Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Příbram 1:0

Fotbalisté Slavie v předehrávce druhého kola porazili nováčka Příbram 1:0, když jedinou branku vstřelil Zdeněk Šenkeřík. Předvedený výkon nebyl optimální.

Slávisté nastoupili do utkání se třemi změnami oproti nedělnímu utkání, v útoku nastoupil Necid se Šenkeříkem, na krajích zálohy Janda a Švento. Na utkání chyběl trenér Karel Jarolím, který byl sledovat Fiorentinu. První poločas se nám ale příliš nevydařil, proti pozorné obraně Příbrami jsme nedokázali vymyslet kloudnou akci. Zahrozili jsme pouze v 15. minutě po rohu, kdy jsme rozehráli nakrátko a po centru Necid tečoval těsně vedle tyče.

Do druhého poločasu nastoupil za nevýrazného Jandu na pravou stranu Černý. Začali jsme aktivněji, ale šance stále nepřicházely. Až v 61. minutě to přišlo, Švento prošel obranou, přihrál nabíhajícímu Šenkeříkovi, který si pohrál s obráncem i brankářem a dostal Slavii do vedení. Víc jsme však nepředvedli, přestože v závěru šel sám na bránu Jarolím, svou šanci zazdil, takže proti nováčkovi jsme získali tři body za hubenou výhru 1:0.

Na utkání dorazil slušný počet diváků, kteří vytvořili velice slušnou atmosféru. Během prvního poločasu jsme mohli vidět parádní choreografii přes celou severní tribunu, ve druhém poločase byl vyvěšen transparent s textem: "Proč odcházejí dobří lidé Zlámal, Jakubec, Petrák ... Za fans vám děkujeme!"

"Získali jsme moc důležité tři body, věděli jsme, že Příbram bude hrát agresivní fotbal, nenechají nás hrát a budou napadat, s tím jsme počítali. V defenzivě jsme se proto snažili hrát na jistotu, abychom z protiútoku nedostali branku. Z pár nadějných šancí jsme naopak nedokázali vstřelit branku. Ve druhé půli jsme soupeře první čtvrthodinu zatlačili a podařilo se skórovat. Celkově jsme Příbram do šancí moc nepustili, obrana sehrála dobrou partii. Děkuji týmu, že se vydali ze všeho," řekl po utkání asistent trenéra Petr Vrabec.

Slavia - Příbram 1:0 (0:0)
Slavia:
Vaniak - Suchý, Latka, Brabec, Jablonský (70. Šiklič) - Janda (46. Černý), Jarolím (90. Gebre Selassie), Tavares, Švento - Necid, Šenkeřík
Branky: 61. Šenkeřík
Diváci: 13168

Komentáře (78)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Radous     před 16 lety 06.08.2008 19:57 |  
    0 1

    Proč Jarolím nepřihrával, když šli dva naši hráči na Krbečka? Jinak výkon mne dnes vůbec nenadchnul. Doufám, že si lepší výkon hoši schovávají proti Fiorentině. Jinak Belaid dnes opět nebyl ani na lavičce, takže z toho vyplývá, že proti Fiorentině nebude hrát, protože nebude vůbec rozehraný.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      DavidSkunca     před 16 lety 06.08.2008 20:10 |  
      0 0

      Jarolim se dnes snazil,behal,nahraval,pokousel se strilet,ale stale me jeho vykon nenadchl,podle me by tam byl lepsi belaid ci janda.jinak siklic se mne moc libil.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        tantalos     před 16 lety 06.08.2008 20:41 |  
        0 0

        Kdo zavraždí akci, kdy jdou dva hráči úplně sami na brankáře, nepatří ani do druholigového týmu.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          tolsimir     před 16 lety 06.08.2008 20:48 |  
          0 0

          Je zajimave, ze tu nikdo neoceni to, ze byl Jarolim ve velmi tezke pozici, aby se do sance vubec dostal a uplatil velkou davku durazu, i kdyz se o nem rikalo, ze je mekky. A navic i utekl obranci, i kdyz se rikalo, ze je pomaly

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            Aloha     před 16 lety 06.08.2008 20:59 |  
            0 0

            Jj souhlas ja si taky myslim ze Marek zahral celkem slusne a je to prislib do budoucna, ale porad me prijde ze chybi u braneni hlavne u sbirani odrazenych micu pred vapnem.

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              Wommi     před 16 lety 06.08.2008 21:31 |  
              0 0

              ..a zaroven se mohl MJ skacet a delat jak byl strasne faulovan,..snazil se to ustat,..to se ceni, ze nedal gol..holt se stalo treba se to povede jindy,.vzpomente na vlcka kterej porad nic a pak vykilil ajax!!

              • Re: Slavia - Příbram 1:0

                tantalos     před 16 lety 06.08.2008 21:56 |  
                0 0

                No, jednou se tam skácel, ale Černý to zase zahodil z 18 metrů.

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            Zmarenytalent     před 16 lety 08.08.2008 08:05 |  
            0 0

            Jako sorry, ale tak slabej hráč jako Jarolím opravdu nemá ve Slavii co dělat. Vyhejbá se osobním soubojům a díky svojí pasivitě se vůbec nedostane do hry. Pak se to muselo vše nakopávat a Necid musel podstoupit desítky soubojů. Taveres je ve středu prakticky sám a ještě musí za toho žebráka bránit i tvořit. A to že byl v těžký situaci je jen jeho chyba protože se sám vytlačil. Pak ještě řekne, že to nedal protože ho Krbeček zná, takže se musím znovu ptát proč nenahrál do lepší pozice Černému, kterešj by zakončoval do prázdné brány. Jednou větou: "Jarolím ven."

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          martin08     před 16 lety 06.08.2008 23:44 |  
          0 0

          ono kdyz se clovek podiva na zaznam, ono to tak zase tak na prihravku nebylo, bud by to musel dat hned po tom co si predkopl mic pred obrancem, ale to bylo jeste na pulce pulky a pak uz nahravat neslo, druhy obrance se stacil vratit..

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            martin08     před 16 lety 06.08.2008 23:45 |  
            0 0

            i kdyz vlastne dalo, ale my nejsem Real Madrid (:

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        Andre     před 16 lety 06.08.2008 20:42 |  
        0 0

        Jarolím byl dnes u všeho nebezpečného ze strany Slavie. Bohužel svůj slušný výkon zazdil tím sólem. Škoda, že nepřihrál, všem by ten druhý gól prospěl. Takhle se obávám, že to proti Fiorentině bude těžší, než jsem si myslel. Navíc dnes v podstatě hrála téměř optimální sestava, ale nebylo to vůbec ono. Dokonce to bylo horší než proti Liberci a teď chci slyšet co tomu řeknou všichni, kteří tu Jarolíma po prvním zápase kritizovali...

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Radous     před 16 lety 06.08.2008 21:24 |  
          0 1

          No objektivně vzato, Jarolímův výkon je sice o dost lepší, než tomu bylo na jaře, nicméně stejně si myslím, že Tijany je rychlejší, dynamičtější a hlavně má lepší standardky, takže měl by být volbou č. 1 na postu tvořivého záložníka. Nechápu, proč jsme ho "dělali" na 4 roky, když dnes byl opět v civilu na tribuně. Jak bude Jarolím prospěšný mužstvu uvidíme v úterý ve Florencii, kde bude potřeba rychlosti, důrazu a kreativity na postu tvůrce hry.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          PetCC     před 16 lety 06.08.2008 21:26 |  
          0 0

          Jarolím nepřihrál, protože ho Černý předběhnul a byl tak v ofsajdu. Kdyby si ale nesnažil to ustát a spadnul, tak musel hráč Příbrami dostat červenou.

  2. Re: Slavia - Příbram 1:0

    tantalos     před 16 lety 06.08.2008 20:47 |  
    0 0

    Jeden fakt byl vyloženě úděsný. Poslední čtvrthodinu nás Příbram jasně přehrávala. Důvod - totální defenzivní selhání středové řady, kde Jarolím, Černý ani Švento nebránili, jenom stínovali, a protože už toho měli dost i Necid a Šenky, ti nekopové z Příbrami ovládli hru.
    Střídání Jablonského za Šikliče bylo v této situaci správné, ale z placu měli v této situaci jít Jarolím a Švento.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      ermini     před 16 lety 07.08.2008 10:31 |  
      0 0

      Pro upřesnění, Baggio nešel ze hřiště kvůli výkonu, ale kvůli zablokované krční páteři...co jsem slyšel, a hlavně kdo si nevšiml tak vehementně gestikuloval směrem ke střídačce, kde si o střídání říkal...jinak jeho včerejší výkon se mi velmi líbil.

