Evropská liga

Žilina - Slavia 0:0

Slávisté ve druhém zápase ve skupině Poháru UEFA nedokázali vytěžit ze hřiště nejslabšího týmu ve skupině více než bod. Navíc nepředvedli extra výkon.

Žilina - Slavia 0:0

Sestava Slavie: Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček - Belaid, Jarolím (72. Janda), Latka, Švento (83. Volešák) - Ivana (89. Šenkeřík), Necid

Lavička: Diviš, Šiklič, Cisse, Toleski

Do utkání na půdě soupeře, v jehož základní sestavě se představili i exslávisté Ondřej Šourek a Adauto, poslal slávistický trenér Karel Jarolím stejnou sestavu jako proti Teplicím s jedinou výjimkou - v útoku nahradil Toleskiho Ivana. První poločas nepřinesl žádné vzrušení, byl hodně vyrovnaný co se týká držení míče i střelecké aktivity. Oba týmy si vypracovaly po jedné velké šanci v závěru - nejdříve ve 39. minutě Adauta pronikajícího vápnem sevřeli a ubránili Latka s Brabcem, o dvě minuty později po pasu Jarolíma vyslal nedůraznou střelu na bránu Ivana, míč ještě musel tečovat do brány Necid, který stál zřejmě v ofsajdu, gól každopádně neplatil.

Ve druhé půli oba týmy přidaly přeci jen na aktivitě, pěknou akci předvedl Milan Ivana, obešel si několik  hráčů a dostal se až k brankové čáře, jeho zpětná přihrávka před bránu však našla jen Leitnera, který balón odkopnul do zámezí. Okolo 60. minuty začali zlobit domácí, Adauto se ocitl ve stoprocentní šanci sám před Vaniakem, balón mu ale špatně při střele sklouznul a mezi tyče se netrefil. V 82. minutě měl opět šanci Adauto, ale bránu po rohu asi o dva metry přestřelil. Mezitím mohli hrát slávisté už jen v desíti, Krajčík ale za nakopnutí protihráče v zámezí dostal jen žlutou kartu.

Slávisté si ze Žiliny odvážejí bod, což je upřímně dost málo vzhledem k očekáváním před zápasem a tomu, jaký mají náskok v lize. Postup ze skupiny se jim tak dost vzdálil.

Komentáře (175)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Žilina - Slavia 0:0

    tolsimir     před 16 lety 27.11.2008 20:22 |  
    0 0

    Nechci byt skeptik, ale postup je ted hodne malo realny, skoda. Ale aspon nebudeme uplne bez bodu

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      urs (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 23:34 |  
      0 0

      však posupují 3 tými nebo ne? :-) když uhrajem etě bodík, je to naše :-)

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        urs (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 23:38 |  
        0 0

        a safra, já úplně zapomněl na AV.. :-! tak to je asi fakt utopie.. :-/

  2. Re: Žilina - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 27.11.2008 20:29 |  
    0 0

    Spatny vykon jako celku a jeste horsi u nekterych jednotlivcu. Tohle melo do ligove Slavie daleko, pritom souper byl jednoznacne k porazeni. Muzeme byt radi, ze nam zustal Krajcik do zapasu s Hamburkem, protoze to, co predvedl, bylo na cervenou a tucnou zapasovou stopku.
    Postup je daleko, vyhrat nad Hamburkem nebo v Amsterdamu bude velmi problematicke.

  3. Re: Žilina - Slavia 0:0

    slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:30 |  
    0 0

    Je to zklamání... Škoda no. Aspoň se můžeme podívat, kde nás tlačí bota.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      tolsimir     před 16 lety 27.11.2008 20:30 |  
      0 0

      Hm, vsude?

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:37 |  
        0 0

        Spíše se ukázalo, že proti Teplicím to bez Tavarese možná bylo spíše o náhodě, proti silnějšímu soupeři to bez Tavarese nyní nešlo. A ony v současné době jsou než Teplice venku silnější i ty Budějovice doma... Kde to bez Tavarese pak taky nešlo. Marek Jarolím nezahrál tak jako v lize, ale i tak to nebylo špatné. Spíše mě zklamal Belaid dneska.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 27.11.2008 20:40 |  
          0 0

          Latka neni zadny zazrak, ale rozhodne se neda vykon celeho tymu hodit na nej... Proste slabe zahrali vsichni, neschopnost zpracovat mic primo bila do oci, nahravky (od vsech) smerovaly do nikam. Casto hraci volili naprosto spatna reseni hernich situaci (nahravka na obsazeneho hrace, kdyz jsou dva volni pobliz).

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:42 |  
            0 0

            Když se nedaří, tak je tam od toho trenér, který má k dispozici tři střídání, aby se to pokusil zvrhnout v prospěch svého týmu, ne? Proto mi hlava nebere, že všechna tři střídání přišla tak pozdě. Když ve druhým poločase to vyloženě nejde několika hráčům, proč čekat se střídáním do 83., resp 89. minuty?

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              Wommi     před 16 lety 27.11.2008 20:45 |  
              0 0

              nezlobte se ale na mne, ale ten konec, poslednich 10 minut, kdyt oni si neprihrali, kopali balon uplne pryc a nebo souperum, samej zmatek...nechapu..nechapu..bohuzel to bzl pro mne smutek

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 27.11.2008 20:45 |  
              0 0

              Asi nemame zas tak sirokou lavicku, jak jsme si mysleli. Prisel na hriste Janda a hrali jsme jeste hur nez s Jarolimem - je otazka, jestli mel Janda vystridat nekoho jineho nebo mel prijit jiny hrac, ale nemyslim, ze by on nebo Volesak nebo kdokoli jiny byl schopny tu hru pozvednout. Proste zapas blbec, nic se nedarilo, postup je daleko, ale je treba se o nej jeste poprat doma s Hamburkem. Vyhra nad Hamburkem a plichta v Amsterdamu by nam za priznivych okolnosti mohly stacit na postup.

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:50 |  
                0 0

                Protože Jarolím byl i v tom marastu asi nejlepším v záloze, proto jsem jeho střídání absolutně nepochopil... Když mu to nejde, tak hraje celej zápas - a když to jinejm nejde ještě víc, tak jde jako první on. Navíc místo něj jde hráč typologicky ne tak podobnej. Kdyby za něj přišel Volešák, asi to taky vypadalo jinak...
                Po dnešním, ale i výkonech v předchozích zápasech, na výhru nad HSV nevěřím. To už více věřím, že z obou zápasů uhrajeme 0:0. Ale a skore 0:1 na postup určitě stačit nebudou, skončili bychom za všech okolností nejméně čtvrtí. Abychom postoupili, museli bychom vstřelit v Evropě branku. Otázkou je, proč za 6 zápasů vstřelil jediný gól v evropskejch pohárech Brabec po standartce...

                • Re: Žilina - Slavia 0:0

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 20:59 |  
                  0 0

                  Hlavně po tom, co vystřídal Jandu tak ten měl hrát asi na PZ, s příchodem Voldy zase LZ. . celý se to přetočilo. . byl v tom chaos, nikdo si přesně nepřihrál a jen to nakopávali na Necku. Tam by byl potřeba Šmíca, i ten Tavares by snad dal hře trošku řád.

                  • Re: Žilina - Slavia 0:0

                    slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:02 |  
                    0 0

                    Hlavně měl střídat dřív :-) Takhle mi to fakt přišlo, jako by byl s bodem spokojenej.. :(

                    • Re: Žilina - Slavia 0:0

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:07 |  
                      0 0

                      No když měnil Šenkyho, tak rozhodně.. a přitom i Hřebík tlačil s náma:-) Taky by mě zajímalo, kdo má na triku ty zmatky při třídání Voldy.. jestli někdo od lavičky, nebo to blbě vyťukal sudí.

                      • Re: Žilina - Slavia 0:0

                        slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:13 |  
                        0 0

                        Hřebík pěkně fandil... Po tomhle si asi přííípadnou cestu na Letnou zaklap. :-)))
                        Podle mě to vyťukal blbě sudí. Protože, podle mě, když už má jít hráč na hričtě, když už probíhá celý akt střídání, tak přece není možný si to rozmyslet ještě, ne? A i kdyby to byla chyba někoho z lavičky, tak jako rozhodčí bych to lavičce neuznal v tu chvíli už. Ale kdybych viděl, že na papírku je napsáno 18 a já omylem naťukal 19, tak se nedá dělat nic jiného než svoji chybu opravit... Pokud se na to přijde včas, jako se na to přišlo.

                        • Re: Žilina - Slavia 0:0

                          bongor     před 16 lety 27.11.2008 21:56 |  
                          0 0

                          Být Hřebíkem,tak do sralty nejdu.Myslím,že ho tím vyhazovem na pokyn mistrů fotbalistů dost urazili a kromě toho je to inteligentní člověk a takový v současné spartě nemá co pohledávat.Tak dlouho sháněli bojovné typy se "sparťanským srdíčkem",až tam mají sešlost opravdu k pohledání.A to ještě ty největší exoty exportovali-Sivok,Limberský.Páťa Berger z toho taky musí být na pomocnou,to přece nikdy nebyl žádný hlupák.
                          Dnešní zápas nám silně nevyšel,nevím kde se bere ta přílišná pokakanost v některých opravdu solidních borcích.To nechápu.Žilina není vůbec nic a ještě byla lepší než my.Je to trošku ostuda.Ještě větší ostuda jsou ale některé příspěvky "rádobyslávistů"s nadávkami našim klukům,i sprostými.Naštěstí na tomto webu se tyhle inteligentní příspěvky sralťanského ražení vyskytují jen vyjímečně.

                          • Re: Žilina - Slavia 0:0

                            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:04 |  
                            0 0

                            Ne, to fakt není reálné. Hřebík na Letnou nepůjde. . Kvůli Křetínskýmu, Blažkovi a dalším i kvůli lidem. . Vidí, co udělaj i jejich modlám. . Sieglovi a spol. . nadávaj, kamenujou bus, transparent na plochu. . co teprv jemu. Navíc má práci u "18" a tomu se podle mě chce věnovat. . tam si našel pravou parketu k realizaci.

                            • Re: Žilina - Slavia 0:0

                              slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:11 |  
                              0 0

                              Třeba se mu stýská po návštěvách u baráku, třebas chce změnit fasádu rodinného domku.. :)

                        • Re: Žilina - Slavia 0:0

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:00 |  
                          0 0

                          Rozmyslet si to může prakticky vždycky, ale já jsem taky myslel, že to udělal ten sudí. Možná to Držmíšek naškrábal, sudí rychle kouknul19 / 18 a už byla chyba na světě. Každopádně je to jen dokreslení dnešní haluze..

                          • Re: Žilina - Slavia 0:0

                            slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:09 |  
                            0 0

                            Prakticky vždycky... A může se to i reklamovat? Jako že po pěti minutách zjistíš, že to střídání nevyšlo, tak že bys střídal jinak? :-)) Ne, jakmile je přerušená hra že už se bude střídat, tak se to snad změnit nedá. Pokud si to rozmyslí lavička...

                            • Re: Žilina - Slavia 0:0

                              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:22 |  
                              0 0

                              Myslim, že dokud hráče nevystřídáš, tak to můžeš vždy stáhnout. . ale hádat se nebudu.

                              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                                slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:26 |  
                                0 0

                                Myslím že dokud není ta hra přerušená a rozhodčí nedá pokyn ke střídání, pak je pozdě už...

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:33 |  
      0 0

      Jinak co jsem tak trochu nepochopil... Všechna tři střídání. Janda místo Jarolíma? V tu chvíli bych stáhl někoho jiného než Marka, asi Latku. Ale už po hodině hry to chtělo podle mě oživit v útoku, ať Šenkeříkem či Toleskim. Místo Ivany. A ne střídat útočníky v 89. minutě, to jsme chtěli udržet remízu bo co? A proč šel dolů Dušan? Už nemohl? Nevím no, zatímco proti Teplicím vytáhl trenér z rukávu esa, tak teď to nebylo ono.. :(

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        lucky-pilda     před 16 lety 27.11.2008 21:02 |  
        0 0

        Svento mel hlavne jit dolu nejpozdeji po puli, protoze byl prakticky nas nejhorsi hrac (asi nechal svoji "motorku" doma) ...

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:44 |  
          0 0

          Jenže na lavičce nebyl nikdo, kdo by jej dokázal nahradit... Jedině tam šoupnout třeba Goceho a zkusit hrát na tři útočníky či Milan Ivana by se stáhl více dozadu, ale to by byl příliš risk..

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:24 |  
            0 0

            Šenky, Janda, Šiklič. . zní to blbě, ale. . bylo co ztratit? Já bych řekl, že ne.

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:27 |  
              0 0

              Taky bych řek že nebylo... :)

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.11.2008 20:37 |  
      0 0

      No podle tohoto utkani to vypada, ze nejvetsi mezeru mame na levem zaloznikovi, kde totalne propadl Svento, ale vsichni vime, ze to neni pravda.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:38 |  
        0 0

        Možná propadl, ale neřekl bych že totálně...

