Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Bohemians Praha 5:0

Slávisté konečně zabrali a nasázeli nováčkovi Bohemians Praha pět branek!

Slavia - Bohemians Praha 5:0 (2:0)

Branky: 26., 67. Belaid, 44. Necid, 52. Toleski, 82. Jarolím

Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Šiklič - Janda (64. Jarolím), Tavares, Belaid, Černý - Necid (74. Litteri), Toleski (62. Ivana)

Parádní fotbalový večer jsme dnes zažili v Edenu. Více než deset tisíc fanoušků se bavilo utkáním proti neškodnému soupeři, Bohemka ze Střížkova dostala tvrdou fotbalovou školu.

Trenér Jarolím neměl k dispozici zraněného Latku a nemoc nedovolila nastoupit ani Šventovi se Šenkeříkem. Díky absenci stopera Latky jsme se konečně dočkali Krajčíka na pravé straně obrany a Suchého na stoperu. Poprvé také v základní sestavě dostal šanci Šiklič.

Od prvních minut bylo jasné, kdo bude na hřišti pánem. Domácí se vrhli do útoku a bylo jen otázkou času, kdy se bude slavit první branka. Zajímavostí bylo, že kromě Tavarese si všichni záložníci měnili své posty. V první desetiminutovce spálili své šance oba slávističtí útočníci, nejdříve Toleski minul hlavou po centru Krajčíka a po chvíli Necid sám před gólmanem střílel vedle. První a poslední šance hostujícího týmu přišla v devatenácté minutě, když Brabec špatnou malou domů vyhnal z branky Vaniaka, jehož odkop skončil na noze soupeře. Střelu do prázdné branky zastavil Suchý. V pětadvacáté minutě jsme se konečně dočkali, Toleski se řítil do zakončení, ale vyběhnuvší gólman ho před vápnem zneškodnil. K míči se však dostal Belaid a se zakončením do prázdné branky neměl problém. Poprvé jsme si tak mohli vychutnat vyvolávání Tijaniho jména kotlem a odpověď Belaid z ostatních tribun. A nebylo to dnes naposledy. Nádherný fotbalový moment nám předvedl Necid před koncem poločasu. Před vápnem vybojoval míč, narazil si s Toleskim a poté přehodil gólmana.

Krátce po skončení poločasové přestávky se skandovalo jméno Toleski. Trojice Krajčík, Necid a Toleski předvedla parádu ve vápně soupeře a radovali jsme se potřetí. Další branku přidal v sedmašedesáté minutě z pětadvaceti metrů opět Belaid, který krásně trefil šibenici střelou ze standardní situace. Osm minut před koncem Tavares neváhal s rozehrávkou po faulu, přihrál střídajícímu Jarolímovi, který se levačkou z dvaceti metrů trefil přesně a uzavřel skóre zápasu. Všichni jsme tak odcházeli spokojeni. Doufejme, že tomu tak bude i ve středu.

Komentáře (69)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 20:50 |  
    0 0

    Výborně! A stačilo postavit hráče na posty, které umí hrát!

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      bene     před 16 lety 23.08.2008 17:06 |  
      0 0

      Tijani Belaid patří na hřiště, seděl na lavičce dost dlouho a hra podle toho taky vypadala. 38 fotek na www.bene2.unas.cz

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        Darren7     před 16 lety 25.08.2008 16:28 |  
        0 0

        Zdravím, nevíte jestli na fotbalzive.cz není někde záznam našeho pátečního zápasu s Bohemians ? všechny ostatní zápasy jsem tam našel, ale náš ne :(

        díky

  2. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    tolsimir     před 16 lety 22.08.2008 20:56 |  
    0 0

    Musim ocenit jednu vec - hlavne v prvni puli si trojice Janda, Belaid a Cerny velmi casto menila pozice a souper nevedel co na ne hrat. Cerny by mel podle me dostat sanci i v dalsim domacim zapase, Svento nechybel

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      bongor     před 16 lety 22.08.2008 21:04 |  
      0 0

      Černýmu to poslední dobou nešlo,stejně jako celýmu mančaftu.Ale vzpomeňte si na Tottenham,tam byl náš nejlepší hráč a úplně se vyrovnal jejich hvězdám.To je naprosto normální,že forma každýmu sportovci kolísá.Teď snad zase půjde nahoru.Nejde o to,kdo je lepší,jestli on nebo Dušan,ale o to,že se můžou občas prostřídat/zranění,ztráta formy/.Já mám třeba radši Dušana,ale s 11 hráči základu se nedá uhrát celá sezona.Musíme mít nejmíň 20 použitelných.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Krax     před 16 lety 22.08.2008 21:38 |  
      0 0

      svento nehral kvuli fiorentine? jakoze ho setri na stredu?

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        bongor     před 16 lety 22.08.2008 21:58 |  
        0 0

        Prý je Dušan marod,ale zajímalo by mě co je s Toleskim,jestli bude moct hrát.

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

          Jakubisko     před 16 lety 22.08.2008 22:27 |  
          0 0

          Při děkovačce neměl žádnej led ani tejp, což je dobrý znamení, hopkal tam jak zamlada :o)))

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

            bongor     před 16 lety 22.08.2008 23:36 |  
            0 0

            Tak to by bylo fajn .dík za info

  3. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    tantalos     před 16 lety 22.08.2008 22:02 |  
    0 0

    KJ dnes konečně nechal šílených nápadů, se kterými nás trestal v létě - konečně pochopil, že Suchý nepatří na pravého beka, vrátil Krajčíka, konečně posadil synovce a stavěl Belaida s Necidem a nenutil Jandu hrát podél čáry, konečně posadil Hubáčka a zkusil Šikliče. Sestava velmi dobrá, i když bych radši viděl Šventa místo Černého, který hodně kazil přihrávky. Zdá se, že KJ začíná chápat, koho v kádru má. Bohužel mu to trvalo dost dlouho.
    Soupeř byl slaboučký, ale podstatné je, že se Slavia zbavila ztrnulosti, měnila místa, hrála moderní otbal..
    Tijani ukázal, proč patří na hřiště, a zesměšnil ty různé Tolsimiry a Huzgi, kteří ještě včera proti němu trapně nasazovali. Možná kdyby chodili na fotbal, tak by se podobných názorů nedopouštěli. Štvát proti Tijanimu jen ze zásady, aby vyzdvihli synovce, je vlastně pokus ublížit Slavii.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      tolsimir     před 16 lety 22.08.2008 22:17 |  
      0 0

      Najdi si co jsem psal po zapasu ve Fiorentine - tam sem psal, ze Belaid je pro me lepsi volbou. Bohuzel se vsak v Plzni ukazalo, ze kondicne na tom neni uplne skvele a proto jsem si myslel, ze dostane sanci kondicne lepsi Jarolim

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 22:35 |  
        0 0

        No a dneska ti prislo, ze na to kondicne nemel...vracel se poctive az do konce, sprintoval do utoku i v poslednich minutach. Jarolim hral par minut a byl pasivni. Kde je ta jeho kondice a k cemu ji potrebuje?

