Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

Slávistická rezerva s přehledem porazila patnáctý Náchod-Deštné, dva góly vstřelil Ivana a jeden Honka. Po dlouhé pauze zaviněné zraněním se dostal na hřiště Lukáš Vácha.

Náchod-Deštné - Slavia B 0:3 (0:1)

Branky: 27. a 70. Ivana, 54. Honka

Sestava Slavie: Vorel - Kindel, Jan Hošek, Starý, Held - Grajciar (79. Kobler), Cissé (81. Šimeček), Javorek, Koreš (71. Vácha) - Ivana, Honka

"Samozřejmě jsem spokojen. Od začátku soutěže to bylo asi naše nejlepší vystoupení. Tři body z venkovního hřiště jsou vždycky moc důležité, příští neděli nás navíc čeká těžký zápas proti Karlovým Varům. Dnešní utkání splnilo mé očekávání, dařily se nám zejména rychlé protiútoky. V utkání jsme mohli dát i více branek, protože soupeř potom hru hodně otevřel. Dnešní výsledek bych na druhou stranu nechtěl příliš přeceňovat, musíme pracovat tvrdě dál," zhodnotil zápas kouč Miroslav Janů.

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

    quelhar (admin)     před 16 lety 06.09.2008 20:20 |  
    0 0

    Je fajn, ze becko neopakuje lonsky scenar a hned od zacatku se drzi mimo pasmo ohrozeni sestupem. 5 zapasu, 10 bodu, stejne jako acko :o)

    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

      mart     před 16 lety 06.09.2008 20:23 |  
      0 0

      ...takze, jestli to udrzi (jako acko), tak je tu vlastne postup :).
      Jo, tak to je dobry.mart

  2. Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 06.09.2008 20:22 |  
    0 0

    Aby na tom béčko brzy nebylo lépe než áčko :-).

    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 06.09.2008 20:51 |  
      0 0

      Já Vás zdravím a přeji hezký večer.
      Také jsem rád, že naši kluci vyhráli. Jen ten report kdyby byl bohatší. Ale Jane asi taky nemůže být všude. Taky jsem se chtěl zeptat, jak hrál Cissé, Grajciar, ale to se snad ještě od někoho, kdo tam byl dozvíme.
      Jak jsem avizoval, Košťál nastoupil tvrdě na věc a jak správně doplnil pan (zz), bude do repre cpám nejen Hušek, ale i L.Došek. Takže Sparta opět nastoupila. Když to nepůjde přes LM, tak si holt pomůžeme přes repre. Poborský za ten přátelák dostane pro "Budějovice" taky do kapsy, no dobře to dělají. To je normálnš "Bratrstvo kočičí pracky". A ten chudák "ŘEPÁK" v televizi u Krause, no to byla tedy úroveň. A Radův odchod z páteční tiskovky, to byl pěkný trapas. Kam to ten náš fotbal spěje, když to vedou takovýhle nýmandi? Svěrkoš radši odjel, protože by šanci stejně nedostal. Mám pocit, že to není ještě jejich poslední fraška. Co Vy na to. Slaviatore, co investigativní žurnalistika? Zkuste do toho rýpnout, co? Sokrates55

      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

        zz     před 16 lety 06.09.2008 21:08 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate,
        kdo čekal změnu, tak musel být naivní. Letenská klika pořád funguje, dobře ji promazali. Jen mě mrzí, že místo Svěrkoše dodatečně nenominovali Necida, ale to by mohl pan Rada chápat jako drzost. Radost mám z naši U21, kde se to našimi kluky jen hemží-Janda, Jablonský, Diviš, Švec, Dočkal, Pekhart a nebýt dlouhodobého zranění, mohl tam být i Milan Černý a na Necida jaksi trenér Kotrba zapomněl. Pomalu to vypadá, že proti Turecku hraje Slávie. Přeji hezký večer.

        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 06.09.2008 21:26 |  
          0 0

          Taky Vám přeji pěkný večer.
          To, že Necid nebyl povolán ani do jednoho z výběrů, to je pouze a jen práce těch, o kterých mluvíme. Moc jsem byl rád za komentář L.Škorpila, který je uznáván i v zahraničí jako trenér, a jeho poznámka právě k tomuto tématu. Pokud podle Rady je Necid mladý pro repre, pak nerozumí Škorpil tomu, že Tomáš Rosický nastoupil v to samém věku a gólů dal Necid i v lize už víc. Dle Škorpila nás tato nepokora a arogance v repre bude ještě dost mrzet. Kotrba je "podržtaška" pro to bratrstvo jako vyšitá. Jak může trénovat mládež? Nikdy jí pořádně netrénoval. No jak je vidět, Poborský to zařídil a nemusí ho platit. Ježíši, mě je z těch sparťanů špatně. Chudáci. Naši kluci za "21" , to je dobře a jen to potvrzuje, že na Spartě za posledních pár let vychovali uplný ho......
          Sokrates55

          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

            tolsimir     před 16 lety 06.09.2008 21:34 |  
            0 0

            Dobrý večer Sokrate,
            měl byste link na ten Škorpilův komentář? Jinak mě již reprezentace čtyři roky nechává absolutně chladným, jde to tak nějak mimo mě. Tedy pokud se jedná o a-tým. Mládežnickým výběrům samozřejmě fandím a věřím, že naše 21ka dnes alespoň remizuje

            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 06.09.2008 22:10 |  
              0 0

              Dobrý večer přeji,
              byl to včerejší rozhovor v radiu (mámv autě puštěné pořád), ČR1 -radiožurnál, sportovní ozvěny po zprávách v 19. hod. Hovořil tam Rada,Luhový, Svěrkoš a Škorpil. Škorpil dostal otázku - co říkáte nominaci Kladrubského a jeho odpověď byla i s tím Necidem. Luhový byl kritický taky, ale to bylo dost klišé (Luhového rád nemám) a Rada mluvil o tom,proč bude hrán zápas na tři třetiny, Svěrkoš mluvil o svém zranění a že to asi nebude dobré. To ještě nevěděl, že radši pojede domů (nebo aspoň v tom pořadu to zmíněno nebylo). Trvalo to asi 7-8 minut, bylo to i k sestavě proti Irům. Jestli to stačí takto. Mě samotného Škorpil tímto komentářem překvapil, ale vzhledem k tomu, že on lampasáky taky nikdy nemusel, se tomu ani nedivím. Já se chtěl zeptat zase na to, kolik stojí takový přátelák a kolik za to "Poborák shrábnul"?
              To se nedal sehrát normální přátelák někde v Česku, v menším městě, kde by přišli lidi, byla by to událost a splnilo by to ten samý účel?
              Sokrates55

      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

        slaviator     před 16 lety 07.09.2008 20:05 |  
        0 0

        Já bych si i rýpnul, jenže... Je to těžký no. Osobně si na Radu vážně stěžovat nemůžu, já s ním absolutně neměl nikdy žádnej problém, ba naopak. Ale na druhou stranu právě že seřval zase známého, tak nevím nevím no... Uvidíme.

