Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

Na nedělním utkání s Brnem se opět čeká velká návštěva, rádi bychom požádali fanoušky, aby se pokusili předejít některým problémům, které se objevily při posledním utkání s Kladnem.

Nenechávejte prosím nákup vstupenky na poslední chvíli
Pokud budete mít možnost se v Edenu zastavit během dne, pořiďte si vstupenky s předstihem– hlavní pokladny u trati budou mít otevřeno od 10 hodin, na severovýchodě pak od 12:30 hodin.

Pokud přesto víte, že přijedete na poslední chvíli, kupte si e-vstupenku na portálu http://vstupenky.stadioneden.cz/. Pokud víte, že někdo z rodiny není tak zdatný s počítačem, tak mu prosím pomozte vstupenku zakoupit a vystisknout. Během méně než pěti minut můžete mít vstupenku zaplacenou vytištěnou z domova. Vstupenku není nutné nijak vystříhavat, potřebný je pouze čárový kód.

Před zápasem s Kladnem nebyl hodinu před výkopem u pokladen nikdo, ale třicet minut před začátkem se objevilo téměř tři tisíce zájemců o vstupenky – kapacity pokladen na takový nápor nestačily a mnoho fanoušků se dostalo do hlediště se zpožděním.

Rychlopokladna
Na pokladnách na severovýchodě bude na základě iniciativy Fanklubu Slavie fungovat tzv. rychlopokladna pro severní tribunu – vstupenky budou předtištěny a budou se prodávat rychleji – jedna vstupenka stojí 100 Kč, připravte si přesnou částku a prodej může probíhat velice rychle.

Přesná částka pro vaše vstupenky a předběžné promyšlení si výběru sektoru může také předprodej urychlit a to neplatí pouze pro rychlopokladny.

Občerstvení
Společnost Nopanera nainstalovala po obvodu koridoru 120 metrů odkladných pultíků – přímo v reakci na některé stížnosti fanoušků. Pro děti v rodinném sektoru jsou připraveny zdarma k nápojům koblížky. Členové fanklubu mohou využít nabídku 1+1 nápoj za zvýhodněnou cenu 50 Kč.

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

    PetCC     před 16 lety 31.10.2008 17:32 |  
    0 0

    Jak jsem teď psal na slavia.cz - sever je vyprodán, takže v rychlopokladně by se mohl prodávat sektor 111 za 150Kč, případně 123 z jižní tribuny.

  2. Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

    Stroninhu     před 16 lety 31.10.2008 20:10 |  
    0 0

    Fanklub a vedení slávie + Ondra Zlámal:

    Musím opět na vaše hlavy snést samou chválu, nenechte se znechutit remcači, ti budou nadávat stále. Podle reakcí spousty slávistů, si Vaší práce ceníme a jen ať Vám to vydrží. Díky díky díky moc...

    • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

      bojler     před 16 lety 31.10.2008 22:42 |  
      0 0

      su zvedavej, co budes rikat, az ti zacne prset na hlavu na stadionu se vsemi krytymi sedackami...

      • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

        PetCC     před 16 lety 31.10.2008 23:22 |  
        0 0

        Pršet na hlavu? Jo jasně, ty myslíš ty barevný papírky, co se budou vystřelovat při oslavě titulu! :-)

  3. Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

    Stroninhu     před 16 lety 31.10.2008 20:10 |  
    0 0

    Fanklub a vedení slávie + Ondra Zlámal:

    Musím opět na vaše hlavy snést samou chválu, nenechte se znechutit remcači, ti budou nadávat stále. Podle reakcí spousty slávistů, si Vaší práce ceníme a jen ať Vám to vydrží. Díky díky díky moc...

    • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

      Pedro08     před 16 lety 31.10.2008 20:42 |  
      0 0

      Ve chvíli, kdy čekám 15 minut s permanentkou na to, než mě vpustí na stadion s těhotnou manželkou, v momentě, kdy mě na pokladně přemlouvaj, abych na lístek na AVillu zaplatil cash a ne kartou, v momentě, kdy mi někdo hulí pod nos a pořadatele to nezajímá nemůžu nikoho chválit.
      A Zlámal je za to placen, on to nedělá zadarmo. To je třeba pochopit. Chodíte pět chválu na pekaře, zaměstnance elektráren, vodáren, planáren, za to, že si pohodlně svítíte, topíte atd. Za Slavii platíte a podle mne se stále chová hůře, než kolik dostává zaplaceno.
      Přesto tam lezu zápas co zápas. Narozdíl od mnohým remcalů. A ještě k báječné blokaci na AVillu. Chtěl jsem koupit známým dva lístky. Myslíte, že to šlo? Šlo, ale jsou pět míst od sebe, protože většina míst byla v době prodeje permanentkářům zablokovaná.
      Doufám, že na derby daj lístky do prodeje jen permanentkářům, aby se tam nedostli žádní fanoušci Sparty. Bylo by to logické.

      • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

        Jakubisko     před 16 lety 31.10.2008 22:21 |  
        0 0

        No ty jsi asi dement. Nejlépe těm permanentkářům ještě odebrat tu slevu žejo? 15% je moc...

        • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

          Pedro08     před 16 lety 31.10.2008 22:37 |  
          0 0

          Mohu se zeptat proč jsem dement? Přijdu s dvěma permanentkami a chci koupit 4 lístky, v době předprodeje pouze pro permanentkáře. Koupím dva lístky a chci další dva, ty mi ale nedají vedle sebe, potože půlka stadionu je nesmyslně vyblokovaná na volný prodej. Dment jste pravděpodobně vy, když neumíte číst. Jakubisko, ste idiot, dement a kretén. Nechápu, proč někoho urážíte, když neumíte ani číst.

          • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

            Stroninhu     před 16 lety 31.10.2008 22:43 |  
            0 0

            Ne dement tu není nikdo, ale všechno má svá pravidla a pokud je milý Pedro neznáš, je to tvůj problém. Já mám také permici a byl jsem na každém zápase i na přetelském a ani jednou jsem neměl problém se vstupem na stadion. Nikdy jsem nečekal na vstup déle než 2 minuty. Proč? Protože chodím 30 minut před začátkem hm? Všechno si děláte horší akorát sami.

            • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

              Pedro08     před 16 lety 01.11.2008 06:48 |  
              0 0

              V zimě, jaká panovala při zápasu s Kladnem, tam se ženou opravdu nechci být. A přišli jsme v 16:45.

              • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                Pedro08     před 16 lety 01.11.2008 07:01 |  
                0 0

                Myšleno být půl hodiny předem. Jak jsem zde již mnohokrát uáděl, permanentku mám od roku 95. A musím říct, že na Strahově jsem byl šťastnější. Alespoň jsem se při příchodu 15 minut před začátkem vždy dostal na stadion včas, byl tam skvělý parking atd. Nejde mi až tak o ten stadion jako o Slavii. Ale i o to, aby se Slavia chovala ke svým nejvěrnějším tak, jak má. A ta Sleva 15% je dosti chabá. Osobně by se mi zdála rozumná sleva alespoň 25%. Ale je vyprodáno, tak jim to vyšlo.

              • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                pajka     před 16 lety 03.11.2008 13:37 |  
                0 0

                Milý Pedro,
                srovnáváte nesrovnatelné. Skutečně stačilo na Strahov přijít dvě minuty před zápasem a na 99% jste ho viděl od začátku. Důvod? Na Strahov by například na zápas s Kladnem přišlo asi 2,5 tisíce diváků, do Edenu jich přišlo přes 11 tisíc. Je trochu rozdíl, když těsně před začítkem vchází na stadion několik desítek diváků, než když jich přijde najednou několik tisíc. Chápu, že nechcete v zimě mrznout na stadionu půl hodiny před zápasem, ale jdete na fotbal ne do divadla či kina, takže s tím tak trochu musíte počítat. proto Vám dám radu: zkuste se příště trochu tepleji obléknout - pomůže to, uvidíte :-)

          • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

            bojler     před 16 lety 31.10.2008 22:49 |  
            0 0

            Pravdepodobne ti bude od amily vysvetleno, ze ses natvrdlej a nechapes, jak je Slavia super. Nejses ten spravnej slavista a kdybys prisel o HODINU dopredu, nemusel bys cekat...

            • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

              Knaphi_SKS     před 16 lety 31.10.2008 23:11 |  
              0 0

              zase je to komedie vedení:(...je to sice nejmodernější stánek v ČR ale zas tak slavné to neni...ve vnitře neni ani vybýleno a vchody sou obrovský jak kráva že by tam prošly najednou 100 lidí ale sou tam jen 3 turnikety proč?protože na to nemaj prachy?proč diváci neviděj přes super moderní mega telku? proč je tam sakra všude zahulíno když je to zakázaný? mě se tam osobně strašně líbí a nikdy bych si nestěžoval, ale proč platim za takovej (super luxus) 1000 za blbej zápas v poháru UEFA to fakt netušim...a vrchol je že slávie má tak super reklamu že si dovolý odmítnout bejt v prajm timu na čt ve telce...to fakt nepochopim...já lístek mám ale dokážu se vžít do situace lidí kteří neměly tu možnost si ho koupit...sakra měli byste se zamyslet a je pravda že Doležal je za to placenej a zatim pro nás fanoušky nic nevymyslel...takže je to dost na zamyšlenou...kam těch 20 mega ze vstupenek na Vilu vlastně zase pude?

              • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 00:59 |  
                0 0

                Souhlas. Zatím se našemu vedení spousta věcí promíjí, protože se Slávii daří. Smutným faktem ovšem je, že na fanoušky kašlou snad víc než když jsme hrávali na Strahově. Nechápu co si tím sporem s ČT chtějí dokazovat ? ! Nechápu proč se na stadionu nezlepší alespoň ty nejzákladnější věci (pokladny, turnikety, kouření ...).

                • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                  Stroninhu     před 16 lety 01.11.2008 01:04 |  
                  0 0

                  Myslím, že pařez - pařezem je přesně tvůj styl Dr. Sleduji tě už dlouho a myslím, že jsi asi největší stěžovatel, měl by sis na to vytvořit firmu. Podle mě seš jen hnidopich, nemáš už co, tak vytahuješ kraviny.

                  • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                    DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 01:11 |  
                    0 0

                    Ohledně stadionu nereklamuju "kraviny" a že je toho spousta co by se dalo reklamovat, ale pouze ty nejzákladnější věci, které zásadně ovlivňují provoz stadionu. Tj. chybějící pokladny, turnikety a nedýchatelný vzduch na chodbách. Stejně tak TV přenos mi docela chybí a považuju za velkou chybu, že to v TV nebude. Nemyslím si, že by tohle byly nějáké drobnosti, které vadí jenom mě

                    • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                      Stroninhu     před 16 lety 01.11.2008 01:19 |  
                      0 0

                      Stěny měli být neomítnuté, bylo to tak a je to tak všude. Co se týče turniketů, ano ty by měli být, ale pracuje se na nich a pokud vím přenos bude mít Channel 5, nebo bude na internetu. Představ si, že něco uděláš a někdo ti za to nabídne míň, než kolik to stojí, prodáš to jen z lásky k někomu dalšímu? Z čeho chceš na UEFA vydělat než na právech? Hm? Nebo má Slávia rozprodat o zimě celý kádr, jen aby se lidi mohli v teple koukat na TV? Ne. Já v tomto stojím za vedením.

                      • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                        bojler     před 16 lety 01.11.2008 09:55 |  
                        0 0

                        Kazda koruna z televiznich prav je ZISK. Uvedomte si laskave, ze nejvetsim prinosem pro sponzora neni viditelnost pro nejakych potrhlych 20k na stadionu - ale byt viden milionem lidi v TELEVIZI!

                        Dolezal vydira jak divaky, tak se snazi tlacit ke zdi televize. Proc tedy prodaval zapasy na Strahove jako na bezicim pasu?

              • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                Stroninhu     před 16 lety 01.11.2008 01:00 |  
                0 0

                Milý Knaphi_SKS,
                vše co tu píšeš se už dlouho ví, kdybys sledoval diskuze, víš co a jak. A co se týče pana Doležala a pana Rosena, není náhodou Slávie první? Nejsme mistři 2007/2008? Nehráli jsme LM? Nehrajeme super fotbal? Já nevím je Vám opravdu tohle málo? Všechno má svoje, Eden se musí vychytat, nezapoměňte, že se splácí a nejsou prachy na všechno, podle mě se ale i přes chyby děje hodně věcí. Škoda jen, že ti fandové jsou takoví nějací divní...

                • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                  DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 01:06 |  
                  0 0

                  Spousta věcí se dá překousnout (třeba ty hnusné neomítnuté stěny). Ale alespoň to základní tj. včasný a důstojný vstup na stadion by zajistit měli. Tohle nefunguje od začátku, takže by tyhle mouchy měli už dávno chytat. Např. pár turniketů navíc ve vchodu 2 by je snad nezruinovalo .....

                  • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                    PetCC     před 16 lety 01.11.2008 09:54 |  
                    0 0

                    Já měl problém se vstupem jen jednou, jinak jsem vždycky čekal jen dvě, tři minuty. To mě mnohem víc vadí, že si sebou nemůžu vzít láhev s pitím.

                • Re: Využijte e-vstupenky nebo předprodej!

