Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Zůstane T. Necid ve Slavii?

Slavia podnikla první kroky k udržení kanonýra Tomáše Necida i pro jaro. Zaslala vedení CSKA Moskva žádost, zda by hráče nenechalo ve Slavii na jaře hostovat.

Tomáš Necid v zimě přestupuje do 2. týmu ruské ligy CSKA Moskva, za což Slavia inkasovala částku okolo 120 milonů korun. Klub si však uvědomuje důležitou roli, kterou Necid v týmu zastává a usiluje o jeho udržení formou hostování i na jaře. "Požádali jsme vedení CSKA Moskva o to, zda by nezvážili možnost, aby u nás Tomáš na jaře hostoval. Zatím jejich vyjádření nemáme a je to čistě na rozhodnutí CSKA. Teď je tedy těžké říct, jak celá věc dopadne," uvedl tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

    zz     před 16 lety 18.11.2008 19:26 |  
    0 0

    Zdravím,
    nevěřím tomu, že Necka zůstane. Přijde nový trenér a začne nový ročník ruské ligy, takže všichni hráči budou mít stejnou startovací čáru. pro Necida by bylo handicapem přijít v rozehrané soutěži. Trenér už může mít svoji sestavu a Necka by to měl hodně těžké.
    Jako Slávista bych si přál, aby za nás dával góly i na jaře. Ale kdybych mu měl poradit jako jeho agent, tak bych mu řekl, ať absolvuje přípravu s CSKA na novou sezónu. Teď bude mít asi největší šanci se uchytit vzhledem k příchodu nového trenéra. Vidíme na Kaloudovi, který přišel do rozehrané soutěže, že trenér měl už své oblíbence a vyvolené a Kalouda neměl nárok. Vůbec nedostal šanci. Pak se hráč těžko prosazuje. Teď má Necka největší šanci se chytnout. Pak už nemusí šanci dostat a dopadne jako Hubník, Kalouda.
    Pro Slávii to není řešení. Je třeba s předstihem přivést náhradu, a ne až v létě před důležitým předkolem LM. Nemá smysl odkládat důležité rozhodnutí o náhradě Necida. Sparta taky řešila náhradu na stoperu hostováním a nikam to nevedlo. Jde o to najít kvalitní, typologicky vhodnou alternativu, která pracuje pro tým jako Necka a je gólová. Můj tip je Pekhart, sen o anglické lize je nyní utopií. Nehraje ani v Southamptonu, protože přišel na hostování bez opce. Takže jen občas lepí díry za zraněné. V Tottenahmu nemá šanci, zase nakoupí velká jména do útoku. Byla to chyba manažera Pasky. Zbrzdil výkonnostní progress Pekharta. Pro samotného hráče i Slávii to může být dobrý deal. Obě strany si pomůžou.
    Litteri je jiným typem útočníka, tady bych byl opatrný. Huňa je nesmysl. Znovu opakuji, je třeba náhradu vyřešit v zimě, to samé další přestupy. V létě bych už do kádru nesahal a snažil se udělat vše pro postup z předkola LM. Nový model nám nahrává, ale i tak to nebude jednoduché. Peníze z LM by nás mohly posunout o několik levelů výše a realizovat koncepční projekty.

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      RobCZ (přítel SN)     před 16 lety 18.11.2008 19:29 |  
      0 0

      Mě by se líbila přípaadná náhrada Kerič

      • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

        zz     před 16 lety 18.11.2008 19:32 |  
        0 0

        S Libercem už nechci žádné obchody. Zase nás Kárl oškubá jako slepici.

      • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

        Ravik     před 16 lety 18.11.2008 19:36 |  
        0 0

        no setrvání Necida ve Slavii má pro hráče i klub opravdu dvě roviny, které je potřeba pečlivě uvážit. Pro hráče je zdánlivě zůstávat ve Slavii na jaře a nepokusit se o prosazení v CSKA hloupost. Ale vzhledem k nadcházejícímu MS20 se jeví varianta zůstat ve Savii, pravidelně hrát a zlepšovat se naopak jako ideální. Pro klub jak už psal zz je to zase o tom, že na jaře sice pomůže, ale nahrada se bude řešit až v léte před důležitým předkolem LM... jestli nebudem na jaře v poháru a udržíme si současný náskok ve zbývajícíh podzimních kolech tak jsem pro jeho okamžitý odchod a zabudování náhrady.

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          zz     před 16 lety 18.11.2008 19:44 |  
          0 0

          Necida už skauti znají, takže MS v Egyptě mu nepomůže. Navíc už přestoupil. Být Necidem, tak na MS nejedu. Pro něj je jediný úkol, a to se prosadit v CSKA. Teď má velkou šanci, všichni začnou od nuly u nového trenéra. Otázka zní, kdo jím bude? Bude to Roberto Mancini? Pokud Necid bude hrát za CSKA, bude hrát i za A reprezentaci, takže by stejně na MS 20 nejel.

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          mirecek1111     před 16 lety 18.11.2008 19:48 |  
          0 0

          Nemůžeme riskovat, první musíme získat titul a to předkolo si zajistit. A s Necidem to bude snadnější, zvláště když se asi připravuje odchodi Tavarese, jak to bude s Krajčíkem nikdo neví a teď by ze základu zmizel i Necid. 14. kol je dost, Spartu sice můžeme odepsat ale Baník je otázkou. Pokud udrží součastný kádr a budou mít formu tak nás můžou ještě prohnat. Zvláště když stačí, aby nás porazili ve vzájemném souboji a pak bude najdou ten náskok minimální. No ale to nepředpokládám, ani ne tak to, že jej doma na jaře porazíme ale spíš si myslím, že stejně jako MB budou ztrácet v relativně lehkých zápasech. To je úděl těch nezkušených, nás tohle například připravilo o titul před dvěma lety.

          • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

            slimak     před 16 lety 18.11.2008 20:01 |  
            0 0

            doufam, ze tavares jeste aspon do leta vydrzi, jeho nehrada by byla mnohem obtiznejsi nez nahrada za necida..
            jinak, presne jak rikas, banik, boleslav i liberec si nedokazou udrzet stabilni formu a nedokazou si poradit s branicimi tymy viz ted banik s dynamem..to je situace do ktere se slavia dostava jiz mnoho let a troufam si tvrdit, ze mame v teto herni cinnosti pred soupereme z cela tabulky naskok. nase dalsi vyhoda bude v tom, ze se vsema hrajeme doma

          • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 21.11.2008 09:51 |  
            0 0

            Já bych Spartu tak snadno neodepisoval. Kádr zase tak špatný nemají, stále disponují financemi a navíc...mají i jiné páky.

      • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.11.2008 20:00 |  
        0 0

