Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Sparta - Slavia 1:4

Slávisté po parádním výkonu s přehledem porazili Spartu 4:1. Dvě branky vstřelil Šmicer a Slavia opět vede ligu. Prohlédněte si 40 fotografií, v drtivé většině z pochodu!

Nálada slávistických fanoušků je oproti sparťanským tak rozdílná, jako rozdíl v předvedené hře obou týmů. Slavia ve 268. derby jasně dominovala a již druhý rok po sobě si z Letné odváží plný bodový zisk.

Trenér Jarolím již tradičně v důležitém utkání překvapil, letos poprvé v základní sestavě k ligovému utkání vyběhl Vladimír Šmicer. Byl to mistrovský tah. Sešívaní od prvních minut ukazovali, kdo je lepším týmem a již v páté minutě právě Šmicer gólově zakončil závar ve vápně po centru Belaida. Nejlepší možný začátek. Slávisté hráli parádní kombinační fotbal, sparťané se zmohli jen na tvrdé nefotbalové zákroky, které však zůstaly nepotrestány. Slavia hrála, jako by šlo o domácí utkání a druhý gól visel ve vzduchu. Bývalý slávistický gólman Kozáčik několikrát dobře zasáhl, ale po půlhodině hry lovil míč podruhé ze sítě. Černého centr po standardní situaci přesně našel úplně osamoceného Tavarese, který hlavou neměl problém skórovat. O minutu později však přišla rychlá odpověď. Pravděpodobně po gólové oslavě ještě nekoncentrovaní hráči dovolili sparťanům dostat se rychlými narážečkami  až do zakončení, bylo sníženo opět na jednobrankový rozdíl. V tu chvíli převzali na deset minut otěže utkání domácí a před Vaniakem bylo horko. Byla to jediná část zápasu, kdy byli sparťané lepší, vrcholem byla Kiselova střela uvnitř vápna, ale Vaniak byl na místě.

Kdo čekal pokračování domácího náporu i v druhé půli, ten se mýlil. Slavia kontrolovala hru a měla velkou chuť přidat uklidňující branku. Nejdříve přestřelil po úniku Šmicer, ale v osmapadesáté minutě se již dokázal prosadit mezi dvěma obránci Necid. Rozhodčí však nesprávně odmával ofsajd. Na další radost jsme si tak museli počkat do minuty sedmdesáté - Krajčík vyslal centr za obranu, kam si naběhl Šmicer a zblízka vstřelil svou druhou dnešní branku. Za velkého potlesku byl střídán. Sparta byla neškodná, jen v nečisté hře byla jasně lepší. V nastaveném čase předvedl fotbalovou parádu Necid, u pravé lajny se krásně uvolnil přes Kučeru a řítil se na branku, kde našel Šenkeříka. Ten v pohodě přehodil vyběhnuvšího Kozáčika a oslava mohla začít.

Sparta - Slavia 1:4 (1:2)

branky: 32. K. Vacek - 5. V. Šmicer, 30. M. Tavares, 70. V. Šmicer, 90. Z. Šenkeřík

Slavia: M. Vaniak - M. Krajčík , E. Brabec , M. Suchý , D. Hubáček - M. Jarolím (84. Z. Šenkeřík ), T. Belaid , M. Tavares, J. Černý (79. M. Latka ) - V. Šmicer (71. P. Janda ), T. Necid

lavička: J. Diviš , L. Volešák , M. Ivana

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. .

    slaviaprag     před 16 lety 06.10.2008 19:19 |  
    0 0

    peknej zapas, vsichni hraci slavie zahrali nadprumerne, nikdo extra nevycnival nad jiny. Spise hraci hrali jako tym a to na spartu bohate stacilo. Sparta si aspon pripsala nejhezci gol utkani, to se musi nechat...

    • Re: .

      Knaphi_SKS     před 16 lety 07.10.2008 10:09 |  
      0 0

      dnes ráno sem se koukal na ten zápas a dosti mě překvapilo vyjádření Víti Lavičky po zápase je vidět že je to pan trenér a že ve Spartě nemá co dělat akorát ho tak zkazej zmrdi rudý. zatim SKS

  2. Re: Sparta - Slavia 1:4

    quelhar (admin)     před 16 lety 06.10.2008 19:20 |  
    0 0

    Vyborny vykon ode vsech, naprosto zaslouzena vyhra. Bez muceni se priznam, ze jsem to vubec necekal.

    Nechapu, ze dohral Kucera, ktery si snad spletl sport. Stalo by za to dat podnet disciplinarni komisi, aby se jeho brutalnimi zakroky zabyvala.

    Pres repre pauzu vylecit sramy, kterych je urcite po dnesnim zapase na nasi strane plno, neztratit formu, proti Kladnu vyhrat a nevykartovat Necida a prijde dalsi tezky zapas v Boleslavi.

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      slaviator     před 16 lety 06.10.2008 19:28 |  
      0 0

      Není se co divit. Jak dopadl Kladrubského zákrok na Juna? Tohle je prostě podle rozhodčích asi naprosto normální. To bychom v zimě mohli angažovat někoho, kdo ovládá bojové umění a uběhne 100 metrů pod 15 vteřin. Česká liga tímhle stylem dopadne tak, že si každej tým bude najímat nějakýho ne bitkaře jako v NHL, ale nějakýho karatistu na ochranu svých hvězd. A ten pak bude na hřišti volným hráčem s tím, že jakmile někdo někoho pokope, on mu půjde po hlavě. Ve Spartě už tyto hráče mají, v pánech Kladrubském a Vackovi a dalších.

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      quelhar (admin)     před 16 lety 06.10.2008 19:30 |  
      0 0

      A jeste bych pripomnel, ze s velkou pravdepodobnosti budeme mit se Spartou lepsi vzajemne zapasy, takze uz ted lze rici, ze pri rovnosti bodu budeme vyse my, coz je rozhodne dobry pocin.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        slaviator     před 16 lety 06.10.2008 19:34 |  
        0 0

        Časy se fakt změnili... Schválně: kdy naposled jsme nad Spartou vyhráli dvakrát na jejím hřišti? Ty joo, to byl ještě možná Ondra Zlámal malej kluk.. :)) Nevím, vážně - kdy to tak mohlo být?:)))

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          PetCC     před 16 lety 06.10.2008 20:10 |  
          0 0

          Je klidně možný, že to bylo opravdu ještě za Bicana :-)

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            slaviator     před 16 lety 06.10.2008 20:24 |  
            0 0

            Tak tipnul bych si, že to bylo i po válce... Ale v samostatný český lize asi hooodně těžko, když jsme až loni vyhráli poprvé... Takže... To by chtělo do archiivu:)

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              amila (přítel SN)     před 16 lety 10.10.2008 12:22 |  
              0 0

              Slaviatore, já myslela, že se snažíš být novinář - jak můžeš napsat "časy se změnili" ???

  3. Re: Sparta - Slavia 1:4

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 19:24 |  
    0 0

    Slavia?Krasný fotbal,kombinace a týmová hra vs. Sparta?fauly,fauly,prasečí fotbal,uřvanej Řepka= výsledek?již podruhé debakl 4:1 za ery KJ. Bude se mi hezky usínat. děkuji

  4. Re: Sparta - Slavia 1:4

    slaviator     před 16 lety 06.10.2008 19:25 |  
    0 0

    Tak tentokrát napíšu delší komentář vyjímečně kromě vokiho i já.
    Od zápasu jsem čekal tvrdý fotbal ze strany Sparty, očekával jsem, že budou hrát do těla. To co ale předváděli, to předčilo všechny meze. Kučera Jarolímovi po koleni, Řepka Belaidovi po koleni, Řepka zezadu sjel po patách hodně nebezpečně Necida, Kučera o chvíli později Belaida, za což viděl sice žlutou, ale měla to být jednoznačně červená. Kisel nakopnul Hubáčka někam do slabin či břicha; ve druhém poločase Voříšek za žlutou Necida, o chvíli později Řepka neodpískanej loket v Necidově obličeji, Vacek za žlutou nohou proti Belaidově hlavě, Došek zezadu sjel Jandu, Došek zboural loktem Brabce,m na hranici našeho vápna byl faulovanej Belaid a zdálo se mi, že na něj ten sparťan pak ještě naschvál dupnul, Kučera ještě sjel Necida... Z toho všeho je vidět, že minimálně Kučera ten zápas dohrát neměl, už v poločase měl jít předčasně do sprch. Je i částečně chybou Lavičky, že jej nestáhl, měl to risknout o poločasové přestávce, protože tam bylo vážně velké riziko, že to nedohraje. Ale nebezpečné a likvidační fauly předváděli i Řepka s Kiselem, po příchodu na hřiště i Došek.
    Pak se divíme, že je česká liga plná zraněných hráčů, když nedávno v Boleslavi Papadopulos těžce zraní dva hráče Kladna a není vyloučen, když dneska Kučera málem pošle Belaida do fotbalovýho důchodu a vidí za ten faul jen žlutou kartu, když Došek za ty svoje lokty v obličeji nevidí ani žlutou. Aspoň teda že už mu je to pískané, i to je pokrok. Čeká se snad na to, až někomu vypíchne oko? I to se stát může, bohužel.

    K samotnému zápasu: překvapila mě přítomnost Šmíci na hřišti, ale hlavně to, že vydržel cca 70 minut a hrál velmi, velmi aktivně. Tady je odpověď pro berana a další, proč si tohohle hráče ještě držíme. Proč jsme si jej drželi i když byl zraněnj dlouho. I kdyby to bylo jen kvůli tomuhle dnešnímu zápasu, vyplatilo se. Rozhodně swe to vyplatilo!

    Když jsem koukal na způsob hry Necida a Slepičky, nevím, podle čeho se rozhodoval Rada při nominaci. Asi si spletl kluby, to chápu no. Slepička byl sice aktivní, ale nebyl nebezpečnej. Necid byl nebezpečím pořád.

    Měli jsme dnes výbornou střeleckou potenci. Celkově osm střel, z toho šest na bránu a čtyři góly. Nemyslím, že Kozáčik za nějaký vyloženě může, většinou to byl totální kolaps celé defenzivy Sparty. Lavička to bude mít těžké. Hodně těžké. Buď ho vyhodí, nebo on bude muset v zimě totálně přebudovat kádr. Z pohledu fotbalu by bylo určitě lepší, kdyby nastala druhá možnost, ale v případě Sparty, kdy se trenéři mění jak na běžícím pásu, by nebylo nic divného, kdyby byl vyhozen. Či kdyby to sám vzdal.

