Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Plzeň - Slavia 1:1

Fotbalisté Slavie ve třetím kole pouze remizovali s Viktorií Plzeň na jejich hřišti 1:1. Jedinou branku dal Tomáš Necid. Od 40. minuty jsme hráli přesilovku po červené kartě Petržely.

Plzeň - Slavia 1:1 (0:0)
Slavia:
Vaniak - Suchý (57. Ivana), Brabec, Latka, Hubáček - Krajčík, Belaid (63. Jarolím), Tavares, Švento - Necid, Šenkeřík (67. Toleski)
Branky: 90+2. Vaculík - 76. Necid
ČK: 40. Petržela

Slavia se opět stala mužstvem šířícím fotbalovou radost, bohužel jen na vlastní fanoušky nějak zapomněla. Dnes se mezi obdarovaná města dostala i Plzeň. Tamní návštěvníci hlavní tribuny si příliš mistrovského fotbalu neužili a divili se, že takhle špatnou Slavii ještě neviděli, ale s bodem byli nakonec spokojeni.

Již sobotní deštivé počasí asi bylo znamením, že na výlet za fotbalem není vhodný den. Přesto hodně z nás tradičně neváhalo a vyrazilo na stadion osobně. V dnešním cílovém městě nepršelo a navíc při čtení základní jedenáctky bylo vidět, že možná i trenér Jarolím dostal rozum. Jeho synovec tentokrát zůstal jen na lavičce náhradníků a šanci dostal Belaid, po dlouhé době naskočil od začátku i Krajčík, bohužel jen na post pravého záložníka. Každopádně to byl progres, který si většina z nás přála. Tímto bohužel veškerá pozitiva sobotního dne skončila.

Domácí do utkání vstoupili aktivně a když již ve třetí minutě Horváth bez problému přesprintoval Tavarese a za chvíli přilétl nebezpečný centr do vápna, tak bylo jasné, že něco není v pořádku. Slávisté zbytečně odevzdávali získané míče na kopačky soupeře a před Vaniakem bylo rušno. Mistrovskému celku trvalo skoro čtvrthodinu, než si uvědomil, že utkání již začalo. Uvědomění to bylo ale pořádné, jelikož Necid se najednou řítil sám na gólmana, bohužel vyběhnuvšího Poštulku nepřekonal. Utkání se vyrovnalo, ale žádná pěkná podívaná to rozhodně nebyla. Dalším zajímavým momentem pak bylo až vyloučení domácího Petržely, který pět minut před koncem první půle kopl Belaida bez míče, což neuniklo pomeznímu. Poločas se tedy dohrával v nervózní atmosféře, Necidovu hlavičku po rohovém kopu lapil Poštulka.

Druhou část hry překvapivě začali lépe oslabení domácí, kteří si pravděpodobně řekli, že na nějaký beton hrát nebudou a byli nebezpečnějším mužstvem. Trenér Jarolím se brzy rozhodl posílit ofensivu a stáhl Suchého a na hřiště se letos poprvé dostal Ivana. Slávistům se vyloženě nedařilo a blíže gólu byli bojující domácí. Čtvrt hodiny před koncem jen o kousek minul šibenici Limberský po střele ze standardní situace. Na druhé straně se dostal až do vápna střídající Jarolím, ale se střelou váhal tak dlouho, až ani netrefil branku. Větší štěstí měl o minutu později Necid, když mu jeho hlavičku po centru z levé strany vyrazil Poštulka zpět k němu a v pádu dokázal skórovat. Již to vypadalo, že i bez většího nasazení sešívaní přivezou tři body, ale Plzeň se nevzdávala. Soupeř i v deseti dostal Slavii pod tlak a v závěru vybojoval zaslouženě bod pěknou střelou z hranice vápna v poslední minutě. Něco je špatně.

Komentáře (84)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    bojler     před 16 lety 16.08.2008 18:57 |  
    0 0

    Cim driv Jarolim odejde, tim lip.

  2. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 19:00 |  
    0 0

    Spíš cítím bezmoc,než pocit, že mam hned něco co mam po ruce roztřískat.

    Suchý opět utopenej,Brabec to neni kapitán,Hubačka jsem skoro nevidel,Šventovi to taky moc nešlo, o Krajčíkovi jsem slyšel snad míň než o Hubáčkovi, Šenkeřík marnej.
    Proč jsem kupovali Šikliče je mi opravdu záhadou.

  3. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    coolair     před 16 lety 16.08.2008 19:01 |  
    0 0

    Panenko skákavá... hm, mistři ligy.

  4. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    edenian     před 16 lety 16.08.2008 19:03 |  
    0 0

    Přesně jak jsem napsal, s touhle obranou to bude stejny i v Plzni a na Kladně a ... Bez přípravy se silnými soupeři se hrát nedá, jak dlouho to ovšem bude trvat, to si netroufám odhadovat. Hráči asi čumí jak to nejde,ale nic s tim neudělaj. Chce se po nich něco rovnou na ostro,ale tlak roste a v klidu to nazkoušet nebylo kdy a kde a proti komu. Doufám, že se je KJ neodváží v tomto směru kritizovat. Je to jen a jen problém KLUBU!!! Jestli s tím vyrukuje, bude to sprostý pokrytectví.

  5. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    coolair     před 16 lety 16.08.2008 19:06 |  
    0 0

    Tímhle výsledkem páni fotbalisti odradili další část těch, kteří uvažovali, že by přece jenom šli na zápas s Fiorentinou. Kdyby fanoušci viděli, že jsme se zlepšili a máme šanci ještě s Fiorentinou něco uhrát a pokusit se o zázrak, přišli by. Ale po dnešku??

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      martyr     před 16 lety 16.08.2008 19:22 |  
      0 0

      Nás "z Litomyšle" na Fiorentinu totálně odradili... Fantomas by se měl nad sebou zamyslet

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        coolair     před 16 lety 16.08.2008 19:26 |  
        0 0

        To je právě to, co neumí nebo nechce.

