16 lety 30.11.2008 22:06 |  
      0 0

      Souhlasim, je mi z tohoto na nic. A vystihl jsi to doslova - smejeme se Spartanum a pak delame to same? Ostuda.

      Cely krasny podzim fandeni se hodil do kose.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Gino     před 16 lety 30.11.2008 22:12 |  
      0 0

      K zapasu se vyjadrovat nebudu, nebyl az tak spatnej. Ale nasi fanousci tam to byla jedna VELKA OSTUDA! A podle zaberu z TV to nebyla vec jen male skupinky, ale jako opice se tam chovala vetsina (ne-li vsichni). Za ty zabery z konce zapasu jsem se za Slavii skutecne stydel, bohuzel. Naprosto zbytecne. Nekterym bylo v TV ale videt i do obliceje a dokonce se kamera trefila i na jednoho, co neco hazel.

      Vy, co jste tam byli - stydte se! Aby vas musel kapitan Brabec chodit prosit o klid, to je vrchol. Stydte se vsichni, protoze bordel to byl hnusnej a nikdo nezasahl. I ti hraci sli na dekovacku snad jenom z povinnosti. Skoda.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Sisanek     před 16 lety 30.11.2008 22:14 |  
        0 0

        Naprosto nechapu, proc tam chodili, ja bych tam vubec nesel. Aby si ta paka uvedomila, ze poskodila svuj tym.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Gino     před 16 lety 30.11.2008 22:27 |  
          0 0

          Ja jsem si to vysvetloval tak, ze kdyz tam sli, tak to to stoda aspon trosku uklidnilo. Umis si predstavit, jak by to vypadalo, kdyby tam nesli? Rikam, povinnost, no.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Gino     před 16 lety 30.11.2008 22:27 |  
          0 0

          Ja jsem si to vysvetloval tak, ze kdyz tam sli, tak to to stoda aspon trosku uklidnilo. Umis si predstavit, jak by to vypadalo, kdyby tam nesli? Rikam, povinnost, no.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Troubi     před 16 lety 01.12.2008 10:04 |  
            0 0

            myslim si, ze kdyby neprisel Brabec to uklidnit, tak vlitne petset debilu na plochu, jedem po druhym oprcaj Hunu, pak zapalej Starku, utrhnou lizatka a vydaj se rabovat Pribram!!!!! Uplne jsem se zapotil, kdyz jsem si jen predstavil co se vsechno mohlo stat!!

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 30.11.2008 22:16 |  
      0 0

      V Žilině byl s bodem spokojen KJ, že střídal v 89. minutě, teď byli s bodem z Příbrami spokojeni asi fanoušci....

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Jakubisko     před 16 lety 30.11.2008 23:42 |  
      0 0

      Holt intelektuální výkvět...

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Khadgar     před 16 lety 01.12.2008 00:15 |  
      0 0

      Strašák k tomu dával pokyn...pro někoho asi rozlučka s podzimem a třeba i jediný důvod proč dojít na stadion, jak jsem tak koukal...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Wommi     před 16 lety 01.12.2008 09:55 |  
        0 0

        zdravim...
        ja to proste neberu,...pokud se to proste delat nema..nema se to delat,...jak jsem psal,..doma v edenu ne a venku ano?..podivna logika!...

        ..pokud uz preci ma nekdo tu potrebu,..proc se to neudela po zapase!?...
        M.

  4. Re: Příbram - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 30.11.2008 22:18 |  
    0 0

    Skoda ztraty dvou bodu, ale zas takove prekvapeni to neni. Pribram se ve vsech zapasech ukazuje jako tym, ktery zvlada s vysokou kvalitou betonovat. Presto, kdyz uz sudi odpiskal spornou penaltu, tak jsme meli vyhrat. Takto mame naskok jen sest bodu na Boleslav, kterou navic ceka o jeden domaci zapas vice nez nas. Ani spartanskych deset bodu neni nedohnatelnych.
    Vykartoval se nam prvni hrac - hned kapitan Brabec (3 zlute v poslednich 4 zapasech), budeme jej muset doma proti Plzni nahradit. Na jare budou dulezita prvni tri kola. Pokud uhrajeme alespon 7 bodu a nenechame nase pronasledovatele priblizit, meli bychom mit trosku klidnejsi jaro. Boleslav zacina jaro dvema domacimi zapasy s Jabloncem a Brnem, pokud nas hned ze zacatku stahne, tak to bude zase boj.
    Dnesni zapas se hodnoti tezko, Smicer ukazal, ze kdyz je zdravy, tak je prinosem, naopak Tavares s Cernym me zklamali, stejne tak Senkerik. Prakticky nikdo neukazal nejaky nadprumerny vykon.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Wommi     před 16 lety 30.11.2008 22:37 |  
      0 0

      ..no s ohledem na program prvniho kola na jare bych rek, ze by bylo dobry kdyby se to seslo a slavka by udelala plzen a ostatni utkani by tak nejak dopadli "pro slavkuů..

      Žižkov Zlín So
      Kladno FC Bohem So
      Č.Buděj. Příbram So
      Slavia Plzeň So
      Olomouc Sparta So
      M.Boles. Jablonec So
      Brno Ostrava So
      Teplice Liberec So

      ..kdyby tam byla nejaka pekna plichta, hlavne v olomouci a v brne, bylo by fajn(nemluve o Bolce:)

  5. Re: Příbram - Slavia 0:0

    malenfant     před 16 lety 30.11.2008 22:19 |  
    0 0

    Takhle... Kdyby nám někdo v červenci řekl, že po 16.kole budeme mít 6 bodů náskok na 2.flek a 10 na Rumuny, brali bychom to všemi deseti. To že v jsme v pár zápasech hráli tužku a v pohárech narukujeme vždy s taktikou "připosranost především" je věc nemilá, ale nic nemění na mé spokojenosti s podzimem. Konkrétní výtky mi přijde zbytečné ze sebe nechat prýštit, neb by mne to akorát rozčílilo a jelikož od posledních dvou letošních zápasů skutečně nežiji ve fantaskním očekávání, uzavřu toto sloganem: dobrý to bylo...

  6. Re: Příbram - Slavia 0:0

    pavlikvik     před 16 lety 30.11.2008 22:26 |  
    0 0

    Dnes jsem to viděl z televize, takže hodnocení se dělá hůř, protože nevidím jak hráči běhají nebo se naopak flákají "mimo obraz". Sestava trochu změna, ale OK. V první půli byl podle mě nejlepší Janda a pokud nebyl zraněný, tak jeho střídání nechápu. Po dlouhé době se mi líbil celý zápas (dokud fyzicky mohl) Šmíca. Co jsem ale v šíři mé obrazovky viděl, byla pomalost Volešáka. Po vynikající nahrávce Jandy měl krok náskok před obranou, kterej ještě bez balónu na 15 metrch ztratil a nechal se předběhnout. V druhý půli i odešel naprosto fyzicky a nebyl vůbec vidět. Všem, co tu píšou že by měl hrát místo kohokoli, bych chtěl říct - nemá na to! Ani jeho lepší trestňáky nemohou vyvážit horší techniku a pomalost. Druhý hráč, kdy jsem obracel oči v sloup, jakmile se k němu dostal balón, byl Hub. Já chápu jeho tolikrát diskutované limity. Ale proč je asi POŘÁD VOLNEJ!!! Vždyť soupeř využívá, pokud pokreje pravou stranu, že u něj skončí balón a tím pádem i naše ofenzíva! Před ním je jakýkoli ofenzivní hráč nešťastný. Chudák Švento... Chudák jakýkoli útočník. Jeho nahrávky a centry jsou na náhodu. Chápu Pučmelouda, že si myslí, že tam jiného nemá, ale my s ním nejsme schopni konstruktivně zahrát po levé straně!!!
    Dneska jediné (pokud byl Janda po tom zákroku před půlí zraněnej), co Pučmeloudovi vyčítám, je že tam dal Tvaroha (MJ), kterej na tomhle terénu nemohl ofenzívu nijak pozvednout. Měl už konečně, když chtěl dát gól, pustit tam Toleskiho a Ivanu stáhnout do zálohy, kde je daleko platnější. Toleski je nejen šutér, ale je schopen jako jeden z mála i kvalitní finální nahrávky. Nevím, co proti němu Pučmeloud má. Ale abych jen nehaněl, kluci se dneska snažili, nedali pentli a Příbram hrála zanďoura celkem dobře. Příště, když budou makat, zase vyhrajem:-)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      mamut     před 16 lety 30.11.2008 22:51 |  
      0 0

      Proč Pučmeloud?

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        pavlikvik     před 16 lety 01.12.2008 00:02 |  
        0 0

        Mi mu v partě, co chodíme na Slávku, tak říkáme - on totiž hlasem jako Pučmeloud ze Včelích medvídků mluví skoro při každém rozhovoru v telině. Jiný důvod ta přezdívka asi nemá:-)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      mart     před 16 lety 01.12.2008 08:35 |  
      0 0

      Janda byl v prvni puli nejlepsi ???? O.K., asi sem tam mel spatnej kanal. Me prisel spis jako "koncovej" hrac. Prihravka na Jandu, ...konec. A kdyz uz pripominka, tak Volesak neni zrovna rychlonozka (?prekvapeni?), ale vypadal dost slusne. V prvni puli jedinej co prihral dopredu. Expertu na prihravku do strany a dozadu mame dost, ze.mart

  7. Re: Příbram - Slavia 0:0

    mart     před 16 lety 30.11.2008 22:30 |  
    0 0

    Bod beru.
    Nejvetsi chybu udelal Karel Jarolim, kdyz se ho ze studia komentator zeptal: " Cim si vysvetlujete ten rozdil mezzi Slavii v lize a v poharech, kde lastne vubec nedava goly?", .... mohl mu hezky strihnout zpatky "....clovece, co blbnete, dyt v lize ted goly taky nedavame! :DD" mart

  8. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Ravik     před 16 lety 30.11.2008 22:51 |  
    0 0

    jen bych dodal, že všechny body, který jsme na podzim ztratili (kromě zápasu v Bolce) byly body ztracený dost nešťastně (slušná hra v Liberci a inkasovane goly po standartkach, v posledni minute v Plzni, prohospodařený náskok v Budějkách, a nedání penalty v Příbrami). Oproti tomu skoro všechny naše vítězství byly přesvědčivé a o třídu. Nebylo to tedy klasické kompenzování šťastného vítězství s něšťastnou porážkou. Už jen pro toto jsem do jara velký optimista. A jak psal výše Quelhar, stačí dobře odstartovat, využít dobrého losu prvních tří kol, navýšit náskok a fotbalem se jen bavit až k nám přijedou kvalitní soupeři s tohou se na nás dotáhnout.

  9. .

    slaviaprag     před 16 lety 30.11.2008 23:22 |  
    0 0

    tenhle vysledek byl celkem jasnej uz pred utkanim

  10. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Horis79     před 16 lety 01.12.2008 01:03 |  
    0 0

    Hoši mě dnešním výkonem zklamali, ale co mě naprosto mě vytočilo chování lidí, kteří si říkají ultras, házet světlice na hřiště v době,kdy rozhodčí měl dávno píšťalku v puse a bylo jasný, že gól nepadne je prostě hnus a špína. Taková banda bezmozků na fotbal nepatří, Strašák se je samozřejmě snažil uklidnit ale nešlo to. Už NIKDY nepřispěju na choreo, nikdy nepůjdu na sever,nikdy si nic nekoupím ve fanzone a nikdy nepustím starou babičku na přechodu!!!

