Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Reprezentace

Necid se prosadil i proti Německu

Slávista Tomáš Necid je na mistrovství Evropy do 19 let k nezadržení, v semifinálovém utkání vstřelil svou čtvrtou branku na turnaji, přesto však Česko nepostoupilo, když dostalo v poslední minutě prodloužení rozhodující branku.

Tomáš Necid využil první šanci českého týmu a vyrovnal utkání na 1:1. I v dalším průběhu byl výraznou osobou, bohužel však nedokázal proměnit další velké šance, hlavně v závěru druhého poločasu, když byl sám před brankářem a hlavičkoval těsně vedle. Mohl posunout tým do finále. Češi tak získávají bronzové medaile.

Česko - Německo 1:2 (1:1) po prodl.
Česko: Vaclík - Řezník, Polák, Brunclík, Heidenreich (98. Reinberk) - Hable, Morávek (65. Zeman), Mareček, Lecjaks (113. Wojnar) - Necid, Vošahlík
Branky: 24. Necid - 17. Risse, 119. Sukuta

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    quelhar (admin)     před 16 lety 23.07.2008 23:10 |  
    0 0

    Tak jsem videl tenhle zapas ja:
    Oproti zapasu s Italii jsme dostali mene branek za delsi casove obdobi, presto se mi nezdalo, ze by nase defenziva byla jista. Predevsim jsme zbytecne ztraceli vybojovane mice na vlastni polovine - to se stalo i pred prvnim inkasovanym golem. Nemci po ztrate mice hrali agresivni presink a tim nam delali velke problemy, casto ztraceny mic vybojovali behem nekolika vterin zpet. Dostavali nas tak pod tlak.
    Z nasi strany byla dobra pasaz cca mezi 40. a 75. minutou, kdy jsme se prosazovali hrou po zemi. Bohuzel ve zbytku zapasu se nase ofenzivni snaha omezovala na dlouhe nakopy od obrancu, ktere nemely vubec zadny ucinek. Doted nechapu, proc jsme pred koncem druheho polocasu opet vyklidili pole a na ofenzivni snahu prakticky rezignovali.
    Trener Dovalil vsadil na defenzivu, coz naznacovala i sestava s obranci Hablem a Lecjaksem v zaloze. Diky tomu se nedostalo na druheho nejlepsiho hrace tymu na sampionatu - Zemana. Diky stylu hry (nakopavane mice) se do hry vubec nedostal dalsi nas dobry hrac Moravek. Chapu, proc se trener rozhodl spise branit, tato taktika nas dovedla malem az k penaltam, lec divat se na ten fotbal prilis nedalo.
    Necid opet potvrdil, ze ma streleckou formu. V kratkem rozhovoru s Jarolimem po zapase s Hradcem Kralove na oficialnich strankach se trener vyjadril, ze nam chybel duraz ve vapne. Rekl bych, ze prave to by do utoku Slavie mohl prinest Tomas Necid.
    I tentokrat dostal prilezitost v zakladni sestave Vosahlik a i tentokrat byl naprosto nulovy. Pokud jsem dokazal pochopit, proc jsme dnes hrali defenzivne, tak opravdu nedokazu pochopit, jaky prinos by mel mit pro hru ceskeho tymu tento hrac. Velmi casto totiz akce brzdil a ztracel mice, jeho prihravky byly nepresne.
    Celkove si myslim, ze tym odehral dobry turnaj, dvema nejlepsimi hraci byli Necid a Zeman. Moravkovi vyslo jen utkani proti Italii, ktere jsme meli vyhrat.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      Viking     před 16 lety 23.07.2008 23:18 |  
      0 0

      Jj, toho Vošahlíka jsem nechápal, Kozák prakticky nedostal šanci se ukázat, jestli Lazio nakoupilo dobře. Přitom s Neckou se jim spolu dařilo.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      Luke7     před 16 lety 23.07.2008 23:27 |  
      0 0

      Pan Czaplár ať ho nemám moc rád má v tomhle pravdu. Sice máme další medaili, ale nutno dodat, že většina těchto úspěchů pramení v defenzivní taktice. Na MS20 k tomu byl aspoň rychlý protiútok, dnes v podstatě jen standartní situace. Dovolím si tvrdit, že bez Necida by tým skončil ve skupině.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      slaviator     před 16 lety 24.07.2008 10:05 |  
      0 0

      Malá technická: Hable není obránce, ale záložník.. :-) S Vošahlíkem souhlas, taky si myslím, že měl hrát Kozák...

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        Viking     před 16 lety 24.07.2008 14:44 |  
        0 0

        Slaviatore já jsem se už docela divil, když byl Vošahlík vůbec nominovaný. Stál Peltu docela dost peněz, v Čáslavi mu to taky moc nešlo. Takže vlastně nedivil:-)

  2. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    Fallen (přítel SN)     před 16 lety 23.07.2008 23:54 |  
    0 0

    Já jen doufám, že Necka zůstane natolik dlouho, aby se vyhrál a dalo se za něj utržit více než ty obvyklý drobný. Necid by měl být něco jako náš Rosický...

  3. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    tantalos     před 16 lety 24.07.2008 00:29 |  
    0 0

    Necka není člověk, Necka je bůh

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      Fallen (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 12:12 |  
      0 0

      Pepi Necid :o)

  4. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 07:22 |  
    0 0

    Zdravím Vás všechny do uplakaného rána a jsem na tom(obrazně) nějak podobně.
    Pokouším se napsat jakési info ze zápasu naší "19" i pro pana (zz), jen na mě nebuďte přísní, jako on to prostě neumím. Díval jsem se v televizi a tak je to jen z tohoto pohledu. Protože tady čtu i Vaše připomínky, tak to spíš doplním. Začátek z naší strany hodně nervozní a naše hra prvních 20 minut byla spíše křeč s nakopáváním přes zálohu a tak se nemohl do hry Morávek a Mareček vůbec dostat. Navíc Necidovi nešel pomoci ten Vošahlík("bože to je nemehlo") a tak byl dopředu aktivní pouze Lecjak. Po neuvěřitelném kiksu Vaclíka jsme dostali gol (už byla chyba před tím, kdy špatně rozehrával Necid a za ním i Hable a při střele bych možná viděl, že míč trochu zaplaval). Pak jsme konečně začali hrát po zemi, krátké příhry a přes Morávka a Marečka, do hry se víc zapojil Řezník výsledkem bylo vyrovnání Necida hlavou po Marečkově centru (Necid si velice dobře vybral místo, udělal si prostor mezi beky a hlavně byl hlavou nejméně o 15 c výš než němečtí stopeři). Pak jsme se dostávali i do tlaku, Lecjak dobře hází dlouhé auty a tak měl Necid ještě další dvě dost velké šance. Měl evidentně chuť do hry a šel do toho naplno a musím ocenit ještě jednu jeho vlastnost, je to neustálé napadání rozehrávky stoperů a tlak na ně, to vydržel "Necka" celý zápas. Na konci prvního poločasu byla hra vyrovnaná a spíše se hrála údržba, aby jsme nedostali zbytečně do půle gól. Po poločase se začalo podle našich not a hlavně mezi 50 -65 min. se dostávali němci pod tlak a vrcholilo to po asi třetím rozehrávaném rohu, kdy náš Necid tvrdě pálil z penalty těsně nad pravý horní růžek brány a kdyby zavěsil, byla by to moc pěkná branka. Bohužel už nemohl Morávek a tak přišel Zeman. Na nezvyklé pravé straně to nebylo to pravé. Němci začali hrát víc do kombinace a nastoupili další "němci" (myslím ti naturalizovaní afričané). A byli dobří. Škoda pro nás, že místo Vošahlíka nešel na hřiště Kozák. Navíc už docházeli síly Hablemu i Lecjakovi a začal odcházet střed hřiště. Přesto ještě v 85 minutě mohl dát Necid branku po centru Zemana, kdy to dobře myslel do protipohybu golmana, ale míč šel cca půl metru vedle pravé tyče ven. A pak už to bylo z naší strany takové všelijaké, nedokázali jsm si přihrát a byly tam už také individuální chyby, pramenící z únavy. Bohužel, asi až příliš myslíce už na penalty, jsme dostali gól těsně před koncem prodloužení. Bolelo to kluky moc, cítil jsem s nimi. Zároveň musím však dodat, že němci si to za to prodloužení zasloužili, protože tam měli několik nebezpečných akcí a hlavně nás přeci jen ke konci trochu mleli. Snažil jsem se popsat to kompletně a celistvě, ovšem jak říkám, pan (zz) to umí lépe a fušovat mistrům do řemesla nehodlám, a to říkám opravdu s úctou, bez jakéhokoliv pochlebování. Zápas našeho "Áčka" jsem neviděl, syn mi volal o půli, zhruba se shodnul s Tantalosem, ale na Jablonského byl přísnější a moc prý mu to nešlo. Jarolím byl špatný, Černý také nic moc. Vyčníval prý Tavarez a Švento. Po půli velmi dobře i Volešák, Krajčík a i Toleski. Takže vidíte Tantale, že to sedí i k Vašemu komentáři. Podle mne je nutné hrát a hrát a hrát. Zápasový rytmus a rozehranost dělá hodně, ale to podle mně např. Hubáčkovi, Jarolímovi a i Latkovi (taky prý plaval a pořád to po tom zranění není ono) asi moc platné nebude. Černý fotbalový je, ale po asi 3 zápase na jaře se začal ztrácet, snad se po těch problémech v osobním životě dá dohromady a bude zase dobrý, jo a Šenkeřík, ten byl taky celkem dobrý. Tak se mějte hezky a snad už začne nějaké to léto, co myslíte?
    "Umět s pokorou vládnout sám sobě je největším vladařským uměním" Lucius Annaeus Seneca

