Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V pondělí doma s Jabloncem

Soupeřem Slavie v rámci šestého kola Gambrinus ligy bude FK Baumit Jablonec. Slavia přivítá Severočechy v Edenu v pondělí v 17:15. Utkání můžete sledovat na druhém kanále České televize.

"Vítězství v Ostravě musíme potvrdit domácí výhrou. Hráči, kteří se vrátili z reprezentačních srazů, jsou v pořádku. Pokud ovšem nepočítáme psychickou újmu. Nejistý je start Zdeňka Šenkeříka, který má problémy s krční páteří," řekl k utkání Karel Jarolím.

Slavia Praha zaujímá po pěti kolech druhou příčku průběžné tabulky, o skóre za sebou má další tři týmy. O bod méně zatím získal Jablonec, patří mu pátá pozice. Jablonec je jedním z několik překvapení ligy, tak vydařený vstup do soutěže Jablonec dlouho nezažil.

Poslední vzájemný duel pondělních soupěřů skončil remízou. Hrálo se v Edenu, stejně jako v pondělí. Jedná se o utkání posledního kola loňského ročníku, po kterém Slavia, i díky zaváhání konkurence, slavila ligový titul. Nádhernou brankou se blýskl Tijani Belaid.

K utkání určitě nenastoupí Dřížďal a Šenkeřík, naopak připraven by měl být Šmicer.

Předpokládaná sestava Slavie podle autora článku:
Vaniak - Krajčík, Brabec, Suchý, Šiklič - Černý, Belaid, Tavares, Švento - Necid, Toleski.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pondělí doma s Jabloncem

    slaviator     před 16 lety 14.09.2008 14:52 |  
    0 0

    Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Belaid, Šmicer, Tavares, Švento - Necid, Toleski. O poločase za stavu 2:0 pro nás místo Šmicera Ivana nebo Volešák a přeskupit řady :-)

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      mart     před 16 lety 14.09.2008 17:42 |  
      0 0

      :), takhle by to slo:). Uz se tesim, tk to snad bude dobry. Zatim trnuju piti plzenskyho piva, a hlasivky (rikam tomu aklimatizace:)
      Completely of topic........ tbulka Premier League sice neni bezchybna (Chelsea), ale Man U trinactej a Tottenham posledni. To je kraaaaasa, ... to je kraaaaasa, doprcic uz jednou :).mart

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        slaviator     před 16 lety 14.09.2008 18:42 |  
        0 0

        Chelsea, pravda, ztratila už body. Škoda... A abych nezapomněl.. :-))) FORZA JUVE :)))))

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          Fanda     před 16 lety 14.09.2008 22:31 |  
          0 0

          teda nevim, proc fandis takovymu prokorupcnimu klubu, kterymu v Turine nefandi snad nikdo.

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            Jachym     před 16 lety 15.09.2008 09:43 |  
            0 0

            Ale jinak mu fandí celá Itálie, včetně mého benátského švagra:-) Pro mě ale jedině: "C'monn, Celtic bhoys!" :-)

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            slaviator     před 16 lety 15.09.2008 16:11 |  
            0 0

            ano, ano, dukla.. :))

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            slaviator     před 16 lety 15.09.2008 16:15 |  
            0 0

            kurna, to mělo být vedle do článku o béčku pod reakci jiřího.. :))

            v Turínu nikdo nefandí Juventusu? Nevím nevím... Ale mám pocit, že Juventus je pořád cca druhej co do počtu fans v Itálii... A já ti nevím, ale mě AC prostě není sympatickej a nemohl bych mu fandit... S korupcí si snad nemyslíš, že tam byl namočenej jen Juve. Byl tam namočenej i AC a jak byl potrestanej? Jen odečtem bodů... Prostě mělo se přistoupit ke všem tvrdě a to i k ACM, Fiorentině a dalším, ne jen ke Staré dámě... To máš jako u nás byl tvrdě potrestanej Žižkov a Slovácko (na naše poměry, na italské směšnými šesti body) ale podpláceli všichni... A myslím, že nikdo z tehdejšího vedení by s čistým svědomím nestrčil ruku do ohně ani za Slavii. Upláceli všichni, jen ti blbí se nechali nachytat. A to samé v Itálii

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      mart     před 16 lety 14.09.2008 17:56 |  
      0 0

