Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

Nejlepší jarní střelec slávistické juniorky, útočník Milan Vukovič, přestoupil do Jablonce. "Myslím si, že v Jablonci mám větší šanci se prosadit než ve Slavii, nechtěl jsem hrát další rok za béčko třetí ligu," řekl útočník našemu webu.

V minulé sezóně na podzim hostoval v Dukle Banská Bystrica, v zimě se ze Slovenska vrátil a střílel góly za béčko, celkem jich na jaře vsítil osm. Mluvilo se o tom, že by mohl dostat šanci v letní přípravě s A týmem. "Po posledním zápase s Příbramí, kdy jsem dal dvě branky, jsem měl konkrétní nabídky na hostování nebo přestup od sedmi prvoligových týmů. Nakonec jsem se rozhodl pro Jablonec, jednal nejrychleji a nejkorektněji," uvedl Vukovič.

Přestup je poměrně překvapivý, ještě v lednu hráč prohlašoval, jak rád by zůstal ve Slavii a zkusil se dostat do áčka. "Na konci sezóny mi bylo lidmi ze sportovního úseku naznačováno, že bych měl jít do přípravy s áčkem, to se bohužel nakonec nestalo. Jediné, co k tomu můžu říct je to, že pan Jarolím prostě neměl zájem mě vyzkoušet a dát mi šanci, musím respektovat, že o mě jako o hráče nemá zájem. Neviděl jsem ve Slavii tudíž dlouhodobou prespektivu, chci jít výš a ne hrát další půlrok ve třetí lize. Proto jsem se rozhodl pro přestup. Je mi líto, že nemůžu hrát momentálně ve Slavii, vyrůstal jsem tu, ale doufám, že v Jablonci se prosadím."

Hráč měl ve Slavii smlouvu do konce roku s následnou jednostrannou roční opcí ze strany Slavie. Na nabídku nové smlouvy ze strany Slavie nereflektoval. "Jablonec mi prostě nabídnul lepší podmínky, a to nemluvím jen o penězích, spíš šlo opravdu o nějakou dlouhodobou pesrpektivu prosadit se v první lize." Jablonci se upsal na čtyři roky, do přípravy nastoupí v úterý.

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    Pantheross     před 16 lety 25.07.2008 18:11 |  
    0 0

    hm takže šel za pár kaček, výborný, my se přeci v prachách topíme

  2. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    tantalos     před 16 lety 25.07.2008 18:15 |  
    0 0

    Vysvětleni má smarty na slavii.cz.
    někdo zapomněl dát Jarolímovi Vukoviče na videu.

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      zz     před 16 lety 25.07.2008 18:46 |  
      0 0

      Zdravím Tantalosi
      jedna herečka kdysi řekla, že nejhorší je, když herec nedostane šanci. To samé platí i o sportovcích. Přeji Vukovičovi hodně štěstí v Jablonci, ale šanci měl dostat, jak mu naznačili chytří lidé ze sportovního úseku. Nejhorší je, když hráč odchází s křivdou. Jak často píše kolega Sokrates, aby bylo učiněno zadost spravedlnosti a nikomu nebyla způsobena křivda. A to, že mu Jablonec nabídl výrazně lepší podmínky, je taky smutné. A Necidovi taky zatím nikdo nenabídl novou smlouvu, aby se aspoň dostal platově na úroveň Abraháma, Marka Jarolíma. Ale jsem rád, že Vukovič má Slávii rád a přirostla mu k srdci. Jen si bude muset chvíli počkat, než její dres opět oblékne. Navrhoval jsem dát Vukovičovi ligovou smlouvu a dát mu šanci v přípravě. Pokud by se neprosadil, tak ho poslat na hostování třeba na Kladno, a vyjádřit mu důvěru, že se s ním počítá. Pokud by se v lize příliš neprosadil, tak mu umožnit přestup s předkupním právem. Pokud by se prosadil, tak mu dát šanci v A týmu. Je třeba mít alternativu za Necida do budoucna, který může odejít. Ital z DVD přijde na rok bez opce. Bude se chtít vrátit. Vukoviče známe, Itala jen z DVD. Bude tu problém s tím, že přichází těsně před začátkem soutěže jako v zimě Abrahám. To je krátkodobé řešení. Nemůžeme udržet všechny odchovance, to je nesmysl,doplatili bychom na to kvalitou hry i ekonomicky, ale je třeba dát šanci těm nejlepším. A ne je posílat panu Kárlovi a Peltovi za pro ně výhodnou cenu. A měli bychom dávat našim nejlepším odchovancům lepší smlouvy, aby si připadali, že hrají ve Slávii a ne v Písku. Je to o důvěře klubu, trenéra k nejlepším odchovancům. Jen se bojím, aby nezačali odcházet další mladí dorostenci, když vidí, že jejich kolegové nedostanou šanci. Nerad bych, abychom vychovávali nejlepší odchovance pro konkurenci za hubičku.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        mart     před 16 lety 25.07.2008 18:57 |  
        0 0

        :D, oprava, nikoliv jedna herecka rekla, ale naprosta vetsina herecek rekla.... To neni gramaticka oprava, ale fakticka :D.
        Aplikace na pana Vukovice. Hral za Becko? Tam snad ma Jarolim svoje lidi? Nebo ne? Docela by me prekvapilo, kdyby mu nikdo z nich nerek, ze je lepsi nez ital z DVD.mart

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          tantalos     před 16 lety 25.07.2008 19:03 |  
          0 0

          Velmi zajímavá otázka. Má Jarolím v béčku své lidi? Snad od příchodu Janů, ale nevsadil bych na to pětku.

          • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 25.07.2008 19:17 |  
            0 0

            Tak to vezmi jinak. Má Doležal s Rosenem v béčku své lidi, protože tito dva Vukoviče prodali, oni klub vedou!!!!

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        tantalos     před 16 lety 25.07.2008 18:59 |  
        0 0

        Samozřejmě je nemůžeme udržet všechny a mnozí z nich by se ani udržet nenechali. Vukovič byl ale naprosto nejvýraznější talent z loňského béčka...
        Teď zpět. On je možná Kovařík kvalitnější fotbalista, je levák a technik. Ofenzívní hráč, určitě se ale nevyrovná Šventovi a dokonce zatím možná ani J. Černému. Ani Morávkovi, ani Leckjasovi.
        Jeho tržní cenu bych odhadoval na 8 až 10 M, potenciálně 25 M Kč.
        Vukovič je něco jiného. Je to koncový hráč, střelec, rychlý, důrazný hlavčkář, se srbským pohybovým nadáním. Jeho potenciální cena, kdyby si s ním dal dobrý trenér práci, může dosáhnout 100 M -- sto milionů korun. Střelci jsou hodně drazí.
        Pustit ho Peltovi mi připadá jako podraz na Slavii, skvělý nákup pro Peltu a dobré řešení pro Vukoviče. Pitomost i proto, že si ho Slavia mohla držet ještě rok a půl a do ledna by se ukázalo.
        Ale zdá se, že naším "obchodníkům" jde spíš o blaho Pelty než o blaho Slavie.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          zz     před 16 lety 25.07.2008 19:16 |  
          0 0

          Jestliže o něj trenér Jarolím neměl zájem, tak našim obchodníkům nezbylo než ho prodat za určitou sumu. V zimě mu končí smlouva, je tam sice opce, ale nemělo by smysl držet hráče, o kterého trenér nestojí. A jaký smysl by to mělo pro hráče, když by věděl, že ve Slávii nemá budoucnost? Posílat ho na hostovačku, aby byl ještě více otrávený. Nebo hrát za B tým, kde by výkonnostně nerostl a zabíral místo mladším hráčům. Obchodníci jednali správně vzhledem k nezájmu Karla Jarolíma o tohoto hráče. Aspoň jsme něco dostali. Lepší než tabulkovné po skončení smlouvy. Ale mohli bychom jednou inkasovat mnohem větší sumu. Ale když o něj trenér nestojí, tak pro hráče je přestup ideálním řešením. Má nějakou jistotu na tři roky. Bohužel taková je Tantalosi realita.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          quelhar (admin)     před 16 lety 25.07.2008 19:27 |  
          0 0

          Tantale, zase nekoho obvinujes, ze pracuje pro soupere, v zime to byl Jarolim pro Spartu, ted pro zmenu vedeni pro Peltu. Pockejme, jak to s Vukovicem dopadne, nez nekoho odsoudime. Za 100M prestoupil z utocniku snad jen nedavno Fenin - a to mel za sebou velky uspech s reprezentaci, ktery udelal dobrych 50% jeho ceny. Pokud vim, tak Vukovic do U21 nebo U20 ani nenahledl. Jablonec ma v tymu do utoku napriklad Heseka a toho srba, co ho nekteri oznacovali za supertalenta - Mesanovice. Navic Komnacky hraje casto jen na jednoho utocnika. Vukovic se podle me bude prosazovat pomalu i v Jablonci.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 25.07.2008 19:19 |  
        0 0

        Vám pane (zz) rád sdělím, že se na mém názoru nic nezměnilo. Sedím tu a čtu o Vukovičovi. Je to nespravedlivé vůči němu nejen jako hráči, ale i lidsky. Otázky typu, jestli je nutné litovat odchodu jednoho hráše "B" mužstva, to nemá logiku. On šanci prostě dostat měl.Vím, že roli sehráli i peníze, protože v béčku prostě smlouva je "někde velice nízko" a tak proč když je nabídka, tedy nejít za lepším. U Jablonce to chápu, pokud tam mají hráče typu Vošahlíka, tak to jej Vukovič strčí do kapsy. Mám samozřejmě na paměti, že máme hodně hráčů se smlouvami dost vysoké úrovně a je těžké to všechno ještě rozšířit. Jinak si myslím, že s Necidem je počítáno a smlouva snad bude vylepšena. Teď se dozvídám, že se zabil Pavel Groman - bubeník skupiny "Chinaski". To je moc velká škoda, jeho texty jsem měl moc rád. Jen na závěr, pane (zz), přečtětě si rozhovor s Vláďou Šmicerem. Pamatujete si tu naši polemiku nad šířením fám, všimněte si hlavně toho konce. No a Abrahám? Jarolím dostatečně jasně vzal na sebe, že to je jeho "mejdlo". A Vaše věta, je třeba dát šanci těm nejlepším má daleko hlubší smysl než si to možná uvědomujete i Vy sám. Dejme tedy šanci opravdu těm nejlepším, bude to důstojné a spravedlivé. V neděli uvidím na vlastní oči výsledek naší přípravy a pak si to mohu vyhodnotit a to se vším všudy. Pokud bude třeba být kritický, nemám s tím problém. A ještě jen takový maličký dodatek. Tomáši Necidovi Jarolím dle jeho vlastních slov poblahopřál spolu s dalšími hráči ještě ze soustředění po zápase z Anglií. A teď co s tím, že? (Takže volal mu tedy někdo, nebo s ním nikdo nemluvil?) Ale to si můžeme říci možná my dva, od některých se to bude odrážet jak hrášek od stěny dál. I proto jste správně pochopil Vy, Mart a možná ještě pár dalších, proč mi opravdu na té spravedlnosti tolik záleží.
        Rybám se radši vyhýbám, i když ony za to nemohou. Sokrates55