  3. Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

    zz     před 16 lety 06.09.2008 20:50 |  
    0 0

    Může někdo podat stručný report z dnešního zápasu. Potěšitelnou zprávou je návrat Lukáše Váchy po zranění, větší prostor dostali hráči z loňského A dorostu, a to Hošek, Kindel, a hlavně Koreš. Je třeba, aby pravidelně hráli, postupně je třeba zapracovat Šimečka, Dostála, Gulajeva, Novotného, Petra Hoška, Berkovce. Najít kompromis mezi zkušeností a prostorem pro mladé hráče. Není důležité, jestli bude juniorka první nebo desátá, to není jejím účelem. Důležitější je zapracovávat hráče z dorostu, aby se někteří z nich potom dostali do kádru A týmu. A důležitý je herní projev, výkonnostní růst mladých hráčů. I kdybychom vyhráli soutěž, nemělo by žádný smysl usilovat o postup, ČFL je ideální soutěž pro mladé hráče. Samozřejmě až na výjimky, které můžou přejít z dorostu do ligy bez mezistanice, kterou je juniorka, což je nejlepší řešení-viz Švec, Suchý a další hráči. A pozitivní zprávou je, že se nám vyprazdňuje marodka, doufám, že brzy zasáhnou do hry Zelinka a Milda Černý.

  4. Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

    Ladineeek     před 16 lety 07.09.2008 13:41 |  
    0 0

    report z utkání: Začátek utkání bylo dost vyrovnaný, vesměs hra uprostřed hřiště, kazení přihrávek na obě strany. Zhruba od 15.minuty přebrala Slávka otěže a domácí se víceméně nedostali do žádné šance. První šance Náchoda přišla snad až v 80.minutě, tudíž se Vorel v bráně celkem nudil. Nu a kdo mě konkrétně zaujal? Nejvíc hráč číslo 8 (někdo z mladíků, takže nevím ted jméno), slušně hrál i Ivana a ještě 2 mladíci (kraje zálohy) semtam střídali pěkný momenty. Gracjar zatím nic moc a Amadou C. to samé. Jinak v druhým poločase začal bejt vidět ze strany Slávie už i slušnej kombinační technickej fotbal, narážečky a přesný přihrávky. 3:0 pro SKS je ještě pdo Náchodáky hodně slušný, protože byli zralí minimálně na bůra. Jak říkám, náchodská obrana - jeden velkej chaos, záloha neviditelná, útok odříznutej. Diváci zezačátku nadávali snad úplně všem, ke konci už z pocitu marnosti radši drželi hubu nebo spílali maximálně svýmu trenérovi. Jinak mě potěšilo že hrál i Vácha chvilku, snad se vrátí do pořádný formy!!! Diváků bylo asi 750, nic moc.Slávistů pomálu, nebo spíš se nezviditelnovali dresama, šálama apod. akorát pár děcek tam běhalo ve slávistickým a nějací fanoušci seděli na menší tribuně. Tot asi vše.

    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.09.2008 14:14 |  
      0 0

      Děkuji moc a přeji hezký den.
      Teď jsem zvědav, kdo tedy půjde z kola ven. Pan (zz) říkal, že už je rozhodnuto, ale asi ne úplně. Uvidíme. Teď možná mě někdo třeba i natře, ale pořád si myslím, že by Volešák měl dostat tu šanci. Pokud však budu srovnávat, tak máme docela kvalitu i na lávce a to je dobře.
      Jinak jsem se nasmál docela tomu, jak Rada dnes znovu zatvrzele obhajoval , že mu stačí ti útočníci co má. Baroš, Slepička, Fenin. A to tam cpal Slepičku už od 30.minuty. Nevím jak Vy, ale Slepičku nemám rád pro jeho sprostou hru, jen abychom na to nedoplatili. Sokrates55

      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

        zz     před 16 lety 07.09.2008 15:01 |  
        0 0

        Zdravím Sokrate,
        odchodů bude méně než se psalo v novinách, ale zápas v Rakovníku na to neměl vůbec vliv. Víte, u pana Rady mě nic nepřekvapuje, pokračuje v tom, co tu započali pánové Koštál a Bruckner, který se na chvíli stal rakouským hrdinou. Jenže soupeři brzy přečtou rakouský styl hry nakopávaných míčů na vysokého útočníka a z euforie se vrátí zase do reality. Ta bublina se zázračným trenérem zase splaskne. Ale chápu, že po té masivní kritice v Čechách to muselo být pohlazení na duši, když celý stadión skandoval Kárl Bruckner. Daleko více mě znepokojuje pan Kotrba, udělal to mazaně, přijal post trenéra s podmínkou, že mu bude automaticky prodloužen kontrakt i v případě neúspěchu. Včera hrál na bod, chtěl to ubetonovat, nemá ani ten bod a musíme se strachovat, abychom vůbec postoupili do baráže. Turci nás přejeli ve všech směrech. Místo toho, aby postavil hráče s formou, tak postavil hráče, kteří se momentálně trápí jako Fillo, Holek. Na Necida zapomněl, Morávka taky vynechal a myslel si, že s dvěma defenzivními záložníky a bráněním ten bod ukope. Jeho sázka na defenzivu nevyšla jako už poněkolikáté. Chybu vidím na svazu, který neměl souhlasit s odchodem Lavičky do Sparty. Toto je možné pouze u nás a svědčí to o nekompetentnosti lidí ve vedení svazu. Ale to Vy víte dobře sám. Sklízíme plody jejich práce. A ještě jeden poznatek, včera jsem se díval na zápas Německa v Lichtensteinsku, na hřišti se to jen hemžilo mladými Němci, jejich filozofie je mi blízká, nebojí se dát šanci mladým hráčům, už od 19 let je začleňují do seniorské reprezentace. U nás pan Hapal a Rada řeknou, že Necid je mladý. Věk nemůže být kritériem, jen forma hráče a jeho přínos pro tým. Holt musíme doufat, že hvězdné duo Baroš, Slepička něco předvede. O praktikách s nominacemi hráčů už jsme tu psali-viz neustále protěžování hráčů z jednoho klubu. Špatnou zprávou je, že se to začíná dít na i na úrovni mladších reprezentačních výběrů, kdy rozhodují zájmy určitých agentů a klubů. Bohužel od současného vedení svazu nelze čekat změnu poměrů. A o Láďu Volešáka se nebojte. Přeji Vám hezký den.

        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.09.2008 16:10 |  
          0 0

          Také Vás zdravím,
          musím říci, že rakušané měli při obou prvních golech neuvěřitelnou kliku a štěstí, jinak hra jako taková až tak zas krásná nebyla, frantíci zase hráli neúčelně a bylo to moc přihrávek na malém prostoru. Ale je třeba zase uznat, že Bruckner to pak zahustil a taktika mu vyšla. A abych Vám prvdu řekl, jeho rakouská anabáze je mi vcelku jedno. Co si myslet o člověku, který řekne, že už si musí od fotbalu odpočinout a dát si pauzu, když vzápětí už tajně dohaduje další angažmá. S tím Kotrbou je to ještě horší, oni se domluvili s Poborským a Košťálem takhle už dopředu a teď se teprve budou dít věci. Už jak nesmyslně postavil hráče, kteří vůbec ve svých týmech nehrají no a teď to začne i jak říkáte na urovni mladších výběru repre. Jsem zvědav na další vývoj téhle smutné komedie, jen doufám (a jak mohu tušit i z toho článku v posledním Hattricku), že se dá dohromady silná protikošťálovská lobby a to i finančně a pak to bude teprve mela. Věřím, že to nebude jen náš T.Rosen, ale i jiní, snad se nám probudí i "GREAT MORAVA" a pošle toho svýho Mokrýho někam dopryč...... Ještě, že se do toho nenamočil náš trenér. Bylo skoro o fous. I když, co všechno nevíme....? Sokrates55

          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

            quelhar (admin)     před 16 lety 07.09.2008 16:12 |  
            0 0

            Tak Necid je povolan do U21 na klicovy zapas s Ukrajinou. Jen jestli neni trosku pozde...