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

          tolsimir     před 16 lety 22.08.2008 22:41 |  
          0 0

          Dnes se nehralo v kdovijakem tempu, v Plzni uz mel kolem 60. minuty krece

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      bongor     před 16 lety 22.08.2008 23:39 |  
      0 0

      Ale to máš jedno,Tebe ten synovec teda fakt vytáčí,ale oba jsou to naši kluci-Slávisti.Uvidíš,že i ten synovec se vylepší.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 23.08.2008 11:14 |  
      0 0

      Tantale vzpamatuj se, proti Belaidovi jsem nic nepsal. Mám ho rád a jeho podpis ve Slávii jsem oslavil. Nauč se číst, abys nepsal podobné nesmysly.

  4. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    zz     před 16 lety 22.08.2008 22:05 |  
    0 0

    Zdravím a přeji dobrý večer,
    jsem rád, že to Karel Jarolím postavil podle našich not, škoda, že jsme na to museli čekat až do čtvrtého kola. Ale chybami se člověk učí, to platí v každém věku. Bez aktivní hry krajních beků nelze dnes uspět, viděli jsme to ve středu u naší reprezentace v Anglii, kde kraje Jankulovski, Šírl i Grygera, Vlček podporovali jediného útočníka.

    K dnešnímu zápasu, soupeř byl slabý, neměl tak propracovanou defenzivu jako Příbram. Výsledek proto nepřeceňuji. Přesto jsme podali dobrý výkon, krajní beci byli hodně aktivní, snažili jsme se o střelbu, hráči byli v pohybu, nenakopávali jsme míče, Tavares si chodil ke stoperům a zakládal často naše útočné akce nebo jsme hráli přes krajní beky. Ukázalo se, že Suchého parketa je na stoperu, překvapil mě Brabec konstruktivní rozehrávkou, snad jen jednou nakopl míč, často se zapojoval i do ofenzivy. Negativem našeho výkonu je špatná finální přihrávka ze stran, zvláště Krajčikovi centry nešly v první půli, tradičně útočné standartky bez ohledu na krásný gól Belaida. Ani Černý, ani Belaid je nekopali dobře, nacvičený signál jsme předvedli jen jeden při střele Krajčíka. Na tom musíme zapracovat, stejně jako na střelbě,více střel musí jít na bránu. Obranné standartky nelze příliš hodnotit, protože nás soupeř příliš neohrozil. Přesto bych doporučoval proti Fiorentině přejít ze zónového bránění na zónové s osobním bráněním. Líbil se mi náš pressing, kdy jsme se snažili hned napadat rozehrávku soupeře a získat tím míč na jeho polovině a ne až hluboko od jeho branky. Hráli jsme aktivně, ale prověří nás až kvalitnější soupeři. Sestavu bych proti Fiorentině ponechal stejnou, jen místo Černého bych postavil Šventa.

    Pokud jde o individuální výkony, opět se mi líbil Tavares a Necid, stejně tak stopeři. Janda půjde nahoru, je dobře, že ho trenér Jarolím podržel, byť tu mnozí na něj nadávali. Necid pracuje hodně v poli, pressuje chodí si pro míče, zapojuje se do kombinace, dostává se do šancí, připravuje je. Připomíná mi hrou Mageru. Věřím, že by mohl letos bojovat o korunu krále střelců, ale to není nejdůležitější. Souhlasím s názorem Tantalose, že Necid si řekl o pozvánku do A týmu reprezentace. Je platnější než Svěrkoš, Papadopulos. Kollera bych už nepovolával. Dal bych šanci Necidovi a Magerovi. V poslední době se mluví o zájmu Dortmundu o Necida. Nabízí slušné odstupné, navíc by nám ho tu ještě nechal do konce sezóny. Někdo si řekne, že Necida prodáme za velký balík po MS do 20 let, proto nemá smysl ho teď prodávat. Realita je taková, že může dojít ke zranění hráče a nedostaneme nic. Navíc český trh je braný jako levný trh, a proto čekat nějaké astronomické částky, je nereálné. Takto jsme si mysleli, že prodáme drtaze Suchého, když počkáme a žádná vysoká nabídka nepřišla, přestože hrál LM. Je třeba vnímat realitu jako Teplice, když prodaly Fenina. Slávia stejně jako každý český klub je závislá na příjmech z prodeje hráčů, a proto bych nabídku Dortmundu, pokud přijde, akceptoval. Je možné se dohodnout na procentech z dalšího prodeje. Pro výkonnostní růst Necida by to bylo ideální. Sezónu by dohrál u nás a pak by odešel do Dortmundu. Trenér Klopp je hodně dobrý trenér, ale i psycholog a člověk. Zná český fotbal, Necid by dostal dost šancí, navíc odešel Petrič, takže konkurence v útoku není tak kvalitní. Pro další růst Necida je to lepší než jít do velkoklubu typu Realu, Juventusu.

    Pokud jde o hráče, kteří mě dneska docela zklamali, tak bych uvedl Belaida a Černého. Belaid dal sice dva góly, ale často zpomaloval hru tím, že vrátil míč stoperům, bál se dát kolmici, dlouhý pas, jen odevzdal míč na nejbližšího hráče, standartky až na gól zahrával špatně. Je kvalitou na podobné úrovni jako Marek Jarolím. Ale je mladý, takže je tu potenciál jeho výkonnostního růstu. Ale když srovnám jeho hru s hrou Melinha, tak je to nebe a dudy. Melinho zrychlí hru, dává skvělé kolmice, je silný v osobních soubojích, umí vytvořit spoustu šancí. Samozřejmě je starší, ale od Belaida čekám mnohem více. Post středního záložníka je náš dlouhodobý problém. Jarda Černý zpomaluje hru, ztratí dost míčů, špatně zahrává standartky a jeho hrou jsem zklamaný. Vysunul sice do šance Necida, ale to bylo z jeho strany vše. Bohužel velké zklamání.

    Většina z vás tu volala po odvolání trenéra, byl jsem proti, protože jsem neviděl kvalitní alternativu. Jsem rád, že Karel Jarolím si uvědomil chyby a vzal rozum do hrsti. Tímto mu blahopřeji k zítřejším narozeninám. Snad už je konec experimentů, je třeba dát sestavě důvěru v dalších zápasech až na Černého, kterého bych nahradil Šventem. Doufám, že se to projeví v dalších zápasech. Chce to odehrát důstojnou partii proti Fiorentině, a pak vyhrát v Ostravě a s Jabloncem. Snad bude vyprodáno.

    Ještě bych odpověděl Martovi, kterého tímto zdravím. Trenér Saňák přišel z Olomouce, kde působil u mládeže. Přivedl ho Luboš Kozel, který s ním studoval trenérskou licenci. Líbí se mi na něm, že se snaží nejen o rozvoj fotbalové stránky hráčů, ale i o rozvoj osobnosti hráče. Spolupráce s trenérem Hřebíkem by se mohla projevit ve hře dorostu zapojením nových prvků do tréninkového procesu. Trenér Hřebík je vyznavačem moderních trenérských metod a u mládeže je může ideálně uplatnit, protože není pod takovým tlakem jako v lize. Pod tlakem dělá chyby a projevuje se to v komunikaci s hráči. Mládež je pro něj ideální parketou. Ale nelze od příchodu trenéra Saňáka čekat větší zastoupení našich hráčů v U18. Do užšího kádru patří hráč Kolařík, do širšího hráči Kučera, Pázler, Mareš, Gallus, z ročníku 92 dostal šanci i Mikula. Více by Vám napsala Jane.

