Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Tomáš Necid v reprezentaci

Trenér národního týmu Petr Rada již déle nezvládnul ignorovat ligové výkony Tomáše Necida a poprvé nejlepšího ligového střelce nominoval do reprezentace.

Tomáš Necid jke nominován ke kvalifikačnímu zápasu o mistrovství světa 2010 se San Marinem. Sraz týmu je v pondělí, zápas se hraje ve středu 19. listopadu od 19:30 v San Marinu.

"Zahrát si v reprezentaci byl můj velký sen už od dětství, je to pro mne velká čest. To, zda opravdu nastoupím, záleží na trenérovi, ale už samotná nominace je pro mne poctou. Nemyslím si, že je v mé nominaci hrálo roli to, že bude soupeřem právě San Marino, každý zápas reprezentace je stejně důležitý. Budu se snažit svým výkonem reprezentačnímu trenérovi za jeho důvěru poděkovat," řekl Tomáš Necid pro oficiální web Slavie.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tomáš Necid v reprezentaci

    zz     před 16 lety 12.11.2008 13:28 |  
    0 0

    Zdravím,
    potvrdila se moje sobotní informace o povolání Necida. Pro Necku je to podzim snů-úspěch na ME do 19 let, základní sestava ve Slávii, vede tabulku střelců, přestup do CSKA a teď reprezentace. Vždycky jsem Neckovi věřil. Věděl jsem, že je jen otázka času, kdy se prosadí ve Slávii a po ME jsme spolu s Tantalosem psali, že si Necid řekl o pozvánku do A reprezentace. Byť se trenér Rada snažil jeho povolání oddalovat různými nesmyslnými podmínkami o nezkušenosti, nakonec ho musel nominovat. Za absurdní jsem považoval jeho slova o tom, že se Necid musí prosadit i proti Ville. Snad nechtěl trenér Rada říci, že San Marino je na úrovni Villy. Škoda, že stejné podmínky nechtěl po hráči Slepičkovi, Kladrubském. Pokud bude Rada trochu chytrý, tak postaví sestavu s třemi útočníky Necidem, Svěrkošem a Vlčkem nebo Barošem. A hlavně doufám, že na jaře dá šanci výborně hrajícímu Fillovi a pojede se podívat na Pudila, Mageru a další hráče. A v naší lize si zaslouží pozornost ostravský Marek. A jeho slib o B reprezentaci zůstal jen slibem. V Nizozemí po vypadnutí U21 vytvořili B tým, který vede bývalá hvězda Arsenalu Danis B. Byla by to šance pro další mladé hráče jako Morávek, Pekhart a spol.

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      LordEdmund     před 16 lety 12.11.2008 14:22 |  
      0 0

      Standu nenominoval. Myslim, že Necid má výhodu v tom, že je jiný útočník než ostatní nominovaní a źe by mohl proto hrát od začátku. Nominaci si zaslouží, hrozně mu to pŕeju a budu jen doufat, źe se nezraní.Už toho moc za slavii neodehraje, tak by byla škoda, kdybychom ho už nevidéli v ćervenobílém dresu. Slepićka je tragéd a do repre nepatří a byla ostuda od Rady, źe ho vůbec povolal. Kladrubský jednou bude kvalitní fotbalista ale jeho dŕívější nominace byly předčasné a tak nějak na objednávku :-( .

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        zz     před 16 lety 12.11.2008 14:29 |  
        0 0

        Zdravím,
        Kladrubského chce Sparta v zimě prodat na východ a z utržených peněz nakoupit posily. Standa by se k Necidovi a Svěrkošovi hodil lépe než Baroš, škoda.

        • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

          slimak     před 16 lety 12.11.2008 14:46 |  
          0 0

          jsem zvědav koho sparta v zimě přivede..jejich jedinou sanci je vsadit na cizince, v ceske lize uz kvalitu nenajdou

          jinak je velmi zajimave, ze dokud hraci hrajou za spartu blbe - jsou v repre a kdyz z ni odejdou a v cizine hrajou, najednou v nomimaci uz nejsou... = neni jiz potreba je prodat. typickym prikladem muze byt treba kadlec, sivok..

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            zz     před 16 lety 12.11.2008 14:55 |  
            0 0

            Sparta chce Morávka, přijít má Hainault, Lecjaks, v Liberci končí v létě smlouva Frejlachovi, mluví se o Kleinovi, hostování Šimůnka a návratu Žofčáka. Přijít mají i cizinci, hlavně do zálohy. A hodně hráčů taky odejde.

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              slaviator     před 16 lety 12.11.2008 15:45 |  
              0 0

              Frejlacha znám docela dobře, bavili jsme se spolu o té jeho smlouvě v Liberci, maj si sednout a jednat.. Ale příchod do Sparty vylučuje. Šel by tam v létě za trenérem Lavičkou, ale do současné Sparty se mu nechce ani za nic. Raději bude hrát přebor či co to hraje za Kutnou Horu, kde se narodil a bydlí, než aby šel do Sparty. Momentálně preferuje ale prodloužení kontraktu v Liberci.

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                zz     před 16 lety 12.11.2008 15:50 |  
                0 0

                Zdravím Lukáši,
                na peníze slyší každý hráč v Česku s výjimkou Šmicera.

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  slaviator     před 16 lety 12.11.2008 15:59 |  
                  0 0

                  Nevím, nevěřím tomu. Je dost hráčů, co je Sparta třeba v létě nebo loni v zimě lákala, nabízela jim hory doly, ale oni se radši části peněz vzdali a šli jinam, viz Papadopulos, viz Svěrkoš loni v létě, viz další hráči. A navíc dneska to, že jsi ve Spartě, je i celkem riziko, protože jsou hráči, co ještě jim klub něco údajně dluží.

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                Troubi     před 16 lety 12.11.2008 15:54 |  
                0 0

                jo jo,jeste ze se s tim Frejlachem tak znas. Ten ma tolik vydelano a odkopano,ze radsi bude smrdet v Kutny Hore nez aby sel k rudejm.Ted jsi me fakt pobavil...

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  slaviator     před 16 lety 12.11.2008 15:57 |  
                  0 0

                  Jelikož do Sparty se ani někteří hráči, co jsou na hostování, vrátit nechtěj kvůli těm podmínkám, co tam jsou... A Frejlach taky něco ví od exspoluhráčů z jednadvacítky, od Lavičky, kterej už odešel, ale nějaký info mu dal... Od kluků, co je zná... Tak tam vážně nechce. S tou Kutnou Horou je to přehnané asi, ale určitě by třeba raději šel do Příbrami než do Sparty. Nehledě na to, že jeho bratr tam hraje v mládežnickém týmu a k nějakému infu se taky dostane, že...

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 21:58 |  
                  0 0

                  Kluku, nejsi ty náhodou méně inteligentní...???