            Jednadvacítce pomůže Necid
            Útočník pražské Slavie a od ledna nová posila CSKA Moskva Tomáš Necid pomůže fotbalové reprezentaci do 21 let v jejím posledním utkání evropské kvalifikace proti Ukrajině. V něm půjde českým mladíkům o postup do říjnové baráže o ME a Necid bude čekat na svoji první šanci ve výběru jednadvacítky, která bude muset stejně staré Ukrajince porazit, aby udržela při životě postupové naděje.

            Necid ve výběru nahradí Martina Fenina, který se po dnešním návratu z Turecka, kde "lvíčata" v sobotu prohrála 0:2 a přišla tak o první možnost zajištění baráže, připojil znovu k seniorské reprezentaci. "Věříme, že by mohl potvrdit svoji dobrou podzimní formu," řekl trenér Kotrba na adresu nejlepšího střelce červencového mistrovství Evropy hráčů do 19 let, který v úvodních pěti ligových kolech zaznamenal už čtyři trefy. Tím si vysloužil i lednový přestup do moskevského velkoklubu CSKA.

            Necid se o pozvánce do jednadvacítky dozvěděl dnes odpoledne poté, co se výprava vrátila z Turecka. Vzápětí se připojil k týmu a společně s ostatními odcestoval do Uherského Hradiště. Právě toto město na jihu Moravy bude úterní rozhodující duel kvalifikace hostit.

            Čeští reprezentanti si dnes znovu "užili" náročné putování. Z Bursy, kde v sobotu hráli, vyrazili na letiště do Istanbulu už v půl šesté ráno, v půl dvanácté nabrali směr Praha. Po příletu se v české metropoli zastavili jen krátce a po pozdním obědě vyrazili do Uherského Hradiště. Tam je ještě od 18:00 čekal na hlavním stadionu lehký regenerační trénink.

            zdroj: efotbal.cz

          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

            zz     před 16 lety 07.09.2008 16:16 |  
            0 0

            Jenom dovětek Sokrate,
            tak Kotrba konečně povolal Necida. Když mu teče do bot a hrozí blamáž, tak si najednou vzpomněl, že hraje ve Slávii nějaký Necid. To nepotřebuje dalšího komentáře.

            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.09.2008 16:58 |  
              0 0

              To se mi právě vůbec nelíbí, kdyby to byla normální nominace a možnost si s nimi zahrát a potrénovat, ale takhle.....? Tahat horký kaštany, popřípadě pokud se to nepovede na Ukrajině, může být potencionálním viníkem i Necid. Já prostě Kotrbu nemám rád, je to nečestný a necharakterní chlap a vím, jak ho zná můj přítel z Českých Budějovic a o jeho názoru nepochybuji. Děkuji Vám za info a Quelharovi také. Já jsem zvědav, jak bude vypadat sestava na Jablonec. Jak tak pozoruji, tak Cissé a Litteri asi budou spíše pro "B" tým. Taky Grajciar se potřebuje rozehrát, na Slovensku prý byl velmi dobrý? Já přesto doufám,že už trenér pochopil, že se mu tady začíná stabilizovat sestava, kterou může vhodně doplňovat podle způsobu hry soupeře a snad jedinou otázkou bude, koho sežene za T.Necida. A to je dobře, protože on sám teď dobře ví (KJ), že bez Necida si teď v podstatě základ ani on sám neumí představit, protože ten způsob hry k tomu i začíná směřovat. On ten náš Tomáš totiž umí i s míčem pracovat, podržet a založit akci a v tom je jeho hráčský potemciál daleko vyšší než např. Slepičky, Doška, Baroše. Tak pěkný zbytek neděle Vám všem přeje Sokrates55

              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                quelhar (admin)     před 16 lety 07.09.2008 17:26 |  
                0 0

                Zdravim Sokrate tebe i ostatni.
                Co se tyce sestavy na Jablonec, tak si myslim, ze zadne velke zmeny se cekat nedaji. Doufejme, ze Siklic nebude vazne zraneny a bude k dispozici a stejne tak doufejme, ze se zadny z reprezentantu nevrati zraneny. Pokud se tak stane, tak nejspis lze cekat sestavu jako v Ostrave s tim rozdilem, ze v utoku bude asi Toleski na ukor nektereho ze zalozniku, nejspise Cerneho.

                Ja jsem se zase trosku probiral statistikami, coz je ma oblibena kratochvile, zvlast v repre pauzach. Loni jsme po peti kolech meli plny pocet bodu, skore 9:3, ale cekala na nas klopytnuti - nejprve plichta s Banikem a pak porazka v Dolicku - tedy dva zapasy bez vstrelene branky. Letos mame o pet bodu mene a skore podobne - 11:5. Verim, ze vyhrajeme doma nad Jabloncem a pokud nasledne dokazeme naplno bodovat i ve Zline, tak na tom po sedmi kolech budeme stejne jako loni.
                Co se tyce zlutych karet, tak stejne jako loni, i letos jsme jich po peti kolech nasbirali 9 a stejne jako loni dva hraci uz maji dve zlute (loni to byli Drizdal a Belaid, letos to jsou Necid a Tavares).
                Loni po peti kolech mel Standa 4 vstrelene branky a 5 dalsich hracu po jedne brance. Letos maji 4 branky dokonce dva hraci a tri dalsi hraci po jedne brance.
                Nejvetsi rozdil je pochopitelne v navstevnosti. Letos mame po dvou zapasech (a to s neatraktivnimi tymy) vice divaku nez loni na Strahove po peti domacich zapasech (a to vcetne zapasu s Banikem a Brnem). Verim, ze posledni vysledky a predvedena hra nalakaji i za tyden v pondeli do hlediste pres 10 tisic divaku. A to presto, ze se hraje ve vrazedny termin v pondeli odpoledne.

                • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.09.2008 18:27 |  
                  0 0

                  Vidím Quelhare, že jste stejný "blázen do fotbalu" do Slávie a fotbalu jako všichni, co si tu tak povídáme (myslím to v dobrém), před chvilkou sem si pouštěl na DVD zápas s Ajaxem v Amsterdamu a zápas na Spartě minulý rok v září.
                  Vražedný termín na Jablonec to sice je, ale kdo chce ten přijde. Vím, že je to pro dojíždějící složitější, ale znám spousty fandů, co jedou i 100 km a i víc, a po zápase zase pěkně zpátky. A zase naopak, kluci z Prahy jezdí na venkovní zápasy a tak je to na oplátku. Doufám, že náš "krásný strašák" bude opět připraven proti Jablonci, pěkně nás zase rozhoupe a naši fotbalisti to opepří pěkným a poctivým fotbalem. Těch deset tisíc je možných, každý penízek je dobrý, navíc máme šanci potvrdit tu Ostravu. "Řepkáči" hrajou v Brně a to potřebuje zase ukázat, že po tom propadáku s M.B., si to chtěj u brňáků spravit. Ale na to sázet nebudem, svoje body si musíme uhrát a ubojovat sami.
                  S tím Toleskim je to možné, třeba přijde i Šenkeřík, ofenziva je nutná.
                  Tak zatím Sokrates55

                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                    mirecek1111     před 16 lety 07.09.2008 19:39 |  
                    0 0

                    já když jedu na fotbal do Praglu, tak to mám 300 km tam a 300 zpět :-) a snažím se jezdit. Na Jablonec se vypravím určitě, akorát budu muset na zpáteční cestě přespat v Brně no. To už bych se domů totiž nedostal. Tak snad vyhrajem, protože když jsem jel například minulý podzím na Bohemku, když jsme hráli u nich, tak to pak bylo hodně smutné a dlouhé, než sem se dostal domů. Ale třeba obě derby byly skvělé. Na jaře jsme s kámarádem jeli ze Strahova rovnou do O2 arený na poslední zápas s Libercem, tenkrát ten den za ty šílené prachy fakt stál :-) Ona je to někdy i výhoda, když to člověk nemá na stadion deset minut od domu. Potom mu najedou nevadí banální věci ve kterých ostatní "slavisti" dokážou najít důvod proč příště už nejít, například, že se v půlce zápasu rozpší a on není na kryté, nebo dostane splánou klobásku. Také například nerozumím, jak pražáci tak nenáviděli Strahov kvůli dostupnosti. Vyšlapat ten kopec nebo celý den cestovat republikou je přece jenom rozdíl, to mi věřte :-)

                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 07.09.2008 20:58 |  
                      0 0

                      Smekám!!! Sokrates55

    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

      zz     před 16 lety 07.09.2008 15:02 |  
      0 0

      Ladinku, díky za report. Těmi mladými hráči jsou Koreš a Kindel.

      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

        Jiri1     před 16 lety 08.09.2008 17:19 |  
        0 0

        zdravim, napred k becku i mne potesil vysledek, ktery byl dosazen s mene posilami z a tymu , nez obvykle, clovek zasne , ze lidi primo od mancaftu neznaji sve hrace, ale je dobre kdyz jim nekdo umi poradit. Ano skutecne zuzeni kadru se ma dotykat skutecne mene hracu , nez uvadel treba p. Dolezal. dokonce je ve hre, varianta, ze by na hostovacku odesli jen hraci po zraneni a maximalne 1-2 dalsi. Duvodem je pomerne narocna podzimni sezona a jiste take i ocekavany postup do hlavni souteze UEFA. Hraci meli pres vikend volno, absolbovali nas sve treninkove plose jen lehky trenink, drobne zdravotni sramY leci Siklic , Brabec . Bohuzel uz mene potesily dorosty , starsi sice vyhral. ale treba Klavik je jen stinem toho lonskeho, mladsi ze stestim plichtil a popravde si zaslouzil prohrat, na Strahove se hralo v dobrem tempu za pritomnosti treba reditele Dolezala a manazeru nekolika nasich hracu i ligovych. Jeste bych se chtel zastavit u jedne veci a tou je nase ukani v Rakovniku, docela mne zaskocila nevrazivost domacich fandu i porvavani k nasim hracum i kecy , vsak oni vas Rumuni udelaji a pod.Tohle nechapu ani u nasich , protoze kazde vitezstvi je dulezite pro koeficient klubu, ktery diky vsem klubum vypada vice nez bidne. Dr. Chocholouska a dalsi pacienty tady na webu zdravi Jiri

        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

          zz     před 16 lety 08.09.2008 17:43 |  
          0 0

          Zdravím Jiří,
          na Klavíkovi je vidět, jak ho psychicky srazilo přeřazení z juniorky zpět do dorostu, psychika hraje u mladých hráčů velkou roli, podívej se na Necida. Ano, A i C dorost prohrály, hrálo se v pátek, zápasy jsem neviděl, zato skvěle si vede D dorost, pět zápasů, pět výher a kanonýr Hůrka dal už 7 gólů. Je dobře, že se chodí pan generální ředitel dívat na mladé talenty, je to správná cesta. Zúžení kádru bude opravdu menší, dokonce si myslím, že Váchovi by po těžkém zranění prospělo rozehrát se v juniorce než jít na hostování do Kladna. Ve Slávii má mnohem lepší podmínky na rehabilitaci a nemá smysl riskovat, aby se mu přihodilo nějaké zhoršení. U Milana Černého se to uspěchalo a pak se mu bolesti vrátily, dodnes nehraje. Jsem rád, že dostal konečně šanci Koreš, doufám, že se postupně dostane i na další mladé hráče jako jsou Šimeček, Dostál, Berkovec, Gulajev. Jinak máš nějaký tip na hráče, který by mohl nahradit v zimě Necida?

          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

            Jiri1     před 16 lety 08.09.2008 17:54 |  
            0 0

            zdravim, to se nebojis psat si s dusevne nemocnym clovekem...., Vacha ale uz nepotrebuje rehabilitaci , ale spise mancaft, kde mu budou vice verit, nez treneri Jarolim a Janu, ktery ho postavil uz zdraveho na cirka 20 minut, navic Kladno pomohlo hodne nasim hracum a spis se bojim aby neslo o klicku nasich bosu, jak ho po dalsim pulroce dostat do Librtce, protoze ted je tam pretlak hracu, ale za pul roku bude vse jine i v tom Liberci, Cerny jak se zde psalo uz mockrat ma jiz temer chronicke problemy . kterych se podle nasich doktoru tezko zbavi a konecne nahrada za Necida, pokud nekdo psal, ze je snaha privest nyni nebo v zime spis asi v zime ofenzivniho utocnika byvaleho hrace Slavia, nebyl daleko od pravdy, jinak budes prekvapen mohlo by dojit i na Honku/kseft KJ/, rozhodne asi neprijde Standa a nelze asi cekat ani prichod jine persony z repre.

            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

              Jiri1     před 16 lety 08.09.2008 17:56 |  
              0 0

              Klavik, tady se nezlob muj nazor je jiny, Klavik zase vyrostl a ma zjevne velke problemy nejen s motivaci ale i s koordinaci pohybu

              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                zz     před 16 lety 08.09.2008 18:07 |  
                0 0

                Ano, růstový problém tam je, a motivace souvisí s psychikou hráče. Určitě byl zklamaný z návratu do dorostu. Podobný růstový problém měl loni Balcar.

            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

              zz     před 16 lety 08.09.2008 18:05 |  
              0 0

              Bestovi končí smlouva v Brně, zatím neprodloužil, možná bych zkusil kontaktovat jeho manažera. Ano, Vácha to nemá jednoduché, přesto si myslím, že po tak těžkém zranění by mu prospělo setrvat ve Slávii a rozehrát se v juniorce. V zimě absolvovat přípravu a pak se uvidí. Standa v zimě nepřijde, snad by mohl přijít v létě. Je otázka, kdy odejde Tavares, v létě mu končí smlouva, je tam sice roční opce, ale pokud přijde zajímavá nabídky, tak patrně odejde. Jak to vidíš s Bohemkou, myslíš si, že bude hrát v Edenu a pozemky se prodají ke komerčním účelům? A co říkáš na odchod trenéra Prokeše do Dukly, po Vencovi Petrákovi je to další člověk, nemáš info, kdo by ho měl nahradit?

