Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Ve 3. předkole s Fiorentinou

Dnešní los přiřknul Slavii v boji o postup do základní skupiny Ligy mistrů italského soupeře, Fiorentinu. První utkání se hraje 12. či 13. srpna v Itálii, odveta pak 26. či 27. srpna.

ACF Fiorentina byl založen v roce 1926, od té doby se držel mezi předními italskými kluby, jen čtyři týmy se víckrát zúčastnily Serie A než právě Fiorentina. Italský klub domácí ligu vyhrál dvakrát, v sezoně 1955 - 56 a 1968 - 69, šestkrát si připsal prvenství v domácím poháru a v roce 1996 i v italském Superpoháru. Největšího úspěchu na mezinárodní scéně dosáhly "Fialky" v roce 1961, kdy vyhrály Pohár vítězů pohárů.

V týmu dřív působil Tomáš Řepka či kapitán Tomáš Ujfaluši, v současném kádru jsou i čeští reprezentanti do 19 let Jan Hable a Ondřej Mazuch. Zřejmě nejznámějším jménem na soupisce je pak rumunský útočník Adrian Mutu, druhým známým jménem pak Alberto Gilardino, který přišel z AC Milán. Klub dále posílil mladý ofenzivní záložník Stevan Jovetic, který přestoupil z Partizanu Bělehrad za 8 milionů euro, dále pak brazilský záložník Melo či brankář Storari, který přišel na hostování z AC Milán. Dalšími novými tvářemi jsou Jefferson Andrade Siqueira a obránci Juan Manuel Vargas, Zauri a Gianluca Comotto.Trenérem je Ital Cesare Prandelli.

Do paměti českých fanoušků se Fiorentina vryla především účastí v korupční aféře, která otřásla italským fotbalem. Klub však nebyl potrestán přeřazením do Serie B, stihl jej pouze odpočet bodů pro sezony 2005/2006 a 2006/2007. V sezoně uplynulé si klub zajistil třetí předkolo Ligy mistrů umístěním na čtvrté příčce italské ligy.

Výhodou pro Slavii by mohla být určitá nerozehranost soupeře, jemuž začíná liga až 31. srpna soubojem s Juventusem. "Když už se tenčil počet soupeřů, tak zůstaly na výběr jen Panathinaikos a Fiorentina, tak se přiznám, že jsem si raději přál Fiorentinu. Síla soupeře je jasná, semifinalista Poháru UEFA. Soupeř bude atraktivní, diváci se mají na co těšit," uvedl po losu kouč Karel Jarolím.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    malenfant     před 16 lety 01.08.2008 12:33 |  
    0 0

    mohlo to bejt horší, ale ty rumuni...

  2. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    KING25     před 16 lety 01.08.2008 12:35 |  
    0 0

    Bych řekl, že je to soupeř, jako byl loni Ajax. Šance na postup je!

  3. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    quelhar (admin)     před 16 lety 01.08.2008 12:37 |  
    0 0

    Mno, los nam tentokrat kupodivu celkem pral. Pravda, mohlo to dopadnout i lepe, ale taky mnohokrat hure.
    Pozitiva podle me jsou, ze hrajeme s tymem, jehoz liga zacina az 31.8. a tedy oba zapasy se odehraji pred zacatkem italske ligy. Dale je pozitivni, ze hrajeme prvni zapas venku. Pokud prohrajeme maximalne o gol, dovezeme sanci do odvety a verim, ze vyprodame Eden.
    A co se tyce Sparty, tak ta to podle me bude mit tezsi nez my. Panathinaikos je neprijemny souper, v Recku bude bourliva atmosfera a klidne tam muze Sparta dostat tri goly a odveta bude o nicem.

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      slaviator     před 16 lety 01.08.2008 12:42 |  
      0 0

      Souhlasím. A nehledě na to, že to může být i trochu pikantní v tom smyslu, že by mohl šanci dostat možná Mazuch na pravém beku, když Ujfaluši odešel do Atletika... A kdyby hrál i v záloze Hable, nebylo by to špatné :-) Každopádně Italy jsem si přál. Sice Juventus, kdybychom už měli dostat jooo těžkého soupeře typu Schalke/Barca/Juve, ale Fiorentina je docela myslím překonatelná... A Juve si dáme s prstem v nose v osmifinále LM :)

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        zz     před 16 lety 01.08.2008 13:10 |  
        0 0

        Aby hrál Hable v záloze, tak by jsi musel Fiorentinu trénovat Ty, Lukáši. Mazuch se může objevit v základní sestavě. A ještě by mohla Fiorentina angažovat Tvého oblíbence Trubilu, pak by naše akcie stouply.

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          slaviator     před 16 lety 01.08.2008 13:29 |  
          0 0

          Mazuch na základ momentálně má. I kvůli tomu, aby se nyní po odchodu Ujfiho probojoval do základu, nejel na ME19... A Hable? Máš pravdu, že jeho šance je malá. Ale přesto je. I když, asi to dopadne jak s Pekhartem, nebyl nakonec ani na lavici náhradníků. Nevím no, ale tím že z Fiorentiny odešli hráči jako Viera, Ujfaluši, tak těch známejch hráčů tam je pro nás málo a zrovna Mazuch... Šanci by dostat moh.

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            zz     před 16 lety 01.08.2008 13:47 |  
            0 0

            Lukáši, kdyby ses více zajímal o fotbal, tak by jsi zjistil, že je tam jeden z velkých talentů Srb Jovetič, za kterého nabízel Liverpool 300 mega. Je to ročník 89 jako Necid. Tak jsem zvědavý, kdo z nich dostane šanci. Mazuch má na základ A týmu, Hable ani na lavičku. Bude pokračovat v juniorce. Dále jsou tam Dos Santos, Mutu, Gilardino, Montolivo, Pazzini, Kroldrup. prostě velká kvalita I ostatní hráči mají kvalitu. Opravdu těžký soupeř. Těžší než Ajax. Mnohem těžší soupeř.

            • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

              quelhar (admin)     před 16 lety 01.08.2008 17:37 |  
              0 0

              Kdybys to bral ciste podle jmen, tak kadr Ajaxu byl loni taky nabity - Huntelaar, Stam, Heitinga, Suarez, Emanuelsson...

              V kazdem z nasazenych tymu jsou slavnejsi jmena nez u nas, ale pokud my z tech jmen vytvorime dobry tym, tak mame sanci. Fiorentina nakoupila mnoho novych hracu a budou to jejich prvni dva soutezni zapasy v sezone. Ajaxu odesel loni jediny hrac (Sneijder) a poznamenalo je to tak, ze nepostoupili ani do skupiny UEFY. Jestli Fiorentina vymeni pulku zakladni sestavy, tak to muze mit podobny efekt.

              • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                zz     před 16 lety 01.08.2008 17:57 |  
                0 0

                Quelhare, jenže jim neodešli hráči typu Sneidera. Ujfalušiho nahradí, Vieriho taky. A nalijme si čistého vína, loni jsme postoupili díky neskutečnému štěstí. Kdyby Ajax proměnil jen třetinu šancí, tak bez problémů postoupil. Štěstí nelze mít pořád. Musíš přidat kvalitu. A loni jsme měli lepší tým, dobře poskládaný, hráči byli ve formě. Z posledních dvou zápasů a z celého jara mám rozpačitý dojem. Kvalita kádru Fiorentiny je vyšší než Ajaxu. Na každém postu má Fiorentina osobnost. A hlavně nás nepodcení jako Ajax. Jejich trenér nebude tak namyšlený jako trenér Ajaxu. Prostě postup by se rovnal velkému překvapení. I ten Panathinaikos má mnohem slabší kádr než Fiorentina. Schalke by bylo mnohem hratelnější, jednak je složeno z cizinců nebo naturalizovaných Němců jako Asamoah a Kuranyi, má zraněné hráče, někteří hráči skončí nebo přestoupí. Jejich herní styl by nám seděl. A z ekonomického hlediska by to byla zlatá ryba. Prostě nejsem z losu nadšený. Nesdílím ten optimismus většiny fanoušků, jak jsme dobře dopadli. Hlavně se obávám, abychom první zápas neprohráli vysoko a pak přišlo na odvedu jen 8000. Šance vidím na 30%, ale myslím si, že nepostoupí ani Slávia, ani Sparta. Rád bych se mýlil, ale uvědomuji si obrovskou kvalitu soupeře. Hlavně bude záležet, jak zvládneme start v Liberci. A zda trenér Jarolím najde optimální sestavu, která bude mít důvěru a hlavně výsledky.

                • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                  quelhar (admin)     před 16 lety 01.08.2008 18:12 |  
                  0 0

                  Fakt je ten, ze kvalita naseho kadru by nestacila ani na Basilej, jak jsem psal uz vyse, tak podle jmen v kadru byli vsichni mozni souperi lepsi nez my. Postup by se rovnal prekvapeni, s tim souhlasim. Ale byly tam daleko kvalitnejsi tymy nez je Fiorentina - Arsenal, Liverpool, Barcelona, Olympiakos, Juventus, Fenerbahce.
                  Vzhledem k moznostem jsme dopadli dobre, protoze jsme mohli dopadnout daleko hur (a ta sance dopadnout hur byla temer 50%).
                  Loni dala v lize Fiorentina za 38 zapasu jen 55 branek. I proto si myslim, ze je slusna sance uhrat v Italii dobry vysledek a doma se o postup poprat.

                  • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                    zz     před 16 lety 01.08.2008 18:32 |  
                    0 0

                    V italské lize padá méně gólů než v anglické, německé nebo španělské lize. Je to dáno kvalitní defenzivou všech týmů v italské lize. Proto nelze brát vážně fakt, že Fiorentina nastřílela jen 55 branek. Sám víš, že defenziva je naši největší slabinou, stopeři zaostávají rychlostně a v tom bude mít Fiorentina velkou výhodu. K tomu si přidej experimenty se sestavou. Náš herní styl ji bude sedět. My necháváme soupeři hodně prostoru, vše nám dlouho trvá, přechodová fáze je pomalá, máme problém při obranných standartkách. A proti Hradci i Íránu bylo v naší defenzivě několik velkých oken. Naše defenziva není na úrovni týmů série A. A to bude voda na mlýn pro Fiorentinu. Prostě nejsem z losu nadšený. Defenzivní Styl Fiorentiny nám nebude sedět, ale náš styl bude soupeři vyhovovat. V tom vidím velký problém. Styl Schalke by nám více seděl.

                    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                      quelhar (admin)     před 16 lety 01.08.2008 19:02 |  
                      0 0

                      Konkurenti Fiorentiny nastrileli radove o deset branek v lize vice - to ukazuje, ze i v italske lize lze strilet branky, jen to nekterym tymum jde lepe a jinym hure. A Fiorentina z tech top italskych tymu na tom loni byla relativne spatne.
                      Nemyslim, ze nechavame souperi hodne prostoru a nesouhlasim, ze nam vse dlouho trva. Uvidime, jakym stylem se budeme prezentovat v Liberci, ale treba ze zapasu s Iranem podle me bylo jasne, ze skrz stred zalohy se bude proti nam prochazet tezko - Iran radeji volil dlouhe nakopy stoperu na nabihajici utocniky a zalozniky ze hry vynechaval. Defenziva neni stoprocentni, to je pravda. Kazdopadne bych nas rozhodne neodepisoval predem, jak to delas ty - pises sice ze mame sanci 30% a pritom nenachazis jedinou vec, ve ktere bychom souperi mohli aspon trosku konkurovat.

                      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                        zz     před 16 lety 01.08.2008 19:19 |  
                        0 0

                        Nacházím, a tou je nerozehranost. To, že necháváme soupeři hodně prostoru, bylo vidět na počtu šancí, které měl Hradec a Írán. Defenziva je naše slabina. To, že Írán nakopával míče, je třeba přičíst kvalitě hráčů z íránské ligy. I naše U19 na ME proti Německu nakopávala míče. To nic nevypovídá o kvalitě našeho středu. To, že naši středoví hráči nevynikají rychlostí, je realita. A to, že hráčům z české ligy vše dlouho trvá, je taky fakt. Prostě nemůžu nevidět kvalitu soupeře. A k vylepšení ofenzivy přišli Gilardino, Jovetič a Mello. Na to nezapomínej. Prostě se obávám, že jejich stal nám nebude sedět, a naopak náš styl jim bude vyhovovat. přeji si postup jako Ty, ale jsem realista. Nevěřím tomu, že nás podcení. Pro Fiorentinu je postup do LM prioritou. Čekají na to už 8 let. Ale rád bych se mýlil a dal Ti za pravdu, že Fiorentina je hratelný soupeř. Opravdu rád bych se mýlil.

                    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                      urs (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 19:17 |  
                      0 0

                      mno, ja mam v zive pameti zapas AS Rim x MAN U, a to teda byla kanonada zrala na rucnik, bo tento sqely italsky klub s nejpropracovanejsi DEFENZIVOU, dostal od anglanu 7 bananu... :-)

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            kytt (host)     před 16 lety 01.08.2008 19:37 |  
            0 0

            Ne nemá ani náhodou...Fiorentina je po Slavii muj druhej nejoblíbenější klub, sleduju dost jejích zápasů v TV, Mazuch je něco jako Hošek, když ho teď KJ vzal do přípravy, bude v základu? Ani náhodou, ale proti lehčím ho můžem zkusit...

            • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

              zz     před 16 lety 01.08.2008 19:44 |  
              0 0

              Loni dostal šanci MAZUCH v italském poháru a obstál. Nepustili ho na ME do 19 let, takže se dalo čekat, že dostane v přípravě větší šanci. Ale vzhledem k nákupu Zauriho a Vergase, to vypadá na lávku nebo juniorku. Jak na Tebe působila Fiorentina v zápase s Barcelonou? Je to pořád příprava, zkouší se, ale jaký máš dojem z její hry?

              • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                kytt (host)     před 16 lety 01.08.2008 19:50 |  
                0 0

                Za nás hrál v poháru taky Kopřiva s Gabrielem pamatuješ?:) Ano Mazuch se bude nejspíš pohybovat mezi Primaverou a lavičkou...

                K zápasu s Barcelonou...v prní půli se mi sekal obraz, ale celkem vyrovnaný, barca chvílema tlačila, pak dal nahodaka Puyol... v druhý půli to bylo jednoznačnější, fiore taky dost stridala...Gol Fiore daval Pazzini, opravdu solidní mladý útočník, vcelku všestranný...hráli v první půli něco jako Slavia takové 4-5-1 az 4-3-3...na hrotu osamocený Gilardino, skvěle doplňován Mutuem...ale bylo to ještě dost kostrbaté, věřím, že potenciál mají na lepší výsledek...ta nerozehranost je naše šance

                • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                  zz     před 16 lety 01.08.2008 19:56 |  
                  0 0

                  A co ten mladý Jovetič, jak hrál? Jinak Kopřivu s Gabrielem mi nepřipomínej. Mazuch aspoň odehrál italský pohár proti týmu ze série A. Kopřiva s Gabrielem nestačili na borce z Líšně.

                  • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                    kytt (host)     před 16 lety 01.08.2008 20:03 |  
                    0 0

                    Nj to srovnání je trochu mimo:) Myšleno spíše metaforicky..

                    Jovetič...no je slibnej,,, rychlej, nabíhal si hodně do prostoru, chtěl přihrávky..trošku jim vázla kombinace ve středu tak nedostal takové míče jaké potřeboval...vypadá i docela technicky...myslim, že to bude první varianta na střídání při systému se dvěma hroty, kterej v prvním zápase očekávám...

                    http://it.violachannel.tv/dettaglio-players/items/Stevan-Jovetic.html vypada este mladsi nez je:)) kdyz si pustite to video...

                    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                      kytt (host)     před 16 lety 01.08.2008 20:27 |  
                      0 0

                      Na SSC mají dobré video...

                      http://www.youtube.com/watch?v=hPmwbQNyyRY&

                      doporučuju si všimnout Freye, Montoliva(v tom hráči je velkej potenciál dle mě), Pazziniho, Mutua...

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        kytt (host)     před 16 lety 01.08.2008 19:35 |  
        0 0

        Ty ses zbláznil chlapče....sleduješ ten tým? asi ne... mazuch nedostává moc šancí ani v přátelácích, předevčírem hráli doma přátelák s Barcelonou(prohráli 1:3), Mazuch byl na lavičce, ale většina týmu aspoň střídala, on zůstal na lavičce celých 90. minut, Mazuch opravdu hrát nebude...HABLE ani nedostal šanci v přípravě ty magore...do obrany koupili Zauriho z Lazia a Vargase...omg

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      harashment     před 16 lety 01.08.2008 12:43 |  
      0 0

      O spartě si myslim,že to má jednodušší a my když nepostoupíme,tak to bude aspoň krásnej vejlet.Ještě,že už nemaj toho debilního Jiránka.A po plichtě :-) by Eden mohl bejt nadupanej...

  4. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    zz     před 16 lety 01.08.2008 12:50 |  
    0 0

    Vzhledem k naší současné formě a hernímu projevu je pro nás těžkým soupeřem i Basilej. Je třeba si uvědomit, že nám chybí oproti zápasu s Ajaxem Vlček, Švec, Dřížďal a v té době ve velmi dobré formě hrající Kalivoda. Ani Janda není v takové formě jako loni. Naopak k dispozici už budou Švento a Šiklič. Ze sportovního hlediska je to soupeř na úrovni Schalke, z ekonomického hlediska je Schalke někde úplně jinde. Stačí se zeptat v Bolce, jak se jim loni ekonomicky vyplatil zápas s Fiorentínou. Prostě německý klub je z ekonomického hlediska jiná liga. Naší výhodou je, že italská liga začíná až koncem srpna. Stačí si vzpomenout na zápas AC Milán Liberec. Herní styl Fiorentíny nám nebude sedět. Hrají hodně dobře v defenzivě, naši hráči jsou zvyklí na více prostoru a času z ligy. Kádr má soupeř kvalitnější, šance na postup je 30%. Škoda, že jsme nesehráli v přípravě zápasy s Udine a s Laziem. Určitě by se nám to hodilo více než s Regensbuergem a Ingolstadtem. Záležet bude na tom, jestli se Karlu Jarolímovi podaří najít optimální sestavu, která vydrží delší dobu a bude mít důvěru Ale to už je věc trenéra, jak se rozhodne.trenéra. Uvidíme v Liberci. Uvidíme taky, kam jsme se za rok herně posunuli, dvojzápas s Fiorentínou nám hodně napoví. Možná bych zkusil jednání s Bohemkou o příchodu Morávka na hostování, bylo by to výhodné pro obě strany. Jako hráčskou kompenzaci bychom jim mohli poslat jednoho z dvojice Marek Jarolím, Volešák. Ale to už je věc trenéra, jak se rozhodne. A těším se i na Juventus v Bratislavě, doufám, že to nebude kolidovat s naším zápasem. Pokud Karel Jarolím najde optimální sestavu a budeme mít velkou dávku štěstí, tak šance je.

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      stromovous (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 13:05 |  
      0 0

      ještě bych připomněl že k dispozici jsou z těch kvalitních hráčů oproti loňsku i Latka a Toleski. jenže bohužel KJ nám bude mermomocí chtít ukázat, že máme k dispozici i nějaký nekopy á la Marek Jarolím, Gebre, Jarda Černý a aby zmát Fiorentinu, vlastní fanoušky a celou veřejnost tak prohází posty tak aby hrál záložník v útoku a stoper na beku a další záložník na druhym beku.

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      skman     před 16 lety 01.08.2008 13:07 |  
      0 0

      jako pokud by jsi chtel v pripade hostovani nasadit Moravka proti Fiorentine tak panbuh s tebou... proti Fiorentine bude zapoterbi hlavne zkusenost Ti co uz maji neco odkopany... navic me Moravek nikdy moc nepresvedcil ze by mel u nas na zaklad

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        zz     před 16 lety 01.08.2008 13:14 |  
        0 0

        Nemusí být v základu, ale na lávce určitě. Jakou zkušenost myslíš? Šmicer je zraněný. Černý není hráč do středu zálohy, Jarolím a Volešák jsou horší Morávka. Jedině Balaid, který má ale kondiční deficit.

