Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

K. Jarolím: Musíme poctivě makat

Fotbalovou Slavii čeká za dva dny velice důležité utkání - derby s pražskou Spartou na Letné. Slávisté budou chtít uspět, zvlášť v současné situaci, kdy situace obou týmů je odlišná. Trenér Karel Jarolím v úspěch věří, zvlášť v době, kdy jsme v dobrém psychickém rozpoložení.

"Derby je velký zápas, který je hodně specifický a jestliže jdeme do zápasu z prvního místa, za což jsme rádi, tak v takovémto zápase nemusí toto postavení nic znamenat. Každopádně bychom chtěli navázat na poslední výkony, které jsme odehráli v lize či postoupili v poháru a prezentovali se dobrým fotbalem a uspokojili tím slávistickou obec," řekl na úvod tiskové konference trenér Karel Jarolím.

Slávistům se v poslední době daří, naopak na sparťanské straně je to horší, poslední dva zápasy nezvládli, takže nejsou v dobrém psychickém rozpoložení. Výhoda může být na slávistické straně. "Věřím tomu, nás neopravňuje nic k tomu, že by byla špatná psychika. Ale musí to být podloženo dobrou prací v zápase, derby je natolik specifické, že se to pak může všechno obrátit," dodal trenér.

Spartu však nesmíme podceňovat, nebezpečí z jejich strany tu je. "Z posledních zápasů jsme se snažili něco vypozorovat, každopádně si musíme dát pozor na jejich útočníky a na středové hráče, kteří se dokáží dostat do zakončení a pak také na standardní situace, mají kvalitní hlavičkáře. O slabinách bych ale nerad hovořil," povídal Járolím.

Na tiskovce se novináři vrátili i pohárům a k faktu, že Slavia jako jediná postoupila do dalších bojů. "Pro český fotbal ale není dobré, že jsme postoupili pouze my. A v jakém je psychickém rozpoložení Sparta? To se musíte zeptat na Sparty. Nechci se pouštět do filozofování. Třeba že se jim několik zápasů nepodařilo, tak budou mít motivaci to zlomit," zamyslel se slávistický lodivod.

Trenérovi bude v zápase kromě dlouhodobých marodů určitě Litteri, pravděpodobně nebude k dispozici ani Toleski. Otazník visí nad Šventem, u kterého se však stav zlepšil.

V posledním derby na Letné jsme vyhráli 2:0, podobný výsledek by bylo skvělé zopakovat. "Každý zápas je však jiný, tehdy jsme se dostali rychle do vedení, což nalomilo psychiku některých hráčů. Recept do pondělního derby si musíme vzít z našich posledních zápasů a z posledních zápasů Sparty, podle toho se pokusíme připravit," uzavřel Jarolím.

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

    zz     před 16 lety 04.10.2008 14:51 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý den,
    čeká nás derby, kde můžeme Spartu dostat na kolena. Proč se nám daří a Spartě ne? Odpověď je jednoduchá, je to o typologicky dobře složeném týmu. Osu Slávie tvoří mladíci z vlastních řad jako Suchý, Necid, loni Janda, Švec-tedy silné ročníky 87-89, produkt pana Říčky a jeho spolupracovníků. Druhým pilířem jsou cizinci, které přivedl Karel Jarolím nebo jim dal šanci jako Tavares, Belaid, Krajčík, Švento a třetím pilířem jsou zkušení hráči, kteří byli pro někoho odepsaní, ale ve Slávii dostali šanci jako Brabec a Vaniak. To je základ úspěchu, bez dobře složeného týmu je metoda biče k ničemu, stačí se podívat na pana Levého v Plzni, rozprodali mu kádr a neměl nárok. Sparta má nesmyslnou přestupovou politiku, nedává šanci svým kvalitním odchovancům, každý rok přivede několik typologicky nevhodných hráčů, kteří nahradí jiné hráče. Můžeme se podívat na letošní sezónu, Sparta se zbavila levého beka Limberského a místo něho přivedla nefotbalistu Hada, podobně šikovného Petržely na úkor sice rychlého, ale s míčem si nerozumějícího Kušníra. Podobně nechala odejít Horvátha, mozek týmu. K tomu přidejme nesmyslné příchody hráčů jako Pečnik, neustálé preferování hráčů jako Došek, Matušovič na úkor mladých hráčů. Spartu trápí post druhého stopera, místo nákupu kvalitního hráče typu Rajnocha na tento post, tak tuto situaci řeší hostováním hráčů. Jednoduše řečeno, Sparta má špatně typologicky složené mužstvo, špatnou přestupovou politiku, posiluje na postech, kde nepotřebuje, neposiluje na postech, kde je třeba, přivádí horší hráče na úkor lepších hráčů, navíc ji to stojí velké peníze a prodělává na tom. Plzeň nakoupila od Sparty asi 5 hráčů a stačilo ji na to 15 mega. Za Horvátha dostala Sparta 2 mega. A stačí se podívat, za kolik Sparta uvedené hráče nakoupila. Podobně Kušnír, dát za tohoto hráče 13 mega, je naprostý nesmysl. Stejně jako dát za Černého 12 mega Poborskému, když jsme měli Dočkala zadarmo. Kdybych měl trenéru Lavičkovi před sezónou poradit, přivedl bych stopera, nechal v kádru Petrželu, Limberského, Horvátha, dal šanci mladým hráčům jako Kúdela, Jeslínek, Zeman, Bony a přivedl jednoho gólového útočníka. Zbavil bych se hráčů jako Došek, Matušovič. Sparta má teď v dorostu velkou kvalitu srovnatelnou s našimi ročníky 87-89, ale má špatně nastavený systém smluv s mladými hráči, kteří ji utíkají a nedává mladým hráčům šanci. Spartě chybí na krajích rychlost, hra je pomalá a těžkopádná. Měla by se zbavit Jozefa Chovance a přivést kvalitního sportovního ředitele s koncepcí. Jinak ji čekají hodně těžké časy. Ani my nesmíme usnout na vavřínech, jsme v laufu, daří se nám, ale je třeba si uvědomit, že osa týmu tu bude dva roky a my musíme mít připravenu alternativu za tyto hráče. V dorostu nemáme takovou kvalitu jako v ročnících 87-89, noví Necidové, Jandové, Suchý a další nejsou na obzoru a příchody hráčů jako Tavares, Belaid se nepodaří každý rok. V zimě odejde Necid, Krajčík neprodloužil zatím smlouvu, v létě končí smlouvy Brabcovi, Tavaresovi, byť je tam opce a za další rok Suchému, Jandovi, Šventovi, zájem bude o Belaida, pokud bude pokračovat v podobných výkonech. Prostě čeká nás hodně práce a musíme už dnes myslet na dobu, kdy osa týmu skončí. I redaktoři Sportu si všimli, že tréninkové podmínky pro mládež nejsou ideální, stejně tak faktu, že už nemáme takovou kvalitu jako v ročnících 87-89. Věřím, že po skončení podzimní části se přijmou střednědobá i dlouhodobá koncepce rozvoje klubu. Sparta získávala jeden titul za druhým, hrála pravidelně LM, ale s výjimkou mládeže a tréninkového centra svoji nekoncepčností prohospodařila vydělané peníze a její dominance je minulostí. Stejně tak finanční stabilita klubu.

    Pokud jde o derby musíme zvolit sestavu, která dokáže využít slabin soupeře. Podobně jako ve Vasluii se ukázalo jako správné nasazení Volešáka a Jandy. Volešák neodehrál v poli lepší zápas než Marek Jarolím, ale to jsem neočekával. Jeho přínos byl v zahrávání standardek, a jedna z nich nám pomohla k postupu. Proto byl na hřišti. Podobně Janda, všichni víme, že ve hře dopředu je to zatím hodně špatné, ale kvůli tomu jsem ho nechtěl do sestavy. Po svém vystřídání byl hodně platný v defenzivě, pokud by byl na hřišti od začátku zápasu, pomohl by eliminovat agresivní hru soupeře dobrým pressingem spolu s Necidem a Šenkeříkem. Nebylo to nic proti Černému, Litterimu, ale nelze srovnávat zápas s Olomoucí se zápasem na hřišti rumunského soupeře. Nelze automaticky vycházet z toho, že když to fungovalo proto Olomouci, tak to bude fungovat i proti jinému soupeři. Každý soupeř je jiný, a tomu musí odpovídat i sestava, typologie hráčů. Podobně hodně kritizovaný Latka, v odvetě soupeř výborně zahrával standardky, čekal jsem podobný způsob hry i v Praze, proto jsme trval na jeho zařazení do sestavy. To, že Vaslui v Praze hrála jiný fotbal, to nemohl nikdo očekávat. Na to se dalo reagovat střídáním hráčů. Stejně tak jsem očekával, že Vaslui vysune u nás pressing a Latka by se mohl hodit na překonání této pressingové pasti. Ale to už je nepodstatné, postoupili jsme a to ne nejdůležitější. Hra nebyla dobrá, ale postup je zasloužený. Je to dobré nejen z ekonomického, ale i sportovního hlediska. Hráčům tato konfrontace s kvalitními týmy pomůže a příští rok v předkole LM můžeme inkasovat dividendy. Martyni se podivoval nad faktem, proč hrajeme na hřištích soupeřů tak špatně. je to kombinace několika faktorů, od zvolené sestavy, přes kvalitu soupeře, úzký okruh hráčů konkurenceschopných na mezinárodní scéně, stačí, aby vypadl jeden až dva hráči z této osy a je to znát, roli hraje i psychika, ustrašený způsob hry z naší strany. prostě na mezinárodní scéně mají hráči na všechno mnohem méně času, prostoru než v lize. Je to velký rozdíl. Tento fakt bychom měli brát v potaz při naší přestupové politice. Pokud jde o sestavu na derby, slabinou Sparty je hra v defenzivě, když ji soupeř vysunutým pressingem dostane do problémů, pak hoří i Řepka. Je třeba si presingem otevřít obranu, hrát disciplinovaně, chce to velký pohyb bez míče, který bude dělat těžkopádným hráčům Sparty problém a chce to střílet, těsně přistupovat k hráčům soupeře. Nenakopávat míče, ve vzduchu nemáme šanci. pozor na zbytečné fauly v nebezpečných prostorech. Poslal bych následující sestavu:Vaniak, Krajčík, Brabec, suchý, Hubáček, Šmicer, Belaid, Tavares, Švento, Janda, Necid. Pokud by nemohl Švento, tak Šenkeřík. Proč Janda? Na podhrotu bude pomáhat pressovat Necidovi a tím otevírat prostor pro naše kreativní hráče, stejně tak zajišťovat Krajčíka při výpadech ze strany. Rychlostí ze stran musíme Spartu dostat do úzkých a donutit ji k chybám. Šmicer bude platný do naší kombinační hry více než Volešák a MJ. Standardky zápas nerozhodnou, proto je Šmicer lepší volbou než Volešák a MJ. Věřím, že Spartu smeteme 3:0 a uděláme velký krok k obhajobě titulu. Otázka bude znít, kdy titul získáme. Myslím si, že někteří hráči Sparty zápas neunesou psychicky a dojde na červené karty. Proto neoplácet. Hráči jako Řepka, Matušovič, Kulič můžou neovládnout své emoce. Na to musíme být ready.

