Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Jablonec 2:0

Fotbalisté Slavie v dohrávce šestého kola Gambrinus ligy porazili Jablonec 2:0. Zápas to byl hlavně o dvou jménech - Martinu Vaniakovi, který vychytal řadu velkých šancí Jablonce, a o Tomáši Necidovi, autorovi dvou branek a dalších dvou, které mu nebyly uznány pro diskutabilní ofsajd. Prohlédněte si 27 fotografií.

Slavia - Jablonec 2:0 (2:0)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič (35. Hubáček) - Jarolím (68. Švento), Belaid, Tavares, Černý - Toleski (78. Šmicer), Necid
Branky: 24. a 44. Necid
Diváci: 7243

Do Edenu dnes přijel nepříjemný soupeř z Jablonce, který v letošní ligové sezoně ještě neprohrál. Odvážet si body ze slávistického stadionu však nebude lehké.

Trenér Jarolím na hřiště poslal očekávanou sestavu, opět si tři záložníci během hry měnili posty a na hrotu řádil zabiják Necid. Zimní posila CSKA Moskva rozvlnila brankovou síť za Špitem hned v první minutě, ale postranní rozhodčí nesprávně odmával ofsajd. Blízko gólu byl v osmé minutě po standardní situaci i kapitán Brabec, ale hlavičkoval těsně vedle. Na konci první desetiminutovky se do šance dostal Necid, ale na poslední chvíli mu střelu zablokovali hostující obránci. Na druhé straně dostal šanci se ukázat Vaniak, když musel zasáhnout proti tvrdé střele Žofčáka. Parádní zákrok předvedl i proti hlavičce Zábojníka a ukázal, že má velkou formu. Hráč s číslem 24 otevřel skóre ve stejné minutě - Necid se obtočil kolem protivníka a místo očekávané přihrávky nekompromisně propálil jabloneckého gólmana z více než dvaceti metrů. Byla to jeho letošní pátá ligová branka, která ho posunula do čela tabulky prvoligových střelců. Po půlhodině hry slávistický útočník opět skóroval, ale pomezní opět mával ofsajd. Hlad po gólech byl ale velký, a tak nejdříve Necid nechal vyniknout Špita, když po standardní situaci hlavičkoval zblízka na zadní tyči. Náladu si spravil tedy minutu před koncem poločasu. Nejdříve vybojoval faul a po následném centru do vápna mu posunul míč Brabec a Necid hlavou vstřelil dnešní druhou branku.

Druhou půli nezačali sešívaní až tak aktivně a postupem času nechali hrát i Jablonec. Slavii opět podržel vynikající Vaniak a když už i on byl překonán, tak ho zaskočil před brankovou čárou Krajčík. To bylo důrazné varování, a tak kontrolu nad hrou opět přebrali domácí. Zvláště na Necidovi bylo vidět, že by rád oslavil hattrick, ale nebylo mu přáno a ani nikdo další nevylepšil skóre. V závěru se na hřiště podíval i uzdravený Šmicer. Slávisté si připsali další tři body a již se soustředí na čtvrteční Pohár UEFA.

Info k fotografiím:
Dnes se v Edenu představily i mladší žákyně Slavie. Dvaadvacet holek nastupovalo s hráči Slavie i Jablonce, o poločasové přestávce pak sehrály mezi sebou zápas, kde již bylo pětadvacet holek. I proto většina z dnešních fotek se týká malých holek. Kdo by měl zájem začít s fotbalem a má dívku  ročníku narození 1996-2001, nechť přijde na tréninky, které se konají v pondělí, úterý a čtvrtek v Edenu vždy od 18:30.

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    slaviator     před 16 lety 15.09.2008 19:26 |  
    0 0

    Necid... :)))))

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      bene     před 16 lety 16.09.2008 14:58 |  
      0 0

      fotky www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    FannyBoy     před 16 lety 15.09.2008 19:55 |  
    0 0

    Poooo po po po pooo pooo

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      FannyBoy     před 16 lety 15.09.2008 19:58 |  
      0 0

      Zápas kvalitní, s výkonem jsem spokojen dá se říct. Škoda diváků, 7 tisíc je dost málo. Zas tak hrozný počasí nebylo i když to tak vypadalo

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        Wommi     před 16 lety 15.09.2008 20:06 |  
        0 0

        ..divaku skoda..ale co bysteš chteli v 17.15 v pondeli a docela nic moc pocasi...
        ..ja se urval z prace a musim rict ze nakonec mi byla i kosa..jenze kdo jest zocelen zimnim strahovem,..vse prezije!

        skoda byt to dle myho od cca 18.30 - bylo by divaku vic!!
        ..musim bohuzel rict ze jsme byli velky optimisti, kdyz jsme tu uvazovali jak dlouho vydrzi eden vyprodanej po otevreni:(
        M.

        ps..peknej zapas..lahodnej pro oko fanouska..a klobouk dolu pred necidem!!

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:10 |  
          0 0

          Když jsem tvrdil, že Eden bude vyprodanej první tři zápasy maximálně a pak to půjde dolů, tak to bylo označeno za blbost... Taky že jo, nebyl vyprodanej ani ty první tři zápasy:(( Jak je vidět, tak marketing postavenej na tom, že po příchodu do Edenu se to samo od sebe najednou rapidně zlepší, to vážně není dobrej marketing. Zaostáváme nejen za Západem, ale co je horší, i za třebas Spartou či Baníkem Ostrava. Bohužel. Je ale pořád ještě čas, aby lidé na správných místech procitli a začali tvrdě jednat.

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            Wommi     před 16 lety 15.09.2008 20:27 |  
            0 0

            ..obavam se ze i presto ze je to ted dobre,..zacne se to resit az se situace dostane tam, kam dosla v sazka arene!:(

            ..jedine co by to mohlo zvratitm, ze by se slavce darilo i v uefa a hrala by peknej fotbal...

            pak mozna nejake mensi akce a slo by to..

            krasnym prikladem jak to nedelat je pristup k 1. kolu uefa s vaslui - misto pomerne malych cen a snahou o prilakani lidi tam proste v nekterych castech stadionu daji vysokou cenu..a?...uvidime jak to dopadne...myslim ze dat treba 500 je pro nekoho proste dost!

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              slaviator     před 16 lety 15.09.2008 21:00 |  
              0 0

              O ceny by ani tak nešlo podle mě... To se dá fakt překousnout... Horší je, že když za to nedostaneš odpovídající servis. Na stadion sice má přijít třebas 15 tisíc lidí, ale prochází jen třemi turniketama. Proč nejsou otevřený i ostatní, kor když stadak je volně průchozí? A to jsou další a další "drobnosti"... Člověk by klidně zaplatil i těch 500, kdyby ale cítil, že není na obtíž, ale že si ho váží. Bohužel, tomu tak fakt není... Přijdeš už jen k pokladně, paní tam neumí s počítačem, ještě je otrávená... To si to člověk pro příště snadno rozmyslí. Začít se dá uplně jednoduše s tím, že zaměstnanci od uklízeček přes pokladní poi sekuriťáky nasadí vlídný úsměv a budou k lidem milí, přes to že budou otevřeny všechny turnikety. Toto se dá zařídit ze dne na den a celkem to změní taky pohled člověka, kterého na ten fotbal dovláčí nějakej slávista, na věc a přijde i příště.

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            tolsimir     před 16 lety 15.09.2008 20:31 |  
            0 0

            a tys neprijel urcite z velmi zavaznych duvodu

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:56 |  
              0 0

              Pokud mezi to počítáš třebas to, že v pondělí jsem ve škole do čtyř a ze školy do Prahy na stadion to mám i s cestou přes celé město dvě až dvě a půl hodiny dle provozu, tak ano.

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            Pedro08     před 16 lety 15.09.2008 20:47 |  
            0 0

            Začali jednat třeba tím, že napálej cenu na neznámé Vaslui, které nemá ani jednoho atraktivního hráče. Dále je tácek na párek velikosti tácku na indiánka. Nevhodně potetovaná a oblečená slečna Hamalová svým nechutně pištivým hlasem řve do mikrofonu jména žáčků....

            Jinak první půle famózní, nyní se bavím, jak zde každý velebí Necida a když ho zde před dvěma lety tak tři lidi velebili, byli označování za dementy, že tomu nerozumí, že nemá zkušenosti, že to jestli je dobrej musí ukázat (s tímto přístupem bychom nemohli vůbec hrát s odchovanci) atp. A ony ty jeho góly mohly přijít již před těmi dvěma lety, stačilo by dát mu důvěru.
            M. Jarolím měl tentokrát poměrně dost světlých okamžiků, ale stále platí, že je pomalý, nedůrazný a co je nejhorší - zbytečně to drbe.
            T. Belaid - chudák už je pořádně znechucený. Chudáčci Černý s Jarolímem se s ním vždy jak žáčci pohádali o přímák a potom ho napálili do zdi. To proboha KJ neumí říct nechte to Tijanymu, ten to narozdíl od vás dvou umí....
            Přihrávky dozadu byly ve druhé půli opět famózní, platíme za 90. minut fotbalu a ne za cca 20 minut pomalých přihrávej na trase Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý-Brabec-Suchý.

            Alarmující je jedna věc: Vedení prodalo Necida, bodou mít peníze. Nebudou mít ale Necida a s ním spoustu, takřka všechny, naše góly. Už teď mají jednat o náhradě za Tomáše, už teď ji mají takřka podepisovat, stejně jako další zimní posily. S lehkou hlavou jsme pustili další útočný supertalent Blažka. Toho bych moc rád viděl zpět. A hře chybí dispečer, kvalitní špílmachr. Morávek by byl idelání variantou.