      .... jeste jsem zapomnel, ze uz se s kamaradem pripravujeme k podpore (pouze telvizni) meho oblibeneho Brna (pouze dnes, ....a vubec nevim proc :), ... takze jeste dve plznicky pane vrchni ..... mart

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        slaviator     před 16 lety 14.09.2008 18:44 |  
        0 0

        To taky nevím... Třebas proto, že je máme zafixováno v památném zápase, kdy to komentoval Tittlebach a snad celej poločas označoval hráče Brna jako hráče Sparty a straaaaašně se radoval, že Sparta dala gola, přitom to byl Brňák /Brno tehdy Za Lužánkama hrálo v tmavejch dresech a Tittlebach to poplet/? :))))

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          PetCC     před 16 lety 14.09.2008 19:47 |  
          0 0

          Řekl bych, že to byl Poulíček. Ale zase tak tragicky bych to nebral, já včera beze zvuku sledoval live přenos Liberec-Zlín a až tak po pěti minutách mi došlo, že ti ve žlutých dresech, co mají převahu a pořád útočí, nejsou hráči Liberce :-)

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            slaviator     před 16 lety 14.09.2008 20:25 |  
            0 0

            Nebo Poulíček? Nevím... Ale pobavilo mě, když s Poulíčkem jsem jednou čet rozhovor a on tam říkal, že dříve hrál basketbal za Spartu, do juniorů. Že byl v týmu ten lepší. A o kus dál říkal, že mu víc šel volejbal, že v basketu byl průměr... Z toho vyplývá že.... :-))) A dneska prý hrává za Vyšehrad či Žižkov či co v zimě halový turnaje a kdeco... Nevím, asi u toho měl zůstat. Když mi kolega říkal, jak se dokáže občas na tiskovách ič na letišti s vážnou tváří zeptat na naprosté axiomy fotbalu či hokeje... Tak tomu člověk ani nechce věřit, že někdo něco takovýho může říct.. :))

            • Re: V pondělí doma s Jabloncem

              Troubi     před 16 lety 14.09.2008 21:02 |  
              0 0

              je pravda,ze Poulicek je mamlas, ale kam se hrabe na tebe ty moulo. Padej na diskuzi na tema "velikost prirozeni" na libimseti!

              • Re: V pondělí doma s Jabloncem

                Socrates (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 00:04 |  
                0 0

                :-)))))))))))))))

  2. Re: V pondělí doma s Jabloncem

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 14.09.2008 18:20 |  
    0 0

    Tak..Brno dnes do toho!!!! A v pondělí (což je už zíííítra!!!) věřím, že Jablonec smeteme. Přeci jen..doma jsme ještě neprohráli... Se sestavou celkem souhlasím, tak nějak to asi "kejdžej" poskládá..., jen možná pak ješě pošla na zteč Šenkeříka. Nevím, zda zápas stihnu...při nejhorším se usadím u televize.
    Hezký nedělní večer slavistickému národu! :)

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 14.09.2008 18:40 |  
      0 0

      Zdravím Vás všechny borce červenobílého vyznání,
      po již trochu studenějším odpoledni se začínám také nenápadně motat okolo programu čt4sport a jsem zvědav na ten zápas v Brně. Jen mám trochu obavy, aby to nebylo přemotivované a nebyl z toho takový nějaký "zvláštní zápas se zvláštním koncem". Ale plzeňské mám také jedno připravené. A zítra s tím Jabloncem? Doufám v dobrou návštěvu a náš "krásný strašák" to určitě na stadionu taky rozjede. Tak zdravím a pane Marte, zatím je to všechno tak, jak je domluveno. Přeji pěkný večer Sokrates55

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        Jachym     před 16 lety 15.09.2008 09:49 |  
        0 0

        Chlapi, co pořád máte s tím plzeňským? Vždyť se ten euroležák už skoro nedá pít, co pivovar patří pod jihoafrický nadnárodní řetězec. Říkají to tady ti, kteří ho pijí, já totiž nedám dopustit na náš Budvárek z Budějc...:-)

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      PetCC     před 16 lety 14.09.2008 19:49 |  
      0 0

      Upřesnil bych, že jsme v téhle sezóně nedostali doma ani jeden gól.