  6. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 19:28 |  
    0 0

    Ach jo. Už jsem myslel, že utrpení u zasekávajícího se přenosu na fotbalzive končí alespon 3 body, ale bohužel, ani jsem ten gol nevidel. Ackoliv KJ nasadil Belaida a Krajčíka, který jsem tu podporoval, hra byla mizerná. Možná jsou problémy někde jinde než v tom, jestli hraje Belaid nebo Jarolím. Evidentní je nesehranost, věčný točení s hráči a sestavou týmu nesvědčí, od jara jsme v jasný herní krizi, průměr sotva jeden gol na zápas stále trvá, kde je někdehjší chlouba slavie - rychlý přechod do útoku.. hra je zdlouhavá, bez kombinace, bez překvapení. Letní příprava nezměnila nic k lepšímu. Konkrétně Belaid sice vypadal fotbalově, byl časo u míče, ale měl spoustu přihrávek dozadu, jakoby si nevěřil a nechtěl jít do odvážnější akce. Gol v poslední minutě proti 10.. to nekomentuju.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 19:30 |  
      0 0

      no to sekani to byla vrazda, do toho mi furt online prenos na slavia.cz hlasil service ...neco...uz nevim co

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 21:17 |  
      0 0

      Přenos k ničemu, takže se to těžko hodnotí. . Nicméně základem je, že Ferry a Matej podporovali útok velmi silně. . to od statiků Huba s Márou neni a nákopy Brabčáka sou na pendrek. . suma sumárum, jediná solidní podora dopředu je od Latyho. (O Vaňousových výkopech snad raděj nemluvit.) Brába je sice kapitán, ale ruku na srdce, nijak zvlášť nezáří, obrana chybuje a jeho podpora vpřed je k uzoufání, dal bych teď prostor Latymu se Sucháčem. V záloze máme problémy už od zimy a je to čím dál horší, Švento se zatim tolik nerozjel, Tavares je z celý čtyřky asi nejlepší, ale sám to neutáhne, Belaid byl dneska docela živej, nabízel se, chce to větší souhru, šanci by mohl dostat i Černoch a Láďa Volešák. . Matej je nerozehranej- logicky a hlavně by měl hrát beka, Gebre dopředu splašenej, Gracijar se bohužel hned zranil, Vácha je v rekonvalescenci a Janda nerozehranej. . Za současný situace bych tam dával jednoho z útoku- Šenky, Ivana -než bude opravdu k dispozici Janda nebo Gracijar. Jedinej útok nás může trochu těšit Necka má fazonu, Šenky je dříč a když nic víc, tak nevypustí jedinej zápas, Toleski kvalitu má a Ivana snad taky nebude hrát 4. housle. Pro příští zápas bych to postavil takto: Diviš, Krajčík, Suchý, Latka, Šiklič (Jablonský), Šenky (Ivana), Tavares, Černý (na střídání Belaid/ Volešák), Švento, Necid (na stř. Toleski), Ivana

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 16 lety 16.08.2008 21:45 |  
        0 0

        podpis!!! mám stejnej názor...

  7. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Kuka125     před 16 lety 16.08.2008 19:31 |  
    0 0

    Furt je to jen začátek. Kdo nepřijde na Florentinu neni správnej slávista.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      coolair     před 16 lety 16.08.2008 19:42 |  
      0 0

      :-D Ty seš dobrej :-D

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Troubi     před 16 lety 16.08.2008 20:57 |  
        0 0

        ne,to je Kuka1,bacha na jeho babicku,ta casto predvida,kdo k nam prestoupi

  8. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Kuka125     před 16 lety 16.08.2008 19:39 |  
    0 0

    Vždycky jsme s váma, po výhře, po prohře a proto ať žije Slavie, ať žije Slavie,ať žije Slavie,ať žije Slavie,ať žije Slavie,ať žije Slavie,ať žije Slavie.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      bojler     před 16 lety 16.08.2008 21:56 |  
      0 0

      Obavam se, ze tohle neni otazka vernosti, nadseni. Tohle je nechut podporovat podvodniky vymlouvajici se jeden na druhyho, coury, neschopnost a co se tyce realizacniho useku, tak magorismu Karla Jarolima. Myslim, ze hraci maji mnohem navic a ze je to proste jako kdyz mate sefa-kretena. Taky se kvuli nemu nepretrhnete..

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        bongor     před 16 lety 16.08.2008 22:25 |  
        0 0

        Bojlere,nech si ty sralťanský moresy.Tam se na trenéra nadává po dvou zápasech,pořád se to tam mění jak ponožky a nebýt přízně
        rozhodčích a svazu,dávno by s takovými "příznivci"byli někde v divizi.
        Ve Slavii se vždycky zakzvaně memralo,hlavně dědkové na dřevěnce
        v tom vynikali,ale nikdy se sprostě nenadávalo,hlavně ne trenérovi,který nás přivedl k nějvětším úspěchům za poslední dekádu.
        Trenér to na hřišti může dost ovlivnit,ale sám to z lávky neukope.
        navíc vůbec nevíme,jestli něco není na tvrzení pana Jiřího,že jsou hráči otrávení protože nedostali nějaké slíbené peníze,Já sán tomu nevěřím,je pana Jiřího oblíbený folklor psát tragické scénáře.Ale co můžeme vědět?Zase se mi nezdá možné,aby patnáct fotbalistů najednou zapomnělo hrát fotbal,

  9. Nejhorší je, že si z toho zas tolik nedělaj...

    kamil_louny     před 16 lety 16.08.2008 20:00 |  
    0 0

    Viděli jste třeba Marka Suchého po zápase s Příbramí?

    • Re: Nejhorší je, že si z toho zas tolik nedělaj...

      tolsimir     před 16 lety 16.08.2008 21:41 |  
      0 0

      A to by mel po vyhre brecet?

      • Re: Nejhorší je, že si z toho zas tolik nedělaj...

        Jakubisko     před 16 lety 17.08.2008 10:06 |  
        0 0

        xDDD to je vůl

  10. Přenos

    kamil_louny     před 16 lety 16.08.2008 20:09 |  
    0 0

    Protože na stejný server natáhla ČT i olympiádu, nezlepší se to ze dne na den. Jejich hosting bude zřejmě standardní (proto to spadne na počkání). Malou obranou která tak 3/4 zápasu zabírala, bylo nastavení videa: Pravý klik myší na video --- možnosti --- snížení akcelerace videa na minimum + odezva po 60 s (i tak je ten přenos pozadu asi o 5 minut) Při 5 MBit/s (reálná rychlost je vždy po vydělení 3mi tedy 1,66 Mbit - přičemž stačí 650 Mbit) jde přenos při přetížení okolo 3 minut, poté tak 40s znovu načítá prodlevu.