            A už teď by mělo být ve fázi přípravy soustředění na léto, výběr lokality. (Osobně mohu doporučit i zajistit St. Moritz, cena velmi příznivá, komfort i všechny facility vynikající a v červenci máme pro dva kluby volno, takže kdybyste někdo jiný chtěli..., včetně pronájmu plochy, zajištění fitness aktivit, místní dopravy, zapůjčení vybavení, plná penze při cca 35 osobách co jsou většinou ve výpravách je cca 175 frnaků)

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              Pedro08     před 16 lety 15.09.2008 20:50 |  
              0 0

              175 CHF na osobu a den. Myslím, že cena příznivá srovnám li cenu a výkon a přínos.

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              slaviator     před 16 lety 15.09.2008 21:03 |  
              0 0

              i ty filito..! :-))) hnedka by sis nacpal v přípravě Slavii k sobě "domů", docela dobrý...! :-))))

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                Aloha     před 16 lety 15.09.2008 21:35 |  
                0 0

                Ja bych mu dal sanci, horsi nez v Italii to byt nemuze a do Nemecka se da odjet vzdycky;o)) a do Francie bych se zajel i podivat stejne se tam chystam:)

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                  slaviator     před 16 lety 16.09.2008 07:27 |  
                  0 0

                  Nemý-lí se Sam, tak to je ve Švýcarsku, hehe.. :-))) Nevím, zda by to bylo ideální... To nechť posoudí jiní :)

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            Ravik     před 16 lety 15.09.2008 22:37 |  
            0 0

            český dívák je prostě divný, nechodí na svůj tým, ale na soupeře a hledá kdesi cosi za výmluvy aby nemusel... takže návštěvnost bych hodnotil až po dalších zápasech. Zatim to bylo 2x s nováčkem (o prázdninách a ve všední dny) a jednou s ne moc atraktivním Jabloncem, v nesmyslný čas, v zimě a v TV.. Počkejme si až to bude v neděli a s někým ze silné pětky. Banik, Brno, Liberec, Sparta a Bolka budou slušné návštěvy. A být to třebas v náš oficiální termín, tak bude i vyprodáno. My máme třebas permice v 10 lidech a dnes jsem byli tři, ostatní prsote tenhle šibeniční čas nestíhají... fuck off ČT

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            Historik     před 16 lety 16.09.2008 12:08 |  
            0 0

            K těm návštěvám, taky jsem doufal, že to bude o trošku lepší, ale vzhledem například ke včerejším podmínkám (tv, počasí, pondělí) to ještě šlo. Jen pro doplnění zajímavá statistika-
            průměrná návštěva z prvních letošních tří domácích kol: 10.311 diváků (na slabé týmy), loni za první tři domácí kola: 5245 na zápasy s Kladnem, Brnem a Ostravou, takže bych návštěvnost v Edenu viděl jako radikální zlepšení. S hodnocením návštěv bych však počkal dejmetomu na listopad, kdy trochu přituhne. Tou dobou zel Strahov prázdnotou s návštěvností něco přes 2000, doufejme proto, že takhle hluboko to snad nikdy neklesne (maximálně na přátelák).

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 16.09.2008 12:32 |  
              0 0

              Jen doplnim, prumer na Sparte je 9587 za prvni tri zapasy vcetne zapasu s nadprumernou Ml. Boleslavi hned v prvnim kole.

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                Wommi     před 16 lety 16.09.2008 13:10 |  
                0 0

                ..ja doufam ze i kdyz bude zima tak ze lidi prijdou..osobne vic rozdejcham zimu nez hnusny pocasi (dest apod.), a verim ze tomu tak bude i u jinych lidi, na druhou stranu je jasny ze treba nejaky rodiny nebo starsi lidi uz budou mit treba problem s teplotami k nule:((( -chtelo by to vyhrejvany sedacky:)))))))

                taky mi mrzi ze nechodi vic lidi a verim ze na lepsi soupere prijde vic i tak je to prima, jeste aby treba slavia nehrala moc v pondeli a kdyz jo, spis pozdeji a bude to ok!
                M.

  3. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    bongor     před 16 lety 15.09.2008 19:58 |  
    0 0

    Necku prodat za 120 mega,to je jako prodat nejlepší typ mercedesu za 50 tisíc.To se tedy bohužel nepovedlo.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:08 |  
      0 0

      Je to dvojsečné. Mohl se taky s naším "štěstím" na podobné přestupy zranit a jeho cena by klesla na dvacet... Jak se říká, lepší vrabec v hrsti než holub na střeše

      • Necid

        Mac     před 16 lety 15.09.2008 20:15 |  
        0 0

        Souhlasím. Po jeho prodeji tady hodně lidí argumentovalo tím, že to byla blbost i kvůli tomu, že za rok bude Necid hrát ME 21, tam zazáří a jeho cena vzroste. A vidíte jak to dopadlo. :-(

        Ale dneska fakt super - 4 góly za poločas. ;-)

        • Re: Necid

          slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:18 |  
          0 0

          Byl by to risk... Nevíme přesně kolik to bylo, možná těch 120, možná o něco víc, možná tam budou i další následný bonusy... Každopádně takováhle suma se dá těžko odmítat. Kdybychom postoupili do LM, tak si myslím, že by vedení do toho risku šlo a počkalo by. Ale takhle...

          • Re: Necid

            Wommi     před 16 lety 15.09.2008 20:28 |  
            0 0

            ..treba to muze byt postaveny i tak, ze kdyby prisel nekdo dalsi v pubehu podzimu,..nakonec se treba sabnou o vyssi zisk z prodeje necida jeste jinam!

            • Re: Necid

              slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:32 |  
              0 0

              Jojo, to je možnost... Nebo i jen klasické bonusy za starty a góly v první sezoně v ruské lize... Jinak Necid jednoznačně do repre! Nikdo z útočníků nemá formu: Baroš nehraje, Slepička nedává góly, Svěrkoš taky ne a spíše se vzteká okolo, Fenin nedává góly... Dneska dal Necka tři zcela regulerní branky, v šesti zápasech to je sedm gólů, jeden mu neuznali, bohužel... Ale i tak je to skvělá bilance. Navíc je mu 19, může se zapracovat a reprezentance na něm může dalších minimálně deset let stát a profitovat z něj - pokud nezblbne jako zblbnul Baroš po Portugalsku

        • Re: Necid

          stromovous (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 20:47 |  
          0 0

          to se pleteš Macu, argumentovalo se, že bude hrát, nikolivě, na ME21 ale na MS20 (ano, světa, né evropy, ale světa) a to si piš, že by se prodal jeste za víc. kdyz uz sme chteli mít jistotu všech jistot, tak sme si meli vydupat hostovačku na jaro.

          • Re: Necid

            slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:52 |  
            0 0

            jenže když to vezmeš, tak na hostovačce je tu už ted de facto :)

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        venousek     před 16 lety 15.09.2008 22:01 |  
        0 0

        Pokud se zraní, tak prodej padá i teď. Necid ve skutečnosti ještě nepřestoupil. Na druhou stranu Slavia neumí hráče prodávat, takže žádná změna.

  4. hodnocení

    rudahvjezda     před 16 lety 15.09.2008 20:32 |  
    0 0

    vaniak 8 - krajčík 7, suchý 5, brabec 6, šiklič 6 (hubáček 4) - belaid 6, tavares 4, jarolím 6, černý 7 - toleski 4, necid 8

    • Re: hodnocení

      slaviator     před 16 lety 15.09.2008 20:34 |  
      0 0

      Vaniak 8 - Krajčík 7, Suchý 6, Brabec 6, Šiklič 6 (Hubáček 3) - Belaid 5, Tavares 6, Jarolím 6, Černý 6 - Toleski 5, Necid 10.

      • Re: hodnocení

        Eluin (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 13:21 |  
        0 0

        S hodnocením Necida souhlasím, ale zápas jsem neviděl, takže můj názor berte s rezervou. Nicméně, je to útočník - od něj se hlavně čekají góly. Dal dva, mohlo to být i více (nepřízeň sudích...)...., co chtít dále? No...snad hattrick proti Spartě, to by bylo něco (za předpokladu, že by něco podobného neurobil i třeba takový Slepička.. :-)).

        • Re: hodnocení

          quelhar (admin)     před 16 lety 16.09.2008 13:33 |  
          0 0

          Primarni ukol by ted tedy melo byt, at Necid derby vubec muze hrat. Ma tri zlute karty a cekaji nas dva zapasy. Tudiz bud at si necha dat kartu ve Zline (chybel by doma proti Olomouci, coz by nebyl takovy problem jako v derby) a pokud ji tam nedostane, tak by trener na to mel v zapase s Olomouci vzit ohled a bud Necida posetrit na lavici a nebo mu durazne domluvit, at udeleni karty neriskuje.

  5. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    fRANk07     před 16 lety 15.09.2008 21:52 |  
    0 0

    Dneska to nebylo uplne podle mejch predstav, ale Necka to vzal na sebe a to je dobre. Pod svoje moznosti zahral Tavares, Belaid a Toleski, ale dneska to nastesti nevadilo.
    Btw nepride vam, ze nez tolik strednich zalozniku by byl potreba aspon jeden na pravou stranu? Smicer neni pravej zaloznik, Jarolim taky ne, Cerny hraje levackou a Krajcika je tam skoda. O to hloupejc vypada pusteni Kalivody do Brna. K***a kdo ma na ty pravy strane hrat?!

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 15.09.2008 22:39 |  
      0 0

      No nevim, ale chybel dneska nekomu typicky pravy zaloznik? Nebo chybel typicky levy zaloznik jako je Svento? Misto toho jsme meli v zaloze tri univerzalni hrace, kteri si menili posty a fungovalo to. Jednu dobu se na misto praveho kridla dostal dokonce i Tavares a to uz jsem teda valil oci i ja :o)
      Svento je samozrejme skvely levy zaloznik, ale bohuzel jen to, jakmile nema prostor na sve povestne sprinty po lajne, tak to neni lepsi nez treba Cerny. Ja jsem byl dneska s hrou zalohy spokojeny, obranci to takhle maji tezsi, protoze v jejich prostoru je pokazde jiny hrac. Navic pozice krajnich zalozniku dnes misty dobre prebirali obranci (Siklic, Krajcik a prekvapive nekolikrat taky Hubacek, ktery mi prisel lepsi nez za temer celou lonskou sezonu).
      A co se tyce Kalivody, tak ten by byl schopny hrat tak, jako hral dneska Marek Jarolim nebo Jarda Cerny. Ale neni lepsi nez oni a ma zrovna tak nevyrovnane vykony. Jeho odchodem jsme nic neztratili.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 22:47 |  
        0 0

        Souhlasím s tím, že tahle taktika pro hru zálohy je zajímavá a funguje. Je to dobrej tah KJ. Ale s aktivitou záložníků dneska jsem spokojenej moc nebyl. A ten dušan nalevo mi chyběl. Po¨levý straně vlastně nešly žádný útoky. Vše tahal Krajčík napravo. A Dušan umí hrát i jinak (tedy ne v útoku), jeho hra občas uvadá na tom, že ostatní hráči ho někdy nechají samotnýho na tý lajně, at s tím tedy něco udělá, soupeř k němu postaví dva hráče a pak to má těžký.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        Jachym     před 16 lety 16.09.2008 09:13 |  
        0 0

        Tak s tímto komentářem souhlasím takřka doslova. Velmi se líbí, že si záložníci mění svá místa. Samozřejmě ideální by bylo, kdyby přitom Jarda Černý i Jarolím byli také rychlí. Jinak Švento je sice ve sprintu hravě strčí do kapse, ale není bohužel tak tvořivý a má mizernou koncovku. Je sice oblíbený u fanoušků, ale třeba Jarda Černý má srovnatelný přínos, a proto je dobře, že se tito hráči střídají.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 09:26 |  
          0 0

          Tak se na to ale hoši podívejte statisticky, když máme každý jiný dojem.. ani Svento ani Cerny zatím nedali gol, quelhar jistě bude vědět, kolik asistenci ma Svento a kolik Cerny. U Dusana si vzpominam tak na 3 - 4, u Jardy si nic nevybavuju, mozna v zapase s bohemkou? Ale nejsem si jisty..