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      Fly     před 16 lety 24.07.2008 08:44 |  
      0 0

      Dobrý den,
      nemusíte se,Sokrate, vůbec podceňovat. Váš report má hlavu a patu a obsahuje několik zajímavých poznatků.Já viděl utkání až od druhého poločasu. Na zápase bylo vidět, že většina hráčů je ještě nevyzrálých a že s ejedná o mládežnický šampionát (viz. příklad myslím že Řezníka,který po vybojovaném míči,který byl ve vzduchu, místo aby zklidnil hru ,tak v jakési "euforii" a strachu z chyby napálí těžký míč na brankáře Vaclíka,který pod tlakem,i když ne zas tak enormním, pálí míč ze vzduchu z voleje a můžem být rádi,že z toho byl jenom aut. Morávek se mi zdál velmi nevyužívaný, k míči se ve druhém poločase příliš nedostal.Zeman,jak správně uvádíte,se s pravou stranou uplně nezžil,přesto byl podle mě spolu s Lecjaksem nejlepším hráčem našich.Ač sparťan,tento hráč se mi velmi líbí a má všechny předpoklady prosadit se i na evropské úrovni. Škoda že není náš..Co se týče Necida,tak na hrotu bojoval,rval se,ale byl na to sám.Škoda zahozené šance pár minut před koncem, hotový útočník tohle proměňuje.
      Tím se dostávám k ,a jsem rád že nejen pro mě, naprosto nepochopitelné věci, a to ignoraci Kozáka. Vošahlík byl velmi průměrný,nijak týmu nepomohl.Nemohu se ubránit dojmu,že pokud neměl Kozák zdravotní problémy,tak za tím rozhodnutím vidím manažerskou loutkohru. Kozáka jsem viděl za poslední 2 roky v několika zápasech za Opavu,a byl to jeden z mých vysněných hráčů do slavie pro budpucnost - typově i dost podobný Necidovi,vyhrával by osobní souboje při naší taktice nakopávaných míčů by byl platný. V tomto trenéra dovalila nechápu a chci doufat, že překážkou k nasazení Kozáka nebyl jeho již podepsaný kontrakt se zahraničním klubem..Žeby pan Pelta tlačil svého jabloneckého koně, kterého koupili za ne zas tak malé peníze z Příbramy a zatím se příliš neprosadil a rozehrával se v Čáslavi?

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      mart     před 16 lety 24.07.2008 08:49 |  
      0 0

      Uplakane? Ja snidam na zaprazi do krasneho, sluncem zaliteho dne :D, ale nebojte Sokrate, u nas bude urcite zase brzo prset, a v Jiznich Cechach se jiste brzy rozjasni :).
      K tem devatenactkam. Po pravde, tezko hodnotit. Koukal jsem na vetsi cast Nemecko v. Spanelsko, pripadalo mi to, ze lepsi nevyhral. Spanele byli individualne uplne jinde nez nemci, i kdyz tymove pojeti jejich hra moc nemela. Jejich gol po krasnem kontru byl vskutku vystavni (o.k. tu tec jsme nemuseli vsichni videt :).
      Vcera? Divny zapas. Jak pisete 20 minut dost spatne, pak ten gol (!). Nerikam, ze bych to chytil, ale... Jinak se mi ale Vaclik dost libil. Umi to rozehrat, dost dobra prace nohou. Obrana, (velice neodborne hodnoceni, ... moje :)) prumer. Polak slusne organizoval, nebyla (snad) vyslovena slabina, hlavicky meli vsechny, ... snad trochu rychlosti by pomohlo. Zaloha. Moravek. Moc videt nebyl, ale co naznacil vypadalo slusne. Jak Quelhar dobre napsal, dost ho vyradila ze hry taktika prevzata od pana Bruecknera (:(). Lecjaks, vypada slusne, casem asi bude dost dobrej, a ty auty (+), taky sem si vsimnul. Zeman, opet jsem to videl jako Quelhar. Druhy nejlepsi hrac na hristi. Zejmena jak se posunul na svoul (levou) stranu..... Hable to dost umi, ani Marecek se nejevil spatne. Celkove k zaloze, nejvetsi problem se mi zdal ztraty mice. Prilis casto a casto nezajistena obrana = protiutok. Utok, kde byl utok? Vosahlik, nehodnocen. Necid, ....vypadal dost jako TRIDA. Silnej, behavej, ..ale hlavni prednost Vyber mista. Ta otocka (jak pan Karoch rikal - do ochranne site).... takovej balon padne jen opravdovejm utocnikum. Necide drz se, a hlavne snad jen abys zustal ve Slavii.
      Uz se nemuzu dockat zacatku te nasi kapr ligy. Pribram se prelozila kvuli me, ... abych to nestih :D, ale pak uz budu :). Zdravi mart

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        slaviator     před 16 lety 24.07.2008 10:16 |  
        0 0

        Souhlasím s hodnocením brankáře.. :) Je mladej, pod tlakem ještě nějakou chybu udělá, ale jinak chytal slušně. Pokud bude mít štěstí na okolnosti /dostane v klubu šanci, nepřestoupí jako Radek Petr brzo do ciziny kde nebude hrát apod/, tak to může dotáhnout hodně daleko. Nebude to asi sice jako Petr Čech, takovýhle brankáři se rodí u nás v průměru jednou za šedesát (?) let /Čech, Plánička/, ale do kvalitního zahraničního klubu se může dostat... Ale s cizinou není kam spěchat. Lecjaks mi v lize přišel takovej přeceňovanej, že neuhraje to, co se od něho očekává... Ale včera hrál líp. Možná i proto, že hrál proti stejně starým, kdo ví.

  5. Litteri

    Kuka125     před 16 lety 24.07.2008 11:07 |  
    0 0

    Richi nevíš kdy má dneska dorazit Litteri?