  11. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Markus     před 16 lety 16.08.2008 20:31 |  
    0 0

    Postupně se dostáváme zpět do reality a bude třeba začít opět poctivě makat. Jestli něco hráčům dnes chybí, je to pokora. Ono se to samo opravdu neudělá. Co mě osobně trápí je dlouhodobě špatná kvalita naší zálohy "podpořená" hrou na 4 obránce kteří dopředu neumí a vzadu alibisticky zkouší ofsajd systém na místo odvahy s tím něco udělat. Hrajeme fotbal na který se nedá koukat a není ani efektivní.

  12. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 21:12 |  
    0 0

    Takže. Za krásné vstupné 100 korun na krytou tribunu a skvělé parkování jsem zhlédl duel, který zprvu vypadal vcelku optimisticky. Bylo to pohyblivější, dalo se na to koukat. Ze začátku se mi nelíbil jen Tavares, který hodně kazil a vydrželo mu to až dokonce. Za Plzeň hrál přímo skvěle Petržela, bohužel předvedl, že je rychlejší než Švento. Pak přišlo to jeho prošlápnutí Belaida do slabin a naši začali ve své tradiční přihrávané mezi stopery.
    Ačkoli Jarolím dnes měl pár světlých okamžiků a zamotal se do gólové akce, kde je třeba pochválit především důraz Necida, opět musím smutně konstatovat, že jeho pomalost je neuvěřitelná a obraná činnost je vskutnku ubohá. Necka vůbec pracoval opět velmi dobře, makal, ale hned na začátku zahodil jasnou tutovku, to by měl střelec jeho kvalit dávat.
    Závěr je jen smutnou ukázkou toho, že tento tým se musí bránit i proti deseti, což je nebezpečné, zvláště, když standardky kope Horváth. A po jedné z nich ze skrumáže opět inkasujeme, takže to bránění standardek je oprvadu strašidelné.
    S Fiorentinou tento tým nemá vůbec nárok, když nedokáže přitlačit ani Plzeň v deseti lidech. Dnešní výsledek a výkon je dokonalou antireklamou na utkání s Fio.
    Děsivě nám chybí hráč typu Horváth, Otepka atp., Jarolím je jejich trapnou karikaturou, Belaid hraje trošku něco jiného.
    Jestli si Doležal s Resenem myslí, že tým, který si neumí uspořádat ani soustředění, bude hrát LM a vévodit lize, tak jsou na omylu. V lize jsou minimálně 4 týmy, které skončí před námi a plně si to zaslouží. Jsem zvědavý, jaký to ještě nabere drive, KJ se podle mě trenérsky zcela vyčerpal a není schopen situaci zvrátit, podobně jako Hřebík při svém posledním smutném působení ve Spartě.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Radous     před 16 lety 16.08.2008 21:48 |  
      0 1

      Vedení by mělo rychle reagovat odvoláním Jarolíma, protože mám takový dojem, že jestli mužstvo nedostane nějaký nový impulz, tak je celá sezóna totálně "v háji". A to snad nikdo přece nechce, ani fanoušci a snad ani vedení. Pod Jarolímem zkrátka naše milovaná Slavia už fotbal, na který by se alespoň trošku dalo dívat, nikdy hrát nebude. A zajímalo by mne, co dělali hráči během soustředění, když po 4 odehraných zápasech vypadají, jak kdyby spolu hráli poprvé. Vůbec žádné nacvičené akce, signály, o zahrávání standardek nebo naopak o jejich bránění ani nemluvě (všechny dosavadní góly padly po zahrávání standardních situací, jak tristní!). Je mi z toho opravdu smutno! A jestli je K.Jarolím alespoň trošičku soudný chlap, tak by z toho měl vyvodit osobní zodpovědnost sám a nečekat na případné kroky našeho vedení.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        tolsimir     před 16 lety 16.08.2008 21:52 |  
        0 0

        Ale koho by sis predstavoval misto nej?

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 21:57 |  
          0 0

          Hřebík, Levý, Kozel. Já myslim, že ten tým nemá žádnej systém a to by mu dal Hřebík.
          Ale to, že KJ trpí syndromem vyhořelosti je více než zjevné. Kope kolem sebe a není schopen cokoli změnit. To jsou klasické příznaky kouče, který má být vyhozen. I Mourinho vypadal v Chelsea na konci stejně a to to je nejlepší kouč na světě.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 08:40 |  
            0 0

            Neni schopen cokoli zmenit? Takze to, ze dal do zakladu Belaida a Krajcika se nepocita? Dneska vypadala zaloha a utok tak, jak si vsichni kritici predstavovali a nic pozitivniho to stejne neprineslo.

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1

              Pedro08     před 16 lety 17.08.2008 08:59 |  
              0 0

              Tak jestli říkáš změna tomu, že vymění dva hráče. Quelhare, předpokládám, že jsi inteligentní člověk, takže pod pojmem není schopen cokoli změnit jistě chápeš věci jako bránění standardek, rychlost založení útoku, souhra obrany, založení akce z obrany, nasazení hráčů, přestupová politika, soupeři pro přípravu.... Quelhare, nedělej ze sebe něco, co nejsi. Ty dobřé víš, co j tím myšleno. Pokud neumim řídit a místo Fabie si koupim Porsche, tak pokud nadále řídím špatně, ačkoli mám novou a lepší káru. Jarolím ničí Slavii již od ledna, kdy se zřejmě zbláznil. A to je dostatečná doba pro jeho odvolání. Jeho koketerie s Košťálem nás málem připravila o titul. Ať jde k repre.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Jakubisko     před 16 lety 17.08.2008 10:13 |  
          0 0

          Pokud někdo, tak BERÁNEK . . . ale těžko by se asi lákal z Dubaje. Jinak bych ale dal ještě KJ šanci, minimálně do přestávky...