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      mart     před 16 lety 01.12.2008 09:55 |  
      0 0

      Ano, souhlas. Ja bych asi spis napsal, ze jakekoliv hazeni svetlic je projevem demence, pripadne zloby. Pravdu mel pan Hrebik. Ukoncit, a basta. Pokutu. Pripadne dalsi vysetrovani = nevpusteni viniku na stadion. Jinak tam tahle zver bude porad.
      Jen pro Horise, .... Tva precevzeti jsou hezka, jen snad tu babicku bych jeste zvazil(?):).mart

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Jakubisko     před 16 lety 01.12.2008 10:49 |  
        0 0

        Horis to asi myslí ironicky, jen pro upozornění...:)

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          mart     před 16 lety 01.12.2008 13:01 |  
          0 0

          no, .... jen aby :D

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Jakubisko     před 16 lety 01.12.2008 13:05 |  
            0 0

            No, i to před tou babičkou myslí ironicky, tak sem to myslel :D mno to je fuk...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        hrony     před 16 lety 01.12.2008 17:18 |  
        0 0

        Hazení světlic je demence? aha.. mě spíš přijde jako demence tady psát romány, jakej si prezident ulice

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          brekekeSKS     před 16 lety 01.12.2008 18:59 |  
          0 0

          Hrony, ses debil asi

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            brekekeSKS     před 16 lety 01.12.2008 19:48 |  
            0 0

            Prijmi mou uprimnou omluvu, spatne ctu, myslel jsem samozrejme marta :-* A proto zidi jsou zidi!

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Socrates (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 10:19 |  
        0 0

        Tupej mart s jeho Cobrou :-))

    • Re: fans video z Příbrami

      tantalos     před 16 lety 01.12.2008 09:21 |  
      0 0

      Slavia by měla zaplatit detektivní agenturu, aby vypátrala tu bandu sparťanských idiotů, co házeli světlice na plochu, předat je policii a postarat se o to, aby už nikdy na fotbal nesměli. Slavii vyloženě poškodili, zbývala ještě jedna minuta, Příbram už jen odkopávala a určitá šance, že ještě dáme gól, tady byla. To přerušení nás naděje, že gól ještě dáme, definitivně zbavilo
      Bohužel čím lepší bude Slavia, tím víc se na ni bude lepit psychicky narušených individuí, které si budou chtít kompenzovat svou mozkovou nedostatečnost pocitem, že patří k nejlepšímu českému týmu. Kdyby se je nepodařilo identifikovat a zneškodit, mohli by v budoucnu nadělat Slavii ještě větší škody.

      • Re: fans video z Příbrami

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 10:50 |  
        0 0

        souhlas, je to uz ponekolikate, co si tihle tupci jeli vypustit potalcovanou energii na cizi stadionm, jsou ostudou slavie.

  11. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 09:51 |  
    0 0

    Dobrý den Vám všem přeji.
    Vím, že hodnocení ligového podzimu bude předmětem ještě mnoha příspěvků a určitě i na lepší odborné úrovni. Každý z nás si udělá ten svůj obrázek o tom, jak jsme vykročili k obhajobě titulu a jak (zatím trpce) sbíráme zkušenosti v evropských pohárech. Měl pravdu V.Šmicer ve včerejším rozhovoru a zhodnotil celou ligovou půlsezonu se střízlivým pohledem člověka, který fotbalu opravdu rozumí, nikoho neuráží a nevytahuje se, zná prostředí okolo chodu klubu a kabiny. Přesně řekl i to, že ho remiza v Příbrami mrzí, ale to neznamená, že by tím mělo vyznít, že by ten podzim měl být tímpádem hodnocen nějak špatně. Asi sami kluci chtěli víc, než ten jeden bod. Pokud jsem poslouchal toho reportéra a p. Hřebíka, chvílemi jsem se asi koukal na jiný zápas. T.Necid se chtěl rozloučit se svými fanoušky stylově, přání však bylo nesplněno. To se opravdu může stát. Já bych T.Necidovi chtěl za celý podzim moc poděkovat. Vzal na sebe obrovský úkol táhnout Slávii k vítězství a on to splnil bezezbytku, dal Slávii poctivě veškerý svůj um a síly. To se cení a moc mu přeji v novém angažmá, aby mu to zase "šlapalo". V pohárech to zatím nejde, neumíme se do toho zápasu vložit a nějak to hrajeme alibisticky, abychom nedostalli dardu či co. Teď už je to jedno, proti Hamburku za to musí vzít celý mačaft a bojovat do posledního dechu. Určitě to ti naši kluci vědí, je to prostě v makovicích. Pochybovačné řeči o tom, že dochází dech, že nebudeme mít na jaro hráče, že nebudou peníze, že nás Sparta dohoní ......... Také jsem slyšel o zájmu o Marka Suchého a to za moc pěkné peníze. Uvidíme. radši pojďme teď kluky povzbudit na poslední zápas do Edenu, nenechte se pobízet. Už zase kolujou kecy, že se zápas nevyprodá, že je to drahý, že bude zima, že nebude to ... a tohle bude blbě..... a není zase logo........ a nefunguje gogo....... To je to, co nás může porazit kdykoliv. Naše vlastní hloupost. Věřím, že chlapi budou chtít zahrát maximum, pojďme jim za ten podzim poděkovat. Nevěřím tomu, že by někdo z nás si myslel, že si to ti naši " červenobílí kluci" nezaslouží. Jen ty světlice radši nechte doma, to byl jedním slovem trapas a průser zároveň. Snad bude příprava na jaro zvládnutá líp než ta letní. Že si kluci oddáchnou od fotbalu, odpočinou, vyčistí si kebule a sejdou se ve zdraví po Novém roce na soustředění. KJ si psal celý podzim poznámky, tak doufám, že najdou svoje uplatnění při tvorbě tréninků a pomůže to k tomu co říkal V.Šmicer, že máme jaro už asi padesát let mizerný a že u je s tím něco třeba udělat. Vlastně jsem chtěl jen napsat, abychom přišli všichni na Hamurg SV, aby nás kluci pořádně slyšeli. Sokrates55

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Rhodri     před 16 lety 01.12.2008 10:53 |  
      0 0

      Sokrate,

      Moc pekne jste to napsal. Ja byl vcera vice nez cokoliv jineho smutny. Snahu neslo uprit, ale uplne vykon nebyl idealni a Tomas Necid tu penaltu kopl trochu ledabyle. Halt to se nekdy stane, on si z toho jiste vezme ponauceni. Celkove si myslim, ze kdyz je na hristi, mel by penalty chodit kopat Smica. Ale jak jste ten zapas ted zasadil do perspektivy, uz se na to divam jinak. A asi to bude i tim, ze je tady u nas nezvykle slunne rano. Nejvice me rozcilili ti fanousci, kteri nahazeli na hriste ty svetlice, to bylo opravdu nechutne a cekam, ze se k tomu nejak vyjadri lide z kotle a vysvetli, co se delo, protoze to bylo stejne primitivni jak spartanska "slechta" ohendy na Zizkove.
      Jinak preju vsem, kteri mohou byt ve ctvrtek na zapase, abyste si poradne a s chuti zafandili, videli goly Slavie a jeji vitezstvi.
      zdravi
      Rhodri

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Stroninhu     před 16 lety 01.12.2008 12:20 |  
        0 0

        Sokrate, Sokrate...
        Nechci být hnidopich, ale ten čtvrtek se zdvyženým prstem a ty víš proč :-). Jinak souhlas. Navíc Příbramy myslím jasně hrála na remízu, zakopali se na vlastní půlce a odráželi balóny, hrozná nuda. Nějak poslední dobou nehraje Krajčík, nevím, jestli mu to nejde. Slyšel jsem i něco o zájmu Hamburku o Marka Jarolíma, ale nevím. Necháme se překvapit a budeme doufat, že Jaro nebude jako loni...

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 13:09 |  
          0 0

          Zdravím Stroninhu,
          hnidopichem nebuď nikdy, ale prst zdvihej jen s měkkým i, i u Příbrami ....:-)
          To s tím Krajčíkem popisuje v jiném vláknu. Musí mu někdo pomoci odlákat ty hlídače, pak to zase půjde. Tak zatím .... Sokrates55

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Stroninhu     před 16 lety 01.12.2008 13:54 |  
            0 0

            Njn pondělí a pravopis.. Omluva. Dneska jsem četl rozhořčeného trenéra, že to necid jít kopat neměl. Taky si to myslím, měl jsem vsazeno 0:1 a gol Šmíca, vzpoměl jsem si na zápas s Příbramí, kdy jsme tam spolu byli a v 93 minut kopal Kuka pencli :-)...

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 14:22 |  
              0 0

              No, jenomže ten jí tehdy dal.
              Jinaj měl KJ zařvat, aby šel kopat Šmíca. Ale to je teď stejně fuk. Stalo se. Tak zatím. Sokrates55

  12. Re: Příbram - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 10:39 |  
    0 0

    Zdravím, co ke včerejšku.. raděj bych se o tom moc nebavil. Příbram předvedla dobrý beton, my jsme se snažili, nebylo to vyloženě špatný, někdy to prostě nevyjde. Šancí mělo bejt víc, ale i z těch, co byly, měl padnout gol. Škoda poslední čtvrthodiny, kdy už moc nemoh Šmíca nikdo jinej ho nezastoupil, pak už jsme si šance nevytvořili. Jinak Šmíca opět ukázal, že je výborněj hráč, hlavně když hrál v záloze, sázel jednu hezkou přihrávku za druhou. Líbil se mi tentokrát i Janda, nesouhlasím s Martem, že by ztrácel balony, naopak jsem chtěl napsat, že snad neztratil jedinej balon, jako jeden z mála umí hrát pod tlakem, udržet míč mezi několika protihráči, ještě to není uplně ono, ale tentokrát přidal i jeho typický průniky za obranu, z jednoho byl nebezpečnej trestňák. Naopak Volešák hrál dobře jen ze stoje (roh, trestňák), vystřídán měl být on. Ani šenky s černým nezahráli, co bych od nich čekal. Máru Suchýho bych tentokrát pochválil za rozehrávku. Jarolím hrál jen chvíli, takže těžko hodnotit, každopádně se do zápasu moc nedostal a ztratil dost míčů. Proti Hamburgu bych byl pro to, aby ve středu zálohy hráli Tavares a Šmicer, na krajích Janda a Švento.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 01.12.2008 10:51 |  
      0 0

      Zdravím Martyni,
      a souhlasím se zálohou proti Hamburgu. Ale bude jiná.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 10:55 |  
        0 0

        Zdravím zz, já vím, že bude jiná, byť nedokážu odhadnout, jaká.. potěšila by mě alespoň takhle - Švento, Šmicer, Tavares, Jarolím (Karlův imperativ), ale spíš asi Karel pošle Šmícu do útoku, škoda.. jinak opravdu nevím, proč byl janda střídán, podle mě konečně naznačoval, že by se mohl dostat do formy, předvedl větší kvalitu než Černý, Volešák nebo Šenkeřík.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 01.12.2008 11:02 |  
          0 0

