Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

Slávistická juniorka vyhrála na Strahově v utkání třetí ligy proti rezervě Mladé Boleslavi 1:0 gólem Itala Litteriho.

Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0 (1:0)
Slavia B: Diviš - Gebre Selassie, Jan Hošek, Kobler, Starý - Janda (90. Šimeček), Volešák, Javorek, Jablonský - Honka (79. P. Hošek), Litteri (51. Koreš)
Branka: 16. Litteri
ČK: Kobler

Další informace naleznete na slavia.cz.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 12:52 |  
    0 0

    No tak aspon neco se tento vikend povedlo.

  2. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    Khadgar     před 16 lety 17.08.2008 13:07 |  
    0 0

    no, tak rychle pár poznatků:

    Litteri - gól dobrej, dost se nabízel, vybíral si dobře prostor. Bránit ale vůbec neumí, napadání mu taky moc neříká a tu tutovku co v prvním poločase zazdil, to se jen tak nevidí.

    Janda - snažil se, líp hrál když jsme byli o deseti. Vypadá to, že se pomalu dostává do formy. Ale proti slabšímu soupeři se to těžko hodnotí.

    Volešák - jakoby začal hrát až když jsme byli o deseti, konečně bojoval a snažil se hrát. Předtím mi přišel dost nevýrazný.

    Gebre - myslel jsem že za béčko zahraje dobře, ale byl pomalý, nedůrazný, vůbec nepředvídá. Útok podporoval víc než v áčku, ale pořád hodně kazil, vypadal nejistě.

    Jablonský - nebavilo ho to, hrál bez chuti, znuděně. Motivace malá...

    Diviš - v podstatě si vzpomínám jenom na jeden složitější zákrok, při střele Boleslavi asi v 16.(?) minutě, kdy jí vytlačil na roh. Jinak moc práce neměl.

    K ostatním hráčům nic nemám, neznám jejich předchozí výkonnost.

    Takže mě zklamali Gebre a Jablo, u prvního výkon, u druhého přístup k zápasu.

  3. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    zz     před 16 lety 17.08.2008 14:21 |  
    0 0

    Nelíbí se mi koncepce B týmu. Chodí hrát spousta hráčů z A týmu, dneska jich bylo šest, někteří hrají bez motivace jako Jablonský, jiní jako Gebre nic nepředvedou, výkon Gebreho byl žalostný. Když k tomu přidám dva hráče z ročníku 86 Honku a Javorka, kteří přišli na přestup a u nichž je minimální pravděpodobnost, že by se dostali do A týmu Slávie, tak zbývá strašně málo míst pro mladé hráče, kteří přišli z dorostu. Oni potřebují pravidelně hrát, aby výkonnostně rostli. Když budou Dostál, Hošek, Koreš, Šimeček, Klavík a další jen sedět na lávce nebo střídat na část zápasu, tak jim to moc nedá a nikam se výkonnostně neposunou. Je hezké, že jsme porazili Bolku, ale cílem juniorky je připravovat mladé hráče pro A tým, a to neplní. Dokážu pochopit, že Janda se potřebuje rozehrát po zranění, ale u ostatních to opravdu nechápu. Máme široký kádr A týmu a nevíme, kam s hráči, kteří se nevejdou do nominace na zápas. Tak jen zabírají místo mladým hráčům v juniorce. Nevím, co dá Volešákovi zápas za B tým. Zato Korešovi a Šimečkovi hodně. Je třeba zúžit kádr A týmu po zápase s Fiorentinou a některé hráče poslat na hostování nebo přestup. Nemá smysl mít tři střední záložníky, z nichž žádný nevyniká. Gebreho bych poslal na hostování na Střížkov, pokud by byl o něj zájem. Hubáčka bych prodal. Jednoho z dvojice Volešák, Jarolím taky. Tantalos tu psal o tom, že si musíme vychovat podobné typy hráčů jako má Bohemka Morávka nebo Brno Marečka. Takto si je těžko vychováme. O provázanosti s A dorostem nemůže být řeč. Stejně tak o stanovení nějaké doby, dokdy by měli mladí hráči hrát za juniorku a pak se buď prosadí do A týmu nebo přestoupí nebo odejdou na hostování do ligového týmu jako Kovařík.

    Pokud jde o Litteriho, dal pěkný gól, nabízel se, ale zazdil tutovku a hlavně nepracuje pro tým v poli jako Necid, který napadá, pressuje rozehrávku soupeře. Prostě s touto hrou není pro A tým nic platný. A vzhledem k tomu, že je tu na hostování bez opce, tak zabírá jen místo mladým odchovancům v juniorce. Jeho příchod nechápu.

    Své zápasy rozehrál A i C dorost. A dorost prohrál doma s Mostem a včera remizoval v Plzni. Jsem rád, že se daří střelci Vyhnalovi. Chci upozornit na jednu věc, a tou je dorost Sparty. Sparta teď hodně investuje do dorostu, skupuje v podstatě to nejlepší na trhu, má v dorostu i zajímavé cizince. A dorost je tak silný, že v přípravě hrál vyrovnané zápasy s týmy z horní poloviny ČFL jako Karlovy Vary, Krč. V prvních dvou kolech přejel Bohemku i Ostravu a skóre má 7:0. Sparta má v dorostu obrovskou kvalitu a to si dovolila luxus přijít o Jiráska a Jakubova, které Spartě přetáhly Inter Milán a Porto. Pokud ve Spartě dostanou rozum, dají šanci odchovancům v dorostu, zbaví se drahých hráčů jako Došek, Kisel, Kulič, nebudou kupovat zbytečně průměrné hráče jako Kušnír, ale jednoho, dva kvalitní hráče typu Rajnocha, tak může mít Sparta opět velkou kvalitu, která se promítne i do výsledků a hry. A vystačí si i s mnohem nižším rozpočtem.

    Včera jsem se díval na zápas Ostrava Brno a musel jsme konstatovat, že nejlepším hráčem zápasu byl Galásek, který ostatní převyšoval o třídu. Je to smutný obrázek české ligy. Výrazně zastínil Polácha, ale především Střeštíka se Svěrkošem. Dobře mu sekundoval pouze Marek. Kalivoda potvrdil, proč se neprosadil ve Slávii, nedokáže hrát stabilně, nesmyslně se utápěl v kličkách a podal slabý výkon. Bohužel místo něho nepřišel kvalitou lepší hráč. V tom je problém.