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 21:55 |  
        0 0

        úplně stejně to měl minulou sezonu Manchester United,který místo kvalitního soustředění zvolil radši lukrativní ovšem velmi špatné připravné zápasy v Číně,ktere je absolutně nemohli prověřit vyhrávali většinou 4:0 s čínskýmy týmy. My letos dopadli stejně ovšem pouze vlastní neprofesionalitou, kadžý hrál s kvalitními týmy i Kladno nebo Č.Budějovice.
        Jen my s třetiligovými německými kluby. To je opravdu kvalitní příprava, s Fiorentinou to ani jinak dopadnout nemohlo,když jsme viděl týmy, s kterými hráli v přípravě

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          antizz     před 16 lety 16.08.2008 22:17 |  
          0 0

          Kozel

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Radous     před 16 lety 17.08.2008 18:26 |  
        0 1

        Ve výběru trenéra bych upředňostňoval Míru Beránka nebo Uhrina ml., ale jak známo oba jsou momentálně pod smlouvou, takže jejich vykoupení by bylo dost drahé, takže pro Slavii vlastně nereálné. Problém obsazení postu trenéra se měl řešit před sezónou, teď v jejím průběhu kvalitního trenéra jen tak neseženeme. K naší škodě.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      zz     před 16 lety 16.08.2008 21:54 |  
      0 0

      Zdravím Pedro,
      na zápasu jsem nebyl a vzhledem k tomu, že se sekal internetový přenos, tak jsem toho viděl hodně málo, abych mohl dát nějaké podrobnější hodnocení. Hlavní problém vidím ve hře obrany. Kraje jsou statické, nepodporují ofenzivu, trpí tím hra. Bylo vidět, že když dostal míč Hubáček, tak ho alibisticky vrátil stoperům, aby nemusel nic vymýšlet. Když měl odcentrovat, odevzdal míč soupeři. Brabec nakopával vysoké míče a Suchý hraje podobně jako Hubáček. Obrana se musí překopat, jinak se nikam nehneme. Proto jsem v létě požadoval příchod kreativního stopera, který by uměl zakládat akce po stranách, vyvézt míč, dát přesnou přihrávku. V záloze nám chybí tvořivý střední záložník, Jarolím jím nebude, šancí dostal už dost, Belaid je jiným typem hráče, který potřebuje důvěru trenéra. Ale ani on zatím nemá na to plnit tuto roli. Tady se ukazuje naše nesmyslná přestupová politika. Přivedli jsme pět průměrných hráčů, nikdo z posil nehraje pravidelně v základu a na posty, kde nás tlačí bota, jsme nepřivedli nikoho. Prostě absence tvořivého záložníka nás tíží. Dalším problémem je neustálé točení se sestavou, hráči nemají důvěru trenéra a je to znát na jejich psychice i výkonu. Sestava se měla vykrystalizovat během přípravy, bohužel už podruhé se to nepodařilo. Sama příprava skončila naprostým fiaskem, místo toho, abychom vyzkoušeli hráče na určitých postech proti silným soupeřům, tak hrajeme proti Domažlicím, Regensburgu, Ingolstadtu a Hradci. Příprava v Německu nic týmu nedala, byly to vyhozené peníze. Vrcholem byl příchod hráče Literriho, kterého Karel Jarolím nevyzkoušel v přípravě, a stačilo mu DVD. Podobně přivedl v zimě Střihavku, aniž ho viděl hrát za Norwich. Herní projev hodně špatný, vše je pomalé, hráči se bojí něco vymyslet, málo se střílí, chybí pohyb bez míče, hráči se schovávají, ve hře je spousta ztrát a nepřesností. Přechodová fáze je komplikovaná a pomalá, vrcholem jsou zpětné nahrávky stoperům, kteří si mezi sebou vyměňují míč, čímž dávají soupeři čas se zformovat a počkat si na naši chybnou rozehrávku. Chybí kvalitní finální přihrávka ze stran, bohužel Dušan Švento v této činnosti výrazně zaostává za Pudilem. Měl by se mu někdo na tréninku speciálně věnovat, hodně stagnuje. Nevystřelí na bránu, nedá pořádný centr, neumí vyřešit přečíslení dobrou přihrávkou. Když k tomu přidáme naše stereotypní standartky, kdy nemáme žádný signál, ani hráče, který by je uměl zahrát, tak se nelze divit tomu, kde se momentálně nacházíme. Nelze opomenout velké množství individuálních chyb, kterými pomáháme soupeři. Stačí si vzpomenout na Írán, Liberec, Fiorentinu, Plzeň. Tým, který chce hrát o Lm, si nemůže dovolit takovéto chyby, často hodně naivní jako hrát offside systém, který má soupeř přečtený. Bránění obranných standartek je další problém. Jsme v krizi, ta krize je dlouhodobá, není to jen o posledních třech zápasech. Bohužel jsme se nechali ukolébat titulem. Ono to stejně přišlo, na jaře jsme měli výhodu náskoku z podzimu, teď žádný nemáme. Píšeš o tom, že se Karel Jarolím vyčerpal, ale problém je, kde najít kvalitní náhradu. Kvalitní trenéři jsou pod smlouvou jako Beránek, Uhrin mladší, Zeman. A na zahraničního trenéra nemáme peníze, navíc není zárukou úspěchu. Takto důležité rozhodnutí se má dělat před začátkem přípravy, teď už je pozdě. Prostě kvalitního trenéra neseženeme. Já o žádném kvalitním volném trenérovi nevím. Hřebík neumí pracovat pod tlakem, hodí se k mládeži, kde může uplatňovat své moderní metody, Csaplár je ještě horší varianta, Cipro je krátkodobé řešení, my potřebujeme koncepčního trenéra, Levý je podobný typ jako Jarolím. Opravdu o nikom nevím. Uveď nějaké konkrétní jméno. Nezbývá nám, než se z toho dostat nebo nás čeká nejhorší sezóna za posledních 10 let. S takovouto formou a herním projevem nepostoupíme ani do skupin v Uefě a v lize budeme dál těžce narážet. Doufejme, že se z této krize dostaneme. Je to hodně špatné.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 22:06 |  
        0 0

        Viz výše. Kreativním stoperem je Rajnoch, do středu zálohy Morávek, Otepka, velmi kvalitně v současnosti hrají na krajích zálohy Pudil a Dočkal.
        Jedním z velkých problémů sestavy je Brabec, který je opravdu velice špatný, neumí rozehrát a jeho defenzivní činnost je doslova a dopísmene. Výborně hraje Latka, kterému ale chybí na mezinárodní utkání na nejvyšší úrovni potřebná rychlost.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 22:08 |  
          0 0