    Dneska jsem si přečetl ve Sportu rozhovor s Matúšem Kozáčikem a velmi negativně až podrážděně se vyjadřuje na osobu trenéra Jarolíma. Nemám z jeho slov dobrý pocit. Jak se vyjadřoval o způsobech jednání trenéra Jarolíma k hráčům, to mě hodně zarazilo. Není to první hráč, který se takto vyjádřil. Přitom Matúš je bezproblémový hráč.

    Pokud jde o reprezentaci, to nemá smysl ani komentovat. Slova pana rady o zkušenosti jsou v naprostém kontrastu se slovy pana Wengera o tom, že nerozhoduje věk, ale fotbalová kvalita hráče. Necid má formu, Slepička i Svěrkoš se trápí, a zkušeností mají z A reprezentace taky málo. Prostě typická česká vlastnost odvolat se na nezkušenost a mládí hráče. Hlavně jsme zvědavý, jak vyřeší absenci tvořivého záložníka. Střed zálohy ve složení Jarolím, Plašil, Kováč toho dopředu moc nevymyslí. Sionko teď pravidelně nehraje, takže to bude defenzivní hra na bod. A jak to tak bývá v podobných případech, nakonec není ani ten bod. Slávia si musí jít vlastní cesto bez ohledu na jiné kluby, svaz i reprezentaci.

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 15:50 |  
      0 0

      Přeji Vám pěkný den pane (zz),
      asi funguje telepatie (nevím jak to vnímáte Vy), ale měl jsem tušení, že budete k tomuto tématu psát jeden z těch Vašich velice dobrých příspěvků. Tentokrát musím smeknout pomyslný "klobouk" hodně hluboko.
      Se sestavou ,jak jste napsal, asi taky nemám problém. Můžeme si zauvažovat, zda spíše ze začátku do té řežby neposlat Voliše a Šmicera až posléze, ale toť otázka, že? Dušan snad bude v pořádku, pevně věřím aspoň na poločas. Šenkeřík se na Spartu evidentně těší a umí svojí agresivitou to samé. Tomáš Necid, už jsem to psal v jiném článku, pro něho to může být hozená rukavice, aby dokázal na co má a na co ne. On bude makat na 100% a i víc, je to jeho přesvědčení, s kterým jde do každého zápasu.
      Článek v dnešním Sportu s Matůšem Kozáčikem je účelově veden. Pokud je Matůš chlap, tak si to má vyříkat s Jarolímem s očí do očí a ne mu to po roce vzkazovat přes noviny notabene schválně ještě před derby. Jen se podívejte, jak je ten Jarolím "zlý". To, že Jarolím po Kozáčikovi chtěl, aby byl v brance razantnější, aby si křikl a dirigoval obranu jako to dělá Vaniak a HLAVNĚ!!! aby taky občas chytil něco navíc a podržel mančaft. To mi u Kozáčika chybělo - možná hodná, ale trochu rybí povaha. Tak mi ten dnešní článek spíše připadá od novináře jménem Bílek a samotného Matůše trošku slabošský.
      Derby je před námi a bude to boj, už teď má Macela zamotanou hlavu, to víte, Pavlín Jirků tam byl u něho včera na strahovském kopci pečený vařený. Nemyslím si, že Spartu přejedem tak výrazně a vůbec nechci použít slovo přejedem. Budeme bojovat, hráči ví o co jde, a pan Rada nám tou nenominací nikoho ze Slávie tak trochu i pomohl. Docela to kluky zdravě naštvalo už kvůli Necidovi. Pokud vím, Rosický nastoupil k prvnímu zápasu za repre v 19 letech a T.Necid jako útočník je ve kvalitativně stejné kategorii. Nikoho nebudeme zesměšňovat a mít velkohubá prohlášení. To nám nikdy nebylo vlastní, věřím, že nás bude zdobit pracovitý a poctivý výkon na hřišti a také odolnost a zdravá agresivita. To budeme potřebovat. Původně jsem chtěl napsat ještě jeden latinský citát, ale ten teď vůbec není důležitý. Jdu se podívat na Arsenal, věřím v pěkný fotbal a Vám pane (zz) moc děkuji za pěkný příspěvek.
      Sokrates55

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        zz     před 16 lety 04.10.2008 16:41 |  
        0 0

        Zdravím Socrate,
        dívám se na fotbal, takže děkuji za Vaši reakci. Víte trenér Rada mě hodně naštval, mluvit, že Necid nemá zkušenosti a nominovat Slepičku, který má taky minimum zkušeností a hlavně nedává narozdíl od našeho Necida góly, to je vrchol drzosti. Nebo když s panem Hapalem povolali Papadopoulose proti Anglii, přitom dva roky nehrál nic v Německu a hned byl nominován. To je prostě zákulisní špína. Pokud jde o derby, věřím, že brzy dáme rychle gól nebo dva, někteří hráči Sparty to psychicky neunesou, budou vyloučeni, a pak je dorazíme. Přemotivovanost hráčů Sparty jim může uškodit. Slávia si musí jít vlastní cestou a s pokorou, zdravým rozumem můžeme uspět. Z dnešního Sportu je cítit, jak naše úspěchy některým novinářům leží hodně v žaludku a těžko se s tím smiřují. A z toho mám radost. Tak si přejme, ať v pondělí uspějeme a můžeme se tu radovat. Přeji hezký zbytek dne.

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      socolik     před 16 lety 04.10.2008 15:50 |  
      0 0

      Me se Vas rozbor urcite libi. Pouze mi tam chybi zdurazneni hlavniho duvodu nasich uspechu. Karel Jarolim.
      I kdyz se mi take nelibi vse co udela, vysledky hovori jasne. Tym si slozil v podstate sam. Samozrejme mel obrovskou vyhodu, ze mel kam sahnout (tim vyjadruji obdiv nasim trenerum mladeze a nezapominam ani na jmeno p. Ricka).
      Matus Kozacik. Prakticky kazdy hrac co se neprosadil si najde jako hlavni duvod neprizen trenera. Tak to vzdy bylo a bude. Novinari to ocekavaji (krasne tema jak se v necem vrtat), fanousky tymu kam hrac prestoupi to taky potesi. Osobne tohle vubec neresim.
      Uvidime co po prestupu budou rikat ty uspesny - Belaid, Tavares, Suchy, Janda a dalsi. Treba KJ podekuji, ze jim v kariere pomohl jako nikdo.

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        zz     před 16 lety 04.10.2008 16:02 |  
        0 0

        Zdravím socoliku,
        samozřejmě, že má KJ velkou zásluhu na výsledcích týmu, proto jsem zmínil, že udělal na české poměry riskantní, ale správný tah s příchodem neznámých, ale kvalitních cizinců. Stejně tak se nebál dát šanci Krajčíkovi, Vaniakovi. Kontakty KJ na Francii jsou obrovskou výhodou, kterou máme před konkurencí. Bez hráčů jako Tavares, Belaid se prostě český klub neobejde. A za to patří KJ velké poděkování stejně tak za to, že požaduje po hráčích aktivní způsob hry s vysunutým pressingem a velkým pohybem hráčů. Musíme se přizpůsobit evropskému trendu a KJ to pochopil.

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      socolik     před 16 lety 04.10.2008 15:57 |  
      0 0

      Jeste drobnost k Vasi sestave. V podstate souhlas. Pouze je na zvazeni zda pro Necida neni lepsi kdyz hraje spolecne s dalsim hrotovym utocnikem (Tolesky, Litteri popr. i Senkerik). Nase zaloha je celkem behava a dokaze sraltany upechat i ve 4 lidech (mame vyhodu, ze k nim muzeme pripocitat i skvele hrajiciho Krajcika). Osobne, ale souhlasim s tim, ze Janda je velice dulezity hrac (a jsem presvedcen, ze brzy bude opet klicovym hracem).
      Moje sestava: Vaniak, Krajčík, Brabec, Suchý, Hubáček, Volesak , Belaid, Tavares, Švento (Janda), Toleski (Senkerik), Necid.

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      quelhar (admin)     před 16 lety 04.10.2008 16:01 |  
      0 0

      Zdravim.
      Tentokrat se sestavou souhlasim, Smicera v zakladni sestave bych v tomto zapase videl taky docela rad. Derby je pro nas porad specialni, porad hraci nesou v povedomi jiste stigma soupere, ktery byval silnejsi a kdyz se nedarilo, tak tlacen sudimi. Smica na hristi by mohl aktivne pusobit proti temto "trudnomyslnym" myslenkam, ktere - obavam se - v povedomi nekterych hracu porad jsou.
      Mozna bych radsi misto Jandy videl Senkerika, ale pokud nebude moci Svento, tak Janda v sestave muze byt misto nej.

      Dnesni Sport jsem necetl, ale chovani trenera Jarolima je snad uz vseobecne zname. Vsichni vime, ze se s nikym nemazli a pokud mluvi o metode bice a bice, jde nejspis take o chovani k hracum. Nekteri hraci jeho chovani zkousnou, nekteri ne. Libi se mi typy hracu, kteri se zatvrdi, nerozhodi je trenerova mozna az prehnana tvrdost a chteji mu dokazat, ze na to maji a timto zpusobem se zlepsuji (a mozna se zlepsi vice, nez v klidu a pohodicce, ktera panuje v jinych ceskych klubech). Za takove hrace v soucasnosti povazuji Necida, Belaida nebo Volesaka.

