Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Zítra proti Teplicím

Zítra můžete vidět naposledy na podzim v lize Slavii doma v Edenu. Slávisté ve své nedobytné tvrzi přivítají sedmé Teplice.

Slavia hraje druhý domácí zápas v řadě, minulý týden po velkém boji zdolala Viktorii Žižkov 2:1. Slávisté jsou na prvním místě tabulky s náskokem šesti bodů na Ostravu, velmi pravděpodobně tedy přezimují na první příčce.

V týmu soupeře možná fanoušci uvidí Štěpána Vachouška, který ve Slavii působil, stejně tak jako kouč Jiří Plíšek. Teplický trenér se musí potýkat s velkou marodkou, mimo zřejmě zůstanou Petr Smíšek, Vaščák, Smejkal, Ljevakovič a Klein, jistota, že nastoupí, není u Mahmutoviče, Kleina a již zmíněného Vachouška, který měl během týdne problémy se zády. Do zápasu také teplický trenér nemůže počítat s Pavlem Verbířem, který si odpykává trest za žluté karty. Teplice mají po Slavii nejlepší obranu, inkasovali jen o jeden gól více.

Karlu Jarolímovi budou chybět Mickael Tavares a Jaroslav Černý, který má problémy s lýtkovým svalem. Mimo je stále i Gianluca Litteri. Zítra do utkání zřejmě nezasáhnou ani František Dřížďal a Ronald Šiklič, kteří po zranění hrají za béčko.Uvidíme, jestli Karel Jarolím ponechá sestavu ve stejném složení jako proti Žižkovu, anebo udělá změnu například ve středu pole, kdy místo Belaida, který poněkud komplikovaně cestoval na reprezentační zápas do Ghany, pošle hrát Volešáka.

Předpokládaná sestava: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Jarolím, Belaid, Latka, Švento - Toleski, Necid

Během zápasu proběhne soutěž o DVD přehrávače a slávistické suvenýry.

Zápas začíná ve 20 hodin, přímým přenosem ho vysílá ČT4. Přijďte povzbudit slávisty v předposledním domácím zápase na podzim!

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra proti Teplicím

    quelhar (admin)     před 16 lety 22.11.2008 18:03 |  
    0 0

    Zdravim vsechny.
    Zacinaji nam dva tydny, ve kterych sehrajeme 4 zapasy, hraci jsou navic uz celkem unaveni. Na zacatek tohoto zaprahu nas potka tym povestny pomerne kvalitnim betonem na hristich silnejsich souperu. Nicmene i kvalitni beton jsme doma v Edenu byli schopni prehrat. Pred tydnem jsme dovedli do vitezneho konce zapas, ktery se nevyvijel dobre, proto jsem pred zitrejsim zapasem optimista. Chci verit, ze krizovy bod mame uspesne za sebou a v dalsim zapase opet zvitezime. Asi to nebude prochazka ruzovou zahradou, ale verim ve tri body.
    Jako nejvetsi problem vidim pred zitrejsim zapasem Krajcika. Hodil by se nam odpocaty na Zilinu, ale zaroven na jeho post neni vyzkousena nahrada. Je otazkou, jestli by se trener mel odvazit postavit nevyzkouseneho Kindela nebo Drizdala, ktery se teprve pred par dny vratil po dlouhem zraneni. Osobne neverim, ze by trener nechal Krajcika na lavici. Koneckoncu, jiz zitra v 13:30 uvidime, jestli Kindel s Drizdalem budou hrat za B tym.
    Dalsim unavenym hracem bude Belaid, ktery ma za sebou let do Ghany a zpet. Navic to neni klicovy hrac, muze byt nahrazen Volesakem nebo Jandou, proto ocekavam jeho odpocinek a nasazeni do zakladu v Ziline. Naopak si nemyslim, ze by mel byt unaveny Svento po polocase proti Lichtenstejnsku nebo Necid po 25 minutach v San Marinu. Necid navic nepusobil proti Zizkovu unavene, proto nejspis bude opet v zakladu. Stoperi take odpocinek nepotrebuji, jejich zatez v domacim zapase proti Zizkovu nebyla velka. Pri zraneni Tavarese je jedinou alternativou na post DZ Latka. Nasazeni Vachy, Cisseho nebo Latka na stoperu - to vse jsou velmi nepravdepodobne varianty, ktere jsou sice diskutovane tady na foru, ale nejspis nerealne.
    Z toho vseho mi vychazi nasledujici sestava Vaniak - Krajcik, Suchy, Brabec, Hubacek - Janda, Jarolim, Latka, Svento - Toleski, Necid
    Na lavici tak opet zustanou hraci jako Ivana nebo Senkerik, jejichz nasazeni do zakladu bych spis videl az v Pribrami (kde lze navic cekat hrozny teren a proto by tito mensi hraci mohli byt prinosem).
    Nezapomenme, tri body proti Teplicim jsou stejne hodnotne, jako tri body z Ostravy. Pokud chceme zacit jaro v klidu, musime udrzet minimalne soucasny sestibodovy naskok a to znamena zitra vyhrat. Nedejme ligovym souperum sanci nas dohnat, zvlast kdyz nas ceka souper ze stredu tabulky, jemuz bude chybet nejlepsi hrac Verbir.

    • Re: Zítra proti Teplicím

      quelhar (admin)     před 16 lety 22.11.2008 18:14 |  
      0 0

      A to jsem jeste zapomnel na uzdraveneho Smicera, zde bude nejspis zalezet ciste na jeho rozhodnuti, jak se bude citit. Mohl by naskocit jak do utoku misto Toleskiho, tak do zalohy misto Jandy. Ale spis cekam jeho nasazeni az v prubehu druheho polocasu, pokud to bude zapotrebi.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        Ravik     před 16 lety 22.11.2008 18:29 |  
        0 0

        Volešák nebo Belaid by na place být měli... na podzim máme tento způsob hry s více tvorivými hráči zažitý a kdyby tam zůstal MJ sám tak nevim nevim jestli by to zvládl.

    • Re: Zítra proti Teplicím

      martin08     před 16 lety 22.11.2008 18:33 |  
      0 0

      Jaka unava paneboze... A co ja vim Krajcik nebyl na repre. Jedinej kdo muze bejt unavenej je Belaid, ale ten hrat "nemusi".
      Jo jinak by me zajimalo jestli bude TV prenos ze Ziliny..?!

      • Re: Zítra proti Teplicím

        quelhar (admin)     před 16 lety 22.11.2008 19:24 |  
        0 0

        Krajcik nebyl na repre ani pred Zizkovem a po tydnu odpocinku zvladl naplno jen polocas, druhou puli uz hral o hodne hur.

