Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Olomouc 3:0 (video)

Fotbalisté Slavie byli v domácím prostředí v Edenu opět úspěšní a fanoušci se mohli třikrát radovat. Po výhře 3:0 držíme domácí neporazitelnost, navíc jsme ještě neinkasovali branku v letošní sezoně. Sedmou branku vstřelil Necid, další přidali Černý a premiérově i Litteri. Prohlédněte si 9 fotografií fanoušků.

Velmi příjemný fotbalový večer jsme opět prožili v Edenu. Sílu domácího stadionu poznal tentokrát soupeř z Olomouce. Utkání bylo věnováno slavnému střelci Pepi Bicanovi.

Slávisté nastoupili v očekávané sestavě, jediným překvapením byl italský mladík Litteri v útoku. První velké šance začínaly vždy u Šventa. Nejdříve po jeho centru z voleje střílel Belaid, po chvíli se do zakončení dostal i Krajčík. Gólovou radost přinesla až jednadvacátá minuta. Švento tentokrát přesným centem našel Necida, který se zbavil obránce a z pravé strany vápna propálil gólmana. Vstřelil tak již svou letošní sedmou ligovou branku. Po chvíli mohl hlavou zvýšit náskok Suchý, ale brankáře nepřekonal. Olomouc se snažila vyrážet do protiútoků, ale v koncovce vyhořela. Poslední slovo v první půli měl Litteri, který po centru Krajčíka dostal míč za záda gólmana, ale branka nebyla pro ofsajd uznána. Chvíli předtím hlavičkoval těsně nad.

Do druhé části hry již rychlík Švento nenaskočil, vystřídal ho Černý, který měl také jeden z lepších dnů. Nejdříve Belaid parádně prokličkoval mezi třemi obránci ve vápně a vybídl ke skórování Litteriho, ale jeho střela byla zablokována. Podruhé jsme se tak mohli radovat v jedenapadesáté minutě, Krajčík nahrál Černému a ten vyslal na branku prudkou přízemní střelu, která i díky teči obránce skončila v brance. Vynikající Krajčík byl při chuti a o čtyři minuty později centrem přesně našel hlavu Litteriho, který nakonec svůj první gól v sešívaném dresu vstřelil. V Edenu bylo krásně. Další šance na vstřelení gólu zůstaly nevyužity, ale všichni jistě domů odcházeli maximálně spokojeni. Slavia opět vede ligu.


Slavia - Olomouc 3:0 (1:0)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid, Tavares, Jarolím (67. Volešák), Švento (46. Černý) - Litteri (77. Šmicer), Necid
Branky: 21. Necid, 51. Černý, 54. Litteri
Diváci: 9416

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 28.09.2008 22:18 |  
    0 0

    Zdravim vsechny, dneska jsem nemohl prijet, tak jen dojmy z TV.
    Podle me vyborny vykon od vsech, nejlepsi na hristi Krajcik. Litteri ukazal, ze jeho neustale shazovani je neopodstatnene, kvality v sobe ma, dnes vstrelil jeden regulerni gol a jeden z tesneho ofsajdu, kdy obranci i golman reagovali, jako by se hralo, takze jeho umeni tim ofsajdem nebylo znehodnoceno. Mnoho dalsich akci se mu nepovedlo, mnoho se jich povedlo.
    Risk s Necidem v zakladu vysel (porad to povazuju za risk), pomohlo tomu nasazeni benevolentniho sudiho, ktery podal velmi dobry vykon a nemel ambice stat se stredem pozornosti. Mozna i sledovani trendu sudiho pomohlo tomu, ze Necid neodesel v 60. minute stridat, ale zustal cely zapas. A samozrejme patri pochvala i jemu samotnemu, ze to nijak nepokousel a tvrdy zakrok predvedl jen jeden v prvni puli.
    Myslim, ze v prvni puli predvedl dokonce i Hubacek asi nejlepsi vykon ve Slavii na pozici leveho beka, minimalne za posledni rok.

    A nakonec jako tradicne par statistik. Stejne jako loni mame pred derby 19 bodu, skore mame dokonce lepsi (loni 16:6 a v tom i nakladacka Zlinu 7:1, letos 19:5). Mame pet viteznych ligovych zapasu za sebou, to je maximalni serie, ktera se nam loni povedla (shodou okolnosti od 1. do 5. kola). A nakonec statistika, ktera je sice zajimava, ale nema moc vypovidajici hodnotu - oproti lonsku jsme letos uz zvladli lepe nekolik zapasu, kdy jsme loni ztraceli (Olomouc doma - loni plichta, Banik venku - loni plichta, Jablonec doma - loni plichta) a tak "virtualne" mame oproti lonske sezone +5 bodu (bod jsme ztratili v Liberci).

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      slaviator     před 16 lety 28.09.2008 22:26 |  
      0 0

      Souhlasím, Litteri byl dneska dobrej, nečekal jsem to. Od léta na sobě dost zapracoval, vypadá to, že si i začal věřit. Každopádně někdy mi přišel trochu zbrklej, místo přihrávky lépe obsazenému spoluhráči volil střelu z místa, ba dokonce ještě když přepadával dozadu... ale to se dá a) spravit časem a zkušenostma a za b) je vlastně dobře, že se snaží z každé pozice střílet, útočník musí mít instinkt střelce a zabijáka...

      Dojem mi kazili akorát pomezní, kteří zbytečně mávali hraniční ofsajdy, skutečně milimetrové sem, milimetrové tam... Měl jsem pocit, že podle trendu nastoleného UEFOU by se toto mělo pouštět. Ale chápu je, líp si odůvodní jeden nesprávně odmávnutej milimetrovej ofsajd navíc než aby z milimetrového ofsajdu, který neodmávali ale pustili, padl rozhodující gól...

      Jinak jsem rád, že jsi pochválil Hubáčka:-) Dneska naopak já mohu pochlávit i Marka Jarolíma, který zahrál dobře. Černý to samé, vracel se, takhle si představuju hráče, který chce hrát o základní sestavu Slavie. Volešák také nezklamal, bylo na něj několik faulů, ač na hřišti nebyl dlouho, zahrál nebezpečně dvě standartky, jedna smrděla gólem, bohužel Brabec nezamířil přesně.

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      FannyBoy     před 16 lety 28.09.2008 22:37 |  
      0 0

      Dneska se mi také líbili všichni, Krajčík, Litteri, Hubáček v defenzivní činnosti nejlepší... Nechápu střídání Šventa o půlce, ale nejspíš ho šetřil... Nejmíň se mi asi líbil Černý. Ale nic hrozného, výborný výkon... Na derby ideální psychika

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      bene     před 16 lety 29.09.2008 19:59 |  
      0 0

      fotky na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    Viking     před 16 lety 28.09.2008 23:02 |  
    0 0

    BTW když kopal Volda standartky, tak jsme z nich zahrozili nejvíce od počátku sezony.

