Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Dva marodi se pomalu vracejí

U dvou ze čtyř dlouhodobých marodů Vladimíra Šmicera, Františka Dřížďala, Lukáše Váchy a Jiřího Studíka to vypadá, že bychom je mohli brzy vidět na hřišti.

Nejdéle bojuje se zraněním kolena a následnou rehabilitací Lukáš Vácha, který však už často trénuje s mužstvem, za měsíc už by mohl hrát.

František Dřížďal začal běhat a tak bychom ho na hřišti ještě během podzimu vidět mohli, Jiří Studík byl na operaci s achilovkou a má ortézu.

Nejblíž k návratu na trávník má tak zřejmě Vladimír Šmicer, který už trénuje s míčem a měl by se zapojit do tréninku s týmem. Jeho hráčská smlouva ve Slavii však stále není uzavřena. "Zatím se jeho smlouva neřeší, důležité je, aby byl fit. Jinak je nadále hráčem Slavie, je na soupisce pro evropské poháry," řekl na toto téma tiskový mluvčí Slavie Ondřej Zlámal.

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dva marodi se pomalu vrací

    zz     před 16 lety 28.08.2008 20:47 |  
    0 0

    Díky Jane za aktuální informace. Šmicera potřebujeme jako sůl, bohužel všechny tři alternativy na post středního záložníka nepřinesly velkou kvalitu. Na hře je to znát. S návratem Šmicera půjde nahoru výkon ostatních hráčů v záloze i hra útočníků. Vácha se rozehraje v juniorce, od něho si hodně slibuji, má něco, co našim hráčům chybí a to je finální přihrávka, hra jeden na jednoho, je fotbalový, věří si, vytvoří konkurenci k Jandovi. A doufám, že se brzy objeví na trávníku i Milan Černý. Tento typ hráčů Slávie potřebuje, škoda, že ho zastavilo těžké zranění. Opět rychlý hráč, který se umí prosadit ve hře jeden na jednoho, nebojí se vystřelit. Dřížďal zvýší konkurenci na krajích obrany. Pokud uvedené hráče nebudou provázet zdravotní komplikace a dostanou se do formy, tak to budou skutečné posily, které nemusíme draze kupovat.

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      Jachym     před 16 lety 28.08.2008 21:09 |  
      0 0

      U Vládi Šmicera si bohužel nejsem jistý jeho herním přínosem. Ano, zkušenosti a přehled má vynikající, přispívá k dobré atmosféře, ale... Vzhledem k jeho neustálým zraněním to dopadne vždy tak, že odehraje jakž takž zdravotně fit dvě utkání a poté je dva měsíce mimo hru. Stejně nemůže hrát 100 % naplno a vydrží maximálně 60 minut. Už to nevidím moc růžově, ale rád se budu mýlit.

      • Re: Dva marodi se pomalu vrací

        zz     před 16 lety 28.08.2008 21:14 |  
        0 0

        On odehrál loni v kuse více než dva zápasy, v závěru nám hodně pomohl k zisku titulu. Letos neabsolvoval kondiční přípravu s týmem, ale připravoval se individuálně s kondičním trenérem, proto si myslím, že by to letos mohlo být lepší s jeho zdravím. Uvidíme. Každopádně o jeho fotbalových kvalitách nemá smysl pochybovat.

      • Re: Dva marodi se pomalu vrací

        slaviator     před 16 lety 28.08.2008 22:21 |  
        0 0

        Jenže vtip je v tom, že i když hraje ani ne na půl plynu, je na hřišti ohromně platným hráčem. Nemluvě o tom, jak platným je i v kabině...

  2. Re: Dva marodi se pomalu vrací

    bene     před 16 lety 28.08.2008 21:17 |  
    0 0

    Už aby Vláďa hrál, už se těším. fotky ze středy na www.bene2.unas.cz

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      vosaa     před 16 lety 29.08.2008 18:43 |  
      0 0

      Moc pěkný fotky. Fotograf z fotbalu naživo moc ale neměl :)

  3. Re: Dva marodi se pomalu vrací

    quelhar (admin)     před 16 lety 28.08.2008 23:26 |  
    0 0

    Mno, jsem zvedavy, jak se bude Vlada jevit po uzdraveni a jak dlouho mu to vydrzi. Paklize se nektere neduhy vycitaji soucasnym strednim zaloznikum, pak u Vlady jsou tytez neduhy jeste daleko viditelnejsi (tim myslim malou rychlost, kondici a defenzivni cinnost). Jestli jeho ofenzivni prinos bude viditelne lepsi nez u Belaida nebo Jarolima, to se rad necham prijemne prekvapit.

