Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Od úterý lístky na UEFU

Od úterý je možné zakoupit si vstupenky na pohárová utkání s Hamburkem a Aston Villou. Ceny lístků začínají na 600 korunách a nejdražší pořídíte za 1100 korun. Je možné zakoupit zápasový balíček s pětiprocentní slevou, pro permanentkáře s patnáctiprocentní.

Prodej začíná v úterý 21. října ve 12 hodin na pokladnách v Edenu. První týden prodeje do neděle 26. října je rezervován výhradně pro majitele permanentek. Majitelé permanentky si mohou ke svému stávajícímu místu zakoupit ještě jednu vstupenku navíc a budou mít svá místa na zápasy jak s Aston Villou, tak s Hamburkem zarezervovány do neděle 26. října.

Od pondělí 26. října si mohou vstupenky na oba zápasy zakoupit i ostatní zájemci, kteří nejsou držiteli permanentních vstupenek.

Ceník jednorázových vstupenek na zápasy ve skupině Poháru UEFA:

SK Slavia Praha - Aston Villa FC

SK Slavia Praha - Hamburger SV

Sektory:

128, 129, 102, 103, 202, 203, 204, 130, 229, 101: 1100 Kč

116, 115, 114: 1000 Kč

205, 104, 127, 118, 117, 113, 112, 111: 800 Kč

206, 105, 126, 125, 124, 106, 107, 108, 109, 110: 600 Kč

120 (sektor hosté, prodává se fanouškům Aston Villy): 800 Kč

228, 227 (rodinný sektor 2 plus 2): 2 200 Kč

228, 227 (rodinný sektor 1 plus 1): 1 100 Kč

226 (rodinný sektor 2 plus 2): 1 600 Kč

226 (rodinný sektor 1 plus 1): 800 Kč

225 (rodinný sektor 2 plus 2): 1 200 Kč

225 (rodinný sektor 1 plus 1): 600 Kč

ZTP/P (vozíčkář) plus doprovod (30 Kč manipulační poplatek): 300 Kč
Zápasový balíček:

Vstupenky na utkání s Aston Villou i Hamburkem si můžete zakoupit dohromady v rámci tzv. zápasového balíčku (1 vstupenka Slavia - Aston Villa plus 1 vstupenka Slavia - Hamburger SV). V balíčku jsou vždy dvě vstupenky ve stejné hodnotě.

Slevy při zakoupení zápasového balíčku:

Permanentkáři: 15% (10% běžná sleva plus 5% na tyto zápasy)

Ostatní fanoušci: 5%

Slevy v rámci zápasového balíčku 15% nebo 5% se odečítají vždy z celkové ceny vstupenek.

Na vstupenky prodávané na jednotlivé zápasy zvlášť se vztahují standardní slevy:

Permanentkáři: 10%

Lidé nad 60 let a studenti: 5%

Děti do 130 cm bez nároku na sedačku: 60 Kč

Jednotlivé slevy nelze sčítat.

Otevírací doba pokladen v Edenu (pokladny u železniční trati vedle Komerční banky):
Úterý 21. října: 9 až 18 hodin

Středa 22. října: 9 až 18 hodin

Čtvrtek 23. října: 9 a 18 hodin

Pátek 24. října: 9 až 18 hodin

Sobota 25. října: 10 až 18 hodin

Neděle 26. října: 10 až 18 hodin

Pokud chtějí mimopražští členové fanklubu zajistit lístky pro své výjezdy, mohou se obrátit na email slavia.rulez@seznam.cz a to nejpozději do pátku 24. října 2008. Fanklub vstupenky zarezervuje ještě před zahájením běžného prodeje a následně zájemci převedou příslušnou částku na jeho účet. Předávání se dohodne individuálně podle časových možností. Těšíme se na shledanou v Edenu!

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Od úterý lístky na UEFU

    koudys2 (přítel SN)     před 16 lety 17.10.2008 17:43 |  
    0 0

    Tak to děte doprdele !!! Čekal sem že to bude víc jak normálně, ale o tolik ???

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      koudys2 (přítel SN)     před 16 lety 17.10.2008 17:43 |  
      0 0

      Ale stejně pudu :D:D:D

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      FannyBoy     před 16 lety 17.10.2008 18:07 |  
      0 0

      Je to nejvíc drahý, počítam tak 10000 na oba zápasy...

