Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Mladá Boleslav - Slavia 0:0

Slávisté si z Mladé Boleslavi z přímého souboje o první příčku ligové tabulky odvážejí bod za bezbrankovou remízu.

Vedoucí mužstvo Gambrinus ligy dnes vyrazilo obhájit svou příčku do Mladé Boleslavi. K tomu stačila i remíza.

Všichni slávisté natěšení z posledních gólových přídělů soupeřům museli být zklamáni. V Bolesti na hřiště sice vyběhla vítězná sestava z minulých utkání, ale žádné ofenzivní představení se nekonalo. Tentokrát nás nečekal lehký soupeř. Hrál se opatrný fotbal, obě mužstva věděla, že proti nim stojí kvalitní protivník v dobré formě. Slávisté drželi míč více na svých kopačkách, soupeř zas kvalitně napadal jejich rozehrávku. Do první šance se dostal ve třinácté minutě Mendy, jeho přízemní střelu lapil Vaniak. V další minutě přišla šance i na druhé straně, ale Jarolím pálil vysoko nad. V osmnácté minutě se po centru dostal k hlavičce nepokrytý Papadopulos a míč skončil těsně vedle tyče. Mimo mířil po chvíli i Šmicer, který vyběhl ke stému ligovému utkání. Nejblíže gólu byl v sedmadvacáté minutě Necid, který si sám výborně vybojoval střeleckou pozici, ale jeho dělovka pouze olízla spojnici břevna a pravé tyče. Obrovskou šanci před poločasem připravil pro Papadopulose kapitán Brabec, který odvrátil vysoký míč přímo na něj, domácího útočníka vychytal Vaniak.

Druhá půle příliš krásy nepřinesla, slávisté stále drželi více míč, ale do vyložených šancí se nedostávali. Největší ohrožení obou branek tak přinesly střely z dálky. Boleslavský Sylvestre vypálil z dvaceti metrů a Brabec tečoval míč do protipohybu Vaniaka, který naštěstí vytáhl parádní zákrok. Ne nadarmo byl zvolen mužem utkání. Na druhé straně prověřil z dálky domácího gólmana Belaid. V závěru mohl tři body pro Slavii urvat Necid, ale hlavičkoval těsně vedle. Snad si góly schoval na příští zápas s Brnem, dnes nám musela stačit remíza.

Slavia: M. Vaniak - M. Krajčík , E. Brabec , M. Suchý , D. Hubáček - M. Jarolím (86. P. Janda ), T. Belaid , M. Tavares , J. Černý (89. M. Latka ) - V. Šmicer (72. Z. Šenkeřík ), T. Necid

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    mamut     před 16 lety 27.10.2008 19:27 |  
    0 0

    dobrý,bod se počítá.Ale fotbal se mi moc nelíbil.Hlavně teď přejet brno a vrátit se tak na vítěznou vlnu před zápasem s AV!!!

  2. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    matysks (přítel SN)     před 16 lety 27.10.2008 19:33 |  
    0 0

    hroznej zapas.druhej polocas na bliti....

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      petrpp     před 16 lety 27.10.2008 22:47 |  
      0 0

      hrali to co potřebovali ... bohužel nedali do toho nic víc...

  3. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Viking     před 16 lety 27.10.2008 19:35 |  
    0 0

    Dneska dobrý bod, zápas nám moc nevyšel...

  4. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    mart     před 16 lety 27.10.2008 20:11 |  
    0 0

    Dobry vecer,....... pomalu se mi vraci tep na klidovou uroven.
    Asi se pripojim k tem, co jsou radi za bod. Nepripojim se ke kritice zapasu. Prislo mi, ze prvni pule mela uroven srovnatelnou s vetsinou zapasu v premier league. Bohuzel v druhe puli uroven trochu poklesla, ale muzu se jen dohadovat, nemel-li na to vliv teren, ktery se tedy s urovni fotbaloveho hriste v anglii urcite nedal porovnavat. O prestavce jsem premyslel (zcela zbytecne :D), jestli by byvala nebyla lepsi varianta se Smicou na Jarolimove poste a s Gocem v utoku. Nevim. Proste me to tak napadlo......
    Pan Vaniak je jednicka, nic jineho asi dnes uz nevymyslim:D.zdravi mart

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      mamut     před 16 lety 27.10.2008 20:54 |  
      0 0

      S čím,že to srovnáváš českou bramboračku?Já snad špatně vidim.Chybí ti soudnost,jestli to myslíš vážně. :)))

  5. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 27.10.2008 20:13 |  
    0 0

    Tak opet budu mit asi jine hodnoceni nez vetsina ostatnich.
    Podle me to byl asi nejkvalitnejsi zapas dosavadniho prubehu ligy, a to proto, ze na sebe narazily dva kvalitni tymy ve forme. Tezko to lze srovnavat s golovymi zapasy typu Ostrava - Strizkov 5:4, kdy oba tymy maji naprosto pruchozi obrany.
    Zapas v Boleslavi jako by ani nepatril do Gambrinus ligy, tempo hry bylo na ceskou ligu az neskutecne, k tomu prispelo i to, ze oba tymy chtely hrat. Potvrdilo se, ze to byl tezsi zapas nez derby, kdy byl souper o tridu horsi nez dnesni Boleslav.
    Prvni polocas byl vyrovnany, ve druhem mela vice sanci Boleslav, ale celkove je remiza spravedlivym vyjadrenim pomeru sil na hristi a myslim, ze po tomto utkani budou hraci obou tymu regenerovat dele nez obvykle.
    Nektera vyjadreni z diskuze z oficialnich stranek, ze zapas postradal nasazeni a ze snad remiza byla domluvena, opravdu nechapu. Zapas mohl postradat presnejsi zakonceni ale rozhodne nepostradal nasazeni. Dokonce si myslim, ze to byla velmi dobra priprava na zapas s Aston Villou. Potkali jsme zatim nejsilnejsiho soupere v lize.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      Socrates (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 02:17 |  
      0 0

      Já souhlasim :-)

  6. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    koudys2 (přítel SN)     před 16 lety 27.10.2008 20:15 |  
    0 0

    Předvedená hra byla doopravdy špatná , nikomu se nedařilo až na Martina , rozhodně bych po dnešku sundal Jarolíma , pro mě je to už delší dobu špatnej hráč , i když se občas blískne v dobrém světle !!! SKS4ever

  7. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    tantalos     před 16 lety 27.10.2008 20:20 |  
    0 0

    Chápu, že se někomu možná utkání nelíbilo. Jasně, kdybychom jim nastříleli búra a přejeli je, bylo by to mnohem příjemnější, ale je vidět, že Bolba má momentálně hodně dobrý mančaft a řekl bych dokonce, že možná vypadala o vlásek líp než Slavia, jenže my jsme měli Vaniaka.
    V utkání se projevilo, kdo z našich hráčů je víc kvalitní, a kdo méně. Nikdo z našich nepřekvapil, snad jen Brabec měl trochu horší den než obvykle, a také se ukázalo snad podesáté, kteří naši hráči jsou lepší a kteří horší. Ono není správné chválit hráče, když se ukáže, že kvalitou převyšuje někoho z konce ligy. Pochvalu si zaslouží, kdo se předvede v utkání vyrovnaných soupeřů.
    Ale v žádném případě bych dnes nenadával, bod je cenný a zasloužený, a základ mužstva - osm hráčů základní sestavy - ukázalo kvalitu.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      koudys2 (přítel SN)     před 16 lety 27.10.2008 20:24 |  
      0 0

      My vyjmenuj hráče , který ukázali svojí kvalitu .... sem docela zvědavej , protože mě přišlo se skoro každej dneska na hřišti hledal ... hlavně obrana , tavares , JAROLÍM a docela i Necid , ale neřikám že sou špatný , sou to výborný hráči , neodsuzujuje , bavíme se jen o dnešku

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        tantalos     před 16 lety 27.10.2008 20:41 |  
        0 0

        Necid i Šmíca hráli vpředu dobře, jenomže nedostali jeden pořádný balon do šance, defenzivní pětka Tavares plus obrana si odvedla své, přes kiksy Brabce a přestože Hub dopředu není žádný zázrak.
        Bolka nás přehrávala ale ve středu pole, Sylvestre, Poláček, Rajnoch i Mendy jsou velmi technicky vyspělíí hráči, kteří se nenechají nás hrát s nimi bago jako s jinými a naši zálohu přehrávali.
        V záloze si odvedl své TJ, ale Bolka o něm věděla a nenechala ho moc hrát. Chyběl tam Janda, který má dvoje plíce a hodně toho odpracuje. Jarolím se dostal do krásné šance po přihrávce Matěje a Šmícově geniálním přenechání balonu a znovu ji zahodi. Kdyby aspoň trefil bránu. V druhé půli odešel a měl být střídaný mnohem dřív. Osobně nesouhlasím s martem, který by na jeho místo stáhl Šmícu, já bych tam dal šenkyho.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          mart     před 16 lety 27.10.2008 22:49 |  
          0 0

          Hm, priznam se, ze jsem to nepromyslel do detailu, ale i s odstupem musim priznat, ze bych asi znova(ve vztahu k predchozimu memu komentari) zkusill tu variantu s Toleskim, a Smicou na OZ. V takovem pripade mi ovsem zretelne prebyva Cerny (nepasoval by do toho (meho :D) systemu(...tam by se tedy uvolnilo misto pro Milana Ivanu, nebo Senkyho), ....az jsem se trochu sam sebe leknul, jaky jsem to ofensivni "strateg" :D.
          Hned potom musim priznat, ze moje varienta je nevyzkousena "sachova" strategie, zatimco KJova sestav je propracovana a vyzkousena (bohuzel jen na slabsich - krome Ostravy a Vaslui venku- souperich).
          Budu s Vami souhlasit, ze na soupere kvalit Bolky (a nedej boze silnejsiho !) tohle proste asi stacit nebude. Proti Aston Ville asi Krajcik nebude moci hrat zaroven pravyho beka i pravyho halva.
          Senky je muj oblibenec, ale videl bych to v soucasnosti jen na druhou puli. (Nakonec kdyz prisel, a mel asi skutecne prijit driv) byl dost hodne videt.
          Nakonec jeste jeden souhlas. Narozdil od pana zz se mi Mara Jarolim zdal asi relativne nejslabsi.zdravi mart