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            Jachym     před 16 lety 16.09.2008 11:45 |  
            0 0

            Je pravda, že Černý se zatím v koncovce (možná, i co se týče přihrávek) zatím na rozdíl od přípravy tolik neprosadil. Ale podílel se na hodně přečísleních, je technicky dobře vybavený a lépe brání než Švento. Proti Dušanovi osobně vůbec nic nemám, jenom mě pořád štve ta jeho přehnaná adorace coby nejlepšího levého záložníka ligy, zatímco Černý je neustále zpochybňován jako nepotřebný a zbytečně drahý nákup. Podle mě mají oba Slavii co dát a pro oba se najde na hřišti místo.

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 12:01 |  
              0 0

              no zda se ze nenajde. KJ vyuzije kazde moznosti, kdy do sestavy vratit Marka a tech mist ubyva. Nesouhlasim, ze Cerny brani lepe. Naopka mi prijde, ze nebrani prakticky vubec. Dusan je podle me popravu v ocich fanousku jako lepsi hrac, reprezentant, dokaze se se prosadit i na mezinarodni urovni, je rychly, dobry v soubojich, hrac pro moderni fotbal. Jarda pravdepodobne na teto urovni hrat nikdy nebude, je technicky, sikovny, ale pod tlakem a v rychlosti ma problemy. Urcite ve slavii misto ma, nechci rict ze je zbytecny, to v zadnym pripade, ale neni to prvni liga, davat prednost jemu a Markovi treba oproti Dusanovi a Jandovi je podle me zvlastni..

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                quelhar (admin)     před 16 lety 16.09.2008 12:20 |  
                0 0

                To je furt dokola... Marek byl naposled v zakladu ve druhem kole proti Pribrami a znova az ted. To podle me nesvedci zrovna o tom, ze "KJ vyuzije kazde moznosti, kdy do sestavy vratit Marka". Kdyby byl tak tlaceny, tak proc by proboha ty tri kola sedel? Nebo to je nejaky novy zakerny plan zleho trenera, at zmate fanousky?
                Dale bych rekl, ze se vcera nekolikrat ukazalo, ze Cerny nema problemy pod tlakem a v rychlosti, nekolikrat udrzel mic, ackoli byl atakovan a dal presnou prihravku (naopak adorovany Tavares v podobnych situacich vcera dvakrat mic ztratil a zalozil akci soupere, ale uznavam, ze u nej to jsou spise vyjimky).
                Dusan je vyborny hrac, ale jeho hlavni prednosti je rychlost. Kdyz hrajeme doma proti tymu jako je Jablonec, kdy se da od soupere cekat predevsim dobry obranny blok, tak je jeho rychlost malo vyuzitelna, protoze za obranci neni misto, kam se rozbehnout.
                Proste v domacich zapasech proti tymum ze stredu nebo z konce tabulky jsou podle me vyuzitelnejsi technicke typy nez ty rychlostni. Tedy Jarolim nebo Cerny nebo Belaid vice nez Svento nebo Ivana.
                PS - Pokud bychom ovsem Dusana preskolili na leveho beka, tak to by byla jina, pak by sve misto samozrejme v sestave mel :o)

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 13:46 |  
                  0 0

                  Quelhare, nemusime se shodnout, je prece jasny ze kazdy ma subjektivni pohled.. to predne. Jinak pokud tvrdis, ze technicke typy mohou byt ucinnejsi nez rychlostni v domacich zapasech, rad bych vedel, kdy tomu tak bylo? Sestava s MJ a Cernym v zakladu byla malokdy uspesna. Proto take MJ nehral od tretiho kola. Byt sestava bez nej byla uspesna, nyni se vratil do sestavy, rano jsem slysel, ze KJ to zduvodnoval tim, ze Svento s tymem nebyl a ze neco v tydnu nacvicovali. Takze odtud vidim tu snahu vyuzit kazdou prilezitost.. ale treba ve sportu ma MJ sedmicku takze novinarum se zrejme libil.. Ja jsem ovsem ani vcera nevidel, ze by MJ, Cerny, ale tentokrat i Belaid zalozili nejakou povedenou akci, ze by se neustale poctive vraceli, ze by utocnikum pripravili nebezpecne akce, ze by sami se do nich dostali. Aktivnii byl Necka, Krajcik a Tavares. Necka se vracel a branil i za zalozniky. Cerny, pokud mluvis o tom, ze neco ustal, to je mozny, ja spis videl, ze vetsinu micu zadrbal. Teto sestavy na Vaslui bych se obaval. Ale je to muj subjektivni pohled, jak rikam...neber to tak vazne..:-))

                  • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                    quelhar (admin)     před 16 lety 16.09.2008 14:14 |  
                    0 0

                    Neberu to zas tak vazne, jak to vypada, jen me proste mrzi, kdyz se porad dokola omila to same, co z meho pohledu neni pravda (pripadne kdyz se dane vlastnosti u jednoho hrace zduraznuji a u jineho potlacuji a pritom jsou na tom treba nastejno).
                    Kdyz jsme hrali doma s Pribrami, byl v zakladu Svento i Janda, ale pokud si dobre pamatuju, tak se Svento prilis neprosadil po stranach - proste se nemel kam rozbehnout. Gol pripravil tak, ze si sebehl do stredu a nahral utocnikovi, tedy tim, co vcera predvadeli Jarolim, Belaid i Cerny, kteri navic nebyli vazani jen na jednu stranu hriste.
                    V dalsim domacim zapase proti Bohemce uz hrali Belaid s Cernym, jen misto Jarolima hral v zaloze Janda. I diky vetsi prostupnosti souperovy obrany jsme se prosadili daleko vice.
                    Na druhou stranu je treba rici, ze asi nejvice tezime z navratu Mateje Krajcika do formy, to je daleko vetsi plus nez jakekoli jine presuny v zaloze.
                    A co se tyce sestavy na Vaslui, tak tezko rici, bude to jiste silnejsi souper nez Jablonec a asi budeme hrat i trosku odlisnym stylem nez dnes. Ale protoze nikdo z nas nevi, jak vlastne Vaslui hraje, tak je skutecne tezke mluvit o tom, co by na ne melo platit. Ja bych se teto sestavy proti Vaslui ani nebranil a nebal, ale stejne dobre si umim predstavit v sestave Sventa misto jednoho z dvojice Jarolim, Cerny. A pokud by nahodou nemohl Siklic, tak jsem pro Jablonskeho misto Hubacka.

                    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 15:09 |  
                      0 0

                      Souhlasim, ze navrat Krajcika pomohl moc. A taky s Jablonskym misto Huba, i kdyz tam je to otazka.. prislo mi, ze Hub si moc neveril a neslo mu to, ovsem jestli by mel Jablonsky vic sebevedomi v takovym zapase, tezko rict.. jinak omilam to samy, protoze tak to vidim porad stejne, technicky typy proste moc nemusim, pokud nemaj dost durazu, rychlosti, vule hrat pro tym i do obrany. Navic si skutecne myslim, ze nam sazka na ne nikdy nijak zvlast nepomohla. Ani vcera nezahrali buhvi co, zatimco Dusan i pres slabsi vykon proti Pribrami nakonec rozhodl zapas, stejne tak jako pripravil goly v Liberci a v Ostrave, Jarolim a Cerny se vyrazneji neprosadili ani vcera. Takze tu prednost v technicke hre do plnych vidim jako spornou..

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      Ravik     před 16 lety 15.09.2008 22:43 |  
      0 0

      myslim, že hlavně Belaid zahrál pod svoje možnosti, protože byl na hřiští Jarolím.. oba by chtěli tvořit, ale to může jen jede.n.. Tenhle system kdy tři ofenzivní záložníci si neustále mění pozice a kraje nechávají otevřené pro krajní beky se mi líbí, hlavně v domácích zápasech to bude asi účelné. V tomhle systému je důležitá hra krajních beků, musejí hrát prakticky křídlo. Šiklič s Matejem to zvládají, Hub na to bohužel nemá, snad se dá Chorvat brzy dohromady. Kdyby měl hrát Hub dlouhodoběji tak by musel na hřiště Švento od začátku, takhle by levá strana prakticky v offenz. neexistovala.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        fRANk07     před 16 lety 16.09.2008 09:35 |  
        0 0

        Jako je pravda, ze kdyz v pravo lita Matej a v levo Siklic, tak to je dobry, ale je otazka jak dlouho to muzou zvladnout litat po cely lajne. Navic se tim dost otvira obrana kdyz sou oba vepredu. A jak uz tady nekdo zminil, v tom prostredku se pak ty zaloznici spis navzajem pletou. Vcera tam Cerny, Jarolim, Tavares a Belaid byli docela namackany. Porad si myslim, ze aspon 1 pravej zaloznik by byl potreba. Jinak vsechny posty vypadaj slusne obsazeny i na delsi dobu. Snad jen utok by po Neckovi potreboval ozivit a taky nahrada za Vaniaka by se mohla hledat. Toho Divise sem este nevidel, takze nemuzu soudit...

  6. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 22:34 |  
    0 0

    Dnes to tedy bylo one man show, i když málem bych zapomněl, že tomu předcházelo i velmi důležité představení čaroděje.. Necka ukázal hodně velkou kvalitu, vlastně všechny akce šly přes něj, bránil, rozehrával, sbíhal si prp míče, zakončoval. Jen škoda že ve druhé půli mu pár nadějných akcí nevyšlo, ale s tím se tedy rozhodně dá žít:-)). Co mi chybělo, byla podobná pracovitost i u dalších hráčů. Snad jedině Krajčík s Tavaresem byli aktivní, bohužel ofenzivní záložníci zůstali slavii dost dlužni, tentoktrát z mého hlediska Belaid, Černý i Jarolím stejným dílem. Každý měl pár světlých chvilek, ale u všech jsem měl pocit, že si myslí, že to tam za ně uhrají jiní. No tentolrát měli pravdu.. Ale doufám že KJ zvlolil sestavu i s ohledem na blížící se uefu, tam bude třeba jiné nasazení a jiná pracovitost. Záloha dnes hlavně špatně pracovala dozadu, což dokládá i počet střel Jablonce ze střední vzdálenosti, záložníci je vůbec nedoráželi. Skoda že se trápil Goce, je to dobrej hráč, ale řpijde mi, že je trochu nervák a když se pár kontaktů s míčem nevydaří, přestane si věřit. Takže, krásný tři body, proti Jablonci nebýavají zvykem, skvělý Necka, 'Vaniak, solidní Tavares, Suchý, Krajčík, ale celkově výkon mírně slabší než před přestávkou.