        • Re: Zítra proti Teplicím

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 20:03 |  
          0 0

          Zdravím Vás Quelhare a všechny ostatní,
          hlavně aby nebyla zítra večer nějaká "sibérie" s počasím. Zima bude, ale doufám, že v Edenu bude "teplo" s Teplicema. Přečetl jsem si Váš příspěvek se zájmem a vcelku souhlasím, těch variant je možných více. Snad nezešedivím z "Hubyho", protože poslední zápas byl opravdu nejhorší. Pokud jsem měl možnost sledovat jeho hru ve druhém poločase, přičetl bych jeho "útlum" ve druhé půli hlavně romu, že ho zdojoval Koukal a Tijany se na něho vykašlal a moc mu nepomohl. Tijany byl vůbec nějakej "otrávenej". Necid se vracel pro míče i do jeho prostoru a TJ se na něj "koukal" a ani nemáknul. To jsem viděl já. Ale možná jsme na něj byl moc přísný, i když jsme se na tom shodli i s ostatními okolostojícími. Ale zase je fakt, že třeba proti Ville měl Matěj druhou půli daleko lepší než první, zvláštní. Je to asi taky v hlavě.
          Tak zítra do Edenu, pojďme klukům pomoci. Budou nás určitě potřebovat tak, jako pokaždé. Sokrates55

          • Re: Zítra proti Teplicím

            DrFe1     před 16 lety 22.11.2008 20:52 |  
            0 0

            Zdravím,
            mě připadalo, že v utkání se Žižkovem se po velkém útlumu celého týmu (někdy mezi 55 - 70 minutou) potom Krajčík ke konci ještě jakžtakž chytil. Nevím jestli to bylo tím, že chytil druhej dech nebo se vyhecoval na závěr zápasu. Taky nevím jestli si to vůbec dobře pamatuju :-) Každopádně unavenej musí bejt dost, ale zatím alternativa jak už napsalo x lidí přede mnou. Mimochodem netušíte někdo jak probíhají (pokud probíhají) jednání o prodloužení krajčíkovy smlouvy ? Podle mě je to jedna z nejzásadnějších věcí, jestli Krajčík zůstane nebo ne.

            • Re: Zítra proti Teplicím

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 10:25 |  
              0 0

              No, oni si trochu odfoukli, protože Žižkov to začal kouskovat, válel se a zahrávali jsme asi 5 rohů. . do toho střídání. Tak se mohli trochu rozdejchat. . ale přiznám se, že už jsem videl Mateje v křečích. . Zvládnul to, kluk..

      • Re: Zítra proti Teplicím

        slaviator     před 16 lety 22.11.2008 20:03 |  
        0 0

        Símtě, to bys chtěl po ČT moc...

        Akorát nechápu, jak je možný, že se bude vysílat zápas s Ajaxem. To mu to dali zadarmo?

        • Re: Zítra proti Teplicím

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 20:30 |  
          0 0

          Vůbec ne, Černý akorát prostě z principu odmítl přistoupit na podmínky Slavie, protože by pak byl za blba...I když za toho je stejně, takže nevidim rozdíl:))

          • Re: Zítra proti Teplicím

            slaviator     před 16 lety 22.11.2008 20:43 |  
            0 0

            Je tam rozdíl. ČT prodělala (příjem z reklam by šel do její kasičky a byl by daleko větší než cena za přenos) a fanoušci jsou na ni nasraní, protože začínaj chápat, že jsme v tržním hospodářství a nikdo nic neprodá pod cenou. A

            • Re: Zítra proti Teplicím

              slaviator     před 16 lety 22.11.2008 20:45 |  
              0 0

              se nedopsalo celý... Ale ČT je to vlastně jedno, protože stejně ten ko. poplatek zaplatit musíš. A když ne a dáš televizi z baráku a nebudeš to platit, tak ti ČT vleze do peněženky zanedlouho stejně znovu, protože budeš platit za počítač s grafickou a zvukovou kartou..

        • Re: Zítra proti Teplicím

          martin08     před 16 lety 23.11.2008 16:47 |  
          0 0

          na to mam svoji teorii. Signal se v ninzozemsku normalne vyrobi, pac tam ji nejaka TV prava normalne koupi. A ta TV ho pak proda sem do CR za ty prachy ktery Ota nabidne, protoze pro tu holandskou TV to bude urcitym zpusobem ´snizeni´ nakladu. Resp. plusovy penize.
          Jako kdybys prodal prava cizincum protoze ti CT da malo, ale ty cizinci ho pak prodaj CT..

      • Re: Zítra proti Teplicím

        slimak     před 16 lety 22.11.2008 20:36 |  
        0 0

        martine jen si spocitej kolik hral ted na podzim krajcik zapasu - rekl bych urcite neco pres 20, k tomu prosim te vem v uvahu jeho zpusob hry a nasazeni. takovy hrac potrebuje odpocinek k tomu aby predvadel stejny vykon..

        • Re: Zítra proti Teplicím

          martin08     před 16 lety 23.11.2008 16:40 |  
          0 0

          a co maj rikat hraci ve spanelsku nebo anglii kde hrajou jeste pohary. Krajcik odehraje (jestli bude hrat) 3. zapas za 3 tejdny. Jista unava ano mozna.. ale tejdeni odpocinek nestaci nebo co?

    • Re: Zítra proti Teplicím

      slaviator     před 16 lety 22.11.2008 20:00 |  
      0 0

      Se sestavou souhlas, akorát bych tomu Matejovi přece jen dal pauzu. Sice je pravda jak píšeš, že na podzim ani Ferry, ani Kindel nejsou vyzkoušení - ale co kdyby se najednou Matej zranil či vykartoval? Tak taky jeden z nich bude muset hrát. Nebál bych se a nasadil buď Kindela, nebo Ferryho.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 20:06 |  
        0 0

        Omlouvám se za chybu,
        šlo mi o zdvojování Krajčíka Koukalem a tím černým bekem včetně Švancary. Díky. Sokrates55

    • Re: Zítra proti Teplicím

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 21:21 |  
      0 0

      Ano, já jsem navrhoval pošetřit klíčové hráče, ale nečekám, že to KJ udělá. Byl bych jen rád, kdyby to neudělal a vyhrál všechny zápasy do konce "podzimu" s jednou a toutéž sestavou. Ale nepovažuju to za reálné. Hráči začínají "padat na držku" pravidelně ve druhém poločase a do toho nás teď čeká nejtěžší práce v Uefě. . Kindel měl v zápasech s áčkem v přípravě i poháru dobré hodnocení, Vácha totéž, Ivana a Goce si posledními zápasy řekli o šanci, taktéž Volda místo MJ je přinejmenším kus za kus. . Navíc Volda umí i naložit a to se proti Teplicím uplatní. . Janda se lepší zápas od zápasu. . jeho napadání a presink je vždycky nepříjemný, stejné kvality má Šenky. . ať už kvůli vyčerpaným oporám, tak i kvůli tomu, aby si "náhradníci" kopli a mohli oživit a zlepšit hru v Uefě. Uvidíme, uvidíme, snad Bůh dá a najdeme účinnou sbíječku na teplický beton. Nicméně pořád trvám na tom, že důležitější zápas nás čeká ve čtvrtek.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 22:01 |  
        0 0