    Ještě bych se vrátil ke včerejšímu zápasu. Někteří tu poukazují na fakt, že Karel Jarolím postavil sestavu podle našeho přání. není tomu tak. Hlavní achilovou patou je hra obrany. Kraje nepodporují ofenzivu, nedají pořádný centr, bojí se něco vymyslet. Bylo to vidět včera na Hubáčkovi, který dostal míč od Belaida, ale hned ho vrátil stoperům dozadu, kteří si pak přihrávali mezi sebou. podobně je na tom Suchý. Když k tomu přidáme nakopávané míče od Brabce, tak se nelze divit, že to nefunguje. Hráči běhají bez míče a žádný efekt. K tomu se na lajně nedaří ve finální přihrávce Šventovi, vůbec nevystřelí a na pravé straně jenom točíme hráče. K tomu nám chybí kvalitní střední záložník, nejde to ano Belaidovi. V tuto chvíli by nás nezachránil ani Vlček, s nakopávanými míči by byl utopený. V tom je rozdíl proti hře před dvěma roky, kdy na pravé straně obrany hrál ve formě Krajčík, ve středu obrany Suchý, Latka, ve středu obrany Švec a Lukáš Jarolím, který si chodil pro míče ke stoperům a hrál přes kraje Šventa nebo Jandu nebo dal kolmici na Vlčka. Bohužel to teď nefunguje. Krajní beci jsou statičtí, nepodpoří ofenzivu, střední záložník v podstatě neexistuje, Brabec nakopává míče a na hře je to vidět. Když k tomu přidáme malý pohyb bez míče, nikdo si neřekne o míč, hráči si nevěří, radši se zbaví míče, pasivní hra, špatné standartky obranné i útočné, malý počet střel, špatná finální fáze, tak se nelze divit, že jsme v dlouhodobé krizi. Pomohl by návrat Šmicera a Dřížďala, to ale nebude hned. Prostě musíme začít od maličkostí jako je nové složení obrany, dát důvěru hráčům na delší čas ne je odepsat po dvou zápasech jako Jablonského. Prostě Brabce bych nechal na lávce, na stopera bych dal Suchého a Latku, kraje obrany a zálohy bych složil tak, aby se doplňovaly. A hlavně bych se snažil hráčům psychicky pomoci, leží na nich deka, protože to nefunguje a oni se v tomto nefungujícím systému trápí. Je na trenérovi, aby s obranou něco udělal, od ní se to odvíjí. Jinak se v tom budeme utápět dále a může to být nejhorší sezóna za posledních deset let. S takovou hrou nemáme moc šancí ani v Eufě.

    Velkým problémem je naše přestupová politika. Inkasovali jsme za prodej hráčů Vlčka, Švece, Dočkala, Kalivoda, Gaucha, Gecova přes 90 mega, ale nedokázali jsme toho využít. Nakoupili jsme průměrné hráče, kteří se do našeho systému vůbec nehodí a kteří nenahradili docházející hráče. Naše hra tím trpí. Tady můžeme vidět jednu z hlavních příčin toho, kde teď jsme. Jestliže se v létě uplatnila opce na Belaida a Ivanu, kteří nehrají pravidelně, spíše výjimečně, tak se ptám, proč jsme radši neinvestovali do nákupu Rajnocha, který by přinesl kvalitu do naší hry. Stěžujeme si, že nám chybí rychlostní typ útočníka, proč jsme tedy přivedli Litteriho. Už v zimě jsem psal, že se nám naše zimní přestupová politika vrátí jako bumerang a teď se to jen potvrdilo. Jestliže není Jarolím spokojený s hrou krajních beků, proč nepřivedl hráče na post pravého beka. Říkal, že sledoval celý rok Šikliče, proč tedy nehraje. Věděl, že potřebujeme jako sůl tvořivého středního záložníka, proč nějakého nevyzkoušel v přípravě. proč přiváděl marka Jarolíma, který nemá předpoklady na tento post. Proč jsme nezvládli letní přípravu, jména soupeřů nás vůbec neprověřila. Byli jsme na herním soustředění, ale na naší hře to není vůbec vidět. Co jsme nacvičovali na herním soustředění, když nekopneme pořádně jednu standartku a máme problémy při obranných standartkách a děláme tolik chyb jako v Liberci, Plzni, Fiorentině. Jak je možné, že nás Příbram v závěru přehrává a Plzeň dokonce v oslabení? Těch otázek je hodně, přesto si myslím, že měnit teď trenéra by nic nevyřešilo. O žádném volném kvalitním trenérovi nevím. Bohužel v Čechách není zvykem dělat analýzu sezóny, ať už dopadne úspěšně nebo neúspěšně. Většinou se všichni spokojí s faktem, máme titul, pohár, hráli jsme LM. To je trochu málo. poznala to Sparta pod Bílkem, teď my pod Karlem Jarolímem. Proto jsme v létě navrhoval příchod Míry Beránka a pana Říčky jako garanta koncepčních změn, byť to mnozí vnímali jako nějakou mou averzi vůči Karlu Jarolímovi. Prostě jsme se nespokojil s faktem, že máme titul a hráli jsme LM. Prostě jarní krize se naplno projevila i v novém ročníku. Teď už není čas na změny, nejsou na jejich realizaci odpovídající lidé, proto musíme věřit, že se situace zlepší. Nic jiného nám nezbývá, než věřit. Hlavně nesmíme po podzimu nabrat velkou ztrátu, to už bychom těžko doháněli na jaře.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 15:00 |  
      0 0