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            zz     před 16 lety 27.10.2008 22:59 |  
            0 0

            Zdravím Marte,
            já musel ocenit u MJ kolmice. Nechci ho pořád kritizovat, aby mě někdo neobvinil ze zaujatosti.
            Vyzkoušená sestava KJ je dobrá proti slabším soupeřům, těch je v lize většina. Proti vyšší kvalitě bych preferoval Šenkeříka, Jandu, Ivanu a hlavně Šventa, pokud bude zdravý. Rychlostní deficit byl dneska znát. Po stranách to hořelo, Krajčík nemůže hrát pravého beka i záložníka. Souhlasím s Vámi, že Šmicer by byl platnější ve středu zálohy jako OZ nebo na podhrotu. Na klasického útočníka to není jeho parketa.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              mart     před 16 lety 28.10.2008 08:25 |  
              0 0

              Ale jo, chapu. On je asi MJ dost dobrej fotbalista, ... ale je proste pomalej, nevybusnej. To neni zaujatost, to je fakt. Je to bohuzel podobny jako s Tomasem Hrdlickou. Ten by byl taky jako Ronaldinho, kdyby se pro nej hralo ve zpomalenym zaznamu.
              To s tim Krajcikem....., mam pocit, ze KJ ma nejak zafixovanou sestavu 3.75 - 4.75-2, nebo alternativy. A vono mu Krajcik toho alespon 1.5 hrace v lize uhraje. Dokonce bych rekl, ze to dokazal i proti ty bolce. Na jare byl z formy, a byl kritizovan, ted je opravdu neskutecnej. Moc ho chvalim. (....pochopitelne proti opravdu silnej souperum to tak nepujde, navic treba Villa ma na jeho strane Ashley Younga, ktry je v soucasnosti jejich nejlepsim hracem).mart

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            zz     před 16 lety 27.10.2008 23:19 |  
            0 0

            A ještě dovětek Marte,
            když už jste naznačil změny v sestavě proti silnějšímu soupeři, proti Ville bych hrál systémem 4-4-1-1 v následující sestavě: Vaniak- Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček-Šenkeřík(Janda), Belaid, Tavares, Švento(Janda)-Šmicer-Necid. Musíme se vyrovnat Ville v rychlosti, tomu musí odpovídat sestava.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              mart     před 16 lety 28.10.2008 08:17 |  
              0 0

              Dobre rano,
              ta sestava na Villu se mi libi, .... a dava smysl. Ja jsem tak trochu uvazoval i o 4-1-4-1, s Martinem Latkou pred stopery, .... ale to by bylo uplne novum, cili beru tu Vasi. Pokud to dopadne, jak jste predvidal, tak Vam zas zatleskam, jako za tu Spartu. Tam jste rikal 3:0 je smetem, a u me je 4:1 jeste vic nez 3:0, takze pokud jste preslech, tak ten silnej potlesk, .... to sem byl ja :D.mart

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              Jacobs     před 16 lety 28.10.2008 18:08 |  
              0 0

              Tak tahle sestava by se mi moc libila

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 27.10.2008 21:01 |  
      0 0

      Zdravím Tantalosi,
      zápas měl na české poměry dobrou úroveň, zvláště první poločas byl hodně kvalitní. Zápasu by pomohla branka, šance jsme měli stejně tak soupeř. Boleslav použila taktiku, kterou jsem čekal od nás. Vysunula pressing, hrála po stranách, kde měla rychlé hráče Poláčka a Mendyho. Bohužel Necida v pressingu doplňoval jen částečně Šmicer, takže jsme nedokázali tolik využít rychlostního deficitu obrany soupeře. Po stranách jsme téměř nehráli, když už, tak chyběla finální přihrávka od Hubáčka i Krajčíka, který byl málo doplňován. V první půli jsme dobře kombinovali, ale většinu akci jsme tlačili středem, měli jsme více roztáhnout hru do krajů. Soupeř nám pressingem dělal problémy. Na to si musíme dát pozor proti Ville. Ukazuje se, že systém s rotací 3 OZ je proti silnějšímu soupeři riskantní, nestíhali jsme pokrývat hráče soupeře na krajích, absence klasických krajních záložníků byla znát. Ukázal se rychlostní deficit některých našich hráčů, zvláště u Černého. Vše mu dlouho trvá, bylo to vidět při zakončení. Stejně tak jeho hra v defenzivě, kdy se vrací stejným tempem bez zrychlení a nestíhá pokrýt hráče soupeře, byla citelně znát. Mendy měl dostatek času i prostoru na centry, měli jsme štěstí, že toho soupeř nevyužil. Podobně na druhé straně Poláček. Stále trvám na názoru, že výkon Belaida je v systému s 3 OZ poloviční, Černý se stahuje do jeho prostoru, a to TB nesedí.vi jeho hra a počet střel. V defenzivě jsme dneska udělali hodně chyb, zvláště Brabec dělal velké chyby podobně jako proti Kladnu. To není náhoda. Suchý pod pressingem soupeře párkrát zazmatkoval v rozehrávce. Na můj vkus jsme málo stříleli, přitom terén k tomu volal. Standardky až na jeden signál špatně zahrané, chybí invence. Finální fáze špatná, ale bylo to i díky tomu, že jsme nehráli tolik přes kraje, hlavně v první půli. Pokud jde o koncovku, šance jsme si vytvořili, ale provedení bylo špatné. Jarolím už poněkolikáté nezvládl zakončení, to není taky náhoda. Šmicer i Černý prováhali vhodný okamžik v první půli, dlouho to trvalo, Necidovi chyběly centimetry. Pokud jde o individuální výkony, vyzdvihl bych Vaniaka, Necida, Jarolíma a Tavarese. U Jarolíma sice byl znát rychlostní deficit, ale pokoušel se úspěšně o kolmice, to musím ocenit. A narozdíl od Černého nezpomaluje hru, snaží se dát míč z prvního doteku. Škoda, že jsme neodskočili soupeřům, musíme porazit Brno a věřit, že Boleslav prohraje v Liberci a Sparta remizuje v Ostravě. Každý soupeř je jiný, tomu musí odpovídat sestava. Osa týmu je jasná, jde pouze o jeden, dva posty. Proti Ville bych využil rychlostních typů Šventa a Jandy. Škoda, že KJ neposlal Jandu nebo Šenkeříka dříve do hry. V druhé půli potřeboval tým nový impulz, hra z naší strany už neměla takovou kvalitu jako v první půli, chyběl i lepší pohyb bez míče. V první půli jsme měli rychlý přechod do útoku, na české poměry bezkonkurenční. Udrželi jsme první místo, a to je pro psychiku týmu nejdůležitější. Čeká nás náročný program, zranil se Ivana, snad se brzy vrátí Švento, potřebujeme ho jako sůl. Závěrem bych se zastavil u zápasu Sparty proti Příbrami, který hrubě ovlivnil rozhodčí. Vymyšlená penalta, neudělená červená karty, ignorování tvrdého zákroku hráče Sparty. Média píší o nastartování Sparty, já viděl v první půli vyrovnaný zápas, dokonce Příbram byla nebezpečnější, ale zápas ovlivnil rozhodčí. Obávám se, aby se nevrátily staré časy, když to Spartě nejde na hřišti. Sparta začíná dávat šanci mladým, vytáhla si i hráče z A dorostu do společné přípravy, v zimě chce majitel uvolnit velkou část peněz na přestupy, včetně cizinců. Tak uvidíme, kdo nakonec přijde. Doufejme, že budeme mít po podzimu dostatečný náskok a v pohodě si dokráčíme k titulu. Bod z Boleslavi není špatný, škoda nevyužitých šancí z první půle, což by ovlivnilo zápas v náš prospěch a s velkou pravděpodobností bychom vyhráli. Ale s bodem nejsem nespokojený.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        bongor     před 16 lety 27.10.2008 21:32 |  
        0 0

        Ty staré časy se již vrátily zetzete.Už ty nepotrestané červené fauly v derby mi to hodně připomněly.Nyní po Příbrami už je to zcela okaté.protože soudruh Královec je vyhlášený sralťan a přesto byl nominován.Je to zase podle známého hesla:Musíme to vyhrát za každou cenu.Hezké o tom nyní byly dva články v AHA,které připomněly "slavná"rudá devadesátá léta s neskutečným množsvím penalt a dalších podrazů.Dokud se nezmění vedení ČMFS a navíc nezavřou nějakého skutečného organizátora těchto nechutných estrád,tak s tím musíme na sto procent počítat.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        tantalos     před 16 lety 27.10.2008 21:33 |  
        0 0

        Zdravím ZZ
        Nechci tady svádět další plané diskuse o MJ, ostatně dost tvrdě se o něm diskutuje na slavia.cz - přišlo mi, že Černý byl alespoň občas nebezpečný brance soupeře.
        Určitě se shodneme, že bych radši viděl v sestavě Šventa, Jandu a Šenkeříka jako kvalitnější hráče.
        Pokud jde o Spartu, Křetínskému už hodně teče do bot, a tak každá pomoc bude dobrá. Samozřejmě, když mu dohoděj takového charaktera jako Královec, dopadne to tak, jak to dopadlo. Ivánek nebo Jozef, co se ani neumí podepsat...
        Spartě ale asi nic jiného nezbývá, musí si pomáhat, jak to jenom jde, ty dluhy musí být hrozné.
        Nemám sice tušení, co udělala nynější kjrize s JplusT nebo jak se ti majíitelé Sparty jmenují, ale podobné fondy teď potí krev a krachují. Nedivil bych se, kdyby v zimě nabízeli všechny své hráče, kteří mají zajištěný plat přes 2 M ročně, zdarma komukoli, kdo převezme jejich smlouvy.
        Teď přichází bída na kozáky - akcie firem jako Bakalova NWR klesly snad na sedminu původní ceny, podobně i Unipetrol, developeři prý nemají skákat do přehrady, aby nevyvolali záplavy. Všechno zlevňuje, peníze na splácení dluhů chybí - uvidíme, co ta krize provede s celým českým fotbalem.
        Fakt ale je, že jestli mají teď nějaká mužstva dost kvalitní hráče, aby měly šanci vykopat si LM, tak jsou to Slavia, Boleslav a Liberec. Spaťanský sr.bi, jsou ostudou Prahy.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 27.10.2008 21:51 |  
          0 0