        Zdravím Vás Bulldocku,
        Schopenhauer kdysi řekl, že " začátek jsem nenašel a konce nevidím", a takhle to je i s otázkou, koho pošetřit teď a koho potom, kdo by mohl a kdo by nemohl. Pravda, Volda umí naložit, ale zrovna když to je třeba, tak se mu to nepovede. Šenky, toho bych asi opravdu dal. Pomohl vždycky, zatím. A souhlasím, body potřebujeme i ze Žiliny. Snad to KJ nějak vyřeší, je s hráči pořád a třeba V.Šmicer se na Teplice docela těší. Ale to Necid taky. Kde ten kluk bere tu sílu - klobouk dolů.
        Sokrates55

        • Re: Zítra proti Teplicím

          bongor     před 16 lety 22.11.2008 22:12 |  
          0 0

          Je tedy otázkou,co je důležitější,liga nebo UEFa?Já nevím,před chvílí bych tvrdil,že liga,teď jsem najednou na rozpacích,je to dilema.Dvě rovnocenná mužstva dohromady nedáme a tak vycházím z toho,že střed obrany a brankář se přece jenom nejmíň "nadřou",tak ti by zůstali v obou sestavách.Necka se zdá zcela nezdolný,tak to by byl ten čtvrtý.Latka je odpočatý z dlouhého pauzírování,tak pokud zůstane Míša ve stavu zraněných,tak Laty je pátý.Takže zbývají k výměně krajní obránci,tři záložníci a jeden útočník.Do útoku máme několik rovnocenných variant,to je bez problému.Záložníci:Belaid,Jarolím,Voliš,Šmicer,Švento,Janda t.j.2x3
          a zbývají krajní obránci,asi největší problém.Snad ten Šiklič by se u moh vystřídat s Hubem,ale kdo na pravou obranu místo Mateje,aby se nám úplně neutavil?Babo raď.No jo ,ale kde je ta baba,co by poradila?

          • Re: Zítra proti Teplicím

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 22:16 |  
            0 0

            Jednu znám,
            má taky na starosti obranu............. Sokrates55

            • Re: Zítra proti Teplicím

              zz     před 16 lety 22.11.2008 22:33 |  
              0 0

              Zdravím Sokrate,
              když obranu, tak Parkanovou za Krajčíka. A máme to vyřešený. Nechme tam Krajčíka, rozhodněme zápas do 60 minuty, a a pak ho v průběhu druhé půle můžeme vystřídat. Vzhledem k tomu, že Hubáček zaostává v podpoře ofenzivy, tak aspoň pravá strana musí být vidět. Bez Krajčíka se neobejdeme, byť by padal na držku. Nemáme k dispozici kvalitní alternativu od začátku zápasu.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        slaviator     před 16 lety 22.11.2008 22:04 |  
        0 0

        tak tak tak

  2. Re: Zítra proti Teplicím

    zz     před 16 lety 22.11.2008 22:14 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    čeká nás náročný závěr podzimu. Někdo si řekne, že Teplice a Příbram je snadná záležitost. Jenže Teplice přijedou s hlubokou defenzivou a v Příbrami budě těžký terén na hranici regulérnosti, k tomu nepříjemný způsob hry Příbrami. Přesto věřím, že oba zápasy zvládneme a získáme 6 bodů, to je nejdůležitější. K tomu nás čeká Pohár Uefa.

    Pokud jde o zítřejší zápas, doufám, že se nezblázní počasí. Teplice přijedou s hlubokým obranným blokem, s dvěma DZ Matulou a Sabouem, pětičlennou zálohou s Marešem a Stožickým na krajích. Jediným útočníkem bude Jun. Osobně nevěřím, že nastoupí Vachoušek a Mahmutovič. Vždycky když se píše, jak to vypadá nadějně, tak hráč nenastoupí-viz loni Tavares před derby. Jde o taktiku před zápasem. Zápas to bude podobný jako proti Žižkovu, jen na straně Teplic bude vyšší individuální kvalita. Soupeř bude spoléhat na brejky a standardky. Má na to hráče, kteří je umějí zahrávat, stejně tak hráče, kteří se dokáží při nich prosadit-ať už Doležal, Klein, Sabou, Lukáš. To, že mají Teplice velkou marodku, nás nesmí vést k podcenění soupeře. Souhlasím s kolegou quelharem s jeho sestavou. Jedinou změnou bude Janda nebo Šmicer místo Belaida. Janda je pracant, a kvůli tomu je oblíbený u KJ. Já mu věřím také. Půjde nahoru. Navíc může být hodně platný proti Žilině, která má rychlé hráče na krajích.
    Hodně se diskutuje, zda dát některým hráčům oddech. Není možné úplně překopat sestavu, změny musí být přiměřené. Už chybí Tavares, proto absence Belaida je asi maximem možného. Věřím, že se nám podaří vstřelit rychle gól, čímž soupeř bude muset změnit defenzivní taktiku. Pokud bude příznivý stav, je možné stáhnout Krajčíka a Necida v průběhu druhé půle. Způsob hry Krajčíka je náročný na kondici, nemá se s kým střídat. Proti Žižkovu ho soupeř v druhé půli zdvojil, a tím eliminoval naši silnou stranu. Bohužel chybí nám stejní kvalita na obou stranách obrany. Hodně lidí kritizuje Hubáčka. Jenže položme si otázku, nechceme od Hubáčka něco, na co nemá předpoklady? On hrál dlouho stopera. Co se učí stopeři už od žáčků, odkopnout míč, přerušit hru, dobře hlavičkovat, tedy hlavně destruktivní hru. Kolik je u nás konstruktivních stoperů za posledních 15 let? Kubík, Chovanec, Kadlec. Proto konstruktivní hra není Hubáčkovi vlastní, má určitý limit, a více nelze očekávat. Je tam velká snaha, ale chybí tomu kvalita. Bohužel moc alternativ na tento post nemáme, ani Šiklič není žádný nadprůměrný bek. Musí se to řešit v zimě, hra krajních beků je důležitá. Trenér nemá moc na výběr, varianta s Černým není řešením.

    Byl bych rád, kdyby jsme připravili poděkování Vachouškovi za kvalitní služby v dresu Slávie. Zaslouží si to. Byl to spolu s Pitákem a Skácelem hodně povedený nákup. Navíc jsme na této investici vydělali. Všichni přinesli kvalitu do týmu. Hráli jsme pohledný fotbal, bohužel v době cinklých lig nebylo možné získat titul. Přesto jsme předváděli atraktivní fotbal. Vachoušek měl smůlu na těžká zranění, určitě by se prosadil více. Je to pan fotbalista.

