Evropská liga

Slavia - Vaslui 0:0 (video)

Fotbalisté Slavie v prvním zápase 1.kola Poháru UEFA pouze remizovali na domácím hřišti s FC Vaslui 0:0. Přes velký tlak ve druhém poločase se nám branku nepodařilo vstřelit. V závěru hosté výhradně zdržovali, čímž vytočili přítomné fanoušky. Prohlédněte si 17 fotografií. Prohlédněte si video z fandění!

Slavia - Vaslui 0:0
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid (61. Ivana), Jarolím (88. Šmicer), Tavares, Černý - Necid (84. Latka), Švento
Diváci: 7781

Slávisté mají za sebou první kolo boje o Pohár UEFA. Do Edenu přijel neznámý soupeř z Rumunska a odváží si velmi dobrý výsledek do odvety.

Trenér Jarolím zavzpomínal na své experimenty ze začátku sezony, a tak jsme měli možnost opět sledovat Šventa v útoku. I dnes ukázal, že to opravdu není a těžko někdy bude jeho post. Slávisté opět praktikovali hru bez krajních záložníků, tuto roli měla zastat dvojice obránců Krajčík a Hubáček. Tradičně se více dařilo táhnout útoky přes pravou stranu, ale tentokrát ani Hubáček neodvedl špatnou práci. Vše v hledišti sledovalo pouze necelých osm tisíc diváků.

Slávisté začali aktivně a již v první minutě pálil vedle tyče z dálky Jarolím. Přes jasnou počáteční převahu jsme si museli na další šanci počkat čtvrt hodiny, kdy Krajčíkův centr z pravé strany jen těsně minul ve skluzu Švento. Blíž gólu byl ale soupeř, ve třiadvacáté minutě zahrával standardní situaci a sešívaní jen koukali, jak po přiťuknutí a následné střele letí míč do tyče. Po půlhodině hry v rozmezí pěti minut měli domácí hned několik šancí, ale Jarolím z voleje trefil jen připraveného gólmana a Belaid přestřelil po závaru prázdnou branku. Před koncem poločasu se řítil na branku Švento, gólman ho sestřelil, ale rozhodčí odpískal pouze rohový kop. Gruzínský rozhodčí byl i v dalších momentech slabým článkem dnešního večera.

Druhá půle probíhala ve stejném rytmu. Červenobílým vždy scházel krůček ke kvalitnímu zakončení. Nejblíže gólu byl Necid, ale mířil jen těsně vedle tyče. Chvilku jsme se radovali po střele Černého, ale trefil jen boční síť. Naštěstí i střelecké pokusy hostujících útočníků mířily vedle. Rumuni předvedli několik pěkných hereckých čísel a samozřejmě zdržovali, což dal kotel zvláště slovenskému gólmanovi jasně najevo. Doufejme, že příště bude muset lovit míč ze své sítě, který bude znamenat rumunský konec cesty v pohárové Evropě.



Slavia - Vaslui, fanoušci při zápase

Video k přehrání na youtube.com.

Komentáře (99)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    slaviator     před 16 lety 18.09.2008 21:20 |  
    0 0

    Ukázalo se, že Vaslui až tak slabej soupeř není. Jenže na druhou stranu šancí jsme měli habaděj a je jen a jen naše chyba, že jsme je nevyužili. V Rumunsku to budeme mít hodně těžké. Pozitivum vidím snad pouze v tom, že jsme neinkasovali.

    Jinak zajímavá základní sestava, už při pohledu na ni se mi protočily panenky. Švento v útoku, Černý s Belaidem na kraji zálohy, ve středu Marek Jarolím. Tři hráči, kteří nevynikají ani rychlostí, ani defenzivní prací. To, co stačilo třebas na Střížkov, nyní na Vaslui nestačilo.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 18.09.2008 22:09 |  
      0 0

      Já tam nebyl, neb nejsem zatím schopný provozu, ale tobě tam opravdu scházeli hráči na defenzivní práci. Sledoval jsem onliny a poslouchal rádio, všechny tyto zdroje nic o špatné defenzivě týmu neříkaly a gól jsme taky nedostali, tak nevím. Doufám, že tady bude ohlasů více, tak jsem zvědav, jestli ještě někdo postrádal v týmu více defenzivních typů???

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        FannyBoy     před 16 lety 18.09.2008 22:17 |  
        0 0

        Naopak, chybělo nám ke konci víc utočnejch typů. Latka neměl jít místo Necida, ale místo Jarolíma třeba, a hrát Ivana-Latka-Necid.

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 18.09.2008 22:21 |  
          0 0

          Necid uz toho mel plne kecky, stejne jako Svento, ktery byl na stridani uz kolem 70. minuty, tou dobou uz nemel sily.

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0

            FannyBoy     před 16 lety 18.09.2008 22:33 |  
            0 0

            To měl spíš vystřídat šventa než necida. Necid by těch 7 minut vydržel, kdežto Švento byl zraneněj po jednom kontaktu s Kuciakem, potom zbytek zápasu odpolokulhal...

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        slaviator     před 16 lety 18.09.2008 22:22 |  
        0 0

        Já tam taky nebyl, taky jsem poslouchal. Ale mám pocit, že MJ a JČ skutečně v záloze nedělají najednou dobrotu, ani jeden z nich se moc nevrací. A Belaida kritizuje i sám Jarolím. Nevím, zda Tavares vše zvládne, pak to musí hasit akorát mnohdy Brabec a nakonec to vypadá, když se mu to moc nepovede, že to je jeho chyba. Přitom chyba už je v samotném napadání hráčů, když Jarolím či Černý, ale i Belaid špatně vystupujou. Ale nevím, nemám trenérskou licenci, tak třebas to je jinak a třebas jsou to skvělí hráči do defenzivy... A třebas proto v zápase s Jabloncem na naší bránu šlo osm střel, byť ze střední vzdálenosti. Nevím, řekl bych, že kdyby lépe vystupovali a napadali rozehrávku, tak že by těch střel bylo méně...

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 18.09.2008 22:53 |  
      0 0

      Vasluj dnes byl hodně slabý soupeř o to větší ostuda je remíza. Rozhodčí naprostý exot jenž snad píská nějaký gruzinský prales. Jsem naprosto otráven, pokud nepostoupíme trumfne Jarolím tréňovo vypadnutí s Tbilisy, což nemohu rozdýchat dodnes. To co dnes náš trenér předvedl nechávám bez komentáře. Jinak Od pátku pendluju od hokeje k fotbalu a zpět a ten týden mi v podstatě dnešní zápas zkazil :/

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      EdCable     před 16 lety 19.09.2008 12:06 |  
      0 0

      Cerny s Belaidem na krajich zalohy... vsiml sis, jakym zpusobem hraje od zacatku sezony nase zaloha?

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        tolsimir     před 16 lety 19.09.2008 12:19 |  
        0 0

        On si niceho nevsima, on jen cte online

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:27 |  
        0 0

        Ano, všiml jsem si, že se střídaj. Ale není to fuk, zda na kraji zálohy hraje Černý, Jarolím či Belaid? Ani jeden pro ten post nemá předpoklady! Něco jinýho by bylo, kdyby třebas v záloze hrál Janda a prohazoval si strany třebas s Pudilem na levé straně, oba dva byli a jsou schopni v záloze zahrát na obou stranách... Nebo když by hrál Janda na kraji zálohy a Šenkeřík na hrotu a prohazovali si to... Ale to, že si posty prohazujou tři hráči, kteří na to nemaj ani základní rychlostní předpoklady a navíc ani jeden z nich nebrání tak, jak by měl... Což je taky na tom kraji důležitý, kor když Matej vybíhá až k vápnu soupeře... Tak pak to nemá vypadat tak, jak to vypadá.

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          EdCable     před 16 lety 20.09.2008 03:21 |  
          0 0

          Hele, jestli teda nase zaloha hrala tak spatne, proc jsme se dostali do tolika sanci? To nakopla obrana s Tavarasem a utocnici Necid se Sventem vybojovali? A jestli teda nikdo z nich dobre nebrani, tak se asi souper dostal ke spouste sanci... Dvema?

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      bene     před 16 lety 19.09.2008 22:33 |  
      0 0

      www.bene2.unas.cz fotky ze zápasu

  2. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    tolsimir     před 16 lety 18.09.2008 21:40 |  
    0 0

    Moc se mi libil vykon M. Jarolima. Neni to jeste uplne idealni, ale zlepsuje se a dnes patril opet k nejlepsim. Ale samozrejme martyni a dalsi si na jeho hre vsimnou opet jen negativ

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      slaviator     před 16 lety 18.09.2008 21:46 |  
      0 0

      Je pravda, že se M.Jarolím oproti loňskému jaru zlepšil. V některých činnostech dokonce rapidně. Loni ani kolikrát neměl jakoby chuť hrát, nebavilo ho to. Ale musí se kvůli tomu hráč půl sezony zapracovávat do sestavy, aby po půl roce konečně začal něco hrát? A co mu prospělo určitě je to, že nehraje celej zápas na kraji zálohy, že... Ale kdo ho tam stavěl na jaře?

      Myslím, že ta kritika nebyla vůbec proti Markovi, ten za to kde hraje nemůže. Může za to, že se mu třebas nechce a odchodí to, to ano... ale za post ne. A nemůže ani za to, že v záloze nehraje žádnej rychlostní typ a ani nikdo, kdo když je potřeba, tak přitvrdí - jako třebas Latka (ten tvrdší typ). Každopádně aby hráli najednou jak Černý, tak Jarolím - to je docela asi velkej luxus, kor když pak Švento musí hrát v útoku.

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        tantalos     před 16 lety 18.09.2008 22:08 |  
        0 0

        Tak vám se Jarolím líbil?
        To jak v prní půli sám před brankářem neobtěžovaný mu dal lacítrkou malou domů do prostředku branky?
        V druhý půli jak hlavičkoval sám proti brankáři, ale protože si neumí naběhnout, tak mu poslal oblouček do rukou?
        Nebo později když střílel halfvolejem po standardce z dvaceti metrů a netrefil bránu?
        Asi jste chlapci zvyklí na divizi. Ale tam by tak neschopné a impotentní hráče vyhnali z hřiště. Všechny tři akce by zakončil líp žáček z devátý třídy, než tenhle neschoipný mazánek.

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          edenian     před 16 lety 18.09.2008 22:34 |  
          0 0

          Já myslim že to přeháníš. Dneska jsme nevyhráli proto, že jsme něstříleli před vápnem. A kupodivu jedinej Jarolím to udělal. Aspoň to zkusil. Neckovo hlavičky ze záklonu bez razance jsou úplně na houby, o nějaký technický střele do tyče bych radši vůbec nemluvil. Ten byl totálně jalovej. Všichni běhali s míčem do vápna a prd. Střelba ze střední vzdálenosti, tim to dneska potopili. Koukej kolik toho pada
          a ODKUD v champions league. To je základní věc. O tom je fotbal né? Střílet hned jak můžu!!! Jo a naše standardky a rohy. To je opravdová katastrofa.

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0

            mart     před 16 lety 18.09.2008 23:02 |  
            0 0

            :D, Tantalo a prehnet ? To mi pripada jako blbost!
            Za chvili se ho zeptam na hodnoceni pana Tavarese v dnesnim zapase. Nakonec, on je v tomhle docela frajer, takze pocitam, ze mi odpoviuprime. (ta druha cast je jiz beze srandy:).mart

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          mart     před 16 lety 18.09.2008 23:07 |  
          0 0

          Tantale, mohl by ste se vyjadrit k dnesnimu vykonu pana Tavarese? Dekuji predem za odpoved.
          Pri navsteve v Praze mam trochu potize dosta se na net {zena prska jeste vic nez doma:), takze doufam, ze sem Vam tu od patku moc nechybel:).
          Muj agent mi uz majlovAL, ZE TO TADY ZAS BYLO HUSTY po dobu me absence, tak se hrozne tesem, az si to doma (nebo jeste lepe v praci :) v klidu prectu :). zdravi mart

  3. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    FannyBoy     před 16 lety 18.09.2008 22:04 |  
    0 0

    Myslím, že tyto 3 faktory rozhodli zápas. Výkon Slavie byl výbornej si myslím, škoda neproměnování šancích. Jen by mě zajímalo, jestli ten rozhodčí je tak hloupej, tak neadekvátní pískat takový utkání, tak imbecilní a nebo mu to prostě zaplatili. Takovýhle výkon rozhodčího jsem hodně dlouho nežral. A myslím, že větší simulování od hráčů Vaslui jsem taky hodně dlouho nezažil, horší než nějaký jižani jako taliáni či portugalci. Katastrofa. Sestava - tragédie, znovu Švento v útoku nemá co dělat, zajímalo by mě kdy to pan Jarolím pochopí. Bylo vidět jak Švento ožil při přesunutí na levý kraj zálohy. Mimochodem nepochopil jsem střídání Necid -> Latka. Měl tam dát Latku místo Jarolíma třeba, ale ne sakra utočníka za "utočníka", kor za Necida! Myslím ale, že s normální sestavou máme dost šancí v Rumunsku uspět, Vaslui nic převratného nepředvedlo.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      FannyBoy     před 16 lety 18.09.2008 22:06 |  
      0 0

      Mimochodem, nastavení 4 minuty? Při jejich "výkonů" to bylo minimálně na 5-6... A trenér na tribuny...