      Kdyz hrac Sparty hodnoti trenera Slavie dva dny pred derby, tak to tezko muze byt brano jinak, nez jako cilena provokace, ktera ma soupere rozhodit. Je zajimave, ze ze strany Slavie se v poslednich letech nikdy tato rivalita umele neprizivovala, zatimco ze strany Sparty kazdy pulrok cteme temer desitky clanku, ktere nas maji nejakym zpusobem rozhodit, vsichni si jiste vzpomeneme na jarni "Prejeme si, at hraje Abraham" od Siegla a ruzne starsi repkoviny, bilkoviny, sivokoviny a podobne. Z nasi strany se jen obcas vyjadri asistent Rehak, ale na jednoho takoveho cloveka u nas pripada desitka lidi na Sparte. Tak si rikam, jestli ten ze souperovy strany casto zminovany komplex, neni spis na Letne.

      A na zaver nekolik zajimavych faktu, ktere me v uplynulem tydnu zaujaly.
      1) Po poharove prohre Brna na Slovacku se trener Ulicny vyjadril, ze svym hracum nema co vytknout. Dokazete si predstavit, ze by trener Slavie po poharovem vypadnuti s prumernym druholigovym celkem rekl, ze nema hracum co vytknout? Jak byste se na takoveho trenera tvarili? Muze vubec tym, ktery ma ambice vyhrat titul, trenovat trener, ktery je toto schopen rici? To je jen dalsi duvod, proc jsem rad, ze Slavii trenuje prave Jarolim, ktery i po jasne vyhre projevi nespokojenost s tim, ze nepadlo branek vice, pripadne ze jsme branku inkasovali. Nepotrebujeme trenera, ktery je spokojeny po vypadnuti. Potrebujeme trenera, ktery je nespokojeny i po vyhre. Jen tak se muzeme posunout dal.

      2) Po prestupu Dana Kolare do Plzne dotycny v rozhovoru zminil, ze mu byl prestup umoznen jen proto, ze Sparte odpustil penize, ktere mu Sparta dluzila (viz rozhovor na idnesu). Pri te prilezitosti jsem si nemohl nevzpomenout na odsuzovane chovani Dolezala ke Kalivodovi (ktere mimochodem bylo skutecne odsouzenihodne, pokud se tak ovsem stalo) - jak vidno, chovaji se tak i jinde. Dale me zaujalo, ze Sparta porad hracum dluzi, jiste neslo jen o Kolare. A nakonec bych rad znal nazor pritomnych - libil by se vam Daniel Kolar ve Slavii? Ve Sparte na nej posledni rok hazela vetsina fanousku spinu, ale ja ho povazuju za jednoho z nejlepsich ligovych krajnich zalozniku, ma rychlost evropskych parametru a myslim, ze pod tvrdou rukou trenera Jarolima by mohl byt v budoucnu prinosem. Proto bych se jeho prichodu pristi leto rozhodne nebranil, samozrejme pokud v Plzni ukaze aspon trochu slusnou formu.

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        slaviator     před 16 lety 04.10.2008 16:13 |  
        0 0

        Ten rozhovor mi unikl, tak přece jen se o tom někde zmínili. Já Koláře chtěl už v zimě, uměl bych si představit ze Sparty i Jeslínka. Ti dva by vážně nebyli marní, hlavně na post pravého záložníka. Kolář je schopnej zahrát i na levém kraji, Jeslínek v útoku. Jeslínka chtěl i KJ, nakonec to padlo. Ale Koláře bych bral...

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        zz     před 16 lety 04.10.2008 16:13 |  
        0 0

        Zdravím Quelhare,
        jen stručně, dívám se na fotbal. Samozřejmě, že od redaktora Sportu to byla záměrná snaha poškodil Slávii, proč takový rozhovor nepřinesl po derby nebo dávno předtím? Stejně tak z rozboru Sportu je vidět frustrace nad tím, že Sparta je na kolenou a Slávii se daří. Ta nepřejícnost vůči našemu klubu je zřejmá.

        Pokud jde o Uličného, tak jeho vyjádření o tom, že nemá hráčům co vytknout, by mělo být signálem pro vedení brněnského klubu, jestli je vše v pořádku. Výkon Brna byl žalostný a trenér na něm neviděl negativa. Poslední dobou trenér Uličný nezvládá tlak a dělá chyby. A nejvíce mě zklamal, že lhal. Nejdříve tvrdil, že Bestu nechytil pod krkem a druhý den přiznal Bestovu verzi. Obávám se, že při současné marodce Brna může být jeho zápas v Jablonci posledním na lavičce Brna.

        Pokud jde o Koláře, Sparta ho pustila hlavně proto, že potřebuje každý milión, navíc hráč se musel vzdát svých pohledávek vůči klubu. Sparta má ekonomické problémy, a prodej Koláře to jen dokládá. Pokud jde o jeho příchod, je možné o tom uvažovat, pod KJ hrál ve Slovácku, pokud se nemýlím. Já bych preferoval příchod Pitáka, kterému v létě končí smlouva a nebude mu pravděpodobně prodloužena. Líbí se mi i Petržela. Ale Kolář může být jednou z možných alternativ.

        • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

          slaviator     před 16 lety 04.10.2008 16:23 |  
          0 0

          Uličný ulít občas už v Olomouci, každopádně to chytání pod krkem se nějak v poslední době v české lize rozmohlo... :-))))

        • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

          quelhar (admin)     před 16 lety 04.10.2008 16:32 |  
          0 0

          Fotbal (Arsenal) mam taky pusteny, ale zatim to je jen ucebnicovy priklad, jak perfektne branit, takze celkem nuda :o)

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        socolik     před 16 lety 04.10.2008 16:19 |  
        0 0

        Muj pohled na Kolare asi neni spravny, ale presto. Mam rad tradice a proto nikdy nejsem nadsen kdyz k nam ma prijit spartan. A tak zajimavy hrac to neni. Takze ja hlasuji pro NE:-).

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      slaviator     před 16 lety 04.10.2008 16:07 |  
      0 0

      Vezmu to dle odstavců:
      1) Jenže ve Spartě neví, kdo co koho chce. Lavička řekne, že chce, aby Horváth zůstal a prodaj mu ho pod rukama. Naopak tvrdí, že potřebuje stopera, ale nepřivedou ani jednoho. Ani toho Drska, ani Hubníka, nikoho. Jen na hostování Kučeru a nyní budou muset hrát na dva stopery celej podzim. Voříška je na stoperu vyloženě škoda, jedině třebas Had na stopera a na kraj obrany Krob.

      2) Celkem souhlasím, s tím, že krátce po poločase by asi muselo dojít ke střídání Smíci. Na plac bych poslal ty samé hráče co Ty, ovšem v rozestavení 4-5-1, Šmíca nemá na to uběhat kraj hřiště, naopak Janda s Dušanem by si mohli nebezpečně sbíhat dopředu. Pokud jsme trpěli při hře Dušana v útoku, pondělí by mohlo přinést ovoce a Dušan by přece jen třebas mohl něco z těch zápasů, kde byl většinu času na hrotu, něco zužitkovat. Kor proti pomalým stoperům Sparty, hlavně Kučerovi, pokud bude hrát /Snad mu Volešák bude moc po zápase poslat bonbonieru jako slova útěchy, když už jim nenecháme ani boda:-)). Ovšem vítězství tak jednoznačné nevidím, bude to podle mě o gól. Sparta bude kousat, bude víceméně hrát o trenéra. A naopak v čem nesouhlasím je to, že nerozhodnou standartky. Loni na Letné taky rozhodly, první gól dal Pudil po rohu Volešáka kolenem, druhý si nějak nevybavuju jak pad přesně. A možná že se přece jen Volešák na hřišti i objeví v základu jak tak nad tím ted přemejšlím, právě kvůli rohům.

      3) Ten rozhovor mě už ani nepřekvapil, tohle by bylo pořád dokolečka. Uvidíme, co bude říkat třeba v dubnu Necid a podobně...

      4) 10 reprezentančích startů Fenina, Svěrkoše a Slepičky dohromady, 1 gol - vs 0 startů Necida. To podle Rady asi rozhodlo. Ne momentální forma, ne zkušenost na mezinárodním poli, ale... A nebo holt Sparta potřebuje v zimě prodat Slepičku, nedivil bych se, hráči stále nemají údajně zaplacené prémie.

      A teď další věci:
      1) Četl jsi Hattrick? Jak tam Křetinský rozebírá přestupovou politiku Sparty? To je výsměch a arogance! Prý, že ostatní kluby tím, že nechtěj někoho Spartě prodat hráče za 15 milionů a 25% z následnýho prodeje, ale že ty hráče prodávaj samy do ciziny, okrádaj Spartu a celej českej fotbal.

      2) V pondělí jde Ferry Dřížďal na zátěžové testy, v úterý by mohl začít trénovat. Chtělo by se říct hurá, konečně... Snad to dobře dopadne a tak do toho měsíce se dostane do formy.

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      PetCC     před 16 lety 04.10.2008 16:08 |  
      0 0

      Tak tenhle komentář dokazuje, že je na tom Sparta opravdu bídně, když tu je sáhodlouhý komentář, řešící na prvním místě, jak řešit sparťanský problémy :-)

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 16:29 |  
        0 0

        Zdravím Vás všechny ,
        koukám na fotbal a taktaky jen postřehy. Neřešme Spartu, vyprdněme se na ní. Věřme našim klukům, oni ví co je čeká, a potom, derby hecuje samo. Spíš , abychom nbylipřemotivovaní, Sparta už je teď. Viz článek a rozhovor soudruha Chovance v Mladé frontě dnes. Je to až usměvné, jak se rdaktoři snaží, aspoň sami vidíte, co všechno dělá "investigativní žurnalistika". A tím se nechci ani v nejmenším dotknout našeho pana novináře kř.jménem Lukáše alias "Slaviatora", on ví, že proti němu tato invektiva není. Sokrates55

        • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

          slaviator     před 16 lety 04.10.2008 16:39 |  
          0 0

          Tak také na iDnesu jsou pod tím článkem s Chovancem ... ehm... zajímavé názory diskutujících.

    • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 16:42 |  
      0 0

      Názory jsou dobré ale nesouhlasím s tím jak tady pořád mluvíte o tom co dělá Sparta špatně apod. Mě to vadí nechci tady číst o spartě a navíc jí jakoby radíte,ještě si tady toho někdo všimne a začnu to dělat jinak.

      • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

        mirecek1111     před 16 lety 04.10.2008 17:18 |  
        0 0

        no tos mě rozesmál. "ještě si tady toho někdo všimne" :-) kdyby to tak opravdu fungovalo tak chraň bůh Spartu. Ale zajimavé je, že Sparta skutečně řadů věcí kopíruje podle Slavie. Myslím samozřejmě podle práce těch co ve Slavii pracují a ne nás "príspěvkářů" v diskuzích.
        Vytáhli jsme si na Slovensku šikovného Šventa a Sparta tam okamžitě zřizuje skauting, což podle mnohých skončilo fiaskem. Pořídili jsme si pár hráčů z ciziny a Sparta najednou řeší, že jiná cesta než nabrat cizince není. No to jsem opravdu zvědavý jakou "kvalitu" si Sparta za hranicemi pořídí.

        • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

          quelhar (admin)     před 16 lety 04.10.2008 17:24 |  
          0 0

          Vzhledem k tomu, kolikrat jsme se my v cizine spalili, nez jsme nasli Tavarese s Belaidem, tak se na ty jejich esa docela tesim :o)

        • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

          zz     před 16 lety 04.10.2008 17:34 |  
          0 0

          Zdravím Mirečku,
          Sparta na Slovensku založila fotbalovou akademii, ale je to pochybný projekt, nemá to souvislost s Dušanem Šventem. Pokud jde o zahraniční skauting, tak Sparta do něj investovala velké peníze s příchodem Plíška, který sledoval hráče v Latinské Americe, přivezl seznam zajímavých posil, ale neuvědomil si, že hráči této kategorie stojí velké peníze a proto z toho nic nebylo. Takže to skončili fiaskem. Žádný český klub nemá peníze na zahraniční skauting. příchod Tavarese a Belaida není výsledekem zahraničního skautingu Slávie, ale kontaktů KJ na francouzského manažera, měli jsme velkou kliku, že k nám přišli. Jde o to mít kontakty na seriózní manažery, kteří přivedou levné hráče druhé kategorie, ale u nás patří k nejlepším. je to hodně o štěstí. Sparta chtěla jít cestou zahraničních klubů a přivést hráče první kategorie, jenže si neuvědomila, že tito hráči stojí jiné peníze než Belaid a Tavares. Proto 15 mega investovaných do zahraničního skautingu skončilo fiaskem a na tuto sezónu už tyto prostředky v rozpočtu nejsou. Cílený zahraniční skauting je drahý, nemůže si ho dovolit žádný český klub a příchody hráčů jako Tavares a Belaid jsou o kontaktech Kj a velké dávce štěstí. tady by Spartě hodně pomohl Ivan Hašek, který má podobně jako Kj kontakty na Francii. Neřekl bych, že nás Sparta kopíruje, chtěla jít jinou cestou, drahou, ale nevyšlo jí to. Akademie na Slovensku nemá nic společného s příchodem Šventa. Podobného hráče už jsem ze Slovenska nepřivedli. A Rabušic už je v Brně, a to jsi mi nevěřil.

          • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

            mirecek1111     před 16 lety 04.10.2008 18:10 |  
            0 0

            Taky zdravím
            Ano Rabušic je skutečně v Brně. Já nikdy netvrdil, že tam neskončí, vadilo mi jen to tvé slovo "míří" do Brna. Možná proto, že jsem si tak trochu přál, že o něj projeví zájem i Slavia a ztohohle pohledu jsem nedokázal pochopit, proč píšeš půl roku, že Rabušic míří do Brna, když jsme o něj mohli projevit zájem a bylo by to jen otázkou nabídky. Teda aspoň doufám, že otazkou nabídky. Možná, že i na vysočině to funguje tak nějak divně. Možná stejně jako na trase Jablonec Sparta.
            K ostatnímu se nebudu vyjadřovat, protože mi přijde, že mě poučuješ jako 10ti letého:-) Já samozřejmě vím, proč a za jakých okolností k nám přišel Tavares nebo Belaid.
            A k Dušanovi, pořád si myslím, že zajem Sparty o lokalitu Slovenska rapidně vzrostl právě díky Dušanovi. No však si vzpomeň jak se tehdy v Hattricku chytl za nos pan Křetísnký. A co následovalo? příchod Kóni a Haneka.
            Chtěl jsem se tě ale zepatat na Belaidova bráchu. Zajimá mě, co si mám představit pod tím, že se kluk nedohodne na podmínkách u nás ale ve Spartě ano. Nijak nenarážím, že mi vadí, že je ve Spartě, spíše naopak. Kolik takových kluků těží jen ze jména svého úspěšného staršího bratra nebo otce a pak se ukáže, že zdaleka nezdědili talent. No ale nechci mu křivdit, samozřejmě jsem ho neviděl v akci. Zajimá mě jiná věc. Co si mám představit pod tím, že se u nás nedokázal dohodnout na podmínkách smlouvy a u Sparty ano. Co je důvod, peníze? nebo naši mládežničtí trenéři neshledali, že je stejně zajimavý jako Tijany a tak mu nebyly nabídnuty takové podmínky jako hračí, o kterého by byl skutečně zájem a bylo sním jednáno spíše ve stylu "no tak jestli chceš tak to zkus, ale nic ti neslibujem a kopačky si taky sežeň svoje" :)

            • Re: K.Jarolím: Musíme poctivě makat

              zz     před 16 lety 04.10.2008 18:22 |  
              0 0

              Ale Sparta přivedla Marka Čecha ve stejné době jako my Dušana. Akademie na Slovensku nemá nic společného s příchodem Dušana. Je třeba si uvědomit, že spousta mladých Slováků míří do zahraničí jako Stoch, Weiss a další. Takový příchod jako byl Dušan se dlouho nemusí povést. Sparta měla stejně jako Slávia své kontakty na Slovensku před příchodem Dušana. Pokud jde o mladého Belaida, není lepší než naši dorostenci na tomto postu, proto o něj Slávia neměla zájem a slušnou formou ho odmítla. Za juniorku Sparty nehraje, často je na tribuně. Nedosahuje kvalit a talentu Tijaniho.

  2. Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

    quelhar (admin)     před 16 lety 04.10.2008 17:27 |  
    0 0

    Mimochodem, kdyz uz v repre neni Necid, tak dalsi adept - Bednar, vstrelil dnes svou treti branku v Premier League. Takze rovnice je jasna, 2 branky v Gambrinus lize > 3 branky v Premier League.

    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

      slaviator     před 16 lety 04.10.2008 17:42 |  
      0 0

      Nebo se koukni, koho za agenta má Bednář a koho Slepička.. :)

      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 18:16 |  
        0 0

        Pěkný podvečer přeji Vám všem,
        já vím, že do pondělního podvečera to bude ještě dlouho, ale nevíte, zda bude k dospozici Dušan Švento? Pokud něco víte, sem s tím a díky za info. Jinak jsem moc rád, že Fr.Dřížďal konečně vstoupil do přípravy a do další fáze, zátěžové testy snad vyjdou, ale achilovka už prý nebolí a celá noha už nabrala sílu. Moc bych to tomu našemu Ferrymu přál. Už proto dneska přeju všem slávistickým Frantům k jejich svátku hodně zdraví a protože můj děda a táta byli také Frantové, tak je to o to silnější. Přemýšlím nad tím nápadem pana (zz), aby hrál V.Šmicer od začátku a ten nápad se mi líbí. Pokud bude potřeba, tak on jako persona na hřišti mít svou úlohu určitě může. Pokud tedy směřujeme ke stejné filosofii pane (zz)? Tak uvidíme, co nám Kejdžej vymyslí.
        Sokrates55

        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

          slaviator     před 16 lety 04.10.2008 18:50 |  
          0 0

          A joo, dneska je Františka... Muj děda taky byl František, stydím se, že jsem si nevzpomněl na jmeniny... :(
          Okolo Dušana je oblačno...:) Nic se nedá zjistit. Jen ze druhého tábora vím, že Berger určitě hrát nebude. Škoda. Berger vs Šmicer, to by mělo zase jinej další náboj navíc:)

          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

            slaviator     před 16 lety 04.10.2008 18:51 |  
            0 0

            Hlavně že jsem si vzpomněl, že má dneska narozeniny Vaniak.. :)))

  3. Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 19:46 |  
    0 0

    Tak Vás zdravím do diskuze!
    Kolega voki opět sepsal svůj typický "moták", tzn. dobré a dlouhé čtení :-) K té koncepci bych teď nerad nějak přicmrndával. Určitě máme řadu úspěchů v celkové práci i řadu míst, kde nás tlačí bota, nebo kde není radno spát na vavřínech. Správně poukazuješ na to, že za rok-dva se bude stavět nová kostra týmu a na to se musíme připravovat. Ke Spartě bych dodal jenom to, že ač jejich fandové mají Chovance pořád za nedotknutelného guru, na současné krizi Sparty nese stejný podíl jako Křetínský a možná větší. Dokud tam bude on, bude Sparta nedále tápat.

    Samotné derby bude hodně specifický zápas. Myjsme v laufu a Sparta ve srabu, ale oni se vždycky umí mimořádně vyhecovat. Je to pro ně priorita, což je mi až trochu cizí. I jejich fandové jim spíš odpustí vypadnutí z poháru než prohru v derby. Musím se přiznat, že já to mám pořád obráceně. Věřím, že KJ se poučil z minulých utkání a nebude dávat najevo strach o výsledek už při tvorbě sestavy. Zase se nám začíná plnit marodka, to není dobré. Doufejme, že Dušan bude moct naskočit a slova o jeho zranění jsou jen součástí taktiky. Já bych to postavil takto: Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič, Šmicer, Belaid, Tavares, Švento (Janda), Necid, Šenkeřík. Šmícu bych postavil od začátku svojí přítomností dodá klukům na hřišti klid a důvěru a věřím, že jeho aura zapůsobí i na rozhodčího, který ho nenechá odrovnat a zůstane při neutralitě. Je dobře, že KJ mluví o poctivé přípravě před derby. Musí klukům vnutim názor, že mají na to Spartu rozkopat, ale že se jim nevzdá samsa od sebe. Věřím, že s akivní hrou, která nás zdobí zatopíme slabé obraně Sparty a donutíme ji k chybám.

