Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Slavia - Fiorentina 0:0

Fotbalisté Slavie v odvetě třetího předkola Ligy mistrů nedokázali vstřelit Fiorentině ani branku, takže po remíze 0:0 se loučí se soutěží a budou hrát jen Pohár UEFA. Po nevýrazném prvním poločase jsme se ve druhé půli zlepšili, ale ke vstřelení alespoň jedné branky to nevedlo. Prohlédněte si 9 fotografií.

Fotbalisté Slavie nastoupili do odvety třetího předkola LM ve stejné sestavě jako v posledním ligovém kole proti Bohemians Praha. Karty od začátku byly rozdány jednoznačně, jestli jsme chtěli bojovat o naději, museli jsme dát minimálně dvě branky a žádnou nedostat, abychom si vynutili prodloužení.

Od začátku se hrál opatrný fotbal, ale směrem dopředu jsme se nedokázali pořádně prosadit. Hned během úvodních tří minut Fiorentina vyslala dvě střely, které sice skončily mimo branku, ale naznačila, jakým stylem bude v Praze hrát. Pak jsme se dokázali ozvat i my, ale z otočky pálil z velkého úhlu Necid do boční sítě. Vypracovali jsme si i další nadějné příležitosti, ale do koncovky jsme se nedostali. V nadějné pozici byl také Toleski, ale nestihl včas vystřelit. Hra byla celkově z naší strany pomalejší a soupeř byl u všeho o krok dopředu. Fiorentinu jsme nedokázali ničím překvapit. Hodně nás podržel Vaniak, který dokázal zneškodnit nebezpečné šance a díky němu jsme byli stále ve hře i pro druhý poločas. Opět jsme měli problémy s bráněním standardních situací, po kterých hosté měli největší příležitosti.

Do druhého poločasu nastoupili Šenkeřík se Šventem, kteří naši hru oživili. Začali jsme hrát mnohem aktivněji a více běhat, takže jsme se dokázali více dostávat před branku Fiorentiny, kde jsme byli i nebezpeční, ale Černý střílel mimo či Tavares vysoko nad bránu. Hosté se snažili chodit do rychlých protiútoků, ale obrana pracovala spolehlivě. Po dvaceti minutách se hra uklidnila a přestože jsme se snažili, do dalších šancí jsme se těžko dostávali. Hosté hráli v obraně poctivě, takže jsme museli vymyslet překvapivou akci, abychom se dostali na dostřel. V závěru začaly naše hráče chytat křeče, hlavně Mateje Krajčíka, takže tempo hry opadlo a v posledních minutách se už spíše jen dohrávalo, i když byla ze slávistů cítit snaha o vstřelení alespoň čestné branky. Fanoušci, kteří byli opět perfektní, aspoň hráče odměnili potleskem za bojovný výkon. V pátek nás tedy čeká los prvního kola Poháru UEFA.

Přehled šancí:
18. minuta - Gilardino se dostal za obranu, nebezpečně vystřelil, ale míč dokázal v poslední chvíli nadzvednout.
19. minuta - Z následného rohu se míč dostal na druhé straně k Santanovi, který střílel sám, ale nevýraznou střelu na vzdálenější tyč Vaniak chytil.
32. minuta - Největší šance utkání pro hosty, po rohu střílel Filipe a Vaniak senzačně dokázal přizvednout na břevno a po dalších zmatcích jsme nakonec odvrátili na roh.
50. minuta - Osvaldo střílel z úhlu těsně vedle tyče.
51. minuta - Po centru Šventa se míč odrazil na hranici vápna k Černému, ale v nadějné pozici míč netrefil ideálně a mířil mimo branku.
59. minuta - Krajčík po zemi přihrál do vápna Belaidovi, který rychle zpracoval míč a střílel, ale nad bránu.
81. minuta - Po standardní situaci Jarolíma nadzvedl míč kousek nad branku Brabec.

Slavia - Fiorentina 0:0
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Janda (46. Švento), Tavares, Belaid, Černý (71. Jarolím) - Necid, Toleski (46. Šenkeřík)
Diváci: 14943

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. hodnoceni

    rudahvjezda     před 16 lety 27.08.2008 23:44 |  
    0 0

    vaniak 9 - krajcik 7, suchy 7, brabec 7, siklic 5 - janda 5 (svento 6), belaid 6, tavares 5, cerny 6 (jarolim 5) - toleski 5 (senkerik 5), necid 5
    Vsichni makali a me se to libilo. Diky kluci, proste bylo moc dobri.

    • Re: hodnoceni

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 01:51 |  
      0 0

      Zjistil jsem, že Šiklić neumí pořádně nacentrovat... snad se zlepší

      • Re: hodnoceni

        skskuca     před 16 lety 28.08.2008 10:45 |  
        0 0

        Myslim si že je nejlepší varianta na levou stranu, včera hrál dobře!! Ty by sis tam přál Jablonskýho?? ne!!

        • Re: hodnoceni

          slaviator     před 16 lety 28.08.2008 12:07 |  
          0 0

          Říkej si co chceš, ale Hubáček špatnej není.. :-)

  2. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    FannyBoy     před 16 lety 27.08.2008 23:44 |  
    0 0

    Škoda. Šance byli, první zápas to zkazil, a tím i morálku na druhej zápas. K fanouškům - dnes mi to přišlo nejlepší atmosféra v Edenu co byla, kotel výbornej, uplně jsem se potil jak sem skandoval a byl jsem dost vyřvanej. Konečně jsme taky poprvé slyšeli v Edenu fanoušky hostí ;). Škoda že nebylo vyprodáno...

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Hypik     před 16 lety 27.08.2008 23:57 |  
      0 0

      Souhlasim, dneska byla atmosfera paradni, ja ty vecerni zapasy proste zboznuju, zapas ma mnohem lepsi atmosferu. Ale jen se nemohu zbavit dojmu, ze tam bylo vic jak 15 tis lidi. 14,5 tis bylo na Pribramy a dneska tam bylo urcite vic. Proste nevim, kam by se tech jeste 6 tis lidi melo vejit ?