  3. Re: V pondělí doma s Jabloncem

    tolsimir     před 16 lety 14.09.2008 21:51 |  
    0 0

    Tak nevim, nemelo to Brno postupem casu hodne tvrde konkurovat Slavii a Sparte? Dnes v nejsilnejsi sestave na Spartu jasne nestacilo a vzhledem k tomu, ze maji jen cca 15 pouzitelnych hracu to s jejich ambicemi vidim blede

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      slimak     před 16 lety 14.09.2008 21:58 |  
      0 0

      brno me take velmi zklamalo, cekal jsem od nej mnohem vice..jeho hra byla ustrasena, bojacna, nedurazna..sparte stacilo malo..no, skoda

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        zz     před 16 lety 14.09.2008 22:16 |  
        0 0

        Vzpomeň si na náš zápas proti Příbrami, taky jsme se nedokázali vyrovnat s těsnou obranou soupeře, který bránil v devíti lidech, vysunul pressing, těsně přistupoval k našim hráčům. Zítra to samé čekám od Jablonce. Je to velký rozdíl proti hře Ostravy, kdy naši hráči měli hodně prostoru, stačí se podívat na gólové situace, kolik prostoru měli Necid, Belaid, ale i nahrávající hráči jako Švento, Krajčík. Proti takto bránícímu soupeři se těžko prosazuje.

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      zz     před 16 lety 14.09.2008 22:10 |  
      0 0

      Sezóna se hodnotí až po 30 kole, ale od Tebe jsem to čekal. Někteří tu po dvou kolech vyhazovali trenéra Jarolíma. Jinak Lavička zvolil defenzivní taktiku, Sparta bránila v devíti lidech, zahustila střed, těsně přistupovala k hráčům soupeře, dobře zdvojovala a Brno nemohlo hrát svůj kombinační fotbal, navíc mu chyběla přesnost ve finální fázi. Sparta druhou půli nepředvedla nic, jen byla zalezlá, zdržovala a podařilo se jí dát do otevřené obrany Brna druhý gól. Sparta nehrála otevřený fotbal jako Ostrava proti nám. Podobně bude hrát zítra i Jablonec, bude to hodně těžký zápas. A obávám se, že podobně bude hrát Sparta i v derby, zalezlá v devíti lidech vzadu a čekat na chyby soupeře. Jinak Brnu chyběl Dvornik, Lejsal a Kuncl jsou po zranění na lávce a potřebují ještě čas, na základ to ještě není. Uvidíme, jak s touto taktikou uspěje Sparta proti Záhřebu. Že by takto v tolika lidech bránil nějaký tým v bundeslize i ze spodních pater, to si nepamatuji, a to ani když přijede Cottbus na Bayern, Schalke nebo Brémy. Brno si to prohrálo špatnou finální fází, kdy nedokázalo využít několik rychlých přečíslení, hodně kazilo v rozehrávce. Prostě je Sparta zaskočila zvolenou taktikou.

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        tolsimir     před 16 lety 14.09.2008 22:14 |  
        0 0

        Sezona se sice hodnoti az po 30. kole, ale rikali to i komentatori. Brno ma proste uzky kadr. Az je postihnou zraneni klicovych hracu, tak to pro ne bude hodne spatne. Maji tam sice mlade hrace, ale ti nemaji takovou kvalitu, aby Brno konkurovalo nejlepsim tymum

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          zz     před 16 lety 14.09.2008 22:23 |  
          0 0

          Brzy za Brno začnou hrát Kuncl, Lejsal, Okleštěk, kteří byli dlouho zranění, má přijít jeden útočník z ciziny, v zimě má přijít Rabušic, takže 18 hráčů bude stačit. Počkejme si na konec ligy. Ztráta se dá dohnat. Navíc Brno už má většinu těžkých soupeřů za sebou jako Spartu, Baník, Bolku, Liberec, čeká ji jen Slávia a Teplice.