  3. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Aloha     před 16 lety 06.08.2008 21:05 |  
    0 0

    Dneska to byl celkem boj, ale az se tym sehraje tak by to mohlo byt dobry. Hodne se mi libil Jablonsky na beku az jeste ziska vic zkusenosti tak by leva strana s dusanem mohla byt hodne dobra , Tavares dneska taky vyborny a Marek Jarolim dneska taky urcite patril k tem lepsim. Nevyrazny byl dneska Janda, ale to se po te pauze dalo cekat a urite se do toho dostane. Jeste se musim zastavit u centru marka Sucheho to je opravdu bida na beku bych dal asi prednos Krajcikovi ktery by mohl s tim novym slovakem taky tvorit velkou utocnou silu a meli by jsme pak obe strany hodne kvalitni do utoku. Jinak bych predem neodsuzoval nas zapas s Fiorentinou to bude uplne o necem jinym, dneska u nas hrala beton Pribram ale proti Fiorentine to budem naopak my kdo bude hrat se zabezpecenou obranu a bude chodit do brejku

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Zmarenytalent     před 16 lety 08.08.2008 08:13 |  
      0 0

      Jakej beton hrála Příbram. Já jsem si teda nevšiml že by bránila v 7 lidech. Jsem si říkal, že takhle slabej soupeř, kterej ale vyloženě nebrání tady už nebude.

  4. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Wommi     před 16 lety 06.08.2008 21:36 |  
    0 0

    ..co mne zase klasicky nasralo..byl prichod na stadion...v jednom clanku je ze se muze prijit jakymkoliv vstupem,..v druhem jen tim co je na permici..samozrejme mi poslali na ten "muj". i kdyz tam na "1" cekalo cca 10 lidi...sel jsem tedy na dvojku, kde tech lidi bylo snad 300 a dalsi silena fronta na listky..a co myslite otevreny dve brany..hruza..hruza..je mi opravdu jeste ted hnusne a celej polocas sem rozdejchal pristup e-side..kdyz si vezmu kolik platim, chci podporit svuj klub..oni porad mektaj o tom jaka je slavie!!!a pak prosej lidi ktery makaj aby prisli skoro odpoledne,..bohuzel mrzi mi to!M

  5. Re: Slavia - Příbram 1:0

    zz     před 16 lety 06.08.2008 21:45 |  
    0 0

    Dobrý večer,
    očekával jsem mnohem lehčí zápas. Příbram nás překvapila vysunutým pressinkem, dobře zdvojovala Necida, neměli jsme prostor, soupeř k nám těsně přistupoval, chyběl nám pohyb bez míče. V tom byl velký rozdíl proti zápasu v Liberci, kdy v druhé půli nám soupeř nechal hodně prostoru, což nám vyhovovalo. Hlavní problém vidím ve hře obrany, je málo konstruktivní, Brabec nesmyslně nakopává míče, čímž vyřadil zálohu ze hry, Jablonský také často volil podobný způsob založení útoku, navíc občas ztratil míč, Suchý je v podpoře ofenzivy nevýrazný, není to krajní bek. Švento v první půli hodně slabý, téměř se nepotkal s míčem, v druhé půli už byl častěji u míče, ale problém je, že nedá finální přihrávku, ani nevystřelí. Finální přihrávka je další náš problém. Stejně tak zahrávání standartek, s výjimkou prvního rohu od Jarolíma, který zahrál nakrátko, tak jsme v nich nic nepředvedli. Černý měl výhodnou pozici, ale málem jako v Brně založil protiútok soupeře. Ani na pravé straně nic nepředvedl a patři na tribunu. Na Jandovi je vidět herní pauza, bude se muset rozehrát v B týmu. Potřebuje čas. Marek Jarolím se snažil, jako jediný vystřelil, ale vše je to pomalé. Jednou nezvládl přečíslení, které špatně vyřešil, podruhé měl nahrát Černemu, ale nezvládl to. Měl skopenou hlavu. Stejně tak zahrávání standartek, stačilo se podívat, jak se zahrával Melinho v pondělí. To byl velký rozdíl. Marek se bojí dát kolmici, hraje na jistotu krátké přihrávky, žádné přenesení hry, žádný dlouhý pas, žádná překvapivá přihrávka a myšlenka jako v neděli Polách Bestovi. To, v čem jsou vynikající Polách, Otepka, Melinho. Ve hře dozadu je znát jeho pomalost, pomalý start na míč. Nechápu, proč nedostali šanci jeho konkurenti. Proč jsme kupovali Balaida za velké peníze, co to má za logiku. To bude muset čekat, až se Marek zraní nebo vykartuje. Obávám se, že ani Šmicer ho nevytlačí ze sestavy, ta ochrana od trenéra je hodně znát. Je to nespravedlivé vůči Balaidovi a Volešákovi, už v přípravě byli opomíjeni. Nelíbí se mi to. Vynikající opět Tavares, a překvapil Šiklič, předčil Jablonského. Co pokládám za špatné, že nás soupeř v závěru přehrál. Střed naprosto odešel kondičně a nechal soupeři prostor. Opět téměř jsme nevystřelili, to je další náš problém. Hře chybělo tempo, přechod do útoku byl pomalý a komplikovaný, hodně jsme ztráceli míč. Výkon byl špatný, ale tři body se počítají. Nikdo se nezranil. Teď to chce vyhrát v Plzni. Je otázkou, jaká sestava nastoupí v úterý. Myslím, že karel Jarolím zvolí pětičlennou zálohu s pomalým středem Černý, Jarolím, na pravou stranu zálohy vrátí Gebreho a do útoku pošle Šenkyho, obrana zůstane ve stejném složení. Obávám se, že v této sestavě narazíme. Dnes nám dělal problém pressink a těsné bránění Příbrami, proti Fiorentině to bude ještě problematičtější. Proto jsem psal o tom, že nám styl soupeře nebude sedět. A rychlost soupeře nám bude dělat velké problémy, zvláště když ve středu zálohy budeme mít pomalé hráče Černého a Jarolíma. Bohužel Balaid, ani Krajčík nedostali pořádnou šanci, takže o jejich nasazení nelze příliš uvažovat vzhledem k nerozehranosti. To samé u Grajciara, který měl herní výpadek. Škoda zranění Šmicera, Dřížďala a Jandy. Obávám se, že v úterý budeme jen bránit, a protože nemáme vhodné hráče pro aktivní styl bránění, tak mám z tohoto zápasu velké obavy. S trojicí Jarolím, Černý, Gebre to nevidím růžově. Když k tomu přidáme málo ofenzivu podporujícího Suchého a nákopy od pomalého Brabce, tak mám z úterního zápasu celkem oprávněný strach. Snad tomu tak nebude.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Wommi     před 16 lety 06.08.2008 21:56 |  
      0 0

      ..mne se ze hry slavie na jare docela kouse pumpa..takze pokud ten tvuj rozbor je pravdivej, radsi abych se ani nedival na prenos z italie:)))
      ..no snad to bude lepsi!
      Martin

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Radous     před 16 lety 06.08.2008 21:58 |  
      0 1

      No upřímně řečeno s dnešní sestavou nemáme ve Fiorentině vůbec žádnou šanci. Je to pořád dokola, chybí nám konstruktivní rozehrávka již od obránců, Brabcovy nákopy "nikam a k nikomu", většinou ale k soupeři, opravdu nikam nevedou. A to jejich nekonečné nahrávání mezi sebou v obranné linii jenom naši hru brzdí a často tak zbytečně vyřazuje středové hráče ze hry. Ve středu zálohy nám zoufale chybí rychlý, dynamický a kreativní hráč, který umí rychle a přesné rozehrát akci, která povede až k finanální přihrávce a následnému zakončení. Vlastně jednoho máme a ten se jmenuje Tijany Belaid, ale ten byl opět jenom v civilu na tribuně. Po pravdě řečeno i já nechápu, proč jsme ho podepisovali na 4 roky! Asi proto, aby ho KJ poslal na celý podzim se rozehrát v béčku a aby M.Jarolím tak mohl nerušeně a efektivně tvořit hru v našem áčku.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 06.08.2008 22:35 |  
      0 0