    Překvapil mě v pozápasovém rozhovoru celkem, kdy jednoznačně přiznal, že v současné formě Sparty a Slavie na nás neměli. A sympaticky zhodnotil Kučerův faul na Belaida ve studiu i Martin Hašek, když řekl, že to s fotbalem nemělo nic společného a že za to měl Kučera vidět červenou.

    Dnešní výsledek ještě nerozhoduje o titulu, ale hodně napovídá. Počkejme, až budou na hřišti zpět v plné formě Dřížďal, Šenkeřík, Švento, až Janda chytne formu. Pak budeme ještě silnější.

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      slaviator     před 16 lety 06.10.2008 19:38 |  
      0 0

      Jinak ještě něco... Třetí faul sice z ofsajdu byl, jenže předtím nám zas jeden neuznali /pokolikáté v sezoně už?/... A vzhledem k těm prasáckejm faulům Sparty, které zůstaly nepotrestány... Dneska prostě Spravedlnost ukázala, že ač má zavázané oči, není vždycky slepá.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        slaviator     před 16 lety 06.10.2008 19:39 |  
        0 0

        A do třetice:) Nemohl jsem si nevšimnout, jak Vaňous nadšeně křepčil po Šenkyho gólu a po odpískání. Nádhera... Na jaře si musí dát repete:)

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Veta (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 19:49 |  
          0 0

          Ty internetovej fando, prestan sem uz prosimte psat.

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            slaviator     před 16 lety 06.10.2008 19:52 |  
            0 0

            On ne každej má Slavii třicet minut cesty MHDčkem

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Socrates (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 01:25 |  
              0 0

              To je blbá výmluvička.......znám spoustu lidí, kteří jsou skoro na všech zápasech Slavie jak venku, tak doma a mají to ještě dál, než ty z Mostu nebo kde to přežíváš.......:-)

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            Khadgar     před 16 lety 06.10.2008 22:09 |  
            0 0

            Je hloupý se v den, jako je tento, takto zbytečně urážet a osočovat...

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Troubi     před 16 lety 06.10.2008 22:51 |  
              0 0

              vuci tomu kriplikovi neni nic blby. Veta pravdu di.

              • Re: Sparta - Slavia 1:4

                coolair     před 16 lety 07.10.2008 05:48 |  
                0 0

                Jasně, Jani!

  5. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Viking     před 16 lety 06.10.2008 19:41 |  
    0 0

    Kluci já jsem byl naměkko, to byla nádhera:-) Sle pička jasně ukázal, že je zkušenější a lepší než Necka:-)))))))

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      Veta (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 19:49 |  
      0 0

      Myslim, ze po tomdle zapase jeste donominujou Kulice. Hnus velebnosti ta nase repre, hnus

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        Viking     před 16 lety 06.10.2008 20:02 |  
        0 0

        A Kučeru:-)

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Veta (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 21:05 |  
          0 0

          Tady by me zajimalo, jestli nejak komise bude resit, ze mel jit snad 3krat ven !!!

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        DrFe1     před 16 lety 06.10.2008 21:19 |  
        0 0

        Toho ale do karatistický reprezentace .......

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          DrFe1     před 16 lety 06.10.2008 21:19 |  
          0 0

          Kučeru .... (blijcí smajlík)

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      vosaa     před 16 lety 06.10.2008 20:32 |  
      0 0

      To je ale hnusnej BRAK :)) Jak to ty kokoti nafoukly co...

  6. Re: Sparta - Slavia 1:4

    honzah (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 19:54 |  
    0 0

    Nejlepší gól byl ten Šenkeříkův :-))

  7. Re: Sparta - Slavia 1:4

    DKNL     před 16 lety 06.10.2008 20:12 |  
    0 0

    Chlapi,na zápas jsem se nemohl dostat,takže aspoň v TV.Nádhera,opravdu jsme dnes byla taková mašina,co Spartu přejela.Prostě neměli nárok!Jen mě trochu zatrnulo při jejich snížení a pak jsme přečkali tu jejich snad jedinou pořádnou šanci,tuším Slepice.Nikoho nevyzdvihuju,dnes to bylo fakt o týmové práci,ale přeci jen:Vláďa Šmicer!!!!!
    Už jste to tu psali.Ty jejich zákroky.Na kriminál. sparťani normálně neměli dohrát.V TV jsmě měli možnost to vidět zpomaleně,až mi běhal mráz po zádech.
    Z jiného soudku.Naši fanoušci!!!!!!!Připadal jsem si jako kdybych byl přímo v kotli.Dnes musela celá republika vidět a hlavně slyšet,kteří to jsou nejlepší fandové u nás.Sparťany bylo slyšet akorát při golu a pak při jejich JUDE SLAVIA.Takže jsem si mohl i při TV Zpívat s našimi.
    Dnes tam bylo prý plno pozorovatelů ze zahraničí.Tak doufám,že budeme mít po tomhle zápase koho postavit příště!

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      vosaa     před 16 lety 06.10.2008 20:30 |  
      0 0

      bohužel Suchý nám asi už zůstane :)))))))

  8. Re: Sparta - Slavia 1:4

    DKNL     před 16 lety 06.10.2008 20:20 |  
    0 0

    Oprava.V tý šanci byl Kisel.
    KJ to dnes sestavil parádně a kaučoval taky tak.

  9. Re: Sparta - Slavia 1:4

    vosaa     před 16 lety 06.10.2008 20:25 |  
    0 0

    Paráda klucíí. Panejo sledoval sem to z protejšího rohu než byl náš kotel, tesne vedle rudýho. Kámoš měl lístky zadarmo. Ze začátku sem mel strach jen zatleskat, ale bylo nas tam slávistů pár takže sme se nakonec i mohly radovat. Byla to nádhera. Dost mě bavili spartani skandovánim demisi, demisi a hráči ven :)) Rudý byli rozebráni na šrot krása. Ps: pohled na náš sektor byl parádní, naproti tomu spartani ubohost!!! Díky kucí

  10. Re: Sparta - Slavia 1:4

    FannyBoy     před 16 lety 06.10.2008 21:02 |  
    0 0

    Otec mi říkal že v TV daleko více slyšet fanoušci SKS, jak kdybychom hráli doma... Výborný

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      DKNL     před 16 lety 06.10.2008 21:04 |  
      0 0

      Bylo slyšet prakticky jen nás.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        FannyBoy     před 16 lety 06.10.2008 21:06 |  
        0 0

        Na to jsem kurva hrdej!

  11. Re: Sparta - Slavia 1:4

    vosaa     před 16 lety 06.10.2008 21:14 |  
    0 0

    Co je horší?? Smrt spartě nebo vyrovnat a zabít? Mluvili o tom v bedně nebo slyšeli pouze smrt spartě?

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      vosaa     před 16 lety 06.10.2008 21:21 |  
      0 0

      jinak, na fotbalzive.cz je pěknej rozhovor s trenérama. Jarolím se pěkně zubí :))))))

  12. K tomuhle řeknu jenom jedno:

    DrFe1     před 16 lety 06.10.2008 21:17 |  
    0 0

    Ať žije Slávia !!!!!!!!!!!!! :-)

  13. Re: Sparta - Slavia 1:4

    quelhar (admin)     před 16 lety 06.10.2008 21:22 |  
    0 0

    No a snad jeste par oku lahodicich statistik...
    Porad mame stejne bodu jako loni touto dobou. Tehdy jsme po vyhre v derby meli take 22 bodu. Skore mame jeste lepsi nez loni (letos 23:6, loni 18:6). Samozrejme stejne jako loni muze prijit pokles formy, ale rekl bych, ze jsme na dobre ceste mit po podzimu jeste vice bodu nez loni. Za sedm zbyvajicich zapasu do konce podzimni casti jsme loni ziskali 13 bodu (3-4-0). I kdyz jiste nejaka ztrata prijde, tak verim, ze ziskame aspon o bod vice (pokud z kazdeho zapasu az do konce ligy budeme ziskavat prumerne dva body, tak na konci ligy budeme s 64 body nejspis na cele ligy).
    Je jen skoda, ze je zrovna reprezentacni prestavka, doma nas ceka Kladno, zatimco Sparta jede do Plzne a Boleslav do Teplic, tedy nic jednoducheho a velka sance jeste zvysit naskok.

  14. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Knaphi_SKS     před 16 lety 06.10.2008 21:23 |  
    0 0

    jediný co můžu říct je hoši děkujem a KJ na hrad...sem fakt hrdej že sem kovanej slávista...vždycky slávie SKS

  15. Re: Sparta - Slavia 1:4

    eomer (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 21:32 |  
    0 0

    Tak na fotbal chodím 23 let, ale to co jsem dnes viděl to jsem fakt nezažil !!!!
    1) Fandové-Něvěděl jsem jak na fotbal dorazím a proto jsem nebyl s průvodem. Při pohledu ze shora stadionu na doslova nekonečný přicházející dav slávistů jsem byl fakt dost na měkko. Pamatuji když nás bylo na letný nějakých 60-100.
    Pro Strašáka.... hluboce smekám !!!!!!!!!!
    2)Fotbal- na Letné na jednu bránu ? Tojsem fakt ještě neviděl. Za prvé fantasie, za druhé fantasie, za třetí fantasie a za čtvrté extáze !!!!!!
    Prostě děkuji za zážitek, který jsem jště nezažil !!!!! Díky

  16. Fauly

    Kactus     před 16 lety 06.10.2008 21:57 |  
    0 0

    Taky by me zajimalo jestli muze klub podat podnet na disciplinarku kuli likvidacnim faulum co rozhodci nepiskne.
    a pomer faulu sralta 27: Slavia 13 (nebo tak nejak) taky svedci o necem. Docela jsem koukal jak neciste hrajou a jak casto je to stalo mic a treba uprostred hriste kde relativne o nic nejde.
    Malem ukopnuta Belaidova hlava, kdo by se tim zabyval ze.

  17. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Viking     před 16 lety 06.10.2008 22:03 |  
    0 0

    Jak si tam pročítám články a diskuse, tak mě pobavilo nejvíc tohle:

    Rekordní návštěva na trénink- na trénink NHL přišlo do O2 arény 8500 diváků, na trénink Slavie na Letné přišlo 20 500 diváků.