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            Troubi     před 16 lety 14.09.2008 23:57 |  
            0 0

            a ze ctyr macu udelala 4 body a to mela tri doma. Az se Brnu zrani Besta nebo Dosek tak nemaj vepredu s cim hrat, dneska byli uplne marni. Zaloha o nicem, Kalivoda na facku

            • Re: V pondělí doma s Jabloncem

              Troubi     před 16 lety 15.09.2008 00:15 |  
              0 0

              jinak nevim proc pisu "udelala" a "mela" kdyz mluvim o Brnu:D
              sorry:)

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        quelhar (admin)     před 16 lety 15.09.2008 08:55 |  
        0 0

        Sparta takhle hraje zatim celou sezonu - hlavne dobra obrana a vyrazet k brejkum. Jestli timhle Brno zaskocila, tak to byla kardinalni chyba Ulicneho. Celkem jim to jde a prinasi to uspechy. Samozrejme vcera ten zapas ovlivnilo neuveritelne ukopnuti se Kisela, ktere prichazi pravidelne jednou za sezonu. Skoda, ze prislo zrovna v tomto zapase.
        Brno bylo ale vcera vazne marne, prihravky dopredu nepresne a Kalivoda nejhorsi na place. A to ani nemluvim o tom, ze po inkasovani druheho golu, kdy bylo deset minut do konce, uz to zabalili a prestali se snazit uplne. To by me zajimalo, jak by se nadavalo na nase hrace, kdyby v 83. minute za stavu 0:2 v derby prestali behat a snazit se aspon zkorigovat vysledek.

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        Pedro08     před 16 lety 15.09.2008 09:22 |  
        0 0

        ZZ, vzhledem k tomu, že jsi také asi fotbalově trenérsky vzdělán, tak jistě víš, že jeden z nejuznávanějších trenérů světa, Jose Mourinho, ordinuje svému týmu takřka totožnou taktiku, jakou včera předvedla Sparta, včetně rozestavení. K tomu potřebuješ dva velice kvalitní defenzivní záložníky se skvělou kondicí, kteří jsou ale schopni dobře střílet a podporovat útok (Essien, Makelele), potřebuješ k tomu rychlé beky, potřebuješ k tomu kvalitního útočníka, který sám dovede vybojovat spoustu míčů (Drogba), potřebuješ k tomu vysoké, kvalitní stopery s dobrou hlavou. Zdá se, že tento nepříliš líbivý styl stále není překonán a nezaujatým pohledem byla včera z tohoto pohledu na Spartu radost pohledět, především Řepka hrál skvěle.
        Úspěšný lze být i jinak, viz hra Slavie v posledních 3 mačích bez Rakovníku. Tam vidím kvalitu v konstuktivní hře, vidím tam kvalitní útok, důraz u všech hráčů. Je vidět, že KJ našel ideální složení týmu a jeho tvář a skončil experimenty, na které se nedalo celé jaro a první tři kola dívat. Z velké části odstavil pomalé a nedůrazné hráče a dal přednost rychlosti, přímočarosti a hře po křídlech.

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          zz     před 16 lety 15.09.2008 09:40 |  
          0 0

          Pedro, ano Mourinhův styl znám, ale mám radši herní pojetí trenéra Wengera. Hra Arsenalu je mi bližší, Řepka hrál skvěle, dokonce to zvládl i emočně, Brno se nedokázalo prosadit přes aktivní obranný blog a hlavně mu chyběla přesnost ve finální fázi, kdy spousta centrů ze stran skončila odevzdáním míče soupeři. V druhé půli někdy od 70 minuty se snažili přejít na vysoké nakopávané míče, a to byl konec nadějí na úspěch. Proti takto zformovanému aktivnímu obrannému blogu je třeba velký pohyb bez míče, systém krátkých narážeček a hlavně přesnost ve finální fázi a trpělivost. Nešly jim ani standardky, přitom rohů bylo hodně. Prostě si Brno nedokázalo poradit s propracovanou defenzivou Sparty a zaslouženě prohrálo. Uličný musí pochopit, že ani tým z čela tabulky k nim nepřijede hrát otevřený fotbal. Podobně bude hrát Sparta i v derby, na to se musíme připravit. Uvidíme, jak Sparta s tímto herním stylem uspěje v Záhřebu.

