Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

Slavia se vyjadrila ke vcerejsimu incidentu behem zapasu s Brnem, pri kterem fanousci hostu vhodili nekolik svetlic na hriste.

V průběhu včerejšího utkání s Brnem došlo krátce před koncem prvního poločasu k incidentu v sektoru brněnských fanoušků, kde vzplály dvě světlice a další dvě byly vhozeny na hrací plochu. Tento exces odsoudilo v bezprostřední reakci nesouhlasným pískotem všech více jak 13 000 domácích diváků, kteří tak dali jasně najevo postoj slávistické veřejnosti k nesportovnímu chování některých jedinců z řad fanoušků hostujícího týmu.

Slavia bude vymáhat škodu

Vedení klubu SK Slavia Praha stojí v tomto ohledu za svými fanoušky a je připraveno na základě "práva pána domu" vymáhat případnou škodu na konkrétních jedincích, kteří se incidentu dopustili. Za tím účelem již byla vyžádána součinnost s najímanou bezpečnostní agenturou Hofa Guard s.r.o. a Policií ČR, protože bezprostředně po incidentu došlo k zákroku a zajištění uvedených osob, jejich okamžitému vyvedení ze stadionu, resp. k předání osob Polici ČR ke zjištění totožnosti.

V Edenu funguje kamerový systém

V této souvislosti bude vyhodnocen i záznam kamerového systému, který je na stadionu s ohledem na bezpečnost diváků instalován. Stadion v Edenu si tak včera v podvečer prošel prvním ostřejším testem, ve kterém pořadatelé, bezpečnostní agentura, hasiči , Policie ČR, městští strážníci i zdravotníci, kteří se na toto rizikové utkání více než týden připravovali, i přes drobné nedostatky obstáli. Je totiž faktem, že 100% zabránit excesům na stadionu, tím spíše v takřka bezbariérovém Edenu, nelze.

Co však lze, je snížit účinnou politikou, důsledností a koordinací toto riziko na minimum a v tomto ohledu udělali lidé zodpovídající za organizaci a bezpečnost maximum.

Viníci nezůstali anonymní

Za zmínku stojí v této souvislosti i to, že včerejší incident nebyl prvním v této podzimní části soutěžního ročníku 2008/2009. Už totiž během utkání Slavia - Olomouc, jak si všimla i řada domácích příznivců, došlo k incidentu v sektoru hostí, kdy byl vhozen kelímek s pivem na hrací plochu v momentě rohového kopu, který zahrávala Slavia a shodou okolností to bylo rovněž těsně před koncem prvního poločasu.

I v tomto případě byl pořadateli označen konkrétní viník, jenž byl u brány stadionu předán Policii ČR, která jeho chování kvalifikovala jako přestupek proti veřejnému pořádku a postoupila spis přestupkovému oddělení Městské části Praha 10.

Ve správním řízení tak viníkovi z Olomouce hrozí pokuta ve výši až 3000,- Kč a úhrada nákladů správního řízení. SK Slavia Praha i v tomto případě využije svého oprávnění a bez ohledu na závěry státních orgánů zakáže přestupci vstup na stadion.

Nulová tolerance

SK Slavia Praha tak od počátku svého novodobého působení v Edenu prosazuje v praxi nulovou toleranci nesportovnímu chování a zároveň jasně deklaruje: "V Edenu se bavíme fotbalem, divácké incidenty jsou OUT" a fotbalové stadiony mohou být místem bezpečné a atraktivní zábavy. V tomto smyslu vedení Slavie děkuje svým fanouškům za dosavadní férový přístup a věří, že jim zásady FAIR PLAY zůstanou ležet na srdci i v dalších kolech ligy, Poháru ČMFS i Poháru UEFA.

Komentáře (66)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    FannyBoy     před 16 lety 03.11.2008 17:01 |  
    0 0

    Jestli to házej na hřiště, tak ať táhnou. Jako pyro je to pěkný, ale mě se to do Edenu moc nehodí, je to na to moc moderní stadion.