    Kazdopadne kdyz byla zminka o poharech, tak bych si dovolil takovy pokus. Podle jistych ukazatelu jsem se pokusil sestavit rozdeleni do kosu pro zitrejsi losovani poharu UEFA. A vyslo mi nasledujici - okruh souperu pro Slavii by mohl byt:
    Litex Lovech (ten by tam mel byt snad nejjisteji ze vsech), Maritimo / Setubal (maji stejny koeficient), Brann Bergen, Lech Poznan, APOEL Nicosia / Omonia Nicosia (opet stejny koeficient).
    Dle meho nazoru by to byla velmi prijemna skupina, postoupit bychom meli bez problemu proti vsem krome Portugalcu, tem bych se ja osobne radeji vyhnul.

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      mart     před 16 lety 28.08.2008 23:35 |  
      0 0

      Hmm, ... tak ja bych tedy, ....v zajmu celku, ... snad tedy, ....ze by jako... Rakovnik! ...jo to by sna slo. Ostatnich bych se docela bal.
      Pravda je, ze tech portugalcu asi nejvic :)
      Sakra ja vubec nemuzu spat.....
      Uz sem si obstaral letenku do Prahy,abych byl na Jablonec, no .....a na zpet se to pokusim nejak nenapadne prodlouzit podle losu. Snad zena nic nepozna :).mart

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      quelhar (admin)     před 16 lety 28.08.2008 23:38 |  
      0 0

      Jeste doplnim, ze pokud se to rozdeluje jinak, mohli bychom natrefit take na nekoho z techto tymu:
      St. Lutych, Twente (malo pravdepodobne podle me), Nijmegen (zrovna tak), Vaslui / Temesvar / Unirea, Varna (malo pravdepodobne).

      • Re: Dva marodi se pomalu vrací

        quelhar (admin)     před 16 lety 29.08.2008 00:05 |  
        0 0

        Mno, jak se tak koukam na rozdeleni z lonska, tak tam to vubec neodpovida systemu, ktery jsem pouzil, takze to asi nevyjde (ale jsem zvedavy, jestli na nas vyjde aspon ten Litex). Kazdopadne je tam vic hratelnych a lehkych souperu nez tech tezkych a pokud nebudeme mit smulu, tak bychom rozhodne meli postoupit.

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      honzah (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 23:40 |  
      0 0

      Hm, ten Litex Loveč bych taky nepodceňoval, bulharský klubový fotbal je na stejné úrovni jako český a nemá (na rozdíl od našeho) sestupnou tendenci - takže pozor na ně!

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.08.2008 09:38 |  
      0 0

      Jenomze quelhare, Smica je hrac uplne jine urovne, z jineho sveta. Mozna jsi to minulou sezonu nevidel nebo nechtel videt nebo jsi zapomnel, ale pokud hral, prinesl do hry kvalitu, kterou nikdo jiny prinest nemuze. A to presto, ze vetsinou nemohl hrat naplno. Neztracel balony, presne prihraval, dodaval tymu klid. Vzpomen si na zapas doma s Arsenalem. Smica se hracum Arsenalu vyrovnal i pres jeho hendikepy, byl to on, kdo dodal ostatnim sebevedomi, ze se da hrat, podrzel mic, nezmatkoval jako ostatni.. To samé ke konci soutěže, kdy nám hodně pomohl k titulu (snad nechceš říct, že větší zásluhy na zmrtvýchvstání slavie v posledních kolech má třeba Marek J.). Pokud bude i nadále předvádět alespon takovyhle fotbal, ja osobne bych odpustil i slabsi hru dozadu, byt si myslim, ze Smica hrat dozadu umi. Ani jeden hrac ze slavie zatim nemuze pomyslet na to, ze se mu v kariere povede to, co se povedlo Smicovi, ze bude hrat tam, kde hral on. Takze ano, z tveho pohledu se obavam, ze se tve obavy potvrdi a ja budu dale zaujaty...:-)))

      • Re: Dva marodi se pomalu vrací

        tolsimir     před 16 lety 29.08.2008 09:40 |  
        0 0

        ano, musim s tebou souhlasit, ze Smicer je opravdu na ceske pomery stale excelentni hrac a pokud bude zdravy, tak nam moc pomuze, ale musela ta byt ta veta s MJ? Neni to skoda?