                  Knaphi_SKS     před 16 lety 01.11.2008 13:59 |  
                  0 0

                  milý stroninho
                  fotbal který hraje slávia je svkělej...hráči šlapou výborně trenér jak by smet hrajeme nej fotbal v lize, sme první, byly sme minulej rok mistři a letos máme na to to zopakovat tak co víc si přát? no přece aby aspon trochu šlapal marketing a vedení, ale to zatim velice pokulhává za výkonama na hřišti...je mi jasné že všechno nemůže být hned ale mohly by se aspon nažit něco pro nás fanoušky udělat oni sou za to placený mega prachama a ještě od vyinkasovávají obrovské částky na vstupné a já za ty prachy chci něco od nich vidět nějakej výsledek...rád ty peníze dám protože fobtal je to skvělej ale to ostatní nestojí za nic...je to můj názor rozhodně nejsem nějakej stěžovatel ale kritika musí být :)

  4. Díky Fanklubu, že se snaží .....

    DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 01:03 |  
    0 0

    ..... ale očekával bych taky podstatně iniciativnější přístup od vedení. Pokladen a turniketů je prostě málo a nevyřeší to žádný agitky s doporučením kdo má co dělat. Tím se situace trochu zlepší ale nevyřeší. Zřízení ještě alepoň jedné "baterie" pokladen považuji za nutnost, stejně jako doplnění dalších turniketů u vstupu 2.

    • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

      Pedro08     před 16 lety 01.11.2008 06:53 |  
      0 0

      Přesně tak. To je jako dát doporučení - pokud chcete na operaci kyčle, nechte si dát umělé již po porodu, protože v 60 budete čekat. To je vyhýbání se řešení místo toho, aby se činily aktivní kroky k nápravě. A právě odjíždím do Mannheimu na fotbal, tak uvidíme, jak jsou na to tam. Doufám, že Karlsruhe dostane na prdel.

      • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

        bojler     před 16 lety 01.11.2008 10:45 |  
        0 0

        Podepisuju

    • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

      eomer (přítel SN)     před 16 lety 01.11.2008 11:46 |  
      0 0

      S tím tak úplně nesouhlasím. Vedení chce docílit za a) aby bylo co nejvíce permic b) aby lidé využívali elektroniku v co největší míře. Pak by to stačilo. Je to jako u bank- taky tlačí každého do elektronického bankovnictví a přes počáteční odpor je rozhodující většina dnes již využívá.

      Turniketů by to chtělo víc s tím souhlasím. Na druhou stranu pomohlo, že se dá chodit všemi vchody. Není to věc Slavie, ale ESIDE.

      • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

        PetCC     před 16 lety 01.11.2008 13:11 |  
        0 0

        Docela důležitý je i to, jestli se parkovací dům postaví podle původních plánů, se samostatným vchodem, záchody a občerstvením pro hosty. Pak se rozloží vstup do všech 4 rohů stadiónu.

      • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

        DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 15:31 |  
        0 0

        ad a) motivaci můžeme mít buď pozitivní nebo negativní, jak říkal i poslanec Morava :-) A naše vedení bohužel volí tu negativní, což já nepovažuju za solidní jednání. Motivací ke koupi permanentky by měly být dostatečné výhody pro permanentkáře tj. pozitivní motivace a ne naopak to, že se vedení bude k nepermanentkářům chovat jako k méněcenným.

        ad b) placení kartou na internetu je problematické z hlediska bezpečnosti, ne každý je ochoten do toho rizika jít. Uvítal bych i jiné možnosti předprodeje.

        • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

          eomer (přítel SN)     před 16 lety 01.11.2008 20:07 |  
          0 0

          S tímto souhlas.

      • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

        bojler     před 16 lety 01.11.2008 16:32 |  
        0 0

        Ze to neni vec Slavie? Chodi se teda na ESIDE?

        • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

          eomer (přítel SN)     před 16 lety 01.11.2008 20:13 |  
          0 0

          Ano. Turnikety jsou vybavením stadionu a ne za hubičku. Tudíž to musí financovat vlastník nemovitosti- tedy ESIDE. Slavia múže akorát tak nabádat k aktivitě, ale to je asi tak vše.

          • Re: Díky Fanklubu, že se snaží .....

            bojler     před 16 lety 03.11.2008 15:27 |  
            0 0

            ach boze..

  5. televizní nepřenos

    DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 16:19 |  
    0 0

    Opravdu by mě zajímalo o co jde našemu vedení ve sporu s ČT ? Jestli si chtějí tímhle vynutit zvýšení cen do budoucna, tak je to dost nákladná cesta s nejistým výsledkem. Těžko dosáhnou toho aby jim ČT dávala za přenos x mio. Možná že místo 400 tisíc nakonec dostanou 600 tisíc, možná že ČT ale vůbec neustoupí. Každopádně mi připadá, že to nestojí za tyhle problémy. Spoustu fanoušků a sponzorů tím naštvou a za několik zápasů nedostanou od ČT peníze vůbec žádný. Celý mi to přijde dost iracionální, jako nejpravděpodobnější se mi jeví, že je to motivováno nějákou osobní antipatií k Otovi Černýmu. Ale to jsou jenom dohady, víte o tom někdo něco ?