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        tantalos     před 16 lety 18.09.2008 22:10 |  
        0 0

        No, ještě se divíš, že se slovo rumun v češtině používá jako nadávka?

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      chikiliki     před 16 lety 19.09.2008 12:36 |  
      0 0

      Mě se taky nelibilo že se tam valej a simulujou, ale to je fotbal, kdyby slavie hrala na bayernu a v 75. to bylo 0-0 tak tam všichni ležej, tak to prostě chodí, s tim se musíme smířit

      až povedem ve vaslui 1-0 tak taky nikdo neudělá rychlej krok pro míč, nebudeme sprintovat k zahrani rohu atd..

      jinak jarolim hral celkem dobře ač ho taky nemam rad, stejně jako hubaček.

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        FannyBoy     před 16 lety 19.09.2008 13:34 |  
        0 0

        Jasný, simulování a zdržování je už bohužel normální součástí fotbalu. Ovšem ne v takové míře jako to dělala Vaslui! Tohle jsem prostě nezažil...

  4. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 18.09.2008 22:18 |  
    0 0

    Zdravim vsechny.
    Jak sliboval voki, videli jsme typicky rumunsky fotbal. Pravda, nebyl plny technickych a rychlych hracu, ale plny simulantu a zakernosti, ale i to je Rumunsko. Bohuzel, i rozhodci vypadal, jako by pochazel z Rumunska. Ani ne proto, co vse Rumunum toleroval, proste to jen neumel, protoze i nektere nase fauly neodpiskal. Navic vubec nemel respekt, necha si minutu nadavat od souperova trenera, ktery je mimo vyznacene uzemi a misto jeho vyhozeni na tribunu dela, ze to je uplne normalni.
    Ze zapasu si tentokrat ani moc nepamatuju, mam totiz pocit, ze se vic casu nehralo nez hralo. Ale kdyz se zrovna hralo, meli jsme v poli vyraznou prevahu (az na pasaz mezi 20. a 30. minutou, kdy souper nastrelil tyc a mel dalsi sanci po standardce), ktera vyustila v pomerne velky pocet sanci, ale v koncovce se tentokrat nezadarilo. Je to skoda, souper bude na domacim hristi asi silnejsi, ale presto byl vykonnostni rozdil vyrazny a stale plati, ze bychom rozhodne meli postoupit.
    Prestoze se opet vzedme kritika vuci Marku Jarolimovi, Cernemu a Hubackovi, tak mi se dneska tihle hraci opet celkem libili. Vubec cela prace zalohy byla dobra, drzeli jsme mic a tvorili si sance. A co se tyce Hubacka, tak dozadu nic resit nemusel, dopredu se sice Siklicovi nevyrovna, ale pokud se dostal k centru, tak to byl centr dobry, ze ktereho mohla padnout branka.
    V Rumunsku nas ceka tezky zapas, ale dnesni zapas me presvedcil, ze kvalita je na nasi strane a tak bychom meli postoupit.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      slimak     před 16 lety 18.09.2008 22:28 |  
      0 0

      dneska s tebou bohuzel souhlasit nemuzu quelhare co se tyce nasi hry..černý s jarolímem byli nejhorsimi hraci na hristi. vim, bojovali, snazili se, ale to proste nestaci. chybela invence, duraz a finalni faze..k tomu musime pricist hrozne zahravane strandartky a rohy..
      - hra zalohy byla nase nejvetsi slabina, utok se nedostaval do hry
      - naszeni sventa do utoku opravdu uz nerozumim, to musi videt snad kazdy, ze to neni ono
      - nesmyslna stridani-proc sel dolu belaid a ne cerny? proc sel nahoru ivana a latka??? nechapu
      - jinak o rozhodcim je skoda slov
      - rumuni byli tak na urovni jablonce, meli jsme promenit sance

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        EdCable     před 16 lety 19.09.2008 12:10 |  
        0 0

        Jestli hra nasi zalohy byla spatna, jaktoze jsme se dostali do tolika zakonceni?

  5. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    Veta (přítel SN)     před 16 lety 18.09.2008 22:40 |  
    0 0

    Už mi lezou krkem ti chytrolini, kteri nechodi na fotbal a pak se tu radoby znalecky vyjadruji k vykonum hracu. V jejich cele pan Slaviator, kterem u bych nejradeji jiz opravdu nafackoval !!!

    Jinak k M. Jarolimovi - jsem velkym kritikem jeho vykonu, ale dnes se mi libil, bylo ho plne hriste, nebal se neco zkusit. Belaid slabota, ale radeji bych stahnul J. Cernyho, zvlast, kdyz mel kartu. Stridani Necida ven nechapu, i kdyby se tam jen motal, tak by hrozilo, ze muze dat gola, zvlast, kdyz by mu Latka udelal prostor. Hubacek se nehodi do zapasu, kdy jen utocime, mohli jsme hrat klidne na tri beky. A experiment se Sventem v utoku me stve pokazde vic a vic.

    Rozhodci traged a Rumuni, tedy Vaslui? Jak trefne poznamenal jeden z pritomnych treneru - "to je druholigovej mancaft". Tolik prostoru kolik nam predevsim v prvni puli davali, nam daval jen Strizkov.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      Pedro08     před 16 lety 19.09.2008 07:15 |  
      0 0

      Souhlasim. Víš, co je ale nejhorší? Nejhorší je, že nás tihle ubožáci možná vyřadí. Z jejich strany to bylo na konci fakt nechutný.
      Za výsledkem ale stojí psychické problémy trenéra, protože například Švento v útoku je fakt pecka. Se divím, že Ferguson nevyzkouší třeba Ronalda v bráně, Teveze na stoperu. Mě to přijde, že KJ dělá vše proto, aby mohl hrát jeho miláček Černý.

  6. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    tantalos     před 16 lety 18.09.2008 22:53 |  
    0 0

    Dnešní zápas byl důsledkem neschopnosti slavistického vedení vytvořit solidní kádr schopný hrát mezinárodní soutěže. Ačkoli totiž Slavia měla převahu v poli, Kuciak měl sotva tři těžší zákroky - podobně jako Vaniak - kterého jednou zachránilo břevno.
    Ukázalo se, že hráč jako Hubáček do ambiciózního mužstva nepatří. Už měl být nahrazen po těcfh hrozných výpadcích loni v LM. Jako motor, který by táhl akce po straně, totálně selhal.
    Jarolím a Černý se snažili, běhali, jenomže chtít od nich, aby připravili nebezpečnou akci, je jako čekat od jalové krávy tele. Černý se jako obvykle asi desetkrát ocitnul na zemi (asi třikrát to sudí odpískal) a to proto, že vodí balon, ale nic s ním nevymyslí. Alespoň že je techničtější, umí s balonem víc než Jarolím, který se třikrát přimotal do šance a třikrát to zahodil hůř než dívenka z fotbalové juniorky ženského týmu.
    Když se podíváte třeba i do onlinu Slavie, uvidíte, že jediné, na co se synovec zmohl. byla střela zhruba ze třiceti metrů, michododem doprostřed branky, kterou Kuciak bez problému vyrazil.
    O tom, že Slavia by potřebovala schopného trenéra, svědčila opět kouzla se Šventem, který se pohyboval často v prostoru pravého křídla, ale protože pravou neumí, dopadalo to zle.
    Při totální neschopnost zálohy vymyslet přihrávku do gólové šance nedokážu pochopit, proč dřív nešel na plac Šmicer. Jenže ten se zřejmě dopustil zločinu, že umí hrát líp než synovec, a proto ho trenér na hřiště nepustil.
    Latka v útoku byla nakonec jediná šance. Koho jiného mohl trenér na hrot poslat? Hlavičkářskou hvězdu Ivanu? Litteriho? Chacha. Typologicky tam má Slavia vhodného jen Klavíka, ale ten už byl vyšoupnut i z béčka. A Vukoviče, který by se dnes vyloženě hodil, protože Necka byl po vysokých horečkách, nějaký nepřítel Slavie prodal.
    Spokojen dnes můžu být jen s Vaniakem a Necidem, Matej, a Sucháč si uhráli své. Brabec zklamal jako kapitán - nedokázal vyvinout tlak na strachy podělaného soudce, který poslouchal toho, kdo na něj víc řval. Slušný, ale ne super byl i Tavares, jinak mužstvo hrálo pod své možnosti.
    Ukázalo se, jak hluboký úpadek prodělala Slavia od loňského podzimu. Jestli se tohle Rosenovi líbí, pak pochybuju, že je fandou Slavie.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      mart     před 16 lety 18.09.2008 23:23 |  
      0 0

      Tantale, chapu Vas smysl pro humor, ale to s tim Tavaresem by mnozi mohli brat jako provokaci.
      Tavares byl bud po flamu, nebo si to nedokau vysvetlit. Jeho vykon hodnotim jako naprosto priserny a nebezpecny ( Belaid dostal kvui jeho minele zlutou kartu, a ja a mnozi kolem sedici nekolikrat malem infarkt).
      Pritomnost Hubacka umoznuje Jarolimovi vysunout pri standardkach Suchyho do vapna (to jen kdyby jste nevedel, ale ja spis predpokladam, e vy vite, aleproste nechcete pripustit, ze by mohl myt jakykoliv KJ tah smysl).
      Cerny nebyl skvely, ale do nejhorsiho mel hodne daleko.
      Rumuni byli hodne neprijemni, a gruzinci byli jeste neprijemnejsi.
      Priznejte aspon, ze tavares byl uplne trapnej. Dik.mart

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        tantalos     před 16 lety 18.09.2008 23:44 |  
        0 0

        Tavares byl ve srovnání se svými běžnými výkony trapnej. Přesto byl z celé zálohy nejlepší.
        Neříkám, že Hubáček je v defenzivní práci nepotřebný. V ofenzivní je ale nulový, spíš hrozí protiútok soupeře. Je pomalý, neumí přihrát a málokdy úspěšně potáhne útok.
        Hubáček je hráč použitelný proti Střížkovu. Ne už proti mizerným Rumunům v UEFĚ. Měl být prodán a nahražen kvalitnějším hráčem už letos v lednu. Zbytečně zabírá tabulkové místo v mužstvo a skříňku v šatně, to by měl dostat kvalitnější hráč. Kdyby se nevyplýtvaly peníze za Abrahamy, Jarolímy a spol a koupil se kvalitní levý bek schopný zahrát to, co Krajčík, bylo by dobře. Ferry je bek pravý, nalevo to taky není ono, i když je dvě třídy lepší než Hub.
        Černý příliš vodí míč, zpomaluje akce a jeho produktivita se skutečně blíží produkci mléka jalovice. Belaid alespoň dává góly a občas se mu podaři geniální přihrávka. Není to ale hráč na dvě utkání týdně - ostatně je mu dvacet, jestli se nemýlím
        Pokud jde o Gruzii, jeden Rus mi povídal, že pro ně pustit Gruzii bylo asi něco podobného, jako kdyby Česko dalo nezávislost Chánovu. Teď už se mu nedivím.