          Záloha bude Šmicer, Jarolím, Tavares, Švento a útok Necid, Ivana.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 11:07 |  
            0 0

            no, bude-li hrát dušan a ne jarda černý, tak fajn.. tedy předpokládám že dušan už podruhý nepodá takový výkon jako v žilině:-))

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              mart     před 16 lety 01.12.2008 12:58 |  
              0 0

              :), tak to je predpoklad pomerne dost pravdepodobny. Prece nezapomnel hrat fotbal naporad :).(Dusan)

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            mart     před 16 lety 01.12.2008 13:01 |  
            0 0

            tu Vasi zalohu beru. Ivana jako prave kridlo, a tim snad trochu uvolni Matejovi. Snad mate pravdu.(doufam)mart

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          mart     před 16 lety 01.12.2008 11:28 |  
          0 0

          ? to s tou Jandovou kvalitou, ....to davali nekdy pozdejc? Nejak jsem si nevsiml. Mozna na jinym programu, anobo jsem uz spal:). Jinak je dobre, ze "nevypoustite" v zadnem svem prispevku Marka Jarolima :D.mart

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 11:36 |  
            0 0

            a ja jsem na nej v posledni dobe tak hodnej!!!:-))) no jak jsem psal, ja byl zas prekvapenej, kdyz jste psal o tom, ze byl janda "koncovy" hrac... to se stava.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 11:37 |  
            0 0

            nejak jsem nezvladl dokoncit myslenku..:-)). chtel jsem napsat, ze esli bych jandovi neco vycital, tak opatrnou hru, je videt, ze si porad neveri a hraje vic najistotu nez driv. ze sice skoro zadnej balon nezkazil, ale mohlo to byt odvaznejsi.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              mart     před 16 lety 01.12.2008 12:57 |  
              0 0

              :), ja mam bohuzel pocit, ze u Jandy je to trochu o necem jinem, nez odvaznosti. Jiste, dobre si vzpominam, ze nam vyrobil penaltu na Ajaxu, ale take si dobre vzpominam, jak hral (skoro pokazde) o rok driv. No ja osobne musim proste doufat, ze se Janda pres zimu ale hodne zlepsi. mart

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 13:02 |  
                0 0

                Zdravím Tě Marte,
                doufat můžeš, ale věřit musíš. Vím, včera to bylo o trpělivosti. Prostě se to nedotahlo, mrnili jsme to tam někdy až moc zbytečně.
                Ale Celsea - Arsenal taky dobrý ne. Sokrates55

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  mart     před 16 lety 01.12.2008 13:50 |  
                  0 0

                  Ale jo, ja jsem docela ani nebyl smutnej. Smutek byl po Budejkach (hluboky). Smutek s beznadeji byl po Ziline, ale vcera tomu holt chybel ten gol. Neda se rict, ze by se nesnazili. Vzdycky to holt nevyjde. (Necidovu penaltu vubec neresim. Penalta je penalta, vetsinou gol, ...ale ne vzdycky. Kazdej dneska vi, ze to mel kopnout na druhou stranu, nebo doprostredka :D, :D, ...on to ted vi taky :D, nevadi, tak priste.)
                  Rozhodne nejsem pri dnesku trpky, jak jsem byl po zminenych zapasech po nekolik dni. Jinak Arsenal mel kliku z ...letadla, ale pekne se na to koukalo. Dneska mame Liverpool. Budu muset vymyslet nejakej trick na zenu, aby me nechala koukat. V nejhorsim se budem muset trochu pohadat :D. Pozdrav do JC mart

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 14:07 |  
                    0 0

                    Víš co,
                    zkus něco v tom smyslu, že je Ti "strašně špatně" a co by asi tak pomohlo. :-)) Sokrates55

  13. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 11:28 |  
    0 0

    Už když jsem si četl názory, že je třeba hráče pošetřit, tak mne trochu mrazilo. V mých očích byl zápas v Příbrami důležitější než proti Hamburku (i když Sokrate půjdu velmi rád a už kupuji lístky). Rád bych se mýlil, ale přijde mi, že UEFU nemáme dobře rozehranou, jeden zápas doma promrhaný a stejně tak lehčí utkání venku. Remízou jsme dali čuchnout dalším soupeřům, hlavně s Bolkou máme jen remízu u nic a oni ví, kdyby u nás vyhráli smažou 3 body a ještě dostanou výhodu vzájemných zápasů, což může být jen voda na jejich mlýn, ale nechám malování čertů na zeď.

    Trochu jsem se usmíval pod vousy, když tu někteří psali, jaká že škoda, že jsme Necku neměli na jaře, že mohlo být s penaltama vystaráno. Jako kdyby fotbal byl něco stálého, absolutního, formy hráčů i týmů neměnné. Necka udělal obrovský výkonnostní skok a bude z něho možná velký hráč (mně se však to Rusko stále ne a nelíbí), přesto je to stále mlaďas a v jistých směrech bude stále ještě růst a nabírat zkušenosti. Škoda, že v týmu není nikdo, kdo by svou autoritou usměrnil sled kroků, přece jen by na penaltu neměl jít hráč, který právě vystřídal. Musím říct, že jsem měl daleko větší strach než před týdnem, kdy jsem v proměnění naopak bezmezně věřil.

    Jinak byl výkon týmu bojovný a urputný, přesto je vidět velký rozdíl, mezi vyladěnou sestavou, která je na sebe zvyklá a sestavou plnou kluků z lavičky, kteří se trochu na hřišti hledají a ne vždy si vyhoví.

    Zaujalo mne, že v součtu hodnocení hráčů ve Sportu vychází Příbram o 6 celých bodů lépe, jako kdyby na 5 postech byly týmy srovnatelné a na 6 měla Příbram lepší hráče. Chápu, že ve vztahu očekávání a skutečný výkon Příbram předčila sama sebe, přesto názor experta deníku (tak ho tam nazývají), jenž ocení tým, který má v zápase zřídkakdy balon a téměř nepřeleze půlku, více než tým, který se snaží tvořit a střílí, ukazuje, jak je český fotbal neblaze determinován. A právě tak opakovaný soud pana Horsta Strnada o ofsajdové situaci předcházející zákroku na penaltu v době moderních technologií je nepochopitelný, proč si to pan redaktor neověří, když přitom Šenkeřík byl zhruba metr za linií v době přihrávky.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 11:45 |  
      0 0

      zrejme byl pan Horst Siegl, pardon Strnad, tak nadsen z nadherne defenzivni hry, ze to nemohl neocenit.. inu, nekteri odbornici se rozplyvaji nad krasnym posouvanim hlubokeho bloku, nad ladnymi krivkami osvobozujicich odkopu.. :-))

      jinak si nemyslim, ze bylo chybou nektere hrace posetrit, uefa je taky moc dulzita, jde o reprezentaci slavie v evrope, o cest, o koeficient. zvlast, kdyz mame silnou lavicku.. zakladni sestave se mohlo stat totez, ostatne se ji to stalo v ziline a ani ve druhe puli, kdy prisel i Jarolim, Necid, Ivana, se nase hra vyrazne nezlepsila.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 12:40 |  
        0 0

        Zdravím Vás,
        také jsem si toho všiml, to je dobře, že je nás víc (myslím tím to až úsměvné hodnocení odborníka páně Horsta Strnada - ještě p.Hřebík aspoň svůj omyl uznal). I překlad z rozhovoru s trenérem Morrallesem nebyl vůbec přesný a pan televizní komentátor by se měl jít ještě dost učit.
        Jak říkaval můj děda - "I na Kozáky občas příjde bída". Proto taky skoro vždycky hned zabil prase a u grmolce, když se sundal praseti krupon, to prase poplácal a pověděl další větu: "Tak, a teď nám bída může na půl roku políbit prd..el". Jinak to říci nejde, nevyznělo by to tak pěkně.
        Ta záloha jak ji napsal pan (zz) by byla dobrá, jenom asi Matějovi z ní nikdo nepomůže. Pokud už všichni přišli na to, jak nám přikrýt Matěje, tak mi musíme přijít na to, jak ho zase uvolnit. Ale to už jsem tu psal po Žilině taky. A navíc musíme provádět to samé na druhé straně se Šventem, pak bude mít smysl i to polínání záložníků. Chce to sebrat síly a makat. Sokrates55

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 01.12.2008 13:09 |  
          0 0

          No rozhovor Kalouse s Moralesem, to byla jedna velka svanda, v predzapasovem rozhovoru si preklad prakticky vymyslel, a po zapase prelozil tak pulku :o)

          Jinak vcera skutecne zklamali prakticky vsichni, vcetne stridajiciho Jarolima, ten jako by na hristi ani nebyl...

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            zz     před 16 lety 01.12.2008 13:14 |  
            0 0

            Zdravím,
            Kalous není špatný, ale lepší je Mejtský. Ten nasadil laťku hodně vysoko. Konkuruje mu jen Ota Černý jako moderátor. Celkově můžeme říci, že úroveň sportovní žurnalistiky je příšerná.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 13:38 |  
              0 0

              Také Vás zdravím pane (zz),
              a nejen sportovní. V sobotu jsem byl "donucen" rodinou sledovat po pořadu STAR DANCE III ještě soutěžní pořad PRETTY WOMAN a pak už jsem neměl sílu ani na tu svou oblíbenou kávu. V noci jsem se budil ze spaní, že mě přepadne nějakou duchaplnou otázkou Halina Pawlovská a já nebudu znát odpověď. A to bych už asi nepřežil. Ještě, že žili a byli a jsou Led Zeppelin. Sokrates55

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 14:07 |  
            0 0

            to me taky velmi pobavilo.. vyborna byla treba ta druha otazka v pozapasovem rozhovoru, kde vydal jen nejakysi neidentifikovatelny zvuk, po kterem smele obratil mikrofon k moralesovi..:-))

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 14:20 |  
              0 0

              Jo, to bylo dobrý .....-)) Sokrates55

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 20:10 |  
                0 0

                Tak ysi to pamatuju:)))) Ale nedokážu pochopit, jak může sportovního žurnalistu dělat někdo bez aspoň průměrné znalosti AJ

  14. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Jakubisko     před 16 lety 01.12.2008 11:35 |  
    0 0

    Na konci utkání bylo odpáleno velké množství pyrotechniky, která dala výborný efekt. Jediné, co zkazilo tento moment bylo její naházení na trávník. Každému se jasně řeklo, že pyrotechnika na trávník letět nesmí! To jsou opravdu slávisté tak tupí?! Jsme pro bezpečné odpalování pyrotechniky NA TRIBUNÁCH... Pokud chceme pyrotechniku znovu povolit, nesmí se takové věci dít! Takto neukážeme, že pyrotechnika není škodlivá, nebezpečná, ale že je naopak pěkným doplněním atmosféry... Tohle všechno si mezi sebou musíme ještě vyřešit...