  2. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    Kronn     před 16 lety 03.11.2008 17:01 |  
    0 0

    Jane, nešlo by prosím psát články s diakritikou? Ono se to na český zpravodajský web tak nějak nehodí... :)

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      jacko (přítel SN)     před 16 lety 03.11.2008 17:11 |  
      0 0

      Jane nahazovala clanek z mista, kde diakritika bohuzel neni k dispozici, i to se stava.

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        PetCC     před 16 lety 03.11.2008 19:34 |  
        0 0

        Nějaká bezdiakritická dimenze? :-)

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          EdCable     před 16 lety 03.11.2008 20:15 |  
          0 0

          Staci pobyt v zahranicni internetove kavarne, hmm

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          jane (admin)     před 16 lety 04.11.2008 09:10 |  
          0 0

          Proste v praci mi komp neumoznuje prepnout na ceskou klavesnici a kopirovat tam pismenka s hackama a carkama odjinud se mi fakt nechce. Snad to jednou za cas prezijes, coz? :)

  3. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    FannyBoy     před 16 lety 03.11.2008 17:02 |  
    0 0

    Chci se zeptat Strašáka či ostatních webmasterů webu slavia ultras, jestli tam nechtěj přidat pod články možnost dávat komentáře, názory, reakce na článek a podobně.

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      RadekM     před 16 lety 03.11.2008 17:04 |  
      0 0

      Já bych se chtěl zeptat jestli na stránkách ultras nebudou nějaké fotky z hokeje/cesty na hokej? Byla docela sranda s dýmovnicí a následná cesta v metru to bylo taky něco :-)

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Troubi     před 16 lety 03.11.2008 18:05 |  
      0 0

      myslim,ze neni potreba aby se lide vyjadrovali,obzvlast lide jako ty pod clanky podobneho typu.

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Jakubisko     před 16 lety 03.11.2008 18:19 |  
        0 0

        No trošku bych se k tomu článku vyjádřil, nevím kde orange (pokud to psal on) viděl to "fandění policii"...skandovalo se akorát "táhněte domů", popř. "brno, brno....". Žádný "bijte je" neproběhlo, takže moc nechápu ten sáhodlouhej elaborát. A mimochodem kdyby se ty světlice neházely na plochu, určitě by to takovou odezvu nevyvolalo...

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Frealaf     před 16 lety 03.11.2008 18:35 |  
          0 0

          K tomuhle se připojuju. Pyro mám rád a docela mi v Edenu chybí a nebejt toho, že to naházeli na hřiště bych pískotem a nadávkama nereagoval.
          btw Nějaký povzbuzování polišů jsem taky nezaznamenal.
          MW

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Troubi     před 16 lety 03.11.2008 19:46 |  
          0 0

          tak se ho zkus mily Jakubisko treba zeptat na fotbale jak to myslel. Nebo se vyjadri na svejch strankach ci blogu....

          • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

            Jakubisko     před 16 lety 03.11.2008 20:08 |  
            0 0

            proč zas ten tvůj přívětivý tón? ;)

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Khadgar     před 16 lety 03.11.2008 18:26 |  
        0 0

        Další inteligent, který posuzuje co kdo může a nemůže. Co kdybys třeba nepsal nic Ty?

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Troubi     před 16 lety 03.11.2008 19:45 |  
          0 0

          nevim proc by koste jako je FannyBoy (viz jeho predchozi prispevky) melo neco psat pod clanky tykajici se Ultras Slavia nebo vydavane Ultras Slavia. A diky bohu, komentare se neplanuji. Myslim, ze na SN a slavia.cz mate plno komentaru od hotovych odborniku na veskerou problematiku na kterou si vzpomenete, takze se na ne obratte.