              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                mirecek1111     před 16 lety 08.09.2008 18:29 |  
                0 0

                To by bylo ve slavistické veřejnosti radosti, kdyby přišel zrovna ten Besta. Spíše by mě zajímalo co ho vedlo k tomu, že nechce prodloužit smlouvu v Brně. Možná šilhá po nějakém průměrném týmu v Rakousku, kde by mohl jako volný hráč odejít a vydělat si. Ve Spartě si ho představit nedokážu, my o něj zřejmě ani usilovat nebudem a jinde v lize by měl jen těžko výrazně lepší podmínky než v Brně. A co se týče Standy, myslím, že ten už se jako top hřáč do Slavie nevrátí. I kdyby se Anderlecht rozhodl s ním neproudloužit smlouvu, tak po něm zcela jistě sáhne v létě jiný slabší tým v Belgii. Jméno si tam už udělal, a pokud za něj anglický tým dokázal nabídnou 60 milionů korun, tak má zřejmě již jméno i za belgickými hranicemi.

                • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                  zz     před 16 lety 08.09.2008 18:36 |  
                  0 0

                  Mirečku, nevěř všemu, co se píše. Kdyby přišla ona nabídka z Anglie, tak by ho Anderlecht prodal, útočníků má plný pytel, nedávno přivedl z Leverkusenu Bulykina. Za ty prachy by ho prodal. A Besta je mazaný ogar, chce z prose vytřískat nejlepší podmínky. Proto se Brno jistí a na spadnutí je příchod Rabušice z Jihlavy. Zajímá mě, jak to dopadne s Temešvárem, pokud by majitel klub rozpustil. tak bych hodně stál o Mageru, i když ten nebude mít nouzi o zajímavé nabídky, takže šance ho získat nebude velká.

                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                    slaviator     před 16 lety 08.09.2008 20:00 |  
                    0 0

                    Zajímavé je, že Zeman dostal u CZ Beograd padáka...

                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                      zz     před 16 lety 08.09.2008 20:07 |  
                      0 0

                      A k čemu je nám to dobré?

                      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                        slaviator     před 16 lety 08.09.2008 20:28 |  
                        0 0

                        Kdyby KJ šel k repre. Během podzimu Rada skončí...

              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                quelhar (admin)     před 16 lety 08.09.2008 18:30 |  
                0 0

                Voki, zdravim.
                Chci se zeptat, jestli opravdu myslis vazne myslenku o angazovani Besty. Vzdyt to neni zadny extra strelec (pravda, kdo v ceske lize je, ze...) a hlavne ma povest hodne podobnou jako Abraham a opravdu si nejsem jisty, jestli by jej fanousci prijali (zvlast kdyby prisel misto Necida, nejoblibenejsiho soucasneho slavisty).

                • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                  zz     před 16 lety 08.09.2008 18:39 |  
                  0 0

                  Zdravím Quelhare,
                  píši, že je to jeden z možných hráčů. Já by preferoval dvojici Magera, Vlček, ale jsem realista. Kde chceš sehnat nějakého kvalitního útočníka. Je tu ještě mladý Řezníček, ale to je ještě větší rapl než Besta a byl by drahý. Vyjmenuj mi nějaké Tvé možné adepty, kteří by nahradili Necida? Prostě přemýšlím, kdo by mohl přijít.

                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                    mirecek1111     před 16 lety 08.09.2008 18:47 |  
                    0 0

                    Tak víš jak to je, ty nemáš a já už vůbec ne takový rozhled jako naše vedení, hlavně teda Jarolím. Pamatuješ jak o tom jednom letním víkendu všichni šíleli kam je ten Jarolím na tu "služebku". Trenér má nebývalý luxus, a to půl roku na to, aby si našel za Tomáše opravdu "dokonalou" náhradu, myslím tím hráče, který opravdu zapadne do týmu. Zřejmě se bude celý podzim sledovat ten Primorac, pokud vím, tak i přes řadu nabídek ze zahraničí zůstal. Určitě má naše vedení v hledáčku další hráče v zahraničí, kteří se zřejmě budou sledovat. No však si přiznejme, kdo z nás veděl, že Jarolím celou minulou sezonu připravoval příchod Šikliče, jinak řečeno, že ho celou sezonu sledoval. A Temešvár, to je pro mě novinka, majitel ho chce prodat? Ale máš pravdu, pokud budeme chtít opravdu typologickou náhradu za Tomáše, tak to bude setsakramentsky složité. Krásný by byl Bednáře, v WBA sedí na lavičce a podle toho co jsem dneska četl už brblá. Jenomže to je podobné jako s Vlčem, myslím že by po něm sáhl jiný tým ze zahraničí, pokud by měl opravdu odejít. No a nebo resuscitovat Fořta, třeba by tu kariéru ještě dokázal znova nastartovat

                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                      mirecek1111     před 16 lety 08.09.2008 18:53 |  
                      0 0

                      vzpomeňme, jakou cenu měl v létě Papadopulos - 10 milionů českých. Necid-Papadoulos = 120-10 =110. No, možná jsme po něm měli sáhnout. Já vím, že tehdy ještě nikdo nevěděl, jak se Necid rozehraje a natož že hned zase bude prodán, ale už tehdy se útočník shnáněl (Primorac), možná jsme se o něj měli zajímat intenzivněji. A at mi nikdo nezkouší říkát, že ho chtěl Hapal, tak tam je. Nevěřím, že pokud bude mít Slavia o někoho opravdu zájem tak hráč dá přednost například MB. Vzpomenme na Šenkeříka, ten je u nás jen proto, že o něj měli naši opravdu zájem. V Teplicích by měl tehdy daleko lepší podmínky.

                      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                        zz     před 16 lety 08.09.2008 19:09 |  
                        0 0

                        Mirečku, zase nevěř všemu. nejdříve jsme se zajímali o Vulina, protože do hry vstoupil Liberec, zvolili jsme levnější variantu s Šikličem. Je lepší Hubáčka, ale žádný zázrak to není. Podívej se na počet zkažených přihrávek, centrů. Jablonský není o moc horší. Primorace neznám, navíc to nebude levný nákup. A Papa hraje velkou tužku v Bolce, ještěže jsme ho neudělali. Do Bolky šel kvůli Hapalovi, který ho bude stavět, ve Slávii by nehrál, to on věděl moc dobře. A Fořt je velká neznámá, byl zraněný, hostoval v Brusselu a na soupisce Tolouse není. Takže těžko říci, co je s ním. Já osobně si myslím, že Karel Jarolím bude chtít Jeslínka.

                        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                          mirecek1111     před 16 lety 08.09.2008 19:19 |  
                          0 0

                          To sem nevěděl, že na pořadu dne je Jeslínek. Jinak děkuju, že každou reakci začínáš slovy ať všemu nevěřím:) Ani nemá smysl zase vytahovat stará fakta, že já našemu vedení důvěřuju a ty ne. No a Šiklič, to víš, že ani mě se nelíbí, že jsme se nezajímali o mladé hráče od nás. Třeba takový Haidenraich, kolik by mohl stát, možná 12 mega, a potenciál-obrovský. Nebo ten Mišun z Příbrami, i když v souvislosti s ním nevím jestli hraje zrovna na postu LO, a hlavně ten ještě nemá zkušenosti, ale myslím, že znova platí, že potenciál je obrovský. Takže investice do budoucna.