  4. Re: Žilina - Slavia 0:0

    BARTjan     před 16 lety 27.11.2008 20:33 |  
    0 0

    z druhého poločasu bolely oči. Odpadla nám úplně záloha. Latka velmi špatný, bohužel i Belaid, trenér Jarolím je nepochopitelně nestřídá a nevim na co čekal ... Potěšil snad jen Ivana a překvapivě Jarolím toho moc nezkazil, naopak připravil jedinou šanci. Postup je po dnešku v nedohlednu ...

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      bongor     před 16 lety 27.11.2008 21:59 |  
      0 0

      O postupu se rozhodne až na Ajaxu.Hamburk určitě porazíme a potom to bude kdo z koho s holanďany.Ale podmínka je aby hrál Míša.
      Bez něj a Vládi Šmicra mi ta hra přijde trochu chaotická.Chybí organizátor.

  5. Re: Žilina - Slavia 0:0

    Wommi     před 16 lety 27.11.2008 20:35 |  
    0 0

    hra bez nasayebi, nudili se a sem tam jsem si rikAl, jestli se nahodou nedomluvili, jako ye cesko/slovensti bratri si tz bodz bratrsky rozdelej.
    kde je ta uporna snaha do podledni minuty?

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:38 |  
      0 0

      To máš tak, když trenér čeká se střídáním útočníka až do 89. minuty.. :)

  6. Re: Žilina - Slavia 0:0

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 20:43 |  
    0 0

    Špatný, špatný. Nezahráli jsme vůbec dobře, což se teda nedá říct ani o Žilině, přesto měla asi víc šancí. Dá se říci "klasický" letošní výkon na hřišti soupeře. Bojácný, docela upracovaný fotbal, všechno nám moc trvalo, Žilina nás dobře nastudovala, Švento a Krajčík se moc nedostali do hry. Překvapil mě Hubáček, hodně se hrnul dopředu, ale nebylo to, bohužel, moc platný:( Necka se snažil hodně chodil do soubojů, pro balony, podobně i Ivana, ale neměli dostatečnou podporu od zálohy. Dvojice DZ Žiliny to hodně třídila, skoro k ničemu nás napustili. MJ měl dobrý uvolnění Ivany, škody toho.. Ivana byl u dvou největších gólovek, rohle se v pohárech musí dotahovat.. Tohle neni Kladno nebo Žižkov, který nás pustěj do 15 za zápas. Postupně jsme ztráceli šťávu, závěr byl vyloženě protrápenej. Šenky tradičně na 3 minuty.. to už je jen taktický zdržování. Janda vnesl trochu vzruchu, ale moc platnej taky nebyl. Celkově je remíza asi spravedlivá, ale bohužel je to pro oba týmy málo, a to jsme ještě nemuseli mít ani bod. Při standartkách jsme dost plavali, měli jsme kiksy v obraně, chyby v komunikaci. . hašení na poslední chvíli. No, nejlepší hráč zápasu Adauto! Dobrý byl i Pekárik a Pečalka. U nás bych celkem pochválil oba útočníky, ale to hlavní se jim nepovedlo. Tak hurá na Hamburg! Jo, pochválil bych fandy..byli jste slyšet!

  7. Re: Žilina - Slavia 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 20:44 |  
    0 0

    Mě ten zápas maximálně rozčilil. Tohle je hra aspiranta na postup ze skupiny? Ani náhodou! Nedokázali jsme porazit Žilinu, která nás přehrávala s hráči jako jsou Šourek, Rilke či Leitner, to už je teda vážně síla. S postupem se asi můžeme rozloučit, protože tímhel fotbalem na Hamburk nebo Ajax ANI náhodou.
    Švento dneska absolutně nejhorší, v 2.poločase u míče snad jednou jedinkrát. Hubáček otřesný výkon, tohle není hodný výkon hráče Slavie. Latka naprosto to samé, nepřihraje, míč nespracuje, střela byla velmi mizerná. Belaid též nevytáhl nic z rukávu. Hodně se snažil Ivana, ale k ničemu.
    Míč nám odskakoval k žilinským, nepřihráli jsme si pomalu 3x za sebou, hráli jsme často středem , místo abychom hráli na krajích, Šventova rychlost dnes absolutně zmizela, hlavně že rozdal 20 lístků. KJ zápas prokoučoval ,vždyť každému muselo být jasné že když to nejde ani do 60 minuty že musí přijít někdo kdo to rozhýbe, ale on tam místo toho šoupl Jandu za MJ. Šenkeřík přišel až na poslední 2 minuty, to si to střídáni mohl KJ ušetřit.
    Jako poslední bych se chtěl zastavit u rozhodčího, který pískal dnešní zápas fakt hrozně, připískával žilinským, Ivanovu čistou hru tělem hodnotil jako faul, ovšem na druhé straně přesně toto pouštěl. Suma sumárum, jediné co mě dneska pobavilo byl věčně smějící se Adauto.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 27.11.2008 20:53 |  
      0 0

      No tak teda nevím, jak by musel Hubáček zahrát, aby jsi ho pochválil. To by asi si musel ten míč sám přihrát, obehrát pět hráčů, dát kličku brankáři a zavěsit pod víko, co? :))))

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 20:58 |  
        0 0

        Na začátku si nezpracoval uplně jednoduchej míč, mě je jedno jestli si dozadu uhraje svoje, ale dopředu je to nic, prostě nic:))

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:01 |  
          0 0

          Počkej, počkej... Nesplet sis strany? Já jen, že Hubáček to byl dneska kdo běhal po lajně, ne Matej.. :) Dneska to bylo celé na hlavu :)

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:04 |  
            0 0

            Hubáček běhal? Párkrát vyběhl dopředu,ale centr jeden uplně mimo a druhej na žilinaka. Ja nevim, prostě me Hub nepřesvědčil, dobře nebylo to uplně nejhorší,ale je to pořád průměr. Proč tam konečně nevyzkouší toho Šikliče spíš nechápu.

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:10 |  
              0 0

              Proti Příbrami ho zkusit může... A uvidíme, jak to bude vypadat. A šanci bych proti Příbrami dal od začátku i Volešákovi místo Latky, Jandovi místo Šventovi a Šenkeříkovi místo Ivanovi.

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:12 |  
                0 0

                Souhlasim s tebou, ale bojim se ze Latka opet nastoupi, jenze on stale a stale dokazuje ze muze hrat jen na tom stoperovi.

                • Re: Žilina - Slavia 0:0

                  slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:15 |  
                  0 0

                  Tak uvidíme, co bude. Myslím, že trenér asi nechá zase víceméně tu stejnou sestavu, ale nesouhlasím s tím. Klidně bych i obětoval zápas proti Příbrami a nasadil klidně i více než 3 nové hráče, důležité je aby si nejvytíženější hráči odpočinuli (Švento, Krajčík) a musíme taky najít něco, co by mohlo platit na obranu soupeře. Protože pokud budeme hrát jako dneska, tak HSV gól taky horkotěžko vstřelíme - leda za rozhodlého stavu.. :(

                  • Re: Žilina - Slavia 0:0

                    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:22 |  
                    0 0

                    A co teprv na Ajaxu, pokud tam předvedeme tohle? To tam asi ani nemusíme jezdit, kort když nám Ajax bude chtít všechno vrátit i s úroky. Na Příbram bych zkusil bud Kindela nebo Váchu, možná i Cisseho, co ale jistě místo Hubáčka Šiklice. A urcite Jandu a Šenkyho do základu

                    • Re: Žilina - Slavia 0:0

                      slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:32 |  
                      0 0

                      Snad bude už Tavares a Jarda Černý...

                        • Re: Žilina - Slavia 0:0

                          slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:47 |  
                          0 0

                          Tak ale stejně, ono teda by těch změn mohlo být i víc... Když se o tom teda tak bavíme, tak místo obou útočníků Šenkeřík, Toleski, místo Krajčíka Kindel, místo Hubáčka Šiklič, místo Latky Volešák a místo Šventa Janda? To je 6 změn oproti dnešnímu základu... Ale je fakt, že na Příbram by to stačit mělo a klíčový hráči jako Krajčík, Švento, Necid by si odpočinuli.

                    • Re: Žilina - Slavia 0:0

                      slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:38 |  
                      0 0

                      Možná i nechat odpočinout Necida, musí toho mít plný kecky... A přece jen: důležitej bude Hamburk, pokud chceme v UEFĚ hrát i na jaře musíme porazit HSV, jiná možnost není....

                      • Re: Žilina - Slavia 0:0

                        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:44 |  
                        0 0

                        Nebo ho nasadit treba na prvni polocas jenom. Nebo na druhý. Po dnešním zápase bude regenerace náročější. Každopádně Hamburg bude tvrdý oříšek, budeme muset změnit přístup o stoprocent, jinak nemůžeme uspět, přece jenom hamburk je kvalitativně mnohem víš než žilina. Naštěstí hrajem doma, snad se to ukáže jako výhoda.

                        • Re: Žilina - Slavia 0:0

                          slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:45 |  
                          0 0

                          Do základu bych ho asi nedával, nechal ho na lávce a pak ho tam šoup kdyžtak až v průběhu zápasu... Necka toho musí mít plný kecky.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:04 |  
          0 0

          Dneska mu bohužel sekundoval i Matej:( O to hůř, že Žilina sakra byla k poražení. Vypadá to, že už fakt meleme z posledního. . a to nás čekaj nejdůleežitější zápasy. Dva jsme už nezvládli. Teď v Příbrami to taky nebude sranda, terén bude asi na prd, bude to boj..Jsem zvědavej, co KJ postaví.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:12 |  
            0 0

            Já právě proto nechápu že jak jsme byli jalovi, ze to KJ nevidel a nerozhejbal stridani, dyt Senkerik na posledni 2minuty, to je vysmech

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            bongor     před 16 lety 27.11.2008 22:07 |  
            0 0

            To máš Bulldocku pravdu,taky mám nepříjemný pocit,že si ten podzim ještě můžeme v tý Příbrami pokazit.Ale na druhou stranu zase porazíme Hamburg.Ta UEFA už je pomalu na psychologa.Žilina je slaboučká a my jsme se k ní snad ze solidarity plně připojili.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          bongor     před 16 lety 27.11.2008 22:11 |  
          0 0

          Ale to bylo s Teplicema to samý.Zpočátku Hub zdatně pomáhal teplickým s jejich "útočením".napočítal jsem mu 4 přihrávky žlutomodrým během15 minut.Ale ty byly,přesně do běhu.Ale potom se vzpamatoval a šlo to.Zkrátka jak říkám,žádnej talent od boha to není.
          Všechno musí urvat vůlí.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:17 |  
            0 0

            Právě proto si myslím, že je to hráč na lavičku nebo do základu týmů jako Jablonec a pod. Prostě buď se chytí Šikolič, vypadal nadějně, nebo se najednou nade nějaký talent z juniorky a nebo protstě budeme muset někoho koupit, otázka je koho.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 20:56 |  
      0 0

      No, je fakt, že rozhodčí řadu situací docela divně otočil. Ale zase to nebylo tak tragický. Neřekl bych, že něco ovlivnil.. snad jen když se nám v první půli asi třikrát přimotal do cesty. :) Střídání přišlo pozdě, pokud teda pominu to, že od začátku se projevilo to, co jsme zmiňovali - náš pomalej střed zálohy nebyl efektivní dopředu ani dozadu. Neházel bych to na Latyho. . zapadl přesně do mozaiky, nebyl horší než zbytek. A vůbec.. tolik podrážděnosti a lability jsem u nás už dlouho neviděl. KJ by to měl pěkně srovnat do latě. Na Příbram postavit hráče širšího kádru. . místo Belaida Volešáka, více zapojit šenkyho. Třeba už bude k dispozici někdo z marodů. Šventík se mi taky moc nepozdává, neni v laufu už s Teplicema mu to nějak zvláš´t nevycházelo, bylo by dobrý, kdyby se mohl prostřídat s Jardou.

  8. .

    slaviaprag     před 16 lety 27.11.2008 21:14 |  
    0 0

    k cemu je titul, kdyz se pak v poharu hraje takhle? teda sezona bez vyhry v poharu, to je celkem spatny. Muze se stat este zazrak v podobe vyhry doma s hamburgem a pak remizy na ajaxu, ovsem ani to by mozna nestacilo na postup

    • Re: .

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:52 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám všem,
      když se přidám a budu žehrat, asi to bude v normě nás všech, že jsme výkonem našich hráčů asi poprávu všichni zklamáni. Jsem taky zklamaný. Zázraky se moc nedějí, tomu se musí jít naproti. A to jsme dnes nešli. Prostě jsme to odflákli a cesta v poháru bude teď už jen složitější a složitější. Posuzovat jednotlivé hráče už teď nemá cenu. Každý ať si to vyhodnotí sám za sebe a to hodně kriticky. A to se týká tentokrát i trenéra. Nenašel se nikdo, kdo by to zvedl a rozjel. Moc pasivní od celého mužstva. Snad to pomůže v dalších zápasech. Nic se nedostane zadarmo. Tak to přijměme a vraťme se k naší bojovnosti a rychlosti, ta nám pomůže. Makat a pracovat. To je cesta dál. Sokrates55

      • Re: .