    S dnešním výsledkem i hrou je spokojenost. Škoda prohry Budějovic se Spartou. Patrně to bude konec trenéra Kmocha, kterého nahradí trenér Tobiáš. Honzu Kovaříka čekají těžké časy, obávám se, aby nedopadl jako Karel Zelinka loni za trenéra Straky. Jinak Sparta patrně přijde o Kadlece, což se projeví v její hře. Kvalitní náhradu za něj nemá. Doufám, že zítra B tým přiveze nějaký bod z Jablonce a že ve středu odehrajeme důstojnou partii s Fiorentinou a bude vyprodáno.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      jarmik     před 16 lety 22.08.2008 22:31 |  
      0 0

      Příbram s Bohemians bych moc nesrovnával. Raději si vzpomeň na náš výkon proti Příbrami a porovnej ho s dnešním. Něco zcela jiného. Hra Bohemians na to měla minimální vliv. Slavia se změnila.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 22:54 |  
      0 0

      Já bych řekl že Belaid hraje řpedevším nevyrovnaně.. pravda je, že hru zpomaloval přihrávkami dozadu a dostrany. Na druhou stranu několikrát přímočaře zaútočil a vedl rychlý útok. Taky se poctivě vracel dozadu, věřím že se bude zlepšovat, chce to určiitě odstranit ty alibitický přihrávky (trochu mi tím připomněl hru Davida Jarolíma). Ještě bych ocenil nasazení věšiny hráčů, zvlášt Jandy a Necida. A taky Tavarese, kterej hrál pro diváky, v takovym zapase je to fajn, zlepšuje se i ve hře dopředu, i on míval spoustu přihrávek dozadu v minulé sezoně, tedka už je mnohem konstruktivnější, chce to ještě zahrát kvalitně i proti Fiorentině..

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        zz     před 16 lety 22.08.2008 23:00 |  
        0 0

        Zdravím Martyni,
        to přirovnání s Davidem Jarolímem je výstižné, popsal jsi to přesně. Ale Tijani je mladý, je tu předpoklad výkonnostního růstu.

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 23:08 |  
          0 0

          Též zdravím, zrovna jsem si pustil sestřih ze slavia.cz. Opravdu si nevzpomínám, kdy naposledy jsme hráli tak pěkné kombinace, rychlý přechod do útoku, zapojení více hráčů. A co mě zaujalo, kolik finálních přihrávek dal Necid. Opravdu klobouk dolů, nebezpečně zakončuje, brání, napadá a dokáže i tvořit hru, naši záložníci by se měli chytit za nos, kolik takových přihrávek dali oni.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      mart     před 16 lety 22.08.2008 22:57 |  
      0 0

      Dik za toho Saňáka :), uz si tak nejak matne vzpominam, ze o nem Lubos Kozel mluvil. Jsem rad, ze si to konecne vyzkousel Siklic, ...asi rozumny tah, zvlaste kdyz souper nezklamal predpoklady (t.j. byl slaboucky:).
      Taky sem rad, ze se objevil ten Litteri, ...ale hlavne, ze se (z vyssi moci) urovnala ta obrana do "utocne" verze.zdravi mart

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      bongor     před 16 lety 22.08.2008 23:54 |  
      0 0

      Jako obvykle to máš dobře zpracovaný.Pouze bych polemizoval o prodeji Necky.Každý obchod je určité riziko,každý se může zranit,může mu odejít forma ,nebo něco podobného.Ale když budeme uvažovat takhle,tak budeme pořád jenom opravdovému západu pro smích a budou si z nás dělat dojnou krávu.Prodáme ho za 100 a oni za rok za něj dostanou 250. 100 Mega za tak perspektivního hráče je směšný peníz.Jsme sice levný trh,ale to jen pro to,že si to sami kazíme prodejem hráčů za každou cenu-tedy pod cenu.Zajímavé je podívat se ,za kolik prodávala svoje kolikrát nekopy sralta-třeba Gabriela,Juna a mnoho dalších.Rumuni bohužel mají obchodní politiku na mnohem lepší úrovni.Jestli jsme na tom opravdu tak zle a musíme prodat nejnadějnějšího hráče jen kvůli financování chodu klubu,no tak to se asi nedá nic dělat.Já osobně bych ho neprodával.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Nax     před 16 lety 22.08.2008 23:56 |  
      0 0

      Nazdar zz, casto Te kritizuji, ale dneska se mi tvuj prispevek libil. Souhlasim Necid do narodniho tymu, ma chut, ma ochotu riskovat a drit a strili goly. Koler je nesmysl, v dobe konani MS mu bude 35 let a to je trochu moc, navic nedava goly. A me osobne se libi mnohem vic hra na drave utocniky, kteri si hledaji sanci nez nakopavane dlouhe mice, neco jako hraje ted rakousko:-) Jen nabidku za 100mn CZK za Necida bych neakceptoval. Nejmene 150mn CZK. Videl jsem prvni polocas s Bohemkou a nasi hru bych neprecenoval, meli jsme na vsechno spoustu casu, souper nas nijak nezatlacil. Hlavne to bylo videt u Tavarese, ktery mohl mic drzet dele a delat klicky ktere mu proti Fiorentine nikdo nedovoli. Zdravim a preji dobrou noc, jeste jdu slavit zlatou medaily Spotakove a tim i malinkou porazku Ruska.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        Andre     před 16 lety 23.08.2008 12:47 |  
        0 0

        Pokud bude částka za Necida mezi 100 a 150 mio třeba s 20 procenty z dalšího přestupu tak bych to určitě bral. Navíc, kdyby nám ho Dortmund skutečně nechal ještě do konce podzimu, tak bych neváhal ani minutu. Pokud si někdo myslí, že je to hráč s cenou kolem 200 mio, tak se proberte a podívejte se na to za jaké peníze chodí lepší hráči a hotoví útočníci na západě. Jinak ke Kollerovi - kdyby začal dávat branky a nehrálo se vše na něj, tak bych proti němu v repre vůbec nic neměl. A že mu bude v době MS 35? No a co? Podívejte se na Nedvěda, nebo lépe a srovnatelně - koukněte třeba na Anelku...věk není překážka a nedával bych jej jako nepřekonatelnou bariéru. Rád bych tam viděl mladší hráče, ale co jsem zatím viděl hrát Svěrkoše v repre, tak je to mizérie...