    Sparta už začala mediální válku, tradiční berličku, ale na to se nemusíme vůbec ohlížet. Matúš pro mě obstál, Řekl, že si s KJ v něčem nesedl, ale jinak nemá problém. Kdyby mu redaktor nepoložil asi 10 podobných otázek, odbyl by to třemi slovy. Já ho beru, ale jestli nasadí Lavička Blažka, budu to považovat za výhodu.

    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

      zz     před 16 lety 04.10.2008 20:22 |  
      0 0

      Zdravím Bulldocku,
      jen dovětek k Tvému komentáři, Šiklič nebude. Jinak shoda i na sestavě až na jeden post. Hlavně vyhrát a jít do trháku.

      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 23:16 |  
        0 0

        No, to neni dobrý, ten by se hodil, snad se Hub vybičuje k výkonu jako na Olomouc. Had s Matušovičem by mu nemuseli dělat takové problémy, zvlášť jestli před ním bude větrat Švento. Ale dva dobří beci na lavici, to je mizérie. Aspoň je zase vidět, jak silnou máme sestavu. . mít takové absence jako my, tak to nějaké Teplice nebo Bolku položí. A to bych ještě dodal, že se vcelku ukazuje, proč udělalo vedení dobře, když Bergra neangažovalo. Byla kolem toho hodně velká bublina, ale zatim pro Spartu nemá velký přínos. Srovnání se Šmicerem při vší úctě nesnese, ale mě to zas tak netěší. Rád bych ještě viděl, co dovede na hřišti.

        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

          Khadgar     před 16 lety 05.10.2008 00:32 |  
          0 0

          Had s Matušovičem budou na druhý straně než Hubáček, takže mu problémy opravdu dělat moc nebudou...

          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 11:38 |  
            0 0

            Bože, co jsem to za kopyto, takhle to přehodit? Tak já nevím, tohle snad neomlouvá ani hodina, kdy jsem to psal. No, čili na něj budou hrát Kladrubský?Kisel? Kušnír? s Voříškem. . tak to bude horší kafe.

            • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

              slaviator     před 16 lety 05.10.2008 11:55 |  
              0 0

              Voříšek s Kiselem a Kuličem... :)

              • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                Khadgar     před 16 lety 05.10.2008 13:00 |  
                0 0

                Je zbytečný psát před zápasem, jaký bude mít Hubáček problémy s hráčema Sparty. U Huba víme jaký má asi limity a jak dokáže zahrát. Zápasů, kdy vyloženě vyhořel a zklamal zas tolik nebylo, většinou zahrál minimálně svůj standard. Co na tom, že není nějak vysoký. Na ligu stačí, obzvlášť na současnou Spartu. Kisel bude hrát spíš ze středu, Voříšek se dopředu moc nepohrne, protože mu na lajně bude dělat vítr Švento (pokud bude hrát a taky jestli Voříšek nastoupí na kraji) a Kulič teď sice něco hraje, ale při vší úctě k němu na naší obranu to nestačí. A kdyby náhodou hrál Kušnír, tak ten Huba možná předběhne, ale zase zapomene míč.
                Hlavně, pokud budeme hrát svojí hru, tak si nemusíme dělat s "ofenzivou" Sralty hlavu. Obzvlášť když jim momentálně kraje vůbec nehrajou.

  4. Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 23:16 |  
    0 0

    Připomínka k rozepři. Po hvězdném zapracování Dušana do sestavy angažovala Sparta Grigu a v mnoha rozohovorech její funkcionáři uvedli, že zaspali reagovat na slovenský trh a následně kupovali Zofčáka, Kóňu, Zabavnika a další.

    Po ME19 tady mnozí vyzdvihovali Lavičku, jak telefonuje svým mladým a malovali čerty na zeď, jak KJ Necku spláchne. Skutečnost po pár měsících. Ve Slávii tvoří mladí v čele s Neckou nedílnou kostru týmu, ve Spartě není stavěn ani jeden, občas je nějaký mladší hráč prodán. Lavička staví na veteránech Řepkovi, Kuličovi, Bergrovi.....

    Nevhodná skladba Sparty je dílem i trenéra a nebo hlavně. Je na trenérovi, aby si vydobyl takovou pozici, kdy je tým stavěn podle jeho vizí a není vlečen tím, co mu vedení provede.

    Pokud se tu občas píše o demokratické metodě trenéra, o důvěře apod., musím sám za sebe jednoznačně říct, že mně vždy vyhovovali daleko více tvrdí a neúprosní trenéři, takoví, o jejichž přízeň se muselo neustále bojovat, u kterých nikdo z týmu neměl nic jistého. Zavzpomínám-li na úspěšné týmy svého sportovního období, nevybaví se mi ani jediný laskavý, vstřícný, empatický trenér, který by se svým týmem výrazně a opakovaně uspěl. Ale třeba máte mnozí opačnou zkušenost. Každý jsme jiný. Já nad sebou potřeboval vždy bič a zase bič :-)

    Nad zařazením Ládi Volešáka od středy dumám. Určitě pracuje víc dozadu, fotbal ve Vasluii byl však výrazně méně kreativní směrem dopředu, tady se MJ a LV liší. Láďa má lepší standardky, oběhá hodně, kreativnější je však Marek. Co bude proti Spartě víc třeba? V Rumunsku tým dobře bránil, dopředu se dostával jen náhodně. To by se mi asi v letenském Rumunsku zas tak nelíbilo.

    Osobně jsem vždy a za každé situace pro dva útočníky. Hra na jednoho nám nikdy nesvědčila.

    Co se týče Necky a repre, tak můj názor je ten, začlenit ho v pravou chvíli. Načasování takto důležitého kroku je setsakramensky důležité. Není nic lehčího než zadusit mladý talent tím, že na něj naložíte moc, ať už sportovně, fyzicky, psychicky. Nechci ani myslet na případné zranění z přetažení hráče. Vidím před sebou takového Fenina, kterému zařazení do repre vůbec nepomohlo, v lize dával góly jak na běžícím pásu a najednou nic v bundeslize ani v repre 21. Samozřejmě je tu naděje, že Necka vlétne do repre a začne sázet gól jeden za druhým, ale taky by se mohl začít trápit a přeneslo by se to i do klubu. Myslím si, že je lepší jít stupínek po stupínku, vystřílet se v jednadvacítce a pak výše. Koneckonců, co by v té bandě bývalých sparťanů pohledával :-)

    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 04.10.2008 23:28 |  
      0 0

      Neřekl bych, že Láďa není kreativní. Ale není typem klasického špílmachra, který by pořád chtěl balon, aby přes něj šly všechny akce. Pro krajního záložníka bohužel nemá rychlost, ale jinak je dobrý do kombinace a ma solidní zakončení. Ideální pozice pro něj je podhrot nebo střední záložník při hře s pěti. A hlavně ty standartky. Já ho mám celkem rád, na něm je vidět ten zápal i když někdy jde přes hranu tvrdosti a fauluje, tak neuhýbá ze soubojů a pracuje pro tým. Když nastupuje jako střídající, tak oživí hru, to o MJ nemůžu říct vždycky. MJ se zlepšuje, ale tlak ve Slavii je na něj hodně velký. Možná bych sáhnul k nějakému hostování v zimě. . ideálně jako směnu za Morávka.

    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

      slaviator     před 16 lety 04.10.2008 23:28 |  
      0 0

      jak na běžícím pásu? prvních pět zápasů podzimu pět golů, ve zbytku jen dva goly... to není jak na běžícím pásu :) Necka těch 7, co dal fenin za celej podzim, dal za pulku podzimu...

      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 11:57 |  
        0 0

        Tak jsem si přečetl ten článek Hypermarket Letná a následkem toho vážně nemám obavy, že by nás Sparta pod Křetínským mohla dohnat. Ten člověk je vážně bláhovej, to je přesně vidět to jeho ekonomický uvažování, on si nalajnuje fotbal podle příručky, vypracuje manuál na každou volovinu a když trenér neplní, tak se bude zodpovídat Křetínskýmu s Chovancem. Na přestupu se bude komise dohadovat tak dlouho, až se prosadí kompromisní návrh z iniciativy Křéti a vezmou toho, kdo je zadara. BTW Hezky charakterizoval Chovance jeho bratranec. . Pepa nikdy nebyl tím, kdo dělá rozhodnutí. K někomu se přikloní. . To je GM jak víno:-) Ale co je to proti DK, kterej končí s velkorysostí a začne obcházet bafíky z ligy a vyhrožovat jim dohodou o spolupráci. . . Za chvilku sepíše další brožuru o Poučení z krizového vývoje. Sakra, ten chlap evidentně minul dobu. . :-)))