  7. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    mysterius     před 16 lety 16.09.2008 00:06 |  
    0 0

    Nedá mi to a tak píšu, nevím jak vy, ale zápas stál ze strany Slavie za starou bačkoru, zejména druhý poločas Slavia celý prospala. Chápu, že se sešívaní připravují na čtvrteční pohárový zápas, ale podat takový výkon jako dnes, no to byl vrchol. Sice jsme vyhráli 2:0, ale s troufalostí si dovoluji tvrdit, že dnes prohrálo lepší mužstvo. Jablonec se mi dnes velice líbil a musím uznat, že předvádí velmi aktivní a útočný fotbal jako málo který tým v naší lize. Klobouk dolů. Jen díky Necidovi s Vaniakem jsme ustáli fotbalové pohromě. Naši hráči by se nad svýmy výkony měli zamyslet, poněvadž by se mohlo stát, že do ochozů bude chodit stále méně a méně diváků a nebude to kvůli předraženému vstupnému.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      mamut     před 16 lety 16.09.2008 04:14 |  
      0 0

      :)))))) tak ty máš dost "fando jablonce"......

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      Jachym     před 16 lety 16.09.2008 09:02 |  
      0 0

      Tvoje hodnocení mi připadá vskutku velmi mysteriózní...

  8. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    Viking     před 16 lety 16.09.2008 08:33 |  
    0 0

    Sakra kdo bude dávat góly na jaře:-( Jinak nevím jestli to mělo souvislost s příchodem chladného počasí ale v chodbách se zase hulilo ostošest, po pětiminutovém čekání ve frontě jsem smrděl jako kdybych celou noc kalil U Jagušky na Palmovce... A pls požadavek na vedení, vyměňte sakra tu slepici, co prodávala lístky. Obsloužit jednoho člověka v průměru za dvě minuty, to aby se potom ty fronty netvořily:-) Jinak samozřejmě hezkej zápas, hlavně první půlku, tu druhou už se kluci logicky trochu šetřili na UEFU takže vlažnější tempo mi ani nevadilo a chápal jsem ho. Jenom KJ mohl toho Necku víc pošetřit a nenechat ho hrát celý zápas..

  9. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    KING25     před 16 lety 16.09.2008 11:30 |  
    0 0

    Dobrý zápas a začínáme být pěkný válec. Jen doufám, že se ve čtvrtek náš motor nezadrhne. Jen škoda Šikliče. Občas mě přišlo, že Jablonec už věděl, že to nemá šanci obrátit a tak su usmysleli, že nás aspon zmasakrují.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      Jiri1     před 16 lety 16.09.2008 14:08 |  
      0 0

      Zdravim, v Edenu i u nas v hospode zavladla vcera Necidomanie, vzpominam v tomto obdobi pred rokem KJ rikal cosi o prodeji tohoto hrace ci jeho odchodu, dnes je to i pro naseho velkeho Fantomase hvezda, prodej hrace , ktery toho zas tolik nedokazal za castku vice nez 120 milionu je opravdu dobrym pocinem naseho vedeni a i kdyz bych Tomasovi pral spise angazma treba v Italii, pouzil bych vetu jednoho ze svych ptratel, tyto prachy nesmrdi a navic je nutne potrebujem, protoze vypadky v marketinku musi na stadaku poznat snad kazdy. Fotbal mne vcera nadchl , hlavne ta moderna v podani zalohy ci skvele divadlo naseho magnetu Tomase se mi fakt hodne libily a hodne mi to pripominalo nase slavne obdobi plne atraktivnich prihravek na jeden dotek, jen to zakonceni , to snad ani neni mozne , co vsechno zahodime. Navstevu hosdnotit nebudu , ale ta slepice v ty pokladne , jak tady pises , stejne jako ostatni delaji maximum a moc nechapu , proc treba jeste 20 minut pred zacvatkem nektere vstupy na stadak zeli prezdnotou a pak to zaclo. Navsteva je na velmi slusne urovni pri podminkach pohadkoveho Oty snad ani nemuze byt vetsi a porovnavat navstevy se Sraltou kam pusti zadarmo na ligu v podstate kazdeho kdo umi chodit je nefer.j inak mi muzes verit , ze ani skalni si tam cestu v tento den a cas take najit neumi. A tak verim , ze se stane zazrak a je to pry mozne a Vasluj bude i v telce, ktere poskytneme prava gratis. A snad dorazi i prachy za Necku a bude teda motiovace i pro vedeni , aby udelalo podobne akce jako Sralta. Pokud bych mel neco videt optikou kritiky , pak jednoznacne rikam, zachody nekde nebyly otevreny jeste pul hodiny po zpristupneni stadionu a fotbalova Slavia by uz mela skutecne uvazovat o vystavbe treninkoveho centra nejen na papire/kdesi v Brdech/, ale realne , aby vyresilo problemy s pronajmy, ktere lezou do milionu.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        Wommi     před 16 lety 16.09.2008 15:13 |  
        0 0

        Zdravim jiri,..ja zase musim rict ze mne vcera celkem pobavilo, kdyz jsem poprve videl na stadionu celkem volna okenka s obcerstvenim,..porpve tam nebylo narvano, poprve se dalo neco naprosto v klidu koupit!..tedy je mozne rict ze tento pocet okenek je vhodny tak pro cca 10tisic fanousku. u vetsiho poctu uz je to problem. Jinak je to klasika a mensi pocet turniketu ted nebyl problemem jenn z toho duvodu ze tam bylo mene lidi.

        je opravdu skoda kdyz clovek vidi jak fotbalista dokaze hrat,drit a bavit a v Cr si proste musim jako fanousek uvedomit, ze je to jen na chvili,...protoze pak ten dobry fotbalista odejde - je to moc velka skoda a doufam, ze se zase nekdo objevi - ale kolik jich za poslednich 10 let bylo??
        Martin

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          Jiri1     před 16 lety 16.09.2008 15:47 |  
          0 0

          Ano Martine, ty problemy o kterych pises asi budou, propustnost i kapacita odbaveni je velmi mala a sami lide ze Sekurity rikaji, ze jsou schopni postavit vice lidi.,ale nekdo to musi zaplatit. Sama koncepce prichodu na stadion pocita s delsi dobou na prichod navstevniku/ 2 hod/, Sralta ma pri lize 1 hod, Bohemians /2hod/, Liberec to same, jenze jiz nekomu nedoslo, ze lide v CVesku chodi vsude pozde a fotbal neni vyjimkou. To obcerstveni je toho vlastne taky dukazem, spravne zde pise jeden s diskutujicich o absolutni ignoraci osobnich prav , jenze tezko vinit cloveka , kteremu je receno , tohle se muze tohle ne. A to treba proti outu Arene jde o pomerne velmi korektne nastaveny rezim i kdyz treba na Sralte ci Kldne , nebo v Olomouci jsou k Vam shovivavejsi. Ano fotbaliste prichazeji a odchazeji Necid a zrejme do konce podzimu i dalsi toho budou zivym dukazem , jenze co je lepsi vrsit dluhy a dopravat konkurenci volny prodej , nebo trzni prostredi s rozumnym prodejem hracu, vyrovnavat stare dluhy a poznavat nove nadeje a nove fotbalove styly. Jinak me docela fascinuje tvoje chut byt na na zapase, ja treba dnes do Szky na hokej nejdu, byt jsem kamenovan vsim zivym i mrtvym, proste po rannim navratu domu uz na to nemam a svuj slib o ucasti na hokejovem derby nesplnim.

  10. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 15:09 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem.
    Především děkuji Martovi za krásně strávený den a krásný "pokec o životě" a tak nemohlo být lepšího zakončení, než vítězství našich barev nad Jabloncem. Pročítám zde úvahy nad návštěvou a kvalitou zápasu. Co se týče návštěvy, je to prostě o tom, jak moc chceme či nechceme přijet či přijít. Buď tu budou pořád plky o tom, že tamto či ono není tak či onak, a tak se mi to z toho důvodu nějak prostě nehodí a proto radši to nějak jakoby pokritizuji a tím jakoby uvedu důvod proč teda nepřijdu.
    Hm...... to je prostě do určité míry alibismus(větší či menší). Včera bylo na stadionu v Edenu vše naprosto normální, lístky se kupovali úplně normálně a u vchodu to šlo bez problému až na to, že jsem si nepronesl cípek pizzy zabalený do staniolu a bylo mi vysvětleno, že by tím utrpěl újmu nájemce občerstvení, protože za nájem platí šílné peníze. Úsměvné, právo v tu chvíli trpělo, ale dohadovat se s tím hlídacím pánem o vybraných ustanoveních občanského zákoníku, listiny práv a svobod a zákonem o ochraně spotřebitele nemělo smysl. Na protest proti tomu jsem si klobásu nekoupil. Ale jinak si myslím, že cesta na stadion už je v normálu. Pokud jde o fotbal a hru samotnou, první poločas byl moc dobrej a jen jsem nevěděl z kotle, zda ofsajdy byly Necidovi mávány správně. A ejhle, večer v televizi naprosto regulérní gól hned ve druhé minutě. A to tam ten pomezní mával asi 6x. Asi se přikloním k názoru, že Maritn Vaniak super,Marek Suchý byl velmi dobrý, Brabec už tak jistý není. Šiklič lepší nebohého Hubáčka - jiný výraz už jsem nenašel(abych nebyl sprostý). Matěj opět velmi dobrý výkon. V záloze dobří Černý a kupodivu i M.Jarolím - Belaid byl asi nejhorší a Tavarez opět defenzivně dobře, ale rozehrávka někdy "na palici". Necid opravdu moc a moc dobrý. Toleski - úporná snaha a přemíra bojovnosti, ale samotná technika a podpora druhého útočníka teď nebyla tak dobrá. Švento je opravdu klenot, který by měl být využit ze své strany tedy z jeho pravačky, tam je jistý. Ale nemůže mu beka hrát Hubáček a Belaid z jeho strany jako halv. Jediny kdo Šventovi pomohl do kombinace byl, světe div, se Necid. Samozřejmě, že musím pochopit, proč Necida prodáváme a co všechno okolo tohoto prodeje bylo asi nutné i z hlediska dalšího chodu našeho klubu. Když se však ohlížím, kdo za tohoto skutečně bijce a bojovníka do poslední minuty (učit by se od něho měla snad půlka mančaftu, co je to chuť po vítězství), tak toho v rámci našich možností tady doma a i v zahraničí moc nevidím. A na závěr oceňuji příspěvek p.Komňackého, který Necida velice pochválil a poslal Radovi velmi konkrétní vzkaz. To už je druhý trenér, co to dal velmi slušnou formou tomu lampasákovi u nároďáku "sežrat". A pro Jáchyma, spolu s Martem jsme si na Tebe dali včera na Václaváku v pravý poledne opět plzničku - a tentokrát jsem překročil limit a dal jsem si dvě (jsem zhýralec). Tak ve čtvrtek na ty pravý rumuny. Sokrates55

