Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Zítra proti Plzni

Slávisté zítra zajíždějí na utkání 3. kola domácí ligy do Plzně, kde si budou jistě chtít napravit nepříliš dobrou reputaci po prvních třech odehraných zápasech nové sezóny.

Plzeň je o jednu příčku nad Slavií, má více vstřelených branek, ve dvou odehraných kolech si připsala domácí výhru nad Viktorkou Žižkov a prohru v Olomouci. V klubu působí bývalý slávista Ondřej Vrzal, který však kvůli zranění hrát nemůže. V sestavě se však mohou fanoušci těšit na zvučná jména Pavla Horvátha, Davida Limberského či Tomáše Poštulky.

V zítřejším zápase nebude trenér Karel Jarolím moci stále počítat s dlouhodobě zraněnými hráči Vladimírem Šmicerem, Lukášem Váchou a Františkem Dřížďalem, na marodku přibyli minulý týden i Amadou Cissé (potíže s břišním svalem) a nejnovější posila Peter Grajciar (problémy s kolenem), delší dobu laboruje se zraněním i Marek Kindel. Zatímco Grajciara zítra v akci neuvidíme, je možné, že už nastoupí italský útočník Litteri, který minulý víkend hrál zápas za béčko. 

"V naší hře se musí objevit to, co nám chybělo v zápase s Fiorentinou, a to je důrazná a efektivní útočná fáze. Před odvetou v Lize mistrů nás mohou ligová vítězství povzbudit a zvýšit sebevědomí našich hráčů. V Itálii jsme zdaleka nepředvedli to, na co náš tým má," řekl k utkání s Plzní trenér Karel Jarolím. Po nepovedených výkonech visí otazník nad základní sestavou (jako poslední dobou už tradičně), nahradí matné výkony některých jedinců střídající hráči, kteří hru pozvedli, či budou dostávat stále šanci ti samí?

Předpokládaná sestava: Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Jablonský - Gebre Selassie, Jarolím, Tavares, Švento - Šenkeřík, Necid

Fanclub pořádá do Plzně výjezd, pojede jeden autobus. Hraje se zítra od 17 hodin.

Komentáře (77)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zítra proti Plzni

    Pedro08     před 16 lety 15.08.2008 16:26 |  
    0 0

    Podle citace KJ chce důraznou a efektivní útočnou fázi. Obávám se, že s dvojicí Gebreho (nízká výkonnost) a Jarolíma (pomalost, nedůraz, absence sebereflexe) toto asi nepůjde. Rád bych tuto hvězdnou dvojici zahlédl na tribuně.

    • Re: Zítra proti Plzni

      Troubi     před 16 lety 15.08.2008 21:16 |  
      0 0

      Ja bych rad tuto dvojci zahledl tam,kde skoncil Kratochvil

      • Re: Zítra proti Plzni

        Pedro08     před 16 lety 15.08.2008 21:19 |  
        0 0

        Na Kráťu jsem zapoměl, to byla taky hvězda velkého formátu. To byl snad levoboček Beránka, protože ten tu toho nekopa držel velmi dlouho. Máš pravdu, tihle dva jsou Kratochvílovi svým pojetím velmi blízcí.

  2. Re: Zítra proti Plzni

    tolsimir     před 16 lety 15.08.2008 16:47 |  
    0 0

    Me osobne by Gebre v sestave nevadil, Krajcik uz je pouzitelny jen na pravou zalohu a Gebre bude na prave obrane podle me lepsi nez Suchy. Co se tyce Jarolim/Belaid, tak bych dal sanci Belaidovi. Nejde zde ani tak o vykonnost, jako spise to, aby se mu ukazalo, ze i pres zavineni dvou "golu" (ten roh uz byl podle me za carou) se s nim stale pocita a nebude zatracen.

    Na prave zaloze bych rad videl Senkerika a v utoku samotneho Necida ci Toleskiho. V tom pripade by se Suchy posunul k Tavaresovi do zalohy. Jedna se sice o to neatraktivni rozestaveni 4-5-1 s dvemi dm, ale pokud budou na lajne rychlici Senkerik se Sventem, tak to podle me bude fungovat. Dulezite je, aby nam tedy fungovala hra kridel, hlavni slabinou Plzne je podle me leva strana obrany.

    Horvatha bych se nebal, proti silnym souperum neumi zahrat. I to je hlavni duvod proc Sparta loni porazela jen ty slabsi. Staci na nej aktivni napadani a on si neskrtne. Verim v nase vitezstvi, ale bude to tezke. Tim spis pokud bude na pravem obranci opet Suchy.

    • Re: Zítra proti Plzni

      harry     před 16 lety 15.08.2008 19:25 |  
      0 0

      Ad Belaid-opět mi to nedá a musím reagovat,tak dle tebe zavinil první goal??A čím??Ten neštastný odraz po rohu??
      Je mi až trapno z toho kolik mají někteří jiní hráči oproti Belaidovi u Jarolíma možnost chránění-Belaida vloni vymetl KJ ze sestavy po půlhodce v derby a po debaklu na Arsenalu...Celé jaro strávil z 75 procent na tribuně nebo v B-týmu¨že řada jiných podávala zejména na jaře mnohem otřesnější výkony-to bylo jedno.
      S výkony jaké podává synoveček by byl Belaid snad už dávno vyřazen z kádru..

      • Re: Zítra proti Plzni

        Pedro08     před 16 lety 15.08.2008 20:48 |  
        0 0

        Výkony Marka Jarolíma jsou zcela bezprecedentní, ale zítra bude opět v základu. Možná by to chtělo tohoto chudáka vypískat, protože pak by si on sám i jeho strýc možná uvědomili, že jeho výkonnost je opravdu tragická.