                  • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                    Troubi     před 16 lety 13.11.2008 13:28 |  
                    0 0

                    jsem:(

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:01 |  
              0 0

              Věřím,že sralta heroicky nakoupí.Ale bude to zase dokola pokus-omyl,pokus-omyl.Jediné co jim musíme závidět je jejich obchodní politika,měli by se přejmenovat z AC Sparta na OP Sparta.Protože oni dokážou i ty podřadný hráče skvěl prodat.Jestli to není tím,že na spartě vždycky rozdají zájemcům před zápasem růžové brýle a oni místo absolutních nekopů vidí skvělé plejery.My bysme jim měli nyní
              vrátit jejich letité podrazy,kdy nakoupili v Čechách co se jakž takž hýbalo,jenom aby to nekoupila konkurence.A tak určitě zkoušet Morávka,Rajnocha,Marka,Hainaulta,Mičolu-třeba jenom jako šmé,abysme zvýšili jejich cenu.Ať si rumuni nakoupěj,ale za pořádnej peníz.

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:51 |  
                0 0

                ... ale my tu hru můžeme hrát taky. Ona chce Sparta Huňu? Tak nabídneme o něco víc. I když ho nechceme vlastně a nehodí se nám, tak nabídku vyšší dát můžem. A Sparta bude muset přitlačit a vlastně pro nic za nic vyhodit z okna o dva miliony víc... Ale pokud to dopadne na druhou stranu jako s Kušnírem, kde se mluvilo o 20 milionech a bylo to daleko, daleko méně... Tak zase nikdo neví, co Sparta ostatního těm klubům naslibuje.

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            LordEdmund     před 16 lety 12.11.2008 14:58 |  
            0 0

            ale i s těma cizincema se musí umět pracovat a jim to nejde , podívej na Ludvu z MB, s tim jim to moc nešlo a v Bolce hraje skvěle, skoro bych řekl, źe si říká o smlouvu ve slavii :-) Ono si to možná málo lidí uvědomuje, ale jedno z mnoha Jarolímových + je i to, že se domluví s Belaidem, Cissem a Tavaresem. Pak je taky dobrý ,že tu nejsou kluci sami, ale mají takovou malou, ale neseparovanou, komunitu. Co se týče sparty, tak myslim, že přivedou nějaký Slováky a konečně ukecaj toho Drska. Peníze za Kladruhbáka budou asi potřebovat na provoz, to že mají finanćní problémy je evidentní.

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              slaviator     před 16 lety 12.11.2008 15:47 |  
              0 0

              Nejen Jarolím, ale v kabině i Šmíca což je taky důležitý... Jarolím s týmem není pořád, když v kabině padne nějakej vtip, je to Šmíca kdo jim to může přeložit do francouzštiny, ne Jarolím. Ale to asi hlavně zezačátku, věřím, že teď už Týdžej a Mickael rozumí i česky dost.. :)

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:10 |  
                0 0

                No sami TA+Be říkaj,že skoro nerozumějí,ale je fakt obrovská deviza,že se domluví s KJ a Šmícou.Ten Sylvestre,o tom jsem říkal že je to jedinej fotbalista ve spartě a byla to pravda,zvlášť teď hraje výborně.
                Ale proč nenakoupí sralta nějaký rumuny?vždyť jsou to dobrý fotbalisti a všichni si s nima budou bez problémů rozumět.
                Předností KJ je spousta ,má i svoje mušky,třeba si myslím,že má trochu tendenci se přeceňovat a být takovým malým bůžkem,který ovládá osudy druhých .To se projevilo zejména když pár lidí poslal na lavici nebo do béčka.Někdy to trochu přežene.Ale kdo je dokonalý?Snad jen Chovaněc,ale ten by do Slavie nešel.

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:35 |  
                  0 0

                  Tak Chovanec se klepe na repre. A to si vem, že před ještě nějakejma pěti šesti měsíci tvrdil, že rozhodně už nikdy trénovat nebude, že jeho místo je v kanceláři...

                  • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                    bongor     před 16 lety 13.11.2008 15:10 |  
                    0 0

                    Lukáši,ten co se tak klepe na repre není Chovanec,ale Chovaněc.

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  bongor     před 16 lety 13.11.2008 15:12 |  
                  0 0

                  Jo a jeho místo není v kanceláři ,ale někde u krumpáče/při nejlepším/

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      slaviator     před 16 lety 12.11.2008 15:43 |  
      0 0

      Zdravím, Vlčák bohužel nominován není. Ale se hrou na tři útočníky souhlasím. A Necka asi těžko bude moc hrát krajního útočníka... Ovšem na tuto pozici s ním prý trenér Rada počítá. A i proto prý nepovolal Slepičku s Vlčkem.

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        zz     před 16 lety 12.11.2008 15:51 |  
        0 0

        Necida jsem myslel jako středního útočníka, vlevo Svěrkoš a vpravo Baroš. Myslel jsem, že jsi to pochopil.

        • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

          slaviator     před 16 lety 12.11.2008 16:00 |  
          0 0

          Já to pochopil jak jsi to myslel, jenže Rada s ním třeba má jiné plány, že... Abychom se nedivili.

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:17 |  
            0 0

            Nevěřím,že by šla košťálovic klika najednou do sebe.Vzpomeňte si
            jakého blbce udělali z nejlepšího útočníka ligy ,Standy Vlčka.Zkrátka když nedostanu pořádnej balón/Standa do běhu/,tak toho moc nenadělám.nepřátelsky naladěné mužstvo dokáže znemožnit sebelepšího hráče.Potom bude Rada chytře vykládat,že Necka ještě nedorost a že hlavně svou příležitost nechytil za pačesy.
            Od začátku do 70.minuty bude stejně sedět na lávce a poto,co udělá?
            A Karlovi bude chybět v mužstvu nejmíň týden.Neckovi to přeju,ale žádnou velkou radost z toho nemám.zatím fandím dál Slovákům.

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:36 |  
              0 0

              Toho se právě tak trochu teď začínám bát. Že ho Rada šoupne na pravého záložníka a pak ho shodí "Koukněte, jsem vám říkal, že ještě je nezkušenej..." nebo ho tam pošle na posledních pár minut. Ale věřme, že tomu tak nebude a že s ním má jen a jen čisté úmysly.

  2. .

    slaviaprag     před 16 lety 12.11.2008 13:28 |  
    0 0

    kdyz daval jeden gol za druhym, tak byl nezkusenej a misto v repre pro nej nebylo. Ted kdyz se trefi akorat do vlastni branky ho trener povola... inu zajimava logika - snad se nezrani

    • Re: .

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 13:37 |  
      0 0

      Logika tvýho příspěvku je mi taky zcela záhadná. Trochu mi tedy chybí úcta hráči, který ve svym věku dal v lize už 9 golů, naposledy rozhodl před 10 dny utkání z Brnem 2 goly. Ovšem pro tebe se nyní "trefi akorat do vlastni branky".