        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

          slaviator     před 16 lety 05.10.2008 13:06 |  
          0 0

          Hypermarket Letná.. :)) Jojo, přesně jak říkáš... Nebo to bylo zase asi někde jinde: Proboha, co ten CHovanec v té Spartě vůbec dělá? Nic nemá na zodpovědnost a je tak plně vytíženej, že se hlásil o post reprezentačního trenéra (ač nikdy už nechtěl trenovat, jak říkal) a trenéra Sparty... Asi toho má fakt hodně na práci. A nejlepší byl Ondrej Chovanec (nebo Kramerič, nevím teď, v tom Hattricku): Až zjistíte, s kým máme jednat, tak mi to řekněte :-)))
          Ta sportovní komise podle mě není špatně myšlená, taky bychom něco takovýho potřebovali, aby si KJ zas nemohl přivést každého koho by chtěl, ale spíše jako poradní hlas to brát... A museli by tam být skuteční odborníci, ne jako ve Spartě Beneš a Křetinský... Tzn trenér A týmu, sportovní ředitel, šéftrenér dorostu, trenér B týmu a pak třebas zástupce majitele nebo majitel sám, tzn třeba Rosen, a hlavní skaut. Aby si pohlídal tu finanční stránku věci. A trenéři by se "debatili" spolu hlavně o tom, jak posílit dorostenecké týmy a rezervu, aby z toho v budoucnu mohl čerpat i A tým. Například šéftrenér dorostu by řek, že chybí levý krajní obránce a koncový útočník, trenér B týmu by řek, že mu chybí tvořivý střední záložník, na to by mu šéftrenér dorostu řek, že v A dorostu jsou takový dva, takže ten lepší se už může posunout výš... A KJ by řek, že potřebuje výhledově koncového útočníka, protože za půl roku asi odejde jeden hráč z týmu, který vede. Sportovní ředitel by teda na to řek, že ať řeknou návrhy, jaký by chtěli hráče, každej by řek svoji představu a Rosen by nakonec řek, že koupíme toho koncového útočníka do A dorostu, kde se rozehraje a za půlroku by mohl podle něho přejít do A týmu, koupíme toho levého obránce a když trenéři přijdou se zajímavým jménem, tak i druhého koncového útočníka, který by po půlroce v tom A dorostu mohl zůstat. Hlavní skaut by na to řek, že koncovej útočník je támhle na Slovensku v B týmu Žiliny, za půl roku mu končí smlouva, je dobrej, ek by jeho charakteristiku... A že levej obránce je v Plzni... Trenéři by se na ty hráče během třebas měsíce koukli, řekli jo, ten by se nám do týmu hodil, Rosen by s cenou souhlasil a odkleplo by se to... Ale ne jak to funguje ve Spartě, že Beneš či Křetinský nadhodí jméno hráče a pak se pro otho konkrétního hráče hledá místo, takhle to bylo třebas s Bergerem, takhle to bylo s více hráči... A pak nakonec zjistí, že ten hráč se do týmu vůbec nehodí. A i když to třeba Lavička nebo jinej trenér říká, tak stejně je těma dalšíma hlasama přehlasovanej a ten hráč se koupí. To je špatně.

          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 13:46 |  
            0 0

            No jasně, je to o lidech. Třeba ve Sportu byl včera taky komentář a mimojiné tam psali, že je hezký, že si Lavička pochvaluje, že vždycky dojdou ke konsensu, ale jestli to neni tím, že je příliš měkkej. . v Liberci si nechal prodat Holednu i Pospěcha a boj o poháry dohrával s nedoléčenym Nezmarem. Po příchodu do Sparty chtěl 1-2 stopery (hl. Košťála) a chtěl i Horvátha, ale přivedli Bergera, Horvátha pustili a na poslední chvíli a jen na hostování Kučeru.

            Sportovní "komise" nebo nějakej řekněme předjednací kolektiv by měl smysl, když tam bude sportovní ředitel, trenér A a B. . Trenér A řekne, co chce za hráče, trenér B jestli má někoho toho typu do budoucna a když ne, tak hledat ideálně posilu pro áčko a stejnej typ pro béčko. . v dorostu nebo odjinud. A sportovní manažer by pak takovýho hráče hledal, případně podle tipů od trenérů a agentů sledoval. A pak by to celý postavili před toho, kdo drží kasu. . A podobný jednání by mělo fungovat i při prodeji hráče od nás. . je za něj/neni náhrada-bude se shánět.
            Ale model je jedna věc a k tomu správní lidé věc druhá. . Rozhodně to těžko může fungovat, když si Křetínský s Chovancem ustaví systém manuálů, ze kterých se neustupuje. A další věc je, že ve Spartě se víc dá na hledání jinde než ve vlastních řadách. . Už i fandové nadávaj, proč staví Lavička Kučeru a Mareš hnije v béčku a pod. My jsme loni kritizovali, že b tým slouží jako píseček pro nadbytené množství hráčů z áčka. I vedení si uvědomilo, že to byl špatný tah a nechce to opakovat. Sparta takhle ale funguje už léta a když jim Kmoch vybudoval velmi dobrou zálohu hráčů, zase ji rozpráší. Měli bysme si z toho vzít záporný příklad! I proto voki opakovaně píše o propojení týmů, aby se hráči vychovávali nejen pro ligu, ale pro Slavii! Aby mládežnické týmy přecházeli na moderní fotbal (což bylo za Kozla). Vyjednat trenérům stáže v zahraničí. . třeba v té Itálii, ale i v Neměcku zavádějí dobrý systém, ideální by byl Wengerův Arsenal. Podobnou formu zkoušeli loni v Bohemce jako znouzectnost a vystřelila jimy dobré mladíky do ligy, tuhle metodiku chce zavádět i Csaplár, Svou metodu mají v Brně( něco o tom v tom Hattricku u článku u Marečka), Změnit tradiční kruhy se snaží i Baník angažováním Ličky. . tak uvidíme, nechme se inspirovat. A jak jsme se shodli nedávno, byl bych rád, kdyby s tou koncepcí u nás pohnul pan Beránek.

            • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

              slaviator     před 16 lety 05.10.2008 14:14 |  
              0 0

              a) jojo, ten Sport jsem taky četl, ale... Ono je to těžký, když by si v Liberci dupnul, tak taky může naopak sám přijít o místo... A ve Spartě je to ovlivněno tou SK, kdy on řekne že ho chce, ale čtyři další lidé jsou proti a prodaj ho... Možná i, aby se "zavděčili" fanouškům (teda spíše "fanouškům") a nedělali si u nich zle... Bohužel


              b) Jojo, takhle nějak by to mělo fungovat... Ale těžko se může, jak říkáš. jet podle nějaké příručky. Nejvíce mě pobavilo, že každej hráč dostal patnáctistránkovou knížku a tam bylo napsáno, co má kdo hrát. Proč to nenacvičujou na tréninku? Proč si trenér s každým nesedne a neřekne mu to? Já nevím jak ti hráči, ale já třebas se podle knížky nebo nějakýho návodu naučím hovno, musím to vidět nebo slyšet...

              Něco bychom si mohli ale vzít i z Bohemky, vršovické. Tam to nebylo rozděleno A a B tým, všichni trénovali společně a pak jedna část hrála ligovej zápas a druhá za rezervu. Ono to má něco do sebe, protože ti mladí hráči mají tréninky se (u nás) Šmicrem, Brabcem, Vaniakem a mohou se od nich něco přiučit, mají taky motivaci, ví že se do toho A týmu mohou dostat, že je trenér vidí... Pro trenéra to má výhodu, že vidí najednou všechny hráče, může porovnat třeba Grajciara s Jandou, Diviše s Vorlem a Vaniakem, Honka s Litterim, ... Ne nadarmo tohle je i v cizině. Byl bych pro zavést společné tréninky A a B týmu i u nás, zpočátku třeba i jen nějaké, jednou týdně například. Aspoň bychom pak nemohli my škarohlídové říkat, že Jarolím nechodí na tréninky béčka:)))))

              • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 14:39 |  
                0 0

                Proto je taky ta jejich SK nefunkční. Horvátha chtěl dostat pryč Křetínský kvůli platu a Chovanec, kvůli tlakům od manažera. . bratrance. Ale on taky Horváth měl máslo na hlavě, udělal Spartě kolikrát medvědí službu ať už v derby, na Žižkově atd. A taky měl slovo v kabině, to se někomu nemuselo líbit. Psali tam, že Bílek podcenil klima v kabině a Křetínský na to nekoukal vůbec. . takže ten Bílkův tým parchantů mu přerost přes hlavu, kupodivu. .
                Ten manuál byl asi hodně chytrej no, něco jako když Hitler nebo Stalin "radil" generálům. Sám Horváth se tomu smál. On je totiž problém, když si ředitel myslí, že tomu rozumí. . Tohohle pocitu by se měl správně dobrej majitel neustále zbavovat, pokud neni Vláďa Růžička:-)) To je problém toho jejich systému. . najímaj trenéra, ale Chovanec má v popisu práce tomu rozumí ešě líp a všemu komplet a Křetínský ještě dvarát tolik:-)

                Hlavně mě teda zaujaly ty věty o spolupráci. Pan Křetínský zjevně ve shodě s Řepokou (jak se objímali na jedné fotce) furt jede na vlně železné Sparty Über alles. Zvlášť když podle elaborátu jsou rok od roku lepší:-)

                Ten systém přípravy áčka s béčkem má samozřejmě logiku. V Anglii je to běžný, v Tottenahmu, v Arsenalu atd. Správně řikáš, že trenér ty kluky vidí. . taky ty tréninky vedou jiní a on se věnuje každýmu hráči extra něco mu vytkne, poradí. . Tam je to furt jiná dimenze, ale prostě trénink se Šmicerem a Vaniakem je motivace a příklad k nezaplacení. Pokud tam teda nemáš 5 Bestů, aby ti je zkopali :-)
                V našich podmínkách je ale základní problém najít k tomu tréninkovou plochu atd. .

                Když už jsi u toho Grajciara. . by mě zajímalo, co jsme teda vlastně koupili:-) Rád bych ho viděl v zápase.

                • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                  slaviator     před 16 lety 05.10.2008 14:52 |  
                  0 0

                  Jak řekl Sokrates:-))) Vím, že nic nevím. A je to pravda. Když člověk stárne, zjišťuje, že to co dělal před pěti lety, ale i před rokem třeba, že to bylo špatně a že by to dneska udělal jinak. Takže ani Vláďa Růžička neví nic...:))) /a to je jeden z deseti majitelů ke všemu:) / Ale Křetinský je třebas proti němů úúúplnej bříídil

                  Myslíš, že by třebas Šmicer pokopal v tréninku Honka, nebo naopak? :))) Tak nevím kde trénovali takhle Bohemáci, jestli v Ďolíčku či někde jinde, těžko říct.. Ale na jednom hřišti by podle mě trénovat mohli. Nehledě na to, že pak nepotřebuješ mít 30 hráčů v A týmu a 25 v B týmu, stačí mít zhruba těch 40 hráčů do obou týml dohromady... Ale hlavně ty výhody jsou, že trenér vidí i hráče z Béčka a může je porovnávat, ti hráči z Béčka mají zase motivaci a mohou se něco přiučit. V tom bych viděl ty hlavní výhody a kvůli tomu bych to zavedl i u nás. Kdyby to mělo být denně, tak by se ta tréninková plocha vyřešit musela, kdyby to bylo jednou týdně, dalo by se to zavést i dnes. Nehledě na to, že tyhle tréninky by byly v tom případě pro hráče A týmu jakýmsi spestřením, neviděli by stále ty samé tváře...