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          zz     před 16 lety 25.07.2008 19:36 |  
          0 0

          Zdravím Sokrate,
          smrti bubeníka Pavla Gromana je mi líto. Chinaski má rád. Pokud jde o Necida, psal jsem, že jsem s Necidem nemluvil, takže nevím, jestli s ním trenér Jarolím mluvil. Jsem rád, že mu trenér poblahopřál. To je potěšitelná zpráva. Myslím, že i Tantalos uzná křivdu vůči Jarolímovi. Pokud jde o Šmicera, tak jsem psal, že nemám problém se Karlu Jarolímovi omluvit. Jen doufám, že zdravotní stav umožní návrat Vladimíra Šmicera i na trávník. Tam ho potřebujeme jako sůl. A je zbytečné se vyhýbat rybám, Jiří hodně přestřelil. Bylo to zbytečné od něho. Vždyť i takový fotbalový fanoušek jako Ota Pavel měl ryby rád. Jsou i jiné věci než fotbal. A na to bychom neměli zapomínat. Takže doufám, že se brzy pochlubíte nějakou rybářskou příhodou. Přeji Vám hezký večer. A doufejme, že budeme mít v neděli účinnější zbraně než Írán. A hlavně doufejme, že sezóna bude stejně úspěšná jako ta letošní.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        quelhar (admin)     před 16 lety 25.07.2008 19:32 |  
        0 0

        Voki, neni fer vycitat vedeni, ze den po navratu hrace z uspesne reprezentacni akce jeste nenabidlo Necidovi novou smlouvu. Dost mozna vedeni novou smlouvu tvori a nabidne ji v nejblizsich dnech.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          zz     před 16 lety 25.07.2008 19:38 |  
          0 0

          Quelhare, já vím, že jsem to přestřelil.. Jen bych rád, aby ji dostal. Ber to jako moji omluvu.

          • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

            quelhar (admin)     před 16 lety 25.07.2008 19:43 |  
            0 0

            Ja myslim, ze i vedeni si uvedomuje, ze je potreba vyjadrit Necidovi duveru a zaroven vyslat signal ven, ze o Necida je ve Slavii zajem. A ze behem zacatku podzimu mu bude smlouva navrzena a ze spolu s manazerem ji Necid schvali a podepise.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        socolik     před 16 lety 25.07.2008 20:30 |  
        0 0

        Mam rad Vase nazory. Dokazete (dokazeme) stanovit kdo ano a kdo ne.
        Jsem jen programator a datovy analytik, Ve sve profesi to umim. Ale fotbalisti?? Prosim o deficini "nadejneho". Ma otazka je uprimny zajem,dekuji. p.s. Ptam se Vas z ucty k Vasim znalostem.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          zz     před 16 lety 25.07.2008 20:58 |  
          0 0

          Bude to subjektivní definice. Nadějný fotbalista je především hráč, který má předpoklady se prosadit v moderním fotbale. Předpoklady jsou to rychlostní, technické, myslí mu to. Má něco, co postrádá většina-průměrní hráči. Měl by mít i dobré fyziologické předpoklady. Ale nestačí jen fotbalové předpoklady. Měl by to mít v hlavě srovnané, být cílevědomý, sebevědomý, psychicky odolný, chtít na sobě tvrdě pracovat. Být profesionálem i mimo hřiště. K čemu je fotbalista, který sice má talent, ale utápí ho v alkoholu, nedodržuje životosprávu, chybí mu pocit zodpovědnosti, profesionální přístup k fotbalu. A protože na českém mládežnickém trhu je takových talentů, nadějí málo, není problém je rozpoznat v dorosteneckém věku. Profesionální smlouva se nabídne více hráčům, ale prosadí se do A týmu jen zlomek. To jsou ti nejlepší hráči, kteří mají něco navíc vůči ostatním hráčům, kteří taky dostali profesionální smlouvu, ale nakonec skončí třeba v druhé lize nebo v jiném klubu v první lize. Kdežto tento zlomek nejnadanějších to může dotáhnout i do reprezentace nebo získat zajímavé zahraniční angažmá. Ale jsou i výjimky jako Koller, který neprošel klasickou výchovou od přípravek, ani ho neobjevil žádný skaut v pozdějším věku, přesto měl štěstí a díky náhodě, pracovitosti a výjimečným parametrům se prosadil. Postupně k tomu přidal i fotbalovost.

  3. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    Luke7     před 16 lety 25.07.2008 18:36 |  
    0 0

    Mě by zajímalo, proč tady všichni tak truchlíme nad hráčem Btýmu, který málem sestoupil. A co by sme s ním asi dělali? Hrál by místo Toleskiho a Necida?