    Lístek na derby 200 Kč, Klobása a pivo 70 Kč, pohled na nasranýho Řepku.? K NEZAPLACENÍ

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      vosaa     před 16 lety 06.10.2008 22:04 |  
      0 0

      jojo taky sem to četl. Perly :))

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      eomer (přítel SN)     před 16 lety 06.10.2008 22:10 |  
      0 0

      Dost dobrý :-)))))))))))))))

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        Viking     před 16 lety 06.10.2008 22:14 |  
        0 0

        Každopádně jedna věc ke KJ - dneska to postavil úplně geniálně, tah se Šmicerem určitě Spartě na psychice před zápasem nepřidal. A to střídání taky bomba, rychlý Janda který neuhne v osobním souboji, Latka kvůli Doškovi a na standartky... Prostě dneska to byla paráda, nejvíc mě překvapil Jarda Černý kolik ustál a hlavně vyhrál osobních soubojů, na to jsme nebyli moc zvyklí. Hlavně neusnout na vavřínech a makat dál, příští zápas venku je Bolka a když uspějeme, nikdo nás už nezastaví.

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      slaviator     před 16 lety 06.10.2008 22:26 |  
      0 0

      Dobrýý:)))

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        Viking     před 16 lety 06.10.2008 23:35 |  
        0 0

        Jinak jestli i tohle Křetínský s Chovancem ustojí, tak vážně věřím tomu, že JT mají Spartu jenom na praní peněz. Čemuž i vlastně výroční zprávy odpovídají...

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Viking     před 16 lety 06.10.2008 23:57 |  
          0 0

          Pro doplnění - teď v průběhu léta zveřejnili výroční zprávu ke konci června 2007. Z této vyplývá, že při základním kapitálu cca 288 miliónů činí její vlastní kapitál pouze 40 mega - to znamená že nakumulovaná ztráta už dosahuje skoro čtvrt miliardy. Pokud za uplynulý ročník, tj. kdy jsme získali titul, dosáhla Sparta ztráty jako v letech 2006 a 2007 (tj. cca 50 mega), je už účetně předlužená a měla by vyhlásit konkurs. Toto však zřejmě neudělá, jelikož převážně většina bankovních úvěrů pochází od JT. Každopádně jsou na tom dost špatně a už bych se divil, kdyby zase JT kapitalizovala. Ono taky neudělat takové ztráty, když mzdové náklady na sezonu se jenom u hráčů pohybují okolo 160 milionů (to je třetina mzdových nákladů na hráčů u nás).

          Abych jenom nehanil - my záporný vlastní kapitál dokonce vykazujeme (k červnu 2007), nicméně v tom nejsou započítány příjmy z LM. Bude proto velmi zajímavé, jak se Slavii finančně dařilo za minulé období, kdy sama výroční zpráva zmiňuje nákladovou optimalizaci a splácení dluhů (tj. zřejmě důvod, proč šly asi všechny peníze z LM na výrazné snížení zadlužení a nad rámec peněz z prodejů jsme do hráčů neinvestovali snad ani korunu).

          Tak to byla taková malá finanční vsuvka, ale podstatné samozřejmě je, že jsme si dneska s rudou chátrou vytřeli grandiozně řiť a jsme první v tabulce.

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            eomer (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 00:16 |  
            0 0

            Taky by se tam mělo promítnout navýšení ZK na cca 1 mld. byť ale to bylo možná až loni a ještě to tam není)
            Podobnou zápornou bilanci mají prakticky všechny kluby (fotbal-hokej)

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Viking     před 16 lety 07.10.2008 08:45 |  
              0 0

              Jj, na to navýšení ZK jsem úplně zapomněl..

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      Jacobs     před 16 lety 07.10.2008 09:56 |  
      0 0

      :-) Perla a pravdiva :-)

  18. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Dobi     před 16 lety 06.10.2008 23:35 |  
    0 0

    Hrábnu pro formu do archivu, ale z hlavy jsem si připomněl, že určitě nebylo po roce 1948, aby Slavia (Dynamo....) vyhrála 2x za sebou venku na Letné. Tam jsem od roku 1994 nebyl, neboť jsem dosud nevydýchal, jak pan Pružinskij (neboli Klaus) spoluotevíral černou stavbu páně Macha a nám se všichni vysmívali za chátrající Eden!... Dnes patří dík ČT za super přenos i opakování kriminálních faulů Sparty! A na Letné 1:4? V hlavě mám výsledky od roku 1955, kdy sleduji fotbal, a to ani jedno ani druhé určitě nebylo! Vyhráli jsme tam 1974 finále Č.poháru 3:1, 1976 po návratu Sparty do ligy a 1991 gólem Jarolíma 1:0. To víme. Pak si pamatuji rok 1966 naši výhru 3:2 (10.září, zranil se Jurkanin), aby nám to odvedli na sv.Václava v Poháru 2:0! 2x za sebou jsme vyhráli doma 1958. A pak to bylo skutečně až v letech 1947 až 1949! Na podzim 1947 na Spartě 1:1, na jaře 1948 opět na Letné 0:3 a na podzim 1948 0:4 a na jaře 1949 2:3 (ale to se všechny zápasy hrály na Spartě, kde byla Slavia doma - ještě byla v troskách po vypálení stadiónu prchajícími esesáky..., aby ji pak nechal rozebrat Tonda Harmonika Zápotonda kvůli stavbě Stalinova pomníku!) Takže pokud mě archiv nemýlí, tak regulérní tandem dvou výher v rytmu doma - venku při zápase venku hledejme až někdy za války! Určitě to byla sezóna 1941/2, kdy jsme v prosinci vyhráli na Letné 7:0 a na jaře 8:1 (kolik chybělo dnes k repete????).Trochu zmateně to píši, ale snad jsem to přiblížil! Dobi

    • .

      slaviaprag     před 16 lety 07.10.2008 00:36 |  
      0 0

      dobra recherche!

  19. Re: Sparta - Slavia 1:4

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 00:49 |  
    0 0

    Díky. Co jinýho říct, všichni pracovali skvěle, spartu jsme úplně přejeli. Osobně takovy výkon na letný nepamatuju, díky Dobimu za pohled do historie. Naprosto dominantní nebojácný.. nemá smysl mluvit o tom, zda měl hrát ten nebo onen, ve všech řadách kluci spartu jasně přehrávali, byly by to zbytečný řeči. Možná bych zmínil ale i pár jmen. Vynikající Tavares s Belaidem, Krajčík, oba stopeři, Necka, kterej si tolik zasloužil ten regulérní gol, ale hlavně Vláďa - klobouk dolů před jeho výkonem, tolik lidí mu nevěřilo, krásnej návrat do sestavy. Musí bejt skvělý hrát vedle pana fotbalisty, kterej snad nezkazí balon.. Nabízí se srovnání s Bergrem, kterej už v tomhle věku nedpodává takový výkony.. myslim že je to ukázka charakteru hráče, obrovský vůle. Jarolím byl platným hráčem, Jarda Černý dopředu tentokrát velmi dobrý, dozadu si to pokazil jen tím, že se vykašlal na Vacka u jedinýho golu sparty. Sparta předvedla jen brutální fauly.. niikde jinde by si hráči nemohli dovolit to co oni.. pokud se tohle nebude trestat, tak to příště dopadne zle, nemůžem přece čekat na to, až si jejich hráči uvědomí, že v tomhle to spartanský "srdce" neni.. Věřím že tímhle definitvně končí období "kolektivního traumatu" slavie, končí tä kolektivní charakteristika "málo sebevědomých, bojácných, věčně druhých". Važme si toho, je důležitý nepolevit a pořád pracovat, myslet na budoucnst, je tak snadné nastoupit na cestu dolů, jak nám konečně ukazuje sparta.. No a nakonec v tý euforii mě napadá ještě něco.. možná není dobré tenhle zápas moc přecenovat.. možná dnešní výkon soupeře byl skutečně slabý a v sezoně nás čekají mnohem náročnější zápasy.. ale po dnešku se na ně těším ještě víc..

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 01:49 |  
      0 0

      Přesně tak, martyni, liga není jen o Spartě a Boleslav má dobře našlápnuto. Ale přesto, vychutnejme si toto vítězství. Nejde o jednotlivce, ale poslední zápasy jsme tým a jako silný tým fungujeme. Při centrech do vápna, při prvním gólu a i dál jsme do soupeřova vápna nabíhali i ve čtyřech, v pěti a během okamžiku bránili v dokonale sestaveném šiku. Kreativní hru předváděl tým kompletně, včetně stoperů a brankáře. Není čas usínat na vavřínech, ale cesta, po které se jde, je dobrá. Výhry 4:1 na Strahově a 4:1 dnes jsou zářivé hvězdy do slávistické kroniky.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 08:27 |  
        0 0

        Všechny Vás zdravím a přeji pěkné úterní ráno "po derby",
        nechci Vás trápit dalším, asi stejným popisem všeho, jak byla "Letná" dobita a vypleněna. Díky všem slávistům na "place" a ten samý dík i všem slávistům v hledišti. Tentokrát i ten neoblíbený pokřik "Smrt Spartě" budu tolerovat. Jak se totiž do lesa volá............... Nic jiného než takovou odpověď si to nezasloužilo :)). Zastavím se však u hráče Sparty Kučery. Pokud mohu apelovat na naše vedení, je nutné, aby byla podána stížnost na hráče i na rozhodčího. Nikde jinde, než jenom na Spartě, by to totiž neprošlo. Jde o zdraví hráčů, a je zbabělé to zamlouvat. Přístě to nemusí být Jůn, nebo Belaid, nebo Jarolím, a může to dopadnout mnohem hůře. Jinak jen musím znovu "vyseknout" poklonu panu (zz), trfil sestavu, jako by byl s K.J. domluven. Celou situaci u našeho týmu dokresluje to, co řekl E. Brabec po zápase: "Jsem rád za to, že jsem kapitánem takovýhle party kluků.........".
        Teď je nutné se trošku zregenerovat a doléčit šrámy. Přestávka přichází vhod a jen hráči, kteří odjíždějí na repre starty, ať přijedou zdrávi. Jak správně řekl K.J. - teď je třeba naopak přidat v poctivosti a přípravě, nabubřelost a pyšnění je cesta do pekel. P.Lavičky (je to formát chlap), je mi líto. Sparťanské prostředí mu evidentně nesedí, jeho filosofie jde jiným směrem. Lidé typu Chovance a Košťála slovo pokora neznají. Tady je ten jejich zakopaný pes. Ale co je nám do Sparty, do poražených se nekope. Mým přáním by bylo teď, abychom našim klukům při utkání s Kladnem přišli všichni poděkovat za derby, bude to v neděli normálně v 17.00 a navrhuji vyhlásit akci " Plný Eden - s Kladnem jedem" - co Vy na to, to je pro i Tebe, "Ty náš krásný Strašáku". Sokrates55

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 11:42 |  
          0 0

          Já bych zas vyseknul, Sokrate, pochvalu těm, kteří neochvějně věřili a psali, že Marek Jarolím, Jarda Černý, David Hubáček a další nejsou tak špatní hráči, trenér Jarolím, že není tak špatný kouč a že tým určitě bude umět vyladit a že je právě tím trenérem, který umí týmu naordinovat a následně ho naučit útočný fotbal.