        Zdravím Vás a přeji hezký večer všem.
        Přiznám se, že ani nestačím číst všechny příspěvky a názory, ale radost mám z toho, že už se tu neobjevují (nebo minimálně) ty pomlouvačné a lživé konstrukce s cílem komukoliv ublížit. I kritka MJ a dalších hráčů je postavena spíše na vlastním poznání jednotlivých diskutérů a i snaha přijmout názor někoho jiného. Hlavně je to ve slušné atmosféře a to je dobře. To co se dělo na zápase Bohemians - Sparta, to mi hlava nebere a je a ž opět s podivem, že nad řáděním "sparťanských bláznů", kdy už úmyslně házeli na brankáře Bohemky třaskavé kuličky s jediným cílem přerušit zápas. Proč "mistr Karolyi" opět dělá hluchého a němého. Proč Sparta za své fanoušky nenese plnou odpovědnost a není oddílu uložena pokuta, jakou běžně UEFA za řádění fandů dává. A tady by to mělo být už "hodně mastné".
        My jsme nakonec vyhráli s Viktorií a ač se to bude zdát někomu možná nadnesené, já jsem klukům věřil a prostě jsem tušil, že toho gola dáme. Bojovnost byla odměněna a to i přesto, že to bylo s chybami, někteří měli ve druhém poločase na kopačkách víc nervozity. KJ docela správně střídal a dopadlo to dobře. Takovéhle vítězství posílí. Jinak jedna zpávička na okraj, abyste věděli jaký je náš "Otík Černý" hajzlík. ČT zaplatila požadovanou částku švýcarům za přenos ze San Marína a 1 a čtvr milionu už je zaplaceno. Otík to nechce přiznat a tak zase mlží a lže. Je to ubohost, ted se mstí tím, že nás cpe do vysílání na ČT4 sport v neděli večer a to i v Příbrami, kde s tím budou mít i technický problémy. Chtěl jsem jet poděkovat klukům za uplynulou část podzimu a také se rozloučit s T.Necidem. Kdyby to bylo od 17.00 tak bych jel, ale třeba se ještě rozhoupu.
        Pro pana (zz), s tím Pekhartem pokud mám info, tak už nějaká jednání začala (teda přes Pasku - on to ví, že se to trošku pokakalo a tak se snaží s tím něco udělat, jenomže s Necidem se to hostování taky jeví vcelku nadějně, tak se manažeři budou trošku masírovat a snad na tom Slavie něco vydělá). Chce to asi trpělivost, ale připouštím i Váš názor, aby to nakonec pro Tomáše Necida nebylo kontraproduktivní vzhledem k obrácenému gardu ruské ligy. Tak asi tak nějak Sokrates55

        P.S: "Non omnia possumus omnes" (Ne všichni můžeme všechno)

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          zz     před 16 lety 18.11.2008 20:25 |  
          0 0

          Zdravím vás SoKrate,
          já jsem rád, že gól dal Janda. minule to tu i na oficiálním webu pořádně schytal. Takovou sodu dostal. přitom by si měl každý uvědomit, že měl problémy v přípravě a letos odehrál pár zápasů. Chce to trpělivost, on se do toho dostane, potřebuje hrát. Já mu věřím, je to hodně platný hráč pro Slávii. Slova, která tu někdo napsal jako tragéd Janda, mě hodně zamrzela. Přitom v Budějovicích měl dobré momenty, byl u tří z pěti dobrých příležitostí v první půli.
          Jsem rád i za Ivanu, že se pomalu rozehrává, přinesl oživení do hry. Dokonce si troufl i na přímák. U Latky bylo vidět, že jeho pozice je ve hře směrem dopředu, není to klasický DZ jako Tavares, ale viděl bych ho spíše jako podhrotového hráče. Nebojí se vystřelit a odehrál slušný zápas. Důležité jsou tři body, na konci ligy si nikdo na hru nevzpomene. Takové vítězství má svoji hodnotu, i KJ přišel na děkovačku a hráči se radovali jako po zisku titulu. V týmu je pohoda a velká síla.
          Pekhart by bylo dobré řešení. V Anglii se trápí, pomohlo by to oběma stranám. Do ciziny se může vrátit, je mladý, má vše před sebou. Doufám, že v létě se vrátí Vlček. Hodně by nám pomohl.
          Nejhorším zážitkem byl výkon rozhodčího Adama na Žižkově. když jsme slyšel fanoušky Střížkova, jak nadávají Chovancovi o podplaceném zápase, tak jsem si vzpomněl na Vaše slova o návratu starých časů. Když to nejde na hřišti, tak musí pomoci rozhodčí.
          Čeká nás těžký závěr podzimu, doufám, že to zvládneme na obou frontách a postoupíme i ze skupiny Poháru Uefa. Bylo by to dobré z finančního i sportovního hlediska. Přeji hezký večer.

          • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

            slimak     před 16 lety 18.11.2008 20:34 |  
            0 0

            ,,fanoušky střížkova"? tam nejaci byli :)

            s hodnocemi rozhodciho adama musim souhlasim a velmi me zklamalo, shodou okolnosti jsem nedavno rozhodci v lize velmi chvalil a ono tohle

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          bongor     před 16 lety 18.11.2008 20:26 |  
          0 0

          Ahoj Sokrate,s tím "vyrušováním při vyučování"sralťanské mládeže na Žižkově,skutečně nikdo nemá snahu něco udělat.Jedině je pozitivní,že Střížkovu nezavřeli hřiště a zápas nekontumovali ve prospěch rumunů.
          To je naděje,že konec vlády zla se snad přece jenom blíží.O Pekhartovi se zmiňuji níže.Na přestup Necky jsem už několikrát lál a ani dnes nepochválím aktéry.Podle mě mu to uškodí.To hostování na jaře ve Slavii by podle mého názoru bylo ještě tak nejlepším řešením a to ne jenom kvůli nám fandům,ale i kvůli Tomášovi.Jednak by se doučil azbuku,druhak by zase o trochu fotbalově dospěl.Připojuji se k Tvému
          posudku na výrazně zlepšenou atmosferu našich příspěvků,je vidět,že i my potřebujeme svůj čas na to,abychom se umoudřili.

          • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.11.2008 20:40 |  
            0 0

            Také Vás zdravím Bongore, pane (zz) a další slávisty.
            Já jsem se musel smát, když rozhodčí Adam už nevěděl jak to dotlačit ze sparťanama, aby aspoň vyrovnali a tak začal kulhat a dělat nešťastného. To jsem měl opravdu strach, že ukončí zápas ze zdravotních důvodů. Ovšem jaký dostal "dunaj" od M.Kincla za to vymyšlené vyloučení, to se hned tak neslyší, ale bylo to oprávněný.
            Já jsem také rád, že Janda se trefil. Co jsem opravdu rád, je výkon M.Černého v "B" týmu. Myslím, že se začíná rozehrávat a vrací se mu herní chuť a jistota a víra v sama sebe. Dřížďal odehrál už nesrovnatelně lepší partii a tak se snad už chytne. Z toho Hubáčka jsem snad v neděli večer zešedivěl. A tak jsem čučel, že Jarolím šel na děkovačku. To bylo dobré gesto. To se cení a Toleski tam poskakoval jako malej kluk co vyhrál v kuličkách. Jsou to sice takové malé postřehy, třeba pro někoho nicotné, ale já se z nich raduju. Sokrates55

            • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

              bongor     před 16 lety 18.11.2008 21:52 |  
              0 0

              Ano příteli Sokrate,děláš dobře,že se raduješ z malých věcí.Z malých věcí se později stávají velké,nebo zcela zapadnou a jsou zapomenuty.Ale to nevadí,svůj účel už splnily,udělaly někomu radost.
              Zatím je počínání některých sudích směšné,protože ani jejich sebevětší snaha nevede k úspěchu.Ale může se změnit ze směšného na nebezpečné.Když si přečteme několik výroků hráčů,trenéra,funkcionářů toho rádoby velkoklubu slyšíme z toho jejich zoufalství:"My přece nemůžeme zůstat bez evropských pohárů"!
              Oni vědí,že by je to možná úplně potopilo,proto od nich můžeme čekat všechno,už jsme to zažili několikrát v minulosti.

              • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.11.2008 22:08 |  
                0 0

                Asi tak nějak, bongore.
                Mě se zamlouvalo i vystoupení M.Latky, já se toho jeho nasazení docela lekl, byl to rysk. Ten Latka se rval a bojoval. Někdy i s hloupým faulem, ale zahnal je dál od naší branky. Ano, nelze to vůbec srovnat s Tavarezem, ale to bychom byli hloupí. Latka prostě hrál jinak, ale nekazil toho moc, odtrkal toho dost a do ofemzivy se také zapojil. Na to, že dlouho nehrál, dobrý. Já spíš byl šedivý z toho Hubáčka. Ach jo, ten měl zase den. S těmi Teplicemi to bude také o trpělivosti a chuti se s tím zase porvat od začátku až do konce. Tak se zase sejdeme a doufám, že si po vstřeleném golu zase zanotujeme to neopakovatelné:
                Ramparapa pamparapa páááá rááááá ......... Sokrates55
                P.S: teda aspoň já to tak zpívám, ale je fakt že z mého zpěvu jsou nkteří okolo mě stojící asi zoufalí......... omlouvám se

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          slaviator     před 16 lety 18.11.2008 22:06 |  
          0 0

          ... ona je sranda, že ten milion a čtvrt bude mít zaplacené za pár minut reklam (půlminuta v hlavním vysílacím čase pro repre může dělat i 150.000,- - pro srovnání: nejúspěšnější pořad ČT Uvolňěte se, prosím měl loni 350.000/30 s...). A zbytek už ČT vydělává. Takže ať fakt nekecá, jak je to drahé.

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      slimak     před 16 lety 18.11.2008 19:56 |  
      0 0

      nezbyva nez souhlasit..jako fanousek slavie bych chtel aby za nas jeste pul roku hral, ale byla by to chyba a skoda pro necku samotneho, jestli se ma prosadit, tak tohle je idealni prilezitost, ktera se v lete opakovat nebude. navic se mluvi o odchodu vagnera loveho, coz by sance jeste zvysilo..

      co se tyce pekharta, tak se nyni krasne ukazuje jaka cesta se ukazala jako lepsi - necka a pekhart byli na velmi podobne urovni. a tatimco necka je v repre, pekhar si nezahral poradnej soutezni zapas v anglii skoro ANI JEDEN. i pro nej samotnyho by byl navrat nejlepsim resenim. takhle ho bude cekat pobihani po ruznych hostvanich v nizsich anglickych ligach a to neni to, co by si urcite predstavoval
      podobnym pripadem budou Kozak, Hable, Kalouda a Mazuch..sondoval bych jejich situaci a driv nebo pozdeji zkusil nektereho z nich privest

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      bongor     před 16 lety 18.11.2008 20:15 |  
      0 0

      Podle mě je případ Pekharta typický pro součané trendy.Každý talent rychle do ciziny.90% takových rychlokvašených dospěláků se neuplatní,ba co víc úplně zakope.Myslím,že se to nedá srovnat s talenty tmavé pleti.Ti totiž dospívají o 2-3 roky dřív než naši kluci atak jejich problémy jsou podstatně menší,

      • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

        slimak     před 16 lety 18.11.2008 20:23 |  
        0 0

        tak je sice pravda, ze cernosi fyzicky dospivaji vetsinou drive. ale jejich problemy urcite nejsou mensi. pokud jsou to hraci z jizni ameriky nebo afriky, musi si zvykat na jiny zivotni styl, jazyk, klimaticke podminky, mentalita..predevsim ale na jiny herni styl, ti hraci nejsou tak takticky vyspeli..

        musim ale souhlasit s tim, ze 90% talentu co jdou do ciziny se zahrabe, tech prikladu jsou opravdu spousty a spousty. vcera, pri pohledu na Juna jsem jenom ziral co z takoveho hrace je za trosku, naopak vachousek se pomalu dostava do hry a pujde nahoru, pokud mu vydrzi zdravi a velmi me zaujal Mahmutovic, vim o nem delsi dobu, ale konecne dostal poraadnou sanci a z toho neco bude. jeho krajan v jablonci mesanovic pak vstrelil hattrick za jejich juniorku...