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          skman     před 16 lety 01.08.2008 13:20 |  
          0 0

          ja si nemyslim ze Jarolim je horsi nez Moravek uvidis az bude hrat ostrej zapas na "svym" miste ve stredu zalohy verim mu Lada Volesak ten se me zamlouva jen nasazenim na zaklad ve slavce nema bohuzel, a jeste k Belaidovi zbyva jeste par dni do zapasu s Fiorentinou deficit muze v pohode dohnat a pekne se rozehrat v prvnich dvou kolech GL, v zadnym pripade neni Fiorentina snadny souper ba naopak patri k tem tezsim presto hratelnym ale bude se muset hrat tak jak proti Ajaxu brejky a zabezpecena obrana jinak to nevidim...

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            zz     před 16 lety 01.08.2008 13:28 |  
            0 0

            On měl Marek Jarolím velké problémy na svém postu proti druholigovému Hradci, snad si nemyslíš, že bude něco platný proti Fiorentině. Bez rychlosti, důrazu v osobních soubojích bude málo platný v lize, načež v LM. Soupeř ze série A není Regensburg, proti kterému máš na všechno čas, prostor. Fiorentina je jiná kvalita. Postavit zálohu na pomalých a nedůrazných hráčích by byla fotbalová sebevražda.

            • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 13:44 |  
              0 0

              Presne tak, musi hrat hraci, kteri dokazi drzet tempo na jine urovni nez je treti nemecka liga, kteri se dokazi zahrat i kdyz maji malo casu a prostoru, ze ma nekdo neco odkopano za plzen, to vubec nerozhoduje, bude potrebova hracu, kteri maji duraz v soubojich a nenechaji souperi prostor, kteri jsou pracoviti a odpovedni. Ja bych veril Sventovi, Jandovi, Belaidovi, Suchymu, jsem zvedav jak si povede Tavares ci Toleski, obavam se jak budou stacit Latka s Brabcem, naopak nesazel bych na Marka Jarolima, Gebreho. Ze Moravek by se pri nasi konkurenci ve stredu zalohy nedostal na hriste? Jaka konkurence? Jarolim? Volesak, kterej pul roku nehraje a nema sanci se ve slavii zlepsovat?

              • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                skman     před 16 lety 01.08.2008 15:05 |  
                0 0

                musite si uvedomit ze bohemka neni slavia je tam mensi tlak tak mlady hrac se nemusi uplne vyporadat s takovy prestupem je to risk za ty prachy co za nej chcou, napr. fort kteryho sme kdysi koupili jako mladyho talenta co perfektne strilel tehda v Plzni v druhe lize k nam prisel a zvlhl mu strelecky prach, kdyby nam nekdo pomohl tak leda rajnoch tot muj nazor

                • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                  zz     před 16 lety 01.08.2008 15:17 |  
                  0 0

                  My mluvíme o hostování, ne přestupu. Hostování by stálo tak 1 mega+hráčská kompenzace. Bylo by to výhodné pro obě strany. Slávii by Morávek pomohl svou kvalitou, A Bohemka by ho mohla lépe prodat, protože by se v našem dresu více zviditelnil a hrál těžké zápasy. Normálně bych hostování bez opce nebral, ale vzhledem k důležitosti této sezóny, kdy mistr bude mít snadnější cestu do LM, bych udělal výjimku. Koupit Morávka, na to nemáme peníze. To je mimo realitu.

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      quelhar (admin)     před 16 lety 01.08.2008 13:08 |  
      0 0

      Zdravim,
      nehodnotil bych soucasnou formu. Pratelske zapasy jsou uplne jine nez soutezni, nasazeni proti Iranu bylo relativne male a v lize to bude jiste velmi odlisne. Jiste si nemyslis, ze je Liberec slabym souperem, kdyz v generalce prohral s Kladnem. My jsme v generalce porazili silnejsiho soupere, nez je Kladno.
      Schalke bylo v osudi jen jedno a sance dostat jednoho konkretniho soupere byla malicka. Je treba k losu pristoupit ze sirsiho hlediska, nez jen z toho, ze jsme nedostali konkretniho soupere a proto to je spatne. Se sanci na postup souhlasim, take to vidim na tech 30%. Ovsem Schalke by podle meho nazoru bylo souperem jeste tezsim a sance na postup by byla mensi.
      Budme spokojeni, ze jsme nedostali tezsiho soupere, protoze tech tam bylo minimalne 6.

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 13:47 |  
        0 0

        To tezko rict, obecne bych rekl ze styl italu je horsi pro nase kluby nez nemcu - ta dusledna obrana a organizovanost, tam cesky hrac zvykly na jine tempo a na vice casu a prostoru je casto bez sanci. Ale taky souhlasim s 30%, urcite to mohlo dopadnout i hur a Panathinaikos bych fakt nechtel, dulezitejsi je, ze se da bojovat a pro postup neco udelat.

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          slaviator     před 16 lety 01.08.2008 14:08 |  
          0 0

          Proti Palermu jsme třebas hráli dobře a nebýt smůly při břevnu Kratochvíla (?) v odvetě, tak jsme i postoupili... :) A Palermo tehdy nebyli žádní nezdárkové

  5. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    Viking     před 16 lety 01.08.2008 13:21 |  
    0 0

    Každopádně výjezd bude super, Florencie je krásný město.

  6. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    Jachym     před 16 lety 01.08.2008 13:39 |  
    0 0

    Shodnu se s vámi, že to mohlo taky dopadnout daleko hůř. Myslím, že můžeme živit alespoň nějaké šance na rozdíl od rudých hochů z Letné...

  7. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 13:42 |  
    0 0

    ...já už se tak těším. Pokud odevzdáme výkon na hranici možností (což snad ano..), tak by tu jistá šance na postup mohla být. Jsem osobně velmi zvědav rovněž na hru Sparty proti Athenám. Tento klub (Panathinaikos) má u nás pořád - alespoň tak to cítím já - jakýsi přívlastek lepšího klubu druhé kategorie, což rozhodně není pravda. Myslím si osobně, že jejich hra je kvalitnější než např. Fiorentina, ale to pochopitelně ukáže až čas..

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      zz     před 16 lety 01.08.2008 13:49 |  
      0 0

      Neblázni, Fiorentina je lepší než Panathinaikos. Podívej se na soupisky.