          Kdyby už nic jiného KJ ve Slávii nedokázal :-) tak za výhry 4:1 doma, 2:0 a 4:1 na Letné mu budu nadosmrti vděčný. Po období potupných porážek je to balzám.

          Zdálo se mi to, nebo je to opravdu tak, že včera při střídání MJ kotel skandoval "Marek Jarolím"????

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            TKutnik (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 11:44 |  
            0 0

            Jo, kotel to skandoval...Mimochodem, dá se někde derby vidět znovu?

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 12:11 |  
            0 0

            Zdravím Vás pane Huzgi,
            rozumím Vám, ale já už jsem tuto kapitolu ukončil, když jsem byl obviněn z "řitního alpinismu". Toť vše. Spíš bychom se měli soustředit na to, že se sejdeme na Kladno v Edenu v co nejhonějším počtu a choreo si můžeme bez zákazu udělat, jaké se nám líbí. Přeji hezký den. Sokrates55

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Jiri1     před 16 lety 07.10.2008 11:52 |  
          0 0

          Zdravim, derby jsem stravil pracovne na Sparte a tak se vyjadrim i k jinym vecem , ktere bezne Slavisty zrejme neoslovi, jiz pred utkanim se z kabiny i okoli DOMACIHO tymu linula velka nespokojenost pramenici z velke ekonomicke nestability Sparty, ta dluzi nejen Repkovi a spol, trenerum mladeze , ale treba i za nektere nakladove polozky centra mladeze na Strahove, znalci prostredi rikali , ze jsou sami zvedavi, co to udela s tymem, nemohu ale rici , ze by Spartani nechteli, vetsina jich hrala vice nez nadoraz a nekteri i brutalne. Fandove Sparty i ti nej , nej , ale vyjma Jude Slavie byli dle meho tentokrat velmi pasivni, tomu se asi nelze divit, prubeh utkani byl vice nez jednoznacny, uz pred utkanim se spekulovalo o moznem odvolani Lavicky a je fakt , ze navrat se mu proste nepovedl. diky sve mirne povaze narazil jhlavne u tvrdaku Sralty Repky, Kladrubskeho a obliben neni ani u Blazka. Nas tym odvedl dobrou praci, kdyz jsem se pred utkanim dovedel se zapisu o navratu Smici , chytal jsem se za hlavu,ale opet se potvrdil cit trenera, navic Smica ma diky sve amaterske smlouve plat za odehrany zapas a proto ma nevsedni motivaci bojovat naplno v kazdem utkani. Po utkani byla radost nasich fandu velika , smutek na druhe strane vystridala flustrace a vztek a na vedeni , probehla mala demonstrace, kterA ALE NEPRINESLA NIC KROME PAR VYKRIKU a v podstate ani avizovany prichod jineho trenera by nemusel kvuli pomerum mnoho zmenit. I kdyz vse u NAS NYNI VE SVETLE DERBY VYPADA TEMER IDYLICKY, NENI TO TAK, HLAVNE POCET ZRANENYCH HRACU I ZATEZ NA NEKTERE Z NICH BUDE V NASLEDUJICICH TYDNECH HODNE ENORMNI A I MOZNY ODCHOD ASISTENTA PRUDICE REHAKA NENI PRILIS DOBRYM SIGNALEM PRO NASLEDUJICI TYDNY , ALE PO LETECH SE DA RICI , ZE KONECNE FUNGUJE TROJUHELNIK TRENER , KAPITAN, VEDENI A TAK SNAD VSE ZVLADNEME.

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            Ravik     před 16 lety 07.10.2008 12:08 |  
            0 0

            Kam má jít Řehák?

            k Markovi Jarolímovi: myslim, že kotel jeho jméno neskandoval, spíš skandoval Karel Jarolím :-)
            Jinak Marek včera z našich záložníku daleko nejslabší. Sice snaha a nápady, ale prostě mu skoro vždycky chybí ten krok a o míč přijde. Přišel jsem na stadion asi ve 3 minute a poprvé jsem si ho všiml asi až ve 20.min

            Jinak včera velmi kvalitní výkon J. Černý

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Jiri1     před 16 lety 07.10.2008 12:18 |  
              0 0

              jE JEDNIM Z KANDIDATU NA TRENERA PLZNE A NETAJI SE ZAJMEM O TUTO PRACI, V PRIPADE ZE TO NEDOPADNE UVAZUJE I O DRUHE LIZE , CHCE SE PROSTE OSAMOSTATNIT A PO USPESNYCH SEZONACH V ROLI ASISTENTA U NAS ZACIT NOVOU PRACI, TAKE BYCH PRIDAL JEDNO JMENO TAVARES TO JE OPRAVDU KVALITA V POSLEDICH ZAPASECH.

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 13:56 |  
              0 0

              No je to zvláštní, že při střídání Marka řval kotel Karel, ale budiž. Nevím, jak to vypadalo přímo na stadionu, ale televize některé technické kousky Marka dávala do opakovaček a komentátoři se rozplývali...:-)

              • Re: Sparta - Slavia 1:4

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:18 |  
                0 0

                Huzgi, nechci drzkovat..:-)). Ja myslim ze tu kritiku neni treba brat tak absolutne.. Ja si myslim, ze kritika byla opravnena.. neslo o to, jestli KJ spatny kouc. Slo o to, ze jsme kritizovali některe jeho kroky, jsem presvedcenej, ze nase forma hodne souvisi s tim, ze od nich KJ upustil (Svento v utoku, Belaid na lavce, Gebre v zaloze, Suchy na pravym kraji, Krajcik na lavce.. ). Marek, Jarda i Hub zahrali vcera dobre, jsem taky za to rad. Na druhou stranu nelze nevidet, ze tahouni tymu jsou jini.. Brabec, Suchy, Krajcik, Svento, Belaid, Tavares, Necid...

                • Re: Sparta - Slavia 1:4

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:19 |  
                  0 0

                  no a vcera samozrejme i Smica..

  20. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Viking     před 16 lety 07.10.2008 12:29 |  
    0 0

    Masakr skupina, naprostá bomba. Už vidím, jak Ota prase skřípe zubama:-)))

  21. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Wommi     před 16 lety 07.10.2008 12:29 |  
    0 0

    derby je mozne opet videt na strankach ceske televize v iVysilani - najedete na ct2 a date fotbal.....
    sem na to koukal do dvou do rana:)

  22. Re: Sparta - Slavia 1:4

    Khadgar     před 16 lety 07.10.2008 13:59 |  
    0 0

    Právě jsem zkouknul první poločas záznamu, chtěl jsem si detailně prohlédnout ty fauly Kučery. Ten první (nezapískaný), na koleno Belaida, ten byl červený. Druhý, na koleno Jarolíma, ten byl kriminální. Těžko čekat že DK nějak zasáhne, když budu vycházet z událostí minulých, tak musí dojít aspoň ke zlomené čelisti, aby se něco vůbec řešilo. Člověku běhá mráz po zádech, když to vidí. Skoro se bojím, co uvidím příště. Hlavně je mi divný, jak to Jarolím mohl přežít bez újmy. Ten kluk určitě nemá normální kolena :) Chtělo by to na tohle nějaký precedens, podobně jako v Rakousku, kde byl hráč za kung-fu zákrok (s následky pro atakovaného) odsouzen u civilního soudu. Jasně že trestní oznámení na Kučeru (napadení? pokud to vůbec jde) by neuspělo, ale byl by to signál, že alespoň někdo to nebere na lehkou váhu. V kontrastu s tímhle se mi líbil včerejší souboj Hubáčka s Kiselem (myslím). Hodně tvrdý, ale čistý.

    Jinak jak jsem na to koukal znova, tentokrát v TV, tak si říkám, jestli je v lize někdo schopný ubránit naší pravou stranu, když hraje Matej. Snad prodlouží smlouvu...

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:13 |  
      0 0

      Zdravm Vás pane Khadgare,
      přesně tak jsem to myslel :)) Sokrates55

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        Khadgar     před 16 lety 07.10.2008 14:42 |  
        0 0

        Já jsem ten příspěvěk přehlédl...Ale to je jedno. Hlavní je, aby se konečně začlo něco dít. A proč by s tím neměla začít Slavia, když už jde tolik proti proudu, jak novináři s oblibou píšou.