      Anoi, ano celkem souhlasím. MJ se mi moc nelíbil ani teĎ ani v Libe. . Má snahu a hraje důrazněji, ale dává nic neřešící přihrávky a občas není vidět vůbec. Za tu akci na konci bych ho spíš pochválil, samozřejmě nedal gól, ale sám si to vybojoval a k Jardovi se už stahoval obránce, zkusit zakončit sám bylo správné. Suchoš napravo nemá budoucnost. . je to jen hledání místa pro 3 kvalitní stopery. Šiklič se mi opravdu líbil. . má důraz i dobrou myšlenku dopředu. V Itálii bych to postavil takto: Vaniak, Krajčík, Latka, Brabec, Šiklič, Šenkeřík, Suchý, Belaid (Janda), Tavares, Švento, Toleski (Necid)

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        zz     před 16 lety 06.08.2008 22:43 |  
        0 0

        Ahoj Bulldocku, sestavu bych dal stejnou, jenže to Karel Jarolím postaví na pomalých hráčích ve středu-Černém, Jarolímovi a na kraji nechá Suchého s Gebrem. Prostě to vidíme jinak než Karel Jarolím. Snad něco uhrajeme do odvety. Nezbývá než věřit.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 06.08.2008 22:48 |  
          0 0

          Tak Černocha bych ještě snesl. . pokud by zopakoval výkony proti Tottenhamu, ale MJ je docale jiný typ hráče. . na volného záložníka rozhodně neni. On se sice snaží o kličky ale ze stoje to jaksi nemá takovou účinnost. I Láďa Volešák si jako podhroťák vedl celkem slušně. Nicméně Janda nebo Belaid, to je jiný kafe. . koneckonců mohl by tam být i Šenky. . Dneska to v podstatě hrál, jelikož si musel sbíhat pro balony až ke stoperům.

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 06.08.2008 22:54 |  
            0 0

            A dodatečně zdravím:-)

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        o-cab     před 16 lety 06.08.2008 22:54 |  
        0 0

        postavil bych to stejne, uplne stejne. ale pokud kj neobetoval celou pripravu a dve ligova kola proto, aby prekvapil fiorentinu doma sestavou a postavi to jeho klasickym sabotaz stylem, tak je idiot a ja platim vyjezd za ostudou

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      quelhar (admin)     před 16 lety 06.08.2008 22:55 |  
      0 0

      Zdravim voki.
      Na uvod bych rekl, ze Pribram odehrala vyborny zapas, vubec se nedivim, ze trener Morales byl s vykonem svych hracu spokojeny. Pribram nam nazorne ukazala, jak by melo hrat slabsi muzstvo proti silnejsimu. Prestoze ma na kazdem postu horsiho hrace, na hristi se to nijak vyrazne neprojevilo, protoze tym ma velmi precizne nacvicenou defenzivu, zahustuje prostor a nedava tak sanci ke kombinacim kreativnejsich hracu. V defenzive udelala jen malo chyb, jednu z nich se nam nastesti podarilo potrestat, kdyz se skloubila rychlost Sventa, presna prihravka mezi dva obrance, kteri zrovna nebyli v pohybu a nabeh Senkerika na hranici ofsajdu. Spolu s preciznim zakoncenim to znamenalo branku a nase vitezstvi, ktere musim hodnotit jako naprosto zaslouzene. Souper se za cely zapas prakticky k nicemu nedostal, my jsme naopak velmi nebezpecne zahrozili minimalne ctyrikrat.
      Rekl bych, ze takovym vykonem, jakym se dnes prezentovala Pribram u nas, bychom se meli inspirovat pro zapas ve Florencii. Vsichni vime, ze souper je daleko lepsi, na kazdem postu ma nejspis kvalitnejsiho hrace nez my, ale na hristi to nemusi byt poznat. Lze predpokladat, ze Fiorentina bude mit mic pod kontrolou vetsinu zapasu, to koneckoncu mel i Ajax loni, ale pokud budeme kvalitne pracovat dozadu a nepustime je do prilis mnoha sanci, mame sanci na dobry vysledek.
      Co se tyce jednotlivcu, tak Vaniak byl prakticky bez prace, Latka s Brabcem hrali jiste, snad jen Martin Latka by nemusel pouzivat ruce tak okate, v zaveru zapasu tak vytvoril dve standardky pro soupere v kratkem sledu za sebou. Jablonsky hral dobre, jeden z mala si dovoli udelat souperi klicku a podporoval Sventa v utocnych akcich. Suchy hral dozadu jiste, dopredu se mu tentokrat mice moc nedarily. Tavares odvedl svuj dobry standard, pokud ma souper otevrenou obranu, umi i zautocit. Marek Jarolim patril i tentokrat k lepsim hracum na hristi, narozdil od vokiho si myslim, ze stadardky zahrava docela dobre, nebyl to jen ten jeden roh. I v Liberci ze standardek nekolikrat dobre odcentroval a nasel hlavu spoluhrace. Dnes se mi velmi libil. Nechapu vseobecne nadseni pro Belaida s Volesakem, jejichz aktualni formu nikdo nezna. Dusan dnes pekne nahral na gol, ale jinak se mu centry bohuzel prilis nedarily. I presto patril take k tem lepsim hracum. Janda dnes nic moc nepredvedl, snazil se, ale tak nejak to vyznelo naprazdno a ze by byl v soucasnosti vyrazne lepsi nez Gebre, to bych si rici netroufl. V druhem polocase hral podle me na prave zaloze Cerny lepe, prestoze to mel pres nohu. Jeho vykon nebyl zklamanim. Utocna dvojice to mela tezke, na muj vkus oba nekolikrat zbytecne vymysleli klicky misto pohotove strely.
      Zapas to byl tezky a dle meho nazoru Pribram bude trapit vsechny ligove tymy, pokud bude hrat tak organizovane, jako dnes proti nam. Take ocenuji, ze zdaleka tolik nezdrzovali hru povalovanim, jako jeste pred dvema lety.
      Kolega voki je co se tyce predvadene hry velmi narocny, malokdy ho neco uspokoji. Ja ziju v realite Gambrinus ligy a v teto realite prevedla Pribram kvalitni vykon, pres ktery jsme my dokazali vybojovat tri body.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        quelhar (admin)     před 16 lety 06.08.2008 23:01 |  
        0 0

        Jeste bych dodal dve usmevne situace, ktere mi utkvely v pameti.
        Prvni je aut Marka Sucheho, ktery dotycny hazel dobreho pul metru ve hristi. Bohuzel si toho sudi vsiml a aut pridelil spravne souperi.
        Druha je situace ihned po stridani Siklice, kdy dotycny s velkou vervou hazel aut, ale hodil ho primo na nohu soupere, nikde pobliz zadny nas hrac nebyl.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          zz     před 16 lety 06.08.2008 23:27 |  
          0 0

          Zdravím Quelhare,
          Janda potřebuje čas na rozehrání v juniorce, na základ to není. To si přiznejme. V podstatě na pravou stranu máme máme Gebreho, Krajčíka a Šenkyho. Dal bych tam Šenkyho a Krajčíka na beka. Soupeř hrál organizovaně, týmově, ale přesto se dá tento sytém porazit vyšším skórem. Chyběl nám pohyb bez míče a taktiku s nakopávanými míči soupeř čekal a připravil se na ní. Nechápu, jak mohlo Brabce napadnout hrát tímto stylem a trenér mu nic neřekl. Necid to měl proti výbornému Mullerovi ve vzduchu těžké, navíc ho zdvojovali. Měli jsme hrát po křídlech s krátkými narážečkami a centry do vápna. k tomu byl zapotřebí větší pohyb bez míče. Nakopávanými míči jsme to soupeři usnadnili, protože se na tuto variantu připravil. Pokud jde o polehávání hráčů soupeře, v první půli tam občas zdržovali, zvláště Oliveira. Ano, ve Fiorentině to chce hrát aktivní defenzivu s vysunutým pressinkem jako ji hrál Liberec na AC Milán. Je otázka, jestli to zvládneme a nespokojíme se s nakopávanými míči. To by byla vlastní past. A je třeba si uvědomit, že budeme mít stejně málo prostoru a času jako dnes. Tolik prostoru jako v druhé půli v Liberci mít nebudeme. Proto se obávám, že herní styl Fiorentiny nám nebude sedět a náš styl s nakopávanými míči bude soupeři vyhovovat.