    • Re: televizní nepřenos

      Knaphi_SKS     před 16 lety 01.11.2008 18:32 |  
      0 0

      ví jenom to že to je komedie a naprosto stebou souhlasim...jestli to je kvůli těm pár stům tisícím tak mi to příde fakt jak u dementů...lepší nějakejch 400 tis a 2 hodinová reklama v tv než nic a jen naštvaný fanoušci a sponzoři...jak se řiká lepší vrabec v hrsti než holub na střeše...

    • Re: televizní nepřenos

      Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.11.2008 18:34 |  
      0 0

      Třeba chtějí akorát vystrašit lidi aby jsi šly rychle koupit lístky na Hamburk protože je když se nebude vysílat Aston Villa, je velká možnost, že se nebude vysílat ani Hamburk. A když si vezmeš, že za vyprodanej Edem bude cca 20 milionů a za televizní přenos nabízí Otík 200 - 400 tisíc, tak už to nezní tak hloupě ale možná, že pravda je úplně někde jinde. Mě je to fuk, já mám permici a oba lístky v kapse..

    • Re: televizní nepřenos

      zz     před 16 lety 01.11.2008 18:36 |  
      0 0

      Zdravím,
      já bych nevinil vedení. Pokud chce Slávia udržet kvalitu kádru, potřebuje k tomu peníze a vyšší rozpočet. Když bude zápas v televizi, tak se nevyprodají oba zápasy. Většina fanoušků dala přednost zápasu s Villou před Hamburgem. Kdyby byl zápas s Villou v televizi, tak slávistický fanoušek by očekával, že zápas s Hamburgem bude také v televizi a nekoupil by si lístek. Cílem vedení je vyprodat oba zápasy a získat velké příjmy ze vstupného, které použije k udržení a navýšení kvality kádru. Zároveň chce naučit fanouška filozofii, že nejlépe pomůže svému klubu nikoliv u televize, ale tím, že si koupí lístky na zápasy. Pomůže tím klubu finančně a zároveň týmu na hřišti. I kdyby Ota Černý zaplatil 1 mega za práva, tak je to ve srovnání s příjmy ze vstupného pakatel. Když bude vyprodáno na oba zápasy, tak Slávia vydělá kolem 30 mega. Proti tomu jsou dva mega od České televize za oba zápasy marginální. Ota Černý má pravdu, když tvrdí, že Slávii jde o vyprodání zápasu. Nikoliv s Villou, který je už vyprodaný, ale s Hamburgem. Ota Černý nenabídne vyšší nabídku za práva, protože by vyhnal cenu práv na úroveň, která by nevyhovovala žádné televizi. Začalo by to na 1 miliónu, příští rok by to pokračovalo na vyšší částce. Stejně by postupovaly i ostatní české kluby. Bohužel v Čechách je zatím klubový fotbal pro privátní televize prodělečný, takže o něj nemají zájem. Radši koupí anglickou ligu jako Galaxie nebo Prima, což je pro ně výhodnější. Sledovanost je malá a na reklamě televize nevydělají tolik, aby se jim vyplatilo do toho investovat. Ota Černý narozdíl od privátních televizí má jisté příjmy z koncesionářských poplatků, ale ví, že když přistoupí na požadavky jednoho klubu, budou ho následovat další české kluby. Cena by se každý rok zvyšovala, a to by nabouralo rozpočet sportovní redakce, která nevysílá jen fotbal. Proto jsou ceny za televizní práva záměrně drženy dole, aby nepoškodily Českou televizi. Ona je v podstatě jedinou televizí, která může mít zájem o televizní práva. Cena za práva by měla být mnohem vyšší, ale vzhledem k nezájmu privátních televizí a svým způsobem monopolu České televize nelze očekávat změny. Česká televize má prostě strach, že když akceptuje požadavky Slávie, tak cena za televizní práva poroste. Je to o způsobu, jakým Česká televize nakládá s penězi získanými z koncesionářských poplatků, a jak je rozděluje. Tady hrají velkou roli různé parciální zájmy od filmařů přes baviče, hudebníky, publicisty až po sport. Je možné mluvit i o podílu různých agentur za to, že získají peníze z České televize pro určité skupiny. Chybí tady transparentnost. Proto taky byla před časem stávka ve veřejnoprávní televizi. Důvodem nebyl strach z omezení svobody vysílání, jak tvrdili novináři a herci. Ale šlo o peníze z koncesionářských poplatků, na které chtěla Rada sáhnout a dát jim transparentnost. Ne náhodou mají účastníci této stávky jako Kraus, Eben své pořady v České televizi. Shrnuto, chyba je v netransparentnosti nakládání s příjmy získaných z poplatků. Nejde o nedostatek peněz. Česká televize ročně inkasuje na poplatcích přes miliardu. Proto chápu vedení, že šlo do války s Českou televizí a chce jí dát vzkaz, že peněz má dost, proto by měla zaplatit adekvátní částku. Je mi líto fanoušků, kteří z nejrůznějších důvodů se nedostanou na zápas a neuvidí svůj oblíbený klub. Je třeba se snažit najít nějaký kompromis v podobě internetové televize za poplatek pro tyto fanoušky. Ale postoj vedení chápu a podporuji ho. Za důležitější považuji filozofii vedení naučit fanouška pravidlu, že nejlépe klubu pomůže, když si koupí permici a lístky na poháry. Příjmy ze vstupného přinesou mnohem více peněz než příjmy od České televize za prodej televizních práv. Navíc Slávia se bez České televize obejde, najme si agenturu, která vyrobí přenos a pak za adekvátní cenu prodá práva do ciziny. Kdyby vedení rezignovalo a neválčilo s Českou televizí, poškodilo by tím klub finančně, což by se odrazilo i na kvalitě kádru a následně i na výsledcích. To snad nikdo z nás nechce. Přeji hezký večer.