      Zdravím, Plzeň máme zhodnocenou, tak snad k těm přestupům. . O středním záložníkovi se mluvilo hodně, KJ chtěl Rajnocha a Morávka, ale zřejmě jsou oba nad našel možnosti, což moc nechápu, když se o Rajnochovi ví, že má klauzuli na 30 mega. . Zřejmě nás ani ta LM ještě nepostavila na nohy definitivně, asi se počítalo s odchodem Sucháče. Co se týče pravé zálohy, píšeš často, že KJ o Dočkala nestál, no já si mylsím, že stál, ale chtěl ho ještě necht hrát jinde, při boji o titul mu nevěřil, vedení ale nedokázalo vyjednat host. bez opce a tak jen doufali, že nakonec dali takovou cenu, že to Libe nevezme. . mluvil o tom. p. Šrámek. KJ o něj přý . . teď. . stál hodně, ale už to neměl v rukou. Kšeft s Blažkem se nakonec ukázal jako totální propadák. Přišel Gracijar, bohužel nám ještě chvíli neukáže, co jsme koupili, a v rekonvalescenci jsou Janda i Vácha, stejný případ je Dřížďal. . tady nejspíš pánové doufali, že to vakuum na doléčení zraněných hráčů překlenou lépe. . Bohužel se nám start nepovedl a teď se v tom vezem. Přoč nehrál Krajčík a Šiklič je pro mě docela záhadou, měli snad nějaké drobné problémy, ale jinak je to spíše upřednostňování jiných. Zrovnatak proč KJ mluví o potřebě rychlostního útočníka, když má v kádru Ivanu a Šenkyho, to nechápu, pokus se Šventem skončil mizerně, Litteri je snad jen posilou do počtu. . nicméně největší úlet vidím jednoznačně v Márovi Suchém. Tady je to bohužel hlavně ekonomický zájem, dost možná i jemný tlak vedení. V nejbližším výhledu to vidím podobně jako ty. . po odvetě s Fiorentinou nastane ještě nějaký pohyb v kádru. . Pořád věřím, že ještě můžeme přivést někoho do středu zálohy, jinak odejde jeden z dvojice MJ -Volešák a víme, který to bude:( Gebre dost možná půjde hostovat a možný je i odchod M. Vorla. . V případě varianty Uefa je host., čí přestup reálné a zároveň pořád ten odchod Máry. . Pak budeme mít i problém na DZ (pochopitelně při absenci Tavarese), protože Abrc je ze hry, Gebre je s otazníkem, Vácha zraněn. . Zbývá pak varianta Rajnoch, nebo přinejhorším Latka, ale to opravdu jako nouzovka. Nicméně mohlo by to vyústit ve hru dvou OZ a to nám na podzim jaksi hezky fungovalo, že? Tak pánbůh s námi a vždycky s vámi! SKS !!

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      Ravik     před 16 lety 17.08.2008 15:10 |  
      0 0

      Opět zajímavé čtení.. Dovolim si poznamenat, že je je ovšem dosti subjektivní i když skoro ve všem souhlasím (alespon tedy co se týče situace u A týmu, do Benfiky ani do dorostu nevidím). Je to otázka výkladu a interpretace faktu, která bez potřebné oponentury druhé strany postrádá smysl. Protože jestli by toto vše byla pravda tak by to znamenalo, že ve vedení Slavie (zejména ve sporotvním úseku) jsou diletanti, tuneláři a nekvalifikovaní lidé. A to snad ne.

      K současné situaci áčka snad jen dva marginální postřehy. 1) tým mi přijde bez štávy, namotivonasti a působí jako vyhořelé palivo. Tedy dle mě je problém toho že KJ už je u hráčů okoukaný a není schopen je namotivovat. Dle mě, jako laika, největší nedostatek našeho trenéra.

      2) absolutně nechápu jak KJ chce aby hráli naši střední záložníci. Včera když byl na hřiští Belaid s Tavaresm hrali přiliš blízko sebe a prakticky před stoperama. Sice oba neztratí míč, ale hráli příliš hluboko a dávat po pár přihrávkách dlouhý pas do zformované obrany snad nedje myslet vážně. Po příchodu MJ se najednou vše změní a on hraje prakticky za útočníkama. Přitom Belaid díky svýmu přehledu a kvalitní střele má pro tento post mnohem větší předpoklady... nevím jestli ho svazuje KJ nejakymi pokyny.. ale nechápu...

      neschopnost KJ najít po několika měsícíh základní sestavu je do nebe volající, odvolejme ho dříve než bude pozdě. Argumenty, že není na trhu kvalitní trenér, který by nebyl pod smlouvou neberu. Slavii by vzal každý a ze své smlouvy by se rád vyvázal. Potřebujeme novou krev a motivátora... KJ už je na dně.

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        mart     před 16 lety 17.08.2008 19:09 |  
        0 0

        No, zas az tak tomu moc nerozumim, ale to "vakuum" uprostred hriste dost hodne souvisi s temi krajnimi obranci. Myslim, ze to tak pan zz myslel, ale i pokud to tak nemyslel on, ma to logiku. Krajni obranci (alespon jeden z nich, v lepsim pripade oba) musi podporovat zalohu, ...jinak je to proste porad do plnejch. Chapu (na rozdil od vetsiny ostatnich), ze tam KJ porad cpe Hubacka. Hubacek je defenzivni hrac, na ktereho je spoleh. Nikam se necpe, a hlavne neblazni, a nezapomina se vracet (...jaksi nema od kad). Casto (treba pri standardkach) hraje posledniho. Ale ta druha strana musi byt vic ofenzivni. Prispendlit souperova leveho halva na jeho pulce. Tim se navic vic otevre i leva strana(nase leva strana). S tim Marou to je hrozny, on se tam vylozene trapi. Takhle ho KJ ani neproda, ani nerozehraje. Mnohe jeho "riskantni" pokusy bych pochopil, ale Maru, Maru proste nechapu. Tak, to jen snad muj nazor na vec :).mart

        • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 19:17 |  
          0 0

          Zdravim Marte,
          kdyz chapes Hubacka, tak ze stejneho duvodu bych chapal i Sucheho. Co neni k pochopeni, jsou oba dva zaroven. Kdyz hral nalevo Jablonsky, tedy daleko ofenzivenejsi typ, tak Suchy hral na te defenzivnejsi strane a zajistoval to. Ale opravdu nechapu, proc hraji oba dva zaroven.
          To ale nemeni nic na tom, ze bychom nemeli svalovat ztratu bodu a nevalnou hru na krajni obrance. Podle vseho totiz nevalne hrali uplne vsichni.

          • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

            zz     před 16 lety 17.08.2008 19:57 |  
            0 0

            Quelhare,
            když nad tebou budou lítat nakopávané míče od Brabce, krajní obránci Ti nedají pořádnou přihrávku, nezapojí se podpory ofenzivy, tak se nediv hráčům, že jsou otrávení a nebaví je to. Ono běhat bez míče nebo dostat mizernou přihrávku, hrát proti přesile na krajích, když Ti krajní bek nepomůže nebo zpomalí hru vrácením míče stoperovi nebo když nemáš komu přihrát, protože se nikdo nenabídne, to by otrávilo většinu hráčů.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      Khadgar     před 16 lety 17.08.2008 15:18 |  
      0 0

      Osobně taky nechápu proč chodí hrát za B-tým tolik hráčů z áčka. Pochopitelný je to akorát u Diviše, jestli má jistit záda Vaniakovi, tak chytat potřebuje. U Volešáka nechápu proč ještě není pryč (ať už přestup nebo hostovačka), KJ o něj evidentně nejeví zájem.


      K posledním dvou odstavcům - úplně zbytečně napsaný, zase si jenom masíruješ ego, "já jsem to říkal", "měl jsem pravdu". Fakt zbytečný, všichni už to víme.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 16:14 |  
      0 0

      Mě by jen zajímala jedna věc,ke které jsi se včera nevyjádřil,jak jsi mohl poznat na hře Partizanu Bělehrad rukopis Zdeňka Zemana,když Zeman Trenuje Crvenou Zvezdu Bělehrad.

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        zz     před 16 lety 17.08.2008 17:44 |  
        0 0

        Já jsem se spletl, myslel jsem, že trénuje Partizan, ale on trénuje CZ. Partizan mě překvapil ofenzivní hrou proti Fenerbahce, rychle vedl dva nula a byl v tom velký rozdíl proti Partizanu z loňské sezóny. Myslel jsem si, že je skutečně trénuje Zeman, ale mea culpa, že jsem si to neověřil. Ta aktivní ofenzivní hra, kterou zaskočili Fenerbahce, to je styl Zdeňka Zemana. Neviděl jsem celý zápas, viděl jsem sestřih z něj, a proto jsem se nevěnoval osobě trenéra, ale hře. Byl jsem v domnění, že právě Partizan trénuje Zeman. Ale spletl jsem se, omlouvám se za to.

        • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 18:16 |  
          0 0

          Chápu,splést se může každý:)

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      Nax     před 16 lety 17.08.2008 17:45 |  
      0 0

      (zz) pis min - je to dlouhe ale zadne nove inormace, postrehy ci nazory, a min se snaz s nama manipulovat - viz Partizan. Chvalim za pekny veletoc u Sparty, v minulem clanku jsi pouzil ty same argumenty ke kritice Sparty, ted nam na nich ukazujes jak nam to Sparta ukazala. Nevis co dela Slavie v oblasti junioru, vse si zada cas a penize a zda bude cesta vychovavat si vlastni hrace ta prava, nevim, kolik z tehcto hracu to nakonec dokaze do Acka, kolik musis mit nadejnych junioru aby si vyhoval jednoho uspesneho, vem do toho ze Ti po Tvych juniorech pujde zahranicni konkurence. Mas jeden problem, definujes si svoje podminky uspesneho fungovani Slavie tak aby to zapadlo presne do tvym postoju a to promin, neberu. A posledni vec, zda se mi kdyz ctu nektere casti, jako by Ti Slavia patrila nebo jsi byl aspon sportovnim reditelem.

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        zz     před 16 lety 17.08.2008 19:13 |  
        0 0

        Nevím o veletoči. Jen jsem psal, že nechápu přestupovou politiku Sparty, posledním příkladem je nákup Kušníra. Sparta místo toho, aby vyřešila problém se stoperem, který každý rok zalátává hráčem na hostování, tak kupuje hráče, které nepotřebuje. Na postu Kušníra měla Petrželu a další hráče. Stejně tak ji oslabil odchod Horvátha, Berger se na post tvořivého záložníka nehodí.

        Pokud jde o mládež Sparty, prostě má v dorostu výjimečnou kvalitu, ať se nám to líbí nebo ne. Samozřejmě že potřebuješ hodně nadějných juniorů, aby jsi vychoval jednoho úspěšného, ale pokud máš kvalitu v dorostu, tak se ten jeden úspěšný lépe vychovává. Prostě investice do mládeže je lepší než nákupy průměrných hráčů. A vzhledem k našim omezeným ekonomickým možnostem si nemůžeme dovolit nakupovat top hráče v naší lize. Loni jsme měli peníze z přestupů hráčů, ale špatně jsme je investovali. Byl jsem jeden z mála, kdo kritizoval přestupovou politiku klubu, dnes sklízíme plody této přestupové nekoncepční politiky. Jestli Ti to nevadí, je to Tvůj názor.

        Pokud jde o Partizan, prostě jsme se spletl, nešlo o manipulaci. Slávia mi nepatří, stejně jako pravděpodobně Tobě. Ale není mi lhostejné, jak hrajeme, jaké hráče kupujeme.... Respektuji právo majitelů klubu nakládat se svoji investicí, jak uznají za vhodné. To neznamená, že se neozvu, pokud se mi nějaká věc nelíbí. Jestliže jsi spokojený s předváděnou hrou, nákupy hráčů..., tak je to Tvůj názor, který Ti neberu.