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          bongor     před 16 lety 18.11.2008 20:32 |  
          0 0

          Já jsem příteli Slimáku myslel na hráče tmavé pleti spíš po stránce fotbalové.Ale to máš plnou pravdu,že jejich problémy se začleněním do
          nové společnosti jsou stejné.A řekl bych,že i větší ,než mají naši hoši.
          I když třeba hráči z frankofonní oblasti nemají ve Francii žádné jazykové problémy,stejně jako kluci z bývalých anglických kolonií je nemají pochopitelně v Anglii.

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 19.11.2008 10:59 |  
      0 0

      Asi máš pravdu, máme-li několikabodový náskok a titul bez LM je nám finančně k prdu, pak je lepší udělat výměnu dříve. Přesto se obávám, že se za Necida nepodaří v zimě odpovídající náhradu najít.

      Z hráčů u nás v klubu může jeho úlohu převzít Toleski, z koupitelných hráčů u nás v lize Kerič, Huňa nebo Papadopoulos, jinak mě nikdo nenapadá.

      Ale s tím Pekhartem to zní zajímavě.

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      mamut     před 16 lety 18.11.2008 21:27 |  
      0 0

      hrajeme strašně....

  2. Necida bych nedržel

    DrFe1     před 16 lety 18.11.2008 23:03 |  
    0 0

    Litteri předvedl, že má na to, aby ho nahradil a dalších útočníku jiného typu máme víc než dost. Posilování do útoku za každou cenu považuji za zbytečné.

    • Re: Necida bych nedržel

      zz     před 16 lety 18.11.2008 23:14 |  
      0 0

      Podle čeho soudíš, že Litteri předvedl, že může Necida nahradit? Podle jednoho zápasu proti Olomouci. Není to trochu málo? A jiných typů útočníků zase tolik nemáme, zvláště když v létě skončí Šmicer a Šenkeříkovi končí smlouva. A za rok a půl Ivanovi. Teď je vhodná doba na dobré nákupy.

      • Re: Necida bych nedržel

        DrFe1     před 16 lety 18.11.2008 23:49 |  
        0 0

        Nejenom proti Olomouci ještě hrál tuším asi 10 minut proti Střížkovu :-) Samozřejmě je to jenom můj laický dojem, ale pozitivně mě překvapil, obzvlášť když jsem tady četl tuším zrovna od tebe negativní stanoviska k jeho osobě (jak je to zbytečný hráč a za béčko hraje špatně) a čekal jsem jaká hrůza to bude. Jinak si myslím, že by vedení mělo věnovat pozornost právě prodlužování smluv než shánění nových hráčů. Nevidím důvod proč bysme měli za každou cenu točit hráče, naopak mi připadá že stabilizovaný kádr je naše velká výhoda. Co se týče útočníků, tak mi připadá, že Ivana hraje nejlíp za dobu co je Ve Slávii a konečně začíná být platným kvalitním útočníkem. ten by měl dostat šanci. Šenkeřík taky hraje slušně, Toleski zrovna tak. V útoku může hrát i Šmicer. A to máme ještě útočníka Šventa :-) I když na to už doufám nedojde. Takže mi nepřipadá, že by nás v útoku tlačila bota, ale jde o to, kdo a do kdy případně prodlouží nebo neprodlouží smlouvu, to máš pravdu.

  3. Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 19.11.2008 00:27 |  
    0 0

    Já bych osobně být šéfem Slavie Pekharta nekupoval, myslím, že aspoň zpočátku by to byl hráč tak do béčka. Velmi nejistý nákup. V Anglii je už dlouho, vůbec se nechytl, ani v 1. ani v 2. lize. Nejdůležitější roky, kdy hráč nabírá základní zkušenosti jen trénuje, sedí na lávce a nic. Když ho občas vidím v reprezentaci, tak křivka jeho výkonnosti jde strmě dolů. Tak dopadlo už hodně hráčů, hodně mladí do ciziny a pak je hladce trumfli hráči, kteří zůstali tady. Neznám případ hráče, který přestoupil na ostrovy v mladém věku, tam se nechytl, vrátil se a uspěl u nás v trochu lepším klubu. Jak píšu výše, rád bych se mýlil, jestli máme peníze na riskantní obchody tak klidně. Takhle se k nám jednou vracel velký talent Pešír a byla to jedna velká tragédie...