          Zdravím Tantalosi,
          Černý byl sice občas nebezpečný, ale ten rychlostní deficit byl do očí. V jeho prostoru byl Mendy naprosto nehlídaný. U MJ musím ocenit, že se pokoušel o kolmice a nezpomaloval hru, i když bych od něj očekával lepší výkony. V druhé půli mu došla kondice. Zakončení z první půle bylo žákovské.. Dneska se ukázalo, jak důležitá je rychlost ve fotbale. Proti Ville bych rád viděl v sestavě Šventa, Jandu nebo Šenkeříka. Bolka nám ukázala nedostatky.
          Pokud jde o vlastníka Sparty, prý je na tom dobře a ví, že pokud nedá Spartě peníze na přestupy, tak ji nepomůže ani Královec. Investice do Sparty je zatím prodělečná. Koštál ji prodal v pravý čas.
          Vedle Slávie a Bolky bych přidal Ostravu, uzdraví se ji marodi Lukeš, Rajtoral, vrátí se Tomašák, zůstane i Svěrkoš. Při vší úctě k Liberci, má pouze pár kvalitních hráčů. V podstatě ho táhnou Kerič, Dočkal, občas zahrají další hráči. To je na poháry málo.
          Jinak pokud jde o ekonomickou krizi, ceny za přestupy hráčů půjdou dolů. Vedení si může gratulovat, že Necida prodalo za slušné peníze. Nářky některých, že jsme měli počkat, byly utopií.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            tantalos     před 16 lety 27.10.2008 22:22 |  
            0 0

            Zdravím ZZ
            zkus se podívat na stránku
            http://www.jtam.cz/
            Kdo se trochu zajímá o ekonomiku, toho to bude docela zajímat. nerad bych to zakřikl, ale řekl bych, že přinejmenším jeden z jejich fondu je tak říkajíc v pr...
            Stačí se podívat hned na první tabulku vlevo nahoře a uvidíš, že vlastník Sparty na tom není vůbec dobře.
            Dokonce si myslím, že jestli tuhle diskusi čte nějaký rozumný redaktor Sportu, tak má ode mne titulek za středeční první stránku.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

                zz     před 16 lety 27.10.2008 22:48 |  
                0 0

                Ano, Tantalosi,
                ten podílová fond je v hajzlu. Ale je třeba se dívat na společnost jako celek, podílové fondy jsou jen jedna část. Společnost má širší záběr od energetiky přes reality až po bankovnictví. Počkejme si na výroční zprávu za rok 2008, ta nám ukáže skutečný stav. Společnost mů§že prodat některá aktiva a tím získat zdroje, třeba i pro Spartu.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

                  tantalos     před 16 lety 27.10.2008 22:59 |  
                  0 0

                  Ona totiž nejen může, ale musí prodávat. O tom ta dnešní krize je. Malí investoři, developeři a spol. musejí prodávat, aby měli peníze. Jenomže ať už chceš prodávat cokoli, všechno je teď o moc levnější než bývalo. Tak levné, že zoufale proděláváš. Na tom vydělají největší banky, Rusové, Číňané a šejchové, i když momentálně chudnou a trpí, přežijí. Ti malí ne. Bude to velké zemětřesení ve finančních institucích v naší části světa.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

                    slimak     před 16 lety 28.10.2008 00:52 |  
                    0 0

                    nene, JT nepodcenovat, je to veliká firma, jak rika Voki, s velmi sirokym zaberem a urcite spoustou zdrojů.usuzovat z podiloveho fondu je zkreslene, jasny, ze podilove fondy maj problemy, ktere jsou spojeny s padem akcii na burze. nedela to ovsem zdaleka jedinou soucast JT ..naopak mozna ze zrovna JT ma ted prilezitosti nakoupit levne..jejich problemy bych urcite neocekaval..to ovsem neznamena, ze sparta je muze prestat bavit s jejima vysledkama :)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 27.10.2008 21:40 |  
        0 0

        Také zdravím všechny,
        ten bod bude mít svou hodnotu. Že na sebe narazila velmi dobrá mužstva a kvalitní hráči, to není asi žádný velký objev. Boleslav nás uhrála ve svém defenzivním prostoru a byla škoda, že jsme nevyužili dřív rychlostní a agresivnější pojetí Šenkeříka. Černý měl jít ven, Jarolím byl pomalý i když se snažil dávat balony dopředu. Tavarez uhlídal Sylvestreho a částečně i Mendyho, ale Hubáček s Černým tu svou stranu právě proti Mendymu moc nepokryli. Brabec měl pár chyb. Belaid se snažil, ale Rajnoch ho pokrýval dobře a Poláček byl taky dobrý a Krejčík měl dost své práce. Vaniak vynikající. Necid se Šmicerem fakt byli trochu bez míčů. Ale to byli vždycky takové časové úseky, kdy jsme byli lepší my a šla i kombinace a pak to zase šlo chvíli boleslavákům. V závěru to bylo hlídáno na remízu s obou stran. Byl to náročný zápas a je dobře, že jsme ho neprohráli. Tavarez byl po té křeči chvíli otřesený. Švento dost chyběl, jeho rychlost by byla znát. To jediné mohlo platit na Bolku. Ale to je kdyby a tak toho nechám. Každý den není posvícení a tak bychom se v tom neměli dlouho pitvat. Popravdě jsme to přeci všichni věděli, že to nebude nic lehkého. Aspoň teď o svých chybách víme. Troufnu si říci, že jsme prostě měli hrát daleko rychleji (což přeci umíme) a míč měl jít dříve od nohy. Bojovali všichni a Šmíca to zhodnotil naprosto pravdivě. Na Brno bude doufám "plný dům" a jak bude hrát Sparta je mi teď úplně jedno. Baník bude chtít výhru potvrdit a tak se ukáže, jak na tom chovanci jsou. Já mám velkou radost, že se uzdravil M.Černý a jak se začíná u něho znovu vracet herní jistota a hlavně, neztratil po tom šíleném zdravotním martyriu rychlost, navíc se nám začne taky uzdravovat marodka. Šventík už nastoupí do tréninku s mužstvem a Toleski je snad v pořádku. Někdy méně znamená v danou chvíli více a to je dnešní případ. Teď nás terpve bude čekat záhul a to nás všechny prověří. Jak hráče, tak i nás fandy. Tak vzhůru do dalšího boje. Sokrates55

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 27.10.2008 22:03 |  
          0 0

          Zdravím Sokrate,
          chyběly nám rychlostní typy hráčů. Obrana Boleslavi se dala rychlostí překonat. Škoda, že jsme toho nevyužili, škoda nevyužitých šancí z první půle. V druhé půli jsme už tolik nepodrželi míč, zbytečně jsme nakopávali míče na Necida, přechodová fáze byla v druhé půli pomalá, chyběla větší invence ve finální fázi. Hlavně jsme neroztáhli hru do stran. Zápas nám nastavil zrcadlo, ukázal nám nedostatky před náročným programem. KJ si určitě dělal poznámky. Bod má svoji hodnotu, jen doufám, že se nám začne vyprazdňovat marodka. Přibyl na ni Ivana, ten by se taky hodil. Snad nás nepostihne loňská kalamita ze závěru podzimu. Potřebujeme uspět v lize i Uefě. Každý zdravý hráč bude potřeba. Za Milana Černého jsem rád, snad už si vybral smůlu na zranění. Proti Brnu musíme vyhrát. Patrně to bude konec trenéra Uličného, ale takový už je fotbal. My musíme myslet jen sami na sebe, neohlížet se na druhé. Přeji hezký večer.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 27.10.2008 22:33 |  
            0 0

            Také Vás zdravím,
            s tím Ivanou to snad nebude nic vážného. O té rychlosti jsem psal, asi společný postřeh. Ta vysunutá obrana se Bolce prostě povedla a je dobře, že se s tím naši kluci teď potkali. Zápas s Brnem bude důležitý a proto jsem psal o podpoře nás fandů. Mimochodem naši fandové byli výborní a všechna čest jim. Byli slyšet a klukům to moc pomohlo, aspoň tomu věřím. Brno hraje trochu jinak a tak doufám, že si kluci opět zahrají svůj fotbal. Je fakt, že Kladno a M.B., to jsou diametrálně odlišné zápasy a trochu se to dalo na našich klucích poznat. Já jsem uvažoval i o tom, že V.Šmicer hrál tentokrát víc na hrotu a tak chyběla i ta jeho taková mezihra mezi zálohou a útokem. Ale Bolka má prostě kvalitu a už bych to nechal být. Bod bude mít dobrou cenu, když to potvrdíme výhrou s Brnem. Nechci kalkulovat nad výsledky jiných mužstev v příštím kole, vím jak je to ošidné. S tou Spartou s Vámi souhlasím a asi ještě uvidíme věci. Musíme na to být připraveni a mydlit do toho co to jde, abychom měli bodíků co nejvíce a vytvořili si dostatečný náskok. Pohárové zápasy nám také pomohou a do pokladničky to přinese penízky. Jsem zvědav, co se ještě odehraje za veselohru při vysílání našich zápasů v televizi. Otík je zakouslej , ale teď se sám dostal pod tlak, protože by se to vysílat mělo, no a náš Rosen už rozdal karty no a levný nejsou. Navíc proti Ville bude asi "plný dům" a angláni jsou schopný si to zaplatit, pak by to byl pro Otíka už docela průser, protože v televizi nedělají jen Otíci. Tak zítra pěkný den přeji Vám všem Sokrates