  4. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 19:28 |  
    0 0

    Mno, tak po necelych trech kolech je situace docela zajimava. Kdyz odhlednu od nasi hry, ktera je tu proprana zleva zprava, tak me zaujalo nekolik dalsich veci.
    1) Neznamy trener Olomouce Psotka prohlasil, ze chce hrat ofenzivni fotbal a prestoze mu to snad nikdo nemohl verit, tak Olomouc skutecne hraje velmi dobre. I dnes na Letne se neposrala jako vzdycky a po inkasovane brance si dokazala vypracovat nekolik sanci a jednu promenit. Sedm bodu, kdyz Olomouc hrala dvakrat venku a z toho jednou na Letne je vyborna bilance.
    2) Naopak vychvalovany trener Budejovic Kmoch prohlasil totez - tedy ofenzivni hru, jenze skutek utek, po trech kolech ma na konte 0 branek a jediny bod za domaci plichtu se Strizkovem. Nevidel jsem zadny zapas Budejek, ale podle zprav se ofenzivni smrst nekona. (Slibovana ofenzivni smrst v Edenu se taky nekona, ale jak jsem psal, o Slavii bych tentokrat psat nechtel).
    3) Podcenovana Pribram (zejmena po zapase v Edenu ji tu shazoval kdekdo) dnes Kmochovy Budejovice rozdrtila 3:0. Krome tohoto vysledku velmi dobre branila i ve dvou predchozich zapasech, kdy hrala proti favorizovanym souperum (Brnu a Slavii)
    4) Sparta sice hraje na pohled pekny fotbal, ale ze ctyr odehranych zapasu (vcetne LM) hrala trikrat doma a z tech trech domacich vystoupeni ma jen stastnou vyhru 1:0 nad Boleslavi, plichtu s Olomouci a prohru s Panathinaikosem. (Naopak Slavia hrala doma jediny zapas)

    Vcerejsek i dnesek ukazal, ze liga bude opravdu vyrovnana, zadny zapas nebude uplne jasny predem. Ani krize v uvodu souteze nemusi znamenat ztratu nadeji na titul - pokud se samozrejme co nejdrive prekona.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      zz     před 16 lety 17.08.2008 19:42 |  
      0 0

      Zdravím Quelhare,
      trenér Morales překvapil, dal hře Příbrami řád a systém. Hrají to, na co mají hráče. Ale není to pasivní destruktivní hra, ale aktivní obrana. Kmoch je pro mě zklamáním, obávám se, že ho Poborský brzy odvolá a trenérem se stane Tobiáš. Bohužel se vůbec nedaří kovaříkovi, viděl jsem ho minule, ale byl hodně slabý. obávám se, aby nedopadl jako Zelinka.
      Psotka překvapil s mladými odchovanci a neznámými hráči. Na hru Olomouce se dá dívat, je to rozdíl proti loňskému ročníku i ročníku, kdy ji trénoval pan Petržela, který se pořád na něco vymlouval. Psotka trénoval mládež v Olomouci a karta vsadit vše na mládež se může Olomouci v budoucnu vyplatit. V práci s mládeží patří ke špičce u nás. Olomouc si vypracovala několik šancí, a nelze říci, že si bod nezaslouží. Hrála aktivně, chtěla bodovat a vyplatilo se jí to. Doufám, že jsi si všiml hráče Melinha, do kolika šancí vyslal své spoluhráče. Bohužel Belaid i Jarolím za ním zaostávají. Stejně tak hra Kadlece a našeho levého beka. Tam je velký rozdíl, naštěstí Kadlec patrně odejde. A stopeři Olomouce nenakopávali vysoké míče, snažili se hrát přes kraje nebo si pro míče chodil Melinho.
      Liga bude vyrovnaná a ztratit body můžeme třeba i v příštím kole, doufejme, že se to nestane a dotáhneme se na Spartu.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 20:04 |  
      0 0

      Mám, quelhare, z prvních kol ligy úplně stejné dojmy. Za sebe dodám, že v různých příspěvcích je i velmi přesně popsáno, jaké typy fotbalistů a na jaké posty bychom potřebovali. Někteří píšou tónem, jako kdyby nebylo nic jednoduššího než jít a koupit toho pravého, správného, nezaměnitelného tvořivého stopera, ofenzivního a přitom v defenzivě skvělého krajního levého či pravého beka, geniálního tvořivého záložníka. Ale pánové, kdybyste to opravdu neomylně uměli, kdybyste jasnozřivě rozpoznali, kdo bude hvězda a kdo zapadne, tak nepíšete na fanweb Slávie, ale jste královsky placeni od nejlepších klubů...

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        zz     před 16 lety 17.08.2008 20:10 |  
        0 0

        Zdravím Huzgi
        a přeji brzkého uzdravení. Zdraví je teď přednější. Naše disputace jsou proti tomu maličkost.

        • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 23:00 |  
          0 0

          Díky za přání!

  5. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    zz     před 16 lety 17.08.2008 19:31 |  
    0 0

    Tak Sparta konečně ztratila body. Viděl jsem druhou půli a zaměřil jsem se na dva hráče, a to Melinha a Kadlece. Na hře Kadlece je vidět to, co nám chybí. Hra krajních beků. Kadlec jezdí po lajně, nebojí se udělat kličku, nacentrovat, vystřelit, narazit si. Prostě to u Hubáčka nevidíme. Bez kvalitní hry krajních beků se neobejdeme. To není klišé, ale realita.

    Pokud jde o Melinha, tak jsem ho pozorně sledoval. Měl hodně kontaktů s míčem. Vyslal perfektní kolmici na Doležela, pak vysunul do šance Ordoše, poté přiťuknul ideálně míč Hubníkovi do šance a nakonec nahrál Kazárovi na gól. Umí podržet míč, je silný v osobních soubojích, má fotbalové myšlení, umí vyslat kolmici, narazit si, nebojí se hrát jeden na jednoho, vystřelit, je i rychlý s míčem.. Dneska mu nešly standartky, zahrával je špatně. přesto byl o třídu lepší než Belaid i Jarolím. Má deficit v defenzivě. Neříkám, že je to hráč do Slávie, ale lepší než naši střední záložníci je určitě. Když si vzpomenu na herní projev Olomouce za Pulpita a Psotky, tak je tam velký rozdíl. A to odešel ještě Bajer, který uměl skvěle zahrávat standartky. Není to žádný super fotbal v podání Olomouce, ale ohrozí branku soupeře více než my.