        • Re: Zítra proti Plzni

          elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 22:52 |  
          0 0

          já jsem toho jarolíma opravdu ještě neviděl zahrát dobře a naprosto s tebou souhlasím. kdyby hráči typu belaida, volešáka nebo ivany dostali tolik příležitostí jako synoveček, tak jsou hvězdami ligy. jestliže tady někdo přičítá belaidovi vinu na druhém gólu, tak co by ten dotyčný řekl na úžasnou osobní obranu jarolíma vůči nezmarovi? MJ dostal tolik příležitostí, že je to protěžování opravdu okaté. někteří ho chválili za výkon proti liberci. když pominu ten zaviněný gól, tak sice vystřelil 3x na branku, ale jestliže ligový hráč ze tří střel nedokáže trefit branku, tak to je taky smutný. jen k belaidovi stručná charakteristika. v minulé sezoně odehrál za slavii 15 utkání, přičemž v dosti utkání pouze střídal. vstřelil 4 góly a na několik nahrál - namátkou proti spartě, boleslavi. ukázal se jako hráč důležitých okamžiků. hru vždy rozhýbal, synovec většinu akcí zadrbe nebo ztratí balon díky své pomalosti. navíc belaid je ročník 87 a tusniský reprezentant. pravda, v bránění má deficit, ale copak je MJ nějaký gattuso? je mi z toho smutno. v tomhle případě jarolím očividně staví své rodinné zájmy nad zájmy slávie a tedy i nás fanoušků. k vypískání se milerád přidám:(((

          • Re: Zítra proti Plzni

            quelhar (admin)     před 16 lety 16.08.2008 08:53 |  
            0 0

            To uz budeme jak na Letne vyhanet hrace? Co takhle po zapase v Plzni si pockat na dalnici na autobus a zacit po nem hazet sutry?

        • Re: Zítra proti Plzni

          bongor     před 16 lety 16.08.2008 18:13 |  
          0 0

          No on má KJ tak dlouhé prsty,že museli Davida v Hamburku udělat kapitánem.No ale teď vážně.Byl to dobrej fotbal /Bayern-Hamburk!,oči si odpočinou po té naší holomajzně.DJ jeden z nejlepších hráčů-

  3. Re: Zítra proti Plzni

    zz     před 16 lety 15.08.2008 17:32 |  
    0 0

    Jane, chápu Tvůj smysl pro humor, ale nestraš nás tu s touto sestavou. Tam už chybí jen Hubáček. Tato Karlova dream sestava žádnou díru do světa neudělá.

    Je otázkou, jakou variantu zvolí Karel Jarolím. Zda variantu nefotbalu, kterou jsme zaskočili v prvním poločase hráče Fiorentiny, která tolik nadchla kolegu Marta. Myslím, že touto variantou překvapil Karel Jarolím i samotné hráče. V podstatě jsme nepřekročili soupeřovu půlku, byl to z naší strany uspávací fotbal. Škoda, že rozhodčí Web neměl smysl pro tuto naši variantu a pomohl soupeři k první brance. Myslím, že ani Marcello Lippi nelitoval návštěvy úterního zápasu, určitě to byl pro něj cenný studijní materiál. S něčím podobným se na mezinárodní scéně určitě nesetkal. Nula střel, nula rohů, nula šancí, škoda, že nebylo nula gólů v naší síti. Díval jsem se do statistik zápasu San Marina v poslední kvalifikaci, ale podobnou statistikou se nemůže pochlubit ani tento amatérský spolek. A to hráli proti Německu, České republice, Irsku, Slovensku, Walesu. Tedy žádní trpaslíci.

    Nebo zvolíme variantu fotbalu s aktivní hrou směrem dopředu i dozadu, přizpůsobíme tomu sestavu, zapracujeme na obranných i útočných standartkách, opustíme hru s nakopávanými míči, zlepšíme finální přihrávku, budeme se pokoušet o střelbu, nebudeme hrát staticky, ale hráči si řeknou pohybem o míč, vytvoříme si šance, které proměníme. Pokud se rozhodne Karel Jarolím pro tuto variantu, tak bych to viděl následovně:Vaniak, Krajčík, Suchý, Latka, Jablonský, Šenkeřík(Janda), Belaid, Tavares, Švento, Necid, Toleski. Varianta s Gebrem na beku, kterou by rád Tolsimir, je nesmyslná. Krajní bek musí být rychlý a musí umět podpořit ofenzivu, doplňovat krajního záložníka. Proti rychlému Petrželovi by hořel jako papír. Stačí si vzpomenout na jeho představení v Brně, kde ho cvičil Střeštík jako žáčka. Gebre nemá na Slávii, prospělo by mu hostování. I poloviční Krajčík je mnohem platnější než Gebre. Obávám se, že Karel Jarolím nechá obranu ve stejném složení jako v Liberci, tedy Suchého na krajním beku, bohužel jeho nepodporou ofenzivy trpí naše hra směrem dopředu. Na tomto postu působí jako sněhulák, naprosto staticky. Stejně tak se obávám, že dostane přednost i Marek Jarolím.

    Plzeň hodně posílila, má rychlé kraje, myslím, že na krajích obrany bude Limberský zprava a Lecjaks zleva, na krajích zálohy rychlý Petržela a Rezek. Kraje nám budou dělat velké potíže, jsou tam rychlí, ale i techničtí hráči. Díky Horváthovi hrozí nebezpečí ze standartek, ale i z jeho kolmic, přihrávek a pozor na jeho střely. Je třeba k němu těsně přistupovat, nedat mu prostor a trochu ho vyprovokovat. Tady by se hodil Míša Švec. Opět doporučuji se vyvarovat zbytečných faulů v nebezpečných prostorech. Spolu s šikovným Trappem má Plzeň kvalitní střed zálohy. Útok je průměrný, ale nevyzpytatelný. Oba hráči Tatanašvili i Varadi můžou mít svůj den, kdy jim to tam padá. Vůbec bych je nepodcenil. Nejslabším článkem hry Plzně je střed obrany, ale i defenzivní hra celkově. Proto je třeba tohoto handicapu soupeře využít. Je třeba vytáhnout pressink a napadat oba stopery při rozehrávce, tím je donutit k chybám nebo faulům. Stejně tak je důležité lépe zahrávat standartky, mít nacvičený nějaký signál. Při centrovaných míčích často chybují oba dva stopeři, ale i brankář Poštulka.

    Je třeba si uvědomit důležitost zápasu. Další ztráta by byla hodně nepříjemná i pro psychiku hráčů, čeká nás Fiorentina, pak sice Střížkov, ale další zápas venku hrajeme v Ostravě. Mít po pěti kolech ztrátu 9 bodů na prvního, by bylo hodně špatné. A to nás teprve čekají těžké zápasy s Teplicemi, Spartou, Bolkou, Brnem, Jabloncem. Proto je důležité zítra naplno bodovat a předvést kvalitní herní projev. nečekám nějakou revoluci od Karla Jarolíma v sestavě, jediným překvapením by mohlo být nasazení Diviše místo Vaniaka, tomu bych i věřil. Největším nesmyslem by bylo nasazení Literriho. Snad zítra vezme Karel Jarolím rozum do hrsti a postaví vítěznou sestavu, která nás potěší nejen výsledkem, ale i předvedenou hrou. Jedno nás může utěšovat, horší než v úterý, to už být nemůže. Ale je to trochu slabá útěcha.