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:05 |  
        0 0

        dobrý večer i Vám,
        Já hlavně nechápu pozápasový komentář KJ, který neviděl nějaké výrazné chyby, vlastně jen spílal Ivanovi za šance. A hlavně jeho komentář, že oba týmy chtěly vyhrát mi přijde velmi úsměvný. Přitom na lavičce se ošíval celý zapas.

  9. komunikace

    slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:43 |  
    0 0

    btw nevíte někdo kam se vytratila komunikace mezi brankářem a stopery? Proč Vaniak, když vidí že Brabcovi na záda dejchá Adauto, na něj nezakřičí? Proč to neudělá Suchý? Máme štěstí, že to Adauto nevyužil. Ale tohle sakra není první případ, kdy hráči spolu nekomunikovali. Oni si něco udělali a teď na sebe nemluví či co sakra?!

    • Re: komunikace

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 21:50 |  
      0 0

      žejo?Uplně jsme nad tím kroutil hlavou. Vůbec to nechápu oba na něj koukali. A to se nestalo poprvé, to samé Teplice i zápas předtím.

      • Re: komunikace

        slaviator     před 16 lety 27.11.2008 21:58 |  
        0 0

        Tohle nás mohlo stát i ten pracně ubráněnej jeden bod. Ne, teď vážně: ono to ale nebylo jen při týhle akci, ono to i dneska bylo víckrát, že nemluvili. Proti Teplicím se Brabec se Suchým (nebo Necidem?) srazili hlavam místo toho aby si jede z nich zakřičel a dal to do bezpečí, Vachoušek pak dal díky tomu gól. A kdybychom šli dál, hlouběji, do podzimu, tak takovejch situací je ještě víc. Nebylo to i před gólem Necky v Budějkách? Že si obránci nezakřičeli a pro změnu do toho nešel ani jeden?

    • Re: komunikace

      bongor     před 16 lety 27.11.2008 22:03 |  
      0 0

      To nikdy nevíš,znáš to z práce ne?Jste kamarádi,najednou si řeknete nějakou třeba maličkost a pokud je někdo trochu urážlivější,máš rázem po pohodě.Jak říkám,do toho skutečně nemůžeme vidět,Vidíme až následky.A taky to může být úplně jinak.Únava Ti někdy zkroutí pusu,že nejsi schopen ani toho zakřiknutí.Jsou to taky lidi,i když s mimořádnýma schopnostma.

      • Re: komunikace

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:09 |  
        0 0

        No jo ale neříkej mi že jsou rozhadaní navzájem Suchý, Vaniak i Brabec, to mi přijde jako nesmysl

        • Re: komunikace

          slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:17 |  
          0 0

          Přečti si, co k tomu píše na ofiškách Auxx...

          • Re: komunikace

            slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:18 |  
            0 0

            Pokud je to pravda, jako že neříkám ani ano ani ne, nevím... Tak pokud je to pravda, může to být jeden z možnejch důvodů taky? Uvidíme, třebas se o tom zmíní někdy v budoucnu Jiří :)

            • Re: komunikace

              marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:41 |  
              0 0

              No každopádně je to zajímavé, nevím jestli tomu věřit nebo ne, ale nedivil bych se ničemu.

      • Re: komunikace

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:17 |  
        0 0

        Zdravím Bongore,
        asi bude lepší se v tom už nepatlat. Pokud si naši hráči uvědomí, že to odehráli špatně, že to trošku posířil i trenér a podívají se na to s pokorou a slezou zase na zem k poctivé práci, tak prostě bude příští zápas jiný. Známe se přeci, prostě to dnes nikomu nešlo a plácali se v tom celý zápas. Prostě zatím nejsme žádný supervelkoklub a nesmíme si na to ani hrát. Nehráli jsme dnes to, co umíme. Chtěli jsme hrát jak "profesóři" a tak jsme dostali " štulec na vzpamatování". Sokrates55

        • Re: komunikace

          DKNL     před 16 lety 27.11.2008 22:46 |  
          0 0

          Jenže my takhle hrajeme každý venkovní zápas!

        • Re: komunikace

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 01:06 |  
          0 0

          Sokrate, vysvětli mi, co posířil trenér. Podle mne už nic lepšího v týmu nemáme a celý zápas na ně řve, aby útočili. Co jsem přehlédl, kde udělal podle tebe hlavní chyby? Sestava byla útočná, hráli jsme na dva útočníky, nastoupil žádaný Ivana, pořád ty Jarolímovy chyby nevidím.

          • Re: komunikace

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 07:51 |  
            0 0

            Zdravím Vás pane Huzgi,
            omlouvám se, že odpovídám až teď, ale v jednu hodinu v noci už jsem tu naši marnotu radši přerazil neklidným spaním. Trenér to trochu posířil tím, že pokud viděl, že nemáme potřebnou jiskru a začínáme okolo šesesáté minuty uvadat, měl jít na hřiště daleko dříve Šenkeřík (proti agresivnímu soupeři to umí), dolů měl jít místo Jarolíma Belaid, místo Šventa měl jít Toleski, trenér se opravdu měl pokusit zvýšit agresivitu větší útočnou silou, kromě Necida jsme žádný presink a napadání ve druhé půli nehráli a nechali jsme se zatlačit. Ivana měl jít dolů a na jeho místo měl pomoci Necidovi Latka byl by tam platnější. A Janda měl zůstat u Krajčíka, ten se s Volešákem motal pořád někde u středového kruhu a než si řekli jak na to, byl konec. Proč např. trenér neodtáhl to ho jejich def. záložníka naším hráčem mimo střed hřiště. Takhle jsme do něj nabíhali středem a on nás tam v pohodě ubránil i s Vomáčkou. Jenomže, já nejsem generál po bitvě pane Huzgi, je to jen můj názor a dneska už jsem také klidnějí a spíš mě napadá, jestli naši cjlapy nejsou taky trochu vyšťavený, jestli u Dušana to nebylo přemotivované atd. atd. Tak asi tak ..... Sokrates55

            • Re: komunikace

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 09:34 |  
              0 0

              Aha, tak tomu rozumím. Střídání MJ jsem taky nepochopil, ale zase nevím, jestli nebylo nějak vynucené. Myslím, že takticky zasahovat a měnit rozestavení v průběhu zápasu lze jinak už těžko. Mám pocit, že náš tým nemá na mezinárodní úroveň zkušenosti, doma podobné zápasy nehraje a ty na evropském poli na podzim a pak dlouho ne. My se vždy chlácholíme, že i tak získáme zkušenosti, ale ono to za ten rok vždy nějak vyprchá. Navíc hrajeme na evropském poli vždy o moc, tak volíme (možná i nechtěně a bez trenérských příkazů) defenzivní pojetí. Tak jak jsme doma lepší v útoku, tak v letošních pohárových zápasech u nás převyšuje defenzíva ofenzívu.

              • Re: komunikace

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 09:53 |  
                0 0

                Jsem rád, že jste mne pochopil.
                Nechci si hrát na nějakého chytrolína, nechci objevovat nějaké skryté schizofrenické postupy, zda se někdo pohádal a podobně. Prostě ten zápas nám vůbec nevyšel a i to je prostě normálně možné. Pokud si vzpomenu na sebe a mé nepovedené "věci", tak se musím sám sobě lehce s ironií usmát. Ale důležité je, aby ani na tento zápas naši chlapi "nězabudli" a aby je to vrátilo na tu správnou cestu k naší hře a pojetí. Připouštím, že asi opravdu na hřišti vůbec neplnili to, co jim třeba trenér řekl při určení taktiky - protože nevěřím, že takhl KJ chtěl, aby hráli. Ale jinak jsem to už překousal, horší by byla prohra. Třeba to bude úplně obyčejná "únava materiálu" a je po senzacích. Sokrates55

    • Re: komunikace

      whiplash     před 16 lety 27.11.2008 22:33 |  
      0 0

      ja bych vedel, kam se vytratila .... :-)
      opravdu si nemuzu pomoct, ale nas tym proste nema poradneho lidra/sefa. Vykon byl bezkrevny a jen diky Adautove neschopnosti
      jsme neprohrali.

      BTW. - zadnou nasi golovku jsem nezaznamenal... asi si mysleli, ze se Zilina porazi sama

      • Re: komunikace

        slaviator     před 16 lety 27.11.2008 22:42 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoc, ale Latka by mi na stoperu seděl asi víc než Brabec... :)

  10. Re: Žilina - Slavia 0:0

    huhu     před 16 lety 27.11.2008 22:29 |  
    0 0

    není se čemu divit. s průměrným destruktivním obráncem Latkou na místě konstruktivního záložníka díru do Evropy jistě neuděláme. říká se sice, že jeden hráč mužstvo nedělá, ale prupovídky neplatí pokaždé, že? troufám si tvrdit, že bychom bez něj v deseti hráli líp:)

  11. Re: Žilina - Slavia 0:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 22:46 |  
    0 0

    Zdravim, tak zapas to byl skutecne spatny, bez kombinaci, strel, sanci, jen boj bez vetsi kvality. nase liga je na tom skutecne zle, kdyz teprv pri vyjezdu na slovensko se dostaneme k tymu, ktery s nami stiha behat, presuje, vytvariu tlak na hrace, nasi kluci se s tim najednou nemohou vyrovnat, jakoby ceska liga byla souborem tech nejlinejsich a nejpomalejsich hracu. Snad zapas v boleslavi byl podobny, v zasede bych napsal totez co po zapase ve Vaslui. Nasi hraci neumi hrat pod tlakem, nedokazou se vyrovnat s presingem. Zilina na tom ale byla podobne, proto ani ona se krom jedne tutovky audauta do niceho nedostala. Na druhou stranu si rikam, jestli to neni prilis prisne hodnoceni, Zilina ma svoji kvalitu a tymy jsou holt dost vyrovnany, nakonec i vEvrope uz Zlina ukazala, ze to neni spatny tym.

    Individualne tezko hodnotit, pochválil bych snad Ivanu, ktery podle me zahral hodne kvalitni zapas, jako jediny dokazal prejit jeden na jednoho a presne prihrat, ostatnim mic pod tlakem uskakoval, prihravali si do speku, atd. V obrane hral s prehledem Mara Suchy. Mozna bych pochvalil Huba z toho pohledu, ze zahral na sve schopnosti velmi dobre. Ze bude mit MJ problemy, se dalo cekat, byt ta jeho prihravka na Ivanu byla krasna, zklamal me Belaid, od nej jsem cekal vic, Dusan hral dobre prvni puli, pak se vytratil, skoda ze pri jeho prunicich se ostatni nedokazali tak rychle ani presunout do vapna nebo pred nej, aby byli k dispozici pro centr. Na Latku to bylo moc rychle, takovyhle zapas proste na DZ hrat nemuze.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.11.2008 10:16 |  
      0 0

      No, s druhym odstavcem zasadne nesouhlasim. MJ mel podle me nejmensi problemy ze vsech, stihal hrat dopredu i dozadu. Naopak Dusanovi hrozive nevysel prvni polocas, kdykoli mel mic, tak o nej prisel, nezahral snad jedinou dobrou akci. Do vapna od nej doletel snad jediny centr a ten sel na hlavu prvniho stopera.
      Kdyz se kritizuje MJ, ze mu strasne trva, nez si zpracuje mic a otoci se s nim, tak totez ve dvojnasobne mire platilo vcera i pro Belaida. Mozna to je jen ztrata formy, ale protoze to uz plati delsi dobu, tak by mozna bylo dobre zmenit pohled na to, ze TJ je pilir tymu a klicovy hrac a MJ je nahraditelna soucast, jez by bylo mozna i lepsi vypustit.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 10:28 |  
        0 0

        Ja to videl tak, ze Belaid hral stejne jako MJ, tedy prumerne az podprumerne. Co prosim te vytvoril Jarolim krome te jedne prihravky? Jak ze stihal dozadu? nestihal a hodne fauloval. Nebyl videt stejne jako ostatni zaloznici, nedarilo se mu stejne jako ostatnim prehrat zlinskou zalohu. Dusan byl v prvni puli hodne aktivni, ale je pravda, ze se neprosadil, byl zkratka dobre ubranenej. Ale vyvinul alespon nejvetsi aktivitu (krom Ivany). Myslim, ze ve druhe puli to byl z jeho strany slabsi vykon, tam uz nebyl videt.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 28.11.2008 10:37 |  
          0 0

          Stihal dozadu, tim myslim, ze se stihal zapojovat do braneni. To Belaid po ztrate mice smerem dozadu jde a nebezi - proto samozrejme nefauluje, protoze vetsinou brani jini - treba Marek Jarolim. Ano, nebyl to zadny super zapas od zadneho z nich, ale jak pisu, Marek se aspon snazil pomoci v defenzive, kdyz to neslo dopredu. Je na nem videt, ze se to snazi strhnout a hrat aktivne. To mi u Belaida uz dobry mesic chybi.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 10:45 |  
            0 0

            No nevim... esli se spis nesnazis hledat argumenty pro MJ.. nepochybne hraje Marek s vetsim nasazenim nez driv. Jejich vcerejsi vykony bych ale hodnotil dost podobne, dopredu i dozadu, nevsiml jsem si, ze by MJ vice branil nez Belaid. A jak jsem psal, vetsi zklamani to pro me bylo u Belaida, pac jsem od nej cekal vic. Tobe zrejme u "tveho":-))) MJ staci, ze se vrati tak, aby fauloval, treba i za cenu standartek.. nevykladej si to nejak spatne, myslim to spis v legraci, me fakt nebavi ten boj o MJ, ale nemuzu si pomoct, kdyz u tebe nebo u Huzgiho i po jeho slabem vykonu ctu tohle, tak to vypada, ze v tom boji o MJ chcete mermomoci pokracovat...