  6. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    Eluin (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 12:27 |  
    0 0

    Mně se fotbal moc nelíbil, nevím konkrétně proč. Snad to bylo tím zvláštním pohledem kamery, či snad zprvu dosti takticky svázaným pojetím hry. Na hluboké hodnocení si netroufám, tak snad jen toto, povrchní, Necid je hráč velké třídy. Těším se, až jej uvidím v základní sestavě Slavie. Co mě trochu u našich hráčů zarazilo byla hra zálohy směrem dozadu. Tam máme jisté rezervy. No a škoda toho prvního gólu, takové branky by padat asi neměly...

  7. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 18:30 |  
    0 0

    Přeji hezký podvečer a i když je pořád ještě deštivo, tak prý už snad zítra bude líp. Nějak mám problémy s přihlašováním, ale nakonec se to povedlo a tak po cestování v Jindřichově Hradci a Třeboni jsem opět usedl ke zprávám o Slávii. Koukám s radostí, že jste mi moc hlavu neumyli, ale Ti hlavní znalci se ještě neozvali (opět prosím o správné pochopení, je to opravdu myšleno v dobrém, bez jakékoliv ironie). Martovi přeji hezké počasí pořád a nám tady má přijít už zítra. Z dalších reportů je jasné, že jsme včera s tím Hradcem moc parády neudělali a je třeba zapracovat hlavně nad přístupem k zápasu. Tam někde bude ten problém. Na ten Írán asi do Prahy přijedu, nebudu tu jen tak sedět v neděli zbůhdarma celý den. Vždyť jsem tam za půldruhé hodiny. A ještě k Tantalovi, to co bylo napsáno, že snad Necidovi se Slávia neozvala je v přímém rozporu se článkem o den předtím, kde Jarolím píše o Necidovi celkem slušně. Někdy se chytáte opravdu zbytečně nějaké chtěné vějičky novináře, který si to stylizuje pochopitelně tak, aby se toho všichni všimli právě z pohledu té pochybovačnosti. Napíšu Vám takový malý protipól. Každý z nás máme svého sparťana (nebo skoro každý z nás). Četl jsem tu různá infa a všelijaké "jiné postřehy ze Sparty". Je zajímavé, že nikdo nepopisuje včerejší ostrý střet Patrika Bergera s p.Chovancem bezprostředně po zápase s těmi frantíky, který sparťané prohráli a to navíc frantíci hráli v dost kombinované sestavě. Ten můj sparťan (vcelku slušný chlap a tak mu věřím) to dost prožíval. Vážení, s. Chovanec ve Spartě je to samé jako s. Koštál na svazu. Ale to je jejich problém. Pana V.Lavičku považuji za slušného člověk a pokud mu do toho bude Chovanec krafat, není pro něho problém to skončit hned, jako u Karla v Liberci. To jen tak, aby řeč nestála.
    Tak zatím dobrý večer a Marte, opět mám uvařenou kávu, která voní. Je z Papui - Nová Qiunea. Sokrates55

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      slaviator     před 16 lety 24.07.2008 18:40 |  
      0 0

      Slušní lidé nelezou do Sparty. :-)))) Nemohl jsem si tohle rejpnutí odpustit:)

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      tantalos     před 16 lety 24.07.2008 19:06 |  
      0 0

      Sokrate,
      odkud víte, že jde o chtěnou vějičku novináře?
      Já osobně předpokládám, že si tohle úplně vymyslet nemohl. Promiňte, ale zdá se mi velmi pravděpodobné, že to, co Necka řekl, je pravda. Že s ním nikdo nemluvil o tom, co bude.
      Zdá se mi významné, že prohlásil, že nikam na hostování nechce. Kdyby měl pevné místo ve Slavii, určitě by o tom nemluvil. Považuji to za nepřímý důkaz toho, o čem tady psalo už víc lidí - že se původně počítalo, že opět narukuje do Jablonce.
      Samozřejmě tyto plány teď padly. Necku teď - po jeho koncertu na U-19 - musí brát trenér i Doležal vážně.
      Necid dokázal to, o čem já jsem tady psal už dávno, že je to hráč podstatně vyšší ceny než Morávek, což jak se zdá chápe Pelta, ale leckdo ve Slavii ne.
      Je jasné, že teď by ho na hostování poslal jen totální idiot. Necka si řekl o místo nejen ve Slavii, ale i v repre - ale dospělých.
      Předpokládám, že teď si bude moct Necka a s ním pan Nehoda vybírat, co dál. Nevím, zda mu bude atmosféra ve Slavii prospěšná (viz další kauza Petrák na slavia.cz) a zda se nerozhodne odejít podobně jako Švec a další BSB.
      Přeju mu, aby se rozhodl správně

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        quelhar (admin)     před 16 lety 24.07.2008 19:17 |  
        0 0

        Tantale, souhlasim s tim, ze s nim nejspis od vcerejsiho vecera do dnesniho rana, kdy se clanek objevil, nikdo ze Slavie nemluvil. Ale na rozdil od tebe si rozhodne nemyslim, ze by to neco naznacovalo. Je to prece hrac Slavie, rano mel jeste s reprezentaci snidani a pak se hraci rozjeli do svych klubu - Necid jako hrac Slavie samozrejme do Slavie. Nemyslim, ze by jakykoli jiny trener rano volal svemu hraci, at uz Lavicka Zemanovi, nebo Vecera Reznikovi, nebo Ulicny Mareckovi. Vsichni prece povazuji za samozrejme, ze po skonceni reprezentacnich povinnosti se hrac vrati do sveho klubu.
        Necid asi nevedel, co s nim bude - to se da prece chapat. Tri tydny nebyl s tymem, pred odjezdem k repre se nedohodlo ani jeho hostovani, ani odchod, nejspis mu ani trener neslibil misto v sestave. To rozhodne neznamena, ze se planovalo nejake jeho hostovani.
        S reprezentaci dospelych bych to neprehanel. I jeho postup do U21 by byl pomerne prekvapivy.
        A co se tyce atmosfery ve Slavii - kauza Petrak, jak ji nazyvas, mi zvenci pripomina kauzu Poustka z pred dvou let ve Sparte. Maser, ktery byl oblibeny hraci, byl odejit - oficialne zduvodneno tim, ze pod neuspechy se podepsali vsichni vcetne realizacniho tymu, neoficialne postvaval hrace proti trenerovi. Nerikam, ze to same se delo v pripade pana Petraka, ale zvenci jsou ty dva pripady dost podobne - odchazeji dlouholeti zamestnanci, kteri vystridali mnoho treneru.

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          tantalos     před 16 lety 24.07.2008 19:39 |  
          0 0

          Píšeš quelhare:
          cituji
          ... Nemyslim, ze by jakykoli jiny trener rano volal svemu hraci, at uz Lavicka Zemanovi, nebo Vecera Reznikovi, nebo Ulicny Mareckovi. Vsichni prece povazuji za samozrejme, ze po skonceni reprezentacnich povinnosti se hrac vrati do sveho klubu....
          konec citátu
          Ve článku se ale říká něco jiného:
          začátek citátu
          "Kdyby nebylo jeho, nepostoupili bychom vůbec do semifinále," prohlásil Martin Zeman, jenž působí v konkurenční Spartě.
          Na rozdíl od svého spoluhráče z národního týmu však má jednu podstatnou výhodu. S jeho službami letenský tým počítá, s trenéry byl v kontaktu. Naopak Necid vůbec netuší, kam povedou jeho další kroky.
          konec citátu
          Obávám se, že v nynějším stavu, kdy nejenže se Slavia stěhuje, ale vyskakuje jedna aférka za druhou, má spíš pravdu článek než ty.
          Kauza Petrák mi opravdu připomíná kauzu Petrák.
          Mimochodem trenér v rozhovoru ve Sportu povídal něco v tom smyslu, že dva lidé mohou otrávit atmosféru v mužstvu a že teď tam nikdo takový není.
          Uvidíme na jak dlouho. Existují okolnosti, za nichž takový stav nemůže vydržet.