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          tantalos     před 16 lety 18.09.2008 23:57 |  
          0 0

          Ještě k Tavaresovi. Bylo vidět, že si Rumuni alespoň trochu hru Slavie přečetli z videa. Proto na Mickaela docela vyvíjeli tlak, evidentně ho považovali za nejlepšího hráče středu.
          Mickael má jednu slabinu, snaží se řešit stiauce fotbalově, nevidíte do zakopnout balon nikam, snaží se něco vymyslet. Přiznejme si, že to není Messi ani Deco, ba ani Essien. Technicky je ale jeden ze strašně mála hráčů Slavie, na něž je občas rpt občas ... pro jistotu ještě jednou občas radost se dívat. Člověku dá pocit, že je fotbal krásný. Narozdíl od.... a dlouhý seznam, který by byl redundantní

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0

            mart     před 16 lety 19.09.2008 00:23 |  
            0 0

            dik. s par vecma nesouhlasim, ale ne uplne podstatnejma.
            Uznavam,ze byl treba minule proti Jablonci nejlepsi. Nesouhlasim, e byl dnes nejlepsi, .... in fact byl suverene nejhorsi (horsi nez rozhodci), ale soucasne uznavam, ze se lide nemusi ve vsem shodnout.
            Jink jeste jednou respekt za ferovou odpoved, ......neni to porprve(ferova odpoved), ale nejsem prekvapen.... tak nejak jsem to cekal.mart

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0

              mart     před 16 lety 19.09.2008 16:49 |  
              0 0

              Omluva! Moje chyba, spletl jsem se. Zapas s Jabloncem jsem uveedl uplne spatne (ten Tavaresovi taky prilis nevysel, i kdyz nebyl zdalleka tak prisernej jako vcera), ....at se snazim, jak se snazim, nemuzu si vzpomenout, ktery zapas to byl (bylo to ne vic nez 2 tydny, ....byl opravdu hodne, hodne dobrej, jen si proste nevzpomenu, a to jemoje chyba, ne Tavaresova:).mart

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                zz     před 16 lety 19.09.2008 17:28 |  
                0 0

                Před dvěma týdny byla reprezentační přestávka. Myslíte, že hrál za reprezentaci Francie, nikde jsem ho tam neviděl, ale třeba má ve Francii pseudonym.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                  mart     před 16 lety 20.09.2008 09:42 |  
                  0 0

                  :D, jasne dik, ja vedel, ze mi nekdo pomuze.
                  A mate zas pravdu. Byl to narodak, ...hral toho malyho, rychlyho blonndaka na levym kridle, ..... akorat si, stene jako Vy, nejak nemuzu vzpomenout na jeho pseudonym :(.
                  To nevadi, ono to prijde.mart

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          Khadgar     před 16 lety 19.09.2008 01:10 |  
          0 0

          Nadávat na Hubáčka je hloupost, dneska zahrál dobře. Dozadu tolik práce neměl, dopředu dal 2 gólový centry. Navíc značnou část výkonu krajního beka dělá výkon krajního záložníka. A nám to dneska na levý straně skřípalo. Napřed tam někdo hrál/nehrál, pak se tam posunul Švento, ale to už neměl síly. Matejovi to napravo šlo, měl tam solidní podporu.

          Ohledně zálohy - neupírám Jarolímovi a Černému snahu, ale záloha, kde hrají zároveň Belaid, Černý a Jarolím nemůže fungovat správně. Nehrají nám pak totiž kraje, a to je pro moderní fotbal šíleně důležitý. Nalevo chybí rychlost Šventa, kterej sice neni tak efektivní, ale všichni víme jak to vypadá ve srovnání s ostatníma záložníkama.

          A ještě něco, ať už Jaroušek ty standadky nekope. Je to stejný jako Lukáš Jarolím - na prvního hráče soupeře.

  7. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    huhu     před 16 lety 18.09.2008 22:57 |  
    0 0

    ten Vaslui je opravdu sebranka. Jak se tam na konci váleli, to předčilo i Italy. Gruzínec vypadal prvních dvacet minut ok, pak na něj bohužel zařvalo rumunské komando ze střídačky, mimochodem je měl vyhodit okamžitě na tribunu, a jakoby se pos..l. Totálně ztratil kontrolu nad svým výkonem.
    Vtipnej je Kuciak, kterej po utkání prohlásil, že by nás se žilinou letos v pohodě dal. Si asi nevšimnul kdo na hřišti jasně dominoval a že měl být po zákroku na šventa v první půli vyloučenej. Jen toho gólu jsme se nedočkali...a jak bych si ho s chutí zařval.

    Naši dneska dobrej výkon. Jarolím asi neměl zasahovat do útoku a s tim Latkou na závěr, to je asi blbost. Nerozehranej stoper má střílet góly, když na lavičce sedí další útočníci...

    Snad jim to ukážeme u nich!!

  8. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 18.09.2008 23:24 |  
    0 0

    Vždycky když se naši hráči před zápasem chvástají- tentokrát např'Ukážeme jim,kdo je v edenu pánem' nebo 'chceme o postupu rozhodnout už v prvním zápase' dopadne to špatně. Tahle remíza to jen potvrdila. Opět nechápu nasazení Marka Jarolíma,nebo ještě víc Jaroslava Černého, místo kterýho měl nalevo hrát Dušana v útoku měl být útočník který útočníkem je a ne záložník kterého do útoku cpe trenér navzdory předpokladům hrát jinde, nic na tom nemění to že Dušan odehrál velmi dobrý zápas. Škoda že jsme nevyhráli odveta bude velmi těžká a bude to chtít výkon který jsme předvedli na hřišti Steauy

  9. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    pavlikvik     před 16 lety 18.09.2008 23:59 |  
    0 0

    Ještě nikdy jsem sem nepsal, ale dneska musím. Chodím na Slávii už nějakech pár roků, ale tekhle otrávenej jsem už dlouho neodcházel. Zápas byl podle mne totálně prokaučovanej. KJ trpí utkvělou představou, že Švento je útočník, a že on jediný to ví a tímto "genialním" trenérským tahem jednou rozhodne zápas. Zkouší to čas od času stále (pamatuji si, že takhle nesmylsně zaexperimentoval i dříve - jaro 2007 nebo 06 a také rozbořil do té doby šlapající sestavu). Šventovi to v útoku, a navíc dnes většinou napravo, fakt nejde a tým nemá za něj adekvátní náhradu nalevo v záloze. Pokud je navíc na levém beku Hub, tak je ta strana ve snaze směrem dopředu k ničemu.
    Na zálohu, kde spolu hrají MJ a Černý, je hrozný pohled. Já jim neupírám snahu, ale jejich herní a hlavně rychlostní limity jsou na první pohled vidět. MJ říkám soukromě podle jeho herního projevu Tvaroh a dnes u nás na tribuně padla i přilehavá přezdívka na Černého - Termix. Tvaroh s Termixem dohromady spolehlivě zadusí většinu útoků. Oba jsou pomalí a Čený má neustále potíže se stabilitou. Je z podivem, kolikrát dokáže Černý kopat standardní situaci a pokaždé ji kopne na hlavu stejného hráče soupeře.
    Střídání Ivany s "krátkejma nohama" jsem nepochopil. Když už i Pučmelákovi došlo, že musí Šventa stáhnout do zálohy a hrát na dva útočníky, tak tam dá zase pomalého chlapa bez formy, co prakticky pořádně nehrál skoro půl roku. Nechápu - měl tam jít Goce a dolu měl jít Termix a nebo Tvaroh (Belaid taky nezářil, ale pořád bych doufal, že dá spíš gól než ti dva). Goce je schopen velmi dobře nahrávat (hlavně finálně a předfinálně), zpracuje i težký míč a je nebezpečný pro soupeřovu obranu, a tím uvolňuje prostor pro druhého útočníka. Měl být v základu, pokud jsme chtěli dát gól Necidem už v prvním poločase. Hra se se Šventem v záloze zvedla, ale korunu veškeré úporné snaze o gól dalo další střídání - Latky na hrot za Necku. To si snad Pučmelák dělal legraci. Nevím jestli Necid už nemohl (nezdálo se mi), ale vím, že pravděpodobnost, že s Latkou a Ivanou na hrotu dáme gól je velmi blízká nule.
    Já nemůžu říct, že by všichni ti kluci na hřišti nebojovali a nechtěli vyhrát. I Tvaroh s Termixem dělali, co mohli a na co stačili. Ale tomu kaučování v celé letošní sezóně nerozumím. Přece nechce ty zápasy prohrávat? Bude zase příště v základu Suchý na pravém beku a Švento v útoku?

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      Ravik     před 16 lety 19.09.2008 00:31 |  
      0 0

      celkem trefný a výstižný.. přesto věřím, že když dáme v Rumunsku gol tak postoupíme...
      A dneska to bylo opravdu prokaucovane, měl hrát Goce i presto ze hrál v pondelí tužku. MJ nebo Černý jsou zároven na hristi dost zbytecný, jejich schopnost neustát jediný souboj je do nebe volající... Belaidova hra v tomhle složení zálohy celkem trpí, ale ve srovnaní s temi dvemi hraje dozadu a je schopen vyhrát vetsinu osobnich souboju a pokud se nepletu tak v prvni puli poslal dve nádherné prihrávky na Krajcíka, z čehož byly dvě golovky. Věřím v postup, golovek bylo plno, souper slabý, dost nám uškodil rozhodčí. Vedení a jeho cenovou politiku už snad ani nemá smysl komentovat. Ale nejaká zhrzenost není myslím na místě, kluci bojovali a fanousci v hledisti byli skvělí. Snad se jeste letos dockame nekolikrát vyprodaného Edenu, Strášák a spol. umí lidi pěkně vybláznit.

  10. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 00:51 |  
    0 0

    Dnes, resp. včera to byl ztracený zápas. Rumuni mě dost zklamali, hráli jen dozadu a simulovali. Bohužel jsme nedokázali využít herní převahy, vytvořili jsme si jen málo šancí a ty jsme neproměnili. Velká škoda, v rumunsku to bude o něčem jiném a bude to boj o život. Rozhodčí vypadal zaplacenej už tady.

    Asi nemá smysl abych líčil svý pocity ze sestavy. Mart se snad nebude zlobit, lidi se prostě nemusí na všem shodnout. Že byl Tavares nejhorší a 'Cerný dobrý je pro mě názor jak z jiné galaxie. Tavares možná nezahrálo nejlepší zápas, ale svou práci zastal dobře. Jardovi to nešlo prostě šíííleně!!! Byl nebezpečný především pro naši bránui, založil několik protiútoků rumunů, tahal míč do strana a přicházel o něj, kolem 60. min. jsem se modlil, at už jde dolů,ale KJ vystřídal Belaida!!! Proboha! Zřejmě kvůli jedné pokažené přihrávce, v první půli hrál Belaid dobře, navíc je to náš nejproduktivnější záložník. Švento v útoku? Snad Jáchym a Quelhar museli vidět, jaký je to rozdíl, když se přesune na levou zálohu - kolik šancí a nebezpečných situací vypracoval, jakou dravost a fotbalovost pak předvedl. 'Ze byl černý lepší? To snad ne! naopak tentokrát se mi zdálo, že MJarolím zahrál docela solidně, párkrát udržel míč, vystřelil.. bohužel není to tvůrce, nevytváří šance pro ostatní, spíš čeká na vlastní příležitosti. Na jeho obvyklý standard solidní vykon. Co je na složení této zálohy nejhorší, je obraná hra. Práce Černého a Jarolíma na vlastní polovině je nulová nebo alibistická, naštěstí Rumuni neútočili ve více lidech. Přesto jsme vzadu hráli kolikrát jeden na jednoho, to je ale příšerný riziko, takhle to prostě nejde, záložníci musí být důslední, hrát pro tým,vracet se, to jsou prostě základy, který jindy náročný KJ těmto hráčům nepochopitelně odpouští. Necid byl opět výborný, i když koncovka tentokrát nevyšla. Byl velký rozdíl, když pak nastoupil Latka, v zásadě vepředu neudržel ani balon, kdežto Necka prakticky všechny. Alespon že jsme hráli vzadu na nulu, co se bude dít v rumunsku, těžko předvídat, nezbývá než doufat, že při nás bude stát sám hrabě Tölöke...

  11. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    KING25     před 16 lety 19.09.2008 08:30 |  
    0 0

    Včera ty rumuny nic neukázali a byli jsme o třídu lepší. Bohužel jsme jim na cestu ale nepřibalili žádnou nadílku a tak odveta bude zatracene těžká, ale věřím, že tam minimálne 1 gol dáme.

  12. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    Viking     před 16 lety 19.09.2008 08:45 |  
    0 0

    Mohl by panu Černému někdo vysvětlit, že účelem rohového kopu není ho pětkrát za sebou kopnout na první tyč na hlavu protihráče??? To mě nasralo včera úplně nejvíc (i když s tím, že ze standartek góly nedáváme, jsem se už vlastně smířil). Jinak se kluci celkem snažili, obrana Rumunů byla podle mě na celkem slušné úrovni, hlavně rychlostně. Líbil se mi Necka, Suchý, Matěj si odvedl slušný standard, Dušan na levém halvu taky. Trochu za očekáváním zůstal Tavares ale nešlo si nevšimnout, že okamžitě po převzetí balónu byl automaticky zdvojován a měl to hodně těžké, Rumuni se na něj připravovali. Zastavil bych se u Hubáčka, tohle není jednoznačně hráč pro Slavii!!! Včera pouze jeden povedený centr, jak je připosraný tak po převzetí míče ho automaticky vrací mezi stopery, takový levý bek je nahovno. To už i ten Jablkoň se aspoň snažil hrát.