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            quelhar (admin)     před 16 lety 06.08.2008 23:51 |  
            0 0

            Ja bych rohodne nerekl, ze jsme dnes hrali jen nakopavane mice. Naopak, v obou polocasech se hraci snazili hrat po stranach, jenze proti souperi zahustujicim spravne prostor to bylo tezke. Jablonsky se Sventem se snazili, Svento nekolikrat centroval (bohuzel casto nepresne), z druhe strany zrovna tak Janda a ve druhe puli Cerny se casto zapojovali do kombinace. Brabec si casto pomuze dlouhym micem, ale rozhodne ne vzdy.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 06.08.2008 23:02 |  
        0 0

        Ale byli bychom špatní patroni, kdybychom se s realitou Gambrinus ligy smiřovali a nežádli víc, no ne? :-) A při vší úctě, pokud neumíme suverénně porazi Příbram (ač uznávám, že hrála organizovaně a taktéž kvituju s povděkem, že místo válení to raděj zkusila i dopředu), tak můžeme těžko reálně bojovat o LM.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          quelhar (admin)     před 16 lety 06.08.2008 23:27 |  
          0 0

          Hrat o LM s Fiorentinou a hrat ligu s Pribrami, to je skoro odlisny sport. To, ze nejsme schopni rozdrtit Pribram neznamena, ze nebudeme schopni uhrat neco s Fiorentinou. Vzdy je tezsi tvorit nez borit a v zapase s Fiorentinou to nebudeme my, od kterych se bude cekat ta tvorba. Tvrdim, ze tento zapas neukazal temer nic relevantniho vzhledem k zapasu s Fiorentinou.

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 07:02 |  
            0 0

            Quelhare, bořit můžeme snad v Itálii, ale doma musíme vyhrát! Samozřejmě, že srovnání je nepřesné, ale popravdě žádnou extra formu zatím neukazujeme. K Brabcovi. . správně píšeš, že si občas pomůže dlouhým balonem. . pomůže sám sobě-ne týmu. . tan musí obrátit a presovat, protože jeho nákop je z 90% ztracenej balon.

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      rudahvjezda     před 16 lety 07.08.2008 08:48 |  
      0 0

      jen krátce - jablonský hrál výborně, krásně vyvážel balony, nechápu jak tu můžeš mluvit o "nekonstruktivním nakopávání". švento se prosazoval stejně jako vždycky, bohužel nedal za zápas slušný centr, prostě mu to nesedlo, za týden to může být zase jinak. suchý je slabší směrem dopředu, ale to byl přeci vždycky. že ho jarolím cpe na místo které mu nesedí není sucháčova chyba. jarolím... to už je asi vážně choroba, ty vaše neustálý stesky že je "protěžovanej". proboha, proboha, proboha... včera stejně jako proti liberci jeden z nejlepších našich hráčů. volání po šmicrovi - promiň, ale co čekáš že odehraje? co odehrál loni? připomeň mi prosím nějaký povedený výkon... jem rád, že se k nám vrátil, přinesl štěstí a zkušenosti a dobrou náladu do kabiny, ale aby někoho vytlačil ze sestavy... ha ha ha. no a ještě koment k té neustálé skepsi jak je všechno špatně. je začátek sezony, máme za sebou druhý zápas - v prvním jsme hráli dobře a dostali dva hloupé góly, smůla. druhý jsme sehráli proti soupeři, který vůbec nechtěl hrát a jen to zahustil před vápnem. čekal jsi debakl příbrami? pak jsi naivka. s fiorentinou to bude úplně o něčem jiném. a navíc - oni jsou tak jako tak favorit. gilardinův a mutuův roční plat dohromady je větší než cena celé slávie, uvědomuješ si to? můžeme překvapit, ale favorit fakt nejsme.

  6. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Viking     před 16 lety 06.08.2008 22:31 |  
    0 0

    Vaniak - prakticky bez práce, pouze na začátku zápasu jeden sebraný centr z pravé strany, jedna z jeho nejlehčích nul.

    Suchý - v první půlce směrem dopředu celkem aktivní, ve druhé už hrál na jistotu. Bohužel jeho centry stále nenalézají spoluhráče. Je to prostě klasický stoper a hodně se na beku trápí.

    Brabec - dozadu nebyl moc prověřen, v první půlce si nechal dát jesle a byla z toho nejnebezpečnější akce Příbrami. Dopředu hrůza!

    Latka - pro mě zatím nejpříjemnější překvapení sezóny, stává se z něho lídr obrany, bojuje, je důrazný, dneska udělal pouze jeden zbytečný faul okolo vápna.

    Jablonský - v první půlce sympatický výkon, snažil se hrát a alibisticky přihrávat pouze na stopery, pokud mu vydrží elán, máme vlevo do budoucna vystaráno. Bohužel po naší brance trochu znervózněl a také fyzicky začal odcházet.

    Janda - zápas se mu vůbec nepovedl, bylo vidět, že se zatím na hřišti hledá. S dnešním výkonem na základ zatím nemá, je třeba ho nechat rozehrát v béčku, herní praxe mu pomůže.

    Tavares - ač je oblíbený, na můj vkus hodně drbe. Jeho hra vypadá sice pěkně, ale většina kliček míří dozadu a není tudíž tolik efektivní. Každopádně si svůj standart odvedl a jako jeden z mála si drží relativně stabilní formu.

    Jarolím - po Liberci jsem byl na něj hodně zvědavý, tolik rozporuplných reakcí na jednoho hráče tady dlouho nebylo. Nelze mu upřít snahu, myslím že oproti jaru přidal hodně na důrazu, snaží se jít do koncovky. Jeho hra je ovšem podle mě negativně hodně ovlivněna "kreativitou" obranné čtveřice, kdy ho devět z deseti balonů přeletí a to se potom špatně tvoří. Bylo vidět, že když se útok založil rychle po krajích, snažil se kombinovat. Jak ho tady spousta lidí haní za spálenou šanci - 95% ligových hráčů by do toho vápna ani nedoběhla a lehla by si na faul, Marek oba souboje ustál a důrazem se dostal do koncovky, kterou bohužel nezvládl.

    Švento - první půlku neviditelný, druhou se pomalu rozehrával a připsal si hezkou gólovou asistenci (už druhou na podzim). Každopádně i on nedostal moc kvalitních balonů za obranu a svůj výkon si představoval lépe, zvlášť centrované míče mu moc nešly.

    Necid - první půlku jednoznačně nejaktivnější hráč, snažil se, zvládl spoustu těžkých narážeček a vyhrál i docela dost hlavičkových soubojů. Škoda promarněné šanci po nastřeleném balonu od MJ. Druhou půlku už začal trochu šlapat vodu, přesto dokázal, že místo v základu mu v současnosti patří právem, chyběla mi tam jenom branka.

    Šenkeřík - první půlku hodně nevýrazný, do druhé vlétl úplně jiný Zdeněk a povedlo se mu rozhodnout i utkání. Nyní s TN jasná volba do útoku.

    Černý - nezačal špatně ale postupně jeho výkon uvadal. Je vidět, že to fotbalista je ale co stačilo v ČB, nestačí ve Slavii. Jeden povedený na jeden nebo dva nepovedené zápasy je bohužel málo.

    Šiklič - snaha byla vidět, myslím si že s TJ jsou vyrovnaní a tudíž by měl hrát Tomáš. Ke konci pokazil netakticky některé auty a Příbram se dostala do brejků.

    Celkově výkon nic moc, hlavní jsou asi tři body a že se nikdo nezranil. Co mě překvapilo byla převaha Příbrami v závěru utkání, spousta hráčů sotva pletla nohama ačkoliv se rozhodně žádný tempofotbal nehrál..

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Viking     před 16 lety 06.08.2008 22:49 |  
      0 0

      Jinak bych v sestavě viděl rád Krajčíka, mohl by to trochu oživit. Nicméně dneska nebyl ani na lavičce, mohl jsem se ale přehlídnout. Má on vlastně už podepsanou novou smlouvu?

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        Pedro08     před 16 lety 06.08.2008 22:59 |  
        0 0

        Souhlas s ZZ a Vikingem. V této sezoně to vypadá, že se hodně lidí kouká na stejné zápasy. MJ sice tvořil, střílel, ale na fotbal na špici tabulky a mzinárodní úrovni je zoufale pomalej, slabej, nedůraznej a neochotnej se vracet.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Viking     před 16 lety 06.08.2008 23:18 |  
          0 0

          S tvým hodnocením MJ nesouhlasím. Oproti jaru udělal viditelný výkonostní pokrok a tebou zmíněné herní vlastnosti o hodně zlepšil. Druhou stránkou samozřejmě je, že jsme v akci zatím neviděli Voldu s Tijanym a nemohli jsme je tudíž s Markem porovnat. Jinak ještě k Necidovi, svým stylem mi začíná připomínat Jana Kollera, pokud v těchto výkonech bude pokračovat, dlouho se u nás neohřeje..