      • Re: televizní nepřenos

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.11.2008 18:56 |  
        0 0

        Ještě bych dodal, že ČT vlastně nabízí k těm "200 000" i to, že si ten přenos vyrobí sama. Teď je otázka zda-li se pak ČT stává majitelem práv na toto vysílaní nebo jeho zprostředkovatelem nebo z toho nemá nic? Samozřejmě Slavii se vyplatí si ty přenosy vyrábět sama (prostřednictví nějaké menší firmy) a pak je i s přidanou hodnotou prodávat dál. A samozřejmě ČT se zase pro změnu vyplatí si ten přenos vyrobit taky sama protože ušetří než když zaplatí Slavii už za hotový produkt a tady bych viděl jádro pudla. V medií to pak vypadá, že Slavia chce moc ale nikdo si nevšiml, že když Otík říká minulý rok jsme zaplatili Spartě stejnou cenu, zahrnuje do toho i cenu za vyrobení přenosu. Tudíž pokud by Slavii chtěl nabídnout stejně aniž by vyráběl přenos musí přihodit cenu za výrobu přenosu. Takhle je to dost zkreslené.

        • Re: televizní nepřenos

          zz     před 16 lety 01.11.2008 19:09 |  
          0 0

          Zdravím Kmotře,
          Ota Černý nabízí Slávii, že vyrobí přenos a už nic nezaplatí. Je pak na Slávii za kolik prodá přenos do zahraničí. To je nabídka Oty Černého. Já vyrobím přenos a nic jiného nezaplatím, vy si ho pak prodejte za kolik chcete do zahraničí. Je to nevýhodný obchod pro Slávii. Česká televize má hodně peněz, jen je netransparentně rozděluje kamarádíčkům určitých osob na vedoucích pozicích v ČT. Viz dvojice Kraus, Štern. Ota Černý je nejvíce naštvaný, že se Slávia obejde bez České televize při výrobě přenosu. Toho hodně naštvalo. Myslel jsi, že Slávia bude takto závislá na ČT a on bude určovat podmínky. To se ale přepočítal. Jestliže má zájemce o práva hodně peněz, nic mu nebrání zaplatit adekvátní částku a splnit podmínky Slávie. jinak má smůlu. Což Otu Černého žere. Je ostudou, že tento zápas nebude ve veřejnoprávní televizi, což naštve koncesionáře.

          • Re: televizní nepřenos

            Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 01.11.2008 19:19 |  
            0 0

            Taky zdravím,
            to zní velice pravděpodobně. Slavia zřejmě sází na to, že si její zápasy budou kupovat jiné televize např. Nova ale to musí ještě počkat až bude digitalizace plně funkční a sportovní kanály budou po celé republice. Teď se to asi Nově nevyplatilo, vidělo by to málo lidí. Slavia si tak bude muset počkat na plnou digitalizaci, je tedy otázkou o kolik přenosů ještě český televizní divák přijde (ne že by mi na něm záleželo, jsem pravidelně na stadionu). No snad to alespoň povede k tomu aby bylo plno na Hamburk.