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              Khadgar     před 16 lety 27.10.2008 22:53 |  
              0 0

              Podstatný je vyhrávat nad slabýma, to se nám až na Plzeň zatím daří. Slavia, Sparta, Liberec, Bolka, Teplice, Ostrava si budou brát body mezi sebou, tam je důležitý udržet aktivní bilanci. Z těch pěti klubů jsme hráli se čtyřma a z 12 bodů máme 7, přičemž všechny zápasy jsme hráli venku. Nastartováno je dobře.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          Khadgar     před 16 lety 27.10.2008 22:14 |  
          0 0

          Vzhledem k náročnosti zápasu lze některé chyby našich hráčů odpustit, ale Černý mi dneska ještě zhoršoval už tak špatný zdravotní stav. To jeho vyklusávání dozadu...se nedivím že Hubáček nejde dopředu, vždyť mu ten kraj nikdo nekryje. Už aby byl zpátky Švento. Sice je dle svých kritiků přikovaný k lajně, ale zase svojí kvalitou eliminuje ofenzivu krajního beka a i záložníka soupeře.
          Teď jenom přejet Brno a jít na uefu se sebevědomím

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            zz     před 16 lety 27.10.2008 22:22 |  
            0 0

            Zdravím Khadgare,
            přesně tak. Výkon Černého byl moc špatný. Pomalý a jeho vyklusávání patří do staré gardy a ne do ligy. Snad se brzy uzdraví Švento. Pokud ne, tak Janda místo Černého. Brno přejeme, tam mají hodně vyklusávajících hráčů.

  8. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Jakubisko     před 16 lety 27.10.2008 21:52 |  
    0 0

    Nevím no, jsem z toho takový rozpačitý... Nehráli jsme nějak vysloveně špatně, ale zoufale tomu chyběla přesnost...loudila se jedna chybička za druhou jak v obraně, tak v útoku. Jarolím jednoznačně nejhorší na hřišti, pomalý, bez nápadu, nepřesný. Nevím proč nedostal šanci Volešák, věřím že by i za 30 minut toho předvedl víc, než Jarolím za 80. Naopak se mi dnes moc líbil Černý, snažil se a z jeho strany létaly poměrně nebezpečné centry. Druhým hráčem kterého bych vyzdvihl byl Šenkeřík, hned jak nastoupil, bylo ho plné hřiště (aspoň tedy ta útočná polovina :) ). Suma sumárum to nebyl úplně náš zápas, ale tragédii bych z toho nedělal...hlavní je se do budoucna vyvarovat těch minel, které předváděl Suchý s Brabcem, obávám se že Aston Villa by je potrestala poněkud jinak...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 27.10.2008 22:11 |  
      0 0

      Nechci Ti brát optimismus, ale Volešák by nás nezachránil. My jsme potřebovali rychlostní typy hráčů, abychom eliminovali kvalitu soupeře na stranách a využily rychlostního deficitu stoperské dvojice. V sestavě měli být Janda a Šenkeřík. MJ byl sice pomalý, ale jako jeden z mála měl dobré kolmice a nezpomaloval hru. Černý nestíhal rychlostně, jeho strana byla průchoďák a v koncovce mu vše dlouho trvá. Je hezké, že měl pár povedených centrů, ale to je od zkušeného hráče, drahé posily trochu málo.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Jakubisko     před 16 lety 27.10.2008 22:20 |  
        0 0

        Neříkám že by nás Volešák zachránil, ale určitě by se svou buldočí hrou byl platnější, než dnešní MJ. Taky ti nechci brát optimismus, ale zrovna MJ moc dobrých kolmic neměl a hru nezpomaloval, on je zpomalenej celej...prostě se mi pořád potvrzuje, že MJ je hráč především proti spodní polovině tabulky, nechci vidět jak bude platný v UEFĚ...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 27.10.2008 22:28 |  
          0 0

          Já nejsem zastáncem MJ, pro Uefu je nepoužitelný, ale dneska jako jediný měl povedené kolmice-viz vysunutí Necida v první i druhé půli. Volešák je stejně pomalý jako Jarolím, v Uefě nám moc nepomůže. My musíme postavit rychlostní typy jako Švento, Janda, Ivana nebo Šenkeřík. Buldočí povaha bez rychlosti je k ničemu. Stačí se podívat na zápas ve Vasluii, kde hrál Volešák hodně mizerně, byť nahrál na gól. Jak MJ, tak Volešák jsou průměrní hráči.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        bongor     před 16 lety 28.10.2008 10:04 |  
        0 0

        Tady vidíte pánové,kolik lidí,tolik názorů.Jeden Černýho chválí,druhý mu nadává.Fotbal prostě není exaktní záležitost.Naměří se,kolik kdo uběhnul kilometrů,spočítá se kolikrát vystřelil a počet přihrávek.ale stejně se názory na výkon liší.Mně se nezdál být Černý nějak extremně špatný a Jarolím je prostě až zbytečně moc neoblíbený,určitě mu to hodně vadí a na výkonu nepřidá.
        Spíš se mi zdálo,že s bodem byla obě mužstva až moc spokojená,byl to takový lepší přátelák.kdy jeden druhému neublíží.Proti Brnu a Ville budeme hrát daleko zarputileji,doufám,že se už uzdraví Dušan.

  9. .

    slaviaprag     před 16 lety 27.10.2008 22:51 |  
    0 0

    bod byl za predvedenou hru zlatej... takovej vykon se snad uz nebude opakovat - silne mi to pripomelo lonskej podzim v tyhle dobe. tak snad to nebude mit stejnej vyvoj

  10. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    FannyBoy     před 16 lety 28.10.2008 08:39 |  
    0 0

    Bod dobrý, ALE.... Všude před zápasem hráči a trenér rozhlašovali že si jedou jasně pro tři body, ovšem předvedená hra a nasazení tomu neodpovídali. Zdržování, simulování, zdržování při střídání, nahrávání si obránců vzádu ke konci zápasu... Tohle podle mě byla jasná snaha o bod, a ne o vítězství...

  11. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 28.10.2008 09:40 |  
    0 0

    Kazdopadne jsme na tom porad stejne jako loni, 26 bodu po 11 zapasech je porad vice nez slusna bilance, navic mame za sebou 5 zapasu doma a 6 venku. Taky jsme se vyvarovali cervene karty (loni ji v jedenactem kole vyfasoval Krajcik :o)) a 15 zlutych karet po jedenacti zapasech je velmi slusna bilance. Ted nas ceka serie zapasu, ve kterych bychom opet meli bodovat naplno, tri domaci zapasy, mezi nimi Budejovice venku a na zaver podzimu Pribram venku.
    Hlavne nesmime znervoznet tim, ze se nam nepodarilo vyhrat a doma ukazat to, co umime. Proti Brnu bude urcite opet skvela atmosfera, navic souperi se nedari a sam trener do medii priznal, ze tym na vic nema - ovsem to udelal nejspis jen proto, aby hrace pred zapasem v Edenu dostatecne nabudil. Stejne je ale usmevna predstava, ze hraci jako Heinz nebo Polach budou jezdit nahoru a dolu a pressovat, jak to delala vcera Boleslav. To nam asi nehrozi a tak bychom si s tim meli poradit a vyhrat.
    Myslim, ze v tuto chvili je uz mozne do konce podzimu neztratit ani bod, jak si preje zz, ale i bilance 4-1-0 by byla vyborna a 4-0-1 nebo 3-2-0 by bylo posunem kupredu oproti lonske sezone (to jsme meli 2-3-0).

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      mart     před 16 lety 28.10.2008 10:03 |  
      0 0

      Dobry den quelhare. Diky za stats. Jeste jsem se chtel zminit sluvkem o rozhodcim Jechovi(myslim, ze se tak jmenuje). Rekl bych velmi slusny vykon, jedna karta v zapase s takovym charakterem. To je hodne dobre. V poslednich par kolech jsem mel moznost pozorovat sudi v PL, a vetsinou nebyli tak dobri jako on.
      Jinak jsem rad, ze Vy, Sokrates, Tantalos a zz jste videli kvalitu (zejmena v prvni puli zapasu). Nakonec pokud ma nekdo jiny nazor, netreba se nan ho zlobit. Zalezi jen na me jaky nazor si vyberu jako smerodatny.zdravi mart

  12. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    mirecek1111     před 16 lety 28.10.2008 11:57 |  
    0 0