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            Pedro08     před 16 lety 07.08.2008 10:11 |  
            0 0

            On ti Vikingu MJ s Fiorentinou ukáže jak moc se zlepšil. Chválit ho za zápas s Příbramí je velmi ošidné, Federer je úplně v p.íče, ale asi nebude bouchat šampáňo, když se mu povede porazit 6:1 6:0 Hernycha nebo Hájka. Pro mě byl MJ s Příbramí poměrně dobrý, ale pořád jsem viděl, jak je pomalý a například ve srovnání s Tavaresem zkazí o mnoho více míčů. Nemám nic proti tomu, aby hrál, pokud budem vyhrávat. Spíš mám problém s tím, že pokud bude pořáad hrát jen on, těžko můžem zjistit, jestli náhodou (věřím tomu na 100%, že ano) není lepší na jeho postu Janda, Volešák, ale hlavně Belaid. Pro mě to na základ určitě není.
            Já bych to stavěl takto (i když mám jen A a ne profilicenci jako KJ):
            Vaniak-Krajčík, Suchý, Latka, Jablonský - Ivana, Tavares, Janda (Belaid), Švento - Šenkeřík, Necid (Toleski). Věřím, že tato sestava by v Liberci uspěla, o slaboučké Příbrami nemá cenu debatovat.

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 07.08.2008 10:29 |  
              0 0

              No ono totiz nezkazit nahravku na stopera, coz je tak 60% Tavaresovych prihravek, neni problem. Jarolim se naopak snazi prihravat dopredu a je logicke, ze procento nepresnych prihravek je vyssi.
              Janda vcera ukazal, ze je po zranenich hodne marny a byl pravem stridan po polocase.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Krax     před 16 lety 07.08.2008 00:00 |  
          0 0

          tak svento se taky vracel hodne zajimavym zpusobem (prochazka v parku:) ).

          mimochodem..diky bohu ze ho mame. Kdyz nepocitam sventovy vypady pak jsme nepredvedly vubec nic mam pocit, zadna akce se mi nevybavuje.

  7. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Gordon (host)     před 16 lety 06.08.2008 23:54 |  
    0 0

    Postradam zejmena Matěje Krajčíka a take Davida Hubačka...

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      martin08     před 16 lety 07.08.2008 00:20 |  
      0 0

      Ja Huba ani ne, jen se obavam ze tim ze krajni obrance hrajou Suchy (spatna rozehravka, centry..) a Jablonsky(nezkusenost a snaha neudelat chybu..) jsem prisli o takove ty nebezpecne vypady a centry. V tomhle mi prijde Krajcik nejlepsi. Z beka umel precislit, jit na pravho zaloznika, prejit jedne na jednoho, dat kvalitni centr.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        bongor     před 16 lety 07.08.2008 06:59 |  
        0 0

        Proč nebyl Matej ani na lávce?

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Viking     před 16 lety 07.08.2008 09:48 |  
          0 0

          že by nepodepsaná smlouva?

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          martin08     před 16 lety 07.08.2008 17:04 |  
          0 0

          treba jel s Karlem sledovat Fiorentinu(: nee, taky jsem si toho vsimnul, i toho ze tam nebyl Jarolim! To jsem pozornej fanda co(:

  8. Bylo to dost špatné

    tantalos     před 16 lety 07.08.2008 00:41 |  
    0 0

    Viděli jsme utkání mistra a chudého nováčka ligy s mnoha velmi nekvalitními hráči. Dalo by se předpokládat, že Slavia vyhraje větším rozdílem, že se projeví vyšší kvalita jejích hráčů. Nestalo se. Vyhráli jsme upoceně, v poslední čtvrthodině nás Příbram tlačila a připravovala si jednu standardku za druhou na naší půli. Schopnější soupeř by zřejmě některé z nich využil.
    S výkonem nemůžeme být spokojeni - nevypracovali jsme si téměř žádné šance.
    Proč?
    1. Hra dopředu nemá koncepci. Mnohokrát jsme viděli nakopávané balony dopředu na nikoho nebo na dobře obsazeného Necida. Do určité míry fungovala levá strana Jablonský - Švento ovšem s výhradou, Dušan špatně přihrával, protože neměl komu.
    2. Pravá strana útok nedokázala dostatečně podpořit -- Janda není rozehraný a Černý napravo hrát neumí. Doby, kdy Krajčík nabíhal zezadu, krásně přihrával, kombinoval a připravoval šance, jsou ty tam. Suchý ukazuje, že je náš nejspolehlivější obránce, ovšem vymyslet nádherné akce, jako Krajčík, nedovede.
    3. Ve středu byl aktivní Latka, ten dokáže útok podpořit, je to silový hráč, pro branku soupeře znamená nebezpečí. Bohužel dopředu chodí jen on a Baggio.
    4 V útoku Necid a Šenkeřík nedostávali dobré balony, snažili se a znamenali nebezpečí, ovšem soupeř byl na ně většinou v převaze, zdvojoval a ztrojoval je, a tak protože chyběl moment překvapení, šancí bylo pomálu..
    5. Tavares je momentálně náš nejlepší hráč, nebojí se přejít jeden na jednoho, hraje s hlavou zdviženou a ví, co se děje a komu přihrát. Jenomže většinou se mu nabízejí jen obránci. Teoreticky by měl míč odevzdávat Jarolímovi a ten by měl tvořit, ale právě tato tvůrčí úloha ve středu chybí, není nápad, moment překvapení. Bohužel je to do značné míry dáno právě Jarolímem, který nemá dostatečné periferní vidění a bohužel se musí dívat na balon a nestačí kontrolovat, co se děje kolem.
    Občas si vzpomínám na toho malého blonďáčka z přípravky, co hrával o poločasech na Strahově. Ten klouček se díval, co dělá brankář, a teprve potom zakončoval. Kdyby tohle uměl mladý Jarolím, určitě by nespálil tu šanci před koncem, jak šel sám s Černým.
    6. Marně vzpomínám, kdy jsme dali naposled gól ze standardky. Kdy jsme zahráli něco překvapivého, něco vymysleli. Jak se zdá, veškeré umění naších dvou exekutorů spočívá v tom, že nastřelí protihráče. Přitom teď už s Latkou, Brabcem Suchým, Necidem, Tavaresem a nakonec i Šenkeříkem máme hráčů do vápna dost.
    8. Dnešní utkání byl návrat k trenérově typické holomajzně, nesmyslnému zvedání míče do výšky a následný boj o odražený balon. Přihrávka po zemi chyběla, celistvou kombinaci dokázal udržet jen Tavares. Právě v tom je slabost Slavie -
    - nedostatečný, nebo pomalý pohyb ve středu hřiště, nedostatečně se ukazují záložníci, málokdy se podaři dvě tři přihrávky za sebou. Slavia potřebuje někoho, kdo by její hře pomohl vtisknout řád, a to tím spíš, že Černý a Jarolím hru zpomalují a brzdí.

    • Re: Bylo to dost špatné

      o-cab     před 16 lety 07.08.2008 00:51 |  
      0 0

      nemohu si pomoci, ale vsechny tve body jsou zase a znovu zpusobeny sestavou a taktikou, tzn trenerem. vzhledem k tomu, jak dlouho to s mirne kolisavou intenzitou trva a co vsechno je v sazce opet rikam dekujeme za minule sezony, ale jarolim ven

    • Re: Bylo to dost špatné

      bongor     před 16 lety 07.08.2008 06:58 |  
      0 0

      Souhlasím s Tvým hodnocením a to hlavně v tom smyslu,že Slavie vždycky měla svůj styl založený na kombinační hře po zemi.Nevadí,když se to občas prostřídá nějakým přenesením míče z obrany přímo na hroty,ale vadí,když rychlé kombinační akce není vidět skoro vůbec.Rovněž trestňáky a standardky vůbec nám poslední dobou vůbec nejdou.Nejdřív to asi bylo velikostí našich hráčů,ale teď se mi nezdá,že bychom byli tak prťaví.Celkově je hra nelíbivá.Vzpomínám na dobu,kdy jsme hráli UEFU s Bělehradem atd.
      to byla krása se na to dívat,to hrál Dostálek,Doškové,Horvath a další.
      Návštěva byla pěkná,doufám,že to bude nadále a možná i lepší.