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        Stroninhu     před 16 lety 01.08.2008 15:14 |  
        0 0

        Zdravím oba pány,
        můj názor je, že Fiorentina má sice větší a lepší kádr, ale Athény jsou historicky nejhorší soupeř. Porazili 2x jak nás tak spartu. Tekže jsem raději, že máme Fiorentinu, navíc loni tam Mladá boleslav prohrála 2:1 což není tak hrozné a to měla Fiorentina podle mě lepší kádr. Každopdáně, pokud bude hodně štěstí a dobrý výkon, máme na to postoupit. Kdybychom dostali někoho, kdo nás v minulosti porazil, nebo někoho ze super klubů, mohl by tam být psychický blok. Tedy já jsem velmi rád, že je to Fiorentina. Uvidíme, nechme se překvapit. Škoda, že to dávají 12.7 já jsem zrovna na koncertě Alanis Morissette, tak nevím jak to bude vypadat, když budu koukat do mobilu každých 5 minut.... :-)

  8. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    Kutas     před 16 lety 01.08.2008 15:10 |  
    0 0

    Podle mě slušný los... mohlo to dopadnou mnohem hůř, byť i o něco líp. Na druhou stranu to určitě není nehratelný soupeř a navíc finančně atraktivní (Šachťor, Spartak a spol. by byli horší). Malou výhodou by mohla být jejich povaha a nerozehranost + to, že s taliány nám to přeci jen jde o něco lépe než třeba se Španěly.
    Navíc bomba výlet... soupeř atraktivní, místo velmi zajímavé a vzdálenost 1000km docela ujde. Už se těšim.
    Kuťas

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 18:45 |  
      0 0

      Dobrý hezký večer a zdravím Vás všechny,
      z losu mám rozporuplné pocity, ale někde tam ve mě hlodá ten čertík, který mi říká, že pokud k tomu zápasu a ke všemu okolo toho přistoupíme poctivě, s pokorou a odhodláním nechat tam úplně všechno, mohla by být šance. Ten druhý čertík mi říká, že pokud, postaví trenér sestavu tak hloupě jako na začátek s Iránem, tak je to v háji. Pořád se patlám v důvodech, co ho k tomu vede a nevím........ Brankář ano, Vaniak je dobrý a tam není co dodat, Krajčík je pořád tou nejpřijatelnější variantou na pravého beka (Dřížďal prostě není), Suchý a Brabec na stoperech a Šiklič na levém beku. Janda z prava na halvu, vedle něho Belaid, za nimi Tavarez jako štítový a Švento, na hrotech Toleski či Šenkeřík a prostě bych tam Necida dal a pak máme několik variant a alternativ i s J.Černým a Volešákem. M.Jarolíma prostě neberu.
      Vždyť je to úplně kontraproduktivní, když Šventa dáme do útoku a J.Černý hraje to samé a plete se jim do toho i Jablonský. Souhlasím s s Vámi pane (zz), že sestava si zatím nesedla, pořád je to ode zdi ke zdi a takhle Fiorentinu neporazíme. Ale to tady nevyřeším, jen mi tam prostě chybí logika. Uznávám, nevidím hráče v práci každý den, ale když přijdu na přestavení (zápas), tak se tam nebudu koukat na nějaké výměny a experimenty a bude se to dít každé představení. Máme šanci v tom, že to není ranec v podobě Arsenalu, Barcelony apod. Proč s tou šancí na postup hazardovat? A to svým vlastním a nebojím se říci hloupým způsobem. Tak asi tak nějak. On nám to ukáže první ostrý start a Liberec je dostatečně dobrý soupeř, aby nám nerostl hřebínek. Sokrates55

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        zz     před 16 lety 01.08.2008 19:10 |  
        0 0

        Dobrý večer Sokrate,
        napsal jste to správně, musíme přistoupit k zápasu s pokorou a zodpovědně. Trochu mě překvapuje ten optimismus od trenéra, přes hráče až po fanoušky. Myslím si, že trenér Fiorentiny nebude takový primitiv a namyšlenec jako trenér Ajaxu, který nás posílal na východ, vůbec nás nebral vážně a přehlížel nás. Po zásluze odjel s nepořízenou a ostudou. Nestalo se mu to poprvé. Ale takovým hlupákem trenér Fiorentiny nebude. I Vy by jste jistě jako milovník historie a antiky bral Florencii všemi deseti, ale jako soupeře bych radši tým typu Schalke. Obávám se, že nám jejich herní styl nebude sedět. A kvalita je jednoznačně na straně soupeře. Jsem rád, že sdílíte můj názor na sestavu, je třeba najít úspěšnou sestavu, která vydrží déle než jeden zápas, která bude mít důvěru a výsledky. Je to důležité pro psychiku hráčů. Proto doufám, že Karel Jarolím zodpovědně popřemýšlí nad složením sestavy před nedělním startem. Úspěšný start je důležitý. Pokud se nepovede, a dobrý nebude ani herní projev, může to mít negativní vliv na další průběh sezóny. Každý zápas bude letos těžký, nebude lehkého soupeře, snad s výjimkou Příbrami. Proto věřím ve zdravý rozum. Konkurence je letos opravdu silná. Líbil se mi výrok pana Uličného, že nepotřebuje posily na lavičku. To bych nechal zarámovat. I on nechce posilu za každou cenu. S pokorou a zdravým rozumem můžeme uspět. Bez pokory a s experimenty nikoliv. Přeji Vám hezký večer a doufám, že v neděli si tu budeme moci popovídat o úspěšném startu do sezóny.

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        Stroninhu     před 16 lety 01.08.2008 19:11 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,
        v jedné věci s tebou nesouhlasím, a to je to hazardování se sestavou. Přípravné zápasy jsou přeci o tom, že to trenér zkusí, on sám řekl, že co hraje Švento na levém křídle víme. Ve chvíli, kdy v Liberci nastoupí sestava stejná jako byla proti Íránu, pak ano, pak je to špatně. Doufám, že to KJ pochopil, jinak jsem pro tu sestavu co jsi napsal.

        Stroninhu

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          urs (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 19:28 |  
          0 0

          taky to taky vidiiiim :-) ovsem vidi ti i KJ?? :-D

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 19:44 |  
            0 0

            Ano v přípravě to beru Stroninhu,
            ale tady se jde už do ostrého a k těmto zápasům jsem to myslel. Navíc myslím si, že poslední dva - tři zápasy přípravné zápasy už by měla základní sestava spolu pracovat, to jsemu nás postrádal. Já nechci malovat žádného čerta (už jsem tu uvedl několik) na zeď, ale poslední zápas s Iránem mě tedy nijak neuklidnil a jak říká pan (zz), je třeba se nejdříve podívat do sebe a vyprat si své prádlo a pak můžu jít na soupeře. Ano, přípravný zápas se prostě hraje jinak než ostrý mistrák, to je snad jediné co mohu připustit a věřit, že naši klucí to spustí na ostro a na"plný pecky", překvapí nás rychlým pohybem s míčem i bez, hledáním volného prostoru a překvapivých a rychle k brance soupeře jdoucích kombinací a to samozřejmě s dobrým zakončení. Chci tomu věřit a tak budu čekat. Myslím si, že tam takových fotbalistů máme a zároveň jsou to takové osobnosti, že strhnou ostatní. Já a stejně tak určitě i Vy všichni své Slávii budem držet palce a povzbuzovat s vírou v dobrý fotbal a tohou po vítězství. Spartu neřeším, je to jen na nich, jak se s tím poperou. Jsou na tom podobně. Přeji Vám všem pěkný večer a s mírně narůstající nervozitou v očekávání věcí přístích se prokousávám k nedělnímu večeru a našemu zápasu, pak budem asi chytřejší. Sokrates55

  9. Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 20:10 |  
    0 0

    Pokud se budeme řídit rozpočty klubů, ekonomickými silami, tak jsou české kluby mezi ostatními jednoznačnými outsidery. Jestliže jakýkoli italský tým bude chtít skoupit Slávii, tak ať ukáží na jakéhokoli hráče, mají ho. Přesto jsem vždy našim hráčům věřím a do poslední chvíle doufám v postup.