          Brabcova defenzivní činnost je špatná, chtěl jsem napsat. A už o tom vědí i soupeři, že sebevědomí tohoto chlapíka neodpovídá jeho činnosti na hřišti.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 22:09 |  
          0 0

          Anise nedivim,že si Brabec nikdy nezahrál ve větším klubu ale hrál v cizině v těch záhranářskejch klubech

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            jirkapou     před 16 lety 17.08.2008 10:08 |  
            0 0

            na fotbal portálu píšou že sme za Vlčka vyinkasovali 2 500 000 eur což je k dnešnímu kurzu 61 225 000 kč

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          zz     před 16 lety 16.08.2008 22:18 |  
          0 0

          Na Rajnocha nemáme peníze, na Morávka už tuplem ne, Otepku nepustí Ostrava, Pudil je v Belgii, nebyly na něj peníze, Dočkal je v Liberci jako hráč, o kterého nestál Karel Jarolím. Nekoncepčnost přestupové politiky nás dostala do svízelné situace. Místo jednoho, svou kvalitních hráčů na posty, kde nás tlačí bota, jsme přivedli pět průměrných hráčů na posty, kde jsme posílit nepotřebovali. A do dorostu sáhnout nemůžeme jako si Brno vytáhlo Marečka, takového hráče tam prostě nemáme. To je realita naší přestupové politiky, přitom jsme inkasovali 25 mega za Vlčka, 40 mega za Švec, 6 mega za Gecova, 15 mega za Dočkala a 8 mega za Kalivodu. A nic jsme z toho nevytěžili, na kvalitě hry a na výsledcích to není znát. Bohužel.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 22:20 |  
            0 0

            A co třeba Jakub Dovalil?Ten je sice taky pod smlouvou ale to byl Lavička taky opředtim než šel do sparty

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1

              zz     před 16 lety 16.08.2008 22:29 |  
              0 0

              Po tom, co předvedl se sestavou na ME-viz protěžování Vošahlíka, Brunclíka, ignorování Kozáka a nepochopitelné točení sestavou, tak říkám rezolutně ne.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 22:33 |  
                0 0

                Dneska byl Dovalil na utkání, o přestávce předával starším dorostencům Plzně medaile za loňský titul. Tak si to mohl prohlédnout. Fakt mi vychází nejlíp někdo z té trojky, srdce říká Kozel, hlava Hřebík, nejspíš to ale nechaj dokurvit KJ až do fáze, kdy bude sezóna v háji.
                Těším se na sebevědomá vyjádření před odvetou s Fio.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 22:36 |  
                0 0

                Nojo ale tak mi najdi trenéra,který v žádném angažmá neudělal nikdy chybu.

                • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                  zz     před 16 lety 16.08.2008 22:43 |  
                  0 0

                  Není chyba jako chyba. Pokud trenér protěžuje hráče, ať už je důvodem jeho vztah s hráčem nebo vliv jeho agenta, tak škodí týmu. Obávám se, že by něco podobného mohlo nastat ve Slávii. Takového trenéra ne.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        antizz     před 16 lety 16.08.2008 22:18 |  
        0 0

        Kozel

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          zz     před 16 lety 16.08.2008 22:19 |  
          0 0

          Kozla vedení neosloví, je pro ně příliš mladý. Navíc má smlouvu v Liberci.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            antizz     před 16 lety 16.08.2008 22:27 |  
            0 0

            Ne jako hlavní trenér. Schopnosti a moudrost nejsou dány pouze stářím.

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1

              zz     před 16 lety 16.08.2008 22:34 |  
              0 0

              Jenomže vedení si to nemyslí. Pro ně je to trenér na post asistenta. Prostě realita je taková, že Karel Jarolím vydrží nejméně do konce podzimu. S tím se musí každý smířit. Změnu nečekejte.

                • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                  zz     před 16 lety 16.08.2008 22:45 |  
                  0 0

                  Zastávám názor, že za hru i výsledky nesou odpovědnost jak hlavní trenér, tak jeho asistenti. Musel by přijít někdo nový.

                    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                      zz     před 16 lety 16.08.2008 23:03 |  
                      0 0

                      Dušan by byl výborný trenér, ale vede Maltu, takže je to nereálné. Zajímavým jménem by byl Vrba, Žilina pod ním hraje atraktivní fotbal, ale má dlouhodobou smlouvu, takže taky nereálný. Viděl jsem Partizan proti Fenerbahce v předkole LM, je vidět ofenzivní rukopis trenéra Zemana za krátkou dobu. Ale má smlouvu do konce sezóny, navíc finančně nemůžeme konkurovat. Partizan inkasoval velké peníze za prodej Jovetiče do Fiorentiny. Najít kvalitního, koncepčního trenéra je opravdu těžké, navíc jsme limitování financemi. To je realita.

                      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 23:05 |  
                        0 0

                        Ale Zeman trénuje CZ Bělehrad

                      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                        Jakubisko     před 16 lety 17.08.2008 10:40 |  
                        0 0

                        xD no hlavně žes znalecky rozvedl hru Partizanu s ohledem na Zemana...achjo, Voki, občas fakt perlíš ;)

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Historik     před 16 lety 16.08.2008 22:54 |  
        0 0

        Díky za skvělý příspěvek, mluvíš mi naprosto z duše. Herní projev je naprosto marný (jen druhý poločas s Libercem je částečnou výjimkou a i ten byl pokažen hloupým inkasovaným gólem) a není ani náznaku, že by se měl zlepšit. Velká část fanoušků volá po odvolání Jarolíma, ale jak správně poukazuješ ani to není řešení, protože kvalitní náhrada není nikde v dohledu. Mnozí si žádají Hřebíka, proto bych rád podotkl, že tento trenér teoretik většinou skončil svoje angažmá vyhazovem a nestojí za ním prakticky žádný skutečný úspěch (pokud nepočítáme fantastický půlrok s tehdy našlapanou cpartou) - s námi skončil 3. a výkony byly přes snahu o útočný fotbal tristní (již tehdy jsem chodil na všechny domácí zápasy), připomenul bych porážky 5:0 v Ostravě, 5:2 v Jablonci, či 1:3 doma s Olomoucí.
        Bohužel však musím přznat, že sám nevidím možnost jak se pod Jarolímem vzpamatovat, před sezonou jsem jej obhajoval v naději, že Slavie konečně získala trenéra, který přes mnohé chyby dokáže s týmem pracovat, bohužel se však zdá, že trenér nedokáže překročit vlastní stín a překonat své ego, i díky tomu jsme se dostali do krize. Jako pravý Slávista však doufám, že se ještě vše v dobré obrátí..... SKS FOR EVER.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          venousek     před 16 lety 17.08.2008 11:01 |  
          0 0

