Po šestém kole patří Slavii druhá příčka, na vedoucí Spartu ztrácí stále tři body. V pohárové Evropě Slavia tak pozitivní bilanci nemá, ve třech zápasech nedala ani gól, po herně povedeném utkání s Vasluí si připsala jen bezbrankovou remízu.
Zlínská Tescoma se ligovou bilancí rozhodně chlubit nemůže, po odehraných šesti kolech si drží třináctou příčku, pouze bod nad sestupovým pásmem. Pro Moravany tak přichází po loňské povedené sezoně kruté vystřizlivění. Poslední vzájemný duel pondělních soupeřů rozhodl brankou Toleski, Slavia si odvezla ze Zlína všechny body. V paměti utkvěl terén spíše se podobající poli než ligovému pažitu.
"Zlín to bude mít asi také (stejně jako Vaslui, pozn. autora) postavené na tom, že budou hrát hodně ze
zabezpečené obrany. My samozřejmě musíme být obezřetní a uhlídat si
rychlé protiútoky a standardní situace. Mají tam hráče, kteří jsou v
tomto směru nebezpeční," řekl před utkáním Karel Jarolím.
Slávistický lodivod do zápasu nepošle Šikliče, Dřížďala a Šenkeříka, které trápí zranění.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Černý, Tavares, Belaid, Švento - Toleski, Necid.
Slavii čeká Zlín
Již v pondělí budou mít slávisté příležitost odčinit pohárový nezdar s rumunskou Vasluí. Slavia nastoupí ve Zlíně v pondělí, utkání nenabízí žádná televize.
Komentáře (23)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavii čeká Zlín
tolsimir před 16 lety 21.09.2008 16:45 |Boze chran nas pred Hubackem
Re: Slavii čeká Zlín
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 17:44 |Defensivní úkoly si splní a na útočení proti Zlínu jsou tam jiní, takže neni třeba plejtvat Boží pomocí.
Spíš by nás Bůh měl chránit před Markem Jarolímem a Jardou Černým. Protože když se tyhle dva trenér rozhodne dostat do sestavy, vznikají z toho podobné paskvily jako s Vasluií. Jarda Černý kvalitu určitě má, jenom mu to víc sedí z prostředka, kde by mohl zaskakovat za Belaida spolu s Volešákem. Marka Jarolíma bych se však zbavil. Marek umí sice +/- vystřelit ale to je tak všechno. Jeho styl je my absolutně odpornej. U středního záložníka bych čekal především dravost, tah na bránu, přihrávku, rychlost v myšlení a i tu střelu. Bohužel Marek na hřišti působí jak hadrovej panák.
Sestava: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Ivana, Belaid, Tavares, Švento - Necid, Toleski.
Re: Slavii čeká Zlín
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 17:51 |Dobrý den přeji všem,
já Vám rozumím pane Tolsimire. To co předváděl Hubáček s Jabloncem a s Vaslui bylo nebohé (lidově řečeno nahov...... třeba tomu bude K.J. rozumět lépe). Jenomže ouha, koho jiného. Nejsem až takový odborník, ale Hubáček je možná alternativa při záskoku na stopera (odehrál tam slušná utkáni při absenci Brabce a např. uhlídal i Doška při derby), post krajního obránce je pro něho jako černá můra. Bohužel tím pak trpí i hra Šventa a nedostatek balonů do jeho pravé strany. No uvidíme, co z toho vyleze. On ten náš Hub má v té makovičce nějaký blok či co. Víte, nerad bych zase den před zápasem tady kritizoval hráče, to bych popíral sám sebe. Třeba se doma bude chtít ukázat. Tak mu přeji ať to vyjde nejen jemu, ale celému mužstvu. Pokud půjdou poctivě a naplno do boje a odevzdají do boji celé srdíčko, tak pro vítězství udělají maximum. Sokrates55
Re: Slavii čeká Zlín
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 18:00 |Zdarvím Vás Skokrate,
podle mě naopak kdykoliv hrál Hubáček za Šventem, dařilo se oběma dost dobře, Švento potřebuje volný prostor na levé lajně aby tam mohl uběhat svého hráče a Hubáček se v klidu soustředí na obranu. Jak s Jabloncem tak s Vasluií hrál před Hubáčkem Černý, který tak běhavý není a navíc mu hra na lajně nesedí stejně jako Jarolímovi. A pokud se nemýlím se Zlínem nám těžko prohraje zápas levý záložník, to spíše neschopnost vstřelit gól jako s Vasluií, zvláště pokud budeme hrát opět na jednoho útočníka.