      • Re: Od úterý lístky na UEFU

        FannyBoy     před 16 lety 17.10.2008 18:08 |  
        0 0

        Nehledě na to že Aston Villa a Hamburg budou mít domácí atmosféru...

  2. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Pedro08     před 16 lety 17.10.2008 19:38 |  
    0 0

    Co dodat? Snad jen, že se těšim jak bude Brabec, Jarolím a Zlámal plakat, jak je to možné, že není vyprodáno, že je to ostuda. Ano, je, ale jejich. K tomu klobása na mini tácku za 55 korun, tlačenice u vchodu a kuřáci. Dopadne to stejně jako hokejová LM. Je rozhodnuto, po 11 letech si nekoupím permanentku a mám pokoj. I Bohemka bude za rok v lize....A snad i v Edenu.
    Tohle ste přehnali, ale aspoň na stadion nedorazej nepřátelé Slavie.

  3. Re: Od úterý lístky na UEFU

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 17.10.2008 20:46 |  
    0 0

    Doležal, ty si hovado!!! :-))

  4. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Dobi     před 16 lety 17.10.2008 21:44 |  
    0 0

    No, to je bombička... Ví se o mně, že k Německu, němčině a Němcům nemám srdcem ani krví daleko (sem tam mi tu i nadávali do nácků, i když máma odnesla 2.světovou válku v nacistickém kriminále a odmalička mě přesto učila, že i Němci jsou nejen zlí, ale i dobří...) a několikrát jsem zdarma a nezištně tlumočil i tiskovku Slavie (přátelák Wolfsburg, Kaiserslautern, Schalke). zrouna 6.11. jsem ale zván na mezinárodní den do Mníšku pod Alpami (München, Munich), kde mám v oblasti bezpečnosti výrobků zastupovat Česko. Byla tu otázka - mezinárodní setkání s přáteli v Mnichově nebo Aston? No, asi mi to ceny usnadní. A na Hamburg? To si lístek koupím, přijedou i přátelé od ústí Labe do moře a budu sledovat, jak se možná někdo snaží prznit jazyk Goethův a Scillerův. No, snad to tak zlé nebude! A Hamburáci odjedou spokojen s pohostinství a zklamíni z výsledku! Včera jsem si koupil DVD Posla z Liptákova a parafrázuji: Přijde mladší, to bude sekáč, ten se nezakecá!!! No jo... Dobi

  5. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Viking     před 16 lety 17.10.2008 22:10 |  
    0 0

    Já bych rozlišoval dvě roviny - jednak maximální cenu lístku (tu pokládám za přiměřenou, uvidíme jeden špičkový tým nejlepší ligy na světě a vedoucí tým bundesligy, která podle mě patří do TOP 5 v Evropě. Druhá věc je, že slevy pro permanentáře, tj. pro ty, kteří přinesou Slavii nemalé peníze hned na začátku sezóny a chodí v drtivé většině na jakýkoliv ligový zápas, mají směšnou slevu 10, resp. 15%. Prostě klasický úvaha - permanentkáři jsou mi ukradení, když nepřijdou oni, prodá se někomu jinému. Třeba anglickému nebo německému turistovi.

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      Viking     před 16 lety 17.10.2008 22:13 |  
      0 0

      Jinak na ofíko webu vidím k článku o Kladnu, že členové fanklubu mají možnost využít slevu 1+1 pivo za 50 Kč. A co majitelé permanentek? Zase nic. Prostě se na nás zvysoka kašle.

      • Re: Od úterý lístky na UEFU

        FannyBoy     před 16 lety 17.10.2008 22:18 |  
        0 0

        Tohle kdyby měli permanentkáři tak by to snad vedení neuškodilo...

      • Re: Od úterý lístky na UEFU

        Moskyta     před 16 lety 17.10.2008 22:54 |  
        0 0

        Ano, je to pravda. Jen to poopravím, mělo by být dva nápoje za 50kč, nejen pivo. Tuto slevu jsme dohodli s provozovatelem občerstvení na jednání, které jsme s ním měli. Ve Fanklubu snažíme pracovat pro fanoušky, resp. pro své členy. Jak vidíte, že máte permici, to nikoho nezajímá, ale že jste členy Fanklubu z toho výhodu máte.
        Být ve Fanklubu se vyplatí!!!
        Tomáš Dvorský, předseda Fanklubu

        • Re: Od úterý lístky na UEFU

          Pedro08     před 16 lety 17.10.2008 23:26 |  
          0 0

          Dvě piva za 50? No, rád bych byl tím, kdo vám je bude prodávat. Předražené. Přirážka 150 procent a více i po této "slevě".