  3. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    Wommi     před 16 lety 28.09.2008 23:07 |  
    0 0

    zdravim, akorat jsem prijel domu - byla to paradni a prijemny fotbalovy predstaveni - jsem rad ze jsem tram byl.
    Skoda ze nedorazilo vic lidi i kdyz tech deset je i tak paradnich - myslim ze by se taky paradne bavili.

    kotel prines zajimavy novy popevky, aktivitu - taky dobry a musim rict ze kdyz je clovek slysi, tak nekdy beha mrazek:)¨po zadech.

    co se tyka fotbalistu - mel bych akorat asi dve vyhrady -
    1) i kdyz nejak nekritizuju MJ a JCernyho, tak musim rict ze mi proste u nich stve, ze si nekdy s balonem proste az moc hrajou (a ne vzdy je to k dobru veci) a pak, jsou to takovy baletky - proste kdyz je vidim hrat a nekdo k nim pribehne, jsou na zemi jen to svisti -libi se mi ze treba necid se proste nevali, hraje je tvrdej a i kdyz se snazi kombinovat a hrat taky trochu na krasu je primocarejsi a tvrdsi.
    To mi u vyse zminenych chybi!

    a dalsi je pak stalej nesvar, prihravky na nasi pulce - povetsinou brabec a suchy...ja proste vzdycky trnu (jeste je mam v podstate primo pred sebou - osobne bych proste byl radsi kdyby balůon sel rychleji dopredu - ono se totiz semtam stane a bohuzel u nich dost casto ze jedna ta prihravka je naprd a vystavi druhyho docela do presu a pak casto o balon prijdou - a bohuzel ne vzdy je na blizku tavares, kterej ten balon vzdycky nejak fantasticky dokaze vzit a nebo asspon jemne:) zfaulovat protihrace.

    Jinak mi ale plesalo srdce!
    dekuju.
    M.

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      Jakubisko     před 16 lety 28.09.2008 23:19 |  
      0 0

      S tím Tavaresem nablízku jsi mě rozesmál :o)) Dneska odehrál opravdu fantasticky, roste zápas od zápasu, je to nádhera. Ale fakt není nikdo koho bych mohl nějak více zkritizovat...pro mě nejlepší zápas prozatimní sezóny, včetně úžasné atmosféry, takhle jsem si nezařval ani nepamatuju :) Děkujem...

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        Wommi     před 16 lety 28.09.2008 23:26 |  
        0 0

        ..no ale nerikej ze to neni s tim tavaresem pravda..ja jen koukal jak rychle nejak pribeh, najednou teda bezel jako rychlik(to jsem koukal:)...a kde se vzala tu se vzala jeho noha a sup najednou mel balon u nohy a nebo ho proste jen tak jemne skolil a bylo po jejich utoku...no opravdu famozni!to si pak clovek jen jeste rika,..plnej dum a byl by to opravdu raj!!

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      Hypik     před 16 lety 28.09.2008 23:47 |  
      0 0

      mrazek po zadech... to sem slysel pred casem ve skole, kdyz me ucitel vyvolaval k tabuli;)

  4. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 00:13 |  
    0 0

    Dneska to byl paradni vecer, kdyz jsme si rikali, jak nam chybi domov a jak v edenu budou domaci zapasy jiny, asi jsme sio predstavovali neco takoveho:-)). Dnes byla radost se na nas fotbal divat, kez bychom to zvaldli i ve ctvrtek. Jinak me velmi prekvapil Litteri, sice neni moc rychly, ale byl silny na balonu a pred brankou smrdel golem, jen tak dal. Vynikajici byl v prvni puli Svento (snad mu nic neni, nevi nekdo?), cely zapas Krajcik, dobre hral Belaid, ale i Hubacek zahral (tantale, co dneska, nelibil se ti?), zvlast ve spolupraci s Dusanem. Tavares opet vyborny, Smicer ukazal par velmi zajimavych balonu, ja myslim, ze to pujde, dokaze hrat hodne prekvapivy kombinace, zrychlit je smerem dopredu. Cerny stridal povedene balony s klasikou, tj. zadrbanim mice a protiutokem soupere. Vykon Jarolima hodnotit nebudu, quelhare, nechces se toho ujmout? Jinak mas konecne odpoved v soukromych zpravach, sorry za zpozdeni..

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 00:29 |  
      0 0

      Dneska to byl parádní výkon, zasloužené 3 body. Sice bych trochu nesouhlasil, s Ondrou Zlámalem, že jsme jim dali, co se do nich vešlo, protože po třetím gólu se dohrávalo. . kdyby do toho kluci šlapali dál, dáme jim pětku. Ale to je jenom tečička na tom předstvení. Já bych dneska ještě dodal, že mě opět potěšil Láďa Volešák, ve hře měl hezký pasy a všechny 4 jeho standartky byly výborně zahraný a nebezpečný. Jinak pro mě nej hráči Krajčík, Belaid a Tavares.

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 29.09.2008 06:35 |  
      0 0

      Co se tyce Jarolima, tak pro me z TV pusobila hra cele zalohy dost kompaktne a nevidel bych vetsi rozdil mezi vcerejsim vykonem Jarolima a Belaida, menili si pozice, rozdavali presne prihravky a to i na vetsi vzdalenost. Mi opet dokazal, ze je v zakladni sestave pravem.

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        mart     před 16 lety 29.09.2008 08:31 |  
        0 0

        :D, take musim jeste nechat hodnoceni "trochu sednout". Jenom jedna poznamka ke Karlu Jarolimovi (uzasny rozhovor :). Jeho trik s "virivou zalohou", uz nese prvni ovoce. Tim, ze se Svento dost stahoval do stredu pole, krasne si ho komentator pletl s Jarolimem (Markem,...nastesti), a hodne hezky se jim take pletl Volesak s Belaidem. Tak to snad jen k tomu efektu "virive zalohy" :).(mozna mala rada.???, nechat Cerneho hlavu obarvit na hnedo.... ja vim, barevne by se v tom pak vubec nikdo nevyznal(hnedovlasy blondak cerny), tak snad raci ne :)
        Vubec nikdo (krome martyniho zmince o pomalosti) se nezminil o Literrim. Tak to zkusim ja. Z televize vypada, ze primarni atributy jsou pomerne dost prumerne, .... nektere i slabe:(. Rychlost (-), start na balon (nic moc), Leva noha (..? na opirani), Hlavicka (slusna), Prava noho (asi slusna), Kryti balonu (a sila vubec) slusny. V sekundarnich atributech (...to asi bude jeho silna stranka) - vyber mista. Na to jak je pomerne pomalej, ... je vlastne porad tam, kde ma byt. Treti kategorie, ...jako vsichni cizinci trosku problem s komunikaci..... (uz jsem o tom psal, a neni to zdaleka jen o jazyku). Bude urcite zajimave sledovat, jak se nam tenhle hoch vyvine, a takyco k nemu reknou odbornici. Moje pozorovani je jen z televize, a taky jen z jednoho zapasu, takze to moze byt trochu, ...a mozna i trochu hodne jinak. zdravi mart

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        Ravik     před 16 lety 29.09.2008 08:57 |  
        0 0

        Největší rozdíl mezi MJ a TB je ten, že Tunisan je fotbalista, kdežto MJ baletka :-)) Markova neodolnost v osobních soubojích je do očí bijící. Bud spadne a nebo si předkopne míč tak nešikovně, že si ho není vůbec schopen pokrýt. Že se dává mezi protihráče a míč vlastní tělo se učí už v žáčcích... A jestli dopředu ještě něco občas vymyslí, tak směrem dozadu je to jedna velká nula.

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 09:52 |  
        0 0

        Nezlob se, tohle mi ale zas prijde nespravedlive vuci Belaidovi. Podle me byl nesrovanatelne aktivnejsi, hral odvazneji, tvoril hru, rekl bych ze pocet kontaktu s micem mohl mit MJ oproti nemu tak tretinovy, treba v prvni puli vetsinu akci tahali belaid s krajcikem napravo a nebo svento s hubackem nalevo, o MJ jsem skoro nevedel, az ze sestrihu na ofic webu bylo videt, ze se dal tu peknou prihravku na Litteriho, ale jinak.. je ale pravda, ze se zlepsil v tom, ze uz zdaleka neztraci tolik micu.. takze nebyl to zadny prusvih, ale ani bych nevidel jehoprinos pro hru stejny jako u Belaida nebo Sventa, to by mi prislo nespravedlive.