Re: Slavii čeká Zlín
tolsimir před 16 lety 21.09.2008 18:06 |Milý Kmotře, zmiňuješ, že Černému nesedí hra u lajny. Pokud však zabrousíme do Řecka, tak zjistíme, že na levé záloze hrají dvoum nejlepším týmům dva hráči, kteří jsou typově Černému podobní. Tedy Djordjevic a Karagounis. Pokud bych skutečně měl přirovnat Černého k nějakému hráči, tak by to byli tyhle dva. Myslím si, že trenér Jarolím by měl v týmu také rád svého Karagounise. Černý na to má, samozřejmě v trochu relativní míře. Ale podle mě by mu právě sedělo, kdyby měl jeden jasný post a nemusel se točit. Pan zz zde zmiňoval, že se mu povedl jen jeden zápas na Tottenhamu. Mě se líbil i v našem domácím zápase proti Spurs, líbil se mi proti Budějovicím, líbil se mi proti Bohemce. Jenže ve všech těchto zápasech měl jasný post, tedy podhrot či levý záložník.
Re: Slavii čeká Zlín
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 18:17 |Nechápu smysl srovnání s řekama ale to není třeba řešit. Tebou vyjmenované jarní zápasy Černému vyloženě sedli a mě se obzvláště líbil na tom podhrotu. Je však ale třeba vycházet z momentální formy ale i bez ní je Švento jasně lepší na levé záloze než Černý.
Re: Slavii čeká Zlín
tolsimir před 16 lety 21.09.2008 18:21 |Smysl je ten, že to nejsou žádní brousiči lajny, nezapojují se do defenzívy, nejsou rychlostně vybavení. To jsou věci co se vytýkají Černému. Přesto jsou pro fanoušky obou řeckých klubů modly.
Re: Slavii čeká Zlín
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 18:25 |V tom případě řecké fanoušky nechápu, já mám na lajnách radši rychlostní typy, které umí jak útočit tak i bránit. Ale proti gustu žádný dišputát.
Re: Slavii čeká Zlín
kilgore_trout před 16 lety 22.09.2008 08:49 |jestli to nebude už tím, že jsou oba v kristovych letech;)
Re: Slavii čeká Zlín
tolsimir před 16 lety 21.09.2008 18:03 |Dobrý podvečer,
máte pravdu pane Sokrate, moc voleb nalevo nemáme. Na stoperu si odehrál své. Ale prostě on nemá a nikdy nebude mít fotbalovou kvalitu pro Slavii. Neměli bychom se spokojit s tím, že někdo umí jen bránit. Nadává se Brabcovi (který vyhraje 95% hlavičkových soubojů a i celkově brání lépe než Hubáček) za to, že je nekonstruktivní. Jenže co je pak Hub? Absolutní antifotbalista asi. Když už zmiňujete, že se bude chtít doma ukázat, tak si vzpomínám na zápas před půl rokem ve Zlíně, kdy "nakopl krtka" na zmrzlém trávníku. To bylo opravdu k neuvěření a nevěděl jsem jestli se mám smát nebo brečet. Víte, po zápase se Žižkovem na Strahově mi bylo hodně špatně, neubránil jsem se slzám co se to s naší Slavií děje. Jenže pak jsem viděl, že za první dva góly mohl Hubáček a moje antipatie k němu narostli do absolutní míry. Nechci však být nespravedlivý, pokud by podával výborné výkony (které opravdu podával asi dva roky nazpět, ale to měl Švento takovou formu, že u něj ani ta nefotbalovost nebyla znát) tak jsem ochotný uznat svou chybu a říci - Ano, Hub, to je pan fotbalista. Ale pochybuji, že to někdy budu muset.
Re: Slavii čeká Zlín
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 18:23 |Podle mě řešíš úplně zbytečnou věc. Jednak momentálně nemáme koho jinýho na levou zálohu a druhak si nemyslím, že by levý obránce mohl zásadně ovlivnit náš úspěch/neúspěch ve Zlíně. Tvé antipatickíé příspěvky k Hubáčkovi my přijdou bezcenné v kontextu nadházejícího i posledních zápasů.