    V Edenu se taky opět vesele hulilo, zákaz nezákaz. To je takový problém aby dvě gorily dotyčného čapnuli za rameno a vyvedli mimo stadion? Nebo ten zákaz je jenom "jako" a tohle svinstvo se bude tolerovat? Opravdu mě nebaví stát frontu na jídlo a smrdět jako bych seděl celý večer v putice.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      Scrat     před 16 lety 19.09.2008 14:32 |  
      0 0

      ono se Jardovi dokonce vedlo kopat to na hlavu stále stejného protihráče :)))

      a aby dotyčné čaply dvě gorily to by tam muselo být těch goril tak tři tisíce :P

      a mimo mísu...proč bylo zase v kotli tolik bubáků? to opravdu někteří v hlavě nic nemají? nebo se nenaučili pískat ? :/

  13. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    ijar     před 16 lety 19.09.2008 09:09 |  
    0 0

    Po zhlédnutí včerejšího zápasu, jsem došel k názoru, že jsou i v jednotlivých zápasech rozlišovat podstatnoti a nepodstatnosti. Včera mezi podstatnosti, které nelze přejít patří především výkon Tavareze, který absolutně nehrál. V bodovém hodnocení dle Sportu, bych váhal mezi známkami 1 a 2. Je to klíčový hráč, který dle mého názoru buď nechtěl hrát z nějakého důvodu???, nebo byl po totálním flámu. Oba důvody jsou velice závažné. To, že dohrál celý zápas si nedovedu vysvětlit. Další postatností, je opětné nasazení Šventa do útoku. Tato vždy!!! neúspěšná varianta už bije do očí. Jarolím opět ukázal, že jeho ješitnost je velkou překážkou pro růst kvality a herního projevu celé Slávie.
    Abych nezapoměl také na nějaké nepodstatnosti, pak herní kvalita Černého. Je pravda, že ztrácí zbytečně míče,které dlouho vodí. Ale hra se ne vždy všem hráčům daří a on do toho dal včera vůli a bojovnost. Pravdou zůstává, že jeho místo není uprostřed zálohy, on je krajní záložník. Ale oba se Šventem mají smůlu, že můžou hrát jen na jednom postu. Jinak včera Necit opět ukázal, že se od ostatních hráčů začíná svou úrovní vzdalovat a myslím, že Rada bude muset ubrat v nominaci jednoho obránce, na úkor Tomáše.
    Zdraví ijar

  14. Re: Slavia - Vaslui 0:0

    fiki     před 16 lety 19.09.2008 09:14 |  
    0 0

    Již dlouho jsem nepsal žádný komentář ale po včerejším zápase musím. Pochvala patří všem hráčům na hřišti za výkon a všem fandům co dorazili za povzbuzování. Co se ale výrazně nepovedlo, bylo prokaučování zápasu ze strany vedení klubu a ze strany trenéra.

    Díky nesmyslně vysoké ceně vstupenek byl Eden poloprázdný - naplněný ze 35%. Na jihu bylo jen pár desítek diváků, v první půli jsme útočili proti prázdným tribunám. Tak se nedá vytvořit atmosféra která soupeře zaskočí a znervózní. A přitom hráči Vaslui sami přiznávali, že na takovém stadionu ještě nehráli. Vysoké vstupné byla obrovská chyba, která se nakonec může ukázat jako rozhodující faktor.

    O Šventovi v útoku bylo již napsáno dost, a nemá smysl to opakovat. Švento sám říká, chyběl nám větší důraz v koncovce. Přeloženo: nejsem útočník, zakončování před brankou není moje parketa. Chyběl Goče, který na sebe váže obránce a pozornost brankáře a dělá prostor dalším hráčům. Škoda že se nepodařilo navázat na první poločas s Jabloncem - vítězná sestava se nemění pane Jarolím.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

      DrFe1     před 16 lety 19.09.2008 09:30 |  
      0 0

      Souhlasím, vedení to (nejen) se vstupenkami totálně podělalo. Co proboha chtějí touhle politikou dokázat ? ! Možná jim to přinese pár korun momentálního zisku navíc (i když i o tom se dá pochybovat), ale především to nasere spoustu diváku, které tím odradí nejenom od této ale možná i od dalších návštěv Edenu. To že to není v TV je taky naprosto kontraproduktivní, takhle jim sponzoři příště dakí míň peněz. když nebudou viděni v TV. A nasere to mimopražský slávisty. Tohle mě opravdu rozčiluje.

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

        Wommi     před 16 lety 19.09.2008 10:10 |  
        0 0

        osobne si taky myslim ze je skoda ze se vedeni nepochlapilo a neudelalo neco s tou cenou, myslim ze by to rozhodne byl element ktery by mohl pomoct a ve finale i financne by na tom byla slavie lip pokud by byly nizsi ceny a plny dum!!!!

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

          Pedro08     před 16 lety 19.09.2008 12:18 |  
          0 0

          Jednoznačně, ale Slavie mne ani další fanoušky, když pominu čas o času výsledky a dobrou hru, moc nepřekvapila ani nepotěšila.
          Nesmyslně drahé lístky jsou již delší čas, potom KJ, Rosen, Doležal a Zlámal pláčou, že na Sevillu nebo Tottenham přijde málo lidí, stejně tak Oxford, kde navíc byli fanoušci označeni za nepřátele, místo normální upřímné komunikace - chceme vytřískat co nejvíc peněz ať se děje co se děje.Touto taktikou si proti sobě poštvali ČT, což je velký problém, část fanoušků občaných a skoro všechny ty, co by třeba uvažovali o tom stát se pravidelnými návštěvníky. A dokonce je naštváno i spouta permanentkářů.
          KJ si staví sestavu z hráčů, ze kterých něco má. i když je evidentně horší, než ta nejlepší možná. Přitom je tato sezona klíčová, do ligy mistrů se může vítez ligy dostat poměrně snadno. Doufám, že to neprokaučujou.
          Co je dle mne již teď jisté je to, že počet permanentkářů v další sezoně rozhodně klesne.
          Tomasová ven. 7500 lidí na 1. kole UEFY je její vizitka.

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0

            Khadgar     před 16 lety 19.09.2008 12:33 |  
            0 0

            Nejenom Tomasové, je to o celém přístupu našeho top managmentu, který zřejmě rozhoduje o většině věcí.

            O přístupu k fanouškům a touze po rychlých penězích hovoří i situace před domácím zápasem s Fiorentinou, kdy se Rosen ve společnosti Doležala a Šrámka v jedné restauraci opil a začalo mu to mluvit...Napřed se do telefonu vyjadřoval k našemu nejlepšímu střelci, citace: "Necid? Ten ču*ák? Střelim ho první nabídce, hlavně ať už je pryč a máme prachy". Poté následoval komentář k Fio. "S tou Fiorentinou jsme v pr*eli a každej to ví. Je v pr*eli že hrajem odvetu doma. Kdybysme hráli první zápas doma, tak dáme lístky o tři kila dražší a ty sračky by stejně přišly. Takhle to stojí za ho*no..." A Doležal se Šrámkem souhlasně přikyvovali...
            Pro část fanoušků možná šok, pro část jenom potvrzení smutné reality....

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0

              Wommi     před 16 lety 19.09.2008 12:54 |  
              0 0

              ...no ja myslim ze pak budou brecet nad rozlitym mlekm..klasika..ale stejne to nechapu..kdyz si dam dohromady obycejnou matematiku tak je jasny ze v Cechach, kdyz dam levnejsi listek,..tak proste vic lidi prijde!!!!!!!a oni ne..stejne to daj vysoko

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                Viking     před 16 lety 19.09.2008 13:00 |  
                0 0

                O Tomasové to vůbec není, ta pomalu nerozhoduje ani o tom, jaký se má koupit do tiskárny. Je to jenom figurka, která má za úkol dělat úplně jiné věci.. Za tohle jednoznačně může management, který nyní uplatňuje strategii rychlých peněz, dlouhodobější vize neexistuje.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                  Khadgar     před 16 lety 19.09.2008 13:04 |  
                  0 0

                  Rosenovi už prý matraci nedělá, takže si nedokážu představit jaké věci by měla mít ještě na starosti...

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0

              mirecek1111     před 16 lety 19.09.2008 13:06 |  
              0 0

              To je skutečně pravda?

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0

              ElvisPresley     před 16 lety 19.09.2008 13:06 |  
              0 0

              Tohleto je absurdní nesmysl!!! Říkáš tady věci, které nemůžeš nijak dokázat.Styď se za křivé obvinění!!!

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                Khadgar     před 16 lety 19.09.2008 13:11 |  
                0 0

                Můj první příspěvek je pravda na 100%, za tím si stojím a stát budu.
                Co se týče sl. Tomasové, tak to je pouze z doslechu, ale od zdroje, který má nebezpečně často pravdivý informace.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 13:59 |  
                  0 0

                  Upřímně, nechce se mi tomu věřit, přece neni možný, aby lidi z vedení chovali nenávist vůči hráčům a fanouškům, tedy v zásadě vůči vlastnímu klubu. to nedává smysl, to se vymyká jakýkoli logice... z čeho by mohla pramenit taková nenávist vůči Necidovi? Snad to není pravda.

                  • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                    Wommi     před 16 lety 19.09.2008 14:12 |  
                    0 0

                    Jablonsky jde na hostovacku do bohemky...

                    to mi ale reknete kdyt se KJ nad nim v priprave rozplyval....?????

                    to nechapu

                    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                      slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:22 |  
                      0 0

                      Třebas nyní bude Dušan hrát v obraně.. :)

                      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                        slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:23 |  
                        0 0

                        Už to vidím... Dušan na levej bek a do útoku teda ten Volešák jako, když ho teda ti fanoušci tak chtěj v sestavě.... :)))))) Uvidíme, uvidíme.

                        • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                          slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:30 |  
                          0 0

                          Počkat... On by se vlastně měl zanedlouho vrátit Ferry... Takže třebas KJ myslí i na to. To v tom případě je v pořádku. Na druhou stranu nevíme jak bude Ferry po návratu hrát. A měsíc do té doby je docela dlouho ještě.

                    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 14:42 |  
                      0 0

                      Jarolimovo zachazeni s hraci nema logiku. Nebo teda ma a ja ji nevidim, ze.. Jablonsky mel duveru pro zaklad, zatimco Siklic nejdriv sedel, ackoli byl vyhlidnut jakoo velka posila. Pak dostal pred obema prednost Hub, aniz by Jablonsky predved nejaky slaby vykon. Pak prisel Siklic a Jablo naraz spadl do becka.. to jsou kotrmelce.. jako s kazdym.. jen Cerny s Jarolimem se pravidelne vraci do sestavy, vzdy kdyz si KJ mysli, ze uz se na jejich spatne vykony zapomnelo..

                      ale budiž.. když Jablo nemá místo v základu, hostování bez opce je fér varianta. Je to šikovnej hráč a bude se nám hodit.

                  • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                    slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:24 |  
                    0 0

                    Taky doufám, že to pravda není. Ale mysli na to, že fotbal je především o penězích. Tady asi by mohla ležet odpověď na tvojí otázku.

                    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                      Viking     před 16 lety 19.09.2008 14:39 |  
                      0 0

                      Mno, řešit tady co řekl údajně ožralej Rosen, no nevím... Každopádně schvaluju hostovačku BEZ OPCE Jablkoně, lepší než hrát za B nebo vysedávat na lavičce. Momentálně je pro KJ jednička Šiklič a pomaloučku se blíží návrat Forresta (i když KJ ho asi bude spíš šetřit na jaro). Ještě prodat Hubáčka a levou stranu bychom měli:-)

                      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                        slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:45 |  
                        0 0

                        Vikingu, kdo by Hubáčka koupil? Třebas Střížkov ho chtěl, ale na hostování jen. A to samé Kladno. A abys ho pustil, musel bys mít někoho jako náhradu. Koho, pokud zase by KJ si umyslel pustit na hostovačku Jablonského? Do hlavy ženské a Jarolíma nikdo nevidí :))

                  • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                    Khadgar     před 16 lety 19.09.2008 21:51 |  
                    0 0

                    Můžeš si vybrat jestli tomu chceš věřit nebo ne, to je Tvoje výhoda. Já ji neměl, bohužel...

                    • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                      Khadgar     před 16 lety 19.09.2008 21:52 |  
                      0 0

                      příspěvek výše je reakce na martyniho, čas 19.09. 2008 - 13:59:44

                      • Re: Slavia - Vaslui 0:0

                        zz     před 16 lety 19.09.2008 22:01 |  
                        0 0

                        Já Ti věřím, bohužel je to realita.