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 09:49 |  
          0 0

          Naprosto souhlasim, Sparte bude nebezpecna, skutecne asi pujde cestou pevny defenzivy, v lize ji to zatim vychazi. Budeme-li hrat ten utocny kombinacni fotbal, jako v tech poslednich zapasech, bude to zajimavej boj o titul. Dulezity bude ztracet co nejmene bodu, liga se nelame v derby ale v takovych zapasech jako je dnes ten s Jabloncem, je treba si to pohlidat a vyhrat. Brno zatim skutecne podava nevyrovnany vykony, Ostrava zda se ma trochu podobny problem jako my na jare - prilis mnoho podobnych typu, snaha predelat nektere hrace na jiny post, kdyz se na sve misto nevejdou, moc technickych zalozniku, nedostatek bojovniku. Jini zatim taky ztraceji, takze chce to dneska 3 body, snad nam prestavka neuskodila.

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            Troubi     před 16 lety 15.09.2008 10:34 |  
            0 0

            Ja se domnivam,ze jestli pujde touhle cestou,tak casem nasbira vic remiz, nez by chtela. Jak rekl Quelhar, Kiselovi to tam takhle nepadne v desaty minute az do konce ligy, tudiz remizovej zapas. Uvidime

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 15.09.2008 15:05 |  
          0 0

          No v Interu hraje systémem se 3 útočníky a rozhodně nehraje taktikou,kterou předvedla včera v Brně Sralta

  4. Re: V pondělí doma s Jabloncem

    bojler     před 16 lety 15.09.2008 09:59 |  
    0 0

    Nechce nekdo koupit permanentku?

    • Re: V pondělí doma s Jabloncem

      Jiri1     před 16 lety 15.09.2008 13:00 |  
      0 0

      Zdravim, pomerne se tady ve viru Sraltanskeho zapasu zapomina na dnesni zapas, Jablonec zdaleka neni tymem z let minulych a urcite neprijede odevzdat body zadarmo. Nevim , ale mam pocit , ze misto Belaida by mel dnes prijit jeste jeden defenzivni zaloznik , ktery bude schopen aktivne branit a aktivni hru rozbijet val soupere. Vzhledem k tomu , ze zatim na hostovani nikdo neodesel a moxc lidi asi neodejde, vubec bych se nebal pred poharem UEFFA dat sanci dalsim hracum , vcetne Gebreho cci Volesaka. Tym letops vlastne neprovazeji skoro zadna tezsi zraneni i proto ma trener jiz leta nepamatovatelny kompletni kadr k dispozici a je jen na nem , jak zatez 2 velmi dulezitych utkani rozlozit. Horsi je to s predprodejem na Rumuny, mam obavu , ze i pres dnesni nepriznive pocasi bude navsteva vyssi nez ve ctvrtek/prodano asi 4900 vstupenek.

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        zz     před 16 lety 15.09.2008 13:10 |  
        0 0

        Zdravím Jiří,
        proti Jablonci potřebujeme tvořit, ne bránit, takže tam nech Belaida. Není čas na experimenty se sestavou, Gebre by nic do hry nepřinesl. Jinak viděl si derby dorostů minulý týden? Taky jsi byl zklamán úrovní hry u mladšího dorostu? A starší dorost Sparty nás přejel, první půle byla na jednu bránu, poločas tři nula, mohlo to být i více. A dneska budu rád za jakoukoliv výhru. Bude to těžký zápas proti bránícímu Jablonci.

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          Jiri1     před 16 lety 15.09.2008 13:30 |  
          0 0

          Take zdravim, fotbalu jsem si skutecne uzil o vikendu az az, derby jen ukazalo propastny rozdil ve vychove a hlavne doplnovani tymu v teto kategorii, o urovni hry mladsiho dorostu jsme psali uz loni, odpoved vedeni dorostu, proste se neurodilo a rocnik neni tak kvalitni, Belaid je skuzecne kvalitni pri hre dopredu, velmi dobre hlavne v posledni dobe kope standartky, ale myslim, ze dnes bude treba trochu jiny typ hrace, ktery zvladne i obranne ukoly, Gebre to slovo mne bude snad strasit ze sna, myslim ze uz proste nadesl cas sejnout z nej kletbu za nepovedeny zapas a vratit ho do sestavy misto trapicich se zalozniku.Nö a co se tyce odchodu Prokese, sel si pohlidat vlastni investici a jeste dnes bude jmenovan trenerem Dukly , cili budou mit 2 prvni trenery , ale nevim jestli funkci ve Slavii nemel delat spise clovek dokonale znaly prostredi , nez clovek novy, ktery jeste navic bude trenovat .