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            tantalos     před 16 lety 24.07.2008 19:42 |  
            0 0

            Oprava_kauza Petrák mi opravdu připomíná kauzu Poustka

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            quelhar (admin)     před 16 lety 24.07.2008 19:43 |  
            0 0

            Vida, zda se, ze jsem onen clanek necetl dostatecne pozorne, tohle mi uniklo. Nicmene porad za tim nevidim nic zvlastniho, ze ho trener nekontaktuje behem reprezentacni akce.

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 19:47 |  
            0 0

            Rozdíl mezi Zemanem ve Spartě a Necidem ve Slávii je ten, že Necid má k základní sestavě ve Slávii daleko blíže než Zeman ve Spartě.

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          Jiri1     před 16 lety 24.07.2008 19:53 |  
          0 0

          Zdravim , Necid odjizdel na repre s vedomim, ze jeho dalsi kroky uz nemusi skoncit ve Slavii, bylo mu neoficialne naznaceno , ze by mohl odejit na hostovani ci dokonce na prestup, aby bylo na koupi 1 kvalitniho hrace. Samozrejme , ze Tomas nese velmi tezce, ze se o nej zajinaji nektere ligove kluby a jeho vlastni klub mu jiz ponekolikate neni schopen rici, kde bude na podzim hrat, navic je zbytecne si zastirat, ze mu lano treba hodil i jeho byvaly spoluhrac Dockal........ Kauza Petrak jiz byla ponekolikate detailne osvetlena, tak snad doufam, ze novy kustod/byvaly provozaz ze Strahova i jeho kolega navazou na letitou kvbalitni praci Venci, jenz svuj odchod nese velmi tzko, odmitl i rozhovor pro nas web a mezi hraci se suska , ze by Venca mohl najit misto napr u mladeznickych repre , protoze neni z tech , kteri by chteli natahnout backory a uzivat zaslouzeny duchod.Vubecuz techjodchodu lidi z vedeni Slavie i z vedeni stadionu bylo dost, treba Jakubec , ktery se tesil na novou praci ve vedeni spravujici firmy byl vyhozem z minuty na minutu a nahrazen mladym Slovakem. Jina snad jen poznamku k tem bubakum a dalsim hitum mistnich chlapcu, na tomto webu se jiz delsi dobu nediskutuje, cast Slavistickych duchodcu tady z toho udelali takove kutilske stranky, chcete poradit s chytanim ryb, spravit lodku, napiste sem, my Vam poradime, unik mozku z tohoto webu je vice nez znatelny, a odborne komentare zz jsou sice zanicene , ale bohuzel by spis patrily do okruhu odborne cetby, priznam se , ze kvality diskutujicich nechci posuzovat , ale uroven prispevku je tady v posledni dobe hrozna, to tak jen k tem , kteri mne krituzuji , ze uz tady necamram do sestavy a pod, a pisi v nekolika radkach veci, ktere jsme zde driv rozebiraly na sirsim foru, proste neda se nic delat, cenzura uz je i tady.

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            jane (admin)     před 16 lety 24.07.2008 20:09 |  
            0 0

            Rozbory a komentare nikdo necenzuruje, to jen v pripade, ze budou vulgarni atd.

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:12 |  
            0 0

            V prvni puli prispevku souhlasim Jiri, ale ve druhe puli nevericne kroutim hlavou.. kde vidis ty mozky, ktere tu jiz nejsou? Proc se opakovane, nesmyslne a nefer navazis do Sokrata, byt jedine, co proti nemu zrejme mas, je styl jeho prispevku? Naopak se zavedenim povinne registrace vypadla rada anonymu, kteri si sem prisli jen zanadavat.. tim se zdejsi prostredi o dost zlepsilo.. nechapu, pokud se ti to samozrejme nelibi, je to tvoje vec, vis ze jsem mnohokrat posazoval pravo na kriticky nazory a i tebe jsem se zastaval, ale tohle fakt nechapu.. co se zz tyce, tady ti najednou vadi odborna cetba.. takze odliv mozku nebo jak? Naopak, zz velmi pozvednul uroven svymi rozbory..

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            Veta (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 21:23 |  
            0 0

            Vazeny pane Jiri, zase belejte kraviny. Tomas, to co tu pisete nevyklada. A i kdyby nahodou ano, myslite si, ze to, ze tu budete tyto veci neustale zverejnovat nekomu z nasich odchovancu pomuze? Je mi z vas zle a to velmi.

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        Huzgi (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 19:44 |  
        0 0

        To už opravdu zavání silnou paranoiou. Tomáš Necid absolvoval celou fyzickou přípravu se Slávií a o hostování někde jinde nepadla ze strany trenéra a vedení ani zmínka. Jsem si jist, že všichni Slávisti, včetně lidí, co tým vedou, mají z úspěchů Tomáše velkou radost. A taky si všichni představujeme, jak bude podobné střelecké kousky předvádět v barvě Slávie. Někteří sice opatrně upozorňujeme, že hrát proti 19letým a 18letým klukům je něco jiného než vyrazit proti zkušeným psům typu Hunala, Řepky, Janů, Bolfa atd., ale určitě budeme jen a jen rádi, když Tomáš naše pochybnosti svými výkony sfoukne jak domek z karet. Opravdu nevěřím, že si někdo představuje, jak trenér ještě v noci po rozhodujícím zápase volá juniorským reprezentantům a maže jim med kolem pusy či fouká bolístky. Úspěšnou Slávii si přeje nejen Tantalos, ale i Doležal, Rosen, Jarolím, a oni jsou ti, kdo Tomáše zaměstnávají a platí. Jestli jeho hvězda poletí dál strmě vzhůru, tak také právě tito pánové na tom nejvíce vydělají a nepochybně nejlépe vědí, jak může Tomáš Slávii nejlépe pomoci. A spojovat budoucnost Necida ve Slávii s odchodem pana Petráka je pro mne úplně nepochopitelná slabomyslnost. Nejlepší budoucností Tomáše Necida je prosadit se ve Slávii, dávat několik let kopici gólů, dostat se do repre21 a pak vybrat správně kam dál do světa.

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          Jiri1     před 16 lety 24.07.2008 19:55 |  
          0 0

          Tomas rika nahlas to co treba Borek az kdyz mel v kapse smlouvu v Liberci, necitim duveru trenera , necitim zajem materskeho klubui o dalsi ucinkovani, trener prosazuje hrace, ktere si privedl. u nas je konecna b tym tolik treba i dalsi hraci Vacha Vrzal a dalsi.

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            jane (admin)     před 16 lety 24.07.2008 20:10 |  
            0 0

            A pridej si tam Vukoviče. Podle mych informaci podepsal smlouvu v Jablonci...

            • Re: Necid se prosadil i proti Německu

              slaviator     před 16 lety 24.07.2008 20:12 |  
              0 0

              Hlavně že musíme mít juniorského útočníka z Interu Milán.. :)

              • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                quelhar (admin)     před 16 lety 24.07.2008 20:16 |  
                0 0

                No je otazka, jestli je lepsi juniorsky utocnik z Interu Milan nebo juniorsky utocnik ze Slavie, ze jo...

                • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                  Nax     před 16 lety 24.07.2008 20:29 |  
                  0 0

                  Neblaznete tolik s tim Beckem, ted se zabudovava Kindel, kdyby se nezranil, proste z Becka prijde jeden maximalne dva hraci. Myslite ze ted v Italii fanousci nadavaji na vedeni ze poslalo Litteriho na hostvani k nam s opci? kozak se v laziu dle meho nazoru totalne zakopal, v Italii se z becka nechodi do Acka.
                  O Necidovi si myslim toto, Slavie nema na to ho dlouho udrzet, ted se kupuji uz mladi hraci a on bude zadane zbozi. Tak jde hlavne o to dobre ho prodat a vydelat, neni ted dobra doba ho strelit? Co kdyz se MS 20 nepovede? Jestli bude prestup pro neho v tomto veku dobry? Muze byt, ale z naseho pohledu je hlavni vydelat penize, sorry, to je muj nazor jako obchodnika, vydeljme penize stabilizujme dal klub, ale prestanme mit mravokarne reci o chovani vuci mladikum z becka.

                  • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                    mart     před 16 lety 24.07.2008 21:29 |  
                    0 0

                    ....a sakra. Tak ted ocekavej priteli (vsak my dva si tykame :D) ale poradnej narez. Tady se posledni dobe nesmi rikat, jak se hraci chovaji ke klubu. Tady se resi jak se "klub" (i kdyz se tim mysli kdosi konkretni) chova k hracum. Ne, nediv se, ....a odpust si zbytecnou otazku jestli je to sef, a jestli za to zodpovida, ...to se totiz taky nesmi.
                    Do chodu klubu v posledni dobe vidim malo, ale presto, ze se jinak slusne uzivim, tady jsem se dozvedel, ze delam vlastne vsechno spatne :). Kdyby to nebylo smutne, snad by to bylo humorne.zdravi mart

                • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                  martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:34 |  
                  0 0

                  No to samozrejme muze hodnotit jen ten, kdo oba zna.. ale hrac, kterej ve slavii vyrusta, ma ke klubu vztah a prokazuje talent, si zaslouzi sanci.. pokud se buduje vztah klubu a hrace, je to hodnota sama o sobe.. prijede ital a je otazka, jak se adaptuje, jak se identifikuje s klubem a s tim, ze je tady v zasade ve vyhnanstvi, jiste chtel hrat za inter milan a ted je tady.. Tijani na to ze zacatku taky kaslal.

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          slaviator     před 16 lety 24.07.2008 20:01 |  
          0 0

          Taky to tak ale dopadnout klidně může, to nepopřeš. A může to dopadnout i tak, že Necid půjde na hostování ne do Jablonce, ale do Liberce za Kozlem. Samozřejmě hostovačka s opcí. A s ním Milan Černý. Mno a abychom na tom neprodělali, tak naopak přijde na hostování Filip Dort... Neříkám, že to tak bude - ale klidně to tak dopadnout může. Hlavně, aby hrál Žánluka Littera...

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:15 |  
          0 0

          Vzal jste mi to z úst pane Huzgi.
          Tantale, přesně jste se odhalil ve svém uvažování. Viz Vaše položená otázka jak vím, jestli opravdu jde o chtěnou vějičku novináře. Takže tedy pak Vy to nevíte také, jak to vlastně je, že? Je to jen Vaše hypotéza, že. Prostě jste se zase chytil možnosti a budete do toho Jarolíma bušit jak jen to půjde. Celou dobu nejen Vy, ale spousta zde jiných včetně mě si přeje, aby Necid v Slávii hrál a že je to talent, na to jsem nepotřeboval Vaši nápovědu. A toho Petráka? Vy už tedy přesně víte jak to všechno bylo, a jedinej kdo je zase vinen je ten hroznej Jarolím. A spojení s V. Petrákem a Necidem, to jste snad nemyslel vážně. Nebo ano? Pořád máte svůj kredit Tanatale, ale tohle? Pořád si myslím, že otázka byla položena jinak, a do novin si to pan novinář upravil dle svého. A s tím už mám sám dost neblahou zkušenost. Co se týká agenta pana Nehody a jeho studia práv, dělá se mi husí kůže po těle ještě teď. Toť vše a Necid se do přípravy zapojí se Slávií. Sokrates55

          Ale jinak Vás mám Tantale rád pořád stejně.

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            tantalos     před 16 lety 24.07.2008 20:34 |  
            0 0

            Takže Sokrate:
            Jako člověk s tímto nickem byste se měl chovat moudře
            1. Proč tedy obviňujete slušného novináře, že záměrně dezifomuje lidi. Za to se z novin vyhazuje a právě aktuálně.cz je dělané hodně profesionálně. Takže jestli jste slušný člověk, dokažte, že ten novinář se opravdu dopustil "chtěné vejičky" a že vy tady jen neplivete "jedovaté sliny", jak jste obvinil vy mě.

            • Re: Necid se prosadil i proti Německu

              Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:58 |  
              0 0

              Takže Tantale,
              pokud najdete v mém komentáři slovo záměrně, rád odpovím na další část položené otázky, naopak se domnívám, že právě u aktuálně. cz se to příliš profesionálně nedělá. Je to pouze byznys o tom co nejrychleji informovat ve stylu "hamty hamty, ať víc než tamty". Pokud myslíte, že je to "plivání jedovatých slin", tak už nic dodávat nebudu. Opět bychom se dostali do nic neřešící polemiky a oba by nás to určitě posléze mrzelo. Spíš se vrátím k tomu co níže uvádí pan(zz). Pokud opravdu Jarolím s Necidem vůbec nekomunikoval, tak je to chyba.
              Pokud Vám toto stačí Tantale, v tom smyslu, že si to mohu myslet zrovna tak, jako vy si to nemyslíte, pak jsme na tom oba stejně i co se týká přinesení důkazů. A tu druhou část, zda jsem slušný člověk, bych musel odpovědět, proč takto položíte otázku, když Vy sám jste nikdy nepřinesl žádný důkaz o tom, že Jarolím je takový lump jak jste tu tvrdil. Nemůžete něco žádat sám, pokud to sám neplníte. Sokrates55

              • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                tantalos     před 16 lety 24.07.2008 21:22 |  
                0 0

                Pro Sokrata
                Cituji:
                A toho Petráka? Vy už tedy přesně víte jak to všechno bylo, a jedinej kdo je zase vinen je ten hroznej Jarolím. A spojení s V. Petrákem a Necidem, to jste snad nemyslel vážně. Nebo ano?
                Konec citátu
                Kde tedy tvrdím, že všechno vím.
                Kde píšu, že za všechno může "hroznej Jarolím".
                Kde spojuji Petráka s Necidem?
                Proč mi vkládáte do úst slova, která jsem nevyslovil.
                Váš styl diskuse je, že si vymyslíte slova, co jsem nikdy nenapsal, a pak mě za tato slova plísníte.

                • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 21:48 |  
                  0 0

                  Víte Tantale,
                  Vy zase něco píšete o mých slovech, ve kterých se Vás na něco ptám a sdělujete to poté tak, že jsem to o Vás řekl. A plísnit to ne, to jste si špatně vysvětlil, na to já nemám právo. Sám si přečtěte, že Vám pokládám otázku, ne že tvrdím, že to tak musí být. To je přeci opravdu rozdíl. Tanatale, nikde přeci nemůžete vidět v mé řeči, že bych Vás chtěl nějak snižovat, či urážet. Jen se pídím, kde najdete to přesvědčení o svém tvrzení. Já nejsem člověk, který by byl nějak zákeřný či záludný, opravdu se chci dobrat jen spravedlnosti. Snad mi jednou porozumíte.
                  Sokrates55

              • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                slaviator     před 16 lety 24.07.2008 21:41 |  
                0 0

                Ta otázka tam byla položena. A pokud z nekalých praktik obviňuješ šéfredaktora.. :-) Jinak, sice to byla reakce na Tantala, ale.. "Vy sám jste nikdy nepřinesl žádný důkaz o tom, že Jarolím je takový lump jak jste tu tvrdil" je docela úsměvné.. :-)

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        zz     před 16 lety 24.07.2008 20:20 |  
        0 0

        Zdravím Tantalosi,
        na podobný nezájem ze strany klubu si stěžoval Vácha v Jablonci, teď Kovařík v Budějovicích-viz rozhovor s ním a jako poslední Necka. S Necidem jsem o tom nemluvil, nevím, co je na tom pravdy. Ale třeba Lavička se během turnaje, nikoliv až po včerejším zápase, spojil se Zemanem a řekl mu, že s ním počítá do A týmu, že dostane šanci a ať se soustředí jen na turnaj. Tato slova důvěry hráči hodně psychicky pomůžou. A když byl Necka v Jablonci, tak mu nikdo z klubu taky nevolal. Lavička se během sezóny vždy spojí s hostujícím hráči. On ví, co je důležité pro psychiku hráče. Stejně tak chodí na zápasy juniorky a dorostu, pokud není kolize se zápasem A týmu.