        • Re: Od úterý lístky na UEFU

          bojler     před 16 lety 18.10.2008 12:49 |  
          0 0

          V jednom se shodneme. Nekterym se fanklub opravdu vyplati. Muzes mne jako predseda vysvetlit, proc bych si za tuhle bajecnou cenu 31,25Kc za pul litru nevyrazny desitky musel kupovat rovnou dve piva a jeste jenom pred zacatkem utkani? Tohle se za ty tri stovky vyplati? Ok, zacali ste suplovat neschopnost Slavie nabizet na webu videa. Nestastnikum, kteri ty penize zaplati vesele a s vykricnikem sdelujete, ze ted uz opravdu k prihlasce darek fakt nedostanou. Bomba. O to, aby clovek nemusel kohosi na stadionu nahanet a dostal prukazku postou clovek musi pozadat - zadnej dopis s pruvodnim slovem predsedy nebo toho kdo ty registrace dela. Jednou kamarad mym jmenem poslal ze srandy prihlasku do fanklubu Sparty. Jsou to tri roky, ale uz tehdy sem dostal slusnej dopis s vysvetlenim o co jde, co je mozne delat a co ziskat. Proste marketink. A ne soustavny kecy o tom, jak toho kdo kolik pro Slaviu udelal, kdo je vetsi slavista a jak za kvalitu je potreba zaplatit. Organizovani zajezdu ok, ale kdyz sem ti navrhl, ze by bylo rozumny zajistovat listky (samozrejme za urcitych podminek) i tem, kteri nechcou jet v autobuse a na misto pojedou autem, tak ticho po pesine...takze ok, postupne se to lepsi, ale vyjadreni o tom, ze by se fanklub jakkoli vyplacel, no nevim.

          • Re: Od úterý lístky na UEFU

            slaviator     před 16 lety 18.10.2008 16:25 |  
            0 0

            Bojlere, taky dost věcí kritizuju, ale myslím, že se snaží... A že je lepší cokoliv než nic. Jestli z toho maj osobně nějaký výhody či ne může být jedno, protože nad tím stráví spoustu času... A dneska nikdo nic nedělá úplně zadarmo. Někdy si to prostě naúčtuje skrytě, někdo dá manipulační poplatek, ale nikdy to nemáš zadarmo... A když se koukneš na ty věci okolo, tak Fanklub je už za tu krátkou chvíli dál než celej systém permanentkářů, dává více slev apod

            • Re: Od úterý lístky na UEFU

              bojler     před 16 lety 18.10.2008 16:45 |  
              0 0

              Souhlasim. Snazim se jenom rict, ze je obrovskej prostor ke zlepseni a je otazka, jestli je to cinnost pro fotbalove nadsence a nebo praci na plny uvazek.

              • Re: Od úterý lístky na UEFU

                slaviator     před 16 lety 18.10.2008 18:13 |  
                0 0

                Zlepšit se dá vždycky vše.. :-) Nic není dokonalé... Viz KJ: pokud zase bude na jaře dělat ty chyby co loni, pokud zase v zimě přijde tři prdele "nepotřebných" a průměrných (i když v české lize stále patřících do té špičky) hráčů, pokud zase přijde to co letos na jaře... Tak to už bude prostě na vyhazov a ne že ne... Udělal chybu, velkou chybu, dejme tomu že ji napravil, že si to uvědomil (?) a teď to šlape... Ovšem kdyby to udělal i podruhý, tak kde by byla záruka, že se to nestane pravidelností..?

  6. Re: Od úterý lístky na UEFU

    malenfant     před 16 lety 17.10.2008 22:16 |  
    0 0

    Nechci, opakuji NECHCI abychom někdy hráli Ligu mistrů, protože to by byl takovej finanční masakr, že bych se musel dát na dráhu zločince...