            • Re: televizní nepřenos

              zz     před 16 lety 01.11.2008 19:54 |  
              0 0

              Mě prostě štve, že ČT disponuje velkými příjmy z poplatků a rozhazuje je v netransparentních projektech. Jen se zaštítí frází, že je to veřejnoprávní. Položme si otázku, proč utrácí ČT desítky miliónů v průměrných až stupidních seriálech? Jedinou výjimkou je Zdivočelá země. To je kvalitní seriál narozdíl od braků jako pokračování Nemocnice na kraji města. Proč ČT spolufinancuje stále stejné režiséry bez ohledu na kvalitu filmu? Navíc jsou to komerční filmy. Proč potřebuje ČT laciný humor Jana Krause, takový pořad patří na komerční televize. V Německu ani v Rakousku veřejnoprávní televize tento typ pořadu nevysílají. Proč téměř všichni baviči skončili v ČT? Proč má ČT tak vysoký počet zaměstnanců? A takto bych mohl pokračovat. Peněz má ČT hodně, jen Slávia nepatří mezi vyvolené různých lobistů a agentur.

              • Re: televizní nepřenos

                harry     před 16 lety 01.11.2008 22:24 |  
                0 0

                Mluvíš mi v tomhle naprosto z duše.Co se týče Čt -to je obrovský moloch kde se spíš peníze ztrácejí nebo rozmělňují v řadě pofidérnách projektů apod.A je dobře,že si zmínil i onu slavnou "stávku za svobodu"-od té doby si totiž také o řadě v zainteresovaných lidí myslím svoje...

      • Re: televizní nepřenos

        quelhar (admin)     před 16 lety 01.11.2008 19:23 |  
        0 0

        Zdravim. Naprosto souhlasim s tim, co jsi napsal. Je to spatne vzhledem k fanouskum, kteri se na zapas nedostanou, ale snahu vedeni chapu uplne stejne - tedy naucit divaka chodit na stadion, protoze z televizniho divaka nema Slavia nic. Koneckoncu v tomtez duchu se nese i rozhovor s Rosenem na sport.cz. Viz posledni otazka a odpoved:

        Slavii se letos nepodařilo postoupit do Ligy mistrů. Může i přesto kvalitně fungovat bez pravidelného příšunu stovek miliónů, jež účast v Champions League přináší?
        Celou ekonomiku máme nastavenu tak, že můžeme fungovat bez Ligy mistrů, neboť příjmy do klubové pokladny plynou několika cestami. Pravdou ale je, že finance ze sportovní činnosti je pro nás nejatraktivnější a nejzajímavější. Doufáme ale, že se díky našim fanouškům a novému stadiónu v brzké době stane dobrým zdrojem také příjem ze vstupného.

        No a protoze tu neni jeste clanek k zitrejsimu zapasu, tak kratce k nemu. Prijede k nam souper, ktery nema co ztratit a nikdo mu neveri. Hraci jsou psychicky dole, ale prave v takovem rozpolozeni casto nastoupi odhodlani to zlomit. Vzhledem k te labilite je vsak snadno muze zlomit jeden gol. Proto bude dulezite nastoupit s maximalni ostrazitosti. Samozrejmosti pak v kazdem domacim zapase musi byt snaha o rychle vstreleni golu. Vzhledem k narocnemu programu bych mozna postavil mirne pozmenenou sestavu: Vaniak - Krajcik, Brabec, Suchy, Hubacek - Jarolim, Tavares, Volesak, Svento (Cerny pokud Svento nebude) - Necid, Toleski. Verim ale, ze vyhrajeme v jakekoli sestave.

        • Re: televizní nepřenos

          Stroninhu     před 16 lety 01.11.2008 19:48 |  
          0 0

          Zdravím všechny zúčastněné, myslím, že k přenosu už více nemá smysl mluvit. Pan zz to řekl naprosto přesně a i já jsem tento názor prezentoval výše.

          Co se týče sestavy pane Quelhare, jen bych místo Hubáčka nasadil Šikliče, v MB byl Hubáček příšerný, nechodil po míči, raději před ním couval, nedal přihrávku ani centr, navíc Šiklič hrál i před tím velmi dobře a měl by se připravit na AV.

          Hezký zbytek a zítra hodně fanděme...