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        FannyBoy     před 16 lety 03.11.2008 19:39 |  
        0 0

        Ano, jen ať se vyjadřujou jen redaktoři webu, zakažte všem názory, teda kromě tebe

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Troubi     před 16 lety 03.11.2008 19:46 |  
          0 0

          ja se tam taky nevyjadruju Fanny:)

          • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

            FannyBoy     před 16 lety 03.11.2008 20:30 |  
            0 0

            To já vím, ale děláš tu jakože si můžeš psát jen ty a my(já) bych neměl nic říkat

          • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

            urs (přítel SN)     před 16 lety 04.11.2008 17:36 |  
            0 0

            to proto že si "lůůůzr" troubi ;-)

            • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

              Troubi     před 16 lety 04.11.2008 18:06 |  
              0 0

              uz jsem si za ta leta tady zvyknul na pozici luzra:)
              a neustale se budou objevovat novi Jachymove, Arturove, mamutove......jen King25 zustava porad stejny:D

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        fRANk07     před 16 lety 03.11.2008 19:42 |  
        0 0

        Je spravne, ze se s tema brnakama nalozi tak jak je tu psano, nic lepsiho si nezaslouzi. Jen se trochu bojim aby nezustalo jen u slov. Dal bych chtel rict, ze si myslim, ze zapas jako je derby si v edenu bohuzel neumim predstavit. Ze hriste zahali dymovnice a pyrotechnika ze sektoru Sparty netreba zminovat. Spis se vsak bojim na projevy naseho kotle. Jak uz psal nekdo pode mnou, je pravda ze na Olomouci litali od nas na plochu kelimky. A to slo "jen" o zapas s Olomouci. Na derby se podle me v nasem kotli sejde trochu jina "parta" a pyro bude litat taky. Kez by tomu tak nebylo. Jako posledni bych se chtel vyjadrit ke clanku ktery napsal orange na www.slaviaultras.goo.cz. Pise neco ve smyslu, ze sme v kotli fandili policii pri zakroku na fanousky Brna. Nic takovyho pravda neni, rvalo se Brno brno buzerantu plno a tahnete domu. Co z toho podporuje polici?! Ja chodim do kotle vpodstate na kazdej zapas, ale sem obycejnej fanousek a naky pyro brnaku me vazne nezajima. A i kdybych policii proti nim fandil, co je na tom? Kdyz sli na Strahove proti nam, to je jina. Byli to ale ty sami policajti? Znas je vsechny osobne? Chci proste v edenu videt peknej fotbal, zazit nejlepsi atmosferu v lize a myslim, ze hazeni cehokoli na hriste nebo v hledisti by se objevovat nemelo at v nasem kotli nebo u hosti. Na zaver ke koureni-souhlasim, ze s kuraky by se melo zachazet podobne jako s fanousky co porusujou ostatni pravidla!

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Jakubisko     před 16 lety 03.11.2008 20:06 |  
          0 0

          Ježiš z těch kelímku proti Olomoucí se všichni pos....prostě po druhým gólu tři lidi v euforii "odhodili" co měli zrovna v ruce, hostující gólman byl v tu chvíli někde na velkým vápně a ty prázdný kelímky dopadly tak 8 metrů od něj. Že je pak začal teatrálně ukazovat, jak byl napaden, je věc druhá. Určitě to nebyl žádnej útok...což ovšem nemění nic na tom že to je zbytečný, akorát to přidělává problémy...ale ta hysterie kolem toho...chjo

  4. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    mart     před 16 lety 03.11.2008 17:34 |  
    0 0

    VYBORNE
    neexistuje jina cesta nez poradek. Ehmm, ted mam pocit, ze tohle uz prede mnou nekdo rikal:), ale to sem nepatri. Minuly tyden k nam zavital nejmladsi syn, co studuje v Praze(a chodi jak do hokejoveho, tak i fotbaloveho kotle). Pozn. ze je samozrejme slavista, neni treba dodavat, jinak bych se uz davno zrekl :D. Nelibilo se mu povzbuzovani na Anfieldu. "Zadny svetlice", "dyt voni ani netocej salama po golu?", tady je nuda, ... navic fotbal to byl minulou stredu otresnej:(......
    Preslo asi pul hodiny po zapase, a po ceste domu mi prozradil, jak kamaraduv sesivany dres shorel v "banikovskem" kotli (a to bylo na Strahove!), ze mel otres mozku, a ze mu to rikal at si to sunda. ????? Tak pri zdravym rozumu, co je lepsi???
    Vubec neni pri tom potreba diskutovat skody na majetku klubu, pripadne "spriznene" spolecnosti. Me se reakce Slavie moc libi.mart