                  Grajciara jsme asi koupili do budoucna, až odejde Janda. Takže pokud ho hodlá trenér postavit až po odchodu Jandy, tak to bych Garjciara zase asi nerad viděl co nejdřív, ale spíše později než dříve.. :))) Ale koho bych rád viděl v dresu A týmu brzo jsou tito dva hráči: Vácha a Dřížďal. Brzo, již brzo.. :)

    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

      zz     před 16 lety 05.10.2008 09:06 |  
      0 0

      Zdravím Huzgi,
      už je lepší se zdravotním stavem? Pokud ano, jsem za to rád. Pokud jde o hru na jednoho útočníka nebo dva, není to o počtu útočníků, ale o kvalitě krajních hráčů, kteří doplňují osamoceného útočníka. Třeba před dvěma roky jsme vyhráli v Olomouci 2:1 a hráli jsme nádherný kombinační fotbal s jedním útočníkem. Sparta hrála proti Liberci se čtyřmi útočníky, a bylo to pořád jalové. Není to o počtu útočníků. Pokud jde o povolání Necida do reprezentace, prostě jsem názoru, že by byl přínosem pro tým nejen gólově, ale i způsobem hry. To se nedá říci o Feninovi, včera jsem ho viděl v bundeslize, zazdil tutovku, hrál průměrně, podobně jako Slepička se Svěrkošem nemají žádnou oslnivou formu. Není to o věku, ale o kvalitě hráčů. Pokud jde o Spartu, ta přivedla ve stejnou dobu jako my Šventa talentovaného hráče Marka Čecha. To, že mu nedokázala dát větší šanci a prodala ho do Porta, kde pravidelně hrál i LM, je její problém. My jsme dokázali potenciál Dušana využít, a teď z toho těžíme.

      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 10:19 |  
        0 0

        Děkuji zz za podporu, léčení postupuje velmi dobře, chodím už docela dlouho bez, začal jsem s posilovnou a s bazénem a vypadá to dost dobře.

        Ano, dobře vím, že o počtu útočníků to není, a že když náš tým dostane zelenou, tak probudí své útočné sklony téměř každý, i teď doma s Olomoucí jsem koukal, jak se do své top formy dostal opět Matěj (ten je mi svým pojetím hry vždy velmi sympatický) a i Hub překvapoval svými výjezdy po lajně. Přesto mám pocit, že když KJ postaví jen 1 útočníka, je hra týmu méně ofenzivní. Nemusí to být tím jedním útočníkem, svou roli tam budou hrát i úkoly pro jednotlivé hráče. Přesto, má-li Necka parťáka přímo vepředu, mám z toho mnohem lepší pocit.

        U Tomáše Necida věřím (nepíšu jsem si jistý, jelikož stále nemohu překousnout to Rusko), že bude jednou velikánem české repre. Jen jsem toho názoru, že je třeba jeho vstup na dospělou reprezentační půdu vhodně načasovat. A to vzhledem k Tomášovi samotnému a také k situaci v týmu. Současná podoba repre je taková rozpačitá, problémy zálohy se řeší nekoncepčně, přijde mi, že tým je stavěn jen a jen na teď a nikdo nehledí dopředu. Tomášovi bych přál, aby do reprezentace vstoupil v době, kdy celé klima kolem bude čistější a nepřijde tam jako nouzovka, ale jako hráč, který získal důvěru v nějaké koncepci a plánu. Kdyby ho tam Rada teď zařadil, tak se bojím, že to bude na jeden zápas a dlouho nic. Zatím z jeho činnosti (Rady) necítím, že by věděl co chce a že by byl tím hlavním pánem u týmu.

        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 10:43 |  
          0 0

          Zdravím Vás pane Huzgi,
          také přijměte mou podporu ke zdraví a držím palce.
          Vaše myšlenka s Tomem Neciem má své opodstatnění, rozumím jí. To je také to jediné, co se dá na celé věci pochopit. Podporučíka Radu a jeho srandovního jakoby oponenta soudruha Chovance už nebere vážně skoro nikdo, kdo rozumí fotbalu. Jak vyjádření Fr.Cipra, tak pánů Hřebíka a i F.Komnackého a Škorpila jasně ukazují, co si o celé věci myslí a jak je reprezentace bez koncepce a delšího pragmatického plánu při obměně kádru. Možná, že by Rada Necida zaříz jako Brückner Rudu Skácelů a moc by se to těm sparťanským kafkám hodilo. Tomáš si s tím poradí a věřím, že právě při derby to bude chtít zdravě a poctivě ukázat. Já si myslím, že nakonec půjde k Necidovi dopředu Šenky. V záloze (modlím se aby byl Dušan fit) máme když tak alternativy. No a ten Hubáček, co k tomu říci. Prostě tam teď nikdo momentálně jiný není a tak to musíme brát. Bude na něj hrát asi Kulič a tak se trochu obávám, aby tam nebyl průvan........... Ale jinak se na ty sparťany opravdu už vyprdněme a hleďme si sebe a způsobu, jak si zápas užít a s chutí odehrát. Tak dobré zažití při obědě přeje Vám všem přeje Sokrates55

        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 12:23 |  
          0 0

          Zdravím a souhlasím,
          co se týče derby a vůbec zápasů, kdy KJ staví 5 záložníků. Záleží zrovna kdo je na place, ale přijde mi, že je to spíš takové opatrné, čekání na soupeře, co udělá, kdy zachybuje, zesílený střed atd. . Těm hráčům se to možná promítne do hlavy i nechtěně a nejdou tolik dopředu. Je to náročnější na taktiku i techniku, víc provázané, je zhuštěný prostor, je to spíš pro hráče, kteří umí obejít 1-2, což v naší realitě Slavia splňuje nejlépe, ale přesto to někdy skřípe. Dá se to docela snadno eliminovat důrazem (až přes hranu s tolerancí rozhodčího ala Budějice). Proti tomu 4-4-2 je moderní, dynamický systém, kteří lépe zvládnou i méně" schopní" hráči. . nemáme 11 Šmicerů na place, ale s nadsázkou řečeno běhat se naučí každý. Hráči mají víc prostoru a jasnější roli, nekomplikují si život, ale rozehrávají přes kraje a zrychlují hru. . to vede i k větší aktivitě do zakončení. Samozřejmě každý zápas je jiný, ale mně přijde, že 4-4-2 hrajeme vždycky líp i kdyby třeba Šenky měl a Janda měli hrát křídlo i hrot, prolínat se a podobně. Když to zase nadnesu, tak hráči by se hlavně v derby nemuseli tolik soustředit na taktiku, ale hlavně hrát. . Přijde mi, že to je možná i trochu problém našeho projevu v pohárech venku, jak píše martyni. Nemáme tak takticky vyspělý tým jako třeba AC, abychom to uhráli fotbalově a když jim to trenér vtlouká do hlavy, tak maj občas hráči zmatek a z přemíry úkolů jsou trochu přibržděni. Je to samozřejmě i věc nácviku. . tady bych odkázal na ten článek s trenérem Moralesem v Hattricku.

          A co se týče Necky v repre, je to na posoouzení, Rada pro mě není zárukou citlivého přístupu. Nebylo by dobré, kdyby Necku vytáhl a postavil to tak, že se teda potvrdí, jestli má jen kliku nebo umí, že na něm je odpovědnost, abysme porazili Poláky. . Kdyby ho měl na čas pro repre "zabít" jako Brukner Rudu Skácela nebo Bednáře, tak by to nemělo smysl, takže já budu rád, když Necka potvrdí svou kvalitu v derby a ať si to Rada přebere jak chce. Tahat ho jako žolíka a jakoby natruc proti námitkám novinářů. . jako s 21, to by mu neprospělo.

          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 12:37 |  
            0 0

            Také přeji hezké odpoledne pane Bulldocku,
            Rada pro mně není zárukou ničeho, co by mělo spravedlivý a poctivý základ. A už toho nechám být. Jen bych se opakoval. Pokud budeme hrát ten náš fotbal s chutí, nebude uhýbat soubojům a naopak ukážem svou rychlou kombinaci včetně rychlého pohybu všech, pak to půjde. Věřím tomu, kluci nejsou v takovém presu. Do poháru postoupili a pokud půjdou poctivou a bojovnou cestou, půjdou vítězství naproti.
            Všechno ostatní hoďme za hlavu, zanechme nějakých katastrofických scénářů ohledně rozhodčích. Uvidíme zítra na place, sparťani můžou tlačit na co chtějí, pokud se naši nepokakají a půjdou do toho naplno, mají nakročeno k dobrému výsledku. Morální právo je na naší straně.
            To cítím. Sokrates55

          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

            slaviator     před 16 lety 05.10.2008 13:10 |  
            0 0

            Mě se z těch všech možnejch stylů nejvíc líbí 3-5-2, kde se dá při útoku soupeře přecházet na 5-3-2.. Ale to by zase na kraji zálohy nemohl hrát Dušan, i když je fakt, že on to ubrání kolikrát fakt rychlostí..:-) Ale loni to hrát šlo, na jedné straně v záloze Matej, na druhé Pudil a jelo by to nahoru dolů.. :)) Ale na druhou stranu je pravda, že to v určitých fázích zápasu díky Matejovi hrajem. De facto hrajem takovej hybrid myzi 4-4-2 a 3-5-2, podle toho, jak to Matej oběhá :)))

            Ale do derby bych řek, že půjdeme s vyztuženým středem zálohy.

            • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 13:53 |  
              0 0

              No právě. . Já bych jen nerad viděl, aby se to vyvinulo v to, že ten hlídá kisela, ten hlídá Kladrubskýho, ten hlídá Huška a ten hlídá Slepičku a nidko neútočí, protože si to všichni hlídaj:-) Resp. útočí jen Necka a ten si hlídá nohy před Řepou. .

              • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                slaviator     před 16 lety 05.10.2008 14:07 |  
                0 0

                Mno, toho bych se nebál. Necka Řepkovi ještě naopak pořádně naloží... Ale snad bude hrát Kučera, v tom případě bychom mohli snadno procházet i středem obrany Sparty, Kučera ani Řepka nejsou nejrychlejší, Řepka už fakt hraje snad jen na to, že se ho ostatní bojí... Jak jednou říkal, před zápasem udělá na soupeře bububu a on si to pamatuje... Rozhodčí taky nesmí být měkkota, protože pokud udělá faul (Řepka, ne rozhodčí :-D) na někoho jako před časem v první minutě na Vlčka a nedostane za takovej likvidační zákrok červenou, je to ovlivnění zápasu :)))) A že to dovede i dneska jsme viděli proti Bolce, kdy takhle sejmnul Pecku.

                • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 14:14 |  
                  0 0

                  Tak tak. . ale může bejt povzbuzením, že v Liberci i v poháru byl tak pomalej, že nestíhal ani faulovat a to svoje bububu asi zapomněl v šatně. Nejvýraznějším momenty s Dinamem měl když mazal Mandžukičovi do sóla, neměl komu hodit aut a směrem k rozhodčímu zkusil pouze decentně naznačit, že by mohl něco nastavit. Počítám, že proti nám bude přemotivovanej jako vždycky, takže on nebo Slepička to budou zkoušet. Pokud poprávu vyfasujou karty, tak to dopadne dobře, ale kdyby se rozhodčí bál zjednat si pořádek, tak to někdo odnese.

                  • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                    slaviator     před 16 lety 05.10.2008 14:17 |  
                    0 0

                    Hlavně je dobře, že se Řepka nesoustředí jen na hru. Pro nás dobře. Je dobře, pro nás, že v kabině před ostatníma hráči seřve trenéra a hlavně vedení. Má pravdu v tom co říká, ale měl jim to říct mezi čtyřma, resp. šesti či osmi očima, prostě jen těm, komu to bylo adresováno. Tohle jsem ale vytýkal i dřív KJ, že třeba po nepovedeném zápase zkritizoval před celou kabinou naostro například Thea, po Brně, místo aby mu to řekl mezi čtyřma očima.
                    Navíc sparťané dodnes nemají všechny peníze co na účtu mít měli, to je také rozplytuje, aspoň trochu... A ono když se to všechno sečte tak jsou tam, kde jsou.

                    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 14:35 |  
                      0 0

                      Dobré odpoledne všem,
                      tak jsem po odpolední procházce, jen to trochu začalo pofukovat. Když bude zítra takto podvečer, bude slušný terén. Na bahně se blbě hraje. Chtěl jsem se zeptat na Šikliče, pořád ten stehenní sval a nebo už je to lepší? Máte někdo info i o Dušanovi, dnes se mělo dopoledne vědět, jestli na derby bude. Ani jsem nepostřehl při té Olomouci, co se mu stalo. Jen tam ke konci poločasu dostal trochu do achilovky od Hubníka, ale nevím jestli to byl tento moment. Doufám, že to nejsou zase ta záda. No uvidíme.
                      A s tím Řepkou jen na okraj... Z jedné strany ho i chápu, ono to totiž není o malé částce a spíše bych řekl, že nedostali podstatnou část peněz na účty. Ale na to já expert nejsem. Líbil se mi dnešní rozhovor na Idnesu (bráno s rezervou) s Tomem Necidem. Cítí důvěru trenéra a to je dobře. Sokrates55

                      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                        slaviator     před 16 lety 05.10.2008 14:44 |  
                        0 0

                        Zdravím Sokrate,
                        o Dušanovi nic nevím, Šiklič mimo hru bude delší hru asi...
                        Já Řepku taky chápu, jak říkáte, není to malá částka, ale dovolit by si to před ostatníma v kabině neměl, měl si to nechat na později... Takhle se akorát může to celé nakopnout k tomu, co bylo už za Hřebíka, když hráči drželi tehdy kolem Blažka, Poborského a Lukáše Zelenky a Hřebíka naprosto sabotovali... Tohle asi udělat někdo ve Slavii, tak ho Jarolím druhej den přeřadí okamžitě do rezervy. A udělal by dobře. Řepka si to měl nechat na pozdějš... Ale co je zajímavé je to, že jakmile my jsme měli nějaké dluhy vůči hráčům, hned se o tom psalo v novinách. Jakmile dluží Sparta půl roku, tak se to krom rozhovoru s Kolářem a ještě snad Horváthem přešlo v médicích bez povšimnutí.

                    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 14:45 |  
                      0 0

                      Tak v tomhle musí bejtr trenér dobrej psycholog, aby věděl, kdy ( a koho!) je dobře seřvat pře lidma a kdy mezi 4 očima. Všichni víme, že Kj má v komunikaci rezervy a ne každýmu to sedne. Ale proti těm článkům od Kaliče a Matúše snad tenhle příklad. .

                      Když vstřelí Tijani gól, sáhne bezděky na slávistickou hvězdu. Je šťastný, že mu dal klub šanci. „Mám Slavii rád. Do Sparty bych už jít nemohl.“ Loni přišel z Interu Milán, ale v tamní konkurenci se neprosadil. „Trvalo mi to i ve Slavii. To mě ale musel nejdřív trenér Jarolím posadit na zadek. Zasloužil jsem si to,“ uznává. Byl líný až běda, po pár zápasech si myslel, že má místo jisté. U Jarolíma ale tvrdě narazil. Za ten rok v české lize si ovšem stihl udělat i jméno v tuniském nároďáku.

                      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                        slaviator     před 16 lety 05.10.2008 14:56 |  
                        0 0

                        Jenže takovejch hráčů je, bohužel, menšina. Když si vezmeš třebas Abrahama... On chce trenérovi pomáhat, být jeho prodloužená ruka, a proto neunese, když jej trenér zkrizituje před ostatníma. A jiní to zas neunesou z jiného důvodu... Jer to fakt těžký, jak říkáš, trenér musí být i dobrej psycholog... A nevím, zda jím KJ je. Každopádně co mu zase nikdo neodpáře, že ač třeba není dobrej psycholog, tak má úspěch. I za tu cenu, že polarizuje slávistickou veřejnost:) Ale joo, jak se říká: lepší špatná reklama než-li žádná. A lepší, když tě někdo nemá v oblibě, než když jsi mu lhostejnej...:) Třebas je to Karlova taktika, stejně jako Mourinho má za taktiku tu svoji aroganci, čímž snímá z hráů tlak, protože se všichni soustředí jen na Josého.. :)

                      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 14:59 |  
                        0 0

                        Kéž by si i na Letné mohl na tu slavistickou hvězdu Tijani šáhnout a nejen on.Doufám, že závěrečná děkovačka na Letné bude jen dokreslovat naši bojovou morálku a chuť se za naši slávistickou hvězdu poprat. A až zazní na sparťanské Letné "Červenobílá..... bojová síla....." ať nás při tom mrazí všechny pocit sounáležitosti k našim barvám a to jak hráče, tak i nás....... Já už koukám bojuju teď, no budou zítra nervy...... co? Sokrates55

                      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                        Khadgar     před 16 lety 05.10.2008 15:15 |  
                        0 0

                        Každý trenér má jiné metody a způsoby, které se někomu líbí/sedí víc a míň. Podstatný vždycky je, jestli jeho práce přináší výsledky a úspěchy. A ty má se Slavií Jarolím nejlepší co v novodobé historii pamatujeme. Zajímavé taky je, že v souvislosti s kritikou KJ se ozvali 2 hráči, kteří ve Slavii podávali nevyrovnané výkony a odešli do jiných českých klubů. Od Švece nebo Vlčka jsem žádnou kritiku neslyšel. Nebo Volešák, všichni ty zprávy kolem něj známe, ale on furt makal a teď hraje, i když ne stabilně v základu.

                    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 14:57 |  
                      0 0

                      Lukáši, já si na rozdíl od tebe myslím, že trenér musí hráče zpucovat před kabinou. V mém případě když to udělal mezi čtyřma očima a nepřenes to třeba do sestavy, tak jako kdyby to neudělal. Ale když to bylo před celou kabinou, tak jsem pak trénoval a snažil se jak blázen. Myslím si, že trenér má právě trénovat transparentně, když chválit, tak před celým týmem a když kritizovat tak taky.

                      • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                        slaviator     před 16 lety 05.10.2008 15:02 |  
                        0 0

                        Tak možnost taky je, zpucovat ho stranou samotnýho, říct mu jasná "pravidla" (mákni na rozehrávce, mákni na timingu, ...) a promítnout to třebas i do sestavy... Ale hlavně, každej hráč je jinej. Jak říká Bulldock, třebas Tijanymu to zpucování před kabinou pomohlo, jak říkáš Ty, pomohlo to i tobě. Ale jsou hráči, a není jich málo, u kterých by bylo vhodnější spíše zpucovat je stranou, a není to jen Theo...

                        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 15:19 |  
                          0 0

                          Ale pak se stane,
                          že všichni v kabině vidí, že ten či onen hraje mizerně a vlastně to vypadá, že mu trenér nic neřekne (když mu teda řekne někde postraně do očí). Když jsemhrával fotbal, tak se s námi náš trenér taky namazal před ostatními, a ještě jsme dostali kolečka na víc (jako oběhnout stadion) a blbý frfňání a leplování bylo fuč jedna dvě.
                          Sokrates55

                          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                            slaviator     před 16 lety 05.10.2008 16:05 |  
                            0 0

                            Kdžy toho hráče už taky pozval trenér na kobereček, tak ten třebas tuší, že seřval i kolegu...:) Nebo i může trenér říct... "XXX, pojď sem... A vy ostatní kolečko kolem staďáku..." Stranou ho seřve a dá mu pak koleček víc. Možností je hodně. Ale nebál bych se toho, že by to vypadalo, že trenér mu nic neřekne

                        • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 05.10.2008 15:37 |  
                          0 0

                          No s timhle měl zajímavou zkušenost trenér Bobrovský, když začal trénovat ženský. Tak je prostě seřval a ony se mu rozbrečely. Pak se radil s ženskou psycholožkou a ta mu říkala, že ženský nesnesou kritiku před ostatníma, že jim to podráží nohy v kolektivu. Takže musel každou pozvat extra na kobereček a taky říkal, že si musel vypracovat odolnost proti těm slzám, že chlap se prostě spíš naštve, ale ženská se rozbrečí. Je to holt věda:-)

                          • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

                            slaviator     před 16 lety 05.10.2008 16:05 |  
                            0 0

                            To jo. Takovej Abraham naopak nakopne kbelík:)))

    • Re: K. Jarolím: Musíme poctivě makat

      Nax     před 16 lety 06.10.2008 13:43 |  
      0 0

      Na Cechy platu pouze tvrdi treneri, bez bice v cechach nikdo nemaka