Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Jablonec B – Slavia B 0:1

Slávistické béčko zvládlo další zápas a z Jablonce si veze plný bodový zisk.

Jablonec B - Slavia B 0:1 (0:1)
Slavia B: Diviš - Gebre Selassie, Starý, Petr Hošek, Held - Grajciar (72. Koreš), Volešák (85. Šimeček), Cissé, Javorek, Jablonský - Honka (82. Jan Hošek)
Branka: 13. Honka

další informace naleznete na slavia.cz

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

    quelhar (admin)     před 16 lety 23.08.2008 12:35 |  
    0 0

    Vyborne, tri body zvenku, to se nam loni povedlo snad jen jednou nebo dvakrat za celou sezonu. Divis opet neinkasoval, i kdyz ho jednou podle onlinu zachranila tyc. Je dobre, ze se drzi v zapasovem rytmu a je tak pripraven zaskocit za Vaniaka v pripade zraneni. Prekvapilo me nasazeni Grajciara, ktery mel byt podle oficialnich zprav zraneny.
    Zvlast z Jablonce vyhra potesi, v utoku meli totiz skvele hrace Vukovice a Mesanovice, v zaloze navic hral dalsi byvaly supertalent Stozicky, ktery pred par lety pohrdl Teplicemi a vyvzdoroval si prestup do Jablonce. Loni nam byla prace jabloneckeho becka davana za vzor.

    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

      zz     před 16 lety 23.08.2008 21:37 |  
      0 0

      Zdravím Quelhare,
      co se Ti stalo, že jsi tak podrážděný. To Tě tak vykolejily ty dva góly Tijaniho? Dokonce jsi vytáhl z archivu Tvoji oblíbenou písničku o Gecovovi. Tvá averze vůči některým odchovancům je stejná jako Tantalosova averze vůči synovcovi. Pokud jde o Vukoviče, dej mu čas. Pomáhal zachraňovat B tým, měl kratší letní přípravu. On se zase rozjede. Jablonce ho nekupoval do základu A týmu, ale jako hráče pro budoucnost. Podobně oba bosenské hráče. Uvidíme, jestli se Peltovi tato investice vyplatí. Ale na příkladu Lafaty se mu to vyplatilo, prodal ho přes dvacet mega a koupil ani ne za polovinu. Je to dobrý obchodník. Podobně jsi psal na jaře o Necidovi, že se neprosadil do sestavy ani v Jablonci a dneska vidíš, jak hraje a dává góly za Slávii. Za Gecova, Dočkala, oba Dejmkovi jsme dostali slušné odstupné, zato za jiné hráče jsme utopili peníze. Gecov by u nás nehrál, přestup byl pro něj ideálním řešením, stejně tak díky penězům za Dejmkovi jsme mohli přivést loni třeba Dřížďala. Šmíd chtěl odejít, byla to jeho volba. Místo Ondry Vrzala jsme získali mladého hráče Čmovše. Ti kluci něco ve Slávii v dorostu, juniorce odehráli, dostali jsme za ně slušné peníze, proto je zbytečné do nich kopat. Oni si to nezaslouží. Jsi chytrý Slávista, nemáš to zapotřebí. Jen pro Tvoji představu z ročníků 87-89 bychom mohli sestavit hodně dobrý tým. Diviš, Kindel, Hošek, Suchý, Jablonský, Janda, Švec, Černý, Dočkal, Necid, Pekhart a to máme v záloze ještě Valentu, Váchu, Nečase, Vukoviče, Starého, Helda, Koblera, Gecova, Jakuba Kučeru a další. Který klub se může pochlubit takovou kvalitou v těchto ročnících? Žádný. Doslova jsme válcovali konkurenci.

      Pokud jde o zápas v Jablonci, srovnáváš nesrovnatelné. Letos za nás nastoupilo 6 hráčů z A týmu, k tomu dva zkušení hráči Honka a Javorek, Held a Starý mají taky už něco odkopáno, jediným hráčem z loňského A dorostu v základní sestavě byl Jan Hošek. Z Jablonce byl z A týmu zkušeným hráčem pouze Stožický, Mešanič a Haurdič jsou ročník 1990, Vukovič ročník 88. Přesto nás soupeř v druhé půli přehrál, náš výkon nebyl ideální. Pelta si mohl nechat v B týmu některé hráče, kteří by trénovali s A týmem a hráli za B tým jako Nulíček, Peškar, Vošahlík. Radši je poslal na hostování do vyšší soutěže. Nemusí je platit, navíc budou hrát kvalitnější soutěž, což je pro jejich výkonnostní růst lepší. Stejně tak Jablonec nepovolal hráče z A týmu, kteří pravidelně nehrají jako Eliáš, Kocourek, Valenta. My máme představu, že pro Volešáka, Gebreho je lepší hrát za B tým, než je poslat na hostování. Gebre hrál na jaře za juniorku, a jak vidíš na jeho hře, tak žádný výkonnostní progress jsme u něj neviděli. Prospělo by mu hostování v ligovém týmu. Ostrava taky mohl nechat v juniorce Tomašáka, ale poslala ho na hostování do Příbrami, protože v juniorce by mu to nic nedalo a zabíral by místo mladým hráčům, kteří přišli z dorostu. Juniorka se bez zkušených hráčů neobejde, ale aby hráli jen zkušení hráči, to je taky špatné řešení. Je třeba najít kompromis. Tolik hráčů z A týmu prostě neprospívá, nepokládám to za koncepční. Tři hráči z A týmu je optimální řešení. Stejně tak nepokládám za správné řešení hostování Litteriho, který nepřevyšuje Vukoviče. Je tu bez opce, za A tým hrát pravidelně nebude a v B týmu bude zabírat místo Gulajevovi, Klavíkovi nebo Hoškovi. Nemám nic proti tomu, aby hrái za juniorku hráči po zranění jako Janda nebo Cisse, potřebují se rozehrát. Je třeba, aby aspoň dva až tři hráči, kteří přišli z dorostu, hráli pravidelně. Sezení na lávce jim nic nedá. Oni potřebují pravidelně hrát. Jde o hráče Jana Hoška, Petra Hoška, Koreše, Šimečka, Dostála, Gulajeva. Tři z nich by měli hrát pravidelně. Tebe zajímá pohled na tabulku, pro mě to není rozhodující. Jestli budeme první nebo desátí, je mi celkem jedno. Důležité je, abychom nesestoupili, a aby aspoň někteří hráči z A dorostu, kteří mají určitý potenciál výkonnostního růstu, pravidelně hráli. Cílem juniorka je připravovat mladé hráče pro A tým. Samozřejmě prosadí se jich nakonec hodně málo, ale je třeba jim vytvořit prostor a dát jim šanci. Ne každý hráč A dorostu má na to hrát ČFL, ale u těch nejlepších je velká škoda, že aspoň část z nich nehraje pravidelně. Je třeba najít rozumný kompromis mezi zkušeností, bez které se tým v ČFL neobejde a mladými hráči z dorostu. Možná, že nejlepším řešením by bylo vytvoření samostatné soutěže B týmů jako v Rusku nebo Nizozemí, kde by se dalo pracovat koncepčněji. Je otázka, jestli je to u nás reálné a jakou kvalitu by tato soutěž měla. Proto dělat nějaké závěry o juniorce Jablonce po jednom zápase, je zbytečné. Jablonec jde jinou cestou, Slávia taky. Přeji Ti hezký večer.