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      FannyBoy     před 16 lety 17.10.2008 22:19 |  
      0 0

      Já to chci, ale jenom kvůli hráčům, na to bych se už asi taky díval jen v TV :(

  7. Re: Od úterý lístky na UEFU

    pajka     před 16 lety 17.10.2008 22:35 |  
    0 0

    souhlasim s cenou listku,
    pochopte ze stadion se zadarmo nepostavil a musi na sebe co nejdrive zacit vydelavat.

    pokud chcete chodit na fotbal za par korun pak nechapu proc vam vadil strahov - bez zachodu bez obcerstveni bez komfortu..

    ja za to ze muzu jit na nejmodernejsi stadion na vychod od mnichova kde je paradni prostredi solidni obcerstveni ciste zachody moc rad zaplatim

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      pajka     před 16 lety 17.10.2008 22:38 |  
      0 0

      mimochodem v roce 1996 stal listek na strahov na UEFU do oblouku 280 korun
      po dvanacti letech jsou ceny dvojnasobne to je hodne???

      • Re: Od úterý lístky na UEFU

        Pedro08     před 16 lety 17.10.2008 23:37 |  
        0 0

        Mimochodem, na Besiktasi jsem byl za 100, na Realu Madrid se Zidanem, Figem, Raulem jsem byl přímo nad půlící čárou za 400, zato na Seville v -5 stupních jsem byl za 1100, na Oxfordu za 700, na Žilině za 700. Ale už nebudu nikomu dělat vola. Lituji, že to nenapálili ještě víc, aby tam nikdo nepřišel a oni neplácli přes nos. Je to tahání peněz z kapes lidí. Průměrná čistá mzda je cca 18 000 korun. S touto mzdou v Praze se při tržním nájemném takřka nedá žít. Proč je lístek na utkání bundesligy levnější? Nedávno jsem byl na Hertě za 32 eur na srovnatelných místech, jaká teď stojí (tam kde mám permici) 1000 korun.

        A stadion zdaleka není nejmodernější na východ od Mnichova. Chtělo by to navštívit třeba Atény, Salcburk, Doněck... A stadion se nesplácí z příjmu ze vstupného, protože přeci nepatří Slavii, ta platí nájem. Takže splácení stadionu je argument mimo mísu. Je to kruté, ale nepřijít je jediná možnost, jak ze sebe nedělat blbce. Pokud by kotel udělal na Kladně nějaký pořádný protest, tak bych přišel. Jde mi o to, aby ti dementi z vedení viděli, že jejich politika je sebezničující a nesmyslná. A to bohužel poznají jen pokud bude prázdný stadion nebo se fanoušci ozvou. Pro koho je 1000 korun málo, tomu gratuluji. Pro mne to málo nebylo, není a nebude nikdy. A už sem si řekl dost. Loňská sezona mne stála hodně přes 20 tisíc, letos takový blázen nebudu, nepočítám li tedy to, že jsem si z Dolimit odskočil do Florencie.

        • Re: Od úterý lístky na UEFU

          pajka     před 16 lety 18.10.2008 09:37 |  
          0 0

          doufam naopak ze pride plno a vy proletari ubreceny budete sedet doma a ladit televizi protoze tam to mate samozrejme zadarmo!!

          • Re: Od úterý lístky na UEFU

            pajka     před 16 lety 18.10.2008 09:40 |  
            0 0

            místo fotbalu a atmosféry když je forma, budou protesty za levny vstup a parky ten komunismus je v nas a dlouho bude achjo....

            • Re: Od úterý lístky na UEFU

              bojler     před 16 lety 18.10.2008 13:53 |  
              0 0

              To neni o komunismu, ale o zbohatlictvi. A o tom, ze spousta lidi nevystrcila nos ven a nevi jak to tam vypada a ze je to tam casto mnohem levnejsi.

            • Re: Od úterý lístky na UEFU

              Pedro08     před 16 lety 18.10.2008 20:21 |  
              0 0

              Co to povídáte o socialismu. Každý rok vyjedu několikrát na bundesligu, na Inter Milán a do Štrasburku. A nikde neplatím víc, než za Slavii. Nemelte blbosti pánové. Myslím si, že o této tématice vím poměrně mnoho, rok jsem to velmi zevnitř viděl v Marseille a tam by třeba takovéto kroky vedení vůbec neprošly... Chce to trochu vystrčit nos z baráku a podívat se na to, že vedení Slavie se chová právě přesně jako za komunismu, rozhodně ne tržně....