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      EdCable     před 16 lety 23.08.2008 00:59 |  
      0 0

      Jenom bych poupresnil, jeste jsme meli signal z rohu v druhem polocase - Belaid zakoncoval z vapna, bohuzel mu to nesedlo a mic skoncil metr vedle branky

  5. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 22:23 |  
    0 0

    Zdravím Vás všechny a přeju krásnou noc a pěkné slávistické sny,
    pokud jste si všimli, tak těch změn i vynucených nám bylo třeba. Bylo vidět jak Marek Suchý hraje stopera, jakou chuť bojovat a makat měl Krajčík, jakým způsobem tvrdě a nekompromisně hrál Šiklič. Janda velmi dobře s Belaidem i Černým, Tavarez vynikající - stačil rozbít celej jejich střed a Necid opět super. Toleski si trochu ze začátku překážel s Belaidem, ale pak už to bylo dobré. Hlavně byla chuť jít do všeho naplno a nedrbat to. Tohle šlo především Jandovi, který vytvářel tlak, dobře ho podporoval Matěj a tak to šlo k duhu i Černému. Šiklič to podporoval dobře z druhé strany a protože si měnili místa rychle, šel balon na volné hráče. Co bylo dobře vidět, když jsme navíc roztáhli hru do křídel, tak to byl najednou fotbal. Uznávám, Bohemka byla slabý soupeř Fiorentina to není. Byly i chyby. To co provedl Brabec hned na začátku, potěš koště. Marek byl jistější. Škoda, že nemohl nastoupit Dušan, na toho šílence na pravým beku by stačil rychlostně v pohodě. Toleski se snažil, ale občas tomu rychlému přechodu překážel, Šenkeřík by se možná zapojil do kombinace líp. Fyzicky jsme je udělali, a hráli jsme čistě. To co předvedl ten jejich blb s páskou, když prošlápl Toleskiho, to byla prasárna a Kovařík jen žlutou. Nebo toho Litteriho, tahali ho tam za dres k zemi a on to pískne opačně, no nic. Po pěti zápasech na prt, jsme poprvé zabrali. Říkám úmyslně "poprvé", protože jedna vlaštovička jaro opravdu nedělá. Ale je to recept, jak přistoupit k zápasu. Nekecat a makat. A na doraz, nic jiného. A na závěr, i když se krásně trefil Belaid z přímáku, nebo Jarolím z dálky, mě se moc líbil gol Necida. To bylo vykoumaný, chtěný a přesně filigránsky provedený, prostě hlavička "přemejšlela". Tak se mějte jak chcete a ve středu na Fiorentinu zase v kotli. Jinak mě stál lupen na Fiorentinu 360 Kč, Sparťani měli jednotný vstupný 399. To jen těm co pořád "bečí", že pro nás ten náš klub žádný slevy nedělá. Bude to těžký, hlavně po tom hrozným výkonu v Itálii, ale zkusme to. Zajíci se počítají až po honu. Sokrates55

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Historik     před 16 lety 23.08.2008 13:36 |  
      0 0

      Souhlasím s tebou, jak co se týče hodnocení zápasu, tak co do komentáře o lístcích. Slve Slavia nabídla opravdu řadu a na předkolo ligy mistrů s relativně dosti prestižním soupeřem nejsou ceny tak hrozné a myslím si, že kdo chce Slavii doopravdy vidět a podpořit, tak by s tímhle neměl mít problém.
      K těm gólům, já bych vyzvedl první branku Belaida, který předvedl důraz a před poloprázdnou brankou z boku nezazmatkoval. Ale musím dodat, že všechny branky byly krásné a Slavie včera konečně předvedla to na co má a jak by měl hrát MISTR.

  6. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 22:31 |  
    0 0

    Karle díky. Konečne slavie. Jasně že soupeř byl slaboučký, ale i e slabými týmy jsme poslední dobou předváděli velká trápení. Dnes to bylo jiné kafe. Kombinanční fotbal bez tradičních nákopů, hráči spolupracovali, nabízeli se, Janda, Belaid a Černý si krásně měnili místa a byli pořád v pohybu, konečně jme měli i krajní beky - Krajčík se Šikličem ukazovali, jak by to mělo vypadat (Matej po dlouhé době s velkou chutí, Šiklič - proč ten dosud seděl, ještě škoda, že na něj spoluhráči tolikrát opomíjeli), Mára Suchý viditelně pookřál, jeho přehled na stoperu kontrastuje s bezradností na krajním beku, soupeře si kolikrát vychutnával, stejně jako Tavares, o tom netřeba mluvit. Necid a Goce předvedli především velkou kvalitu, tohle může být velká zbraň slavie. Byla by zajímavá statisktika, kolik míčů vepředu udrželi Goce a Necid a kolik Ivana s Litterim - ne že by se druzí jmenovaní nesnažili, ale rozdíl byl zatím velký.. prakticky všechny akce u nich končili ztrátou. Měl jsem radost z Jandy, dostává se do toho, Jarda Černý taky tentokrát dobrý, holt musí dávat balony rychle od nohy, aby moc nechodil do soubojů, Belaid - podle mě jasně předvedl o kolik větší potenciál v něm je oproti Markovi Jarolímovi, je to sice zajíc, občas se špatně rozhoduje, ale z toho vyroste. Marek j. - dobra střela, to umí, jinak klasika. Přehled jsem postrádal u Brabce, zdá se mi, že není zas tak nepostradatelný, jak v minulé sezoně.

    Zkrátka, dnes jsme předvedli moderní fotbal, oproti tomu fotbalovými pravěku, kterej předvádíme poslední měsíce, to bylo konečně pokoukání. Doufám že KJ nechá už všech nesmyslů, snad už vyčerpal všechny cesty, který nikam nevedou. Pokud budem v tomhle pokračovat, nemam o slavii strach. Tedy v sezone.. proto Fiorentině.. to bude těžší, no.. ale je třeba bojovat a nepodělat se..jakékoli vítětzství.. vlastně jakýkoli dobrý výkon proti Fiorentině by byla aleo povzbuzením.

  7. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 22.08.2008 23:23 |  
    0 0

    Tož, drazí, právě jsem se po jistých peripetiích vrátil ze zápasu a dovolím si trochu přispět několika svými poznámkami.
    Líbilo se mi nasazení, dravost našich hráčů. Nebojácně šli za míčem a nic nepodcenili. Jmenovitě bych vyzdvihl hru Tavarese, Suchého a Necida s Jarouškem Černých. Pozitivně překvapil i Marek Jarolím.
    Jen více takových zápasů s tak snaživým výkonem a s dobrým rozmístěním hráčů na "své" posty. Samozřejmě, zápas nelze přeceňovat. Střížkov není soupeř se kterým bychom se měli výkonostně rovnat....
    A ještě jednu věc si nemohu odpustit... ten pokřik "smrt spartě" po kadžém provolání hlasatele o slušném fandění mi přijde dosti ubohý a nehodný fanoušků Slavie. Vždy jsem byl rád za to, že můj oblíbený klub ma ve svých řadách příznivce na které může být on (i já) hrdý, želbohu tomu tak není.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      tantalos     před 16 lety 22.08.2008 23:31 |  
      0 0

      Ano, smrk Spartě

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        bongor     před 16 lety 23.08.2008 00:01 |  
        0 0

        To až na Vánoce Tantale.Teď smrt.A nejsem fanoušek,za kterýho by ses musel Eluine stydět.Jenom reálně hodnotím situaci a léta činnosti toho rumunského klubu proti vší etice.Jinak vím,že to myslíš dobře,mě se taky kolikrát nelíbí,když se fandí sprostě.Ale tohle bohužel sedí a ještě bude asi dlouho sedět.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Jakubisko     před 16 lety 22.08.2008 23:47 |  
      0 0

      A zase, zase si zopakujem tu starou básničku jako ze slabikáře, o "vyšší úrovní slávistických fanoušků", "zklamání", "ubohosti" a nevím o čem všem...že vás to pořád baví. taky nejsem stokrát nadšenej když se to prozpěvuje v každém zápase, ale co s tím nadělám? nic! a nikdo s tím nic nenadělá, ačkoli se o to systematicky pod každým článkem min. 10ti příspěvky pokoušíte už několik let! A co dodat k hlasatelovi? Je demence to vyhlašovat, nemůže čekat nic jiného než tuto reakci...