          Nesouhlasim s tou Spartou a Hřebíkem. Sparta rozhodně nebyla našlapaná. Hřebík převzal vybrakovaný tým po Haškovi a měl s ním větší úspěchy než on. U nás z jeho práce hodně těžil Cipro. Jako první ve Slavii začal hrát se 4 obránci v řadě. Hráči na to nebyly zvyklý, takže chvíli trvalo než se to naučili - napřiklad jaro už jsme vyhráli. Nicméně si nemyslim, že je to pro nás vhodný trenér.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            Historik     před 16 lety 17.08.2008 11:32 |  
            0 0

            Jistě máš pravdu Sparta tehdy jistě po odchodu Haška oslabila, přesto přivedla řadu kvalitních hráčů, kteří se později prosadili i v zahraničí. K Hřebíkovu působení u nás bych napsal jen to, že se snažil hrát moderní fotbal, ale výsledkově se zdaleka nedařilo a místo očekávaného útoku na titul jsme skončili až 3. po porážce v Teplicích. Chodil jsem tehdy často a v hledišti se dost nadávalo (ale to vždycky).
            Jinak Hřebíkova kariéra: Benešov (po krachu majitele Švarce) sestup z ligy, Plzeň 5. místo s výborným kádrem a pohledný fotbal, Žižkov po posílení kádru a velkých ambicích poslední místo po podzimu a vyhazov, Slavia - totální neúspěch: po slovech o titulu 3. místo a vyhazov, Jablonec upracovaná hra umístění ke konci tabulky odchod do sparty, sparta - úspěšný podzim, katastrofální jaro a vyhazov, Dynamo Moskva po velkém posilování a slovech o titulu vyhazov po špatných výsledcích i výkonech, po 2. sparta, velké posily, velkhubá prohlášení - katastrofální výsledky i výkony a následný vyhazov. Současně spolukomentuje pro ČT, kde si padl do oka s "nestranými" sparťany Bosákem a Čapkem. No nevím jestli zrovna tato jistě bohatá, ale nepříliš úspěšná kariéra dává předpoklady, aby tento trenér, jenž málokdy unesl silnější tlak, vytáhl Slavii ze současné krize..........................

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 16 lety 17.08.2008 08:48 |  
        0 0

        Zdravim. Podobnou krizi melo na zacatku lonske sezony Brno (to navic nevyhravalo ani doma, po sesti kolech melo pouhych sest bodu. Situace je hodne spatna, ale ne tak spatna, abychom po trech kolech odpiskali celou sezonu.
        Kazdopadne nez odvolavat trenera by melo vedeni vyslat durazny signal k hracum, ze takhle tedy ne. Vychodisko z teto krize je jen tvrda prace, nic jineho.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          venousek     před 16 lety 17.08.2008 10:50 |  
          0 0

          Jenže my máme krizi jara.

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            venousek     před 16 lety 17.08.2008 10:51 |  
            0 0

            od jara

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 11:29 |  
          0 0

          Nebo durazny signal k trenerovi? Kdyz se dlouhodobe (od jara, vlastne od konce podzimu) vetsine hracu nedari, je chyba v hracich? Trener nenese zadnou odpovednost?

  13. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    tolsimir     před 16 lety 16.08.2008 21:26 |  
    0 0

    Postupne nabyvam dojmu, ze veskere kouzlo KJ spocivalo ve Vlckovi. Cestou z Plzne jsem o tom premyslel a kdyz nehral na konci podzimu Vlcek, tak to bylo stejne trapeni jako ted

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 21:28 |  
      0 0

      A dneska mi Tolsimire připadá, že si KJ myslí, že jeho kouzlo začne spočívat v jeho synovci. A když ne ve Slavii, tak v Příbrami mu to vyjde určitě:))

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 22:12 |  
      0 0

      No, neco na tom je, to trapeni zaclo od konce podzimu, kdyz se Standa zranil. Od te doby max. gol na zapas.. mozna 1 - 2 vyjimky.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 23:18 |  
        0 0

        No, zase se s vokim shoduju. Problém začal ve chvíli, kdy se KJ zaměřil na vyztužování středu hřiště a strkání hráčů kam nepatřej, protože se mu zdaj platný kdekoli na hřišti. . takže od zimy. Před sezonou sliboval běhavej fotbal, ale s těmahle sestavama fakt nevim:-( Nechal bych ho u kormidla, ale jestli nestáhne odskok od čela tabulky a nepostoupí aspoň do sk. Uefy ( samozřejmě s ohledem na soupeře), tak bych se holt ve vší slušnosti rozloučil. A vzhledem k atuálním výhledům bych "výjimečně" neodflákl domácí pohár! Co se týče jiných trenérů, myslim, že pokud jde třeba o Emiráty, tak tam by se dalo ze smlouvy vyvázat v pohodě. . (Hašek, Beránek) Luboš Kozel je nereálný, Zeman a Uhrin taktéž, Levý by byl asi nej. variantou. . pokud by se nikdo neuvolnil. Zajímavým tahem by mohl být i Pavel Vrba.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          Jakubisko     před 16 lety 17.08.2008 12:03 |  
          0 0

          Proč by k nám Vrba chodil? Na Slovensku dává soupeřům pravidelně pět gólů, má našlápnuto do UEFY a určitě je šťastný. Letos by nás Žilina sfoukla jako svíčku...