              • Re: Od úterý lístky na UEFU

                slaviator     před 16 lety 18.10.2008 22:30 |  
                0 0

                Aaaa, Racing... Klub fotbalu zaslíbené. Kolik slavných trenérů tím klubem prošlo? Arséne Wenger, Hašek, Jarolím.. :-)))) Bohužel, když jsem tam pár dní byl, tak zrovna ten víkend hráli venku :(

        • Re: Od úterý lístky na UEFU

          chikiliki     před 16 lety 18.10.2008 15:55 |  
          0 0

          Je to moc, to nepopírám, ale proč jezdíš na herthu???

          • Re: Od úterý lístky na UEFU

            koudys2 (přítel SN)     před 16 lety 18.10.2008 16:07 |  
            0 0

            Pajka voe , sorry ale každej neni milionář jako ty !

            • Re: Od úterý lístky na UEFU

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.10.2008 16:41 |  
              0 0

              Zdravím Vás,
              nejsem zbohatlík ani milionář. Zadarmo jsem nikdy nic neměl ani za komunismu a ani teď, i když to jedna strana slibuje a lidi koukám na to slyší. Náš klub Slavie jde cestou soběstačnosti a chce se zajistit. Pokud vezmu, že lístek na jeden zápas mě vyjde zhruba na 510 Kč jako permanetkáře včetně slevy, nezdá se mi to zas tak moc. Pokud kritizujete cenu a dělá Vám to problém, tak nechoďte. Prostě nepřijdete a přijdete třeba zase na ligu. Já prostě přijdu. Jakýkoliv další komentář je zbytečný. Tak už nechte těch srdceryvných výkřiků o vykořisťování našeho klubu všech chudých a srovnejte si to sami se sebou. To nemyslím nijak špatně Bongore ani Vy ostatní, co opravdu třeba na ten zápas nemáte peníze. Nabídka je taková a poptávka bude určitě dobrá. Věřte tomu. Sokrates55

          • Re: Od úterý lístky na UEFU

            Pedro08     před 16 lety 18.10.2008 20:31 |  
            0 0

            Tak na Herthu jezdím především proto, že jsem na Grunau za 3 hodiny, pak půl hodinky na Postupimské náměstí, tam klobáska nákupy a procházka na Zoologische garten a potom Hertha, parádní atmosféra, skvělý zážitek. Jezdil jsem i do Norimberku, ale to už je slabota a do Mnichova nemůžu sehnat lístky. Za to jezdím jednou za jaro a za podzim na Inter Milán, loni jsem byl i na Udinese. Mimochodem jezdím i proto, že mě baví jezdit rychle a večer po zápase se krásně po německu jede, ten pocit, že fičíš 250tkou je nádhernej na vymydlený dálnici. Takže proto. Baví mě fotbal, baví mě Německo, Francie, Švýcarsko, Itálie a jejich kultura, baví mě moje auto a rád si popovídám řečmi, které bych jinak pomalu zapomínal. Takže proto.

            • Re: Od úterý lístky na UEFU

              dejva     před 16 lety 18.10.2008 21:05 |  
              0 0

              zdravim te pedro08,

              az pojedes priste na hertu nech mi tady soukromou zpravu a treba bychom mohli jit na fotbal spolecne. mam ted Olympiastadion co by kamenem dohodil.

              ps. do potsdamu mame zijtra cyklo vylet .-)
              zdravi dejva

              • Re: Od úterý lístky na UEFU

                Pedro08     před 16 lety 18.10.2008 21:30 |  
                0 0

                Klíďo, můžeme zajít někam do Kreuzbergu na kebab. Podívám se do rozpisu, co by mne lákalo. Škoda, že tam nevydržel Rudi Skácel.

                • Re: Od úterý lístky na UEFU

                  Pedro08     před 16 lety 18.10.2008 21:33 |  
                  0 0

                  Jo, ale nemyslel jsem postupim, ale Postupimské náměstí, odkud se rád vždy s rodinou projdu přes park až na Zoologische garten na U-bahn. Já to jinak velice dobře znám ve Falkensee, kde jsem strávil krásné tři měsíce Erasmu (byl jsem na Humboltce).