    - ze stránek slavia ultras. to by mohlo všechny trochu uklidnit :)

  15. Re: Příbram - Slavia 0:0

    huhu     před 16 lety 01.12.2008 12:26 |  
    0 0

    jsem zvědavý, jestli se před zápasem s Hamburkem vyskytnou ve stadionu vyběračky na choreo...lidi jim totiž do těch kalíšků tak maximálně naplivou po ostudě z Příbrami. Bohužel bylo z televize zřejmé, že nešlo pouze o čin jednotlivců...:(

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      Troubi     před 16 lety 01.12.2008 12:43 |  
      0 0

      samozrejme, ze objevi. stejne tak jako se objevi panove prodavajici suvenyry.napriklad nove saly. nejake dalsi otazky???

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Jakubisko     před 16 lety 01.12.2008 12:46 |  
        0 0

        Přátelský tón jako obvykle :o)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      socolik     před 16 lety 01.12.2008 12:44 |  
      0 0

      I kdyz pyro nemusim tak bych to zase tak nedramatizoval. Nic tak sileneho se nestalo. Byt mladsi asi by me to taky lakalo:-). Jen skoda, ze to padalo i na hriste.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        mart     před 16 lety 01.12.2008 13:04 |  
        0 0

        ...jen bych snad nahradil slovo SKODA, nejakym pripadnejsim. Napr...(?) nehoraznost, ubohost, vandalstvi.... nebo podobne. Bohuzel, diky nasim silene rychlym zakonodarcum, se to stale jeste neda nazvat trestnym cinem. Ostuda!

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Troubi     před 16 lety 01.12.2008 13:16 |  
          0 0

          Mart do politiky! to by byl muz cinu!!

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            mart     před 16 lety 01.12.2008 14:38 |  
            0 0

            :), no dobra, kdyz jinak nedate:). Lokalni politika je moje. Spolecne se sousedem jsme donutili obec aby vyhodila "pandulaka" co byl zodpovedny za odvoz odpadu:). Na zaklade tohoto uspechu jsem se pak (demokraticky) SAM VYHLASIL za Presidenta nasi ulice. V nasi ulici je sice jen 32 baraku, ale kazdy nejak zacina. Prozatim muj nejvetsi uspech v komunalce.
            Co se tyce vyssi politiky, tak tam jsou bohuzel jine parametry, kterym nerozumim, a ani rozumnet nechci. Takze Te Troubi (bohuzel) zklamu, a ten zakon o trestnem cinu vytrznictvi na sportovnich stadionech v Cesku (pravdepodobne) nedotlacim. I tak zdravi mart(politik/teoretik:)

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              hrony     před 16 lety 01.12.2008 17:21 |  
              0 0

              Z těch tvejch chytrejch řečí bych se 1 posral. asi se rád posloucháš co..

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                mart     před 16 lety 01.12.2008 17:32 |  
                0 0

                posluzte si pane, pokud by to snad neslo, .... tak ricinovy olej. Vyborne!mart

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  Socrates (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 10:24 |  
                  0 0

                  Ty woe.....zase Cobra berr man !! :-))) A zase marnej :-)

  16. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Wommi     před 16 lety 01.12.2008 13:31 |  
    0 0

    ..musim rict ze krom vseho jineho mi posledni dobou docela i stve pristup ceskych medii...

    ..ceska televize..to snad nema sni smysl rozebirat,..bohuzel jeji uroven sportovniho zpravodajstvi jde od desiti k peti...celkem vystizne to popisuje jeden blog na idnes.

    ostatni..to je podobne..pravdou ale je, ze treba od mf dnes bych cekal serioznejsi zpravodajstvi,..ale ve finale:

    - pred tydnem je slavia vynasena do nebes, v podstate nejen podzimni ale uz ligovy mistr...sparta je v haji, vsechno spatne..a tyden se s tydnem sejde..nebo spis vikend v tomto pripade..a slavia je v haji,...chradne,...nehraje,...bla..bla...a sparta najednou je nakopla a kdesi cosi...

    stve mi ze je to obrovsky tendencni a neni to o opravdove reporterine, kvalitni praci, rozborech ..ale jen proste o tom, jak z nejake zalezitosti udelat trhak, show, apod....

    ..skoda!
    M.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      mamut     před 16 lety 01.12.2008 15:25 |  
      0 0

      já myslím,že po té,co předváděla média v minulých letech můžeme být připraveni již na všechno.....
      Nulová úroveň české žurnalistiky není překvapující a nejlepší řešení je-nečíst to.

  17. Re: Příbram - Slavia 0:0

    mamut     před 16 lety 01.12.2008 15:33 |  
    0 0

    hahaha,Chovanec se snažil dostat Necida do sralty,tak to mě pobavilo......:)))

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 01.12.2008 15:54 |  
      0 0

      To není hloupost. Záleželo jen na Necidovi, jestli bude chtít. Ve Slávii se s ním v zimě moc nepočítalo. Proto měl původně odejít do Jablonce na hostování s opcí, ale Necid odmítl opci. Už jsme tu o tom s Jane psali. Jen to dokazuje, jaký je Necka Slávista. Sparta by mu dala úplně jiné podmínky. On nezradil. Stejně tak chtěl Plíšek přivést Váchu s Dočkalem.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        mamut     před 16 lety 01.12.2008 15:58 |  
        0 0

        vím,že to není hloupost.Ale pobavilo mě to.Nejvíce,jak s ním Necid vytřel.Pane zz,mám na vás otázku.Co si myslíte o panu Šrámkovi.Odvádí dobrou práci s mládeží?

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 01.12.2008 16:14 |  
          0 0

          Jeho práci zhodnotí čas stejně jako práci pana Říčky. Uvidíme, kolik hráčů z naší mládeže se prosadí ve Slávii a v profesionálním fotbale. To je hlavní měřítko úspěšnosti. Ale určitě dává Slávii všechno. Záleží mu na úspěchu klubu jako nám ostatním Slávistům.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            mamut     před 16 lety 01.12.2008 16:24 |  
            0 0

            Tak doufejme,že jednou budeme hodnotit jeho práci jako velmi dobrou.Jinak dávám odkaz na zajímavý rozhovor s trenérem Janů.
            http://www.slavia.cz/novinka.asp?id=14942

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 01.12.2008 16:27 |  
            0 0

            Rekl bych, ze talenty v dorosteneckych tymech a take v becku porad mame. Sice nejsou nakumulovani v jednom nebo dvou rocnicich, jako to bylo v pripade becka, ktere vedl Lubos Kozel (Dockal, Vacha a spol.), ale na kazde z mladeznickych reprezentacnich urovni mame nekolik hracu, takze si myslim, ze to prace s mladezi u nas rozhodne neni na nejake spatne urovni. Doufam, ze se nemylim a cas opravdu ukaze, ze se hraci prosadi minimalne do ligy :o)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 01.12.2008 19:55 |  
      0 0

      Mě taky ještě pobavilo, že si stále myslí, že sparta měla na to postoupit do LM přes Panathinaikos, přes ten Panathinaikos, který teď porazil Inter na San Siru(bohužel), sparta by dostala od interu pětku

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 01.12.2008 20:43 |  
        0 0

        No pravdou je, ze na zacatku sezony v tech zapasech se Spartou byl Panathinaikos v porazeni. Nevim, jestli byl k porazeni zrovna Spartou, ale rozhodne se nejevil jako silny tym.

  18. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Marrak     před 16 lety 01.12.2008 16:04 |  
    0 0

    Tyhle kauzy každého jenom otravují. Já bych všechny ty pyrotechniky zakázala!!!!

  19. Re: Příbram - Slavia 0:0

    Miklos     před 16 lety 01.12.2008 21:18 |  
    0 0

    Zdravim vsechny slavisticke fanousky,
    ocekavam v zime nejmena 2 odchody. Jeden z nich je Necka. Tomu vsichni prejeme at se v ruskem velkoklubu prosdi. Kdyz uz mu to "preje" i pepicek chovancu tak aby se mu to jeste nepodarilo:) Pak pravdepodobne odejde jeden zaloznik a mozna i obrance. Myslim, ze skveli hraci do obrany nam dosrustaj v Bcku jak trochu naznacuje jejich skore. Ale do zalozni rady na post tvoriveho zaloznika by se hodilo privest nakou opravdovou skutecnou posilu. To by mohl byt klic k uspechu v Evrope. Libi se mi co rekl trener Janu o hlavnim rozdilu mezi minulou a touhle sezonou:„Změnili se hlavně hráči, zůstali tu jen fotbalisti, kteří mají potenciál na to dostat se do A-týmu. Ne všichni se s tím ale během podzimu vyrovnali, takže nějaké změny proběhnou i v zimní přestávce a zůstanou tu jen hráči, kteří si váží toho, že jsou ve Slavii." Takhle se musi pracovat i s A-tymem. Tesim se na prestupni obdobi a preju si chytre a stastne volby nasich manazeru....

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 01.12.2008 21:45 |  
      0 0

      Zdravím,
      odejde Necid, možná Krajčík, možná Suchý. Posily musí přinést kvalitu do týmu a obstát nejen v lize, ale i v pohárech. Doplnění týmu musí směřovat k tomu, aby se uspělo v předkole LM. Místo pěti průměrných hráčů přivést dva nadprůměrné. Nebál bych se udělat řez týmem a umožnit některým průměrným hráčům odejít. Musíme vyřešit post levého beka, není možné mít silnou pouze pravou stranu. Stačí hrát osobku na Krajčíka a je problém. Za Necida musí přijít kvalita, ne experimenty. Potřebujeme náhradu za Suchého a zkvalitnění krajů. Chybí nám kvalita na krajích zálohy s výjimkou Šventa, byť se mu poslední dva zápasy nepovedly. Líbil by se mi Petržela, v létě Vlček. Musíme vyzkoušet alternativy za Tavarese, Latka se neosvědčil. Přivítal bych příchod Vachouška, hra Teplic ho otráví. Má pořád velkou kvalitu přes handicap zranění. Podobně jako včera Šmicer na těžkém terénu převyšoval ostatní o parník v práci s míčem a v rychlosti práce s míčem. Navíc může hrát na více postech, od středu zálohy až po útok. Pokud by v létě odešel Tavares, tak sáhnout buď do vlastních zdrojů, a pokud se to neosvědčí, tak se pokusit získat ostravského Marka nebo Rajnocha. Uvidíme, koho KJ přivede a kdo nakonec odejde. Očekávám, že posily zrychlí naši hru a přinesou kvalitu.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Miklos     před 16 lety 01.12.2008 22:22 |  
        0 0