        • Re: Slavia - Olomouc 3:0

          Wommi     před 16 lety 29.09.2008 11:10 |  
          0 0

          ..myslim ze MJ je dobrej..ale zakladni problem co on ma je jak je tu vyse psano, ze si nepokryva mic a pak o nej lehce prijde..potreboval by v sobe nalezt vic bojovnosti..a pak vic praci s balonem,..oproti tomu cerny je zase echt hracicka..bohuzel casto se stane ze o balon prijde a nebo je to hracickovstvi na ukor treba rozjety akce..zpomali ji protoze udela klicku navic a to je skoda..

          je treba ale rict ze se mi vcera libili v tom, ze se snazili bojovat!!

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      tantalos     před 16 lety 29.09.2008 11:22 |  
      0 0

      Byl to parádní večer, Slavia je v laufu, výkony Suchého, Krajčíka, Tijaniho, Tavarese, Šventa a Necida famózní. Nádherný fotbal. K Martynimu: Hubáčkovi se dnes hrálo dobře, neměl proti sobě protihráče a navíc Švento válel. Řekl bych to asi takhle: Hub odvedl solidní práci, Krajčík ale ukázal, že je o třídu lepší.
      A vynikající výkon kotle: byl dvanáctým hráčem Slavie a jeho pocta Pepi Bicanovi až dojímala. A krásná paní Bicanová

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 11:45 |  
        0 0

        Jo jo, kotel byl skvělý.
        Nepochybně Krajčík je o třídu lepší, ovšem musím říct, že jsem u Huba dlouho neviděl, že by se takhle zapojoval do ofenzivy, navíc docela úspěšně.

  5. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    coolair     před 16 lety 29.09.2008 00:20 |  
    0 0

    Právě jsem se odtamtud vrátil, a jsem spokojenej:-) Chtěl bych vyzdvihnout hru Krajčíka - neustále se nabízel, kombinoval, centroval, obcházel soupeře, ale makal i dozadu, nevypustil ani zdánlivě ztracené míče. Ale abych nechválil jen jeho - ještě se mi moc líbil Suchý, hlavně ve vzduchu dneska vládnul. A vůbec, celkově to byla paráda:-)

  6. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 29.09.2008 06:53 |  
    0 0

    Mimochodem, opravdu mi prijde velmi vtipna posledni afera Besty (viz treba idnes) v souvislosti se ctvrtecnim rozhovorem s Kalivodou. Az se mi chce rict - No tak hlavne, ze ma Brno v tymu pohodu a trenera, co se dokaze usmat a ne takoveho hulvata jako je Jarolim :o)

  7. Kritikům

    Historik     před 16 lety 29.09.2008 11:33 |  
    0 0

    Včerejší krásný zápas podal společně s předchozími utkáními odpověď všem kritikům z počátku sezony:
    1) Tým, jenž začal letošní ročník rozpačítými výsledky i výkony se zvednul a hraje jeden z nejkrásnějších fotbalů za poslední léta. To se neděje navzdory nedávno proklínanému trenéru Jarolímovi, ale právě díky jemu. Ukázalo se, že měli pravdu ti, kteří vyzývali k trpělivosti, a k tomu aby byl tým hodnocen až po delším časovém úseku a ne třech, či čtyřech odehraných utkáních. Trenér opustil některé nefunkční experimenty, stabilizoval taktiku a mužtvo teď předvádí moderní pohledný fotbal. Zvláště výborně pracující střed zálohy, kdy si hráči, kteří se mají starat o hru dopředu často mění své posty, působí elasticky a připomíná mi trochu hru Španělů na ME. Skvělé výkony mužstva (v to počítám i střelecky nepovedené utkání s Vaslují, kdy jsme nedali gól, ale předvedli kreativní ofenzivní fotbal) ukazují, kde leží Jarolímův potenciál. Ne pro každého musí být náš trenér oblíbencem (já spíš patřím k jeho kritikům a uznávám, že KJ má i mnoho slabin a dopustil se celé řady chyb a přehmatů - ty však více než vyvažují dosažené výsledky), ale s mužstvem již mnohé dokázal a na současných výkonech i výsledcích má výrazný podíl. Krom toho bych kritikům připoměl skutečnost, že trpělivost se mnohdy vyplácí jak dokládá známý případ Manchesteru a Fergusona, kde se kvalita nakonec také zákonitě projevila.
    2) Případ Hubáček - tento zatracovaný a proklínaný hráč včera ukázal (opět), že svou kvalitu má. Jeho podpora útoku byla příkladná a spolupráce se Šventem vynikající. Vím, není to u něj obvyklé, měli bychom si však uvědomit, že často má mnohem defenzivnější úkoly (kryje prostor za vysunutým Šventem), což mu příliš neumožňuje se fotbalově projevit. Své povinnosti však vždy plní dobře a za jeho devízu bych považoval především stabilní formu. Ano jedná se sice o průměr, ale lepší průměr než kolísavé výkony jednou skvěle podruhé katastrofálně. Krom toho tento hráč je jedním ze služebně nejstarších Slávistů v kádru a klubu odvedl dobré služby a neodešel, i když se třeba nedařilo. I za to si ho cením. Odehrál také mnoho výborných zápasů, za všechny vzpomeňme jak zaskakoval na stoperu v domácím zápase s Arsenalem a s touto nezvyklou rolí se popasoval výborně. Neříkám, že se jedná o nějak skvělého hráče, ale sám za sebe jsem rád, že ho máme. Jen tak dál Hubi.
    3) Litteri - mnozí na něj nadávali a označovali jej za nulu, aniž by ho pořádně viděli, včera však prokázal opak. Ukázal, že se jedná o fyzicky dobře připraveného hráče s výbornými parametry, jenž má čich na šance i góly. Jeho výkon sice nebyl bez chyb a zbrklostí, ty bych však přičítal jisté nesehranosti a mladému věku. Pokud se mu však podaří dále růst bude jistě příslibem. Krom toho hráč, jenž za rezervu renomovaného Interu Milán vstřelí 13 branek není špatný, další hráč rezervního týmu milánského velkoklubu se u nás postupně stává nejlepší záložníkem ligy......
    Na závěr bych si neodpustil jednu poznámku k fanouškům: Na Slavii chodím již řadu let, zažil jsem straý Eden, chodil jsem pravidelně nad kotel na Strahov a i teď mám přirozeně pernamentku. Musím přiznat, že úroveň fandění i choreografie je nejlepší za celou dobu co pamatuji, jedna věc mi však vadí. Jsou to neustálé pokřiky Sm.., či Smrk Spartě. Přijde mi to úplně zbytečné. Je jasné, že letenský klub, jehož úspěchy jsou spojovány s mimosportovními vlivy se diplomaticky řečeno mezi našimi fanoušky netěší oblibě, přesto si myslím, že by podobné pokřiky měly z repertoáru našich fanoušků zmizet. Já se o tento rumunský klub nijak nestarám, kromě jeho postavení v tabulce a derby je mi naprosto lhostejný a podobný přístup by měl zaujmout i kotel, protože omílání tohoto pokřiku na každém zápase, mi tak trochu zavání komplexem méněcenosti, kterým rozhodně netrpím - vím, že jsme lepší a proto mi letenští mohou být naprosto lhostejní. Z duše mi mluvila paní Bicanová, která zdůraznila noblesu našeho klubu, jeho respekt k soupeřům a slušnost. O to více zamrzí podobné projevy stejně jako pokřiky "Haná, Haná, p.......", jež zazněly jen několik minut po jejím vystoupení. Zamysleme se proto nad sebou a řiďme se proto ideály, jež zastávaly legendy jako byli Bican, Puč, či Plánička.
    SKS for ever

    • Re: Kritikům

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 11:51 |  
      0 0

      Super příspěvek, souhlasím s každým slovem. Marně vzpomínám, kdy jsme hráli tak krásný fotbal, jako třeba včera, nebo v jiných fázích Jarolímovy éry, když se podařilo tým doladit a připravit. To, že nesmírně kreativně a útočně působila záloha ve středu s Hrdličkou a LJ, s Pitákem vpravo a o něco později stejně kreativně funguje úplně jiná sestava jednoznačně ukazuje, že trenér umí útočný fotbal naordinovat, naučit a předvádět. Včerejší zápas mohl skončit klidně daleko vyšším rozdílem, jen Mára Suchý stál dvakrát s balonem před prázdnou brankou (až ten někdy dá gól, tak budu slavit celou noc :-), Litteriho 1. gól klidně mohl platit, to bylo dost na hraně a pak měl pár dalších dobrých příležitostí, byly tam slušné střely z dálky, samy o sobě nebezpečné a následně možnosti dorážek. Teď jen pevně věřit, že to tak půjde dál.