    • Re: Zítra proti Plzni

      urs (přítel SN)     před 16 lety 15.08.2008 17:42 |  
      0 0

      cece :-) jak tak procitam Tvoje prispevky, vuubec bych se nedivil, esli nejsi nejakej slavistickej trener nebo tak neco :-) raad si vzdy poctu, protoze nepises (nepisete? :-) ) kraviny :-)
      diiky tedy i za tento "manual" jak vyzrat na Plzen :-) hlavu vzhuru a jeste jednou diky :-)

    • Re: Zítra proti Plzni

      tolsimir     před 16 lety 15.08.2008 17:44 |  
      0 0

      Ja si naopak pamatuju na Gebreho zapas proti Plzni loni na podzim, kde nastoupil na prave zaloze a menil se s Krajcikem. Patril k nasim nejlepsim hracum a to i pote co byl pak presunut do stredu zalohy. Dobry vykon podal take v dalsim zapase doma proti Teplicim. Dobre hral i proti Boleslavi. To se mu darilo take proto, ze cely tym byl hodne sebevedomy a na nej se to preneslo. Nyni si neveri, hraje alibisticky, aby neprisel o sestavu, presto mi jeho vykon proti Fiorentine v porovnani s ostatnimi neprisel nejhorsi. To ke Gebremu.

      Souhlasim se Suchym, ten je rozeny stredovy hrac. Souhlasim take, ze nam bude chybet Svec, ale nemam obavy z toho, ze by proti nam Horvath nejak zaril. Byl ubranen i pri poslednim derby a to celkem hladce. Krom jedne standartky a pak rohu si nevzpominam, ze by predvedl neco zazracneho.

      Ja osobne bych nebyl moc nadsen z utocne dvojice Necid, Toleski. Podle me by ztroskotalo podobne jako Strihavka, Toleski i presto, ze Necid je daleko lepsim hracem. Oba jsou podobne typy, ani jeden si nechodi moc pro mice do hloubi pole a spise cekaji na prihravky na telo. Proto ja osobne preferuji variantu Senkerika v zaloze a jeden z teto dvojice, ale to je spise vec nazoru.

      Vaniak jiz neni ten Vaniak z minuleho podzimu, ale nemyslim si, ze by ho Divis v nejake cinnosti prevysoval. Byl by to velky risk. Vaniak ma alespon ty zkusenosti.

      • Re: Zítra proti Plzni

        zz     před 16 lety 15.08.2008 18:08 |  
        0 0

        Zdravím tolsimire,
        je třeba si uvědomit, kdo bude hrát proti Gebremu, Plzeň má rychlé kraje a tady by hořel. Ve středu zálohy mu to jde lépe, protože má za sebou dva stopery, přesto tvrdím, že by mu prospělo hostování v nějakém ligovém klubu. jeho hra na beku je nesmyslná i z toho důvodu, že jeho podpora ofenzivy je téměř nulová. Nedá pořádnou přihrávku, nevystřelí, nedá centr, nezapojí se často do kombinace. Stačí si vzpomkenou jeho zápasy na tomto postu v brně a Teplicích. Doma proti Teplicím mu vyhovovalo, že soupeř byl naprosto neškodný a s výjimkou konce zápasu nás vůbec neohrozil. Zápas s Bolkou byl ovlivněn vyloučením Hrdličky. My hrajeme venku, proti němu budou hrát rychlí hráči, kteří s ním zacvičí. Nasadit Gebreho venku na beku je nebezpečné jak z hlediska defenzivy, tak nulové podpory ofenzivy. Měl by takový strach, aby mu Petržela neutekl, že by byl přikovaný na lajně. A hlavně se bojím jeho naivních faulů, kdy pozdě přistupuje k hráči. Gebre opravdu ne.

        Horvátha bych nepodceňoval, Plzeň mu sedí, není pod takovým tlakem jako ve Spartě, a i když má rychlostní deficit, pořád má fotbalové myšlení a techniku, kterou převyšuje zbytek ligy. Opravdu na něj pozor.

        Pokud jde o útok Necid Toleski, tak Necid hodně pressuje, chodí si pro míče, to bylo vidět proti Příbrami, kdy dvakrát ze středu hřiště přenesl hru na pravou stranu na Jandu. Podobně si vedl i v Jablonci. Toleski tolik nepracuje v poli, ale je rychlý s míčem a je gólový, umí dát finální přihrávku. Potřebujeme gólové útočníky. Samozřejmě je možná varianta Jandy na pravé straně zálohy a v útoku dvojice Šenkeřík, Necid(Toleski). Ale my potřebujeme gólové útočníky, kteří promění šance. Proto bych preferoval Necida s Toleskim. Nebál bych se toho. Potřebujeme gólové hráče do vápna, při standartkách. Ale hlavně musíme hrát aktivně dopředu i dozadu, kombinačně po krajích, nenakopávat míče, střední záložník si musí chodit pro míče ke stoperům, chce to hrát rychle, dlouho nedržet míč, nezpomalovat hru a hlavně střílet a mít dobrou finální fázi ze stran. prostě věřím ve změnu. A pokud jde o Vaniaka, já bych ho nechal v brance, jen jsem naznačil, že pokud čekat nějaké překvapení od Karla Jarolíma, tak možná v bráně. Stačí si vzpomenout na zápas v Teplicích na jaře.

        • Re: Zítra proti Plzni

          edenian     před 16 lety 15.08.2008 18:48 |  
          0 0

          S tim útokem souhlasim.Taky si myslim že Toleski je ten kterej by to Neckovi uměl dát. Třeba ta patička Abrcovi... To je u nás dlouhodobý problém.Šventovi to nejde. Od středu zálohy to už vůbec neočekávám,někdy to vypadá,že to mají zakázaný.Jenom vlastně doufám že Janda chytí formu a nějak strhne ostatní,protože jinak
          mam docela obavy do budoucna.
          A ještě k tomu Gebremu. Já myslím že KJ vsadí na to, že Gebre a Tavares v černých dresech budou totálně neviditelný a přijde s nějakou vysoce rafinovanou taktikou :-)

    • Re: Zítra proti Plzni

      Khadgar     před 16 lety 15.08.2008 19:02 |  
      0 0

      Sestava pěkná, ale bohužel dřív mimo základ bude spíš Suchý než Brabec a stoperská dvojice zůstane v podobě Brabec-Latka. Vůbec si myslím že by Erich musel udělat několik obrovských minel, aby ho to poslalo na lavičku.

      Jablonský na beku roste s každým zápasem, chtělo by to ještě větší odvahu vydat se dopředu.