      No nic, já Neckovi gratuluju k první nominaci, je naprosto poprávu a doufám, že ho nerozhodi poměry v repre a taky že se nezrani.

      • .

        slaviaprag     před 16 lety 12.11.2008 13:41 |  
        0 0

        tak to sem musel trochu zvelicit, aby to lip vypadalo. ovsem hlavni pointa zustava - co ma necid ted, co pred minulou nominaci nemel. me napada holt jen ten vlastni gol... pokud se te ale ma neucta k necidovi nejak osobne dotkla, tak se ti omlouvam

        • Re: .

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 15:21 |  
          0 0

          ok, me to prislo zbytecne tvrdy... vlastni gol, stane se.. samozrejme patrat po tom, na zaklade ceho se rozhoduje rada, je dost obtizny..:-)). mozna si je vedom toho, ze jeho tehdejsi argumenty staly trochu na vode a uz nechce poslouchat kritiku, ze necida nechal doma.

          • Re: .

            Nax     před 16 lety 13.11.2008 08:06 |  
            0 0

            Ja myslim, ze to nebylo na Necida ale na Radu a v tom pripade to bylo jeste hodne mekke.

          • Re: .

            bongor     před 16 lety 13.11.2008 15:15 |  
            0 0

            určitě to bylo na toho pana Radu.Necky se to podle mě nemělo dotknout a určitě nedotklo.

      • Re: .

        quelhar (admin)     před 16 lety 12.11.2008 13:42 |  
        0 0

        Zdravim.
        Nepredpokladam, ze by Necid do hry v San Marinu zasahl. Budeme hrat na dva utocniky (Baros a bud Fenin nebo Sverkos), lze ocekavat, ze do polocasu vstrelime branku, na zacatku druhe pule druhou a pak budeme drzet vysledek a sanci dostanou spis zaloznici z lavicky, pokud utocnik, tak ten treti. Pokud si zahraje aspon par minut, bude to fajn, ale pro me by to bylo prekvapeni. Ale je rozhodne dobre, ze je nominovany, aspon pozna, jak to v repre chodi. A na jare se uvidi, jestli se dostane do sestavy CSKA, tak by mu pozvanky mely chodit uz pravidelne, stal by se tak utocnikem, ktery ze vsech ceskych utocniku hraje v nejsilnejsim klubu (konkurovat mu mozna muze Bednar, ale ten je ignorovan dlouhodobe).

        • Re: .

          zz     před 16 lety 12.11.2008 13:51 |  
          0 0

          Zdravím quelhare,
          já si myslím, že budeme hrát na tři útočníky a Necid bude v základu. Škoda nenominování Vlčka. Bednáře bych nenominoval taky, typově se do útoku reprezentace nehodí. Daleko platnějším hráčem je Magera nebo univerzál Fillo. A rychlostní typ Vlček taky, byť tentokrát nebyl nominovaný.

          • Re: .

            quelhar (admin)     před 16 lety 12.11.2008 14:37 |  
            0 0

            Neverim, ze se Rada odhodla hrat na tri utocniky. I kdyby ano, tak tretiho utocnika bude hrat Sionko, aby se v pripade potreby zatahl na pravy kraj zalohy. At tak ci tak, problem reprezentace neni ani tak v utoku, jako v zaloze, kde proste mame na vyber jen z defenzivnich zalozniku a Plasila, coz tedy zadna vyhra taky neni.
            Doted nechapu, proc se ani Bruckner ani Rada neodhodla aspon vyzkouset variantu se Sionkem na jedne strane zalohy a Vlckem na druhe strane. Pred Euro byli tito dva hraci v priprave nejlepsimi, ale protoze Brucknerovi chybela odvaha zaradit do sestavy oba, tak Vlcek ve forme sedel, zatimco hraci bez formy nastupovali v zakladu.
            Takto se da cekat, ze budeme hrat na 4 obrance, dva DZ (i Jarolim je spis defenzivni), Plasila vlevo, Sionka napravo a dva utocniky.

            • Re: .

              zz     před 16 lety 12.11.2008 14:47 |  
              0 0

              Já myslím, že Rada by musel být blázen, kdyby chtěl hrát na 4 záložníky. Záloha může hrát ve složení Sionko, Polák, Jankulovski a útok ve složení Necid, Svěrkoš a Baroš. A na levém beku Šírl, i když by byl platnější Kadlec. A nenominování Vlčka pokládám za chybu, k Necidovi by se hodil. Hra zálohy se na jaře zvedne s příchodem Matějovského a Rosického. Doufám, že šanci dostanou i Fillo s Pudilem. V neděli může dát KJ šanci dalším útočníkům-Toleskimu, Šenkeříkovi a Ivanovi. Vyzkoušíme si hru bez Necida, který brzy odejde. Stejně jako v Budějovicích jsme si vyzkoušeli hru bez Tavarese a s Černým na beku.

              • Re: .

                slaviator     před 16 lety 12.11.2008 15:54 |  
                0 0

                Rosický se nevrátí, to říkám už půl roku. Podle mě má po kariéře, bohužel. Jenže u něho se podcenilo hodně věcí... A současný stav mi dává jen a jen za pravdu, že ani lékaři Arsenalu už neví co s ním vlastně je. Je to škoda, ale fotbal už asi hrát nebude. Hlavní teď je, aby byl schopnej normálního života, aby mohl chodit, běhat... Jinak Filla bych klidně i vyzkoušel jak v útoku, tak i ve středu zálohy. A ve středu zálohy by mohl hrát i Otepka, taky to říkám už jakou dobu. Proč by se mělo koukat na to, že je mu 34 let? Máme snad v současnosti lepšího středního ofenzivního záložníka? Jarolím má v HSV trochu jinou úlohu, Matějovský je po zranění... Šimák formu v poslední době nemá. Neměli bychom koukat na to, zda je někomu 18 nebo 35, neměli bychom koukat na to zda se jmenuje Rosický, Otepka, Novák či Chrochtálec, ale měli bychom koukat na jeho dlouhodobější (dejme tomu půl roku) formu (aby nebyl někdo nominovanej zase jen po jednom vydařeným zápase)...

                • Re: .

                  bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:25 |  
                  0 0

                  To máš Slaviatore plnou pravdu,bohužel mám stejný dojem,že Rosa
                  těžko bude hrát a na té své staré úrovni asi nikdy.Je mi ho kluka fakt líto,je to jeden z mála sparťanů,které snesu.Další jsou Ivan Hašek,Franta Straka,Vláďa Táborský,no je toho fakt málo.
                  I s Otepkou s Tebou souhlasím.Hoch by si alespoň trochu odčinil staré křivdy a lepšího zdravého na jeho postu nemáme.