      • Re: Kritikům

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 14:06 |  
        0 0

        Já bych taky souhlasil, ovšem krom toho, že z uvedeného vyplývá závěr, že kritika nebyla oprávněná. Naopak. Pokud tady kritizujeme KJ, tak ze dvou duvodu, prvni se tyka moralky, druhy fotbalu. Tedy k tomu fotbalu, ta kritika smerovala hlavne k tomu, ze KJ upustil od toho tradicniho slavistickyho fotbalu, tedy kombinacniho, rychlyho, kterej driv prosazoval. Hraci jako Strihavka, Abraham, Jarolim nebo Cerny ho nemaji v krvi, kvuli experimentum v sestave vazla kombinace, hraci hrali na postech, kde hrat neumi, zaloha byla na zacatku ligy buihviproc slozena z nejslabsich zalozniku, ktery jsou v kadru (s vyjimkou tavarese). Ze trener od toho snad definitvne upustil a vraci se k tomu, s cim mel ve slavii nejvetsi uspechy, je samozrejme pozitivni.

    • Re: Kritikům

      tantalos     před 16 lety 29.09.2008 13:00 |  
      0 0

      Ad 1. - Slavia teď hraje dobrý fotbal do značné míry díky tomu, že jak píšete "trenér upustil některé nefunkční experimenty". Bohužel právě vinou těchto "experimentů" Slavia a pokažené letní přípravy selhala v nejdůležitějších utkáních sezony proti Florenťanům.
      ad 2. Hub - ano včera vypadal dobře, protože jeho defenzivní povinnosti byli minimální, neměl proti sobě žádný "ostrý kraj". Správně říkáte, že Hub je průměr. Představoval bych si však na jeho místě pro Slavii hráče, který je vysoký nadprůměr. Peníze na takového hráče byly, jenže se nakupovaly "posily" místo Belaida, Tavarese a Krajčíka, dnes našich nejlepších hráčů.
      ad 3. Litteri -nelze než souhlasit s Martovým hodnocením. Rychlost nic moc, technika nic moc, start na balon nic moc. Jeho obrovská síla je ale v tom, že má za sebou kámoše TJ a MT. Dejme mu čas, ať se ukáže. Mně se ale spíš zdá, že největší letní posilou pro Slavii bude Amadou, až si natrenuje a aklimatizuje.
      ad 4. fandění: Rivalita mezi týmy - a to nejen mezi dvěma S - k fotbalu patří. Samozřejmě se Slavia profiluje právě proti Spartě. Na výkřiku Smrt Spartě nevidím nic hrozného, každopádně je to lepší než Klokan to je zvíře zkur... . Faktem ale je, že výrazy jako p..el zakopaná už zřejmě dnešní mladé generaci nepřijdou jako tabu, natož jako vulgární, spíš je to součástí jazykového úzu.
      Masírování soupeře tribunami mi přijde jako někdy víc, někdy méně fér součást boje, kvůli němuž chodíme. Já bych naopak měl pro nynější slavistický kotel -- mimochodem pořád ještě slušnější, než bývali dědci na dřevěné tribuně, jen a jen slova chvály. Jsou nejlepší v lize, jenom je třeba paralyzovat blbce, kteří ruší hru dýmovnicemi a pod.

      • Re: Kritikům

        tantalos     před 16 lety 29.09.2008 13:26 |  
        0 0

        A snad ještě jednu věc: nemyslím, že by se slova pani Bicanové o tom, že Slavia má být mužstvo slušných lidí, vztahovala na diváky. Myslím, že poslední dny přinesly důvod k velkému zamyšlení v tomto směru

      • Re: Kritikům

        Historik     před 16 lety 29.09.2008 13:44 |  
        0 0

        Až na výjimky vpodstatě souhlasím:
        1) Aho KJ svými experimenty pokazil některé zápasy, zkažená letní příprava však není jen jeho vinou. O tom zda by jsme v současné formě porazili Fiorentinu lze diskutovat, ale myslím si, že k postupu přes tak silný klub by se muselo sejít více faktorů, než jen forma mužstva (štěstí, forma soupeře atd.), jako tomu bylo loni s Ajaxem.
        2) K Hubáčkovi jen to, že vedení na jeho post přivedlo vemi kvalitního Šikliče, jenž správně dostává přednost, přesto si myslím, že Hubáček je za něj slušnou alternativou.
        3) Litteri není rychlostní ani technický typ hráče, ale jeho síla a důraz by zvlášť u nás v lize mohly platit.
        K divákům: uznávám hanlivé pokřiky jsou evergreenem, ale myslím si, že ve snaze zkultivovat místní prostředí bychom se měli snažit fandit hlavně slušně. Jasně zostuzování soupeře a zvlášť úhlavního rivala a nepřítele je zvykem i jinde, ale s projevy fair play jaké vidíme ze strany fanoušků např. v Anglii, či Německu se u nás nesetkáme (připomenu, že dvě sezony zpátky i fanoušci Realu tleskali výkonu Barcelony, která jejich tým zostudila na San Bernabeu), to bych chtěl, aby se změnilo. Ale máte pravdu náš kotel je rozhodně nejlepší v lize a i v porovnání se zahraničím jsme na tom dobře, což dokládá uznání anglických fans po debaklu na Arsenalu, či skandování sevillských po domácím zápase LM.

        • Re: Kritikům

          tantalos     před 16 lety 29.09.2008 13:54 |  
          0 0

          Zřejmě jsme neměli sílu Fiorentinu porazit. Měli jsme ale na to, abychom s ní svedli boj, za který se nemusíme stydět. Já nechci, aby Slavii pořád jen vyhrávala, to by stejně začalo brzy nudit, já ale chci, aby nebyl důvod se za Slavii stydět, aby když prohraje, prohrála ve férovém boji, kdy udělala všechni pro vítězství.

          • Re: Kritikům

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.09.2008 14:24 |  
            0 0

            Hlavne se v pripade takoveho zapasu musi udelat vse pro to, abychom byli schopni predvest co nejlepsi vykon a mit alespon nejakou sanci. To se ale nestalo.

    • Re: Kritikům

      auxx     před 16 lety 29.09.2008 20:56 |  
      0 0

      Hezké povídání. Je ale třeba si uvědomit, že naši poslední soupeři, při vší úctě, nepodávali takové výkony, jaké by nás prověřili. Olomouc hrála odevzdaně, Ostrava také nic nepředvedla a o Zlínu, Jablonci a Střížkovu se nemá cenu bavit. A potom, Jarolím konečně přestal experimentovat se sestavou a to je hlavní důvod sehranosti týmu. Myslím si, že kdyby s tím začal hned od začátku, tak by lepší výkony Slavie přišli dříve. Také se jaksi zapomnělo na frašku zvanou letní příprava. Ta týmu asi také moc nepřidala.
      Teď nastávají zápasy pravdy v poháru a v derby. Buďto potvrdíme formu i proti silnějším soupeřům, nebo přistaneme zpátky na zemi.