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 28.11.2008 10:50 |  
              0 0

              Opakuju, nebyl to zadny super vykon, ale ze zalohy hral podle me nejlepe, Belaid hral jeste hur, Svento byl podle me nejhorsi z celeho tymu a Latka je proste Latka.
              A na svou cest muzu rict, ze me nikdo neuplatil vyrobky znacky Umbro, jako novinare deniku Sport, kteri to vidi stejne.

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 10:59 |  
                0 0

                :-)). vuci dusanovi mi to prijde dost nespravedlivy, i kdyz dobre nehral. Nejhorsi byl Latka, ale nevycitam mu to, je to stoper a na tohle proste nema predpoklady.

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 28.11.2008 10:52 |  
              0 0

              A jeste k tomu boji - ja zadny boj nechci. Ale nelibi se mi, kdyz se prakticky v kazdem hodnoceni delsiho obdobi napise, ze klicovy hraci, na kterych nase hra stoji, jsou ti a ti a ti a Belaid. Proto tvrdim - posledni mesic nase hra stoji na Jarolimovi, ne na Belaidovi a bylo by fajn, kdyby si toho nekdo vsiml. A ne tim zpusobem, ze system hry Belaidovi nevyhovuje a ze mu to kazi hraci, kteri se kolem nej motaji.

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 11:03 |  
                0 0

                posledni mesic jsou jejich vykony srovnatelne. vic ze me nedostanes..:-)). ale myslim to vazne. Belaid trochu ubral a MJ pridal, ale neni to tak, ze MJ je klicovy a Belaid jen flink, ktery je z formy. to pozor..:-))

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      mitsu     před 16 lety 28.11.2008 14:58 |  
      0 0

      martyni,ze bys marka nepochvalil i kdyby dal hattrick v poharu?:-) nezahral nic uzasnyho,ale dal genialni prihravku,ze ktery mohl byt gol a mohli sme mit tri body.jinak s ostatnim souhlas

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 16:32 |  
        0 0

        ale on nedal hattrick (zatim ani v ceskem:-)) a za minuly zapas s teplaky jsem ho pochvalil:-)). jedna skvela prihravka je fajn, ale ne za 90 min.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            mitsu     před 16 lety 28.11.2008 17:22 |  
            0 0

            tak zas uprimne receno,nemuzes cekat,ze takovejhle prihravek da 4,nebo 5.a neni to jenom o tom nahravajicim,ale i o tom,jestli si tam endko nabehne a jestli ma vubec komu nahrat..a uroven ceske ligy je nekde jinde.jinak k ty kritice dozadu,myslim ze dozadu je mnohem lepsi nez belaid.myslim,ze zahral slusne,belaida mam rad,ale marek byl lepsi.tot muj skromny nazor.jinak ivana se zacina rozehravat z cehoz mam velkou radost.mel sem ho rad uz ve slovacku.prijde mi,ze je jedinej,kdo umu prejit jeden na jednoho v nasem tymu.v poharuu je tahle nemohoucnost videt dvojnasob

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 17:41 |  
              0 0

              tak napr. Milan nebyl muj oblibenec, nelibilo se mi, ze hodne pada a chybi mu nasazeni, o to vesti mam radost, jak se rozehrava, podle me byl jedinym slavistou, kterej ve hre dopredu predvedl skutecnou kvalitu, vyrovnal se s presingem, vyhraval souboje jeden na jednoho, prihraval i pod tlakem presne. Mj jako tvurce hry se s tim tlakem takhle nevyrovnal a hodne akci kazil stejne jako ostatni zaloznici, takze ho nemuzu hodnotit lepe. To nic nemeni na tom, ze ta prihravka byla vyborna, stejne jako nabeh Ivany.

  12. Re: Žilina - Slavia 0:0

    Wommi     před 16 lety 27.11.2008 22:49 |  
    0 0

    ..co mi docela prekvapilo, nema to vztah k utkani, ale byly reklamy okolo hriste,..musim rict ze jsem celkem koukal, kdyz jsem videl ze maji okolo hriste nikoliv pouze panely, nebo ty otacivy reklamy a ferovy elektronicky panely jako v anglii, musim rict ze bych to od slovenskyho mancaftu necekal...
    libilo se mi to, uplne si doverdu predstavit, jak by to bylo pekny byt to v edenu!
    M.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      martin08     před 16 lety 28.11.2008 11:47 |  
      0 0

      taky me to prekvapilo,to nemaj zadela vsechny velkokluby, a taky by me zajimalo na kolik ta sranda vyjde. taky bych si to doved v edenu predstavit :) akorat bych z toho moc nemel, chodim na vychodni :)

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 28.11.2008 13:39 |  
        0 0

        pod dva miliony tahle sranda není... btw my ji měli pujčenou na Palermo :)

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          Wommi     před 16 lety 28.11.2008 13:43 |  
          0 0

          hehe..no ja taky sedim na vychode..takze leda bychom to videli na stranach,..mozna naprtoti..ale to by slavka musla mit hodne inzerentu:))))

          ..jinak myslim ze by to nebyla spatna investice..jednou koupis a pak to mas naporad!
          M.

  13. Re: Žilina - Slavia 0:0

    tolsimir     před 16 lety 27.11.2008 22:58 |  
    0 0

    Vzhledem k vysledku z Hamburku nadeje na postup ozila. Chce to postoupit HSV, verim, ze je to realne. Hamburk neni venku dobry, faktor Eden snad zapusobi. Pak bychom mohli i prohrat na Ajaxu, jen by musela AV bodovat v Nemecku

  14. .

    slaviaprag     před 16 lety 27.11.2008 23:02 |  
    0 0

    prohra hamburgu je spatnej vysledek pro slavii. ted hamburg bude muset vyhrat a utkani nepodceni. teda skupina se celkem zamotala

    • Re: .

      tolsimir     před 16 lety 27.11.2008 23:15 |  
      0 0

      zalezi jak to beres, pokud by vyhral hamburk, tak bychom museli vyhrat na ajaxu. A podle me bude snazsi teda vyhrat doma s hsv

      • .

        slaviaprag     před 16 lety 27.11.2008 23:17 |  
        0 0

        to prave vidim obracene.

        kdyby vyhral hamburg, tak by do prahy prijel s nahradnikama, pac uz by mu o nic neslo, a slavia by spise vyhrala. navic by pak mela body 4, ajax jen 3 a ajax by v poslednim zapase musel.

        Nyni doma musime hamburg porazit (jako v prvnim pripade), ale hamburg prijede do prahy s potrebou urvat 1 bod kterej mu bude stacit k postupu...

        a to je horsi vychozi pozice pro slavii

    • Re: .

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 23:16 |  
      0 0

      no zatim se nezamotala.. zamotat se muze, esli porazime hamburg...

      • .

        slaviaprag     před 16 lety 27.11.2008 23:18 |  
        0 0

        tak ten musime porazit tak jako tak - jinak je konec definitivni. ovsem ted ani to porazeni hamburgu nemusi znamenat postup :(

        • Re: .

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.11.2008 23:39 |  
          0 0

          ale kdyby hamburg dnes vyhral, stejne by nam nestacilo, kdybychom ho pristi tyden porazili.. stejne bychom proti ajaxu potrebovali alespon bod. je ale pravda, ze proti ajaxu bychom to meli ve vlastnich rukou, pac ajax uz ma 3 zapasy za sebou, je to tak? takhle se budem muset spolehnout na vysledek hamburg - villa.. ale o tom at radej napise quelhar nebo nekdo, statistiky a kombinace, to neni nic pro me.. :-))

          • .

            slaviaprag     před 16 lety 27.11.2008 23:47 |  
            0 0

            bylo by asi trochu lepsi, kdyby vyhral hamburg. samozrejme to dycky mame ve svych rukou - 2x vyhrat a je to doma :)
            ovsem ted bude mit hamburg motivaci no a na ajaxu to bude tezky i kdyz motivaci mit nebudou...

    • Re: .

      martin08     před 16 lety 28.11.2008 11:01 |  
      0 0

      Spekulace co by kdyby HSV remizovalo s Ajaxem, jsou uplne zbytecny. Stejne tak jako ze kdyby jsem vyhrali v Ziline. Timto jsme ale prisli o moznost jet na Ajax na vylet a s nejvetsi pravdepodobnosti tam musime vyhrat a to i za repokladu ze porazime HSV.
      HSV totiz podle me Villu doma porazi, Villa bude mit postup v kapse kdyz neprohraje s Zilinou. V pripade vyhry Ziliny (a nase s HSV) by se sitace teprve zamotala ale tuto moznost zde vyloucim!

      Zbyva odehrat:
      Villa-Zilina "neprohra" Villy ji v podstate zajisti postup
      Slavia - HSV vyhra Slavie
      HSV - Villa podle me vyhra HSV, Villa narocnej program na ostrovech pres Vanoce, a za prepokladu ze "neprohraje" s Zilinou bude mit postup v kapse
      Ajax - Slavia pro postup musime vyhrat..

      1. A.Villa 9 i kdyby 7
      2. Ajax 6
      3. Hamburk 6 po prohre s nama a vyhre s Villou
      4. Slavia 4 po vyhre s HSV
      5. Žilina 1 i kdyby 2

  15. Re: Žilina - Slavia 0:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 01:00 |  
    0 0

    Velké zklamání, hra Slávie dost za očekáváním. Vaniak 7, nic nezkazil, působil jistě, vyřešil celou řadu situací, Krajčík 5, snažil se běhat, neodvážil se tolik co v lize, beru mu bod za drsné oplácení, po kterém měla být červená, Suchý 4, dozadu bezchybný, pro konstruktivní rozehrávku nula, Brabec 5, své si uhlídal, za jednu chybu ani nemůže, nikdo mu nekřikl, útok moc nepodpořil, Hubáček 6, z obrany jasně nejlepší, obranu pohlídal a velmi často byl i vepředu a docela úspěšný, Belaid 3, zápas ho opět nebavil, pro tým neměla jeho hra žádný přínos, M. Jarolím 7, jediný, který měl nápady, chtěl běhat, hrát, bohužel v tom byl hodně osamocen, měl krásné momenty, např. přihrávka na Ivanu, který ji zazdil, když odešel, bylo jasné, že Slavia se už k žádné šanci nedostane, Latka 6, skvěle vyhlavičkoval mnohé ošemetné situace a občas se objevil i na hrotu (v tom má proti Tavaresovi velké plus), málokdy se však úspěšně zapojil do kombinace, Švento 2, zápas mu absolutně nevyšel, jakoby na hřišti ani nebyl, Ivana 4, jedinou šanci totálně pohřbil a ani jinak v útoku nezářil, Necid 4, bojoval, ale opět ukázal, že proti silnějším soupeřům (všechny poháry a zápasy se špičkou v lize) zatím neumí, za celý zápas nebyl ani v jedné šanci a nebyl tam ani náznak šance. Celkově byl zápas ze strany Slavie nepovedený, někteří hráči předvedli, že na mezinárodní scénu ještě nedorostli. Ale nevadí, jako fanoušek Slavie stejně dávám přednost vítězství v derby než nad nějakým klubem ze Slovenska....