    V dnešním Sportu se opět vedla diskuse o odchodu Necida. Někteří redaktoři Sportu už jsou únavní, snaží se vsugerovat hráči a klubu názor, že udělali chybu. Představa, že klub může počkat dva roky, je naivní. Vedení se nemůže chovat jako spekulant na burze, ale musí zajistit peníze na provoz klubu a jeho rozvoj. Pokud chceme zkvalitnit kádr, tak bez peněz to nejde. Rozhodnutí vedení i hráče je správné. Hráč si věří, na rozdíl od Kaloudy nepřichází do rozehrané soutěže. Jak potvrdil Kalouda, konkurence v útoku neí tak velká jako v záloze. Necid má velkou šanci, a pokud se mu nebude dařit, tak nebude mít nouzi o nabídky na hostování. Česká liga už mu nic nedá, málo těžkých zápasů, většina klubů na něj hraje osobku, zdvojuje ho, Necid je tím otrávený. Přestup mu pomůže výkonnostně. Ruská liga má svou kvalitu, navíc může hrát LM. K tomu vynikající tréninkové podmínky i zázemí. Pokud přijde trenér Mancini, tak i moderní tréninkové metody. Věřím, že se prosadí jak Necid, tak Kalouda, kterého zbrzdilo zranění. Pro mě je to uzavřená věc. Je třeba najít kvalitní náhradu v zimě, hostování Necida by nic neřešilo a v létě by mohlo být pozdě. Proto nemá smysl něco odkládat, je to kontraproduktivní. Na jaře uvidíme, jestli se chytí Litteri nebo někdo další. Nelze paušalizovat a tvrdit, že každý odchod je chybou. Třeba Střeštík zůstal, a jen stagnuje. U Suchého se tvrdilo, počkejme ještě rok, pak přijde velká nabídka. A pořád nikde nic. jen velká prohlášení pana Vandase o Realu, Evertonu. Třeba Pekhart nehraje v Anglii, přesto v úterním zápase U21 výrazně převyšoval hráče z ligy, kteří hrají pravidelně ligu. Výjimkou byl Morávek, který hraje druhou ligu. Je znát, že mu přes všechna negativa pobyt v Anglii pomohl. Zvykl si na jiný způsob hry, trénink, který je cizí českým hráčův v naší lize.

    Mluví se tu o posilách. Já se obávám, že Krajčík neprodlouží a vedle Necida přijdeme o druhého klíčového hráče. františek Dříždal je hodně platným hráčem, ale uvidíme, jak dlouho mu bude trvat, než se vrátí do bývalé formy. Navíc není tak kvalitní v podpoře ofenzivy jako Krajčík. Obávám se, že v létě přijdeme i o Suchého nebo Tavarese, možná oba. Asi neprodlouží smlouvy, které jim končí v roce 2010, a pak nezbyde, než je prodat za přijatelnou cenu před vypršením smlouvy. Nečekejme ale žádné stomiliónové nabídky. To je mimo realitu. Nevěřím v příchod Pekharta, i když nehraje ani v Southamptonu, myslím si, že mu manažer Paska dokáže najít dobré angažmá v Německu, třeba ve Franfurktu, který sází na mladé talenty jako Fenin, Korkmaz. Uvidíme, kdo nakonec odejde a kdo přijde. Chce to hlavně kvalitu.

    Jak už jsem psal v úvodu, čekají nás těžké zápasy. Hlavně to chce zvládnout zápas v Žilině. Pokud prohrajeme, tak šance na postup bude minimální. Dokonce se může stát, že nezískáme ani bod. Dokážete si představit kritiku v médiích. Přesto jsem optimista a věřím, že můžeme získat 7 bodů a postoupit ze skupiny. Příští týden nám napoví více. Přeji hezký večer.

    • Re: Zítra proti Teplicím

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.11.2008 22:36 |  
      0 0

      Zdravím Vás pane (zz),
      čekal jsem na Váš příspěvek. Děkuji Vám. Všechno co píšete, dá se to vzít. Možná něco cítím třeba maličko jinak, ale v zásadě souhlasím. Jen u Hubáčka se zastavím. Nemusí hrát to o Krajčík, nemusí zakládat a centrovat super centry a nebo dokonce útočit až k lajně. To po něm nechci, ale proti Žižkovu dělal chyby při své defenzivní činnosti a to naprosto fatální, a to bek prostě nemůže. Taky nás to stálo branku. A tak si myslím, že si "Huby" tentokrát trošku "kartáč" zaslouží. Krajčík pouze čeká, jestli se povede zahraniční angažmá. Pokud ano, přeji mu to. Zaslouží si to, ale zatím to prý až tak nevypadá a se Slávií je dohodnut, že když mu to nevyjde - je náš. A zítra snad Teplice porazíme, třeba zase silou vlastní vůle a bojovnosti. Co nás nezabije, to nás posílí. Sokrates55

      • Re: Zítra proti Teplicím

        zz     před 16 lety 22.11.2008 22:52 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate,
        já psal o jeho ofenzivní činnosti, tam má prostě limit a nelze čekat zázraky. V defenzivě udělal chyby, za to zaslouží kartáč. Sám víte, že ho často kritizuji, ale uvědomil jsem si, že nelze od něj čekat zázraky. Nemá na to předpoklady, aby hrál jako Krajčík. Jinak za gól může více hráčů, nejen Hubáček. Brabec, Hubáček, Švento se podíleli na gólu. Navíc našich hráčů bylo kolem vápna 5-6, zatímco soupeře jen 3. Je to stejné jako v Budějovicích. Hubáček hodně chyboval, ale na gólu mělo podíl více hráčů. Snad to s Krajčíkem dobře dopadne, ale moc tomu nevěřím.

        • Re: Zítra proti Teplicím

          quelhar (admin)     před 16 lety 22.11.2008 23:32 |  
          0 0

          No, uprimne receno bych se divil, kdyby po Krajcikovi nesahl nejaky zahranicni tym, zvlast kdyz bude zadarmo. Muze to skoncit podobne jako s Lukasem Jarolimem - odchod zadarmo do slabsiho tymu v kvalitni lize. V podzimni forme je nenahraditelny, ale vzpomenme na jaro, kdy se naopak vyrazne trapil. Kazdopadne budeme mit problem s jeho nahrazenim, v lize zadny kvalitni pravy bek neni, muze ho samozrejme nahradit Drizdal a pripadne mladeznicky reprezentant Kindel. Ale tezko cekat, ze by Kindel ukazoval takovou kvalitu, aby preskocil obdobi "hostovani v lize" a skocil rovnou do zakladu.
          Co se tyce Hubacka, jeho centry nejsou spatne, chybi mu Krajcikova rychlost a tim padem neprecisluje soupere a jeho vyuziti je daleko vice v postupnem utoku. Narozdil od zz si nemyslim, ze by Siklic nebyl posilou. Z tech nekolika zapasu, co odehral, jsem ziskal pocit, ze dozadu to neni spatne (zhruba na urovni Hubacka) a dopredu to je vyrazne lepsi. Nemyslim, ze je treba po pulroce opet kupovat dalsiho noveho leveho beka, nehlede na to, ze takovi hraci jsou drazi a na trhu (minimalne tom ceskem) proste nejsou. Vzpomenme, jak jsme tu volali po Vulinovi, ktery nakonec skoncil v Liberci, kde (i diky zraneni) vubec nic nepredvedl. Krajni beci nejsou a pokud bychom udrzeli Krajcika, tak dvojice Krajcik, Siklic by byla vyrazne nejlepsi v cele lize.