                • Re: Od úterý lístky na UEFU

                  dejva     před 16 lety 19.10.2008 00:35 |  
                  0 0

                  parada, ja jsem premejslel o hamburgeru. a nebo se podivat na necekanyho lidra z hoffenheimu........do kreuzbergu nejen na kebab. :-)) asi nejlepsi ctvrt tady ( zadny "šiki-miki") toho rudyho je skoda , mrzi mne taky, ze se nepotkame v UEFe. dejva

              • Re: Od úterý lístky na UEFU

                slaviator     před 16 lety 18.10.2008 22:27 |  
                0 0

                V Potsdami je pěknej zámeček Sanssouci... :-))

                • Re: Od úterý lístky na UEFU

                  dejva     před 16 lety 19.10.2008 00:43 |  
                  0 0

                  "Německý Versailles"

        • Re: Od úterý lístky na UEFU

          Nax     před 16 lety 19.10.2008 10:04 |  
          0 0

          Nepamatuju se ze by Slavia v posledni dobe hrala s Besiktasem nebo Realem? Kde si na tom byl? Na Sparte? Jak muzes jit na Spartu? Na ten stadion bych sel maximalne na derby.

          • Re: Od úterý lístky na UEFU

            Mifer     před 16 lety 19.10.2008 11:11 |  
            0 0

            S Besiktasem sme hráli za Beránka v poháru UEFA. S realem ne, ale to se možná i dá omluvit :)

  8. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Knaphi_SKS     před 16 lety 18.10.2008 10:20 |  
    0 0

    tak tohle je fakt vrchol všeho:( tolik nestojí vstupenky snad ani na Chealse:(...když sem byl minule na strahově na Arsenalu tak sem platil 700 kč do kotle...ted pudu na pohár UEFA za 600 a uvidim kriplovskej Hamburk nebo průměrnej tým Premier league Aston vilu...tak jako kde to sme...a o těch super slevách pro pernamentkáře ani nemluvim...nedivte se milí vedení slávie že ikdyž se nsšemu klubu velice daří že bude chodit průměrný počet návštěvníku...pochybuju že příde víc jak 10 000 lidí a zase budem všem sparťanům pro smích že nemáme věrné fanoušky...já přídu ale fakt ste mě zklamaly:(

    Knaphi SKS

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      YsoEz     před 16 lety 18.10.2008 10:30 |  
      0 0

      pristi rok uz si nekupuju permici, cekal sem ze na pohary bude aspon 20-30% sleva, a na kazdy zapas taky neni cas vzdy jit, takze permice se nevyplati... pristi rok se tahle politika prehlizeni permanentkaru odrazi v poctu prodanych permic

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      FannyBoy     před 16 lety 18.10.2008 13:19 |  
      0 0

      Mě nejvíc asi bude mrzet ta ostuda v evropských televizích, co si budou říkat v anglii až tu bude hrát Aston Villa, že máme plno půlku stadionu na tak moderním stánku, a že si Villans udělali domácí prostředí? ostuda ostuda ostuda.

  9. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.10.2008 11:09 |  
    0 0

    Dobrý den všem Vám přeji,
    komentáře k ceně lístku na pohár s Aston a Hamburgem jsou věcí každého z Vás a mohu to jen přečíst. Nikoho nebudu nijak napadat či osočovat, každý má své možnosti a podle toho to cítí. Za sebe mohu říci, že ceny se pohybují v nějaké cenové relaci a k nim jsou dané i slevy. Zápasy chci vidět a zažít (doufám?) báječnou atmosféru. Přijedou anglický tým, který tu ještě nehrál a pak vedoucí tým německé bundesligy. V době, kdy náš tým hraje poměrně slušný fotbal a šetří si do "prasátka" třeba na horší časy, tak prostě půjdu.
    Jinak zavedu řeč na zápas s Kladnem. Poctivě se učím nový chorál a sám sobě se tady u mašiny chechtám (snad mi to půjde a je to skvělý "Ty náš krásný strašáku"). Věřím, že se nás na Kladno sejde dost a teď moje otázka. Pokud T.Necid dostane žlutou kartu, nebude moci hrát pohár a na Ml.Boleslav už bude moci nastoupit? Nebo je tam nějaký zádrhel, zda to jde tím pohárovým zápasem smazat? Vzhledem k tomu, že se disciplinární komise a ani komise rozhodčích nesešla a zaslepena sparťanskou slepotou nikoho nepotrestala (Kučera, Vacek, Kisel - viz derby), tak si myslím, že to tak může dopadnout. Přitom jsem si zjistil, že podle výkladu disciplinární komise, může zkoumat prohřešky hráčů z vlastního podnětu a nepotřebuje podnět stěžovatele tj. klubu nebo hráče. Děkuji Vám za info. Sokrates55