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      venousek     před 16 lety 25.07.2008 18:44 |  
      0 0

      Nehrál by místo nich, ale mohl hrát místo toho itala jako pátý útočník. Krom toho on nebyl hráčm Btýmu, který málem sestoupil, ale týmu který hrál na jaře celkem vysoko. Měl dokonce lepší bilanci minuty/gol než ligový útočník Blažek.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        Jiri1     před 16 lety 25.07.2008 18:53 |  
        0 0

        Zdravim, odchod Vukovice se dal cekat, bohuzel nebyl ve Slavii utocnikem, ktery by se prosadil , ani na hostovani na Slovensku po uvodnich uspesich neoslnil, nebyl bohuzel ani tahounem becka , jak se nekdo pokousel napsat a v neposledni rade chtel skutecne smlouvu s delsi casovou platnosti. Ano je otazkou jestli ude prichod Italskeho utocnika z Milanske rezervy je nejake zasadni posilreni a to i i v otazce casu, kdy muze dopadnot jako nekteri cizinci na jejichz sziti s tymem proste nebyl cas. Presto byt kriticky znamena videt i ´dobre veci prichod Gulajeva, Honky, kteri by v kratkem casemohli splnit ocekavani trenera becka M. Janu. Neustale mi asle chybi prichod jednoho rychleho defenzivniho fotbalisty , ktery by byl alternativou treba k Latkovi , ktery rychlosti moc neoslnuje.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          venousek     před 16 lety 25.07.2008 18:56 |  
          0 0

          Nejlepší střelec týmu podle tebe není tahoun ?

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      mart     před 16 lety 25.07.2008 18:52 |  
      0 0

      Hmm, ja tomu taky nerozumim:(
      Jasne, ze bych chtel spoustu mladejch hracu, jasne, ze bych je rad podrzel, ... ale kdyz vono to tak nejak nejde.
      Nerikam, ze vsechno se udela vzdycky perfektne, ale pevne verim, ze to ma duvod. Ja taky vzdycky neudelam vsechno na 150%, i kdyz bych asi mel.... Priste se holt snazim to udelat lip.
      Na pripade Vukovice - se nabizeji 3 (zakladni, a pak jeste nespocet vedlejsich) moznosti.
      1. hrac prodlouzi, a odejde na hostovani .....no, to se mu nechtelo.
      2. hrac neprodlouzi, a za pul roku odejde zadarmo, .... uz vidim ty komentare.
      3. proste se proda, pripadne se na nem udelaj takovy maly hacky (buy back, % z prodeje ..etc.)
      4. moznost, .... nezlob te se ale nevidim ji. Kdyz ho Jarolim nechtel, tak 4ta moznost proste neni. A to ze ho nevidel na DVD, ... taky sem treba nevidel v realu vsechny sve podrizene, ... ale od toho jsou tu spolupracovnici, nebo ne?
      To jsou jen ty alternativy pro Vukovice, u hracu s delsi smlouvou to muze byt trochu jinak, ale pokud nehraji (nebo hraji 3ti ligu, nebo na hostovani) tak na nich urcite moc nepribyva...zdravi mart

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        zz     před 16 lety 25.07.2008 19:05 |  
        0 0

        Zdravím Marte,
        on by hráč i smlouvu prodloužil, kdyby věděl, že se o něho trenér A týmu Slávie Karel Jarolím zajímá. Kdyby mu dal šanci v přípravě, tak by podepsal novou smlouvu a šel za svým trenérem z dorostu Šmejkalem na Střížkov. Ale když se o něj trenér A týmu vůbec nezajímá, nepromluví si s ním o jeho budoucnosti, tak pochopí, že je třeba jít o dům dále, spíše o několik domů. Je to o důvěře klubu, trenéra k hráči. A pokud mu nabídnou prodloužení smlouvy za podobných podmínek, jaké měl, když uzavíral svoji první smlouvu, tak není nad čím váhat. Ani se Vukoviče neptejte, kolik mu nabízeli. Není divu, že podmínky, které mu nabídl Pelta, jsou přímo královské ve srovnání s tím, co měl ve Slávii. A to, že má Necid, kterého znají skauti z celé Evropy výrazně nižší smlouvu než Abrahám, Jarolím a Černý, mluví za vše. Podívejte se, co udělal ředitel Hrdlička s Feninem po návratu z MS v Kanadě. Hned mu nabídl novou, výrazně vylepšenou na úrovni nejlepších hráčů. To samé v Brně Pross Kaloudovi a Střeštíkovi. Je to o důvěře klubu k nejlepším odchovancům. Tito hráči potřebují cítit důvěru.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          mart     před 16 lety 25.07.2008 19:29 |  
          0 0

          No, vite pane zz, to je tezky. Vy do toho dost vidite, a ja Vam asi tezko poradim nejaka moudra, proste protoze nejsem z oboru.
          Myslim si, ze Necid hodne vylepsenou smlouvu brzo dostane, a o tom Vukovicovi, ..... no napsal jsem jak to vidim, a jak jsem to zazil sam. Taky jsem byl (podle sveho vlastniho nazoru :D) o dost lepsi nez ostatni clenove meho tymu, dokonce mi veril i muj "trener", ale "sef klubu" mi pri prodlouzeni nabidnul polovicni smlouvu. No tak jsem mu podekoval, a sel jsem proste pryc.
          :D Urcite si jeste ted drbou hlavu :).
          Ta duvera hracu zni dost dobre, a priznam se , ze to by byla moje cesta. Ale ono to mozna jde i jinak. Z Pospichala (nebo ted treba z Fergusona) meli proste strach, tak slapali.... vzdyt vite, nejsme vsichi stejni, nekdo potrebuje mrkev, jinej treba karabac.zdravi mart

  4. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 25.07.2008 19:15 |  
    0 0