  8. quelhare

    slaviator     před 16 lety 29.09.2008 18:06 |  
    0 0

    Nelži, že Besta napadl Uličného. Podle očitých svědků to byla naopak. Besta se zastal Bureše, kterej měl jít na lávku, ač předváděl slušné výkony, ale uzdravil se Lejsal... A Uličný ho v hádce chytil pod krkem. Besta se nemá nikomu co omlouvat.

    • Re: quelhare

      quelhar (admin)     před 16 lety 29.09.2008 19:48 |  
      0 0

      Proboha, to mluvis na me? Prosim, precti si jeste jednou, co jsem napsal. Nic o tom, co pises ty...
      Abys to nemusel hledat, tak ti to jeste jednou zkopiruju:

      "Mimochodem, opravdu mi prijde velmi vtipna posledni afera Besty (viz treba idnes) v souvislosti se ctvrtecnim rozhovorem s Kalivodou. Az se mi chce rict - No tak hlavne, ze ma Brno v tymu pohodu a trenera, co se dokaze usmat a ne takoveho hulvata jako je Jarolim :o)"

      • Re: quelhare

        slaviator     před 16 lety 29.09.2008 19:57 |  
        0 0

        Jo, na tebe... Ale asi jsem si tě teda s někým splet, to je fuk... Každopádně nebylo by až tak marné, kdybychom se o něho pokusili. Bohužel, (výrazně) lepší útočník tu jinak neběhá a doufejme, že by ho KJ srovnal do latě. Nemá prohřešky v životasprávě, jen někdy ulítne na hřišti.

        • Re: quelhare

          quelhar (admin)     před 16 lety 29.09.2008 20:38 |  
          0 0

          Vzdyt to je stejny rapl jako Abraham, doufam, ze prave po tehle zkusenosti uz do podobnych typu hracu nepujdeme.

          • Re: quelhare

            slaviator     před 16 lety 29.09.2008 22:20 |  
            0 0

            Besta je ten rapl jen na hřišti

            • Re: quelhare

              EdCable     před 16 lety 29.09.2008 23:39 |  
              0 0

              Besta je na hristi hlavne sprostak, jestli je rapl mimo hriste nemuzu soudit, ty zrejme ano...

  9. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    zz     před 16 lety 29.09.2008 20:41 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    nejsilnějším zážitkem z celého večera byl pro mě proslov paní Bicanové. Při jejích slovech o slušnosti a úctě jsem si vzpomněl na kolegu Sokrata, určitě i on to vnímal podobně. Děkuji Tantalosovi, že i on ve svém komentáři tento proslov zmínil. Fotbal je pořád přes svoji komercionalizaci především o lidech, a na to by se nemělo zapomínat. Poděkování patří i Strašákovi a jeho přátelům za skvělý večer.

    Pokud jde o samotný zápas, viděli jsme nádherný zápas. Byla to podívaná, kvůli které se chodí na fotbal. Je třeba vyzdvihnout i práci trenéra Psotky, který se snažil hrát se svým týmem otevřený fotbal, což kvalitě hry prospělo. Nesáhl k totální defenzivě jako trenér Pulpit nebo trenér Plíšek. Olomouc se snažila napadat ve čtyřech, pěti lidech, při získání míče se snažil soupeř zapojit do ofenzivy ve větším počtu hráčů, ale chyběla mu kvalita v mezihře i ve finální fázi, bylo to z jeho strany neškodné. My jsme navázali na hru plnou pohybu, s velkou podporou krajních beků, hráli jsme aktivně celý zápas, dařila se nám kombinace na co nejméně doteků, měli jsme rychlý přechod do útoku, tentokrát jsme přidali i kvalitní finální přihrávku ze stran. V obraně jsme až na pár individuálních chyb hráli pozorně, bylo to dáno také tím, že soupeř byl hodně neškodný. Na můj vkus jsme měli více střílet na bránu, zlepšilo se i zahrávání standardek, zvláště Volešák přinesl velkou kvalitu do zahrávání rohů. Výhra je zasloužená, fotbal měl z naší strany kvalitu, ale je třeba vidět i neškodnost soupeře v ofenzivní fázi a v defenzivě nám nechal hodně prostoru, hráči na stranách nestíhali pokrýt naše hráče a stoperská dvojice dělala velké chyby. Ne každý soupeř nám nabídne tolik prostoru, to je třeba mít na paměti.

    Pokud jde o individuální výkony, hodně se mluví o Litterim. Jsem rád, že dostal šanci, je to dobré i pro jeho psychiku a motivaci. Kolega Mart správně popsal jeho silné a slabé stránky jako rychlost, technika, start na míč. Má velké rezervy při pressingu, při zapojování se do kombinace, levou nohu má na opírání, čímž často zpomaluje hru, protože si musí zaseknout míč a přehodit ho na pravou nohu. Silný je ve výběru místa, hře hlavou, umí si pokrýt míč a nezalekne se šance. Z pěti šancí dal dva góly, což je dobrá vizitka střelce. Je třeba si uvědomit, že těžil hodně z práce Necida, který si chodil pro míče, odtahoval hráče soupeře a vytvářel prostor pro Litteriho. V B týmu, kde se útočník musí hodně spolehnout často na své kvality, jsou nedostatky ve hře hodně vidět. Rychlostní deficit je hodně znát, třeba v první půli ho někdo ze zálohy vysunul za obranu, ale strašně to Litterimu trvalo, podobně v druhé půli se k němu po střele Černého odrazil míč, musel si ho posunout a svoji levačkou zazdil šanci. Třeba Necid není žádný rychlík, ale přihrávku Šventa rychle zpracoval a rychle zakončil. Bez rychlosti je těžké v moderním fotbale uspět. Myslím, že Litterimu uškodilo i to, že hrál až do letošního roku juniorskou soutěž, která nemá příliš valnou úroveň. Přiznal to i Ondra Mazuch, který chtěl odejít na hostování do Čech nebo do Švýcarska. Nebo jsme to viděli na hře Hableho na ME do 19 let. Dejme Litterimu čas, ale mluvit o něm jako o nástupci Necida, je nesmysl. Slávia bude muset nahradit Necida jinou kvalitou, dneska jsme viděli na Keričovi, jak pracuje pro tým, jak je rychlý, jeho náběhy do střel, vše v pohybu, to je moderní fotbal. Samozřejmě, že má Kerič hodně nedostatků, hlavně ve finální fázi je zbrklý, ale je to jiná kvalita. Podobně Jan Blažek, hráč ve stejném věku, ale s velkými předpoklady pro moderní fotbal. I za pár minut ukázal své velké přednosti v dnešním zápase. Pořád jsem přesvědčený o to, že jsme měli uplatnit opci. Prostě Necida musíme nahradit velkou kvalitou na české poměry. Litteri dostane šanci v dalších zápasech proti těžším soupeřům, kteří ho prověří. Musí na sobě hodně pracovat, na konci ligy uvidíme výsledek. Třeba to vyjde a koupíme ho. Nebyl to drahý obchod, nemáme co ztratit.