    Spartě chybí finální fáze, je tam spousta ztrát míčů a špatná koncovka. V defenzivě je spousta chyb, hráči pozdě přistupují k soupeři. Spartě chybí tvůrce hry. Zlepšila pohyb bez míče, tlačí se do střel, ale pořád je to průměrný fotbal. Navíc pravděpodobně prodá Kadlece, aby měla peníze po nepostupu do LM, což se projeví na hře. Zatím překvapuje Příbram, nečekal jsem takovýto vstup do soutěže. Trenér Morales poznal, na co jeho tým má a tomu přizpůsobil taktiku a herní projev, se kterým je zatím úspěšný. Ale není to jen pasivní destruktivní obrana, ale snaha hrát aktivně v defenzivě. Ale nejdůležitější je ztráta Sparty, aspoň nějaká potěšitelná zpráva po včerejší ztrátě bodů a předvedené hře.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 19:40 |  
      0 0

      K Melinhovi, on je ale přesně ten hráč,který nutně potřebuje cítit trenérovu podporu což napřiklad u Pulpita necítil, ten hráč je skvělej,pamatuju jeho koncert proti Dortmundu, ovšem u nás kdyby hrál tak se bojim,že by ´v Jarolímovi silnou oporu neměl.
      Podobný je to s Necidem i včera se KJ vyjádřil že je rád,že Necid využil svojí šanci, tak si ani nechci představit kdyby včera ten gól nedal. Necid pořád musí bojovat o svojí šanci a pokaždé ji využít, ovšem MJ nebo Hubáček ty ne, nechápu a začínám nesnášet tenhle dvojí metr KJ.

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 19:43 |  
        0 0

        Neni Melinho spis ten hrac, ktery zahraje jednou a pak desetkrat ne, potrebuje mit kolem sebe pri hre dostatek prostoru a neoplyva zrovna nejvetsi fyzickou kondici? :o)

        • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

          zz     před 16 lety 17.08.2008 19:52 |  
          0 0

          Když má důvěru trenéra, tak hraje dobře pořád, jak to řekl i Kubíček. A fyzičku má dobrou, to tvrdil i Psotka. Sám si viděl dneska, jak se nabízel a chodil si pro míče, vypomáhal i při obranných standartkách a v závěru ten jeho dlouhý sprint od vlastní šestnáctky, to nesvědčí o tom, že by neměl kondici. Jen musí cítit důvěru trenéra, jinak na to kašle.

          • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 21:49 |  
            0 0

            Jenže kdo má důvěru trenéra u nás? Marek Jarolím a kdo? Brabec, Latka, Tavares a ...? Neustálé hledání základní sestavy má dva důsledky - hráči jsou nesehraní a nevěří si. Typický příklad je Jablonský - v přípravě dostal hrál hodně, odehrál dva ostré zápasy, vše nikoli výborně, ale solidně. KJ se pak lekl při zápase s Fiorentinou a najednou hraje Jablonský za béčko. Půlka výkonu je v hlavě a pokud má hráč vydat to nejlepší, musí si věřit, musí vědět co má hrát a s kým. Těch příkladů je hodně. Marek Suchý se za rok změnil ze sebevědomého kluka v hráče, ktrý na hřišti tápe, hraje už na třetím postu a momentálně na nejhorším, kde nemůže rozvíjet schopnosti a svou hru. Dušan Švento - nesmyslně se učil hrát útočníka a ted není schopen dát pořádnej centr. Matej Krajčík - jakoby ztratil motivaci hrát za slavii, KJ s ním stále točí nahoru dolů, Tijany - taky nahoru dolu, proti Plzni mi přišlo, že se snad bojí jít dopředu, vždy rozehrál balon a zůstal vedle Tavarese.. a tak dál... pokud se máme bavit o příčinách dlouhotrvající krize, pak tohle není bez významu. Krom toho chybí Vlček, Švec, Šmicer, Dřížďal...

            • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 23:00 |  
              0 0

              V normalne fungujicim tymu se hraci, kteri zacinaji sezonu na lavicce a dostanou v nekterem ze zapasu sanci v zakladu, snazi presvedcit trenera kvalitnim vykonem, ze do zakladni sestavy patri. Pokud Krajcik opravdu nema motivaci hrat za Slavii, tak jen potvrzuje, ze do zakladu proste nepatri. To je mozna ten rozdil v pristupu, ktery trener chvalil u Necida. Ten taky zacinal na lavici, ale kdyz se dostal do hry, tak se snazil odvest maximum a dostal se pravem do zakladni sestavy.

              • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

                martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.08.2008 10:38 |  
                0 0

                Nevim, jestli je to u Krajcika nedostatek motivace.. Ale hrac, ktery porad putuje mezi tribunou, lavickou a hristem, samozrejme mel by se snazit co nejvice trenera presvedcit a vydat ze sebe to nejlepsi, ovsem tohle ne kazdy dokaze.. resp. malokdo a malokdy to dokaze. Hlava a sebevedomi hraje velikou roli a kdo si neveri, nikdy dopredu nevi jestli bude hrat nebo sedet nma lavicce nebo jestli vubec bude nominovan, to ma hodne tezky.. a takovych hracu je v tymu vetsina. Muze se stat, ze pak treba ztrati i viru v budoucnost v tymu. U Mateje by to byla skoda, on tu kvalitu jiste ma... na rozdil od jinych, kteri ji dosud ve slavii neukazali.

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        zz     před 16 lety 17.08.2008 19:48 |  
        0 0

        Na zápas v Dortmundu si pamatuji, těch šancí co měla Olomouc. To hráli na levém beku slovinský hráč a ten slovenský útočník, co se neprosadil ve Spartě. Zapomněl jsem jejich jména, tak mi pomož. To byl skvělý zápas Olomouce za Uličného. Za Dortmund hráli Koller, Rosický, Dede, ten mladý Turek, Worns. S tou důvěrou máš naprostou pravdu, to může být i jedna z příčin poklesu výkonnosti u Krajčíka.

        • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 19:57 |  
          0 0

          Pečnik hrál v obraně a v tom útoku to byl Peter Babnič, to ani nevim kde tomu je konec. U krajčíka si myslim to samé jako ty a dokonce bych řekl že těch hráčů je u nás víc, i třeba Belaid nebo Volešák.