  14. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    antizz     před 16 lety 16.08.2008 22:14 |  
    0 0

    Kozel

  15. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 22:19 |  
    0 0

    Tak to nakonec byly ty gorodky a ne fotbal... Ve spojení s neschopností ČT zařídit po 3 týdnech kvalitiní internetový přenos mi z toho vychazí totálně pos*aný víkend. Nedík

  16. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Dobi     před 16 lety 17.08.2008 00:26 |  
    0 0

    V Plzni jsem na rozdíl od řady diskutujících nakonec byl. Sledoval jsem meteo-mapy a i když kolem poledne v Praze pršelo, zacválal jsem na vlak a vyrazil. Nikoliv přímou trasou, ale svou oblíbenou na Rakovník, Mariánskou Týnici a především Plasy a nádherným údolím Střely. Takže den zápasu v Plzni byl pro mne krásný, přínosný, nezapomenutelný... Ale jen do začátku zápasu... Slavie, kam až jsi to klesla?Na sudího jsme si stěžovat nemohli, atmosféra ve Štruncovo sadech není a priori nepřátelská, i když se excesy (na obou stranách!) objevily... Takže tím pozitiva končí a jen bych se opakoval!My, kteří jsme v květnu snili o Bayernu, Arsenalu či Barceloně si nyní neporadíme s Horváthem, Limberským či Poštulkou (při vší úctě k jejich poctivému výkonu v dresu, který dnes nosí!). Ale o kolika hráčích SKS by se toto dalo říci?!? Slavie, kam klesáš? No, zpátky mě vzali přátelé, dálnice byla volná, bus domů nevynechal, žernosecké vínečko v lednici nezkyslo... Takže celkem úspěšný den... Velmi úspěšný, pokud vypustíme z hlavy slávistický fotbal! Zasloužím si to ještě na stará kolena? Dobi

  17. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    mysterius     před 16 lety 17.08.2008 03:37 |  
    0 0

    hráči působí tak jako by ani nevěděli jak mají hrát fotbal, a teď kde je chyba? změnilo by se něco, kdyby Slavia změnila trenéra? Nemůžu si pomoct, ale od té doby co Slavii vede KJ tak se mi hra, kterou ordinuje, nelíbí. Pomalý přesun do útoku, statická hra - hráči jen chodí, stojí, koukají a nedobíhají balony, skoro pokaždé útok po stranách a centry někam na náhodu. Jistě KJ nezapomeneme, že se Slávií vyhrál titul a byl u postupu do vysněné LM, ale za jakou cenu? Titul jsme vyhráli jen díky totálnímu selhání Sparty, a do LM jsme se dostali s pořádnou dávkou štěstí. Navíc smolné a ostudné vyřazení z poháru ČMFS s Čáslaví a Líšní taky jen tak nezapomeneme. Navíc většina venkovních zápasů Slavie končí zbytečnou ztrátou bodů. Další otázka, proč je kterýkoliv tým běhavější, bojovnější a nebezpečnější než Slavia? A co hráči? Kdokoli kdo někdy do Slavie přišel a zářil najednou po čase ztratil bojovnost a stal se průměrným ba podprůměrným hráčem a za čas zase z týmu v tichosti odešel. Budu si moct přát, aby současná forma Slavie byla jen takovu malou přeháňkou a hráči konečně zaberou a začnou hrát fotbal. Vždyť o tom to celé je. K čemu nám bude novej stadion, když na něj lidi nebudou chodit, protože se tam hraje hroznej fotbal.

  18. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    rybarmirek     před 16 lety 17.08.2008 07:30 |  
    0 0

    Moc rádi chodíme společně s bratren na Slávii,ale nyní jsme se zařekli,že nás tam už nikdo neuvidí.Přijdeme a znovu budeme chodit až poté,co odejde pan K.Jarolím,nejlépe by bylo,kdyby si sebou vzal i svého příbuzného.To,co předvádí od zimního období s mužstvem,je tragedie a jestli to vedení nevidí,je slepé!!!!!

  19. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    skman     před 16 lety 17.08.2008 09:08 |  
    0 0

    nerad to rikam ac propagator a zastance KJ, po vcerejsku musim rict ze je cas nejspis na zmenu, v prve rade jde o pojeti hry a styl hry a to musim rict KJ sestrojil a nasledne rozbil, uz vic jak pul roku hrajem nelibivi fotbal, v druhe rade jsou to vysledky ktere odpovidaji hre pritom mame dostatecne silny kadr. Chce to novy impuls pro hrace

  20. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    LordEdmund     před 16 lety 17.08.2008 11:14 |  
    0 0

    Ono se říká ráno moudřejší većera a fakt to částečně platí. Ze spousty diskutérů tu mluví obrovské zklamání se hrou a prošustrovaným vedením v zápase. Já zápas díky "kvalitnímu" přenosu ČT skoro neviděl, takže jen těžko můžu posoudit rozsah té herní katastrofy.Podle onlainu, to tak tragicky nevypadalo a nebejt toho vyrovnání, tak bychom tu psali o tom, jak se zvedáme a jak KJ poskládal dobrou sestavu.A tu sestavu podle mě postavil slušně. Plzeň nemá vůbec špatné muŹstvo a vyhrát se tam třeba nepodaří ani dalším adeptům na titul.. Je to prostě krize, z které se hráči dostanou pomocí jednoho podařeného výsledku. Já doufám, že už v pátek s Bohemkou uvidíme naše procitnutí herní i výsledkové. O výměně trenera nemá cenu uvažovat, protože žádnej kvalitní a zaplatitelnej, neni volnej. A návrhům jako Hřebík a Cszaplár se musim smát i když trpce, protože si na jejich působení pamatuju. Hřebíka hnali sviň ským krokem z každého působičtě a jestli se o KJ hovoří,jako o despotovi, tak JH je stejnej a stejně jako Karel se neumí poućit z vlastních chyb. Stejně jako Karel kritizuje hráće přes media, stejně jako Karel vidí problém u hráčů a ne u taktiky, nebo sebe..prostě to by byla změna k horšímu. Jeden arogantní plešoun za druhýho.Navíc drahá sranda. No a Csaplar, to je prostě jen mluvka, kterej postavil svoji karieru pouze na populistických proslovech a velice slušné retorice. Fotbal jsme za něho hráli úděsnej a při vzpomínkách na jeho pozápasové rozhovory se mi ježí chlupy na těle. Jestli by tlak fandů a medií na naše vedení byl už neúnosnej, tak se připravte na trenera Řeháka, nebo nedejbože sparŤana Vrabce..to píšu jen proto, kdyby to někdo chtěl při zápasech přehánět s "jarolím ven a podobnými nesmysly :-)..Přijďte na Bohemku a společně se z toho dostanem!!!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      mart     před 16 lety 17.08.2008 11:40 |  
      0 0