    Zdravím
    Když to tady tak pročítám, tak přidám i svůj pohled na včerejší zápas.
    Včera jsem byl opravdu zděšen z výkonu Černého, Jarolíma a Hubáčka. O to víc, že jsem je chtěl za poslední zápasy pochvalít. Jasně se ukazuje, že hrát proti špičkovému týmu je něco jiného, než proti těm průměrným. Naše štěstí je, že za špičkový tým se v součastnosti u nás dá pokládat snad jen právě MB a možná Ostrava. Někdo tady chválí Marka za pár dobrých přihrávek. Ano ta na Necida byla výborná, ale není to trošku málo. Hrál neuvěřitelně pomale, působil na mě dojmem, že má snad nulovou stabilitu, tudíž se nechával lehce připravit o míč. A zejména v tomhle byl diametrální rozdíl mezi ním a Belaidem a Tavaresem. U Tavarese se nedá čemu divit ale i Belaid už v řadě věcí ohromně vyrostl. Na to, že podle Voki doplácí na herní styl našeho týmu, hrál včera dobře. No a Černý? pokud by Marek zasloužil za včerejší zápas profackovat tak Černy? "Jardo, tebe už nemá cenu ani mlátit". Neuvěřitelně pomalý hráč, běžíme do brejku a on stačí za dvacet metrů ztratit desetimetrový náskok před protiráčem. Zpracování míče neuvěřitelně pomalé. Ve své jedné šanci jasně ukázal hendikep hráči čistě jednonohého. A co je nejvíc zarážející je jeho obraná činnost. No on se Jarda vrátí o tom žádná, ale mám pocit, že si myslí, že tím jeho obraná činnost končí. A místo aby začal okamžitě presovat tak na naší polovině zhluboka oddechuje a vůbec se nezapojuje do bránění. V některých přápadech mě opravdu braly mdloby.
    Je mi strašně líto to přiznat, protože jsem se hlavně Marka neustále zastával ale Voki má asi pravdu, oni jsou to dobří hráči, ale to slovo dobří patří jen pro naši ligu a to ještě nesmíme hrát s tou opravdovou špičkou. Můj názor je, že jejich příchod nebyla chyba. Jasně se to ukázalo v posledních zápasech kdy vlivem ohromné marodky jsme na nich stavěli hru a oni to zvládli. Dokonce i derby se Spartou bylo z jejich pohledu dobré. Jenomže i když to bude znít divně tak Sparta není MB. Poprvé v ročníku hrajeme s opravdu špičkovým týmem a najedou se ukazují slabiny řady hráčů. Nechci domýšlet jak dopadnou zápasy v poháru UEFA jestli se nedá do kupy aspon Švento.
    Jínak bych kritizoval i Hubáčka. Jako bráněnní stylem, že budu před Mendym s míčem ustupovat a ustupovat až ho nechám dojík k pokutovému uzemí a odcentrovat, místo aby ho atakovat. No to je hrůza. Myslím, že naše velké štěstí bylo, že podle mě podal Mendy asi nejhorší výkon z háčů MB. Těch ztracených míču z jeho strany bylo až příliš.
    Jinak výsledek je asi hodně ovlivněn také tím, co jsem vlastně od zápasu chtěli. Pokud bral pan trenér před zápasem remízu, tak se nedivím, že byl druhý poločas a zejména konec zápasu takový jaký byl.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 28.10.2008 12:20 |  
      0 0

      Zdravím Míro,
      za kolmice jsem pochválil Marka Jarolíma já, nechci ho pořád kritizovat, bylo mi ho včera líto, jakou dostával tvrdou kritiku. Rychlostní deficit byl hodně znát.
      Problém české ligy je, že nás prověří dva, tři soupeři za podzim. Proto je důležité, že jsme postoupili v Uefě, ta konfrontace nám ukáže nedostatky ve hře i konkurenceschpnost jednotlivých hráčů. Příští rok můžeme z této zkušenosti těžit v předkole LM. Nejde jenom o ekonomický přínos, ale i sportovní.
      Je dobře, že máme na ligu široký kádr. Na většinu zápasů jsou Černý i Jarolím platnými hráči vzhledem ke kvalitě soupeřů. Pokud jde o poháry, tak kádr už tak široký není. Ukazuje se absence Šventa.
      Není možné vycházet ze sestavy proti Kladnu a napsat, že vítězná sestava se nemění. Je třeba vidět kvalitu soupeře a podle toho postavit sestavu. Osa týmu-8 hráčů je stabilní, zbytek se doplní podle kvality soupeře a zranění hráčů.
      KJ není slepý, určitě si dělal poznámky a sestavu proti Ville přizpůsobí síle soupeře. Pořád věřím, že postoupíme.
      A závěrem, Ty jsi kritizoval vedení, že zbytečně předčasně prodalo Necida. Vzhledem k ekonomické krizi, která se dotkne i fotbalu a bude mít vliv na cenu přestupů, udělalo vedení skvělý obchod. Více by za Necida nikdo vzhledem ke krizi nedal, spíše méně. Byl to obchod ve správnou dobu. Bohužel se obávám, že se to projeví i na ceně za Suchého, Šventa. Neočekávám, že nějaký hráč z české ligy v horizontu jednoho roku odejde za vysoké odstupné. Cena za hráče půjde dolů, a to i v rámci naší ligy. Třeba Ostrava se Svěrkošem prováhala. Peněz ve fotbale bude méně. Proto nesouhlasím se snahou zvyšovat náklady klubů zdaněním hráčů jako zaměstnanců. To je opatření, které poškodí český fotbal.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      EdCable     před 16 lety 28.10.2008 12:52 |  
      0 0

      No vidis to, me se pro zmenu nelibil Krajcik o kterym tady nikdo nemluvi, ktery se casto pri nasich utocich zastavil na pulce a nerozebihal se po strane, byt mel casto prostor. Ono obecne jsme strasne malo vyuzivali kridelni prostory, kde byvalo casto dost mista, a cpali to stredem pres 6-7 souperu.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        zz     před 16 lety 28.10.2008 14:32 |  
        0 0

        Zdravím,
        psal jsem to včera, že jsme nevyužívali krajů. Krajčík se nepouštěl do útočení, protože na jeho straně nehrál klasický pravý záložník, který by mu pomáhal v defenzivě. A nechat Poláčka osamoceného, to si nemohl Krajčík dovolit. Prostě proti kvalitnímu soupeři s rychlými kraji je náš systém s 3 OZ, kteří si vyměňují místa, riskantní a málo použitelný. Má to vliv na naši hru. Herní systém, který stačí na Kladno, Olomouc, Spartu a věšinu ligových týmů, nestačí na Boleslav. Proti Ville je třeba hrát s klasickými kraji zálohy.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 28.10.2008 14:48 |  
          0 0

          Problem je, ze klasicke kraje zalohy nemame. Praveho zaloznika vubec ne a leveho pri zraneni Sventa taky ne. Jasne, mame hrace, kteri na krajich muzou hrat, at uz to je Janda, Ivana nebo Senkerik, ale to take nejsou uplne typicti hraci na tento post.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            zz     před 16 lety 28.10.2008 15:04 |  
            0 0

            Zdravím Quelhare,
            tak Janda na kraji zálohy hrával nejen ve Slávii, třeba na MS v Kanadě hrál krajního záložníka a vedl si výborně. Má rychlostní a kondiční předpoklady pro tento post. Šenkeřík není klasický krajní záložník, ale není pomalý, je technický a hodně pracuje v defenzivě. Ivana si tento post párkrát vyzkoušel, rychlost i technika dobrá, otázka je, jak by pracoval dozadu a jakou by měl motivaci. Švento je bez diskuse nadprůměrný krajní záložník. Takže proti silnějším soupeřům, což už budou jen zápasy v Uefě, musíme najít kompromis na tento post. Pokud bude Dušan zdravý, není o čem diskutovat. Jeho alternativa Janda. Na druhé straně Šenkeřík, jeho alternativa Janda nebo Ivana. Nic lepšího nemáme. To je realita. Proti Vile nemůžeme hrát ve stejném rozestavení a sestavě jako proti Bolce. Jinak souhlasím s Tebou, že nechápeš zklamání lidí z remízy, která je vydávána za prohru. Bod je dobrý, vedeme ligu, zápas byl poučný, ukázal nám nedostatky před Uefou. Vzhledem k losu je pravděpodobné, že už neztratíme ani bod, naopak naši konkurenti ano. Náskok po podzimu by mohl být 5-8 bodů na druhého. To je dobrá výchozí pozice.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 14:35 |  
        0 0

        To je o čem mluvím o kousek níže. Krajčík proti slabším soupeřům hraje prakticky pravýho záložníka protože celá naše záložní řada hraje komplet na postu středního záložníka. Jenže tady měl Krajčík na svojí straně Poláčka, kterej neni žádný ořezávátko a jsem přesvědčen, že sám KJ nařídil Krajčíkovi aby se nevysunoval a nedal tak prostor Poláčkovi. A to za týden proti němu nastoupí Young a my na krajích nebudu mít opět žádné hráče...

  13. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Artur (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 12:16 |  
    0 0

    ze stranek ultras(autor Orange):

    Dalším výsměchem byl začátek utkání. Hráči nastoupili v pestrobarevných tričkách údajně na podporu boje proti rasismu. Zřejmě reakce na údajné bučení na hráče tmavé pleti při zápase Teplice-MB. Tvrdé jádro Slavie tyto akce rozhodně nepodporuje, jak bylo psáno na různých internetových portálech a také v novinach.

    ---

    Tak nevim jak si to mam vylozit....:(

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      Capino (admin)     před 16 lety 28.10.2008 13:06 |  
      0 0

      Než se tu strhne nějaké nedorozumění

      Tento komentář je trochu vytažen s kontextu celého článku. Prectete si ho prosim celej: http://www.slaviaultras.goo.cz/slavia/index.php?option=com_content&task=view&id=111&Itemid=2

      Myšlenka je trochu jinde než to vypadá v tomto komentáři. Důležité jsou hned ty věty za vaším úryvkem:
      "Škoda, že se kluby takhle aktivně nebrání proti korupci, úplatkům, nekvalitním rozhodčím, simulování, malým návštěvnostem na stadionech, dementním vysílacím přenosům a diktátu ze strany české televize (čti Oty Černého), proti nesmyslnému "výběru" hráčů do reprezentace apod. "

      Capino

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Artur (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 13:26 |  
        0 0

        Dobra ja se jenom ptam,nechtel jsem to vytrhnou z kontextu(sem to mohl zkopirovat cely)... i po precteni clanku se mi zda vyzneni nejake divny...