        A Matej fakt musí zůstat. To jeho křepčení po děkovačce bylo super :)

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 14:21 |  
      0 0

      Presne tak, to byl horor, co predvadel Kucera.. A k Matejovi.. doufam ze vedeni mu uz pripravuje poradnou smlouvu, momentalne si bez nej nedokazu nasi sestavu predstavit...naprosto klicovej hrac.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        (host)     před 16 lety 08.10.2008 10:44 |  
        0 0

        Matejovi vedeni smlouvu nabidlo,otazkou je, jestli tady bude chtit po tolika letech jeste zustat. Jane

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Rhodri     před 16 lety 08.10.2008 11:06 |  
          0 0

          Jane, diky za informaci. Vim, ze toho mate hodne, ale bylo by vyborne, kdyby se vam s Matejem na toto tema povedlo udelat rozhovor. Predem diky.
          Rhodri

  23. Re: Sparta - Slavia 1:4

    zz     před 16 lety 07.10.2008 22:06 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    derby dopadlo podle očekávání, zasloužená výhra Slávie a zasloužený debakl Sparty. Spartu jsme předčili ve všem o parník, až na jednu věc, a tou jsou brutální zákroky některých hráčů Sparty. Naše výhra není o náhodě, je to výsledek vytvoření kvalitního týmu s konkurenceschopnou osou. Tým se budoval určitou dobu, je založen na třech pilířích, a to mladí odchovanci, levní, ale na české poměry kvalitní cizinci a zkušení hráči. Dnes inkasujeme dividendy. Byly to těžké časy, ale vyplatilo se to. Sparta šla jinou cestou, zbavovala se odchovanců jako Kleina, Pudila a dalších, žila v domnění, že si koupí každého hráče v Čechách, na kterého ukáže. Doba se změnila, kluby už prodávají své nejlepší hráče přímo do ciziny, požadují velké částky, které Sparta nemůže akceptovat díky chybějícím penězům z LM. Stejně tak doba, kdy Spartě pomáhali rozhodčí, už je minulostí. Pomůžou ji, ale už to není tak okaté. A jediné, co ji Spartě zbylo, je pomoc od svazových kamarádíčků, trenéra Rady. Protěžovaný klub tvrdě narazil, a fanoušci Sparty jsou v šoku. Byli zvyklí na dominanci Sparty, ignorování jiných klubů, jejich zesměšňování, a najednou se nedokáží smířit s tím, že je tomu konec. Jsou na tom podobně jako dítě, kterému někdo sebere jeho oblíbenou hračku. Nedokážou to vydýchat. Za ty roky protěžování Sparty přišla spravedlnost. Sparta už není železná, ale rezavá. O nekoncepčností svědčí i konec trenéra Lavičky a jeho nahrazení Jozefem Chovancem. To nepotřebuje dalšího komentáře. V zimě má nastat zemětřesení v kádru, šanci mají dostat odchovanci, mají přijít posily z Latinské Ameriky, otázka je, kde na ně Sparta sežene peníze a jakou kvalitu tito hráči budou mít. Jak je na tom Sparta špatně s penězi svědčí i to, že post stopera záplatuje hráči na hostování. Lavička měl zájem o sparťanského odchovance Kleina, ale Sparta nebyla schopna splnit požadavky Teplic. Proto přišel Kučera, kterého se rádi zbavili v Belgii, spíše by se uplatnil v jiném sportu než fotbale. Dost o Spartě, její problémy nás nemusí trápit.

    Mám velkou radost z návratu Vladimíra Šmicera do sestavy. Jsem rád, že došlo k rozumnému kompromisu mezi trenérem, vedením a samotným hráčem. Není důležité, aby Šmíca odehrál všechna utkání, stačí, když odehraje třeba polovinu utkání, ale v důležitých utkáních jako je derby, zápasy v Bolce, s Teplicemi, Brnem nebo zápasy ve skupině Uefy, potřebujeme jeho fotbalovou kvalitu a zkušenost. Navíc se dorozumí s Belaidem a Tavaresem, což je důležité. Má znamenitou kopací techniku, umí číst hru, anticipovat, být ve správných prostorech, dobře se zapojuje do kombinace, zbytečně neplýtvá silami. Spousta hráčů toho hodně naběhá, ale často zbytečně, u Šmíci je to pravý opak. Věřím, že na kancelář má ještě čas a byl bych rád, pokud mu to zdraví dovolí, aby pokračoval i v příští sezóně. Stejně tak Vaniak. To jsou hráči s obrovskou kvalitou.

    Pokud jde o samotný zápas, Spartu jsme předčili ve všem. Hráli jsme aktivně, Sparta první 30 minut si nedokázala ani přihrát. Byli jsme rychlejší, fotbalovější, naše přechodová fáze byla rychlá, přímočará, hra Sparty byla pomalá, komplikovaná, bez myšlenky. Měli jsme v zápase slabou pasáž mezi 30 a 45 minutou. Loni jsem tu psal, jak často padají góly po vstřelení branky nebo v závěrech poločasů. Po našem gólu jsme hned inkasovali. Většinou je lepší přerušit hru taktickým faulem, zakopnout míč, aby se tým znovu zkoncentroval. Tady nás podržel Vaniak, když chytil šanci Kisela. Zarazilo mě u inkasovaného gólu, že jsme měli převahu hráčů, našich hráčů bylo 6 a hráčů Sparty 3, přesto jsme inkasovali, protože naši hráči vůbec nepokrývali hráče soupeře, bránili jen prostor, nepřistoupil těsně k hráčům Sparty, a byl z toho gól. Na to si musíme dít pozor. Nedařily se nám standardky až na gól Tavarese, ale tam to bylo hlavně o fatální chybě obrany Sparty. Druhý poločas jsme kontrolovali hru, Spartu jsme do ničeho nepustili a zaslouženě vyhráli díky aktivní hře. Sparta byla opravdu slaboučká, hráčům chybí pohyb, vše je pomalé, statické, špatně pressují, dělají chyby v defenzivě. Pro hráče Sparty je velký problém vůbec přihrát přesně na pár metrů. V naší hře mi chyběly kromě kvalitního zahrávání standardek větší počet střel ze střední vzdálenosti. Byl to týmový výkon, nemá smysl vyzdvihovat jednotlivce, i když individuální výkony některých hráčů byly na vysoké úrovni. Ocenil bych disciplinovanost, třeba Řepka po faulu na Necida ho seřval, ale Necka ho ignoroval. Podobně jsme neopláceli po brutálních zákrocích některých hráčů Sparty. U Necida bylo vidět, jak dává pozor, aby nedostal žlutou kartu. Nedojížděl skluzy, aby netrefil hráče, hrál chytře. Věřím, že je schopný odehrát zbytek podzimu bez karty.

    Vyjádřil bych se k brutální hře Sparty. Tady měly následovat červené karty. Co se bude muset ještě stát, aby byl hráč vyloučený? to budeme čekat, až někdo skončí na invalidním vozíku? Rozhodčí příhoda by si neměl už na podzim zapískat, naprosto slabý výkon. Přehlížet takové zákroky jako od Kučery, Kisela a dalších, to je drzost. Hráči Lukášovi byl dokonce snížen trest, Kladrubský nebyl vůbec potrestaný, podobně Tomáš Došek po faulu na Hrdličku. Nebál bych se vyměnit šéfa disciplinární komise a přijmout nový disciplinární řád. Takovéto zákroky je třeba tvrdě trestat, a disciplinární komise by měla jednat z úřední povinnosti. Stejně tak rozhodčí, kteří tyto brutální zákroky přehlížejí. To je selhání svazu. Tady jde o zdraví hráčů, a pokud se to bude ignorovat, tak na to hráči doplatí.

    Pokud jde o srovnání Necida a Slepičky, ať si každý udělá obrázek sám. Holt pan Rada preferuje zkušenost. Jen nevím, jestli mu bude v Polsku něco platná. Slávia je v laufu, čeká nás atraktivní, ale hratelná skupina v poháru Uefa, máme dobré rozlosování zápasů, věřím, že porazíme doma Vilu, vyhrajeme v Žilině, neprohrajeme s Hamburgem, a na Ajaxu si to užijeme. Postup je reálný, věřím v minimálně 8 bodů. Soupeři by nám měly vyhovovat svým stylem hry, navíc se nám uzdraví další hráči. Budeme mít více variant, můžeme rozložit zátěž mezi poháry a ligu. Stejně tak v lize nás čekají těžší soupeři jako Boleslav, Brno, Teplice, ale to by nám mělo vyhovovat. Po podzimu můžeme mít solidní náskok jako loni, a na jaře si to zkušeně pohlídáme. Za důležité považuji prodloužit smlouvy s Krajčíkem, Brabcem a Šenkeříkem s Tavaresem. To jsou důležité hráči. Kdyby vyšlo prodloužení hostování Necida, byla by to paráda. Ale když to nevyjde, máme varianty, jak ho nahradit. třeba dvojice Šenkeřík, Šmicer. Šenkeřík toho hodně oběhá, napadá soupeře a tím vytvoří prostor pro Šmícu. To by mohlo fungovat. Těch alternativ máme více, včetně hry najednoho útočníka. za Necida musí přijít kvalitní náhrada, jinak bych počkal do léta a přivedl Vlčka. Průměrné hráče nepotřebujeme. V zimě bych žádné velké změny v kádru nedělal, dal bych šanci v přípravě mladým hráčům jako Vácha, Milan Černý, Koreš, Kindel, prodloužil smlouvy s některými hráči a možná zkusil oslovit Karla Pitáka, kterému mu končí v létě smlouva v Rakousku. Kádr je ustálený, nemá smysl do něho příliš zasahovat. bylo by to kontraproduktivní. Obávám se, aby nebyl velký zájem o naše opory, pokud se nám bude hodně dařit v poháru Uefa. To by mohla být daň úspěchu. Nemá smysl akceptovat každou zajímavou nabídku. Dokud nemáme adekvátní alternativu, tak hráče neprodávat. Výjimkou byl Necid, takovou nabídku nešlo odmítnout. Klub potřebuje tyto peníze na další rozvoj, ale u jiných hráčů musíme pamatovat na zachování kvality hry. Dokud nebude kvalitní náhrada, tak hráče nepouštět. Osa týmu má velký potenciál. Všichni víme, že i my máme své problémy jako jsou tréninkové podmínky, potřebujeme zapracovat na mládeži a vychovat si nové Necidy, Jandy, Suché, Dočkaly, Švece, provést určité koncepční změny. Věřím, že se nám to podaří uskutečnit a Slávia se bude nadále držet koncepce budování týmu na třech pilířích-odchovanci, cizinci a zkušení hráči. Vidíme, že je to úspěšná cesta, která nese ovoce. V tom jsme předběhli konkurenci. Vypadá to na další povedenou sezónu a udělejme vše proto, abychom využili nového modelu LM a postoupili příští rok do této soutěže. To by nás ekonomicky i sportovně posunulo opět o patro výše. Přeji hezký večer a klidnou noc.