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        FannyBoy     před 16 lety 28.08.2008 00:08 |  
        0 0

        Nevíte co bylo na transparentu/ech?

  3. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    Jakubisko     před 16 lety 27.08.2008 23:57 |  
    0 0

    Dneska jsem odcházel opravdu spokojen, kluci do toho dali vše, tak to má vypadat... Šance tam sice byly, kdyby se nějaká proměnila tak by to mohlo být zajímavé, ale na druhou stranu musím uznat že Italové hráli skvěle, celý zápas neustále presovali a zdvojovali, ať už jsme rozehrávali odkudkoliv. Proti tomu se těžce hraje...a o to víc všem děkuju za to co předvedli, bylo v tom srdíčko. Po zápase jsem zas byl konečně pořádně hrdej že sem slávista

  4. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    tantalos     před 16 lety 28.08.2008 00:04 |  
    0 0

    Nebylo to špatné. Chyběl Šmicer a s ním veliká dávka štěstí, bez které se přes Italy nedalo postoupit. Nikomu se nedá téměř nic vytknout, dokonce ani trenérovi, o moc lépe asi mužstvo postavit nemohl. Všichni se snažili, ale kvalita byla na straně Italů, přesto Vaniak, Suchý a Tavares si zaslouží absolutorium, ale nezklamal nikdo. Janda se vrací do formym útočníci dřeli, ale Italové holt uměj. Přesto jsme měli asi pět střel, které při solidnídávce štěstí mohly skončit gólem - to je obrovské zlepšení proti výkonu ve Florencii. Černý měl jedinou gólovku, ale zahodil ji zbytečně - prostě chybí zkušenost a kvalita. Šiklič byl lepší než Hubáček, ale také to není ofenzivně žádný zázrak, asi Jablonský bude z těch tří nejlepší.
    Jinak podstatné je, že dnes Slavia ostudu neudělala.

  5. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    Merlinus (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 00:40 |  
    0 0

    Zdravím, na dnešním zápase mezi Slavií a Fiorentinou se mi staly dvě nepříjemné věci.Nejdříve měla zdravotní potíže moje žena. Musel jsme s ní jet během druhé půle na pohotovost. Přitom jsem nechal na stadionu pověšenou vlajku. Bohužel zpět na stadion už jsem se dostal až cca. 45 min. po zápase a vlajka už tam nebyla. Nějaký pořadatel se mnou prošel stadion, ale o žádné vlajce nevěděl. Chtěl bych požádat toho, kdo ji sundal ať se se mnou prosím spojí. Nabízím poctivému nálezci určitě finanční odměnu. Díky moc. Martin E-mail: Martinx11@seznam.cz, tel: 608 048 295

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Jachym     před 16 lety 28.08.2008 09:12 |  
      0 0

      To je nepříjemné. Je alespoň žena v pořádku?

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Orange_SKS     před 16 lety 28.08.2008 16:58 |  
      0 0

      Vlajku jsme sundali a bude majiteli vrácena. Již byl telefonicky kontaktován. ultras slavia

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Merlinus (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 18:09 |  
      0 0

      Ahoj všem. Vlajka je na světě a v pořádku v Edenu. Musím moc pochválit naše fanoušky i klub, který ji ohlídal a postaral se o ni. Velký dík patří p. Trepešovi z organ. úseku. Chci poděkovat všem ze Slavie i ultras. Nevím přesně kdo ji sundal a kdo ohlídal, ale každopádně klub měl o celou kauzu velký zájem a rychle se vše vyřešilo. Fakt smekám a jsem moc rád, že to dobře dopadlo. Mám z toho všecho skvělý pocit.

      Drahá choť :-) je již v pořádku. Prostě jí z toho hektického prvního poločasu šla hlava kolem a z těch šancí Fiorentiny na ni padaly mrákoty. :-) a když Černý v 50. min. nedal tu obrovskou šanci, tak to už bylo moc. :-) Naštěstí máme známou doktorku, která bydlí nedaleko stadionu, tak jsme ji využili jako pohotovost. Tak jen doporučila pořádný odpočinek a dostatečné doplnění tekutin.

      Takže vše dobře dopadlo, škoda, že to nedoplnilo i to fotbalové štístko.