      Pravý kraj zálohy - opět souhlasím, Šenkeřík je při absenci Grajciara a nerozehranosti Jandy dobrou volbou. Ještě by připadal v úvahu Matej, ale toho já radši na beku

      Belaid lepší Jarolíma, bránit neumějí oba (viz naivní Jarolímovy fauly), dopředu je lepší Belaid - nebojí se riskovat, má lepší kopací techniku a nekope standartky na prvního hráče soupeře. I někteří lidé ze Slavie samotné by ho tam viděli radši...Mimochodem, s těmi standartkami, připadá mi to jako by to Jarolímové trénovali spolu - všichni na prvního hráče soupeře...

      Necid-Toleski, zase souhlas - oba jsou to střelci-zabijáci. Šenky lepší v záloze a Litteriho snad nepostaví, myslim že DVDčko ze zápasu béčka ještě Jarolím nemá. Ivana nevím jak na tom je s trenérovou důvěrou, ale taky bych ho radši viděl na kraji jako hodně ofenzivního.

      Tavaresovi co se týče ligy věřím, že to zvládne. Ta laxnost je občas na ránu, ale na kapr ligu stačí bohatě.

      Vaniak - Diviš, když už překvápko, tak pořádný. Takže Míša Vorel :-D To snad ale ne, myslim že Vaniak ještě zůstane. Přece jenom ten gól z trestňáku v Itálii nebyla jeho vina. Těžko ale říct jak je na tom se seběvědomím.


      Závěrem, ta sestava se píše strašně krásně, ale velmi se obávám (v podstatě si jsem jistý), že to zítra bude hodně podobné té, co napsala jane....bohužel.

    • Re: Zítra proti Plzni

      quelhar (admin)     před 16 lety 15.08.2008 19:22 |  
      0 0

      Zdravim.
      Tak premyslim, co je realne predpokladat, ze trener udela a co realne neni.
      V brane podle me zustane Vaniak, sice si myslim, ze situaci pri druhem golu Fiorentiny mohl resit vybehnutim, ale neda se to povazovat za velkou chybu, za prvni gol nemohl.
      Obrana se bude menit jen velmi tezko, neni podle me realne si myslet, ze se na hristi neobjevi kapitan Brabec, tim padem zustane asi i Suchy na beku. Na levem beku ocekavam navrat Jablonskeho do sestavy, dle meho nazoru se tam jevi lepe nez Siklic a jako jeden z mala slavistu ma sebevedomi (doufam, ze ho pri klickach budou jistit stoperi :o))
      Ve stredu zalohy nastoupi Jarolim s Tavaresem, bez ohledu na nadavky vetsiny fanousku na adresu Jarolima. Na leve zaloze uz snad definitivne zustane Svento. Vpravo by se mohl objevit v zakladu Krajcik, proti Pribrami na tom postu zahral slusne i levak Cerny. V utoku je to podle me naprosto otevrene, nejspis nastoupi Senkerik a k nemu bud Toleski nebo Necid.
      Dohromady mi to tedy dava: Vaniak - Suchy, Brabec, Latka, Jablonsky - Krajcik, Jarolim, Tavares, Svento - Senkerik, Toleski. Na lavicce pak Divis, Siklic, Hubacek, Belaid, Gebre, Janda, Necid.

      • Re: Zítra proti Plzni

        quelhar (admin)     před 16 lety 15.08.2008 19:28 |  
        0 0

        Mimochodem, je docela zabavne sledovat, jak si pocina behava obrana Novotny - Vorel s defenzivnim zaloznikem Gedeonem s utocnymi snahami Bohemky, 23. minuty 0:3

        • Re: Zítra proti Plzni

          zz     před 16 lety 15.08.2008 22:21 |  
          0 0

          Zdravím Quelhare,
          ano sestava bude taková, jakou jsi napsal výše. Nečekám velké změny. Jinak na příkladu Dukly je vidět další nekoncepční a nesmyslná přestupová politika. Místo postupného vývoje a investice do výchovy mladých hráčů, přivedli starší hráče, kteří jim žádný postup do ligy nevykopou a budou hrát o záchranu jako loni. Dukla měla začít v ČFL a jít postupnou cestou. Obávám se, že to omrzí sponzory a Dukla zase skončí někde v přeboru. Zápas to byl nevalné úrovně, hodně nepřesností, málo fotbalovosti. Ocenil bych ve druhém poločase snahu Dukly hrát po stranách a snahu o střelbu. Myslím, že vystřelili na bránu vícekrát než my proti Příbrami. A zaujaly mě Adamovy dalekonosné standartky. Škoda, že takto neumí vystřelit nikdo z našich hráčů. Jinak to byl typický druholigový zápas.

          • Re: Zítra proti Plzni

            edenian     před 16 lety 15.08.2008 22:37 |  
            0 0

            No,já teda doufám,že to sponzory omrzí co nejdřív a Dukla chcípne dřív než skončí sezóna. Sparta je samozřejmě odporná,
            ale Dukla,to je něco pro co nemám ani slova. To je skoro jako
            kdyby Jakeš kandidoval do senátu.

    • Re: Zítra proti Plzni

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 15.08.2008 20:39 |  
      0 0

      Zdravím, voki. Nemůžu než souhlasit. Pokud KJ zásadně nepřekope sestavu a nevrátí se ke stylu, který nám přínášel úspěchy až do loňského podzimu, tak to půjde od desíti k pěti, přičemž špatné je na tom to, že při kvalitě kádru se dá i v tomhle hokus pokus systému porazit Příbram nebo Střížkov a tak se v tom budem patlat ještě o něco déle a mezitím zamáváme LM a budem hodně rádi, když se štěstím prolezeme do Uefy. Takže zkátka a dobře 4-4-2 a návrat hráčů jako Krajčík, Belaid + Suchý a Švento na své posty. Vaniaka bych asi nechal v bráně, ale proti Střížkovu bych dal šanci Divišovi. . už pro strýčka Příhodu by si měl zachytat před odvetou a Střížkov je ideální příležitost. čili sestava podle mě: Vaniak, Krajčík, Latka, Suchý, Šiklič, Janda (Ivana), Tavares, Belaid, Švento, Necid (Toleski), Šenkeřík.