        Budu jenom rad kdyz to bude mineno jinak nez to pro me vypada;)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 14:37 |  
          0 0

          Dobré sváteční odpoledne,
          snad jsem to pochopil správně a pokud jsem si to vyložil ve všech souvislostech, cílem článku bylo vyjádření a položená otázka, proč se takto nebojuje i proti dalším nešvarům a možná stejně škodlivým, jako jsou projevy rasismu. Projev nejvyšší brutality jako jsem kdy viděl (viz zákroky Kučery v derby) vůbec nikdo nezkoumal a soudruh Karolyi na rozkaz pana Košťála zalezl pod sparťanskou tribunu. Článek má své opodstatnění a znovu podotákám to, co tu napsal pan (zz), Quelhar a další. Dokud budou mít Ty svoje soudruhy sparťané ve vedení českého fotbalu, půjde to dost ztuha rozbořit a začít stavět něco na rovných a demokratických základech nového českého fotbalu. Sokrates55

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            slimak     před 16 lety 28.10.2008 15:05 |  
            0 0

            obavam se, ze takto to mysleno bohuzel nebylo..meli bychom byt radi, ze se aspon neco deje a odsuzovat rasismus povazuju za velmi zadouci..s těmi ostatnimi vytkami samozrejme souhlasim..ale proc kdyz se aspon proti rasismu zacne neco delat, tak ,,tvrde jadro" (haha) napise, ze ,, tyto akce rozhodně nepodporuje." Z toho mi je spatne

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 16:25 |  
              0 0

              Vnímám to jinak,
              ale to je jedno. Sokrates55

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 16:58 |  
                0 0

                Vnímam to podobně jako slimak

  14. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Jary     před 16 lety 28.10.2008 13:31 |  
    0 0

    Tak s bodem sem vcelku spokojenej...ale Jarolím mě hodně zklamal jak se po hřišti loudal a běhal furt stejně rychle(tedy pomalu). Černý, Necid, Šmicer a spol bojovali a snahu jim nejde upřít. Podle mě je tahle prohra vrátí na zem a oni zase začnou makat a jezdit, Škoda, že Karel neposlal do hry Šenkyho dřív a čekal jsem taky příchod Volešáka. Jinak support byl slušnej, ale stejně většina lidí nefandila.....budou náký fotky, nebo videa?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.10.2008 14:49 |  
      0 0

      Zajimave je, ze remiza na hristi v soucasnosti nejvetsiho konkurenta v boji o titul uz se vetsinove chape jako prohra :o)

  15. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Kmotr (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 14:29 |  
    0 0

    Moje úvaha nad Markem Jarolímem je následující: Od začátku co k nám přestoupil podává stále stejný výkon, kromě začátku kdy byl opravdu tragickej. Ale ten výkon je bohužel dost nemastnej neslanej. Jeho nedostatky vidím především v důrazu, dynamice, rychlsoti pohybu a rychlosti myšlení. Jeho přednosti spočívají v tzv. "záblescích geniality" - to jsou ony kolmé přihrávky na útočníky, schopnost vymotat se z chumlu s míčem pro sebe či spoluhráče, nebo se přimotat k důležitým okamžikům. Ovšem většinou v nich zklame - kolmá přihrávka nenajde svého adresáta, přestřelí bránu a tak dále. Musím říct, že Markův styl se vůbec nelíbí a podle mně měl zůstat v Plzni, kde se mu dařilo. Ostatní ofenzivní záložníci - Belaid, Černý, Volešák - několikrát předvedli, že umějí zahrát lépe než Marek. Ovšem ani oni nejsou dokonalý. Belaid má veliké problémy s udržení formy či spíše motivace, mohli jsme se o tom přesvědčit už v minulosti a naposled v zápasech s Kladnem a Boleslaví. Jeho fotbalové schopnosti jsou zcela jinde než u MJ, to je bez debat, chce to zapracovat na psychice, pak bude k nezaplacení. U Jardy Černého jsem viděl velice kvalitní zápasy hned poté co k nám přišel a rád vzpomínám na utkání proti Tottenhamu, zvláště u nich, kdy hrál Jarda ze středu. Od tý doby bohužel vyhasl a to doslova - rychlost nulová, myšlenka žádná, centry žádný, technika průměrná - myslím, že mu škodí, že hraje z kraje. Jeho momentální styl se mi taky nelíbí, ale že v něm potenciál je ukázal, jen ho umět z něj dostat. Jako posledního bych zmínil Volešáka, který už několikrát prokázal, že bojovnost mu není cizí, technika taky ne a vypjaté zápasy umí zvládat stejně dobře jako ty průměrné. Ano, párkrát se mu stalo, že naskočil do hry a zlepšení to nepřineslo, ovšem na každý tento nezdar připadjí minimálně dva kdy dokázal, že fotbal hrát umí a góly dávat taky. Problém je všichni výše jmenovaní hráči by měli hrát na postu středního záložníka (ofenzivního). V současné době na tomto postu hrají všichni kormě Volešáka a Slavia tak nemá typciké křídelní hráče v záloze. Tato varianta stačí na průměrné týmy jako Kladno, Jablonec nebo na Spartu v totálním rozkladu, kdy to jedno křídlo oběhá Krajčík. Ovšem včera jsme měli možnost vidět, že proti soupeři, kterej něco umí (presink, technika, zhuštěnej střed, krajní záložníci) tento systém neproduktivní. Jsem velice zvědavý co předvedeme proti Aston Ville. Nasadil bych rychlé hráče jako Švento, Janda, Ivana či Šenkeřík. Je otázka zda-li budou k dispozici. . .

  16. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Viking     před 16 lety 28.10.2008 14:31 |  
    0 0

    Vaniak 9 - Jednoznačně muž zápasu, nejlepší individuální výkon z obou stran. Letos snad chytá ještě lépe než loni, vyvarovává se zbytečných chyb (kromě Liberce).

    Krajčík 5 - Bylo vidět, že z ostrých krajů Bolky měl respekt, ne jako obvykle podporoval útok a několikrát zbytečně zpomalil hru.

    Brabec 4 - Zápas se Erichovi moc nepovedl, tolik individuálních chyb asi sám nepamatuje, při centrech několikrát nebyl ve svém prostoru. Každopádně i zápas s Kladnem napověděl, že v poslední době není úplně v pohodě.

    Suchý 6 - Při rychlostním deficitu Brabce držel střed obrany, jednoduchá hra, spolehlivý výkon.

    Hubáček 5 - To samé jako u Krajčíka, měl z Mendyho docela strach a hrál vyloženě na jistotu. Pro pohárové zápasy veliké riziko.

    Tavares 6 - Solidní výkon bez připomínek.

    Černý 5 - Zápas ukázal, kde mají hráči jako Jarda momentálně hranici, narazili jsme na rychlostně a fyzicky možná lépe vybavené protihráče a hned bylo vidět, že na kombinaci máme jaksi méně času....

    Jarolím 6 - To samé jako u Jardy, několik povedených kolmic za obranu. Každopádně oproti příchodu do Slavie jednoznačný progres, neustále výkonostně roste a osobně věřím, že KJ z něho dostane ještě víc.

    Belaid 5 - Nevýrazný výkon, poslední zápasy se trochu hledá, což je způsobeno stylem hry. Týdžej potřebuje více prostoru, i Tavares podává lepší výkony pokud hrajeme "klasickým" stylem se dvěma rychlými krajními záložníky a nikoliv rotaci Jarolím - Belaid - Černý.

    Šmicer 6 - První půlku podržel hodně balonů, hlavně díky němu jsme opticky sehráli vyrovnaný poločas, po přestávce fyzicky odešel a hra šla rapidně dolů.

    Necid 6 - Co si nevybojoval sám, to neměl, chyběla podpora zálohy. Hezká individuální akce před nastřeleným břevnem.

    Šenkeřík 6 - Přišel na posledních 20 minut, hru oživil.

    Celkově zápas naznačil, kde nás tlačí bota. Systém hry 4-1-3-2 je účinný proti slabšímu soupeři, zejména fyzicky, kde Černý a Jarolím neprohrávají osobní souboje a dokáží v nich soupeři alespoň konkurovat. Včera tomu tak poprvé v lize nebylo a hned nás záloha soupeře dostávala pod tlak. V pohárech bude toto ještě markantnější, tam je třeba nasadit jiné typy hráčů, zejména rychlostně bychom mohli mít po krajích problémy.

    Jinak mužstvo pomalu začíná šlapat vodu (a to se ještě nehraje UEFA) a chtělo by to minimálně na dvou postech oživit (Švento, Janda, Ivana). I vzhledem k ligovému losu je teď třeba zabrat a vytvořit si výhodnou pozici na jaro, v silách je mít na Bolku, Baník a Spartu po podzimu 7 bodů náskok (navíc všechny z nich na jaře přivítáme doma).

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      zz     před 16 lety 28.10.2008 14:41 |  
      0 0

      Zdravím Vikingu,
      jenom bych vyzdvihl Tvé hodnocení u Belaida-Týdžej potřebuje více prostoru, i Tavares podává lepší výkony, pokud hrajeme klasickým stylem se dvěma rychlými krajními záložníky a nikoliv rotací Jarolím-Belaid-Černý. Mám naprosto stejný názor, už jsem to tu psal.
      Proti Ville, Žilině, Haburgu i Ajaxu hrát s rychlými krajními záložníky Šventem vlevo a Šenkeříkem nebo Jandou vpravo. Musíme proti těmto soupeřům změnit herní styl a rozestavení.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 14:43 |  
      0 0

      Vikingu klobouk dolů,
      velmi dobře a známky asi odpovídají. S tím Erichem jsi to trefil, velmi dobře řekl V.Šmicer - euforii je třeba nechat doma v šatníku a na plac jít bojovat a zahrát si fotbal. Každý soupeř je něím jiný a nikdo nesmí být z naší strany nijak podceňován. Akorát s tím šlapáním vody bych to po jednom takovém zápase tak neviděl. Ale oživení a výměnu bych možná také na některých postech provedl, jako oživení určitě. A pro ty co budou stát takové šáhnutí si do svého ega. Tak asi tak nějak. Sokrates55

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Viking     před 16 lety 28.10.2008 15:05 |  
        0 0

        Tato základní sestava nehrála dobře 60 minut proti Kladnu, tak jsem to myslel. I když jsme vyhráli 5:0, zápas udělali náhradníci.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.10.2008 15:03 |  
      0 0