    Pokud jde o ostatní hráče, svou velkou kvalitu prokázala osa týmu Vaniak, Suchý, Tavares, Belaid, Švento a Necid. Švento hodně zlepšil finální přihrávku, už to není jen běžec, jak tu někteří tvrdili. Měl by se pokoušet o střelbu ze střední vzdálenosti, měl by zapracovat na hře pravou nohou, učit se zahrávat standardky. Má velký potenciál. Jeho počet gólových asistencí mluví za vše. Necid ke kvalitní hře přidal i chytrost, zbytečné byly obavy o to, aby se nevykartoval pro derby. Tavaresovi tento kombinační fotbal vyhovuje, byl nejlepším hráčem zápasu, často nám pomohl při ztrátě míče a přečíslení soupeře. Balaid sice nedal gól, ale byl aktivní, nabízel se, nebál se dát dlouhou přihrávku, vystřelit, obejít dva hráče soupeře, zrychloval hru. Hráč s velkou budoucností. Překvapil mě Hubáček, prvních 20 minut skvěle doplňoval Švneta a hrál modernu. I pak si udržel vysoký standard. Otázka zní, proč zahrál tak dobře. Jednak soupeř ho neprověřil v defenzivě, nebyl pod tlakem, většina akcí soupeře šla přes Krajčíkovu stranu, jednak Švento je ve formě a na svém postu, určitě pomohla i konkurence na jeho postu. Uvidíme v drby, jak si poradí s rychlými hráči soupeře a jak bude podporovat ofenzivu. Krajčík vysoký nadstandard, jeho hra je pro nás nesmírně důležitá, doufám, že prodlouží smlouvu. Marek Jarolím ztratil zbytečně moc míčů, měl tam krásný centr na Litteriho do šance, ale jinak zaostával za ostatními hráči zálohy. Bojí se jít do rizika, dát dlouhý pas, po standardce Černého se dostal do dobré střelecké příležitosti, ale podobně jako proti Vasluii ji nevyřešil dobře. V tom zaostává za Belaidem, který by z centru Černého vytěžil mnohem více. Tady je vidět rozdíl ve fotbalové kvalitě obou hráčů. Volešák přinesl kvalitu do zahrávání rohů, měl tam několik dobrých vysunutí a zasloužil by si dostat šanci od začátku zápasu. Je otázka, jestli nakonec nepřestoupí jinam. Musí to být náročné na jeho psychiku. Jarda Černý střídal dobré momenty se špatnými, často zbytečně šel do kličky, ztratil míč a měli jsme štěstí, že soupeř přečíslení nevyužil díky tomu, že Ordoše nikdo nedoplnil. To jsou nebezpečné ztráty do otevřené obrany. Položme si otázku, jak by fungovala spolupráce Toleski, Litteri, kdy Toleski nepracuje tolik pro tým jako Necid, z čehož Litteri těžil. Na to nám dá odpověď až další průběh ligy. Ale bez kvalitní náhrady Necida se neobejdeme, to je nutnost. Je možné, že co se zdálo jako nesmysl, se stane skutečností. když jsme tu s Tantalosem napsali, že Necid si po ME do 19 let řekl o pozvánku do A týmu, tak se tomu většina smála. Brzy bude oznámena nominace na další část kvalifikace a vše je možné, včetně útoku Necid, Baroš.

    Jak důležitou roli hraje psychika u hráče vidíme na výkonech Necida, Belaida nebo Svěrkoše. Po konfliktu v Teplicích odehrál velmi nepovedené zápasy proti Spartaku a proti Příbrami. Důvod je prostý, rozhodil ho strach z disciplinárního trestu a pozastavení činnosti. Psychika ovlivňuje hodně výkon hráče.

    Jsme v laufu, nahrávají nám ztráty soupeřů, chce to pokračovat v nastoleném trendu, porazit Vaslui, vyhrát derby a odskočit soupeřům po podzimu a vybudovat si solidní náskok do jarních bojů. Máme to dobře rozehrané. Doufám, že se nám bude dařit i v poháru Uefa a postoupíme do jarních bojů. Vypadá to na úspěšnou sezónu. Važme si toho.

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      tantalos     před 16 lety 29.09.2008 21:08 |  
      0 0

      Myslím, že se shodujeme téměř ve všem. Jediné, s čím nesouhlasím, je tvůj názor, že jsme měli využít opci na Blažka. Dávat 30M za psychicky nestabilní osobu, která ani v Liberci nehraje v základní sestavě, by mi přišlo jako hloupé vyhazování peněz.

  10. Re: Slavia - Olomouc 3:0

    zz     před 16 lety 29.09.2008 21:11 |  
    0 0

    Brno získalo Heinze, ve středu podepíše smlouvu a odehraje zápas na Slovácku. Jako druhou posilu získalo talentovaného rychlostního útočníka Michala Rabušice, který odehraje zbytek podzimu v Jihlavě. Škoda Rabušice, jeho hra se mi líbí. Besta se možná vrátí do Ostravy, zájem má i Žižkov. Zastal se Bureše, čímž naštval Uličného, který čekal na jeho druhou chybu. Pak se ohradil proti výkonům některých hvězd Brna, čímž si je poštval proti sobě. Incident se Střeštíkem byl jen záminkou pro Uličného a některé hráče, jak se zbavit nespokojeného spoluhráče. Besta je možná magor, ale není podrazák, a chce od spoluhráčů, aby makali naplno a neodchodili zápas. To ho vytočilo. Besta odjezdil každý zápas, to se nedá říci o Poláchovi, Střeštíkovi, Doškovi.

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      slaviator     před 16 lety 29.09.2008 22:23 |  
      0 0

      Tak tak... A v tomhle by i u nás mohl Necida nahradit, Necid je ten hráč, kterej kolikrát zařve Bojujem... Ne ti zkušenější hráči, ale Necid. A i tohle bude po jeho přestupu chybět. Za současné situace bych Bestu bral. A smlouvu mu nastavil takovou, že jakmile by udělal nějakej průser, tak by se mu mohla rozvázat. Jednoduchá klauzule...

    • Re: Slavia - Olomouc 3:0

      EdCable     před 16 lety 29.09.2008 23:41 |  
      0 0

      I o Abrhamovi se rikalo, ze je sice magor, ale ne podrazak. A ze chce od spoluhracu, aby makali naplno...

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 30.09.2008 07:17 |  
        0 0

        Dobré ráno přeji Vám všem,
        své hodnocení našeho zápasu s Olomoucí jsem ponechal až na teď a to v kontexru s odehraným zápasem Liberce se Spartou. Moc se mi líbil popis a cítění celé události na našem nedělním večerním zápase v Edenu od pana Historika. Vnímám to celé podobně. Byl to náš asi nejlepší zápas a to i tím, že i Olomouc přijela hrát fotbal a nezakopala se a nebetonovala. Je však pravda, že na našich všech hráčích byla vidět chuť si zahrát fotbal a dát tomu všechno. Pan (zz) už to tu rozebral a dobře, úplně do šroubku. Mart(moc Tě zdravím Marte) popsal Litteriho. Snad náš Kejdžej viděl, že příchodem Volešáka namisto Emdžeje se zlepšila přechodová fáze, přišla i potřebná tvrdost na oba olomoucké záložníky a dobré rozehrávky volnýh kopů, jen si myslím, že ten jeden volný kop cca v 70.min. měl nechat Volešák Týdžejovi, ten se pak docela vztekal. Kluci by si měli vyhovět, zvláště když jsme vedli už 3:0, to se zrovna Volišovi nepovedlo. U Litteriho se určitě nedá ještě hovořit o tom, že už je zapracovaný a rozehraný naplno. Ještě mu to bude chvíli trvat, ale ukázal několik předností, které skutečně přednostmi a předpoklady pro další fotbalový růst jsou. Je mu dvacet a neměl možnost zatím hrát na tak vysoké úrovni. Musí na sobě máknout, ale fotbalovost v sobě má. A to, co v současné době předvádí "Velký Bobeš" (jak krásně poznamenal jeden z fandů vedle mě na adresu M.Tavarese), to je přímo potěšení. Opravdu jsem viděl jen málo výkonů v defenzivní činnosti na tak dobré úrovni, jakou předvedl Mickael. Včerejší zápas v Liberci jsem chtěl vidět jen pro srovnání, protože jsme tam prohráli také. Liberci vyšlo skoro všechno a Sparta byla "jalová". Vystoupení M.Suchého v ČT bylo moc pěkné a slušné. Žádné velkohubé řeči a nebo posmívání se soupeři. Přesně v duchu Pepi Bicana. Nepustil se ani do kritiky našeho příštího soupeře v derby a správně řekl, že se Slávie bude soustředit na svou práci a svou hru. Do poražených se nekope a pokora je důležitá. Teď nás čeká trochu pekelnosti v Rumunsku, jak správně řekl Necid - musíme makat od začátku až do konce. A jemu věřím, protože on to odjezdí opravdu poctivě až do poslední vteřiny, jeho presink po celé ploše je příkladný - je vidět, že má dobře natrénováno. A na závěr prosím Strašáka, moc ho prosím!!!!
        Pokřik Smrt Spartě je pro mě a nejen pro mě něco, co nemohu přijmout a kazí nám to všem slávistům dojem ze zápasů a i pohled veřejnosti na nás - na slávisty jako takové. Všimněte se toho (a já jsem se opravdu všímal), že to skanduje pouze a jen ta spodní část kotle a nikdo jiný!!!!! Pokud budete skandovat "Fůůůj Spartě" tak už problém mít nebudu. Je to jen návrh a prosba, není to žádné přikázání. Ale udělal byste mnoha fandům velkou radost. Výsledek přeci bude stejný.