    • Re: Zítra proti Plzni

      Eluin (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 06:07 |  
      0 0

      S Litterim by to jistě nebyla dobrá varianta. Moc nevím ani proč jsme si tohoto hráče "pořizovali". Pro "béčko" to jistě posila bude, ale jinak.... Navíc vzhledem k tomu jeho hostování bez opce se nedá počítat, že by tu v případě svého úspěchu zůstal.. Snad chtělo vedení pořídit Belaidovi kamaráda:-)

  4. Re: Zítra proti Plzni

    edenian     před 16 lety 15.08.2008 18:22 |  
    0 0

    Jane, nevíš co je s Ivanou? Já byl na cestách a teďko ho nikde nevidim.

    • Re: Zítra proti Plzni

      tolsimir     před 16 lety 15.08.2008 18:28 |  
      0 0

      Nema absolutne formu

      • Re: Zítra proti Plzni

        edenian     před 16 lety 15.08.2008 18:36 |  
        0 0

        No to nemá nikdo!!!
        Ovšem po letním soustředení v Itálii není divu.To by měl málokdo.

        • Re: Zítra proti Plzni

          elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 20:33 |  
          0 0

          s ivanou je to tak, že si pod jarolímem nekopne. když vidim při rozcvičování tu jeho techniku, tak si říkám, že by v GL voloupal, kde koho. škoda jen, že pod jarolímem hrají jen ti "vyvolení"

          • Re: Zítra proti Plzni

            Pedro08     před 16 lety 15.08.2008 20:53 |  
            0 0

            Těším se, že až za měsíc Káju vyhoděj, tak skončí v béčku a pak i ve Slavii i jeho Mareček, Karel si ho určitě dotáhne do svého dalšího angažmá.

          • Re: Zítra proti Plzni

            tolsimir     před 16 lety 15.08.2008 21:14 |  
            0 0

            Ivanu dotahl KJ, byl to jeho oblibeny hrac ve Slovacku, daval mu ve Slavii prednost pred Senkerikem, i kdyz ten mel lepsi formu. Jsi uplne mimo

            • Re: Zítra proti Plzni

              edenian     před 16 lety 15.08.2008 22:33 |  
              0 0

              To je pravda. Proto je mi divny že ho KJ aspoň nestřídá.

            • Re: Zítra proti Plzni

              elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 22:38 |  
              0 0

              ano, ivanu dotáhl on, ale kolik mu dal příležitostí? přednost před šenkym? cože? a to jaky kdy? v béčku? ty jsi mě rozesmál

              • Re: Zítra proti Plzni

                tolsimir     před 16 lety 15.08.2008 22:49 |  
                0 0

                A to jako kdy? Co napriklad proti Kladnu, v derby? To jen to co si vzpomenu z hlavy

                • Re: Zítra proti Plzni

                  elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 22:55 |  
                  0 0

                  ivana odehrál o sedm utkání méně než šenkeřík, který byl navíc dlouho zraněný. zjisti si fakta, když chceš o něčem polemizovat

                  • Re: Zítra proti Plzni

                    tolsimir     před 16 lety 15.08.2008 23:04 |  
                    0 0

                    Ivana byl zraneny delsi dobu nez Senkerik. Zjisti si do kolika zapasu nastoupil Ivana v zakladu a pak to porovnej se Senkerikem. Castokrat to byl prave Senkerik kdo Ivanu stridal

                    • Re: Zítra proti Plzni

                      elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 23:08 |  
                      0 0

                      7 zápasů = nejméně 7 týdnů. chceš mi říct, že ivana byl zraněný nejméně o 7 týdnů déle než šenkeřík?

                      • Re: Zítra proti Plzni

                        elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 23:22 |  
                        0 0

                        ŠENKEŘÍK Zdeněk 6 493 ... průměrně 82 minut
                        ŠENKEŘÍK Zdeněk 6 493 ... to samý

                        IVANA Milan 7 434 ... 62 minut
                        IVANA Milan 5 344 ... 68 minut

                        za předpokladu, že by byli oba dva hráči zraněni stejně dlouhou dobu a měli tedy stejný počet příležitostí nastoupit do utkání, je i z této statistiky vidět, že šenky toho odehrál víc. nějak sem to tvoje tvzení, že šenky střídal ivanu nepasuje. ovšem já mám za to, že šenky byl zraněn delší dobu, tudíž měl ivana více příležitostí nastoupit do utkání a přesto tomu tak nebylo

                        • Re: Zítra proti Plzni

                          elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 23:39 |  
                          0 0

                          ááá tolsimir neví. jééé to je blbý, že se ukázalo, že mimo seš tady ty, co? jako nic ve zlym... jen když něco nevíš jistě nebo to je jen tvůj pocit, tak si nedovoluj o někom, kdo má opačnej názor, mluvit jako o mimoňovi. zdar

                        • Re: Zítra proti Plzni

                          Khadgar     před 16 lety 15.08.2008 23:46 |  
                          0 0

                          Dle statistik od jane chyběl Šenkeřík 8 zápasů a Ivana 7. Takže skoro nastejno, protože jak jane napsala, není to 100% spolehlivé.

                          Ivana ale přišel později, ne? Takže se zapracovával trochu déle.

                          • Re: Zítra proti Plzni

                            elpresidente     před 16 lety 15.08.2008 23:57 |  
                            0 0

                            ivana 24.7.2007
                            šenkeřík 4.7.2007

                            v tom bych problém neviděl. vycházím z acrchivu na ofikách

                            • Re: Zítra proti Plzni

                              Jakubisko     před 16 lety 16.08.2008 00:10 |  
                              0 0

                              No v tom bych problém viděl, Šenkeřík odehrál s týmem celou přípravu, zatímco Ivana přišel týden před Žilinou, navíc Ivana měl dlouhou pauzu a doháněl kondici...

                              • Re: Zítra proti Plzni

                                elpresidente     před 16 lety 16.08.2008 00:17 |  
                                0 0

                                a jaro?

                                • Re: Zítra proti Plzni

                                  Jakubisko     před 16 lety 16.08.2008 00:20 |  
                                  0 0

                                  Co jaro? Já se tady s nikým nehádám, nechápu co tu řešíte ani nechápu ty čísla, jen jsem chtěl něco dodat k tomu pozdnímu příchodu :)

                                • Re: Zítra proti Plzni

                                  Khadgar     před 16 lety 16.08.2008 00:21 |  
                                  0 0

                                  no na jaře se právě Ivana zranil. ze začátku hrál, měl celkem formu a šlo mu to, třeba zápas s Ostravou, kde ho KJ dost nepochopitelně střídal. A pak se právě zranil, takže byl mimo.