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      mart     před 16 lety 18.10.2008 11:39 |  
      0 0

      Bud zdrav Sokrate,
      co se tyce listku (uznavam, ze nejsem uplne ten nejopravnenejsi, abych se k tomu vyjadroval), ale pro permantkare cena na stred tribuny mezi 850 a 935KC za listek mi prijde naprosto adekvatni, a za branu.... o tom vubec nemluvit. Zopakuji, ze uz nejsem student, a tudiz bude muj pohled hodne subjektivni, ... ale objektem proste nejsem a nebudu, tak ze si asi neda nic jineho cekat.
      Co se tyce zlutych karet, a stopek za ctyri(osm), tak mam pocit, ze logicke pravidlo (vykartovany nenastoupi v poharu) v ceskych zemich neplati. (ona se nabizi vseobecna otazka : " ...co vlastne ceskych zemich plati?")
      Na zaver k disciplinarni komisi a Tvemu oblibenci z jiste narodnostni mensiny. Mas samozrejme pravdu, podnetu netreba, ..... jenze oni maji moc prace. To vis, ...doba je zla (:D)Svaz nema penize ( ...tudiz neni co ukrast), a za par mesicu budou nove volby. Je treba zajistit rodiny na horsi casy, ...kor kdyz je ted ta krize :). Muzes namitnout, ze nove volby budou mit vysledek jako volby pred 50ti lety, ... jenze cert (a Kubicek) nikdy nespi, ....a jistota je jistota. Nakonec, kdyz si na posledni chvili nakradou, a pak se jim povede se znova zvolit, ... zadna chyba (alespon z jejich pohledu).zdravi mart

      • Re: Od úterý lístky na UEFU

        eomer (přítel SN)     před 16 lety 18.10.2008 11:44 |  
        0 0

        ŽK a stopka -je to utomatické nebo to musí "posvětit disciplinárka" - aby nebyl problém, že pohár je už ve středu ?

        • Re: Od úterý lístky na UEFU

          Khadgar     před 16 lety 18.10.2008 12:15 |  
          0 0

          Už jsem se tady na to nedávno ptal. ŽK z ligy se do poháru nepřenášejí, ČK ano.

          • Re: Od úterý lístky na UEFU

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.10.2008 13:23 |  
            0 0

            Zdravím Tě Marte, jak jsi oslavil výročí vzniku Tvých oblíbených "Beatles"? No, s tím Karolyim ses trefil úplně do čistého středu. To víš, asi jsem taky už ve věku, že když mi nějaká strana slibuje, že budu mít všechno zadarmo - tak utíkám pryč, co mi nohy stačí. A s tím Karolyim je to podobné.
            Panu Eomerovi i Khadgarovi děkuji a doufám, že nás ten předpokládaný scénář s tou žlutou kartou nepotká. Ono by se to k tomu pánovi a abych nebyl tajemný, jmenuje se Šeterle, docela hodilo. Pochválil p.Radu za dobrou sestavu proti Slovinsku, za nové metody tréninku a spolupráci s oddíly. Jště nedávno Bolka řvala, jak je jim škozena a ejhle, už je vše v pořádku.
            Na Kladno prý má být až 15 tisíc lidiček a to by byla bomba. Určitě si na Tebe Marte vzpomeneme a dáme si jedno za Tebe.
            A ještě jednou Vám moc děkuji. Sokrates55

            • Re: Od úterý lístky na UEFU

              slaviator     před 16 lety 18.10.2008 16:30 |  
              0 0

              Pochválil p.Radu za dobrou sestavu proti Slovinsku, za nové metody tréninku a spolupráci s oddíly. Jště nedávno Bolka řvala, jak je jim škozena a ejhle, už je vše v pořádku. - že jo... dokonce maj i v repre na pozici asistenta svého trenéra, jojo.. :)

  10. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Nax     před 16 lety 18.10.2008 13:51 |  
    0 0

    K cenam listku, mam tu male srovnani. Ted jsem si povidal s mamou, bydli na malem meste (do 35 000 obyvatel). Byla na vystoupeni Very Spinarove - 700 Kc a pujde na Hanu hegerovou - 800 Kc. Nepujde na Gotta - 1 000 Kc. Volbu ji co se tyka hudebniho vkusu schvaluju. Za Gotta bych nedal ani korunu.