Re: Slavii čeká Zlín
Kmotr (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 18:32 |Edit: "nemáme koho jinýho na levou obranu"
Re: Slavii čeká Zlín
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 18:49 |Zdravím Vás všechny,
začal bych asi tím, že kdo je bez viny ať hodí kamenem. Tím myslím obrazně i sebe, protože nemohu kitizovat někoho, kdo hraje ligu a já jsem to kdysi dávno dotáhl do 1.B třídy. Máte pravdu pane Kmotr, že teď před zápasem kritizovat své vlastní hráče je kontaproduktivní.
A s Tolsimirem se shodnu, že bohužel nikoho jiného teď místo Hubáčka nemáme a tak mu přejme dobrý výkon. Šiklič je zraněný a Vácha (ten se rozehrává v "B" mužstvu). Já se spíš teď vypořádávám s tím návrhem na Ivanu. Podle mě nemůže hrát ze zálohy nebo podhrota. Musí být jedině na hrotu a brejknout to. Tam bych ho ještě asi viděl jako účelného. Jinde je jeho post asi marnější. Ale to je věc na delší disputaci. Já jsem se dnes dozvěděl, za jakých podmínek bude soudruh Chovanec působit jako šéf trenérské rady ČMFS a kolik pak že nás to bude stát měsíčně. To už si pan Košťál a Mokrý ze všech ostatních klubů dělají opravdu srandu. Ve Spartě není pomalu na výplaty, hráčům se dluží peníze za jakési bonusy už z předminulé sezony a tak budeme platit sparťany ještě v těhle bafuňářských funkcích. Je mi z těchto lidí odporně. Ale co s tím teď naděláme. Sokrates55
P.S. :" Cubile lupus lumen non reperio"
Re: Slavii čeká Zlín
zz před 16 lety 21.09.2008 20:09 |Zdravím Sokrate a přeji dobrý večer,
včera jsme se shodli na následující sestavě:Vaniak-Krajčík, Suchý,Brabec, Hubáček-Janda, Belaid, Tavares, Švento-Toleski(Ivana). Úvahy o Hubáčkovi jsou zbytečné, nemáme jinou alternativu při zranění Šikliče a hostování Jablonského. Jedinou alternativou je Held v B týmu, Vácha nikdy nehrál na postu levého beka, lépe se cítí na kraji zálohy nebo na postu defenzivního záložníka, kam ho stavěl Kozel v Jablonci. Variantou může být hrát na tři obránce, což bych ve Zlíně nedoporučoval vzhledem ke kvalitě soupeře při standardních situacích, kde se Hubáček může hodit. Zlín bude hrát defenzivně, spoléhat na standardky nebo brejky, nebudou hrát otevřený fotbal jako za Hoftycha. Kde je síla soupeře, jsou to zmiňované standardky, mají k tomu vysoké hráče, zvláště stopeři jsou habáni, dále mají dobré střelce ze střední vzdálenosti Šmahaje a Pennera a brejkového hráče Žůrka, kterého bych zdvojoval a nedal mu šanci uplatnit jeho výjimečnou rychlost. Tedy je třeba se vyvarovat faulů v nebezpečných prostorech, předejít standardkám, pokrýt Žůrka a ve středu zálohy střelce Šmahaje. Slabinou soupeře jsou pomalí stopeři, ne dvakrát jistý brankář a často zbytečné chyby v defenzivě. Bude to zápas o trpělivosti, nečekám žádné střelecké hody, stačí jakákoliv výhra. Soupeř bude hrát hodně defenzivně, zhušťovat prostor, ale přeci jenom doma nemůžou hrát až tak destruktivně jako třeba v Liberci. Nesmyslem by bylo nakopávat míče na Necida, proti vysokým stoperům nemá šanci. Musíme hrát kombinační fotbal, chce to velký pohyb hráčů bez míče, krátké narážečky za obranu. A hlavně střílet, to bych zdůraznil, terén ve Zlíně je nevyzpytatelný a musí se toho využít. Máme na to hráče. Obranné standardky bych hlídal kombinací zóny a osobního bránění s tím, že Belaid a Švento by čekali na odražené míče, při obranných standardkách jsou spíše na obtíž. Útočné standardky bych nechal kopat Belaida s výjimkou rohů, které by měl kopat Krajčík. Podle průběhu hry by mohli zasáhnout do hry Šmicer, Jarolím nebo Volešák. Pokud budeme mít velké problémy při obranných standardkách, tak Latka. Jinak Vámi zmiňovaný Ivana hrál krajního záložníka ve Slovácku, kde zažil zatím nejlepší období kariéry. Hrál na tomto postu velmi dobře. Věřím, že zítra přivezeme tři body a budeme dýchat Spartě na paty. Přeji hezký večer.