                                  • Re: Zítra proti Plzni

                                    elpresidente     před 16 lety 16.08.2008 00:30 |  
                                    0 0

                                    tak šenky kvůli tříslům taky chybel 8 zápasů, přesto toho odehrál víc

                                    • Re: Zítra proti Plzni

                                      elpresidente     před 16 lety 16.08.2008 00:43 |  
                                      0 0

                                      no už se mi oči klíží, takže abych to uzavřel.ivana je podle mě velmi dobrý hráč, který by nám mohl svou technikou a fotbalovou invencí dost pomoci, leč na můj vkus dostává velmi málo příležitostí .může hrát i pravou zálohu, kde máme dost velký problém. KJ tvrdí, že chce hrát dynamický fotbal, proto musí asi všichni hráči, kteří neměli celou přípravu, podstoupit nějakou dodatečnou či co (to samé belaid). no a pak tam přímo doprostřed hřiště nacpe pomalýho synovce. tak co si o tom má člověk myslet? my jsme slávie, nemusíme se podřizovat ostatním a dělat sestabu podle soupeřů (občas jo, ale jen občas:)). věřím, že záloha švento-belaid-tavares-ivana + necka, toleski nebo šenky by soupeře v GL drtila většími rozdíly, než náš připosraný styl z poslední doby. zdar

  5. Re: Zítra proti Plzni

    KING25     před 16 lety 15.08.2008 20:27 |  
    0 0

    Tak jsem na ten zápas zvědav a mám celkem obavu s terénu, který bude v Plzni, pokud bude celou noc a přes den pršet. No Jane měla při psaní toho článku opravdu dobrou náladu, když použila výraz "zvučná jména" :-)

  6. Re: Zítra proti Plzni

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 15.08.2008 22:21 |  
    0 0

    A bude se hrát fotbal, nebo něco jiného?

    • Re: Zítra proti Plzni

      Jakubisko     před 16 lety 15.08.2008 23:08 |  
      0 0

      gorodky :)

  7. Re: Zítra proti Plzni

    martyni (přítel SN)     před 16 lety 15.08.2008 22:40 |  
    0 0

    Zdravím, tak jsem si konečně přečetĺ většinu přípěvků, podle mého to, co se dělo ve Florencii, nelze nazvat než ostudou a pro další zápasy je třeba se především vzpamatovat. Přiznám se, že těsně po zápase jsem měl na jazyku doslova stejnou větu, kterou napsal tantalos - "KJ škodí slavii". Po částečném vychladnutí bych napsal - KJ by měl neprodleně něco dělat a vzpamatovat se! Není-li již pozdě.

    Když jsme loni dostali nářezy v Seville a na Emirates, říkal jsem si, že se slavie prostě učí hrát tyhle zápasy, potřebuje nabrat zkušenosti a že - i když se samozřejmě nemůže ekonomicky rovnat s těmito soupeři - že ji tyhle zkušenosti pomůžou a příště bude silnějším a vyrovnanějším soupeřem. Nyní vidíme, že od té doby jsme se neposunuli absolutně nikam, stále přistupujeme k zápasům se stejnou (ba větší) bojácností, stále děláme naivní chyby,nedokážeme podržet míč, nemáme sebevědomí pro hru dopředu, nesnažíme se být nebezpeční. Dokonce tentokrát chyběla i vůle se s tím poprat.

    Odpovědnost trenera je jasná. Místo aby využil silný stránky kádru a jednotlivých hráčů, aby připravil systematicky tým na to, jak by měl hrát, čím by měl soupeře překvapovat, aby našel základní kostru týmu, nejlepší hráče, o který se tým může opřít, vymýšlí nejrůznějnější nesmyslné kombinace, rozkládá souhru i sebevědomí hráčů, staví je na nesmyslné posty, rozkládá to co funguje a opakovaně se vrací k tomu, co skřípe. Jeho pohnutky jsou záhadou, můžeme se jen domnívat, že zřejmě mermomocí chce mít v základu Brabce s Latkou, Jarolíma s Černým, ted zase Gebreho, a kolem toho staví ostatní jako figurky.

    Letošní příprava je odstrašujícím příkladem. Úterní zápas ukázal, že tým připraven vůbec nebyl, ačkoli "rozehranost" měla bejt výhodou pro nás. Místo toho, abychom nacvičili souhru hráčů, kteří mají předpoklady uspět v souboji s takovým týmem, např. hru po křídlech nalevo se Šventem, napravo s Krajčíkem, zapracování Belaida, apod., celou přípravu jsme zkoušeli nesmyslné experimetny se Šventem v útoku, Gebrem a Suchým napravo, absolutní důveru dostal slaboučkej Jarolím.. Nehráli jsme jedinejm těžkej zápas, kterej by mohl hráče připravit na kvalitu hry v předkole LM. Výsledkem byl trápící se Suchý, nešťastný Janda, který se jako jediný pokoušel hrát fotbal, bohužel vedle něj ani Gebre ani Jarolím s ním na jeho straně absolutně nespolupracovali, nikdo jiný nechtěl míč, chudák Gebre, kterej na to nemá (možná především hlavě), Šenky, na kterýho lítal jeden vysokej balon za druhym, Belaid s Krajčíkem, kteří mají předpoklady pro tyhle zápasy, bohužel hráli prakticky poprvé (zřejmě jen rozmar KJ), Jarolím jako špílmachr nedá pořádnou přihrávku, nechce míč, není aktivní, dosud ani v lize nevypracoval jedinou šanci pro svý spoluhráče. Hře vládl alibismus a bezradnost. Navíc jsou tu další nedostatky, které bylo možno odstranit v tréninku, hlavně standartky - proboha není možný, abychom měli tak zoufalou bilanci ze standartek nic s tím nedělali!

    Tak nezbývá než doufat, že se zlepší alespoň něco a že už v Plzni předvedem výkon, za kterej se slavie nebude muset stydět.

    • Re: Zítra proti Plzni

      harry     před 16 lety 15.08.2008 23:33 |  
      0 0

      Tohle do putníku podepisuju....

    • naprostej souhlas

      edenian     před 16 lety 16.08.2008 00:13 |  
      0 0

      To se stalo s "přípravou v Itálii", to je myslím úplně šílený, odtud pochází to co přišlo.

    • Re: Zítra proti Plzni

      Ravik     před 16 lety 16.08.2008 00:45 |  
      0 0

      naprosto výstižný...

    • Re: Zítra proti Plzni

      quelhar (admin)     před 16 lety 16.08.2008 09:05 |  
      0 0

      Fakt je zajimave, ze kdyz oblibeny hrac (Janda) hraje tuzku, tak je to proto, ze jsou neschopni hraci kolem nej. Zatimco kdyz hraje tuzku neoblibeny hrac (treba Gebre), tak to je proto, ze je neschopny on.
      Nestastny Janda je totalne z formy a nejakou snahu o fotbal jsem od nej nevidel ani proti Pribrami, natoz proti Fiorentine.