  6. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 07:25 |  
    0 0

    Přeji Vám všem pěkné ráno a celý den.
    Ještě, že můžu psát, zatím se mi můj hlas někam ztratil a tak spíše šeptám. Ano, souhlasím, že jsme to bohužel projeli už v Itálii. Asi je ta fotbalová spravedlnost někde nahoře sledovaná, takže taloši postoupili po právu. Našim klukům toho šlo včera vytknout málo co, protože se snažili a makali všichni. U některých byla asi i trochu taková křeč s přemíry snahy zahrát co nejlépe. Trenér postavil asi to co bylo správné postavit a střídáno bylo také dobře. Můžeme se bavit a pouze spekulovat, kdyby byl Švento od začátku, nebo zda Šenkeřík. Spíš mě vylekalo trochu, že po vystřídání jsme od cca 75 mi. hráli o deseti, protože
    Matěje začali brát křeče a pak už jen statoval, pak dokonce o devíti, protože to samé i Belaid. Vůbec jsme nezkusili střelu ze střední vzdálenosti a Belaidovi to moc nešlo. Zvláště ten super signál v první půli s Černým, to jsem myslel, že mě asi omejou. Vaniak při likvidování šancí opět super, ale ty odkopy ze hry, Martine to už tak dobrý není. Necid je dříč a rváč, jen mi ho bylo ve druhé půli i trochu líto. On musel jít do kombinací i ze středu hřiště a pak ještě letět na vápno a být koncovým hráčem. Za to bych J.Černému, Belaidovi i nakopal zadek. Necka je koncový hráč. Ne aby si to šel ještě rozehrát. Švento ve druhé půli byl v ofenzivě znát, jen ten Šiklič si na něj musí zvyknout a dávat mu to víc a dřív, delší balon, on ho Dušan dožene. Fandění bylo super, Strašák zaslouží velkou pochvalu a tak jsem mu to osobně sdělil, když jsem vracel ty bílé čtvrtky z chorea. Taky mám pocit, že bylo víc než 14.000 lidí, ale to je jedno. Na závěr jsem ještě chtěl říci, že p.Černý z ČT si asi zřejmě nevidí do úst. T.Rosen si nebral servítky a řekl mu, že je lhář. Já s tím souhlasím. Doba socialismu je pryč a žít s koncesionářských poplatků, dostat další miliardové dotace od státu a ještě chtít po někom, aby mi svůj majetek poskytl zadarmo, abych ho mohl vysílat - to se to pak žije.
    Tak letos LM nebude. Pokud vezmu, že nám hrála kromě 4 hráčů na hřišti v podstatě mládež, tak jsme uhráli celkem přijatelný výsledek. Hráči Fiorentiny, jak už v dříve psal pan(zz),jsou spolu už pohromadě asi 3 sezonu a hlavně, jsou to už ostřílení matadoři a ne jako naši kluci. Ruku na srdce, koho dnes v lize sehnat, aby to splňoval. Já jsem se domníval, že nevzít P.Bergera byla naše chyba. Teď po těch zápasech Sparty musím konstatovat, že jsem jeho hrou docela zklamán a to asi nejen já. Škoda a souhlas s Tantalem, že nemohl Vláďa Šmicer. Pomohl by určitě, právě ve středu naší zálohy a uklidnil by naše mladý pušky. Každý den není posvícení, ale cestou k domovu jsem si říkal, máme teď už náš stadion a ta správná bojovná nálada na něm dělá s našima klukama to, co je třeba a to je deviza, kterou musíme využít. Pokud už se nám trenér umoudřil, a poslední sestavy naznačují, že snad jo, je to cesta zpět k poctivému a bojovnému fotbalu Slávie. Jen ten Standa nám chyběl (to jsem tak cítil). Trošku jsem to protáhl, omlouvám se, ale chtěl jsem se z toho vykecat.
    Sokrates55

  7. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    Jakubisko     před 16 lety 28.08.2008 08:56 |  
    0 0

    Mimochodem choreo bylo naprosto dokonalé :o))) Akorát škoda že tam byl "překlep" (benenuti místo benvenuti), ale nápad bezvadnej :o)

  8. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    lucky-pilda     před 16 lety 28.08.2008 09:48 |  
    0 0

    Co bylo na tom choreu? Benvenuti chápu, ale ten zbytek nepřečtu a obrázek nějak nemůžu rozluštit ...
    Jinak zápas hráli dobře, ale můj názor na některé individuality se trochu liší od ostatních. Předně nechápu, proč je celý podzim v základu Janda, když ve všech dosavadních zápasech (teda nevim, jak to bylo s falešnou Bohemkou, ten sem bohužel nestihnul) ze Slavie nejhorší, ale naopak Jablonský, jinak náš nejlepší hráč ve většině přípravných zápasů i mistráků, padl v nemilost a hraje v béčku. Tavaresovi tentokrát nešlo vůbec nic. Kvalitní výkon předvedl na druhou stranu například Švento a svůj vysoký nadstandart (konečně) Suchý. V některých fázích zápasu mi přišlo, že hrajeme na udržení výsledku, ale kdyby to takhle šlo i zbytek sezony, byl bych rád.

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Jakubisko     před 16 lety 28.08.2008 10:09 |  
      0 0

      Benevenuti Nella Civilta - vítejte v civilizaci :)

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        Nax     před 16 lety 28.08.2008 10:30 |  
        0 0

        Trochu krkolomne:-), ja bych to rekl "benvenuto a civilizzazione"

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        FannyBoy     před 16 lety 28.08.2008 11:16 |  
        0 0

        A na obrázku?!

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        lucky-pilda     před 16 lety 28.08.2008 11:29 |  
        0 0

        Hehe, tak to mi příde jako dobrej nápad! Velice vtipné a trefné a nepříliš, či skoro vůbec, urážlivé (teda až na toho fakáče, jestli to má být ono, ten mi tam nějak nejde, ale budiž). Jen tak dál!
        Co bylo teda na tom obrázku?

        • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

          Jakubisko     před 16 lety 28.08.2008 12:30 |  
          0 0

          Kdyby ti odtáhli auto a musel si vypláznout 150€, klidně bys ty fakáče ukázal dva :o)) Na obrázku je silueta města a nápis PRAHA

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Jachym     před 16 lety 28.08.2008 10:35 |  
      0 0

      "Tavaresovi tentokrát nešlo vůbec nic"??? V defenzívě při odebírání míčů vynikající, rozehrávka (do stran) velmi slušná, dopředu nevynikal skoro nikdo, neboť nám Fiorentina mnoho nedovolila. Tavares se Suchým (a samozřejmě Vaniakem) byli včera našimi nejlepšími hráči...

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        lucky-pilda     před 16 lety 28.08.2008 11:22 |  
        0 0

        Mně se zase zdálo, že Tavares příliš ztrácel, obzvláště míče ve středu. Že nepřihraje skoro nikdy dopředu, a když, tak nic moc, je o něm známé, ovšem mně osobně připadal včerejší výkon na tohoto hráče podprůměrný. Ale je to jen názor

        • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

          PetCC     před 16 lety 28.08.2008 12:32 |  
          0 0

          Já jsem z Tavarese včera skoro vyrost! Obranná práce vynikající, ale co ta rozehrávka? V Itálii šli snad všechny jeho přihrávky dopředu protihráčům, takže skvěle zakládal útoky Fiorentiny a včera, snad aby se to neopakovalo, se míče zbavoval jako smyslů zbavenej. Nejlíp to vykreslovala situace ke konci 1. polčasu, když mu obránci 3x za sebou přihráli a on jim míč okamžitě vrátil narážečkou, takže z klidné situace (okolo něj nebyl 15 metrů protihráč, byl úplně sám) dostal obránce pod tlak a ten musel míč nakopnout dopředu. Pak se nemůžeme divit, že nemáme rychlý přechod dopředu, když místo rozehrávky dopředu držíme míč tak dlouho, dokud se protihráči nesrovnají v obraně.

          • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 13:40 |  
            0 0

            Zajimavy, ja teda odchazel s pocitem, ze Tavares byl nejlepsi na hristi, ze slavistu urcite. Jo, v rozehravce ma rezervy, ale mne prijde, ze uz tolik nezpomaluje hru jako driv, ze k tem prihravkam dozadu a dostrany uz pridava i odvaznejsi hru, navic on skutecne rozehraval uplne vsechno, takze je i logicky, ze tam bylo urcity procento chyb. Samozrejme nelze vyloucit, ze pri podrobnym rozboru hry by se ukazalo, ze vlastne to byl on, kdo zpomaloval utoky a ze se hralo do plnych proto, ze vse slo pres nej, ale mne se to moc nezda.. spis jsem to videl tak, ze skutecne uz se naucil predavat mice i dopredu, byl ze zalozniku nejaktivnejsi a dozadu naprosto perfektni - poprve co jsem u nej videl, ze se stejnou lehkosti odebira mice i kvalitnimu souperi.. pokud jsem se tady s kymsi dohadoval o tom, ze Tavares ma ve hre rezervy tak letos podle me ukazuje, ze na sobe hodne zapracoval, ja osobne byl z jeho vcerejsiho vykonu nadsenej.

            • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

              tantalos     před 16 lety 28.08.2008 14:07 |  
              0 0

              Tavares je v současnosti výrazně nejlepším středovým hráčem Slavie, určitě má nejlepší techniku a jediný jeho konkurent na největší hvězdu Slavie je Vaniak.
              Na Mickaelovi je fantastické, jak čistě odebírá míče, jak se umí uvolnit, jak umí s balonem pracovat. Možná toho nenaběhá tolik jako Janda a ne každá přihrávka mu vyjde - což velice často bývá výsledek toho, že předpokládá, že spoluhráč bude hrát a ne lelkovat. Fotbalovým uměním byl jediný - znovu kromě Vaniaka - kdo se vyrovnal Italům. Mickael není člověk, Mickael je bůh!!!!!

              • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 14:14 |  
                0 0

                No tantale, ja bych se nebal rict, ze nektere i predcil.

              • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

                mart     před 16 lety 28.08.2008 16:34 |  
                0 0

                :D, tak abych mel taky jednou "trochu" podobny nazor...:)
                Tavares je v současnosti výrazně nejlepším středovým hráčem Slavie- 100% (snad az se zlepsi Svento bude mit konkurenci, a mozna i Janda ho casem dobehne)
                určitě má nejlepší techniku -100%
                Na Mickaelovi je fantastické, jak čistě odebírá míče, jak se umí uvolnit, jak umí s balonem pracovat. -100%(jestli ne vic nez 100)
                .... ne každá přihrávka mu vyjde - 100%
                což velice často bývá výsledek toho, že předpokládá, že spoluhráč bude hrát a ne lelkovat ....tak tady bych hrube nesouhlasil - 10%Prihravky (po vetsinou) nemaji razanci, (po vetsinou) nejsou ani do nohy (proste se tam nedokutali) a (az na vyjimky) nejsou do pohybu...., a v casti tech, ktere do pohybu jsou, jsou do pohybu, ktery ocekava pouze pan Tavares.
                Ohledne srovnavani kdo je vetsi a mensi hvezda, ...tak tam bych se asi bal, ze nebudu spravedlivy, tak radeji nereknu nic :), a k vykonu v konkretnim zapase nemuzu nic pridat, neb jsem videl jen cast prvni pule ...a to s naprosto siiiilenym obrazem.zdravi mart

  9. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 10:29 |  
    0 0

    Zázrak se nekonal, ale včera kluci předvedli bojovný výkon a pokusili se s tím něco udělat, za to je třeba poděkovat. Jsem rád, že se nepotvrdily moje obavy z toho, ze rychle inkasujeme gol a ze budeme opet hrat se strachem. Bohuzel ma druha obava, ze italove maji skvelou defenzivu a ze vstrelit jim gol bude moc tezke, se potvrdila. Fiorentina si to velmi zkusene pohlidala a i kdyz nasi hraci - podle meho - hrali v zasade na hranici sil, tezko se prosazovali. Z tech dvou - tri slibnych situaci gol nepadl, bohuzel vic jich souper neumoznil. Jsem rad, ze se - alespon podle meho pozorovani - slavie pomalu vraci ke svemu tradicnimu kombinacnimu fotbalu, bez na kopavanych balonu, konecne i krajni beci se zapojuji do akci, byt tohle na fiorentinu nestacilo, tak si myslim, ze v lize a snad trochu i v uefe bychom mohli s timhle fotbalem uspet. Doufam tedy, ze Kj po dobe tapani uz zjistil, kudy vede cesta. Co mi jeste trochu chybelo, byl rychlejsi prechod do utoku, vse jsme hrali do plnych a to proti tak dobre organizovane obrane je hrozne tezky. Dale mi prijde, ze zaloha by preci jen mela byt pracovitejsi, vic si pomahat, chtit mic, chodit primocare dopredu, vracet se a nedavat souperi prostor - bohuzel hraci jako Cerny Jarolim ani Belaid tohle nemaji uplne v krvi, KJ je holt tohle do tohohle musi nutit, snad to aspon u nekterych z nich pujde. A posledni vec, nejhorsi - standardky - v pripade zapasu s lepsimi souperi by nam prave standardky meli pomahat, nejsem odbornik, ale tohle preci vec trenera, kterej to hrace musi naucit - my jsme predkolo prohrali ve standardkach a jen diky Vaniakovi jsme z nich nedostali i dalsi goly. Pri kazdy obranny standradce to hori a utocny jsou v zasade taky ohrozenim vlastni brany (viz. napr. signal Belaid - Cerny).