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        EdCable     před 16 lety 23.08.2008 01:01 |  
        0 0

        Zase nemuze to neucinit, i tohle je vec, kterou delegati hodnoti...

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

          Jakubisko     před 16 lety 23.08.2008 11:13 |  
          0 0

          Njn, já vim že je jen tak pro forma...ale to nic nemění na tom že je to blbost .)))

  8. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    Jakubisko     před 16 lety 22.08.2008 23:44 |  
    0 0

    Ačkoli to běžně nedělám, tak tentokrát přikládám své hodnocení jednotlivých hráčů, myslím že takový ZLOM letošní sezóny si to zaslouží :))

    Vaniak - neměl skoro žádnou práci, při tom vyběhnutí a následné megašanci Zoubka úplně zbytečně zazmatkoval...kdyby se k míči dostal Gilardino, asi by s ním naložil jinak než Zoubek...

    Krajčík - předvedl svůj standard, což je tak 100x lepší než Suchý. pokud bude hrát pravidelně, mohl by se dostat do své někdejší formy...

    Suchý - radost pohledět, bylo vidět že si užívá hraní na postu který mu sedí. kdyby to tak mohlo zůstat napořád...:(

    Brabec - standard, pohoda...někteří lidé ho tu kritizují, ale já proti němu nikdy nic neměl a teď to jen potvrdil

    Śiklić - no nevím, přecijen jsem od něj asi čekal ofenzivnější pojetí, dost často volil řešení alá Hubáček : nahrávka na nejbližšího stopera...v druhém poločase se rozehrál a pěkně brousil po lajně, ale to už byl nabuzený celý tým, do té doby takový průměr. ale šanci bych mu dával i nadále.

    Černý - překvapivé řešení nakonec docela vyšlo, Jarda ale viditelně neměl svůj den, sice měl pár hezkých průniků a kliček, ale chyběla tomu taková "jiskra"...snaha ale byla evidentní.

    Janda - oproti Fiorentině 100% zlepšení, ale i tak to pořád není ono. Pokud to ovšem takto půjde dál, brzy se dočkáme starého dobrého Jandy, tak už aby to bylo. :)

    Tavares - po nepovedeném zápase v Plzni se opět dostal do své podzimní formy, způsob jakým obcházel několik hráčů za sebou byl prostě fenomenální...

    Belaid - Tijani nalevo? Nevídané...:) A je pravda že byl docela neviditelný, moc nechodil dopředu a vše často roztahoval do stran. Každopádně opět potvrdil že je prostě gólový...a ten přímák? Takový gól jsme nedali ani nepamatuju...

    Necid - co dodat? snad jen že doufám že vedení nezazmatkuje a neprodá ho :(

    Toleski - jasně ukázal kdo patří do dvojice k Neckovi, jen aby mu vydrželo zdraví!

    Jarolím - při jednom průniku opět ukázal jak moc mu chybí rychlost, střela byla ovšem nádherná - Marek se z dálky nestydí střílet a to je chvályhodné. Každopádně bych ho i v příštím zápase nechal na lavičce, aspoň se pak bude víc snažit. :)

    Ivana - snažil se, chlapec...ale bylo vidět že mu chybí zápasová praxe, často mu zbytečně utíkal míč apod...

    Litteri - no nevím nevím, ze začátku se hodně nabízel, ale moc míčů nedostal (přišlo mi že se nabízel trochu špatně, ale já tomu nerozumím :) )...pak se ale začal na můj vkus až moc válet, boj o základní sestavu si představuji trochu jinak...ke konci mi navíc přišlo že už ho to nebaví tak jako na začátku a nabízel se o poznání míň...na druhou stranu se už ale ke konci tolik neútočilo...uvidíme co se z něj vyloupne no :)

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      EdCable     před 16 lety 23.08.2008 01:03 |  
      0 0

      Belaid nalevo? Nasi ofenzivni zaloznici se casto prohazovali, takze Belaid byl k videni i napravo i ve stredu...

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        Jakubisko     před 16 lety 23.08.2008 11:11 |  
        0 0

        No v původním rozestavení ale pobíhal vlevo...Janda s Tavaresem byli ve středu a Černý byl viditeně vpravo...ne snad? :))

  9. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 22.08.2008 23:57 |  
    0 0

    Zdravim vsechny.

    Dnesni zapas se mi libil, mel vsechno, co by mel mit zapas proti slabemu souperi doma v Edenu.
    1) Mel utocny naboj a spoustu golu. Proti slabemu souperi jsme si mohli dovolit postavit dva utocne ladene beky. Krajcik hral cely zapas prakticky zaloznika, protoze na svou pulku se musel vratit tak petkrat za zapas. Na leve strane Siklic podobne, hral trosku defenzivneji nez Krajcik, ale presto vydatne podporoval utok a nekolikrat skvele vystihl rozehravku soupere uz v zarodku, odebral mic a naopak pripravil sanci pro nas. Zaloha byla take ladena velmi ofenzivne a utok pracoval skvele.
    2) Mel vybornou atmosferu - tu mi kazilo jen obcasne remcani kolemsedicich, kdy za stavu 4:0 remcali, ze se nehrneme bezhlave do utoku a pri stridani Marka Jarolima na nej nadavali jeste nez se vubec dotkl mice. Ale jinak byla atmosfera paradni, samozrejme povzbuzena brankovymi hody na hristi.
    3) Mel sudi, kteri nam v klicovych chvilich rozhodne neuskodili - vybavuji si dva momenty, jeden velmi sporny ofsajd soupere za stavu 0:0, o kterem si doted myslim, ze ofsajd nebyl. Druhy byla karta pro Kincla - sudi chtel nechat hru bezet, ale vykrik Brabce a nadavky z publika ho presvedcily o tom, ze Kincl fauloval a ukazal mu kartu. Verim, ze oba momenty ovlivnil fakt, ze se hralo v Edenu a ne nekde jinde. To, ze za rozhodnuteho stavu sudi nekolikrat nepiskl faul na Litteriho nebo jine nase hrace, to uz na vysledek nemelo zadny vliv.

    Musim souhlasit s vokim v tom, ze Belaid dal sice dva goly, ale krom toho to nebyl zadny ofenzivni koncert plny prekvapivych kolmic za obranu (pravda, hracu, kteri by si tam nabihali taky moc nebylo), spis daval kratke prihravky do stran. V teto cinnosti nevidim zadny rozdil oproti Marku Jarolimovi. Oba dnes ukazali, ze umi vystrelit presne z dalky, byly z toho dva skvele goly. Proste rozdil v jejich hre rozhodne neni tak markantni, aby se Belaid vyvolaval jako spasitel a na Jarolima se nadavalo jako na vraha.
    S vokim nesouhlasim v pohledu na Melinha, podle me je to hrac, ktery za sezonu odehraje tri dobre zapasy ale dvakrat tolik jich bez zajmu odchodi.