        • Re: Dva marodi se pomalu vrací

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.08.2008 09:42 |  
          0 0

          jo, to mi trochu ujelo..:-)) chtel jsem jen quelhara trochu postouchnout, to nebylo nic proti MJ.

      • Re: Dva marodi se pomalu vrací

        bongor     před 16 lety 29.08.2008 23:03 |  
        0 0

        To co se v karieře povedlo Šmícovi,to se skutečně žádnému z našich mlaďochů nemůže povést.Šmíca šel ven jako zcela hotový hráč a to se
        o našich mladých nedá říct ani náhodou.Nejhorší na jejich přestupech je zbytečný spěch,ať už je to práce jejich agentů,našeho vedení,nebo jich samotných.Příklad uspěchanosti je Pekhart,plno velkých plánů a nakonec leští lavičky.To samé bude bohužel i Necka.Měl ještě tak 2-3 roky čas.Teď sice vidí hromadu peněz,ale nevidí,že nebude rozumět,
        konkurence bude veliká a nejbližší výhledy Ruska taky nic moc.Tam je potřeba jít jako hvězda,viz Jarda Jágr,aby se před ním všichni plazili a ne aby tam byl jen do počtu.Škoda,mohl to být prvotřídní plejer.A jeho vyjádření o tom,že to je další krok v jeho karieře spíš vypadá na pořádně vymytou hlavu .Sám by na to určitě nepřišel je to přece slávista. I při vědomí mimořádných finančních možností ruských klubů se ke Slavii významem v evropském fotbalu ještě dlouho nebudou moct ani postavit.

  4. Re: Dva marodi se pomalu vrací

    supersonique     před 16 lety 29.08.2008 09:03 |  
    0 0

    No to je dneska rano. Probudim se, spustim net a vidim, ze poustej Necku nekam do Ruska. Koncepcni politika... se bohuzel nerymuje s prazskou Slavii. Mam zkazenej celej den.

    • Re: Dva marodi se pomalu vrací

      Bulvi     před 16 lety 29.08.2008 09:09 |  
      0 0

      ted na to koukám....nechápu,že nemohli počkat aspon do podzimu...a pokud to bude pod 150míčů tak sme ho prodali pod cenou...

      • Re: Dva marodi se pomalu vrací

        venousek     před 16 lety 29.08.2008 09:43 |  
        0 0

        Podle Sportu by měla být smlouva o přestupu podepsaná s platností od ledna 2009. Jinak musim říct, že jsem měl o Necidovi lepší mínění.

  5. Re: Dva marodi se pomalu vracejí

    Viking     před 16 lety 29.08.2008 09:26 |  
    0 0

    Jestli prodáme Necku, tak jsme v loji. Dva útočníky, kteří by pravidelně dávali góly, prostě nemáme. Pochopil bych to, kdybychom dostali 5 mil. euro, všechno níž je prodělečný. A propo, to už jsou ty čeští mladí kluci tak hloupí že se ženou do takových děr jako je Rusko a Turecko??? Nebo resp. ty agenti tak nenažraní že nevidí za delší horizont než 14 dnů?

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.08.2008 09:40 |  
      0 0

      Rusko.. to zni hrozne..:-((. Pokud by Necka odesel, mrzelo by me to moc, hlavne proto, ze toho ve slavii jeste moc neodehral a prisli bychom o plno skvelych zazitku. Samozrejme je jeasny, ze penize potrebujem a ze momentalne je to asi hrac s nejvyssi cenou. Presto bych apeloval na to, ze pokud skutecne jeho prodej je jedinym resenim, aby to bylo s ohledem na jeho budoucnost.. Ruska bych se bal..:-(

  6. Re: Dva marodi se pomalu vracejí

    hajda     před 16 lety 29.08.2008 09:40 |  
    0 0

    Necka by měl ještě tak dva roky vydržet a hrát naší ligu. Stále mu tato soutěž skýtá potenciál růstu.
    Po dvou letech, až bude v repre 21, by určitě mohl dostat nabídku ze západu. Takto se bojím, že dopadne jako další z řady nadějí, které odešly a poté po nich neštěkl ani pes.
    Měl by mít rozum on, ve Slavii i jeho agent. Zatím mi to přijde, že potřebujeme love, tak se Necka prodá - škoda.
    www.slavista-st.cz