    K jednotlivcum - Vaniak se stal opet Carodejem, klobouk dolu, ze v nejdulezitejsi chvili se dokazal opet vypnout k nejlepsimu vykonu, nejlepsimi hraci v poli jsem videl Suchyho, Tavarese a Krajcika. Suchy - muze byt vynikajici stoper, ale jen prumerny krajni bek, doufam ze na stoperu zustane, doporucil bych nejakym statistikum mrknout se na prumer obdrzenych golu dvojice Brabec - Latka a Suchy - Brabec. Tavares - vynikajici vykon, podle meho se velmi zlepsil oproti minule sezone, je duraznejsi, hraje vic do tela, odpovednejsi, zlepsuje i rozehravku, hodne aktivni, sly pres nej v zasade vsechny balony, jen skoda ze stejne aktivni nebyli i dalsi zaloznici. Krajcik - dozadu jisty, dopredu aktivni, tak to ma vypadat, Matej je zpatky. Ocenil bych i vykony vsech tri utocniku - meli to tezke, casto hrali proti presile, bohuzel obcas chybel kousicek k tomu, aby jim kombinace vysly. Z dalsich zalozniku mi prisel nejlepsi Janda, byt to jeste nebyl ten Jandys z Ajaxu, ale je to hrac podle meho gusta, ma v sobe tu poctivost, bojovnost, chybi mu jeste trochu sebevedomi ve hre dopredu. Belaid ze zacatku neviditelny, opet stridal pekne momenty se spatnymi (viz ta narazecka mirici dozadu), obcas se poctive vraci, jindy ne, je videt, ze ma na vic, ale musi ucit. Cerny - dopredu aktivni, bohuzel nechava za sebou casto diry a nestiha se vracet, coz je pri takovem zapase neprijemny, opet neni to hrac, kterej by mel tuhle odpovednost v krvi, musi se do toho nutit.

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      slaviator     před 16 lety 28.08.2008 12:20 |  
      0 0

      Bohužel, obranné standartky, to je vážně náš největší problém. Obrana normálně šlape dobře, ale ty standartky... :(

      Jinak je super, že zkusil jiné další varianty než dělával dříve, zjistil že to tak nepůjde a vracíme se zpět. K tomu, co nám šlo. To je vážně super! Bez ironie. Jsme fakt rád, že zase hrajem ten pěknej fotbal. Tohleto na ligu stačit bude.

      A líbilo se to i Italům., alespon podle jejich onlinu mna Gazzeta dello Sport.
      http://www.gazzetta.it/tr_xml_sics/2008/HTML/matchlight.html?id_c=100056&id_e=22699&id_p=174277

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 13:33 |  
        0 0

        Mne se to tady v praci nejak neotvira, co tam pisou? Jinak opravdu mam po case pocit, ze hra dostala nejaky rad, je v tom proste videt nejakej napad - tri ofenzivni zaloznici si meni mista, aktivni jsou krajni beci, konec nakopavani micu a doufejme tez konec experimentu, vepredu Toleski, Necid.. snad to takhle vydrzi, tym se sehraje a zazije si tuhle taktiku, mohlo by to byt v lize dobre.

  10. Ad fanousci

    fRANk07     před 16 lety 28.08.2008 12:49 |  
    0 0

    Vcera to bylo uzasny, krasne se fandilo. Myslim, ze by sme meli skandovat az do doby nez hraci zmizi v kabine. Vcera to tak castecne bylo, ale mohlo by to byt i lepsi.
    Vsem vrele doporucuju kouknout na stranky slavie a kouknout na rozhovory s hracema, vypada ze nas maj fakt radi :) Diky Strasaku!
    Takze chodme na Slavku, a fandeme nahlas a to nejen kdyz se dari!!!
    Protoze VZDYCKY sme s vama!!!!!

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Jiri1     před 16 lety 28.08.2008 15:40 |  
      0 0

      Zdravim dva fotbalove dny na Slavii mi prinesli vsechno co fotbal a jeho zakulisi nabizi vztek, slzy i poznani. jiz uterni trenink byl opravdu ukazkou toho , jak by predzapasove treninky nemely vypadat, cekani na KJ, po jeho prichodu najednou plne zatizeni a pozdeji zase leharo. To opravdu musi vsude stat KJ a jeho povestna rakoska. Jeho vyjadreni smerem k Belaidovi jsem nerozumel , ale byla vymluvna, neco jako budes hrat , ale naplno jasny a Necid zrejme dostal lekci z efektivity. Mezi lidmi sledujici trenink mne zaujal hlavne hokejovy boss Ruza , p. Rosen, Pucek a halda cumilu , kteri tam vlastne nemeli co delat. Druhy den mi zase ukazal, ze kritika na E-Side neni vzdy na miste, pral bych vsem videt pracovni nasazeni Slovenskeho bose E Side , ktery delal vse mozne i nemozne pro zdar utkani a mam pocit, ze u nej casto za opozdene vstupy ci bordel ve vstupenkach chyba nebude. Timi chci rict, ze i nasi bossove by asi meli byt pruznejsi a to hlavne pri organizacnich zalezitostech, docela mne prekvapila kvalita travniku, ,ktera neni na patricne urovni, ono fotit se da vsechno , ze..... Samotnyzapas mne neprekvapil, priznam se , ze se proste kvalita musela ukazat, ze ani famozni vyon VNIAKA, POZORNY VYKON OBRANY HLAVNE MARKA SUCHEHO A VYBORNY POZICNI VYKON Tavarese nemohli stacit na milonarsky balet z Italie. Ano souhlasim se Sokratem, plno zbytecnych nahravek u vapna soupere, plno polostrel bez valneho vysledku , pomala reakce i predvidavost nekterych hracu/Cerny, Krajcik/ to rozhodlo o postupu Italu. mezi opravdu slusne fandicimi fandy bylo asi 20 poradatelu ne policajtu , kteri tuto praci pro klub delaji i v Italii a opravdu byli videt, zajezd do Prahy jim platil klub. po utkani se vlastne vsichni shodli, ze to cekali KJ i ostatni Slavisticti bossove maji tedy problem , jak zajistit rozpocet po vypadku jiínych reklamnich prijmu , ktere se letos nepovedlo realizovat. Televizni prenos prodala Slavii jedne agenture asi za 4, 800000 korun, malo ale bohuzel po vysledku v Italii nikdo menabidl vice a ceska televize chtela signal zadarmo , na coz by asi klub pristoupil, ale chtela po Slavii aby ji zaplatila i vyrobu signalu, coz oznacil sef agentury, ktera zajistovala technicky prenos Italum za vydriduzstvi. Zaverem bych chtel podekovat dvema lidem , treba panovi velkemu priteli p. Smicra , ktery mne oznacil za Sraltana , asi mate pravdu myslenim se tomu blizim a pak Vam mily Slavisto se kterym jsme ve 3 hodiny rano v Plzni pri cekani na nocni dvojku rozebirali Slavii , obdivuji Vas nejen kvuli te permici na novy stadak, nejen kvuli jezdeni skoro na kazdy ligovy zapas , ale kvili nezdolne vire v nas klub i jeho hrace a zavidim Vam Vasi jistotu, sam jsem dorazil domu asi v pet hodin rano a uz v patek rano zacina tentokrat ne moc prijemny fotbalovy vikend. Jiri1