                          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                            zz     před 16 lety 08.09.2008 19:26 |  
                            0 0

                            Slovy nevěř všemu, je míněno, co se píše v médiích, nemá to souvislost s naším vedením. I já mu věřím.

                        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                          slaviator     před 16 lety 08.09.2008 20:01 |  
                          0 0

                          Jeslínek je passé už.. :)))

                          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                            zz     před 16 lety 08.09.2008 20:05 |  
                            0 0

                            Myslíš?

                            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                              slaviator     před 16 lety 08.09.2008 20:25 |  
                              0 0

                              O tom, že ho chtěla Slavia, jsem věděl na jaře už. Ale už to bylo passé... Chce hrát ve Spartě. A myslím, že ten, s kým jsem o něm mluvil, to asi bude vědět moc dobře:)

                              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                zz     před 16 lety 08.09.2008 20:56 |  
                                0 0

                                Jenže Jeslínek ve Spartě nehraje a špatné výkony podává i v B týmu. Odchod ze Sparty je pro něj řešením.

                                • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                  slaviator     před 16 lety 08.09.2008 21:18 |  
                                  0 0

                                  Tak spíše než do Slavie půjde do Teplic... I z osobních důvodů, že

                                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                    zz     před 16 lety 08.09.2008 21:30 |  
                                    0 0

                                    A v Teplicích bude hrát? Mareš, Jun, Mahmutovič, Smejkal, Vachoušek, Smíšek, to je z bláta do louže.

                                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                      slaviator     před 16 lety 08.09.2008 21:34 |  
                                      0 0

                                      Mareš je spíše záložník, v záloze může hrát i Jeslínek. Vachoušek je absolutně mimo po zranění, Jun byl v prvním kole jen štěk do tmy. Mahmutovič má možná budoucnost, ale to se může říct i o Veverkovi například, kterej je z Teplic na hostování v Ustí. Uvidíme, uvidíme. Každopádně v Teplicích by měl daleko menší konkurenci než ve Slavii. Přes Toleského, Šenkeříka by se asi těžko dostával do sestavy, přes Jandu taky těžko.

                                      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                        zz     před 16 lety 08.09.2008 22:16 |  
                                        0 0

                                        Jenže Šenkeříkovi končí smlouva, Janda může odejít, Ivana hraje nestabilně, ale záležet bude na zájmu Karla Jarolíma. Já bych bral Vlčka a Mageru, otázka zní, je to reálné. A nejvíce bych byl spokojený s návratem Milana Černého a Lukáše Váchy. Pokud jde o Teplice, Mareš sám prohlásil, že jeho post je v útoku, u Vachouška se uvidí, Mahmutovič jasně lepší Veverky. A i v záloze mají Teplice přetlak.

                                        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                          slaviator     před 16 lety 08.09.2008 22:31 |  
                                          0 0

                                          Proto třebas v létě chtěli Volešáka, protože tam maj přetlak... A maj tam takovej přetlak, že jsou v tabulce desátí a vstřelili za 5 zápasů 5 branek, z toho Budějkám v prvním kole nasázeli Tepličáci myslím že 3. :) Ale s tím návratem Míni a Vašoně souhlas.

                                          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                            zz     před 16 lety 08.09.2008 22:35 |  
                                            0 0

                                            Verbíř, Doležal, Sabou, Ljevakovič, Gašparík, Štohanzl, Stožický a to můžou hrát v záloze ještě Mareš, Vachoušek, Vidlička, Rosa, Klein. Pro Jeslínka by byl ideální Liberec.

                                            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                              slaviator     před 16 lety 08.09.2008 22:42 |  
                                              0 0

                                              Vidlička je pravej bek, nikdo jinej by jim tam nemoh hrát. Kvalitně hrát. Vachoušek nemůže chytit formu, dvouroční výpadek se na něm projevuje. Verbíř už není nejmladší, po letošní sezoně dost možná skončí kariéru. Gašparík... hrál kdy naposled? Dlouho zraněnej, ale k vidění je akorát tak v Mostě, když běhá po buticích a kupuje si nové botky se špičkou či růžový trička... Klein, Rosa by sice v záloze hrát mohli, ale uplně jinou roli než Jeslínek - spíše defenzivního středového záložníka... A když vezmeš Liberec? tak tam zase utočník Kerič hraje pravého beka, proč by teda Liberec byl pro Jeslínka podle tebe lepší volbou? Ono je to těžko říct.Hvězdu z něj nedělám, ba naopak. Podle tebe by na Slavii měl, ale na Teplice ne...

                                              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                                slaviator     před 16 lety 08.09.2008 22:49 |  
                                                0 0

                                                Btw, jen tak na okraj... Tak momentálně je Jeslínek dokonce nemocnej... To by byl vyloženě zajíc v pytli. :-)))))))

                                              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                                zz     před 16 lety 08.09.2008 23:09 |  
                                                0 0

                                                Já neříkám, že by měl na Slávii, jen mluvím o zájmu trenéra Jarolíma o něj. Pokud odejde vedle Necida i Šenkeřík, tak tu zůstanou Toleski a Ivana, což není mnoho. Jeslínek by mohl hrát v záloze, ale tam je poloviční než v útoku. Proto ho pořád řadím mezi útočníky. V Liberci skončí Nezmar, zůstanou Kerič a Blažek. Ostatní útočníci jsou horší kvality jako Brožík, Smetana. Když si to srovnáš, tak dva útočníci Slávie, z nichž Ivana stagnuje a Toleski nedokázal navázat na své střelecké úspěchy z Mostu a v Teplicích Jun, Mahmutovič, Smejkal, Smíšek, Vachoušek, Mareš, tak si udělej srovnání, kde je větší šance pro Jeslínka.

                                          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                            zz     před 16 lety 08.09.2008 22:38 |  
                                            0 0

                                            Zase nedělej z Jeslínka hvězdu.

                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                    quelhar (admin)     před 16 lety 08.09.2008 19:04 |  
                    0 0