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      quelhar (admin)     před 16 lety 29.08.2008 09:44 |  
      0 0

      No, jestli chce prestup on i jeho agent, tak Slavia se branit asi nebude, pokud dostane adekvatni sumu. Je prilis jednoduche hodit vsechnu vinu za prestup na vedeni Slavie. Stejne to fanousci udelali pri odchodu Svece. Svec si sice polepsil, hraje lepsi ligu na zapade, ale vlastne chtel u nas zustat a prodali jsme ho proti jeho vuli - aspon tak to vypada z nekterych nazoru.
      Jsem vazne zvedavy - pokud tedy ten prestup bude, porad doufam, ze se to zadrhne - jestli to tu opet bude vypadat tak, ze hnusaci Dolezal s Rosenem prodali chudaka Necida pod cenou kamsi na vychod a on pritom tak moc chtel ve Slavii zustat.

      • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

        venousek     před 16 lety 29.08.2008 09:53 |  
        0 0

        No, ale pokud se podíváš na vyjádření Necida a Nehody z dřivějška, tak vždycky mluvili o tom, že by měl odejít až tak za dva roky. A to, že mu Slavia po mistroství nenabídla novou smlouvu, jako to v obdobných případech udělala třeba Sparta nenapovídá o tom, že by udělali něco pro jeho udržení. Nicméně konečné rozhodnutí o přestupu je samozřejmě na hráči.

        • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.08.2008 09:59 |  
          0 0

          No to je jiste spravna uvaha... nikde nebylo psano nic o vylepseni smlouvy, prestoze KJ dokonce tvrdil, jak na nej v predkole LM spolehal..

          • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

            tolsimir     před 16 lety 29.08.2008 10:04 |  
            0 0

            Zase nemuzes svalovat vsechnu vinu na vedeni. Co ty vis jak moc chtel Necid odejit. Treba novou smlouvu nyni podepsat nechtel, aby bylo vic nabidek

      • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 29.08.2008 09:55 |  
        0 0

        Pockej, a to rika kdo? Zatim tu nejsou zadny informace o tom prestupu a zatim nikdo tu netvrdi, ze za to muzou proradni R+D.. Samozrejme Nehoda v tom ma taky prachy, to je jasny.. Necid ma treba lakavou nabidku.. to nevim.. Me to neprijde moc rozumny, treba Kalouda si myslim, ze neudelal moc dobre, ale do ruskych pomeru moc nevidim, zz treba prestup Kaloudy povazoval za vydareny, pokud se nepletu.. U Svece to bylo jinak, tam byly od duveryhodnych lidi zpravy, jak to bylo, i z dalsich indicii se dalo usuzovat na to, ze jednim s duvodu pro jeho odchod bylo to, ze ztracel pozici v tymu, KJ chtel Rajnocha a pak dokonce Abrahama. Nekdo ty indicie chtel videt, nekdo ne.

        • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

          mart     před 16 lety 29.08.2008 10:13 |  
          0 0

          Ja sem taky chtel Rajnocha (a pak dokonce Abrahama, ... i kdyz musim priznat, ze tam sem se malinko spletl :), ostatne chtel bych ho porad, .... jen jeho cena bude asi skoro dvakrat takova jako byla vloni v lednu :(.

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      Viking     před 16 lety 29.08.2008 10:25 |  
      0 0

      Quelhare, jsem nějak v rozpacích. Kvituju, že Necka odchází v zimě a můžeme už tedy v předstihu hledat adekvátní náhradu. Pokud byla cena na cca úrovni zběhlého psa, tak pro Slavii jenom dobře, tohle je obchod který se dělá jednou za 5-10 let. Na druhou stranu mám Necku v oblibě a nějakou dobu jsem se na něj chtěl ještě dívat, je ale pravda, že tuhle cenu (pokud je to pravdivé) by nám asi žádný západní klub nedal.

  7. Re: Dva marodi se pomalu vracejí

    tolsimir     před 16 lety 29.08.2008 09:48 |  
    0 0

    Opet nema cenu chodit na ofic. web, protoze se tam zvrhla neuveritelna hysterie. Z meho pohledu by nebyl prodej Necida tragedii. Jiste, je to vyjimecny talent, ale v ceske lize by nikdy plne nerozkvetl. Proto by jeho cena pravdepodobne nikdy nepresahla 200 milionu, cesky trh je opravdu v soucasne dobe pro zahranicni kluby levne zbozi. Samozrejme pokud mluvime o zapadnich klubech. Rusaci ci Turkove jsou ale blazni, maji penez dost, to ukazuji i nakupy hracu jako Hubnik ci Kalouda za cenu, ktera opravdu neodpovidala.