      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.08.2008 22:05 |  
        0 0

        Zdravim.
        Nejsem podrazdeny, mozna to z toho prispevku tak vyznelo, ale mel jsem dnes skutecne radost, ze se nam podarilo vyhrat venku.
        Goly Tijaniho me potesily uplne stejne jako paradni trefa Marka Jarolima. O Gecovovi jsem se zminil, protoze sla rec o nasich odchovancich, kteri se neprosadili. A pravdou je, ze ani druha sezona v Liberci nevypada pro Gecova zrovna nadejne, opet nastupuje pouze za B tym. Pokud se prosadi, dobre pro nej, ale moc tomu proste neverim a myslim, ze se z nej stane maximalne prumerny ligovy hrac. K zadnemu z nasich odchovancu nemam averzi (dobre, k Necasovi jo, ale o tom rec vubec nesla).
        Gecov by u nas nehral - s tim naprosto souhlasim a to je to, co jsem o tomto hraci vzdy psal. Nikdy jsem jej nijak neurazel, jako Tantalos urazi Marka Jarolima a trenera. V tom, co jsem o nem psal, neni zadna averze.

        A pokud jde o zapas v Jablonci - myslim, ze predevsim mame predstavu, ze pro Volesaka nebo Gebreho je lepsi hrat za B tym nez nehrat vubec. To, ze nejsou na hostovani, znamena, ze trener pro ne v teto pulsezone vidi uplatneni a pri zraneni nekterych hracu se mohou dostat do sestavy. Samozrejme je potreba najit kompromis mezi potrebami A tymu a B tymu. Tento vikend hralo becko az po acku a proto si nevyuziti hraci mohli zahrat soutezni zapas. Az bude hrat drive becko nez acko, pocet hracu A tymu v sestave becka bude jiste polovicni a prilezitost dostanou mladsi hraci.
        Koukam, ze i ty jsi Litteriho po odehranych 70 minutach odepsal, jako ze neprevysuje Vukovice. Ja si pockam, az toho odehraje vic. Tech 20 minut proti Bohemce o nicem vypovidat nemusi, nehlede na to, ze jeho vykon rozhodne nebyl zadnym zklamanim.

        Jinak jsem se docetl na oficialnich strankach, ze vsechny nase dorosty vyhraly. Predevsim u tech starsich (A a B) je to potesujici zprava, stejne tak to, ze se opet prosadila uz znama jmena strelcu (Vyhnal a Pazler). Myslim, ze tihle dva hraci maji daleko vetsi nadeji na prosazeni se v A tymu, nez soucasni utocnici B tymu.

        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

          zz     před 16 lety 23.08.2008 22:35 |  
          0 0

          Zdravím Qelhare,
          určitý nádech ironie tam cítím. Gecov musí čekat, až se prodá Bílek. Ve Slávii by se přes Tavarese neprosadil, dostali jsme slušné odstupné, pro hráče je to dobré řešení, že nemusí chodit po hostovačkách. Není to žádný med, takto má nějakou jistotu a budoucnost. Všichni odchovanci se prostě nemůžou prosadit do A týmu, to je utopie. Litteriho jsem neodepsal, včerejší výkon jsem nehodnotil, měl malý časový prostor. Ale vadí mi dvě věci. Jednak hostování bez opce, neabsolvoval přípravu s týmem a za druhé jeho způsob hry, kdy nepracuje pro tým. Podívej se na Necida, jak si chodí pro míče a jak pressuje. Kolik měl kontaktů s míčem, založil první gólovou akci, dal druhý gól, podílel se na třetím gólu, byl v první velké šanci po nahrávce od Černého. Když srovnáš hru Necida s hrou Svěrkoše, tak Necid je platnější pro tým. Podobně pracoval pro tým Vlček nebo Magera, byť Vlček je jiným typem útočníka. Bude těžké Necida nahradit, až odejde. Jsem rád, že se Vyhnalovi a Pázlerovi daří, ale jejich uplatnění v A týmu je hudba budoucnosti v horizontu dvou, tří let. Výhra dorosteneckých týmů mě potěšila, je třeba začít dobře od začátku soutěže. Pokud jde o Litteriho, přivedl bych jiný typ útočníka, rychlostní typ, který pracuje v poli. Neodepisuji ho, ale zároveň mi vadí hostovačka bez opce a jeho způsob hry. I Střížkov má ve svém týmu hráče z Interu Milán, dneska není problém takového hráče získat. Pokud jde o Gebreho, Volešáka, prospělo by jim hostování v lize, nemá smysl pro ně hrát v juniorce, zabírat místo mladým hráčům z dorostu a zahrát si pak v poháru jedno nebo dvě utkání za A tým. Navíc si nalijme čistého vína, s Volešákem Karel Jarolím nepočítá, je až pátý v řadě za Šmicerem, Belaidem, Jarolímem, Černým na post středního záložníka. Lepší by bylo umožnit mu přestup do jiného klubu, takto se jen trápí. Je třeba najít kompromis v počtu hráčů A týmu, kteří chodí hrát za juniorku, je pravda, že může dojít ke kolizi a bude jich méně, jenže mladí hráči z dorostu potřebují hrát pravidelně. Neříkám všichni, to je nesmysl, ale tři určitě. Je třeba vhodně skloubit potřebnou zkušenost v týmu a prostor pro mladé hráče, aby mohli výkonnostně růst. I já mám samozřejmě radost z vítězství v Jablonci, ale u juniorky není pořadí až tak to úplně nejdůležitější jako u A týmu.

          • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

            mart     před 16 lety 23.08.2008 23:54 |  
            0 0

            ".....určitý nádech ironie tam cítím."
            Nu, vsak ona tam spetka ironie beze sporu nechybi, ... a je to tak dobre. Co tam ale rozhodne chybi, je hysterie, nadavky, osocovani a (jak hezky Sokrates pojmenoval) "jedovata slina". Jsem slavista i proto, ze mam rad spravedlnost. Jsem slavista a proto pripustim lehkou nadsazku, treba i obcasnou ironii. Co se mi ale jako slavistovi nikdy nebude libit, je nenavistne plivani okolo sebe. Necht si to kazdy prebere jak chce.
            (a tady skutecne nejde ani o Belaida ani o Jarolimy, .... dokonce ani o Dockala). Hezky dobry vecer.mart

            • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

              tantalos     před 16 lety 24.08.2008 00:00 |  
              0 0

              marte
              Ještě bystes klidem nechal Necida v jablonci, jak jste to obhajoval ještě nedávno?

              • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                mart     před 16 lety 24.08.2008 09:41 |  
                0 0

                Nevim, asi ne. Ale to sem zas az tak nepatri. Nakonec mozna, ze mu ten Jablonec neuskodil (opravdu nemuzu posoudit).
                Vite, kdybych vedel, ze ste blbec, tak by mi to bylo tak nejak jedno (no mozna ne uplne jedno, ale...). Kdyz ale vim, ze veci celkem dost rozumite, dokaze spravne vypozorovat veci, ktere nam mene nadanym mozna nekdy uniknou. Jen ten priserny vztek...
                Ono, ja nejsem zrovna klidas, ale svuj vztek si umim zavrit doma, ... treba ve sklepe. Tak asi takhle.mart

                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                  tantalos     před 16 lety 24.08.2008 11:25 |  
                  0 0

                  Od toho, abyste uzavíral vztek doma, internetové diskuse nejsou.
                  Je typicky česká vlastnost neříkat věci na plná ústa, stydět se. Máme to tu snad už od císaře pána. Děti se ve škole bojí říct paní učitelce, že neříká pravdu, aby se jim nepomstila. Jo smrádek, ale teploučko, to je typicky české.
                  Pokud se nedopouštím vyloženě trestného činu - verbálního - už jako za komančů, nemám důvod, proč se bát říct, co mám na mysli. Osobně považuji to české "sebeovládání" za něco hodně, hodně špatného.

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    mart     před 16 lety 24.08.2008 11:40 |  
                    0 0

                    kdyz chcet, .. asi tezko Vam v tom zabranim :), jen to proste vidim jinak. Netvrdim, ze muj projev je buhvijak kultivovany, ale pokousim ze videt (a respektovat) i nazory ostatnich, pochopitelne pokud jsou presentovany slusnou formou.
                    Nemam vubec nic proti nazyvani veci pravymi jmeny (a to ziju v zemi, kde je to opravdu trestny cin!), ... jen mam pochyby, kdyz jsou ta "prava jmena" vycucana z prstu.
                    Pokud chcete, tak i kdyz otevru dvere od sklepa, nemusim hned nekoho urazet.
                    Ve Slavii hralo spousta hracu, kde vykonnost proste objektivne nebyla, ... ci dokonce nemohla byt, ale myslim ze je to jen od doby bratri Dosku, kde se zacalo hracum SYSTEMATICKY nadavat.
                    O to mi hlavne jde, nemusim Jarolima chvalit, ze se necha hloupe zfaulovat Nezmarem, ale nemusim mu za to nadavat (zejmena proto, ze to byla predevsim chyba trenera), a uz vubec nemusim vyhledavat jakoukoliv prilezitost k tomu "slovnimu kopnuti" do tohoto hrace. (Nakonec asi vite, ze on tezko kdy bude patrit k mym oblibencum)
                    Je to skoda, ale od jiste doby je diskuse na techto strankach hodne o hledani nicek, malinkych chybicek a nedostatku ...a to se mi proste nelibi. Jestli ze se mi neco nelibi, tak to reknu, ... bez vzteku, bez nadavek, ... proste reknu.zdravi mart

                    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                      tantalos     před 16 lety 24.08.2008 11:56 |  
                      0 0

                      Na hráče se nadávalo už za Poláčka, byť používaný slovník byl jiný. ne však v tehdejších poměrech nutně méně vulgárnější - například pokud vím, už ani četná čtyřpísmenná slova běžně užívaná v angličtině nebo německé Arschloch už přestávají být chápány jako tabu. Stávají se součástí úzu. To ke stylistice. Chápání, co je urážka a co není, se může lišit generaci od generace.
                      Mimochodem - bývám poněkud agresívní, ale přímo k vulgárním urážkám se neuchyluji, byť z nich bývám obviňován.. Argumentum ad hominem, říká se tomu latinsky.
                      Možná opravdu hledám každou chybičku na MJ, ale jak jsem řekl, na MJ. musí být nutně kladeny mnohem větší nároky. Před příchodem MJ nikdo nepovažoval Kalivodu za člověka, který "otravil" mužstvo - (že by se mu nelíbilo, proč na jeho místo stavějí někoho slabšího?) Dočkal byl panelem odborníků zvolen na největší talent ročníku. přesto musel uvolnit místo pro MJ, který se tam nakonec tvrdě neosvědčil, což trenérovi došlo až po příliš dlouhé době.
                      Proto věnuji MJ mnohem větší pozornost.
                      Marte, život bez vzteku - copak jsme medúzy?

                      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                        mart     před 16 lety 24.08.2008 14:36 |  
                        0 0

                        :D, tak meduza teda opravdu nejsem.

          • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

            quelhar (admin)     před 16 lety 24.08.2008 10:17 |  
            0 0

            Jeste nedavno jsi u nekterych hracu prosazoval rychly prechod z dorostu mezi muze, pokud na to maji kvalitu. Necid je v A tymu uz druhym rokem, Vyhnal je jen o rok mladsi, Pazler o dva roky. Samozrejme, dorostenecke souteze jsou trosku o necem jinem, ale oba dva strileji goly naprosto pravidelne, takrka v kazdem zapase. Za dva roky bude Vyhnalovi dvacet, pritom Necid zari v lize v devatenacti. Letos presli do sirsiho kadru A tymu primo z A dorostu Kindel a Hosek. Pristi rok to muze byt treba zrovna Vyhnal.

            • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

              zz     před 16 lety 24.08.2008 11:12 |  
              0 0

              Zdravím kolego,
              já bych si to přál taky, ale ani Pázler, ani Vyhnal nemají zatím silové a rychlostní předpoklady na hru mezi muži. Když se podíváš na Necida, jakou má postavu, tak se nemůžeš divit tomu, že už v 17 letech debutoval v lize. Prostě pravidlo, na kterém trvám, že by mladí hráči s velkým talentem měli přejít dříve mezi muže, můžeš uplatňovat pouze u hráčů, kteří na to mají nejen fotbalově, ale i fyziologicky. Přechod mezi muže by jim hodně ublížil, musíme jim dát čas. Každý nemá postavu jako Necid, Mazuch, Řezník, aby zvládl rychlejší přechod mezi muže. Dobrou postavu má Klavík, proto hrál už loni za juniorku, ale není tak fotbalový. A to máme v dorostu ještě jednoho dynamického útočníka, kterému hodně věřím. Je to Čeněk Balcar, bohužel má často zdravotní problémy. Třeba trenér Moralles si v Příbrami vytáhl mladého Fantiše, ročník 1992, je o dva roky mladší než Vyhnal a o rok mladší než Pázler. Není na tom fotbalově lépe než naši hráči, ale má fyziologické předpoklady pro to, aby už v tomto věku hrál za muže, byť jen krátké časové úseky. To samé Václav Kadlec ve Spartě, který hraje za juniorku Sparty druhou ligu. Podívej se na jeho postavu. Prostě pravidlo o dřívějším přechodu talentovaných mladých hráčů nemůžeš uplatňovat automaticky. Tím by jsi mohl napáchat více škody než užitku.

              Pokud jde o náhradu za Necida, v Čechách není podobný typ hráče. Napadli mě dvě jména, a to Magera a mladý Řezníček z Bolky. Obojí je nereálné. Magera má dlouhodobý kontrakt v Rumunsku, daří se mu, za Řezníčka bude chtít Bolka velké peníze, navíc je to problémový hráč. Pořád si myslím, že jsme měli uplatnit opci na Blažka. Jsem s tímto názorem téměř osamocený, ale včera jsem ho viděl hrát, byl nejlepším hráčem na place, už nesimuluje, vše dělá v rychlosti, hodně se vrací, vypomáhá v defenzivě. Navíc má jít na operaci s mandlemi, aby se zbavil častých onemocnění. Myslím, že se s ním dá pracovat a vytěžit z něho jeho nesporný talent. Smlouva se mohla nastavit tak, aby Blažka motivovala k tomu, aby byl zdravý a pravidelně hrál. Opce nebyla vysoká. Historkám o tom, jak je věčně nalitý, tomu prostě nevěřím. včera jezdil jako motorová myš, kdyby chlastal a kouřil, tak by to bylo vidět na jeho výkonu. Kondičně je na tom dobře. Jsem přesvědčený, že neuplatněním opce, jsme udělali chybu. Stejně jako Sparta, když se zbavila Šimáka, který dneska seká dobrotu a patří k oporám Stuttgartu. S návratem Vlčka bych moc nepočítal, myslím si, že Anderlecht uplatní opci a prodlouží mu smlouvu.

              • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                mart     před 16 lety 24.08.2008 14:51 |  
                0 0

                Hmmm, co se tyce toho Blazka, tak si myslim, ze nejste uplne sam. Doknce na 100% vim o jednom, co si mysli uplne to same :).mart

                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                  Nax     před 16 lety 25.08.2008 16:01 |  
                  0 0

                  Ja bych Blazka taky bral. Ma jeste to stesti, ze je mlady, ja jsem posledni dobou kazdy vecer v baru a jediny sport co fyzicku zvladnu je golf. Vzpominam na povedeny zapas v tenise, ktery jsem odehral s peknou kocovinou:-)

              • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                slaviator     před 16 lety 24.08.2008 15:05 |  
                0 0

                J.B. momentálně bydlí s Obajdinem a obráží každý večer bary v Liberci a širokém okolí... To je fakt vzor pro mladé fotbalisty.

                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                  zz     před 16 lety 24.08.2008 15:51 |  
                  0 0

                  Lukáši, nezlob se, ale to jsou jen pomluvy. kdyby chlastal každý den, tak by nemohl podat tak kvalitní výkon jako včera. Kondičně vydržel celý zápas, těch sprintů, co absolvoval, chodil si pro míče, vypomáhal defenzivě, neustále se nabízel. Kdyby byl takový alkoholik, tak by nemohl podat takový výkon, na kondici by to bylo znát. Prostě tomu nevěřím, že každý večer vymetá bary. U Blažka mě zajímá přínos pro tým, jeho výkony na hřišti, jeho způsob hry, jeho somatotyp. To je pro mě určující. Pomluvy lidí mě nezajímají.

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    mart     před 16 lety 24.08.2008 16:33 |  
                    0 0

                    Neco mi rika, ze Blaza neni Lukasovo salek kavy :D. Nevim, proste jsem to tak nejak vytusil, .... mozna instinkt?

                    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                      slaviator     před 16 lety 24.08.2008 20:30 |  
                      0 0

                      Když by chlastal tak, že by to nevěděli malé děti, pro něž má být vzorem... Okej, je to jeho věc. Ale tohle se mi fakt nelíbí, když se tím ještě svým způsobem chlubí.

                      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                        Nax     před 16 lety 25.08.2008 16:03 |  
                        0 0

                        Lukasi, proc mam byt vzorem pro male deti? Proc na neho mame byt tak prisni a sami na sebe ne? Jsme tu vsichni abstinenti? proc nejsme takhle prisni na nase politiky? Nikdo z nas si tu nekazi karieru treba jeste lenosti?

                        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                          slaviator     před 16 lety 25.08.2008 17:16 |  
                          0 0

                          Proč? Protože tě klub za to platí. Když někdo dělá u pásu, tak je to všem jedno. Ale ke komu vzhlíží malé děti? K talentovaným a úspěšným sportovcům. Tím Blažek asi bezesporu je - talentovaný je na 100%, je i v malém českém rybníčku (zatím) úspěšný. Politici - dá se říct mnohdy naštěstí - vzorem pro mládež nejsou. A když se takovejhlůe hráč napije pákrát za rok, dá se to vzít. I když se to dostane do médií. Myslím, že víc jak polovina profesionálních fotbalistů se i během sezony miminálně jednou opije. To se prostě stává, stává se to i "normálním" lidem. Ale aby to bylo třikrát do týdne? To ne, tak to nee... Nehledě na to, že tím jak pije a kouří, docela dost silně oslabuje orgamismus. Částečně i proto je často marod. Místo toho, aby se na takovýhle hráče duplo a chtělo se po nich vymačkat jen to nejlepší, tak se jim nechává volná ruka v orgiích a oni si pak jako motto dávají chlast, děvky,cigára apod. Bílek si v Blšanech vzal problémového Šimáka k sobě domů a věnoval mu veškerý volný čas, byl s ním 24 hodin denně... I to je možnost jak proti tomuto řekněme nešvaru či zlozvyku zakročit. I proto, že talentovanejch fotbalistů moc nemáme a byla by škoda, kdyby se Blažek někdy ožralej rozsekal při stodvaceti kilometrech v centru Liberci při honičce před PČR... Nebo kdyby se uchlastal k smrti. Byla by to škoda. Hráč je to dobrej, ale musí si to srovnat v hlavě.