        • Re: televizní nepřenos

          zz     před 16 lety 01.11.2008 20:11 |  
          0 0

          Zdravím quelhare,
          důležité bude vyhrát a udržet domácí neporazitelnost. K sestavě se nechci zatím vyjadřovat, protože nevím, v jaké kondici jsou po zranění Šiklič a Švento. Uvidíme v neděli. Jen bych upozornil, že je třeba počítat s tím, že výkony některých opor Brna půjdou o 100% nahoru. Zvláště u Střeštíka a Heinze. Přijedou pozorovatelé, odešel neoblíbený trenér, to se promítne do jejich výkonu. Podobně mladí hráči jako Okleštěk, Kuncl, Šural se budou chtít předvést. Pamatujeme si všichni zápas na Strahově, který jsme vyhráli dva jedna brankami Costy a Krajčíka. Trenér Brna tehdy věděl o přítomnosti pozorovatelů, proto dal šanci mladým hráčům jako Střeštík, Kalouda a spol. A ti se mohli přetrhnout. Proto nesmíme zápas podcenit. Předpokládám, že Brno vidělo náš zápas v Bolce a použije její taktiku zahustit střed a vysunout pressing. Očekávám, že nastoupí s pětičlennou zálohou a pressovat budou Šural, Mareček, Okleštěk. Střeštík se posune do středu zálohy k Poláchovi, Heinz bude hrát trochu přede nimi jako volný hráč. Na krajích budou zleva Okleštěk a zprava Mareček. Jediným útočníkem bude Šural. Důležité je zápas zvládnout, vyhrát a odskočit konkurenci. Tuším, že Sparta, Liberec i Bolka ztratí. Navíc je třeba počítat i s faktem, že pro Brno je důležité neprohrát, aby neztratilo kontakt s týmy kolem třetí a čtvrtého místa. Hlavně ať je vyprodáno a skvělá atmosféra. Ideální čas výkopu pro všechny, hezké počasí, zajímavý fotbal. Co chce více fanoušek.

          • Re: televizní nepřenos

            quelhar (admin)     před 16 lety 01.11.2008 20:21 |  
            0 0

            Mno, u Strestika bych to pochopil, preci jen uz ma mnoho odchozenych zapasu v rade, takze je mozne, ze prijde jeden z tech lepsich. U Heinze bych si to nemyslel, prijde mi, ze je ve spatne fyzicke kondici. On tedy nikdy nebyl zadny sprinter a ani to ke sve hre nepotreboval, ale po jeho navratu do Brna mi to s jeho kondici prijde jeste horsi nez driv. A na ten zapas na Strahove vzpominam - predevsim na to, jak se za stavu 0:1 Strestik skacel k zemi, nechal se minutu osetrovat, odesel za caru, hned se vratil a za 20 vterin lezel zase v "bolestech" na zemi.

            • Re: televizní nepřenos

              zz     před 16 lety 01.11.2008 20:28 |  
              0 0

              Proto si myslím, že pro Heinze zvolí post volného hráče. Budou ho chtít využít při standardkách, při přihrávce ve finální fázi a v koncovce. Navíc je o něm známo, že v takovýchto zápasech umí najít motivaci, což je u něj často problém. Vůbec bych ho nepodceňoval. Na zápas na Strahově si pamatuji, Střeštík nechutně simuloval, ale měl tam střelu, která jen těsně minula naši branku. Mohlo to být dva nula. Ale na zápas se jinak hodně těším, Brno nebude betonovat jako Kladno, což hře jen pomůže.

          • Re: televizní nepřenos

            lukass     před 16 lety 01.11.2008 20:26 |  
            0 0

            Pozor Marecek se vysune a bude hrat osobku na Tavareze. Kouc mu slibil i ofenzivejsi praci.

            • Re: televizní nepřenos

              zz     před 16 lety 01.11.2008 20:34 |  
              0 0

              Od Marečka očekávám velkou motivaci. Jeho způsob hry se mi hodně líbí. Na svůj věk hraje s velkým přehledem, čistě odebírá míče a umí konstruktivně podpořit ofenzivu kvalitní přihrávkou, kolmicí, dlouhým pasem. Letos na podzim nelepší hráč Brna. Dokáže se rychle přeorientovat na různé posty a je psychicky odolný. Dvojici Mareček, Morávek bych uvítal ve Slávii, ale je to velká utopie.

          • Re: televizní nepřenos

            matej-kt     před 16 lety 02.11.2008 08:56 |  
            0 0

            No s tím počasím teda nevím, nevím :-)

      • Re: televizní nepřenos

        DrFe1     před 16 lety 01.11.2008 19:39 |  
        0 0

        Díky za vyčerpávající komentář. Skutečně to vypadá tak, že vedení už dopředu počítá s tím, že to ČT nedá a jednání vede jenom naoko. Možná máte pravdu.