  11. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    zz     před 16 lety 16.09.2008 18:20 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    včerejší zápas nám opět ukázal, jak obtížné bude nahradit Necida, který je prospěšný týmu nejen góly, ale také způsobem hry. Jak už jsem tu psal, preferoval bych někoho z trojice Magera, Vlček, Pekhart, ale to je utopie. Bude to velký oříšek a doufám, že Karel Jarolím už pracuje na kvalitní alternativě. Před rokem jsem tu vedl disputaci s jedním anonymem, že bych koupil Kozáka a nechal ho ještě rok v Opavě nebo někde na hostování v ligovém klubu, abychom měli alternativu do budoucna. On mi argumentoval, že máme Necida, proto by to byla zbytečná investice. Necid bude za chvíli pryč a my těžko budeme shánět typologicky podobného hráče. Prostě není kde brát, alternativy typu Mareše, Mahmutoviče nejsou o okamžitém přínosu pro tým a je otázka, jestli by se dokázali ve Slávii vůbec prosadit. Líbí se mi mladý Rabušic, není tolik gólový, ale díky své rychlosti a fotbalovosti připravuje hodně gólů, pracuje pro tým. Jenže míří do Brna a nemá zkušenosti s ligou.Variantou může být posunutí Janda do útoku a Váchy do zálohy nebo využití Milana Černého, pokud se dá do pořádku a chytne formu. Variantu s Černým bych přivítal. Třeba se chytne Litteri, ale ta pravděpodobnost je malá. Na podzim si už nekopne, Karel Jarolím ho nebude stavět, dá mu šanci až v zimě. A za B tým toho taky moc neodehraje, trenér Janů dává správně šanci kmenovým hráčům jako Gulajev, kteří mají dlouhodobější kontrakt. Litteri musí na sobě hodně pracovat, aby mohl hrát ligu, otázkou zůstává, co s jeho psychikou udělá fakt, že nehraje. Psychika je důležitá u fotbalisty, forma Necida je hlavně záležitost psychiky, hodně mu pomohl úspěch na ME do 19 let. Otázka využití dalších mladých odchovanců jako Pázlera, Vyhnala, Mikuše, Gulajeva je hudba budoucnosti. Vidím to v horizontu dvou, ale spíše tří let. Shrnuto, ideální by byla varianta s Milanem Černým nebo s Magerou, Vlčkem. Ale realita bude asi jiná.

    Další problém vidím v tom, že Krajčíkovi končí smlouva a bylo by dobré mu ji prodloužit. Přes všechny výtky k tomuto hráči je to pořád důležitý prvek v naší hře, viděli jsme to na začátku sezóny. Je kreativnější než silovější typ Dřížďal. Podobně končí v létě smlouva Tavaresovi, i když je tam opce, jeho odchod by byl citelnou ztrátou. Cisse zatím zdaleka nedosahuje jeho kvalit. Smlouva končí i Šenkeříkovi, sice není gólový, ale jeho přínos pro hru týmu je obrovský. Proto doufám, že se nám podaří udržet Tavarese, Krajčíka i Šenkeříka, jejich odchod by byl velkým zásahem do sestavy a mělo by to vliv na hru týmu. Stejně tak je důležité najít kvalitní alternativu za Necida.

    Pokud jde o včerejší zápas, zvolili jsme jiné rozestavení se třemi středními záložníky, kteří si měnili posty a na krajích je doplňovali krajní beci. Je to jedna z možných dalších variant, stejně tak si dokážu představit Latku v záloze nebo na podhrotu nebo Černého jako volného hráče nebo Šventa jako podhrotového hráče. Proti bránícímu soupeři je to jedna z možných variant. První půle byla hodně kvalitní, druhá byla průměrná, posledních 15 minut hodně špatných. Soupeř nebránil tak dobře jako Příbram, nechával nám hodně prostoru, nezdvojoval nás, jeho presing nebyl tak vysunutý a účinný jako u Příbrami. Pozitivem naší hry byl především v první půli výborný pohyb bez míče, hráči se nabízeli, dobře jsme napadali, vysunuli jsme pressing, dobře jsme kombinovali, zlepšili jsme útočné standardky, tedy jen nepřímé kopy. Pozitivem je i počet vytvořených šancí. Negativem je špatná hra v defenzivě, což souvisí s tímto herním systémem, zase chyby při obranných standartkách, soupeři jsme nechali dost prostoru, celkový počet střel Jablonce je dost vysoký, lepší soupeř by toho dokázal využít. My jsme na můj vkus stříleli méně, čekal jsem více střel na Špita, Necid ukázal, jak je to účinná zbraň. Negativem je zahrávání rohů, opět jsme z toho nic nevytěžili, nelíbilo se mi, že Jarda Černý nenechal Belaida kopat přímý kop, přitom si nepamatuji zápas, kdy by to Černý kopl nějak dobře, v Brně jsme z toho dostali gól. Negativem je výkon v druhé půli, když jsme už tolik nepodrželi míč, špatně řešíme přečíslení, třeba Švento uteče třem hráčům a pak dá špatnou přihrávku. Přesto máme tři body, hra se zlepšila proti začátku ligy a to je potěšitelná zpráva.

    Pokud jde o individuální výkony, opět prokázal svoje kvality Necid, jeho přínos není jen v gólech, ale i ve způsobu hry. Škoda, že jsme mu nedali šanci už loni. Jak sám řekl Necka, jeho výkony souvísí se sebevědomím, které získal na ME do 19 let. Jablonec mu nic velkého nedal, vždyť tam jen střídal. Už loni mohl mít důvěru trenéra a mohl sázet góly ve Slávii. Je to jen o psychice, Necid dával góly vždy. Pochvalu zaslouží Vaniak, hodě nás podržel při šancích soupeře, kdyby Jablonec vedl, bylo by to mnohem těžší. Velmi dobře hrál i Krajčík. Záloha hrála lepší průměr, střídala lepší okamžíky s horšími, Černý zahraje dobrou standardku, pak zase další zkazí, podobně dá dobrou přihrávku, pak zase zbytečně vede dlouho míč až ho ztratí. Nelíbila se mi u něj hra v defenzivě, při šancích Žofčáka a Pavlíka stál vedle nich a nedostoupil je, nevyvinul tlak na tyto hráče, kteří měli dost času a prostoru. Měl by se pokoušet častěji střílet. Podobně Marek Jarolím, včera ze středních záložníků asi nejlepší, ale opět střídal špatné momenty s dobrými, málo taky střílel. Překvapil včera v několika osobních soubojích, ale zase měl tam špatné pasáže, často volil špatnou přihrávku do strany, čímž zpomalil hru nebo při přihrávce od Necida špatně a pomalu zpracoval míč, měl ho pustit mezi nohama Tavaresovi, který by byl v lepší pozici. To je právě o fotbalovosti, anticipaci, prostě o fotbalovém myšlení. Belaid byl včera slabý, ale může za to tento herní systém s třemi středními záložníky, nedostal se k tolika kontaktům s míčem, byl otrávený, tento herní styl mu ubližuje. Nedostal se ke své obávané střele, přímý kop mu sebral Černý. I na Tavaresovi bylo vidět, že mu vyhovuje více systém, který jsme hráli v Ostravě. Jen doufám, že to není nějaká čertovina vůči Belaidovi, jak ho dostat ze sestavy na úkor jiných hráčů. Zklamal mě Hubáček, měl tam jeden pěkný pas na Toleskiho, jinak to byla klasika. Moc špatný výkon, podobně jako Toleski. Nechápu, jak se jeho výkon mohl líbit Quelharovi. Pro mě je alternativou za Šikliče stále Jablonský, přestože hraje špatně za B tým. Je to ale o motivaci, psychice, pokud bude cítit důvěru, podá lepší výkon než Hubáček.

    Zastavím se u Šventa. Quelhar tvrdí, že přínos Dušana je jen v rychlosti. Ale stačí se podívat do statistik, Dušan má 4 gólové asistence-dvě proti Ostravě, jedna proto Střížkovu, jedna proti Liberci. Takže jeho přínos je i v přípravě gólů, Černý nedal gól, ani neměl asistenci. Není úplně pravda, že Švento by se proti bránícímu soupeři neprosadil, Jablonec nebránil tak dobře jako Příbram a Švento si umí seběhnout a narazit si míč jako to udělal se Šenkeříkem. Neprospívá mu neustálé měnění postů, jednou hraje v útoku, pak na kraji zálohy, pak podhrotového hráče, pak ve středu zálohy. Je to o důvěře trenéra a o podpoře spoluhráčů, zvláště od levého beka a středních záložníků. Švento má velký potenciál, škoda, že se s ním nepracuje více individuálně na tréninku. Chybí mu lepší finální přihrávka, špatně řeší přečíslení, málo střílí, nezahrává standardky. Kdyby zlepšil tyto dovednosti, tak bude hrát ve velkém klubu. Jeho rychlost s míčem je mimořádná, málo hráčů má takovou přednost. Díky své rychlosti je platný i v defenzivě, včas se dokáže vrátit a vykrýt svůj prostor. V tom je lepší než Černý, který má sice o trochu lepší techniku, ale zpomaluje hru, proti rychlejším hráčům má velké problémy, potřebuje více prostoru i času, aby mohl uplatnit svoje přednosti. Navíc hodně kazí, čímž zaostává za očekáváním. Zklamáním je i jeho zahrávání většiny standardek. O hře v defenzivě jsem už psal.

    Pokud jde o zápas proti Vaslui, s touto sestavou bychom neuspěli. Rumuni jsou rychlostně a technicky někde jinde než Jablonec. Patrně nebude k dispozici Janda. Zálohu bych poskládal ve složení Švento, Tavares, Belaid, Ivana. Hrál bych systémem 4-4-1-1. Na podhrot bych dal Latku, který by byl platný při obraných i útočných standartkách. Variantou může být i hra na dva útočníky s Necidem a Toleskim, ale Toleski mě hodně zklamal. Spolu s Hubáčkem nejhorší hráč. Variantou může být i hra s Černým, Volešákem nebo Jarolímem jako volným hráčem. Dal bych přednost variantě s Latkou, Rumuni jsou opravdu nebezpeční.