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      LordEdmund     před 16 lety 28.11.2008 09:40 |  
      0 0

      Duśan byl hodně śpatnej :-( možná to pro něho bylo sloźité hrát na Slovensku a těžko soudit co si vśe musel od čobolů vyslechnout,navíc dostal brzy žlutou kartu,když se podle mě snažil zabránit střetu a ne držet soupeře,jak naznačoval komentátor. Matej byl taky podrážděnej a měl být vyloućenej za "pohlazení" ale poborský. Latka se na hrotu objevil asi 2x ,ale jednou měl pékné připravenej balon na stŕelu a bohužel to pokazil :-(. Nejlepší byl po Vaniakovi asi Jarolím s Ivanou i když i být nejlepší v tomto zápase znamená podat spíśe podprůměrný výkon.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      Ravik     před 16 lety 28.11.2008 10:09 |  
      0 0

      tak přiznávám, že jsem se díval v hospodě na hodně mizerné plátno... s Tvým hodnocením i tak celkem souhlas ALE takové diametrálně odlišné hodnocení Belaida s Jarolimem?? Jarolímovi Krásné momenty?? Které? Ok jedna nahrávka na Ivanu (když to předtím celkem pěkně vykombinovali TJ s Dušanem a na Marka posunuli)... ale jinak to byla šeď jako všichni ostatní. Ve druhý půli jsem si MJ všiml asi poprvé v 65. min Jinak zase jeho klasika (špatné krytí balonu při jeho vedení, pár zbytečných ztrát ve středu hřiště, opět faul na nebezpečném místě kolem 16tky... takže stejná bída jak celá záloha). Ale možná je můj pohled na něj zkreslený díky kouřovému oparu v hospodě :-)

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        martin08     před 16 lety 28.11.2008 10:23 |  
        0 0

        Tak to by me zajimalo jak bys ohodnotil Belaida!!
        Jinak rozhodci piskal celkem zvlastne, pripadalo me ze kdyz spadnul nekdo ze Ziliny byl to faul, kdyz ze Slavi, nic nebo to obratil proti nam. Jinak, nechapu stridani - resp. nestridani, bylo videt ze hraci na plose nic nevymyslej, Volesak se Senkerikem meli prijit nekdy okolo 70min. Chovali jsme se presne tak, jak kdyz horsi tym drzi plichtu 0:0 venku. Stridani v 90.min, rozvazny odkopy Vaniaka. Zilina nas mela dobre precteny - viz osobka na Krajcika, tudiz bylo utoceni na Hubackovi, i kdyz proti nemu osobne nemam averzi jako nekteru lide, ale takovej tahoun dopredu to neni. Vubec 1.pule se tahala prevazne pres nasi levou stranu. Nelibil se mi Ivana, i kdyz "udelal" obe dve nase jediny sance. Ono jit do takovyho zapasu od zacatku je neco jinyho nez pri tlaku v Edenu. Matej rikal ze to bylo v hlavach, a doufam ze mel pravdu. Dobre asi i duel mezi HSV a Ajaxem neskoncil plichtou. Na postup podle me mame, ale timto musime zahrat i na Ajaxu, doufal jsem ze tam se pojede jen na vylet. V dnesni dobe i kdyz si to nekteri lide asi nemysli, je snadnejsi porazit Hamburk nez Zilinu. I kdyz kazdy zapas je jiny. Ale kdyz si vezmete, prehravali jsme 4.klub anglicky ligy, ale ne 2.klub svk ligy..

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 10:24 |  
      0 0

      Huzgi, ještě někdy někomu vyčítej, že není objektivní. Stejně jako jiní i ty máš své oblíbence a na tomhle hodnocení je to pěkně vidět. Jarolím 7 a Latka 6??? Mj jako tvořivý záložník vytvořil jedinou pěknou přihrávku za celý zápas, jinak už jen pár faulů, když nestíhal dozadu. Latka většinu souboju kvuli svému rychlostnímu hendikepu prohrával, jako defenzivní záložník nestíhal zastavovat utoky soupeře. Do útoku se tlačil víc než tavares, nicméně k čemu to je, když každou akci vepředu zkazil, měl jednoznačně největší počet zkažených přihrávek. Jediné pozitium hra hlavou. Belaid podle mého předvedl uplně stejný výkon jako Jarolím, tedy průměrný, přispěl stejně jako ostatní k tomu, že naše záloha žilinskou mírně řečeno nepřehrávala, tedy spíš tomu bylo naopak. podle tebe 3, jarolím 7!!! Ivana byl nejlepší slávista na hřišti, i když podělal dvě šance. Suchý udělal míň chyb než Brabec. Švento byl v rpvní puli hodně aktivní, většina akcí šla po jeho straně, neměl dostatečnou podporu od ostatních hráčů, vytratil se až ve druhé puli. Já bych se toik nerozčiloval, kdyby jsi sám dříve jiným nevyčítal jejich neobjektivitu, jasne, kazdej to vidí jinak, ale začínejme všichni nejdříve u sebe.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        mart     před 16 lety 28.11.2008 11:00 |  
        0 0

        Nevim, k zapasu se radeji vyjadrovat nebudu. Ale kde je rozcilovani???? Martyni, Vy tvrdite, ze hral Jarolim a Belaid stejne, Huzgi to vidi jinak. Po vetsine zapasu jste to Vy kdo vidi, ze Belaid byl o parnik lepsi nez Jarolim(a pak Huzgi[anebo treba ja:)] je nazoru jineho)..... Nejde mi do hlavy kdo je ten s temi oblibenci? Je to Huzgi? jste to Vy? nebo, .... nejste to nahodou oba? A neni to tak nahodou spravne? Proc by sme meli vsichni videt vsechno stejne? Vy jste trochu vic kriticky k MJ ( a ja to celkem chapu), a Huzgi je treba vic kriticky k Tijanimu (nemusim Vam vysvetlovat, ze i to chapu celkem dobre, viz jeho povestne "vypadky"). Ja mam obcasne vyhrady i k vsemi opevovanemu Tavaresovi. Tak to je, a nejsem si jist, ze by bylo nezbytne nutne, aby tomu bylo jinak.
        Co se tyce Latky, tak jsem mel subjektivni pocit, ze Huzgi hodnotil jako "rozumnou" nahradu za Tavarese (ktery je pochopitelne ve vetsine pripadu lepsi nez Latka, a proto je i (povetsinou) Jarolimovou prvni volbou), a pouze poukazal na nektere faktory, ve kterych je treba Martin lepsi nez Tavares. Ze k nim nepatrei rychlost, nebo start na balon je jaksi (bohuzel) nabiledni.zdravi mart

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 11:09 |  
          0 0

          Ja se az tolik nerozciluju, marte. Ale prijde mi to trochu paradoxni, ze prave Huzgi (alespon si to takhle pamatuju, kdyby ne, tak se omoouvam) nekolikrat tady nelibe nesl, jak jsme neobjektivni, ze stale nadavame jen na MJ. Ja si naopak myslim, ze je to v poradku, kazdej ma svuj pohled, tj. souhlasim s vami. Tj, pokud nekdo ma sve oblibence a hodnoti zapas Jarolim 7 a belaid 3, svento 2 a ivana 4, neberu mu to ale at prosim se nezlobi na jine, ze jsou neobjektivni:-))- Co se Latky tyce, myslim ze "rozumna" volba za Tavarese to neni, coz mu nevycitam, je to stoper. Do zakonceni se dostava, ale zatim ani v jednom ze trech zapasu ho nezvladl nebo v koncovce nezvolil dobrou prihravku, cimz akci zazdil. Tedy snaha hrat dopredu je chvalyhodna, ale lepsi by bylo, kdyby se o to starali hraci, kteri to umi. Latkovo nadani smeruje k mistu stopera.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 28.11.2008 13:46 |  
            0 0

            Znáš to... Všichni jste neobjektivní, jen já mám pravdu! ;)

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              mart     před 16 lety 28.11.2008 19:29 |  
              0 0

              Presne :D, .... snad bych jen dodal, ze ja taky :D

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 13:52 |  
            0 0

            Díky Marte, už ani nemám co dodat. Jinak myslím, Martyni, že jsem pojem neobjektivní nepoužíval, jen jsem proti názoru jiného stavěl názor svůj a ten mohl a může být jiný. Pojem objektivita si myslím do rejstříku pocitů fotbalového fanouška ani nepatří. Tavarese uprostřed zálohy vidím jako nutnost, pokud je zdravý, není to hráč na lavičku, nicméně jako ofenzivně laděnému divákovi mu v duchu vyčítám, že se neobjevuje v koncovce, i když by na to podle mne měl. Stejně to samé je důvodem, proč ocením více hru Ericha, který je vidět s rozehrávkou i ve středu pole a v zakončeních, než Marka, který perfektně odvádí hru dozadu, ale dopředu to zatím není nic moc. Vždy se mi líbili útočně ladění střední obránci viz třeba Luboš Kozel... Jarolímovi jsem přidal v důsledku té bídy a beznaděje, která se rozhostila nad naši hrou po jeho vystřídání, s ním najednou odešlo vše dopředu a zůsta jen strach o výsledek...

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 16:19 |  
              0 0

              Nevim, mel jsem pocit, ze zrovna ty ses nekolikrat ozyval, ze jsme proti nekomu zaujati nebo zli nebo neobjektivni, jestli to tak neni, tak se omlouvam. Ja sam samozrejme mam svy oblibeny hrace i mene oblibeny, nemyslim lidsky, ale fotbalove. Myslim ze jsi psal - jak je mozny, ze nekteri maji nektere hrace radeji, jine zas jen kritizuji. Kdyz jsem tedy cetl tve hodnoceni dnesniho zapasu, jen z tohodle pohledu mi prislo vhod se ozvat, pac Latka 6, Jarolim 7 - Belaid 3, Svento 2, hm..

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      harry     před 16 lety 29.11.2008 00:15 |  
      0 0

      4 huzgi:Bohužel je opět vidět tvá až místy komická tendenčnost...dále radši nekomentuji,opravdu to nemá smysl.......

    • Re: Žilina - Slavia 0:0, OFSAJD ????

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 13:43 |  
      0 0

      no jo.. byl to regulerni gol...a taky mel milan dat normalne gol z takovyhle pozice sam..

      • Re: Žilina - Slavia 0:0, OFSAJD ????

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 13:55 |  
        0 0

        No bohužel nevidíme balon, takže nevíme, jestli je to moment přihrávky nebo jestli už je balon někde u brány. Nicméně mne moc překvapilo, že na začátku 21. století nemá slovenská televize lepší ofsajdový záběr a vůbec limitní situace, které mohly vyznít pro Slavii, nikdy nebyly opakovány...

      • Re: Žilina - Slavia 0:0, OFSAJD ????

        slaviator     před 16 lety 28.11.2008 14:23 |  
        0 0

        Nebyl, v době přihrávky na Milana byl Necid v ofsajdové pozici, která by byla mrtvá, kdyby se nezapojil do hry... Kdyby Milan vstřelil gol, platilo by to - jelikož dorážel Necid, neplatilo...

        • Re: Žilina - Slavia 0:0, OFSAJD ????

          tolsimir     před 16 lety 28.11.2008 14:48 |  
          0 0

          Podle tehle logiky by se utocnik, ktery byl v dobe prihravani si mezi stopery na chvili v ofsajdove pozici az do preruseni nemohl zapojit do hry

          • Re: Žilina - Slavia 0:0, OFSAJD ????

            slaviator     před 16 lety 28.11.2008 14:53 |  
            0 0

            Proč by nemoh? Nejdřív se z té ofsajdové pozice musí dostat... Tím, že se vrátí před předposledního hráče soupeře (tzn ne nutně to musí být vždy poslední obránce) A to se Necid očividně nedostal. Leda že bys jako posledního hráče soupeře počítal pomezního rozhodčího a předposledního brankáře :)

              • Re: Žilina - Slavia 0:0, OFSAJD ????

                slaviator     před 16 lety 28.11.2008 15:05 |  
                0 0

                To že uznal někdo Nistelooyův gol nemusí znamenat, že to bylo správně vyhodnoceno. A za druhé to je trochu jiná situace... Každopádně je škoda, že ta kamera není v jiném uhlu, v Žilině. Ale muj první dojem byl, podle obrazu, že to malej ofsajd byl, ale malej ofsajd je taky ofsajd. Bavil jsem se teď s kolegou co tam byl, viděl to na stadaku a říká, že to byl minimálně půlmetrovej ofsajd. Tak já nevím no.