      V zasade souhlasim, az na malickosti - jednak sestku pro Sucheho nechapu, zahral dle meho stejne spatne jako Brabec. Kdyz udelal Brabec chybu, byla z toho tutovka pro Papadopulose, podobne zavazne chyby udelal Suchy ve druhe puli hned dve, jednou z toho byla zluta pro Krajcika a podruhe to za nej nekdo zachranil. Dal bych mu stejnou znamku jako Brabcovi, kteremu bych dal petku.
      Jarolimovi bych dal sedmicku, byl nejlepsim nasim zaloznikem, uz podruhe v rade naprosto zastinil Belaida. Kdyz ten hral bez zajmu proti Kladnu, tak to za nej zachranili jini. Tentokrat mi prisel uplne stejny - pokud se vycita nedostatek bojovnosti Jarolimovi, tak nechapu, proc se totez a ve vetsi mire nevycte take Tijanimu. Nevim, jestli se nezajem Belaida o hru da svest na to, ze se mu pletou pod nohy ostatni zaloznici. Chybu bych spise hledal v nem a ne v systemu. Kdyz bude hrat s nadsenim a ne bez zajmu, tak bude lepsi.
      Nemyslim, ze muzstvo zacina slapat vodu. Narazili jsme vcera na soupere, ktery byl kvalitativne radove jinde nez zbytek ligy (snad jen jeste Banik se mu blizi) a tak jsme na hristi nekralovali jako v ostatnich zapasech. Ale porad jsme hrali ve vysokem tempu a vydrzeli jsme v nem prakticky az do konce. Tak silneho soupere uz do konce podzimu nepotkame a vykon, ktery jsme v Boleslavi predvedli by stacil na kohokoli ze souperu, kteri nas v lize do konce podzimu cekaji.
      Co se tyce Evropy, tam je to jinak a souhlasim, ze bychom meli (a take jiste budeme muset) zapojit vice hracu. Kdyz budeme mit stesti a zustane nam forma, je v nasich silach postoupit, ale je treba mit na pameti kvalitu souperu.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      slimak     před 16 lety 28.10.2008 15:13 |  
      0 0

      musim s Vami souhlasit kolego..taky si myslim, ze muzstvo uz fyzicky nehraje to, co by bylo treba. at je to slozenim zalohy nebo unavou. je treba to zmenit a ozivit zakladni sestavu..osobne celkem nechapu, proc jsme nasadili v poharu CMFS takhle silnou sestavu s Tavaresem, kterej toho ma pak plny brejle, kdyz proti MB musi behat za ostatni..
      proti brnu bych nechal odpocivat Smicera a Jarolima,mozna i Necku..
      sestava :
      Vaniak - krajcik,brabec,suchy,hubacek - Janda,Volesak,Belaid,Cerny - Senkerik(Necid),Toleski

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Viking     před 16 lety 28.10.2008 15:34 |  
        0 0

        Já bych naopak proti Brnu nikoho nešetřil. Ač teď Brno nehraje v optimální pohodě, pořád ho kvalitativně řadím o hodně výše než třeba Liberec. Dokáže navíc zahrát výborně proti soupeři, který nepředvádí prešovský beton a lá Budějovice a myslím si, že k výhře budeme muset hodně zabrat. Mají šikovné hráče a otevřený fotbal jejich výkonu jenom prospěje. Navíc po blamáži proti Budějovicím budou chtít stoprocentně bodovat, mají od vedení nůž na krku.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          zz     před 16 lety 28.10.2008 15:57 |  
          0 0

          Ano, Pross pohrozil vyhazovem a pokutami, hráči Brna podají na Slávii jiný výkon. Navíc třeba takový Střeštík hraje dobře, jen když přijedou skauti a pozorovatelé. Očekávám od něho, Polácha, Heinze kvalitní výkony. Hra Slávie bude hráčům bran vyhovovat. více než budějovický beton. Nesmíme zápas podcenit.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            slimak     před 16 lety 28.10.2008 16:08 |  
            0 0

            no, ono setrit asi nebylo to spravny slovo..spis bych chtel dat sanci hracum, kteri jsou cerstvejsi a pohyblivejsi a kteri budou chtit dokazat, ze na zaklad maj a o sanci se porvou...k hracum brna to chce rychle pristupovat a byt rychlejsi na balon - to je to, co nam v boleslavi chybelo a take to, co Janda a Volesak splnuje
            brno bych opravdu nepodcenoval, ten tym opravdu hraje jen kdyz se mu chce a obavam se ze na slavii to bude ten pripad.

  17. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

    Jary     před 16 lety 28.10.2008 15:48 |  
    0 0

    Je zajímavé jak všic opomíjí Láďu Volešáka..tomu bych dal šanci se pořádně ukázat pak i Ivanovi

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

      mirecek1111     před 16 lety 28.10.2008 16:20 |  
      0 0

      A právě tohle je podle mého názoru jeden z největších omylů, kterého se řada našich fandů dopouští. Je opravdu zavádějí si myslet, že když neustále dostávají příležitost Jarolím s Černým, naopak na lavičce věčně sedí Ivana s Volešákem a právě Jarolímovi s Černému se nedaří, tak přirozeně by to zvládl Ivana s Volešákem lépe. A to je opravdu zavádějící. Naopak si myslím, že tím, že například Ivana nedostal už rok pořádnou šanci a věčně sedí na lavičce se neodhalí, že vlastně Milan nemá Slavii už co dát. Já chápu nadšení fanoušků nad tím, že dal dvě branky Kladnu, ale je opravdu Kladno měřítkem? Když hrál těžký zápas ve Vaslui, tak za celý zápas nepředvedl absolutně nic. A já se ptám, uspěl by ted v MB, kdyby nastoupil například místo Černého? A to samé Volešák, ten také nedostával příležitost, pak se mu povedlo pár zápasů proti divizním týmum v poháru ČMFS, trenér ho poslal do těžkého zápasu v Rumunsku a absoutně propadl. A to, že dal v závěru zápasu branku Kladnu? je to nějaké měřítko, je to ta jistota, že kdyby hrál místo Jarolíma v MB, tak to dopadlo jinak?
      Můj názor je, že Jarolím, Ivana, Volešák nebo Černý jsou tak na stejné úrovni. Jsou pro součastnou Slavii důležití, ale podle mého názoru né v takovém počtu. Ivana už rok pořádně nehraje, a akorát zabírá místo nějakému šikovnému dorostenci. Před dvěma léty jsme prohráli v boj o titul proto, že jsem neměli tyto hráče. Klíčoví hráči základní sestavy se zranili nebo vykartovali a nastupšívší mladí hráči důležité zápasy nezvládli a Sparta nás předehnala. Z tohohle pohledu jsem absolutně chápal kroky pana Jarolíma v lednovém přestupovém okénku. Poslední zápasy mi snad daly za pravdu, protože se opakuje situace, kdy máme neskutečně zraněných a najednou nemusí naskakovat do derby se Spartou mladí nezkušení hráči jako Gebresselasie nebo Jablonský, ale máme hotového Jarolíma a Černého.
      Jenomže, není takových hráčů druhé kvalitativní vlny ve Slavii až zbytečně moc? Pokud se pan Jarolím rozhodl, že bude zatvrzele nasazovat Černého a Jarolíma, tak jej respektuju. Také chápu, že i toho chudáka Ládu Volešáka si chce nechat. Přece jenom hrajeme na třech frontách. Ale co Ivana? Do základu zálohy se nedostane, když se někdo zraní, tak nastoupí Černý, Jarolím. Pak se stále čeká, kdy se konečně dostane do formy Janda. Pan trenér si navíc bude chtítí určitě obhájit příchod Grajciara, až se uzdraví. No a co Ivana.
      Každé přestupové obodbí se opakuje stejná situace. Pan Doležal lomí rukama, jak chce do Slavie přivést hráče jako Morávek nebo Rajnoch a okamžitě tím zvýšit kredit sestavy ale požadavky týmu jsou neakceptovatelné. Tak proč sakriš nevyužijeme přestupový potenciál hráčů jako Ivana. Osobně bych Ivanovi poděkoval za to, co pro Slavii odvedl, dal mu do rukou kufřík s patnáci miliony a poslal ho pod Ještěd se zpátečním lístekem Ludvíkovi s tím, že ten zpáteční lístek samozřejmě Milan předá Keričovi.
      Proč proboha máme řadu průměrných hráčů jako Volešák, Ivana, Jarolím, Černý, Grajciar, když je jasné, že pro všechny není místo a zároveň lomíme rukama, že ten Kerič stojí milion euro...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        Khadgar     před 16 lety 28.10.2008 16:55 |  
        0 0

        Už vidim jak Karl prodává takovýho hráče do ligy a ne ven...Ekonomická situace je jinde než před pár lety, kdy se koupil třeba Vachoušek za 30M.
        Je třeba si uvědomit, že kvalita v lize stojí prachy, který prostě nemáme. Proto ti průměrní hráči - vždyť i oni stáli víc peněz než by bylo zdrávo.
        Koukni na soupisku 06/07 - Aračič, Dosoudil, J. Vorel, Gaucho, Urbánek - to jest ob sezonu dozadu a koukni jaký hráče máme teď, jak je široký kádr. Logicky nelze mít suprovou kvalitu hned, ale postupně budovat tým. A mít štěstí, jako při Tavaresovi, Belaidovi...
        Grajciar - stál (prý) 2mega. Kdyby si KJ chtěl obhájit jeho příchod, tak by ho nenechával rozehrávat v béčku...Mimochodem, viděl si ho hrát na Slovensku když měl formu? Já ne, tak si počkám. Nevim co byste všichni chtěli, Morávek je těžce nezaplatitelnej, ty kecy "dejte jim 15M a velký bonus z prodeje" jsou krásný, ale realita je jinde.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        zz     před 16 lety 28.10.2008 17:32 |  
        0 0