      Jj, Lorde, ...vidim to podobne. Je mi teskno. Vazne nevim co delat. Chvilema jsem se smal, kdyz nam Tantalos sdelil, ze diky nemu uz nedelaj to hostovacky s opcema (nebo s opicema:), ...no a ted, kdyz uz to vypada, ze ty sestavy se delaj podle nasich prispevku takto stejne nejde .
      Plzen je mrcha, za par mesicu nas stala 4 body, ale jak spravne pisete, ztrati tam i jini. Vic me mrzi nevyhrany zapas s Libercem. Ti jsou v jeste vetsim srabu nez my, a prohrat se tam nemelo.
      Nu, co - tak holt na tu Pseudoohemku. Nic vic s tim asi nenadelame.mart

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 17.08.2008 11:53 |  
        0 0

        Marte, pozitivní myšlení je fajn, lžibohemku snad taky zvládneme, ale to nic nemění na tom, že jsme ve srabu už pěkně dlouho. Samozřejmě přeme se tu o hráče a sestavu a pak nakonec nezahraje žádná.. jenže lze se tomu divit, když pokaždý hraje někdo jinej, tým působí nesehraně, hráči si nevěří... v zásadě to vypadá, jako by spolu hráli poprvé a ono to kolikrát tak skutečně je. Trener cosi zkoušlel v příprave, to mu hned na začátku vybouchlo a ted jsme zas na začátku.. Na sezonu nejsme připraveni, stejně jak na jaře, tak to na mě působí

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          mart     před 16 lety 17.08.2008 19:12 |  
          0 0

          ...jestli vono to nezaclo, kdyz se zranil Ferry.... Nevim, mozna se pletu, ...asi nejspis se pletu :(.mart

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      elpresidente     před 16 lety 17.08.2008 14:24 |  
      0 0

      jak s bohemkou? KURŇA SE STŘÍŽKOVEM!!

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        LordEdmund     před 16 lety 17.08.2008 14:59 |  
        0 0

        Bohemka, jako Bohemka, každou musíme porazit. Je to klub, jako každej jinej.

  21. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    KING25     před 16 lety 17.08.2008 12:34 |  
    0 0

    Myslím, že by to chtělo kvalitního psychologa. Ty hráči si snad vůbec nevěří a je tam nějaká prokletá Deka. Takových přihrávek co zkazili a hlavne jak si dávají přednost, to je hopdne špatné. Pořád věřím, že se to jedním zápasem zlomí a to sebevědomí hráči získají zpět. Ikdyž to Karel prostřídá, tak stejne pak třeba vybouchne Tavarez, který kazil jednu přihrávku za druhou.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      tolsimir     před 16 lety 17.08.2008 13:03 |  
      0 0

      Tavares hral vcera opravdu hodne alibisticky, to je fakt. Nevim, ale podle me jsou ty hraci pod nejakym zbytecnym tlakem, coz takhle v uvodu sezony celkem nechapu. Psycholog by asi opravdu pomohl

  22. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    japhy     před 16 lety 17.08.2008 22:22 |  
    0 0

    Fotbal jsem neviděl, tak nechci hodnotit jednotlivce. ALE, jak pořád můžou omílat, jak nabírají zkušenosti z LM, když se nechaj zatlačit oslabeným mužstvem? Kde ty zkušenosti jsou nebo jak se mají projevit? Tohle je asi vážně na psychouše.

  23. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    whiplash     před 16 lety 17.08.2008 22:59 |  
    0 0

    To je teda sila. Kdyz nedokazou udrzet vedeni proti 10-ti,
    tak jak chteji hrat LM? Nastesti jsem zapas nevidel, ale tusim,
    ze to byla opet katastrofa.

    Zrejme opet zazarila nase skvela obrana. Nerika se mi to lehce,
    ale zatim to vypada, ze na LM nemame, ani nahodou.


    Je holt videt, ze to hraji "srdcem" a s "maximalnim nasazenim".

  24. Komnacky

    brooklyn     před 16 lety 18.08.2008 06:09 |  
    0 0

    Docela mne prekvapilo ze zde nikdo nevyjadril k panu Komnackemu. Je sice pod smlouvou, ale to jaky fotbal jeho tym predvadi a s jakymi hraci, by nemelo zustati nepovsimnuto. Predpokladam ,ze vetsina z nas si jeste pamatuje jak dobre Jablonec hral u nas v poslednim utkani sezony 2007/2008 pred vyprodanym Edenem. Tym byl skvele na nas pripraven.Kdyz bych ja si mohl trenera vybrat volil bych jeho.

    • Re: Komnacky

      Jiri1     před 16 lety 18.08.2008 12:05 |  
      0 0

      Zdravim, pisi z dvoudenim mankem , tak se spi zamerim na sve subjektivni pocity, po pochodaku Plzni s navstevou pivovaru s nejdrazsim poivem ve meste jsme dosli na stadak a slusne zaplnili sektor hosti, v prvnim polocase jasem se nekolikrat vydesil hlavne po akcich stredu Plzne a prusvitnosti nasich beku latky a Brabce , kteri nekokrat zavahalici spatne zorganizovali obranu, po vylouceni |Petrzely a presilovce jsem cekal marne na ztec domaci branky a chvilemi mel opticky dojem, ze presilovku hraji domaci. Pronesena vodka vsak zpusobila zmenu skore a snad i tu branku , kterou jsme dali, zajimave bylo , ze jsem byl temer na 100 procent, presvedceny , ze domaci vyrovnaji coz se jim posledni strelou povedlo, vse napravil az fernet uschovany ve skrince na nadrazi a par setkani s ldmi z Plzne pri cekani na pulnocni spoj do domova za Plzni, mi pratele byli hodne zklamanasni, napr jeden kvuli fotbalu spal jen 2 hodiny a tak si zanadaval, jeho jmeno vetsinou znate, ale radeji o nem psat nebudu. A zaver, vxyhodit namachrovane hvezdy, razne utnout ksefty trenera Jarolima a durazne trvat na urcite koncepci Slavie, jinak jak to napsal tenkrat Lukas Vojtech,, Buh s tebou nase milovana...... Jeste k tomu Jablonci, na Sralte jsem ve stredu naraszil na Peltu , potvrdil , ze soucasny Jablonec je financne dost narocny , vice penez hlavne z mistnich zdroju/i ze statnich firem/ mu umoznilo udelat vice kvalitnich hracu. Docela jsem mu asi lichotil , ale mne se jejich hra i nasazeni zatim libi.