        Bude to mozna znit divne, ale ze tri hracu ktere jste vyjmenoval na mozny odchod, by tym podle me nejvice zasahl odchod Mateje Krajcika. Nase utocna hra na nem v podstate z velke casti stoji a pada. Proto bych se zameril na prodlouzeni smlouvi Matejovi za podminky, ze projevi dostatecnou motivaci neco ve Slavii jeste dokazat. Coz ale plati pro kazdeho hrace. Jeste si pomatuju jeho jarni neformu se kterou az takovim prinosem nebyl. Vse vyvrcholilo anabazi marka sucheho na pravem beku. NAPROSTO souhlasim s potrebou kvalitniho leveho beka s Evropskymi parametry. Dale tvorivy zaloznik (TB se jeste neukazal v dostatecne kvalite) coz by bylo dost drahe. A za Necku but bombardaka, nebo i drice jako Vlcak, Keric, mozna Besta. A nebo Pekhart(druhy Necid???) Na levem kraji zalohy je dvojce Svento,Cerny vcelku silna. Zato naprave, pokud neni JAnda v top forme kvalita pokulhava. Jeste si bohuzel za Acko nemel cas zahrat Grajciar na ktereho sli dobre reference ze Slovenska a za becko se podle par startu po a pred zranenim se neda plne posoudit. Petrzela by opravdu nebyla spatna posila. Dodnes nepochopim proc ho Sparta prodala. Tesil jsem se, ze by se mohl vratit Karel Pitak, ktery v sve dobe okouzloval celou ligu. Ale s jeho poslednimi vykony ho urcite nemine kvalitni nabytka ze zapadu. U Stepana Vachouska si nejsem bohuzel jist jak dlouho to jeho koleno zas vydrzi. Fotbalista je to ale od boha to jo. Nedavno jsem si rikal jaka by byla sila mit na levo Dusana a za nim Rudu Skacela:) Ze stoperu bych zahranici nejvice pral Brabcovi, ale i po pripadnem odchodu Marka Sucheho bych se nebal sahnout pro kvalitu do Bcka:Stary,Kobler,Hosek..skvelym resenim by byl i Rajnoch. Ten by dokazal nahradit but Stopera, nebo pripadne i Tavareze. No takhle bych tu mohl spekulovat do pulnoci. Nazaver bych rekl, ze nase vedeni snad vyvyji smerem k posileni na nejdulezitejsich postech (levy obrance, prava zaloha, kreativni zaloznik, utok)snahy uz cely podzim.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          tantalos     před 16 lety 01.12.2008 23:13 |  
          0 0

          Odchody všech tří - Necky, Krajčíka i Suchého - by znamenaly pro Slavii těžko nahraditelnou ztrátu. Krajčík byl hlavní motor naší ofenzívy, nejlepší nahrávač celé GL. Marek Suchý je prakticky nepostradatelný v obraně, je rychlejší a odebírá míče mnohem lépe než Brába, navíc je už zkušený a když přijde na věc, uhlídá i hlavičkáře jako sparťanský Došek. O Neckovi darmo mluvit, tak talentovaného útočníka už český fotbal léta neměl.
          Potíž spočívá v tom, že žádného z nich nemá Slavia reálnou možnost udržet, rozhodnou-li se odejít. A všichni tři mají za sebou skvělou sezónu, která jím otevrá dveře do lepších a lépe platících klubů. A to i přestože podzim začal otřesnou pitomostí, když se trenér pokusil vytlačit Krajčíka a nahradit ho na pravém beku právě Márou. Všichni tři jsou navíc ve Slavii déle než trenér, což - jak se zdá - se tresce.
          Za žádného z nich není v Čechách náhrada, snad jen neprodejný Rajnoch za Máru. Když si uvědomíme, že v létě končí smlouva Tavaresovi a je Belaid je bez Mickaela poloviční, dost se tohoto přestupního termínu bojím.
          Troufnu si dokonce tvrdit, že pokud odejdou dva nebo nedej bože tři ze jmenované trojice, naděje Slavie na titul a na LM příští rok se pořádně smrsknou.
          Pokud jde o posily, Slavia potřebuje velice urgentně levého beka. Do zálohy bych nejraději bral Koláře z Plzně a zkusil ho i na levém beku a zřejmě Pekyho do útoku.
          Samozřejmě doufám, že do áčka budou přeřazeni a dostanou férovou šanci zbývající BSB - Černý, Vácha a Held. Doufám, že tentokrát naše vedení neprokáže takový nedostatek mozku v hlavě, jako když se zbavovalo Dočkala a Necky.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 01.12.2008 23:34 |  
            0 0

            Když jsem o Kolářovi psal v době, kdy ve Spartě nehodlal podepsat novou - pro něho nevýhodnou - smlouvu, tak by byla prej blbost ho k nám vodit, že je to průměrnej hráč... A po pár měsících bychom ho kupovali z Plzně, která by na transferu rozhodně tratit nechtěla.. :(

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 01.12.2008 23:29 |  
        0 0

        Vachoušek na podhrotového hráče, Marek na stopera a Rajnoch jako alternace za Tavarese, navíc taky klidně by moh hrát stopera... Ty brďo, to by byly skutečně posily:-) Ale jaká by byla cena...? Vachy možná "jen" 15 milionů, Marek okolo 30? A Rajnoch...?

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          mirecek1111     před 16 lety 02.12.2008 00:41 |  
          0 0

          Váchoušek je pouze názor Vokiho. Já nevím jestli by nám ještě něco mohl dát. Jako, že se z té hrůzy z počátku sezony rozehrál neznamená, že už by se u nás prosadil. Podle mě zbytečný. A Marek, no já nevím, už má taky své roky, takže cena 30 mega? to je moc ..... ale hodil by se, taky bych jej bral. Už jen pro jeho univerzálnost.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 01:15 |  
            0 0

            Je úsměvné, jak ti, kteří se vysmívali vedení a trenérovi, že přivedl hráče z videa, volají po útočníkovi, kterého ani na videu nenajdete, jelikož se za poslední dva roky neprosadil ani na lavičku náhradníků a ani v druhé lize na ostrovech. Nechci jednoznačně odsuzovat Vachouška nebo Pekharta, ale je naivní iluze myslet si, že koupíme hráče, kteří se neprosadili, ať svou vinou nebo vnějšími okolnostmi, nikde v Evropě a do té Evropy s nimi uděláme pořádnou díru. U obou dvou platí, že je malé procento naděje, že se relativně velké peníze zhodnotí a velké (podle mne neúměrné riziko), že vydané peníze nebudou odpovídat přínosu pro tým. Ale třeba se mýlím, každopádně to podle mne vypadá, že není kde brát, každý, kdo s v lize trochu více ukázal, je v té samé lize neprodejný (Rajnoch, Rajtoral, Střeštík atd.) a zbývají nafouknuté bubliny typu Marka, které se blýskly zhruba v pěti zápasech a hned se o nich mluví jako o hvězdách.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              Krax     před 16 lety 02.12.2008 01:45 |  
              0 0

              pekhart se neprosadil v tottenhamu, nesrovnavej. Jsem minimalne pro to, aby si ho poradne proklepli, pripadne testy.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              zz     před 16 lety 02.12.2008 08:54 |  
              0 0

              Zdravím Huzgi,
              už jsi v pořádku? To mě těší. Tvůj problém je, že všechno vidíš a posuzuješ očima matematika. Tedy, když se Pekhart neprosadil v slabém Tottenhamu, tak nám nebude nic platný. Když Vachoušek díky zranění neudělal díru do světa ve Francii, byť první půl rok předváděl výborné výkony, tak je nám k ničemu. Vachoušek se pomalu rozehrává, ale byl by platnější než většina hráčů našeho kádru. Je rychlý a fotbalový. V Příbrami jsi viděl, jak je důležitá rychlost práce s míčem na těžkém terénu. Vynikal v tom Šmicer, který předčil ostatní o parník. Pomalí hráči jako Volešák, Černý měli velké problémy. Volešák byl platný jen z místa, Černému vše dlouho trvalo. Janda je sice rychlý a důrazný, zato má zase problémy s technikou, míč mu odskakuje, jeho vedení míče je špatné, má problémy při zpracování. Vše nahrazuje kondicí, důrazem, bojovností, agresivitou, pohybem. Díky tomu měl tolik kontaktů s míčem. Vachoušek je fotbalově někde jinde. Velké problémy měl po vystřídání i Tvůj oblíbenec Marek Jarolím, kterému míče odskakovaly od nohy a kazil. Soupeř k nám těsně přistupoval a většině hráčů to dělalo velké problémy. Až na Šmicera.
              Podobně psát, že když Necid nedal penaltu, tak je to o nezkušenosti. On by ji nemusel dát ani Šmicer. To je jen spekulace. Nikdo se k ní nehrnul, hráči se báli vzít na sebe odpovědnost. Necid to podcenil na špatném terénu, navíc je pod velkým tlakem médií ohledně jeho odchodu do Ruska. Naštvalo ho i to, že nehrál od začátku. Nebyl psychicky v pohodě, a proto ji tak špatně kopl. Není to o jeho věku. V neděli nedal penaltu třeba Farfán za Schalke, daleko zkušenější hráč. Nebo Cristiano Ronaldo ve finále LM. Tvrdit po jedné neproměněné penaltě, že je to o věku, je nesmysl. Jak řekl trenér Levý, v boji o záchranu nestačí jen zkušenost. To je málo. Je to o fotbalové kvalitě hráčů a o jejich morálních vlastnostech.
              Pokud jde o ostravského Marka, je vidět, že ligu nesleduješ. Podává nadprůměrné výkony již tři roky. Je to univerzál, včera hrál pravého beka a zase kvalitní výkon. Krásně přihrál Svěrkošovi na gól. Jak říká Venca Svěrkoš, je to nedoceněný hráč. Ne náhodou má Ostrava na něj nabídky. Není to žádná bublina. Přečti si názory trenérů jako Lavička, Cipro, Hapal a další na tohoto hráče.

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 09:45 |  
                0 0

                Zdravím zz, opravdu se dávám do kupy, díky. S hodnocením hry v Příbrami souhlasím, MJ není zas až tak můj oblíbenec, abych neviděl, že jeho příchod hru týmu nijak nezměnil. Necidovi nevyčítám neproměněnou penaltu a nevidím ji jen jako projev nezkušenosti. Jako projev nezkušenosti beru to, že možná neuměl posoudit, v jaké koncentraci je těsně po nástupu na hřiště a že přesně po týdnu volil provedení penalty, které měl brankář soupeře přečtené. Za 5 let zkušenější Necka by určitě přistoupil k té samé situaci jinak, ale výsledek by mohl být třeba stejný. Pokud v týmu není nikdo, kdo by oplýval stejnou sebedůvěrou, je to škoda, Tomáše si vážím, ža aspoň tu chuť a odvahu má, čekal bych to i od jiných.

                U Pekharta, Vachouška, Marka jisté kvality vidím, ale také vidím, že jsou to hráči na místní poměry cenově dost drazí a tato cena ve srovnání s jejich shopností uspět či neuspět v minulosti mne zaráží. Vachouška můžeme nastartovat a znova z něj udělat reprezentanta, ale také u nás může být druhým Kolouškem, hráčem se skvělými předpoklady, který toho moc nenahraje. Pekhart může mít u nás vývoj jako Svěrkoš, znovunastartování kariéry, ale také se může ukázat, že je to spíš Pešír. Pravda je, že ho nikdo moc hrát ostré zápasy neviděl, jelikož šanci nedostával a je to opravdu sázka do loterie. Co se týká Marka, nevím, jestli zas až tak potřebujeme univerzála nebo spíš opravdovou kvalitu na předem dané posty.