      • Re: Zítra proti Plzni

        Jakubisko     před 16 lety 16.08.2008 09:17 |  
        0 0

        Souhlasím, proti Fiorentině po*ral na co sáhnul, opravdu sem ho speciálně sledoval a i když se docela často dostával k míči, tak opravdu VŠECHNY ty míče ztratil!! Pro mě byl nejhorší hráč na hřišti jednoznačně

        • Re: Zítra proti Plzni

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 09:22 |  
          0 0

          Ale proc je ztratil? Ostatni byli lepsi, kdyz okamzite po tom, co ziskali mic, nakopli ho bezmyslenkovite dopredu? Ja myslim, ze je treba se divat pozorneji.

          • Re: Zítra proti Plzni

            Jakubisko     před 16 lety 16.08.2008 10:33 |  
            0 0

            Proč ho ztratil? Protože ho neuměl udržet, nebo dal přihrávku do nejbližšího obránce. Tak proto. Že ho nenakopával je sice jeho plus, ale když neumí s míčem proniknout ani ho přihrát, možná měl radši nakopávat taky

            • Re: Zítra proti Plzni

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 12:09 |  
              0 0

              Přihrávky logicky byli nepřesný, nebylo komu, nelze Jandu obvinovat, že neudržel pak míč mezi 3 - 4 italy... tvůj přístup k fotbalu tedy rozhodně nesdílím... Já bych byl radši, kdyby měl komu přihrát, kdyby někdo chtěl míč, nabídnul se mu na přihrávku. To je fotbal, hráči musí spolupracovat, chtít míč, bohužel málokdo ze slavistů měl k tomu odvahu. To bylo smutný.

              • Re: Zítra proti Plzni

                quelhar (admin)     před 16 lety 16.08.2008 12:49 |  
                0 0

                Ale totez vycitas Jarolimovi - ze neni schopny nikomu nahrat. A nebylo to nahodou ve Florencii tak, ze nikdo ten mic nechtel? Ani ten Janda se tam nenabizel, maximalne se snazil Svento a Senkerik, jenze ti byli daleko od zalohy a tak to nebyly prihravky na kratkou vzdalenost, ale nakopy do prostoru.

                • Re: Zítra proti Plzni

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 15:01 |  
                  0 0

                  ne, opravdu jsem Jarolimovi nevycital totez, sam vis, ze tedka jsi pouzil trochu demagogie.. Jarolimovi jsem vycital, ze za cely tri dosavadni zapasy jsem ho nevidel dat poradnou prihravku, vytvorit pro jineho nejakou sanci. Z myho pohledu neni dostatecne aktivni, nechce balony a nerozdelzuje je jako tvurce hry.. utoky tahnou jini a on se mota kolem sestnacky.. Vis, ze tohle je prece neco uplne jinyho. Ve Florencii se Jarolim snad nepotkal s balonem, jako statistik bys to mohl spocitat, takze jakypak, ze se mu nikdo nenabizel.. kazdej mame svy oblibcence, to je v poradku, ale prijde mi, ze se fakt chytas stebla a za kazdou cenu se snazis najit nejakou nitku, na kterou bys utahl obranu Jarolimu.

      • Re: Zítra proti Plzni

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 09:20 |  
        0 0

        Narazel jsem na fakt, ze v prvni puli Janda skutecne jako jediny po prevzeti mice neprovadel okamzity nakop dopredu na Senkerika. Snazil se mic pridrzet a rozehrat, snad sis vsiml. Ano, rozehral vetsinou nepesne. Nema super formu, ale aby mohl dat presnou prihravku, musel by se mu nekdo ukazat, na jeho strane se pohyboval gebre (mam ho rad, pozor!) a taky tam mel byt spilmachr jarolim - ani jeden jandovi nepomohl, Gebre se dokonce nekolikrat otacel zady, aby nahodou nedostal prihravku (ja to chapu, nema zkusenosti a boji se hrat tyhle zapasy, zatim na to nema, dozadu hral poctive, to jo), a Jarolim byl kde? Schovaval se taky, tvurce hry.. Podle me jedine Janda a Tavares aspon trochu obstali, dokazali udrzet mic v souboji, ale nemeli s kym hrat. Na rozdil od tebe si myslim, ze hra v prvnim polocase byla naprosto ostudna, jeden ź nejhorsich zazitku ze hry slavie v posledni dobe, co jsem mel (drzeni mice tajk 95% ku 5%?). Druhy byl lepsi, clovek ocenil alespon ty tri prihravky za sebou, i kdyz i tak to bylo slaboucky. Ai ta defenziva nebyla horsi, vzdyt z ceho byly ty nebezpecny situace - casto ze standartek. Belaid a Krajcik urcite prinesli alespon naznak fotbalove kvality, bohuzel KJ s nimi vubec nepocital a hrali vlastne prvni zapas, takze co od nich cekavat, je hodne nefer se do nich za to navazet.

        • Re: Zítra proti Plzni

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 10:03 |  
          0 0

          Zdravím tě, vidím to stejně. Janda sice bez formy, ale zkoušel něco vymyslet, byť to nedošlo ke kýženýmu efektu. To zas musím uznat MJ, že to taky jen tak nenakopává jako Brabčák nebo Mára na beku, něco zkusí, ale zase to provedení. . Zkrátka běhavý a důrazný fotbal v režimu 4-4-2. Tři roky jsme s tim slavili úspěchy a pak se KJ rozklepal a začal šít jednu botu za druhou. Nebo mu stouplo do hlavy, jakej je trenér, že mu vyjdou vešekrý šachy, na který si vzpomene. . já nevím, ale tohle musí přestat! Co se stalo s našim KJ? Já ho chci zpátky!

          • Re: Zítra proti Plzni

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 12:12 |  
            0 0

            Taky zdravím, no uvidíme jak to bude vypadat dnes. Chtělo by to alespoň navázat na druhej poločas v Liberci

          • Re: Zítra proti Plzni

            bongor     před 16 lety 16.08.2008 18:20 |  
            0 0

            Myslím,že současná špatná hra hlavně proti Fiorentině je důsledkem strachu,abysme zase nedostali náklad jako na Emirates,nebo se Sevillou.Tak mají všichni tolik obranných úkolů,až pro jeden zapomenou druhý a třetí.Potom to vypadá pod psa.Dopředu zhola nic
            a dozadu s bídou průměr.