  15. Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

    slaviator     před 16 lety 19.09.2008 14:59 |  
    0 0

    Hamburk doma překvapivě uhrál jen bezbrankovou remízu s rumunskou Unireou Urziceni. Po celé utkání u toho byl český záložník David Jarolím. - to snad maj v rodině, ne? :)))))

  16. Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

    zz     před 16 lety 19.09.2008 18:50 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý den,
    výsledek 0:0 není ideální, ale není to žádná tragédie. V pohárové matematice to není špatná výchozí pozice, pokud se uzdraví Šiklič, Šenkeřík, Šmicer zvládne odehrát delší časový úsek a trenér nepřistoupí k ustrašené hře a podobné sestavě jako ve Fiorentině, tak věřím, že postoupíme. Jen se obávám výkonu rozhodčích po včerejší frašce, to bude velká neznámá.

    Pokud jde o samotný zápas, tak se potvrdilo moje očekávání, že nastoupí stejná sestava jako v posledním ligovém zápase s jedinou změnou, a to Šventem v útoku, dokonce na pozici pravého útočníka. Nemůžu si pomoci, ale tento herní systém s třemi ofenzivními středními záložníky, kteří se prolínají, není dobrou variantou proti kvalitnějším soupeřům. Výkony Belaida a Tavarese jsou v tomto systému velmi špatné, a tím trpí i naše hra. Soupeř mě nemile překvapil předvedenou hrou, čekal jsem podobnou hru, jakou předvádí v rumunské lize, ale byl to výkon na úrovni Zlína v Liberci. S výjimkou pasáže mezi 20-30 minutou pouze zdržoval, bránil, simuloval, řečnil. Naprosto nedůstojný výkon, který korunoval gruzínský rozhodčí. Pokud kritizujeme české rozhodčí, tak tímto se jim musíme omluvit. Výkon soupeře byl trapný a nedůstojný. Chce se mi napsat zlatá Příbram. Karel Jarolím po zápase prohlásil, že s výjimkou koncovky nemá týmu co vytknout. Já to vidím jinak. Především ve hře byla spousta nepřesností, ztrát, opět jsme nevyužili velké množství standardek, nechápu, jak je může Černý neustále kopat, jen odevzdá míč soupeři. Hra byla průměrná, v první půli jsme měli převahu,ale byla platonická až na šanci Jarolíma a Šventa, kde měla následovat červená karta pro brankáře Kuciaka. V druhé půli se hra zlepšila, přišlo daleko více šancí, ale hra měla ke spokojenosti daleko, zvláště v přechodové fázi a ve finální to chtělo větší kvalitu. Nicméně šance tu byly, ale jejich řešení bylo špatné. Nebylo to jen o smůle. Překvapil mě Karel Jarolím, že nereagoval na průběh hry dřívějším střídáním. Soupeř jen bránil, bylo třeba posílit zálohu o kreativního hráče, nechápu, proč nešel Šmicer do hry v 60. minutě, jeho střídání na posledních pár minut bylo o ničem. Přitom jeho finální přihrávka nebo zahrávání standardek by se nám hodily. Stále trvám na tom, že Latka měl hrát nebo měl naskočit do hry mnohem dříve než na posledních pár minut. Šventovo místo není v útoku, unaví se a pak mu chybí síly v záloze. Toleski je z formy, jak ukázal zápas s Jabloncem, kde byl nejhorším hráčem, jen překážel Necidovi, nepodržel míč, nebyl nebezpečný, nevyhrával hlavičky. Latka sice není klasický útočník, ale jeho přínos mohl být proti zahuštěné obraně soupeře v tom, že by sklepával vysoké míče na hráče z druhé vlny, kteří by mohli zakončovat třeba střelou. Dále by na sebe díky své postavě vázal obránce a dělal prostor pro Necida, který byl po viróze a bylo znát, že mu docházejí síly, podpora od Šventa a ostatních hráčů nebyla ideální. navíc by Latka byl platný při útočných standardkách, které by zahrával Šmicer, při vysokých míčích ze stran, hlavně od Krajčíka. Toleski by nebyl přínosem pro hru. Nechápu, proč Karel Jarolím eliminuje přednosti hráčů jejich zařazováním na jiné posty nebo zvolením jiného herního systému se třemi OZ. Švento je nešťastný, v útoku je utopený, jeho místo je na kraji zálohy. Místo toho, abychom rozvíjeli jeho potenciál, tak ho brzdíme, přitom je to výjimečný hráč. Obávám se, že bude chtít, co nejdříve odejít. Nelze očekávat nějakou velkou přestupovou částku, protože neustále hraje na jiném postu, obávám se, že příště bude hrát na beku. Tímto jeho cenu snižujeme a hlavně to má vliv na jeho psychiku. Přitom kdybychom rozvíjeli jeho potenciál, nedostatky, tak by to mohl být klenot. Podobně Belaid, sotva se střelecky chytne, tak trenér vymyslí systém, jak mu znechutit hru a tím ho dostat ze sestavy. Přitom vedle Necida je to druhý gólový hráč. Má spoustu chyb, ale pořád jeho přínos pro tým je nezpochybnitelný, ale potřebuje hrát pouze vedle Tavarese, ne Černého a Jarolíma, jejichž gólový příspěvek zaostává za Belaidovým. Tijani není klasický tvůrce hry, ale je mladý a má větší potenciál než jeho konkurenti, jen potřebuje dostat prostor, aby mohl výkonnostně růst.

    Pokud jde o individuální výkony, tak Hubáček sice zahrál na své poměry dobře, ale neměli bychom od hráče základní sestavy požadovat trochu více. Pár přesných přihrávek, v defenzivě ho soupeř neprověřil. Ale kde je nějaká střela ze střední vzdálenosti, kde jsou narážečku, proč Hubáček nebrousí lajnu jako Kadlec, chybí mu větší fotbalovost, je to takový fotbalový dělník, a to je na levého beka málo. Levá strana výrazně zaostávala za Krajčíkovou stranou. Myslel jsem si, že trenér stáhne hru na tři beky, ale uznávám, že by to byl asi zbytečný risk. Jarda Černý, to je marnost nad marnost. Gólový přínos žádný, neustále padá, zpomaluje hru, nezahraje standardku, nechápu proč kvůli němu obětujeme Šventa do útoku. Jeho přínos pro hru je minimální. Marek Jarolím-je pozitivní, že se dostává do zakončení, bojuje, snaží se, ale není to tvůrce hry, vše řeší pomalu, chybí mu větší důraz a jeho řešení gólových situací, kdy v druhé půli nebyl nikým atakován, měl dostatek prostoru a času, a on vystřelí na brankáře. To je velmi špatné zakončení, měl spousty jiných možností, bohužel zvolit tu špatnou. Ze zálohy byla asi nejlepší, ale obětovat kvůli jeho zařazení Belaida, jehož gólový přínos pro tým je mnohem vyšší, to je nezodpovědnost. Tavares hrál včera špatně, není to jen tím, že ho měl soupeř přečtený, ale je to hlavně systémem. Podobně jako proti Jablonci mu tento systém s několika OZ nesedí a projevuje se to na jeho hře. Necid byl po viróze, chyběly mu síly, své šance neproměnil. Ukazuje se, jak je tým závislý na jeho gólech, to je velké varování. Bohužel Litteri nebyl ani na lávce, nevím, co s ním trenér zamýšlí, ale na podzim nám pravděpodobně už nepomůže. Chápu Karla Jarolíma, že mu chybí rychlostní typ útočníka, proto zkouší Šventa na tomto postu, ale měl možnost uplatnit opci na Blažka, což je kvalita, ne experiment jako Litteri.

    Zastavím se u jednoho problému, a to je naše přestupová politika. Za prodej Šventa, Vlčka, Gecova, Dočkala, Kalivody, Gaucha jsme inkasovali velké peníze, bohužel jsme je nedokázali přeměnit v hráčskou kvalitu, a tím trpí i naše hra. Pomalostní typy hráčů nejsou konkurenceschopné na mezinárodní scéně. Tým, který hrál proti Ajaxu měl větší kvalitu a konkurenceschopnost. Když si vzpomenu, že jsme málem v létě vyhodili velké peníze za kanonýra Střihavku a za Kušníra, tak jsem rád, že to nakonec nevyšlo. Je otázka, jaké zájmy hrají roli v naší přestupové politice. Na kvalitě hry to není znát. Místo pěti průměrných hráčů přivést jednoho, dva kvalitní, jak to potvrdil i trenér Advocaat. Doufám, že za Necida přijde kvalita, ne průměr nebo nějaký experiment.

    Musím se zastavit u jedné věci, a tou je návštěvnost. Je škoda, že se neudělalo více proto to, aby přišlo více lidí. Stejně tak válka c Českou televizí je nerozumná, je to nefér vůči fanouškům, kteří se nemohou dostat na zápas z rodinných, ekonomických, pracovních důvodů. Oni to Slávii vrátí zase jindy, stejně tak divák u televize se může stát fanouškem klubu a divákem na stadiónu. Lepší nějaká reklama než žádná. Tomuto prostě nerozumím, efekt v podobě vyšší návštěvnosti to nepřineslo. To se prostě nepovedlo.

    V poločase jsou šance na postup stále 50%. Pokud Karel Jarolím bude moci využít marodů, nezvolí ustrašenou taktiku a sestavu jako ve Fiorentině, tak věřím, že postoupíme. Vyřazení si nepřipouštím, i když vím, že zápas v Rumunsku bude o něčem jiném.

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

      mirecek1111     před 16 lety 19.09.2008 19:35 |  
      0 0

      S tímhle vším se ale bohužel nedá nic dělat. Možná tak leda kdyby sis šel sednou před Eden na patník a začal tam držet hladovku dokud tě nevezme Jarolím do realizačního týmu.

      To, že Švento=útočník nefuguje už pozná i ten opravdu fotbalový začátečník. Myslím, že i pan Jarolím si uvědomil, že hrát se Šventem v útoku nebo jako volným hráčem zřejmě není to pravé ořechové a snad by od toho i upustil, jenomže se pak nečekaně povedl zápas v Ostravě a tak s tím zkoušením pokračuje. Druhá podstatná věc v téhle problematice je zejména Černý. Myslím, že kdyby u nás nebyl, tak by Švento nikdy svůj post neopustil. Nevím proč, ale stejně jako na jaře u Jarolíma si pan trenér vzal do hlavy, že to bez Jardy prostě nepůjde a tak se všechno ostatní podřizuje. Mě se také například nelíbí, že začíná sestavou putovat i Belaid, jen aby mohl dostat šanci Marek. Snad se aspoň tohle vyřeší uzdravením Jandy.
      Řada tvých výtek je opodstatněná. Myslím, že tě tady na webu za to spousta lidí chválí ale je to bezvýznamné. Hold každý trenér si razí to své. Pan Jarolím cití, že si za tu dobu co u nás je vybudoval silnou pozici a tak si dělá víceméně co chce. Myslím, že podstatný problém také je, že nemá k sobě pořádného asistenta. Je sice hezké, jak pan Řehák a Vrabec píšou před zápasem na lístečky své představy o základní sestavě a pak je odevzdávají panu trenérovi, ale myslím, že je stejně potom po Jarolímově. Nevěřím, že se najde u nás ještě jiný trenér, který by opravdu tak tvrdohlavě stavěl Šventa do útoku.
      Jenomže to má i druhou tvář, být u nás Hřebík nebo Beránek tak mi věř, že by byly zase jiné problémy k zamyšlení. Každý má něco.
      Ten náš probém by se podle mě vyřešil příchodem asistenta s většími pravomocemi, mýslím tím, asistenta, který by dovedl říct svůj názor.

      Jinak mě strašně zklamalo, co tady někdo napsal to o té příhodě opilého Rosena v hospodě. Jestli je to pravda, tak je to opravdu smutné...