    Překvapivě se mi v poslední době stává, že s panem "zz" souhlasím aspoň z 50 %, často i z více, a to se mi dříve nestávalo. Jeho ostny vůči KJ se trochu otupily a částečně mu dává šanci pro další rok. Zásadně bych mu vytknul několik chybek:
    a) Podle zásady nevěř nikomu přes třicet jednoznačně preferuje fotbalisty pod 20. Každý nad tento věk je v jeho komentářícj drahý průměr nebo podprůměr. Z mého pohledu fozbalista dozrává mezi 25 a 30. Jako příklad uvedu Standu Vlčka, byl sice v repre21, ale pak jako průměrný nebo lehce nadprůměrný hráč proplul několika kluby a zmizel v Rusku. Odtud šel jako nepotřebný hráč do Slávie za doby Csaplára a jeho počátky u nás nebyly nic moc. Až za éry KJ dostal jednoznačně propůjčený post útočníka a dostal se do repre a na stará kolena i do slušné ciziny. Kdo si vzpomene na zápasy s Tottenhamem, tak byl Jarda Černý jediný (aspoň doma, tam už hrálo slušně více kluků), kdo byl schopný anglickému týmu konkurovat. Vůbec výkony všech mlaďochů v LM ukázaly, že hráči nestačí talent, ale potřebuje i obrousit ostruhy v důležitých zápasech.
    b) I když sám občas vzývá KJ, aby přiznával chyby, sám svá seknutí vedle nijak nekomentuje. Při zápasech repre19 schvaloval či hanil Dovalilovu sestavu, jako kdyby on sám vedl všechny tréninky a všechno věděl lépe než sám trenér. Xkrát prosazoval Hableho do základu, aby následně hned v několika komentářích toho samého hráče označil za nejhoršího ze všech.

    Toto nemyslím nijak ve zlém pane zz, vaše příspěvky čtu celkem rád, a to i když nesouhlasím, ale když už tu diskutujeme, tak si těchto pár výtek neodpustím.

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      zz     před 16 lety 25.07.2008 19:23 |  
      0 0

      Jenom dovětek. Mám rád starší hráče, třeba Šmicera. A pokud jde o Hableho, prosazoval jsem ho jen v zápase s Německem, kde jsem preferoval hru s pětičlennou zálohou, abychom eliminovali rychlost Němců a jejich rychlý přechod do útoku. Jiného hráče na post defenzivního záložníka jsme už neměli, jen Marečka a Hableho. Stačí si to najít v archívu. proto bych byl rád, kdyby mi Huzgi našel, kde jsem x krát preferoval Hableho. Už v prvním zápase jsem psal, že mi chyběl od začátku Mareček. Prosím kolego o korektnost. Nelžete. Je sice hezké, že trenér Dovalil viděl každý den hráče, ale Vošahlíka by nemohl postavit ani fotbalový vtipálek. A Brunclíka podobně.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        zz     před 16 lety 25.07.2008 19:52 |  
        0 0

        Mám rád i Polácha, Otepku, Papouška, Kolouška, Vaniaka. Protože je tam kvalita. Není to o věku, ale hráčské kvalitě.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 25.07.2008 20:00 |  
          0 0

          A Polách nebo Otepka jsou příklady hráčů, kteří vyzrávali déle, nikdy nebyli v hledáčku zahraničních klubů ani pražských S. Zkrátka to není tak jednoduché a úspěšný klub na české ligové úrovni musí být vyvážený, měli by tam být hráči všech věkových skupin. Ono by se dalo statisticky projít všechny vítěze české nebo československé ligy a procentně vyjádřit, kolik v sestavách bylo opravdu vlastních odchovanců (dejme tomu těch, kteří přišli před 17 rokem) a kolik mladých hráčů (dejme tomu do 22 let). V takovém porovnání jsem si jist, že Slávie za poslední roky vyjde procentně výše.

          • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

            zz     před 16 lety 25.07.2008 20:23 |  
            0 0

            Nikdy jsem nepsal, že mají hrát jen odchovanci, nebo jen mladí hráči. To je nesmysl. Ale jsem pro to, aby hráli hráči, kteří mají kvalitu a typologickou vhodnost pro herní systém týmu. Nezáleží na věku, stačí se podívat na Bojana v Barceloně. Nebo na holandskou ligu. Stejně tak fakt, že někomu je přes 30 let, neznamená, že je to kvalitní hráč. Pokud jde o naše mladé hráče, je lepší jim dát důvěru, poslat je třeba na hostování bez opce, a pak si je stáhnout, než kupovat relativně drahé, ale průměrné hráče na vybrakovaném českém trhu. Za kvalitu chtějí kluby velké peníze, a na to my nemáme. Nemůžeme dát přes 30 mega za Rajnocha, 90 mega za Střeštíka nebo 80 mega za Svěrkoše. To by nás přivedlo do dluhů. Musíme si kvalitu vychovat. Je to nejlevnější způsob, jak získat hráče. K tomu přivést nějaké zajímavé cizince jako přivedl Jarolím Tavarese a Balaida. To je prostě realita českého fotbalového trhu.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        tantalos     před 16 lety 25.07.2008 19:55 |  
        0 0

        Vokimu
        Huzgiho výtky bych si moc k srdci nebral. Nedávno mi tvrdil, jak je KJ velkorysý, že nechává necida hrát za áčko (v sezóně 2007-2008) za ně opravdu odehrál asi 58 minut.
        Před chvílí psal, že se Vukovič v ČFL neprosadil....

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      venousek     před 16 lety 25.07.2008 19:34 |  
      0 0

      Vlček patřil vždycky k tomu nejlepšímu v lize a v několika zápasech reprezentoval i za Chovance.