  8. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    zz     před 16 lety 24.07.2008 19:54 |  
    0 0

    Dobrý večer všem,
    děkuji Sokratovi za pěkné zhodnocení zápasu. Musel jsem si dát určitý time out, až ze mě opadnou emoce a velké zklamání. Na stadiónu se to zklamání vstřebává déle a intenzivněji než u televize, kterou stačí vypnout. Nechtěl jsem se tu vyjadřovat příliš kriticky, dokud naši mladí reprezentanti byli ve hře o titul. Ale je dobojováno, a proto se vyjádřím i trochu kritičtěji. Včerejší zápas si trenér Dovalil nezapíše mezi úspěšné. Stejně tak nominaci na turnaj, kdy upřednostnil určité hráče jako Vošahlík, Reinberk, Wojnar na úkor jiných hráčů, kteří by byli mnohem platnější pro tým. Uvedu konkrétní příklad, například na jaře hrál za naši juniorku dobře Marek Kindel, přesto nedostal pozvánku na žádný přípravný zápas, místo něho byl upřednostněn hráč z dorostenecké ligy, který podával průměrné výkony v dorostu Slovácka. Přitom pravá strana zálohy nás při absenci Váchy trápila. To samé v útoku, měli jsme dva vysoké útočníky Kozáka a Necida, a potřebovali jsme jiný rychlostní typ útočníka, který má určitou kvalitu. Vošahlíkovo konkurenti na jaře byli opomíjeni, přitom hradecký Dvořák nwbo jihlavský Rabušic by si zasloužili pozvánku místo Vošahlíka. Kozák obětoval šampionátu začátek přípravy v Laziu a pak se stal pouze nadbytečným hráčem. Rošády trenéra Dovalila postrádaly logiku a vrcholem bylo hodnocení turnaje trenérem Dovalilem, který je spokojený s třetím místem i herním projevem. Výsledek hodně klame, herní projev byl špatný. To je třeba přiznat, není možné se schovávat pouze za umístění, to je cesta k dalším neúspěchům. Nejvíce mě štve, že velký vliv začínají mít agenti hráčů, kteří často rozhodují o tom, kdo bude v nominaci, kdo bude hrát v zápase. Není to jen případ U19, ale i U17,16. To pokládám za zhoubný nádor, který jen dokumentuje poměry v našem fotbalu.

    K samotnému zápasu. Poté, co jsme se dozvěděli sestavu, byl jsem hodně rozčílený. Nastoupili jsme sice s pětičlennou zálohou, tak jak jsem tu avizoval v úterý, abychom eliminovali rychlost soupeře, ale v sestavě, která se absolutně nehodila na tento zápas. Rychlý Zeman zůstal na lávce, Vošahlík se posunul do zálohy, ale jeho prospěšnost byla opět nulová, Brunclík opět vynikal v ragbyjových nákopech a Heidenreich mu v tom dobře sekundoval. Rychlý Nuc nedostal opět šanci. Prvních dvacet minut to bylo z naší strany nekoukatelný, bojácný fotbal. Hráči dostali pokyn nikam se nehrnout, jen bránit. Výsledkem bylo to, že jsme nepodrželi míč, nedokázali jsme si nahrát, měli jsme problémy se zpracováním, soupeři jsme nechali hodně prostoru, nepressovali jsme, vysokými nakopávanými míči jsme vyřadili ze hry Morávka, který jako trotl běhal bez míče, byl otrávený, stálo ho to hodně sil a s míčem se prakticky nepotkal. Přišel spravedlivý trest, gól Němců. Sice to byla velká chyba brankáře, tady platí pravidlo, pokud si není brankář jistý, tak má míč boxovat. Míč plachtil, toto Vaclík hrubě podcenil. Ale gólu předcházela ztráta míče po pressinku Němců a především hráč Německa měl dost času a prostoru ke střelbě, nebyl vůbec pod tlakem. Soupeř měl i standartky v nebezpečném prostoru, přitom hráči si museli být vědomi toho, jak riskantní je faulovat v těchto místech. Ten strach a pasivita byla do očí bijící. Pak přišlo vysvobození v podobě gólu Tomáše Necida. Je třeba říci, že standartky nám docela šly. Zbytek poločasu byl z obou stran hodně špatný. Všichni si oddechli, že rozhodčí ukončil poločas. Hra neměla tempo, ani kvalitu. V druhé půli jsme začali hrát po stranách a od 55 minuty do 78 jsme měl převahu. Vytěžili jsme několik standartek, ze kterých jsme byli hodně blízko gólu. Soupeř byl v té době hodně pasivní, a ztrácel hodně míčů. Očekával jsem, že trenér pošle v této časové periodě do hry Kozáka, který je hodně platný při standartkách. Bohužel trenér nechal na hřišti Vošahlíka. Stejně tak jsem nepochopil stažení Morávka, když jsme začali hrát po zemi. Zeman měl nahradit Heidenreicha, na jehož post se měl přesunout Lecjaks, který byl hodně platný při dlouhých autech. Bohužel se ukázala typická vlastnost českých trenérů, a to strach. Hlavně neinkasovat. Přitom s příchodem Kozáka a Zemana jsme mohli soupeře dorazit. Jak reagoval německý trenér, poslal na hřiště ofenzivního hráče. V závěru zápasu měl každý tým po jedné velké šanci, škoda, že Necka ji nedal. Myslel to dobře, ke vzdálenější tyči, ale sjelo mu to a nic z toho nebylo. Ta šance ho hodně mrzí. V prodloužení jsme tahali za kratší konec, nepochopil jsem střídání Reinberka a Wojnara, soupeř byl aktivnější a v závěru po zásluze rozhodl. Chybělo málo k penaltám, možná bychom postoupili do finále, ale soupeř si za aktivitu zasloužil vyhrát. Média dnes bědují, že nás provází prokletí posledních minut. Viz Řecko, Turecko, teď Německo. Má to jednoho společného jmenovatele, a tím je pasivita našeho týmu. Góly sice často padly po hrubých individuálních chybách, kterým ale předcházela naše pasivita. S pasivitou nelze vyhrávat.