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 19:49 |  
      0 0

      Zdravím zz, zápas jsem sledoval jen po rádiových vlnách, přesto se odvážím několika poznámek. Nejprve mi to nedá si opět rýpnout, zase si v několika svých poznámkách protiřečíš, například uvedeš, že systém vířivých středopolařů není vhodný proti silným soupeřům, ale o chvíli dál napíšeš, že Vaslui hrála velmi slabě tak na úrovni Zlína. A takovéto minely tam máš častěji. Zastavím se u pár bodů. Jsem rád, že chápeš Jarolímovo hledání rychlostního typu hráče do útoku. Také to chápu. Stačí si analyzovat, jaké herní prvky nás v loňském roce dostaly do LM. Rozhlédneme-li se po lize, žádný rychlý a přitom kvalitní útočník nikde není. Logická volba padla na Dušana. Blažek byl vyzkoušený loni a neprosadil se, zoufalé pády a simulování, pomalost, neobratnost, vše možná způsobené zdravotními indispozicemi, mu cestu k dalšímu působení ve Slávii právem zavřely. Možná se znovu probere, ale Blažek vzor jaro 2008 byla ztělesněná zoufalost. Na rozdíl od tebe se nedomnívám, že cena hráče stoupá zafixováním na pevném místě v sestavě. Ba právě naopak. Moderní trendy přejí hráčům schopným nastoupit na různých postech. Toto je vidět v reprezentacích a třeba také každý týden v anglické lize. Mnozí zde ironicky radí KJ zkusit Dušana v obraně, ale já bych se vůbec nedivil, kdyby po přestupu někam do ciziny na tomto postu skončil, stejně jako Jankulovský, Skácel, Pudil. Koneckonců Standa Vlček přicházel jako pravý záložník a spalovač gólů a jak se ten útok nakonec naučil. I když tady samozřejmě vím, že hrál útočníka i dříve. Souhlasím, že Belaid není klasický tvůrce hry, ale zase jsem přesvědčený, že Marek Jarolím přes všechny své nedostatky ano. Ale každopádně nemůže klubový tým 20 hráčů fungovat tak, že když nastoupí jeden, tak nemůže hrát druhý. Hráči se musí navzájem přizpůsobit a fungovat spolu a vyhovět si. Omlouvat slabý výkon jednoho hráče tím, že hrál i jiný, který hrál notabene lépe, ale kdyby na hřišti nebyl, tak by zase hrál lépe ten první, to je jako dohadování mezi malými kluky. V minulosti si vyčítal KJ různé experimenty, ale ty, které mu radíš mi přijdou ještě divočejší. Strkat v tak důležitém zápase nerozehraného stopera jako spasitele do útoku hned od začátku nebo v úvodu druhého poločasu mně přijde hodně odvážné až riskantní. Ne, že bych neviděl Martinovy předpoklady pro práci ve vápně, ale chybí mu herní praxe v poslední době a také, když se jeho vysunutí na začátku ligy praktikovalo, úspěch to nepřineslo. Jeho nasazení a také Vládi Šmicera chápu jako zoufalé pokusy o štěstí, které se zřejmě (neviděl jsem) v několika momentech od nás odvrátilo. Ještě bych potom nesouhlasil se sázkou na dva gólové hráče, Necida a Belaida. Myslím, že v budoucnu je třeba, aby góly dával daleko širší rejstřík hráčů, a také jsem přesvědčený, že gólový umí být i Jarda Černý, Matěj Krajčík, Marek Jarolím i Dušan Švento a i další. Nemůžeme jen a jen spoléhat na momentální lauf Tomáše Necida. Je toho na něj v současné době moc, točí se kolem něj média, několik reprezentací, velké peníze, chystaný přestup a byl by div, kdyby se tak mladému klukovi z toho chvíli nemotala hlava. Zatím se ukazuje jako neomylný predátor v lehčích zápasech, ale v těch opravdu důležitých mu ten klid trochu chybí (semifinále devatenáctek, poslední zápas jednadvacítek a teď Vaslui). Tomáš letí stále nahoru a největší chybou by bylo v současné době na něj naložit více než může unést. Co se týká televize, tak by stejně bylo otázkou, kdy by chtěla ČT zápas přenášet, na jednom kanále měla hokej na dalším Ostravu. Jak už někdo psal, euforie z nového stadionu opadá a bylo by nenormální, aby se během roku strahovské návštěvy zvyšovaly v násobcích.

      Jinak si také myslím, že zápas v Rumunsku by nám mohl svědčit více než doma (uvidíme jaká tam bude kulisa), stačil by výsledek jako loni v Bukurešti.

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 20:35 |  
        0 0

        Zdravím ZZ, Huzgi a další. Já mam jen jednu drobnost. Netřeba říkat, že můj pohled se shoduje spíš se zz.. byt třeba o některých věcech nejsem moc přesvědčen, třeba Latka měl jen pár minut, ale bylo vidět, o kolik je Necka silnější na tomhle postu. Toleski sice hrál špatně proti Jablonci, ale věřim mu, že umí, byt tedka je přeci jen trochu z formy. Tedy, vykecávám se, chttěl jsem tu drobnost, resp. je to podlě mě věc dost závažná. Huzgi, jak můžeš obhajovat přučování Dušana na útočníka a psát, že to je logické. Už se to někdy vyplatilo? Už se mu tam dařilo? Copak není zjevné, o kolik je lepší v záloze? Skácel a Pudil nejsou dobré příklady. Skácelovi se nikdy nedařilo na beku a neuspel v několika angažmá na tomto postě. Pudil hrál v záloze dobře a v obraně hrozně.

        Podle mého toto poškozuje slavii hnedka třikrát:
        1) Dušan je nejlepší levý záložník v lize a tím, že nevyužíváme jeho potenciál, okrádáme se o anší sílu, o velkou zbran, o plno vypracovaných šancí, golu, na které nahraje.
        2) Nerozvíjíme to, v čem je Dušan nejlepší, čímž klesá jeho cena, stejně jak třeba klesala cena Suchého na pravem beku, bude hrát co neumí, bude otráveny, bude z něj levné zboží.
        3) Nehraje kvůli Černému, který je o dvě třídy horší, otupujeme tím sílu slavie, to co hral včera Jarda, byla hrůza, zpomaluje hru, tahá balony do šířky, ztrácí je, zakládá protiútoky soupeře, zoufalý standardky, nechci být zlý, ale tohle byl fotbalový pravěk, Dušan je moderna. Už jsme se kvůli nemu zbavili i Pudila, který mohl dát na levé záloze na jaře zase 5 golu a mohl rozhodnout o titulu dříve.

        Jinak abych končil něčím pozitivním, ano, mě se taky zdá, že Marek J se zlepšuje, včera hrál solidně, nevidím ho jako tvůrce hry, pro nikoho netvoří šance, ale trentokrát neztrácel balony, střílel, účastnil se pár kombinací. Průser je, když nastoupí jak Jarolím tak Černý, protože ani jeden se nevrací na vlastní polovinu, tento způobe hrya pak je nebezpečný pro vlastní tým

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 23:35 |  
          0 0

          Martyni, Pudila staví v Belgii zatím jedině do obrany.

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

        zz     před 16 lety 19.09.2008 20:39 |  
        0 0

        Zdravím Huzgi,
        předně přeji brzkého uzdravení, to je nejdůležitější. Otázka rychlostního útočníka nás trápí, problém je, že je těžké ho sehnat. Je to nedostatkové zboží. Litteri je jiným typem hráče, a je to sázka do loterie, třeba se chytne, ale teď nám nepomůže. Blažek na jaře doplatil na to, že se týmu nedařilo, navíc byl často nemocný, chyběla mu kondice. S tím simulováním máš pravdu. Letos už je to jiná hra od něj, nepadá, pracuje pro tým, rychlý je pořád. Opce nebyla nastavena vysoko. Obávám se, že Vlček nepřijde, belgický mistr jde přímo do LM, takže pokud Anderlecht vyhraje ligu, uplatní opci na Vlčka. Prostě není kde brát. V tom to má Karel Jarolím těžké. Pokud jde o experimenty s Latkou, Toleski je z formy a Martin by byl platný při vysokých míčích, Brabec takto vysunul Necida do gólové šance. Rumuni hráli organizovaně v defenzivě a nebylo lehké se dostat kombinací za jejich obranu, varianta s Latkou byla o možnosti ulehčit Necidovi ve vápně, pomoci při standardkách a vytvořit prostor pro střelu pro hráče z druhé vlny. Šmicer by byl platný při zahrávání standardek, které nám vůbec nešly a nic jsme z nich nevytěžili. Navíc je to hráč, který má zkušenosti a kvalitní přihrávku, je fotbalový. Ano, správně zmiňuješ, že je třeba rozložit střílení gólů na více hráčů, doufám, že se tak stane, jinak by byla absence Necida znát, navíc je platný i svým způsobem hry. Otázka zní, kým ho nahradíme. Opět velký problém, může se to projevit jako odchod Vlčka, Švece. To jsou objektivní faktory, které můžou vést trenéra k dalším experimentům, doufám, že se podaří získat náhradu do začátku zimní přípravy, kde bude možné vyzkoušet tyto varianty. Osobně nejsem zastáncem změn v ustálené sestavě, proto jsem byl pro zachování varianty sestavy se středovou dvojicí Belaid, Tavares, ale je mi jasné, že při zranění některých hráčů a při různé kvalitě soupeřů jsou změny možné nebo dokonce nutné-viz můj návrh s Latkou. Variantu výměny trenéra v rozehrané soutěži pokládám za špatné řešení, je třeba vyhodnotit podzim a pak udělat nějaká opatření, třeba na postu asistentů. Vím, že Ota Černý není žádný příznivec Slávie a chtěl by vše získat levně, ale pořád si myslím, že prioritou Slávie je myslet na fanoušky, kteří se nemůžou dostavit na stadión, oni jí to vrátí. A jak platí na trhu, lepší nějaká reklama než žádná. Pořád věřím, že odvetu zvládneme a postoupíme. Bojím se jen výkonu rozhodčích, aby nepískli nějakou penaltu a neovlivnili zápas. Nebude to lehké, ale je to hratelné. Postup do skupin je ze sportovního i ekonomického hlediska důležitý. Remíza 0:0 není vůbec špatná výchozí pozice. Přeji Ti hezký večer a brzké uzdravení.

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 19.09.2008 23:34 |  
          0 0

          Díky za přání k uzdravení. Už začínám chodit bez berlí.

          Pokusím se ještě blíže popsat svůj postoj k útočníkovi Dušanovi Šventovi. Základní premisy jsou ty, že v některých utkáních by nám prospěl rychlonohý útočník typu Standy Vlčka, žádný takový není na trhu a náš nejrychlejší hráč je Dušan Švento. Pokud někteří neochvějně vidíte, že Dušan nic jiného než lajnu nezvládne, že jeho uzpůsobení mu nikdy nedovolí hrát důstojně na hrotu, že není gólový ani dostatečně agresivní a tvrdý, tak dobře, váš názor. Možná ho čas potvrdí. Já si zase myslím, že Dušanovy schopnosti jsou uplatnitelné i pro roli v útoku, pro roli ne klasického predátora či snajpra, ale pro roli brejkového hráče, který svou rychlostí zatáhne balón do vápna nebo na sebe přitáhne část obrany a vytvoří prostor dalším forwardům. Přijde mi, že by stačilo kopírovat to, co hraje u lajny, jen by byla změna v teritoriu působnosti. Přitom by určitě Dušanova hlavní role byla na levé lajně, to ve většině utkání, avšak varianta s Dušanem v roli hrotu či podhrotu je taktéž využitelná. Výhoda je ta, že nastoupí-li Dušan v roli útočníka, lze v průběhu zápasu měnit rozestavení a způsob hry bez střídání, pouhým přesunem hráčů na hřišti, nebo výměnou defenzivního háče dalším útočníkem a zatažením Dušana do zálohy se okamžitě zvýší útočné síly týmu, což se v druhých ploočasech mnohdy hodně hodí. Pokud to Dušanovi nejde tak, jak by umlčelo všechny kritiky, neznamená, že to Dušan po několika zápasech nezvládne, podzim zatím sotva začal. Uznávám, že na levé straně je Dušan výrazný ligový nadprůměr, ale nemám pocit, že se v této roli ještě někam posune, hraje to už delší dobu stejně kvalitně. Možná, že mu může občasné zařazení na ještě ofenzivnější pozici naopak pomoci, aby později do hry levé zálohy dostal něco, co se mu zatím nepovedlo. Je mi zřejmé, že by Martyni tyto experimenty nikdy nezkusil, zz možná v přípravě, ale pak by to vzdal, já za sebe musím říct, že bych byl delší dobu vytrvalejší a na ovoce tohoto nápadu bych jako trenér rád počkal.

          Asi jsem v plejádě diskutujících řazen spíš k příznivcům trenéra, což zatím platí, tímto experimentem ani Sucháčem na pravém beku mne niíjak netrápí, co mne však nenechává klidným je hra na jednoho útočníka. Mám pocit, že tato, v současném fotbalu hojně rozšířená praktika, mne štve, i když právo postavit sestavu dle svého trenérům neubírám a nemám ve zvyku kritizovat nebo se nasírat hned jak si soupisku před zápasem přečtu. Než jen jednoho útočníka, tak vysunutí Dušana dopředu upřednostňuji zcela.