          • Re: Zítra proti Teplicím

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 00:08 |  
            0 0

            No, a sestavy už jsem byl sepsut a možná oprávněně, tak toho nechám. Snad k těm jednotlivcům. . Neckův odchod nás samozřejmě mrzí, ale je pravda, že když dali Rusové 130mega na dřevo, tak vážně není co řešit. . Je sice fakt, že teď by jeha cena mohla být ještě o nějakých 30-40 mega větší, ale to už je riziko podnikání. Taky se mohl zranit a my bychom neměli vůbec nic. Je jen škoda, že v jeho smlouvě nejsou procenta dále, ale to se v rusku nenosí. Já mu věřím, že se prosadí, protože když si projedu ty jeho góly na podzim, na ME a taky hru, jakou se prezentuje, tak můžu říct, že jsem většího kanóna v lize neviděl. Pravda, jsem poněkud mladší ročník:-), ale něco už na hrbu mám. . A to bych ještě připomněl dva neuznané (ale regulérní) góly proti Jablonci a Spartě. . a to nebyly žádné šmudly, koneckonců i s AV mu scházel.. či spíše přebýval..kousek. Každopádně vrátit se může vždycky. Co se týče Huba, já ho mám pořád ještě zafixovaného z předloňska a loňska jako naprostou jistotu dozadu, kdy udělal jednu chybu za sezonu. . Loni už to nebylo tak slavné, ale proti soupeřům v LM se to dá čekat. Je to určitě moc poctivý hráč a rozumný a skromný člověk, takových není nikdy dost! Určitě bych se ho nezbavoval. . jako záskok (pokud by tu roli přijal) může být kdekoliv v obraně. . Jinak nějaké pěkné angažmá v Rakousku bych mu na konec přál. Aktuálně je to s ním sice na první pohled špatné, ale jak říká voki, není to všechno tak jasné. 1) Vemte si, že je v podstatě "znouzectnost" od 5. kola, kdy nastoupil jako 3. levý bek v sezoně a od té doby hraje všechno! Taky už má být proč unavený. 2) Proti Matejovi by byl skoro každý hráč z ligy za slabý odvar. . snad náš Franta a odejitý Kadlec by to srovnali. 3) Je opravdu těžké hrát moderního krajního beka, když víte, že vám k tomu chybí parametry. . Hub si je vědom svého deficitu v rychlosti a tak se nevytahuje tolik do vápna soupeře a nezkouší nějaké sprinterské souboje 1 na 1. Na druhou stranu hru dozadu (pokud zrovna nepotká slabší zápas) opírá o perfektní poziční hru a čtení situací.. 4) Tady trochu nesouhlasím s quelharem. . např. proti Žižkovu to nebylo o nedostatku rychlosti. . Místy se chodilo krokem a Žižkov ani nevylezl za půli. . ale zrovna v tomhle zápase nedal narozdíl od Mateje snad jediný výživný centr. . ale jak říkám, ten zápas se mu prostě nevyvedl. Jednu věc k Láďovi Volešákovi. . dal bych ho v neděli od začátku, ale je pravda, a myslel jsem na to už víckrát, že když si projdu ty jeho dobré zápasy, tak v nich většinou střídal. . a to nejčastěji na post volného hráče za útočníky. Jako žolík se většinou osvědčí. . Někdy takoví hráči jsou. . viz Solksjaer nebo L. Žůrek u nás.

            • Re: Zítra proti Teplicím

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 00:17 |  
              0 0

              V první větě "za" sestavy. . pardon. Ještě k tomu Neckovi, a tak vůbec, pořad Na slovíčko s O. Černým - o repre, to je ukázka fotbalové tragédie a diletantství, za kterou by se "nemuseli stydět" pánové Tittelbach a Poulíček v nejlepší formě. Takhle tedy, prosím, ne.. To je Černý humor dost silný i na mě.

              • Re: Zítra proti Teplicím

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 01:18 |  
                0 0

                Přesně tak, ten pořad byl příšerně moderován a celkově na mě působil velmi amatérským dojmem. Nehledě na to, že chudák necka tam 95procent pořadu pouze seděl aby pak dostal ty nejstupidnější otázky, na které se ho moderátor může zeptat např. "Jak se vám žije jako zboží" apod. Ota Černý by potřeboval pořádně nafackovat nebo padáka.

            • Re: Zítra proti Teplicím

              slaviator     před 16 lety 23.11.2008 01:29 |  
              0 0

              nebo dřív Baroš.. :)

    • Re: Zítra proti Teplicím

      slaviator     před 16 lety 23.11.2008 14:00 |  
      0 0

      Zdravím. Vachi hrát bude...

    • Re: Zítra proti Teplicím

      slaviator     před 16 lety 23.11.2008 14:00 |  
      0 0

      Zdravím. Vachi hrát bude...

  3. Re: Zítra proti Teplicím

    Pedro08     před 16 lety 22.11.2008 23:14 |  
    0 0

    Dnes jsem se v televizi díval na můj druhý nejoblíbenější klub proti Juventusu a jsem doslova a do písmene nadšen hrou obou mužstev a uměním a kondicí všech hráčů. Na to nemá z české ligy ani jeden hráč. Tak drtivé tempo jako mělo toto utkání jsem dlouho neviděl a přesto to vydrží i staříci jako Javie Zanetti nebo Pavel Nedvěd. Myslím, že české kluby v čele se Slavií by si z toho měly vzít ponaučení. Žádné nudné přihrávky mezi stopery, žádné čekání minutu než se vhodí aut, 2 minuty než se zahraje standardka, žádné uhýbání ze souboje, prostě tvrdá, přímočará a velice rychlá hra. Nádhera. Podobně dnes zítězil Hoffenheim v Kolíně. Už je za námi celý podzim a úspěch Hoffenheimu tkví vedle nesporné kvality hráčů i v tom, že vše dělají rychleji než soupeř. Především přechod do útoku mají smrtící a to díky tomu, že nečekají na to, až přijde při faulu stoper říct, kdo to bude kopat a kam. Oni prostě hrají fotbal a ne šachy. Pokud by KJ zapracoval na tomto, neměla by Slavia v ČR konkurenci. stačilo by málo - vyhnat z hráčů tu zažitou lenost. Nemuseli bychom pak honit Younga či Gardnera s lasem. Domácí píseček by nás opravdu neměl ukolébávat.
    Teplice budou těžký soupeř, těžko čekat něco jiného než urputnou obranu, často doplněnou nešetrnými zákroky. Je třeba tentokrát nedělat tolik chyb v obraně. Věřím, že KJ nasadí do základu Ivanu, který se minule představil v dobrém světle. Proto si myslím, že tým nastoupí v tomto složení: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklic - Jarolím, Janda, Latka, Švento - Ivana, Necid. Na to ale tolik nezáleží, důležité bude to, jak se bude dařit proti 9 lidem 30 metrů od branky. To není žádná legrace.
    Na závěr bych si přál, aby na poslední domácí zápas dorazilo alespoň 10 tisíc. Obávám se, že tentokrát bude kvůli počasí návštěva podstatně nižší, ale snad se mýslím.