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        tantalos     před 16 lety 28.08.2008 16:32 |  
        0 0

        Každopádně se teď vedou dislkuse, koho má Slavia prodat a koho uvolnit na hostování. Prý může být kádr áčka snížen až o sedm hráčů, zájem vmenších českých klubech o hostování slavistů prý je, o Necida, Suchého, Tavarese a Belaida je prý zájem v cizině (píše dnešní Sport)
        Já bych prodal M. Jarolíma a Hubáčka (špatný poměr náklady/výkon), Volešáka, asi si nerozumí s trenérem, a na hostování uvolnil Gebreho a Ivanu.

        • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

          Nax     před 16 lety 28.08.2008 17:07 |  
          0 0

          To bude techto sedm? No potěš koště:-)

          • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

            tantalos     před 16 lety 28.08.2008 17:26 |  
            0 0

            Kdo půjde ven, není jasné, ale konkrétně to vypadá nejspíš na Sucháče nebo Tavarese,ale hodně záleží na agentech. Evidentně nejvíc vychom dostali za Necku

            • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 28.08.2008 17:34 |  
              0 0

              No já bych souhlasil s tím tvým návrhem, ale obávám se, že bude nutné prodat někoho, kdo má nějakou vyšší cenu. Asi by byl čas pro Sucháče, kterej toho má odkopáno nejvíc, bohužel poslední měsíce nehrál na svym postu a jeho cena jistě klesla..

            • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 28.08.2008 18:01 |  
              0 0

              No ve Sportu se taky pise, ze treba Sucheho neprodame pod 3M Eur. Takze pokud neprijde adekvatni nabidka, tak zrejme nikoho silneho neprodame, nemyslim si, ze bychom byli v situaci, kdy musime prodat kohokoli, o koho projevi nejaky zahranicni klub zajem. Sparta na tom podle diskusnich prispevku mela byt o hodne hur a vystacila si s 20M za Kadlece a jeste chce privest zpet Simunka. Takze si dokazu predstavit, ze z nejlepsich hracu neodejde treba vubec nikdo.
              Co se tyce zuzovani kadru, tak me trosku desi cislo sedm, ktere se zminuje. To by nam toho moc nezbylo a na konci podzimu bychom nemeli s kym hrat. Navic, pokud projdeme do skupiny UEFA, tak odehrajeme stejny pocet zapasu jako loni na podzim. Kdyz uz nekoho posilat na hostovani, tak nejspis Volesaka a mozna Gebreho. A pak jeste jednoho z levych beku, vzhledem k tomu, ze se osvedcil Siklic i Jablonsky, tak by to padlo na Hubacka, ale v jeho veku se asi tezko da cekat, ze pujde na hostovani nekam na Kladno. Bohuzel to asi zase padne na Jablonskeho, coz me mrzi, rozhodne nehral nejhur, proti Iranu byl nejlepsi na hristi.

              • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

                tantalos     před 16 lety 28.08.2008 19:00 |  
                0 0

                Pokud se nemýlím, Tavaresovi už pomalu dobíhá smlouva. U Suchého a Necida by měly být ve smlouvách limity, za kolik je Slavia musí pustit - takže tam asi záleží na agentech, i když v případě Vandase si myslím, že není schopný slušný klub pro Máru najít. U Tijaniho si nejsem jistý, jestli si už udělal dost dobré jméno, aby se mu podařilo odejít, v létě zřejmě jeho agent pro něj lepší angažmá než ve Slavii nenašel. Ale už se těším na Cisseho. mohl by být třetí do party.

                • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

                  wector     před 16 lety 28.08.2008 19:16 |  
                  0 0

                  Tavares má smlouvu do léka 2009 a na další rok opci.

        • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

          slaviator     před 16 lety 28.08.2008 20:50 |  
          0 0

          Prodal Suchého, pokud by byla nabídka více než 4 mil €, obratem koupil z Bolky za 1 mil € Rajnocha. Na hostování poslal Volešáka /nehraje a hrát asi nebude/, Ivanu /po Necidovi, Toleském a Šenkeříkovi až 4. útočník, na ligu je to moc, navíc v útoku zahraje i Janda či můžeme na jeden dva zápasy někoho vytáhnout z B týmu/, Jablonského na hostování a Diviše. Vše pokud by to šlo do první ligy, myslím že třebas Kladno by jimi nepohrdlo. Či Střížkov. Mno a pokud by přišla zajímavá nabídka, tak prodat Tavarese. Necida ne, momentálně je to jedinej hráč schopnej vstřelit gol :(

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      Jiri1     před 16 lety 28.08.2008 15:55 |  
      0 0

      Na Necida zrejme dojde az bude nekde venku a da tam par branek, odejde neodejde, takove diskuze se nyni vedou i mezi lidry Slavie , ktera bere okamzite kazdu kloudnou nabidku, ktera prevysi vice nez 50 melounu. podle zaklulisnich zprav to bylo mozna jedno z poslednich uttani tohoto borce u nas, ale vite ze nikdy je nekdy...viz Marek Suchy. Nominace je stabilni, jsou v ni fotbaliste , ktere vybral sam Vita Lavicka a trener Kotrba proste nechce nic menit, uz kvuli tomu poctu bych si moc pral postup tohoto tymu, ale podobne zbroji i souperi a bude to jeste hodne tezke.

      • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

        slaviator     před 16 lety 28.08.2008 20:59 |  
        0 0

        ad repre... Necid mohl být i nominován do seniorské reprezentace na Severní Iry, mít v týmu dva menší a dva vyšší hráče by bylo lepší, navíc na rozdíl od Slepičky je ve formě... Jenže Sparta chce Slepičku prodat a můžeme se těšit na to, co se dělo před dvěma lety před rokem s Kuličem. Dnes už je Kulič (naštěstí) de facto neprodejnej, maximálně tak na Kypr či Krétu, i když Straka přiznal že do OFI ho nikdy nechtěl...

  11. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    Historik     před 16 lety 28.08.2008 18:43 |  
    0 0

    Moc často sem nepíšu, tak jen krátké zhodnocení. Jak se ukázalo soupeř byl velice silný - pohyblivý s rychlým přechodem do útoku a kvalitní organizací hry. Přesto se v jeho obraně našlo několik okének, které jsme však nedokázali využít, avšak o postupujícím rozhodl již zápas vanku, kde jsme předvedli trestuhodný výkon. Včera to však již bylo o něčem jiném. Hráči dokázali navázat na povedený výkon s pseudobohemkou, v prvním poločase je svazovala nervozita, druhý již byl lepší a viděli jsme tak celou řadu slibných šancí a akcí, gl však nepadl. Remíza však byla vzhledem k několika příležitostem soupeře zasloužené. Jako pozitivum bych vyzdvihl skutečnost, že jsme dokázali hrát více než vyrovnaný zápas s jedním ze špičkových mužstev jedné z nejlepších soutěží světa, který je co do finančního i hráčského zabezpečení úplně jinde než mi. Jako negativum bych samozřejmě kromě nepostupu vypíchnul výkon Necida, který bohužel rychlostně nestačil ani stoperům soupeře a ukázal, že na konfrontaci se špičkovým soupeřem ještě úplně nemá. Jeho talent je však obrovský a když na sobě bude dál tvrdě pracovat a neodejde do zahraničí předčasně tak z něj bezpochyby vyroste prvotřídní hráč.
    Hodnocení hráčů: Vaniak 9 - Siklič 6, Brabec 6, Suchý 8, Krajčík 6 - Janda 3 (Švento 8), Belaid 5, Tavares 8, Černý 6 (Jarolím 5) - Toleski 4 (Šenkeřík 7), Necid 5

  12. Re: Slavia - Fiorentina 0:0

    zz     před 16 lety 28.08.2008 19:27 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    musím konstatovat, že Fiorentina postoupila naprosto zaslouženě. Když jsme se dozvěděli jméno soupeře pro třetí předkolo, tak tu byla většina z vás spokojena s losem, někteří si dokonce dovolili napsat, že je to hratelný soupeř, přijatelnější než řecké kluby, Schalke, Šachťor. Už tehdy jsme měli s kolegou Sokratesem, kterého tímto zdravím jiný názor a velký optimismu s v nás los nezanechal. Realita potvrdila naše obavy. První zápas byl ovlivněný špatným terénem, takže soupeř nemohl ukázat svoji kvalitu, spíše využil našich velkých chyb a našeho strachu. Přesto si myslím, že i kdybychom uhráli remízu na hřišti soupeře, stejně bychom nepostoupili. Kvalita soupeře je někde jinde, dovolím si tvrdit, že hned po Arsenalu, Juventusu a Barceloně s Liverpoolem, i když ten se hodně natrápil. Fiorentina může být černým koněm LM, kvalitu a potenciál na to má. Jak dopadly Schalke, Olympiakos není třeba psát. Postup některých týmů je překvapením jako u kyperského a běloruského týmu. Postup Basileje mě nepřekvapil, má kvalitní tým, stejně tak dánský mistr. Dánská liga je u nás hodně podceňována, je to vidět i na výsledcích dánských zástupců v pohárech. Letos jsme měli smůlu na los, to nás samozřejmě neomlouvá za nedůstojný výkon na hřišti soupeře. To je velká kaňka na našem vystoupení. Loni jsme měli přijatelnější los, tým byl dobře poskládaný, hodně chybí Švec a Vlček, Janda měl proti Ajaxu formu, dařilo se i Kalivodovi, čímž nechci říci, že by jsme s těmito hráči postoupili. Rozdílný byl způsob hry na Ajaxu a ve Fiorentině, na Ajaxu jsme chtěli hrát aktivně i dopředu, ve Fiorentině tomu tak nebylo. Loni jsme měli i štěstí, ale přidali jsme k němu fotbalovou kvalitu, šli jsme postupu více naproti, letos tomu tak nebylo. Vaniak nás v odvetě držel podobně jako loni, na něj si stěžovat nemůžeme.

