Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Zítra boj o Ligu mistrů

Slávisté zítra nastoupí k nejdůležitějšímu duelu sezony, pokusí se napravit dvougólové manko z Florencie a postoupit do základní skupiny Ligy mistrů.

"Čeká nás odveta, všichni víme, jak to vypadalo před 14 dny, nepředvedli jsme to, co je v našich silách. Výsledek z prvního utkání jednoznačně favorizuje Fiorentinu, ale my hrajeme v domácím prostředí, budeme se chtít prezentovat úplně jiným způsobem hry a nebudeme chtít soupeři darovat postup před vlastními fanoušky. Když se nám podaří vstřelit první branku, situace bude úplně jiná než v prvním zápase. Věřím, že naši fanoušci nás budou podporovat a hnát dopředu a dokud bude šance na postup, budeme hrát útočně a budeme se pokoušet skórovat," řekl před zápasem trenér Karel Jarolím.

Italové přiletěli do Prahy dnes večer, předzápasový trénink absolvovali již doma, v Edenu se tedy představí až zítra ve 20:45. Fiorentina je stále ve fázi letní přípravy, od duelu se Slavií sehrála minulý pátek přátelský zápas s Alkmaarem, ve kterém zvítězila 2:0 góly Pazziniho. Zítra nenastoupí Waigo, Manuel da Costa, Gianluca Comotto a Martin Jorgensen, otazník asi visí i nad Montolivem, kvůli vykloubenému lokti bude chybět i nějvětší hvězda Mutu.

Zápas bude rozhodovat trojice francouzských rozhodčí Bertrand Layec, David Benech a Michael Annonier. Utkání začíná ve 20:45, nevysílá ho žádná česká televize. Brány stadionu se budou otevírat v 18:30, aby se předešlo frontám u vstupu. V předprodeji již zmizelo přes třináct tisíc lístků, z Florencie se čeká příjezd zhruba devíti set fanoušků. Stadion se otevírá již v 18:30. Platí zákaz vnášení a používání pyrotechniky, lahví a dalších nebezpečných předmětů.

Komentáře (36)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    quelhar (admin)     před 16 lety 26.08.2008 21:37 |  
    0 0

    Hlavne uz prosim nedostanme gol v prvnich 15 minutach, jako se nam to stava v poharech posledni rok.

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      Jachym     před 16 lety 26.08.2008 22:14 |  
      0 0

      Nedostaňme gól celý zápas a sami vstřelme tři! Dobrou noc, dobře se na to vyspěme.

  2. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    tolsimir     před 16 lety 26.08.2008 22:25 |  
    0 0

    Tak koukam na Spartu a hodne me zaujal Berger. To bylo breku, ze k nam nejde. Ze to byl presne ten hrac ktereho potrebujeme. Kdybych si mel vybrat jestli Jarolim ci Volesak a nebo Berger, tak volim jednoznacne to prvni. Berger nema kvalitu ani na stred ceske ligy

  3. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    zz     před 16 lety 26.08.2008 23:18 |  
    0 0

    Gratulace Spartě k postupu do poháru Uefa. Brzy odejde Kadlec a obávám se, že i první kolo bude pro našeho rivala těžkou překážkou.

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      mamut     před 16 lety 26.08.2008 23:25 |  
      0 0

      No já jsem spíš zvědavý na nás

      • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

        Pedro08     před 16 lety 26.08.2008 23:47 |  
        0 0

        Absolutně si nedovedu tipnout, jak to zítra dopadne. Věřím v postup víc než se Šachtarem. Nevím proč, ale věřím. Jsem zvědav. Myslím, že někdo z Fiorentiny bude vyloučen, jako Mostovoj z Celty a nandáme jim to.

        • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 27.08.2008 00:02 |  
          0 0

          Odložili mi operaci o 4 dny, tak jsem hned letěl pro vstupenku. Taky věřím v postup. Kamarády volal s Tavaresem, tak jsem mu vzkázal, že bych prosil, aby postoupili... A tehdy se nemožné opět stalo skutkem........

          • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

            Pedro08     před 16 lety 27.08.2008 00:12 |  
            0 0

            Ještě sestava, která to vítězství zařídí:
            Vorel-Gebre, Hubáček, Brabec, Jablonský-Jarolím, Volešák, Cissé, Černý - Litteri, Ivana :)))

  4. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    FannyBoy     před 16 lety 27.08.2008 00:03 |  
    0 0

    Hrozně moc se těším na dnešní zápas! Je mi to jasné že vyhrajeme! Věřím celou tu dobu! A jestli budem hrát to co se říká že budem hrát, tak máme vítězství v kapse a další senzační postup do LM! Slavie Praha! Jediné co mě mrzí je cena lístků a nevyprodaný eden! Ovšem já tam budu a podpořím slavii jak jen to půjde! Hrozně moc tomu věřím! SKS NAVŽDY

  5. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    Viking     před 16 lety 27.08.2008 08:19 |  
    0 0

    Zaujal mě komentář v dnešních HN: Aby Sparta příště uspěla, musí se naučit věci správně pojmenovat. Hra se dvěma útočníky totiž není "odvážná" (jak o ní mluví čeští trenéři), ale "normální". Alespoň mezi celky, které hrají nebo chtějí hrát Ligu mistrů.

    Doufám, že KJ bude taky dneska uvažovat normálně:-)))

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      tolsimir     před 16 lety 27.08.2008 08:44 |  
      0 0

      „Budeme chtít vstřelit první branku a proto budeme hrát na dva útočníky.

      • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

        Viking     před 16 lety 27.08.2008 08:50 |  
        0 0

        IMHO, ve kterém zápase nechceme vstřelit první branku? To jako ve některém jo a v některém ne?:-) Hra na jednoho útočníka je cesta do záhuby, neměli bychom tak hrát nikdy.

        • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

          slaviator     před 16 lety 27.08.2008 09:06 |  
          0 0

          To není pravda. Někdy je ofenzivnější pojetí hry i s jedním útočníkem než se dvěma, záleží na krajích zálohy, na doplňování toho hráče na hrotu... Když by na krajích zálohy byli v plné formě například Švento s Jandou, na kraji obrany ve formě Dřížďal/Šiklič s Krajčíkem... A například Necida či Toleského na hrotu doplňovali i středoví záložníci, kteří by však museli být rychlostního typu /tzn asi ne M.Jarolím, J.Černý... Bohužel ani Šmíca, že:( ) tak by to šlo. Naopak když zase hraješ na dva, ale klidně i tři útočníky, ale nedostávaj míče od zálohy, míče jsou nakopávaný od obránců, záložníci je nedoplňují, tak to moc ofenzivní teda není...
          Chci říct, že to není o rozestavení, zda 4-4-2, 4-5-1 či 3-4-3, ale o to jak záloha doplňuje útočníky a jakým způsobem je veden přechod do útoku.
          Osobně bych sestavu dneska asi viděl takto, i kvůli tomu, že potřebujeme ve středu zálohy rychlostní typ ofenzivního hráče:
          Vaniak - Hubáček /na pravém beku už taky několikrát zahrál, zrovna loni když na levém řádil Franta/, Suchý, Brabec, Šiklič - Krajčík, Janda, Tavares, Belaid, Švento - Necid. S tím, že v poločase by šel do hry další útočník.
          Ono dneska sice musíme vstřelit aspoň dvě branky /a myslet v tom případě na penaltový rozstřel/, nebo ještě lépe tři. Ale také nesmíme žádnou dostat. Jakmile inkasujeme, tak bychom pro postup museli najednou vstřelit branky čtyři... Takže se nesmíme jen hrnout do útoku, ale myslet i na obranu. Osobně bych zpevnil zálohu pěti hráči, ale dal tam nadpoloviční počet rychlostních typů. Mno a Necka je jasnej :)))

          • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

            Viking     před 16 lety 27.08.2008 09:26 |  
            0 0

            Jj, jenomže já vidím třeba to, že máme relativně málo gólových hráčů do základu a proto by měli hrát jak Toleski, tak Necid. Někdo to tu psal po zápase s Bohemkou - to jsou přesně ty hráči, kteří se v šanci neposerou a toho góla dají.

            • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

              slaviator     před 16 lety 27.08.2008 09:35 |  
              0 0

              Jasný, jenže ti hráči musí dneska taky dostat přihrávky. Bohemka nás myslím moc neprověřila, byl to sparingpartner. Dneska to bude o něčem jiném, pressující hráči soupeře nenechaj našim záložníkům píď prostoru na postupnou kombinaci a na parádičky. Musíme hrát po zemi, ne jako ve Fiorentině nakopávaný míče. Musíme hrát ale nejen po zemi, ale i rychlé míče /a přesné/ do běhu či do nohy. Uvidíme, jak se s tím popasujem.

          • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

            Ravik     před 16 lety 27.08.2008 09:30 |  
            0 0

            Hubáčka nééé... to už raději Šenkeříka na pravou zálohu a Mateje do obrany. Výhodou je, že tenhle systém se může variabilně měnit na 4 - 4 - 2 díky univerzálnosti Jandy a Šenkeříka. Rychlá hra po křídlech a standartky by mohly přinést radost... nějaký postupný útok a kombinace na Italy platit nebude... Inkasovaný gól je smrt, tak snad ho nedostaneme a nebo případně až na konci... naděje je krásná věc, nerad bych o ní přišel hned v úvodu :-) jestli dámě první gól a po půli to bude 1:0 tak věřim, že náš čeká zápas plný emocí až do konce, před nasvíceným a vyprodaným Edenem... a kdyby byl průběh ještě snovější tak všichni víme jací jsou Italové psychouši...

            • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

              slaviator     před 16 lety 27.08.2008 09:33 |  
              0 0

              Souhlasím. Může se to variabilně měnit... Na standartky tu máme Tijanyho:-) Kopnout to pravda umí hodně odbře v blízkosti brány i Goce... Snad by se tentokráte netrefil do tyče :-)))) Osobně to tajně vidím na 2:0 pro nás a na pencle to vychytá Vaniak :))))) Kéž by no...

              • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

                tolsimir     před 16 lety 27.08.2008 09:41 |  
                0 0

                A budes tam? Nebo se tentokrat zase na neco vymluvis? Jinak nevim proc si nas tu opet poucoval o te tvoji teorii o tom, ze 4-5-1 muze byt utocnejsi nez 4-4-2. Psal si to sem jiz nekolikrat, takze my uz to umime zpameti. Opakovani je sice matka moudrosti, ale tohle za opakovani opravdu nestoji

                • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.08.2008 10:24 |  
                  0 0

                  Tolsimire, trochu klidu, at si sem pise kdo chce co chce, navazet se stale do jednoho cloveka je snad zbytecny.

              • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

                lucky-pilda     před 16 lety 27.08.2008 09:44 |  
                0 0

                Sice 2:0 by bylo hezký a Vaniak by to třeba vychytal, ovšem je tu o dost větší problém - kdo od nás ty penalty promění??!

                • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

                  slaviator     před 16 lety 27.08.2008 11:00 |  
                  0 0

                  Když Vaniak všechny chytí, tak tu poslední může i sám proměnit.. :-)))

          • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

            EdCable     před 16 lety 27.08.2008 12:55 |  
            0 0

            Jak rika muj kamarad trener - budeme hrat v zakladnim rozestaveni 4-5-1, ktere budeme volne preskupovat na 4-4-2 s obcasnym prechodem na 4-3-3, ktery kdyz se to povede, tak upravime na 2-5-3:-)

  6. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.08.2008 10:22 |  
    0 0

    Zdravím, koukam že kluci se vyjadřují seběvědomě ohledně dnešního zapasu, doufejme že se to sebevědomí přenese i na hřiště. Bude to moc těžký, hrát proti tak kvalitnímu týmu ofenzivní fotbal s nulou v zadu, to je velkej úkol. Zvlášt když proti podobným soupeřům v poslední době nejsme schopni uspět ani s taktikou defenzivní a často dostáváme gola pojišťováka hned na začátku zápasu. Ale což, třeba právě aktivní hra nás zbaví strachu ze soupeře. Hlavně nesmíme dělat hloupé chyby. Budu spokojen, když podáme bojovný výkon, ukážeme Fiorentině, že na fotbal na týhle úrovni máme, když neusnadníme soupeři postup školáckými chybami, když ukážeme, že v edenu to bude mít každý soupeř těžký. No a jestli budem hrát dobrý fotbal s nulou vzadu navíc, můžem se i o ten postup poprat..