    Spatna zprava z dnesniho zapasu je zraneni Toleskiho. Tezko rict, jak je vazne, ale varujici je to, ze uz v prvnim polocase se po faulu jen tezko zvedal z travniku a ve druhem musel po dalsim faulu odstoupit. Podobne to dopadlo i v Liberci. Jeho zdravotni stav jednoznacne potvrzuje spravnost privedeni dalsiho utocnika Litteriho, ktery mimochodem za tech par minut na hristi ukazal, ze by mohl byt platnym hracem, snazil se uvolnovat na hranici ofsajdu a hral se zajmem.

    Co se tyce sestavy na Fiorentinu, tak bych riskl tu, ktera hrala dnes. Vychazim z toho, ze musime vstrelit alespon dve branky. Presto je velmi pravdepodobne, ze i kdybychom je vstrelili, nejakou branku take inkasujeme. Krajcik s Siklicem na krajich obrany jsou spise hraci do ofenzivy nez do defenzivy a Fiorentina nas bude i pres tuto sestavu pravdepodobne prehravat. Samozrejme zazraky se deji, coz jsme videli treba vcera v Pekingu pri hodu Bary Spotakove. A pokud chceme tomu zazraku jit naproti, musime na hristi mit hrace, kteri maji na to pripravit sance a vstrelit branky.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Pedro08     před 16 lety 23.08.2008 00:06 |  
      0 0

      Quelhare, nesouhlasím v tom, co píšeš o Litterim. Pokud ses na něj díval opravdu pozorně, tak si musel vidět, že by měl tak na ten Střížkov, ale rozhodně nemá na Slavii. To že jednou zasekl balón do protipohybu nic neznamená. To co on, bych odehrál i já a to jsem kopal nejvýše divizi. Třeba libereskému Blažkovi nesahá ani po kotníky.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        tantalos     před 16 lety 23.08.2008 00:23 |  
        0 0

        Nerad bych odsuzoval Gianluku už po dvou utkáních, nebo spíš asi 70 minutách hry. Gól, který dával za béčko, ukázal, že umí pěkne zakončit asi z 18 metrů, ale to bylo všechno.
        Ani za to béčko nijak zvlášť nevynikal, trochu moc fauluje, ale byl zřejmě přemotivovaný, proto mu trochu tekly nervy. Není žádný rychlík ani supertechnik, zdá se, že ale by mohl mít jednu vlastnost, kterou má jak Necid, tak Toleski. Nepodělá se ve chvíli, kdy má dát gól a dá ho. Plnohotnou náhradu za Vukoviče v něm ale zatím nevidím a doufám, že se mýlím..

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        Khadgar     před 16 lety 23.08.2008 14:00 |  
        0 0

        Odsuzovat Litteriho po 50 minutách v béčku a 20 v áčku je hloupé. Takhle by se dal potopit hodně našich hráčů, ne každému to od začátku šlo. Nejsem jeho zastáncem, ani příznivcem, počkám si co předvede.

        A že je Blažek lepší? Kdy? Zatím jeho kariéra vypadá tak, že půlku zápasů nehraje kvůli zranění a v té druhé půlce tak ve třech zápasech zahraje nadstandard. Zbytek paběrkuje.

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

          Pedro08     před 16 lety 23.08.2008 20:28 |  
          0 0

          Třeba dneska dal branku. Ale to je jedno, čas ukáže a podle mě se Litteri neprosadí. Ale otázka co je prosadit se, někdo je jasně pomalej a měkej a hraje pořád.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 23.08.2008 11:36 |  
      0 0

      Ano, ani Belaid nepredvedl ofenzivni koncert, neni spasitelem na postu stredniho zaloznika. Ale je mnohem platnejsim hracem nez Marek a mnohem vic se hodi pro moderni fotbal. Je aktivni, rychly, odolnejsi v soubojich, stale se nabizi. Urcite jeho hra ma dost nedostatku, ale jeho potencial je podle meho presvedceni nekde jinde nez u Marka. Myslim, ze brzy nebude mit smysl se do Marka porad opirat, pokud bude dostavat prostor odpovidajici jeho kvalitam a nebudeme citit, ze je protezovan. Belaid neni spasitel, ale je to krok kupredu. Nemame-li klasickeho tvurce hry, nabizi se jako dobre reseni to, co vymyslel KJ na vcerejsi zapas, kdy si tri ofezivni zaloznici stale menili mista, byli porad v pohybu a v tvoreni hry byli rovnocenni. Mne se ten fotbal tentokrat libil a Tijany k tomu prispel solidnim vykonem.

      Bylo videt - teda ja jsem videl:-)), ze stridajici hraci neukazali takovou kvalitu jako zakladni sestava. Litteri - jeho vykon ve mne moc velke nadeje nevzbudil, ale po par minutach nema smysl delat nejake zavery. Vetsinu souboju se slabymi obranci ale prohral stejne jako Ivana.

      Co se tyce krajnich obrancu, ja myslim ze ofenzivni schopnosti mit musi, to je proste jejich ukol na hristi, je jedno s jakym souperem se hraje. Jak je na tom Siklic se hrou dozadu, to se teprv ukaze, ale vypada durazne, jeho nasazeni bych na Fioentinu bych se neobaval.. rozhodne nevypada, ze by byl dozadu horsi nez Hubacek nebo Jablonsky.

      Mimochodem vykon Bary byl velkym zazitkem.. zazraky se deji, ale chce to mit silny nervy, srovnanou hlavu a schopnost vydat ze sebe to nejlepsi.. to se Bare povedlo, to neni jen zazrak.. vzala zazrak do svych rukou, to je dobra inspirace pro nase fotbalisty..

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 23.08.2008 12:28 |  
        0 0

        Ted jsi mi pripomnel jeste jeden zajimavy moment ze vcerejsiho zapasu, na ktery jsem chtel upozornit.
        Asi ctvrta minuta prvniho polocasu, souper kope standardku asi tricetpet metru od brany, Brabec hulaka na Siklice, at jde branit na druhou stranu vapna, Siklic odbiha a v jeho puvodnim prostoru je uplne osamoceny hrac Strizkova, ktery dostava prihravku a nikym neatakovany pali z hranice vapna tesne mimo. Doufam, ze takove sumy v komunikaci se uz nebudou opakovat, protoze to byla trestuhodna chyba.