    • Re: Zítra proti Teplicím

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 00:31 |  
      0 0

      Souhlasím a nechápu. . Člověk by řekl, že zlepšit tréninkové metody po způsobu zahraničních klubů je to nejsnadnější a nejreálnější s čím začít, ale ono nám, to pořád nějak nejde a pak se divíme, že nás Fiorentina přibije k trávníku a my se půl hodiny rozkoukáváme. Teď o tom mluvil trenér Hřebík ve studiu. . tuším, že zrovna když jsme hráli se Žižkovem. . že jestliže v GL řeší hráč např. 30-40% pod tlakem protivníka, tak v Evropě je to 80-90%, u nás si může dovolit odpočinout celý poločas a vyjde (relativně) bez trestu (Brno). . To v Evropě není myslitelné. . A pokud k tomu hráčům nepomáhá sama GL, tak by se měli snažit trenéři v tréninku. . buzerovat hráče za špatnou přihrávku, vyžadovat po nich rychlejší a přesnější řešení, dostávat je pod tlak v každé situaci. . Jenom tak se člověk naučí rychleji reagovat. Pro začátek by stačilo zvětšit objem tréninků. . a to nemyslím zdvojnásobit zátěž, ale přidat prvky, dobu i regeneraci. . Každý hráč odejde z ligy a diví se, že v Německu, Anglii, Itálii je trénink dvakrát tak dlouhý. . U nás si myslíme, že hodina stačí a proti tomu Realu hlavně trochu toho srdíčka a štěstíčka. . No, ale abych přece jenom trochu odlehčil. . pamatuju Juve v LM, kdy sem jim platonicky fandil kvůli Nedvědovi, ale když měli po pěti zápasech 15 bodů a skóre 5:0, to byl fotbal eňo ňuňo. . Šachy byly proti tomu strhující záležitost.

    • Re: Zítra proti Teplicím

      zz     před 16 lety 23.11.2008 11:48 |  
      0 0

      Zdravím Pedro,
      taky bych si přál, abychom hráli rychleji, aby si stopeři nenahrávali mezi sebou, aby se nečekalo na aut. Jenže k takové hře potřebuješ typologicky vhodné hráče jako u Hoffenheimu a hlavně k tomu potřebuješ, aby tak hrály i ostatní týmy v lize. Jenže v tom je problém, většina týmů jen brání, zdržuje, kouskuje hru. Skoro žádný tým nás nedostane pod velký tlak, na vše máme spoustu času. Je to výsledek nízké úrovně ligy. KJ může určité věci změnit, vyžadovat jiné návyky, ale bez potřebné kvality v lize se nic nezmění. Jedinou cestou je vybírat posily tak, aby v pohárové Evropě obstáli rychlostně, v nasazení hry, v rychlosti práce s míčem. Bohužel liga nás na těžká předkola LM nepřipraví. proto se nedivím odchodu některých talentů jako Necid, liga jim už nic nedá. Viděl jsem teď sestřihy ze včerejších zápasů bundesligy, a to je úplně jiný level. A viděl jsem ve středu zápas mezi Německem a Anglií. přestože na obou stranách nastoupili hráči širšího kádru, tak byl vidět velký rozdíl mezi premiere league a bundesligou v rychlosti práce s míčem, v rychlosti přechodové fáze, v doplňování hráčů při přechodu do ofenzivy. Opravdu velký rozdíl, musel to uznat i brankář Oliver Kahn. Slávia musí jít postupnou cestou, nelze hned čekat zázraky. Vše je odvislé od příjmů a hlavně od rozumné přestupové politiky. Je třeba se snažit peníze určené na přestupy vynaložit za hráče, kteří obstojí na mezinárodní scéně nejen fotbalově, ale hlavně v rychlosti práce s míčem a v nasazení. Radši jednoho, dva kvalitní hráče než pět průměrných.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        Pedro08     před 16 lety 23.11.2008 12:01 |  
        0 0

        Petržela, Rajtoral, Blažek, Kerič, Dočkal, Fillo, Jeslínek, Lecjaks, Marek....Hráči na to i jsou, jen je o tom přesvědčit. U nás jich je zdleka nejvíc, kdo má předpoklady pro evropský fotbal na pomezí LM - Krajčík, Suchý, Švento, Janda, Necid, Tavares, Belaid, Vácha, Ivana... Doufám, že v zimě přijdou tři kvalitní hráči, opravdu kvalitní a ne někdo z DVDíčka co najde KJ pod stromečkem, nebo hráči s osobními problémy či stovkou za 14 vteřin. Prostě mladá kvalita a ne koně ze stáje Ondreje Chovance a jeho přátel.

        • Re: Zítra proti Teplicím

          slaviator     před 16 lety 23.11.2008 14:11 |  
          0 0

          Hele, stovka za 14 sekund je podle tebe hodně nebo málo? Já jen, že podle mě mít hráče co uběhne s míčem u nohy stovku za čtrnáct sekund, tak asi skáčem radostí pět metrů vysoko... :-)

          • Re: Zítra proti Teplicím

            Pedro08     před 16 lety 23.11.2008 18:03 |  
            0 0

            Myslím tí stovku bez míče s pevným startem. Osobně se mohu ve 30ti pochlubit časem 12,8 a to většinu týdne prosedim v officu, zasedačkách a autě. Je smutné, že někteří ligoví hráči jsou pomalejší. Fotbalovou kariéru jsem ukončil na úrovni divize (skupina C) ve 24 po dokončení studií.

            • Re: Zítra proti Teplicím

              slaviator     před 16 lety 23.11.2008 18:55 |  
              0 0

              Tak angažujme Bolta... :))) Ono je duležitý ani ne jakou rychlost má bez míče s pevným startem, ale jakou má s míčem u nohy. A nejdůležitější bych řek že dokonce je zrychlení na prvních metrech, kde může získat největší náskok. Teda když se bavíme o rychlosti...