  16. Re: Žilina - Slavia 0:0

    Jiri1     před 16 lety 28.11.2008 14:24 |  
    0 0

    Zdravim, bohuzel je to uz skoro jasne , pro letosek jsme z Evropskych poharu asi venku, spasil by nas jen zazrak a ty se jaksi tymu Karla Jarolima prilis v poharove Evrope letos nedari,Hlavni priciny selhani, jednoznacne sestava ve ktere byli mozna zastoupeni spise defenzivni typy , hlavne osobni vlak Latka ci eskamoter Hubacek. To predurcilo obraz hry, kfdy jsme se temer nedostali nadostrel souerovy brany. Tady bych se zastavil, jiz dlouho se vedelo, ze to co staci v lize , nebude stacit v poharech a presto se s tim nic neudelalo. Pak jiz stacilo par zraneni, mozna trochu prisnejsi metr rozhodcich a nas tym opet totalne selhal stejne jako s Vasluji ci pred tim s Forentinou. Dalsi chybou je bezesporu, ze nas milovany a uctivany polobuh jmenem Karel Jarolim jaksi zapomel, ze existuji odchovanci a ani pri nedobre situaci hlavne v zaloze nesahnul do becka treba pro Simecka ci Javorka a o Vasounovi ani nemluve. Vse je jako obvykle komentovano zbabele bez znalosti faktu, takze Latka, ktery tezko snasi sezeni jako nahradnik pohrozil odchodem ke konkurenci a razem svete div se hraje a to i presto , ze do sestavy temer herne nesedi. A samozrejme nelze opomenout ani to , ze nikoliv herni kvalita, ale vetsi motivace neboli premie kterymi se ve Slavii hodne pri podobnych zapasech setri hraji take roli a je rozdil jestli maji hraci soupere slibeno pri postupu ze skupiny temer 2x tolik co my. Nemohu opomenout, ze mi jaksi chybela i soustredenost hracu na tento klicovy zapas, nekteri pilne zajistovali vstupenky , jini jeste v den odjezdu pilne nakupovali ..... O marodce jsem jiz mluvil pri lize , ale rad bych pripomenul zahadne zraneni Tavarese, ktery muze parit do rana na diskotece , ale nemuze hrat fotbal, ci utek pred nasimi doktory Literiho domu do Italie. Take bych na miste KJ v nedeli udelal zmeny, ale svete div se trener byl na tiskovce po zapase ttemer spokojen a hrace spise omlouval, to uz neni ten uderny a tvrdy trener pred kterym se trasla cela kabina, dnes se zrejme maji trast hlavne mladi cizinci a odchovanci , takze Vacho adie.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 28.11.2008 14:58 |  
      0 0

      Jiří, takže to co jsem slyšel o tom, že Sparta si brousí zuby na Latku se Šventem, je pravda?

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        slaviator     před 16 lety 28.11.2008 15:11 |  
        0 0

        ... a chce i Rudu Skácela prej :)))))))

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          Jiri1     před 16 lety 28.11.2008 15:39 |  
          0 0

          Zdravim te, ano tva informace je samozrejme zatim v oblasti poptavani zcela spravna, Sparta podle znalcu prostredi chce vymenit ci se zbavit 8 az 10 hracu a musi prijit nahrada, nekteri nasi hraci podobne nabidky maji , je asi hloupe rikat v pripade Latky ci Sventa, ze by nechteli na lepsi, ale spise predpokladam , ze jsou spravne informace , ze Sparta onech 50 milionu co ma udajne v planu investovat za cizi hrace ci hrace , kteri jiz v Evrope hrali , ale jsou ve veku do 30 let, zajimava spekulace leti i o jmenech lidi do sportovniho useku, padaji jmena jako Hrebik, Straka ci Hasek, stejne tornado ceka asi Brno, kde Pros zrejme pochopil , ze ucitel Cestiny Belak mozna rozumi jazyku , mene uz fotbalu a i zde se mluvi treba o Caplarovi, ale vsechno zacne v pondeli, bude to letos v nekterych klubech znacne bourlive a myslim , ze hraci si treba ve Sralte ci Plzni volna prilis neuziji. My naopak pujdeme tradicni cesatou levnych hostovacek ci nakupu , o nicem vetsim z hlediska fnanci na poli prichodu nevim, vse se bude asi odvijet podle aktualni situace.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            macceba     před 16 lety 28.11.2008 16:01 |  
            0 0

            Zdravím též, no vzhledem k tomu, že nás na jaře s největší pravděpodobností nečeká pohárová evropa, tak se ani není čemu divit....... tedy za předpokladu, že krome Necida odejde maximálně jeden hráč ze základu. Ale připojuju se k názoru ZZ, že náhrada za Toma by se měla hledat/pořídit už ted v zimě a dát mu 1/2 rok na aklimatizaci....... by to nedopadlo, že naše hlavní útočná vozba přijde 14 dní před vstupem do LM :(
            Jinak bych ted ani já nikoho extra nesháněl.

            Marťas

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 16:03 |  
            0 0

            50 milionu na 8 kvalitních hráču pod 30 let je podle mě velmi málo, + s emusí počítat se smlouvama. Ovšem Latka ani Švento do Sparty nepůjdou.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 28.11.2008 16:32 |  
            0 0

            O Latkovi a Spartě jsem slyšel ale už i v létě... U něho bych té Spartě ještě asi i věřil, měl by tam větší šanci se prosadit než u nás. Ale u Dušana je to myslím jen a jen jejich sen, nic jinýho.
            Z těch tří jmen do sportovního useku je myslím nejreálnější ten Straka, se kterým už udajně i jednaj dokonce. Ale ať tak, půl roku to bude možná dobrý, možná je nakopne ale v létě zase budou muset řešit vše od nuly...

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 16:02 |  
          0 0

          Skácel hraje v Southamptonu pravidelně ,nemá důvod odcházet, kort když odmítl smlouvu od Herty na 20 mil. ročně a to to byla Bundesliga a hrál v základu, Sparta by mu určitě nenabídla lepší podmínky.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            Khadgar     před 16 lety 28.11.2008 16:09 |  
            0 0

            Skácel v Southamptonu nehraje. A že odmítnul Herthu byla jeho obrovská blbost. Myslim že teď už to moc dobře ví...

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 28.11.2008 16:35 |  
            0 0

            Jak píše Khadhar... Byla to jeho chyba a on to ví. Měl šanci hrát v základu bundesligového týmu, vydělat i celkem solidní peníze, mohl být na očích, mohl by dostat pozvánku do reprezentace. A naopak teď sedí na tribuně, přinejlepším na lávce, ve druholigovém - byť anligckém - týmu.

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              zz     před 16 lety 28.11.2008 16:55 |  
              0 0

              Zdravím,
              Skácel hraje pravidelně v základu. Podívej se na sestavy v posledních 6 kolech. Nešiř tu lži. Předtím byl zraněný. naopak pekhart není ani na lávce.

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                slaviator     před 16 lety 28.11.2008 16:58 |  
                0 0

                Zdravím,
                je to možný, já druhou anglickou tak moc nesleduju, jen vím že byl dlouho v kolonce "nehrál"... Btw jak to vypadá s Fořtem, nevíš? Už se dal dohromady?

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 17:12 |  
        0 0

        Ani bych se nedivil. Zapadalo by to do jejich koncepce dát prostor mladým. Takže na Zemanovo místo Šventa.. Já myslím, že neodejde ani Laty a Dušan už vůbec ne. To je jenom další chiméra. Každopádně jsem zvědav, jak se naše kabina v zimě promění. I když rovněž nechápu, proč si KJ nevezme aspoň na laičku kluky s béčka, kteří mají formu (Vácha, Černý, Kindel). Doufám, že na Příbram to trochu naředí.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 28.11.2008 17:36 |  
          0 0

          Já bych se nedivil, kdyby z těch hráčů co chtěj (Huňa, Rajnoch, Latka, Blažek, Skácel, Hubník, Mazuch, Švento) přišel nakonec jen ten Blažek. Plus z hostování že stáhnou Žofčáka si myslím a asi Jeslínka.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 18:39 |  
            0 0

            Hele, tam bude takovej kolotoč, že je možný úplně všechno. . Budou zase lanařit Košťála, Karl necukne, tak koupěj Rolka, tejden před ligou pude Řepka do Rakouska, tak vytáhnou z Dukly dylší legendu - Novotnýho:-) Do útoku se prochlastá Blažek, výměnou za Voříška s Kiselem, vrátí se Jeslínek a bude s Bonym sázet góly jak na běžícím pásu. . za béčko. Holendu vyměněj za Střihavku, Doška střelej do Belgie, protože tam si na dlouhány ze Sparty potrpěj:) a za stržených 10 mega koupěj Huňu a přidaj jim Kozáčika. V záloze jim zbude Hušek s Bergrem, Kladrubský s Matušovičem pudou do Moskvy a přijde tak ten Žofčák a dva Senegalci. A nakonec podepíšou Franze a ten přivede do třetice všecho dobrýho a zlýho Rezka:-) A hujá za titulem!

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              mart     před 16 lety 29.11.2008 09:13 |  
              0 0

              :D, :D, Buldocku, nechtel by ste se specializovat na humorny horory????? Podle prispevku mate evidentne dost slusny vlohy :D.mart

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      Khadgar     před 16 lety 28.11.2008 16:08 |  
      0 0

      Stando, Litteri se snad dostatečně vysvětlil tím, že je to kmenový hráč Interu a operovat ho proto budou v Itálii.
      Šimečka a Javorka jsem viděl natolik, abych mohl říct že na nástup do A teď na podzim nemají. Vácha se zase vrátil celkem nedávno. Fakt mě dostává kolik lidí si myslí že by měl někdo z béčka hned nastoupit za áčko...Nebuďte bláhoví, časy 4-5 let dozadu jsou už pryč a buďme rádi. Bylo sice hezký že nám hráli odchovanci, ale jinak jsme byli v pr*eli.

  17. Vykon nehodny poharu.

    Miklos     před 16 lety 28.11.2008 17:32 |  
    0 0

    Na vcerejsim zapase jsem byl osobne. Bohuzel jsem nemel cim se kochat. Nejlepe z toho vychazi OBRANA. Vcera rychlou a utocne hrajici Zilinu pustila vlastne jen do jedine stoprocentky, ale bylo tam hodne jinych pozic. Kdyz si vezmu jak pasivne jsme hrali cely zapas tak je to as k podivu. Ke konci prvniho polocasu to smrdelo golem. Rikli jsme si s lidma okolo na hlavni trybune ze by zapasu prospel gol. Mozna by to vzbudilo i nasi Slavii. Nevim co rika Krajcik o tom, ze tym neni unaven, kdyz pak pomalu nedokazou dobehnout jedinej souboj a to same v durazu. Muze se zdat, ze rozhodci pripiskaval, ale nasi byli skoro v kazdem souboji pozde. Zilina hrala opravdu paradne 1. polocas a kdyby jim to vidrzelo cely zapas tak by nas jasne ubehali. Dusan uz popadal dech po 20 minutach. Byla celkem sranda poslochat "nevulgarni" pokriky mistnich na rodaky jako: Dusane nebehej tolik at se neuritis, nebo Mateji hraj tu soji pohodu. Ale bylo i nekolik zbytecne vulgarnich reakci. Tkay se mi libilo ovzdusi pred zapasem, kdy si casto povidali slovensti fanusci s ceskymi jako pratele. Uz se tesim na souboj s Hamburkem o vsechno. Snad nas plnej Eden vybicuje k zivjejsimu a aktivnejsimu pojeti:)

    • Re: Vykon nehodny poharu.

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 17:46 |  
      0 0

      ja bych rekl, ze svou roli hralo i podceneni. Zilinsti se na nas poctive pripravili, hrali durazne, pokryli Mateje a Dusana, vyrazeli ve velkym poctu k rychlym protiutokum, cimz delali velky problem nasi ponekud pomalejsi zaloze. Nasi kluci byli, nemuzu si pomoct, kvalitou hry zaskoceni, najednou nevedeli co hrat, nejsou zvykly, ze na ne nekdo vytahne ucinny zbrane. Timhle meli Zilinsti psychicky navrch, lepe se an nas pripravili. Ano, byli jsme vsude druhy, nastesti obrana byla vicemene spolehliva a pustila Zilinu jen do jedne sance.

      • Re: Vykon nehodny poharu.

        Miklos     před 16 lety 28.11.2008 17:56 |  
        0 0

        V tom mas urcite pravdu! Nestalo se to tuhle sezonu poprve ze by se na nas nekdo dobre pripravil. Treba Teplice v prvnim polocase taky predvadeli takticky vykon po vstrelene brance. Nejvetsi rozdil byl v rychlosti a durazu. Tady si nejsem jist jestli to bylo psychykou nebo samotnou vykonosti. Vydel jsem primo pred sebou nekolik sprinterskych souboju ktere jednoznacne vyzneli pro domaci. Chtelo by to proste sehnat rychleho leveho beka a Prodlouzit MAtejovi. Pak by to byla ta prava kridelni hra:) Domacim hralo do karet taky skvela podpora publika. Rozhodci lehce pripiskaval domacim a nase hrace zbitecne obdarovaval kartama, na druhou stranu odpustil typicky Matejuv ulet. Celkove myslim, ze vzhledem k prubehu hry je bod ze Ziliny zisk a nic neni jeste ztraceno. Eden plus ten pravy vykon Hamburk mohou porazit.....

      • Re: Vykon nehodny poharu.