                          • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                            Nax     před 16 lety 25.08.2008 17:30 |  
                            0 0

                            Beru to, je to Tvuj nazor. Muj je, ze mame byt na ostatni tak prisni jako jsme sami na sebe. Pokud si propiji karieru je to hlavne jeho problem a jeho blbost. Ja ho soudit nebudu. Ale argument s detma neberu, ty vzhlizi ke komukoli, kdo je zrovna zaujme, treba bezdomovec na ulici, protoze umi dobre plyvat, ke gangsterskym raperum. Spis znam hodne kluku na ktery porad i ve triceti doleha ze jejich tata hodne chlastal. Ad Simak v tech Blsanech to byl, myslim, Beranek. Zdravim.

                            • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                              slaviator     před 16 lety 25.08.2008 17:39 |  
                              0 0

                              Hele, když si dává fotky, jak chlastá sám, okej. Ale on má momentálně v profilu i foto z chlastačky s jedním ze současných fotbalistů Slavie, pravda teda že to je z dovolené a tedy mimo sezonu.
                              Jinak s tou přísností s tebou souhlasím. A můžu ti říct, že já nepiju. Alkohol mi prostě nechutná, nepiju ho, jen třebas ke grilování pivko... Dokážu pochopit, když někdo jde do hospody a dá si jedno, dvě. Ale proč se tím pak chlubit? Proč chlastat, vyloženě chlastat několikrát do měsíce? Je to profesionální fotbalista, chlast at si nechá na sportovní důchod. Pokud to byl v Blškách Beránek, omlouvám se.

                              • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                                Nax     před 16 lety 26.08.2008 08:48 |  
                                0 0

                                Respektuju Tvuj nazor. Ja piju pouze pivo a pouze v omezenem mnozstvi, nedela mi dobre opilost a navic musim kazde rano pred sedmou se psem na prochazku, takze nemam sanci neco vyspavat:-). K tvrdemu si nemuzu ani cichnout.

                                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                                  slaviator     před 16 lety 26.08.2008 09:07 |  
                                  0 0

                                  Njn, to je možná jeden z těch důvodů, proč si to Blažek (a další) mohou dovolit. Nemusí vstávat v šest či v sedm jako další lidé, když maj trénink třebas od desíti dopoledne a bydlí pět minut od stadaku.. :)

                          • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                            Nax     před 16 lety 26.08.2008 08:45 |  
                            0 0

                            Krasne fotky, clovek se pobavi:-) Uf, no mlady a jeste blby ucho to je.

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    slaviator     před 16 lety 24.08.2008 20:29 |  
                    0 0

                    V tom se docela zásadně lišíme. Mě zajímá i to, jak je vzorem pro mladé hráče. Když udělá průser, že se k tomu postaví jako chlap a neháže to na lidi kolem sebe /Pudil si přesed dozadu když ho čapli a chtěl to hodit na přítelkyni/. A když už musí hulit a chlastat, at ho nikdo u toho nenačape. Hele, dost hráčů ze Sparty taky kalí, někteří i s Blažkem... :) Ale načape je někdo? Ne. Dávaj si bacha. Aspon to by moh Blažek udělat. Dřív jezdil chlastat do Turnova, během prvního angažmá v Liberci. Teď chlastá i v centru Liberce a je mu to u prdele...
                    Možná to na jeho kondici není "znát", ale zcela určitě kdyby nechlastal a nekouřil cigára, tak by ta kondice byla daleko lepší. A rozhodně by už nehrál v Liberci, ale v Bundeslize nebo někde jinde za kopečkama.
                    Ne, mě fakt zajímá i to, jak je vzorem pro mladý hráče. Vem si, že by se dostal do repre, předvedl třebas výborný výkony během sezony, vyhrál Zlatý míč ČR a mladí kluci se v něm viděli. Bylo by dobře, kdyby se viděli v nenapravitelném alkoholikovi, kterej se za to nestydí a co hůř, ještě se tím chlubí? Asi ne, co. Nechtěl bys, aby za tebou přišel syn a řek ti "Tati, ten Blažek, to je fakt kádr. Za to, že to dotáh tak daleko, za to může ten chlast, děvky a taak..." Vždyt je to jetý. Řepka je magor, Abraham je taky magor, ale jsou to magoři jen na hřišti. Zlí hoši. A i takové tým potřebuje, pokud s nima umí trenér pracovat a pokud se to nepodepíše na ostatních hráčích. Pokud je výkonost tohoto hráče taková, že když hraje v základu, nehraje na ukor někoho jinýho. Řepka je magor, ale neumím si představit základní sestavu Sparty bez něho. Protože i přesto, že je to magor, je to svým způsobem pan fotbalista co má něco odehráno a co umí a tohle k němu na hřišti patří, i díky tomu to dotáhl tam kam dotáhl. A dost mi hodně věcma připomíná Nedvěda... Ale Blažek? Takovejch je a bylo. Šimák, Kulič, a další a další... Slepička dostal svého času pokutu za to, že byl načapanej v době zranění u toho, kdyžv Příbrami jed coby divák klobásu. A Blažek co dostane za to, že se dva dny před zápasem ožere? Škorpil to ví a mhouří nad tím oko. To není dobré a Liberci se to vymstí. Kor když Blažek se do Slovanu vrátit nechtěl...

                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                  Boo_SKS     před 16 lety 24.08.2008 15:59 |  
                  0 0

                  Obajdin bydlí v České Lípě, kde také od nové sezony hraje za místní Arsenal ...

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    slaviator     před 16 lety 24.08.2008 20:18 |  
                    0 0

                    Tak je možný, že Blažek bydlí taky v Lípě. Nevím. Tohle jsem slyšel, fotky jak spolu kalí jsem viděl. A nebylo to jednou, když Blažek měl vždy jiný triko. Leda že by byl supermanekýn a vždy si před další sérií fotek oblík jiná trička...