                  • Re: .

                    slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:43 |  
                    0 0

                    Já Rosu měl jako hráče rád. Kor proto, že je odchovanec Kompresorů, kde z otcovy strany příbuzní na začátku 90. let dělali... Tedy v době, kdy tam Rosa byl...:-) Kdo by to řek, že z toho možná někdy až moc ušplánutýho kluka to dotáhne takhle daleko... Ale asi se ukázalo, že ti co říkali že do Arsenalu by chodit neměl, že PL ho zničí, měli pravdu. Já si to tehdy nemyslel a PL mu přál. Ale je fakt, že v Bundeslize to s ním bylo jiné, jiné by to s ním asi bývalo bylo i v Athlétiku Madrid... Leč stalo se, stalo, je pozdě brečet nad rozlitým mlékem. Teď co s tím? Nejsem odborník, ale při představě, e by mu měli vyndat celou podkolenní šlachu jak dneska říkal v rozhovoru ten doktor z Malvazinek mi běhá tak trochu mráz po zádech. Lepší by bylo, kdyby se to "nějak" vyléčilo jinak. Jenže to asi nepůjde, když je tak dlouho marod. Do hry měl nejdřív zasáhnout v srpnu, pak září, říjnu... Teď to vypadá až na leden (8 týdnů). Když si vezmeš zranění toho Brazilce (jméno mi vypadlo, jak mu zlomili nohu... Taky hráč Arsenalu, reprezentuje Chorvatsko...), tak ten se dal dohromady podstatně rychleji a přitom se jednalo na první dojem o těžší zranění. Je to škoda no, Rosa byl velká naděje českého fotbalu. Holt asi bude muset otěže pomalu přejímat Morávek...

                    • Re: .

                      TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 22:18 |  
                      0 0

                      Eduardo da Silva..Je pravda, že to trvá už dlouho...Někde jsem četl, že kdyby tu šlachu normálně vyndali, tak že ho to nijak neomezí a vrátí se mnohem dřív...A Morávek??? Ten se podlě mě tak strašně přeceňuje...

                      • Re: .

                        slaviator     před 16 lety 12.11.2008 22:39 |  
                        0 0

                        Já si furt říkal Adauto... To je taky da Silva, což je však právě v Brazílii tak časté jméno jako u nás Novák... :) Chudák ale, tu nohu měl fakt "pěknou" :(
                        Jo, to psali sice, jenže... nejsme odborníci, nevíme. Možná by ho to nějak ovlivnilo. Asi hlavně při rychlých změnách pohybu, při kličkách...

                    • Re: .

                      bongor     před 16 lety 13.11.2008 15:19 |  
                      0 0

                      Morávek ano,ale leda že půjde na toaletnou a to zatím odmítá.Jinak se taktovky ujme Zeman nebo Kušnír.To jsou koně!

                  • Re: .

                    slaviator     před 16 lety 12.11.2008 22:04 |  
                    0 0

                    btw vem si jen ten Rosického otok kostní dřeně... 90% českejch doktorů řeklo, že to slyší poprvé... Zbytek, že znaj pojem kostní modřina, ale toto ne... A jen jeden řek, že to zná a že je to celkem běžné (!). A pak si vem, že pokud ani doktoři se nemohou shodnout na tom, co má, protože ani třebas někteří neví že to existuje... Tak pak je to těžké ho léčit...

    • Re: .

      bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:20 |  
      0 0

      to je to co říkám.Rád by z Tomáše udělal blbce,poslední dva zápasy šla forma dolů.A kdyby se zranil,to by Radovy chlebodárce zvláště potěšilo.

  3. Re: Tomáš Necid v reprezentaci

    EdCable     před 16 lety 12.11.2008 14:19 |  
    0 0

    "Mezi oslovenými náhradníky figuruje už i záložník Readingu Marek Matějovský či slávista Marek Suchý." Aktualne.cz

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:27 |  
      0 0

      Sucháč jde mimořádně nahoruUrčitě je lepší než gelmeistrer Kováč.

  4. Re: Tomáš Necid v reprezentaci

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 14:22 |  
    0 0

    Nevím nevím, fanouškem českého fotbalu jsem spíše vlažným nebo nulovým, pro Necku je to samozřejmě úspěch, ale pro Slavii z toho žádné plusy nekoukají. Zápas se San Marinem Neckovi nic nedá, i kdyby ho hrál celý, spíš je tu riziko zranění (hráči soupeře nebudou žádní technici, spíš kopáči) a trenér Rada ho nic nového nenaučí. Navíc je náš tým docela v zápřahu a trochu klidu a potrénování by neškodilo. Jinak je ta nominace skutečně zvláštní, když byl Necka v laufu tak nic a teď když evidentně v Budějovicích na něm (a samozřejmě i ostatních) náročný režim posledních týdnů znát je, tak je povolán. Ale s nesmyslným načasováním různých reprezentantů už začal Bruckner, Rada jen jede ve starých kolejích.

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      zz     před 16 lety 12.11.2008 14:27 |  
      0 0

      Zdravím Huzgi,
      nic nebrání KJ, aby dal v neděli šanci Toleskimu s Šenkeříkem a Neckovi dal pauzu. Pro Necku má nominace velký význam z hlediska jeho sebevědomí. Vůbec bych to nebagatelizoval.

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 14:34 |  
        0 0

        Zdravím zz, může se to zdát být sobecké, ale já jsem slávista a miliónkrát raději uvidím Necku ve zbývajících zápasech Slávie než proti San Marinu, to se popravdě asi ani koukat nebudu, moc mne to neláká. Máme asi poslední šanci Necku v červenobílém vidět, ruskou ligu alespoň já nesleduji a sledovat nebudu...

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      LordEdmund     před 16 lety 12.11.2008 14:44 |  
      0 0

      Pro Slavi z toho koukají refundace a kdyby se v repre chytil, tak by nám vydělal nějakej ten melounek navíc . Jinak to může Tomášovi pomoci taky v tom, že změní prostředí a vypadne ze stereotypu a třeba něco okoukne od spoluhráčů. Samozřejmě to ,aby se nezranil je zásadní, ale kdyby ho nepovolal Rada, tak by hrál proti mladejm anglánům s "21" a to může bejt mnohem větší maso než nějaké SM. :-)

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        zz     před 16 lety 12.11.2008 14:53 |  
        0 0

        I v nominaci U21 máme své odchovance Pekharta, Gecova, Dočkala, Švece. A na jaře lze očekávat nominaci Váchy s Černým. U21 bude silná, chybí Mareček, Rabušic, Wojnar, šanci dostane i Marek Kindel, z mladších ročníků Kadlec, Jirásek. Útok Pekhart, Blažek, Řezníček, Rabušic má svoji sílu. A vypomoci může i Necid.

        • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

          LordEdmund     před 16 lety 12.11.2008 15:06 |  
          0 0

          Na Černýho a Váchu se těśim v "A" Slavie. U Černýho už jsem ani nevěŕil, jeho tělo asi dostalo asi za tu krátklou karieru fotbalisty neuvěřitelnej záhul,úrazy, operace, do toho ještě nedokončenej růst. Snad uź bude držet pohromadě a potvrdí prognozy, že je to obrovský talent s reprezentačními ambicemi.

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            Troubi     před 16 lety 12.11.2008 16:01 |  
            0 0

            Nechci vam kecat do tech rozboru co tu pod kazdym clankem publikujete, ale to, ze M. Cerny bude v tom a tom kadru a na tom a tom poste a v te a te repre, tu nepretrzite ctu uz asi pet let. Po stejnou dobu ctu,jak uz KONECNE se dava jeho telo dohromady a ted nam vsem teda ukaze,jak se ten fotbal hraje. A jedine, ceho jsem si za tech pet let vsimnul, ze ten slavny Milan Cerny je porad jenom zraneny a neodehral zhola nic. Tak doufam,ze protentokrat se uz nikdo z vas nemyli...

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              LordEdmund     před 16 lety 12.11.2008 16:11 |  
              0 0

              tak trocha toho optiumizmu nikdy neškodí :-/ ,hlavně když jde o mladýho kluka a jeho zdraví i v těch pár zápasech ukázal Milan, že je to velice kvalitní fotbalista. ale jestli máś raději debaty, jak je vśe na howno, jak to stojí za vyliž...tak poćkej, až slávka jednou prohraje a ona jednou prohraje, určité se dočkáś :-) na to se myslim můžeš u slavistického fanouška obecně spolehnout.

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                Troubi     před 16 lety 13.11.2008 13:32 |  
                0 0

                vsak ja mu to preju aby se uzdravil a ukazal co v nem je,ale mit na to cas,tak spocitam pocet prispevku od mistnich odborniku na tema Milan Cerny, a dojdeme k cislu prevysujicimu komenty k zisku titulu. mimochodem, nejsem z tech kdo cekaji na prohru....

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              zz     před 16 lety 12.11.2008 16:12 |  
              0 0

              To jsi asi nečetl o Milanovi, který se zranil před třemi roky na Ukrajině, nikoliv pěti. Patrně to byl jiný Černý, možná Ota, který je na tom špatně už dlouho. Tam ta 5 sedí.

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:33 |  
                0 0

                Ota Černý asi nenastoupí,i když od koštěte by si nějakej benefiční mač za zajebávání Slavie určitě zasloužil.Ale jeho fyzička asi není kdovíjaká. Ovšem střelec by to moh bejt suprovej,má na to figuru.
                Ale radši ať jde do p*dele.

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:48 |  
                  0 0

                  Nebo by mohl být nominován jako brankářská trojka...

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:29 |  
      0 0

      Vypadá to,že má ten hoch hodně dlouhej kabel.Než mu dojde,že to někomu kope,tak má ten dotyčnej po formě.Jinak to vidím jako Ty,dělá to na mě spíš dojem nějaké schválnosti,než co jiného.

  5. Re: Tomáš Necid v reprezentaci

    mirecek1111     před 16 lety 12.11.2008 17:19 |  
    0 0

    Nevím zda je to až taková výhra, že pojede Tomáš někam kam vůbec? Do San Marina. To, že Tomáš říká, že se mu splnil sen je krásné, ale je to spíš klišé. Už dávno je jasné, jakou má budoucnost, a tak či onak jednou repre potáhne. Nevím zda je to pro Slavii dobré, že už v tak nabitém programu bude jeden z kličových hráčů místo odpočinku někam cestovat. Možná se na to dívám takhle proto, že prostě repre jako řada jiných Slavistů od určité doby nesnáším. Ale samozřejmě se hned sám zkritizuji, protože to samozřejmě Tomášovi přeji. A budu doufat, že odehraje celý zápas a snad vstřelí i branky. Jde jen o to, že nám takové odreprezentování asi moc neprospěje jako Slavii. Už tak jsou kluci navení a to myslím i Dušan někam cestuje.
    Jinak bych se také pozastavil u toho, že v nominaci 21 není ani jediný Slavista. A to právě 21 bývávala v minulých letech výkladní skríň Slavie.. časy se mění...

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      slaviator     před 16 lety 12.11.2008 17:25 |  
      0 0

      Kdyby Necid nebyl povolán do seniorské, je povolán do 21... To máš prašť jako uhoď... A v 21 by měl být Suchý, ale po konzultaci trenérů 21 a A týmu repre není povolán, bude vyčkávat na telefonu pro případnou nominaci do seniorů... A myslím, že tu šanci celkem má.

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      zz     před 16 lety 12.11.2008 17:27 |  
      0 0

      Zdravím Miro,
      asi neumíš číst. V U21 jsou naši odchovanci jako Pekhart, Gecov, Švec a Dočkal. Chybí Necid, který jede s A týmem a Suchý, o jehož nenominování požádala Slávia. Na jaře budou nominování Vácha a Milan Černý, pokud budou zdraví a ve formě. Šanci dostane i Marek Kindel. To Ti přijde málo? V širším okruhu potenciálních hráčů jsou i Kovařík a Jan Hošek.
      Vedle Šventa byl nominovaný i Krajčík, což je velký problém. Doufám, že Belaid a Tavares mají volno. Nezbývá než rozložit zátěž na další hráče.

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        mirecek1111     před 16 lety 12.11.2008 17:39 |  
        0 0

        Já samozřejmě kluky jako Švece a ostatní bývalé Slavisty mám raději než ostatní a moc jim to přeju ale už jsou venku. Myslel jsem to čistě z pohledu Slavie. I proto jsem trošku nervozní z toho Necidova plnění reprezentačních povinosti. Já prostě mluvím o Slavii a zřejmě by bylo lepší znova říkám, pro Slavii jako takovou, kdyby raději odpočíval. Nějaké San marino mu moc nedá. Kdyby se jelo někam do Anglie tak neřeknu. Ale chápu, že je to pro Tomáše pocta a samozřejmě mu to přeju.
        A k 21, fakt je ten, že kromě Suchého, na kterého jsem zapoměl tam prostě nikdo není. A to, že tady neusátle předhazuješ Černého. Až čas ukáže, jestli se dokáže vrátit do těch kolejí, ve kterých byl než se vážně zranil. Zatím jsem spíš opatrnější, než abych si s rukama na pupku lebedil, jakéhou budoucí hvězdičku v B týmu máme. A Vácha, ten by se měl brchat zřejmě ještě víc. U něj je podstatné, aby se dal aspon trošku do formy a jel do Egypta v létě. Protože hrozí, že ani tam už nebudeme mít zástupece. A Kindel? u nás nehraje, a z Béčka to do základu mladežnické repre asi nepůjde.

        • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

          slaviator     před 16 lety 12.11.2008 17:44 |  
          0 0

          A ještě Pekhart, taky bývalej slávista...:-) A kdo ví, třebas to bude náš zástupce na MS 20 v Egyptě, pokud k nám v zimě přijde :) Do 21 patří taky Janda, až se dostane zpět do formy, opět tam bude.

        • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

          zz     před 16 lety 12.11.2008 18:12 |  
          0 0

          Vácha patří k oblíbencům Dovalila, byl tahounem ročníku 89, do Egypta pojede, pokud bude zdravý. O tom nepochybuji ani na minutu. U Milana Černého čekám po zimní přípravě, že bude hrát buď ve Slávii nebo na hostování v lize. Velký talent, kterým disponuje, nelze ztratit. Pro Kindela by byla ideální hostovačka v první nebo druhé lize-třeba v Dukle. Vzhledem k tomu, že na postu pravého beka má Dovalil velkou nouzi, tak je reálné, že Kindel dostane šanci a v nominaci do Egypta se objeví. Argument, že z třetí ligy je do reprezentace daleko, je nesmyslný. Podívej se na Kaloudu, který před MS hrál za juniorku a za A tým Brna odehrál jen jeden zápas. To samé Dohnálek, Kúdela, Kubáň toho taky v lize moc neodehrál před MS. Trenér Dovalil i na ME do 19 let vzal hráč z třetí ligy nebo dokonce jen z dorostenecké ligy-viz Reinberk, Brunclík, Wojnar, Nuc, Hable. Lecjaks i Gecov hrají jen za juniorky svých týmů podobně jako Kindel. Prostě nedostatek hráčů na určitém postu nevylučuje i nominování hráčů z nižších soutěží. Taková je realita.
          Za uvolnění Necida dostane Slávia peníze. Pobyt v nároďáku mu pomůže po psychické stránce. Je to otázka sebevědomí, nové motivace. Kdyby hrál za U21 v Anglli, možnost zranění by byla větší. Máme široký kádr, šanci dostanou Toleski, Šenekřík a Ivana. Hlavně ať se nezraní Krajčík, to by byl problém., A Šventa potřebujeme zdravého jako sůl, hlavně v Uefě.

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        slaviator     před 16 lety 12.11.2008 17:41 |  
        0 0

        Suchý má být podle mého zdroje na telefonu...

        • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 17:58 |  
          0 0

          Zdravím Vás všechny a přeji pěkný podvečer.
          Tomášovi tu nominaci přeju, aspoň nakoukne zase někam jinam a bude to zas pro něho třeba nová motivace. Suchý si to zaslouží taky. Vl. Šmicer se zítra doufám zapojí už do tréninku, lýtko už je dobré. Spíše jsem přemýšlel, co se děje s Erichem. Už asi čtvrtý zápas to není úplně ono, a když jsem ho pozoroval ať už proti Brnu, nebo Ville, v MB nebo v Budějkách, je to pořád s chybami, co by nemusely být. Dokonce si myslím, že ten druhý gol v Budějkách bych nevyčítal ani tolik Černému, ale právě Brabcovi. Na penaltě musí odehrávat stoper a ne krajní bek, notabene když Erich měří pomalu o 20 cm víc. Potřeboval by nějak podrbat, aby se probral. Snad pro to probrání bude dostatečnou motivací právě "Viktorka" a naši budou bojovat a makat naplno celých devadesát minut a ne jen 70 jako v Budějovicích. Sokrates55

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 18:04 |  
            0 0

            Na druhou stranu mi přijde, Sokrate, že je Erich jediný možný vůdce týmu, jediný umí rozdat příkazy, seřvat, povzbudit, řídit. Další přirozenou vůdčí osobnost v týmu abys pohledal, snad ještě Vaniak nebo Necka (ale brankář není na tuto roli v týmu to pravé a Necka je zase ještě na skutečného vůdce moc mladý). Vůdčí osobností by mohl být Latka, ale ten svoje místo v týmu dost neproduktivně v současné době pouze hledá....

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              slaviator     před 16 lety 12.11.2008 20:24 |  
              0 0

              Hledá se na pozici, kde mu to nejde... Asi jako kdyby Necida postavil trenér Rada v reprezentaci na kraj zálohy a řek mu Tak se ukaž... Kdyby dostal Latka šanci v obraně, věř tomu, že by zahrál líp než zahrál v neděli v Budějovicích v záloze.

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            zz     před 16 lety 12.11.2008 18:17 |  
            0 0

            Zdravím Vás Sokrate,
            při druhém gólu bylo chyb několik. Od toho, že centrující hráč Budějovic nebyl pod tlakem, přes špatný posuns toperské dvojice až po chybu Černého, který nechal sběhnou hráče ze svého prostoru a vůbec na něj nereagoval. Nelze připustit tvrzení, že levý bek brání jen v tomto prostoru. Jakmile se mu pohne jeho hráč, musí jít s ním a pokrýt ho. Podobná situace se stala při prvním gólu Plzně, který dával Rezek proti Brnu.

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 18:33 |  
              0 0

              Děkuji za názory,
              víte ani jsem nemyslel na to, že by Erich neměl být vůdcem a kapitánem. To asi ano, spíše se mi zdálo, že by sám občas potřeboval od Vaniaka trochu kartáč, aby byl pořád správně nažhavený. Ta chyba je Vámi pane (zz) popsána správně, tam už byla chyba Jandy, že nechal odcentrovat budějovického hráče. Také si samozřejmě nemyslím, že levý bek bude hrát jen ve svém prostoru a pokud mu jeho hráč přeběhne do vápna tak musí jít s ním, znovu jsem se na to koukal a ten Stránský tam na tu penaltu naběhl a byl tam sám, Brabec stál celou trajektorii letu míče na malém vápně, bez hráče a přitom viděl, že tam ten budějovičák nabíhá a Černý ho nestíhá a ani se nepohnul. Stoper to musí mít pod kontrolou a nekompromisně do toho jít (Erich měl vidět, že to Černý nemá)a Marek Suchý byl taky sám, bez hráče. Tam bylo tolik chyb najednou až hrůza. Sokrates55

          • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

            slaviator     před 16 lety 12.11.2008 20:21 |  
            0 0

            Zdravím... Na jednu stranu bych Brabce po těch chybách už asi posadil na lavičku a dal v základu šanci Latkovi, na stoperu ale. Taky by se tím rozmělnila zátěž na více hráčů... Na druhou stranu má možná pravdu tolsimir apod, že by to nemuselo dělat dobře v týmu, protože by Brabec mohl brblat. Nevím. Já jsem toho názoru, že ať kapitán či ne, tak když čtyři zápasy nepředvede dobrej výkon a dělá chyby, že by si měl odpočinout. Pokud Jarolím dokáže stáhnout Tavarese a nahradit ho Latkou, protože se mu zdá, že to Tavares moc drbe... Tak by měl na jeden zápas nahradit asi i Brabce, bylo by to fér vůči Tavaresovi a dalším, které takhle kdy stáhl...

            • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 20:45 |  
              0 0

              Zdravím pane Lukáši,
              já jsem to s tím Erichem nemyslel nijak špatně proti němu samotnému. Vždyť to známe každý sám na sobě. Každý z nás má tu svou chvilku mistra světa a pak to najednou ulítne a jsme v pr........ Takhle to popsal M.Horníček v knížce "Dobře utajené housle" (pravda slušnějším způsobem). Zase přítel Mart musí uznat, že lepší přirovnání v žádné jiné řeči tak krásně nezazní. Ono je to dost složité, aby KJ udržel tu koncentraci a chuť hrát u všech, ale teď se projeví i to, jaká ta naše parta vlastně je a jak Erich jako kapitán tomu pomůže, no a právě ty jeho chybičky tomu moc nepomáhají. Brblat by mohl, pokud by to bylo neprávem a s tím Tavarezem, to máš pravdu. O když "Míša" měl taky zápasy, kdy to drbal. Možná se v tom moc patlam a to taky není dobře. Snad si dali klici někde tu svou kávičku a probeerou to, vyčistí makovičky a půjdou do těch posledních zápasů zase v plné parádě. Měli by to dohrát naplno. Žižkov, Teplice, Žilina, Příbram, Hamburk a Ajax před vánočními svátky, to by byla škoda to nevydržet a dohrát to v kvalitě, bojovně a dobře. Co? Sokrates55

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                zz     před 16 lety 12.11.2008 20:57 |  
                0 0

                Zdravím Sokrate,
                nemůžeme zase vše házet na Latku. Kdyby při obou gólech nedošlo k tolika chybám, tak jsme zápas vyhráli. Tavares si o střídání říkal svou ležérní hrou. Ani on není nedotknutelný. Určitě si to uvědomí. Jak už jsem psal po zápase s Kladnem, že chyby Brabce nejsou náhoda, potvrdilo se to v dalších zápasech. Možná by mu jeden zápas na lávce pomohl. Hráči v Budějovicích podlehli i uspokojení, že se nic nemůže stát, že to případně zachrání Vaniak. Byl to vedle únavy problém přístupu k zápasu. Ale slabší chvilku jsme si vybrali v Budějovicích, doufám, že závěr zvládneme jak v lize, tak Uefě. Nemá smysl se v zápase dál šťourat. je to už minulost, těšme se na Žižkov.
                Naštval mě Ota Černý, i v posledním kole jsme v televizi. Je to od něj sprostota, čtyřikrát po sobě nás dá v neděli večer. Mstí se nám za Villu. Je to ubohost. Přeji hezký večer.

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:05 |  
                  0 0

                  Ota Černý je /nepublikovatelný výraz/

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:01 |  
                0 0

                Jasný, každej má prostě zápas, kdy mu to nesedne. A trenér má právo ho vystřídat. Ale neměl by dělat větší rozdíly mezi členem osy týmu Tavaresem a mezi kapitánem Brabcem. Byť možná zásah do stoperské dvojice je u většiny týmů těžší a má větší následky než do záložní řady, tak si myslím, že u nás je tomu naopak. Máme tři vyrovnané stopery, ale na DZ tak jako Tavares - byť to někdy až moc drbe - nikdo nezahraje. Každopádně je super to tady všechno takhle pořešit a pokecat, o tom ten fotbal přece je. A ne že nějakej ubožák začne na hráče plivat. Co plivat, nechtěl bych se dožít toho, že někdy někdo něco hodí na autobus. Tohle ať si klidně na Letné nechají...

              • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                bongor     před 16 lety 12.11.2008 21:42 |  
                0 0

                Ahoj Sokrate,jak píšeš o Mistru Horníčkovi,tak jsem si vzpomněl na jeho přítele Vláďu Svitáčka,dej jim pán Bůh věčnou slávu oběma.
                Já jsem měl tu čest se s V.S kamarádit a on nám dával číst Horníčkovy dopisy,které se jistě nedočkají zveřejnění,tak abych ho nějak neshodil:
                Horníček mu na pokračování psal Encyklopedii prdů/s prominutím/.
                měl v té věci úžasné postřehy,jako ostatně ve všem.nebudu to tady rozvádět,to by se spíš hodilo na sparťanský web.jenom se ještě zeptám:Co říkáš a co říkáte Vy ostatní přátelé tomu případu s Martinem Vaniakem v Budějovicích.Jestli je tohle pravda,tak to je skutečně o pěkných pár přes ty jejich pusinky.Zdraví Bongor

                • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                  slaviator     před 16 lety 12.11.2008 21:47 |  
                  0 0

                  Nevěřím, že kdyby to nebyla pravda, že by se proti tomu Vaniak nějak neohradil výrazně. Podle toho jak ho mluvil a jak ho znám, tak tomu, že na něj někdo plival, věřím. Ale nedivil bych se, kdyby to nebylo podáno trochu moc "bulvárně". Kdyby se nějaká fakta nezamlčela. Nevím kdy se to stalo (po zápase?), kde (z kotle hostí? Nebo když šel kolem hlavní tribuny, kde na něj mohl plivnout i domácí fanoušek?) a některým médiím nevěřím ani nos mezi očima. Ať ale plivnul domácí (je to ošklivé, na soupeře plivat by se nemělo...) či slávista (tak to je fakt na ... Příště něcoi hodí na autobus? Počká si na hráče s baseballkama? Tohle ať nechaj Brnu, Spartě... My fandíme slušně!), tak to určitě zamrzí. Tohle si Vaniak nezaslouží. Navíc jsem nepochopil proč by na něj nějakej slávista měl plivat. Pustil dvě branky, ale další zachránil. Další branky chytil. Nechápu...