                    Ja chapu, neni kde brat.
                    Ale po zkusenosti s Abrahamem bych vybiral hrace i s ohledem na jejich prijeti fanousky a pro velkou vetsinu by asi byl Besta podobne neprijatelny jako Abraham.
                    Nahradit Necida nebude nejspis hned mozne tim, ze nakoupime jineho podobne kvalitniho hrace. Kvalitni utocniky mame - Toleski, Senkerik, Ivana - prestoze posledni dva nejsou zatim moc golovi. Nepocitam Litteriho, se kterym tezko pocitat dale do budoucna (prestoze to neni vylouceno). Jedna z moznosti je koupit (nebo posunout z becka) mladeho hrace na pozici tretiho, ctvrteho utocnika a spolehat spis na ty, kteri jsou v klubu dele (viz vyse). Moznost nakupu utocnika, ktery by okamzite nastoupil do zakladu, se nejevi realne. Kdyz to vezmeme postupne, tak
                    Sparta - Slepicka neprodejny, Bonno taky, ostatni snad ani nestoji za zminku, Jeslinek urcite neni hned do zakladu
                    Brno - o Bestovi jsme se bavili a dalsi jsou bud Dosek (nedostatecna kvalita) nebo mladi
                    Ostrava - Sverkos neprodejny, Zeher (snad ten, ale taky neni do zakladu), Strihavka tezko, ostatni opet mladi
                    Liberec - Blazek tezko, Nezmar nejspis neprodejny, Keric (snad, ale podle me je stejny typ Senkerik), Smetana podle me nezajimavy
                    Boleslav - Pecka nezajimavy, Papadopulos neprodejny, Reznicek rapl
                    Z ostatnich ligovych tymu asi tezko zminit nejakeho zajimaveho utocnika (z tech lepsich snad Jun, Lafata, ale i tak jsou pro nas asi nezajimavi)
                    Slovensko - jiste tam jsou zajimavi hraci, sam o nich nemam prilis prehled, ale je otazkou, jestli by nektery byl dostupny a pritom pro zakladni sestavu
                    Jine zahranici - pro fanousky tezko stravitelne, od pocatku je provazi neduvera (viz Hadzibulic, Adilovic a koneckoncu i Primorac, ktereho zadny fanousek v akci ani nevidel) a tezko cekat, ze prijde zazracny cizinec za male penize, co nastrili za jaro treba sest branek (prestoze Keric loni ukazal, ze to mozne je)
                    Cesi hrajici v cizine - snad tam bychom se mohli poohlednout, ale tezko rict, jestli bychom nejakeho kvalitniho nasli, Vlcek s Magerou nejsou realni (i kdyz v Temesvaru neni vyloucene, ze v prubehu podzimu bude odejit Uhrin a s nim i jeho nakup)

                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                      mirecek1111     před 16 lety 08.09.2008 19:21 |  
                      0 0

                      možná ještě Hloušek z Jablonce, nebo počkat jak se dokáže prosadit Kozák v Laziu.

                      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                        zz     před 16 lety 08.09.2008 19:32 |  
                        0 0

                        Hloušek už dva roky nehraje v útoku, spíše na kraji zálohy, ale teď jen vysedává na lávce. Kozák udělal chybu s přestupem do Lazia, bude hrát jen za juniorku a tomu moc nepomůže. Měl nabídky ze Slávie, Olomouce, Ostravy, měl jednu z nich využít. Obávám se, že dopadne jako Jarda Šedivec, který odešel z Plzně do Juventusu. Kde je mu konec, někde v druhé italské lize. Navíc Slávie by nešla cestou hostování.

                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                      zz     před 16 lety 08.09.2008 19:23 |  
                      0 0

                      K Tvému výčtu jen doplním, že z Liberce by byl zajímavý Blažek, ale o toho nemáme zájem po jarní zkušenosti a kritice fanoušků, Nezmar je nezajímavý. Pokud jde o Keriče, Liberec chce velké peníze, takže Kárl ho neprodá, v tom je neústupný, letos není Kerič gólový, ale je hodně platný pro hru týmu, pracuje dobře v poli, navíc je použitelný v záloze. Zeher by na základ neměl, Ostrava by za něj chtěla minimálně 12-15 mega. Papadopulos se mi nelíbí, ukázalo se, proč se neprosadil v Německu, není gólový a jeho přínos pro hru není takový jako u Necida nebo Vlčka s Šenkeříkem. Na Slovensku přicházejí v úvahu Halenár, Pospěch, Štyvar, všechno drahé zboží, otázka jejich využití ve Slávii problematická. Zahraničí, třeba dostane Karel Jarolím podobný tip jako na Tavarese, je to o kontaktech a potřebné dávce štěstí. Jak jsem psal, preferoval bych Mageru a Vlčka, ale není to moc reálné. Vidím to na snahu získat Jeslínka, o kterého má Karel Jarolím zájem a nějakého cizince, třeba Primorace. O Fořtovi nemám informace, je otázka, jak je na tom se zdravím. Je to podobný případ jako Vachoušek, často zraněný. A když jsme už u Teplic, dobře vypadá Mahmutovič, ale Hrdlička za něj bude chtít velké peníze. Juna bych nechtěl, je to hráč do vápna, ten už máme, my potřebuje rychlostní typ útočníka a jeden typ útočníka, který pracuje hodně pro tým jako Necid.

                • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                  zz     před 16 lety 08.09.2008 18:47 |  
                  0 0

                  Ještě dovětek, mluví se o Jeslínkovi, jenže dokázal by se prosadit ve Slávii, Sparta by ho nepustila za malý peníz, Besta sice není žádný zázrak, ale nebyl by drahý, takže riziko minimální, pokud nepočítáme jeho smlouvu. Přínosem by byla jeho agresivní hra, důraz, dobře napadá, je dobrý při standartkách obranných i útočných, průměrný je v kombinaci, v rychlosti, technika taky průměr, gólový přínos taky průměr, negativem je velký počet žlutých karet. prostě představa, že sáhneme do juniorky nebo dorostu a přivedeme nového Necida, je mimo realitu. A s Litterim bych příliš nepočítal. Prostě najít náhradu za Necida bude těžké, nenalhávejme si. Možnou variantou může být posunutí Jandy do útoku a Váchy nebo Grajciara na kraj zálohy.

                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                    Boo_SKS     před 16 lety 08.09.2008 19:21 |  
                    0 0

                    ja stale doufam, ze se obnovi zajem o blazka z liberce,s jeho odchodem jsem se dosud nesmiril...jinak ale myslim, ze nahradou za necida by mohl byt jeden z top utocniku slovenske ligy, konkretne treba mlady kanonyr masaryk ze slovanu ci lonsky kral strelcu novak z kosic...neni kde brat, a tak bych se v pripade dobreho zdravotniho stavu nebranil navratu pavla forta, uz kvuli

                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                      zz     před 16 lety 08.09.2008 19:36 |  
                      0 0

                      Ano, Blažek by byl dobrá volba, ale vzhledem k tomu, že o něm kolují zprávy o jeho nočním životě, tak do toho vedení nepůjde. Ale potenciál má obrovský. A napadla mě ještě jedna varianta, kdyby se dal zdravotně do pořádku Milan Černý a vrátil se do formy, tak by byl využitelný i v útoku.Četl jsem názor olomouckého trenéra mládeže pana Chromého, který před dvěma roky napsal, že vidí v Černém hráče, který by mohl být druhým Rosickým. Vše bude záležet na jeho zdraví.

                      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 08.09.2008 19:43 |  
                        0 0

                        Zdravím, díky za zajímavé úvahy o útočnících, sám tedy nejsem schopen ničím přispět, jsem ještě v práci a už nemám sil.. snad jen že náhradu za Necku seženem těžko stejně jako jsme nesehnali náhradu za Vlčka, oba jsou výjimeční, jde o to vyrovnat se s jejich odchodem. A Janda v útoku? Už jednou tam hrál velmi slušně. Zatímco Švento je silný hlavně při vedení míče dopředu a ve sprintech po lajně, Janda je odolnější v soubojích, mohl by ustát víc soubojů zády k brance, bez toho se útočník neobejde.. myslím že kvůli tomuhle z Dušana sotva někdy bude útočník..