        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

          tantalos     před 16 lety 23.08.2008 23:11 |  
          0 0

          Urážím oba Jarolímy? Nevím, možná se to může zdát. Fakt je, že přitáhnout si do mužstva svého příbuzného a vyhnat na hostování s opcí jeho mnohem kvalitnějšího konkurenta, je - slušně řečeno - drzost.
          Kdo to udělá, musí počítat s tím, že bude kritizován. Pokud by MJ hrál kvalitně, musel bych držet ústa. Jenže MJ kazí hru Slavie, zabírá místo nadanějším hráčům. A je nesprávné tolerovat něco, co Slavii poškozuje. Není dobré, aby se špatnost přecházela mlčením. Nejsme Sparta.
          Když si trenér přitáhne synovce do mužstva, musí na něj být dvojnásobné nároky a počítat s tím, že na něj bude dvojnásobně náročná i veřejnost.
          Quelhar se snaží dlouhodobě přesvědčit diskutující, že MJ je pro Slavii stejně prospěšný jako třeba Belaid. Jenže TJ dal jen za včerejšek ligových tolik gólů jako MJ, který je tu už od ledna neustále protežován.
          Mimochodem čekám kdy přijde trenér se zavázanou rukou -- tvrdil, že ji dá za Abrahama do ohně.

          • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

            Pedro08     před 16 lety 24.08.2008 10:35 |  
            0 0

            Já shodně jako Tantalos nemůžu vystát protěžování MJ. Nikoli samotného MJ, ale jeho protěžování. Svými výkony totiž nepatří do top 15, ale on stále hraje nebo alespoň střídá. Kvůli němu nedostane ani na minutu šanci Volešák (nemůže tak ani ukázat jestli je opravdu horší), často kvůli němu nehraje Belaid, bojím se, že na něj může doplácet i o mnoho lepší Janda, dokonce to má vliv i na nasazoání Krajčíka.
            Nejšťastnější budu, až bude MJ pryč. Pokud je tak dobrý, jak zde mnozí píší, tak po něm brzy zatouží někdo z Anglie či Španělska, kde se hraje fotbal, který by Markovi rychlostí a důrazem vyhovoval :)))))
            Jasně se ukazuje, že bez MJ je tým lepší, ve Florencii byl vysloveně trapný, v Liberci zavinil prohru (1. gól zavinil zcela sám a 2. gól má napůl s Vaniakem, on zbytečně faulovl). A pokud se na ?J zaměříte při utkání a budete si dělat poznámky, zjistíte, že jeho přínos jde spíše do mínusu, ztrácí totiž velmi mnoho balónů a do obrany neudělá vůbec nic, což je smrtící kombinace. Však on jistě dostane již ve středu šanci, aby nám to všem znovu předvedl v praxi.

            • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

              tolsimir     před 16 lety 24.08.2008 10:39 |  
              0 0

              Vsak Volesak sanci dostal v priprave, dostava ji v becku. Ani v jednom zapase treba me osobne nepresvedcil, ze by mel na a-tym Slavie i kdyz je to sympatak. Ostatne, proti Zizkovu, kde konecne po delsi dobe nastoupil to byl spolu s Hubackem nas nejhorsi hrac

              • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                Pedro08     před 16 lety 24.08.2008 10:58 |  
                0 0

                To můžu uznat Tolsimire, ale kolikrát to samé jako Volešák předvedl MJ a kolik dalších šancí dostal? Jsem 100% přesvědčen, že kdyby se Volešák jmenoval Jarolím, tak nastupuje pravidelně, stejně jako kdyby se jmenoval Jarolím třebas Dočkal, tak jsme o něj nemuseli přijít.

            • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

              mart     před 16 lety 24.08.2008 11:01 |  
              0 0

              Hmmm, trosku si protirecis i v tomhle prispevku, ... a prave ona nenavist k vlastnim hracum mi pripada pro Slavii ponekud cizi. Letna, ... mozna ze by te tam vzali.mart

              • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 17:33 |  
                0 0

                Ja myslim marte, ze to tak neni, neverim ze nekdo nenavidi vlastni hrace, to jsou prilis silna slova. Pedro to ostatne napsal hned na zacatku, nejde o hrace ale o jeho protezovani. Nam proste vadi, ze MJ dostava (nebo dostaval, snad uz to bude minulost!) zjevne vetsi duveru a prostor na hristi oproti jinym hracum, kteri jsou bud stejne dobri nebo i lepsi. Viz Belaid, Volesak, Kalivoda, Dockal, Krajcik atd. To je nefer, zanechava to neprijemnou pachut protezovani pribuzneho, ale hlavne, je to na ukor slavie. Kdyby alespon Marek nechal na hristi dusi a hral pro tym, tak by clovek i nad leccims primhouril oko. Jako treba Lukas J., kteryho jsem se vzdy zastaval, i kdyz jeho hra nebyla idealni a jeho standardky byly katastrofalni. Ale bylo videt, ze dre, brani a obcas da i chytrou prihravku dopredu, proste byl platnym hracem kadru. Marek je spis typ lekla ryba, dozadu nehraje, ceka vepredu na mic a pak o nej vetsinou stejne prijde. Ja vim, trochu nespravedlive hodnoceni, ale kdyby nedostaval na svou vykonnost tolik duvery, nestalo by za to na to porad upozornovat. Verim, ze na to i KJ uz prisel a ze uz nebude treba se vecne o nej prit.

                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                  mart     před 16 lety 24.08.2008 18:22 |  
                  0 0

                  ....cimz vice mene potvrzujete co rikam. Kategoricka formulace. Jako obvykle.
                  Kdo Vam rikal, ze jsou ......1. vsichni jmenovani lepsi (nebo alespon nekdo z nich). Hlasovani "odborniku" o tom kdo ma vetsi talent me opravdu zajima jen povrchove 2. kdo Vam rikal, ze trener (zatim za to zodpovida on, i kdyz to hlasovani na SN je asi v budoucnu dost pravdepodobna verze) je uplne jediny, ktery nevi kdo je lepsi a kdo je horsi, pro ten ktery styl hry. (zamyslel jste se obcas treba nad katastrofickou komunikaci s nekterymi cizinci, [... zejmena pri obranne cinnosti je to dost zrejme, .... cimz ovsem netvrdim, ze Volesak je cizinec .... i kdyz je puvodem ze Sparty]). 3. Kdyz uznate, ze "minuly" Jarolim mel nektere kvality (a mel jich sakra hodne), ktere lide nevideli, a kritizovali ho horem dolem, proc neuznate, ze "tenhle" Jarolim ma zas treba jine(krome nej a Belaida nikdo treba nevystreli na branu). Vite, proste mi pripada, ze je toho trochu prilis.
                  Ja take treba nejsem nadsen ze hry, kterou muzstvo produkovalo na jare / zejmena kdyz to porovnam z druhou puli proti Bukuresti nebo s Tottenhamem /, ale presto si nedovolim rict, ze KJ tomu vubec nerozomi, anebo ze bych to umel lepe.
                  Oni ti kritici ( jako Luhovy nebo Vizek) taky vidi jenom ten "prvni plan", a neznaji vsechny vstupy, ktere ma k disposici asi jen trener. Netvrdim ani, ze kdyz vyhral tu ligu (za coz jsem mu pomerne dost vdecny), ze si ted muze delat co bude chtit. Netvrdim, ze je KJ bez chyb. Trochu soudnosti by si snad ale mohl ponechat kazdy z nas.
                  Alespon dokud nebudem ve vsem lepsi nez Karel Jarolim.zdravi mart