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      dejva     před 16 lety 07.10.2008 22:59 |  
      0 0

      no a je to tady, uz jsem se skoro az bal:-) ze derby nechate bez komentare. zvlast prvni odstavec je zajimavej. jinak podle sestavy, se trosku nenaplnila vase tvrzeni, ze spolu nemuzou hrat MJ,TJ, aČJ.
      a propo konecne se mi podarilo ten zapas na mem slabem pripojeni stahnout, tak se jdu taky pokochat. zdravi dejva

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        zz     před 16 lety 08.10.2008 10:27 |  
        0 0

        Zdravím Davide,
        večer po derby jsem si vychutnával vítězství, nebyl čas na komentář. Pokud jde o TB, MJ a JC, tak Tijani se od 30 minuty vytratil, všiml si toho i pan Táborský, když jsem si večer pouštěl záznam zápasu. Zase byl vidět až v závěrečné fázi zápasu, kdy se podílel na třetí brance. Stejně tak počet kontaktů s míčem měl mnohem méně než normálně, ke střele ze střední vzdálenosti se nedostal. A hlavně jsem psal, že TB a MJ spolu hrát můžou, ale třetí OZ ve středu zálohy už není ideální volbou. Sparta nic nepředvedla, hrála staticky, dopřála nám hodně prostoru, ale proti Bolce nebo v pohárech by se to projevilo. Já preferuji nalevo Šventa a dva OZ Belaida s MJ nebo Volešákem. Stejně tak je možná varianta s Jandou na pravém kraji zálohy místo MJ nebo Volešáka. Tato varianta se může hodit proti týmům s rychlostními typy hráčů a s kvalitní ofenzivou. Práce Janda v defenzivě je důležitá, v tom je výjimečný, stejně tak při napadání. Je dobře, že máme více variant. Třeba proti Kladnu, které bude bránit v 9 lidech, nám nebude Janda platný. Potřebujeme hráče s kvalitní finální přihrávkou ze stran, dobrý pohyb hráčů a konstruktivnější typy hráčů než je Janda. Proto je možné proti takovýmto soupeřům zvolit sestavu s Šventem (Černým), Belaidem, MJ a Šmicerem (Toleskim) s Necidem v útoku. Prostě nelze použít stejnou taktiku a sestavu na každého soupeře. V tom máme výhodu, že máme na výběr.

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.10.2008 23:18 |  
      0 0

      Zdravím zz, hezky se to čte..:-)). doufám že pracuješ ve slavii...:-)). no a kdyby ti vyšlo těch 8 bodů ve skupině podobně jak předpověď výsledku v derby, to bych se teda taky nezlobil.. tak zas tak nemožný to neni, hlavně aby byli kluci zdraví, pak bude olidní šance se o ten potup poprat

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      Khadgar     před 16 lety 07.10.2008 23:35 |  
      0 0

      Když už jsi zmínil brutální hru, nedá mi to a ještě jednou se k tomu vrátím. Konkrétně k "Sudí pod lupou" v deníku Sport. Citace "Radek Příhoda sám žádnou zásadní chybu neudělal, ale měl k ruce špatné rádce..." (dále už je to jenom výčet chyb asistentů). Asi jsem byl na jiné Letné než pan redaktor...

      Na závěr pro pobavení, Tomáš Jun, vyjádření k derby: "Nemyslím si, že by ve předvedené hře byl až tak velký rozdíl." Já ty kluky sparťanský žeru :) A jsem strašně rád, že jsem slávista :-)

    • Re: Sparta - Slavia 1:4

      quelhar (admin)     před 16 lety 07.10.2008 23:35 |  
      0 0

      Zdravim.
      Jen bych pripomnel, ze bychom se nemeli vznaset prilis v oblacich. Media nas ted vsude vychvaluji, ale staci par nepovedenych zapasu a role se obrati. Zde je velmi dulezita role trenera Jarolima, ktery by mel nase hrace shodit z hrusky a dokazat, aby nikdo z nich nepodcenil treba uz pristi domaci zapas s Kladnem. K tomu by melo pomoci take zaplnene hlediste v Edenu.
      Co se tyce skladby tymu na pristi pulrok, tak souhlasim, neni treba delat vetsi zmeny, ale bylo by dobre, aby prisel jeste jeden utocnik jako nahrada za Necida (pokud zustane, tak samozrejme netreba ihned, ale vyhledove to stejne nutne bude, zvlast pokud nezustane Litteri). Neverim, ze budeme schopni udrzet Tavarese a Belaida, bohuzel si myslim, ze jeden z nich v zime odejde. Vzhledem k tomu, ze prodavat nepotrebujeme, tak by tomu pripadna castka mela odpovidat - tedy blizit se hranici 4M Eur.

      Loni po derby pomalu prisel ustup ze slavy. Jeste jsme porazili Plzen, ale pak jsme nasbirali 4 remizy v peti zapasech. Verim, ze i diky pusobeni v Edenu se tomu tentokrat dokazeme vyhnout a do konce podzimu ziskame vice bodu, verim, ze po podzimu budeme vest ligu se ziskem vetsim nez 35 bodu (lonsky zisk). V nejblizsich sesti ligovych zapasech hrajeme ctyrikrat doma, toho musime vyuzit a dolovat maximalni zisky, dokud jsme ve forme. Vsichni vime, ze se forma tymu pohybuje po sinusoidach a ze drive ci pozdeji prijde pokles formy a prestane se darit. Meli bychom ale udelat vse proto, at to prijde co nejpozdeji.

      Co se tyce Sparty, tak neverim, ze by pro nas letos mohla byt konkurenci. Atmosfera tam ted bude pripominat pusobeni trenera Hrebika, fanousci se obraceji proti vlastnimu klubu, novy trener Chovanec nese vinu na soucasnem stavu, proste neverim, ze v takove situaci bude Sparta schopna se rychle zvednout a nenechat si nas uteci vice nez o soucasnych pet bodu.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 00:16 |  
        0 0

        Tak tak. Spartu bych úplně neodepisoval, může se překvapivě zvednout. Ale nesmíme v té euforii zapomenout, že Boleslav na nás ztrácí jen 2 body a nedaleko je i Liberec, který má za sebou všechny těžší zápasy (Sparta, nás, Brno, Ostrava).

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 09:21 |  
          0 0

          Přeji Vám dobré ráno,
          děkuji panu (zz) za rozbor, pokud to tak znovu všechno pročítám, jsme v mnoha věcech ve shodě. Jinak jen malou poznámku k tomu dalšímu. Právě proto, že máme toho nepříjemného trenéra K.J., který po včerejším trošku volnějším dnu už dnes zase bude chlapy honit na tréninku a už zase bude s něčím nespokojenej doufám, že euforie nám nehrozí -- píšu doufám. Co hrozí a viz návrat soudruha Chovance tomu jednoznačně napovídá, hrozí nám návrat starých zvyků a pořádků. Po likvidačních zákrocích hráčů Kučery a Vacka se slehla zem, Macela je hluchý a Karolyi je slepý. Nikdo nic neviděl, podporučík Rada je v pohodě a to je to, co mě burcuje a nevidím to jako dobré znamení. Pro Spartu je to koncepčněš cesta do pekel a jak napsal p.Mádl v dnešním Sportu je to "Návrat starých časů"? To je opravdu na pováženou, protože jak znám tyhle kamarádíčky (Košťál, Chovanec, Poborský, Pelta, Mokrý, Rada, a další bratři z mokré čtvrti), to nevěstí nic dobrého. Bacha na to, jen aby to nebylo jak v 68 s rusákama. Nějak mám divné svrbění. Můžu možná plašit zbytečně, ale nějak to tu začíná smrdět rudě. Sokrates55

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 09:35 |  
            0 0

            Tato obava je, Sokrate, asi na místě. Nevidím úplně do pravého mechanismu Sparty, ale z vnějšího pohledu mám pocit, že éra pana Křetínského je pokusem mít úspěšnou Spartu bez zákulisních kšeftů a faulů. Ukazuje se, že touto cestou Sparta jít neumí, je v tom moc perné práce a pak by si musela do vedení vytáhnout ty pravé lidi. S největší pravděpodobností se pokusí na černou a špinavou éru 90.let nějak navázat. Otázka je, zda to ještě v současné době a při konstelaci evropských soutěží lze?

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 10:15 |  
              0 0

              Přesně tak, sparta si zvykla na výsadní postavení a na rozhazování peněz, ale normálně se takhle chovat a hospodařit nelze, ve sportu není nikdy nic jisté, tedy pokud to není pořešeno předem... obávám se taky toho, že místo aby sparta dokončila přeměnu v normální klub, bude se chtít vrátit ke starým pořádkům..

              No raděj se soustředme na nás, věřím, že nás nepotká až takový útlum jako loni v poslední třetině podzimu, čekají nás skvělé zápasy, v týmu je dost osobností, který ho táhnou.. loni vypadl standa vlček a vláda šmicer a při absenci jandy a šventa už to začlo trochu skřípat.. věřím, že když zůstanou hráči zdraví, větší krizi bychom měli odolat

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Stroninhu     před 16 lety 08.10.2008 13:36 |  
              0 0

              No v podstatě souhlasím se vším a doufám, že na Kladno bude vyprodáno, nic menšího si náš klub nezaslouží. Je to super termín, tak se lidi zvedněte a pojďte....vyhrajeme...

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          zz     před 16 lety 08.10.2008 10:37 |  
          0 0

          Zdravím Huzgi,
          Liberec ztrácí body se slabými soupeři. Navíc mu schází kvalitní střední záložníci, duo Dort, Bílek je slaboučké, kraje obrany taky nejsou žádná sláva. Liberce bych se nebál. A Bolka jede do Teplic, pak hraje s námi, takže ze dvou bodů bude ztráta 8 bodů.

      • Re: Sparta - Slavia 1:4

        zz     před 16 lety 08.10.2008 10:34 |  
        0 0

        Zdravím Quelhare,
        jenom dovětek k Tvému srovnání s loňským podzimem. Ke konci podzimu jsme měli velkou marodku, letos je osa týmu zdravá, proto věřím, že už nás letos těžko někdo porazí. To by se museli zranit Brabec, Tavares, Belaid, Necid. Tomu nevěřím, uzdravili se další hráči, Šiklič by se mohl brzy vrátit, to samé Goce, uvidíme Ferryho, Šmicer i Šenky jsou zpátky. I rozlosování, kdy hrajeme proti silnějším týmům jako Bolka, Brno, Teplice, nám může vyhovovat. Myslím, že překonáme loňský počet bodů z podzimu a vytvoříme si solidní náskok do jara.