        Přeji pškný den Sokrates55

        • Re: Slavia - Olomouc 3:0

          Jachym     před 16 lety 30.09.2008 16:09 |  
          0 0

          Neříkám, že my ten pokřik nevadí a sám ho nikdy skandovat nebudu, ale hlavně jsem rád, že zmizely dělbuchy. Jinak strejdové na hlavní tribuně ve starém Edenu dokázali znechutit fotbal mnohem víc...

      • Re: Slavia - Olomouc 3:0

        slaviator     před 16 lety 30.09.2008 14:11 |  
        0 0

        to Řepka je taky.. :))

  11. Vaslui

    slaviator     před 16 lety 30.09.2008 15:03 |  
    0 0

    "Bojíme se Slavie, samozřejmě, že se bojíme," přiznal Porumboiu. "Ani Steaua v loňském roce v Lize mistrů nedokázala Slavii porazit. Čeká nás velice těžký zápas. Pražané mají silný tým, který dokáže způsobit problémy komukoli. Bojím se zvláště kvůli tomu, že si Vaslui v lize nestojí zrovna nejlépe. Poslední dobou jsme nehráli tak, jak bychom si přáli. Přesto doufám, že se brzy vzpamatujeme a v Poháru UEFA předvedeme něco zcela odlišného," dodal šéf klubu.

    • bati se....

      mart     před 16 lety 30.09.2008 16:38 |  
      0 0

      No ja se taky bojim, .... hlavne toho, ze to asi neuvidim, ....predpokladam, ze UPCcko asi rumuny nevede????
      Nebo se pletu???, ...ja se totiz rad pletu :).mart

      • Re: bati se....

        zz     před 16 lety 30.09.2008 16:53 |  
        0 0

        Zdravím Marte, já se bojím, aby nevypadl proud, pak by mi byly internet, televize i rádio jen do počtu. A bojím se výkonu pána s píšťalkou, snad ví, kdy na ni zapískat a kdy ne. Bojím se taky toho pána, co vlastní ten slavný rumunský klub, prý má dlouhé prsty, ale já doufám, že Slávia bude mít ve čtvrtek postup.

        • Re: bati se....

          slaviator     před 16 lety 30.09.2008 17:43 |  
          0 0

          Já jedinýho, čeho se vážně bojím, je sestava.. .:(( A to jako vážně. Snad KJ už nebude chtít experimentovat se Šventem na hrotu útoku apod.

          • Re: bati se....

            zz     před 16 lety 30.09.2008 17:52 |  
            0 0

            Lukáši, můžu Tě uklidnit, ale Karel Jarolím po vítězném zápasu enmění sestavu bez ohledu na kvalitu soupeře-viz Fiorentina doma a Švento v první půli na lávce. Takže sestava proti Olomouci zůstane nezměněna. Jinak Brno udělalo dva levné obchody, koupilo Heinze a Rabušice dohromady za 10 mega+ Simr a Dupal do Jihlavy. K Bestovi, k nám by nemohl přijít, protože by si nerozuměl s trenérem, nebojí se říci svůj názor jako v případě Bureše, nebojí se zkritizovat spoluhráče za špatný výkon, a to by dělalo zlou krev. Už vidím, jak by se ptal Karla Jarolíma, proč nehraje třeba Volešák nebo někdo jiný, to by opravdu nefungovalo.

            • Re: bati se....

              quelhar (admin)     před 16 lety 30.09.2008 20:12 |  
              0 0

              Uprimne receno, hrac ma hrat a ne diskutovat s trenerem o sestave a trener tam neni od toho, aby kazdemu hraci vysvetloval, proc hraje Franta a ne Pepa...

        • Re: bati se....

          mart     před 16 lety 30.09.2008 19:07 |  
          0 0

          Jj, ..i kdyz rozhodci ze skotska...? Snad pro nas dobry, ..... i kdyz kdo vi. Snad to nebude tak zly jako s tim gruzincem, co ho vyhodily vod basketu, ze byl moc upjatej.mart

          • Re: bati se....

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 30.09.2008 20:21 |  
            0 0

            Zdravím Marte a všechny ostatní také,
            doufám, že ten skot se nepokaká. Pan(zz) má pravdu, on ten rumun má mezi rozhodčími svý panáčky, ale ten gruzinec u nás byl opravdu tragickej. Heinz byl levný, ale sám si nedokážu teď troufnout a tipnout, jak bude hrát. Stal se z něj trošku frajírek díky svému otci, ale ve Francii se nechytal no a protože tam má K.J. docela dobrý známý, tak se nedozvěděl dobrý věci. Ale jak říkám, sám soudit zatím nechci. S tím Bestou to není jen o tom, zda se bojí či nebojí říci svůj názor. On je taky trochu neřízená střela, může provézt v příštím okamžiku na trávníku takový úlet, že pošle celý mančaft do deseti a taky možná do kytek. Abrc je proti němu čajíček. A že by "Big Johny" neboli P.Uličný byl nějaká primadona.........? Verzí je několik a pravda někde mezi. Jako na všelijaké zaručené drby u nás, že. Tak pěkný večer a budu koukat na Tvůj oblíbený Arsenal, věřím v pěkný match. Sokrates55

            • Re: bati se....