  5. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    Pedro08     před 16 lety 26.07.2008 01:48 |  
    0 0

    Odchod Vukoviče bych nebral jako tragédii, neviděl bych v něm extra přínos do budoucna. To Vácha, Dočkal a Necid je jiná káva. Hvězdy ve své věkové kategorii.
    A znovu opakuji. Pokud pan Jarolím výrazně nezmění svůj přístup a nezačne více stavět Necida, tak je na odvolání. Necid i za to málo co v lize odehrál dal 7 gólů, za Slavii veledůležitý gól na 2:1 s Baníkem v 90. minutě a pan Jarolím, zdá se mi, nemá o tohoto hráče zájem. Pokud bysme chtěli Necida kupovat, řekne si o něj klub tak 90 milionů, jako v případě Střeštíka atp. Ale protože je to odchovanec, tak holt nevadí, že je to bezkonkurenčně nejlepší střelec v Evropě ve své kategorii, prostě na to, aby hrál za Slavii podle pana KJ nemá. Zato M. Jarolím, J. Černý, D. Hubáček, A. Cissé, Litteri na to mají.
    Absolutně nechápu příchod toho Itala. To že je z Interu neznamená žádnou kvalitu. Inter má v jeho věku dalších 30 hráčů rozpůjčovaných po celé Itálii v nižších soutěžích. Litteri nesahá Necidovi ani po kotníky, navíc je to hostování bez opce, takže perspektiva vekerá žádná. Odchod Necida po smlouvě, nebo někam do Čech na dalších 5 hostování vidím tak, že Tomáše naštvou a on to zabalí a půjde někam, kde využijí, to co umí skoro nejlépe v české lize. Dostat se do šance a proměnit ji. Velmi těžce bych nesl jeho odchod, je to s M. Švecem můj nejoblíbenější Slávista.
    A ještě jedna věc. Vypadá to, že marketing se příliš nezlepšil. Kauza permice je již vysloveně trapná, ještě jsem zvědav, zda budou fungovat a dostanu se na stadion. Ale co mě šokovalo, jsou ceny na přátelák s Iránem. 200 korun na podélné tribuny, to je slušná pálka. Ten kdo o tom rozhoduje je zřejmě někdo, kdo ze svého rejstříku zcela vyškrtl racionální rozhodování.
    Nedovedu si představit kam napálí klub ceny na předkolo LM. To bude neuvěřitelná pálka. Ale klub bude i poté nadále tvrdit, že je bez peněz a dále budou přicházet posily z DVD, absolutní looseři typu Hadžibuliče na zkoušku, Litteri na hostování, místo prověřených hráčů. 30 milionů za Rajnocha není moc, zvláště, když do klubové pokladny nasypali loni jen sami fanoušci daleko více.
    Pokud se chce Slavia učit moderní komunikaci a marketing stačí se ohlédnout do Bolky, na Spartu, Baník, Liberec.... V Boleslavi představí dresy sličné modelky, ve Slavii v posledních letech sekretářky z klubu. Billboardy jsou hezké, ale nechápu co sdělují. Na stadionu není žádná identifikace klubu, klub tam hraje druhé housled a žvásty o tom, že koncert je domluen od prosince 2007 jsou trapnou výmluvou. On oprvadu nikdo neví, že kolem 8 srpna by se na tom stadionu měla hrát liga o týden později liga mistrů? To ví každý pablb rok dopředu. Volné termíny pro nefotbalové akce jsou červen a červenec. Doufám, že tráva neutrpí a že se z předkola LM nestane ostuda, kvůli špatné nebo čerstvě položené trávě.
    Abysme se ještě nedočkali toho, že přednost dostane na stadionu podnikovka KB-Mc Donalds, tedy týmů, které mají na stadionu aspoň své logo.
    Jen tak dál Slavie, chceš li v příštím roce prodat stejně permanentek jako na Strahov.

  6. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    Luke7     před 16 lety 26.07.2008 01:59 |  
    0 0

    Co vás pořád motivuje do další přípravy a dřiny, která vás čeká, než se dostanete po zranění do kondice?
    Šmicer: Asi ta pohoda, která je teď ve Slavii. Kluci pořád chtějí, abych hrál, říkají, že jim pomůžu. Chuť hrát ve Slavii, to je motivace. Jsem doma, baví mě to.

    Tak a teď sem zvědav co vy na to.
    a) Šmicer je spolčenej s Jarolímem, dělaj zlo a povídaj jak se maj všichni dobře.
    b) Šmicer je starej, senilní a nerozumí tomu tolik jako tantalos.
    c) Jarolím podplatil idnes aby to napsali.
    d) Jarolím sebral Šmicerovi oblíbenou hračku a nutil ho tohle říct.
    e) Šmicer nemá rád tantala a lže aby mu ublížil.

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      jane (admin)     před 16 lety 26.07.2008 08:41 |  
      0 0

      Prosimte, a uz si nekdy slysel nejakeho fotbalistu, ktery je pod smlouvou v klubu, ze by rikal: V kabine nam to vubec neklape, hadame se mezi sebou, trener je despota, ktery na nas sproste rve, proste me to fakt nebavi, ale beru tady pet mega rocne, tak vzdycky po treninku co nejrychlejc vypadnu, abych tam nemusel byt dele, nez je nutne???

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        pumapeta     před 16 lety 26.07.2008 08:50 |  
        0 0

        On je Šmicer pod smlouvou? aha to je mi novinka

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          jane (admin)     před 16 lety 26.07.2008 08:55 |  
          0 0

          Neni, ale ma zajem v tom klubu dal pusobit.