  10. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    Pedro08     před 16 lety 22.08.2008 23:59 |  
    0 0

    Vaniak - no comment. Skoro neměl práci, byla tam jedna střela Zoubka.
    Šiklič - dobře dozadu i dopředu.
    Suchý - vynikající, nejlepší střední obránce ligy, nebyli přes něj jeden na jednoho schopni přejít, dobře rozehrává. Prostě Suchý, jak ho znám.
    Brabec - Vedle Suchého odehrál slušný zápas, prosazoval se při standardkách.
    Krajčík - makal, byl nebezpečný, párkrát skazil. Rozhodně nejlepší hráč na pravého beka.
    Černý - velmi dobrý, pracovitý, makal, často neviditelně.
    Tavares - dnes oproti Plzni zcela suveréní, dle mého nejlepší hráč zápasu. Vynikající dozadu.
    Belaid - pracoval, kondičně na tom rozhodně není hůře než ten chudák, co chodí na hřiště, aby dostal plné prémie za vítězství. Standarka špičková, další také, zcela zastínil svého konkurenta na tento post, bohužel si myslím, že dlouhodobě asi bude dostávat na tomto postu jiný hráč...
    Janda - výrazné zlepšení, rychlost, kombinace. Bude to opět starý dobrý, sebevědomý a odvážný Jandys.
    Necid - k mému oblíbenci stačí napsat, že splnil to, co se od něj čekalo: kvalitně napadal a dal gól, co víc chtít.
    Toleski - pracoval dobře, příště lépe uvázat štulpny a nekrást blón z nohy Tijanimu, mohli sme vést dříve.

    MJ - málo času, zaměřil jsem se na něj a vězte: 5 ztracených balónů, 1 vybojovaný, 7 dobrých přihrávek, 4 špatné, krásná branka z kroku, kdy u něj ovšem deset metrů nikdo nebyl, čímž ovšem nesnižuji jeho výjimečně pěkný gól. Ukázalo se, že je to hráč na slabší soupeře, se silnějšími soupeři nás jeho nedůraz a pomalost takřka pokládá na lopatky. Myslím, že do utkání s Rakovníkem to je cenný hráč, dal bych mu i šanci doma s Budějkami a Kladnem. Pochybuji, že Kroldrup se na něj bude koukat, jak z vápna míří na branku. Jak říkám, dal krásný gól, což se počítá, ale kvalitu musí prokázat s těžkými soupeři, s nimiž zatím vždy shořel jak papír.

    Litteri - absolutní nula, to už má větší cenu stavět třeba Klavíka. Tento hráč nemá ligové parametry a to, že byl někdy registrován v Interu nic neznamená - takových hráčů mají v každém ročníku tak 60. Absolutně nechápu smysl tohoto příchodu. Vbéčku zabírá místo mladým. v áčku nemá absolutně co dělat, je horší než všichni hráči A týmu.

    Ivana - Spíš nic, než moc. Moc mě nezaujal, byl neviditelný.

    Pořadatel - opět totální selhání, kdy 5 minut po začátku utkání stojí u pokladen obrovská fronta lidí. Opět se nesmělo vstupovat jakýmkoli vchodem. Takže nulové zlepšení. Tácek na klobásu je dobrým vtipem, jeho velikost spíše odpovídá tácku na 1 jednohubku.

    Věřím, že pokud KJ postaví tuto sestavu, možná s Latkou místo Brabce a šenkym místo Toleskiho a samozřejmě se Šventem, tak ji můžeme potrápit a klidně postoupit. Důležitá ale nebude pokora, ale naopak nebojácnost, sebevědomí a snaha si to s Italy rozdat. Pokoru a hnědé trenýrky je třeba definitivně zanechat na Strahově.

    Doufám, že pan Jarolím si je vědom, že fanoušci na tomto fóru již 2 měsíce navrhují sestavu, která se dnes ukázala jako jednoznačně lepší, než jakou vymýšlel týdny on sám. Proto by po skončení smlouvy měl KJ skončit a o sestavě by měl rozhodovat lid na internetovém hlasování a tým by měl při zápse koučovat známý srdcař Franz, který myslím v Řecku nepřežije déle než 3 kola.

    Sportu zdar.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 23.08.2008 06:59 |  
      0 0

      Té pokory bych se zase nevzdával..., už vidím jak takhle přijede třeba Kladno a naši šampióni zápas odchodí s dojmem, že Kladno se přeci musí porazit samo.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      punx     před 16 lety 23.08.2008 10:48 |  
      0 0

      U toho Franze chybí doufám smajlík...
      Nesouhlasím s hodnocením Litteriho. Podle mě ja dost fotbalovej, dobře si dokázal zpracovávat míče a až mu někdo bude schopen dát pas na hranici ofsajdu kde se pohybuje tak bude nebezpečnej.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      slaviator     před 16 lety 23.08.2008 14:44 |  
      0 0

      o sestavě by měl rozhodovat lid na internetovém hlasování a tým by měl při zápse koučovat známý srdcař Franz, který myslím v Řecku nepřežije déle než 3 kola. :))))))))

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      Jachym     před 16 lety 25.08.2008 09:12 |  
      0 0

      Chlape, ty jsi pil?! Ale ten páteční koncert si to zasloužil:-)

  11. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    tolsimir     před 16 lety 23.08.2008 11:31 |  
    0 0

    Tak Vukovič nastoupil znovu pouze za jablonské béčko jako již potřetí v této sezóně. A přitom to měl být hráč do slávistického základu. Ale on se nevejde ani do kádru Jablonce a v béčku za 150 minut jestě nevstřelil branku. Podobně se tu brečelo pro Dejmka a ten se v Liberci také zahrabal.

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 23.08.2008 12:21 |  
      0 0

      A jeste bych k vyctu techto talentu, kterych jsme se neprozretelne zbavili pridal Gecova, ktery rovnez hraje pouze za Liberec B.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        tolsimir     před 16 lety 23.08.2008 12:35 |  
        0 0

        Ono jich je víc. Jako třeba budějovický Šmíd, který po prvním zápase v Tepicích již nedostal šanci a hraje také za béčko

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      tantalos     před 16 lety 23.08.2008 18:29 |  
      0 0

      Vukovič je velmi šikovný hráč, přibližně desetkrát nadanější než trenérův synovec. Před sezonou jsem psal, že by u nás letos měl nahlédnout do áčka. Přitom, jak se nám opět množí zranění (výměna lékařů nepomohla. co kdyby se radši vvyměnil trenér za někoho, kdo neposílá tolik lidí do špitálu) by měl šanci si zahrát stejně jako Litteri. Uvidíme, kolik hráčů áčka oddělá Komňacký.

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        skman     před 16 lety 23.08.2008 21:22 |  
        0 0

        nechtel prodlouzit smlouvu Vukovic, a nebudem tahat hrace do A-tymu aby ziskal zkusenosti a pak sel zadara pryc... stejne by si moc nezahral konkurence je velika v utoku Necid Senkerik Toleski Ivana spousta kvalitnich utocniku a on by byl jako patej nevyhovovalo mu to... aspon tato verze se dostala ke me...

        • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

          zz     před 16 lety 23.08.2008 21:45 |  
          0 0

          Máš špatnou verzi. Necid může odejít, Šenkeříkovi končí za rok smlouva, Litteri je tu na hostování bez opce, zase tolik útočníků nemáme. Vukovič by prodloužil smlouvu, kdyby dostal šanci, on ji neviděl. Mohl absolvovat přípravu s A týmem, prodloužit smlouvu a pak odejít na hostování do nějakého ligového týmu, měl nabídky ze sedmi klubů. Když viděl, že dveře jsou zavřené, tak přestoupil. Necidovi taky hostování prospělo.

          • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

            skman     před 16 lety 24.08.2008 09:44 |  
            0 0

            ta verze je prakticky stejna, chtel proste dostat sanci, ale v A-tymu nemuze byt tolik hracu nedelalo by to dobrotu, a pokud muzu pripomenu mladyho Necase odesel a prakticky vsichni nadavali a litovali a prosadil se? neprosadil, to ze spousta lidi rekne ze to byl kvalitni hrac neznamena ze jim skutecne byl od toho Slavie zamestnava trenery aby posoudili kdo na to ma a nema.

            • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

              zz     před 16 lety 24.08.2008 11:21 |  
              0 0

              Ale tady nejde o počet hráčů, útočníků tolik nemáme. Mohl dostat šanci v přípravě, a pak mohl odejít na hostování jako Necid. Máme pět útočníků, z toho jednoho pouze na hostování, který se stejně vrátí, Necid může odejít do zahraničí, Šenkeříkovi končí za rok smlouva, láká ho Olomouc, může se vrátit, Toleski je často zraněný a Ivana podává nevyrovnané výkony. A český trh je vybrakovaný. Kde chceš sehnat nějakého útočníka? Proč si myslíš, že si Sparta drží Jeslínka, Holendu? Protože ví, že Došek, Kulič, Slepička můžou odejít a ona musí mít připravené nějaké alternativy za ně. Místo Litteriho měl dostat šanci Vukovič. Litteri není lepší Vukoviče, navíc je tu na hostování bez opce.

  12. Zápas byl super

    pupekd     před 16 lety 23.08.2008 12:12 |  
    0 0

    a teď budu asi trochu prudit vůči redakci SN, chlapi a děvčata kam se poděli fotografie? a videa? Není čas nebo není kdo by je dělal? Díky za odpověď.

    • Re: Zápas byl super

      Richi (admin)     před 16 lety 24.08.2008 21:23 |  
      0 0

      bohuzel je to slozite .... nebyl ted nejak cas fotit ... a videa uz tuplem ... snad se k tomu zase dostanu

      • Re: Zápas byl super

        pupekd     před 16 lety 25.08.2008 18:20 |  
        0 0

        tak ať ti to vyjde už s Itali ve středu :-)

  13. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    slaviator     před 16 lety 23.08.2008 14:46 |  
    0 0

    Konečně pěknej fotbal...

    • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

      tolsimir     před 16 lety 23.08.2008 14:49 |  
      0 0

      Na kterem si pravdepodobne opet nebyl

      • Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

        slaviator     před 16 lety 23.08.2008 19:31 |  
        0 0

        Když myslíš...

  14. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    chikiliki     před 16 lety 23.08.2008 15:13 |  
    0 0

    Mužu se zeptat jak mužete odstoudit hrače(litteri) po 20ti minutách?? Kdo hrál fotbal, ví jak je těžký naskočit do rozehranýho zápasu, ze začatku se opravdu rval, je to typ
    takovýho toho italskýho vychcanýho útočnika, kterej se zašívá ale když přijde šance je to z 75% gol. Navíc ročník 88, takže ma všechno před sebou, až se tu pořadne aklimatizuje bude lepší a lepší.

    Marka Jarolíma nejde srovnávat s Belaidem, Tijani je za a) rychlejší, za b) techničtější c) pokryje si dobře míč. Jarolím se stale snaží o kolmice, bohužel mu často nevycházejí, ale to je problem většiny hračů v české lize/proto asi jsou v české lize/ nechci ho tady moc rozebírat protože ho opravdu nemam rad, ale proč KJ nezkusí Ládu Volešaka? (uplne stejnej frajer jako Jarolím)

    Měnění postů se mi taky libilo jako spoustě z vas, ale i přesto bych zakazal Petru Jandovi operovat ve prostřed, na to podle mě nema aby hral kreativního hrače a nikdy mít nebude, se svým vyrazem Emila Zátopka po 39km by měl hrat opravdu jen ze strany.

    Marek Suchý zahral dobře na stoperu, ale je to hlavne pro to že tam se zakryjí jeho nedostatky, rychlost a schopnost zautočit, přejít 1 na 1, což si pochopitelne nemuže na stoperu dovolit, ale i včera bylo videt že se malo nabizel, když hral střižkov na jednoho utočnika, měl jeden ze stoperu vic vyjiždět.


    Jinak co předvadeli hrači Střížkova? Obermajer, to je normalní psychopat, videl jsem ho už v zapasu s kladnem a je to hrač kterej hřeší na to že je starej a rozhodčí se ho bojej, protože on by měl mít 2ŽK minimalne do poločasu. Ač jsem zasadně proti tomu ale on by zasloužil aby si ho někdo podal a vratil mu to za těch x let co už takovej hajzl ve fotbale působí.
    M.Kincl to je nejvtipnější hrač na světě, se svojí rychlostí 100m za 32min mě opravdu bavil, když se k tomu přidala jeho přemotivovanost no pane jo... K dalšim Zoubek, Galbavý?? Vošahlík repre(u-19)?? u něj je hrozně vidět že z něj oproti třeba necidovi nikdy nic nebude, už jen jak si zpravovava mič, dava si to do stoje, neobejde hrače, slabý... ale at si to vyřešej na nějakejch strankach ty 4 "bohemacký fanoušci"

    I když sem sem psal spiš "poznatky" a na nekterý hrače kritický, výkon byl dobrej, aktivní, všichni chtěli hrat dopředu, což samozřejmě nejde hrat celejch 90min, ale nebylo tam moc hluchejch míst. Atmosféra supr, krasný goly, hezký akce. Fajn zažitek.

  15. Re: Slavia - Bohemians Praha 5:0

    bene     před 16 lety 23.08.2008 17:02 |  
    0 0

    38 fotek na www.bene2.unas.cz

  16. VLAJKY!!!!

    SmoKerS     před 16 lety 23.08.2008 22:08 |  
    0 0

    Fotbal po delší době výbornej. Sice jenom Střížkov, ale snad na výkon ve středu navážem... Atmosféra výborná (proč už tu vlastně poslední dobou chybí fotky a videa??), ale o tom psát nechci: Hodně mě zarazila jedna věc. Nad vstupama a v rohách se na místech, kam se věšely vlajky najednou objevily reklamy a pořadatelé pečlivě kontrolovali, aby se tam vlajky nevěšely, nebo je odstraňovali.. Zbylo nám doma na naše zástavy tedy už opravdu tristně málo místa.. Upřímně mě to docela dost nakrklo, jako by nebylo na panelech okolo hřiště reklam dost!!!! Máte někdo zkušenost s tím, jestli do Edenu pouštějí vlajky s tyčemi, aby se dalo aspoň občas zamávat, když už je nemůžem věšet??? Jinak nám už zbudou jenom na výjezdy :-(((

    • Re: VLAJKY!!!!

      (host)     před 16 lety 23.08.2008 22:53 |  
      0 0

      Fotky dela Richi a ten na zapase nebyl, bohuzel. Je to ohrana pisnicka, kazdy mame praci a pak proste nekdy uz na SN tolik casu nezbyva. Mrzi nas to, ale proste to jinak nejde.