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 18:56 |  
                    0 0

                    Ja nepsal, ze jsou vsichni lepsi..:-) ja psal, ze jsou bud stejne dobri nebo lepsi. Ja i myslim, ze je te kritiky příliš proto, že i Marka je příliš často vidět na hřišti, aniž by si to svými výkony zaloužil. Já cítím, že i tvoje (nebo vaše, snad jsem si tu všichni najednou nezačali vykat kvůli Jarolímům..:-) jisté znechucení z té kritiky je proto, že je tak.. řekněme soustavná.. ale já bych řekl, je soustavná protože i soustavné je jeho protěžování. JInak neupírám Markovi dobrou střelbu, už jsem to i několikrát řekl. To je fajn. Ale z máho pohledu to pořád nestačí, když mám kolikrát pocitr, že hrajem o devíti. Jo, Lukáš byl dříč a byl platný pro tým.. to dokážu ocenit..

                    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                      mart     před 16 lety 24.08.2008 19:04 |  
                      0 0

                      Mate pravdu ta soustavnost mi vadi asi nejvic, ...a mate pravdu, nepsal jste jen lepsi , ale stejne dobri, nebo lepsi. (pak ale nechapu, proc ta diskuse, kdyz stejne dobri????)
                      Jo, a znechuceni je pripadne slovo.
                      Snad se neco hezkeho stane, a budem moct zmenit tema :).mart

                      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                        martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 19:30 |  
                        0 0

                        Stejne dobri...chtel jsem rict minimalne stejne dobri, ale tu sanci nedostavaji stejnou, ba mnohem mensi, nekteri zadnou.. pak by se vlastne ukazalo, jak na tom jsou.. jak muzu vedet, jakej je Volesak nebo jak by hral ve slavii Dockal, kdyby dostali sanci.. u Dockala verim, ze by byl lepsi a ze to cele na jare nemuselo byt (tehdy byl MJ priveden na misto praveho zaloznika, esli se nepletu). Volesak hral na podzim za slavii dejme tomu prumerne.. tedy minimalne tak dobre jak MJ (zamerne se nechci prit o to, zda je MJ podprumerny)... ale mohl se zlepsovat, videl jsem snahu, jezdil po zadku.. mohl by byt pro tym prospesnejsi.

                        Jo, verme ze se neco hezkeho stane.. treba ve stredu:-))

                        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                          mart     před 16 lety 26.08.2008 14:06 |  
                          0 0

                          ....tak to prislo este driv. Abraham.
                          Priznam, ze jsem patrik k minimu prispevatelu tohoto fora, kdo veril, ze by to s Abrahamem mohlo byt dobre. Nebylo. Spletl sem se. Takze jsem ted asi dvakrat rad, ze se mu nemusi platit jeho bezpochyby kralovsky plat. Jestli za nej neco bude, nebo ne..., no to uz asi neovlivnime. Nemuzeme holt pokazde vyhrat(obchodne :D, protoze na hristi proste musime, ... treba hned zitra).zdravi mart

                    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 19:11 |  
                      0 0

                      teda o desíti.. :-))

                • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                  quelhar (admin)     před 16 lety 24.08.2008 18:41 |  
                  0 0

                  Ach jo ... :o(
                  "Marek je spis typ lekla ryba, dozadu nehraje, ceka vepredu na mic a pak o nej vetsinou stejne prijde." - to mi pripomina, jak se stokrat omleta lez se stava pravdou.
                  Promin, ale to, co jsi tady napsal, neni "trochu nespravedlive", ale naprosto nefer a podle meho nazoru nevychazejici ze skutecnosti. Podobne hodnoceni by kdokoli mohl napsat na kazdeho hrace v tymu, ktery by se mu zrovna znelibil.

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 19:21 |  
                    0 0

                    Tak ja si myslim, ze je to prehnany, ale vychazi to z charakteristiky hrace, tak jak ho vidim.. samozrejme, obcas dozadu jde, nekdy zabojuje, nekdy mic udrzi.. ale typologicky to neni bojovnik ani poctivy hrac dozadu, ani tvurce hry, ktery rozdeluje dobre prihravky. Me by zajimalo, jak bys jeho hru hodnotil, kdybychom se do nej tady tak neopirali. Totiz tak trochu si myslim, ze tvoje obhajba vychazi z tveho smyslu pro spravedlnost, vidis jak mu tu nakladame a snazis se na jeho hre objevit i to dobre... bez ironie, ja si toho vazim... jen holt se spravedlnosti to obcas tak byva, ze ji kazdy vidi jinde.. ja zas vidim nespravedlnost v necem jinem a snazim se proto na to upozornovat.. Ma kritika vychazi teda jednak z toho, ze nechapu proc dostava tolik prilezotosti na ukor jinych a jednak z toho, ze typologicky mi ten hrac vubec nesedi..

                  • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 19:22 |  
                    0 0

                    Mimochodem, kdyz uz jsem se tolik rozepsal..:-)) pardon, ale proc treba myslis, ze MJ pomalu ztraci misto v zakladu.. kvuli diskusim na SN asi tezko, ze:-)). Myslim ze i velky Karel vidi, ze to nejde..

                    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                      slaviator     před 16 lety 24.08.2008 20:38 |  
                      0 0

                      diskuze mají větší moc, než si myslíš... :)))))

                      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 24.08.2008 23:02 |  
                        0 0

                        Argumentace protěžováním mi jednoznačně zavání pořekadlem "podle sebe soudím tebe". Já osobně absolutně nechápu, proč něco podobného do hodnocení nějakého hráče pletete. Nikdy by mne nenapadlo (v práci, ve sportu, ve škole, kdekoli) protěžovat někoho, protože je můj vzdálený příbuzný (ale i blízký) a už vůbec nevěřím tomu, že by vlastník klubu vyhazoval peníze do vzduchu a sledoval následný zmar jen aby jeden jeho zaměstnanec následně protěžoval jiného jeho zaměstnance na úkor firmy.

                        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                          Pedro08     před 16 lety 24.08.2008 23:48 |  
                          0 0

                          Huzgi, hráči ani trenéři nejsou zaměstnanci Slavie.

                          • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 25.08.2008 00:31 |  
                            0 0

                            Pedro, já to vím, ale jako by byly. Někdo platí a někdo bere...