        Zdravím Míro,
        přeci nevěříš tomu, že Kárl se spokojí s Ivanou a dá nám Keriče za 15 mega. Prostě tak jednoduše to nefunguje. Stejně tak snaha získat kvalitu v podobě Morávka, Rajnocha naráží na naše ekonomické možnosti. Vedení Slávie nedá 70 mega za Morávka, Sparta neuspěla s poloviční nabídkou. Peníze za Necida je třeba dobře investovat, dát za posily 70 mega, je nesmysl. Prostě přání je jedna věc, realita druhá. Příchody průměrných hráčů je třeba vnímat v době, kdy přišli. Naše ekonomická situace před rokem nám neumožňovala jiné nákupy než Volešáka, Ivany. Jiná situace byla v zimě, kdy jsme získali peníze za Vlčka a Gecova. Ale o tom už se tolik napsalo, že to nemá smysl opakovat. Jen doufám, že se nám podaří v zimě přivést kvalitní alternativu za Necida. Vypadá to, že by mohl být k mání Pekhart. Nový trenér Tettenhamu chce posily do útoku, to je pro Pekharta špatná zpráva. Hodil bych mu laso, nemusel by být až tak drahý. I pro samotného hráče by to bylo dobré řešení. V Tottenhamu nedostane šanci.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          bongor     před 16 lety 28.10.2008 17:45 |  
          0 0

          Pekhart by nebyl špatné řešení,on z toho hoch musí být sám vedle,protože už se viděl v základní sestavě,ale najednou se to nějak zadrhlo.U nás by šel nahoru.Otázka je,jestli se nebude stydět vrátit.
          Pekhartovy problémy jsou varováním pro Necku,u toho taky vidím velkou pravděpodobnost,že se brzy vrátí.Bohužel,protože mu přeju jen to nejlepší.Ale odcházet tak mladý ven,to je riziko.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            slaviator     před 16 lety 29.10.2008 07:25 |  
            0 0

            stydět vrátit... Ono proč by měl? Naučil se řeč, osamostatnil se, za ty tři roky mohl odkoukat od útočníků Tottenhamu způsob hry. Je dobře, že měli společnej trénink.. To mu dalo rozhodně víc než kdyby u nás hrál třebas za B tým nebo i na hostování ve druhé lize. Byl snad nejlepším střelcem akademie Tottenhamu, teď je na hostování ve druhé nejvyšší soutěži, kde polovina týmů by se v první Gambrinus lize neztratila. Vrátit se by nebyla ostuda.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

        bongor     před 16 lety 28.10.2008 17:53 |  
        0 0

        To s Tebou souhlasím,že ti jmenovaní hráči jsou tak na stejné úrovni a záleží na tom,v jaké jsou zrovna formě,nebo kdo proti nim nastoupí,aby buď vynikli,nebo byli úplně vedle.Peníze teď nejsou nikde nazbyt a skutečně by to chtělo koupi třeba jen jednoho hráče,ale výrazně lepšího.Lepšího průměru máme dost.Na naši ligu to stačí ale přijde Arsenal ,Sevilla a je problém,ti naši kluci někdy nestíhají.Ale třeba Ivany bych se nezříkal,je to rychlík a ti jsou dnes
        v mezinárodní kopané žádaní.Z těch co Karel pustil mi vadí jenom Dočkal,ten se hodně lepší,roste do repre.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          Viking     před 16 lety 28.10.2008 18:29 |  
          0 0

          Nevím jestli je Pekhart správný řešení, potřebujeme někoho, kdo bude dávat góly okamžitě a při vší úctě k Tomášovi, ještě nějaký čas bude dozrávat... Každopádně to musí být nějaký bijec do vápna co nevypustí souboj, třeba dostane víc šancí Goce.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            zz     před 16 lety 28.10.2008 18:53 |  
            0 0

            Zdravím Vikingu,
            to se říkalo i o Necidovi. Já bych se nebál šáhnout po Pekhartovi a dát mu šanci. Moc na výběr nemáme, ale třeba KJ překvapí jako v případě dua Tavares, Belaid. Snad mu jeho známý manažer z Francie dá zajímavý tip. Ale i tak máme kam sáhnout jako Toleski, Šenkeřík, Šmicer, Ivana, Litteri. Šanci může dostat i Milan Černý. Uvidíme.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              tolsimir     před 16 lety 28.10.2008 19:00 |  
              0 0

              No stále to překvapení může být Litteri, že ano

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              Viking     před 16 lety 28.10.2008 19:02 |  
              0 0

              Zdravím, já bych v současnosti viděl Pekharta na úrovni Necky před Jabloncem, zapomněl jsem to tam dopsat. Jinak v zimě posilovat nemusíme (pokud někoho neprodáme), kádr se zdá být ustálený. Jenom mi pořád vrtá hlavou ten levý obránce, zatím jsme kvalitního ofenzivního beka nenašli. Proto doufám v úspěšný návrat Ferryho. Bude to mít ale těžké, skoro roční pauza je znát a také to už není žádný mladík.

              Tipuju, že pokud někdo odejde, tak kromě Necky to bude Tavares. Podává stabilní výkony dlouhodobě, Belaid se poslední dobou trošku zasekl a náš je teprve od léta. Za něho bohužel náhradu z vlastních zdrojů nevidím, v lize je na podobné úrovni pouze drahý Rajnoch. Jinak srovnání Rajnoch - Tavares mi v současné době vyznívá vyrovnaně, oč má Tavares lepší rozehrávku, odebírání balonů a přehled ve hře, o to je Rajnoch gólovější.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

                tolsimir     před 16 lety 29.10.2008 08:15 |  
                0 0

                Rajnoch není gólovější, vyšla mu loňská sezóna, ale letos dal Tavares snad i více gólů

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

                  slaviator     před 16 lety 29.10.2008 09:20 |  
                  0 0

                  Rajnoch byl loni gólovější protože měl jinou roli v týmu než dnes... Dneska tu roli, co měl on loni, má Sylvestre... A Rajnoch hraje klasické DZ, jako hrál dřív u nás Švec. Protože ani Tavares nehraje úplně klasického DZ, na to je příliš "elegantní" :)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 18:35 |  
          0 0

          Zdravím Vás a přeji pěkný večer,
          s tím Pekhartem by to bylo asi dost reálné a rozumné, mám pocit, že už nějaké kontakty a informace proběhly. Snad je to o hostování. Ale nevím, zda to byly jen takové zdvořilostněspolečenské oťukávačky. Těch tanečků už jsme zažili dost a tak se uvidí, co s námi vyvedou pohárové zápasy a všechno to okolo. Můžeme být zrovna tak dole, jako nahoře a tak až podle našich výsledků budeme mít výchozí pozici k získávání zimních posil a změn. Zajímavý byl názor Mirečka o využití náhradníků, to stojí k zamyšlení. Asi něco na tom bude. Musíme si přiznat, že ten zápas v M.B. máme v hlavách víc než je dobré a že se nám moc nepovedl. Doufám a věřím, řekl to tu už (zz) i další, že Kejdžej měl notes všechny špatnosti si zapsal a zapamatoval. Ten Švento tam prostě chyběl. Doufám, že se vrátíme ke kořenům, kdy nám právě Dušan otevíral dost prostoru svou rychlostí pro střední záložníky a pak ta hra šla rychleji do vápna soupeře, viz Olomouc. Tuším, že Brno bude z tohoto pohledu dost důležitý, aby si naši kluci ověřili co umí a jak se o ten svůj um a odpovědnost poperou. Sokrates55

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.10.2008 19:41 |  
            0 0

            Zdravím Vás všechny, dostal jsem se na počítač až nyní, tak se nezlobte, že budu možná trochu opakovat, co bylo už napsáno. Připojím se k těm, kterým se zápas líbil, já myslím že co se týáče nasazení, presingu, rychlosti hry, to byl v rámci naší ligy mimořádný zápas, goly chyběly, ale šance byly, škoda že druhá půle byla už dost opatrná. Bolka hrála dobře a chvílemi ás i přehrávala, hlavně při rychlých útocích, kdy jsme nedůsledně obsazovali Mendyho a Poláčka, chyběla podle mě důslednější práce "krajních" záložníků, resp. otázka je, zda někdo kraje zálohy hrál. Ono totiž proti silným týmům už je problematický, aby hráli krajní obránci obranu i zálohu zároveň, ale to už tu taky bylo rozebráno. Záložníci se v tom našem systému - podle mého - trochu flákají, hodně práce za ně udělá Krajčík, dozadu Tavares a dopředu hodně aktivní Necid a Šmíca. Proti Ville tohle už nebude možné, na to bychom se měli připravit. Líbilo se mi, že jsme dokázali držet míč, celkem jsme se vyrovnqli s presingem bolky, chyběla mi větší přímočarost dopředu. Kdybychom hráli dopředu rychleji, vvytvořili bychom si více šancí, bohužel spousta akcí byla zbržděna. Přeborníkem je v tomto podle mě Černý, jeho styl hry se mi prostě vůbec nelíbí, měl sice 2 - 3 kvalitní momenty, ale to nestačí, kolikát se s balonem dlouho otáčí, chodí do stran, dozadu, ztrácí míče a zpomaluje hru. Naopak Jarolím se mi vcelku líbil, dal 3 - 4 pěkné přihrávky dopředu, už neztrácí tolik míčů, když má prostor, vede míč dopředu nebo si ho pokryje a rychle rozehraje, jelikož na tom není atleticky dobře, daří se mu tento nedostatek takhle překonávat. Belaid předvedl také celkem kvalitní výkon, ale musim opakovat, jak jemu tak Jarolímovi prostě chybí větší aktivita, Belaid na to fyzicky má, MJ asi ne, ale záložníci musí jezdit, o Černém nemluvě, jeho vyklusávání tu už také někdo zmínil. Proti Ville to za ně ostatní neodkopou, tam bude třeba každý chlap. Tavares tradičně dobrý, Necid se Šmícou se mi líbili, škoda že nevyšlo lépe zakončení, Necka má poslední dobu můlu, že nedostává pořádné balony, centry jsou často nepřesné. Takže by to chtělo trochu změnu do zálohy, Švento, Janda... Stopeři tentokrát udělali pár chyb, na to je třeba dát pozor, Vaniak je prostě hvězda, musim říct, že je to jeden z mych nejvetsich oblibencu neen co se tyce vykonu, ale i vystupovani, pan brankar.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0

              slaviator     před 16 lety 29.10.2008 07:29 |  
              0 0

              Jen je škoda, že Vaniakovi už není třicet... :((