                  • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                    slaviator     před 16 lety 12.11.2008 22:15 |  
                    0 0

                    tak už jsem si přečet vysvětlení... hmm... myslím, že už to odčinil Vaňous více než měrou vrchovatou

                  • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 12.11.2008 22:19 |  
                    0 0

                    Pěkný večer přeji,
                    Bongore, "Hovory H" právě díky Vladimíru Svitáčkovi, to byla nádhera. Když v roce tuším 1972 hrál Horníček a Sovák poprvé v televizím seriálu "Dva písaři" - Gustava Flauberta, tak jsem řval smíchy a náš profesor češtiny Josef Koutenský s námi dokonce místo avangardních sovětských spisovatelů Majakovskij a spol. tyhle situace rozebíral. Nádherná doba poznávání "malin nezralých".
                    K tomu popsanému incidentu na televizi "NOVA" s komentářem pana Pytelbacha nic neřeknu. Můj přítel na tom fotbale byl, hovořil jsem s ním a ze sektoru slávistů normálně proběhla i děkovačka. Spíše se chci vrátit k odvysílání pondělního sportovního zpravodajství na "NOVĚ". Pustíte-li si zpětně toto zpravodajství, tak za panem Pytelbachem se objeví tabulka po 13.kole a to taková: 1. Sparta, 2. Baník, 3. M.Boleslav a světe div se 4.Sparta. Prostě na Nově Slávii úplně vymázli.Tak to plivání berte taky tak, pan Lukáš si myslím, že má pravdu a bulvár opět "vítězí". Vaniak byl v klidu a protože nebyla položena otázka, ale pouze odvysílána odpověď M.Vaniaka, který tam neřekl slovo o slávistech, viděl bych to podobně. Sokrates55

                    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                      bongor     před 16 lety 13.11.2008 15:35 |  
                      0 0

                      No doufejme Sokrate,že je to tak jak jsi to vysvětlil.Protože kdyby na chlapa,který nám vychytal postup do LM nějaký slávista plivnul,tak by to byl snad největší kretén ve střední Evropě.Ještě si neodpustím pár slov o Vláďovi Svitáčkovi.To co jsi viděl v Hovorech "H" přesně vystihlo
                      jeho smysl pro humor.Za "normalizace" měla všechna divadla zákaz hrát podle jeho scénářů,ale obcházelo se to tím,že se to zkrátka napsalo na jiného scénáristu.Hrával jsem s ním nohejbal,to bylo fakt na umření co dokázal při té hře/moc nám to ani jednomu nešlo/ stvořit
                      za šaškárny.Pověstný byl jeho úder nazvaný "Svíťův pytlík",kdy u sítě odehrával míč právě tou jmenovanou částí pánského těla.Byl to s ním zážitek jako někde v Semaforu.

                      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 13.11.2008 19:35 |  
                        0 0

                        Tak jak vidíš vždycky je všechno trochu jinak, ale jak psal Lukáš, Strašák už vše vysvětlil a no tomu slávistovi, co na Vaniaka plivnul, tomu bych dal červenou se vstupem do kotle.
                        A V.Svitáček je osobnost, na kterou se nezapomíná, i když osobně jsem ho neměl možnost poznat. Takové vzpomínky je nutné si chránit a uchovat, přeji Ti to. Sokrates55

  6. Re: Tomáš Necid v reprezentaci

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 13.11.2008 08:56 |  
    0 0

    Necid už měl být v týmu pro minulé zápasy. Pro mě osobně jest záhadou, jak se najednou z "nezkušeného" hráče - dle slov pana Rady, stal hráč, kterého neváhá povolat do národního týmu. Inu,...třeba mu k tomu pomohl svými výkony Slepička :-).
    Třeba se Tomáš proti San Marinu i trefí..., to by byla paráda!

    • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

      Jiri1     před 16 lety 13.11.2008 10:29 |  
      0 0

      Zdravim, incident s Vaniakem vypovida o vstahu casti mladsich fandu k tomuto golmanovi, je pravdou ze i vsem fotbalistum nevoni jeho prehnana setrnost, nechteji ho napr . vozit autem, ci ho nazyvaji ruznymi prezdivkami /uvedli jste jednu z nich/. Vsichni nicmene respektuji jeho kvality a vek, bohuzel ona cast fandu Slavie neni zdaleka omezenou skupinkou v mori fandu, uvedenykonflikt se da ocekavat i u jinych hracu , pokud treba vypusti zaver zapasu jako v Budejovicich. I proto podobne antre na Sparte neuvidite, hraci se poucili a po nekolikerem zasazeni predmety ci hrubych madavkach proste uz nekolik let dekuji po doporuceni ochranky dale od fandu. Priznam se , ze ale nechapu smysl tendencni reportaze Novy, ktera mela jediny cil poskodit nas klub a vyvorit ovzdusi neduvery mezi fandy a hraci. A tady vidim ten hlavni smysl nedele , dokazat hracum , ze maji nasi naprostou podporu, vratit jim jejich dekovacku stejne fain zpusobem a promyslet opatreni ze strany kotle , aby k podobnym vecem nemohlo dojit. Necid v nominaci repre je uz ohrany hit, vsichni soudni lide vedi , ze Slaviste a potazmo Necid nemaji moc sanci i proto, ze pokud klubum vyplaci UEFFA solidni nahrady, budeme stale svedky podobnych jmen jako Slepicka, Kulic, aby Sralta mohla zase nafasovat par melounku. Rada to udelal takticky, nenominoval Vlcka, za nejz by Slavia mohla neco dostat a nominoval Necida. K vecnym diskuzim okolo Freilacha bych rad poznamenal , ze jeho odchod do Sralty neni vubec upeceny a abychom se nedivili, to same ohledne posil ve Sralte, pokud je mi znamo , velke zmeny by urcite probihat nemeli, navic jsou jasne zavisle od prodeje jakehokoliv hrace a ziskani penez. Ve Sparte doslo spise k propousteni v top manazmentu, odesel treba byvaly reditel Benes, hrdinka fackovane s Vinohrad mezi Bilkem a jejim partnerem ing. Bednarcikova dalsi lide, kteri dle nazoru noveho kone Kretinskeho ing. Hlaviny/snad to pisi dobre/byli ve firme na nic. Ale vratme se domu , bohuzel nekteri fandove maji z Budejovic skutecne smisene pocity, objevil se i nazor , ze to hraci proste vypustili,mluvi se treba o Brabcovi, Cernem a jinych, dokonce jsem slysel i hlas . ze o nic nejde a plichta vyhovuje vsem, nevim , ale je jasne ,ze Slavisticti fandove se i dost radikalizovali, ze s novymi fandy prisli i nove problemy a je to treba i pouceni i pro domaci zapasy pokud se tymu nebude dlouhodobe darit.

      • Re: Tomáš Necid v reprezentaci

        slaviator     před 16 lety 13.11.2008 16:18 |  
        0 0

        Tak Vaniak investoval v akciích, je krize, musí šetřit..:-))) Nee, vážně: on ty akcie naštěstí pro něj prodal ještě včas a koupil si v Praze nemovitost. Ale já to jeho šetření chápu, je mu skoro 40, po každé sezoně kdyby skončil už, tak se mu nemůže nikdo divit, musí myslet na zadní kolečka. I proto začal v Mostě v době angažmá v FK studovat vysokou školu, i proto sledoval ty akcie apod... A narozdíl od někzterých mladších hráčů, kteří si za první výplatu koupí auto, za další dvě si koupí jiný auto atd... Tak ví, že to nemá zapotřebí. Takovejchle fotbalistů je víc, vem si čím jezdil třebas dlouhá léta Pavel Verbíř. Felicií. Myslím, že ji dokonce pořád ještě má. A to má prosím v FKT nejvyšší plat, rozhodně na tom není zle...