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        quelhar (admin)     před 16 lety 26.07.2008 08:59 |  
        0 0

        Problem je prave v tom, ze Smicer nebere pet mega rocne a ani nema smlouvu. Takze kdyby se mezi sebou hadali a trener na nej sproste rval, tak by se na to spis vykaslal, ne? :o)

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        Luke7     před 16 lety 26.07.2008 11:09 |  
        0 0

        Až zase budeš chtít poučovat, tak si uvědom, že on neodpovídal na otázku jestli je tam dobrá parta, ale zmínil jí sám od sebe - čili hlasuješ pro b) ???

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          tantalos     před 16 lety 26.07.2008 12:19 |  
          0 0

          f. Tvář Slavie na veřejnosti vylepšoval O. Zlámal.
          Pokud se nemýlím, ani Šmicer neřekl, že ho tam chce Jarolím, ale... kluci. A že by byl Jarolím kluk?

          • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

            jane (admin)     před 16 lety 26.07.2008 13:32 |  
            0 0

            Nehlasuju pro nic, protoze tady resis naprostou blbost, proste zadny hrac nebude hazet spinu na "svuj" klub. Prala bych ti pak ale slyset to, co hraci rikaji, kdyz z klubu odejdou. A tim rozhodne neni myslena pouze Slavie. A na druhou stranu komentare ze strany klubu na adresu hrace taky nejsou obcas zrovna lichotivy. Ale rika se tomu "neprat spinave pradlo v mediich". O tom to je, ne ze nekdo tvrdi, jak je skvela parta, vsechno bezva, skvely treninkovy podminky.

            • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

              mart     před 16 lety 26.07.2008 13:41 |  
              0 0

              pro Jane - tady jsme ale opet u tech herecek. Vetsina lidi, kteri odejdou nebo jsou "odejduti", se nevyjadruje hezky o svem predchozim zamestnavateli. Hodnota prohlaseni jde ovsem merit jen tezko, nekteri maji pravdu, jini "kysele hrozny".
              Jestli, ze reknes, ze Smica nemohl mluvit pravdu (coz osobne pripoustim:D), tak proc se zminujes o :"..Prala bych ti pak ale slyset to, co hraci rikaji, kdyz z klubu odejdou"? . To mi nepripada fair.mart
              a jeste pro Tantala, .... on je Jarolim holka? ...njn, zase nic nevim :D

              • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                zz     před 16 lety 26.07.2008 13:48 |  
                0 0

                Marte, myslíte holka pro všechno? Občas to tady vypadá, že je Jarolím takový fackovací panák. Ale já radši Ferdu Mravence. Zdravím a přeji hezký den.

              • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                tantalos     před 16 lety 26.07.2008 13:53 |  
                0 0

                martovi
                Váhám, ale zeptal jsem se procházející sedmnáctky, a tak ho za kluka nepovažovala, podle ní je to st...
                To ale nesmím napsat v zájmu etikety

                • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                  mart     před 16 lety 26.07.2008 13:58 |  
                  0 0

                  :D, chapu, ale holka uz nej tezko bude.(Vubec sem se neurazil, protoze on je pokud vim 56tej rocnik, takze ja sem jeste v klidu :D)mart

              • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                jane (admin)     před 16 lety 26.07.2008 14:04 |  
                0 0

                Ja netvrdim, ze nemohl mluvit pravdu, ze to takhle citi. Ale proste mi prijde jako zhovadilost na zaklade jednoho vyroku si dokazovat a diskutovat, jestli teda mluvil pravdu a vsechno je super, anebo ho nekdo podplatil, aby mluvil pravdu anebo nekdo podplatil redaktora idnesu. To je takovy uplne zbytecny slovickareni o nicem.

                • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                  Luke7     před 16 lety 26.07.2008 14:12 |  
                  0 0

                  Aha a na základě nula výroků je dobrý šířit jak je to tam špatný?
                  Já bych navrhoval rozdělit web na 2 poloviny, "pesimistické noviny" a "optimistické noviny". Tak aby lidé s dobrou náladou, co se těší na budoucnost neotravali ostatní.

                  • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                    jane (admin)     před 16 lety 26.07.2008 14:15 |  
                    0 0

                    Jo, zaloz si nakej web a rozdel si ho.

                  • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                    martyni (přítel SN)     před 16 lety 27.07.2008 14:48 |  
                    0 0

                    Hochu, ty ses mel narodit dřív a celý živost číst optimismus Rudého práva.

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      mart     před 16 lety 26.07.2008 13:44 |  
      0 0

      ... tak Acko je totalni hovadina, ... vazne nechapu, kam na takovy blbosti chodis. ....... myslim, ze Decko je spravne(?). Nebo se pletu? Dej vedet.mart

      • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

        Luke7     před 16 lety 26.07.2008 14:17 |  
        0 0

        máš pravdu, je to D, opakovala se situace, která se stala už s Pavlem Kukou. Tentokrát Jarolím sebral Šmicrovi jeho oblíbený balón a tak Šmicr odjel ničit achilovku na EURO. Ani to Jarolíma nepřesvědčilo a tak Šmicer musel říct tohle do novin. Málo se ovšem ví, že se pan Petrák pokusil zabavený balón Šmicrovi vrátit, když viděl jak Vláďa pláče a v noci se tajně vloupal Jarolímovi do skříňky a míč schoval u Abraháma, který měl pod záminkou zubaře míč odvést na poštu a do Liberce a poslat ho Vláďovi do Prahy. No a jak to všechno dopadlo sme si už přečetli v novinách.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          zz     před 16 lety 26.07.2008 14:29 |  
          0 0

          Luke, proč Ty sem vůbec přispíváš, když Tě tento web tak štve a pije krev? To je jako se dívat na špatný film, to bych radši vypnul televizi a šel dělat něco zajímavějšího.

          • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

            Luke7     před 16 lety 26.07.2008 16:23 |  
            0 0

            Voki, nebo zz,

            kdo řiká, že mi to pije krev. Mrzí mě, jakým směrem se to ubírá, ale snaha to zvrátit přece není špatná. Stále tu jsou lidé slušní a rozumní. I tvé příspěvky si rád přečtu i když občas nesouhlasím.

        • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

          pumapeta     před 16 lety 26.07.2008 14:43 |  
          0 0

          Luku kašli na to, tohle vážně nemá cenu. Jane bohužel poslední dobou ztrací svůj kredit - nenávist ji už moc zaslepila

          Bohužel to, že každá dobrá zpráva je tady hned přeformulována a udělán z ní další hřebíček do rakve je smutné. Úspěch ze u nás bohužel neodpouští.

          Jane má dobré články, ale nesmyslné kometáře. Např, kdyby Necid neřek že s opcí do Jablonce nepůjde tak už je za pár šupů jejich atd...
          nebo kdybyste věděli co vím já blabla bla bla bla

          Proto, jak jsem se již naučil - je lepší nebrat tyto komentáře vážně, ale spíše jako popichování k rozjetí diskuze

          • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

            jane (admin)     před 16 lety 26.07.2008 14:48 |  
            0 0

            Ehm, ja sem asi nebyla ten, kdo tuto nesmyslnou diskuzi rozjel tusim?

            • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

              Luke7     před 16 lety 26.07.2008 16:20 |  
              0 0

              Jen je dost hloupé říkat, kdybys věděl co vím já... buď to řekni co víš, nebo mlč, ne? Nebo máš nějakou potřebu působit důležitě? Nejsi jediná kdo kdy s někým mluvil, ať už to jsou hráči, třenéři, nebo Ondra Zlámal... když s někým takovým mluvím tak pokud to jde, tak to tady pak řeknu, pokud to nejde, tak ani nemluvím o tom co všechno vím...

              Já chápu, že lze těžko objektivně podávat informace a hodnotit něco, na čem nám záleží a máme k tomu vstah, ale pokud to někdo nezvládá, bylo by možná lepší to nedělat.

              Ono vás to možná překvapí, ale jsou lidé, co fandí, chodí třeba i na každý zápas, ale nečtou internetové diskuse a zdejší pesimistické noviny. Ti když se sem podívají, nestačí se divit, co že se to se slávii děje. To mi přijde naprosto nefér. A to nemluvím o lidech přímo z klubu, kteří si po přečtení takovýchto výlevů jen klepou na čelo a mají chuť "se na to vy..."

              • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

                jane (admin)     před 16 lety 27.07.2008 14:17 |  
                0 0

                Promin, ale ja sem v zadnym pripade nepsala "kdybyste vedeli, co ja". Pouze jsem popsala realitu, jak to skutecne je. Chces dukaz? Podivej se treba na rozhovor s Tomasem Dubskym. Skutecne si myslis, ze by behem pusobeni v Krci rekl, ze je to amatersky klub a podminky tam nejsou dobre, jak to otevrene rekl po skonceni angazma v Krci?

  7. Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

    Markus     před 16 lety 26.07.2008 10:43 |  
    0 0

    Komentářem reaguji na diskuzi pod článkem. Jaký cíl má fotbalový tým? Nabízí se jasná odpověď, sportovní výsledky. Dalším cílem by ale měla být i atraktivní hra, taková která přitahuje diváky a média a která přitahuje sponzory. Navrhuji abychom se tu zaměřili na sledování plnění těchto tvou cílů, když se daří chválili, když nedaří konstruktivní kritikou se snažili Slavii pomoci. Pouhá kritika bez návrhu jak to dělat jinak je jen křikem který ničemu nepomůže. Mám rád články od Jane protože jsou na profesionální úrovni, nejsou ovlivněny emocemi a hlavně plní svůj účel - informovat a vytvořit prostor pro diskuzi. Nesleduju nijak podrobně juniorku Slavie a nevím ani jak Milan Vukovič hrál, ale nevěřím tu na teorie spiknutí ani na přilišnou hloupost, myslím si že trenér, vedení Slavie i hráč moc dobře vědí co dělají když ho pouští na přestup pryč.

    • Re: Milan Vukovič přestoupil do Jablonce

      mart     před 16 lety 26.07.2008 13:56 |  
      0 0

      Tak k te prvni cast clanku se plne pripojuji. Hlavne by si to mohli (mozna) uvedomit nekteri prispevovatele (a ted opravdu nemyslim Tantala, protoze u toho aspon vim, ze ke sve kritice ma nejaky duvod, a i kdyz mame obcas radikalne odlisny nazor ...., a i kdyz se vyjadrujeme znacne odlisne, proste ho beru (vetsinou:D), protoze on aspon neco vi), kteri si radi prisadi, a casto bez duvodu ... a bohuzel i bez myslenky.
      Druhou cast bych take podepsal (snad s vyjimkou jednoho clanku - a to je muj soukromy(nikoliv objektivni) nazor).
      V posledni casti bych popral Vukovicovi vsechno dobre ( snad krome zapasu proti Slavii) a Necidovi hodne brzo novou smlouvu (pokud mozno nejakou hezkou :D, a hlavne ve Slavii!).mart