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 18:09 |  
        0 0

        Zdravím pana Miklose a všem ostatním co tam byli, vzdávám hold.
        Už jsem se z toho zklamání dostal a věřím, že naši kluci už příštím zápasem budou chtít napravit i pro ně dost nepříjemný pocit, že to v Žilině prostě zazdili. To je také pro mně přijatelné řešení a omluva. Jsem možná opět naivní, ale věřím tomu a tak budu zase fandit a těšit se, že to zase rozjedeme. Už tu padlo dost rozborů a také všelijakých "jasných zpráv" a tak je to přesně v tom správném místě, kdy se je třeba na ty všechny další "patlačky" vyprdnout a dalším zápasem to napravit. To očekávám a doufám, že to hráči vědí taky. Pokud budou bojovat jako druhý poločas s Teplicema, nemám jim co vytknout, byť třeba body nebudou.
        P.S: "Stultis non seccurritum" (Hloupým se nepomáhá)
        Achillův výrok před bojem o Tróju

        Sokrates55

        • Re: Vykon nehodny poharu.

          zz     před 16 lety 28.11.2008 18:31 |  
          0 0

          Zdravím Vás Sokrate,
          není možné se na zápas vyprdnout. Je to stejné jako ve Vasluii, Boleslavi, Fiorentině. Musí se udělat analýza, proč podáváme takové výkony venku v pohárech. Nelze to srovnávat s druhým poločasem proti Teplicím. Hráli jsme doma, soupeř odpadl. Bez vyhodnocení příčin se nikam nepohneme. I Erich Brabec řekl, že takhle to dál nejde. I on viděl, že soupeř nám pokryl motor ofenzivy Krajčíka a nikdo na to nereagoval. Chybami se člověk učí, a to platí i ve fotbale. Zápas na Ajaxu může rozhodnout o našem postupu, a proto je třeba, aby se podobný výkon už neopakoval. Nemyslím si, že to zazdili. Ani náhodou. To bychom to vzali za špatný konec. Každopádně musíme zvládnout nedělní zápas v Příbrami. To je teď priorita.

          • Re: Vykon nehodny poharu.

            Miklos     před 16 lety 28.11.2008 18:41 |  
            0 0

            Preji pekny vecer,
            ctvrtecni vecer to nebylo ani tak o pokryti nekdy klicoveho Krajcika, ale spis o natlakove hre celeho Zilinskeho tymu zejmena v prvnim polocase, ktery nekdy pripominal Boleslav ve forme. Vetsinu odrazenych micu pozbirala jejich zalozni rada ve stredu se skvelym Strbou, ktery zastinil naseho hrace podobnych proporci Latku. Uz jsem napsal, ze nevim jestli tym nedokaze nebo nechtel hrat nadoraz, ale pohled napriklad na Dusana ale i jine byl nekdy smutne vymluvny. Byl pokryty a dozadu uz pak nestihal. Nejvic bych za zapas pochvalil obranu a to i Brabce. Pomatuju si napriklad jak rval na cely stadion: Tijany BACK!!! Jinak doufam, ze se kluci seberou a spolu s uzdravenymi hraci predvedou kdyz ne vyhru, tak vykon na hranici moznosti...

          • Re: Vykon nehodny poharu.

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 18:44 |  
            0 0

            Asi jste to špatně pochopil,
            myslel jsem tím ty naše úvahy a "patlačky" a další všelijaké "jasné zprávy" na tomto webu. Jinak samozřejmě souhlas s tím, aby Ti odpovědní a jichž se to táká si to rozebrali "domrtě" a analýza aby sloužila jk dalšímu poznání. Možná jsem to i špatně napsal. Sokrates55

            • Re: Vykon nehodny poharu.

              zz     před 16 lety 28.11.2008 19:03 |  
              0 0

              Už to chápu, jak jste to myslel. Souhlasím s Vámi a děkuji za vysvětlení.

      • Re: Vykon nehodny poharu.

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 18:12 |  
        0 0

        Souhlasím.. opravdu to vypadalo, jako by to nečekali, což je vina hlavně KJ, protože nám všem bylo jasný, že Žilina bude vědět, co na nás má hrát. Postavil stejnou sestavu jako poslední dva zápasy bez ohledu na kvalitu a styl hry soupeře, to se téměř jistě muselo projevit. Nechci dělat plukovníka po bitvě:-) Spíš to dost dobře nedokážu pochopit, protože když třeba vzpomenu na loňské derby, kdy po 20 minutách stáhl Belaida a v poločase seřval celou kabinu, tak tady to vypadalo, jako by byl s bodem spokojený. Těžko říct nakolik byl náš projev způsoben taktikou, únavou, či hlavami hráčů, ale řekl bych, že KJ opět nereagoval správně, když zkritizoval nejlepšího muže na hřišti - Ivanu. Podobně jako s Budějkami to vylil na Tavarese. Přijde mi, že Kj se čím dál víc bojí rizika a zapomíná na své překvapivé tahy. . podobně jako zkornatěl Bruckner s nároďákem, tak KJ čas od času jedná dost nepochopitelně až letargicky. To třeba Růža, když není spokojenej, tak rozkope komplet všechny lajny a spucuje všechny na hromadu. . jednou, dvakrát mu to nic nepřinese, ale pak mu to čtyřikrát vyhraje zápas. Jsem vážně zvědavej, jak budem vypadat v Příbrami. . tam to bude těžký zápas na špatném terénu, ale přesto bych sestavu provětral. . Vaniak, Krajčík( pokud možno jen na poločas-Kindel, Vácha, Dřížďal), Suchý, Brabec, Šiklič, Janda, Volešák, Tavares(MJ, Cissé) Švento (Černý), Šenkeřík, Ivana. Na střídání bych poslal Kindela či Váchu za Mateje, M. Černýho, Šmícu za Jandu(MJ) a Toleského, v případě nutnosti Necku místo někoho ze zálohy.

  18. Re: Žilina - Slavia 0:0

    zz     před 16 lety 28.11.2008 18:08 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    jsem zklamaný jako ostatní diskutující. Zápas neměl ani průměrnou úroveň. Bohužel se potvrdilo, že československá fotbalová škola upřednostňuje taktiku, defenzivu, organizaci hry před ofenzivním pojetím fotbalu. Hlavně nedostat gól. Bylo to vidět třeba v tom, že Žilina potřebovala vyhrát, přesto se trenér Radolský neodvážil k ofenzivnější hře a kanonýry Štyvara poslal na hřiště na pár minut. Včera skončila U19 první část kvalifikace a ze třech zápasů má skóre 1:0. Slova trenéra Křečka po zápase s Dánskem, že soupeř nás předčil v individuálních schopnostech hráčů, ve fotbalovosti, zato jsme byli lepší v taktice a organizaci hry. Tato slova nepotřebují dalšího komentáře. Bohužel metodika práce s mládeží je vedena v tomto směru. Hlavně nedostat gól. Zaměřujeme se na defenzivu, nikoliv na rozvíjení kreativních schopností hráčů. To samé je na Slovensku. Pak se nemůžeme divit, že český fotbal je v krizi a že mladí hráči jako Necid, Morávek utíkají z ligy.

    Pokud jde o samotný zápas, navázaly jsme na výkony z Boleslavi, Vasluie, Fiorentiny. Opět ustrašený výkon, pasivní hra týmu. Bohužel Žilina předvedla podobný výkon. Když to srovnám s loňským zápasem, tak to byl jiný zápas. přestože jsme se bránili, dokázali jsme si vytvořit tři velké gólové šance, které Vlček zahodil. Ptám, jak je možné, že Ostrava dokáže proti Spartaku Moskva i Boleslavi předvést ofenzivnější fotbal a vytvořit si daleko více šancí než Slávia? Kde je problém?
    Žilina mě překvapila, že většinu zápasu nakopávala vysoké míče. Stejně tak sestava s pětičlennou zálohou a bez Štyvara mě překvapila. Čekal jsem, že bude hrát po krajích a využije rychlostních typů hráčů. Tím nám Žilina hodně pomohla. Podle očekávání postavil trenér Radolský na Krajčíka hráče-rychlého Vladaviče, čímž eliminoval naši ofenzivu. Krajčík si byl vědomý kvalit Vladaviče, proto se nepouštěl do bezmyšlenkovitého útočení. Bohužel potřeboval by před sebou pravého záložníka, který by mu pomáhal vytvořit přečíslení a zároveň ho zajišťoval v defenzivě. Ukázalo se, že bez hry Krajčíka jsme bezzubí.
    Co mě zarazilo, byl malý počet hráčů zapojujících se do podpory ofenzivy. Často byl Necid i Ivana osamocený. To samé pressing, věděli jsme, že obrana soupeře je až na Pekárika pomalá, dělá chyby pod tlakem, vůbec jsme toho nevyužili. Necid tam běhal úplně sám, nikdo mu nepomohl až v druhé půli Ivana. Dalším problémem byl malinký počet střel za celý zápas a počet standardek. 3 střely za celý zápas, to je zoufale málo. Naše přechodová fáze byla komplikovaná a pomalá. Byl vidět rychlostní deficit u některých hráčů, pramenily z toho standardky soupeře v nebezpečných prostorech. Byl vidět rozdíl v zahrávání rohů. jež dával velmi povedené centry, naše rohy byly opět plachtící vysoké míče. Jež nám ukázal, že nejdůležitější při standardkách je osoba ji zahrávající.
    Největší problém byl v záloze, střed zálohy Latka, Jarolím, Belaid nic nevymyslel až na jedno uvolnění Ivany Jarolímem. Není to poprvé. Pokud Žilina hrála po zemi, tak nás Jež, Štrba, Pečalka přehrával v záloze. Když k tomu přidáme pokrytého Krajčíka a směrem dopředu tradičně špatného Hubáčka, kterému sekundoval Švento, nelze se divit tomu, že naše ofenzivní hra téměř neexistovala. Co mají dělat útočníci, když nedostanou od zálohy pořádný míč. Chyba je v záloze, ne v útoku.

    Pokud jde o individuální výkony, tak na naší straně byly průměrné až podprůměrné výkony. MJ téměř nic, Belaid vůbec nic, Švento nejhorší výkon ve Slávii za tři roky. na jeho obhajobu jen napíšu, že bez podpory krajního beka nelze čekat zázraky. Navíc málo lidí podporovalo ofenzivu. Ale to nic nemění na jeho špatném výkonu. Latka rychlostně nestíhal. fotbalově to bylo taky špatné, byl platný při obranných standardkách. Nelze od něj čekat zázraky, je to průměrný hráč. Krajčík doplatil na náš systém bez pravého záložníka, byl dobře pokrytý. Obrana odehrála svůj standard. Hubáček pozičně pokryl svůj prostor až na šanci Adauta, která šla z jeho strany. měl štěstí, že soupeř hodně nakopával vysoké míče a nehrál po stranách. Vaniak špatně komunikoval s Brabcem a bylo z toho málem šance. Útočníci nedostali pořádný míč. Nesouhlasím s názorem Sportu, že Necid je přečtený. Potřebuje kvalitní míče, ale záloha hrála mizerně a Krajčík byl pokrytý. Opět hodně pracoval pro tým, chodil si do hloubi pole pro míče, co jiného mu zbývalo. Navíc hrál po kapačkách. Ivana musí gólové situace řešit jednoduše. Na straně soupeře hrál dobře DZ Pečalka s Ježem a Štrbou. Adauto ukázal záblesky fotbalovosti. Opět jsme měli problémy při obraných standardkách, pořád se to opakuje. Není to náhoda. Pozitivem je, že na odražené míče už nečekal MJ. Bylo vidět, že někteří hráči mají pod tlakem velké problémy, rychlostní deficit byl znát. Na vše je méně času než v lize.

    Kolega Bulldock se na oficiálním webu kriticky vyjádřil k redaktorům Sportu. Musím s ním souhlasit. O hodnocení Necida jako přečteného hráče jsem už psal. podobně hodnocení Mj, že se musel věnovat defenzivě. Vždyť Žilina jen nakopávala v první půli míče, ofenzivní záložník musí předvést jiný výkon. To samé platí pro ještě slabšího Belaida. Prostě omlouvat výkon hráče plněním defenzivních činností, je nesmysl.

    Zklamalo mě střídání KJ. Když viděl, že Žilina nehrozí po stranách a jen nakopává míče, tak měl posílit Krajčíkovu stranu. Postavit defenzivního Jandu na post OZ a později na LZ, to jsem nepochopil, Do hry měli jít Šenkeřík, Toleski, a to mnohem dříve. Hráli jsme jen na bod. Bohužel.