      • Re: Bylo to dost špatné

        servantes     před 16 lety 07.08.2008 10:01 |  
        0 0

        Bohužel ,je to tak. Od letošního jara,kdy trenér Jarolím už měl možnost vytvořit mužstvo a herní styl dle svých představ,je vidět,že není schopen vytvořit mužstvo,které by hrálo moderní rychlý,kombinační fotbal.Staví hráče na posty,kde jim to nejde /Švento/, staví některé hráče pořád,ať mají či nemají formu ,i když je leší alternativa / Jarolím/.Nedokázal naučit tým rychlému přechodu do útoku ani zahrávání standartek.Problém nevidím v hráčích,těch se tu vystřídalo dost,ale v trenérovi, který ukazuje své limity a pokud budeme chtít lepší hru od Slavie,tak bohužel pod tímto trenérem to nepůjde.Je nesmysl se snažit vytvořit špílmachra z hráče, který na to nemá a učit ho to. Je třeba aby ve Slavii už hrál hráč, který je hotový a splňoval to,že bude tvůrcem hry. Není.li, musí se koupit.Mohl by to snad být i Belaid,ale musel by dostávat příležitosti místo Jarolíma.

    • Re: Bylo to dost špatné

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 09:56 |  
      0 0

      Ja souhlasim, tantale, opravdu hra byla bidna, do prvniho golu tam sice bylo nasazeni, ale hra byla hrozne nepresna, zadne nacvicene kombinace, spatne rozhodovani, misto narazecky jsme chodili do dvou obrancum pro jasnmou ztratu balonu nebo nakopavali mice na zdvojene utocniky. Pokud tady mluvime o nerozehranosto Fiorentiny, tak je treba rici, ze nerozehrani jsme hlavne my. Vlevo vazla souhra jablonskyho se sventem, byt oba jsou sikovni a snazili se, tak si zatim nevyhoveli, holt skoda ze se v priprave trenovali jine varianty, dusan mel zrejme spise svicit centry nez preucovat se na utocnika, treba by poslal par presnejsich centru na necida. Napravo Suchy ukazal jen v prvnich deseti miutach, jak by mel hrat krajni obrance, pak uz ne, jandovi chybi herni sebevedomi, skoda ze zazdil dve tri slibne situace, urcite by mu pomohlo, kdyby se nejaka z nich vydarila - urcite pojetim hry to vypadalo od nej uplne jinak nez od Gebreho, ale bylo to hodne nepresne. Tavares byl vyborny a doufam, ze obstoji i v konfrontaci s tezsimi souperi, Marek - snazil se, dokonce zasprinotval a udrzel mic v souboji, jenze.. jako tvurce hry prakticky nic nevytvoril, zadnou poradnou prihravku, kolmici, utocnici od nej nedostali snad jediny balon, navic jeho vykon dozadu by ve Florencii byl smrtici. Na druhou stranu jsou dobre jeho pokusy o strelbu. Necid zahral velmi dobre utkani, jeho procento udrzenych a presne rozehranych micu bylo znatelne vyssi nez u zalozniku, coz je skoda. Utocnici prakticky nedostali poradnej balon, vetsina z nich byla do tezkeho souboje, do speku. Nakonec ten v zasade jediny balon dal opet Dusan. Zklamalo me, ze po vstrelenem golu jsme se uspokojili a prestali behat, mezi obranou a zalohou byla dira jak hrom. Jak pise zz, Cerny - Jarolim nemaji vlohy ci moralku pro atleticky fotbal, zalozniku musi byt na hristi plno, musi chtit mic a neco s nim vytvorit. Cerny nebyl lepsi nez Janda, byl nijaky opet.

  9. Re: Slavia - Příbram 1:0

    koudys2 (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 09:18 |  
    0 0

    já vás nechápu , dyt hrali dobře , akorát nedali další branky , jinak mě výkon potěšil , pěknej fotbal ... občas i paradička od šventa , šenkyho a podobně ... super !

  10. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Pinturichio     před 16 lety 07.08.2008 09:47 |  
    0 0

    Asi tady pláču na špatnym hrobě, ale včerejší návštěva utkání mě opět utvrdila v dojmu, že slavii vůbec nejde o fanouška. Fronty na lístky, fronty ke turniketům, fronty na občerstvení, pořád stejná písnička.

    - PROČ není umožněn vstup na stadion všemi turnikety, když je stadion stejně průchozí?
    - PROČ má člověk stát frontu na lístek půl hodiny, další půlhodinu než projde turniketem a další čtvrthodinu na pivo?
    - PROČ si jako držitel permanentky musim „vybojovat“ vstup na stadion v tlačenici před turnikety?
    - PROČ je u vstupu do sektoru hostí k dispozici stejně turniketů jako u vstupů na východní a severní tribunu dohromady ?
    - PROČ je v sektoru hostí otevřeno stejně stánků jako na celé východní tribuně?

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Wommi     před 16 lety 07.08.2008 10:00 |  
      0 0

      ..Bohuzel places na spatnem hrobe:))

      ..mel bys bud na slavistickych strankach a nebo na e-side..bohuzel je to pravda pravdouci,..vcera jsem dopad stejne a bylo mi z toho blbe celej prřvni polocas!...ac je to k nevire,..rikal jsem si zlatej strahov:)))..kde jsem mrznul ale nakonec si koupil svarak a bylo mi hej!
      ..opravdu arogance poradatele je donebevolajici. obavam se ze slavia-klub ma do toho pramalo co rici a dle myho vsichni spolehaj na to, ze eden to proste "vse" vyresi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ..pokud to bude takhle pokracovat ted jsem (dnes uz i s klidnou dusi) rozhodnut nekupovat si permici!..za to abys se misto zabavy jen nasiral, za to mi to nestoji!!!!

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 10:25 |  
        0 0

        no bohuzel v cechach se holt na takove veci nemysli, fronty se povazuji za neco, na co je cech preci zvykly a musi s tim pocitat. To je ale velka chyba, tohle spolehlive odradi kazdeho, turnikety sice pribily, ale nesmyslna politika pri pousteni jednotlivymi vchody spolehlive zajistila hrozen vychodni tribuny. spousta lidi se zas nedostala vcas na zapas.. Proc je pro celou vychodni tribunu - mimochodem - nepletu-li se - nejpocetnejsi jen jeden vchod? a k cemu je vchod 3 vedle vchodu do sektoru hosti? vi to nekdo? nyni vime, ze fronty se na vychode netvorily proto, ze spousta fanousku sla jinym vchodem nez mela, ale prave proto, ze na tudy sli vsichni na nejpocetnejsi tribunu, ktera ma jen jeden vchod. tohle by se fakt nemelo opakovat. a fronty na listek tez nechapu v cem je problem, urcite velka cast fanousku uz listek ci permici mela a presto byla desna fronta u pokladen..

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      Pedro08     před 16 lety 07.08.2008 10:20 |  
      0 0

      Ještě bych připojil: Proč jsou po konci utkání otevřeny přesně dva východy u tribuny východ a sever. Opět tlačenice.

      Jinak jsem na tribuně zaznamenal to, že na chování Slavie si stěžují již i starší ročníky, srovnávají to s hokejem, kde je to o mnoho lepší.

      Zlámale, vím, že si spíš oběť a často obhajuješ neobhajitelné, ale už by ses mohl jako manažer komunikace s milenkou pana Rosena zamyslet a začít k lidem, kteří tebe i další lidi ve Slavii živí, přistupovat s úctou a za jejich nemalé peníze jim nabízet adekvátní protihodnotu, jinak bude Eden příští rok prázdný.
      Jsem velmi zvědav na ceny lístků na Fio, to bude opět bomba, viz pláč O. Zlámala při nízké návštěvě na Sevillu, Spurs aj. Ale nic pozitivního očekávat nelze.
      Podobně neklientsky ke mně přistupuje ještě Česká spořitelna, kde jsem dnes slavnostně ukončil své klientství. Ke Slavii mám přeci jen silnější vztah, ale všeho dočasu. A podobně to jak to tak pozoruji i další spousty fandů.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        Wommi     před 16 lety 07.08.2008 10:28 |  
        0 0

        pedro..ja bych tady mozna zlamala trochu ochranil...on bohuzel opravdu nemuze moc slapnout na pedal..je malej pan a na stadionu uz vubec..leda by bylo mozno aby slavia-klub si stezovala popr snazila se tlacit e-side k nejaky akci!!!