Re: Slavii čeká Zlín
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 20:42 |Děkuji a přeji také tak,
s tím Váchou to spíš bylo to nouzové řešení s ohledem na jeho zkušenosti z ligovými zápasy, ale máte pravdu, že tento post nikdy nehrál. Ivana měl ve Slovácku období, ale tam to hrál vlastně jako falešné křídlo velmi vysoko k bráně soupeře, pak byla jeho rychlost využitá. Pokud má Ivana nejdříve přes někoho přejít a pak teprve rozběhnout, tak se jeho síla vytrácí a ta rychlosti do prázdného prostoru eliminuje jeho nepřílišná tvrdost v osobním souboji. Ale zase je to jen moje myšlenka a postřeh, samozřejmě to může být i jinak. Kažý zápas začíná od 0:0 a asi máte pravdu v tom, že to bude stejné jako minule. Bude to možná o jednom golu a tak to bude chtít kombinace a to rychlé, jako proti Jablonci včetně měnění těch postů všech záložníků. Uvidíme, co napadne našeho trenéra za sestavu. Víte, snad už ví, kde kdo má svůj ten "pravý koutek" a nezbourá to zase nějakým experimentem, po kterém se mi tají dech. Jinak dnes Liberec hrál na Bohemce ze začátku trochu fotbal, ale po cca 20 minutě šel jeho výkon nečekaně dolů a Dočkala moc vidět tentokrát nebylo. Ale každý den není posvícení a tak se radši soustředme sami na sebe. Škoda Zdeňka Šenkeříka, byl by už třeba. Jinak Fr.Dřížďal už to začíná rozhýbávat a snad to bude dobré. Držme mu palce, je potřeba taky a jako sůl. Tak zítra nashle. Sokrates55
Re: Slavii čeká Zlín
zz před 16 lety 21.09.2008 21:04 |Děkuji za odpověď Sokrate,
také jsem byl na Žižkově, problém Liberce je ve špatném výběru hráčů, chybí mu kvalitní střední záložník, jednou tam hraje Dort, podruhé Frejlach, pak zase někdo jiný a podpora od krajních beků směrem dopředu je také mizivá, o stoperech nemluvě. Odnesl to Pepa Jinoch, který přivedl hodně hráčů, stálo to peníze, ale většina z nich se neprosadila do A týmu a panu Kárlovi došla trpělivost. Za Pudila přišlo mnohem méně peněz, než se očekávalo, chybí peníze na posily. A kvalitní mládež v nedohlednu, dorost hraje druhou ligu, nemá to pan Škorpil jednoduché. Postavení Liberce neodpovídá předváděné hře, to se dneska projevilo. pokud jde o Ivanu, pamatujete na loňský zápas v prosinci se Sevillou, jak přecházel přes několik obránců soupeře a dělal si co chce, podal mimořádný výkon. U Ivany je to hlavně problém hlavy a psychiky. Nedokáže podávat stabilní výkony, má mnohem větší potenciál než co předvádí. Já mu pořád věřím.
Re: Slavii čeká Zlín
Sokrates55 (přítel SN) před 16 lety 21.09.2008 21:30 |Zajímavé je, že zrovna fotbalista Blažek byl jediný, kdo snesl spolu s Keričem přísnější měřítko. V tom středu hřiště to byl opravdu kámen úrazu, když to Holeňák chtěl rozehrát, tak se mu tam motal Papoušek.
Pane (zz), já Vám Ivanu nechci rozmlouvat a moc se mi líbí, jak za něj bojujete. Třeba máte pravdu a moje pochybnosti nejsou namístě. Já si na ten zápas se Sevillou pamatuji samozřejmě a opravdu tam hrál dobře. Hrál ze strany před Krejčíkem a ten ho právě vystrkoval dopředu, protože ta lajna je prostě Krajčíka (tedy když má svou formu a tu teď má). Třeba to zrovna proti Zlínu K.J. s Ivanou zkusí, my to oba uvidíme a pak to bude vyřešené, a když to bude ve prospěch našich barev, tak budu rád, když budete mít pravdu. Sokrates55
P.S.: "Gemo praecox lucrorum non maneo".
(Bědovat předčasně výhru nepřináší)
Re: Slavii čeká Zlín
martyni (přítel SN) před 16 lety 22.09.2008 10:25 |ZZ, jestli to u Ivany není problém v charakteru.. tedy tím nechci říct, že by byl zlý nebo něco takového.:-)), myslím v ochotě nechat na hřišti všechno, chodit do soubojů, pracovat pro tým. Naposled jsem to skutečně u něj viděl proti Seville. Jinak většinou neustojí pár soubojů ze začátku zápasu a pak se vytratí...