        • Re: Sparta - Slavia 1:4

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 10:42 |  
          0 0

          no zz, nepamatuju te takhle optimistickyho...vzpominam na prispevky z kraje sezony... je ale fakt, ze od ty doby se zmenilo mnoho, zacal hrat Necka, Svento se vratil na svy misto, Belaid, Krajcik, Suchy.. vsechno si pekne sedlo.. ja jsem moc zvedav na ty poharovy zapasy, kde se ukaze, jak na tom doopravdy jsme, co se tym za posledni rok naucil..

          • Re: Sparta - Slavia 1:4

            zz     před 16 lety 08.10.2008 10:49 |  
            0 0

            Zdravím Martyni,
            když hrají hráči na svých postech, uzdravil se Šmicer, Necka dostal pořádnou šanci stejně tak Tijani, tak osa týmu má velkou kvalitu. Proto ten optimismus. Titul si můžeme prohrát jen my sami, máme to ve svých rukou. Věřím, že letos bude přestupová politika rozumná, nedojde k velkým změnám v kádru a na jaře si dojdeme v klidu pro titul. Otázka zní, v jakém to bude kole. Můj tip-26 kolo.

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 11:00 |  
              0 0

              Kazdopadne momentalne je radost se na to koukat, takovyhle fotbal jsme nehrali ani loni na podzim, pokud si dobre pomatuju. A v poharech to taky herne nebylo az tak super, byla tam euforie z postupu do LM, ale taky spousta chyb, cekam, ze herne bychom se meli letos zlepsit a ukazat vetsi konurenceschopnost v evrope. Je videt, ze v tymu je velky potencial, tedka se Kj proste dari ho z tymu dostat. Treba Tijani ukazuje, ze je v nem mnohem vic, nez jsem si myslel, stale ma trochu nevyrovnany vykony, ale od tech alibistickych prihravek ala David Jarolim se hodne posunul, hraje odvazne, dava dlouhy prihravky, brani..

              • Re: Sparta - Slavia 1:4

                Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 11:05 |  
                0 0

                Martyni, David Jarolím má alibistické přihrávky pouze v repre, protože tam má hodně obtížnou a složitou pozici, kdy prakticky jenom zaskakuje a není hra stavěná na tom, co umí. V Hamburku je to úplně jiný hráč a ne nadarmo, je několik let nejlépe známkovaný hráč bundesligy. Takové známky neměl ani Rosický. Nevím, jestli se ti vybaví český fotbalista, který si v bundeslize vytvořil takové jméno a v tak dlouhém časovém horizontu.

                • Re: Sparta - Slavia 1:4

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 11:13 |  
                  0 0

                  Huzgi, to nemel byt nejaky dalsi utok na rodinu Jarolimu:-)). Nepochybne je obdivohodny, jak se David v Hamburku prosadil, ja mu fandim. Moc jeho zapasu v nemecke lize jsem nevidel.. ale pridje mi, ze je to trochu typ, ktery hraje vic na jistotu, nez ze by tvoril hru, zas ale neztraci balony, je silny v soubojich.. v repre se mu nepochybne hraje spatne, nema duveru treneru.

                  • Re: Sparta - Slavia 1:4

                    Khadgar     před 16 lety 08.10.2008 11:27 |  
                    0 0

                    David Jarolím vedle sebe potřebuje kreativního záložníka. Proto mu to tak šlo když byl v Hamburku van der Vaart. Být zdravý a ve formě Rosický, tak reprezentační střed zálohy D. Jarolím - Rosický by byl výborný. Ale je to utopie, napřed by musel být Rosický zdravý a pak by jsme taky museli mít normálního repre trenéra...

                  • Re: Sparta - Slavia 1:4

                    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 13:00 |  
                    0 0

                    Martyni, vůbec to tak (jako útok na rodinu...) neberu. Myslím, že jsme si tady pozice vyjasnili a jde nám o společnou věc.

                    • Re: Sparta - Slavia 1:4

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 13:27 |  
                      0 0

                      ja vim, myslel jsem to v nadsazce..

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              quelhar (admin)     před 16 lety 08.10.2008 11:01 |  
              0 0

              Mno, vzhledem k nasim jarnim vypadkum bych tak optimisticky nebyl, bude mi bohate stacit, kdyz posledni zapas s Libercem bude jistou oslavou titulu a vyprodany Eden si opet uzije oslavy.

              Jinak jeste ke vzkazu adresovanemu mne - taky verim, ze se nam vyhnou zraneni a i kdyby nejake dalsi prislo, tak mam pocit, ze mame letos sirsi kadr, ktery zvladne i pripadny vypadek nektereho z hracu. Za opravdu nepostradatelne povazuju Brabce a Tavarese, pricemz proti slabsim souperum (Kladno, Budejovice, Zizkov, Pribram) bychom meli uspet i bez nich.

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 11:02 |  
              0 0

              Sdílím s tebou zz tvůj optimismus. Nákupy na podzim vidím podmíněné dvěma faktory. Vedení by mělo jasně analyzovat signály o koho je zájem a kdo odejde. A potom jaký případný náskok budeme mít. Bude-li už po podzimu hodně nadějné naše vítězství v lize, bylo by dobré doplnit tým na případný úspěch v kvalifikaci o LM. Ať to bude třeba nebo ne, pokusil bych se o Morávka a všichni víme, že ho KJ chce. Určitě bude třeba útočník za Necku. Možná Pekhart, z 2. anglické ligy (i když je to kvalitní soutěž) se bude jen těžko soukat výše a nebude tam tolik na očích, jak by byl takové dva roky ve Slávii a v evropských pohárech. Na pravou zálohu Pitáka nebo Dočkala, případně Rajtorala (jak to s ním dopadne uvidíme, znám se s jeho tátou, tak trochu jsem ho už lanařil :-), ale současná situace nic moc). A asi stopera s delším výhledem do budoucna, protože Marka už moc dlouho neudržíme. Tady zvážit, zda má cenu usilovat o Rajnocha, který už moc a moc touží po cizině, nebo spíš najít nějakého hodně perspektivního mladého. A taky bychom se měli chystat na případný konec kariéry Martina Vaniaka.

              • Re: Sparta - Slavia 1:4

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 14:25 |  
                0 0

                Tyhle posily bych si teda taky nechal líbit, nakolik je to realny, to je otazka.. asi kdybychom prodali Belaida, pak Moravek, kdybychom prodali Tavarese nebo Suchyho, pak Rajnoch.. Rajtoral, Pitak, Dockal, Pekhart.. nedokazu odhadnout jejich cenu a co se kolem nich bude dit v zime

              • Re: Sparta - Slavia 1:4

                dejva     před 16 lety 08.10.2008 14:40 |  
                0 0

                huzgi zdravim.
                RBS ma perfektne udelany web, kde se da rychle zjistit to, ze Karel tam uz dva roky nehraje. Ja ho trosku znam je to super clovek, ale je otazka jestli by na slavii v tuto chvili jeste mel.Myslim ale, ze s nim vedeni a KJ stejne nepocitaji. proc by tak prahli po prichodu Grajcara?

                Dockala Libe asi jen tak nepusti,Moravka take nemaji v umyslu poustet jinam nez za hranice. Co se tyce Rajnocha(na stopera) to zalezi na odchodu Marka, v zaloze je Martin, popripade tam muze zaskocit Hub kdyz by byl zdravotne v poradku Ferry, ci Siklic stejne by zahrival lavicku, popr. nekdo z B.

                Osobne se nebojim ze by treba Senky dal prednost Olomouci jak pise ZZ.Spis mam strach o Mateje, protoze on uz by si to zahranici tak nejak stejne zaslouzil.
                S Vanousem jsem na to sam zvedavej, jestli se vydame cestou Bayernu M. a dame sanci mladi a nezkusenosti.V Bavorsku se jim to zatim moc nedari , ikdyz tam bych rek, ze je to tim ze mistniho obra muze trenovat jen Hitzfeld a nikdo jiny nemam sanci.Bavorsko je hodne konzervativni zeme a to plati i ve fotbale.

                Osobne si myslim ze Literri zustane stejne jako TJ a jeste mu privedem kamarada. Pan Dolezal mluvil o tom ze maji s Interem velice dobre vztahy. jinak ono jak rikal ZZ ze bohemka ma taky hrace z Interu, to je sice hezky ale preci jen z tech 40 hracu co tam maj v juniorskem tymu, nam nesoupnou nejakou 0, co muzou nabidnout nejaky Bohemce. zdravi dejva

                • Re: Sparta - Slavia 1:4

                  slaviator     před 16 lety 08.10.2008 17:12 |  
                  0 0

                  Zdravím... Kde Piták teda hraje, když ne v RBS? To bude jak s Fořtem spíše, kterej taky na soupisce Tolouse není, přitom tam má smlouvu... Jen je dlouhodobě zraněnej.. :(

                  • Re: Sparta - Slavia 1:4

                    dejva     před 16 lety 08.10.2008 17:53 |  
                    0 0

                    je na soupisce, trenuje s tymem, ale ma v zaloze velkou kounkurenci pres kterou se proste uz dlouho nemuze prosadit.

                • Re: Sparta - Slavia 1:4

                  Khadgar     před 16 lety 08.10.2008 17:24 |  
                  0 0

                  dyť je normálně na soupisce...

                  • Re: Sparta - Slavia 1:4

                    quelhar (admin)     před 16 lety 08.10.2008 17:46 |  
                    0 0

                    Myslim, ze dejva to myslel tak, ze je na soupisce, ale nehraje zapasy...

                    • Re: Sparta - Slavia 1:4

                      slaviator     před 16 lety 08.10.2008 17:54 |  
                      0 0

                      V tom případě ano... Ale to stačí si číst i pravidelně kdo z legionářů hrál a kdo ne, Piták už občas uplně vymizí z těch jmen... :(

                      • Re: Sparta - Slavia 1:4

                        zz     před 16 lety 08.10.2008 18:44 |  
                        0 0

                        Piták je zraněný, zase tu nešiřte zprávy o tom, jak je z formy. Piták má pořád velký potenciál, je to pan hráč, pouze doplatil na defenzivní systém trenéra Trapattoniho. Vždycky chce míč, neschovává se, nehraje alibisticky, a hlavně dokáže něco vymyslet, je gólový, nechybí mu rychlost. Bral bych ho hned.