        ..obavam se ale ze pokud budou lidi stale chodit nic se nestane..opravdu se to naramne podoba sazce (ve finale provozovatel obcerstveni je stejny!)...
        tam nakonec chodili nejaky 3tis. a az pak se najal p. Kratochvil, kterej to zacal resit!

        ..mne je 33, docela jsem na tom financne slusne, ale musim rictz ze do takovyho podniku se mi moc penize vkladat nechtej davat.! zaroven jsem prave taky v tlacenici slyset nadavat starsi lidi (nemyslim 70lety)..a evidentne lidi, kteri na to maji a byli by ochotni,..ale s timto pristupem mam pocit ze si to opravdu hromada z nich rozmysli!!

        ..nechapu ze celej jih je vlastne plot a tam by se kraasne dali udelat vstupy,..turnikety, ktery by rozvadeli potom vsechny fandy po stadionu,...nejsou!....ve finale stejne lidi ani nekontrolujou..a na jednicce bylo 5 lidi a misto aby mi povolili jit dovnitr tak te poslou jinam..no to preci neni normalni!

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 10:39 |  
          0 0

          no neni to normalni. obcerstveni taky nefunguje, nevim esli je to primarne tim, ze stanku je malo nebo tim ze kazdyho zakaznika ve vysledku zmatene obsluhujou tak 3 lidi, jeden tuka do pokladny, druhej toci pivo, treti se otaci pro piti do boxu... vskutku delba prace... po zapase jsem cekal na piti, predem mnou byli dva lidi a trvalo to nekolik minut, nez jsem se dostal "na řadu"..

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            Pedro08     před 16 lety 07.08.2008 11:16 |  
            0 0

            Pánové, jak vidím, tak jsme na tom všichni podobně. Já jsem od letošní sezony přestal občerstvení využívat, důvodem pro mě je, že nehodlám někoho podporovat v českém zvyku přepálených cen. I když v Liberci jsem to porušil a dal jsem si vynikající klobásku.
            Já jsem velmi zvědav, jak to bude pokračovat. Každopádně se ziskem titulu a novým stadionem se klubu nabízela famózní šance stát se v ČR bezkonkurenčním jak v návštěvách, takv dalších oblastech, bohužel k tomu ale asi nedojde. Promarněná příležitost podle mě. Ale to bylo v podstatě jasné od chvíle, kdy na svém postu stále setrvávala a setrvává paní marketingová ředitelka. Já bych za úspěch považoval až cca 10 tisíc permanentek, ale ve chvíli, kdy ten předprodej vlastně skoro nefungoval, je zázrak i těch 6 tisíc.
            Billboardy jsou v podstatě vyhozené peníze, dělat reklamu něčemu, co nejsem schopen nabídnout je nesmysl. Pokud jsou ty billboardy myšleny pouze imageově, rovněž jim nerozumím a chápu je jako zbytečný náklad, protože o image se postarali v uplynulé sezoně sami hráči a trenérský tým svýmy úspěchy a stadion sám o sobě. Klub měl naopak investovat do rozvoje práce se stávající skupinou fanoušků a vytvořit podmínky k tomu, aby se z občasných fandů, stali ravidelní návštěvníci stadionu. To se zřejmě nepodařilo a vina padá jen a jen na Slavii, která spí. Spí i v oblasti komunikace, kde kdysi moderní website je dnes již poměrně zastaralý, ačkoli o jeho uživatelské přívětovosti není sporu. Program utkání zůstal rovněž při starém, takže děti to v podstatě nemůže bavit, pokud už nejsou vefázi, kdy jsou již také fandové. Podobné to je se ženami.
            Celkově mě to mrzí, ale nežií mě to, takže mě může být ukradené, kolik lidí tam se mnou bude chodit. Spíš mě štve, že ačkoli jsme měli šanci zadupat Spartu do země, tak nadále zůstáváme v oblasti práce s fanoušky a marketingu jako takového daleko za Spartou.

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              quelhar (admin)     před 16 lety 07.08.2008 12:04 |  
              0 0

              Kdyz napises, ze jsme v necem daleko za Spartou, tak bys mozna mel take uvest, jak to funguje na Sparte.
              Myslis tedy, ze je na tom Sparta lepe, kdyz
              - v den zapasu vubec neprodava permice, pouze vstupenky na zapasy
              - v zakaznickem centru neberou v pracovni dobe telefony
              - oteviraji stadion hodinu pred zacatkem zapasu, v dobe, kdy uz pred branamy stoji tisice lidi
              - obcerstveni je maximalne na stejne, dost mozna i na horsi urovni nez v Edenu, fronty jsou tam stejne dlouhe.
              - svym fanouskum do posledni chvile tajili, ze s Panathinaikosem budou hrat prvni zapas doma, prestoze to nekolik dni vedeli
              - na nekuracke tribune se kouri, kdyz se nekurak ozve, dostane malem po hube a nema zastani ani u poradatelu
              - webove stranky Sparty jsou nesmyslne narocne a pri pomalejsim pripojeni temer nepouzitelne

              Neustale se tu opakuje dogma o tom, jakou ma Sparta skvelou praci s fanousky. Pritom fakta mluvi trosku o necem jinem, smerem k fanouskum jsou na tom zhruba nastejno, rozhodne ne daleko pred nami.

              • Re: Slavia - Příbram 1:0

                quelhar (admin)     před 16 lety 07.08.2008 12:05 |  
                0 0

                *branami samozrejme, sorry za hrubku.

              • Re: Slavia - Příbram 1:0

                Pedro08     před 16 lety 07.08.2008 12:29 |  
                0 0

                - suvenýry (design, kvalita, šíře sortimentu, i v prodejnách mimo, rychlost uvedení)
                - prezentace klubu, nejrůznější akce (běh po letné s hráči atp).
                - permanentky hned po utkání s Baníkem, prakticky až do startu ligy bez přestávky
                - průhledná cenová politika prodeje vstupenek
                - kvalitní program utkání, doprovezený entré před utkáním, které podporuje identifikaci určité skupiny fanoušků a zároveň vytváří tlak na soupeře (vůbec nejlepší jsem toto viděl na Newcastle v loňské sezoně)
                - kvalitní web, multimédia, kvalitní a designově dobře zpracovaný předprodej, engine na kterém web běží se opravdu nedá se slavia.cz srovnávat
                - lepší PR, lépe zpracovaná visual identity, na letné to dýchá tím, že jsi na Spartě a ne někde jinde. S tím souvisí i prezentace sponzorů, která je na letné lepší a tím pádem vynáší i více peněz pro klub.
                - telefony neberou ani na Slavii, na Spartu jsem nezkoušel volat
                - občerstveni není dobré, ale třeba akční výrobky z Michelské pekárny také pár fanoušků nalákají
                - Počet sponzorů a příjem od nich zůstal i po přechodu do Edenu a titulu o hodně nižší než na Spartě
                - Stávající permicáři mají slevu na novou permici


                Toť jen základ, hlubší analýza by tě jistě přesvědčila, že v SKS se nejedná o úplně novátorský přístup.