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  zz     před 16 lety 02.12.2008 10:01 |  
                  0 0

                  Jenom dovětek,
                  Pekahrta jsem viděl za reprezentaci na MS v Kanadě a pak za U21 v kvalifikaci. Naposledy jsem ho viděl před dvěma týdny v přáteláku proti Anglii, kde převyšoval ostatní spoluhráče, kteří hrají pravidelně ligu. Vyrovnal se mu pouze Morávek, který hraje paradoxně druhou ligu. Hráči z české ligy zaostávali rychlostně i v osobních soubojích. Navíc by přišel na hostování s opcí, není to velké riziko. Lepší než kupovat různé Huňy. Ekonomická krize stlačí ceny za přestupy hráčů dolů. Bylo by dobré toho využít. Přirovnání s Pešírem nesedí.
                  Pokud jde o Marka, on je sice univerzál, ale hlavním jeho postem je defenzivní záložník. To, že umí zaskočit kvalitně na stoperu, pravém beku, kraji zálohy, je velká výhoda při zranění hráčů.
                  Vachouškovi věřím pro jeho mimořádný talent. Jedinou otázkou je, jestli mu vydrží zdraví. Jeho cena by nebyla vysoká. Navíc Teplice mají zájem o Volešáka. Dalo by se jednat. Pro Teplice je Vachouška škoda. Ale jeho příchod není takovou nezbytností jako příchod levého beka, náhrady za Necida a Suchého. Uvidíme, jak to dopadne s Krajčíkem. Tam nás bude tlačit bota. Vachoušek by byl něco navíc, co nutně v zimě nepotřebujeme.
                  A doufám, že se nám podaří najít hráče na pravý kraj zálohy. To nás limituje v pohárech a částečně i v lize proti kvalitnějším týmům jako Boleslav..

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    mart     před 16 lety 02.12.2008 10:31 |  
                    0 0

                    ...a Ostrava. Pekna diskuse panove. Moc pekna. Nemam moc cim bych prispel do mlyna, ale pokud by se podarilo prodat Volesaka, a pak treba dokonce Marka Jarolima, ...to by bylo hodne zajimave. Pan zz pise, ze Volis je pomaly. :(, bohuzel je, ale ma narozdil od Marka Jarolima aspon trochu rychlejsi start na balon. Jinak souhlas, hraje to z mista. Pokud by se tyto dva hrace podarilo nahradit, a Krajcika udrzet, asi by to byl dost solidni zaklad pro dalsi uspechy.
                    Snad jen doplnim, ze po clanku z jakehosi anglickeho serveru ohledne zajmu Hamburku o Maru Suchyho, je opet ve hre i Everton. U nich muze byt po weekendu mozna trochu problem. Penize. Maj zranene 3 forwardy (Yak do konce sezony - Achilovka) Vaughn na 8 nedel(+) a Saha ... kdo vi (on ma specificke hojeni :), ale o Suchym se tam opet hovori.mart

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 10:21 |  
                  0 0

                  Zdravím Huzgi, já naopak myslím, že Pekhart, Vachoušek nebo Marek by mohly být dobrými posilami. Ani by nemuseli byt moc drazí, takže kdyby to nevyšlo, nemusel by to byt zas takovej problem. Kdo tedy myslis, ze by byl lepsi? Varianta jsou tez vlastni zdoje - Vacha, Cerny, Held - ja myslim, ze to muze byt dobra varianta, meli by dostat sanci v priprave, ale u tebe bych predpokladal, ze ani jim nebudes verit.

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    Jiri1     před 16 lety 02.12.2008 10:36 |  
                    0 0

                    Zdravim, napred jen velmi strucne k Pribrami, hrozny teren , ale i nase hra chybela jakakoliv strelba, duraz v osobnich soubojich ale i dobre obuti, o stavu zledovatele tribuny pro hosty, kde jsme se bali pri sebemensim pohybu o zivot ani nemluve, o poradatelske sluzbe jsme si mohli nechat jen zdat, na stadion by jste pronesli i kulomet s ostrymi a pokropil s nim i nekterymi lidmi nenavideneho Starku/ takove podceneni bezpecnostnich standartu jsem v lize nikde nevidel/ , ale pyro bych nikomu nevycital, proc taky , hazet se zacala az po avizovanem nastaveni v delce jedne mibuty a to mist, ktere nemohly nikoho ohrozit, naplivat by jste meli spise do ksichtu lidem, kteri celou sezonu nevytahli paty a vse komentuji jako nekteri sportaci s pokoje sveho bytu ci prebiranim onlainu. Odchody, ano s tim co zde bylo uvedeno se da souhlasit az na jedno jmeno Tavares,ten je proste k mani za kazdou slusnou cenu a prichody , dost se mluvi treba o Freilachovi , ale nevim, nevim, majitele Slavie nemaji zajem pritlacit prilis ani svym hvezdam Krajcikovi a Sventovi a nemini rozjizdet nejake financni spiraly. Jina situace je samozrejme okolo odchovancu Cerneho a Vachy, kteri mysli na prestup a nemini prodluzovat svou agonii v b tymu, kde jim i jinak vstricny Janu dava jasne najevo ,ze by meli budovat svoji karieru v jinem ligovem klubu.Zajimava situace je okolo Pribramskeho trenera Moralese , kde pry zajem projevila i nase Sraltanska konkurence a Starka se netaji , ze kazde zbozi je na prodej. Jinak mi tady trochu chybela poznamka o zbytecnych zlutych a podrazdenosti hlavne |rabce , ale i Krajcika, ktere provazi posledni zapasy.

                    • Re: Příbram - Slavia 0:0

                      slaviator     před 16 lety 02.12.2008 13:26 |  
                      0 0

                      O Frejlachovi jsi slyšel kde? To by mě zajímalo teda.. :)))

                  • Re: Příbram - Slavia 0:0

                    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 11:08 |  
                    0 0

                    Černý se mi při svém prvním ligovém startu líbil moc a moc, Váchu jsem viděl loni v přípravě a nebylo to špatné. Otázka je jak jsou na tom teď, jestli mají na a-tým. To musí ukázat zimní příprava. V případě, že nahradíme odchody z vlastních řad, tak bravo, ušetříme, nebo si budeme moci dovolit jeden supernákup.

                    • Re: Příbram - Slavia 0:0

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 11:56 |  
                      0 0

                      Zdravím Vás a přeji pěkný den.
                      Dovoluji se také připojit k této disputaci. Černého jsem měl možnost vidět v průběhu podzimu několikrát. Postupně se rozehrál k opravdu dobrému výkonu a poslední dva zápasy už snesou parametry ligy. U Váchy je to podobné. Ale je velmi nutná opravdu dobrá zimní příprava, aby to snesla jejich fyzická připravenost, tam je co zlepšovat. Pokud to mají v hlavě srovnané, tak teď nebudou blábolit něco o přestupech, ale udělají všechno proto, aby tu zimní přípravu s KJ absolvovali. K tomu bude Šiklič, Dřížďal, Cissé, Held, Kindel a mě se moc líbil Javorek. Pokud mám info, tak s Matějem Krajčíkem se jedná a smlouva je vylepšená i v bonusech, tam je spíš problém, že by Matěj už rád vyrazil do světa. Uvidíme. Mára Suchý je pro nás klíčový hráč v obraně. Jenomže pokud bude nabídka, tak si budeme muset zvyknout na Latku s Brabcem a co naděláme. Ostravský Marek je kvalitní, ale Ostrava ho asi nepustí, protože tam to vypadá na víc odchodů. A po včerejším úsměvném vystoupení soudruha Chovance ani nevím "Quo Vadis Sparta". Plků a řečí jsem slyšel spoustu, ale protože to nejsou spolehlivé informace, tak jsem to už zase zapomněl. Plivat do tváře nikomu nebudu a ve čtvrtek večer věřím, že nám v Edenu zima nebude a uvidíme svůj tým bojovat, jak se sluší a patří, tj. poctivě a až do poslední minuty. Sokrates55

                      • Re: Příbram - Slavia 0:0

                        Miklos     před 16 lety 02.12.2008 13:27 |  
                        0 0

                        pekne odpoledne, pripadne dobrou chut,
                        po vyslechnuti rozhovoru s KJ by me zajimalo, jestli jako kosmetickou zmenu vidi pripadny odchod Marka Sucheho:) Musim trosku oponovat ze je Marek Suchy klicovy hrac obrany. Spis bych ho nazval defenzivne a rozehravkou nejkvalitnejsi hrac obrany. Myslim si, ze i pres mnozstvi chyb je klicovym hracem Brabec. Casto je pri zapasech slyset jeho pokyny hracum, a i jako kapitan uz se mi docela libi. Zajimave bude jestli odejde Suchac tak kdo bude hrat prvni kolo pri absenci Brabce. Dale bych z vyjadreni KJ o zachovani zdraveho jadra(slovo zdrave zni jako by tam byla i naka nemocna cast) soudil, ze neni planovan odchod Tavarese mozna ani TB a urcite MJ. Ale je jasne ze kdyz se znenadani objevi nabytka v radech milionu eur tak se muze stat cokoliv. Jeste k posilam: mou vytouzenou je i nadale Rajnoch, ktery ale temer urcite neprijde. Zaprve je to opravdu vyjmecny hrac jako stoper i zaloznik, tak by to bylo vyhodne oslabeni momentalne nejblizsiho pronasledovatele. Abych rekl pravdu tak z Ostravy se mi vzdy nejvice zamlouval Rajtoral. V poslednim zapase po problemech predvedl opet velice kvalitni hru. Myslim ze pro KJ je dulezity u pripadnych posil i charakter. Casto voli hrace ktere dobre zna z predchozich angazma. Myslim, ze to je dobry pristup protoze nalada a vztahy v kabine jsou klicove pro hru. To lze pozorovat na prikladu otresne hrajiciho Brna, ktere ma velice kvalitni kadr. Uz se tesim na ctvrtek, na dalsi srovnani se spickovim fotbalem. Vitezstvi by byl uspech jak pro postup, tak pro koeficient.

                        • Re: Příbram - Slavia 0:0

                          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 14:07 |  
                          0 0

                          Také Vás zdravím,
                          děkuji za Váš názor. Víte, klíčový hráč - použito s významem a asi myšleno, jako důležitý hráč v obraně. Já nechtěl polemizovat, jestli je Mára důležitější než kapitán Brabec a pokud to doplňujete o další postřehy tak je to v pohodě:-)) Ale určite nejsme ve sporu, že pro nás jsou důležití oba. Právě proto, že těch všelijakých povídaček o odchodech toho a toho bylo slyšet hodně, tak to radši nekomentuji. Ale u těch tří jmen jste to odhadl dobře, tam se odchod skutečně neplánuje. Rajnoch je moc dobrý hráč a vzhledem k tomu, že ho vytáhl do ligy právě KJ ve Slovácku, určitá spojitost tam být může. Jen ta cena a ochota Boleslavi budou asi hodně v náš neprospěch. Přiznám se, že mám trochu z toho čtvrtku "bobečky", ale fandit budu co to půjde. Sokrates55

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 02.12.2008 13:20 |  
              0 0

              Proč by Pekhart nemohl přijít na hostování s opcí? Navíc je tu jeden zásadní rozdíl oproti Litterimu: víme jaký je, známe jeho charakter, umí česky, do týmu by zapad okamžitě. Btw jak hraje víme z různých reprezentačních akcí, že jo... V Tottenhamu se neprosadil, ovšem kdo by se taky dokázal prosadit v takhle mladém věku v týmu, který dlouho patřil mezi širší špičku nejlepší ligové soutěže světa?