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

            tantalos     před 16 lety 20.09.2008 11:05 |  
            0 0

            Snaha vysunovat Šventa dopředu ukazuje na totální nepochopení charakteru hráče. Pro hru na hrotu je dnes nejlepší hledat hráče ne mezi fotbalisty, ale mezi boxery. Styl hry útočníku se změnil - už nto nejsou rychlá křídla, ale tvrdí bijci pokud možno polotěžké až těžké váhy, kteří se za utkání desetkrát poperou s obránci, rozdají pár ran a pár jich utrží. Přijímat balon zády k brance znamená téměř automaticky dostat tvrdou ránu loktem do hlavy. Jsou hráči odolní, kteří to vydrží a ještě to obránci vrátí.
            Švento je ale muší váha. A pustit do ringu Šventa proti těm různým řezníkům je projev absolutního nedostatku citu pro fotbal a řekl bych i projev jaké voyerské formy sadismu.

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

              zz     před 16 lety 20.09.2008 11:25 |  
              0 0

              Zdravím Tantalosi,
              souhlasím s Tebou, Dušana si dokáži představit jako podhrotového hráče, kterému Necid sklepává míče podobně jako v Ostravě. Hra zády k bráně je pro Dušana s jeho postavou utrpením. Chtělo by to ale kvalitní alternativu za Šventa na post levého záložníka, třeba Pudila. Zpětně se ukazuje, že uplatnění opce na Pudila by nebyla špatná věc, samozřejmě cena byla vysoká, ale má kvalitu ve finální fázi, je fotbalový, nezpomaluje hru a mohli by být v sestavě jak Švento, tak Pudil. A kvalitě naší hry by to prospělo. Ale to už je minulost, Pudil je v Belgii. Možná by stálo za to přivést levého záložníka v zimě a zkusit variantu se Šventem jako podhrotem, nikoliv klasickým útočníkem. Otázka zní, kde takového levého záložníka najít.

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 12:13 |  
              0 0

              Tantale, podle tebe je Standa Vlček boxer? Proč se uplatnil ve Slavii a teď v Anderlechtu, když podle tebe je absolutně nevhodný na útočníka?

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                Khadgar     před 16 lety 20.09.2008 12:21 |  
                0 0

                Jenže Dušan si nikdy nenaběhne do prostoru tak, jako Standa. A nikdy nebude mít zakončení útočníka. Ostatně, u něj to zakončení vůbec dost hapruje.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                  Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 12:30 |  
                  0 0

                  Naběhnout do prostoru jako Standa by měl, to je jeho práce i u levé lajny. To, že nemá zakončení je pravda, ale s tím se jeho trenér, ani my, fanoušci, nemůžeme přece smířit. To je přílišný luxus mít na hřišti hráče, který neumí zakončit a Dušan je stále ještě mladý kluk, navíc přibržděný zraněním (a tady vím co píšu) a s přibývajícími zkušenostmi se v koncovce zklidní a výrazně zlepší.

                  Nikdo po něm nemůže chtít, aby rozrážel silově obranu soupeře. Ale aby proti některým soupeřům svojí rychlostí otevíral prostor pro další útočnou vlnu, to ano. A aby svoji rychlostí vyprovokoval soupeře k nečisté hře tak to taky ano. I zz zvažuje roli podhrota a takový podhrot se v zápase v různých situacích objevuje i v první linii.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                  Pedro08     před 16 lety 20.09.2008 12:59 |  
                  0 0

                  Khadgare, ten výrok Rosena cos napsal výše je pravda? To by totiž pro mě a mé plány výrazně měnilo situaci.

                  • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                    Khadgar     před 16 lety 20.09.2008 13:50 |  
                    0 0

                    Přečti si mojí reakci na martyniho, víc k tomu snad psát nemusím.

  17. Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 15:09 |  
    0 0

    Dobrý den přeji,
    původně jsem se chtěl vrátit ještě k té načaté disputaci s panem (zz) okolo postavení Latky a Ivany před utkáním s Vaslui. Výsledek byl očekávaný, protože když přišli tito dva hráči, byli nejslabší na hřišti. Ale to už je teď nepodstatné. Mnohem větším problémem na těchto stránkách je to, jakým způsobem je zde osočen p. Rosen. Je to pro mě nepřijatelný bulvár a to, k čemu se tu propůjčuje pan Khadhar a někteří i souhlasí.... to je pro mě zklamání veliké. Pokud fandím svému týmu a chodím na zápasy, nebudu brečet kolik co stojí. Buď půjdu nebo nepůjdu. Schazovat tady Slávii a její hráče ještě před zápasem, pomlouvat slušný lidi, kteří zvedli náš klub k mistrovskému titulu a účasti v poháru LM v minulé sezoně a "vyblývat" tady vztek takovým způsobem a neuvědomovat si, jaké zlo sám páchám na klubu a jeho jménu. Kde přesně jste slyšel Rosena, v jaké restauraci, kolikátého a v kolik hodin Khadare? Děkuji za odopověď a to zcela konkrétní. Jinak jste opovržení hodný. Vlastně, pokud tady chcete plkat a potvrzovat si navzájem jen své vidění naší hry a našeho klubu, kde je podle Vás vlastně všechno úplně špatně, všichni jsou vožralí a všichni jen rejžujou a podvádí se navzájem a lžou si a okrádají klub, tak mu radši nefanděte!! Co z toho máte? Založte si stránky např. "Antislávistické žlučky" a tam to pusttě do nás ostatních plnou parou. Děkuji, takových rozprav se účastnit nemusím. Jen jste mě pane (zz) zklamal taky. Já si na svou Slávii budu chodit dál, pokud bude potřeba, zaplatím i víc, na choreo přispěju také. SN se beze mě také obejdou, protože tohohle pomlouvání a hnoje se účastnit nebudu. Zdravím Ty, kteří jsou slušní. Sokrates55

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

      Khadgar     před 16 lety 20.09.2008 16:04 |  
      0 0

      Sokrate, máte soukromou zprávu.

      • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 16:44 |  
        0 0

        Odpověděl jsem Vám. Víc nemám co dodat. Sokrates55

        • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 17:13 |  
          0 0

          A ještě dodám:
          "Caecus incendium, leviculus incendium."
          Achilles před bojem o Tróju.
          Sokrates55

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

            zz     před 16 lety 20.09.2008 19:16 |  
            0 0

            Zdravím Sokrate,
            já jsem pouze uvedl, že věřím slovům Khadgara. Vždycky tu psal slušně, nikoho neurážel, tak proč by lhal. Já jsem s ním v oné restauraci nebyl, ale nechápu, k čemu by mu bylo házet špínu na pana Rosena. Někdy člověk omylem zaslechne věci, o kterých si myslel, že jsou vyloučené. Sám jste tu uvedl, že Váš kolega z práce byl spolupracovníkem STB, což bylo pro Vás velkým překvapením. Podobně tu Jane uvedla informaci o opci na Necida, kterou měl mít Jablonec, opět jste to bral jako pomluvu. Nikdo nepopírá panu Rosenovi velké zásluhy za stabilizaci klubu, ale to neznamená, že se nemůže dopustit podobných výroků. Nečtu bulvár, nezajímám se o soukromí druhých, ale Khadgarovi věřím, neboť by se vystavoval křivému obvinění z pomluvy. Znovu opakuji, nevidím důvod, proč by lhal. Co by tím získal? Pokud jde o hráče Latku a Ivanu, oba dostali malý časový prostor, naskočili do rozehraného zápasu a hodnotit Latku podle 8 minut, je nespravedlivé. Za tu dobu se hráč nestačí ani dostat do tempa. Mě daleko více zklamal Černý, nekopl ani jednu standardku, nic nevymyslel. Prostě mi přijde nespravedlivé takto hodit vinu na Ivanu a Latku. Dejte jim šanci. Černý byl nejhorším hráčem v Liberci a další zápas už zase hrál v základu, podobně v Ostravě a další zápas proti Jablonci už hrál. Prostě chtít po Latkovi během 8 minut zázraky, je nefér. A pokud jde o cenu vstupenek a televizní přenos, nejde o nás, kteří si to můžeme dovolit. Jsou tu tisíce fanoušků, kteří z různých důvodů nemůžou přijít. Proto nejsem sobec a myslím i na ně. Neřídím se heslem, když můžu já, můžou i ostatní. To je velká nespravedlnost vůči těmto lidem a mně to není lhostejné. Prostředí českého fotbalu není jen o krásných věcech. Prostě nevidím důvod, proč by Khadgar tuto špínu úmyslně zveřejnil. Vždyť takové vyjádření je žalovatelné, proč by riskoval? Doufám, že Vám to dostatečně vysvětlil. Majitele klubů všude na světě zajímají především peněženky fanoušků, to je realita. Přeji hezký večer.

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

              Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 19:36 |  
              0 0

              zz neblázni, jak jsme žalovatelní pod svými přezdívkami na tomto webu, takové žaloby nikoho ani nenapadnou. Zde si každý napíše, co chce, a žádné obavy o trestnost svých výroků nikdo nemá. Khadgar, pokud si dobře pamatuji, psal, že je to telefonní hovor. Za a) je krajně neslušné poslouchat cizí telefonní hovory, za b) vyslechnout telefonní hovor můžeš jenom, když se na něj napíchneš, pokud jsi jen přítomný okamžiku, když někdo s někým telefonuje, tak slyšíš jen repliky z jedné strany a většinou to nedává žádný smysl. c) pokud Khadgar byl tak blízko telefonujícímu, nebylo mu stydno celý hovor vyslechnout a věrně reprodukuje co slyšel, tak Khadgar je Doležal, jiná možnost snad ani není.

              Jinak Sokrate, podobné zvěsti je lepší pustit okamžitě druhým uchem ven. Zprávy typu jedna paní povídala se tady objevují dost často, ale lépe se jimi nezabývat.

              Víte pánové, i kdyby to byla pravda, tak každý z nás se asi někdy opil a říkal a dělal možná věci, které jindy neříká a nedělá. Usuzovat podle jedné takové pomluvy cokoli o svém klubu znamená, že nejste hodni být příznivci toho klubu. Pravda je ta, že Slavia po dlouhé době vyhrála titul, poprvé postoupila do LM, postavila stadion a hraje stále pěkný a celkem i úspěšný fotbal. Podle toho pány Roseny, Doležaly a Jarolímy hodnotím a posuzuji. Ti z vás, kteří nejsou schopni pochválit úspěchy a neustále zveličují věci, které se ne úplně povedly, lituji. Je to vaše škoda, že se ze současného slávistického života neumíte radovat, a proto "Ať žije Slavie, ať žije Slavie, ať žije Slavie ...

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                zz     před 16 lety 20.09.2008 19:51 |  
                0 0

                Huzgi, internet není tak anonymní, jak si myslíš. Podívej se na piráty autorských práv. Mám radost z úspěchů Slávie stejně jako Ty, Tantalos, Martyni, Sokrates, ale po zimním obchodu s Libercem už nenosím růžový brýle.

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 20:14 |  
              0 0

              Také Vás zdravím pane (zz).
              Víte pane (zz), mě spíše mrzí, že jste se neohradil proti tomu, proč vůbec taková záležitost najde místo tady, na stránkách SN. Zkuste si položit otázku, proč by to měl pan Rosen takto vůbec říci. Já se k tomu už nechci vracet. Myslím si, že takové věci jako tato, poškozuje Slávii, tu které fandím x let jako Vy a jiní. Té to neprospěje. Já mám také někdy možnost slyšet vyjádření některých slávistických "zezhora" až mi to bolí, ale řeknu to přímo tomu dotyčnému, naposled když jsme hráli proti Jablonci, ale co má za význam to pak psát ještě sem.
              Co se týče Latky a Ivany, nešlo o to jestli byli na pár minut na hřišti. To bylo i o tom, co budou oba hrát, kdyby i dostali delší prostor? Šanci jim přeci neberu, oni jí musí využít. Pokud jde o Černého, asi souhlas, pokud si přečtete můj návrh sestavy na Vaslui, tak jsem dával Toleskiho k Necidovi a Šventa na své místo v záloze. A K.J. jsem ta to jiné postavení rozhodně nechválil. A nápad dávat Belaida na hrot k Necidovi, to byl doslova úlet, Belaid byl s Černým hodně slabý. Co se týče Khadgara, už jsme si věc vysvětlili, je na něm, zda to uvede na pravou míru. Mě to nepřísluší, jen jsem prostě zareagoval, protože vím, že zmíněná věta zazněla přeci jen trochu jinak.
              Vstupenky a ceny. Vím, že o mě nejde a jako sobec jsem se nikdy nechoval. Sám víte, co se všechno v našem klubu už i v minulosti dělalo proto, aby klub fungoval. Ano, máte pravdu a svět není jen o krásných věcech. Pokud to vezmete ke kontextu toho, o čem jsme tu psali, tak jsem tak reagoval. Také někdy patřím mezi ty, kteří se nemohou zúčastnit zápasu. Tak to prostě vezmu jako fakt a nebudu tady nadávat a nadávat a nadávat. Vždycky kousek té odpovědnosti za to, že nemohu přijít, bude jen a jen můj problém. A Stroninhu to tady v jednom ze článků napsal správně. Sám asi víte, jaké bylo jednání ohledně vysílání našich pohárových utkání. Prostě pan Ota Černý chtěl ten samý postup jako při vysílání z ligy, ale to je prostě nepřijatelné. Pohárový zápas je prostě "jiné zboží" a ani Sparta ani Slávia nebudou svůj majetek nabízet zadarmo (ještě zaplatit servis pro vysílání) a ČT přijde jako spasitel (kterému platíme koncesi, dostává miliardové dotace od státu a cizí majetek chce vysílat ven zadarmo), to je prostě v byznysu jako j fotbal nepřijatelné. A tak mám radost, že jsou takový fandové jako mireček1111, kteří jedou na zápas až z Ostravska, stojí je to majlant, ale zase si našetří a přijedou zas. A těmhle fandům, když den před zápasem budete psát takový "pozitivní zprávy", to opravdu Slávii pomůže. To je smysl mé předchozí reakce. Je třeba vědět že když "A" tak také "B" a .......... Vždyť lékař taky musí vědět a znát celý postup operace, aby to pacientovi pomohlo a ne, aby nějakými špatnými řezy nechal třeba krvácet. A já pak v daný okamžik vidím jako pacienta naší Slávii a ne jen třeba trenéra, či Rosena nebo někoho jiného. Sokrates55