  6. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    BERT     před 16 lety 17.08.2008 20:40 |  
    0 0

    Nedělní sluníčko lepší sobotní plzeňské kocoviny.
    Na Strahově byl k vidění rozhodně zajímavý zápas.
    Občas byl k vidění i nějaký nápad,snaha mnohých hráčů
    a konečně výsledek,který byl pohlazením naší bolavé duše.
    Voki souhlasím s Vámi.že koncepcí B mužstva by mělo být vychovávání mladých talentů pro A tým.Ale i tato koncepce nezpochybňuje potřebu starších a zkušenějších hráčů (Javorek,
    Honka)a mnohdy rozehrávajících se(Janda) či trápících se(Gebre,
    Jablonský,Volešák)hráčů z A týmu ikdyž v tomto případě jich bylo
    asi moc a ne vždy to bylo přínosem.
    Přítomnost Litteriho jistě zajímavá byla.Ten hráč má stejný čich
    na goly jako Necid, vyzná se v tlačenici,snažil se ,na rozdíl od Jablonského
    a Volešáka,pravdou však je,že dozadu hrát asi neumí.
    Pokud by však Volešák byl tím za koho ho mnozí vydávají,rozdával by během zápasu krásné míče,se kterými by Litteri zřejmě dobře naložil. Tyto míče však od Volešáka bohužel nepřicházeli.
    Nicméně Béčko svůj zápas zvládlo i v 10 za snahy většiny hráčů a hlasitého usměrňování trenéra Janů(zejména směrem ke Gebremu,který by to potřeboval i v lize a dočasné účinkování v B týmu mu jistě neublíží) a to je pozitivní zjištění narozdíl od
    našeho sobotního vystoupení v Plzni,které mě naplňuje nejhlubším pesimismem.Do kabiny však nikdo z nás nevidí.
    Nebo žeby Voki či Jiří viděli?

  7. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 18.08.2008 01:04 |  
    0 0

    Pár poznámek na okraj:
    1. Marek Suchý se na pravém beku trápí, ale chce-li být na postu defenzivního fotbalisty (stoper, DZ či kdekoli jinde) opravdu dobrý, musí zvládnout rychlost dopředu, přechod do útoku, přihrávku na kratší i delší vzdálenost. I kdyby ho KJ přeřadil v současné době zprava do středu, tak to na nějakou extra kreativitu nevypadá....
    2. Michaelovi by někdo měl ukázat hru Rajnocha, který k defenzivě přidá i ofenzivu, jako DZ odebírá balony a vykrývá správná místa a současně doplňuje útok a zakončuje.
    3. Od nás všech by to chtělo více spřízněnosti a fandovství. Mnozí ve své nevraživosti ke KJ přenáší tuto negaci i na tým a místo na fandění a podporu se soustředí na kritiku trenéra a hráčů. Oukej, když se nebude dařit, tak trenéra odvolejme, ale ono "vždycky jsme s vámi, ...., při prohře......,", to na všech diskuzích (tady i na ofic webu) setsakramentsky schází....
    4. Ještě jednou díky všem, za podporu. Mám ještě týden volna na Šumavě, tak na Bohemku-Střížkov jdu, ale potom nechám tak na pět, šest týdnů to fandění na vás, však vy to zvládnete... :-)

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 18.08.2008 10:33 |  
      0 0

      Huzgi, předně přeju brzké uzdravení. V tom méně důležitém zas trochu nesouhlasím, ale to je jedno. Podpora ano, ale kritika podporu neylučuje, naopak je výrazem toho, že nám slavie není lhostejná a přemýšlíme tu o tom, co změnit. Takže já to prostě cítím jinak, slavii budu vždycky podporovat, to je jasny, proto "pseudobohemce" budu fandit tymu a tim i trenerovi, aby se mu konečně podařilo najít ten správný tým, který bude šlapat, aby se vrátilo sebevědomí hráčům, abychom viděli pěkný fotbal. Že trenerovi nerozumím a nevěřim, to je věc jiná. To není o nevraživosti, ale o nepochopení a nedůvěře. Nejsem si jist jestli by pomohlo okamžité odvolání, to by člověk musel znát všechny detaily, ale jestli to půjde takhle dál, učitě bude třeba o změně uvažovat v zimní přestávce. Důležitá je slavie, ne to, kdo jí trenuje. Pokud to bude Karel a budeme hrát pěkný fotbal, budu spokojený. Pokud ovšem to ovšem bude dál skřípat, jeho setrvání by bylo na úkor slavie a to bychom přeci my všichni nechtěli, nejde přeci o Karla, to je trochu na tebe a na Quelhara, přeci nemá smysl obhajovat Karla za každou cenu, i na úkor slavie.

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        tolsimir     před 16 lety 18.08.2008 10:40 |  
        0 0

        Ad vymena trenera. Pod Bilkem hrala Sparta strasne, volalo se po zmene trenera. Prisel Lavicka a Sparta hraje stale stejne, viz. vcerejsi zapas, ktery Lavicka podobne jako Bilek prokoucoval. Navic misto mladiku Jeslinek a spol. dostava sanci tragicky Kulic, ktery nema zadnou perspektivu

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        Wommi     před 16 lety 18.08.2008 10:45 |  
        0 0

        Zdravim vsechny...

        docela nevim co si o tom mam myslet..myslel jsem si, ze kdyz budou hrat ty kluci o kterych tu vsichni mluvime, ze to pujde po masle..a ejhle..skutek utek...nevim jestli opravdu neni neco shnileho ve state danskem....kdyt preci tento tym bych rekl je az na vyjimky nejlepsi v lize.
        zajimavej rozhovor naa novinkach - KJ bohuzel zase hleda chyby jen v tymu!nejsem profik, ale to ze obranci jsou ve slavii jen na braneni, to poznam - bohuzel to hre neprospiva---vcera ve stidiu fotbal to rikal treba csaplar(vim ze ho tu lidi nemaj radi), ale rpesne pry naprosto chybi jakakoliv aktivni kridelni hra,..a potom se to prenasi dopredu.
        jsme zvedavej jak se to bude vyvyjet dal..obavam se ze to i proti bohemce bude tezkej orisek a kdovi jestli vubec vyhrajem.
        M

        • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

          Wommi     před 16 lety 18.08.2008 11:03 |  
          0 0

          ..jo a snad bych jeste dodal, ze se uplne desim kam az toto povede,..kolik bude nakonec chodit lidi do 20tis. Edenu,..asi urcite vic nez na strahov,..ale pri klasicke remcavosti a nespokojenosti Cechu, tam bude za chvili chodit 6tis. (doufam ze tomu tak nebude a ze se nas tam sejde aspon vzdy nejakych minimalne deset tisic...)
          na druhou stranu nekdy chapu hlavne treba mimoprazsky ..proc jezdit takovou streku aby byli akorat 90 minut nasrany:)...at uz fotbalem nebo pristupem poradatelu!
          M.