Re: Slavii čeká Zlín
Bulldock (přítel SN) před 16 lety 22.09.2008 13:51 |Zdravím, gentlemani. Jak správně píše voki, nemá smysl řešit levého beka, protože alternativa za Huba není a na tři vzadu bych to taky neviděl. Zajímavá myšlenka je nechat Mateje kopat rohy. No, nevím jestli zrovna rohy, ale na vhodný přímáky bych ho určitě pustil, ostatně chybí nám hráč jako býval Muller nebo Petrouš, co uměl do balonu kopnout jako kůň. Při zápase s Jabloncem mě hráči příjemně překvapili variabilitou zahrávání standartek. Myslel jsem, že to značí obrat k lepšímu, ale asi to bylo trochu předčasné, stejně tak KJ pokusy s několikrát odzkoušenými a nefunkčními variantami ještě nevzdal. Tak nevím, které hráče má teď KJ k dispozici, ale postavil bych to asi takto: Vaniak, Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček, Janda, Belaid, Tavares, Švento, Ivana, Toleski. Eventuálně by místo jednoho útočníka mohl hrát Černý nebo Volešák podhrot. Ještě slovo k Ivanovi. . souhlasím, že zatím zůstává za očekáváním. Samozřejmě ve Slavii jsou nároky vysoké, ale zatím u nás nedosáhl výkonnosti ze sezony, kdy vyhrál krále střelců. Řekl bych, že je to trochu tím, že tenkrát na něj KJ ušil systém, podobně jako na Vlčka, ale hlavně si ho soupeři daleko víc hlídají a narozdíl od Zlína, kde měl prostor k brejkům, Slavia hraje skoro vždy do plných.
Re: Slavii čeká Zlín
ijar před 16 lety 22.09.2008 14:54 |Ta sestava je téměř ideální, ale myslím, že jsi omylem zapoměl na Necida. Ten je téměř 100%. Z tvé varianty bych vyndal Goceho. Myslím, že si Ivana taky zaslouží hrát od začátku.
Re: Slavii čeká Zlín
Jachym před 16 lety 22.09.2008 16:19 |V souvislosti s dnešním soupeřem jsi se spletl, Jarolím a Ivana působili ve Slovácku, nikoli ve Zlíně.
Re: Slavii čeká Zlín
martyni (přítel SN) před 16 lety 22.09.2008 10:19 |Zdravím, jak vidíte dnešní sestavu a vyhlídky do zápasu? Já doufám, že se podaří urvat tři body, moc hezký zapas se asi čekat nedá, snad bude fungovat fotbalzive a něco uvidíme. Golman a obrana je podle mě jasná, Hubáček - není lepší alternativa a není to největší průšvih v sestavě slavie, samozřejmě do útoku nezastane tu práci jako Krajčík, ale do obrany ano, když Dříždal a Šiklič nemohou, nikdo jiný tu není. Já ten průšvih vidím v záloze a doufám, že KJ projeví alespon kus soudnosti a nepostaví opět duo JČ & MJ, resp. že alespon postaví jen jednoho z nich. Ona ta vysněná sestava KJ je nebezpečná nejen v obranný fázi ale i pro standardky, když už tu máme několik hráčů, kteří jsou vlastně nehlavičkáři - MJ, JČ, Švento, Belaid.. pak není divu, že máme problémy. Osobně se obávám, že Švento zůstabne v útoku a že tentokrát nebude hrát Belaid, což si KJ odůvodní údajným špatným výkonem v uefě, kde ho "musel" střídat. Skoro bych na to vsadil.. Jinak já bych to viděl takto - Janda, Belaid, Tavares, Švento, - Toleski, Necid, vzhledem k tomu, že jeden s dvojice Černý - Jarolím je v podstatě imperativem, tak bych byl tentokrát pro Marka, jehož forma jde přeci jen nahoru a proti slabšíu soupeři by se mohl prosadit.
Re: Slavii čeká Zlín
whiplash před 16 lety 22.09.2008 15:35 |Sestava je jasna. Vaniak 10x, Necid 1x.
Gola dame snad z brejku, ne ? :-)
...pokud to bude nejak jinak, ocekavam anarchistickou hru bez hlavy a paty.