    Jsem rád, že jsme zápas zvládli, herní projev jde nahoru, máme hráče do více herních variant. Jablonce mě zklamal, na jaře tu podal mnohem lepší výkon, v defenzivě hrál naivně, v útoku zklamal Lafata. Chce to porazit Vaslui, stačí jedna nula, postoupit do základních skupin, je to důležité ze sportovního i ekonomického hlediska. V lize věřím, že navážeme na zlepšené výkony a vytvoříme si náskok do jarních zápasů. Odchody hráčů se zatím odkládají, Volešák to má těžké, vedení ho nechce pustit do Teplic, patrně aby to nenaštvalo část fanoušků a trenér mu stejně nedá šanci. Je to pro něj utrpení, nezávidím mu to. Třeba proti Jablonci mohl dostat šanci od začátku zápasu, není mu souzeno. Tak snad zvládneme čtvrteční zápas s rumunským soupeřem a v pondělí dohrávku ve Zlíně.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      mirecek1111     před 16 lety 16.09.2008 18:45 |  
      0 0

      Já věřím, že v průběhu podzimu budou všem zmíněným hráčům obnoveny smlouvy. Doplnil bych ještě Brabce, tomu v létě končí také a také je to klíčový hráč. Hodně se mi líbí tvé hodnocení "Rabušic míří do Brna". To mi přijde směšné. Pokud bychom o něj stáli tak přece dokud nepodepíše tak se o něj můžeme též zajímat. Píšu to proto, protože o tom, že Rabušic míří do Brna píšeš snad od té doby, co jsem ho tady kdysi vzpoměl. A to je dávno. Jinak včera a dnes jsem nacestoval 600 km, na stadionu mrznul ale dopadlo to dobře. Je důležité sbírat bodíky v těchto zápasech, které v minulosti nespočetněkrát končily zbytečnými remízami. Uplně stejně tomu bude za 14 dní proti Oloumuci. Proto bych nesouhlasil s tím, jak tady někdo psal, aby se raději Necid ve Zlíně vykartoval v souvislosti s blížícím se derby. Body budeme potřebovat i se Spartou ale úplně stejně tak i s Olomoucí, proto bychom neměli zbytečně hazardovat.
      Jinak mě mrzí včerejší návštěva. Nechce se mi věřit, že v celé Praze a okolí je jen 7000 opravdových slavistů. Já to měl 300km, na zpáteční cestě musel přespávat v Brně. Bylo hnusně, bylo to v bedně, stálo mě to zhruba 1000 korun ale byl jsem tam. Mrzí mě, že to počáteční nadšení opadá.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        slaviator     před 16 lety 16.09.2008 19:14 |  
        0 0

        Třebas Brno je s hráčem už předběžně domluveno? A kluby dolaďují přestup? I to je možné... Jinak souhlasím, Necid je v současnosti pro nás tak klíčovej hráč, že nějaký hazardování se žlutou bych nedělal. Pokud se nepletu, tak na jaře před zápasem ve Zlíně byl v podobné situaci Toleski (měl 7 ŽK a hrozila mu tak při další stopka na dva zápasy), ale tu osmou nedostal. Snad ji nedostane i Necka... Ale i když ji nyní nedostane, tak pro Olomouc bych jej raději šetřil. Přece jen jistota je jistota a co jinejm projde, může "vhodný" rozhodčí mu dát žlutou za něco, za co jinýmu neodpíská ani faul

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          Pedro08     před 16 lety 17.09.2008 07:25 |  
          0 0

          Rabušic už podepsal před půl rokem.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 18:55 |  
      0 0

      Zdravím pane (zz) a přeji pěkný večer.
      Váš rozbor je samozřejmě daleko odbornější a rozsáhlejší. V mnoha momentech se asi i shodneme (viz můj report). Ale asi se vůbec neshodneme na Ivanovi. A Latku , jako vůbec nerozehraného bych asi proti rumunům také nepostavil, to nedává logiku, když píšete, že jsou rychlostně a kombinačně daleko lepší než Jablonec. Latka je nerozehraný. Dal bych šanci ještě jednou Toleskimu (nevím jak je na tom Šenkeřík s krční páteří). Místo Ivany bych asi zkusil znovu Černého, včera bojoval a do kombinace se zapojil vcelku dobře. A už jsem psal, že mě včera dobře překvapil Jarolím (asi jeho zatím nejslušnější vystoupení). Ale je to jen můj názor. Sokrates55

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        zz     před 16 lety 16.09.2008 19:42 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate,
        on Latka zas tak velkou pauzu neměl, naplno trénuje delší dobu, odehrál zápas v Rakovníku. Pohárová matematika mluví jasnou řečí, nedostat gól a dát aspoň jeden. Rumuni mají dobré standardky, které nám dělají problémy a Latka je hodně platný i při útočných standardkách, dokáže podpořit ofenzivu jako při zápase v Liberci, technicky je na tom dobře. Černý i Jarolím nebudou proti Rumunům moc platní v defenzivě, hodnotit podle zápasu s Jabloncem, kde měli dostatek času a prostoru, jejich nasazení do zápasu s rumunským soupeřem, je zavádějící. Latka absolvoval přípravu a na začátku soutěže patřil k oporám týmu, nebál bych se jeho herního výpadku. Jarolím i Černý měli velká okna v defenzivě proti Jablonci a proti rychlým a technickým Rumunům bych považoval jejich nasazení jako velký risk. Ivana sice toho moc neodehrál, ale za B tým naznačil zlepšení, byla to otázka psychiky, jeho rychlost by se mohla hodit na eliminování rumunských hráčů, kteří mají rychlý přechod do útoku. Navíc Švento a Ivana díky své rychlosti by doplňovali Necida v útoku. Janda a Šenekřík patrně nebudou, Toleski byl brzdou většiny akcí, hrál hodně špatně, nepracuje pro tým jako Necid, není využitelný na kraji zálohy jako Ivana. My musíme postavit sestavu, která uhraje dobrý výsledek do odvety a pokud možno neinkasuje. Sestava proti Jablonci by neměla proti Rumunům moc šancí na dobrý výsledek, těch oken v defenzivě bylo hodně. Kvalitní rumunský soupeř je narozdíl od Jablonce využije. Nula s Jabloncem je zavádějící, je třeba se podívat na počet šancí a střel soupeře. Vaniak nás hodně podržel. Proto bych nedoporučoval variantu s Černým a Jarolímem jako pomalými hráči, kteří mají velké problémy v defenzivě. Sestava musí odpovídat kvalitě soupeře, jeho přednostem, které je třeba eliminovat. Vycházet ze zápasu s Jabloncem, by byla cesta k neúspěchu. Každý soupeř je jiný, na to je třeba pamatovat. Gebre odchází na hostování s opcí do Liberce, je to dobré řešení.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          zz     před 16 lety 16.09.2008 19:51 |  
          0 0

          Vzpomeňme si, jak Ivana obstál loni v LM proti Ajaxu, Seville tam i doma, prostě má lepší předpoklady pro mezinárodní fotbal než Černý a Jarolím. Rychlost bude ve čtvrtek hodně důležitá, což je velký handicap Černého i Jarolíma. A stejně tak hra v defenzivě. Vaslui je jiná váha než Jablonec, který si vytvořil hodně šancí, jen je nevyužil. Je to pohárový zápas, špatný výsledek do odvety znamená téměř vyřazení. Není to liga, kde máme další možnosti k nápravě.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          slaviator     před 16 lety 16.09.2008 20:17 |  
          0 0

          S tím by se dalo souhlasit. Vyztužit střed zálohy, mít ji pětičlenou, ale na krajích Krajčík-Ivana a na levé straně Šiklič-Švento... Brankář, stopeři a útočník jsou samozřejmě jistí, trojice ve středu zálohy by akorát byla s malým otazníkem. To, že by tam asi hrál Tavares, je zřejmé, s přehledem odebíral míče i Italům. Ale kdo ti další dva? Tijanymu sedí více hra s klasickou čtyřčlenou zálohou, má mezírky v defenzivě. Ale přesto asi kvůli standartkám hrát bude. Takže na zbývající post zbývá Latka, Jarolím, Černý. Z těchle tří bych asi volil podobně jako ty kvůli standartkám Latku, který má i tu výhodu, že je přímočarej... A dobrej hlavičkář. Pamatuju za Csaplára, když vstřelil během půlsezony pět branek, většinu po rozích.

          Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Ivana, Latka, Belaid, Tavares, Švento - Necid... Tak by to papírově fungovat mohlo, otázkou je, jak by to bylo ve skutečnosti.

          Předpokládám, že z téhle "navržené" sestavy KJ nenasadí od začátku Milana Ivanu - otázkou je, zda bude hrát i Toleski či Šenkeřík s Neckou na hrotu, či na kraji zálohy Janda či M.Jarolím. A že by hrál nakonec přece jen Černý místo Latky? Mno... Uvidíme.. :)

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            zz     před 16 lety 16.09.2008 20:30 |  
            0 0

            Balaid je rychlejší, lépe zahrává přímé kopy, Latka by měl jinou úlohu než Černý a Jarolím proti Jablonci, takže by se Belaidovi nepřekážel. Janda hrát nebude, stejně tak Šenkeřík, Ivana díky rychlosti bude hodně platný a Toleski je z formy, nepracuje pro tým jako Necid, není využitelný na kraji jako Ivana. Sestava proti Jablonci byla v defenzivě děravá jako ementál. Pokud dostaneme gól, bude to špatné do odvety. Proto je třeba přizpůsobit sestavu kvalitě soupeře a pohárové matematice.

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              slaviator     před 16 lety 16.09.2008 20:41 |  
              0 0

              Nesmíme dosrar gol, ale taky musíme nějakej vstřelit... Pokud možno dva :) Snad Necka zopakuje svůj koncert.. :)))

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              slaviator     před 16 lety 16.09.2008 20:42 |  
              0 0

              Nesmíme dosrar gol, ale taky musíme nějakej vstřelit... Pokud možno dva :) Snad Necka zopakuje svůj koncert.. :)))

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                zz     před 16 lety 16.09.2008 20:44 |  
                0 0

                Beru i výsledek jedna nula. Dobrá výchozí pozice do odvety.

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                  slaviator     před 16 lety 16.09.2008 20:50 |  
                  0 0

                  Tak pokud by nás třebas Rumuni výrazně přehrávali, tak bych bral i 0:0. Hlavně neinkasovat.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      slaviator     před 16 lety 16.09.2008 19:10 |  
      0 0

      Volešáka by Teplice chtěly pokud možno zadarmo... Vedení se neshoduje vůbec na částce, jinak by ho pustili, hráč by to uvítal.. Což se nedá divit, když tady mu pšenka jak se říká vůbec nekvete

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        zz     před 16 lety 16.09.2008 19:43 |  
        0 0

        Lepší nějaká částka než žádná. Nebo bych ho pustil na hostování s opcí, je zbytečné ho platit, když o něj nemá trenér zájem.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          slaviator     před 16 lety 16.09.2008 20:08 |  
          0 0

          S tím já osoběn bych souhlasil... S hostováním s opcí. Jiné hráče na toto pouštíme, ale u koho by se nám to hodilo, tak to ne. Přitom Voliš bohužel je vážně do zálohy až ten poslední, na podzim se už možná v sestavě ani neobjeví. Možná jo, ale více než jeden dva zápasy to asi těžko budou.