    Pokud jde o samotný zápas, tak se ukázala kvalita soupeře hlavně v rychlosti práce s míčem, individuální technice hráčů, propracovaném systému v obraně i útoku. Zápas nám ukázal, jak důležitá je rychlost ve fotbale, v lize mají hráči na vše hodně času, tady jsou pod tlakem a mají velké problémy, proto tolik ztrát míčů a nepřesností. Tento fakt by měl být brán v úvahu při naší přestupové politice, která je samozřejmě limitována ekonomickými možnostmi klubu. Italové měnili systém z 4-5-1 na 4-3-3 podle přechodu z obranné fáze do útočné. Měli velmi rychlý přechod do útoku, výborně nás napadali, zdvojovali, neměli jsme prostor pro kombinační hru, zvláště v první půli. Naopak my jsme v první půli často nestíhali a soupeř měl hodně prostoru k přečíslení. Hráči zatím nezvládají, pokud se zaútočí ve větším počtu hráčů a ztratí se míč, rychle se vrátit a zapojit se do aktivního obranného bloku. V naší hře bylo v první půli hodně nepřesností, ztrát míčů, přechodová fáze byla pomalá a komplikovaná. Velkým problémem jsou naše obranné standartky, stále v nich hoříme, chtělo by to změnu ve způsobu jejich bránění, útočné standartky jsou naprosto bezzubé, často až komické. Chybí hráč, který by je uměl rozehrát, chybí invence, signál, chytrost při jejich rozehrání. Otepka nám na Žižkově ukázal, co je to chytrost. Nejdříve si otevřel zeď a pak přenechal rozehrání Svěrkošovi. Bohužel nám chybí kvalitní tvůrce hry, Belaid, Jarolím i Volešák jsou průměrnými ligovými hráči, naše hra tím trpí. Je to vidět i na výkonu Tavarese, mnozí ho kritizují za špatnou přihrávku dopředu, ale s kým si to má narazit. Tavares má velký potenciál, vytýkal bych mu malý počet střel, v tom zaostává za Rajnochem. S návratem Šmicera půjde jeho výkon nahoru. Hru bez Tavarese si neumím představit. V první půli nám chyběl i větší pohyb bez míče, pressing nebyl vytažený jako v druhé půli, soupeře jsme nechali hrát na naší půli, míč jsme získávali v hloubi pole. Je to škoda, protože útočníky stojí pressing hodně sil a pokud je nedoplňují hráči z druhé vlny, tak je to zbytečná ztráta sil. Pokud jde o malý počet střel na bránu, soupeř pracoval v defenzivě dobře, neměli jsme prostor a čas na střelbu v první půli. Druhá půle byla lepší, pomohl příchod nových hráčů, ale je třeba si přiznat, že soupeř už hrál jen to, co potřeboval. Ale za snahu, nasazení, určitou kvalitu v druhé půli je třeba hráčům poděkovat. Utkání bylo poučné v tom, že nám ukázalo, na čem musíme pracovat v tréninku, na jaké hráče se zaměřit v přestupové politice. Prostě jenom konstatovat, že soupeř má jiné možnosti, by bylo hodně špatné. Je třeba si udělat analýzu obou zápasů a podle ní udělat nějaké závěry do budoucna. Jedním z nich by mohla být změna způsobu výběru asistentů a náplň jejich práce. myslím, že asistenti by měli doplňovat trenéra v jeho práci, přinést určitou kvalitu ve zlepšení herních dovedností, třeba při obranných a útočných standartkách, přinést kvalitu do náplně tréninku, více spolupracovat s trenéry juniorky a dorostů, podílet na přestupové politice sledováním a výběrem vhodných hráčů.... Měli by být daleko více vytíženi. Požadovat kvalitu u asistentů, jejich větší přínos pro tým, pro hru týmu, jejich větší vytížení. Je to jen jeden z námětů. Musíme pracovat na tom, aby naše hra šla s dobou, jenom plakat nad tím, že soupeři mají jiné ekonomické možnosti, by byla chyba. Třeba naše finální fáze, většina hráčů má problém dát přesný centr, vystřelit oběma nohami, takto zbytečně ztrácíme míče i dobře rozehrané přečíslení. V tom zaostává Švento za Pudilem, za celý zápas nevystřelí, nedá pořádný centr, je málo gólový. pokud bude chtít přestoupit do špičkového klubu, bude muset na tom zapracovat. Potenciál má velký. Finální fáze je slabina všech českých klubů, včetně nás. je škoda, že nemůžeme díky tomu daleko více využít kvalit našich některých útočníků.

    Vedla se diskuse o prodeji televizních práv. Myslím, že se zapomnělo na hlavní, a to, že o naše přenosy nemá zájem žádná komerční televize. Proč? Naše hra je neláká. Prostě tady funguje zákon nabídky a poptávky. Zbude ČT a ta si může diktovat podmínky. Ber, neber. Ota Černý zaplatil za přenos z Fiorentiny 200 000 Kč, proto nechtěl přistoupit na nějakou vyšší částku. Chápu rozhodnutí našeho vedení, že Slávia má určitou hodnotu, ale myslím si, že pořád lepším řešením je nějaký přenos než žádný. Z diváka u televize se může stát divák na stadiónu, podobně u sponzora. A nehledě k tomu, že ne každý fanoušek se mohl dostat z různých důvodů na zápas. Jde o toleranci vůči nim. Oni to Slávii vrátí jindy. Trochu mě to mrzí.

    Pokud jde o odchody a příchody, čekám na uzdravení Dřížďala, Šmicera a věřím mladému Váchovi. Někdo ze čtveřice Suchý, necid, Tavares, Švento patrně odejde. Chybějící peníze v rozpočtu je třeba nahradit. To je realita. Patrně odejdou na přestup nebo hostování Volešák, Gebre, Vorel, Hubáček, možná na rozehrání Grajciar. Je to správná cesta, hráči by zabírali místo v juniorce mladým hráčům a ČFL by jim nic nedala. Jsem rád, že se půjde toto cestou, volám po ní už dlouho. Široký kádr nedělá dobrotu. V zimě bych se pokusil získat rychlostní typ útočníka a kvalitního hráče do středu zálohy, jinak bych s týmem nehýbal. Otázka, kde tyto hráče sehnat a za kolik. Přání je jedna věc a realita druhá.

    Soupeř postoupil zaslouženě, pogratulujme mu a popřejme hodně úspěchů v LM. My si musíme udělat analýzu, z ní vyvodit určité závěry pro naši hru a její zkvalitnění, pro přestupovou politiku klubu, pro naplánování herní části přípravy.... Důležité je zvládnout další zápasy v lize, aby nám soupeři neodskočili a postoupit do skupin v poháru Uefa. Udělat vše pro úspěch v lize a pro postup do LM v příštím roce, kdy začne platit nový model LM, pro mistra naší ligy přijatelnější. Pesimismus není na místě, je třeba se poučit z chyb, přenést to do tréninku a následně do hry v zápasech. Je třeba se v budoucnu vyhnout podobné ostudě jako ve Fiorentině. Zápas byl pro nás velkou výzvou.

    • Re: Slavia - Fiorentina 0:0

      slaviator     před 16 lety 28.08.2008 22:05 |  
      0 0

      Tak Grajciar asi neodejde na přestup, když k nám v létě přišel :) Ale jinak souhlas.