                        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                          slaviator     před 16 lety 25.08.2008 07:24 |  
                          0 0

                          Nevěř tomu. Člověk je tak prostě nastavenej, že nikdy nedává všem stejné podmínky. Z různých důvodů někoho zvýhodňuje a někoho znevýhodňuje, byť si to třebas neuvědomuje a dělá to podvědomě. Ale děje se to. Začíná to ve škole, pokračuje i v práci - a je jedno kde děláš. Někdy je na tom přímý příbuzný (syn, popřípadě dcera) hůře než osttaní, protože na ně má daný člověk daleko větší nároky. Ale někdy zase má ty výchozí podmínky o něco lepší. Ale nemusí se jednat jen o potomky či příbuzné, může jít i o "náhodné" lidi, kteří mu jsou něčím podvědomě sympatičtí. Kdyby se vše dělo zcela objektivně, nebyli bychom lidé, ale roboti... Je lidské někoho protěžovat. Ovšem jde o to, zda to pak neškodí kolektivu. A to musí posoudit i třetí osoby.

                      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 25.08.2008 00:32 |  
                        0 0

                        jo, jo, vlastníci Plzně mimo jiné argumentovali odvolání Levého nespokojeností fanoušků v internetových diskuzích....

                        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

                          slaviator     před 16 lety 25.08.2008 07:30 |  
                          0 0

                          To zas nee, ne? :)

      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

        slaviator     před 16 lety 23.08.2008 22:47 |  
        0 0

        Souhlas, jsem pro samostatné soutěže B týmů... Ale u nás by to nedopadlo jako v Rusku, kde hrají ty dva týmy spolu po zápasech A týmů, u nás by hráli nejdřív B týmy a pak až A týmy... Známe českej rybníček... Ale třebas se mýlím a třebas by to bylo provedeno správně a logicky.

  2. Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.08.2008 18:17 |  
    0 0

    Jsem rád, že se béčko takhle chytlo, snad tato sezóna nebude ve znamení boje o záchranu (byť jsem si před jejím začátkem myslel pravý opak)

    • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

      Jiri1     před 16 lety 25.08.2008 11:15 |  
      0 0

      Zdravim, napred vam musim Sokrate opet vytknout, ze tady krmite lidi nesmysly, listek pro drzitele permic stal na Spartu s Reky 298 Kc a skupina kotelniku asi 50 lidi dostala od klubu vstup zdarma/overte si sve info/. Strizkov opravdu nebyl tezkym souperem, nekteri jeho hraci ktere znam a kteri fotbal umeji se v patek snazili o jedine , fauly na kotniky zlikvidovat nase hrace a za ticheho prihlizeni hlavniho sudiho/byly tam fauly na cervene/ se jim to i v pripade treba Toleskeho povedlo. Nas vykon hlavne v prvnim polocase nebyl na vysoke urovni, chybel mi pohyb , agresivitra a samozrejme nebyt hlavne branek ze standartek , tak by se asi utkani vyvijelo jinak. V druhe puli uz to bylo jine kaficko a ukazalo , jak dobre byly vynucene i nevynucene absence nekterych hracu. Ja bych asi nejvyse ocenil Marka Sucheho , ktery svym pohybem umoznil ofenzivni cinnost dalsich beku a velmi dobre pokryval prostor. Na Cernem mi vadil velky pocet zkazenych standartek , ale videt , ze sve osobni problemy se svoji partnerkou snad uz vyresil, podal opravdu dobry vykon. V utoku mne zaujal stejne jako Vas Necid, kolem nehoz udajne svisti lana hlavne bundesligovych mancaftu a je na nem znat, ze chce opravdu hodne. Ovsem jak uz nekdo napsal, vse ukaze az dalsi prubeh ligy i pohary.

      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

        Jiri1     před 16 lety 25.08.2008 11:23 |  
        0 0

        A jeste dtrucne k becku, vysledek jsem se dovedel az v nedeli pozde vecer, od pastku kdy jsme vyhrali jsem prozival tzv. Slavisticky vikend, napred v patek s prateli i dalsimi Slavisty slavil az do rana a docela jsem ziral jak pevni ve vstahu k milovanemu klubu jsou hlavne mladsi fandove a po becku Sparty jsme odjeli do skal do Srbska, kde jsme vecer meli spizy , po dlouhe dobe jsem zase spal venku, bylo to uzasne a vsem doporucuji udelat neco podobnyho a ze svymi prateli treba i Slavisty si uzit. Becko odjizdelo ze Strahova brzo rano, hraci i treneri si mysleli , ze souper nasadi i hrace s acka, ale prilis jich tam nebylo. Je dobre , ze sanci dostal i Cisse a ze snad nebudeme mit sestupove starosti, verim ze dojde ve vetsim meritku i na zarazeni mladsich hracu az budeme mit urcitou bodovou rezervu.

      • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 25.08.2008 11:39 |  
        0 0

        Nechci te Jiri tahat za slovo, ale jaky branky ze standartek mas na mysli? Ze standartky padla jen jedina branka a to Belaidova v druhy puli, jinak jsme spis prehravali soupere kombinaci, na pomoc standartek si budeme muset ještě asi pockat, protoze byly vesmes zase nepovedene.

        • Re: Jablonec B – Slavia B 0:1

          Jiri1     před 16 lety 25.08.2008 11:48 |  
          0 0

          Zdravim, kombinaci jsme soupere prehravali vice mene az v druhe puli , kdy jeho hraci v zacali nase hrace sestrelovat, jinak golum predchazely standartky a spise stabilni herni situace nez jak zde pises nejenom ty skvele kombinacni akce

    • Re: Boo_SKS

      Viking     před 16 lety 26.08.2008 12:51 |  
      0 0

      Kluci s těma bílejma gatěma jakoby by vypadli ze SOHO :-)

      • Re: Boo_SKS

        Fanda     před 16 lety 26.08.2008 12:58 |  
        0 0

        tomu Blážovi bych to kalení při pohledu na ty holky okolo ani nezazlíval. Přece je mladej a chce mít o čem vyprávět vnoučatům. Fotbal je plnej takovejch hráčů. třeba romário by se bez kalení večer před zápasem ani netrefil do balónu.

        • Re: Boo_SKS

          slaviator     před 16 lety 26.08.2008 15:37 |  
          0 0

          Kurňa ale, chlubil se tím? Asi ne, co :) Za chvíli si to Blažek natočí a dá na youtube i... Jak chlastá. A co je nejhorší tak je to, že na těch fotkách někdy není sám, ale tahá do toho i další lidi. Lidi, kteří jdou do hospody třebas jednou za uherák a daj si dvě piva.