    Přes výkon a bod není naše situace beznadějná. Viděl jsem Hamburg s Ajaxem, a byla to taky bída. Navrátí se Tavares, Šmicer, Černý a naděje na postup není utopie. Je třeba si udělat analýzu zápasů v pohárech a podle ní přistoupit k doplnění týmu. Chce to kvalitní alternativu za Tavarese, v zimě je třeba vyzkoušet jiné varianty než varianta s Latkou. Nutné je posílit levou strany obrany. Soupeř pokryje Krajčíka, a máme velký problém. Potřebujeme najít náhradu za Necida a zkvalitnit hru krajních záložníku. Hodil by se jeden stoper jako náhrada za Suchého do budoucna. měli bychom více alternativ a zvýšila by se konkurence na tomto postu. Je třeba, aby tito hráči byli na tom dobře rychlostně. Bez rychlosti práce s míčem nelze uspět v pohárech. Jak vidíme, ani v novém modelu LM nás nečeká nic lehkého. Soupeři typu Aalborg, Famagusta, Partizan a další budou mít svoji kvalitu. Stačí se podívat na kyperskou Famagustu, jak si vede, kolik dala gólů, a to i velkým klubům jako Inter Milán. Bez doplnění týmu nemáme šanci ani v novém modelu LM. A není možné hodit nepovedené zápasy za hlavu. Doufám, že realizační tým si udělá analýzu a podle ní bude postupovat, aby se naše hra v pohárech zlepšila. Takto špatně jsme venku v pohárech nehráli dlouho. Nadpisy v novinách, že Slávia nudila, mluví za vše. Teď to chce zvládnout zápas na těžkém terénu v Příbrami. Nečekám velké změny v sestavě. Možná až na Necida, který má virózu a Latku, kterého nahradí Tavares.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 28.11.2008 18:26 |  
      0 0

      Těch změn bych v sestavě viděl více

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        zz     před 16 lety 28.11.2008 18:41 |  
        0 0

        Zdravím Lukáši,
        velké změny neočekávám. Jedna nebo dvě. Nelze experimentovat proti Příbrami na jejím hřišti. A terén bude hodně těžký.
        Pokud jde o Fořta, nehraje ani za rezervu, takže je pořád zraněný. Kauf se Tolouse nepovedl.
        Ještě bych doplnil, že nesouhlasím s názorem trenéra Hřebíka, že jsme hráli proti Teplicím,k jen poločas. Soupeř v první půli hrál aktivní obranný blok, napadal nás už na půlce a těsně k nám přistupoval. měli jsme málo prostoru a času. proto jsme si nevytvořili velké šance. tento způsob hry, kdy hráči běhají bez míče, stojí hodně sil. A hráči Teplic v druhé půli odpadli. Měli jsme hodně prostoru, času a dokázali jsme toho využít. Plíškova taktika byla hloupá. Nedokázal využít ofenzivní potenciál některých hráčů. Mohl prohrát, ale po důstojnějším vystoupení Teplic.
        Jinak v Brně budou velké změny. Končí Bělák a Jarůšek, který bude mít jen formální funkci. Změny budou i u juniorky a dorostu, včetně změn v hráčském kádru. přesně tak, jak jsem o tom mluvil po vyhazovu Besty. V tom se mi Pros libí. Nebojí se dělat razantní kroky jako majitel. A příchod Lavičky není utopie. Měl by velké pravomoci. Krize nakonec může Brnu pomoci v koncepčních změnách a v reorganizaci fungování klubu.

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          slaviator     před 16 lety 28.11.2008 21:38 |  
          0 0

          Určitě je Lavičkův příchod do Brna možnej, ale nyní si ještě za plat od Sparty, která ho jako jediného z extrenérů ještě musí platit (ostatní přijali nová angažmá a tak jejich nárok vypršel, že) "užije" různé stáže, týden byl v Juventusu, plánuje ještě minimálně jednu v jiném klubu.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      slaviator     před 16 lety 28.11.2008 18:26 |  
      0 0

      Těch změn bych v sestavě viděl více

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 18:28 |  
      0 0

      Zdravím Vás pane (zz),
      pokus o sestavu hned jako první příspěvek a i Vaše souhlasná odpověď mi říkala, že jsme na stejné vlně. Proto opět Váš rozbor odráží i můj názor. Cesta zpět k dobrému známa jest, jen jeví se cestou trnitou a plnou poctivé práce. Sokrates55

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 18:41 |  
      0 0

      Zdravím ZZ, souhlasím, možná snad mi nepřišel tentokrát výkon jako ustrašeny, spíš bezradny. Jako bychom meli jen jeden nebezpecny zpusob hry, a to pres pravou stranu a krajcika, kdyz je matej pokryty a jeste k tomu se nedari sventovi na druhe strane, souper prida na durazu a obsazuje hrace natesno, nevime co hrat.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        zz     před 16 lety 28.11.2008 18:54 |  
        0 0

        Zdravím martyni,
        bezradný je správné slovo. Výsledek je však stejný. Ostudný výkon. Stačí si přečíst nadpisy v novinách-Slávia nudila, Slávie se pronudila k bodu.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 19:12 |  
      0 0

      Zdravím, Sport má opravdu stále dál k serióznímu a odbornému deníku. Jejich "analýza hry" typu "sfoukli je jako vítr pastoušku" jasně indikuje, kam vede cesta spojení s Bleskem. Od hodnotných názorů jsou tady už dlouho jiné články. A vůbec se mi nelíbí "kopírování" našich novinářů. KJ zkritizoval Ivanu, což se mi vůbec nelíbí už z toho pohledu, že to byl jeden ze dvou, tří našich hráčů, který snesl měřítko, a hned je z toho hlavní titulek ve všech novinách, jako by nám on prohrál zápas. KJ by si to měl opravdu rozebrat. . hlavně to, proč nečekal, co my všichni ano, totiž že Žilina zdvojí Mateje, Dušana a Necku a MJ, TB a Latyho přeběhá bez problémů. Nicméně, analýz už je tu hodně, i ode mě, tak snad k té Příbrami. Nechal bych prostor pro hráče z lavičky a opory šetřil co nejvíc. Hamburk musí být priorita a s Příbramí můžeme opět jen ztratit. A tentkorát, vzhledem k terénu, nejen body, ale i hráče.. Takže bych to postavil takto: Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček, Janda, Volešák, Tavares (MJ) , Švento (Černý), Ivana (Toleski), Šenkeřík. Mateje bych v poločase střídal Kindelem, pokud povedeme, při výhodném stavu pustil do hry i Šmicera, M. Černého nebo Váchu, při problémech naopak Toleskiho s Necidem.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 19:16 |  
        0 0

        Pardon, píšu ze zvyku Hubáček, ale postavil bych Šikliče. :-)

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 28.11.2008 19:25 |  
          0 0

          Zdravím Bulldocku,
          musím souhlasit s Tvým hodnocením Sportu. Jeho úroveň šla dolů. Zaujalo mě proti Žilině, že jsme dávali přihrávky na obsazené hráče, a dokonce jsme nebyli schopni často si přihrát na pár metrů. A v druhé půli jsme nesmyslně nakopávali vysoké míče na Necida. V tom vynikal Brába. Slávia musí hrát ofenzivně, přizpůsobit tomu sestavu, jinak je to stále stejná písnička o opatrnosti.
          Proti Příbrami bude záležet na zdravotním stavu hráčů. když jsem viděl, jak Adauto prošlápl Brabce, tak mi zatrnulo. Necid hrál po kapačkách. Bude těžký terén, kombinace bude obtížná. navíc musíme čekat s pressingem a těsnou hrou hráčů Příbrami. Nečekám střelecké hody. Beru jakoukoliv výhru.

          • Re: Žilina - Slavia 0:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 20:38 |  
            0 0

            Ano, ve druhé půli jsme zálohu skoro vynechávali. Je otázka, jestli to snad i nebylo dobře, protože povětšinou se nezmohla na nic lepšího, než na založení útoku soupeře:( Myslím, že Brabčák bude v pořádku, Adauto na něj došlápl, ani bych v tom neviděl záměr. A kdyby ne, nebál bych se ho nahradit Latkou nebo Hubáčkem. I když je fakt, že Latka si hrou na DZ pohodu moc nenavodí. Příbram bude doma nepříjemná, čekám podobný zápas jako u nás, určitě bude stát dost sil, už proto bych zapojil širší kádr. A podobně beru jakoukoli výhru. Mimochodem, už jsem to nakousl vedle.. Jak se ti pozdává Borek? Myslím, že za rok, dva by to mohl být zajímavý hráč. Uvažoval bych třeba o předkupním právu.

            • Re: Žilina - Slavia 0:0

              zz     před 16 lety 28.11.2008 20:44 |  
              0 0

              Borek patří Plzni, takže by za něj chtěla hodně peněz. Určitě má perspektivu, a kdyby se nechal na hostovačce jako to udělala Sparta se Sivokem, tak by to nebyl špatný tah. Jenže vzhledem k požadavkům Plzně skončí nejspíše ve Spartě. Podobně jako Lecjaks. Plzeň a Sparta mají dobré obchodní vztahy. Na to nezapomínej.

              • Re: Žilina - Slavia 0:0

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 21:30 |  
                0 0

                Vím, že patří Plzni. Ale myslím, že v tom problém není. Koneckonců MJ přišel tayk z Plzně a ta teď u Sparty hlavně dobře nakupuje. Plzeň má docela dobré mladé hráče, ale zrovna ten Borek se mi líbí dost. I typově. A řekl bych, že teď Slavia má slušnou pozici na vyjednávání. . i v rámci hráčských výměn atp.

                • Re: Žilina - Slavia 0:0

                  slaviator     před 16 lety 28.11.2008 21:42 |  
                  0 0

                  Jenže koukni na to takhle: kdo půjčil Spartě na to, aby mohla vyplatit prémie za druhé místo v lize a za finále ČMFS? Plzeň. A součástí splátky bylo to, že do Plzně zamířilo pár hráčů ze Sparty za podstatně nižší cenu, než by šli jinam. Plzeň a Sparta mají velmi úzké propojení nyní

                  • Re: Žilina - Slavia 0:0

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 23:37 |  
                    0 0

                    No, hlavně by nejdřív musel KJ ukázat a Doležal přijít..a když by se domluvil první, tak už by se mohla Sparta jít klouzat. Pokud teda nefungujou tamtamy v lize tím způsobem, že Sparta okamžitě ví, koho chcem a šponuje nabídku.. MJ, Kušnír, Huňa? Ale nevim, jestli je to reálný, to mi přijde až moc jako jiříkovo vidění:) Přijde mi, že se teď spíš myšlí na áčko a jeho vývoj v horizontu jedné sezony. Přivádět hráče s tím, že budou zralí pro áčko za rok, dva a nechat je vykopat jinde, se moc nenosí. Ale možná se pletu a KJ mi to se Cissém, Gulajevem nebo Grajciarem vyvrátí. No, uvidíme, jak se rozvíří vody v zimní přestávce, kdo k nám přijde a kdo opustí.

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.11.2008 20:26 |  
      0 0

      i Aalborg vyhral,což je navíc špatné pro náš koeficient.

  19. Re: Žilina - Slavia 0:0

    TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 29.11.2008 01:04 |  
    0 0

    Tak dnes slavim, mám tu jubileum - 100 článků na SN :) Doufám že bude alespoň pár gratulací :D

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 29.11.2008 08:09 |  
      0 0

      Tak vše nejlepší do další stovky :)

    • Re: Žilina - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 29.11.2008 09:51 |  
      0 0

      Zdravím Tomáši,
      a gratuluji ke 100. Jsi na tom podobně jako David Kalivoda, který proti Zlínu oslavil 100 zápasů v lize. To je na společnou oslavu s Kaličem.

      • Re: Žilina - Slavia 0:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 29.11.2008 10:28 |  
        0 0

        Dovoluji se připojit a poděkovat za Vaši práci, kterou pro nás děláte. I díky Vám mají SN tak dobrou úroveň a styl. Přeji Vám "ostré pero a nápady" a hlavně důvody psát o Slávii jen v tom dobrém. Pokud však bude důvod, kritikou nešetřete. Sokrates55

        • Re: Žilina - Slavia 0:0

          TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 29.11.2008 10:41 |  
          0 0

          Děkuji :) Taky doufám, že se bude psát jen dobrém..Kritiky je dost po utkání v Žilině, nakonec jsem rád, že jsem nestihl první poločas. Ten výkon byl otřesný, jen jsem koukal, jak špatně dokážeme zahrát...Se stěstím ubráněný bod ze Žiliny...Postup ze skupiny už je utopie, tak doufám alespoň ve výhru v Příbrami (podle mě sakra těžký zápas, herně to nebude zase nic moc), aby se nikdo nezranil v UEFě a dobrá příprava na jaro...

  20. Výjezd s Fanklubem

    systemak     před 16 lety 29.11.2008 23:37 |  
    0 0

    Chtěl bych zde říci, ze jsem byl po dlouhé době na výjezdu s fanklubem(do žiliny)a bylo to HROZNÝ!!!!
    To že vzadu mlaďasové blejou už cestou tam a celou cestu tam se skandujou chorály ale také řvou hovadiny, mě nepřekvapilo a ani tak nevadilo - tak jako že cestou zpět(při skandování chorálů), vyběhlo zepředu ňáký vylepaný hovado "asi security" a začal vyhrožovat, že bude někomu ukopávat hlavu no prostě málem z toho byla bitka!!!! Takže zamyšlení pro FANKLUB-- dělat výjezdy pro security nebo pro nás VŽDYCKY VĚRNÝ fanoušky??

    • Re: Výjezd s Fanklubem

      Richi (admin)     před 16 lety 29.11.2008 23:50 |  
      0 0

      O tom incidentu vím a řešit to budeme, nebylo to správně řešené. Je to každopádně poučení do příště, aby se všechno vyladilo tak, aby vše bylo v pohodě.