                        • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                          tantalos     před 16 lety 08.09.2008 19:54 |  
                          0 0

                          Mě by zajímalo, jak bude s Pekhartem. Pokud se nechytí teď na hostování, bude to mít těžké. Tottenham bude pořád kupovat drahé hráče a levného Pekyho stavět nebude. Jsem přesvědčen, že ideální náhrada za Necku by byl právě on, i když nevím, co se s ním v té Anglii stalo. Zdá se téměř odepsaný. A právě teď by mohl být zralý na špičkový fotbal. A dražší než milion liber by nebyl.

                          • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                            zz     před 16 lety 08.09.2008 20:03 |  
                            0 0

                            Tantalosi, Pekhart odešel na roční hostování do Southamptonu, pak se uvidí. Přišel Pavljučenko, možná přijde Aršavin, zůstane Bent. Je otázkou, jak se Rusové adaptují, Pekhart prodloužil smlouvu do roku 2010. Přeci jenom Berbatov a Kean je těžká váha, když se chytne v druhé lize, tak mu Ramos dá šanci a nikde není psáno, že se přes Rusy neprosadí. Oba Rusové nemají kondici na premier league, jak řekl Wenger. Šance není velká, ale je. A když se Pekhart neprosadí, tak mu Paska najde angažmá jinde v cizině, třeba v bundeslize. Já bych ho bral všemi deseti, ale jeho návrat je naprosto nereálný. Tottenham ho teď neprodá.

                            • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                              slaviator     před 16 lety 08.09.2008 21:07 |  
                              0 0

                              Pekhart by byl blázen, kdyby se vracel do Slavie a potažmo celé české ligy.

                              • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                zz     před 16 lety 08.09.2008 21:31 |  
                                0 0

                                Ano, Pekhart se do české ligy nevrátí.

                                • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                  slaviator     před 16 lety 08.09.2008 21:37 |  
                                  0 0

                                  Já bych se nebál a kouknul se do Afriky, do Asie. Přivedl někoho klidně i do zálohy jen, na kraj, rychlého, běhavého. takoví hráči se tam najít daj. A ne moc drazí. Bohužel, česká liga je vážně vybrakovaná...

                                  • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                    zz     před 16 lety 08.09.2008 22:25 |  
                                    0 0

                                    Lukáši, není to tak jednoduché, jak píšeš. Zkusit můžeš cokoliv, otázka zní, jestli někoho kvalitního najdeš. Na zahraniční skauting nemáme peníze, je to hodně drahá záležitost. Pak je to věc náhody jako u Tavarese. Kouknout se můžeš z okna, ve fotbale potřebuješ propracovanější systém. Jak mě pobavil dneska Csaplár, že chce z Žižkova udělat klub západního typu. Má to jeden velký háček, a to jsou peníze. Jeho krásné vize zůstanou na papíře. Stejně tak, že chce změnit herní projev týmu co nejdříve. To je běh na dlouhou trať, u týmů jako Žižkov, Budějovice je velký problém změnit myšlení hráčů. Podívej se na Kmocha, jak dopadl se svým útočným fotbalem. Csaplár by se měl rychle vrátit do reality českého fotbalu. Ale některé náměty jsou krokem vpřed.

                                    • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                      slaviator     před 16 lety 08.09.2008 22:38 |  
                                      0 0

                                      Uvidíme, já Trénovi fandím. Nejde ani tak někdy o peníze, jako o důvěru. A asi nebude náhoda, že Csaplára na Žižkov přivedl Kuka, který pod Csaplárem taky něco odehrál...
                                      Na zahraniční skauting nemáme peníze - ale proč neangažovat někoho, kdo tu oblast zná? A kdo tam má kontakty? Jako u Plíška tvrdím, že to není (zatím) vhodnej adept na hlavního trenéra, a to jsem tvrdil ještě před jeho nástupem v Teplicích. Ale jeho kontakty na Balkáně jsou značné a už jen to, že Teplicím dohodil Džeka, se doživotně vyplatil. Proč se nezeptat Jarabinského, který v Číně už skončil, jakého tamního hráče by nám třebas eventuálně doporučil do ligy? V Číně žije cca 1,3 miliardy lidí, pětina světové populace. Zákonitě tam nějací kvalitní hráči být musí. Ale zda by se dostali rádi na Západ (nebo spíše jen západ - myšleno ne Západ=západní Evropu, ale západ=zeměpisná poloha vůči Číně? :)) ), tot otázka. Oni tam jsou vlastně všichni spokojení, nikomu nic nechybí... Není to jednoduché, ale jednoduché není nic. Ovšem jen kdo nic nedělá, tak nic nezkazí. A odvážnému štěstí přeje. Lepší než sem vodit průměrné, ale přeplacené české či slovenské hráče by bylo podle mého vážně lepší se kouknout do těchle "exotickejch destinací". Ono to sice něco stojí, ale ten hráč samotnej pak stojí zase o to méně...

                                      • Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

                                        mirecek1111     před 16 lety 09.09.2008 00:00 |  
                                        0 0

                                        Na tohle u nás není prostor, teda pokud se chceme opravdu posouvat dopředu a né zpět. Vzpomeňme, když k nám přicházeli Brazilci. Na letišti se vyfotili pro deník sport s kuličkou sněhu a tím to skončilo. Kolik u nás takových hráčů za éry pana Lešky bylo a kolik se jich prosadilo. U Číňanů by to bylo úplně stejné, možná ještě větší problém s aklimatizací-řeč. Ty nejlepší hráče z Afriky, Asie nebo Jižní Ameriky si rozeberou špičkové kluby a zbyte= miliony a miliony mladých fotbalistů s velkými sny jsou bohužel odpad. To bychom museli dovezt v tranzinu z Afriky na 20 fotbalistů aby byla šance, že se aspoň jeden prosadí. Pokud samozřejmě nebudeme pokukávat stejně jako pan Říčka po hráči jako Kaká. Tehdy jsem se opravdu zasmál, když se na něj prý pan Říčka vyptával a tamní mu odvětili, že tohohle už intenzivně sleduje AC Milán. Jak říkám, nejlepší hráči jsou rozebráni a přivádět tuctové hráče z těchto exotických zemní by znamenalo s nimi tvrdě pracovat a ne je přivést a doufat, že se během měsíce aklimatizují a zapracují do mužstva. Tehdy to byla opravdu naivita, buďme rádi, že jsou ty roky už pryč. Možná, že by byla cesta na to jít jako Teplice. Ty si zaplatily farmu v Ústí, nabrali tam deset náctiletých bosňanů a počkají až se vypracují. A hle, najedou už mají svého Ljevakoviče nebo Mahmutoviče či Džeka. Avšak pochybuju, že se naše vedení vydá touhle cestou.

                                        Možná proto nemám vůbec nic proti tomu, když si vybíráme hráče v juniorce špičkového evropského klubu. Má to hned několik výhod. Kluk je mladý, tudíž perspektivní, už je zvyklý na evropský fotbal, jsou mu vštěpovány ty nejlepší fotbalové návyky a určitě v sobě něco musí mít, když byl vybrán skautingem takového velkoklubu. A i když si voki vydupe, že se Litteri bude za rok pakovat, podle mého mínění je lepší testovat takové hráče, než zkoušet štěstí s hráči z Brazilie a jiných destinací.

  5. Re: Náchod-Deštné - Slavia B 0:3

    Nax     před 16 lety 09.09.2008 10:06 |  
    0 1

    Jeste budeme radi, ze tu na jare bude Litteri:-)