  4. Re: Zítra proti Teplicím

    quelhar (admin)     před 16 lety 23.11.2008 11:06 |  
    0 0

    Tak se divam na zapas Zizkov - Pribram a opravdu jsem velmi rad, ze na nas tentokrat nevysel zapas na Zizkove v zime. Zizkov dokazal chytre zprasit Hunu uz v desate minute, po pulhodine pak musel stridat dalsi hrac Pribrami opet po prasarne hrace Zizkova. Straceny jen v poslednich peti minutach predvedl dva skluzy, pri kterych nemel sanci zahrat mic a vzdy trefil nohy protihrace, videl jen jednu zlutou...

    • Re: Zítra proti Teplicím

      Pedro08     před 16 lety 23.11.2008 11:08 |  
      0 0

      Píská Paták, tak co bys chtěl. Vozábal a Stracený jsou na červenou. Ale Viktorka je zatím jasně lepší. Doufám, že Příbram to nakonec zvládne. Teplice taky dnes nebudou hrát dvakrát čistě.

    • Re: Zítra proti Teplicím

      zz     před 16 lety 23.11.2008 11:34 |  
      0 0

      Zdravím quelhare,
      včera jsem se díval na zápas Kolín Hoffenheim. A rozhodčí vyloučil hráče Kolína po tom, co zajel do hráče Hoffenheimu. Hned červená karta, u nás by to nebyla ani žlutá. Obávám se, že v Příbrami to bude podobný terén. Doufám, že se dneska nevykartuje Necka, protože v Příbrami nebudeme moc hrát kombinační fotbal. A budeme si muset pomoci nakopávanými míči, k tomu potřebujeme Necida.
      A ještě bych se vrátil k jedné naší disputaci ze začátku sezóny. Po zápase v Liberci jsem psal, že si měl Vaniak postavit k tyčí hráče při střele Papouška, ze které padl druhý gól. Argumentoval jsi, že bychom nemohli vystavit soupeře do offsidu. Včera v zápase Bochumi s Hertou si brankář Drobný postavil spoluhráče těsně před pravou tyč a zachránil tak jistému gólu.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 11:40 |  
        0 0

        Tankodrom. . to je paráda! Příbram nebude o moc lepší a s Prosekem hrajeme v únoru, takže taky nic extra. . Dobré by bylo, kdyby se to kvůli stavu trávníku hrálo na Strahově. . oni něco takového slibovali, tak uvidíme. Eden snad bude lepší, ale ten trávník už má taky naloženo. Snad to vyhrajem.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        Pedro08     před 16 lety 23.11.2008 11:40 |  
        0 0

        Co říkáš ZZ turbo fotbalu v podání Hoffenheimu. Podle mě absolutní pecka a nelze se tomu bránit, soupeř musí bránit nejen Ibiševiče, ale všech 10 hráčů v poli. Rangnick je vynikající trenér.

        • Re: Zítra proti Teplicím

          zz     před 16 lety 23.11.2008 11:57 |  
          0 0

          Zdravím,
          včera jsem se díval na Hoffenheim v Kolíně. Ibiševič dal už 16 gólů. A to nenní bundesliga ani v polovině. Tým je skvěle typologicky poskládaný a způsob hry je famózní. Ofenzivní nátlakový fotbal. podařilo se jim za malé peníze poskládat tým s velkou kvalitou a hlavně perspektivou. k tomu pracují koncepčně, nejdou cestou Wolfsfurgu, který dělá velké nákupy za sta milióny. Hoffenheim chce stavět na práci s mládeží, na skautingu a do toho investuje. K tomu staví nový stadión. Je vidět, že majitel Hopp je hodně inteligentní a moudrý manažer. Ví, že o opory týmu bude velký zájem z anglické a italské ligy, proto se snaží cestou kvalitního skautingu a práce s mládeží najít a vychovat kvalitní náhrady za současné opory. Co, dokázali v Hoffenheimu, před tím klobouk dolů. Nakoupil za málo peněz neznáme, ale mimořádně kvalitní hráče, přivedli koncepčního trenéra a tým dominuje v bundeslize. Není to o náhodě, to je na tom nejdůležitější.

          • Re: Zítra proti Teplicím

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 16:03 |  
            0 0

            No ale zase ty přestupy tak levné nebyly, nelze to srovnávat s možnostmi Slavie Praha a to absolutně vůbec.
            Např před touto sezonou přišli do Hoffenheimu tito hráči: Wellington(Internacional - 4,5mil Eur),
            Andreas Beck(Stuttgart-3,2milEur),Ozcan(Salzburk-1milEur) a ještě další hráči v hodnotě nad 1milEur.
            V předchozí sezoně přišli tito hráči: Carlos Eduardo(Gremio-7milEur),Obasi(Lyn-5milEur),Demba Ba(Mouscron-3milEur)Nilsson(Odd Greenland-2milEur),Ibisevic(Aachen-1milEur).
            S tím, že za vysoké odstupné neodešel z Hoffenheimu nikdo.
            Za přestupové období 08/09 je Hoffenheim v mínusu -10,5milEur
            Za přestupové období 07/08 dokonce 18,5mil Eur.
            Zajímalo by mě kde by Slavia měla vzít tyto prostředky, protože já si nemyslím, že kdyby Slavia třeba objevila Wellingtona dříve, že by cena byla nižsí jen proto že máme jiné finanční možnosti.
            Kvalitní hráči, hrající v Hoffenheimu prostě něco stojí.

            • Re: Zítra proti Teplicím

              Pedro08     před 16 lety 23.11.2008 18:00 |  
              0 0

              Máš naprostou pravdu, ale koupit například Ibiševiče by v silách Slavie bylo, chce to ale zajet do Sarajeva, do Noveho Sadu, do Bělehradu. A také nejde porovnávat +/- jen přestupy. Hoffenheim bude již brzy vidělávat více, než kolik činí jeho náklady a to o hodně. Všichni hráči, které koupili a ty je jmenuješ jsou nyní na trhu určitě dražší, hlavně to platí u Ba, Eduarda a Ibiševiče. Všichni ti hráči jsou mladí. Myslím, že Hopp a Rangnick ukazují Csaplárovi s Kukou, ale i Křetínskému či Grossovi, že klub západoevropského střihu se vybudovat dá, ale bez investic to nejde. Ale ovoce se časem sklidí a je sladké. Sázet nekvalitní stromky nikam nevede, chce to nakoupit kvalitní stromky a ty zušlechťovat.