              zz     před 16 lety 30.09.2008 20:43 |  
              0 0

              Zdravím Sokrate,
              i já se těším na Arsenal, filozofie trenéra Wengera je mi hodně blízká. Pokud jde o Heinze, máte pravdu, že je to hodně náladový hráč. Má velký potenciál, ale ukáže ho jen výjimečně. Většinou si nesedl s trenéry, ale v Německu ho uznávají, byť se tam neprosadil. Ve Francii mu uškodilo, že odešel trenér Hašek, pod kterým podával dobré výkony. V Brně to zpočátku nebude žádný zázrak, chybí mu kondice, jeho přínos vidím až na jaře. Nebyl to drahý nákup, navíc by mu mohla sedět souhra s technickými hráči Marečkem, Střeštíkem, Poláchem. Uvidíme, jak to dopadne, třeba zažije povedený návrat jako do Ostravy. Fotbalově je to podobně jako Šimák nadprůměrný hráč, ale chybí tomu větší nasazení, bojovnost. Necháme se překvapit. Spíše jsem zvědavý na mladého Rabušice, velmi talentovaný hráč. Pokud jde o Bestu, on John Uličný je občas bouřlivák a ujedou mu nervy. Besta je trochu magor, ale za Uličného nebyl nikdy vyloučený. Fotbalově táhl Brno, ale často si pustí hubu na špacír, což nelibě nesl trenér Uličný, když mu mluvil do sestavy, nebál se kritizovat spoluhráče za špatné výkony, a tady narazil. Jak jste zaregistroval, brněnští fanoušci stojí za Bestou, protože i když měl zkraty na hřišti a zranil některé hráče, vždycky zápas odjezdil po zadku, bojoval a byl v letošní sezóně nejplatnějším hráčem. Trenér Uličný nemá rád kritiku od hráčů, a Besta kritizoval výkony týmu, hru, sestavy trenéra. Někteří trenéři si to s hráčem vyříkají, jiní se ho zbaví, aby měli klid. Ale pokud trenér Uličný něco neudělá s hrou a bude se bát posadit na lávku hvězdy typu Střeštíka, když zápas odchodí, tak ho Pros stejně vyhodí. Pros je náročný majitel. Dneska je to Besta, za pár zápasů to může potkat Uličného. A nikde není dáno, že nový trenér nebude mít o jeho služby zájem. Kvalitní trenéři na trhu jsou, a pokud nebude mít Uličný výsledky, tak ho Pros nemilosrdně vyhodí.

              • Re: bati se....

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 30.09.2008 21:07 |  
                0 0

                Také Vás zdravím pane (zz),
                zatím je to oťukávaná a hlavně je škoda, že je tam (v Londýně) moc mokro. Ale stejně se těším taky. Jinak s Vámi souhlasím, jen připouštím to, že pokud vedete větší kolektiv a ten je exponován (myslím jako fotbalový tým), tak si asi zase jako šéf moc anarchie pustit do své práce, za kterou nesete plnou odpovědnost a i za ten kolektiv, taky nedáte. To je začátek konce pro něho samotného (myšleno třeba P.Uličného). Ale to je na delší debatu s pohledu několika úhlů od psychologie až po sociologii. Jinak ale děkuji za názor. Sokrates55

                • Re: bati se....

                  zz     před 16 lety 30.09.2008 22:37 |  
                  0 0

                  Ano, máte pravdu, že trenér má odpovědnost za tým a musí platit určitá hierarchie. Ale Bestovi šlo o názor, proč najednou nechytá brankář, který neudělal žádnou chybu nebo proč trenér neposadí některé hráče, kteří zápas jen odchodí. Dá se to řešit třeba tím, že si dotyčného hráče vezmu po tréninku stranou, vše si vyříkáme a dohodnou se pravidla hry. Bestovi nešlo o srážení autority trenéra, ale o výkony týmu, které mu vadily. A za výkony je odpovědný trenér. On sám prohlásil, že rozhodnutí trenéra respektuje, chtěl znát jen jeho názor na určité věci. Trénování není jen o taktice, strategii hry, ale i o psychologii, sociologii, komunikaci, mezilidských vztazích. A právě třeba na trenéru Lavičkovi vidíme, že dokázal zvládat problémové hráče jako Abraháma a Blažka bez velkých problémů, byl otevřený názorům hráčům, dokázal s nimi komunikovat o mnoha věcech. Prostě dávat hráči pokutu za to, že se zeptá, proč se mění brankář, který neudělal chybu, je špatné řešení. Dá se to řešit jinak. Bestovi nešlo o rozložení kabiny, odvolání trenéra, ale chtěl, aby Brno hrálo fotbal, který avizovalo před začátkem sezóny. A hledal příčiny, proč tomu tak není, na které upozornil trenéra i některé hráče. Trenéra Uličného se to dotklo, aniž se zabýval podstatou hráčových připomínek. Určitě se dalo najít lepší řešení, vyhodit hráče je to nejjednodušší. Uvidíme, jestli to Brnu pomůže.

                  • Re: bati se....

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 30.09.2008 22:52 |  
                    0 0

                    Rozumím připomínce. Pokud by to bylo tak, jak popisujete, pak by asi hráč Besta byl vyloučen z kádru neoprávněně, i při úctě k nadřízenému má hráč právo svůj názor říci. Potud souhlas. Jen ani jeden neznáme všechno, co se odehrálo a jak a proč. Pak můžeme jen subjektivně, podle svého pocitu buď cítit oprávněnost názoru pana Besty či pana Uličného. Sám asi víte, jak uzoučká je hranice toho, kde jsme či nejsme oprávněni soudit a odsoudit. Ale respektuji Vás v tom, že pana Bestu chápete víc než třeba postoj pana Uličného. To je legitimní. Děkuji Vám za názor. Sokrates55

                    • Re: bati se....

                      zz     před 16 lety 30.09.2008 23:45 |  
                      0 0

                      Sokrate, položme si otázku, k čemu je mi bezproblémový hráč, jehož fotbalový přínos pro hru týmu je minimální, třeba Tomáš Došek. Naopak problémoví hráči jako Koloušek, Šimák, Štajner a další sice mají připomínky, ale jejich přínos pro hru týmu je nezpochybnitelný. Kolouška dokázal zvládnout pan Škorpil v Dukle i Liberci, byly z toho velké úspěchy, podobně Štajnera v Liberci, trenér Beránek dokázal vyjít se Šimákem v Blšanech, trenér Lavička s Abrahámem, Blažkem a teď s Řepkou. Vždycky je třeba najít řešení, které prospěje týmu a neoslabí ho herně, ani výsledkově. Být trenérem na ligové úrovni je velká řehole, tvrdý chlebíček, ale s tím musí trenér počítat. Proto je trénování interdisciplinární obor, omluvte tento cizí výraz. A zase v něm hrají velkou roli mezilidské vztahy. Přeji hezký večer a klidnou noc.

                      • Re: bati se....

                        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.10.2008 07:06 |  
                        0 0

                        Dobré ráno pane (zz),
                        omlouvám se, že jsem už včera nereagoval na Vaši položenou hypotetickou (virtuální) otázku o dané problematice. Opravdu si myslím, že bychom popsali spoustu a spoustu místa na těchto stránkách a možná, že bychom otrávili mnoho našich přátel, co chtějí psát a povídat si o něčem jiném. Jen si myslím, že to není jen o jednom nebo dvou lidech, co mají nějaký problém a trenér by je měl vnímat. Co když je tam další skupina dalších jiných, kteří vnímají negativně zase toho rebelujícího, a další skupinka, která ho podporuje a další, která to bere jako pruzení, no a teď najděte správnou cestu a bez kompromisu všech to nepůjde, a zrovna ten rebel Vám na nažádný nepřistoupí. A bude Vám pak naopak takový problémový hráč přínosem?To je opravdu složité. Ale jak už jsem Vám psal, rozumím Vám. To je velice (alespoň pro mne) zajímavá disputace. Děkuji Sokrates55

              • Re: bati se....

                slaviator     před 16 lety 30.09.2008 21:52 |  
                0 0

                Co říkáš na Fergusona? :) Podle mě mu to dlouho nevydrží, brzo pochopí, že se bez médií neobejde.

                • Re: bati se....

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 30.09.2008 22:40 |  
                  0 0

                  Já si myslím, že je to trochu divadlo, prostě to k velkému fotbalu a velkému trenérovi patří. Kdo ví, kolik toho pro to udělala právě ta média. Arsenal byl moooc dobrej. Vzpoměl jsem si na nás. Kdyby ti kluci chtěli, tak Porto odjelo se sedmičkou taky a ani by nemrkli, a to jsou oproti nám vítězové ligy mistrů. Moc dobře to dělá Venger. Má takovou zásobárnu mladýchkluků, že už teď si vystačí na pomalu dvě generace dopředu. Klobouk dolů. Sokrates55