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      quelhar (admin)     před 16 lety 27.08.2008 10:36 |  
      0 0

      Presne tak, sance na postup je opravdu uz velmi mala, ale dobry a nebojacny vykon smerem dopredu by mohl byt prislibem k dalsim zapasum. Jindy bych to asi nenapsal, ale dneska bude urcite lepe remizovat treba 3:3 nez 0:0. Verim, ze nekteri fanousci by to ocenili (nekteri ovsem jen za predpokladu, ze by hrala jejich vyvolena sestava ;o))

      • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.08.2008 10:48 |  
        0 0

        :-))). Kdyz teda odhlednu od te sestavy:-)), rekl bych to takhle.. pokud by to bylo po dobrem vykonu, ocenil bych 0:0 i 3:3. Zase trvajici stav 0:0 udrzuje jakesi teoreticke postupove napeti, goly muzou padnout kdykoli.. rekl bych ze i urcita davka trpelivosti se muze v dnesnim zapase hodit. Na druhou stranu italove budou mit tradicne pevnou obranu, takze nasazet goly bude opravdu hodne tezky. Ale dvojka Necid - Toleski ma kvalitu, mohli by delat italum problemy, v zaloze Janda, Tavares, Svento - to jsou taky hraci, kteri z myho pohledu by mohli ukazat, ze na to maji, urcite maji ambice hrat nekde venku, tak je na nich, aby se ukazali. Jsem velmi zvedav na Siklice, pokud nastoupi.

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 27.08.2008 15:54 |  
      0 0

      Slavia je přece v českých podmínkách jako Bayern v Německu, proč by se chovala jinak????????

  7. Re: Zítra boj o Ligu mistrů

    midivis     před 16 lety 27.08.2008 14:47 |  
    0 0

    Slavia by si měla uvědomit, že většina fanoušků Slávie nejsou Pražáci. Nevim proč nasadila takovou cenu za přenos, asi proto, že o tyto fanoušky nemá zájem. Vždyť ten stadion bude skoro vyprodaný. Velice nekoncepční politika vedení Slávie, fuj.

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      maku     před 16 lety 27.08.2008 15:07 |  
      0 0

      h

    • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

      maku     před 16 lety 27.08.2008 15:09 |  
      0 0

      Co přijde na kapitalismu nekoncepčního? Tohle je chyba ČT ne Slavie. Protože evidentně nenasadila nepřijatelnou cenu, když to soukromá tv koupila. Slavia se pouze snaží dostat diváky do ochozů a ještě k tomu vidělat. On si totiž někdo nekoupí nějaký klub, aby se choval z toho, že maká pro radost tisíců lidí. On to koupí ve snaze vydělávat.

      • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

        slaviator     před 16 lety 27.08.2008 15:37 |  
        0 0

        Souhlasím. Nedivil bych se, kdyby ČT nabídla cca 100 000. Vzpomeňme na Žilinu a plných 1.000 Kč - Slavii se to vyplatilo už jen když díky tomu, že to nebylo v TV, přišli dva lidi navíc...
        Kdyby ČT vážně chtěla, tak to odkoupí.

        • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.08.2008 15:45 |  
          0 0

          Přijde mi to trochu zvláštní... asi je tu nejakej boj mezi slavii a ČT.. Kazdopadne kdyby byla práva atraktivní a dala by se dobře prodat dál třeba těmto italům, normální by mi přišla nějaká dohoda mezi ČT a Slavii s tím, že slavie dostane odpovídající cenu nebo podíl s dalšího prodeje.. zřejmě ale tv práva do itálie moc atraktivní nejsou.. každopádně takhle na to doplácí všichni, dovolím si tvrdit..

          • Re: Zítra boj o Ligu mistrů

            EdCable     před 16 lety 27.08.2008 18:36 |  
            0 0

            Prava do Italie atraktivni bezesporu jsou, nebot tam uz se prenos bez problemu prodal. Kdyz Cerny mluvi o nulove hodnote za prenos, tak at si ho strci nekam