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Wommi     před 16 lety 03.11.2008 17:50 |  
      0 0

      ..jsem rad za pristup vedeni,..co nejtvrdeji toto trestat a idealne nasledky medializovat!

      ..jinak mi trosinku vadi, ze takto razantni pristup neni vuci kurakum(myslim tim pripadne pokutovani), i kdyz by slo predevsim o demonstraci toho, ze pokud se nekouri, tak se nekouri - myslim zer by si to lide rozmysleli
      x
      a nebo pristoupit k priznani toho ze se kouri a pak vytycit zony kde se kouri!
      M.

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      FannyBoy     před 16 lety 03.11.2008 18:01 |  
      0 0

      Na Anfieldu se sice netočí šály, nezapalují světlice, ale je tam daleko větší randál než u nás. A to je podle mě rozhodující fakt číslo jedna. Kotel má být co nejhlasitější, po zvukové stránce co nejefektivnější, nejkvalitnější. O tom jaký má choreo a tak, to je věc druhá, na ní se hráči nedívají, to je nepovzbudí. Hráče povzbudí pořádný skandování.

  5. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    Tadeusz     před 16 lety 03.11.2008 17:58 |  
    0 0

    Jane Ty jsi píča,že bych blil..takový článek,priste si kup löži do Národního divadla,když se Ti něco nelíbí..

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Jakubisko     před 16 lety 03.11.2008 18:13 |  
      0 0

      Zastřel se, pomůžeš tím evoluci...

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Tadeusz     před 16 lety 03.11.2008 18:40 |  
        0 0

        nebo revoluci v radach sks v kvádrech...? za chvíli me nepusti ani v toxidu,pac to nebude IN.. zlatej strahov..

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Jakubisko     před 16 lety 03.11.2008 18:50 |  
          0 0

          Na Strahově hraje Sparta B i Slavia B, tak si můžeš vybrat ;)

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          bojler     před 16 lety 03.11.2008 20:41 |  
          0 0

          kdyz uz si hrajes na anglomila, tak laskave pis tUxedo

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Jacobs     před 16 lety 04.11.2008 08:40 |  
      0 0

      A ty jsi prototyp debila

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Jachym     před 16 lety 04.11.2008 10:12 |  
      0 0

      Ale ty nejsi žádný z našich polských gornických přátel, se kterými se náš kotel druží, že...?

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Horis79     před 16 lety 04.11.2008 11:32 |  
        0 0

        Górnik si neber do huby, mongole!!!

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Jakubisko     před 16 lety 04.11.2008 15:37 |  
          0 0

          Řekl snad něco proti němu? A v čem má menší právo si ho brát do huby, než ty? Jen se ptám...:P

          • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

            Horis79     před 16 lety 04.11.2008 17:43 |  
            0 0

            Vysvětlím ti to milerád osobně, dostav se někdy do kotle

            • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

              Jakubisko     před 16 lety 04.11.2008 19:08 |  
              0 0

              Dostavuju se tam na každý zápas :P

              • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

                Horis79     před 16 lety 04.11.2008 19:19 |  
                0 0

                Tak přijď dolů a já ti to vysvětlím

  6. ???

    slaviaprag     před 16 lety 03.11.2008 18:33 |  
    0 0

    co presne branilo predani tech 'hazecu' policii ihned po vhozeni - dyt v prenosu bylo uplne nadherne videt, kdo presne to hodil - tak to fizl vidi, rekne kolegum co stojej v tom sektoru a ti ho zavrou... jakypak cekani - hlavne cekani na co???