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            Troubi     před 16 lety 15.09.2008 14:11 |  
            0 0

            Myslim ze vic trapici se hrac nez Gebre byl ve Slavii tak mozna Kratochvil. Gebre at putuje tam odkud prisel! Ikdyz ne, i do Jihlavy by mi stacilo:D

      • Re: V pondělí doma s Jabloncem

        wector     před 16 lety 15.09.2008 13:26 |  
        0 0

        Na cenu vstupenek jsem si nikdy nestěžoval, ale na Vaslui mně osobně přijdou do některých sektorů opravdu přestřelené. Na takovym zápase nezbohatneme, můžeme ale hodně tratit nějakym špatnym výsledkem. Měla se udělat akce třeba za 250 paušál, míň atraktivní soupeř snad ani být nemohl.

        • Re: V pondělí doma s Jabloncem

          Jiri1     před 16 lety 15.09.2008 13:42 |  
          0 0

          Zdravim, cena vstupenek je hodne vysoka, nechtel jsem tady brecet a tak jsem se nevyjadroval ani na hlavnim webu, kde uz to nasi bossove aji spocitano od rady jinych diskutujicich, Ptate li se proc takove ceny, odpoved je prosta , klub stale plati dluhy z let minulych, plati drahy pronajem za svuj stadion a v neposledni rade ma velmi omezeny pristup k tomu jak ziskat prostredky, tj. chcete kli to jinak , za Necida jsme sice dojednali supersumu, ale zatim neprisla ani k., prijmy z reklam , ktere jeste loni tekly k nam tecou do jinych klubu a to velmi vyznamne a naklady se navratem acka do Edenu nesnizily , spise naopak , na Strahove i v Mecholupech platime jeste vice nez predtim na Strahove a travu cislo 1 v Edenu smi vyuzivat jen acko, takze platime i ragby a atletice, proste dan s touhy mit vlastni dustojny stanek. A tak si proste budeme muset zvyknout , ze za kvalitu se plati , treba i ve Stredni Evrope , kde to zatim neni zvykem a kde se podobne zapasy delaji pro divaka za prodelecnou cenu, jen proto aby prisel.

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            Wommi     před 16 lety 15.09.2008 14:06 |  
            0 0

            zdravim Jiri,..
            no ale jak take uz psalo x diskutujicich,..mozna by nebylo od veci prave v takovych zapasech jakoby zprvni zapomenout na zisk, a dat rozumnejsi cenu - myslim ze by se pak i karta obratila a mozna by prislo o hodne vic fandu a nakonec by dle meho bylo i vice penez z prodeje vstupenek.

            proc asi treba hypermarkety prodavaji rohlik za korunu?????...:)

            ..tento pristup...radsi to natru a pak budu mit aspon neco je proste desnej!!!
            (ale bohuzel je to podobnej pristup, jak v pripade otevreni stadionu a minci a podobnych aktivit,..proste jednodusse klasika)!!!
            ..stadion je tema taky pro otrly!..doted to nema ani nazev (i kdyz jak jsem psal zaplatpanbuh za ten nazev eden), nejsou pronajaty vsechny prostory,..prodeje listku pres net i v realu..a tak muzem pokracovat donekonecna..aspon ze ted ty kluci hrajou v posledni dobe peknej fotbal!
            M.

          • Re: V pondělí doma s Jabloncem

            wector     před 16 lety 15.09.2008 18:12 |  
            0 0

            Tak nájem - být to napsané na klub, tak platí splátky, v tom bych nějakej nesmysl ani nehledal. Spíš ale lístky na utkání jako je tohle by se měly oceňovat jinym způsobem. Miliony na tom nevyděláme, při nižší ceně se to +- dožene a aspoň bude víc lidí. Já to vidím, když beru auto na zápas - na dobrýho soupeře ( a to nemusí být zrovna Arsenal ) bych naplnil i kufr, ale na Vaslui za takovou cenu nemám ještě ani jednoho spolujezdce...

  5. Re: V pondělí doma s Jabloncem

    FannyBoy     před 16 lety 15.09.2008 13:32 |  
    0 0

    Já jsem na tom fotbalu snad závislej, konečně po repre pauze zas hrajem... sem se nemoh dočkat