    Pokud byla za Necida dana vetsi nabidka nez 5 milionu eur, tak se proste prodat musi. Pouziji vokiho frazi, to je realita dnesnich ceskych klubu, ktere ziji z prestupu, aby naplnili rozpocet. Navic pokud je Necid opravdu dobry a ja verim, ze skutecne je, tak se v Rusku prosadi stejne jako treba Kovac ci Jiranek. Pokud by sel do Zenitu, kteremu pravdepodobne odejde Arshavin, tak by sanci urcite dostal. Pravdepodobnejsi vsak je jeho odchod do Spartaku, kde nahradi Pavlyuchenka. Je to typove podobny hrac, navic je tam prave Kovac ci Jiranek. Prestup do Spartaku by byl dobrou volbou jak po financni, tak si troufnu rici i po sportovni strance.

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      tolsimir     před 16 lety 29.08.2008 09:50 |  
      0 0

      Tak jsem se zmylil, je to CSKA. No nevim, je tam sice Kalouda, ale to je tak vse. Spartak by byl lepsi volbou.

      • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

        tantalos     před 16 lety 29.08.2008 10:08 |  
        0 0

        Tolsimir jen na Necida plivá špínu, protože Jarolím Necku nemá rád

        • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

          mart     před 16 lety 29.08.2008 10:10 |  
          0 0

          :D

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      venousek     před 16 lety 29.08.2008 09:57 |  
      0 0

      Proč myslíš, že by v české lize nerozkvetl ? Pokud je opravdu takový talent, tak je jeho prodejní cena o které mluvil Doležal nízká.

      • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

        Nax     před 16 lety 29.08.2008 10:16 |  
        0 0

        Skoda, kvuli tomuhle klukovi stalo na to chodit se divat na fotbal. Myslel jsem, ze tu jeste dva roky vydrzi.

        Ted otazka kdo prijde misto neho, tim mame v utoku diru jak krava.

        • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

          mart     před 16 lety 29.08.2008 10:28 |  
          0 0

          ...je tam Litteri z videa:)

          • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

            mart     před 16 lety 29.08.2008 10:29 |  
            0 0

            sorry, ... zase chyba:(, ... z DVD pochopitelne.mart

  8. Re: Dva marodi se pomalu vracejí

    quelhar (admin)     před 16 lety 29.08.2008 09:58 |  
    0 0

    MOZNI SOUPERI PRO DNESNI LOS:

    Brøndby IF (DEN), FC Twente (NED), SC Vaslui (ROU), PFC Cherno More Varna (BUL), NK Slaven Koprivnica (CRO)

    Zdroj: uefa.com

    Mno, hlavne nedostat Twente ::I

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      tolsimir     před 16 lety 29.08.2008 09:59 |  
      0 0

      Krom Twente jsou vsichni souperi urcite hratelni, ja bych si pral chorvaty

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      venousek     před 16 lety 29.08.2008 10:01 |  
      0 0

      To nebude úplně snadny los. Obávám se, že budeme mít velké problémy.

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      Jachym     před 16 lety 29.08.2008 10:13 |  
      0 0

      Český mistr by si měl poradit se všemi uvedenými soupeři. Pravda, Twente by určitě byl hodně nepříjemný soupeř, ale v případě těch ostatních nemůže být vyřazení omluvou.

  9. Re: Dva marodi se pomalu vracejí

    Viking     před 16 lety 29.08.2008 10:35 |  
    0 0

    Jinak nevím co je na tom pravdy, ale na iheute píšou, že odejít by teď údajně měli Volešák, Hubáček, Gebre Selassie, Jablonský či gólman Vorel.

    Pokud je to pravda, tak doufám že Hub a Vorel už se rovnou prodají...

    • Re: Dva marodi se pomalu vracejí

      bongor     před 16 lety 29.08.2008 23:06 |  
      0 0

      No budeme utahovat opasky,ale držet zbytečně průměrné fotbalisty
      prostě v ekonomické realitě nelze.I když Huba mi bude líto a Voliš
      vlastně vůbec neměl šanci něco ukázat.