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 20:39 |  
            0 0

            Děkuji Vám za doplnění Vašeho stanoviska pane (zz), ale pořád mi něco říká, že teď spíše přesvědčujete sebe než mě, že tu pravdu máte. Já nejsem takový odborník, ale pokud mohu posoudit zda Ivana nebo Černý, tak mi vychází Černý. Ivanu jsem viděl v několika zápasech nejen za B tým a byl moc měkký v soubojích. Ale je to zase jen polemika a třeba nakonec máte pravdu i s tím Latkou, i když ten rychlostí neoplývá. Pokud jde o tvrdost, nebo výškové souboje tak prosím. Teď jen vědět, jestli jsou rumuni vysocí a nebo jstli to budou takové ty "motorové myši typu Keegan". Pokud jde o L.Volešáka, pořád se domnívám, že je na tom stejně jako Jarolím (prostě není horší). Je to typ takového bojovníka, nevím. Já bych mu asi šanci dal, ale........ asi ta opce ano. Děkuji Vám. Sokrates55

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              slaviator     před 16 lety 16.09.2008 20:46 |  
              0 0

              Hlavičkovat nemusí umět jen vysocí hráči... To je přežitej mýtus už... Když je jeden hráč vysokej 190 cm a druhej 177, tak klidně ten menší ho může v 9 z 10 případů přehlavičkovat. Důležitej je timing při výskoku, odhad na míč apod, výška výskoku... Všimni si, že třebas dvoumetrovej Došek nevyskočí, jen se tak "povytáhne" na špičky (styl "trhání jablek") a třebas když na něj v derby hrál Hubáček, tak většinu hlavičkovejch soubojů vyhrál. Ač je o hlavu vyšší (Došek)...

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 21:02 |  
                0 0

                Díky za názor, ale takhle já jsem nepolemizoval. Také vím, že menší může přeskočit vyššího. Jde o tu roli Latky v tom zápase. Jak psal pan(zz). Když není rychlý a ani technický, tak jsem mluvil o jeho přednosti v tvrdosti a výškových soubojích, tak byla vedena otázka. Došek, myslíte toho sparťanského hráče, co všechny okolo sebe zabije loktem včetně brankáře a pak dá gola? Sokrates55

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                  slaviator     před 16 lety 16.09.2008 21:49 |  
                  0 0

                  Toho "zabijáka"? Ano...

            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

              zz     před 16 lety 16.09.2008 20:58 |  
              0 0

              Jenom dovětek, viděl jste loni Ivanu proti Seville, hrál osamocený na hrotu a zvládl to bravurně, na kraji zálohy hrál proti Ajaxu po odstoupení Šmicera. Prostě má větší předpoklady pro mezinárodní fotbal, což dokázal v uvedených zápasech. Jeho motivace v lize, v přátelácích je jiná než v pohárech. Za B tým odehrál jeden zápas v Náchodě, kde dal dva góly a byl nejlepším hráčem. U něj to není o kvalitě, ale o psychice, motivaci. Ivana je výborný hráč podobně jako Blažek. Latka není rychlík, ale není pomalejší než Černý a Jarolím. Jde o jeho prospěšnost v zápase proti rumunskému soupeři, který je jiné kvality než slabý Jablonec. A v defenzivě Černý i Jarolím hořeli. Proti jinému soupeři tam dejme Černého, ale musíme respektovat kvalitu rumunského soupeře. Vaslui má dobré hlavičkáře podobně jako loni nám dala Bukurešt góla z rohu. Přínos Latky bude v defenzivě, při obranných i útočných standardkách, technicky na tom není taky nejhůře, může doplňovat Necida podobně jako v závěru zápasu v Liberci. Je silný i v osobních soubojích oproti Černému a Jarolímovi. Mám po zápase s Jabloncem velké pochybnosti o přínosu Černého a Jarolíma proti rumunskému soupeři. To bude jiná kvalita, na kterou musíme reagovat. Černého i Jarolíma můžeme využít v jiných zápasech, třeba proti Zlínu. Nejde mi o to Vás přesvědčit, děkuji za Váš alternativní názor, šlo mi jen o dovysvětlení mého názoru. Poslední slovo bude mít Karel Jarolím. A snad se Láďa Volešák dočká přestupu nebo hostování, je to pro něj těžké období, za které nemůže. Chápu ho.

              • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                zz     před 16 lety 16.09.2008 21:11 |  
                0 0

                A ještě bych doplnil, že Latka, přestože je mladší než Černý a Jarolím, odehrál mnohem více těžkých zápasů v Anglii, v reprezentaci i v pohárech.

                • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 16.09.2008 21:25 |  
                  0 0

                  Moc děkuji za další doplnění. Také to necítím jako přesvědčování mojí osoby jako víceméně laika, spíše jste se do sebe pustil Vy sám pane (zz) a to myslím v dobrém. Já prostě jen toho Ivanu viděl teď v několika zápasech a protože nehrál v týmu, co teď dělal dobré výsledky, tak to nevidím tak jednoznačně. O Latkovi je to jinak. Sámdobře víte, že Martin by potřeboval pár zápasů a herní praxi v "A" týmu. Přitom je jasné, že s Brabcem hrát vzadu nemůže. No a v záloze, to nejsem tak přesvědčen. Jako podhrot? Ale to máme na hrotu Necida přeci. Je to polemika, to je dobře, že se tyto alternativy mohou skládat. Ono nám najednou vychází, že máme kvalitních hráčů na českou ligu poměrně dost. Jsem na tom sám zvědav. A když budete mít pravdu apostaví to tak a vyjde to, pak to jen potvrdí, že tomu opravdu rozumíte. Mě berte pouze jako fandu, co do toho pořád "nějak kecá". Člověk se pořád musí učit. Sokrates55

                  • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                    zz     před 16 lety 16.09.2008 21:38 |  
                    0 0

                    Děkuji za odpověď. Jen se zbytečně nepodceňujte, máte velmi dobré postřehy a jsem rád, že si můžeme vyměňovat názory. Teď koukám, jak rumunská Kluž plichtí v Římě, rumunský klubový fotbal má kvalitu. A Vaslui nebude výjimkou. Snad to zvládneme a postoupíme. Je věcí Karla Jarolíma, jak to poskládá, hlavně ať postoupíme. Asi tušíte, jak by se do nás pustila média po vyřazení. Pro klid v týmu a pro sportovní a ekonomický přínos je postup nutností. Mám z toho zápasu takové chvění, je to nevyzpytatelný soupeř, navíc odveta bude v náročném prostředí. Hlavně nedostat gól ve čtvrtek, protože tři góly jim nedáme.

                    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                      slaviator     před 16 lety 17.09.2008 06:46 |  
                      0 0

                      Tak Kluž dokonce nakonec na hřišti AS Roma vyhrála, to jsou mi věci... A pak někdo řekne, že rumunskej fotbal je srovnatelnej s naším nebo dokonce že náš je lepší... Možná reprezentace, ale liga těžko. Neumím si představit, že bychom dneska porazili AS na jeho hřišti... I když, pravda, se štěstím je možné cokoliv - viz kdyby to Kratochvíl trefil líp, tak jsme na Palermu nepohráli a postoupili jsme přes něj dále...

                      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 10:24 |  
                        0 0

                        Přesně tak, řeči typu "jsou to jen rumuni" jsou úplně mimo mísu, podívejme se na naši ligu a na schopnost našich klubů prosadit se v evropě, kdo by dokázal vyhrát v Římě... naše liga je slabý evropský průměr, takže je třeba jít do zápasu s respektem k soupeři. Samozřejmě souhlasím se zz ohledně Černého a Jarolíma, obávám se toho, že jejich společný návrat do základní sestavy nás může opět srazit, rumuni budou hrát v jiném tempu a na všechno budou mít hráči méně času než v zápase s jabloncem.. i pro mě je Dušan hráč pro moderní fortbal, zatímco Jarda Černý by byl větší hvězdou, kdyby se narodil o 20 let dříve. Nevyužívat Šventa a jeho potenciálu je pro mě sotva pochopitelné, i statistiky svědčí tomu, že není pravda, že Černý uhraje totéž co Švento. Co se Ivany týče, určitě má také potenciál výš než třeba Černý. Jeho výkony ale jsou dosud hluboko pod jeho možnostmi, rychlost mu zatím bývá k ničemu, když chybí nasazení, bojovnost v soubojích, s obranou hrou jsou na tom podobně bídně, takže nejsem si jist, zda by měl být v základu třeba na úkor Černého, zatímco Jarda hraje dejme tomu to, na co má, Ivana je už delší dobu hluboko pod svými možnostmi, nevím na kolik je to o sebevědomí nebo o něčem jiném.. Latka na podhrotu, zajímavá varianta, podle mě to je řešení, které by stálo za to vyzkoušet, na stoperu je lepší nechat Suchého, defenzivního záložníka Martin hrát podle mě nemůže, ale v útoku se několikrát ukázal slibně, nebál bych se toho. Přesto bych možná dal šanci Gocemu, je to dobrý hráč, dokázal to na jaře, dokáže být hodně platný, podle mě je to o psychice, když si věří, jeho výkon jde hodně nahoru.

                        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                          quelhar (admin)     před 16 lety 17.09.2008 11:15 |  
                          0 0

                          Trosku me fascinuje, kolik lidi na jednu stranu kritizuje experimenty Jarolima a toceni se sestavou a na druhou stranu by na nejdulezitejsi zapas mesice postavilo Ivanu na kraj zalohy a Latku na podhrot. To vam neprijde jako experiment a veletoc se sestavou? Opravdu myslite, ze po tydnech prace na treninku s jednou sestavou by se za dva dny dokazala tahle sestava sehrat tak, aby pracovala dozadu i dopredu lepe nez ta soucasna?
                          Posledni dobou se sestava docela ustalila, obranna ctyrka je jasna, v zaloze maji misto Belaid, Cerny a Tavares, v utoku Necid a meni se prakticky jen dve pozice - utocnik a zaloznik (Janda, Svento, Jarolim, Toleski a kdyz byl zdravy, tak Senkerik). Ze to funguje, to ukazaly zapasy proti Bohemians, Ostrave a Jablonci a koneckoncu i domaci zapas s Fiorentinou, ktery skoncil celkem zaslouzenou remizou. Tym se dostal do pohody a je schopny v teto sestave strilet branky. Ano, v kazdem zapase se najdou slabiny, dostali jsme dva goly v Ostrave po dorazkach, pustili jsme Jablonec k nekolika strelam, z nichz asi tri byly nebezpecne. Nicmene to nemeni nic na tom, ze nechapu potrebu vymyslet nove nevyzkousene varianty s Latkou na podhrotu.
                          Zapas s Vaslui by mohl byt podobny tomu v Ostrave, proto bych dal duveru stejne sestave a pokud nebude moci hrat Janda, tak misto nej Jarolima, Volesaka a do druhe pule treba Smicera.
                          Tentokrat si myslim ja - hlavne zadne experimenty ala Latka na podhrotu a Ivana na kraji zalohy. Hraci na to nejsou zvykli a byl by to vetsi risk, nez postavit Cerneho, Jarolima a Belaida do zalohy.

                          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 12:14 |  
                            0 0

                            Tak například v přípravě "vyzkoušená" se Šventem v útoku a Jarolímem, Černým a Gerbem v záloze se ukázala jako horší varianta než "experiment" s Necidem a Belaidem. Že KJ něco nacvičoval se svými oblíbenci zas nemusí být vždy záruka kvality. Ale jinak souhlasím v tom, že bych nesahal tolik do toho, co funguje, nahradit 2 - 3 hráče takovými, kteří mají lepší předpoklady pro mezinárodní fotbal, není až takový experiment.. Ale jak jsem psal, spíš bych tam nechal Toleskiho, možná i Černého na úkor Ivany..