                • Re: Slavia - Příbram 1:0

                  quelhar (admin)     před 16 lety 07.08.2008 12:59 |  
                  0 0

                  - suvenyry: nakoukl jsem do fanshopu na sparta.cz a nenasel jsem tam aktualni dres Sparty, jen rok stary. Slavisticke dresy na letosni sezonu jsou uz tyden v prodeji. Sire sortimentu je dle meho nazoru srovnatelna, design je vec vkusu, nekomu se vic libi slavisticke suvenyry a nekomu zase spartanske...
                  - prezentace klubu: Slavia porada nekolikrat do roka autogramiady, hraci i treneri jezdi na akce poradane odbockami pratel, atp.
                  - permice souhlasim. Presto maji mene permanentkaru nez Slavia
                  - cena vstupenek: dle meho nazoru je jen otazkou casu, kdy na Letne prijdou na to, ze je lepsi vyprodat derby za prumerne 250 Kc za listek nez za prumerne 150 Kc za listek. Mozna az ted vypadnou s Reky. V soucasnosti ovsem souhlasim, ceny na ligu by u nich mely byt dane na celou sezonu.
                  - entre pred utkanim. No nevim, byl jsem na Letne loni dvakrat, sice zadne slagry (Plzen a jeste kdosi, to uz ani nevim) a zadny dojem to na me neudelalo, ale mozna se tam za pul roku neco zmenilo. V soucasnosti jen ctu nadavky na jakousi Suchankovu hymnu, ktera se pry neda poslouchat a za kterou se plno spartanu stydi.
                  - preplacany a velmi narocny web, tady proste nesouhlasim, nas web je co se tyce funkcnosti a prehlednosti lepsi. Grafika jejich predprodeje se mi libi vic nez na stadioneden.cz, to je pravda
                  - visual identity: souhlasim, souvisi to s tim, ze Letna je majetek Sparty a je jen pro fotbal, kdezto Eden je od zacatku koncipovany jako multifunkcni areal. Presto verim, ze se to v Edenu jeste zlepsi.
                  - telefony jsou tedy na stejne urovni, k tomu bych dodal, ze mame velmi ochotneho manazera pro komunikaci, ktery s fanousky skutecne komunikuje, casto i v diskusich a je mozne se na nej s leccim obratit.
                  - obcerstveni je tedy na stejne urovni vcetne front.
                  - sponzori souvisi s letitym nahledem, ze je Sparta nejuspesnejsi klub. Verim, ze casem se tento mytus vyvrati a sponzorovat Slavii bude stejne vyhodne. Navic sponzori Sparty jsou vecne nespokojeni s neustalymi aferami tykajicimi se Sparty.
                  - sleva na novou permici souhlasim. Snad se toho dockame i za rok na Slavii.

                  Celkove vzato, opravdu si nemyslim, ze by na Letne byli daleko pred nami, rekl bych, ze kazdy mame neco a fanousci nadavaji stejne tak u nas, jako na foru sparta.cz

  11. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Jary     před 16 lety 07.08.2008 11:11 |  
    0 0

    Budou tentokrát náký fotky?...:D, :)

  12. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Fanda     před 16 lety 07.08.2008 13:08 |  
    0 0

    Soutěž o pivo za uhodnutí správné sestavy na Příbram neuhodl NIKDO! Pivo jsem si tedy nadělil sám :) a chutnalo mi.

  13. Re: Slavia - Příbram 1:0

    FannyBoy     před 16 lety 07.08.2008 16:23 |  
    0 0

    Jak tedy tady čtu příspěvky, jak si hodně z Vás stěžuje na fronty při vstupu na stadion, tak jen kroutím očima... Já do stadionu vstupoval v 17:00 a u turniketu jsem byl první na řadě, respektive tam žádná fronta nebyla, nikdo přede mnou ani za mnou. Takže vy co si stěžujete na fronty, tak prostě musíte nejspíš projít branami aspon tu hodinu před zápasem...

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 16:30 |  
      0 0

      no to je hezke, ale jednak malokdo ma cas chodit hodinu pred zacatkem, zvlast pracujici ve vsedni den, jednak je to nesmysl, chodit na cokoli hodinu pred zacatkem...

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      tolsimir     před 16 lety 07.08.2008 16:31 |  
      0 0

      Na stadion jsem dosel 25 minut pred zapasem a byla prede mnou na jeden turniket fronta asi 8 lidi. Cekal sem pul minuty

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 07.08.2008 16:33 |  
        0 0

        vcera to byl stejne jako s jabloncem problem vychodni tribuny.. vchod 2. ja prisel ve stejnou dobu a na zapas jsem se dostal jen tak tak.. jinymi vchody jit neslo, aackoli jinde fronty nebyly...

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Viking     před 16 lety 07.08.2008 17:18 |  
          0 0

          Spousta lidí kritizuje malý počet turniketů - hlavní problém ale je, že je každý nucen chodit tím vchodem, který má napsaný na lístku. Což je absurdní vzhledem k tomu, že stadion je uvnitř průchozí. Pokud bychom se rovnoměrně se vstupem 1, žádné problémy by nevznikly. Současně nechápu, proč po skončení zápasu nejsou otevřeny u vstupů všechny brány, viz Sazka aréna.

          • Re: Slavia - Příbram 1:0

            FannyBoy     před 16 lety 07.08.2008 17:34 |  
            0 0

            Jenže u Sazky to minimálně první sezonu taky bylo zavřeno. Byli otevřeny jen vchody turnikety... Až po nějaké době se otevřeli všechny brány...

            • Re: Slavia - Příbram 1:0

              Viking     před 16 lety 07.08.2008 17:44 |  
              0 0

              A neměly se tedy převzít zkušenosti jiných už od začátku když víme jak to v Sazce vypadalo?

              • Re: Slavia - Příbram 1:0

                FannyBoy     před 16 lety 07.08.2008 19:19 |  
                0 0

                Samozřejmě že měli, já jen konstatoval...

  14. Re: Slavia - Příbram 1:0

    Viking     před 16 lety 07.08.2008 18:00 |  
    0 0

    K frontám na stadionu a problémům nového Edenu atd. - mně vadí, a to dost podstatně, jedna věc. Minimálně uplynulé 1-2 roky (od začátku výstavby Edenu) jsme slyšeli na kritiku marketingu, komfortu na Strahově a věcí podobných jednu věc - počkejte do Edenu, všechno se zlepší, náš marketing směřuje už do nového stadionu atd. Jak to dopadlo, vidíme nyní. P. Doležal musí vyzývat znovu k novému roku hájení. Co tedy sakra naše slavné marketingové oddělení uplynulé dva roky dělalo? Je skutečně velkým problémem, když už se k tomu E-side nemá, přikoupit cca deset nových turniketů a najmou pět brigádníků na prodej lístků? Prodávat vouchery v době největšího zájmu veřejnosti o Slavii? Trasparentně stanovit cenu ligových a pohárových utkání? Vyhradit speciální vstupy pro permanentáře? Pokusit se marketingově propojit fotbalovou a hokejovou Slavii zvýhodněnými akcemi?

    • Re: Slavia - Příbram 1:0

      bongor     před 16 lety 07.08.2008 22:10 |  
      0 0

      My si tady vesele kritizujeme a přitom už slavná komise rozhodčích
      "tvrdě" trestá za přijímání kapříků.Soudruh Jílek dostal stop na tři zápasy za to,že připustil "nadměrně"tvrdou hru pana Řepky v zápase proti MB.Ti mu teda dali!Ale co tři body jsou doma na toaletné.Letos
      se to musí zvlášť pečlivě hlídat,protože mistr jde skoro přímo do LM.
      A tak se musí makat už od prvního kola,ne to nechávat až na poslední chvíli,aby jim to nějaká Slavie zase vyfoukla.

      • Re: Slavia - Příbram 1:0

        zz     před 16 lety 07.08.2008 22:14 |  
        0 0

        Zato Bongore Franěk za chyby v Liberci vyvázl bez trestu. Co k tomu dodat.

        • Re: Slavia - Příbram 1:0

          Viking     před 16 lety 08.08.2008 10:26 |  
          0 0

          Já bych to neviděl tak černě. Zákrok, jaký předvedl Řepka, vidíš prakticky v každém ligovém zápase. Je potom na rozhodčím, jak to posoudí. Bohužel se tyto fauly obecně v Česku moc červenými kartami netrestají, přitom jde o nejnebezpečnější faul (skluz zezadu na stojnou nohu). Mimochodem vždycky mě dopálí, když se u nás tento faul (pokud už červená přijde) trestá maximálně dvěma, třemi zápasy a za vynadání rozhodčímu do č.... a k.... si můžeš být jistý, že dostaneš šest týdnů (tedy minimálně v nižších soutěžích). Nechť každý posoudí, co je pro sport nebezpečnější, zda zlomená noha nebo slovní výlev na rozhodčího. V tomto mám jednu zajímavou příhodu, můj spoluhráč, aktivní hokejista, si šel po konci své sezóny za nás zahrát A. třídu a strašně se divil, že dostal za č..... šest zápasů (prý čekal slovní napomenutí když se ve fotbale desítky jako v hokeji nedávají..:-). Každopádně abych se vrátil k Řepkovi, kdyby to nebyl on, Jílek vyvázne pravděpodobně bez trestu. Řepka má ale už tu nálepku (souhlasím, že jednoznačně oprávněnou) a proto se každý jeho faul řeší. Udělat něco podobného Latka nebo Suchý ve středu, tak si myslím, že by červenou kartu taky nedostali.

          Mně spíš zaráží, když pominu Liberec a potažmo Fraňka, že Kocourek s pomezními nám ve středu doma nedali ani deko (ale asi by nás taky pravděpodobně nezařízl).