      • Re: Zítra proti Plzni

        urs (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 11:16 |  
        0 0

        ty foe, to snad si delas legraci nebo ne? Janda ve Fiorentine hral dobre, v tom s autorem clanku musim souhlasit! jde nahoru kazdym zapasem..., ze svyho pohledu to chapu jako normalni vec, taky sem mel v haji koleno a i kdyz uz sem ho mel "v pohode" bal sem se jako svina treba jen pomalu zaseknout... :-! Janda hral super, a nebyl podporovan od spoluhracuuuuu! kapisto? ;-)

    • Re: Zítra proti Plzni

      Pedro08     před 16 lety 16.08.2008 09:10 |  
      0 0

      Naprostý souhlas.

  8. Sestavu jakou bych si přál, ale bohužel se mi asi nikdy nesplní:-(

    Sevi     před 16 lety 15.08.2008 23:32 |  
    0 0

    Takže nejraději bych to viděl takto: Vaniak-Krajčík,Latka,Brabec,Šiklič-Ivana,Tavares,Belaid,Švento-Toleski(Šenkeřík) Necid... a neříkejte mi že s touhle sestavou neporazíme Plzeň??? Bohužel se opět obávám Suchého na prvém beku... ikdyž tam kazí vše co se dá.... podpora útoku žádna, klička žádna, centrý žádný... no prostě tragedie... Suchý tam bude hrát pořád dokud Matej nepodepíše smlouvu!!!! Proto ho pořád Jarolím dusí na lavičce!!!!

  9. Re: Zítra proti Plzni

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 06:19 |  
    0 0

    Zajímavé, jen co Grajciar jde k nám, tak se hned zraní. A pak, že nemáme smůlu :).

    • Re: Zítra proti Plzni

      tantalos     před 16 lety 16.08.2008 11:23 |  
      0 0

      Někdo tomu může říkat smůla, jiný by mohl přemýšlet o vhodnosti těch či oněch cviků při tréninku.

      • Re: Zítra proti Plzni

        Jiri1     před 16 lety 16.08.2008 14:25 |  
        0 0

        Zdravim , prozivam zajimavou situaci, v noci jsem se po fotbale na Dukle vracel do Plzne se skupinou Nemeckych mladiku, kteri fandi Drazdanum, myslel jsem , ze maji druzbu s Plzni , ale po bordelu v Plzni malovali pry naky kraviny a rvali nackovsky hesla rikal jeden mestsky polda odjeli smerem na Domazlice. I presto , ze jde o spickovy fotbal ve kterem chce Spartanska klika ukazat, ze fotbal nezapomela vratit Slavii stare krivdy bychom meli zvitezit a ukazat nasi hracskou kvalitu. V sestave bych osobne asi uprednostnil stara jmena a nasadil od zacatku vyzkousenou sestavu. Urcite bych zmenil slozeni stoperske dvojice a do utoku postavil duo utocniku. Za chvili prijedou z Prahy mi pratele a ja stojim na nadrazi a cekam na jejich prijezd, jde o novou situaci , kterou jsem jeste nezazil. Situace ve Slavii je zatim klidna i kdyz v zakulisi se docela nluvi, ze po nekolika zavahanich by se mohla otrast zidle i velkeho maga KJ. Bohuzel situaci ovlivnuji i dluhy z lonske sezony, kteri nekteri hraci nesou hodne tezko, navic opet funguji klientske vstahy smerem k zahranicnim manazerum , kteri zastupuji nase hrace. Alw vratme se k fotbalu, na zapas e chysta i policie , ktera planuje velky opatreni a situaci monitoruji i lidi v civilu. Takze se docela tesim a po fotbalovem tydnu na Sralte se konecneuvidim i s nasimi fotbalisty.

        • Re: Zítra proti Plzni

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 15:07 |  
          0 0

          Jiri, vyzkousena sestava neexistuje. Myslis tu vyzkousenou v priprave, nebo tu z jara, nebo tu z Liberce nebo tu z Florencie? To je velky problem slavie.

        • Re: Zítra proti Plzni

          edenian     před 16 lety 16.08.2008 15:53 |  
          0 0

          To je bomba co se ten Jiří1 na nádraží v Plzni všechno nedoví.
          Já sem v Praze.Jdu na Hlavní a pak Vám to všechno povim.

          • Re: Zítra proti Plzni

            bongor     před 16 lety 16.08.2008 18:10 |  
            0 0

            No tak to jsme opravdu zvědaví ,s čím ten pan Jiří vyrukuje.Rycgle nám to dej vědět,ať je nějaká legrace.

  10. Re: Zítra proti Plzni

    urs (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 16:30 |  
    0 0

    ahoj, z onlajnu je patrna tato sestava:

    Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Hubáček - Krajčík, Tavares, Belaid, Švento - Necid, Šenkeřík. Lavička náhradníků: Diviš, Janda, Toleski, Jarolím, Ivana, Černý, Šiklič.

    ujde, co říkáte? ;-)

    • Re: Zítra proti Plzni

      Ravik     před 16 lety 16.08.2008 16:45 |  
      0 0

      až na beky dobrý.. ale je to celkem ofenzivní tak snad konečně pěkný výkon a vítězství

      • Re: Zítra proti Plzni

        marcocruz (přítel SN)     před 16 lety 16.08.2008 16:46 |  
        0 0

        Souhlas,obrana je špatně poskládaná,ten Hubáček tam vlevo to je hrůza

      • Re: Zítra proti Plzni

        zz     před 16 lety 16.08.2008 16:53 |  
        0 0

        Pozice krajních beků je pro hru hodně důležitá, proto nejsem ze sestavy úplně nadšený, ale buďme rádi, že nehrají Gebre na kraji zálohy a Jarolím ve středu zálohy. Pomalu se dostaneme k optimální sestavě. Lepší nějaká změna než žádná. Jinak nechápu, proč jsme kupovali Šikliče.

        • Re: Zítra proti Plzni

          Ravik     před 16 lety 16.08.2008 16:54 |  
          0 0

          KJ se asi boji ofenzivni sily Plzne a spoliha na becich na ofenzivnejsi typy... Máru a Huba...

        • Re: Zítra proti Plzni

          bongor     před 16 lety 16.08.2008 18:08 |  
          0 0

          No on není ani ten Jablonský,dokonce ani na lavici.A ti noví kluci,ten Ital a Grajciar taky ne.Šiklič se ještě podle mě chytí.

          • Re: Zítra proti Plzni

            Khadgar     před 16 lety 16.08.2008 18:47 |  
            0 0

            Grajciar je přece zraněný