    Nesdílím (a uráží mne jako slávistu) názory, že loni jsme postoupili:
    a) díky velikému štěstí
    b) díky tomu, že nás soupeř podcenil
    c) díky tomu, že byl trenér soupeře arogantní
    Ani si nemyslím, že hrajeme pomalu, špatně bráníme, necháváme hodně volného prostoru. Takovéto kálení do vlastního hnízda se mi opravdu hnusí.

    A taky nesdílím názor, že trenér neumí tým poskládat. Vím, že po věky věků si fanoušci hrají na trenéry a staví vlastní sestavy. Přesto mne překvapuje, že ani po tak úspěšné sezóně se nenajde víc lidí, kteří by svému trenérovi důvěřovali. Trenéři bývají nazýváni také stratégové a vždy jsem si nejvíce cenil těch, kteří uměli přicházet s překvapivými tahy. Mnozí zde popisují sestavy tak čitelné, že by je odhalil i žák 1. třídy. Mistrovstím kouče je přece i to, že překvapí soupeře, má v rukávu neotřelá až neočekávaná či riskantní řešení.

    Nemá cenu dokolečka jak kolovrátek opakovat jméno Schalke (to už jsem přelouskal snad ve stovce příspěvků). Prostě máme Fiorentinu, jako Slávie jsme vyřadili i lepší italský tým, loni jsme v Lize Mistrů neuspěli jen proti gigantům, i proti Tottenhamu jsme stáli kousek od postupu, zaplníme Eden a natřeme to těm talošům!!!!! Červenobílá síla!!!!

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 20:27 |  
      0 0

      Tomu já rozumím pane Huzgi,
      a vím, že to patřilo i mě. Sám také víte, že jsem tu za trenéra dostal párkrát do nosu, protože jsem se ho zastal. Vidíte sám, že jsem v závěru psal dostatečně jasně, že věřím, že mužstvo zahraje a bude rozdíl mezi přípravou a ostrým zápasem. Snad si nemyslíte, že dobře myšlená a hlavně poctivě myšlená kritika je kálení do vlastního hnízda. Sestavu jsem popsal čitelně a možná pro žáky 1. třídy. A věřte, že se na mistrovský tah našeho trenéra těším, a určitě si taky přeji, abychom to talošům natřeli, kvůli tomu tam přeci půjdu ............. Snad jsem neprovedl tolik, když jsem jen trochu naznačil, aby nám "frňák" nelítal někde moc vysoko. Tak jsem to cítil a napsal. Sokrates55

    • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

      zz     před 16 lety 01.08.2008 20:29 |  
      0 0

      Lepší tým jsme vyřadili s jiným kádrem. Sestava je čitelná, třeba sestava Arsenalu, dokud nedošlo ke zraněním, byla čitelná, to samé sestava Bayernu a dalších klubů. I Brucknerova sestava byla čitelná, stejně tak Lavičkova sestava v Tiraspolu, stejně tak je čitelná sestava Liberce v neděli. Naše sestava nebyla na jaře čitelná, ale že bychom tím překvapili soupeře, to opravdu ne. Spíše jsme překvapili sami sebe. Naopak čitelná sestava Ostravy a Brna na jaře patřila k nejlepším. Není to o čitelnosti nebo nečitelnosti sestavy, je to o tom, aby sestava byla úspěšná a vydržela aspoň pár zápasů. A aby předváděla dobrý fotbal. S Ajaxem jsme měli štěstí, říci opak, je lež. Nenalhávejme si. To, že špatně bráníme, jsme viděli na jaře i v posledních dvou zápasech. Opět si nenalhávejme. Mistrovstvím kouče je, že překvapí soupeře, já se obávám, že Karel Jarolím spíše hledá, experimentuje, ale nepřekvapuje soupeře. Jen vlastní hráče a fanoušky. Já si přeji postup, ale nejsem slepý a vidím obrovskou kvalitu na straně Fiorentiny. Velkohubá prohlášení o tom, jak to natřeme Italům, tak namachrovaně neuvažuji. Respektuji sílu soupeře, přistupuji k zápasu s velkou pokorou a čekám, jestli se nestane velké překvapení. Postup Slávie by byl totiž velkým překvapením.

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 21:01 |  
        0 0

        Svůj komentář jsem Sokrate nepsal ani tak jako osočení někoho či výtku konkrétním osobám, spíše jako vlastní pohled, a to i pro vás zz. Rozumím pocitu, že loňský postup do LM je jedna velká náhoda, věřte však, že jsem před necelým rokem sbíhal Strahov s pocitem jednoznačné sportovní spravedlnosti, můj (totálně fanouškovský) dojem byl, že vyhrál a postoupil lepší. A nemá cenu mi to vymlouvat a kazit mi "tušení minulosti". Právě tak dávám plné právo trenérům zkoušet vše možné i nemožné dle jejich uvážení, a to trenérům Jarolímům, Csaplárům, Beránkům, Hřebíkům, Ciprům... Osobně neřeším, jakou sestavu postaví trenér, naopak se rád nechávám překvapit a rád objevuji nové. Jak jinak by se člověk potkal se zrody talentů Suchým, Švecem, Bergrem, Šmicrem, Bejblem,... Jestli KJ postaví v Liberci sestavu jako s Íránem a vyhrajeme nebo postaví tu "starou" a vyhrajeme mne uspokojí stejně a nechám to na něm.
        Přes všechny své profese se cítím být z velké části také matematikem a hledání té či oné sestavy na ten a potom tamten zápas mi přijde podobné řešení matematických úloh. Kolikrát musíte vyzkoušet různé postupy, některé jsou zřejmě nesmyslné rychleji, některé později, někdy se necháte odradit a ke správnému postupu přes správný začátek nedospějete, někdy potřebujete použít standardní a rutinní postup, jindy zase neotřelé a velmi riskantní tahy, některé historicky velké úlohy vyřešili mladíci pod dvacet a jiné kmeti přes 70. ZZ, ve svých lepších zápasech experimentoval či přišel s překvapivým tahem i Bruckner, ale také Ježek, Cipro, Ferguson, Wenger a další. Ať jsem dělal jakýkoli sport, tak jako nutnou podmínku jsem považoval víru ve vítězství a to ať protivník byl sebesilnější. Jak říká Frajer Luke (v podání Paula Newmana): "Důležité je to aspoň zkusit." Až půjdou naši kluci proti Fiorentině na trávník, tak si jednoznačně musí zařvat, že vyhrají a věřit tomu naplno. Slova o pokoře a respektu mi znějí jako klišé. Porazit se dá každý, nemusí se to podařit, ale bez víry, že to zvládneš, nikdy ničeho nedosáhneš.