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                zz     před 16 lety 20.09.2008 21:01 |  
                0 0

                Zdravím Sokrate,
                děkuji za odpověď a chci Vás požádat, aby jste psal na SN. Patříte sem. Víte, že se zastávám mladých hráčů jako Vácha, Dočkal, Necid, Gecov a další. Nikdy jsem tu neházel špínu na hráče Blažka, když tu někteří zveřejňovali fotky z jeho soukromého života. Je mi to cizí, nikoho nesleduji, nezajímám se o soukromí druhých. Informaci, kterou zveřejnil kolega Khadgar, bych nezveřejnil, ale nemám důvod mu nevěřit. Když se člověk napije, většinou toho hodně napovídá. Je to možné vysvětlení slov pana Rosena, kterého si vážím za práci, kterou dělá pro Slávii. Vy dobře víte, jak mě zklamal obchod s Libercem, od té doby jsem ostražitý, ale špínu ze soukromí tu psát nebudu, není to můj styl a navíc takové informace nesbírám, nepotřebuji je. Doufám, že Vám to kolega Khadgar dostatečně vysvětlil. Myslím, že kdyby věděl, co to vyvolá, tak to nezveřejní. Stejně tak nedisponuji informacemi o tom, s kým se stýká pani Tomasová, nezajímá mě to. Pokud jde o Belaida, tak jemu tento sytém nesedí, na podhrot ho dával Tantalos, Belaid potřebuje hrát vedle Tavarese, hra s třemi OZ mu nesedí. Pokud jde o Latku, můj záměr byl, aby nám pomohl překonat zahuštěnou defenzhivu soupeře sklepáváním míčů na hráče z druhé vlny, kteří by se dostávali ke střelám z druhé vlny jako Jarolím. Švento není hráč pro hlavičkové souboje, a Toleski v této činnosti taky nevyniká. Navíc jsem počítal s tím, že soupeř vyrukuje s vysunutým pressingem a jednou z cest, jak tuto past překonat, jsou nakopávané míče na vysoké hráče, kteří je sklepávají. Dále jsem počítal, že by Latka byl platný při centrech ze stran, zvláště z Krajčíkovy strany a pomáhal při standardkách, bohužel je Černý kopal zase špatně. Necid potřeboval někoho, kdo by mu pomohl v útoku, Švento není hráč pro útok, a Toleski je z formy. Je otázka, jestli by byl něco platný, uvidíme ve Zlíně. Prostě hodnotit Latku podle 8 minut, je předčasné. Nevynikl, ale bylo by to lepší s Toleskim? Pokud jde o Ivanu, zasloužil by si větší časový prostor. Opět jsem počítal s tím, že Rumuni budou hrát aktivně a hodí se nám jeho rychlost, netušil jsem, že budou zalezlí a předvedou takovou bídu. Pro zápas ve Zlíně bych se vrátil k sestavě 4-4-2, obrana je jasná, v záloze bych postavil Jandu, Tavarese, Belaida, Šventa a v útoku k Necidovi jednoho z dvojice Toleski, Ivana. Latka i Ivana by si zasloužili dostat šanci jako ji dostal několikrát Černý. Věřím, že vyhrajeme. Pokud jde o cenu vstupenek, nekritizoval jsem ji, Sparta nasadila vyšší ceny, chtějí 800 Kč na Záhřeb. Vadí mi, že někdo tu útočí na lidi, kteří prostě z ekonomických důvodů nemohli přijít. Vážím si takových lidí jako Mirecek, ale chápu i fanoušky, kteří na to prostě nemají. Jsou to taky Slávisté. Pokud jde o televizní práva, vím, že Ota Černý by chtěl vše téměř zadarmo, jméno Slávie má tradici, hodnotu, zavazuje, ale musím myslet i na fanoušky, kteří se nemůžou z různých objektivních důvodů dostat na zápas. I oni mají právo vidět svůj klub. Vyšší návštěvnost to nepřineslo a lepší nějaká reklama než žádná. Z potencionálního diváka se může stát fanoušek na stadiónu. Oni to tito televizní fanoušci jednou Slávii vrátí, oni nejsou hamižní. Proto se neřídím heslem, když můžu já, můžou i ostatní. Vím, že to myslíte dobře, jste citlivý na podobné výroky, které zveřejnil Khadgar, jsem rád, že jsme si vše vysvětlili, nikomu přece nejde o to poškozovat Slávii. Ano, když napíšu A, musím si uvědomit i B, co to všechno může vyvolat. Děkuji Vám za pochopení a doufám, že už se na mě nezlobíte. Hodně by mě to mrzelo, rád si tu s Vámi podiskutuji, bez Vás by to tu bylo jako polévka bez maggi. Přeji hezký večer a klidnou noc.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 20.09.2008 22:09 |  
                  0 0

                  Děkuji za odpověď, teď už jste to zase Vy pane (zz).
                  Co Vám na to mám říci. Pokud se vrátíme znovu k té fotbalové disputaci, tak jste z mnoha důvodů větším fotbalovým odborníkem než jsem například já. Všichni, co sem píšeme už nějaký ten pátek, jsme ve stejné pozici a stejně důležití. Sestava, kterou jste naznačil na Zlín se shoduje s mým názorem také. Spíše bych asi dal Toleskiho, on už proti Zlínu jednou rozhodl a tak bych s ním začal. S tím Latkou, ano asi měl možná přijít dříve, jenomže při tom stylu hry rumunů, nevím. Je mi jasné, že tam to nebude žádný med, ale neměli bychom opustit ten nátlakový styl hry, to jim evidentně nesedělo. Jen ty šance se měli aspoň dvě ujmout. Ale to je to kdyby. Já byl spíše z Vaší první reakce zklamaný, ale zlobit se ? Máte svou filozofii a svůj styl. Tak mi to k Vám nějak v danou chvíli nesedlo. O tom heslu co uvádíte , spíše jsem to chtěl posunout na ten stupeň, kdy nejdřív najdu sám sebe a proč ? Vím, že máme mnoho fandů po celé republice a v zahraničí a to a ž do Kostariky (zdravím pana Viléma), rozumím tomu, že by to chtěli vidět v televizi. Jenomže Slávia je v tu chvíli, kdy jedná o podmínkách vysílání prostě podnikající soukromou firmou, musí si sehnat na živobytí a takový podnik, jako je pohárové střetnutí v soutěži evropské úrovně, nemůže své zboží dávat zadarmo. ČT normálně vydírá....... Pokud mi někdo za přenos nabídne 5 mil. Kč a zařídí servis pro přenos ven, tak sponzory mám stejně, oni se venku na televizní obrazovce objeví no a tady bohužel. Jak by se zachoval každý z nás, kdyby se měl rozhodnout?
                  To je fakt který musím vzít na zřetel, zrovna tak jako prodej např. teď T.Necida. Taky jsem smutný, že půjde pryč, no ale já těch 120 melounů prostě Slávii nijak neseženu. Rozumím Vašemu postoji co se týče obchodů z Libercem, já z nich také nadšený nebyl. Taky moc nerozumím tomu, proč tu máme Litteriho, Grajciara a další. Také se občas dozvím nějaké nechutnosti o tom či onom hráči či trenérovi. Vzpoměl jsem si na přítele Markuse a jeho příspěvek. Vraťme se k těmto situacím např. po podzimu. Sám vidíte, že jeden cíl už splněn nebude - LM je pryč. Tak je tu ještě tedy postup do UEFY, a také pozice v ligové tabulce po podzimu. Pak uvidíme a můžeme hodnotit.
                  S panem Khadgarem už je to vysvětleno, to už jsem napsal i v citátu Achilea. A teď snad už i s trochou vtipu nakonec. Můj děda říkával (hlavně když jsme dostali nakopáno) "Být slávistou je poslání, krucinál ale někdy hóóódně těžký". Tak asi tak nějak. Sokrates55

          • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

            zz     před 16 lety 20.09.2008 19:32 |  
            0 0

            A ještě dodatek, po zimním obchodu s Libercem už mě nic nepřekvapí. Tedy ani slova Khadgara.

            • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

              tolsimir     před 16 lety 20.09.2008 19:44 |  
              0 0

              Je zajimave, ze v pripade Blazka zde uvadis, ze te nezajima jeho osobni zivot, ze dulezite jsou jeho vykony na hristi. Stejne by se melo pristupovat i k Rosenovi ne? Je jedno s kym telefonuje, jak telefonuje ci proste co si jak povida. Dulezite jsou ciny co tento pan spolu s panem Dolezalem a Vikem provadeji a ti mluvi jasnou reci. Stabilizovali klub, dostali ho do Ligy Mistru a vyhrali titul. To staci. Vic me nezajima. I kdyby to co rika Khadgar byla pravda

              • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                zz     před 16 lety 20.09.2008 19:56 |  
                0 0

                Ano, Tolsimire, nikdy jsem tu nepomlouval Blažka, nešpehoval ho jako třeba slaviator a zastával se ho. Je mi to cizí. Za Rosena, Doležala, Jarolíma mluví výsledky, ale to neznamená, že nevidím některé věci, které mě zklamaly jako obchod s Libercem nebo zacházení s Necidem. Takové obchody jsou mi naprosto odporné.

                • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

                  slaviator     před 16 lety 21.09.2008 21:28 |  
                  0 0

                  Já za to nemůžu, když Blažek si vyrazí do nějaké liberecké hospody a druhej den to vím. Já jsem po tom nepátral. A nezajímalo mě ani to, zda támhle chlastal s nějakým hráčem Slavie či Sparty či ne. Jenže když na druhou stranu se tím ten sám hráč i chlubí, je to těžké... Každopádně je to o tom, že se člověk nad tím pobaví a tím to hasne...

    • Re: Slavia - Vaslui 0:0 (video)

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.09.2008 18:08 |  
      0 0

      Pánové, zdravím Vás, přiznám se že jsem moc nepochopil vysvětlení, kterého se dobrali Khadgar se Sokratem, nakonec to tedy vypadá, že to bylo trochu jinak a dokonce že výrok slyšeli oba, když sokrates píše, že ví, jak zněl.. Nezlobte se, předpokládám, že nejste sami Doležal s Rosenem, takže nvím, co si o tom celém mám myslet. Samozřejmě, není důležité, co kdo říká ožralý u piva a v zásadě to ani nepotřebuju nebo nechci vědět, když jsem psal, že nevěřím nebo nechci věřit, přišlo mi to až odporující logice, např. rozumím tomu, že u KJ nebo i u vedení není Necid z jakýchi mě neznámých důvodů oblíben, ale z těhle slo čišela až nenávist k tomu hráči, jak říkám - vymykající se logice. Samozřejmě jsme v prostředí čekého fotbalu, kde se na druhou stranu člověk asi nesmí divit ničemu, jak píše zz. Takže, at si pan Rosen u piva říká co chce, když jeho kroky budou slavii ku prospěchu, nemám námitek. OVšem krom nesporných úspěchů, za které chovám k vedení respekt, vidím i kroky, které slavii tolik neprospěly, at jde o obchod s Libercem nebo třeba válku s ČT, kterou považuju za špatnou, popř. minimálně netaktickou. Myslím, že třeba to vyjádření o Otovi Černém by Ondřej Zlámal nevyopustil, troufám si odhadovat