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Miklos     před 16 lety 02.12.2008 13:34 |  
                0 0

                Otazka je kdo by se v jeho letech prosadil proti Keaneovi, Berbatovovi,Bentovi..?? Spis si nejsem az tak jist o moznostech Slavie privest ho na hostovani s opci. Kdyz tenkrat odchazel, tak jsem si rikal ze jsme za nej dostali zalostne malo na jeho potencial. Bylo to spis takove prevedeni z klubu do klubu od ENICu.

                • Re: Příbram - Slavia 0:0

                  slimak     před 16 lety 02.12.2008 14:51 |  
                  0 0

                  mluvilo se tenkrat o 20 mil..jakou formou, to ale nevim. mozna slo o smazani nejakych dluhu..kazdopadne 20 mil. pro nas v ty dobe byly hodne slusny penize za 16 letyho kluka..
                  stejne tak si myslim, ze nam hodne vytrhl trn z paty odchod Fořta v zime pred 2 lety. co se povidalo, tak nase financni situace byla v te dobe velmi zlá..škoda Forda že ho (pravdepodobne) suzují zraneni a se venku nechytil

  20. Re: Příbram - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 02.12.2008 15:38 |  
    0 0

    Tak ta jmena, ktera tady padaji, se mi taky velmi libi. Jen mam obavu, jestli jsou realna nebo nejsou.
    Pekhart - je jasne, ze pri odchodu Necida musime privest dalsiho utocnika, v becku zadny golovy zazrak nebeha. Pekhart by se mi libil, je to mladeznicky reprezentant a myslim, ze na ostrovech se mnohemu naucil. Pokud by neusnul na vavrinech a pracoval tu stejne jako tam, muze byt za rok podobnou hvezdou jako Necid. Zvlast, kdyz bude hrat pred zalohou, ktera mu sance pripravi.
    Vachousek - nemyslim si, ze by byl jeho prichod realny, snad jen naznaceny trejd Volesak + penize = Vachousek by mohl byt pruchodny. Nicmene je to hrac na post, ktery nutne posilovat nemusime, ofenzivnich zalozniku mame pomerne dostatek a tezko rici, jak by se Stepan vyrovnaval s tim, ze by treba nenastupoval pravidelne. Jiste by nejakou dobu trvalo, nez by se sehral. Pokud bychom o nej meli zajem, bylo by vhodne ho koupit hned a ne se o to snazit az za pul roku, kdy jeho cena muze byt vyrazne vyssi.
    Marek - nedokazu si predstavit, jakou bychom museli predlozit nabidku, aby jej Ostrava pustila v ramci ligy. Doby, kdy se bezne kupovali hraci kolem nebo i pres 20M jsou davno pryc. A Ostrava si muze rici jeste vyssi castku. Kazdopadne pri odchodu Sucheho nebo Tavarese (snad neodejdou oba zaroven) by to byla kvalitni nahrada. Prvni jarni kolo s Plzni by pri odchodu Sucheho musel hrat Latka s novym stoperem, v krajnim pripade Latka s Hubackem.
    Rajnoch - sam hrac by se asi nebranil, o Slavii mluvi dlouhou dobu jen v dobrem, ale klub ho k nam nejspis proste nepusti (nj, nejsme Sparta, kam si nedavno vytrucoval prestup Kulic, v te dobe klicovy hrac). Neverim, ze by bylo mozne jej privest.
    Rajtoral - Ted je mozna nejvhodnejsi doba na jeho nakup, pokud o nej ma Jarolim zajem. Prakticky cely podzim nehral kvuli zdravotnim potizim a jeho cena by tak nemusela byt velka. Navic konkurence v zaloze Ostravy je srovnatelna s tou u nas, my bychom mohli nabidnout perspektivu potencialni ucasti v LM, na to by mohl slyset nejen on, ale i dalsi hraci a to nejen z ceske ligy, ale i ze zahranici.

    Jsem hodne zvedavy, jak se v priprave predvedou hraci, kteri prisli v lete a nedostali sanci se ukazat - Cisse, Grajciar, castecne take Siklic a jak nalozime s mladymi hraci, kteri se zapoji do pripravy - Vacha, M. Cerny, navratilec Jablonsky, mozna i Kindel a Hosek.

    Kazdopadne predpokladam, ze vedeni ma na kazdy post vytipovanych nekolik potencialnich posil a bude jiste o prichodech intenzivne jednat, zvlast pokud nastanou odchody. V ceske lize je jen velmi malo hracu, kteri by nas mohli opravdu posilit, ne jen rozsirit konkurenci. Rozhodne by nemel nastat pruvan v kadru, staci nahradit odchazejici hrace a pripadne jednoho nebo dva nahradniky (ala Volesak) vymenit za kvalitnejsi hrace.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      macceba     před 16 lety 02.12.2008 15:50 |  
      0 0

      Abych pravdu řekl, budu hodně štastnej, pokud odejdou maximálěn tři hráči - a to na Suchý, Necid, Krajčík a zůstane (ale asi jen do léta) Tavares.............. pokud odejde i on, prakticky můžem odepsat i Belaida, kterej je na Mickealovi závislý a to by byl tedy průser :( Na Petra Grajciara jsem opravdu zvědavý a doufám, že se u nás prosadí, i když zatím se vůbec nikde nepíše jak je na tom zdravotně a jestli se to jeho zranění aspoň nějak lepší.
      Co se týče posil, tak nejspíš nám zbyde doufat na nějaký ten zázračný a levný cizinec od KJ-ova manažera z France, protože jinak to vidím co se týče naší carpligue dost mizerně. Možná se budem pokoušet o Hubníka z Moskvy, ale tam to asi bude přetahovaná ze Spartou a cena bude tudíž asi dost značná. Ale já nevidím do zákulisí, takže je možné, že se objeví nějaký mlaďas i od nás, ale ...... :)

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Nax     před 16 lety 02.12.2008 16:07 |  
        0 0

        Vzhledem ke krizi si ani JandT nemuze moc vyskakovat, takze na velke pretahovani to nevidim.
        Zdravim

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.12.2008 16:22 |  
      0 0

      A sice to s posilami nesouvisi, ale ma nekdo nejake novinky ohledne nasi ucasti na Vikendu sampionu? Na sport.cz se uz objevily plany pripravy Zizkova a Sparty, oba tymy tam maji tento halovy turnaj. Nicmene zadne oficialni stranky turnaje zatim nejsou, takze nelze zjistit, jestli se zucastnime nebo ne.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Ravik     před 16 lety 02.12.2008 16:27 |  
        0 0

        někde jsem myslím zahlédl, že snad letos hrát nebudeme... možná bude příprava díky prodloužené v poháru UEFA koncipovaná letos trochu jinak...

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:08 |  
          0 0

          Ono to asi kvůli poháru hele nebude, loni jsme taky hráli na jaře UEFU s Tottenhamem, ne? Spíše se asi vedení bojí, aby se někdo nezranil. Pokud se nepletu, loni se zranil minimálně Goce Toleski... A ono to trochu zasahuje i do přípravy. Je to škoda, v podstatě to je dobrej nápad, ale řešený to není uplně nejlíp. Třebas v Německu je tradiční halovej turnaj v Drážďanech, kterýho se účastní i Teplice, ale to se hraje oproti Víkendu v podstatě v tělocvičně... Mno, ale atmosféra taky jiná pak, když tam není jako v O2 2/3 sedaček volnejch

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            tolsimir     před 16 lety 02.12.2008 17:48 |  
            0 0

            Tady jde o to, ze loni jsme s pohary koncili o tyden driv nez letos a i liga koncila jinak

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 02.12.2008 18:01 |  
              0 0

              Liga musela končit zhruba nastejno, s těma pohárama je to ale pravda, nehráli jsme tejden před Vánoci... To je fakt.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:04 |  
        0 0

        Když jsem se před cca dvěma tejdnama poptával u orginázotorů, tak to vypadalo, že se Slavia nezúčastní.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:04 |  
        0 0

        Když jsem se před cca dvěma tejdnama poptával u orginázotorů, tak to vypadalo, že se Slavia nezúčastní.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:04 |  
          0 0

          fuj... organizátorů

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:00 |  
      0 0

      Jinak poznámka: sportovní úsek Ostravy plánuje během zimy a léta přivést 7 (!) hráčů. Samozřejmě, Střihavka odejde asi někam za kopečky, neví se kam, začíná se o něm mluvit i ve Spartě. Svěrkoš v zimě přestoupí do Francie. Takže to už jsou dva hráči, kteří odejdou. Počítají asi i s přestupem Marka, Otepka bude pomalu končit... Tak ale pořád mi to vychází jako plus tři hráči, o tři hráče větší konkurence. A to zase o něco ten případný Rajtoralův přestup zvyšuje:)

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        zz     před 16 lety 02.12.2008 17:32 |  
        0 0

        Zdravím Lukáši,
        ono to s odchody v Ostravě nebude zas tak horké. Odejde Svěrkoš. Velký zájem byl o Řezníka, ale zranil se, takže jeho odchod se odkládá na léto. Vzhledem k tomu, že v létě odejde Otepka, Střihavka a skončí možná Galásek, tak neočekávám odchod Marka, ani Rajtorala. To by musela přijít top nabídka. Za Rajtorala chce Patera 2 mega Euro, což v současné době nikdo nedá. Proto nebude s prodejem Rajtorala spěchat. V Čechách je neprodejný. Vzhledem k letním odchodům Galáska a Otepky je nepravděpodobný odchod i Marka.
        Problém pro Ostravu bude nahradit odcházející hráče. Mladí odchovanci jako Wojnar, Kraut, Přecechtěl, Brunclík, Pavlík nemají zatím na ligu, a tak bude muset Ostrava hledat na Slovensku a v zahraničí. A Ostrava není atraktivní fotbalová štace, navíc klub nemůže nabídnout lepší podmínky než Slávia, Sparta a Boleslav. Bude těžké nahradit Svěrkoše. Huňa dá přednost Spartě nebo cizině. Takže to vidím na experimenty s cizinci po našem vzoru s Belaidem a Tavaresem nebo na hráče ze Slovenska jako Oravec. Nebo se pokusí získat nějakého hráče z druhé ligy jako Faldyna, Jan Berger, Šultes, Gonda. Bude to mít Lička hodně těžké. 7 posil je krásné číslo, ale jde o kvalitu těchto hráčů. Stačí si vzpomenout, když odešel Heinz. Osobně si myslím, že Svěrkoše nahradí Lukeš, který se posune do útoku nebo se zkusí varianta s Mičolou v útoku. Už to Večeřa zkoušel.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 02.12.2008 18:08 |  
          0 0

          Zdravím,
          možná máš pravdu, což by byla škoda. Rajtorala bych sakra bral.. :))) Po Faldynovi prý pokukuje Brno. A jestli nezmizne tam, zmizne v zimě (konečně) do Slovácka... Uvidíme, no.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 17:32 |  
      0 0

      Pekhart, Vachousek, Marek, Hubnik, Rajnoch, Rajtoral, Vacha, M. Cerny, Jablonsky, Kindel, Held.. zda se, ze tech jmen je tentokrat hodne, myslim, ze za urcitych okolnosti by vsichni mohli byt dobrymi posilami A tymu. Otazka je samozrejme jejich dostupnost.. zvlast u Marka a Rajnocha.. zalezi taky na tom, kdo odejde. Kazdopadne jarni cast ligy muze byt jeste dramaticka, zvlast Banik pusobi hodne dobre, otazka ale je, cim bude bez Sverkose... Bolka ma kvalitu, ale neverim, ze by mela o 6 bodu lepsi jaro. Sparta - pri nasem selhani a jejich superjaru si lze predstavit i stahnuti 10 bodu, ale nechi se rouhat - moc neverim tomu, ze chovanec dokaze neco kloudneho udelat.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        Ravik     před 16 lety 02.12.2008 18:38 |  
        0 0

        Trochu nechápu proč se tady řeší jména jako Rajnoch, Marek a Rajtoral. Všichni tři jsou prodejní do zahraničí minimálně za 1,5 mil, k nám proto nepůjdou. Poslední co Bolka a Baník chtějí, je posilovat konkurenci. Na pravýho halva přišel v létě Grajcar a na DZ Cisse. Nevidím důvod proč jim nedat šanci. Jediné co je třeba posílit je útok, ale jen o hráče typologicky podobnému Necidovi. Rychlíky, bojovníky a techniky už v útoku máme. Vysoký hráč bude chybět. Souhlasím se zz že doba tápání a zkoušení zda to s posilou vyjde či ne je snad za námi. Teď už brát jen tu nejvyšší kvalitu a dávat šanci těm nejlepším z naší líhně. Slavie teď musí být pro hráče atraktivní a perspektivní štace. Peníze investovat do hodně mladých nadějích, ne na průměrné hráče, kterých přišlo loni snad 10...