  7. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    Horis79     před 16 lety 03.11.2008 20:04 |  
    0 0

    Ke včerejšku jediné: A.C.A.B.!!!!

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      mamut     před 16 lety 03.11.2008 20:33 |  
      0 0

      imbecile.....

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        brekekeSKS     před 16 lety 03.11.2008 21:35 |  
        0 0

        Sam ses imbecil

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Gordon (host)     před 16 lety 03.11.2008 22:13 |  
        0 0

        Kdyz nadavas, myslim ze by bylo nejlepsi mu to rict do oci a ne pres net... zkus se postavit.....

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Jakubisko     před 16 lety 03.11.2008 22:24 |  
          0 0

          A kolik lidí zařve tváří v tvář policajtovi ACAB? ;)

          • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

            Jachym     před 16 lety 04.11.2008 10:15 |  
            0 0

            Mě spíš fascinuje, že mnoho lidí, kteří toto vykřikují, umí z angličtiny kromě toho s bídou 10 slov...:-))

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      harry     před 16 lety 03.11.2008 21:06 |  
      0 0

      Proboha,s tím jdi někam....

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Artur (přítel SN)     před 16 lety 04.11.2008 09:10 |  
      0 0

      Doufam ze i tebe a par tvych kamaradu nemine zakaz vstupu na stadion.... je potreba vymitit tu plešatou verbež a podobny týpky jako ty.

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Artur (přítel SN)     před 16 lety 04.11.2008 09:11 |  
        0 0

        nebo spíš vyholenou za jistým účelem,abych nepohoršil plešaté fanoušky SKS :)

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Horis79     před 16 lety 04.11.2008 11:33 |  
          0 0

          Koukám další rozumbrada, co naprosto netuší, která bije....

  8. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    KING25     před 16 lety 04.11.2008 08:36 |  
    0 0

    Tak to má být a vedení bych dal za to jedničku s hvězdičkou. Nulová tolerance za pyro a podobné věci je na místě. Na Strahově se to dalo pochopit, ale prostě do Edenu to nepatří

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Troubi     před 16 lety 04.11.2008 10:05 |  
      0 0

      abych pravdu rek Kingu, tvoje asocialni chovani a vylevy naprostyho dementa se daly jakz takz pochopit na Strahove, ale tohle proste do Edenu nepatri!!

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 04.11.2008 10:52 |  
        0 0

        Zkus si po sobě přečíst pár posledních příspěvků, nepřijdou ti taky jako výlevy naprostýho dementa?

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        KING25     před 16 lety 04.11.2008 11:19 |  
        0 0

        Sakra padla na mě Troubiho HyperTurboExtraMegaUltra nulová tolerance. No možná terasekundu se nad jeho komentáři budu zamýšlet.

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Troubi     před 16 lety 04.11.2008 17:33 |  
          0 0

          Rekni slecne Zanete, dohromady vam to snad pujde lip

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          brekekeSKS     před 16 lety 04.11.2008 18:04 |  
          0 0

          Terasekundu? (Kingu, jsi asi vazne idiot)

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Horis79     před 16 lety 04.11.2008 11:34 |  
      0 0

      Kingu, dementem jsi byl, dementem seš a dementem zůstaneš!!!

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Jachym     před 16 lety 04.11.2008 14:57 |  
        0 0

        Milý příteli, umíte také něco jiného, než jen druhé tady na fóru urážet? Zatím jste nepředvedl nic rozumného kromě označení ostatních za dementy, magory a imbecily...

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          Horis79     před 16 lety 04.11.2008 17:45 |  
          0 0

          Máš úplnou pravdu, tímto se omlouvám všem lidem trpící demencí, že jsem je přirovnal k takovému stvoření jako je KING25, bylo to ode mě velmi nepěkné, protože lidé s touto poruchou za to nemůžou.