    Pokud jde o výkon Necida, je třeba si uvědomit, že absolvoval pět psychicky náročných zápasů během 14 dní. Navíc hodně fyzicky náročných, protože Vošahlík mu nepomohl, Necka musel pressovat, stálo ho to hodně sil. Všichni na něj spoléhali, od hráčů, trenéra, médií a fotbalové veřejnosti. měl těžký úkol, a zvládl ho s přehledem. Vypadá to, že vyhraje korunu střelců, mohl dát jednou tolik gólů, ale všechno holt do brány nespadne. I on je jen člověk. Má před sebou budoucnost, musí na sobě tvrdě pracovat, ale jméno má už teď. Bavil jsem se tam s několika Němci, a Necida znali všichni. Prý ho bedlivě sleduje Bayern M. Má to svoji logiku, Klose i Toni jsou už starší hráči a Bayern hledá mladého hráče s podobným gólovým apetitem jako Toni. Nedivil bych se, kdyby mu hodili laso. Sám jsem zvědavý, kde skončí. Pro zahraniční kluby by bylo výhodnější ho koupit teď, dokud je jeho cena přijatelná. Necid má opravdu velké jméno a dělá Slávii velkou reklamu. Bylo by dobré, kdyby mu Slávia nabídla nový kontrakt na úrovni minimálně Marka Jarolíma, Černého, Abraháma, který byl dneska vyřazen z B týmu a nikdo ho nechce. Jen abychom ho nemuseli platit a on nikde nehrál. To by bylo hodně špatné. 10 mega nám už nikdo nedá a vzhledem k vysoké smlouvě hráče ho nikdo nechce. Necid by mohl dostat novou smlouvu jako Suchý po MS v Kanadě. Bylo by to vyjádření důvěry klubu vůči tomuto talentovanému hráči, ve kterém má klub dobře uložený kapitál. A zároveň poděkování za skvělou reprezentaci Slávie. Uvidíme, zda dostane šanci od trenéra Jarolíma, pokud zůstane u nás. Nechám se překvapit.

    Pokud jde o tým U19, ukázala se absence klíčových hráčů brankáře Štěcha, stopera Mazucha, pravého záložníka Váchy a útočníka pekharta. To je velká kvalita. projevilo se to v herním projevu týmu. S těmito hráči bychom vyhráli, o tom jsem přesvědčený. Ale i bez těchto hráčů mohl být herní projev lepší, kdyby trenér Dovalil nekouzlil s nominací a nedělal nesmyslné rošády v sestavě. Finále šlo uhrát i bez těchto klíčových hráčů. Tým vybojoval postup na MS v Egyptě, počítám, že kromě Váchy budou opět chybět Pekhart, Štěch, Mazuch, možná Kozák, možná Necid s Morávkem. Je třeba doplnit ým o mladé hráče z ročníků 90-92 jako Šural, Jelen, Kolařík,Jirsák, Kadlec, Kysela, z ročníku 89 dát šanci dalším hráčům jako Kindel, Rabušic, Dvořák. Doufám, že už nebude trenér trvat na nominaci některých hráčů, kteří naprosto zklamali jako Vošahlík, Brunclík.

    Bongor se pozastavil nad tím, že za Německo hraje tolik naturalizovaných cizinců. Podobně je tomu i u Holanďanů, Francouzů. Pravidla to povolují, je to spojeno s migrací lidí za prací a podobný jev lze v budoucnu očekávat i unás. Rodiče se usadí v určité zemi, kde dostanou zelenou kartu a jejich děti od mládí vyrůstají v této nové vlasti, umí jazyk, získají občanství a pokud na to mají, reprezentují. Stačí se podívat, kolik cizinců je v dorostech Sparty. Cizinci mohou přinést do našeho fotbalu i národního týmu některé vlastnosti, které nám chybí jako rychlost, dynamiku kreativitu. Mně to nevadí.

    Ještě bych se zastavil u jednoho problému. A tím je nekreativita našich stoperů. Bylo to vidět na hře naší stoperské dvojice, zvláště Brunclík v tomto vynikal. Je to roblém českého fotbalu, kreativního stopera nenajdete v lize s výjimkou Rajnocha, podobně je tomu i v dorosteneckých soutěžích až na pár výjimek. Chyba je v metodice práce s mládeží. Stopeři umí odkopnout míč, zbrzdit akci, přerušit hru, jsou dobří ve hře hlavou, při standartkách. Ale už neumí vyvézt míč, nahrát na třicet metrů, zapojit se do kombinace přes krajní beky nebo přes středního záložníka. Zlatý Luboš Kubík. Já doufám, že to mládežničtí trenéři viděli a něco s tím začnou dělat. Bez změny myšlení v tréninku, kdy přejdeme od taktiky, destruktivní hry k rozvíjení tvořivosti, individuálních vlastností jako hra jeden na jednoho, střelba ze střední vzdálenosti, aby hráči uměli kopat oběma nohama, se nikam moc nepohneme. Ale je to na svazu, klubech, aby přistoupily ke změně a šly moderním trendem. Stačí se podívat do statistik, kolik našich střel šlo vůbec mezi tyče. Je to tristní údaj. Spíše bychom potřebovali bránu na ragby. Český mládežnický fotbal potřebuje změny. A tou hlavní je změna myšlení trenérů.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      slaviator     před 16 lety 24.07.2008 20:10 |  
      0 0

      Ten Bayern by byl pro Necku asi to nejlepší... :( Aby tam podepsal a rok hostoval například v Liberci. Protože nevím, ale mám fakt pocit, že u nás šanci nedostane. Takhle se zachází holt s odchovanci.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      pumapeta     před 16 lety 24.07.2008 20:14 |  
      0 0

      Naprostý souhlas - jen bych doplnil, že mě velice překvapila slova trenéra Dovalila který na otázku:

      A váš nejpovedenější tah?
      Že jsem hned do prvního zápasu nasadil do útoku dvojici Necid - Vošahlík. Oba se na šampionát strašně těšili, byli nažhavení, odhodlaní. A vyšlo to. Na druhou stranu mě mrzelo, že si moc nezahrál další útočník Kozák, ale prostě se do sestavy nevešel.

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:34 |  
        0 0

        Ještě jednou se pane (zz) omlouvám, že to nebylo až tak to pravé a opět jste to dopsal a doplnil velice konkrétně a skutečně odborně.
        Děkuji i Martynimu, že se mě zastal před odborníkem a mozkem Jiřím1. Ano jsem pomalu slávistický důchodce, ale když čtu Váš příspěvek pane Jiří1, tak s cítím být docela mladý. Je vidět, že jste vůbec nic nepochopil z toho, co jsem zde psal a o čem jsem psal. Ano, nejsem žádný odborník na fotbal, ale to nejste ani Vy. Píšete, že nikoho nebudete kritizovat, ale sepsul ste nás tu na jednu hromadu. No my jsme ty Vaše výplody museli číst taky, tak si počtěte zase Vy jiné. A hlavně neurážejte, jednou budete taky starší nebo starý a budete rád, aby Vám někdo podal hůl, která Vám upadne při kulhání. Pokud jste tvrdil, že jste slávista, tak takhle se tedy slávista pane Jiří1 ke svým kolegům nechová. Pokud Vás moje povídání nebaví, tak ho prostě jen nečtěte. Ostaní komentář vůči mé osobě si odpusťte. Sokrates55

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:58 |  
          0 0

          Neni zac:-))

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      Nax     před 16 lety 24.07.2008 20:15 |  
      0 0

      Diky za super komentar. Zejmena se mi libily vety o stoperech, ja osobne je vidim nejen jako obrance ale zaroven i za mozek utocne faze, od nich vychazeji prvni prihravky a oni tak zakladaji akce. a nesmi to byt jen o posunuti mice na zaloznika nebo dlouhy nakop. Proste neco jako obrance v hokeji pri presilove hre, jak oni ridi hru od modre cary tak podobne stoperi by meli davat prvni myslenku ofenzive. Lubos Kubik byl super hrac, kdyz jsem bydlel v Italii, on hraval ve Fiorentine, to byly casy.
      Naturalizaci cizincu, davam ji zelenou, jedine dobre v pestrosti je sila, kam vede nacionalisticka blbost jsme videli u volby repre trenera a pohadce o ceske trenerske skole. kde ma nas fotbal velkou slabinu je dostatek kvalitnich treneru. Ale myslenka na repre me jen nasere, takze s tim koncim.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      martyni (přítel SN)     před 16 lety 24.07.2008 20:27 |  
      0 0

      diky za postrehy, no vsichni tak nejak cekame, jak to bude s necidem a hadame se o to, taky si myslim, ze by si zaslouzil duveru a smlouvu, jakou maji treba Cerny nebo MJarolim.. K Abrahamovi - myslim, ze tezko ho nekam prodame treba i po tom, co o nem KJ prohlasil. Mne prislo po zapase, ze z ty tragedie v uvodu jsme nakonec odehrali vyrovnanej zapas, co jsem vubec necekal.. na druhou stranu mas asni pravdu, ze opatrnost zabiji cesky fotbal a u mladych zvlast.. po odchodu Moravka nemel Necid vubec zadnou podporu krom zmatene pobihajiciho Vosahlika, spousta balonu se resila nakopy misto kombinaci, zrejme po vzoru velke repre.. skoda, protoze Nemci byli k porazeni.