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          Ravik     před 16 lety 02.12.2008 18:40 |  
          0 0

          jen tak na okraj, nové číslo hattricku poodhaluje zákulisí kauzy "Dočkal"...

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 02.12.2008 18:50 |  
            0 0

            Už jsem o tom psal výše :)

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 02.12.2008 19:00 |  
          0 0

          Zdravím Raviku,
          základnám pravidlem při doplňování týmu musí být využít vlastních zdrojů. Teprve pokud zjistíme, že třeba Grajciar nebo Cisse nejsou schopni kvalitně nahradit odcházející hráče, tak musíme sáhnout po posilách zvenčí. Máme problém na postu levého beka, takže šanci dostanou Šiklič, Jablonský, Held, a pokud se ukáže, že nezvýší kvalitu naší hry, tak se podívat po posile zvenčí. Podobně pokud odejde Krajčík, šanci dostanou Dříždal a Kindel. Pokud se nechytnou, budeme muset hledat náhradu zvenčí.
          U náhrady za Necida je jasné, že budeme potřebovat náhradu zvenčí, typologicky podobného hráče. Takového hráče ve svých řadách nemáme.
          Dalším kritériem musí být kvalita na úkor průměrnosti. Radši koupit dva kvalitní hráče, kteří obstojí i v pohárech než pět průměrných. Kádr musí projít postupným procesem zkvalitnění, kdy budou postupně odcházet průměrní hráči, kteří přišli v určité době jako důsledek naší ekonomické situace.
          Je třeba dát šanci i vlastním odchovancům, aby cítili šanci. Třeba pokud odejde Suchý, tak na pozici třetí stopera by měli dostat šanci hráči z juniorky jako Hošek, Kobler, Starý.
          Souhlasím s tím, že příchody hráčů jako Morávek, Rajnoch, Rajtoral jsou utopií. Kluby jako Boleslav mají stejný cíl, a to uspět v lize a sáhnout si na peníze z LM. Proto nebudou posilovat konkurenci. Budou chtít vysoké odstupné, které nesplní žádný klub.
          A za důležité považuji udělat případné změny v kádru už v zimě, nenechávat to na léto. Kádr musí být před kvalifikací o LM stabilizovaný a prověřený. Výjimkou může být příchod třeba Vlčka po skončení smlouvy.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 02.12.2008 19:27 |  
            0 0

            No nevim, porad mam pred ocima pripad Kulice, kdy Bolka hrala o titul a presto Kulice prodala prime konkurenci. Navic, urcite v Boleslavi i v Ostrave vedi, ze letos to na titul bude pro ne hodne tezke, takze bych nevylucoval nejake odchody z techto klubu k nam, i kdyz treba ne tech uplne top hracu typu Rajnocha.

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 02.12.2008 19:33 |  
              0 0

              Pošlou nám Mendyho. A nic za něj chtít nebudou. :-)))) Ale představ si, francouzská záloha Mendy, Sylvestre, Tavares, Belaid:-))))))

            • Re: Příbram - Slavia 0:0

              zz     před 16 lety 02.12.2008 19:36 |  
              0 0

              Zdravím,
              Kuliče se šikovně zbavili a získali levně Kopice. To byl hodně povedený obchod. K tomu si přivedli mladého Řezníčka. Rajnoch je u nás neprodejný, podobně i Řezník, Rajtoral. Možná tak Marek. Kluby chtějí velké peníze, které jim žádný český klub nedá. Navíc Ostrava nemůže rozprodat klíčové hráče. Neměla by s kým hrát. Teď odejde Svěrkoš, v létě Střihavka, Otepka, Galásek. Co by jim zbylo, kdyby prodali i Marka s Řezníkem a Rajtoralem. To je nereálné.

              • Re: Příbram - Slavia 0:0

                Nax     před 16 lety 03.12.2008 09:00 |  
                0 0

                No nevim s tema mladikama, bud je uz mame v planu a vime ze jsou schopny nahradit Sucheho a uz je zapracovavame, ze Suchy muze odejit jiz vime davno,pak v pohode a nebo musime sehnat zkusenou nahradu. Myslim, ze pravdepodobnejsi je zkusena nahrada.
                Zdravim

  21. Re: Příbram - Slavia 0:0

    tolsimir     před 16 lety 02.12.2008 16:58 |  
    0 0

    Mohu se zeptat o jakem rozhovoru s Jarolimem je rec?

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 02.12.2008 17:01 |  
      0 0

      Nejspis ten, co probihal behem nedelniho Studia fotbal - po zapase behem reportazi z jinych zapasu byl vetsi rozhovor, ve kterem Jarolim hodnotil uplynulou ligovou pulsezonu.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        tolsimir     před 16 lety 02.12.2008 17:03 |  
        0 0

        Aha diky, to jsem nevidel. Zkouknu na fotbalzive

  22. posily

    slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:25 |  
    0 0

    Tak prej nezahálíme ani u malejch a chceme z Aritmie Praha jednoho útočníka. Vtip je v tom, že je to syn desetibojaře Dvořáka :)

    • Re: posily

      slaviator     před 16 lety 02.12.2008 17:26 |  
      0 0

      kurva, fópáá... Šebrleho :-D

      • Re: posily

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 17:46 |  
        0 0

        "Aritmie" tedy jeli to "Arytmie", radej bych od nich nikoho nebral.. s tim byvaj potize..:-))

        • Re: posily

          slaviator     před 16 lety 02.12.2008 18:06 |  
          0 0

          Jakto? :)

          • Re: posily

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 18:07 |  
            0 0

            myslel jsem treba "srdecni ...." :-))
            nebude to Aritma?:-))

            • Re: posily

              slaviator     před 16 lety 02.12.2008 18:10 |  
              0 0

              Ahaaaaa:-)))) A já přemejšlel, zda jsme s nima neudělali taky nějakej supervýhodnej kauf.. :))))))))

              • Re: posily

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 02.12.2008 18:11 |  
                0 0

                hele to mas zadelano na dobrou kachnu.. "syn desetibojare Dvoraka, ktery ma problemy se srdcem, bude hrat za Slavii!" :-)))

                • Re: posily

                  slaviator     před 16 lety 02.12.2008 18:51 |  
                  0 0

                  ... a přitom je to Šebrle jr, hraje za Aritmu a otec-fanda Sparty ho k nám pustit nechce:)))

  23. Re: Příbram - Slavia 0:0

    zz     před 16 lety 02.12.2008 19:12 |  
    0 0

    Zdravím,
    podle prezidenta CSKA se Tomáš Necid zapojí do zimní přípravy. Tím je vše řečeno a Tomáš bude mít klid na poslední dva zápasy. A Slávia může v klidu hledat kvalitní náhradu. Myslím si, že je to nejlepší řešení pro psychiku hráče. Určitě došlo k dohodě mezi Zdeňkem Nehodou a zástupci CSKA, jehož výsledkem je dnešní prohlášení. Hon českých médií na Necida už byl nechutný. Neustále ho otravovaly každé kolo stejnou otázkou.

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 02.12.2008 19:35 |  
      0 0

      Tak to, že se zapojí do zimní přípravy se dalo čekat. Nikde ale není řečeno, že po zimní přípravě by se nemohlo rozhodnout, že by tu hostoval. Ale od začátku říkám, že pro Necku by to bylo špatné a i pro Slavii... Bylo by to pro nás akorát oddálení problému, v létě bychom stejně museli přivést nějakého útočníka a ten by měl méně času na adaptaci. Takhle na ni před důležitým předkolem LM bude mít více jak půl roku.

      • Re: Příbram - Slavia 0:0

        zz     před 16 lety 02.12.2008 19:39 |  
        0 0

        Odchod Wagnera je na spadnutí, takže Necida budou potřebovat. Konkurence v útoku CSKA je malá. Můžou koupit nové útočníky, ale nevěřím, že nám Necida nechají na hostování. A jak jsem tu už psal, bylo by to špatné řešení i pro Slávii. Změny musí přijít v zimě, ne v létě.

        • Re: Příbram - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 02.12.2008 19:42 |  
          0 0

          Hlavně teď nebude od nuly začínat jen Necka, ale všichni. Po půl roce by se do sestavy dostával hůř... Tak si to odůvodňuju zase já. A maximálně se k nám vrátit může kdykoliv, náruč snad bude otevřená :-)

    • Re: Příbram - Slavia 0:0

      LordEdmund     před 16 lety 02.12.2008 19:37 |  
      0 0

      Pro Tomáśe je to jen dobře, popere se o sestavu u Rusa a myslim, že se tam prosadí.Pro Slavii to ztráta je.S náhradou to bude složité, hlavně proto, že jsme nemohli dostatečně prověřit Literriho kvůli zranění :-(. Otázka je, kolik bude moci KJ vložit do posil, jestli z peněz za Necku půjde aspoň část na posili, nebo vše schramstne provoz,jako to bývá u provinčních klubů.V lize neni moc použitelných útočníků, teda né typově podobní, snad jen Kincl :-)))) mno raději snad ani ne. Jinak já osobně bych uvítal návrat Pitáka a samozřejmě Vlčka, což se ale dá považovat za utopii,když ho anderlecht nechtěl pustit anglánům za 2 Mega Euro.Takže doufejme, že KJ zaloví ve Francii,nebo bývalé Jugošce. Že je pořád kde brát dokázal Tavares,Belaid,Kerič a další.Bylo by skvělé, kdyby až na Necida zůstal tým pohromadě a Metej prodloužil. Suchajda hraje tuto sezonu skvěle, tak asi i na něj přijde nějaká nabídka. Snad ne taková,aby se musela přijmout.