              • Re: Zítra proti Teplicím

                quelhar (admin)     před 16 lety 23.11.2008 18:21 |  
                0 0

                Otazkou ovsem je, jestli je v CR v soucasnosti vubec ekonomicky mozne kvalitni a evropsky konkurenceschopny klub vybudovat. Na zacatku jsou ty investice a pokud zde chybi mecenasi jako pan Hopp nebo sponzori ochotni investovat ne desitky, ale stovky milionu Kc, tak to proste nepujde jinak, nez pomalu, tj. koupit prumerne hrace, udelat z nich mirne nadprumerne a pri prodeji vydelat tolik, at se jednak zaplati provoz klubu a druhak at zbyde jeste dostatecna castka na nove hrace.
                Zatim jsme v te uplne prvni fazi, kdy jsme se pomerne nedavno prestehovali na novy stadion, kde mame dobre podminky pro to, abychom pravidelne vitezili v lize a tim zvysovali cenu nasich soucasnych hracu. Bude nutne nasledovat jejich obmena (a doufejme, ze bude pomala tak, aby se neustale obnovovalo zdrave jadro tymu) a teprve za nekolik let je mozne postavit tym, jakym je v soucasnosti Hoffenheim.

                • Re: Zítra proti Teplicím

                  marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 18:38 |  
                  0 0

                  Ano, pokud se v místních kruzích nenajde mecenáš či firma, která bude ochotna investovat do klubu třeba 120milionů za hráče, tak je to téměř nemožné. A ještě těžší je, aby se vůbec někdo takový našel, protože kdo je v současné době navíc při finanční krizi ochoten investovat takové velké finanční prostředky do českého fotbalu,s tím jak je veden a že se mu nejspíš jistojistě ty investice nevrátí. V ČR je to podle mě velmi složité.

            • Re: Zítra proti Teplicím

              zz     před 16 lety 23.11.2008 18:31 |  
              0 0

              Zdravím Marco,
              zapomněl jsi na Salihovidže, který stál 250 000 Eur. Opravdu závratná částka. Přišel jako nepotřebný z Herthy. Tvá čísla jsou správná, ale v německých podmínkách jsou to průměrná čísla za přestupy. Na přestupy Hoffenheimu je třeba se dívat optikou bundesligy. Proto tvrdím, že za málo peněz nakoupil hodně dobré muziky. Podívej se, kolik vydal za přestupy třeba Wolfsburg nebo Leverkusen. Slávia inkasovala za prodej Švece, Vlčka, Gecova kolem 80 mega. Peníze na přestupy byly. Jde o to, koho za ně koupíme. O tom je spor. A za tuto částku bylo možné koupit lepší kvalitu. Hoffenheim přivedl za 10 mega Eur mladé, neznámé hráče, ale kvalitní. Slávia potřebuje kvalitu, ne průměrné hráče. Peníze na to byly a budou i v zimě. Uvidíme, koho nakonec přivedeme.

              • Re: Zítra proti Teplicím

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 23.11.2008 18:44 |  
                0 0

                Zdravím zz,
                O tom hráči vím, jen jsem záměrně psal pouze přestupy nad mil.Eur. A Ano na německé poměry to jsou průměrné částky, v tom souhlasím, jenže v českých kruzích jsou to částky téměř nemožné, zde nevydá klub za hráče ani 750tisic EUR. A také je potřeba si uvědomit, že ano Slavia by třeba nabídla 250 000Eur ale je také nutné myslet na plat toho hráče a já si nemyslím, že by z platu, který měl v Hertě tak hodně dokázal slevit, jen aby hrál za Slavii, navíc také je si potřeba uvědomit zda by upřednostnil Slavii před Hoffenheimem, který je v německu současným hitem č.1

                • Re: Zítra proti Teplicím

                  zz     před 16 lety 23.11.2008 19:05 |  
                  0 0

                  Marco,
                  mně nejde o angažování Salihoviče, je jasné, že by k nám nepřišel. Nemůžeme konkurovat bundeslize kvalitou soutěže, ani nabídkou peněz. Já mluvím o tom, že šlo za peníze utržené z přestupů Vlčka, Švece, Gecova přivést větší kvalitu. Třeba levného Keriče, nechat si Dočkala a přivést další kvalitní, ale na české poměry dostupné hráče. Prostě na Slávii je třeba se dívat optikou naší ligy a naší ekonomiky a na Hoffenheim optikou bundesligy. My jsme nakoupili za 30 mega 5 vesměs průměrných hráčů, mohli jsme přivést větší kvalitu. Třeba dva, tři hráče, ale kvalitní. Mluvil jsem už o Keričovi, další by se našli. Ale teď už spěchám na fotbal, zítra si o tom podiskutujeme.

      • Re: Zítra proti Teplicím

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.11.2008 11:51 |  
        0 0

        Zdravim. Bohuzel jsem nevidel zadny sestrih ze zapasu Bochumi s Herthou. Jako hlavni problem pri postaveni obrance na brankovou vidim to, ze souper pak muze beztrestne postavit tri hrace do okoli golmana a pri zahrani standardky tak muze mit daleko slozitejsi situaci. Jiz dlouho jsem nevidel pri zapase tuto variantu vyuzit.
        V Pribrami to bude nejspis podobny zapas jako na jare ve Zline. Nemyslim, ze by nam nejak pomohly nakopavane mice, souper bude Necida jiste peclive strezit. Spis nas muze zachranit nejaka individualni akce podobna te Toleskiho ze Zlina. Rekl bych, ze na snehu se vice uplatni mensi pohyblivi hraci jako Volesak, Belaid, Ivana, Senkerik.

        • Re: Zítra proti Teplicím

          zz     před 16 lety 23.11.2008 12:07 |  
          0 0

          Uvidíme, jaký bude nakonec terén v Příbrami. Ale pamatuji si na zápas reprezentace v Moldavsku, kde byly kaluže, nedalo se kombinovat a vše se řešilo nákopy na Kollera, který sklepával míče na hráče z druhé vlny. Necid není Koller, proti Mullerovi to bude mít těžké, přesto v určitých fázích nám vysoké míče na Necida můžou pomoci. Navíc Necid by mohl využít některou z mála šancí, třeba při standardkách. Loni hrála juniorka v tomto čase v Příbrami, naprosto neregulérní terén, a Necid se jako jediný prosadil. Proto bych byl rád, aby se dneska nevykartoval. Pokud povedeme dva nula, tak bych ho v průběhu druhé půle stáhl. Obávám se, že dneska může dostat čtvrtou kartu. Už proti Žižkovu to tam smrdělo kartou.

          • Re: Zítra proti Teplicím

            Khadgar     před 16 lety 23.11.2008 12:18 |  
            0 0

            Zranil se jim Huňa, těžko ale říct jak je to vážný a jestli proti nám bude hrát. Jinak jestli někde bude znát únava, tak v Příbrami. Návrat někdy v pátek v noci/ráno, pak v neděli zápas, k tomu zima... Myslim že spíš tam dá KJ šanci širšímu kádru.

  5. sigma - baník

    slaviator     před 16 lety 23.11.2008 19:02 |  
    0 0

    Tak domácí vyhráli, Střihavka spálil snad šest nebo sedm golovek /dobrejch šancí/. Pokud dneska vyhrajeme, může být ještě veseleji. Mít po podzimu náskok minimálně 8 bodů na druhého by bylo docela hodně dobrý. Snad neztratíme body.