                          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                            zz     před 16 lety 17.09.2008 13:48 |  
                            0 0

                            Zdravím Quelhare,
                            nejedná se o experiment typu Suchý na beku, Gebre na kraji zálohy... Ivana hrál na kraji zálohy ve Slovácku a hlavně v zápase s Ajaxem, kdy nahradil Šmicera. Hrál na tomto postu dobře, v mezinárodním srovnání loni obstál i v LM, má pro mezinárodní fotbal lepší předpoklady než pomalé typy Černý a Jarolím. Vycházím z předpokladu, že Janda a Šenkeřík jsou out a nebudou hrát. Pokud by mohli nastoupit, je možné jejich nasazení. Ivana díky své rychlosti s míčem by mohl vybojovat řadu zajímavých standardek, jeho rychlost by mohla platit-viz zápas se Sevillou. Latka už na tomto postu taky hrával, opět žádný experiment. I Karel Jarolím ho v závěru zápasu v Liberci poslal na podhrot a dobře fungovala spolupráce s Necidem. Proč Latka? Soupeř má dobré standardky, Latka by byl platný při nich, navíc je hodně platný i při útočných standardkách. Je možné, že Vaslui zvolí hru s vysunutým pressingem, jednou z cest, jak se této pressingové pasti vyhnout, jsou i nakopávané míče na Latku a Necida, kteří by je sklepávali na hráče ze zálohy, kteří by je rychle doplňovali. Dvě změny nejsou žádné experimenty, navíc hráči na těchto postech hráli. Já musím přizpůsobit sestavu kvalitě soupeře a pohárové matematice. Pokud čtvrteční zápas nezvládneme, tak je odveta formalitou. Kluž včera porazila i přestřílela Řím, Steaua vyřadila silnou Galatasaray, rumunský klubový fotbal má vysokou kvalitu, včetně Vasluie. Vycházet ze zápasů v Ostravě a doma s Jabloncem je velká chyba. Kvalita soupeře bude mnohem vyšší, je to jiná váha. V Ostravě naši hráči měli hodně prostoru a času, to samé doma s Jabloncem, takto naivně v defenzivě Vaslui hrát nebude. V obou zápasech jsme udělali hodně chyb v defenzivě, třeba proti Jablonci měl soupeř tři velké šance-u dvou z nich byl Černý, měl velký počet střel, hráči soupeře měli dost prostoru, to by hráči Vasluie potrestali. Prostě vycházet z výsledků české ligy je zavádějící. Musím vzít v úvahu přínos jednotlivých hráčů pro tým v daném zápase a Latka s Ivanou mi vycházejí lépe než Černý s Jarolímem, které můžeme využít v jiných zápasech, třeba už ve Zlíně.

                            • Re: Slavia - Jablonec 2:0

                              martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 14:23 |  
                              0 0

                              Mimochodem, já myslím že skutečně zajímavý rébus je trojice Suchý - Brabec - Latka. Jak využít tyto tři kvalitní hráče. Latka chytil celkem dobrou formu před zraněním, ale ve dvojici s Brabcem to zas tak dobře nefungovalo nikdy, navíc Marka Suchýho je zas škoda na jiných postech natož na lávce. Podle výkonnosti stoperů bych asi volil dvojici Latka - Suchý, Brabec je zas důležitej na hřišti i jinak. Bylo by určitě zajímavý vidět Latyho na nějakém postu v záloze nebo v útoku, formu měl a i když není moc rychlý, má smysl pro kombinaci a dílu v soubojích

  12. Navstevy na stadionu

    Nax     před 16 lety 17.09.2008 09:19 |  
    0 0

    K nizke navsteve, ja myslim, ze je to samozrejmy vyvoj, prvotni zajem o novy stadion opada, videli, pochvalili ale neni tu nic co by je privedlo vicekrat zpatky. Fanousci si uvedomi, ze je to stejna spatna hra (mineno vsechno co se fotbaloveho zapasu tyka), jen ted v hezcich kulisach, novy stadion je takova Potemkinova vesnice s peknou fasadou, za kterou je schovany vsechen slendrijan, ktery se k fotbalu vaze. Skalni fanousci, kteri chodili na Strahov chodi i ted. Ale jak pritahnout fanousky, kteri skalni nejsou a pro ktere je dulezita cela rada dalsich veci? jedine tak, ze z navstevy fotbaloveho zapasu udelam zazitek. Chce to prijemny vstup na stadion vcetne koupe listku, ochotny personal na stadionu, ktery vam poradi jak se orientovat, jak a kudy chodit na svoji sedacku, dobre obcervstveni bez cekani atd) To vsechno predstavuje hodne zmen, na kterych je potreba pomalu pracovat. Dulezite je vedet, ze v Cechach nefotbalove zemi, to neni o lasce ke klubu, ale o kvalite sluzeb a respektu vuci zakaznikovi.

    • Re: Navstevy na stadionu

      urs (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 11:13 |  
      0 0

      tos napsal krásně :-) snad to čte i někdo z vedení... souhlasim s tvrzenim, ze Cechy jsou nefotbalova zeme, akorat tak vysedavat v hospode a delat chytraky a na stadion zkratka neprijdou.. :-(
      od ted bych prosil nejen usmevavou slecnu s kelimkem plnym penez na choreo, ale i usmevavou babu v security veste.., usmevavou obsluhu u obcerstveni a co vic..., nejvic by se mel rozzarit usmev spokojenemu zakazniku ;-) bajbaj

  13. Re: Slavia - Jablonec 2:0

    mirecek1111     před 16 lety 17.09.2008 12:48 |  
    0 0

    S odchodem Gebreselassieho do Liberce nesouhlasím. Já chápu, že v posledních měsících nepodával optimální výkony a že konkurence je u nás vysoká, ale nadruhou stranu nerozumím, proč ho pan trenér nevyzkoušel opět na postu defenzivního záložníka. Mylím, že hodně z vás a bohužel i pan trenér jste zapoměli jak výborně hrál ke konci podzimní části minulého ročníku Theo právě na postu defezivního záložníka. Byla to doba, kdy byli jak Michal Švec tak Mickael zraněni. Zejména v těžkém zápase s Teplicemi hrál Theo opravdu skvěle a vedle Volešáka byli hlavními strůjci tehdejšího vítezství. Chápu že po návratu Tavarese a Švece na trávník ze sestavy přirozeně vypadl, ale nerozumím, proč ho najedou začal pan trenér zatvrzele stavět na kraj obrany nebo v létě dokonce na kraj zálohy. Bylo to opravdu až ironické jak Theo na jaře v Teplicích doslova vyhořel a proti tomu samému mančaftu na podzim hrál výborně. Akorát na úplně jiném postu. Sem opravdu zěvdavý co by se stalo, kdyby se nám teď zranil Tavares. Rajnocha nemáme, Cisse podle řady komentářů není tak dobrý jak se doufalo a Abrahám je na Kypru. Je mi to líto, zvláště když je Theo pořád ještě mladý a nepovedené jaro a úvod letošního pozimu nemusí nutně znamenat, že na Slavii nemá. Zvláště když opravdu nebyl využíván na postu, kde by mu to podle mého názoru vyhovovalo nejlépe. A co je opravdu do nebe volající, že si ho zase vytáhl Kozel. Myslím, že stejně jako u Bořka ví co dělá.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 17.09.2008 13:25 |  
      0 0

      No velky rozdil oproti Dockalovi je v tom, ze Kozel s Theem prakticky neprisel do styku, do Slavie prisel Theo az tehdy, kdy byl Kozel uz v Jablonci a nebo dokonce uz byl z Jablonce vyhozeny.
      A pokud se zrani Tavares, tak muze hrat DZ Latka.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 13:34 |  
      0 0

      Mirecku na tom urcite neco je. Ja se priznam, ze ohledne opce na Gebreho nemam zadny vyhraneny nazor. Mas pravdu, na def. zalozniku se jevil slibne, pak ale putoval sestavou a zdalo se, ze totalne ztratil sebevedomi. Pravda, ze na postu def. zaloznika nemame nahradu za Tavarese, snad Volesak, ktery mozna taky odejde, muze se tam vratit suchy, ale jeho misto je jinde. Tezko rict, jestli se dostane zas do formy a co predvede. Jeho vykonnost nejak nedokazu posoudit. Kazdopadne jeho angazma ve slavii nejak celkove zrejme nebylo promysleno ze strany nasich lidi, kteri ho nejdriv chteli, pak nechteli, pak chteli a nakonec ho poslali pryc. Jinak institut hostovani s opci je podle me vyhodny jen pro klub, ktery hrace ziskava na zkousku. Nevim, esli Kozel v jeho pripade vi co dela, kazdopadne nic moc neriskuje. Ze strany klubu, ktery hrace posila na host. s o. je tento model vyhodnej jen tehdy, kdyz hrace nepotrebuje a nedari se mu ho ani prodat, tak ho posle jinam alespon na zkousku.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 13:36 |  
        0 0

        Kdyz o tom tak premyslim, co treba Vacha? Kdyz bude zdrav, mohl by zastat posty, na kterych hral Gerbe, lepe.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:0

          zz     před 16 lety 17.09.2008 13:54 |  
          0 0

          Martyni, učíš se rychle. Vácha na tomto postu hrál v Jablonci, a to výborně. Oproti Gebremu umí dát dlouhý pas, kolmici, čistě odebírá míče, je platný v defenzivě i ofenzivě, je dobrý do kombinace. Gebre by zabíral místo v juniorce, i pro něj je to dobré řešení. Na Slávii by fotbalově neměl, on bude mít problémy i v Liberci, nejsem si úplně jistý, že na něj opci uplatní. V tom může být Mireček klidný. Zápas s Teplicemi byl především o zoufalém výkonu Teplic, Gebre nemá rychlost ani není technicky a fotbalově na výši. Jeho odchod na hostování s opcí je správné rozhodnutí. Slávia potřebuje kvalitu, ne průměr.

          • Re: Slavia - Jablonec 2:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.09.2008 14:18 |  
            0 0

            Je zajímavý, že tehdy minulej rok proti teplicim popř. i v dalších zápasech na podzim jsem měl pocit, že Gebre má v sobě něco jako tavares, rychlý start na míč, výbušnost.. od tý doby ale nic takovýho nepředvedl, nebo spíš naprostý opak:-)). Tak nevim, esli to byl jen klam tehdy nebo jestli má Gere problém v hlavě, každopádně bylo vidět jak si nevěří i na začátku sezony, kdy měl plnou důvěru trenera, ve Florencii byl snad nejustrašnější ze všech.. Vácha by mohl být (tedy doufám že je) jiný typ, slibuju si od něj jiný sebevědomí a fotbalovou kvalitu, v Jablonci vypadal hodně dobře.