  9. Re: Necid se prosadil i proti Německu

    Viking     před 16 lety 24.07.2008 20:30 |  
    0 0

    Nevíte někdo jak to vypadá s Vukovičem? Půjde hostovat někam do první ligy nebo zatím zůstává v juniorce?

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      jane (admin)     před 16 lety 24.07.2008 20:36 |  
      0 0

      Prestoupil do Jablonce podle mych informaci.

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        Viking     před 16 lety 24.07.2008 20:40 |  
        0 0

        To je vtip nebo je to vážně pravda???

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          jane (admin)     před 16 lety 24.07.2008 21:12 |  
          0 0

          Nevtipkuju.

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          slaviator     před 16 lety 24.07.2008 21:34 |  
          0 0

          To je janin černej humor.. :) :((

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        mart     před 16 lety 24.07.2008 23:43 |  
        0 0

        ????, ja sem slysel, ze se ostehoval do Humpolce. ??? teda, je to uz starsi zprava..., tak nevim???mart

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          slaviator     před 16 lety 25.07.2008 07:55 |  
          0 0

          To byl Aluminium.. :)

          • Re: Necid se prosadil i proti Německu

            mart     před 16 lety 25.07.2008 08:11 |  
            0 0

            aha, ..spravne, ted si vzpominam. Al...nebo Vu, podobne, ...pravda:)

            • Re: Necid se prosadil i proti Německu

              Viking     před 16 lety 25.07.2008 08:23 |  
              0 0

              Přestoupil? Já bych spíš čekal hostování s opcí na 1 mega :-)))))

            • Re: Necid se prosadil i proti Německu

              slaviator     před 16 lety 25.07.2008 08:31 |  
              0 0

              Se stane.. :-) Mimochodem, když jsme u periodické soustavy prvků... Jedinej klub, jehož název je tvořen zkratkama prvků, je Ar-Se-N-Al :) Argon-Selenium-Dusík-Hliník :-D A my od nich dostanem sedmičku.. :)

              • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                mart     před 16 lety 25.07.2008 08:49 |  
                0 0

                byla to smula,... kdyz jsme 5 minut pred koncem zacali volat : " ...vyrovnat, vyrovnat...", tak nas proste nebylo slyset, no. Je to dumyslne postavenej stadiou ty emiraty, proste to co volaj hostujici fanousci neni vubec slyset. Tim to bylo, to mi nikdo nevymluvi.

                • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                  slaviator     před 16 lety 25.07.2008 08:56 |  
                  0 0

                  A druhej důvod je, že nehrál Šmíca... Jinak by se Arsenalu rozklepala kolena. Šmíca, Necid a Švento. Tihle tři hráči nám chyběli. S nima bychom to dozajista vyhráli. To mi nikdo nevymluví :)

                  • Re: Necid se prosadil i proti Německu

                    mart     před 16 lety 25.07.2008 10:54 |  
                    0 0

                    jj, .... jeste si zapomnel Chlebouna. Ale to bych sem radeji nemel psat, aby si lidi nemysleli, ze si delam srandu, ze.mart

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      jane (admin)     před 16 lety 25.07.2008 10:07 |  
      0 0

      Tak s tim prestupem to jeste neni hotovy, tak uvidime.

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        quelhar (admin)     před 16 lety 25.07.2008 10:35 |  
        0 0

        Treba z toho bude jen hostovani bez opce (celou sezonu ala Kovarik) a budou vsichni spokojeni...

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          jane (admin)     před 16 lety 25.07.2008 10:40 |  
          0 0

          To si nemyslim, pze mu snad konci smlouva ted ve Slavii.

    • Re: Necid se prosadil i proti Německu

      quelhar (admin)     před 16 lety 25.07.2008 09:00 |  
      0 0

      To se ale nehodi do obecne predstavy, ze ho ve Slavii nechteji, coz?

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        slaviator     před 16 lety 25.07.2008 09:11 |  
        0 0

        Tak... Když se mu neozvali, tak se mu neozvali. Beru. Ale zda ho skutečně chceme se ukáže, až když ho nepošlem na hostovačku a dostane šanci v lize. V dresu Slavie. A tou šancí nemyslím to, že na hřiště půjde na posledních pět minut...

      • Re: Necid se prosadil i proti Německu

        martyni (přítel SN)     před 16 lety 25.07.2008 09:33 |  
        0 0

        Tak jak vyplyva i z vyjadreni Nehody, dosud nebylo jasny, jestli ho ve slavii chteji - kdyz rika, ze by pro nej bylo lepsi zustat ve slavii, pokud tam tedy dostane sanci.. to vypovida o jeho dosavadni pozici v tymu.. Pokud Necid svymi vykony konecne ziskal respekt, coz naznacuje Dolezal, je to jen dobre

        • Re: Necid se prosadil i proti Německu

          pumapeta     před 16 lety 25.07.2008 10:59 |  
          0 0

          A taky o něčem vypovídají slova nehody o sumě na kterou si ho slavia cení. Ještěže tady máme rejpaly (myslím že to byl tantalos, ale nevím přesně a na hledání teď nemám čas) díky kterému neodešel do Jablonce s opcí

  10. .... Abraham skončil i v B týmu Slavie,

    mart     před 16 lety 25.07.2008 10:50 |  
    0 0

    ...., je to skoda. Hraci jeho typu maji obcas hvezdny potencial. Ovsem musi se je podarit ukocirovat. Ano, vetsinou se u nich jedna o temer psychiatrickou diagnosu. Psychiatrie ale pouziva descriptivni (nebo chceteli popisnou) kategorizaci, ... a tam se leccos ( a leckdo) ztrati:).
    Kdysi mi jeden stary sibr (s s hackem:) rikal, ze hraci jsou v podstate ve dvou zakladnich kategoriich. Bud chodej za zenskejma a chlastaj, ... nebo hrajou karty (sazeji na dostihach, a jine formy gamblingu) a chlastaj. Pak je ale jeste jedna (mala, ale dulezita) kategorie: jsou jinak blazni.
    Je jasne, ze musi byt tezke zvladnout fotbalove hvezdy a hvezdicky (dokonce i ty s velmi mdlym leskem). At uz to byl Pepik Pisa, Honza Berger, nebo Honza Simak. Jde to nekolika zpusoby, ale ne vzdy se podari najit ten spravny.
    Karlovi Jarolimovi to s MA nevyslo. Skoda. Ja jsem take veril, ze by to stalo za to (jako jeden z mala), ale splet sem se.
    Ted uz je jedno, kdo uprednostnuje generalske metody ala pan Pospichal (...ze by KJ?:D), nebo kdo je s hraci kamarad jako pan Griga. Proste nekdy to vyjde, jindy ne.zdravi mart

    • Re: .... Abraham skončil i v B týmu Slavie,

      slaviator     před 16 lety 25.07.2008 11:21 |  
      0 0

      Tak pokud měl říct Jarolímovi, že na každou svini se vaří voda... To je moc i na mě.. :)

      • Re: .... Abraham skončil i v B týmu Slavie,

        mart     před 16 lety 25.07.2008 12:05 |  
        0 0

        Tak o svini a o vode, ... zajimave. Me napada to o kose a kameni. Jenze dobrou veprovou bych si teda dal.mart