  9. Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

    Gino     před 16 lety 04.11.2008 08:44 |  
    0 0

    Pridam jednu pripominku...
    Kamarad se me ptal - jak je tam ale mohli pronest, ty dymovnice? Hm...
    U vchodu jsou sice dukladne prohlidky, ale hned za rohem je (na jizni strane) pouze plot, pres ktery se da prehodit (prostrcit) naprosto cokoliv... bohuzel...

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Troubi     před 16 lety 04.11.2008 10:07 |  
      0 0

      ty jo!fakt?a nemeli to brnaci na stromech? protoze ja kdyz jdu panove na fotbal,tak jdu u prohlidky do slipu!do slipu!!!

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Gino     před 16 lety 04.11.2008 12:21 |  
        0 0

        Troubo, ja jsem chtel pouze naznacit jak je to kratkozrake - u vchodu me nepusti ani s flaskou piti, ale hend za vchodem mi muze kamos skrz plot prostrkaz treba celou basu piv...

    • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

      Wommi     před 16 lety 04.11.2008 13:36 |  
      0 0

      klasika,..skoda ze se s tim vzdycky ta slavka musi svezt..todle je ale bohuzel ta odvracena strana toho ze stadion je ve vlastnictvi jine spolecnosti aby nebyla slavka ohrozena.
      priznam se ale jinak to e-side trochu preju(jen jak rikam, nejvic je na tom bita Slavia).
      Za chovani k vanouskum, ke slavii, jejiz jmenem se zasdtituje a v podstate na niz nejvic profituje se stadionem, resp. celym komplexem!

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Viking     před 16 lety 04.11.2008 14:03 |  
        0 0

        A to si vezmi, co by E-side bez Slavie byla, absolutně nic. Areál využíváme jenom my, koncertů a dalších akcí tam moc není, hotel taky nějak extra nešlape.

      • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

        Viking     před 16 lety 04.11.2008 14:03 |  
        0 0

        A to si vezmi, co by E-side bez Slavie byla, absolutně nic. Areál využíváme jenom my, koncertů a dalších akcí tam moc není, hotel taky nějak extra nešlape.

        • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

          bojler     před 16 lety 04.11.2008 14:45 |  
          0 0

          Slavia bez eside taky ne. Takle je aspon oddeleny riziko. Ze sou to sejdiri a stydijou se rict, kdo to vlastni, to uz je jina.

          • Re: Slavia vydá zákazy vstupu do Edenu

            Wommi     před 16 lety 04.11.2008 16:25 |  
            0 0

            ..bohuzel jak jsem tu psal..e-side proste situace vyuziva vic nez je "zdravo"...

            ..kazdopadne myslim ze kdyby nebylo e-side byla by jina spolecnost, ktera by situaci vyresila - oddelene reseni je samozrejme zvolene pro ochranu slavie, kdyby nahodou.

            co se tyka tech plateb, obavam se ze toto je klasicky pristup, zaplatit az kdyz je to nutnost, vsak s e-side uz preci i pri stavbe byl problem. A nedivim se ty spolecnosti co dodava eletriku, kdyt by byli hloupy nevyuzit ted situace:))

            ..co se provozu arealu tyka, myslim ze to docela jede dobre,..ja tam chodim temer denne a hotej je dost vyuzivanej, kancly taky jdou i kdyz asi by mohly jet vic..
            obchody a jiny prostory se pomalu zaplnujou...

            co mi treba mrzi, ze bych misto mc donaLDA udelal treba nejakou pizzerku, nebo takovou podobnou restauraci, kde by se clovek mohl kdykoliv zastavit a pekne a prijemne se najist, ne jen si dat nejakyho hamburgra a pak by se mi libilo kdyby tam byla jeste prava slavisticka hospoda, kde by se schazeli mistni a slavisti..to by bylo fajn a dle napleneni tech obchodnich prostor si troufnu rict, ze pokud se tam neperou prachy, ze by to bylo plnejsi.