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 21:06 |  
          0 0

          A ještě dovětek Sokrate. Po zápase s Íránem byly nadpisy článků v novinách i na internetu zhruba v duchu "Slavia to zvládla", "Poslední příprava byla pro Slávii úspěšná" atd. Hráči i trenéři se cítí být plni sil, zatím jsou optimisté. V neděli budeme moudřejší všichni, ale byly doby, kdy do Slávie šili všichni ze všech stran, dnes to povědomí z vnějšku je příznivější a není důvod vidět vše dopředu černě.

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 21:17 |  
          0 0

          Je dobře, že každý z nás přináší svůj pohled na danou věc. Pokud myslím slova o pokoře, tak to jako klišé nikdy nechápu, protože to jen "jako" neříkám. Tak to opravdu vnímám. A to nemusí být myšleno, že při tom nechci makat naplno, bojovat jako lev a soupeře porazit a jít "až na krev". A už vůbec nebudu polemizovat, jestli bylo velké štěstí porazit tehdy Ajax, já jsem přeci taky křičel štěstím a když si to přehrávám v klidu (taky jste takový "magoři"?), tak jsme sice štěstí měli, ale šli jsme mu opravdu naproti poctivým a bojovným výkonem. Vždyť golman Ajaxu měl možnost taky zachytat jako Vaniak a mohl bych uvádět další přirovnání. Já si myslím, že to citíme všichni v konečné fázi stejně, přejeme Slávii dobrý fotbal a sportovní úspěch. Kvůli tomu na ten "Náš Eden" půjdem. Tato naše disputace je vedena očekáváním, jak to naši kluci spustí a pak už to nebude ráz na ráz. Já jsem teď shlédl pořad ČT4 Sport a s odpovědmi jsem spokojen. Velkohubost tam nebyla a to je dobře. Sokrates55

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            Eluin (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 21:29 |  
            0 0

            Tož, pořad to byl zajímavý. Jen mi tam ve studiu chyběl V. Šmicer... :-(.

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 21:36 |  
            0 0

            Tak tak Sokrate, to že tým angažuje brankáře v pokročilém věku, o kterém je známo, že umí předvádět zázračné zápasy, se všemi pro a proti ve vztahu k takovému přestupu, a tento brankář pak opravdu zazáří, to osobně nepovažuji za štěstí. Osobně sám pro sebe slovo štěstí do fotbalu nemíchám. Slávie neměla štěstí proti Ajaxu a neměla smůlu proti Doněcku.

            Slovo pokora v osobním životě uznávám a je pro mne tak trochu "iluminací", ovšem to, že v poslední době každý trenér prohodí, že "mají ze soupeře respekt a budou přistupovat k zápasu s pokorou", je pro mne klišé a tuto větu v současném fotbale běru jako větu s nulovou vypovídací hodnotou. Více mne zajímá, jestli mu tedy bude tým chtít vnutit svůj způsob hry, jestli se bude hrát útočně nebo bránit atd.

            A ještě pro zz: vyjádření, že náš styl Fiorentině sedí, mi napovídá, že máte jasno, že současná Slávie má jednoznačně daný a neměnný styl. Já si však myslím, že s tak širokým kádrem, jaký máme, můžeme postavit několik jedenáctek s různými způsoby hry. A potom, rozhoduje se na hřišti a tam může jedna představa padnout velmi rychle pod vývojem zápasu. Vezmu-li třeba Spartu a Slávii v průběhu Jarolímovy éry, tak přes předem dané styly týmů byl každý zápas úplně jiný než ty ostatní.

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            bongor     před 16 lety 02.08.2008 17:35 |  
            0 0

            Můj pohled na věc je,že vloni jsme postoupili s Ajaxem zaslouženě,protože především jsme dali víc branek než oni.Je to
            mírně omleté zdůvodnění,které ale má svoji stoprocentní logiku.Všechno ostatní jsou pouze dojmy a subjektivní hodnocení,protože fotbal není krasobruslení ani skoky do vody.
            Několik let jsme hráli zdaleka nejlepší fotbal v Čechách,na umělecký dojem bychom rivaly zcela zdeptali a přesto jsme první nebývali.
            Pochopitelně nesmíme zapomenout na cinklé zápasy úhlavních rivalů,
            ale to bohužel taky patří k fotbalu.Hodnocení mužstev podle počtu
            známých a osvědčených tváří v mužstvu je také velmi ošidné,protože
            zase nelze postihnout různé averze i schválnosti mezi "hvězdami",
            které obracejí matematická znaménka jejich výkonnosti často opačným směrem.Věřím,že bychom mohli s Fiorentinou postoupit.Dávám 40%.

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          zz     před 16 lety 01.08.2008 21:20 |  
          0 0

          Ano, víra je opravdu důležitá, ale nemám rád přehnaný, skutečnosti neodpovídající pohled na věc. Prostě kvalita soupeře ho staví do role jasného favorita. A na tom nezmění nic, i kdybych si 100 krát říkal, že je sfoukneme jako svíčku. Nikdo nejde na hřiště s tím, že je předem vše ztracené, ale musím vycházet z reality. Postup by byl velkým překvapením. Není to samozřejmost, jak to vidíte Vy. Proti Ajaxu se sešlo několik faktorů, dobře poskládaný tým, forma Vlčka, Tavarese, Kalivody, Jandy a především Vaniaka, týmový výkon, arogance soupeře a velká dávka štěstí. Přeji si postup přes Fiorentinu, ale zároveň vidím velkou sílu soupeře, který je jasným favoritem. Prostě si nedovolím napsat jako Vy, že Italy přejedeme. Pro Vás je slovo pokora klišé, pro mě ne. Brucknerova arogance moc úspěchu nepřinesla. Stejně jako kolega Sokrates si přeji úspěšný start do sezóny, ale zároveň nemůžu nevidět poslední výkony týmu. Doufejme, že v neděli uvidíme jinou Slávii.

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 21:45 |  
            0 0

            Doufám si pomyslet, že Huzgi chtěl jen naznačit (a to správně), že slovo pokora je v současné době hodně zneužito v tom smyslu, aby s o ní jen povídalo. Tomu já rozumím, proto jsem naznačil, jak vnímám pokoru jako člověk, který si užil svoje. A přesně to trefil pan (zz), Brucknerovi pokora chyběla díky vlivu některých mocných a navíc ztratil soudnost sám nad sebou, jako člověk. Víte, přál bych si opět, abychom hráli LM a plnili Eden do posledního místa. To je určitě motivace i pro hráče. Věřím, že je to vyburcuje k těm nejlepším výkonům a budeme vidět dobrý fotbal. Nemám důvod nevěřit trenérovi, když říká, že tým je připraven. Tak se na to těším, ale "nervíky" mám.

            • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

              zz     před 16 lety 01.08.2008 21:53 |  
              0 0

              Sokrate, i já si přeji postup do LM a titul. Ale bude to hodně těžké. Liga bude letos hodně vyrovnaná. Jen si nedovolím napsat, že Italy přejedeme. Srdce by chtělo, ale rozum říká, že Fiorentina je velkým favoritem. Taky mám nervíky, ale v neděli ten pomyslný Gordický uzel přetneme. A doufejme, že to bude vítězný start do ligy.

              • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 01.08.2008 22:21 |  
                0 0

                Já Vám teď povím pane (zz), že za posledních několik týdnů, kdy jsme si tu mohli spolu povídat a kdy jsme se poznávali (virtuálně), vím dneska daleko lépe, jaký je Váš pohled na fotbal jako takový a pak samozřejmě i toho dění okolo Slávie a to absolutně. Po těch našich počátečních otřesech a hledáních, si Vás dnes vážím jako fotbalového odborníka a Vaše názory si pečlivě studuji. Já nemusím se vším souhlasit, ale musím vidět logiku a pravdu Vašeho názoru, i když bych si to přál třeba jinak. I proto jsem rád, že se naše povídání dostalo i na témata, která zdánlivě hned s fotbalem nesouvisí, ale utváří to pohled na nás všechny, kteří tu spolu vedeme dle mého názoru až krásné debaty od Zeppelinů až po gfafiti, kouření na stadionu a i třeba o volbě nového výboru fanklubu. To všechno mě utvrzuje v názoru, že jsem tehdy udělal dobře, když jsem s dědou na Slávii jako pětiletý kluk šel. Tedy vlastně jel. A jsem přesvědčen, že Slávii fandí její fanoušci ze srdce a slušně. To si troufnu říci, že nemá žádné jiné mužstvo. A když, tak si tu iluzi vzít stejně nenechám. Proto beru názor Huzgiho, Bongora, Quelhara, Tantala, Marta, Martyniho, Markuse, Stroninha a dalších a mám z toho radost. Jak tu psal pan Dobiáš, to je právě to, co dělalo Slávii Slávií, její historie a ta víra v lepší čas. Snad je to teď. Co myslíte? Sokrates55

      • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

        Nax     před 16 lety 01.08.2008 23:54 |  
        0 0

        Ted se koukam na film 300 podle meho oblibeneho komiksu, ktery se inspiroval bitvou u Thermopyl. Tam mala armada zaostalych reckych kmenu celila nejvetsi risi, vice nez sto tisicum vojaku. Neprohravejme predem, na konci toho filmu jeden Rek rika: dnes maji Persane prevahu jen 3 ku 1 a to je dobry pomer. Budme stejne tvrdi valecnici a nakopejme Italum zadky, i kdyz treba prohrajeme, ale nesvesujme hlavy. Budme hrdi na to co umime, co jsme dokazali. Jen jeste jeden citat, kdyz Persane vyzivaji Spartany aby se vzdali a slozili zbrane, na to dostanou odpoved: "Tak si pro ne pojdte."

        • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

          slaviator     před 16 lety 02.08.2008 09:43 |  
          0 0

          Jenže co byla Sparta... Sice malý, ale vojenský stát, kde všechno bylo podřízeno válce. I forma vlády - myslím to, že v čele byli kvůli válce dva králové. Byli to elitní vojáci. "Nepovedené" shazovali ze skály. Jenže takové KJ nemá ani zdaleka možnosti, Abrce může akorát vyřadit z kádru, nemůže ho shodit z Vyšehradu.. :)) Navíc zrovna v bitvě u Thermopyl zvolili výbornou taktiku. Ve fotbale těžko můžeš být v nějaké soutěsce a čelit mnohanásobné přesile, která stejně protivníkovi je k ničemu, protože musí jít jen pár vojáků vedle sebe a ne šik tisíce bojovníků... Ano, pokud zvolíme výbornou taktiku, pokud budeme mít štěstí například v tom, že Vaniak znovu bude v exceletní formě a pokud Vlčka dokáže nahradit Goce, Ivana, Šenkeřík či někdo jinej... A budeme precizní a důrazní v obraně, ale i v presinku... Pokud se zbytečně nezatáhneme před vlastní vápno z přílišného respektu, ale nebudeme hrát ani naivní útočný fotbal... Pokud se tohle vše zkombinuje a ještě k tomu přidáme faktor, že budou hrát hráči na svých postech, tak máme šanci. A myslím, že podobnou jako proti Ajaxu: 30-40%. Fiorentina sice za posily utratila v létě 40 milionů eur, ale peníze neznamenají všechno. Důležité je, jak si ty hvězdy sednou k sobě navzájem nejen herně, ale i lidsky. To je jedna z několika tváří takzvaného týmového ducha. Oni ty Strakovy tatáráčky mají něco do sebe, nabudí tak trochu kolektiv. Není to vše, není to to hlavní, ale může to ovlivnit psychiku hráčů den dva před zápasem. Ale představovat si, že Karel Jarolím dovolí hráčům jíst tataráky je asi taková představa, jako by jim dovolil po vítězném derby místo doutníčků si zapálit cigerety Sparta.. :)) Ale zajímá mě ta sestava, jaká bude. Osobně si myslím, že pokud budou všichni zdraví, nebyla by špatná tato (není podle mě zcela ideální, protože na stoperu bych viděl spíše Sucháče než Latku, ale respektuju že sehráli spolu celou přípravu a i jaro vlastně a jsou tak sehraní už relativně. Uvidíme, zda měl KJ dobrej nos nebo ne... A je možný, že Sucháče dá na pravého beka): Vaniak - Krajčík/Suchý, Latka, Suchý, Jablonský/Šiklič - Janda, Belaid, Tavares, Švento - Šenkeřík, Toleski.

          • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

            bongor     před 16 lety 02.08.2008 17:40 |  
            0 0

            To je dobrá sestava,ale dal bych místo Šenkyho Necku.Proč nevyužít jeho euforii,která z něj snad dosud od ME19 nevyprchala.Ten kluk se nebojí jít do všeho s pořádnou vervou a já věřím,že italům dá dva góly.

            • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

              Fanda     před 16 lety 03.08.2008 13:34 |  
              0 0

              kdo sledoval přípravu, tak ví, že Jarda Černý i Švento budou hrát oba zároveň. Podle mě nastoupíme 4-5-1. Suchý, Latka, Brabec, Šiklič- Švento, Černý, Tavarez, Belaid, Janda (Ivana) - Goce

              • Re: Ve 3. předkole s Fiorentinou

                Fanda     před 16 lety 03.08.2008 20:02 |  
                0 0

                tak asi ne :)