                        • Re: Sparta - Slavia 1:4

                          dejva     před 16 lety 08.10.2008 19:34 |  
                          0 0

                          tak nevim jestli zrovna doplatil na styl trenera trapatoniho(ktery nini uz RBS netrenuje). proste nenastupoval ani proti slabsim souperum, jestli je ted zranenej, to netusim ale to nic neresi na tom, ze uz vic jak sezonu neodehral utkani a tudiz nevim jak muzes tvrdit je je porad spickovej hrac. navic jak se rika do stejny reky nevstoupis, nikde neni psano ze hraci jako pitak a vlcek, kdyz by se nahodou vratili, by byli stejne platni jako kdyz ze slavie odchazeli. tech pripadu hracu, kteri se vratili do materskych klubu kde byli za hvezdy a jejich navrat skoncil fiaskem je dost a dost.zdravi dejva

                          • Re: Sparta - Slavia 1:4

                            zz     před 16 lety 08.10.2008 20:18 |  
                            0 0

                            Za Trapatoniho hrál Piták v první sezóně pravidelně, dával gól v předkole LM Valencii, trenér ho chválil. V druhé sezóně pod Trapatonim už nehrál pravidelně, ale hrál. V létě odešel Trapatoni, Piták se zranil a pak se mu zranění obnovilo, takže nehraje. Kvalita Pitáka je někde jinde než většiny hráčů ligy. Podobně se pochybovalo o Svěrkošovi, když se vracel, Heinzovi, když se vracel do Ostravy. I Šmicer ukázal svoji velkou kvalitu. To, že se hráč neprosadí v zahraničí, může mít více příčin. Přesto tvrdím, že Piták je fotbalově někde jinde než většina hráčů ligy a byl by pro nás velkou posilou, pokud bude zdravý. Stejně tak věřím Heinzovi v Brně, a pokud by se vrátil Vlček, i jemu. Pitáka jsem viděl párkrát hrát za Salzburg a byl to starý dobrý Karel. Koloušek se neprosadil v Itálii a v Liberci převyšoval všechny hráče z ligy o parník. Prostě Pitákovi věřím, o jeho fotbalových kvalitách nelze pochybovat. Má fotbalové myšlení, je to přirozený talent. Věkově není starý, našel by uplatnění u nás. Fotbal se nedá zapomenout, jak řekl Heinz. Svěrkoš nehrál rok a půl pravidelně zápasy, jen paběrkoval, přesto strčil ligové útočníky do kapsy. O Pitákovi nepochybuji. Fotbalovost nelze ztratit, tu musí hráč mít.

                            • Re: Sparta - Slavia 1:4

                              dejva     před 16 lety 08.10.2008 21:10 |  
                              0 0

                              ja s tebou souhlasim, ale z miho laickyho pohledu. loni kdyz jsem pracoval v passau jsme chytali ORF a o vikendu jsme se koukali na rakouskou bundesligu(nemecka se na neplacenejch kanalech nevysila,skoda) uroven tamni ligy je s tou ceskou nesrovnatelna. ze dvou duvodu. co se tyce stadionu ci navstev, bude cesku hodne dlouho trvat nez se dostaneme na rakouskou uroven. co se tyce hry tak je to presne naopak.podle toho bych si spis myslel ze by mel K.P. vynikat, stejne jako vynikal Kolousek v zapasech ve kterych nastoupil. i kdyz jeho pritomnost na hristi pocitovali spoluhraci spis pri standartkach. Karel je jinym typem hrace a mel by proto v OBL excelovat, coz se nedeje a za vetsi hvezdu plati v RBS spis Jezek. Osobne si myslim, ze kdyz by Pitacek zustal ve slavii mozna by si nevydelal tolik jako rakousku, ale po sportovni strance by na tom byl lip a tezko rict esli se daji ty tri "vlastne ztraceny"roky dohnat.dejva

            • Re: Sparta - Slavia 1:4

              PetCC     před 16 lety 08.10.2008 13:36 |  
              0 0

              Titul ve 26. kole :-)
              Pokud jde o podobný statistický věci, tak pro mě je ligová sezóna úspěšná, pokud získáme alespoň 60 bodů a dáme 60 gólů. Ale letos je to rozjetý tak kvalitně, že mě napadá, co takhle 100 gólů za sezónu!

  24. Bono Wilfried

    slaviator     před 16 lety 08.10.2008 17:10 |  
    0 0

    Tak jsme prej podepsali Bona... Smlouvu o smlouvě budoucí... Nevím, je nadějnej, ale zda by dokázal nahradit Necku?:)

    • Re: Bono Wilfried

      Khadgar     před 16 lety 08.10.2008 17:25 |  
      0 0

      Polož si jinou otázku. Ta zní: Je možné v českých poměrech Necku nahradit?

      • Re: Bono Wilfried

        slaviator     před 16 lety 08.10.2008 17:52 |  
        0 0

        To je právě ono... Na druhou stranu, goly by se nahradit daly. Šanci by dostal Goce, už se aklimatizoval, věřím tomu, že by se chytil. Šanci by mohl dostat Litteri, v zápase s Olomoucí překvapil, třeba by předvedl podobné výkony i dále... Ale v otázce bojovnosti, nasazení bude Necku nahradit těžší... A když se oboje zkombinuje, prakticky nemožné :(

      • Re: Bono Wilfried

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.10.2008 18:26 |  
        0 0

        No odpoved je jasna, nelze. Necka je individualita, nikdo takovy tu neni a nebyl.. stejne tak neslo nahradit standu vlcka.. proste budeme muset hrat bez nej jinak..

    • Re: Bono Wilfried

      Ravik     před 16 lety 08.10.2008 17:45 |  
      0 0

      kde jsi to vzal?

    • Re: Bono Wilfried

      quelhar (admin)     před 16 lety 08.10.2008 17:45 |  
      0 0

      To jsem cetl pouze v diskuzi na idnesu. Mas lepsi zdroj?

      • Re: Bono Wilfried

        slaviator     před 16 lety 08.10.2008 17:53 |  
        0 0

        Nene, já jsem to tam taky četl. Proto jsem napsal záměrně "prej", kdyby to bylo z důvěryhodnějšího zdroje, napíšu to trochu jinak:) Zajímalo by mě, zda o tom někdo neví víc.. :)

        • Re: Bono Wilfried

          quelhar (admin)     před 16 lety 08.10.2008 18:21 |  
          0 0

          Myslim, ze se tomu neda moc verit. Kdyby se tak stalo, tak se tim urcite pochlubime na oficialnim webu a kdyby to bylo tajne, tak to asi tezko proskoci do diskuze na idnesu.

          • Re: Bono Wilfried

            slaviator     před 16 lety 08.10.2008 20:17 |  
            0 0

            Tak... Ono dost lidí má třebas známé ve Slavii, kteří se někomu třebas mohou zmínit a pak oni někomu... A to samé ve Spartě... Takže prosáknout se to dá. Otázkou je, zda je to či není pravda. Ale jak píše voki, logiku by to mělo... Necháme se překvapit:)

    • Re: Bono Wilfried

      zz     před 16 lety 08.10.2008 19:02 |  
      0 0

      Lukáši, nedisponuji informací o příchodu Bonyho. Ale polož si otázku, Bonymu končí za půl roku smlouva, jiný klub může podle pravidel FIFA začít vyjednávat s hráčem, který má smlouvu jinde. Sparta má špatně nastavený systém smluv pro mladé hráče. Tedy příchod Bonyho nemusí být nesmysl. Přišel by za tabulkovné, ušetřili bychom. Otázka zní, dokázal by nahradit Necku. Okamžitě ne. Potenciál má velký, limitují ho častá zranění, není tolik gólový, nepracuje tolik pro tým v defenzivě jako Necka. Na druhou stranu je mladý, má výbornou kopací techniku, je silný na míči, dobrý do kombinace, dobrý hlavičkář, přidat musí v osobních soubojích, má dobrou střelu, je obounohý. Je na tom dobře rychlostně. Vzhledem k tomu, že by přišel téměř zadarmo a vzhledem k jeho somatotypu a výkonnostnímu růstu do budoucna, bych jeho angažování přivítal. Nemusí to být jen fáma. Má to logiku. Podobně jsme získali Gulajeva ze Sparty. Nicméně, pokud v zimě odejde Necka, budeme muset přivést gólového útočníka, stůj co stůj. Příchod Vlčka je reálný až v létě, a to pod podmínkou, že Anderlecht nevyhraje ligu. Belgický mistr jde přímo do LM, což by znamenalo uplatnění opce na Vlčka.

      • Re: Bono Wilfried

        slaviator     před 16 lety 08.10.2008 20:15 |  
        0 0

        Na tom, co píšeš, něco je... Já právě nevěděl, za jak dlouho mu smlouva končí... Každopádně proč nezkusit třebas i tři útočníky, kteří by přišli de facto zadarmo, a pak ej případně jako Bonyho dát do B týmu a další poslat na hostování... Pokud by přišli k nám jen za tabulkové, netratili bychom na tom. Ale nejlepší by bylo, kdyby Necka zůstal i na jaře:)))

        • Re: Bono Wilfried

          zz     před 16 lety 08.10.2008 20:26 |  
          0 0

          Nevěřím, že Necid zůstane. Má přijít nový trenér, patrně Ital Mancini, který chce dávat šanci mladým hráčům. Ruská liga se hraje jiným systémem než česká, takže pro Necida je důležité absolvovat přípravu před začátkem nového ročníku ligy a aklimatizovat se. Ztráta půl roku by ho mohla limitovat, pod novým trenérem se vykrystalizuje sestava, takže pro Necku by pak bylo těžké dostat se do sestavy. Proto spíše počítám s variantou odchodu hráče do CSKA. Rusové budou potřebovat Necku na celou sezónu, CSKA se letos nedaří a příští sezóna musí dopadnout úspěšně.

          • Re: Bono Wilfried

            slaviator     před 16 lety 08.10.2008 20:58 |  
            0 0

            A co třeba mladíky z Hradce Dvořáka s Pilařem? Sice Pilař je nyní zraněnej a Jukl tvrdí, že pod dvacet by je nepustil, oba mají dlouhodobé smlouvy... Ale krom toho, že Dvořák na můj vkus až moc poléhává na trávníku zatím, to nejsou špatní hráči. A z Hradce máme s hráčema dobré zkušenosti, viz Tebou zmiňovaný Piták či jeho "dvojče" Skácel