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      mamut     před 16 lety 19.11.2008 00:40 |  
      0 0

      Pešír talentu nikdo moc neměl.Kdyby ho měl,hrál by jinde.Pekhart dnes hrál za "21" proti Anglii a dost mi připomínal Necida.Dobré pokrytí balonu,bojoval,byl důrazný v osobních soubojích.Po střetu s ním musel gólman Anglie střídat.Jinak výkon týmu byl poměrně špatný.Ale byl to také jejich první zápas v novém složení,není se co divit.

      • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 19.11.2008 01:57 |  
        0 0

        Budu jen rád, když se mé chmurné vize zhroutí. Ale popravdě mně to statisticky přijde jako nemožné, aby jeden lokální tým jako Slavie vychoval hned dva typově podobné útočníky světového formátu. Kéž by tomu tak bylo.

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          quelhar (admin)     před 16 lety 19.11.2008 15:05 |  
          0 0

          Pokud si dobre vzpominam, tak Pekhart byl u nas snad jen rok nebo dva, nez odesel do Tottenhamu, takze zasluhy za jeho vychovu bychom si snad ani nemeli pripisovat.

    • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 19.11.2008 10:18 |  
      0 0

      Huzgi, myslím, že by to nebyl ai nějaký drahý riskantní nákup, spíš asi hostování a pak by se vidělo.. moc nerozumím tomu, proč tak málo důvěřuješ odchovancům, že se neprosadil v Tottenhamu, no a co, měl to hodně těžký. Určitě se v anglii něco naučil a talent to byl velkej, navíc od mládí slávista, proč nedůvěřovat a nedávat šanci právě takovým klukům? Věřil bys víc Litterimu, o jehož schopnostech toho nikdo z nás moc neví, nebo by jsi chtěl, aby se vrátil Střihavka?

      • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

        quelhar (admin)     před 16 lety 19.11.2008 10:31 |  
        0 0

        Pozor, Strihavka odejde v zime do Panathinaikosu, takze zadna sranda :o))))

        • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 19.11.2008 10:42 |  
          0 0

          vazne? no tak docela se rozehral, treba mu to vyjde.

          • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

            quelhar (admin)     před 16 lety 19.11.2008 11:07 |  
            0 0

            Jestli vazne, to nevim, ale probleskla zprava, ze se o nej ten klub zajima. Jsem docela zvedavy, jak Banik nalozi v zime s kadrem, kdo odejde a kdo prijde.

            • Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

              slaviator     před 16 lety 19.11.2008 14:12 |  
              0 0

              ... Real Madrid se taky loni v létě zajímal o Suchého, Bayern Mnichov měl v hledáčku v zimě Dřížďala... A nepřestoupili tam. Prostě ten tým má vyhledáno na konkrétní post třebas deset hráčů, ale vezme jen jednoho. Střihavka zůstane, v Řecku by se neprosadil.

  4. Re: Zůstane T. Necid ve Slavii?

    TomsS     před 16 lety 20.11.2008 16:39 |  
    0 0

    Podle mě je procentické vyjádření naděje na setrvání Tomáše Necida rovno nule. S novým trnérem novou sezonou stojící CSKA zkrátka bude chtít mít celý kádr pohromadě tak, aby se hráči sehráli. Trenér přeci bude chtít získat co nejvíce podrobných informací o svých hráčích a kdy jindy, než v přestávce před novým ročníkem ligy by je měl získat? Slavia Tomáše prodala a tím je vše dáno. Tomáš odejde a my si přejme, aby se nám rozstříleli další hráči a neodehráli jsme jaro v podobné křeči jako loni. Podobnou kliku už mít nebudeme.