  8. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 18.08.2008 07:07 |  
    0 0

    Olomouc zahrála opravdu slušně, můžeme jí na dálku poděkovat. Kazár dal parádní gól, oni si od něj hodně slibují a zřejmě to bude opravdu kvalitní hráč. . ocenil bych hlavně, že jako málokdo z GL jen nezavře oči, ale volí chytré řešení. Je pravda, že Olomouc dává hodně prostoru odchovancům, ale zase je na tom to B. . platí za to špatným umístěním v lize, když chcete hrát o špici, tak to prostě jen s odchovanci nejde. Bohužel Olomouc je ale také zároveň Kubíček a s tím se obchody uzavírají dost špatně. Hráč má v podstatě dvě možnosti. . odejít ven po čekačce. . nebo s ním jít do konfliktu a vynutit si přestup. Nicméně v současné chvíli mají jejich hráči šanci hrát ligu a proto se jen tak ven nepohrnou. . ačkoli takový Heidenreich nebo zrovna ten Kazár. .

  9. Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

    taximan     před 16 lety 18.08.2008 10:53 |  
    0 0

    Zdravim vsechny. Musim rict, ze jsem ze Slavie fakt smutnej. Uz me ani moc nebavi diskutovat a cist prispevky, protoze mam pocit, ze se to porad opakuje a i kdyz se dokazeme docela dost shodnout na tom, co je potreba udelat, tak to stejne nic nezmeni a KJ bude dal vladnout.

    Jedina vec, ke ktere bych se rad vyjadril - vymena trenera. Byl bych pro vymenu KJ ihned po vypadnuti z LM. Vim ze je nejmene vhodna doba, ale cim driv tomu nekdo da koncepci, tim lip. Horsi podzim bych stejne necekal.
    Nesouhlasim s vetsinou diskutujicich, ze neni kde brat. Kvalitni treneri jsou. Osobne by mi vyhovoval Vecera, ale banik by ho nepustil. Dalsi dobri treneri se skryvaji v druhe lize a na slovensku. V Jihlave mohu sledovat, ze pro me dosud neznamy trener Murko odvadi podle me kvalitni koncepcni praci. A jiste je takovych vice.

    Celkove vidim jako nejmene rizikovou cestu navrat k nizkonakladove Slavii, prodeji starsich hraci, nakupu levnych mladych, angazovani modernich treneru, manazeru a skautu, kteri by tomu vsemu dali koncepci. A pak uz jen sezonu dve cekat.

    Taxi

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      Jiri1     před 16 lety 18.08.2008 11:46 |  
      0 0

      Zdravim, k becku jste napsali hodne, snad tady chybi vice veci zevnitr, vedeni klubu prioritne nechce opakovat situaci zlonska i proto existuje dohoda o vetsi kvalite v becku , chcete li vice hracu z acka do becka, samozrejme velkou roli hraje i fakt, ze je kadr acka v podstate zdravy a v kazdem zapase stoji nejmene 7 hracu, zakladni zadani zachranit se jiz na podzim a hrat klidne jaro je spravne a vyuziti hracu juniorky se bude teprve resit na zaklade skutecneho stavu na konci srpna, ono to zase tak slavne vitezstvi s tolika hraci prvniho tymu nebylo, budme uprimni po vylouceni naseho hrace jsme mohli i prohrat, docela mne prekvapila navsteva Dolezala i nefalsovana radost Sramka. Mirek Janu se tvaril jakoby vyhral titul , ale jde jen o prvni krok, ktery mne potesil. K nakupum Honky , Javorka ci opetnemu navratu Gabriela , jde hlavne o reciprocitu vuci jejim manazerum a v pripade prvnich dvou i o druhou sanci , kterou dostali. Docela mne zarazila kvalita hriste, ktera je docela spatna, je tolik videt odchod zkuseneho travnikare do Edenu, ci snad chybejici prostredky na vysadbu nove travy. Jinak , ale po trasgicke sobote v plzni docela balzam a v dobe meho prejezdu na Spartu i klid v dusi

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      socolik     před 16 lety 18.08.2008 15:29 |  
      0 0

      Vymena trenera je jeden z moznych kroku. Otazkou je zda by to pomohlo. Me vic stve, ze nase vedeni neprichazi s zadnym reseni. Jako by bylo vse v poradku. A to bohuzel dlouhodobe neni.
      Myslim, ze verejne deklarovana ultimata, hrozby, pokuty atd. by dane veci pomohli. Minimalne bych jako fanousek mel dobry pocit, ze to vedeni neni jedno:-). Vubec vztah mezi vedenim a fanousky neni dobry. Rozhovory v podstate neexistuji a to verim, ze nas tiskovy mluvci je clovek na spravnem miste. Bohuzel jeho nadrizeny nemaji zajem.
      Navrat k nizkorozpoctove Slavii povazuji za krok zpet. Slavie nemuze 2 a vice let cekat. Nakup mladych hracu,angazovani skautu atd. ma probihat automaticky. Osobne neverim, ze je mozno u nas sestavit tym z odchovanci. Tolik kvalitnich nikdo nema.

    • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

      mart     před 16 lety 18.08.2008 23:21 |  
      0 0

      Hmm, to zas nevypada tak spatne.... I kdyz tezko hadat jak to bude pod tim podiem.
      Jinak sem si vsimnul, ze je tam i "klec" na spartany, to tam posledne nebylo, ... nebo jo?
      Tak snad jeste nejaky jiny drzak na televizi nad "kleci", ... a par drobnejch nedodelku, ..... cili snad to do roka bude cely hotovy :).

      • Re: Slavia B - Mladá Boleslav B 1:0

        Viking     před 16 lety 19.08.2008 01:33 |  
        0 0

        Ta mriz tam na Pribram byla, kdyz byl onehda znicen travnik, bylo to take hlavne pod podiem..