  11. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Stroninhu     před 16 lety 18.10.2008 16:04 |  
    0 0

    Už jsem to tu psal a napíšu to zase, Ať se na mne nikdo nezlobí ale 508 kč( nejnižší varianta při všech slevách, což se mne týče) To je skoro zadarmo. Kde chcete v ČR vidět lepší fotbal? Vidět ho na lepším stadionu? Vy, co tu brečíte nad vstupem, je mi Vás líto a zpráva pro Vás, zadarmo to nebude nikdy

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 18.10.2008 16:13 |  
      0 0

      Zdravím Tě Stroninhu,
      tak jak se těšíš na Kladno. Už umíš ten nový popěvek?
      Tak zítra, doufám, že to naši kluci nepodcení a budou makat, jako by hráli zase se Spartou. Sokrates55

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      Krax     před 16 lety 18.10.2008 18:13 |  
      0 0

      Kdyz ono...nedavno jsem si pocital, kolik me stoji slavia. Pohary, cestovani (2 hod do prahy a zpatky na ligove zapasy zapasy o vikendu) a td.
      Mam i zivot mimo Eden, a tak se tam zkratka neukazu. Cenu...rekneme, ze ideal by mel IMHO byt tech 400Kc na zapas (se vsemi slevami) na sever.
      Doufam, ale pochybuju ze bude vyprodano...

    • Re: Od úterý lístky na UEFU

      Stroninhu     před 16 lety 18.10.2008 18:56 |  
      0 0

      Taky zdravím, no já myslím, ýe KJ to řekl nejlépe jak mohl, minulé výsledky nám zápas nevyhrají. Doufám, že dají gól hned na začátku, aby byl klid, nový chorál už umím, doufám že nebudeš přehazovat slova jako u pojďme hoši dáme gól :-D. Ještě se ti ozvu.

  12. Cena

    fRANk07     před 16 lety 18.10.2008 18:52 |  
    0 0

    Jako to at se na me nekdo nezlobi, ale 600 do kotle je fakt moc. Se skripenim zubu sem dal 400 za Fiorentinu a lituju toho. Stejne nebylo plno a skoncilo to 0:0. O co je lepsi Hamburg nebo Aston Villa? Rozdil je v tom, ze Fiorentina hraje CHL, kdezto Villa a Hamburg "jen" UEFU. Muj odhad je podobnej s tema nade mnou, vic nez 10000 pride hodne tezko a vedeni Slavie si za to muze samo!!!!

  13. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Nax     před 16 lety 19.10.2008 10:16 |  
    0 0

    Jeste k tomu podotknu, jako student od prvniho rocniku VS pracoval nejdriv cele leto a pak uz cely rok. Krome penez mi to dalo hodne zkusenosti, videl jsem skvele firmy poznal vyborne lidi.

    Nemam rad breceni.

    Pokud neco chci, tak nebrecim, ale neco pro to delam. To je vsechno.

  14. Re: Od úterý lístky na UEFU

    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 19.10.2008 11:54 |  
    0 0

    Takže mě jako majitele permice budou tyto dva zápasy stát v balíčku dohromady 1020Kč, jeden tedy za 510 to je jako moc? Přátelé ruku na srdce, řada z nás utratí za víkendový večer podobnou částku ;) Jinou věcí je neschopnost marketingu přivézt silného sponzora a tedy klub si nemůže dovolit prodávat vstupné pod cennou. Ale to bych se opakoval.... :/

  15. Re: Od úterý lístky na UEFU

    Kutas     před 16 lety 19.10.2008 21:41 |  
    0 0

    Oba zápasy mě vyjdou na 1800,-- což mi nepřijde zase tolik... kotel vychází 1000,--.... Budu rád, když fans budou podporovat klub.
    Jiná věc je práce našeho marketingu a komunikace těch cen... i když trochu se to začíná lepšit (viz. aspoň prezentace nových chorálu před Kladnem a dárky), tak snad to půjde....